Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Új csatornát és talkshow-t indít az RTL

2017. május 29. 09:51 sajó d. 107 komment

16877638_85126885ee4e010d0977aaff40e51722_wm.jpgMegszűnik a Film+2, aminek a helyére az RTL Magyarország új csatornája, az RTL Gold kerül. A júliusban induló csatornán új műsor is debütál, Nádai Anikó vezeti majd az Anikó #show (így hashtaggel) nevű műsort. Nádai az RTL Reggelijében elmondta, hogy napi szintű műsor lesz, egy civil talkshow hétköznapi problémákról. Más sajnos nem igazán derült az új műsorról, mert a beszélgetés nagy részét inkább hülye magánéleti kérdések tették ki, amire pont nem igazán vagyunk kíváncsiak. Viszont az kiderül a 24.hu cikkéből, hogy az RTL Goldon kizárólag az RTL Magyarország által gyártott műsorok lesznek láthatók, mint például a Mónika Show, a Balázs Show, a Legyen ön is milliomos vagy mondjuk a Dr. Tóth.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

common 2017.05.29. 10:03:50

Na kösz! Még egy viszonylag nézhető csatorna megy a süllyesztőbe ilyen idióta műsorok miatt. A Film+2-n legalább mentek jó kis régi filmek, amikből lehetett csemegézni.

Serrin 2017.05.29. 10:08:34

Ezt is törlöm majd ki, ahogy kicserélik az egyik beállított csatornát...

ngjbp 2017.05.29. 10:12:51

Kedves Posztoló! Sajnos igenis kiderült ez-az Anikó új show-járól. Például az, hogy ugyanolyan etikátlan módon készülő, embereket becsapó és tönkretenni, megalázni szándékozó szemét, mint eredetije, a Mónika Show volt. Tényleg írtok erről a hulladékról? Ha már igen, akkor ezt sem kellene elhallgatni: egyenlito.blog.hu/2017/05/23/az_rtl_parades_onszopatasa_kozlemenyben_hazugnak_neveznek_majd_ket_nap_mulva_hideghivassal_probalnak

Lennon 2017.05.29. 10:19:58

A Legyen ön is milliomos értékelhető műsor, de a többi helyett egyszerűbb elmenni a Radar presszóba műsorért, ott legalább felest is felszolgálnak. Ja és ott reklám sincs, maximum a söralátéten.

William van Garvaist 2017.05.29. 10:32:41

Úgy néz ki az pusztító igénytelen műsorok és csatornák egyre inkább kiszorítják azokat a kereskedelmi tv-ket amiken nyomokban még tartalom is van.

bloggerman77 2017.05.29. 10:34:43

@ngjbp:

Te szerencsétlen, a Maunyíkában az egymást verő cigányok 6000 Ft-ot kaptak óránként azért, hogy produkálják magukat :)

Pontosan tudták, mit csináltak, erre toborozták őket pénzért. Még hogy szerencsétlen kisemberek becsapása. Te ennyire hüle vagy, édesfiam?

William van Garvaist 2017.05.29. 10:39:38

@bloggerman77:
Attól biztos etikásabb lesz egy műsor vagy tv csatorna ha szórakoztatja a prolikat.

fran7 2017.05.29. 10:42:46

@bloggerman77: Nyugtasd csak a lelkiismereted. Mostanában néha 5 percekre ott ragadok a Balázs show-n. Annak az embernek, aki hajlandó volt azt az egyértelműen átverős, drogosokat következő napi adagért kigúnyoló műsorhoz asszisztálni, nem lenne szabad, hogy helye legyen a magyar médiában.

inyaface 2017.05.29. 10:48:28

Milyen szép megfogalmazása a proli semmirekellő bulvártakony szemétnek a "egy civil talkshow hétköznapi problémákról"

Szerintetek nem lenne az igazsághoz közelebb álló a kisprolik pénztárcájába/ bugyijába /zárójelentésébe /terhességi tesztjébe /halotti bizonyítványába /Facebook messengerébe avádzkodó, bulvárt is csak eljátszó semmirekellősködés? Vagy az már nem férne be a promózás keretei közé? :D

Lennon 2017.05.29. 10:49:07

@bloggerman77: A bőkezű és jóságos, munkahelyeket teremtő médiabirodalom segítő kezéről szőtt meséket hagyd meg a saját fiadnak. Talán ő még jól szórakozik a naivitáson, ami a hozzászólásod jellemzi. Azért egy bizonylat csak maradt volna ezekről a pénzkifizetésekről... ja, hogy feketén folyt a biznisz? Annál rosszabb. Na csak tételezzük fel, hogy így volt, ahogy mondod, Mr. Bennfentes: etikus 6000 Ft-ért elvárni, hogy egy szerepléshez nem értő személy lejárassa magát ország-világ előtt? Ha van rohadékság, akkor ez az.

inyaface 2017.05.29. 10:54:12

@bloggerman77:

Tehát a kisember valóban táncot és zárcsökkentést akár az országban, semmi mást? Szerinted, ha ő ennyit tud kinyögni a maga "kultúrális" gyökereivel, akkor ennyire is van igény, és akkor ennyi az egész? Vagy elég, ha te meg a három haverod (szerinted) tudjátok a tutit, aki meg hülye, az haljon meg? Nem gondolod, hogy az "erősebb kutya baszik" elved leginkább két doboz kőbányai és egy doboz Helikon között fér el egyedül? :D

