Ha eddig esetleg bárki is szégyenkezett volna amiatt, mert volt egy olyan érzése, hogy a magyar kormány és az általa gründolt cselédmédia a tenyerét dörzsöli, valahányszor egy fanatikus barom felrobbantja magát Nyugat-Európában, most már ne nagyon korholja magát.
Már az is szép volt, hogy pár órával a hétfő esti manchesteri merénylet után Kósa Lajos már brüsszelezni kezdett, miközben azt valószínűleg még ő is tudja, hogy Nagy-Britanniának semmi köze az egységes európai bevándorlási rendszerhez, így a dublini szerződés sem vonatkozik az országra. De ha egyszer ki lett adva nekik, hogy Brüsszel és Soros, akkor nincs mit tenni.
De az igazi K.O.-t a Ripost vitte be, amelynek a reggeli címlapja kéjes örömmel teszi egymás mellé a meggyilkolt gyerekeket és a kormány különbejáratú bokszzsákját, Soros Györgyöt, megspékelve egy álszent kéréssel. Valahol tényleg meglepő, hogy még nem jutottak el odáig, hogy valójában személyesen Soros robbantott, de ebben a tempóban már erre sem kell sokat várni.
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2017.05.24. 09:15:17
Serrin 2017.05.24. 09:48:34
Trompf · http://trompf.blog.hu 2017.05.24. 09:56:30
Holott még ezt a verziót akkor, még nem hagyta jóvá a balliberális véleménydiktatúra, csak kb 14h fele.
Soros pedig többször nyilatkozta maga, hogy az EU-ba be kell számolatlanul ztelepíteni a migránsokat, és a tagországoknak hitelből kell fedezni az integrációjukat.
Segélyszervezeteivel, és más civil szervezetei pedig az illegális migrációt segítik.
Azaz igen.
Valóban van Sorosnak felelőssége az EU-ba hurcolt terroristákért.
oldalas 2017.05.24. 10:04:14
thegabcsi 2017.05.24. 10:05:27
Az egész szomorú eseménysor legszánalmasabb bohócai ezek a szuperinteligens véglények.
Kérdő101 2017.05.24. 10:11:55
Mercel 2017.05.24. 10:20:16
Rezsimcsicskák nem akarjátok mindjárt bő nyállal leopni tolvaj és hazaáruló kis törpediktátorunkat.
Ja a csicskaság mellé jellemzően társul a ruszkibérenc hozzáállás is úgyhogy akkor már putyint se hagyjátok ki a buliból, feltéve ha odafértek a csüngőhasú buci fejétől..
Mercel 2017.05.24. 10:21:36
CM2131 2017.05.24. 10:27:54
Index, hova süllyedsz még?
Indriq 2017.05.24. 10:32:38
wizes1 2017.05.24. 10:32:39
- " Több millió bevándorló kellene, MO-nak, a következő öt évben, mert így tudja biztosítani a gazdasági növekedés ütemét"
-" MO akár 14 millió embernek is megélhetést tud biztosítani."
- " Gazdasági növekedés fenntartásához több millió külföldit kell foglakoztatnia az országnak,"
img.index.hu/imgfrm/1/1/8/2/MED_0013661182.jpg
Miért is nem lehet azonnal leleplezni, visszagyűrni a szart ebbe a hazug, tolvaj, politikai gazemberbe?
Miért ilyen tesze-tosza debil az ellenzék??
khell 2017.05.24. 10:48:24
tldr.444.hu/2015/09/08/az-a-baj-hogy-tovabbmennek
khell 2017.05.24. 10:50:52
Egy rakás ukrán meg román vendégmunkásunk van, akik itt élnek és dolgoznak, semmi gond nincs velük.
s.g.l. 2017.05.24. 10:56:49
Apád se maradjon ki, ős em akármennyire felelős a hülye fiáért, mert nem a lepedőre kent hanem anyédba élvezett.
s.g.l. 2017.05.24. 10:59:47
talán agymosáson mentek át, mert ez a fidesz kommunikáció alapja!
Azonnal a személyében támadni, aki nem ért egyet és nem szajkózza a fideszmantrákat.
khell 2017.05.24. 11:00:08
prmitiv véglény.
Cinkes 2017.05.24. 11:00:18
istvankah 2017.05.24. 11:00:59
Csaba Szikora 2017.05.24. 11:03:22
barkas MDP 2017.05.24. 11:03:41
www.youtube.com/watch?v=X1Fq6gtbx4Q
Csaba Szikora 2017.05.24. 11:04:48
Csaba Szikora 2017.05.24. 11:09:01
oldalas 2017.05.24. 11:10:59
oldalas 2017.05.24. 11:11:36
Bravehearth 2017.05.24. 11:12:13
Ha eddig bárki is kételkedett volna abban, hogy a comment.blog tenyerét dörzsöli, valahányszor egy barom felrobbantja magát Nyugat-Európában, most már ne nagyon korholja magát!
"Már az is szép volt, hogy pár órával a hétfő esti manchesteri merénylet után Kósa Lajos már brüsszelezni kezdett, miközben azt valószínűleg még ő is tudja, hogy Nagy-Britanniának semmi köze az egységes európai bevándorlási rendszerhez..."
Már az is szép volt, hogy a thüringerbarbi elmés irománya ott virított a címlapon, miközben már a sajtóközlemény is azt harsogta, amit a Kósa UTALÁSKÉNT említett a közleményében. Bravó! Arról biztos szó sem lehet, hogy a thüringerbarbi alig várta, hogy 'kósázhasson' egyet!
És akkor itt van inkeibence nagyon zseniális megállapítása. Bravó! Ősi brit család leszármazottja volt a merénylő, igaz? Ja, nem... Líbiai ivadék, aki már a szigeten volt szerenecsés kipottyanni. A brüsszeli agybaj nem efféle koszlidérceket óhajt nagyiparilag importálni Európába??? Ja, de... Értem. A Kósa esetleg utalhatott erre a közleményében? Persze. Az már a poszterről szól, ha ebből ő csak annyit képes értelmezni, hogy 'orbántakarodj'!
"De az igazi K.O.-t a Ripost vitte be, amelynek a reggeli címlapja kéjes örömmel teszi egymás mellé a meggyilkolt gyerekeket és a kormány különbejáratú bokszzsákját, Soros Györgyöt..."
De az igazi K.O.-t poszter próbálta meg bevinni, csak keveset sikerül olvasnia!
