Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Sebestyén Balázst a CEU-törvény miatt állítja a szőnyeg szélére Vajna

2017. április 05. 07:39 sixx 156 komment

14168414_b4cd612cd3f024ff4e9190227f483432_x.jpg

Andy Vajnát sok mindennel lehet vádolni, de azzal nem, hogy titkolná, kihez húz a szíve. (Spoiler: nem Soroshoz.) Van neki egy tévéje, aminek reggeli magazinműsora és a hírműsora is a pártpropagandát tolja szemérmetlenül, az újságírói etika minden szabályát a Holdig rúgva, és van egy rádiója is, aminek reggeli műsora Budapesten a leghallgatottabb, és kiválóan alkalmas arra, hogy a hírblokkokban tovább ismételgethető fideszmantrát a hallgatók agyába sulykolják. A műsort azonban az a trió vezeti (Sebestyén Balázs, Rákóczi Ferenc és Vadon János), akik a Class FM-től (ELLENSÉG) érkeztek, és hozzászoktak ahhoz, hogy nagyjából arról beszélnek a rádióban, amiről akarnak. 

A Reggeli Show-ban (a Morning Show-t Balázs egykori üzlettársa levédette, randa ügy, majd a bíróság dönt) Balázsék nem nagyon politizálnak, tegnap reggel viszont a CEU-t ellehetetlenítő törvényjavaslatról és annak hatásairól igen, mert ez közügy, mondta Balázs, és mint ilyen, belefér. 

Nem fér bele.

Andy Vajnát a Brazilok című film díszbemutatóján kapta el a 24.hu stábja, és kérdezte meg arról, hogy mit szól a Reggeli Show-ban elhangzottakhoz, például ahhoz, hogy Balázs szerint 

Egyetemeket, iskolákat sóval beszántani nagyon rossz kort idéz.

Andy Vajna a videón azt mondja, hogy

  • az ő rádiója nem erről szól,
  • ez „fura” volt Balázstól,
  • meg kellett volna szólaltatni a másik oldalt (a műsorban megszólalt a CEU rektorhelyettese, Enyedi Zsolt) 
  • és majd elbeszélgetnek vele.

Tegyük fel, hogy meglesz ez a beszélgetés, vajon mit lépnek ezek után Balázsék? Mert ugye amikor átmentek a Rádió1-hez, akkor azt mondták a sajtótájékoztatón, hogy

A Morning Show marad, amilyen volt, ez volt a tételmondat, amit többször is emlegettek a sajtókonferencián, senki nem fog beleszólni a szerkesztésbe, nincs szájkosár vagy hasonlók.

illetve

Vadon János azt is kilátásba helyezte, hogy ha valaki felülről bele akar majd szólni a munkájukba, akkor felállnak.

Egy korábbi interjúban meg ezt:

Ha garantálják, hogy politikamentesen, nem felülről irányítva, a hírekbe, tartalomba nem beleszólva dolgozhatunk, ha megmarad a függetlenségünk, és azt mondunk, amit akarunk, akkor mindent megfontolunk, még a nem országos frekvenciák ajánlatát is.

UPDATE: Megszólalt Andy Vajna is az ügyben, tessék:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2017.04.05. 08:06:41

Akkor ha felállnak, azt jelenti, hogy raportra hívták őket. Vagy nem?

Ákos81 2017.04.05. 08:09:01

Hát a videóból qrwara nem az jön be, hogy berágott volna rá, sőt elismerte Balázst mint munkatársát. Irigyellek titeket, hogy ez nektek a szőnyeg szélére állítás a munkátokban :D nyugis egy napotok lehet minden nap :D

sixx · http://comment.blog.hu 2017.04.05. 08:11:33

@Ákos81: igen, azt kellett volna nyilatkoznia, hogy "le fogom baszni, csak kerüljön a szemem elé", igazad van.

Nick-son 2017.04.05. 08:14:29

Tényleg nagyon szórakoztató, hogy Balázsék a kormánypropagandával viccelődnek, aztán a beszélgetés végén a reklámblokkban benyögi a fizetett hirdetés, hogy Brüsszel támad.... el akarja venni a rezsicsökkentést. Biztos, hogy nem fognak tudni sokáig ott maradni a rádiónál, mert egy darabig tűri a gazda, hogy szivassák, de nem hinném, hogy sokáig. Mindegy, majd hallgatom őket ott ahova mennek.

kalbász 2017.04.05. 08:16:14

Aham, akkor az miért is baj, hogy meg kellett volna szólaltani a másik oldlat is?

Erre miért is nem lehet figyelmeztetni?

Mert nem a ballib propagandát tolná agyatlanul és ellenvélemény nélkül?

Elképesztő ez a tempó, amivel számon kértek olyasmit a másik oldalon, amit ti valóban magasról szartok le.
Ha nyomorult vajna meg meri említeni, hogy meg lehetett volna hallgatnia másik oldalt is, az rögtön diktatúra és raport.

Beszarás.

napinapinapi 2017.04.05. 08:17:12

Nehez helyzetben van a stroman.
Ha barki mas iylet csinal,repul azonnal.
Balazsek viszont akarmekkora hitvany fost produkalnak, alternativa nelkuliek.

Talan annyit lehetne csinalni,hogy elcserelni oket Bocskorra meg egy ismert masik arcra.
Balazsek stilusahoz amugyis jobban passzol az a zenei vilag,amit a risefm visz.

Dave_bloghu 2017.04.05. 08:19:50

Az lesz a baj, hogy bár üzletileg teljesen indokolt Balázsék műsoron tartása, de maga a rádió nem tétel. Bőven megéri Andynak akár üresjáraton tolni a reggeleket ha azok, akik az ő sokkal fontosabb bizniszeiről döntenek úgy gondolják. Ennél sokkal kevesebbért borítottak fel műsorokat, szerkesztőségeket.

napinapinapi 2017.04.05. 08:21:49

@Dave_bloghu:
Az nem jo,mert akkor eltekernek az emberek oyan radiora,ahol valodi hireket is hallanak,nem csak a parkozpontbol erkezoket.

napinapinapi 2017.04.05. 08:23:23

Azert szar lehet Balazseknak.
Ok megdolgoznak a penzuket, de az megiscsak lopott kozpenz.
Nehez lehet ezt a kettos erzest kezelni.
Mint amikor felkopsz,alallsz,de nem akar leesni a csula

kalbász 2017.04.05. 08:27:23

Vajon a többi híretek is csak olyan mértékben igaz, mint ez? :)

nincs véleményem 2017.04.05. 08:36:53

@kalbász: orbánék is meghallgatták a másik felet mielõtt törvényt hoztak?

nincs véleményem 2017.04.05. 08:42:05

@kalbász: úgy, ahogy az orbán tette az érintettekkel? Most beszarhatsz.

sunblind 2017.04.05. 08:45:17

Gyerekkori barátom lassan egy éve hentes ausztriában.
Most hétvégén költözik utána az asszony, meg a gyerek.
Azt mondta két hete, mikor itthon volt, hogy nem tudjuk innen elképzelni a különbséget. Ha el tudnánk, még idén kiürülne az ország (minusz politikai elit). Nem lett belőle dúsgazdag ember, szó sincs róla, de nyugodtan él. A koszovói menekült muzulmán szomszédja a legjobb haverja lett, csak piálni nem lehet vele. Ott is sokat kell dolgozni, meg kell fizetni adót, meg a benzin sem olcsóbb. De minden teljesen stabil és kiszámítható körülötte.

neanderthal 2017.04.05. 08:46:35

Andrásnak azt kellett volna nyilatkoznia, hogy "most bemegyek a szerkesztőségbe, kibaszok mindenkit, aztán elmegyek szánkózni"! Így szokták az oligarchák...

Trejo 2017.04.05. 08:47:59

irony ON
Balázs is sorosbérenc lett?
irony OFF

Aser Tzuiko (törölt) 2017.04.05. 08:54:14

Mert tartméggö! Az ezerkilencáznyolcvannégyesévvö!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2017.04.05. 08:56:33

@kalbász:
Van egy rádió, amelyik a műsorai 90%-ában kormánypropagandát tol, és azért csak 90-ben, mert van egy műsora, Balázsé, amiben mondjuk akár a teljes műsoridejében kormánykritikus (miközben a reklámokkal, "hírekkel" együtt biztosan nem, de egyszerűsítsünk).

Neked tényleg olyan vastag a bőr a pofádon, hogy számon kéred, miért nem 95% kormányoldali propaganda jelenik meg abban a rádióban, mert különben baloldali médiatúlsúly van???

Beszarhatsz.

DanteTM 2017.04.05. 08:58:34

@kalbász: A többi CEU-s hírhez is írj, mert nem lesz meg a napi darabszám

n3spr3ss0 2017.04.05. 09:05:02

@kalbász: A másik oldal idiotizmusát 24 órában hallani.