William van Garvaist 2017.05.29. 10:54:44

@Lennon: Nekem erről egy south park epizód jut eszembe mikor Kennyvel kulát etettek pénzért aztán lett egy műsora a TVben is örült kenny címmel. Lassan ott tartunk :(

Lennon 2017.05.29. 11:02:41

@William van Garvaist: :( Megkeresem azt a részt. Pontos társadalomkritika a South Park, de a legjobb az benne, hogy eljut minden réteghez, mivel mindenki számára szórakoztató, egyedül talán a mesterkélten "értelmiségieskedő" embereknek nem, mert ők eljátsszák, hogy megbotránkoznak a trágárságon és az alpári stíluson. Na éppen ezért édesanyám nem szerette a South Parkot, én meg annál inkább. :D

RTB 2017.05.29. 11:03:29

A monika show igazi volt, Józsi barát viszont egy hazug koppintás

j.daw 2017.05.29. 11:12:23

Úgy gondolom, igénytelenségből már láttunk eleget. Úgy gondolom, hogy egy olyan erkölcsi nívóval rendelkező embernek, mint a Nádai Aninónak, aki az Éjjel-Nappal Budapestben szerepelt, nem szabadna műsört vezetnie. A magyar közgondolkás züllesztője.

ovits 2017.05.29. 11:12:46

"egy civil talkshow hétköznapi problémákról"

remélem lesz olyan adása is, ami arról szól, hogy milyen a jó és a rossz hashtag, és mikor nem kellene használni

William van Garvaist 2017.05.29. 11:14:09

@Lennon: ez volt a jó benne. :) Mármint nem az hogy kennyvel kulát etettek, hanem hogy reflektált a társadalom erkölcsi hiányosságaira. :)

ManhattanProject 2017.05.29. 11:14:41

Filmek helyett médiaszemét, pazar. A civil talkshow megnevezés nem gyanús kedves posztoló? Erről mikor lesz cikk?

bloggerman77 2017.05.29. 11:18:10

Látom, fáj pár embernek, hogy azok a Nyugati téren összeszedett cigánygyerekek röhögve mentek oda, hülyét csinálni magukból, és egymást hivogatták, hogy jöjjenek mások is, mert itt a "nagy" meló. Nem, nem vagyok bennfentes, a Nyugatiban a 10-es vágány peronvégénél állt a RTL statisztaszervező, és szólította le az alanyokat, hogy "Jöttök verekedni a Mónika Showba?".

Lennon 2017.05.29. 11:22:10

@RTB: Persze, hogy igazi volt, Józsi barát is igazi, semmi CGI, semmi effekt. Pontosan azt láthattuk a képernyőt, amit felvettek, azt hallottuk, amit mondtak. Talán nem is ezzel volt a baj, hanem a tartalommal, ami hiányzott belőle. A fő kérdés az, hogy miért hiányzott belőle? Szerintem azért, mert jóval olcsóbb a semmit behazudni valaminek, mint értékelhető tartalmat gyártani. Nem kell Nostradamusnak lenni ahhoz, hogy belássuk, hogy a csatornák a saját sírjukat ássák ezzel. Nemsokára egyetlen néző marad, aki nem unta meg a hagyományos televíziózást, egy kövér fogatlan féllábú részeg gyártásvezető fogja majd a webkamerát és földi adáson streameli a tyúkudvart. És nem fogjuk észlelni a színvonal esését, mert már nem lesz minek esnie.

Cinkes 2017.05.29. 11:24:24

ehhez a csajhoz a private gold jobban illene

Raimhol 2017.05.29. 11:40:13

Kedves SAJÓ.D ! Szeretnék gratulálni hozzá, hogy sikerült számomra olyan információt szolgáltatnod, ahol megtudhattam, hogy egy igénytelen filmcsatorna helyére, egy annál még igénytelenebb csatorna fog kerülni, az RTL Gold, ahol olyan színvonalú műsorokat láthatunk majd, mint a korábbi Mónika show, mind ez új köntösbe bújtatva. Sokszor gondolom úgy, hogy a színvonal már nem képes lejjebb csúszni, de ilyenkor megjelentek, és bebizonyítjátok, hogy De van még lejjebb, hiszen mindig találtok Pumped Gabó,VV Aurélió, és ehhez hasonló kultúra szennyező és népbutító személyeket, akiknek képesek vagytok műsort adni.

Raimhol 2017.05.29. 11:47:34

@RTB: Gratulálok hozzá, hogy így gondolod. Feltételezem nem vagy tudatában annak, hogy a Mónika showban amikor szereplőket toboroztak, akkor az egyik fél tudott mindig az aktuális műsorról mindent, a másik felet viszont nem avatták be abba, hogy mi lesz a műsorban, és szó szert átverték. A szerződésben amit aláírattak kis betűvel, és más árnyalattal észrevehetetlenül jelenítették meg azt, hogy aki eláll a forgatástól, annak kötbért kell fizetnie. Ezt sem tudtad ugye? Pedig így volt, és hidd el most is így lesz, bizonyítékom is van rá. Tehát egy olyan műsort nevezel igazinak a Joshi Baráttal szemben, ahol embereket vertek át, és emberek szenvedéséből és szó szerinti átverésével, egyfajta burkolt zsarolással vettek rá a szereplésre, mivel akit mondjuk nagyon átvertek, az sem tehette meg azt, hogy nem szerepel, mivel a szerződés aláírásával a kötbért is elfogadta, amiről persze az aláírásig nem is tudott, és már lehetetlen kihátrálnia a forgatásból. Tehát számodra ez a szórakoztató, ez az igazi ugye?

j.daw 2017.05.29. 11:55:36

Kedves Sajó D., előző kommentemben kimaradt a megszólítás, szóval ezt így utólag pótolom. Még annyit le szeretnék írni, hogy nemcsak az bűn, hogy Nádai Anikó műsört fog vezetni, hanem annak a propagálása is.