Nem a soros volt az, aki jó meleget smárolt a junckerrel, a timmermanssal és hasonló nagytudású 'ajrópéerekkel', miközben vadul 'migránsozott'? Ja, de. Nem ő mondta el saját szavaival, hogy évi egy misi migrit kellene befogadni Európába és azokat szétosztogatni? Ja, de, ő mondta. Nem ő mondta, hogy ehhez Európának hiteleket kellene fölvennie és különadókat kivetnie? Ja, de! Ő mondta. Nem az ő szervezeteinek támogatottjai taxizzák át a buckalakókat a digókhoz? Ja, de! Az ő szervezetei támogatják a migritaxikat. Nem ő mondta azt a saját szavaival, hogy az európai társadalmakat nyílt társadalmakká kell átalakítani? De. Ő mondta. És akkor kirakják a képét a tevékenységének (egyik) eredménye mellé. Felháborító! Nácifasizmus! O.m.g.!!! Röhejesek vagytok, komolyan!
Darth Revan 2017.05.24. 11:14:38
s.g.l. 2017.05.24. 11:15:35
Netán a csótány csapattól vagy, tisztában vagy a bogarak lelkével?
Még egy ostoba agyhalott.
Brrrrrr!!
Legokocka 2017.05.24. 11:19:29
Semmi köze a migrációs válsághoz.
De nem baj.
Erről is a Soros tehet.
Épüljön stadion a CEU helyére 2017.05.24. 11:21:42
Nem hinnem, hogy Soros Gyorgy felelosege megkerulheto lenne az Europai terrorizmusban, hiszen a Soros civiljei hozzak be penzelik, biztatjak a terroristakat. Ezek a "civilek", MINIMUM olyan mertekben felelossek a merenyletekert, mint maguk a robbantok.
szabi68 2017.05.24. 11:23:55
Minden migrans imado alma!
Ezt akarjatok?
Ezek a sivatagi kutyak ennyire meg tudnak teveszteni titeket?
Semmi bajom egyebkent a migransokkal!
Ha nem muszlimok!
Vegyetek mar eszre, ellensegkent kezelnek minket, mi (ti liberok) meg mosolyogtok!
2017.05.24. 11:26:12
khell 2017.05.24. 11:29:56
Igen, látjuk hogy sikerült az előző hordának beilleszkednie. Pontosan ő miattuk nem akarunk újabb hordát ezekből betelepiteni. Tapasztalatból.
Épüljön stadion a CEU helyére 2017.05.24. 11:30:43
Semmi köze a migrációs válsághoz.""
Ez csak annyit bizonyit, hogy az illegalis bevandorlas az integracio, mar 20-30 eve is lehetetl;en volt, most meg amikor sokkal tobben jonnek meg annyira sem.
2017.05.24. 11:33:47
2017.05.24. 11:34:54
Bravehearth 2017.05.24. 11:36:19
Akkor a szülei hanyadik generációs migránsok voltak?
"Semmi köze a migrációs válsághoz."
A migránsválság során betámolygottak gyerekei hanyadik generációs migránsok lesznek???
"De nem baj."
Szerintem elég baj! Nekem édesmindegy, hogy a migri vagy a gyereke vagy az unokái robbantgatják föl magukat a városban, ahol élek! Lehetőleg a gyökerénél fogjuk meg a problémát! Az első generációt sem kell beengedni és nem lesz gond a másodikkal, harmadikkal...
"Erről is a Soros tehet."
Közvetlenül nyilván nem. Közvetve mindenképp! A krízis elmélyítésében van szerepe.
@Könnyen elkaptuk, uram!: Üdv! Az isis Európában született, nem integrálódott muszlimokat, illetve frusztrált fiatalokat használt fel. No és persze a migrihullámmal is érkeztek szép számmal elkövetők is! (Svédországban anyát lányával meggyilkoló eritreai 'menekült', a berlini, ansbachi, würzburgi merénylő mind migráns volt!) Ezért lényeges a jelenség maga. Megmutatja, milyen veszélyt jelent ilyeneket egyáltalán beengedni! A következő generációik is éppolyan veszélyesek lesznek, mint maguk a migrik, ha nem veszélyesebbek!
"Hogy nincs köze a migráncsokhoz?"
Fentiekből következik, hogy közvetlen köze van a problémának a migránsokhoz! Ok-okozati az összefüggés. A britek ugyan nem részei a dublini rendszernek, azonban a migráció okozta társadalmi és politikai problémáik hasonlóak (párhuzamos társadalmak, no-go zónák, sikertelen integráció, agresszív muszlim közösségek léte)! Addig tanuljunk ebből, amíg mások kárán tehetjük! (Szerintem...)
RTB 2017.05.24. 11:37:30
Miért hiszed, hogy ők különbözni fognak a szüleiktől, vagy a most radikalizálódott második generációs bevándorlóktól? Ugyanúgy megvan a veszélye.
Legokocka 2017.05.24. 11:37:47
Legokocka 2017.05.24. 11:39:26
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 11:44:59
+1
Kedves posztoló, azt azért beláthatnád - de nem fogod -, hogy Manchester is intő példa az EU számára, miért nem szabad(na) beengedni Európába kultúridegen, integrálhatatlan embereket, akik egy erőszakos vallás hívei.
Addig OK, hogy GB nem része az európai bevándorlási rendszernek. Ám Brüsszel említése igenis jogos, mert a migránsok beengedésével pontosan azt a szarvashibát követi el, amit jó ideje GB, s ami most 22 fiatal és gyerek életébe került.
Apró megjegyzés a német pénzügyminisztertől: "szükség van rá, hogy megállapodjunk Törökországgal. Ha nem tesszük, falat kell építenünk a határra, ami egy borzasztó, borzasztó megoldás.”
index.hu/kulfold/eurologus/2017/05/24/muszaj_volt_megallapodni_torokorszaggal/
Csak ugye a megállapodásig közel kétmillió migráns jött be Európába, jó részük ismeretlen személyazonossággal, köztük nem kevés terrorista. Tudom, a ballib média sokáig tagadta ezt, de utóbb mégis kiderült, hogy számos terrorista a "menekültekkel" érkezett.
Ha Brusszel, ezen belül Merkel és bizony-bizony Szaros Gyuri nem forszírozza az bevándorlást, 300 európai ember, aki az iszlám terrorizmusnak esett áldozatul, még ma is élne.
khell 2017.05.24. 11:45:01
Ahogy az is nyilvánvaló, hogy 100 terroristából 99 arab. És ez a probléma, ezt lehet hosszú távon kezelni (dehogy kezelni, hála a ballibbant elmebetegeknek, most már maximum enyhiteni lehet) azzal, hogy nem engedünk be többet. Főleg nem ellenőrizetlenül, papirok nélkül, ilyen mennyiségben.
És ez nem a holnapi merényletet fogja megakadályozni, hanem talán 10-20 év múlva lesz egy kicsit élhetőbb európa. Magyarországot meg próbáljuk meg terrormentesnek megtartani ahogy ma van, azzal, hogy nem engedjük be a söpredéket, akármennyit is nyüszitenek a tetves ballibbantak.
