Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tizenegy új ember igazolt a HírTV-hez, köztük 3 origós

2017. április 27. 18:27 karpati 47 komment

11 ember igazol vagy igazolt ezekben a napokban a HírTV-hez, közülük 3 az Origótól – írja a 24.hu

A HírTV Simicska Lajos érdekeltségébe tartozik, és a bővítés azt jelzi, hogy a Fidesz egykori támogatója komolyan gondolja most már kormánykritikusabb tévécsatornája fejlesztését. Az érkezők, vázlatszerűen: 

Susánszki Bence, aki legutóbb az Origónál volt csoportvezető, korábban a Story4 tévécsatornánál és a TV2-nél is dolgozott. 

Fazekas Pálma szintén az Origónál volt szerkesztő

Láng Balázs is volt az Origo munkatársa,

Oroszi Babett, aki legutóbb az RTL Híradó riportere volt, előtte a Hír24-nél (a mai 24.hu elődjénél), illetve az Átlátszónál dolgozott,

HírTV-nél folytatja munkáját Pusztai Balázs is, ő a Kossuth Rádió 180 perc című műsorának is volt szerkesztője, 

és 

Kaszonyi Nóra, az ATV volt szerkesztő-riportere, 

Kalmár László, az EchoTV szerkesztő-riportere 

Kovács Gábor, az Euronews volt szerkesztője

Végh Tamás, az MTVA-hoz tartozó Hirado.hu volt főszerkesztője 

Simor Dániel, aki korábban az ATV-nél volt riporter 

Beck Nóra (korábban TV2 és MTV) .

Címkék: origo hírtv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.04.27. 18:59:36

Origosoknál érdekes lett volna beírni, h mit szerkesztettek, höhehö.
Whatever. Nagyon élvezem ezt a harcot a HabonyLőri' és a SorosSimics' médiákok(!) közt, imádom! xD
(nem mondom meg, kinek szurkolok!)
xD

moszkvicssluszkulcs 2017.04.27. 19:15:32

A HÍR tv a legkorrektebb hírcsatorna mostanság!

2017.04.27. 19:27:41

@moszkvicssluszkulcs: a hiradó főcímért pusztulok!

nick papagiorgo 2017.04.27. 19:41:07

Sok sikert az illetőknek, de ez így önmagában akkora hír, mint hogy id Kovács József betanított munkás átment az esztergomi Suzukiból a győri Audiba.

(Vajon mi lehet az ok? Magasabb bér? Jobb körülmények? Költözés? Vagy valami mélyen rejtező, gusztustalan titok? Kerestük Kovácsékat, de jelen pillanatig elzárkóztak kameránk elől - mihelyst nyilatkoznak, azonnal jelentkezünk).

2017.04.27. 19:55:56

@nick papagiorgo: nem,nem olyan. én spec amúgy inkább hasonlítanám egy olyan pszicho-krimihez, ahol nem rágják a szánkba bele mit-miért-hogyan-kit, hanem hagynak szabadon gondolkodni ill továbbgondolni, következtetni ;)

2017.04.27. 21:25:02

@Steve the Great: jaja, klassz cikk, az ember már attól belegabalyodik a kapcsolati hálókba, ahogy olvassa.

404.azoldalnemtalalhato 2017.04.27. 21:29:29

nagy baj van ott, ahol a demokrácia és sajtószabadság védőszentjévé válik, aki maga is aktív alkotója volt annak, ami mára érte el a tetőpontot

a Nanga Parbat rabjai 2017.04.27. 21:49:51

Összefújja a szél a szemetet...

fugyp 2017.04.27. 22:32:27

@a Nanga Parbat rabjai:
Vagy inkább nem bírták a komcsi fidesz tempót?!

igazi hős 2017.04.27. 22:35:23

@404.azoldalnemtalalhato: Még nem érte el a tetőpontot. Orbán nem nyugszik, amíg nem lesz minden az övé. Persze a mi pénzünkből. (Lásd még: "Megveszi nekem a Roszatom.")

campobaszo 2017.04.27. 22:43:16

@404.azoldalnemtalalhato: A történelem ismétli önmagát,lásd Nagy Imre szerepét például.

404.azoldalnemtalalhato 2017.04.27. 23:08:38

@igazi hős: arra céloztam, hogy a 2010-es kampányban benne voltam kicsit és az ellenzék szinte sehova nem tudott plakátokat kihelyezni.. ha jól emlékszem, mintha Simicska lett volna akkor a tulaj.. MAHÍR, nem?