2017.05.29. 12:14:15

@bloggerman77: Pontosan tudták, mit csináltak, erre toborozták őket pénzért. Még hogy szerencsétlen kisemberek becsapása. Te ennyire hüle vagy, édesfiam?

A szerencsétlen kisemberek jelen esetben akkor a nézőt jelenti.

ManhattanProject 2017.05.29. 12:18:53

@István Zsolt: ok, sorry, már bloggermant idézted. Ezesetben neki szól a kérdés

Sulopest 2017.05.29. 12:19:58

Ok, tehát akkor az RTL levetett napi show-it (Mónika, Balázs) amit már száműzött az RTL+ra most viszi tovább ezen a csatornán. Végülis van értelme, a lényeg, hogy helye legyen valahol.

2017.05.29. 12:37:04

@ManhattanProject: Nem olvastam bloggermant, ezek szerint bizonyos gondolatok fénye képes több emberben is felvillanni.

Balázs Bárány 2017.05.29. 13:24:37

Már várom az újabb bravúros szlogent: " az ég kék, a fű zöld, az RTL Gold".
Remélem most is valami hasonló nyelvi lelemény lesz, nehogy lejjebb adjanak a színvonalból!

Balázs Bárány 2017.05.29. 13:28:06

@bloggerman77:
Ó, tehát az RTL még jót is tett nekik azzal, hogy évekig mesterségesen generálta a rasszizmust. A pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve.

bovorac 2017.05.29. 13:45:08

Ezt írod: "napi szintű műsor lesz, egy civil talkshow hétköznapi problémákról",

majd így folytatod: "Más sajnos nem igazán derült az új műsorról, mert a beszélgetés nagy részét inkább hülye magánéleti kérdések tették ki,"

Hát szerintem pedig a beharangozó beszélgetéssel már le is ment az első adás...

Bad Bear 2017.05.29. 14:29:03

Tisztelt Sajó D! A cikke a spontán véleményezés köntösébe van csavarva, de a bolond is látja, hogy hivatásból propagálja ezt sokak által kritizált, nívótlan műsort. Persze egy mókás kis beszámolót is kaptunk mellé, idézem: "A beszélgetés nagy részét inkább hülye magánéleti kérdések tették ki, amire pont nem igazán vagyunk kíváncsiak!" Már kezdtem is elhinni, hogy ez nem is egy reklám. Aztán becsúszott még egy kis 24.hu-s link is. Jaj hát de aranyos! Előre kavarog a gyomrom ettől a műsortól és mindentől aminek ehhez köze van! Botrány az egész!!!

ngjbp 2017.05.29. 14:37:16

@bloggerman77: Igen? Te is ott dolgoztál, mint én? Mesélj még!

FleurNobody 2017.05.29. 14:38:29

Sziasztok! Szerintetek meddig lesz igény ilyen alávaló hitvány szennyekre? Vajon meddig tűri a POLGÁR, hogy az országot RTL-hez hasonló, igénytelen, ostoba proliszórakoztató, agymosó intézmény képviselje a televízió képernyőin keresztül?! Mit gondolhat egy nyugat-európai ember, amikor megszáll egy hotelban, bekapcsolja a TV-t, meglesni mit ad a magyar televízió és MÓNIKA/BALÁZS/ANIKÓ show megy benne?! Csoda, ha nem vesznek minket komolyan? Egyenesítsük ki azt a keresztet a koronán, könyörgöm. Nem a kelethez tartozunk! Az ilyen műsorok sem segítik az átlag magyar autonóm európai polgárrá alakulását. Remény fája tarts ki szilárdan!!!

FleurNobody 2017.05.29. 14:40:21

@Sulopest: Szerintem ne legyen helye sehol.

FleurNobody 2017.05.29. 14:41:49

@bloggerman77: Melyik lennél inkább: Tomóceusz Katatiki vagy Gyugyu?

Szabó Valentin 2017.05.29. 14:56:51

Kedves Dávid!

Rendkívül hálás lennél ha elkerülné a blogodat ez a médiaszemét. Az ember nem szívesen olvas olyan tartalmat amely egy proliknak tömegegyártott, a szereplőket átverő és megalázó műsorról szól. Úgy gondolom eljött már az ideje annak, hogy a televízió, a filmipar ne a mainstream mocskában vesszen el, hanem kiemelkedjen és értéket teremtsen. Örülnék ha te is így tennél, és nem Maunika sóról hanem értéket képviselő művekről írnál.

fran7 2017.05.29. 14:58:15

@FleurNobody: Most szólok, hogy jelenleg az USA elnöke egy reality sztár. Még nem csatlakoztunk a Nyugathoz, csak ha majd VV Oki lesz az oktatási miniszter.