Trackers 2017.04.05. 09:11:59

@kalbász:

Ez teljesen jogos meglátás.
Sokkal inkébb érdekes, hogy a hozzászólásodat nem cenzúrázták Sixx-ék.

Elég rendesen belecsaptak ugyanis a cc-sek a lecsóba ha elhangzik egy-egy különvélemény.

Trackers 2017.04.05. 09:13:57

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Mesélj már légyszi, milyen politikai műsorok vannak a Radio1-en ..

Én még csak és kizárólag Balázsékat hallottam eddig ott politikai témáról beszélni.

Azaz 100% ballib propaganda megy Vajna adóján.

JGDus 2017.04.05. 09:16:13

Ez is a nézettség növeléséért van! Észre kellene már venni. Puhatestüek (exactly: puhapöcsök) cicaháborúja.

schnee 2017.04.05. 09:16:51

@napinapinapi: Ma a r1 híreit hallgatva ez a szám jutott eszembe: www.youtube.com/watch?v=QJP8wnrTFa0

2017.04.05. 09:21:56

Én már akkor szánakozva mosolyogtam, amikor az idéuzett nyilatkozatok elhangzottak. Kis naivak. Lehet, hogy az otthoni média-világban valakik, viszont a politikai-üzleti mocsárban feláldozható senkik.
Khm, na igen, ez a különbség nagyjából a liberalizmus és az illiberálizmus között. A Class FM (ELLENSÉG)-nél nem beszélgetett el velük a tulaj, akármit is hordtak össze.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2017.04.05. 09:23:15

@Trackers:
Természetesen nem mennek "Állítsuk meg Brüsszelt!" spotok, nincsenek hírbeolvasások erősen a kormányoldalra hangolva. Nem, ott semmi ilyen nincs, csak a Balázs képviseli ott a politikát.

Mesélj még! Még mindig a szörnyű baloldali médiatúlsúly rémével riogatjátok egymást 2017-ben is, vagy 8 tévéadó, a teljes közmédia, 5 országos lap, a megyei lapok, a plakátpiac többsége és a rádiópiac kiherélése után még lázálmokat okoz az RTL Klub, az ATV és a Klubrádió, és hogy a neten is jaj, mik mennek,, és még mindig azon szörnyülködtök, hogy bezzeg 15 éve milyen undorító volt a Nap-kelte politikai elfogultsága napi négy órában?

dr Smittpálelnökúr 2017.04.05. 09:23:52

@kalbász: A TV2-n az M1-en és a fidesz többi propaganda média termékén nem elvárás a másik fél meghallgatása. Itt miért hiányzik akkor?
Egyébként Trumpnak hála vége a PC időszakának, úgyhogy élek is az új erkölcsök lehetőségével: Nyald ki a seggem, te seggnyaló pöcsfej!

Sele Burdi 2017.04.05. 09:33:03

@kalbász: sajat velemenyet mondta Balazs. Neked is van.
Masik oldalt meghalgatni...frocsog a migrans_tv_ben(kozmedia) reggeltol estig, nem ismered meg?

Lutriboy 2017.04.05. 09:37:57

A liberálisok egyfolytában számon kérik másokon a bátor függetlenséget, miközben olyan öncenzúrával élnek minden PC ügyben (cigányok, amcsi háborúk), hogy az ember már-már sajnálja őket. Mert ez a látványos témakerülés nem maguktól jut eszükbe. Látták, hogy vadásszák le a liberók a sajátjaikat, ha az nem PC dolgot mond, úgyhogy teli van a pelus, ha ilyenről kérdezik őket.

Svegacomp 2017.04.05. 09:42:08

@sunblind: Bár a felvetésed nagyon nem tartozik ide, de maximálisan egyetértek. Én Angliában vagyok évek óta, stabil, jó fizetéssel, nincs agymosás, napi politika, csak normális fizetés, tiszta utcák, udvarias emberek. Ja és nem mosogatok.

Sele Burdi 2017.04.05. 09:48:47

@Svegacomp: a mosogatas sem szegyen ha megvan fizetve, csak Mo-on. En is szoktam otthon estenkent (igaz, azt utana rendesen meghallaljak:)))

blah 2017.04.05. 09:53:02

@Trackers: hazudsz te agyatlan kis csicska

belert 2017.04.05. 09:53:44

@kalbász: esetleg a híreken is számonkéred, hogy miért egyoldalúan vannak szerkesztve? Mert ugye onnan egész nap megy az egyoldalú propaganda, de ha egy embert meghívnak a másik oldalról, az már átbillenti teljesen a másik oldalra? Úgy teszel, mintha a fidesz véleménye nem ömlene mindenhonnan amúgy is.

Istvan Szotyola 2017.04.05. 09:54:14

Az érintettek pont most röhögték ki a hatásvadász címet a mūsorukban. Javasolták, hogy mindenki a videót nézze meg, mert az gyökeresen mást mond.

Az Ingázó 2017.04.05. 09:54:30

"...az újságírói etika minden szabályát a Holdig rúgva" és ezt pont az index egyik blogján olvashatjuk? Röhög a vakbelem... :D

paperboy 2017.04.05. 09:58:06

@Nick-son: ugyan már kell a szelep a népnek, mint az Illés vagy a Hofi is az volt. Most Balazseék játsszák a szerepet/szelepet)

Ugyan már.....

2017.04.05. 09:58:26

@Lutriboy: A PC-korszak kb. véget ért (hál'istennek) ... persze, tudom, ez neked nem tünt fel, hiszen te még mindig az emúttnyócévet hibáztatod az ország jelenlegi problémáiért.
Mellesleg, ha nem létezne liberalizmus, te nagyjából a kinai szintü ellenőrzött netet használhatnád, ha szerencséd van. Ha nem, akkor az észak-koreai intranetet. Bár lehet, neked ez kifejezetten tetszene.

Kristóf Tarnay · http://fegyvertelen.blog.hu 2017.04.05. 09:59:21

Ha Balázsék komolyan gondolták, amit a sajttájon mondtak, akkor vagy kiharcolják maguknak a függetlenséget, ami jó, hiszen legalább egy közpénzből felépített Vajna-médiumot egy minimálisan is, de eltolnak normális irányba, vagy elmennek (amit szerintem Vajna nem hagyna amúgy, kell a hallgatottság, ők nem a közmédia), és valaki megtöri a formálódó állami egyeduralmat.

2017.04.05. 10:00:39

nem fognak felállni a raport után sem...möglássátok. minden megy tovább

QAQ 2017.04.05. 10:03:17

Hát pont Balázsék szajkozzák hogy náluk aztán mindkét oldalt megszollitják mindig ,ezt tényleg lehetett volna tényszerüen is tálalni
pl.

Mi az a CEU?
Milyen szakok vannak, hányan tanulnak stb.?
Mi a törvény ?
Miért hátrányos ez ?

Ezzel szemben a műsor arrol szolt hogy bezáratják az egyetemet !

stb. stb.

2017.04.05. 10:04:43

@Istvan Szotyola: Vagy kiröhögik, vagy keresnek maguknak egy másik rádióadót. És hát annyira sok országos adó azért nincs Magyarországon.

roxxtar 2017.04.05. 10:13:59

@sunblind: A benzin tényleg olcsóbb :) Legalábbis én két hete olcsóbban tankoltam Bécs mellett mint itthon... de ez csak kukacoskodás. Párom is ezt mondta amikor mentünk kocsival, hogy teljesen más külsőre is az ország. Bár ami már Bécsben volt, az nagyon nem hiányozna. Rengeteg muszlim.. tényleg, szó szerint velük volt tele a város. Büdösek, hangosak, eléd tolakodnak, plusz úgy néznek rád mint valami gyűlölt szardarabra. Tudom, itt PC dolgokat kéne írni és biztos agymosott is vagyok, de nekem nem hiányoznak :)

2017.04.05. 10:15:07

@QAQ: nem. nem ezekről kellett szólni, hanem arról hogy bezáratnak egy iskolát, ami eddig csak hasznot hozott az országnak. megvoltunk enélkül a törvény nélkül is. senkinek nem volt semmi hátránya abból hogy a ceu-nak nincs amerikában campus-a.

2017.04.05. 10:23:06

@roxxtar: Nem kell PC dolgokat mondani, de egy hónap alatt akkor nagyon megváltozhatott Bécs, amióta utoljára láttam. Sok a muszlim, ja, meg mindenféle náció, pláne, ha valamelyik bevándorló-kerületben kolbászoltál, amely már évtizedek óta az, nem mostanában lett a mindenféle nációjú bevándorlók lakhelye.

