Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A TV2 tegnap este fejjel állt bele a földbe

2017. március 28. 10:57 sixx 138 komment

tilla.jpg

Elképesztően lélekölő lehet a TV2-nél szórakoztató műsorokkal foglalkozni, programmingot tervezni vagy eladni a sajtónak az újabb és újabb bukást, és ezt azért mondom, mert megnéztem a tegnap esti nézettséget, és kivert tőle a víz. Ha a TV2-nél melóznék, sírnék is, mert iszonyatosan frusztrálna, hogy az a tévé, ami annak idején piacvezető volt, és még 4 évvel ezelőtt is meg tudta szorongatni az RTL-t, ma ott tart, hogy az RTL II-vel verseng főműsoridőben.

A tegnap esti adatok alapján az este 7 és 11 közötti időszakban a TV2 közönségaránya az általuk favorizált 18-59-es korcsoportban 6,6 százalékos lett. Ez praktikusan annyit tesz, hogy az ebben a korcsoportban éppen tévézők nem egészen 7 százalékát érdekli az a TV2, ami szó szerint mindenütt fogható, és ami ezért nem kevés pénzt kap a kábelszolgáltatóktól.

Az RTL Klub ugyanebben a korcsoportban 18,6 százalékos közönségarányt tud felmutatni.

Egy fokkal rosszabb az összevetés az RTL által preferált 18-49-ben, itt az RTL 20,1 százalékon áll, a TV2 viszont csak 5,2-t tud, ami drámai különbség, ilyen nagy az olló nemigen volt a két tévé között. A 18-49-nél maradva, a TV2 estéje a Tények után szakad be, ami egyébként tegnap verte az RTL Híradóját (19% vs. 18,9%), igaz, csak a statisztikai hibahatáron belül. Utána viszont tragédia, ami jön. legalábbis számukra. Tilla vetélkedője a nézők 7,6 százalékát érdekelte csak, amivel szemben a Konyhafőnök VIP első adása 21,3 százalékot ért el. Ez egyébként az eddigi évadokhoz képest nem is olyan jó eredmény, de van egy olyan érzésem, hogy lesz ez még magasabb is. A főzős realityre odakapcsoló nézők maradtak is az RTL-en, az Éjjel-nappal Budapest és a Barátok közt is 20 százalékos közönségarányt hozott, miközben a TV2-n Jakupcsek Gabriella Egymás szemében című műsora 3,4-et.

Ez már önmagában is nagyon kevés, de az RTL II-n vele párhuzamosan vetített Hagyjál főzni! című másik főzős reality 5,4 százalékot hozott, az M+ nevű filmcsatorna (TV2 gyermek) a Terminátor 2-vel, a Film+ pedig A csontember című filmmel 6,5-öt, azaz a nézettségi versenyben ebben a sávban a TV2 csak az 5. lett. Ez pedig bőven tragikus, sőt. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RobinWarez 2017.03.28. 13:42:29

@aribarika: Azért objektíven a TV2-ről nehéz azt mondani, hogy nem az adófizetők pénzéből finanszírozott/szétlopott kormánypropaganda médium... és emiatt egy csomó embert kiver tőle a víz, bármit is adnak... Jó OK, tudom lbsi', bolsi', bibsi', gyíkember... stb...

FDToth 2017.03.28. 13:43:01

Mindegy a tv2 es az allami tv-k nezettsge, amig a kormanypart hozzakapcsolod tagjai penzt latnak belole es igy mossak rosztara az adofizetok penzet.
Az allami tv-k nem a szorakoztatsrol szolnak.

miciur 2017.03.28. 13:43:40

@miciur: sajnalom amugy valahol, mert a tulajokon kivul mindenki egy csomo munkat fektethet ebbe es akkor nezniuk kell a sikertelenseget, amiben szerintem is lenyeges okozo a "cba-szindroma", azt is keruljuk egy csomoan tiltakozasbol

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2017.03.28. 13:45:12

@Jasinka Ádám:
Sajnos már a Hagyjál főzni is celebvetélkedő lett tegnapra, ez is befolyásolhatta az eredményt.
"Sajnos" azért, mert nekem a civilek bénázása jobban tetszett.

miciur 2017.03.28. 13:45:58

@furo80: en meg azt hittem, ez valami tarskereso musor:D

Im just here for the comments 2017.03.28. 13:46:11

@Mrs.Columbo: pedig jogos a kérdés. Nyilván van egy korosztály, akinek elsősorban a tévé jelent kikapcsolódást, de nem véletlenül emlegetik ennyit a 18-49-es korosztályt, merthogy mi vagyunk a reklámok célcsoportjai, amikből a legtöbb tévé él, és nálunk már nem játszik annyira a tévé, sokkal inkább a net.

