Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A pitlákerség netovábbja: a Mediaworks műsorújságjából eltüntették a Hír TV-t

2017. február 08. 16:48 sixx 42 komment

Kezdjük azzal, hogy az okostelefonok, tabletek, internet, set-top boxok, okostévék és képújság korában a nyomtatott műsorújságnak igazán csak akkor van létjogosultsága, ha ad valami plusz tartalmat, illetve ha azokra lövünk vele, akiket a felsorolt izé, vívmányok hidegen hagynak. Vagy azokra, akik szeretik bekarikázni az adott napon a számukra érdekes műsorokat, én is ismerek ilyen embert, sőt, szeretem is.

Aztán folytassuk azzal, hogy egy hírtelevízió műsora unalmasabb, mint egy zsírégető edzésterv, minden nap szinte ugyanaz, ugyanakkor, tulajdonképpen elég lenne csak a változásokat közzé tenni, hogyaszongya,

hétfő 21:30 - Azok a geci komcsik, Bayer Zsolt magazinműsora / kedd 21:30 - A jó kurva anyát a liberális csürhének, Bayer Zsolt és vendégei kerekasztalműsora / satöbbi

Ez mondjuk az Echo TV lenne, de tetszik érteni. De ha már van műsora egy hírtelevíziónak, és azt közzé is teszi, és vannak nyomtatott műsorújságok, akkor azok megjelennek. Egészen addig, míg az egyik, tök véletlenül a Liszkay Gábor vezette Mediaworks TV műsor.hu nevű színes műsormagazinja nem dönt úgy, hogy a Hír TV műsora mostantól nem érdekes. És ki is veszi belőle, ahogy a UPC is eltünteti az analóg adásáról, és ahogy a PR Telekom is ki akarta venni a műsorcsomagjaiból.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Világít a torony 2017.02.08. 18:28:24

"Ez pont annyira szánalmas, gyerekek, mint Ripost néven bulvárműsort indítani a TV2-n."
Mi értelme van ennek a roppant együgyű bizalmaskodásnak?

Világít a torony 2017.02.08. 18:46:51

Köszönöm. Nem kellene ezt a reakció időt tanítani, de még inkább szabvánnyá tenni egyes khmmm... állami részlegek számára?

Kutyuu 2017.02.08. 18:57:04

Várom azon kedves olvtársamat, aki újfent idióta politikai hangulatkeltésnek fogja tartani a fentieket, mivel az ujság egyszerűen csak spórolni akar a papírral, ugyanis manapság ez a trend...

VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS 2017.02.08. 19:39:48

jol tettek, pitianer bosszucsatorna, a ATV-nel leszerepelt nyomorekokkal, mert a normalis emberek mar reg otthagytak.

Snipers 2017.02.08. 19:52:09

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS: Ilyen elmeroggyantnak mint te, ott a brainwasing media 0-24-ben, rontani már nem tud az állapotodon...

Nem Penny hajója 2017.02.08. 20:35:04

"PR Telekom is ki akarta venni a műsorcsomagjaiból"
Egyébként a bíróság döntése után ugyan visszatették, de az analóg kínálatba nem, hanem csak a digitálisba.

Mondjuk év végén úgyis kiszórják.

Ja, és januárban a PR Telekom kapott hálózatfejlesztésre 3,3 milliárd forint vissza nem térítendő támogatást az államtól, ami minden bizonnyal független mindettől.

Samott 2017.02.08. 20:40:01

@Nem Penny hajója: Minden bizonnyal... :) Pont ugy fog elpusztulni a Hir TV ahogy indult. Es pont azokaltal, akik anno inditottak.

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.08. 20:50:32

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS: azt honnan tudod normális emberek mit csinálnak kívülállóként? Én látom, hogy a normálisak nem nézték. A gecigate óta viszont nézhető lett a komcsik legnagyobb bánatára :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 20:56:28

Minek hagynák a műsorújságban, ha a kábeladásból kiszedték?

Tashi Delek 2017.02.08. 21:15:18

Vegyük már végre észre, hogy mi történik: Simicskáék aránytalanul sok pénzt kérnek a kábeltévés cégektől a sugárzásért, és amikor ezért kidobják a Hír tévét az olcsóbb csomagokból, rájuk zúdítják a szarcunamit. A média pedig lelkesen asszisztál ehhez, mert olyan szép kerek sztori ez a G-Nap. Money talks, bullshit walks.

bgp 2017.02.08. 21:22:47

@Tashi Delek: Ezért vette ki a fidesz nyomtatott műsorújságja a sorból. Aha.