Kócos Fogú Rémség 2017.04.05. 10:24:01

Mi sem áll távolabb tőlem mint a jelenlegi hatalom védelmezése, de most komolyan, Vajna szerintem teljesen normálisan reagálja le az ügyet, én se tettem volna másképp. Még az érvelése is teljesen helytálló (egyoldalú volt a műsor, és most egy pillanatra tekintsünk el attól, hogy amúgy egy valóban védhetetlen törvényről van szó). Ezt a nyilatkozatot úgy tálalni, hogy "berágott" meg "szőnyeg szélére állítja", az újságírás megcsúfolása, 888-as tempó. Gratulálok.

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 10:25:06

Általában mérsékelten foglalkoztatnak a médiás farokhosszúsági versenyek, de erre kíváncsi vagyok. Ismerték egymás természetét a felek, mielőtt szerződtek volna egymással, így a történtek egyikük számára sem okozhatott meglepetést.
Indikátornak jó lesz: megmutatja, hogy a vonalas politikának - alternatíva híján - megnyerhető-e annyira kussolóként a tagozódni egyébként nem szándékozó értelmiség, mint a hatvanas/hetvenes években.

verjemanyadba 2017.04.05. 10:30:00

@Svegacomp: pedig néha nem árz mosogatni, mert belep a csetres idővel

teac 2017.04.05. 10:46:08

@Trackers: Hat kerlek en meg azt hallom , hogy allitsuk meg brusszelt!

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2017.04.05. 11:13:09

@napinapinapi: Pont ezt akartam írni.
Az öreg Mikulás meg fogja tartani Balázsékat, mert végre kormánymédiumban is van egy olyan műsor, amit a hallgatók két számjegyű százaléka néz. Ha nem is piaci alapú a hirdetésblokk közben, azért azt.a gazda sem hagyja figyelmen kívül, hogy a propaganda hány emberhez jut el.
Márpedig Balázsék behozzák a hallgatószámot, után már csak annyi dolog marad, hogy közben (esetleg közvetlen előtte és utána) alaposan megtolják az agitprop-ot.
Meglátjátok majd: így lesz.

Joey Greco 2017.04.05. 11:13:47

@Pink Petsch: Évek óta járok ki,a "rosszabb kerületekbe" is akad dolgom bőven...
2x akartak kirabolni agyonverni :) Egyszer az óriás keréknél,egyszer az állomáson.....
Mind 2x magyarok voltak..:)

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2017.04.05. 11:16:20

@kalbász: Azt gondolom, van elég médium, ami meg 100%-ban a jobbos-konzervatív propagandát tolja 0-24-ben. Amikor leírtad a kommented, vajon gondoltál-e arra, hogy ezen helyeken (közTV, Duna, Magyar Idők stb.) is meg kéne szólaltatni az ellenoldalt?
Csak azért, mert ők is rendszeresen elfelejtik ezt.
Másfelől pedig: az ellenoldalt ismerjük, a magyar média erős 80%-ából azért átött a habonyi üzenet, ne aggódj ezen feleslegesen.

bobijub 2017.04.05. 11:16:25

@Trackers:
Így lehet cáfolhatatlan tények összecsoportosításával ordas nagyot hazudni. egy kereskedelmi rádiónak a kilencvenháromezernnégyzetkilóméteres magánvidámparkban dúló viszonyok között a reggeli tóksón kívül nincs értelme más műsorsávban érdemi műsort prezentálni. tehát ha a műsorokat nézzük, akkor érdembeni műsor valóban csak a reggeli bohócparádé. az ordas nagy hazugság abba van beleszerkesztve, hogy kihagyod a számításból a híreket, amik kizárólag a nagyvezír által parancsoltatott témákról szólhatnak, és kihagyod az állami pénzből folytatott párt(bocsánat párt már nem is létezik, csak a nagyvezír)propagandát. ha a rádióban elhangzó információnak hazudott állítások össztömegét vesszük számításba, akkor oda igenis beletartoznak a száz százalékig nagyvezírparancsra összeállítot hírek és a százszázalékik nagyvezírparancsra összeállított, reklámnak álcázott fizetett politikai propaganda.

citrix 2017.04.05. 11:38:25

Érdekes ez a nemzeti együttnyalás rendszere. Brüsszel és az USA a patás ördög, az országot nyomorító ellenség. A pénzt az persze küldjék rendesen mert szeretjük a valutát. EU tagok vagyunk EP képviselőkkel Brüsszelben de azok a szemetek összeesküdtek a kedves vezető ellen. Legjobb barátunk Putyin és Erdogan, pénzt nem adnak és a kutya se akar náluk dolgozni (valahogy mindenki a hanyatló nyugatra húz innen). Nemzeti Együttnyalás Rendszere, ahol a média egytlen szerepe a kedves vezető seggének fényesre nyalása és az EU lejáratása. Vajna állami pénzen vette meg a rádió és tv csatornáit, nem saját vagyonból.

biancineri101 2017.04.05. 11:47:48

MOST KOMOLYAN: azzal van baja a bloggernek és az egész bal-oldalnak, hogy egy közelléttel foglalkozó műsorban elvárás, hogy mindkét oldal elmondhassa a véleményét?!

Mert amondó vagyok akkor ezután a bírósági eljárásokról is szülessen egy írás, hiszen az mégiscsak elfogadhatatlan, hogy a vádlottnak is megadják a szót...

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 11:49:41

@biancineri101: Szerintem bújj vissza a vakondlyukba, mert zavaró lesz neked ez a sok fény.

petivagyok innen 2017.04.05. 11:50:57

Szerintem nagyon frappáns nyilatkozat.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.04.05. 11:53:15

Beavis és Buttheadet raportra hívják ?

Fideszdroid 2.0 (törölt) 2017.04.05. 11:53:36

A média világában mindenki kurva.

roxxtar 2017.04.05. 11:55:12

@Pink Petsch: Sajnos nem tudom milyen környéken kolbászoltam. Praterbe mentünk, metróval, a külvárosból.

tutifruti22 2017.04.05. 11:56:10

Meg kell vizsgalni mi van a szerzodesukben.

Sajnos nem hallottam a musort, igy nem tudom pontosan mi es hogyan hangzott el, mekkora terjedelemben. Hasonloan sok mas kifigurazott esetleg balul elsult velemenyuk utan a CEUs ugyet is kommentalhatjak, egy bizonyos mertekig ... Ez nem lenne baj, ha Andy szerint ez baj, akkor az tenyleg baj :)

Persze az sem lehetseges, hogy főzőmusorra kapcsol a nagymuter, de lenyomnak neki egy kvantum-ido-elmeleti fizikai kiseloadast a krumplipaprikas helyett ... ez van fiuk ...

Sele Burdi 2017.04.05. 11:56:43

@biancineri101:
"Mert amondó vagyok akkor ezután a bírósági eljárásokról is szülessen egy írás, hiszen az mégiscsak elfogadhatatlan, hogy a vádlottnak is megadják a szót..."
jo uton haladun e-fele

biancineri101 2017.04.05. 11:56:49

Lehet hogy hülye vagyok, de nem az a gond, hogy nem hallgatták meg a másik felet is?
Szerintem ezt minden médiumban (M1, TV2, RTL...) így kell csinálnia egy vezetőnek/főszerkesztőnek. Ha ez nem történik meg, akkor joggal vádolhatják elfogultsággal!
De ha szerinted én nem látom jól, kérlek világosíts fel pár mondatban

rockjano 2017.04.05. 11:57:14

@sunblind: Hát ezaz.... szó szerint...

2017.04.05. 12:14:23

@Joey Greco: Ahham, hát a Práter tud zürös lenni... ugye a lányok meg a csatolt részeik ... ;) ... a pályaudvarok meg mindenhol neccesek. No de, legalább magyarul küldhetted el őket a jó kurva anyjukba :D

@roxxtar: Melyik külvárosból? Mert ha 19 kerületből, akkor te ott fehér emberen kivül mást nem láttál, ha meg a 10.-ik kerületből, az már 50 éve is szines volt. Szóval, valami konkrétabbat, mert ez igy nagy-semmi, hangulatkeltés.

2017.04.05. 12:18:44

Ugyan már, kár dörzsölni a tenyereket! Balázsék nagyon jók, nem mellesleg rengeteg pénzt tömnek Vajna zsebébe, aki, egyáltalán nem állította őket a szőnyeg szélére.
Azt mondta hibázott (és ebben igaza van, nem volt objektív)és megbeszélik, de így kell bolhából, elefántot gyártani.

2017.04.05. 12:26:15

@SmittyB: Ugyan már, Balázsék mindig is egyoldalúan nyomtáka hülyeségeiket. Vagy saját kútfőből, vagy legfeljebb az egyik fél meghallgatásával. Most sem csináltak mást, mint ami az évek óta bevett gyakorlatuk. Hirtelen, milyen fontos lett, hogy most hallgattásék meg a másik fél is. Nem átlátszó, á dehogy!
Ja, mert a Class FM-nél nem verték ki a balhét e miatt, ugyanis Balázsék média-bohócok, nem szakértők, semmilyen témában, és akként is kezelték őket, ripacsokként. Amikor elszaladt velük a ló, és például a kövéreket vagy a nőket vagy igy együtt a kettőt cikizték, vagy hasonló "vérkomoly" témákban, akkor volt utána bicsi-bocsi, de közéleti témákban nem.