404.azoldalnemtalalhato 2017.04.27. 23:10:39

@dr. mesterséges színezék: nem kötném ideológiához az intézményesített lopást :) Bár kétségkívül, Köröm megszólalása utalt rá, Habony a kádárizmust javasolta Orbánnak 2004-ben..

404.azoldalnemtalalhato 2017.04.27. 23:14:05

@campobaszo: nem, ne értsd félre, baromi jó, hogy egyáltalán van kormánytól független média.. de egy demokráciában az a jó, ha általában van média, ami független :) Olvastam ma az index kálváriáját... jelenleg a maffiaháborúban az egyik érdekcsoport megvédte a másiktól .. ennyi történt.. Nagy Imre valóban, vígan jelentette fel a barátait az 50-es évek elején, majd hős lett 56 miatt, mert ő volt akkor ott... ő sodródott .

404.azoldalnemtalalhato 2017.04.27. 23:15:02

@Árpád vére hejj!: :) nem, még követhetjük a török példát, igazad van :)

404.azoldalnemtalalhato 2017.04.27. 23:54:39

@Nevoeiro66: Igen, de az utcai hirdetőtáblák már Simicska kezében voltak. Oly annyira, hogy a fiam hokizott és az egyik anyuka reklámfelületek értékesítésével foglalkozott és még nála se tudtam intézni, mivel a piacon ők is a Mahírtől tudtak csak felületet vásárolni, úgy képzeld el, mint például az internet szolgáltatást adó viszonteladók

FCUK 2017.04.28. 01:44:08

A sok gerinces meg épp áll fel az indexnél. Ja, várj...

2017.04.28. 06:38:52

@Biriksz_Krokiksz!: @nick papagiorgo: inkább olyan ez, mint amikor egy KGB-s átáll a CIA oldalára.

@404.azoldalnemtalalhato: gondolj bele, hogy Kossuth Lajosnak volt egy nagyon botrányos árvaszéki sikkasztási ügye, aztán elkezdett újságot írni és megteremtette a modern magyar újságírást, vezércikket. Ma már nem sikkasztóként emlékszünk rá.
Simicska se szent, a múltja nagyon csúnya, de jelenleg Varangy ellen dolgozik és láthatólag normális munkakörülményeket teremt a médiáinál. Nem kell szentté avatni, de várjuk ki, hogy mit hoznak össze a médiái. A HírTV a geci-gate óta újra nézhető.

2017.04.28. 06:46:08

@Colonel H. Stinkmeaner: +1 (kettős ügynök vajon szerepel-e ebben a soriban-e...) ;)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.04.28. 07:42:55

@s.g.l.: @FCUK: Az Indextől már évekkel ezelőtt távozott a legtöbb balliberális újságíró, nem tetszett nekik, amikor a 2010-es kampányban Spéder beindította a cenzúrát, hogy Orbán személyét és családját ne támadják. A többség akkor az Origóhoz ment, ahonnan a fideszes átvételkor gyorsan a 444-hez igazoltak...

s.g.l. 2017.04.28. 07:59:05

@Online Távmunkás: Jelenről van szó, nem 7 évvel ezelőttről!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.04.28. 08:03:52

@s.g.l.: Igen, a jelenre vonatkozik, hogy az Indextől már rég elhúztak a ballib arcok, ezért most senki se mondott fel a bejelentés óta eltelt egy héten...

s.g.l. 2017.04.28. 08:10:37

@Online Távmunkás: Apám, nekeverj!
Hét évvel ezelőtti távozásról írsz miközben akitől kérdeztem az elsőt az meg a jelennről állította!!
7 év nagy idő!
Azalatt egy országot is szét lehet lopni!

30-06 2017.04.28. 08:40:18

s.g.l
Tudjuk, megtörtént. Szét vagyunk lopva

Csaba Szikora 2017.04.28. 09:07:25

Simibá' ilyen jól tejel?

2017.04.28. 10:19:41

Minden az övé? Mindenki tudja, hogy lopott közpénz. Nem az a kérdés, most az övé-e, hanem az, amikor már nincsenek hatalmon, akkor kié.