Ez nem sznobizmus. Ki a tököm ül le a tévé elé, és tölt időt azzal, hogy várja, hogy egy műsor elkezdődjön, és néz végig 5-6 megszakítással egy 50 perces műsort? Nekem erre nincs türelmem, utálom a reklámokat, hajlamos vagyok elfelejteni, ha egy műsort nézni akartam, ergo lemaradok róla, nem úgy alakul az estém, hogy nézni tudjam, meg még reggelig sorolhatnám, milyen hátrányai vannak.

A jelzőket (lusta, hülye, proli stb.) te hoztad fel, ergo a minősítést te magad végezted, nem más.

Average Joe 2017.03.28. 13:58:50

Az a tragikus, hogy a tényeket ennyien nézik...

Baromméter 2017.03.28. 13:59:14

A Tények eredményében semmi meglepő nincs: minőségi hírműsort kell csinálni, ennyi.

Average Joe 2017.03.28. 14:16:13

@Mrs.Columbo: Ha letöltöm, akkor nincs reklám, így összehasonlíthatatlanul jobb a nézői élmény.

Fellegjáró Marci 2017.03.28. 14:29:27

Én a Megint 48 órát néztem!
Ezek felrobbantották az autómat...ezek felrobbantották!
Mik vannak... :D

Secnir 2017.03.28. 14:30:07

@Shish Yakoo:
"Van még, aki néz tévét?"

és egyszerre kettőt?

nanemondd 2017.03.28. 14:39:31

Amiota kozpenzzel tomik a TV2-ot es megrendelt lejarato riportokat szerkesztenek, konkretan panikszeruen kapcsolok el onnan, akarmi megy a csatornan. Gondolom nem vagyok ezzel egyedul, vajon ezt merik-e?

Hizdahr zo Loraq 2017.03.28. 15:16:42

@kalbász: A rádió rossz példa, mert ott véletlenszerű telefonos megkeresés van, nincs konkrét mérőeszköz telepítve senkihez.

hellrod 2017.03.28. 15:16:47

"Van még, aki néz tévét?"

Nem te kis agytröszt, az áruházakban meg webshopokban általában csak dísznek vannak. Néha 1-2 kóbor készülék elkel, de azokkal is csak palacsintát sütnek, esetleg festőállványnak használják.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.03.28. 15:42:31

egyébként a tv2 miért nem csinál vmi heti sorit,mint az rtlk (válótársak,mi falunk)?

d.j 2017.03.28. 16:08:59

@Zed is not dead yet: Hát, azért ez nem egészen így van. A televízió soha nem volt ennyire népszerű. Még a fiatalok is tévéznek napi átlag 3-4 órát, a középkorosztály, meg 5-6 órát. Akkor mi halott?

dan72 2017.03.28. 16:15:20

@Jasinka Ádám: Nekem személy szerint a celeb-nélküli változat sokkal jobban tetszik, de attól lehet, hogy igazad van.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.03.28. 16:24:49

Till egy tahó. Egy humortalan, ötlettelen ordítozó. Idegesítő.

barbapapa 2017.03.28. 16:27:45

szégyen a magyar nemzet úgy, ahogy van, tisztelet a fogyatkozó kivételnek

lalolib 2017.03.28. 16:34:05

Könnyű helyzetbe vagyok. TV2 kuka, azt sem tudom milyen csatornaszámon kéne megtalálnom. RTL Klub sem jár sokkal jobban, este híradó és kész.
Még jó, hogy azért vannak ismeretterjesztő csatornák...és persze torrent, 5-10 perces reklámok nélkül. :)

Tzp 2017.03.28. 16:36:45

@kalbász:

"Nem ártana az sem, ha végre nem 1000 háztartás nézési mintáiból szűrnék le ezeket a pontos adatokat."

Ha megfelelően válasszák ki az ezer háztartást, akkor kb ugyan olyan eredményt mutat, mint egymillió háztartás.