Az Ellenálló 2017.04.05. 12:28:07

Hosszútávon úgyis lesz olyan ügy, ami problémát okoz, hiába gondolkodik Vajna inkább üzletemberként, mint politikusként, azért nem fogja hagyni, hogy az alkalmazottai kínos helyzetbe hozzák a maffiavezér előtt.

campobaszo 2017.04.05. 12:30:01

Andy Vajna : "balance-ban kell leadni,nem lehet az egyik oldalra beállni" .
Andy,why don't you go fuck yourself?

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 12:33:56

@biancineri101: "Lehet hogy hülye vagyok, de nem az a gond, hogy nem hallgatták meg a másik felet is?"

Az szól a műsoridő 90%-ában.
Nem hülye vagy, hanem süket.

dare 2017.04.05. 12:39:46

Ha a szőnyeg szélére állítja is Balázsékat, az csak egy ok miatt lehet: egyoldalúan beszéltek a témáról (bár nem hallgattam az adást, csak tippelek).
Van egy egyetem, amit a kormány bárhonnan is nézzük, de be szeretne záratni.
Balázsék erre azt mondják, ez egy Rákosi diktatúra, ilyet nem lehet.
Mi az ok, amiért be akarják záratni?
Ne csak arról beszéljünk, ami a következménye lett valamilyen lépésnek, hanem arról is essék pár szó, mi volt a lépés előtt?
A CEU-n a szabad gondolkodást, a kritikus gondolkodást tartják szem előtt, és szeretnék megismertetni a diákokkal, legalábbis nekem eddig ez jött le a nyilatkozatokból.
Sokan ezt úgy értelmezik, hogy az ő világnézetük soha nem fog egyezni az én világnézetemmel, hiszen ők a tudomány hívei, akik agymosáson vesznek részt, és nem lesz önálló gondolatuk, világnézetük, csak az marad meg bennük, amit a tanáraik szeretnének.
Röviden: hamis ideológiát követnek.
Vagyunk mi, a kormány, akik majd eldöntik milyen ideológiát is szabad nektek követnetek, semmi önálló gondolat, ez van, vagy megszoksz, vagy megszöksz, ezt be kell tartanod.
Viszont azt felejti el a kormány, hogy nem szabhat határt a kritikus gondolkodásnak, nem mondhatja meg ki, hogyan gondolkodjon, mert azzal ellehetetlenítik az ember önállóságát.
Az ember jobb szereti ha nem kényszeríti rá más az akaratát, nem akar órákat beszélgetni Jezsuitákkal, és azt se szeretné, hogy órákig nyomassák neki Hawking műsorait, mert az idegbaj fogja környékezni, és nem akar foglalkozni vele.
Vagy ezt hallgatod, vagy azt, nem lehet köztes.
Viszont vannak, akik meghallgatják mind a kettőt, vagy hármat, vagy bármennyit, és az alapján hoznak ÖNÁLLÓ VÉLEMÉNYT!!!!!!!
Nem rákényszerített, hanem önálló szabad, kritikus véleményt alkot az egészről.
Az a fő probléma, hogy arról beszélnek nem lehet bezáratni a helyet, és nem arról, miért akarják bezáratni?
Az egyik oldal nehogymá, a másik mánmegmiértne?
A nehogymá oldalnak kellene egy picit jobban kibontani a témát, hogy a másik oldal értse, mi is az ő bajuk?

2017.04.05. 12:47:34

@Pink Petsch: Azért előfordul, hogy az ellentétes oldalon állót hívják fel, pl MÁV szóvivő, ami kapásból beugrik.

2017.04.05. 12:53:47

@dare: Nézd, én megpróbáltam olyan emberekkel, akik nyilvánvalóan a jelenlegi kormány lelkes hivei. Nem lehet velük, mert hamarabb belefáradsz, minthogy rá tudnád venni őket arra, hogy kimozduljanak a szekértáborukból akárcsak egy pillanatra is. Teljes mértékben magukévá tették az aki-nincs-velük-az-ellenünk elvét. El sem tudják képzelni, hogy ha nem velük értesz egyet, akkor ne soros-bérenc-libsi-bolsi legyél, aki ráadásul még tuti zsidó is. Nincs számukra harmadik út, önállóan gondolkodni és véleményt formáléni képes emberek. Csak szekértáborok.

közösperonos átszállás 2017.04.05. 12:55:50

@Popeye76: "Azt gondolom, van elég médium, ami meg 100%-ban a jobbos-konzervatív propagandát tolja 0-24-ben. Amikor leírtad a kommented, vajon gondoltál-e arra, hogy ezen helyeken (közTV, Duna, Magyar Idők stb.) is meg kéne szólaltatni az ellenoldalt?"

Nem csak gondol rá, állandóan ezt írja pl. a Mandíner blogon is, nézd csak meg a munkásságát!

Oh, wait.

biancineri101 2017.04.05. 12:56:34

@SmittyB: A máv szóvivős -ből én csak azt hallottam, amikor ellopták egy utas táskáját.
Az volt az egyik legszakmaiatlanabb műsor amit hallottam. Balázs egy pillanatra azt hitte ha elkezd mindenfajta ismeret nélkül vádaskodni és kellemetleneket kérdezni, akkor ő is egy óriási műsorvezetővé/riporterré válik majd. A tények, szabályok, törvények teljesen hidegen hagyták...
FONTOS: ez csak egy szórakoztató műsor, ne kezeljük úgy mintha itt tanult emberek, felkészülten beszélnének meg fontos témákat. Ez csak szórakoztatás arra kell figyelnünk...

2017.04.05. 12:57:59

@SmittyB: Ja, csak ahhoz, hogy most számon lehessen kérni a másik-oldal-véleményét, annak kellene előfordulnia, hogy néha csak egyoldalúan adják elő magukat, és rendszeresnek kellenie lennie a mindkét-oldalt-meghallgatjuknak. Dehát ugye, ez nincs is. Nem ez a bevett gyakorlatuk.

Tom66 2017.04.05. 12:58:12

Az emberek egy részének fogalma sincs a CEU-ról, a Közép-európai Egyetemről és a működésükről sem, így viszont elég nehéz objektíven megközelíteni az esetet. Ebből adódóan pedig az állampolgárok ideológiai oldalról fogják, megközelítik a kérdést. Balázs politikai és ideológiai orientációját ismerhetjük, sok esetben még a két társa sem ért vele egyet.

közösperonos átszállás 2017.04.05. 13:00:44

@Lutriboy: Lutriboy 0 bejegyzést írt és 42 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Nice try, de senki nem harapott rá a piros heringedre, bocsesz; próbálkozz mással, vagy a főnökeid mérgesek lesznek.

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 13:01:12

@biancineri101: "ez csak egy szórakoztató műsor, ne kezeljük úgy mintha itt tanult emberek, felkészülten beszélnének meg fontos témákat. Ez csak szórakoztatás arra kell figyelnünk..."

Szórakoztató műsor, mint a 6 darabra szakított esti film, minden két darab között ötpercnyi migráncs-soros-migráncs-... szórakoztató regöléssel.

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 13:08:16

@Tom66: "Az emberek egy részének fogalma sincs a CEU-ról, a Közép-európai Egyetemről és a működésükről sem,"

A háromnapos botrány-törvénybelengetés-törvény periódus sem feltétlenül az elmélyülést szolgálja.

dr. mesterséges színezék 2017.04.05. 13:11:30

@Tom66: ... és úgy tűnik, egy részük azért szeretné, hogy legyen róla fogalma: index.hu/tech/2017/04/05/megugrott_a_webkereses_a_ceu-ra/

Tom66 2017.04.05. 13:25:21

@dr. mesterséges színezék: Nagyon helyes! A kérdés már csak az, hogy mennyire pontos és lényeges információkhoz tudnak hozzájutni.

közösperonos átszállás 2017.04.05. 13:31:57

@kalbász: "Ha nyomorult vajna meg meri említeni, hogy meg lehetett volna hallgatnia másik oldalt is, az rögtön diktatúra és raport."

Egyébként tényszerűen hazudsz is, Vajna a végén azt mondja, hogy ezt majd megbeszélik.