LilPocket 2017.05.29. 15:00:14

Milyen beszédes, mikor a cikk írója leírja, hogy a hülye magánéleti kérdések "minket" nem igazán érdekelnek, aztán megnevez négy olyan műsort, amiből három magánéleti kérdésekkel foglalkozik. Azt hiszem a szerzőt, most a jó szándék vezérelte, mintha érzékelné a kulturális deficitet, a cikk nem hosszú, a szövegezés is azt a benyomást kelti, hogy most senki nem örül, hogy még egy nézhetetlen kanális fog futni abban a szerencsétlen televízióban. Persze minden bizonnyal lesz nézettség, a Mónika show tett valami helyre hozhatatlan kárt az emberekben, mint Antall József halálának bejelentése a kacsamesék közben a gyerekekben, csak egy kicsit más jellegű kár ez, minden esetre ez a hír nem győzött meg végleg arról, hogy ideje venni egy tévét.

Bad Bear 2017.05.29. 15:01:30

Az egészben az a legundorítóbb, hogy ha egy kábeltelevíziós szolgáltatónál előfizetek, bármilyen kábel tv csomagra, akkor kivétel nélkül szerepelnek a csatornakiosztásban ezek a legalja csatornák. Ha kell, hanem, ezek is bele vannak kalkulálva a havidíjba, és annyival drágább az előfizetés. Ezekből a pénzekből később részesülnek a tartalom gyártók, aztán ezeket az összegeket arra költik, hogy minél olcsóbb szemetet állítsanak elő, és ezután ontják a hulladékot a tv nézőkre. Most még a Film+2 is megszűnik. Tudom, hogy az a csatorna is az RTL tulajdonában van. Úgy látszik nincs elég pénz a régi filmek sugárzási jogát megvenni. Olcsóbb egy olyan csatornára cserélni, ahol majd megy a saját gyártású Gyözike, meg ennek a valóvilágos, meg éjjelnappalos nőnek a műsorai. Komolyan mondom, kellene valami ütős mozgalmat létrehozni, és tiltakozni az ellen, hogy ránk erőltessék a szolgáltatók ezeket a mocskokat. Nekem egyik RTL sincs beprogramozva. Nem is lesz soha. De fizetek érte pedig nem akarom támogatni ezt a retek vállalkozást. Azt akarom, hogy azt a mocskot amit kitalálnak, leforgatnak, ne tudják rákényszerítve az emberre eladni a kábelcsatornákon keresztül. Be is döglene az RTL Magyarországon elég hamar.

Le Monde est à nous 2017.05.29. 15:22:19

Miért vagyunk azon a szinten, hogy egy olyan blog, ami Better call Saulról ír, kötelezően ír a leghitványabb, legalávalóbb, mocsokban hempergő realitykről, csili-vili senkikről, és olyan nyomorultakról, akiket csak azért tart az aljasabbja, hogy legyen kit magunk alatt is látni a mocskos kereskedelmi tévében? Én úgy tudom, hogy a kínálat megteremti az igényt. Biztos, hogy ez a társadalmi fejlődést és a polgárosodást szolgálja? Nagyon nem úgy tűnik.

Costanza 2017.05.29. 15:45:26

@bloggerman77: Latom te mar most a Monika showban erzed magad lol, passzentos neked

user friendly 2017.05.29. 15:46:30

Érthetetlen. Az RTL II és az RTL + ezekkel a szar műsorokkal van tele. Most komolyan, minek kell ennek még egy csatorna? A Film+2-n legalább néha mentek normális filmek.

Le Monde est à nous 2017.05.29. 15:49:28

@bloggerman77: És szerinted erre kell igényt teremteni? :) Mondd, hogy nem... Akár kaptak érte pénz, akár nem.

ManhattanProject 2017.05.29. 15:51:56

@user friendly: pontosan! züllesztik a színvonalat ameddig csak tudják. A comment:com meg sunyiban asszisztál az ehhez hasonló promo cikkekkel.

RTLklubvideók 2017.05.29. 16:32:34

a legyen ön is miliomost vajon a kezdetektől ismétlik?

Bad Bear 2017.05.29. 17:12:41

Még egy kis adalék a sztorihoz. Én az RTL székház környékén lakom, ebből adódóan sok embert ismerek aki dolgozik, vagy dolgozott nekik. Még engem is berántottak párszor egy két projektre. Ha valaki sokat tud a Monika show és a Balázs show disznóságairól, akkor az én vagyok. Állásokat hirdetnek, gyakornokot keresünk címszóval. Persze ez a gyakornoki munka ez nem szólt másról, mint behajtani az utcáról a fogatlan parasztokat minden áron. Majd ezeket a lelkes fiatal munkavállalókat 2-3 hónap után sem fizették ki rendesen és közben embertelenül bántak velük. Pedig az elején elhitették velük, hogy ennél a nagy cégnél van előrelépési lehetőség. Persze a zsíros állások ott is pacsira mennek, külsős nem nagyon fog oda bekerülni soha. Akik jelentkeztek szereplő bohócnak a Mónikába és szembesültek a szituval, később már nem léphettek vissza, mert zsarolták őket egy előzőleg aláíratott szerződéssel. Perrel fenyegetőztek és kötbér fizetési kötelezettséggel. Hasonlóképen megy ez náluk ma is, csak most nem a Blahán állnak a vadászok, hanem facebookon szedik az áldozatokat mint pl. az Éjjel nappal Budapestbe. De a gyakornokokat ugyanúgy szívatják mint régen a Mónikában. Havonta cserélődnek. Duplán undorító az egész. Cifrább is is van még a tarsolyukban, csak nincs most több időm leírni.