Attól, hogy a nyugat korábban beengedte őket és most isszák ennek a levét, nekünk nem kell ugyanolyan hülyének legyünk.
Bravehearth 2017.05.24. 11:46:00
Közvetlen környezetemben is él egy muszlim fazon, szép nagy családdal. Eléggé 'társadalmon kívüli' létben leledzik mind, de ez az ő dolguk, amíg nem zavarnak másokat. '15-ben hozta is a formáját, fuvarozta Szegedről az autójában a 'szegín' migriket, de aztán csak 'föl lett dobva'!
És itt a további válasz a mondandódra: a hazai muszlimok majd' 80%-a magyar etnikumú és identitású, hazai környezetben szocializálódott. Még ha furcsának is hatnak, nem radikalizáltak vagy kevésbé radikalizálhatóak. Az persze kérdés, hogy ha nem ötezren, hanem ötvenezren volnának, ugyanez volna-e a helyzet!?
"Azt megteszik helyettük a turbómagyar futballhuligánok..."
Ez pedig csak a szokásos 'magyarozás' volt a részedről. Így biztos könnyebb... Ilyen ez. Egyesek 'sorosoznak' és 'migriznek', mások pedig 'magyaroznak'! Magyarországon...!!! Teszem hozzá óvatosan!
serpentin 2017.05.24. 11:53:30
- Merkel és Brüsszel hívta be a migránsokat?
Igen
- Soros NGO-i szervezik az utakat és táplálják őket?
Igen
-Át akarnak menni Angliába a mnigránsok?
Igen...
akkor miről is beszélünk?
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 11:54:21
+1
@Csaba Szikora:
"De ha majd itt lesz több tízezer,kíváncsi leszek hogy lányodat,vagy asszonyodat felakasztja a muszlim a farkára,mit fogsz károgni."
Bocsánatot fog kérni a muszlimtól, mint az az agyhalott svéd picsa, aki nyilvánosan bocsánatot kért az őt megerőszakolő "menekülttől".
Bravehearth 2017.05.24. 11:57:41
A napsugárzás tényleg lehet veszélyes (ott is inkább a mértéktelen és óvatlan emberek esetében), de önmagában a napsugárzás kellemes és az élet alapfeltétele. A migráció nem is kellemes és nem is alapfeltétele semminek! Aki mást állít, az hazudik. Az élet cáfolja!
Attitudeman 2017.05.24. 12:02:56
Az Iszlám Állam "modellje" az, hogy a jelenlegi migrációs hullámmal a terrorszervezet egy sejtjét képező embere jut be a célországba, és ott felkutatja azokat a muszlim közösségekben lévő, frusztrált fiatalkoat, akik rávehetők terrorcselekményre, beszervezhetőek az Iszlám Állam ügye mellé. Maga az IS nem követi el a robbantásokat és egyéb terrorcselekményeket, csak szervezni megy az adott országba. A bevándorlási hullámokkal jönnek be, aminek Soros és a szervei támogatói. Ilyen formában van felelőssége, ahogy az EU-nak is, de legfőképpen az a baj, hogy nem sikerül hatékonyan felszámolni magát az IS-t. Az, hogy Irakban miket foglalnak el az USA támogatta erők, az mindegy, mert az IS veleje már rég elhúzott onnan, a teljesen kaotikus Szíriába, Törökországba és Európába.
Az a gond, hogy a helyzet el fog még ennél is jobban mérgesedni. Most kellene lépnie az EU vezetőinek, mert még egy-két ilyen robbantás, és olyan közhangulat lesz, hogy amúgy békés muszlimokat fognak agyonverni az utcákon, vagy olyan erők jutnak hatalomra, akik radikális lépéseket fognak tenni maguk a muszlim közösségek ellen. Minél jobban húzza az EU a valódi megoldást, annál inkább lesz majd radikális a válasz a lakosság részéről.
Az meg, hogy nincs benne Anglia a Dublini Egyezményben elég ergya érv, mert egy migránsnak elég az EU határán átkelnie, onnan már könnyebben jut el akármelyik tagállamba (Anglia még tagállam).
Buncog 2017.05.24. 12:03:23
thegabcsi 2017.05.24. 12:03:48
Azért alszok nyugodtan, mert nem magyarországon élek, ráadásul egy bevándorlók által leuralt negyedben egyelőre. A főbérlőm egy iraki fickó, aki az utcáról fogadott be, amikor a korábbi seggfej, pszichopata magyar főbérlőm egyik napról a másikra kirakott az utcára - életveszélyes fenyegetések közepette -, mert egy reggel úgy szóltam hozzá, hogy az neki nem tetszett. Persze a pénzt azóta se kaptam vissza.
Eddig ahány faszkalap emberrel itt összehozott a sors, az mind magyar volt, esetleg lengyel vagy valamilyen kelet-európai. Amióta minden kapcsolatot megszakítottam az imádott és segítőkész honfitársaimmal, na azóta tényleg jól alszom.
Az, hogy te milyen hiedelmekben hiszel, igazából meg nem érdekel. De további jó gyűlölködést a következő ~ két évtizedre.
2017.05.24. 12:06:53
Lehet, hogy a kormány általában hülye, de egy rossz óra is a pontos időt mutatja naponta kétszer...
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 12:10:45
"egy reggel úgy szóltam hozzá, hogy az neki nem tetszett."
A kellő tisztelettel kellwtt volna beszélned a honfitársadhoz.
"Eddig ahány faszkalap emberrel itt összehozott a sors, az mind magyar volt"
Na meg mindenki rossz irányban hajt az autópályán, csak te nem.
thegabcsi 2017.05.24. 12:23:41
mondjuk most neked nem fogom elmesélni az egész sztorit, de nyilván nem ennyiről van szó, hogy a "kellő tisztelet" hiányzott. a lényeg, hogy nem tartotta magát a szóbeli megállapodásunkhoz, és a kiszolgáltatott helyzetemet azonnal kihasználta, és jól kibaszott velem (vagyis nem, mert így megszabadultam tőle).
"Na meg mindenki rossz irányban hajt az autópályán, csak te nem."
hát, én egyiktől sem kértem soha kölcsön, sose kértem tőluk "munkát", sose kértem h segítsé má a hivatalban, mert te beszéled a nyelvet, oldjuk meg okosban, stb, stb.
mondjuk abban teljesen igazad van, hogy magyarországon, meg a magyar embereknek ez a jó irány, aki meg becsületes és tudna anélkül is boldogulni, hogy valakit kihasznál, az hajt rossz irányba. ezért kell lehajtani az autópályáról. jobban össze se foglalhattad volna.
khell 2017.05.24. 12:37:04
Bravehearth 2017.05.24. 12:39:49
@thegabcsi: Tehát akkor kijelenthetjük, hogy szerencsédnek és ügyességednek köszönhetően téged már nem érint közvetlenül az itteni probléma? Ok.