Dizavul 2017.03.28. 16:55:32

@Tzp: "Ha megfelelően válasszák ki az ezer háztartást, akkor kb ugyan olyan eredményt mutat, mint egymillió háztartás. "

:P
Jól mondtad: ha megfefelően választják ki őket...
De Magyarországon higgyűk el hogy akad ezer megfelelően kiválasztott önkéntes, aki mindenféle beleavatkozás és ráhatás, befolyásolás nélkül, beengedi a lakásába a mérőeszközöket, majd pusztán állampolgári hivatás tudatból nyomogatja szorgalmasan a gombokat, míg az AGB Nielsen monopol helyzetben levő méricskélő kaszál...
Hihető, hihető:P

Legalább annyira mint az hogy néhány évvel ezelőtt az RTL büntetés miatt elsötétített képernyőjét nézték a legtöbben órákig, legalábbis az AGB mérései szerint .

Hapesz 2017.03.28. 16:59:43

@hellrod: nekem is van két TV-m, mégis csak a gépről tolom ki rá a YouTube-ot/letöltött filmeket, sorozatokat, TV adást viszont soha nem nézek, szóval a kettő között nincs összefüggés. TV adást max. már csak az néz, aki nincs tisztában a torrent fogalmával. Nézzen kormánypropagandát, végtelen hosszú reklámblokkokat az, akinek két anyja van :)

bp001 2017.03.28. 17:09:30

Sokan másokhoz hasonlóan Vajna óta nálam is tv2 bojkott. Egy tegnap kiadott stat szerint az rtl híradója ha kicsivel is de folyamatosan veri a tényeket. Mondjuk ez tök mindegy, a tv csatornák híradásai ma már úgyis idejét múltak. Az internetes hírportálokon mindenki saját maga szűrheti, hogy mit olvas el és mit nem.

mh1973 2017.03.28. 17:10:55

Siralmas a helyzet, ha az emberek 18%-a a retkes tényekből akar tájékozódni, ahol a hírek igazságtartalma alulról konvergál a nullába!

tollas 2017.03.28. 17:24:11

Andy Vajnát én is rühellem, a mindenkori kormánypropagandát is, de ez azért nem jelenti azt, hogy ilyen hülye cikkekkel hűségnyilatkozatot adjanak a másik politikai oldal mellett.

Az RTLKlub legalább annyira káros, mint a TC2, ha többen nézik, az elég nagy baj.

Punxsutawney Mormota 2017.03.28. 17:25:00

Tényleg? Még ilyen sokan nézik?

tollas 2017.03.28. 17:25:05

Andy Vajnát én is rühellem, a mindenkori kormánypropagandát is, de ez azért nem jelenti azt, hogy ilyen hülye cikkekkel hűségnyilatkozatot adjanak a másik politikai oldal mellett.

Az RTLKlub legalább annyira káros, mint a TC2, ha többen nézik, az elég nagy baj.

Én inkább a Horn kormányt kárhoztatnám, akiknek az idején létrejött ez a két lélekromboló kereskedelmi tévé.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2017.03.28. 17:26:41

De miért lenne ez tragikus, Sixx? Műsorok meg csatornák jönnek-mennek. Ez legfeljebb az ott dolgozónak rossz, de neked?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.28. 17:26:43

@d.j:

Én már nem vagyok valami fiatal, de sztem a fiatalok is inkább felveszik az adást, vagy leszedik netről, sztem a tévézésre már senki sem b*ssza el az idejét.

@mh1973:
Sztem a 18%-ba benne vannak azok is akik csak azért kapcsolnak oda hogy lássák mivel riogatják a népet, kb 10%-ra saccolom akiket tényleg érdekel mit hordanak össze ott.

BAZINGA2 2017.03.28. 17:28:34

Én TV2-t abszolút nem nézek. Az RTL-t ritkán, a híradót meg ha valami olyasmi van benne ami érdekel. Előnybe a természetfilmeket vetítő csatornák, meg néhány vidám sorozat pld. az Agymenők, Anyám borogass, Comedy Central... attól függ, hogy melyik humorista ad elő? Van még az ID extra, de abból is csak ami érdekel. Igaz, nálam az összes csatorna elől van amiket nem nézek... Az összes közszolgálati elől foglal helyet, azokat egyszerűen átlépem.

Punxsutawney Mormota 2017.03.28. 17:29:42

@aribarika: De legalább munkát adnak neked, hogy ideszarhatsz egy kommentet. Kis pénz is pénz.