Biró.Bence 2017.05.29. 17:23:09

Kedves Sajó D.!
Érdemes megfigyelni, hogy mi számít ma hírnek. A közízlés annyire lezüllött, hogy az ilyen és ehhez hasonló cikkeket ahelyett, hogy kiköpnék az emberek még többen kattintanak rájuk, mint egy átlagos posztra. Számomra ennek a posztnak nincs hírértéke, de ön valamiért mégiscsak leközölte ezt a cikket. Azt gondolom, hogy egy újságírónak lennie kell egyfajta felelősségtudatának, mivel sok emberhez juthat el a gondolata.
Sajnálattal vettem észre, hogy önök láttak potenciált egy 15 másodperces sztár által vezetett profitmaximalizáló csatorna műsorában.

ManhattanProject 2017.05.29. 17:40:09

@RTLklubvideók: annyi értelmesebb dolog van mint ezt a szemetet gyűjtögetni. Mi az érdekes számodra Vágó pojácáskodásában?

2017.05.29. 18:03:17

Anikó #show, most komolyan? A Farmban és a VVakármennyiben nem bizonyított, h alkalmatlan műsorvezetésre?

RTLklubvideók 2017.05.29. 18:11:24

@ManhattanProject: Én a kezdetek kezdetén nem néztem a műsort,de pár évvel később már igen,de ezeket a részeket számomra mindig homály fedte,így nagyon örülnék a kezdetektől való ismétlésnek.

ManhattanProject 2017.05.29. 18:53:45

@RTLklubvideók: mi az ami miatt szereted ezt a műsort? Engem Vágó okoskodása rettenetesen irritál.

Mr.paksimogyoró 2017.05.29. 19:04:48

@ngjbp: @Bad Bear: Gyanúsan ugyanazt a szart toljátok. Ha nem tetszik az RTL ne kapcsolj oda. Ennyi. Nézz helyette Tv2-n tényeket.

Megdobbent 2017.05.29. 19:45:38

@Cinkes: Ott a pont, egyszer en is megneznem azokat a hiresen barna ajkakat premier planban ;)

nagycsati 2017.05.29. 19:45:58

Tisztelt Sajó D.!

Olvasva az írását, egy-két dolog szöget ütött a fejembe. Kissé nehezemre esik elhinni, hogy ön minden reggel felkel, bekapcsolja a tévét (ahol most éppen VV Anikó adott "mélyinterjút valami vacak bulvárműsorban), majd fogja magát és bepötyög 5 hitvány mondatot valami celebnek a fotója alá, és mindezt blognak nevezi. Elmeséli nekünk, amit ma reggel látott a tévében.
Úgy gondolom, hogy ha valaki ráérő idejében szemetet fogyaszt, mert igénytelen magára és a környezetére, és írástudó létére szeret a sárban dagonyázni, az a legbensőségesebb magánügye, joga van hozzá, mint mindenki másnak. Kinek a pap, kinek a papné. De hogy miért dörgöli a szutykot mások orrá alá, azt egyáltalán nem értem. Mi motiválhatja azt az embert,aki napi szinten celebekről és semmitmondó realityshow-król tudósít?
Ahol nincs semmi mondanivaló, semmi érték, ott a hallgatás járható útnak tűnhet. Érdemes lenne talán közelebbről is megvizsgálnia ezt az opciót.. Annyi szakma van még a világon, ahol szépet és maradandó lehet alkotni, talán még jó is lehetne bennük, elismernék. De újságíróként, bloggerként ez sajnos csak a legalja... ami önmagában persze nem baj. A baj ott van, hogy amit tesz, az kifejezetten káros és valószínűleg még csak nem is tud róla...

nagycsati 2017.05.29. 20:01:29

@Mr.paksimogyoró: Aha. Jó a szar, mert van szarabb. A nagyon igénytelenek tv2-t néznek, a kevésbé igénytelenek RTL Goldot. Szerencsés ember vagy te mr. paksimogyoró. Tagja lehetsz az elitnek.

Mr.paksimogyoró 2017.05.29. 20:14:10

@nagycsati: Te meg mi a faszról beszélsz? Szerencsés ember vagyok, mert nem nézek sem tv2-t, sem rtl-t. Na jó, az előbbin a propagandát, az utóbbin a XXI.századot és a házon kívül-t megnézem, ha éppen az van amikor odakapcsolok. De Te egy tv-s blogon elkezdesz hőbörögni, mert a blogger leírja, hogy megszűnik egy csatorna, helyette jön egy másik, ilyen névvel, olyan tartalommal. Engem meg fikázol, mert rávilágítottam, hogy @ngjbp és @Bad Bear ugyanazt az RTL-t lejárató szart nyomja, az előbbi ráadásul mindenhova odalinkeli a saját szar oldalát. ERRE jössz Te barátom, aki most regisztrált , és kemény kettő hozzászólása van, és osztod az észt. Szerintem @ngjbp = @Bad Bear = nagycsati

RTLklubvideók 2017.05.29. 20:29:53

@ManhattanProject: Lehet,hogy téged igen,rajtad kívül úgy kb.kétmillió embert,aki na mint nap leült a tévé elé ezért a műsorért,annak nem.

ManhattanProject 2017.05.29. 20:34:24

@RTLklubvideók: miért sértődsz meg azon, hogy más a véleményem? Ellenben kétszer kérdeztem meg mit szeretsz abban a műsorban de nem válaszoltál egyszer sem :o(

2017.05.29. 20:39:37

médiablog. tépjétek már fel egymás torkát, anyámborogass. nehogy véletlenül is mazsolázzatok a nektek tetsző tartalomból, muszáj lecsapni a monikanikó sóra.