Csak hogy tudd, sajtóterméknél elvileg a tulajnak nincs ilyenekbe beleszólása, a tulaj által kinevezett főszerkesztőnek van ilyenekbe beleszólása, ez tökre nem mindegy.

dare 2017.04.05. 13:42:21

@Pink Petsch: Én már mindkét oldalról próbálkoztam, hogy más szemszögből is vizsgálják meg a dolgokat.
Van egy fal, amit nem lehet áttörni.
Jó lenne azt mondani, csak az egyik oldal elutasító, a másik oldal kompromisszumképes,
de sajnos nem így van, egyik sem hajlandó közeledni a másikhoz.
Nem a trollok benyögései miatt gondolom így, hanem személyes beszélgetések alkalmával sem tudok annyit engedni a nézőpontomból, hogy a másik oldal elfogadja.
Volt már olyan beszélgetésem, szinte végigbólogattam az egészet, és akkor se tudtam elérni, hogy ellenkezés nélkül elmondjam amit akarok.
Akárhogy kezdtem volna bele, a Fidesz már megint mit alkotott, egyből jött a kontra, hogy az a büdös, mocskos Szdsz, meg Mdf, meg Mszp, szóval mindig volt valami, ami miatt nem tudtam végigmondani, vagy ha mondom, akkor még nagyobb vita lesz köztünk.
A másik oldal dettó.
Egyszer próbálj meggyőzni egy kemény balost az igazadról.
Az se jobb egy percig se, egyszer fuss neki valami olyan témában, amiben más a véleményed, semmivel nem fogsz közelebb kerülni hozzá, mint a másik oldalon állókkal.
Aki nincs velünk, az ellenünk elv mindkét oldalra igaz, de talán több a troll (jelenleg) a Fidesz oldalán, ennyi a különbség csak, a harmadik út be van falazva.

Pop40 2017.04.05. 13:43:25

Nincs ezzel semmi gond, el se kellett volna vállalnia.
Az ilyen, fideszes pártházból irányított médiumoknál hosszabb távon úgyse lehet őszintén beszélni, esetleg időlegesen tűrik meg a látszat kedvéért.
Balázsnak meg anyagi gondjai nyilván nem lesznek, ott kell hagyni a francba az ilyen helyeket, aztán hadd hozza ez is a fideszes médiumok szokásos duplanulla nézettségét/hallgatottságát.

Pop40 2017.04.05. 13:47:49

@Trackers: Jól is teszik, mindenhonnan az a hazug fideszes propaganda folyik, amit ti is visszaböfögtök, még szép, h legalább a saját blogjukon nem ezt szeretnék olvasni.

Ha gondod van vele, menj a Prosti srácok vagy a 888 vagy valami hasonló kanális oldalára, ott biztos nem lesz ilyen gondod.
Ja, hogy a párt csak akkor fizet, ha látogatott helyeken böfögöd vissza a kúrmánypropagandát?

Hát, az pech.

//VV\ 2017.04.05. 13:59:18

Balázs egy senkiházi ilyen szempontból. Elveit max akkor tartja, ha nem veszélyezteti a havi kis pénzecskéjét. Úgy fog behódolni Vajnának ahogy kell. Nem csokis lesz a nyelve...

neanderthal 2017.04.05. 13:59:42

@Pink Petsch: Mellékzönge, de a kövér nőket speciel Bochkor találta meg (google: kövér, nők, Bochkor, enter, tádámm!) nem Balázsék...

Tom66 2017.04.05. 14:07:22

@dare: Ez sajnos így van, de nem biztos, hogy ez a legnagyobb probléma. A nagyobbik baj az, hogy képtelenek vagyunk az összefogásra.

2017.04.05. 14:10:17

@dare: Igaz, ha már egyszer a szekértáborok kialakultak, akkor herkulesi feladat áttörni rajtuk. A magyar helyzetre vetitve, azonban, tekintettel arra, hogy a jelenlegi magyar kormány milyen végtelen pofátlansággal lop, csal, hazudik (akár tegnapi önmagát is) és mekkora a korrupció, a hiveiket még nehezebb minimális önálló gondolkodásra serkenteni, mint egyébként lenne. Ugyanis vagy tényleg feltétlen hive, mivel neki személyesen érdeke füződik hozzá, az ország meg kit érdekel? Vagy meg-megingott ugyan a hite a kormány-politikában, de ezt annál vehemensebben védelmezi egy "ellenséggel" szemben, önmaga igazolását is keresve egyben.
A másik, bal- vagy szélsőbal oldallal meg nehéz olyan helyzetben vitázni, amikor kvázi kivülállóként te is látod, hogy az ő ellenségképüknek felrótt vádak, bizony jogosak. És ilyenkor azzal érvelni, hogy Zuschlag sem éppen volt az a megtestesült Gráll-lovag, tyúkpernek tünik az elsikkasztott milliárdokhoz képest. Mint ahogy az is (nem eszélve arról, hogy Zuschlag legalább nem úszta meg). Ugyanakkor viszont, ha nem-lesz-gáz-áremelést meg hasonló, ugyancsak hazugságokat hozod fel ellenérvként, akkor máris fidesznyik vagy orbán-putyin bérenc. Mindezt a magyar helyzetre vetitve mondom.
Kiváncsian szemlélem a Momentumot, mire viszik? Elvileg ők lehetnének a harmadik út, de ha be-LMP-sednek, akkor végük.
Nem könnyü nah, szarban van az ország, és most nem gazdaságilag értem.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.05. 14:20:13

Ritka kivétel amikor valaki még nyíltan meg mer szólalni a médiában.
Tekintve hogy a közmédia és sok más kereskedelmi média is a fidesz segglyuka lett.

Tom66 2017.04.05. 14:24:54

@Pink Petsch: Ne haragudj, de te sem vagy éppen objektív.

2017.04.05. 14:39:09

@Tom66: Természetesen, ugyanis nem én vagyok a Reuters vagy valamelyik más független hirügynökség. Emberből vagyok, saját tapasztalatokkal, tudással, és ezek alapján megalkotott véleménnyel. Sosem állitanék olyasmit, hogy objektiv vagyok. Sőt, töbször is "beismertem" -mint vádlott a biróságon ;)-, hogy alapvetően liberális szemléletü vagyok, viszont egyetlen párthoz sem kötődöm. Viszont törekszem arra, hogy objektiven legyek képes szemlélni a dolgokat, megvan bennem a hajlandóság, hogy túllépjek a skatulyákon. Sok vagy kevés? Nem tudom, de próbálkozom.

dare 2017.04.05. 14:41:18

@Pink Petsch: A jelenlegi magyar kormány rájött arra, hogyan lehet hatalmon maradni az ellenzékkel szemben.
A recept egyszerű: Bármit csinál, bármit mondd, az ellenzék ugrik mindenre, és kis időnek el kell telnie mire rájön az ellenzék, nem a kormánnyal vitázik, hanem a néppel.
Rendszerint mindig olyan témákat feszegetnek, amiben az ellenzék a magyar néppel kezd el vitázni, és a nép azt érzi, a kormány védheti csak meg őket, ettől a sok félkegyelműtől.
Érthetetlenül nézem, milyen könnyen palira veszi mindig az ellenzéket.
Ha túlfeszítik a húrt, meghátrálnak, amiben az ellenzék feszíti túl, azt véghezviszik.
Mernék fogadni azokkal, akik azt állítják a Fidesz most nagyon sok szavazót veszít ezzel, hogy nem fognak veszíteni, mivel addig csűrik-csavarják míg az ellenzék megint bedugja valami húrokba a fejét, és mire észhez térnek, már megint csak ők vannak meg a nép egymás ellen.
Meg persze a lejáratósdival is elmérgesítik a nép és az ellenzék viszonyát, ami már nem ismer határokat, ha a másik mocskolásáról van szó.
A lényeg, az ellenzék a Fideszt akarja legyőzni, és nem a nép rezdüléseit figyeli, hogyan reagálnak bizonyos dolgokra amit a Fidesz előhoz.
Hiába beszél bárki korrupcióról, ha a nép azt érzi a Fidesz vele van, megérti őt, akkor nem fog váltani más ellenzéki pártra.
Nem tudom, hogy lesz ebből váltás, mindig az a sztori vége: az ellenzék harcol a néppel.
Így sehogy.

napinapinapi 2017.04.05. 14:53:38

@citrix:
Nem vett meg o semmit.
Kilogott a picsaja a gatyabol,mikor hazamenekult amerikabol.
O is csak egy penztaros,mint a Lorinc.