Punxsutawney Mormota 2017.03.28. 17:33:36

@tollas: Szerintem senki nem kételkedik abban, hogy az RTL pont ugyanakkora kalap fos, mint a TV2, ha szigorúan szakmai alapon vesszük.

gerryke 2017.03.28. 17:36:07

@Svegacomp: Ez így van! Én eddig sem néztem TV2-t, de amióta a Vajda átvette, köpedelem amit művelnek. És még szolidan fogalmaztam! :-)

hellrod 2017.03.28. 17:37:46

@Hapesz: Meglepődnél, hogy mennyire nem az átlagfelhasználóhoz tartozol.

gerryke 2017.03.28. 17:39:00

@PeniValdes: Erre már nincs píz, mer hát mindenik csak a saját zsebit tömi, aztán mindennek ez az eredménye! :-)

BAZINGA2 2017.03.28. 17:39:02

Az kimaradt, hogy a rádiót kb.17 éve kihúztam a konnektorból (elvi okokból) és azóta nem hallgatom. Még azt sem tudom, hogy milyen adók vannak?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.03.28. 17:48:45

@gerryke: pedig azt én nézném,de úgy látszik engem már ki sem akarnak végezni,vagy mi. de komolyan

BAZINGA2 2017.03.28. 17:51:56

Mindegy ha a TV2 csődbe megy, mert Vajna a kaszinókból csak eltengődik valahogy.

Magentax 2017.03.28. 17:53:36

@Baromméter: ez volt a hónap vicce! A Tények, mint minőségi hírműsor?
:DDDDDD

BAZINGA2 2017.03.28. 17:54:00

Hozzászóltam....de elszállt. Nem érdekes.

medve97 2017.03.28. 17:57:07

Egyedül csak az ott dolgozni kényszerülőket sajnálom (akik nem tehetik meg, hogy felmondjanak, mert otthon a 4 gyerek, jelzálog stb). Ezzel az egész kormánypropagandával kapcsolatban az az érzésem, hogy a OV megtalálta a Kommunista nevelés alapjai c. könyvsorozatot valahol a parlament könyvtárában (ha van még olyan?), és ottan' találta olvasni ezeket a tippeket. Agyvérzésig tolni ezt a propaganda dumát, gyakorlatilag ellentmondást nem tűrve, minden más véleményt elnyomva, ellehetetlenítve, hihetetlen, hogy ez 2017-ben Észak-Koreán kívül megtörténhet! Ez a tipikus szovjet gondolkodás iskolapéldája! Beleragadtunk ebbe a keleti zónába, és nincs menekvés. A politikától elvonatkoztatva is egyre szarabb a tv2, pedig ennyi pénzzel igazán lehetne mit kezdeni. Van egy olyan érzésem, hogy pénz az nincs annyi, mert csak pénzmosodának használják a céget (közpénzből megy anyós, nagynéni, Árpi, Andrew, Péter bukszájába). Minden együttérzésem az ott (és az MTVA-nál) dolgozó kisembereké! Kitartás!

2017.03.28. 18:48:22

@FideSS Bérenc: Jaj, de ismerős retorika, átvenni azokat a szófordulatokat, amit a bértollnok fajtádra használnak, és visszaböfögni vádként.
Régi, rossz és nem müködő módszer, már beizonyosodott. De arra jó, hogy még nagyobb hülyét csinálj magadból. Hajrá!

Void Bunkoid 2017.03.28. 18:57:31

@Baromméter: nemtom, engem egy ötvenes évekbeli filmhíradóra emlékeztet, csak itt nem Radics József nyomdai gépbeállító teljesíti túl állandóan 600 százalékkal a normát, hanem a kormány, minden szép, minden jó, minden erősödik, és mindenki, aki jobban él nálunk, az ellenség, és hazudik.

2017.03.28. 18:59:17

@ByeKitty: Érdeklődhetek, hogy a fiatalokba eleszámolták az 59 éveseket is?

Girhes Joe 2017.03.28. 19:10:50

Azért mókás, hogy miközben itt a kommentelők nagyja azt állítja, hogy a kormánypárti tévéktől azért menekülnek az emberek, mert ezek a tévék kormánypártiak, akkor mégis mit néz a 3 millió (na jó, legyen csak 2 millió) Fidesz szimpatizáns? Csak mert máskor meg azt állítjátok, hogy ők azért fideszesek, mert elhülyíti őket a sok kormánypárti tévé... ejj, cseppecskét se látok a két állítás között ellentmondást. Csak annyiról van szó, hogy ti vagytok a maroknyi kisebbség, akit egyáltalán érdekel, milyen politikai irányvonalat vesz fel egy tévécsatorna.