Akkor azt is kijelenthetjük, hogy az itthoniak és a Kelet-európaiak általánosításai semmivel sem alaptalanabbak, mint a te általánosításaid? Ok.
Akkor azt is kijelenthetjük, hogy a döntésed nyomán te már úgy élsz és olyan emberek között, ahogy azt elképzelted, illetve szeretnéd? Ha így van, örülök neki és a legjobbakat kívánom!
Viszont akkor azt is kijelenthetjük, hogy az itthon maradottak és a Kelet-európaiak ugyanilyen joggal szeretnék eldönteni azt, hogy ŐK kivel és hogyan szeretnének együtt élni! És azért a saját hazájukban ehhez hadd legyen már meg a legalapvetőbb joguk uniótól, sorostól és mindenféle timmermansoktól függetlenül is!
"...hogy magyarországon, meg a magyar embereknek ez a jó irány..."
Egyrészt ez is nyilván egyszerűsítés és általánosítás, de helye van. Az irányról egyébként még mindig választások döntenek, tehát nem kőbe vésettek! És ez jól is van így. De azt ne felejtsd el, hogy a migráció egyirányú utca! Ha rossz döntés volt, onnan már NINCS visszaút! És a jelenlegi tapasztalatok szerint migriket befogadni (ezeket pláne) nem jó döntés!
"...aki meg becsületes és tudna anélkül is boldogulni, hogy valakit kihasznál, az hajt rossz irányba."
Ha abból indulunk ki, hogy minden fideszes egy agyatlan birka rohadék (egyébként nem), akkor is bőven többen vannak azok, akik nem óhajtanak sem migriket, sem muszlimokat (közös halmazt még annyira sem) az életterükben látni egyet sem. Ez nem orbánfüggő. Amíg ezt nem ismeri föl az ellenzék, addig csak futhat a szekér után! Továbbá nagyon sok korrekt és becsületes honpolgár van, aki továbbra is itthon él és továbbra sem akar migriket!
Zárásként pedig csak a magam nevében beszélve inkább élek ügyeskedő és gyűlölködő magyarok, svábok, lengyelek, szlovákok, horvátok társaságában, mint néhány kedvesen mosolygó szír, paki, afgán, eritreai, szomáli, marokkói vagy nigériai főbérlővel. Mivel én (még) itthon vagyok, adassék meg nekem a jog, hogy én mondjam ki (a magyarok, szlovákok, lengyelek, csehek, horvátok, szlovének - ki-ki a hazájában) a döntést arról, hogy itt legyenek-e a migrik akár csak átmenetileg, vagy ne legyenek itt! Szerintem egyáltalán ne legyenek itt! Üdv!
2017.05.24. 12:52:58
Ahol robbantgatnak rengeteg muszlim él, hiába próbálják őket integrálni, a barma csak nem akar, ergó ide egyet se!
...szóval Soros, meg aki ide betelepíteni akar, bekaphatja...
Behajtó70 2017.05.24. 13:00:15
A cikkírót nem zavarják a tények. De csak egy kis figyelemfelkeltés: nem a Riposzt, hanem TI vagytok a legalsó szinten!
RTB 2017.05.24. 13:09:26
fryci 2017.05.24. 13:17:27
imi60 2017.05.24. 13:22:53
Salman Abedi Manchesterben született. Vagyis angol állampolgár valószínűleg. Ezzel nem azt mondom, hogy védem ezeket az állatokat de a nyugat helyzete teljesen más . Ott évtizedek óta él már az arab és muszlim származású népesség. Vagyis nem a mostani migráncshullámmal érkeztek Angliába.
igazi hős 2017.05.24. 13:24:39
Az Ellenálló 2017.05.24. 13:29:07
imi60 2017.05.24. 13:32:24
khell 2017.05.24. 13:36:48
Pont a korábbi migránsokkal szerzett tapasztalatok alapján nem kell beengedni őket.
Akik már ott vannak azzal nem lehet sok mindent csinálni, a nyugat most issza meg a levét a korábbi hülyeségének.
Mi magyarok, meg annyit tehetünk, hogy mások kárán tanulunk, és nem követjük el ugyanazt a hülyeséget a primitiv népség beengedésével és pár évtized múlva is talán élhető ország leszünk.
stamp7 2017.05.24. 13:41:20
BéLóg 2017.05.24. 13:43:37
Soros úr, NE térjen észhez!
A wilágh pedig megint kerek lesz.
Samott 2017.05.24. 13:44:53
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 13:46:14
Téged vagy a 22 áldozatot és családjukat mennyiben vigasztalja, hogy egy 2. generációs bevándorló robbantitt és gyilkolt? A mai bevándorlónak is lesznek 2. generációs utódaik, nemde? De ha ma nem engeded be, akkor a fia sem fog gyilkolni, legalábbis nem Európábab.
Az a tény egzébként, hogy 2. generációs migri gyilkolt, épp az integrációjuk eredménytelenségét jelzi. Szerinted eredményesebb lesz az integrációjuk, ha beengedünk még pár milliócskát?
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 13:49:09
"az megvan, hogy a briteknek a kelet-európai bevándorlókból van elegük?"
Talán egyszer leesik nekik, hogy nem a kelet-európai vendégmunkások robbantgatnak...
Melchi Zadok 2017.05.24. 13:50:51
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 13:51:24
Itt a válasz, már ha felfogod: @Kovacs Nocraft Jozsefne:
Melchi Zadok 2017.05.24. 13:52:53
pamut 2017.05.24. 13:53:18
Hizdahr zo Loraq 2017.05.24. 13:54:24
Bodry 2017.05.24. 13:55:57
Tomiko 2017.05.24. 13:59:06
Nem igazán látod a lényeget. Kit érdekel milyen Soros bácsi. A Magyar emberek uszítása, ellenség keresés, pánikkeltés, az emberségesség minden szikrájának kiirtása folyok. Soros csak egy szitok szó, te is annak használod. Minden baj forrása. Az egészségügyünk, a fiatalok elvándorlása, ez eddigi összes korrupt kormány mind Soros miatt van ugye? Mert a mi bajunk nem belső ügy ugye? Külső. Itt senki semmit nem ront el. Merj egy kicsit befelé nézni.
stamp7 2017.05.24. 14:00:47
pamut 2017.05.24. 14:02:37
Szentté avatni az kicsit túlzás, de Soros nyilvánvalóan az egyik legnagyobb magyar, igazi hős hazafi. Széchenyi Akadémiát alapított, Soros egyetemet, amivel óriási szolgálatot tett a hazának, és számtalan nemes kezdeményezést támogatott vagy támogat most is.