ManhattanProject 2017.05.29. 20:53:50

@Biriksz_Krokiksz!: Inkább nézzük onnan, hogy miért muszáj az egyébként is szutykos médiát mégjobban teleszemetelni? Egy ilyen témájú blogot is lehet igényesen szerkeszteni.

ngjbp 2017.05.29. 20:55:40

@RTLklubvideók: Elég szomorú, hogy az emberek erre vannak kárhoztatva. Eljöhet még egy olyan médiaszabályozás, amelyben a tudatos népbutítást, a szellemi gyarmatosítást nem propagálni, hanem üldözni fogják.

FleurNobody 2017.05.29. 21:01:48

@fran7: Nyugat alatt természetesen nem az amerikai barbár "földrajzi felfedezők"é leszármazottaik miliőjét értem, akik lemészárolták az őslakosokat és most fölélik a Föld készleteit. Ady Nyugatára gondoltam. Kultúrára, szellemi minőségre. Ilyesmije nincs és nem is lesz mostanában Trumpnak. És Anikónak sem, Mónikának sem. A készítőknek sem, a nézőknek sem, és a képernyő előtt megalázkodóknak/megalázottaknak sem. Talán még az utóbbiaknak van rá a legközelebbi esélyük. Szurkolok.

2017.05.29. 21:07:26

@ManhattanProject: VAN jó tartalom, nem is kevés, nézd meg, hányan kattintanak rá és hányan kommentelik.
tök felesleges sznobkodni azon, h ne írjanak a gáz műsorokról, lehet szörnyülködni, de attól még létezik, ahogy a célközönsége is.

2017.05.29. 21:14:24

@ngjbp: az is cenzúra, amúgy. hamár...

ManhattanProject 2017.05.29. 21:17:10

@Biriksz_Krokiksz!: és ha létezik célközönség azt bizony ki kell szolgálni, igaz? Miért sznobkodás, ha valakinek minőségbeli elvárásai vannak?

2017.05.29. 21:21:51

@ManhattanProject: mert akinek minőségbeli elvárása van, annak van oly sok más néznivalója is, és mert igen, ki kell szolgálni a kevésbé igényes közönséget is. kulcsszó a választási lehetőség.

ManhattanProject 2017.05.29. 21:29:12

@Biriksz_Krokiksz!: tehát ha valaki beéri a biofűvel, mert kevésbé igényes, szolgáljuk ki azt is, hogy kedvére zsibbassza az agyát, igaz?

2017.05.29. 21:32:47

@ManhattanProject: nagyon nem értesz. :/ nem akartam iskozázottságra kihegyezni, de akkor legyen.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.05.29. 21:36:38

Nem elég hogy legalja műsor lesz, de még tetézik azzal is hogy Anikó vezeti, aki alkalmatlan a műsorvezetésre :))
Beakarja hozni az RTL a kretén tv2-t, viaskodnak ki nyomja fullba a kretént.

2017.05.29. 21:42:19

@ManhattanProject: Te megteheted azt, h válassz műsorok, filmek, sorozatok közül, mert széles skálájú az érdeklődési köröd. Sanyi és Mari nem, mert sem az iskolázottsága nincs meg hozzá, és ezáltal beszűkült is. Ettől függetlenül ők is célszemélyek, és akarnak nézni vmit. Nyilván ők is választhatnak, h monikanikót néznek, vagy agyalós műsort. Ahogy mi is, úgy ők is.

nagycsati 2017.05.29. 21:48:56

@Mr.paksimogyoró: Én nem fikázlak, csupán elszomorít a nihilizmusod. Ha nekem nem tetszik, hogy az ország legnézettebb csatornáján hulladékot tolnak főműsoridőben, 60 IQ-s embereket szégyenítenek, aláznak meg, tesznek nevetségessé egy ország előtt és mindehhez mások lelkiismeret nélkül asszisztálnak jó pénzért ( mint pl. a jelen cikk szerzője, amikor reklámozza), vagy csak a vállukat vonogatják, akkor egész egyszerűen fogom a távirányítót és átkapcsolok. Mert én különb vagyok. Nekem készült a propaganda meg a XXI. század, a pórnépnek meg éppen jó lesz a Maunika show is.. Nincs itt gond szerintem, és te is biztos nagyon jó ember vagy, csak ne próbáld meg szerintem védeni a védhetetlent...

2017.05.29. 22:02:49

Az mótvá', h tv-t nézni nem menő, és annyira szooo 2000es?! xD

user friendly 2017.05.29. 22:09:16

essetek már egymásnak azon, hogy a comment.com beszámol egy csatornaváltásról, mintha a blog bűne lenne, hogy szar a műsor. jézusom...

Mr.paksimogyoró 2017.05.29. 22:20:35

@nagycsati: Szerintem elbeszélünk egymás mellett. Nem azért fogom a távkacsolót, és kapcsolok el, mert különb vagyok. Hanem azért, mert NEM ÉRDEKEL ez a fajta műsor. Ízlés kérdése, hogy ki mit néz. Az ízlés vagy vélemény olyan mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra. És baromság rajta vitatkozni. Valakinek bejön a Mónika, Balázs, Józsibarát, Anikó féle szar. Ki vagyok én, hogy megmondjam nekik, NE nézzék. A kereskedelmi csatornák meg hülyék lennének nem kiszolgálni a trashtévézhes való jogot. Téged tizenpár évvel ezelőtt beszippantottak, kiszolgáltad őket pár héten, hónapon keresztül, most meg váltott felhasználónevekkel próbálod lerántani a leplet a nagy rtl-es összeesküvésekről. Kit érdekel? Írtad volna ezt meg 11 évvel ezelőtt. Akkor hiteles lennél.