Void Bunkoid 2017.03.28. 19:13:24

@Pink Petsch: szerintem inkább a kereskedelmileg releváns/fogyasztónak tekinthető réteg a 18-59es korcsoport, gondolom azért, mert ez az az intervallum, ahol a tipikusan fogyasztónak tekinthető emberek zöme tartózkodik, pénzt keres, és pénzt költ.

Persze vannak kivételek, Pumped Gabó pl 21 éves, de mivel őt az anyukája tartja el, ő a kereső, így gyakorlatilag amikor ő fehérjeport vásárol a gyúrósboltban, akkor nem Pumped Gabó költ pénzt, hanem az anyukája :)

2017.03.28. 19:25:56

@FideSS Bérenc: Tudod, eszembe jutott a Dr. House egyik jelenete, amikor a doki éppen Foremant szivatja, aki visszakuncsorogta magát a klinikára.
".Ha többb pénzért jött vissza, akkor csak egy kurva, de ha még ezt sem, akkor egy hülye kurva".
Döntsd el, melyik illik rád. Szerinetm csak egy sima kurva vagy, de ha neked jobban tetszik, akkor felőlem hülye kurva is lehetsz.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.28. 19:26:08

@FideSS Bérenc:

Eleve ha MezeiÜregiJózsika nick névvel tolnád az ipart a neten, már aszondanák csak egy kretén kormánypárti seggnyaló szavazó vagy, de csak elmagyarázzuk mire b*ssza el a kormány az uniós milliárdokat.
De egy FideSSbérencnek mit válaszoljunk ?
Vagy tényleg lepippantod Vityát, vagy pont valami búval cseszett MSZP-s troll vagy...akárki lehetsz.

2017.03.28. 19:27:30

@Void Bunkoid: Tudom, csak egy fricska volt a propaganda-portál Origo, cimére reflektálva.

Megdobbent 2017.03.28. 19:44:37

No csak varjunk, majd jol torvenyt hoznak a Nielsen ellen, es 100%-os megosztott nezettsege lesz papiron az osszes kormanyTV-nek :)))

kurtakocsma 2017.03.28. 19:50:35

Kitartóan kell tolni az alja, igénytelen műsorokat és majd hozzászokunk, s elkezdjük kajálni. Zsetonjuk van rá, tk. tőlünk lopták, hogy minket ámítsanak, hülyítsenek. Jó leosztás, mit ne mondjak. Jaj annak, akiknek csak a tv van (internet, egyéb elfoglaltság hiányában, vagy eü. adottságok miatt)...

Robur 2017.03.28. 20:59:42

@Svegacomp: Én is így vagyok ezzel. De ez csak részigazság. Szerintem a híres fideszes kontra szelektál barmok csak hozzák a szintet a vajna2-n.

2017.03.28. 21:00:36

az énbp nézettsége legalább annyira gáz, mint a tényeké (bár anno szülők nézték a kékfényt is)
am' meg ha már annyira mérnek, akkor tegyék ezt mediaboxosok monitoringozásával, oszt kalap.

Robur 2017.03.28. 21:02:40

@Biriksz_Krokiksz!: Szerintem ezt már régen csinálják.

2017.03.28. 21:11:39

@Robur: nemtom...gondolod? akkor viszont dirk még nagyobb szarban van...

tpl 2017.03.28. 21:22:50

@Magentax: csak az RTL klub híradó. Az a tuti!!

Robur 2017.03.28. 21:30:51

@Biriksz_Krokiksz!: Személyes sztori: néhány évvel ezelőtt én is elkezdtem médiaboxolni. Elhoztam a készüléket a upc-től. Fogom átdugdosom, a kábel vége lejött. Nagy nehezen visszatuszkolom. Bekapcsolom a tv-t. Csatornák vannak, videótár nem megy. Mondom xarok rá úgyse kell. Néhány nap múlva telefon a upc-től. Nem veszik a videótár jelét! Kiküldenék a szerelőt! Mondom jóvan. Kijön a szerelő, kérdezi mi baj van, mondom nem tudom maguk hívtak. Néz nagyot ilyet se hallott még. Mindegy mondom nézze meg a kábelt szerintem azzal van a baj. Kicserélte, müxik. De a lényeg, hogy a médiabox jelet küld vissza! Onnantól fog már mindenkinek a fantáziájára bízom.