Nincs senki az országban, egy magánszemély sem, de a világon sem, aki ennyi pénzét adományozta volna jótékony/nemes/civil ügyekre Magyarországon, ő a legnagyobb adományozója és segítője az országnak.
Egyszer vége lesz a Orbánmaffia által keltett mesterséges gyűlöletnek, hisztérikus uszításnak, szervezett elembajnak, amivel most kb. 2-3. millió magyar embert tudtak szó szerint megőrjíteni, és akkor majd utcákat és tereket nevez el a hálás utókor Sorosról, szobrokat emelnek neki az igazi magyarok. Ez van, persze akit beleőrjített Orbán a gyűlöletbetegségbe, annak esélyes sincs ezt felfogni, annak már beszűkült a tudata egy pontba és gyűlölni tud.
koschwarz 2017.05.24. 14:02:37
Melchi Zadok 2017.05.24. 14:03:33
"it's not the right time to be sober
now the idiots have taken over"
www.youtube.com/watch?v=qmlzznlIvB8
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 14:03:33
"A fideszizmus egy olyan intézményesített aljasság és hisztérikus gyűlölet, ami egyszerűen gyökeres ellentéte az emberi erkölcsi abszolút minimumának is. Ez egyszerűen nem emberi."
Tömeggyilkosok betelepítése egy olyan intézményesített aljasság és hisztérikus gyűlölet, ami egyszerűen gyökeres ellentéte az emberi erkölcsi abszolút minimumának is. Ez egyszerűen nem emberi.
Tomiko 2017.05.24. 14:04:51
Melchi Zadok 2017.05.24. 14:05:47
Épüljön stadion a CEU helyére 2017.05.24. 14:06:12
Tomiko 2017.05.24. 14:08:16
Média és oktatás szerintem a válasz. De a sok barom nem nagyon volt részese oktatásnak, így inkább a média.
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 14:10:00
pamut 2017.05.24. 14:10:57
"Tömeggyilkosok betelepítése egy olyan intézményesített aljasság és hisztérikus gyűlölet, ami egyszerűen gyökeres ellentéte az emberi erkölcsi abszolút minimumának is. Ez egyszerűen nem emberi."
Egyetértek, bár senki a világon nincs aki tömeggyilkosokat telepítene be bárhová is, na jó, az orosz titkosszolgálatot kivéve.
Az viszont hogy te kapásból tömeggyilkosnak hazudod/látod az ISIS és Asszad hóhérai, a halálbirgádok elől menekülő nyomorultakat, az annak a bizonyítéka, hogy téged 100%-ban beszippantott Orbán Gyűlöletszektája, és elhiszed minden egyes szavát a szított hisztériának, uszításnak, félelemkeltésnek. Teljesen beszűkült az agyad, minden gondolatod félelemből és gyűlöletből fakad, ami tökéletesen aljassá és fideszessé tett, kiváló példája vagy azoknak, akikről írtam.
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 14:12:37
Az 5 %-nyi fanatikus ultraliberó pedig alig vár a következő támadásra, ezek ugyanis segítik az általuk gyűlölt Európa zuhanását.
Mmarci 2017.05.24. 14:16:29
Világít a torony 2017.05.24. 14:19:00
imi60 2017.05.24. 14:19:27
Nem megoldást írtam hanem okokat. Nem azt írtam, hogy ez így jó és a megoldást sem tudom. Ha nem engedik be a mostani migráncsokat attól az ott élő több generációs ott lévő arab, muszlim emberek ott vannak. És jelen esetben is egy ott született barom robbantott.Vagyis ketté kell végre választani a két dolgot. A jelenlegi migráncs hullámot az ott lakókkal. Na ez a nagy különbség hozzánk képest.Nálunk nincsen itt lévő jelentős több generációs itt élő arab , muszlim közösség akiket meg lehetne hülyíteni vallásilag.Szerencsére. És mivel be sem engedjük őket teljesen más a helyzetünk. Már az elején megmondtam egyébként, hogy baj lesz ha az országba beengedjük a migráncsokat.Bár ugye azt is tudni kell, hogy 99%-uknak egyáltalán nem célország Magyarország.
Tomiko 2017.05.24. 14:21:39
Mmarci 2017.05.24. 14:23:43
Tomiko 2017.05.24. 14:23:59
És ez melyik kocsmában, mennyi ital után válik közismertté? Mennyi közmédiát kell ehhez kb. nézni órában, napban megadva?
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 14:25:37
"az IS veleje már rég elhúzott onnan, a teljesen kaotikus Szíriába, Törökországba és Európába."
Talán már eljött az a pont, hogy az európai terrorsejtek az IS koordinációja, irányítása nélkül is képesek működni és együttműködni.
Az IS egyfajta partizánharcot folytat Európa ellen, és legkésőbb Vietnam óta tudjuk, hogy ezek szinte legyőzhetetlenek, vagy legalábbis igen nehezen, hiszen decentralizáltan működnek. Így paradox módon az is lehet, hogy az IS legyőzése csak erősíteni fogja az európai iszlám terrorizmust.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 14:28:25
Egyetlen halállal több is túl sok.
Tomiko 2017.05.24. 14:29:54
Pont a korábbi migránsokkal szerzett tapasztalatok alapján nem kell beengedni őket.
Akik már ott vannak azzal nem lehet sok mindent csinálni, a nyugat most issza meg a levét a korábbi hülyeségének. "
Bár csak igazad lenne. Az a hanyatló nyugat, már ez kell hallgatni 50 éve. Több száz ember halt meg a terroristák által sajnos, míg itt keleten több tízezer ember hal bele olyan betegségbe, amibe nyugaton már csak kevesen. Vagy megfagy, esetleg éhen hal. Esetleg infarktus viszi el a nyugodt élet miatt itthon. A nyugat üzeni neked, hogy köszöni jól van. Ezen kívül kb. 10 évvel tovább élnek mint mi. Gratuláció a világképedhez.
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 14:33:05
Elég ha 1 %-uk rombol, mint egy házban, ahol elég, ha csak 1 család rendetlen.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 14:34:21
"hogy te kapásból tömeggyilkosnak hazudod/látod az ISIS és Asszad hóhérai, a halálbirgádok elől menekülő nyomorultakat"
Ugye azokra a fiatal, életerős férfiakra gondolsz, akik asszonyt és gyereket hátrahagyva gyáván ide tódulnak ahelyett, hogy a hazájukban harcolnának az IS és tsai ellen? Meg az olyanokra, akik a gyereküket átdobják a magas vaskerítésen?
imi60 2017.05.24. 14:34:41
Mmarci 2017.05.24. 14:35:15
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 14:36:23
Ahogy egy rohadt krumpli is tönkreteszi az egész halmot.