2017.05.29. 22:26:07

@user friendly: jaj de köszi, ezt pofázom.

Biró.Bence 2017.05.29. 22:27:49

@Mr.paksimogyoró: Sajnos azzal, hogy nem nézem még a probléma korántsincsen megoldva, mert ugyanis a kereskedelmi csatornák már akkora embertömegekhez szólnak, hogy képtelen nem találkozni velük, a környezetem, a rokonok mind nézik és beszélnek róluk. Attól, hogy elzárom magamtól a tartalmat az még ugyanúgy ott lesz.

user friendly 2017.05.29. 22:31:19

@Biriksz_Krokiksz!: látom :) de vannak itt menthetetlenek.

2017.05.29. 22:39:02

@Biró.Bence: viszont mindenki helyett nem gondolkozhatsz.

Mr.paksimogyoró 2017.05.29. 22:39:03

@Biró.Bence: És szerinted melyik a károsabb? Egy Maunika sóó, egy Tv2 Tények, vagy esetleg az M1 hírcsatorna? Attól, hogy én elzárom magamtól ezeket, még ott vannak. Károsak, hazudnak. Aki ezt nem veszi észre, azzal mit kellene csinálni? Ha szerinted beszántani az Rtl-t, akkor tedd hozzá rögtön a komplett andyvajna csoportot, és az egész állami tv-s kurválkodást.
Ja, segítek a kérdésemben egy kicsit: a maunika sóó egy igény elégít ki. A két másik felsorolt pedig az épp aktuális őfaszkalapsága által kiböfögött szart tolja az egyetlen igazságként.

2017.05.29. 22:53:44

ahhh, megint fordítva lovagolunk, mintha. ne már a szórakoztatómédia tanítson értékítéletre bárkit is. igényt elégít ki, tökmindegy melyik rétegét, de nem tanít. nem az a dolga.

nagycsati 2017.05.29. 23:17:04

@Biriksz_Krokiksz!: Nem ül itt senki fordítva. Szórakoztatni színvonalasan is lehet, és nem csak ilyen aljadék módon. Az igény meg a tartalom kölcsönhatásban vannak egymással. A tartalom elégíthet ki igényt, de ugyanúgy meg is teremtheti. Elég csak szép lassan csökkenteni a nívót, és 10 év múlva már úgy tekintünk vissza ezekre a műsorokra, mint kulturális referenciákra...

nagycsati 2017.05.29. 23:19:59

@Mr.paksimogyoró: Nem tudom kivel keversz, de ne feltételezd már rólam, hogy az RTL-nél dolgoztam légyszíves. Ez számomra felér egy anyázással:-)

2017.05.29. 23:38:19

@nagycsati: "Az igény meg a tartalom kölcsönhatásban vannak egymással. A tartalom elégíthet ki igényt, de ugyanúgy meg is teremtheti" sztem kihagyod az emberi tényezőt, ill igény alatt a szofisztikáltakét érted. Mondom, a műsor egy valagszar, de nem is te vagy a célközönség, és azt se várd el, h majd tanít, mert nem feladata. Nézd. Nem fogjuk neggyőzni egymást, h van-e létjogosultsága ezeknek a műsoroknak, amíg igény van rájuk, lesznek.

Lennon 2017.05.29. 23:53:29

@Mr.paksimogyoró: persze, hogy igényt elégít ki a Mónika, a csatorna igényét. Azon kívül senki másét. Azért nézik az emberek mert nincs más. Igen, a többin csak propaganda megy. Annál szomorúbb, hogy az egyetlen alternatíván meg szemét.

Lennon 2017.05.29. 23:57:14

@Biriksz_Krokiksz!: pontosítok: amíg be nem tiltjuk, addig lesznek ezek műsoron. Az rendben van, hogy nem feladata a tanítás, de legalább ne rombolna! Ez olyan, mintha azt tanácsolnád a barátodnak ha a húgát molesztálja az apja, hogy "hát ne nézz oda!" Meg is van oldva a probléma, ugye?

2017.05.30. 00:09:59

@Lennon: nyilván, pont tök olyan, kurva jó a párhuzam.
de am' nektek van igazatok. okosan is szórakoztathatna a csati, ja h van olyan műsora is?!

2017.05.30. 00:19:14

@Lennon: tiltás téma meg eléggé mesze visz.

nagycsati 2017.05.30. 00:28:49

@Biriksz_Krokiksz!: Nem hagytam ki az emberi tényezőt. Arról beszélek, hogy a nézőket kondicionálják egyfajta tartalom befogadására, és a legaljasabb ösztöneikre építenek. Tehát a tartalom igenis hozhat létre igényeket, már rég nem újdonság, reklámpszichológiának hívják. Amúgy nem akarlak meggyőzni, szerintem tudod te ezt nagyon jól, az összes nagyobb csatorna így működik nálunk a propagandatévéktől a tv2-n keresztül az RTL-ig. A "jól van az úgy",meg az "ez kell a népnek" viszont egy elég cinikus hozzáállás, miközben széles tömegeket emberalatti tartalmakkal etetnek. Jobb vagy te ennél szerintem..