2017.03.28. 21:33:31

Am' jahh, el kellene fogadni, h a tv kora leáldozóban van. És hiába tolják is fel netre a tartalmat, ha szar, akkor nem fogják nézni egy idő után.

Numda 2017.03.28. 21:37:07

@Souky Sanjay: teljesen meg vagyok döbbenve, hogy emberek TV adásokat néznek 2017-ben, ami gyakorlatilag önkéntes agymosásnak minősül...
És fizetnek érte...

2017.03.28. 21:41:15

@Robur: videotár v rögzítő? ;) A videotárban vannak a fizus filmek, jójogy megszervizelik, hátha veszel tőlük filmeket ;) meg most lett a visszanézős funkciójuk (rögzítés nélkülis) maguktól bekapcsolták - én is upcés vok, előtte tréhómos voltam, értük a mai napig fáj a szívem, h költözés miatt elszakadtunk egymástól :/

Robur 2017.03.28. 21:44:12

@Biriksz_Krokiksz!: A lényeg, hogy a box jelet küld vissza. Analógnál ilyen nem volt.

2017.03.28. 21:46:53

@Robur: nyilván. de ettől függetlenül nem vagyok meggyöződve, h még ha figyeli is h melyik háztartásban mikor mit néznek, arról riportolna is az adott csatinak.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.03.28. 21:48:49

én is inkább net,mint tv,viszont ha egy sorit rendesen,teljes figyelemmel nézek akkor a tv. neten mint háttérzaj filmezek

2017.03.28. 21:53:24

@PeniValdes: kábelezd össze a kettőt, úgy a fasza ;)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.03.28. 21:54:29

@Biriksz_Krokiksz!: annak nálam csak akkor van értelme ha letiltja hogy több oldalt nyissak meg:)

2017.03.28. 21:57:42

@PeniValdes: nem kell tiltás, gyakorolj önmérsékletet :D azt ne mondd, h egyszerre párhuzamosan több filmet/sorit nézel :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.03.28. 22:00:22

@Biriksz_Krokiksz!: nem,de közben hírek, sminktippek, hol árulnak volvót, akör stb

Mercel 2017.03.28. 22:10:38

Majd akkor szóljon valaki csigatévé ügyben ha a dagadt impotens télapó hazatakaródott trumpföldre és nem szemét meg kormánypropaganda ömlik 0-24-ben.

Addig telibe leszarom.

2017.03.28. 22:20:28

@PeniValdes: az megy telón is, multitadking :D

_____
Mindegy, Tilla alap jófej, bírom. Felőlem ott bohóckodik, ahol akar, max nem nézem, ha a műsor vállalhatatlan, szavazok távirányítóval, oszt jól van.

Nevem senki. 2017.03.28. 22:23:59

A Tilla műsor tényleg egy nagy szar. Kb 10 percig bírtam...
Viszont az meg legyen már a mi szégyenünk, hogy egy Éjjel-nappalt, meg egy Barmok köztett 20% néz. Mert ez sem dicsőség.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2017.03.28. 22:44:41

@PeniValdes:
Mintha lett volna pár napja egy cikk arról, hogy Gerkens nem nagyon hisz ebben a formátumban, és már a Válótársakat sem szerette. Az RTL ezek szerint csak jól járt, hogy "átcsábította" a konkurencia.

Tzp 2017.03.28. 23:10:20

@Dizavul:

Nem tudom mi a háztartások kiválasztásának módja, de nem hiszem, hogy csalnának, mert a reklámozók gátlástalan genya üzletemberek, akik kicsinálnák őket, ha nem lenne alapja a méréseiknek és feleslegesen dobnának ki milliárdokat reklámra. A piac kegyetlensége néha rendet tart :)

Finnbogasson 2017.03.28. 23:49:48

szerintem a marketing is iszonyat szar, ezeket az új műsoraikat alig reklámozzák, erről nem is hallottam.

Mei Ling 2017.03.29. 06:40:52

Valójában a TV-2 és az RTL klub országos lefedettségét meg kéne szüntetni.