404.azoldalnemtalalhato 2017.04.28. 11:30:23

@Colonel H. Stinkmeaner: Jó, persze én is Hírtévét nézek és régebben is a fogyasztóvédelmi műsorai jók voltak. Csak ezért ne felejtsük el, minden modern kori államban a média hatalom és nyilván minden politikai erő befolyásolni próbálja, a normális az, hogy ezt megfelelő kontroll szabályozza.. és MO-n nincsenek kontrollok, lényegében maffialeszámolásokhoz hasonló politikai vitáktól függ a sajtó szabadsága.

Nyilvánvalóan nagy támogatás most a Hírtévé.. de csak azon múlt, ki kivel van érdekellentétben.

FCUK 2017.04.28. 12:17:51

@Online Távmunkás: nem beszéltem ballib újságfirkálókról. azt állítom, hogy ha éveken keresztül megy a simicskázás az indexnél, márpedig ment, akkor ezt minden ott dolgozó felvállalja, tökmindegy, hogy a totalcarnál, a receptoldalon, vagy a politikain ír. és amikor kiderül, hogy simicska lett a tulaj, ha van gerincük, felállnak. mert lehet, hogy ma még nem szólnak bele feltétlen a szerkesztésbe, de ugye emlékszünk még, amikor semmit nem írtak az előző tulajról, majd született egy cikk, hogy azért nem, mert mégis csak ő a tulaj. azt hiszem, ezt hívják öncenzúrának, ami meg már nem a függetlenség.

mh1973 2017.04.28. 13:33:18

Aztán jönnek a behódoló kábel szolgáltatók és kidobják a csomagból a hírtv-t, felveszik helyette az izaura3 meg a vtimike9 csatornákat!

Csaba Szikora 2017.04.28. 14:17:43

@mh1973: piactörvény.Akinek kedvezőbb a ára,annak a szarját teszik be a választékba.Egyébként nem tök mindegy melyiket nem nézed?

jorosz5 2017.04.28. 14:43:44

@FCUK: Ez így, hogy " simicska lett a tulaj ", egyszerűen nem igaz, nézz utána. A tulajdonos nem ő, hanem most már Dr. Bodolai László.

mh1973 2017.04.28. 14:45:32

@Csaba Szikora: a tv2 ügylet miatt a piac szó idézőjelben értendő, ugye?!

jorosz5 2017.04.28. 14:48:55

@FCUK: Itt találod a cikket: index.hu/velemeny/2017/04/21/duhosek_vagyunk_de_fuggetlenek/
Idézet belőle: ...És bár menedzseri pozíciókat kaptak Simicska emberei, az Index feletti tulajdonosi jogokat Bodolai egyedül és kizárólagosan gyakorolja.

FCUK 2017.04.28. 15:09:06

@jorosz5: ez a kijelentésed jusson eszedbe, mikor azt írják egy másik cikkben, hogy Lőrincé az, ami egy közeli embere nevén van :)

alex4 2017.04.28. 16:03:39

Szép-szép ez az oldalasdi, de szvsz, az a lényeg, hogy egy hírportál esetében, hogy mennyire hallgat el és/vagy torzít el híreket és történéseket.
.
Én is tisztában vagyok azzal, honnan van a hírtévések pénze, de az a pénz legalább most közszolgálatilag hasznosul, miközben az MTVA évi 80+ milliárdja látjuk, hogy milyen egyoldalú kormánypropagandára megy le...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.04.28. 19:27:25

@FCUK: A héten is jelent meg Simicskás cikk. Ha mindenhol felmondanának a vállalhatatlan tulajdonos vagy vezető miatt, akkor nem lenne magyar média... Csak azok szoktak felmondani, akik határozottan képviselnek egy politikai irányvonalat, többnyire szó sincs semmiféle felsőbb erkölcsi indíttatásról.

FCUK 2017.04.29. 00:17:11

@Online Távmunkás: mint az origonál az autós rovat? :) vagy bocs, lehet, hogy a szakácsstáb volt...

te is tudod, hogy kamu, amit írsz, ahol dolgozik a firkász, az meghatározza, akkor is, ha az egerek párzásáról ír oda. oda ír.

mézescsók 2018.03.13. 12:05:55

Nem tudom eldönteni, hogy a patkányok menekülnek-e a süllyedni látszó hajóról, vagy a lelkiismeretük szólalt mocorog amiatt a tengernyi baromság miatt, amit újságírásnak csúfolva az Origonál összehordtak. Ha Hírtv-s lennék, akadnának fenntartásaim.