2017.04.05. 15:11:00

@dare: Hm, szerintem ott kezdődik a kérdésfelvetés, hogy a mai magyar aktuálpolitikában beszélhetünk-e egyáltalán ellenzékről? Mert ugyan, mit ért az átlagember az "ellenzék" alatt? Az MSZP-t? A Jobbikot? A DK-t? Az LMP-t?, az Együtt-et? A most formálódó Momentumot? Ugye, nem is olyan egyszerü.
Igaz, rendszerint az MSZP ugrik a Fideszes trükkökre, hiszen mindkét formáció alapemberei a ködbe vesző kádári időkben tanulták ezeket az ócska tempókat. Az MSZP a maga kormányzati ideje alatt ugyanigy eljátszotta a maga kis trükkjeit, amelyekre akkor elsősorban a Fidesz ugrott.
Szóval, akkor az alapkérdés: mi az ellenzék? Van-e egyáltalán? Szerintem nincs ma magyar ellenzék, kisebb-nagyobb pártok és formációk vannak. A megoldás -hogy ne csak elemezzek- az lehetne, ha kialakitnának egy közös ellenzéki platformot, és egyikük sem álmodozna tovább arról, hogy önállóan képes lesz kormányt alakitani. Nem menne a Jobbik és az MSZP és az LMP közös platform? Dehogynem, ha választást akarnak nyerni. Volt már rá példa a '89 utáni kelet-európai történelemben, mondjuk Romániában.

roxxtar 2017.04.05. 15:11:42

@Pink Petsch: Mivel amit írtam, annak a lényege nem az volt, hogy vannak-e muszlimok Bécsben, hanem az, hogy akik ott vannak, milyenek. Így pedig teljesen mindegy, hogy melyik kerület. De, hogy válaszoljak azért (most nincs időm kikeresni térképről) de az U2 vonalán. Hangulatot meg nem akartam kelteni, mert ha nem lettek volna 'nyomorékok' a bécsi arabok, akkor szóba sem hoztam volna.

Tom66 2017.04.05. 15:15:53

@Pink Petsch: Mint ismeretes nincs független hírügynökség, sőt a mai pénzéhes világban semmi és senki sem független. Én jobboldaliként viszont nagyon kíváncsi lennék arra, hogy a modern liberális szemléletet, értékrendet hogy lehet definiálni. Nagyon őszintén az is érdekelne, hogy a jobb és baloldalt egy liberális gondolkodású miként ítéli meg/el?

bitfighter 2017.04.05. 15:16:16

Nincs MO-n semmi baj, csak megy a sírás. Szavazzátok meg az Orbán-bandát megint :) Ha nektek ez kell...

helyén találta a szöget 2017.04.05. 15:17:26

Nem tudom, nekem ezek a mondatok NEM arra utalnak, hogy Vajna a szőnyeg szélére akarná állítani:

Riporter: Kap valami fejmosást?
Vajna: Nem, nem, nem hát együtt dolgozunk, ő egy kreatív ember, tehetséges, nagyon jól csinálja, amit csinál.

Eddig csak én jutottam el a videóban?

Milyen véletlen, hogy ezt a szerző kihagyta a cikkből.
Nem ezt nevezik csúsztatásnak, ha más (mondjuk MTVA) követi el?
Tudom, persze, ők állami pénzből ne csúsztassanak, az Indexen magánpénzből lehet, nem probléma.

Trackers 2017.04.05. 15:19:15

@bobijub:

Nincs független és tárgyilagos média.

Az Index, Hvg, 168 óra 444 halmaz következetesen a Soros féle marhaságokat szajkózza, következetesen menekültnek becézi a migránsokat, és minden ballib véleményt tényként kezel, szemben azzal, hogy minden jobboldali kormánypárti médiát megbélyegeznek parancsra.

Csak vannak olyanok akik pontosan tudják miben hazudik az M1, TV2 meg a többi kormánypárti szar, és azt is látják hol csúsztat és miben az Index, a HVG, a 444, és a Six vezette lejárató kampűnyoknak mi a valódi célja.
Cirka ugyanaz egyébként mikor Bayer Zsolti anyáz 1-1 ballib újságírót, és stílusban se sokban különböznek.

helyén találta a szöget 2017.04.05. 15:20:09

@Pink Petsch:
Hidd el, ezzel a másik oldal is így van.

Senki nem hidat akar építeni, hanem csak minél több szart akar átdobálni az árok másik oldalára.
Ők is, te is.

helyén találta a szöget 2017.04.05. 15:27:02

@dare:
Nagyon igazad van.
Ráadásul a magát liberálisnak hazudó (vagy liberálisnak tévedő, mert a liberalizmus nem az, amit gondolnak, legalábbis a tetteikből következtetve) oldal a toleranciát is csak elvárja, de amikor neki kellene toleránsnak lennie, az bizony ott sem megy.
Általában még annyira sem, mint a másik oldalon.

A konzervatívok pont ugyanilyenek, csak ők nem is papolnak toleranciáról, tehát egy fokkal (de csak eggyel) legalább hitelesebbek. Jobbnak semmivel sem jobbak.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.05. 15:31:46

Ha már Timikét nem tudja rendesen lerendezni, basz.gatja Balázst!
Csak aztán nehogy bekerüljenek a parlamenti szpícsbe, mint Vona!

zafir38 2017.04.05. 15:33:23

@kalbász: Hidd el, jobb a fidesznek ha nem szólal meg
senki közülük.:)

c 2017.04.05. 15:40:20

Vajna megkapta a pénznyerő automatát az államtól. A maniból jut a haveroknak belőle, jut a médiabirodalomnak, Timikének, a többi a tiszta profit.

Balázsék egy apró homokszem a jól felépített gépezetben (állami pénz-haverok-buli- a zembereknek meg fanta). A gépezetből vagy kiveszik ezt a homokszemet, vagy csak "bedarálják".
A dolgok jelenlegi állása szerint ez a gépezet még sokáig forogni fog. Nem látok olyan személyt/csoportosulása palettán, aki/ami ezt elronthatná.

2017.04.05. 15:46:22

@roxxtar: Az fasza, mert az U2 végigmegy a Belvárostól kezdve a bécsi Újpalotán át az ugyancsak bécsi Kőbánya-Kispestig. Hát kb. olyan arcokkal találkozhatsz a vonalán, mint a pesti 3-ason. Nem éppen egy kisföldalatti turistajárat. Ja, még pluszban arabok is voltak. Hallatlan! Megnyugtatlak a fehérek is ugyanaz a réteg azon a környéken. Csak arra nem figyeltél külön, mert fehér.

közösperonos átszállás 2017.04.05. 15:46:39

@dare: "A recept egyszerű: Bármit csinál, bármit mondd, az ellenzék ugrik mindenre, és kis időnek el kell telnie mire rájön az ellenzék, nem a kormánnyal vitázik, hanem a néppel. "

Ez azért elég merész interpretáció. :-)

Illetve ha csak ennyi lenne, akkor nem törné magát a Fidesz, hogy lehetőleg mindenki az ő médiumaikat nézhesse és hallgathassa csak; márpedig töri. A lényeg az, hogy az ellenzéki reakciókból mi jut el a néphez; és hát az, amit Andy hagy, sőt nem csak hagy, hanem kiválogat(tat).

A másik taktika a pofátlan hazudozás, amivel rögtön azonnal nem lehet mit csinálni (illetve le lehet menni de nem-de igen-de nembe, de minek?), mire meg sikerül bebizonyítani, hogy ez csak pofátlan hazudozás volt, és még akár sikerülne is leadni valahol (ld. Andy följebb), addigra már három pofátlan hazudozással később járunk és senki nem emlékszik rá, ki is mondott és mit.

(Persze aztán 30 ilyenből mindig akad legalább egy, ahol lehet találni legalább egy ellenzéki megszólalót, aki "a néppel" is vitatkozik, és akkor a következő egy hónapra itt is megvan a téma; ha meg nagyon nincs ilyen, akkor jöhet az "egymásra találtak".)

Pszichopatákkal szemben nehéz.

közösperonos átszállás 2017.04.05. 15:48:05

@helyén találta a szöget: helyén találta a szöget 0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2017.04.05. óta tag.

És persze liberálisozik, de nem fizetett bértollnok ő, á dehogy.

közösperonos átszállás 2017.04.05. 15:49:54

@Trackers: "Nincs független és tárgyilagos média."

Ez eddig igaz ugyan, van azonban közpénzből fizetett/kitömött pártmédia, és van nem közpénzből fizetett nem pártmédia. Az utóbbi azt mondja, amit gondol, az előbbi azt mondja, amit Orbán gondol. Aki szerint a kettő egykutya, az vagy pénzért hazudik, vagy hülye.

2017.04.05. 15:58:59

@Tom66: Hm, én nem nyilatkozhatom neked minden egyes liberális szemléletü ember nevében, hiszen a liberalizmus alapja, hogy bizonyos dolgokról másként gondolkodunk, ugyanakkor nem akarjuk feltétlenül belepaszirozni a betonba nyakig azt, aki mégsem ugyanúgy látja. Viszont! És itt a viszont, amit nagyon sokan, nagyon sokszor félreértenek, és összekverik ezért a liberalizmust az anarchiával. Ez a viszont pedig abban áll, hogy amig nem sérti a másként gondolkodó vagy vélekedő a többi ember szabad cselekvési vagy gondolkodási jogát.
Egyszerü példával, engem nem zavar, nem fogok tüntetni ellene, sem felszólalni, ha te Jehova tanúja vagy, amig nem akarod kötelezővé tenni. Akkor sem, ha én személy szerint humbugnak tartom. Nyugodtan gyakorolhatod a vallásodat, kifejtheted a politikai nézeteidet, amig ezzel nem sérted meg a másik vallásgyakorlását vagy politikai, emberi szabadságjogait. Egy állam esetében ez úgy néz ki, hogy nem hozunk olyan törvényeket, illetve nem módositjuk úgy a már meglevőket, hogy csak a mi pártunk kerülhessen ki győztesként.

helyén találta a szöget 2017.04.05. 16:00:33

@közösperonos átszállás:

Liberálisoztam volna?