Nzoltan 2017.03.29. 07:52:18

@nanemondd: Ugyanezt teszik a másik oldalon. Arra ne legyél büszke, hogy egysíkú vagy.

Nzoltan 2017.03.29. 07:55:33

@Mei Ling: A vicces mikor ezeken a tv adókon megy a korrupciózás, mikor eleve lezzírozott, megvett tenderekkel kapták a frekvenciát. És még majdnem pert is vesztettek a TV3-al szemben( viacom dupláját ígérte a frekiért, de a ballerek lemutyizták, mint ahogy mindennel tették anno). Csak aztán kénytelenek voltak perkálni peren kívűl.
Szóval ennyit ezen csatornák hitelességéről.

Nzoltan 2017.03.29. 07:57:25

@Biriksz_Krokiksz!: Nálam fordítva. A T-home max sávszéle 15 megabit. Visszasírom a harmadába kerülő UPC 60 megabitét.

DaveEr 2017.03.29. 08:53:16

Mindegy, hogy nézik vagy sem. A pártközpontban csak a Tények nézettsége érdekes, aztán be is csukják az aktát. Mivel közpénzből tartják fönt ezt a szánalmas csatornát, mindegy mit csinálnak, pénz lesz. Olyan, mint az MTV, senki sem nézi, aztán hány csatorna van már, követni se lehet...

nyirok 2017.03.29. 09:29:17

Csóró Tilla, pedig egy fürge eszű, jó beszédű műsorvezető. A TV2 sikertelensége nem rajta múlik, kíváncsi vagyok, mikor lép le ebből az örök vesztes brigádból.

közösperonos átszállás 2017.03.29. 09:54:54

@FideSS Bérenc: "Elképesztő, h vannak még emberek, akik megeszik ezt a bértollnok sztorit."

Jaja, tényleg, ez a tök elképesztő, nem az, hogy 20-50-80 kommentes, kizárólag néhány (politikai) blogra koncentráló nickek flangálnak fel-alá, nyomva a kormánypropagandát meg elmúltnyolcévezve (még mindig).

Ugyanez Kínában: www.newstatesman.com/politics/politics/2012/10/china%E2%80%99s-paid-trolls-meet-50-cent-party

Kurva hasonló.

közösperonos átszállás 2017.03.29. 09:55:58

@Pink Petsch: Nem, ez az a győzelmi jelentés, hogy (most éppen a 18-49-es korosztályban) két este is többen nézték a TV2 híradóját, mint az RTL Klubét. Főleg a második este fölénye elképesztő:

"Hétfőn a 18–49-es csoportban ismét a TV2 nyert, 19 százalékos közönségaránnyal 18,9 ellenében."

2017.03.29. 10:19:24

@FideSS Bérenc: Touché! Nagyon betaláltam, mi? Az alpári szövegedből, a zsigeri káromkodásaidból ez világosan látszik :DDD
Te szerencsétlen hülye kurva :DDD

2017.03.29. 10:22:29

@közösperonos átszállás: Wow! Micsoda különség! 5 évente két alkalommal előfordul egy hatalmas 0,1%-os különbség, és máris pezsgőt bontanak. Juj! :D

nanemondd 2017.03.29. 11:06:09

@Nzoltan: Mibol gondolod, h nem nezek mas kormanyparti csatornat? Arra meg ne legyel buszke, hogy egy szemelyeskedo kocsog vagy.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.29. 11:27:55

@FideSS Bérenc:

Mától a neved közönséges üregi bérenc

2017.03.29. 13:40:00

@FideSS Bérenc: A komment-történedet a legjobb biizonyiték rá. Új a nicked (te valszeg nem), csak a Fidesz-propagandát nyomod ... és felajánlottam, hogy válassz: sima kurva vagy-e, vagy hülye kurva.
Mellesleg, a káromkodós-kirohanásod jelzi a legjobban, hogy te vagy a szopórolleren. Amikor már csak arra vagy képes, hogy káromkodj, akkor vesztettél.

Ramil Safarov. 2017.03.29. 18:40:17

MIndket csatornat fel kene gyujtani, es aki ezeket a degeneraltsagokat nezi azokat is lekene loni, mert az elmebetegek miatt gyartjak ezeket az ocsmanysagokat.

közösperonos átszállás 2017.03.30. 11:51:49

Valaki mintha törlődött volna; kár.
süti beállítások módosítása