CsakBob 2017.05.30. 06:52:12

Olvasgattam a cikket, meg a kommenteket. Érdekes lehet televíziós tartalomgyártóként, vagy Social Medi@ elemzőként a visszajelzéseket olvasni egy olyan csatorna indulásáról aminek a fő profilja hogy a szellemi igénytelenség mocsarában dagonyázó tv előtt hizlalt ipari fogyasztókat mélyebbre nyomja a szarban. Tudván hogy nem a felmerülő igények kiszolgálása hanem a tudatosan fenntartott látens fogyasztói igénytelenség méllyebre züllesztése folyik. Szóval érdekes lehet olyan kommenteket olvasni a saját műsoraim alatt amivel akár egyet is érthetnék de eladtam a lelkem a pénzistennek.

RTLklubvideók 2017.05.30. 07:01:24

@ManhattanProject: Én egyáltalán nem sértődtem meg,egy csomó embert ismerek,akik azt se tudják miről beszélek,egyébként pedig azért szeretem a műsort,mert képes lekötni az embert,és ha figyel,legalább okosabb lehet.

William van Garvaist 2017.05.30. 08:32:12

@RTLklubvideók: Attól hogy valaki művelt és okos még nem biztos morális. Például Tibi atya: Nagyon művelt és okos, mégis egy egész társadalmat próbál leitatni és becsalogatni a kocsmájába kihasználva az alkoholizmust mint a népbetegség tünetét.

William van Garvaist 2017.05.30. 08:34:44

@RTLklubvideók: És ha egy műsor műveltséget sugároz még nem biztos hogy a szerkesztőknek van morálja.
Vágó István például az Anway oktató videó narrátora volt. Hogy lehet egy olyan embernek erkölcse aki ehhez asszisztál?

RTLklubvideók 2017.05.30. 19:32:18

@William van Garvaist: Nem kétségeteln,igazad van,de az akkor éne szeintem más volt.Most már igazából engem se érdekel,hogy mi van vele,főleg azóta,mióta politikai pályára lépett.De visszatérve az eredeti kérdéshez,a kezdetektől ismétlik?

Miluminate · http://musicjuice.blog.hu 2017.05.30. 19:58:30

Milyen érdekes, hogy mindenki, aki azt állítja, hogy az RTL Klub maga az ördög, aki átveri a szegény embereket, tegnap regisztrált, és csak annyi hozzászólása van, amennyit ide írt... :D

Lennon 2017.05.31. 07:42:13

@Milesz: Én pl. nem tegnapelőtt regisztráltam.

cukkmukk 2017.05.31. 08:20:09

Na újabb ismétléscsatorna, csinosabbnak mondott pótmaunival. Isteni lesz.

Bad Bear 2017.05.31. 10:44:19

@Milesz: Hát igen, engem ez a hír annyira felbaszott, hogy le kellett írnom a véleményemet, és ezért regisztráltam. Igen, Milyen érdekes.! Az is egyébként, hogy 10 emberből 8 undorodik a Mónika showtól. De mégis az a statisztika, hogy mindenki nézi, hogy szükség van rá? Ez a rohadt nagy hazugság!!! Önkényesen eldöntötték, hogy nyomni fogják a szart! Fizetem a kábel tv előfizetésem és egyre több a reklám, egyre több a szemét a műsorokban. Had mondjam már ki, hogy ez engem rohadtul felháborít! Ha mindenki vette volna a fáradtságot és regisztrál ide, akkor mos több ezren írták volna ugyanezt!

Bad Bear 2017.05.31. 10:54:14

@Mr.paksimogyoró: Persze, ha valakinek nem tetszik ez a műsor, és szavakba is önti azt, akkor az csak egy személy lehet. Én a facebookon láttam ezt a posztot és csakis azért reggeltem, hogy ezt elmondhassam. Nekem inkább az az érdekes, hogy ennyire a műsor és a csatorna védelmére keltél. Most vagy az van, hogy fizetnek neked érte, vagy az, hogy a Mónika show a te szellemi szinted és te ezzel tudsz, ezzel akarsz azonosulni. Jó szórakozást hozzá! Nézzed ahogy a fogatlan romákból, gyagyásokból, fogyatékosokból viccet csinálnak. Gratulálok! www.youtube.com/watch?v=ydwIoZSLK9I

nincs! 2017.05.31. 13:10:42

Nézettséges posztok ménincsenek már?

Mr.paksimogyoró 2017.05.31. 15:45:18

@Bad Bear: Szerencsétlen :D Rád többet betűt nem pazarlok, ha ennyit szűrtél le.

Bad Bear 2017.06.01. 22:55:29

@Mr.paksimogyoró: Akárhogy csűröd, csavarod a szavakat, a lényege akkor is az a mondandódnak, hogy ez a műsor jó és nagy igény van rá, és aki ezzel nem értett egyet azt lekaratéztad. A védelmére keltél ennek a fosnak hiába tagadod. Ha pedig valaki az igazsággal szembesít, átmész dedóba és még el is menekülsz. Erős jellem vagy!

Nzoltan 2017.06.02. 03:31:54

RTL Gold... Mint egy pornócsatorna.

Nzoltan 2017.06.02. 03:43:43

@Mr.paksimogyoró: Az rtl-en meg az ellentétes szar megy. Az is beált politizálni, mióta rábasztak öt kőkemény százaléknyi adót.
süti beállítások módosítása