Magentax 2017.05.24. 14:36:53
Ennyi erővel járjatok itthon is nyitott szemmel és koncoljátok fel az ezer éve itt élő vagy az eleve itt született arab, török, afgán, indiai, néger - stb - embereket, mert azok is tuti potenciális terroristák.
Nincs agyatok (ez a fidesz tagsághoz alapfeltétel), ezért nem tudtok gondolkodni, csak simán beszopjátok és mantrázzátok a kormány gyűlöletkampányát.
Mmarci 2017.05.24. 14:37:49
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 14:38:15
www.facebook.com/photo.php?fbid=431606460514650&set=a.101168846891748.1073741827.100009958980536&type=3&theater
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 14:42:13
Egyetértek. Kizárólag Soros alkalmazottai kommentelhessenek ezentúl.
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 14:45:50
www.allenbwest.com/wp-content/uploads/2016/05/meme.jpg
pamut 2017.05.24. 14:46:15
"életerős férfiak", te idióta? :D
Szerinted az "életerős férfiakon" nem fog a golyó?
Van róla lila fogalmad hány százezer "életerős férfit" mészárolt le az ISIS és Asszad? Sokukat előtt megkínozva?
Te nem láttál még képeket, videókat a szíriai pokolból? nem láttál még tömegsírokat? Azt képzeled csak öreg nők halnak meg a háborúkban, életerős férfiak soha?
Neked teljesen elment az a sose volt kis eszed is?
Az 56-ban nyugatra menekülő magyarokat is megveted amiért nem ölették meg magukat az orosz tanokkal te idióta?
Látod, minden kommenteddel azt bizonyítod, és ezzel si azt bizonyítottad, hogy tökéletes példája vagy azoknak akikről írtam: egyszerűen pszichésen és szellemileg túl gyenge és kicsi vagy ahhoz, hogy ellenállj az Orbán Gyűlöletszekta uszításának, dezinformálásának, gyűlölködésének és félelemkeltésének, és olyan szellemi-erkölcsi ronccsá sikerült téged torzítania, nyomorítani Orbánnak és embereinek hogy teljesen mind szellemileg meg erkölcsileg teljesen leépültél, és már csak egy teljesen beszűkült tudatú, aljas és gyűlölködő emberi roncs vagy.
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 14:48:33
Ha a orosz titkosszolgálatnak bármi köze lenne az ilyesmihez, pl. a terrorista másodunokatestvére szomszédjénak az osztálytársa már járt egyszer Oroszországban 25 évvel ezelőtt, ez címlapos hír lenne minden liberális médiában.
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 14:50:54
Havonta kb. 1 órányi magyar közmédiát nézek, utoljár ez februárban volt, amikor Szűcs Judit fellépését néztem.
Szinte csak liberális médiát nézek, olvasok, mert elsősorban az ellenvélemény érdekel. Két magyar csatornát szoktam nézni gyajran: az ATV-t és a Hír TV-t. A rádiók közül meg szinte csak a Klub Rádiót.
pamut 2017.05.24. 14:55:58
hát persze birka :D
te mint orosz ügynök, csak tudod milyen ártatlanok a ruszki, soha a légynek sem ártanának :DDD
és most olvasgasd hogy próbált zavargásokat, politikai gyilkosságot és tömegbe lövést megszervezni az orosz titkosszolgálat Montenegróban, de vigyázz mert ez nem egy orosz híroldal hanem egy független és igazat író magyar oldal, tehát egyből le kell sorosistáznod ahogy arra kiképeztek téged:
444.hu/2017/05/24/valosagga-valt-a-legvadabb-politikai-krimi
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 15:03:52
Nagyon jó, a fején találja a szöget.
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 15:06:29
Ha te hiszel Soros 444-es házi médiájának, akkor te a Húsvéti Nyúl létezését is ténynek tekinted... a 444 csak a tényektől független.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 15:06:56
"csak egy teljesen beszűkült tudatú, aljas és gyűlölködő emberi roncs vagy."
Látom, kifogytál az érvekből, jossz a személyeskedéssel. Más nem is várható tőled.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 15:10:03
2. generációs migri, de ez ne zavarjon a migrifaszok szopásában.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 15:12:03
Ehhez a listához még hány áldozat tenne téged boldoggá?
pamut 2017.05.24. 15:12:07
Tehát nem tudod cáfolni, mindjárt gondoltam.
@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Tehát igen, de azt képzeled az életerős szír férfia golyóállók, és az 56-os magyarokat pedig gyávának tartod maiért nem ölették meg magukat a ruszki hadsereggel.
Látod, pontosan ezért vagy te egy szellemi és erkölcsi roncs, ahogy azt le is vezettem. Nincs meg hozzá a szellemi és mentális képességed, hogy ellenállj Orbán uszításának és s gyűlöletkeltésének, Orbán legyőzött téged, szétmanipulált téged, úgy táncolsz ahogy ő fütyül, a szolgája vagy, és a legviccesebb, hogy még csak nem is tudsz róla.
imi60 2017.05.24. 15:30:07
Bravehearth 2017.05.24. 15:38:03
"...hogy gyávaságodat alátámaszd."
És ezt most mire is értetted, polgártárs???
"Jogod van eldönteni kivel élsz?"
Így van, jogom van ehhez, ahogy minden magyar polgárnak is. A politikának pedig ezt kell képviselnie. Nagyon úgy fest, hogy bőven többen vannak azok, akik nem kérnek ezekből a migrikből, a politika (jelenleg a fidesz) erre mozdult rá, erre érzett rá több, mint két éve. Helyesen. Jól látod, ugyanezt már nem tette meg az egészségüggyel kapcsolatban.
"A tiszta levegőhöz is jogod van, mégis mennek kamionok."
Bizony ám! Olvass híreket, mennyi szól arról, hogy akarják kiszorítani a dízeleket (nyilván nem csak egészségügyi okok mentén)! Vagyis megy az útkeresés, hogy kiküszöböljük a problémát.
"Talán nincs más út."
Mindig van más út. Ezt képviseli most a magyar, lengyel, szlovák és szlovén külpolitika is. Más út, ami nem tetszik az uniónak és az emlegetett sorosnak sem. Nem is kell, hogy tetsszen nekik, ez ilyen. Ott kell erről tárgyalniuk, ahol szintén az ő megoldásukat támogatják. Ahol nem, ott el kell fogadni, hogy más az álláspont. Ennyi.
A menekülteket visszaküldenéd meghalni?"