Hol?
Érdekes lenne, mert alapvetően kedvelem a liberálisokat. Csak azoknak semmi közük azokhoz, akik ebben az országban liberálisnak hazudják/tévedik magukat.

Bár talán még az is jobb lenne, mint az általad mutatott önkéntesrendőr-mentalitás. Merthogy ez pl. pont nem fér bele a liberalizmusba. Mármint az igaziba.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2017.04.05. 16:05:36

"Nem hiszek a cenzúrában, azt viszont elvárom, hogy minden témát kiegyensúlyozottan mutassanak be"
ez olyan mint amikor putyin kesztyűbábja azt mondta a csalás az csalás... nem lennék meglepve ha egy nap leszállna egy idegen űrhajó, hogy elvigye ezt a brancsot a MULTIVERZUM LEGCINIKUSABB SEGGFEJEI díj átadására

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.04.05. 16:05:51

Hát hihetetlen micsoda diktatúra hogy nem engedik hogy csak a CEU mondja el a véleményét.

dez01 2017.04.05. 16:14:46

Végül is fair, hívják meg holnap Kósa Lajost például:)

Tom66 2017.04.05. 16:17:27

@Pink Petsch: "Egy állam esetében ez úgy néz ki, hogy nem hozunk olyan törvényeket, illetve nem módositjuk úgy a már meg levőket, hogy csak a mi pártunk kerülhessen ki."

A fenti mondat pl. az amerikai elnökválasztás körüli cirkusz tükrében elég furcsának hangzik.

dare 2017.04.05. 16:22:39

@Pink Petsch: Én nehezen tudok elképzelni közös platformot, annak a 3 ellenzéki pártnak amit felsoroltál, hacsak nem a kormányváltás, de max ennyi.
Egyébként beszélhetünk ellenzékről, csak nem tudnak megbirkózni a jelenlegi helyzettel.
A Fidesz manipulál, és sokszor nagyon jól csinálja, elhiteti az emberekkel például, hogy a Jobbik politikai haszonszerzés céljából nem írta alá az alkotmánymódosítást, amit szinte kivétel nélkül mindenki elhisz.
Pedig nagyon jól tették, hogy a letelepedésii kötvénnyel vonták össze, de sikerült úgy kommunikálni az egészet, hogy csak a Fidesz áll a nép oldalán, ezért sikerült őket palira venni.
Az Mszp fizessenek a gazdagok szlogenjénél beköpték a kétkulcsos adót, na erre egyből beakadt a lemez, ez is kuka lett.
Az Lmp nem akar áramot, csak az erdőben szeretne újra élni, ezért Paks 2 is kuka, sőt lehet még több erőművet építünk, legyünk igazi atomnagyhatalom.
Dk: Gyurcsány (az elkúrók).
Együtt: Ők azok a sípolók a nemzeti ünnepen, ebből is ennyi maradt csak meg.
Momentum: rájuk fel lehet húzni a vidék és a város harcát, vagy a fiatalságuk miatt még be fogják őket húzni a csőbe 1 X 2-szer.
Mindenivel szemben el van hintve valami, amit vagy megkajál az ember, vagy nem.
Sajnos rossz beidegződések miatt, a kormány szereti bombázni az embereket különböző teóriákkal, mert hajlamosak elhinni ezeket.
Kártékony a kormány?
Az nem kérdés.
Fel tudja venni a küzdelmet ezzel a kártékony kormánnyal az ellenzék?
Hazai pályán játszik, a saját szabályai szerint, ezért nem könnyű.
Viszont ha sikerül őket megfogni valamivel, az később kiderül mégse olyan jó, mert hiába vesztettek híveket az olimpia miatt, majd Paks 2 -ön nyernek újakat, és a kör bezárult.
Véleményem szerint Paks 2-vel lehetne igazán sarokba szorítani őket, de hát ez szinte lehetetlen, pedig ez lenne az, amit igazán megérezne a kormány, mint pofont.
De még híveket nyernek ezzel is, ami szintén az ellenzék hibája, mert egy ilyen fontos kérdésben, nem tudnak egy álláspontra vergődni.
Tegye fel a kezét, aki örül annak, hogy az oroszoknak köze van a Paks 2-höz?
Szerintem kevesen vannak, és mégse sikerül ezt kihasználni.

dare 2017.04.05. 16:31:17

@közösperonos átszállás: Nem azon van a hangsúly, mi jut el a néphez, hanem sokszor rosszul reagálnak, és utána van mit mutogatni a tévéjükben.
Az alkotmánymódosítás körüli vita, hogy is ért véget?
Ki maradt egyedül a harcban a népért?

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.04.05. 16:32:34

@dare: 'Tegye fel a kezét, aki örül annak, hogy az oroszoknak köze van a Paks 2-höz?'

Paks1höz is közük van, és 2002-10ben sem volt kérdés, hogy Paks2höz is közük lesz.

dare 2017.04.05. 16:37:45

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Nem mondod, hogy a Paks 1-hez is közük van?
Megleptél naon.
Nem 2002-10 közötti rész érdekel, hanem 2017.

2017.04.05. 16:40:17

@Tom66: Nem értelek. Szerinted, amiért alapvetően liberális szemlelétü vagyok, feltétlenül egyet kellene értenem az USA bel- és külpolitikájával? Ugyan miért? Tudod, a gondolkodás szabadsága.
Személyes véleményem szerint Trump az amerikaiak egyszemélyes nemzeti katasztrófája. Ami nem lenne akkora baj, ha nem pont az USA-ról lenne szó.

cukkmukk 2017.04.05. 16:47:54

"elvárom, hogy minden témát kiegyensúlyozottan mutassanak be" Mármint kitől?

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.04.05. 16:49:50

@Pink Petsch: Az USA baszhatja. A libsik úgy elhülyítették a társadalmát, amiből nincs visszaút.

A fehér protestáns európai bevándorlók tették amerikát azzá ami, és amint megszünik fehérnek lenni, se haladó, se erős, se gazdag nem lesz soha többet. Egy polgárháborús káosz lesz, amint lelépnek a progresszív libsik az államkasszával.

közösperonos átszállás 2017.04.05. 17:08:15

@helyén találta a szöget: "Csak azoknak semmi közük azokhoz, akik ebben az országban liberálisnak hazudják/tévedik magukat."

A "libsik" ekézése a lényeg, a "libsiket" meg ugye tudjuk, kik.

"Bár talán még az is jobb lenne, mint az általad mutatott önkéntesrendőr-mentalitás. Merthogy ez pl. pont nem fér bele a liberalizmusba. Mármint az igaziba."

De bizony, az igaziba pont belefér, hogy szerintem te egy fizetett bértrollnok vagy (csak mert minden jel arra mutat), meg az is, hogy szerinted tévedek. Simán elmondhatod, hogy szerinted tévedek.

Ráadásul ahogy írtad, amit csinálok, az önkéntes, nem a más vélemények elnyomását szolgálja, ellentétben a kormánypropagandával, aminek része a trollhadsereg is.

2017.04.05. 17:12:59

@dare: Hát pedig le kell ülni matekozni, és valamilyen közös nevezőre jutni, mert másként nem megy. Magyarország politikai kultúrája a béka segge alatt van, a liberalizmusból csak a visszaélési lehetőségeket fogta fel úgy a politikai elitje, mint a köznép. Éretlenek még hozzá, mintha egy ovisnak magyaráznád a kétismeretlenes egyenleteket. És, hogy a poszhoz is újfent kapcsolódjunk, a CEU ezért is szálka Orbán szemében. Ugye, senki nem felejtette el, amikor az ELTE társadalomtudományi szakát akarta mindenáron bezáratni? Orbán nem hülye, mindössze egy gátlástalan politikai kalandor. Nem az első, és nem is az utolsó a müfajában.

közösperonos átszállás 2017.04.05. 17:17:23

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "A fehér protestáns európai bevándorlók tették amerikát azzá ami"

Ez már rég nem igaz, a techcégek alapítói elég nagy arányban nem fehérek (persze nyilván, a Youtube-nak semmi köze a mai Amerikához), és az is elég véleményes, hogy a zsidók mennyire protestánsok. :-)

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.04.05. 17:22:30

@közösperonos átszállás: A techcégek egy fillér hasznot nem hoznak amerikának, ezért csökken amerika jelentősége a világgazdaságban a 80as évek óta.

A techcégek globális cégek, nem adóznak sehol.

2017.04.05. 17:35:50

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:
"A techcégek globális cégek, nem adóznak sehol."
Ez igy leirva, de kimondva is, óriási nagy marhaság.

Virgil Starkwell 2017.04.05. 17:42:05

mé kell bezárni ezt a zegyetemet?

histar007 2017.04.05. 18:15:13

Ha a rektorhelyettes után beszélhetett volna monjuk az államtitkár az egy tiszta dolog lett volna. Eddig is szerepelt több közéleti téma és ügyeltek arra, hogy mindkét oldal megszólalhasson. A saját védelmükben legalább annyit kamuzhattak volna, hogy keresték az államtitkárságot, de nem vették fel a telefont vagy valami hasonlót.
A poénkodás az aznapi rapportról meg adta magát, bár elsmerte, hogy ez így nem volt frankó.
Amúgy meg lehet felállással fenyegetni, de van egy nem nyilvános aláírt szerződésük, ami alighanem elég részletesen kitér erre. Andy nagy téttel játszik és valószínű nagyon megfizeti a produkciót, cserébe a produkciónak kell mélyen a zsebébe nyúlni ha fel akarják rúgni. Itt nem pár százezer forintról és pár hét produkciós stoppról lehet szó.

bearman 2017.04.05. 18:27:25

Tényleg kár, hogy a másik oldalt nem szólaltatták meg. A kupakósa vagy a rezsigorilla esetleg a semmijenzsótti biztosan az egekbe tornázta volna a röhejfaktort...
:(

roxxtar 2017.04.05. 18:36:20

@Pink Petsch: Ebben biztos igazad van. A fehérek sem tetszettek, bár sokat nem láttam. Viszont az arabok mindenhol parasztok voltak/parasztnak tűntek, 'szagosak voltak' és tolakodtak. No mindegy, ettől én még örülök, hogy nálunk nincs ilyen.

efi 2017.04.05. 19:11:20

Meg kell szólaltatni a másik oldalt is :)))
És ezt pont a hörcsögtélapó mondja az ő rádióiról meg tv-iről.

bandigyerek 2017.04.05. 19:48:40

@paperboy: Balázsék, mint szelep? Ugyan már... Bödőcs még csak-csak...

2017.04.05. 21:00:48

Ez a hóbagoly és akiknek dolgozik, rosszabbak a maffiánál.

Audista 2017.04.05. 21:18:58

Én hallgattam a műsort. Egyoldalú volt és ebben a formában akkor is gáz, ha a készítők nagyon úgy érezték a jó oldalon állnak. Szeretem őket, ezért hallgatom, de elég "kinyilatkoztató" a stílusuk. Ráadásul Balázs úgy ment neki az ügynek, hogy saját bevallása szerint " a részleteket nem ismerem". Hasonlóan problémás volt szerintem a ma reggeli "buszsofőr" gondolatsor is arról, hogy a szülőknek miért kellene elkérni a sofőrök eü papírjait..

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2017.04.05. 21:56:52

"Nem hiszek a cenzúrában, azt viszont elvárom, hogy minden témát kiegyensúlyozottan mutassanak be."-mondja Vajna Timike férje, András.
Mekkora arca van a Hirhedt TV2 irányítójának!

melaena 2017.04.05. 23:06:11

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:
Rohadjon meg az osszes libsi.
Ugy kivan a faszom veluk,hogy emigralok kinaba ,vagy oroszorszagba.

melaena 2017.04.05. 23:10:42

@dare:
anak,hogy a jobbik-mszp meg a kis fisz-fasz partok levaltjak orbant pot ugyanannyi eselye van,mint annak,hogy a fidesz kigyomlalja az orban-rogan-lazar triot es mindenkit,aki az altalauk felepitett bunszervezet tamogatoja,vagy haszonelvezoje.

Ez a név már foglalt! 2017.04.05. 23:43:34

@Kócos Fogú Rémség: "Mi sem áll távolabb tőlem mint a jelenlegi hatalom védelmezése, de most komolyan, Vajna szerintem teljesen normálisan reagálja le az ügyet, én se tettem volna másképp. Még az érvelése is teljesen helytálló (egyoldalú volt a műsor, és most egy pillanatra tekintsünk el attól, hogy amúgy egy valóban védhetetlen törvényről van szó). Ezt a nyilatkozatot úgy tálalni, hogy "berágott" meg "szőnyeg szélére állítja", az újságírás megcsúfolása, 888-as tempó. Gratulálok. "

+1

zevilaga 2017.04.06. 00:01:21

El van baszva ez az egész ország.

Körömcsiga 2017.04.06. 00:15:09

Egyoldalú a műsor? Kb óránként 10szer elhangzik a műsorrészek között az állitsukmegbrüsszelt néphülyítő reklám... Szóval tényleg egyoldalú a műsor...

helyén találta a szöget 2017.04.06. 00:29:08

@közösperonos átszállás:
Én nem tudom, hogy kik, szóval áruld el.

Azt hiszem, az önkéntes rendőr kifejezésből az önkéntes kiragadása leginkább a funkcionális analfabetizmus tünete lehet. Azok ugyanis azok voltak, akik önként csinálták azt a mindenki által utált népbaszogatást, amit a rendőr legalább pénzért. De mondhattam volna házmester-mentalitást is. A lényeg, hogy kiváló feljelentgető lett volna belőled Szálasi és Rákosi alatt is. Ez a mentalistás kell hozzá, amit mutatsz.
Ja, és azok is önkéntesen tették.

helyén találta a szöget 2017.04.06. 00:31:57

@közösperonos átszállás:
Melyik NAGY techcég alapítója nem fehér?
(Mivel az én zsidóméterem elromlott, a tied meg láthatóan kiválóan van kalibrálva, azt is mondd már meg, hogy melyik zsidó, melyik nem, mert nekem fogalmam sincs.)

megamedve 2017.04.06. 06:16:37

@sunblind: Ausztiában olcsóbb a benzin mint M.O.-n. Az olajártól függő fideszes jövedékiadó emelés óta.

2017.04.06. 06:31:52

Balázs, meg Bakai Mátyás (ügyv. ig) mai nyilatkozata szerint sincs balhé, szóval kár volt felfújni a semmit.

Tom61 2017.04.06. 07:45:51

a mocskos pofájukat !

gabcigirl 2017.04.06. 11:52:41

Mielőtt a nagy demokrácia-féltésbe itt belepistul mindenki.

A CEU-ra soha nem az átlagos pénztárcájú, de kimagaslóan értelmes, intelligens réteg járt. Hanem olyanok, akiknek a karrierjét azért felülről is egyengették elég rendesen...

gabcigirl 2017.04.06. 11:52:41

Mielőtt a nagy demokrácia-féltésbe itt belepistul mindenki.

A CEU-ra soha nem az átlagos pénztárcájú, de kimagaslóan értelmes, intelligens réteg járt. Hanem olyanok, akiknek a karrierjét azért felülről is egyengették elég rendesen...

Cimili 2017.04.06. 12:04:07

@Körömcsiga: Na ezé nem őket hallgatom reggelente.

helyén találta a szöget 2017.04.06. 22:54:38

@megamedve:
Az most pont nem játszik, mivel 5 napja pont annyival csökkentették az árat.
Olvastam az Indexen.

megamedve 2017.04.07. 08:47:45

@helyén találta a szöget: Aha, de csak azért, mert drágult az olaj alapára. Ha újra csökkenne, újra a nyakunkba vágják az extra sarcot, nehogy túl olcsó legyen a magyar parasztnak.

közösperonos átszállás 2017.04.11. 11:28:27

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "A techcégek egy fillér hasznot nem hoznak amerikának, ezért csökken amerika jelentősége a világgazdaságban a 80as évek óta."

Ezt állíthatod ugyan, viszont akkor már borul, hogy "azzá tették Amerikát, ami", mert az nem a 80-as évekről szól. :-)

@helyén találta a szöget: "Melyik NAGY techcég alapítója nem fehér?"

Írtam, pl. Youtube (Steve Chen ugye egyértelmű, Jawed Karim meg német, de az apja bangladeshi, hát ez ilyen).

"Mivel az én zsidóméterem elromlott"

Ezt úgy hívják, hogy Gugli, az is ilyen újvilági, értéket nem termelő techcég, tudod.

A másik, hogy nice try ezt zsidózásnak lefesteni, de hát nem az. :-) Arról van szó, hogy vajh mennyire is a "fehér protestánsok" építették fel Amerikát, hát a zsidók mondjuk nem olyan nagyon protestánsok (megjegyzem, a katolikusok meg az ortodoxok se, aztán a Paypal négy alapítójából egy lengyel, egy meg ukrán bevándorló). Ez a protestáns bevándorlóság egy ún. mítosz, tök rendben van, ha fél mondatban akarjuk összefoglalni egy ország történetét 1960-ig, csak hát.
süti beállítások módosítása