Nem kell. Az ELSŐ biztonságos országban segíteni kell őket. Majd lehetőség szerint segíteni a hazatelepülésüket. De INNEN, Magyarországról a migránsokat (politikai akarat esetén) vissza LEHET küldeni, de ez a magyarok döntése, nem másé! Ha úgy döntöttünk, akkor mennek vissza.
"A gazdasági bevándorlóknak munkát kell adni, ha nem kell neki mehet haza."
Miért kellene??? Ki és hol írt elő ilyen kötelezettséget? Dehogy KELL nekik munkát adni! Ha van, ha úgy látja a társadalom és a gazdaság is igényli ezt, akkor LEHET nekik munkát adni. De nem kell!!! Nagy különbség!
"De ez neked nem tetszene, mert gyűlölsz."
És ezt honnan veszed? Azért nem tetszene, mert nem óhajtok itt más nemzetiségű, más kultúrájú, más bőrszínű, más vallású tömegeket. Ez szerintem Isten adta jogom! Nem akarok én nekik rosszat, nem kell a vagyonuk, földjük, országuk erőforrásaik sem. De ne jöjjenek ide! Ennyi... Mellesleg a '15-ben tapasztaltak alapján akár gyűlölhetném is őket! Okot adtak rá! És amit a lakókörnyezetemben akkor láttam tőlük hónapokig, csak megerősítette az érzéseimet, hogy nem akarom, hogy itt legyenek!
"Nem megoldásokban gondolkozol."
Nem feladatom számukra megoldást találni! Én a magam és családom számára kívánok megoldásokat keresni és találni, de ennek NEM részei a migránsok!
"Ha meg dolgozni jöttek, akkor nem azért lenne zsákutca az integráció, mert nem tudod haza küldeni, hanem azért, mert az ország beborulna."
Ez már csak duma és okoskodás...! Egyrészt jobb egy stagnáló gazdaság, mint migráns hátterű kamionosok hada, no-go zónák és párhuzamos társadalmak, másrészt (ahogy fentebb is írtam már) ez nem a migráns szempontjai alapján kell eldőljön, hanem mindig a hazai szempontok figyelembe vételével! Most is vannak itt Ukrajnából is, Szerbiából is. Szerb is magyar is dolgozik nálunk. Nincs gond velük. Ukrán is volt, már hazament... De ez mindig a hazai döntési kompetencia része kell legyen!
"Mert a jóléti társadalomban nem akarnak dolgozni a fiatalok."
Ezért lenne hasznos szakítani azzal a társadalmi modellel. Nem lenne hülyeség a munka alapú gazdaság és társadalom, de ehhez nem jól kezdett neki a kormány. Ehhez valódi munkaerőpiaci ismeretek, kellő kultúra és empátia is kellett volna. De amíg 'robotszámba' sem veszik a munkásokat, addig ez nem lesz járható út. Ez viszont nem írja felül a migrációval kapcsolatos problémákat és aggályokat!
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 15:57:57
Cáfoltam.
pamut 2017.05.24. 16:01:02
Ja :) te rámondod valamire hogy nem úgy van, az akkor már cáfolat :)
Jól van birka, ma is hülyét csináltál magadból, csak a szokásos napi rutin...
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.05.24. 16:33:23
Már nem kell sok egy polgárháborúhoz, közben az oroszok meg röhögve bekebelezik Magyarországot.
Viktor álma teljesül.
2017.05.24. 18:39:02
Kipaterolni már nem lehet őket, ezért ne is jöjjenek ide.
Sokat vagyok Nyugat-Európában, számomra döbbenet mennyien vannak, és mivel nem 1 gyerekes a család modelljük egyre többen lesznek. Lehet köpködni Orbánt(van miért) de ebben igaza van, és sajnos minden egyes ilyen terrorakció megerősíti őt.
A most hontalan szíreket én is sajnálom, de ha belegondolok hogy talán az ő gyereke robbantja fel majd az én gyerekemet akkor már kevésbé érdekel a sorsa.
Muszlim nem kell keresztény országba ennyire egyszerű!
fran7 2017.05.24. 19:41:24
Fábió Kapáló 2017.05.24. 22:01:41
Észérvekkel, tényekkel alátámasztva (akár listát is készíthet), mondja meg nekem, hogy miféle érdeke fűződhet Soros Györgynek ahhoz, hogy "migránsok" árasszák el a kontinenst (azon belül pedig ezt a Wonderland-et, amit Magyarországnak hívnak.
Várom a választ őszinte érdeklődéssel, mert most már régóta próbálom megfejteni, csak nem megy.
Köszi előre is!
imi60 2017.05.24. 22:50:07
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 00:38:34
"miért akarná egy dollármilliárdos Amerikából, hogy egymillió menekült jöjjön Európába?"
Ezt tőle kérdezd meg, ebben ő a hiteles forrás.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 00:43:43
"Elég lett volna 1200 keresztényt kiválasztani belőlük és máris sokkal kisebb az ellentét."
Nincs mód a válogatásra, azok jönnének, akiket a németek kiválasztottak. Mivel pedig a keresztények átlagosan képzettebbek, őket a németek megtartják maguknak.
Amúgy nem is az 12xx fővel lenne gond, hanem azzal, hogy ez precedenst teremtene a többi pármillió hasonló módon történő szétosztására, hiszen azért a kvóta szó.
Fiatal Democraták Szövetsége 2017.05.25. 00:47:33
1992. szeptember 28., hétfő - Megdöbbenéssel figyeljük mind a Soros Alapítványt, mind pedig Soros György személyét az utóbbi időben ért nemtelen támadásokat. A fiatal nemzedék és a szakkollégiumi mozgalom támogatásával aktívan járult hozzá egy szabadabb és nyitottabb szellemi légkör kialakulásához Magyarországon.
Látva a felsőoktatás szorult helyzetét, úgy gondoljuk, hogy az újabb nemzedékeknek is szükségük lesz arra az önzetlen támogatásra, amelyet a Soros Alapítvány remélhetőleg a jövőben is nyújtani fog.
Tiltakozunk az Alapítvány politikai csatározásokba történő bevonása ellen!
Bayer Zsolt, Fidesz
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 00:52:43
"Érdekes módon azok akik már itt dolgoznak 10-15 éve mondjuk orvosként azokat nem migráncsozzák le."
Ha a mostaniak is orvosok lennének, akkor őket sem migráncsozná senki. De sajnos nem orvosok, agysebészek vagy kvantumfizikusok, hanem képzetlen, erőszakos, agresszív és kultúridegen, integrálhatatlan véglények. Vagy te még mindig bedőlsz az időközben sokszorosan cáfolt libsi hazugságnak, hogy nagyobb köztük a diplomások aránya, mint a magyar lakosságban?
Alig használhatók valamire. A nagy publicitással fociedzőként alkalmazott szírt is kirúgták, mert nem volt képes vagy hajlandó megtanulni az őt befogadó ország nyelvét.
Armadar 2017.05.25. 01:01:46
Itt mire gondolsz konkrétan? Mondjuk arra Fideszes képviselőre, akinek a felesége átesett a vak komondoron? Esetleg Mikola István unokaöccsére, aki savval öntötte le volt barátnőjét és aki ellen az ügyészség simán ejtette volna a vádat? Netán Kiss László úszóedzőre aki megerőszakolt egy nőt, majd amikor ez napvilágra került a teljes "kerszetény" Fidesz-had vette őt védelmébe és kurváza le az áldozatát? Esetleg arra KDNP-s politikus bácsira aki egy 16 éves kislánnyal kavart? Vagy talán arra véglényre, aki a blahán megütött egy nőt, csak mert az rá mert szólni, hogy ne migráncsozza le a pizzást?
Ezt tekinted a nőkkel való ideális európai-keresztény bánásmódnak?
Orban VikTROLL 2017.05.25. 03:16:37
Mert ezek szelsoseges esetek, amiert peldaul azt a szerencsetlent meg 60 evvel kesobb is meghurcoljak annak elenere, hogy megbunhodott valamiert, amit lehet hogy nem csinalt.
Az araboknal viszont szo nincs arrol, hogy fel evszazad mulva is ugy uldozzek az eroszakot, mint nalunk. Szoval ezzel mellefogtal, mert pont a ket kultura kozotti elkepeszto csak fenyevekben merheto kulonbseget mutattad meg.
megamedve 2017.05.25. 06:22:54
Jól beszélsz. Ennyi.
menekse 2017.05.25. 07:29:06
harmadikharmad 2017.05.25. 07:37:29
Kiss László a szerencsétlen? Gondolom akkor is ilyen empatikus lennél vele szemben, ha a te lányodat erőszakolta volna ájultra két cimborájval együtt, és akkor is azt mondanád, hogy 3 kibaszott évvel ő már megbűnhődött. Normális vagy ember? Mellesleg a kezdeti kurvázások után végül bevallotta, hogy igen, megtette, sőt utána további áldozatok is jelentkeztek, szóval ezt beszoptad.
És ezek azért tökéletes példák, mert miközben itt a kultúrák közti különbségről pofáztok, a sajátjaitoknak a legdurvább bűncselekményeket is elnézitek. Még kislányok megerőszakolását is képesek vagytok kimagyarázni, ha a Fidesz érdekéről van szó.
Ez már egyszerűen gusztustalan.
fran7 2017.05.25. 08:53:16
Vagyis kérdésedre válaszolva Soros célja egy társadalommérnöki kísérlet végrehajtása, amivel közben is jól jár anyagilag. Ha te pénzeled egy ország vezetőinek tanulmányait, akkor egyszer benyújtod a számlát.
imi60 2017.05.25. 09:38:07
2017.05.25. 09:39:01
Európa keresztény volt, az arab világ muszlim, jó volt az úgy, de tönkre vágták.
Innét már nincs visszaút, egyre rosszabb lesz, a vallási különbségek áthidalhatatlanok.
Igen az orvos már itt van, de mivel majd őt is egyre több atrocitás éri a terror miatt, még ő is vagy a gyereke is radikalizálódhat.
Most olvasom a m-i robbantó is azért borult meg mert meg volt győződve a barátját származása miatt késelték meg...ja és igaz ő másodgenerációs, de a fater első és ő is benne volt .
Borzasztó de ezzel innét együtt kell élni nincs megoldás. Én örülök hogy Magyarországon nem vagyok veszélyben, de keveset vagyok otthon, és külföldön már én is figyelem az elhagyott csomagokat, utálom ha felszáll a vonatra, vagy a buszra egy arab stb.
imi60 2017.05.25. 09:41:03
imi60 2017.05.25. 09:53:44
2017.05.25. 10:01:37
Áruld már el hogyan tennéd?
Jön egy mocskos elcsigázott faszi egy szál gatyában, papírok nélkül, makog valamilyen nyelven erre jössz te és szűröd.
Ne haragudj de ez röhejes.
A lopás, meg a munkanélküliség hogy jön ide? Elfogytak az érvek, erre kevered a szezont a fazonnal.
imi60 2017.05.25. 10:11:06
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 10:27:03
"Honnan tudod ilyen pontosan , hogy kik jönnek? "
A német sajtóból. Szerinted az is a felcsúti tévéből tájékozódik? A mainstream német médiát is Habony irányítja?
"Egyébként gondolod , hogy a Magyarországon tevékenykedő edzők is mind megtanulják a magyar nyelvet?"
Csak akkor, ha a munkaszerződésük előírja. A szír pasinak bizonyára előírta, különben nem rúgták volna ki a nyelvtudás hiánya miatt. Ugye nem te akarod előírni egy spanyol fociklubnak, milyen elvárásokat támasszon egy edzővel szemben?
Ez egy spanyol lap híre, nem a habonymédiáé:
"La Escuela Nacional de Entrenadores de Fútbol (Cenafe), ubicada en la localidad madrileña de Getafe, ha decidido no renovar el contrato del refugiado sirio Osama Abdul Mohsen dada su "dificultad" para el aprendizaje del español, lo que le impedía una correcta realización de sus funciones."
www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2016-10-15/refugiado-sirio-getafe-entrenadores-despide_1275514/
"Te tényleg ilyen hülye vagy ? Netán már ez az öregségi szenilitás nálad?"
Érvek helyett személyeskedés, szánalmas vagy.
imi60 2017.05.25. 10:37:30
A mainstream német sajtótól kérdezd meg tőlük, hogy kik az irányítói.Szerinted melyik sajtó írja le pontosan , hogy ki honnan jött? Szerinted a sajtó honnan tud információkat? Onnan hogy kapnak de nem a titkosszolgálat látja el őket információval, nyugodj meg. Szánalmas vagy nyanyus.Olsgassad tovább a habonymédiát
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 10:45:26
Faszkalapka, ezeket ne nekem mondd, hanem a német mainstream sajtónak meg a spanyol fociklubnak. Ne velem vitatkozz, hanem velük. Ja, hogy te náluk is okosabb vagy?
imi60 2017.05.25. 10:48:30
cukkmukk 2017.05.25. 11:18:47
2017.05.25. 12:51:54
Te mint kiderült segghülye vagy , aki ha nincsenek érvek, terel személyeskedik.
Na most te is kaptál egyet, hogy tudd hol a helyed,
Nem vagy vitapartner, öcsike.
imi60 2017.05.25. 14:59:33