Cuccos 2017.02.08. 22:30:28

@Tashi Delek: ostoba vagy, és még hangot is adsz neki!

zafir38 2017.02.09. 00:31:10

@Tashi Delek: Orbán véres bosszúja többe került idáig, mint
a TAO pénzek a négyzeten. Az ellen-média létrehozásának
egyik alappilére a munkaerő elszívás volt, ami csak csábító
bérekkel történhetett. Ennek a törzszülöttnek az életben
tartásáért sípol keményen a gázszerelő, a Tóni és még sokan
mások.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.02.09. 00:52:48

Akik ezt az újságot veszik, azok egyébként se néznének - már - Hír TV-t!

ebella 2017.02.09. 06:02:01

Meglesz ennek még a böjtje, ha ma nem is hiszik a kiszfiúk. A kommunistákból lett liberálisok, a sokadik csodálatos átalakulás után is csak bolsik maradtak a lelkükben. Úgy nevelték őket, mások nem is lehetnek.

megamedve 2017.02.09. 06:29:15

Hogy a külföldi multikat mennyire csak a lóvé érdekli, és szarnak minden másra, azt ezek a TV multik pontosan megmutatják. És nyugodj bele,cez más területeken is így van. Olyan háttèralkuk lehetnek itt, hogy a szőr felállna a hátunkon, ha megtudnánk.

Egyébként a "geci komcsik" kifejezést a fideszre kellene érteni, ugyanis miniszterelnökként (büntetlenül) eddig még csak egyet geciztek le nyilvánosan ebben az országban.

közösperonos átszállás 2017.02.09. 08:17:58

@megamedve: "Hogy a külföldi multikat mennyire csak a lóvé érdekli, és szarnak minden másra, azt ezek a TV multik pontosan megmutatják. "

Így van; és látod, Viktorék és a haverok náluk bizonyultak sokkal-sokkal rosszabbnak. Ez az igazán durva.

(Amúgy hogy jön a poszthoz, hogy a külföldi TV-multik mit és hogyan? Se a Hír TV, se a Mediaworks nem multi, mindkettő 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás.)

2017.02.09. 08:28:53

le kell mondani. legalább gyorsabban megszűnnek ezek a megyei lapok, amelyek a kormány propagandát nyomják

kerecsen2010 2017.02.09. 09:09:25

Én ennek az újságnak még a létéről sem hallottam.

MyCream 2017.02.09. 09:16:26

Komolyan, az analóg adásért miért kell ennyire sírni 2017-ben?? A földfelszínit mikor is kapcsolta le az AH? Tovább kellene lépni... Aki meg sír, hogy set top box meg hasonlók annak jelezném, hogy ma a háztartásokban lévő TV-k több min 2/3-a veszi a DVB-C és DVB-T-t egyaránt, és pl. a UPC-nél bármelyik csomaggal elérhető kártya vagy box nélkül, kódolatlanul kb 40 csatorna, többek között a hírTV. Digitálisan, fényévekkel jobb minőségben. Az analóg folyamatosan kivezetés alatt van mindenhol. Minden csatorna lekapcsolásánál ez várható, vagy csak ott, ahol lehet fröcsögni, politizálni?

kerekes pereces 2017.02.09. 09:24:12

@lujo1111: Dehogy szűnnek meg. Csak még több közpénzt emésztenek fel.

Lesből Támadó Szárítókötél 2017.02.09. 09:47:56

"illetve ha azokra lövünk vele, akiket a felsorolt izé, vívmányok hidegen hagynak"

Pedig egyértelmű: a célközönség valószínűleg erős átfedést mutat a Pannon Lapok regionális lapjainak olvasóközönségével. A PL adják az ideológiát, de arra nincs kihatásuk a srácoknak, hogy ki mit néz a tévében. De ha mondjuk a célcsoport nem tudja mikor kell bekapcsolni a tévét, hogy hozzájusson a káros gondolatokhoz, akkor az egy fokkal már jobb.

rovid 2017.02.09. 09:59:17

imádom ezt a "fényévekkel jobb minőségű" szöveget! mert digitálisan sem lesz szimpatikusabb az Mtv, echo stb csatornán megjelenő férgek ábrázata! ha valaki nem tudná:ifj lomnicici, láncy, kovács, hollik, kiszeli,bakondi,mráz, stb: na ők azok!

közösperonos átszállás 2017.02.09. 10:04:39

@MyCream: A poszt a tévéújságról szólt, de azért köszönjük.

MyCream 2017.02.09. 10:11:28

@közösperonos átszállás: "És ki is veszi belőle, ahogy a UPC is eltünteti az analóg adásáról, és ahogy a PR Telekom is ki akarta venni a műsorcsomagjaiból"

Erre a részre reagáltam mert, már kezdett kicsit fárasztó lenni ez a hírTV analóg kivétel számomra, és valahogy pont itt telt be nálam a pohár. Harmadik napja jön velem szembe ez a maradi dolog a neten, sajnálom, hogy nem a legaktuálisabb cikkhez írtam, de így jött ki.

Lord Barom 2017.02.09. 10:11:47

@kerecsen2010: Számomra is újdonság, hogy létezik még nyomtatott TV-újság. Kinek? De főleg: MINEK???

mások nem látják 2017.02.09. 10:16:03

Pitláker, vagy nem pitláker, megtehetik, így döntöttek. Akció-reakció. Ez van.

Zorba the Geek 2017.02.09. 10:19:41

@sixx: Sixx, mit jelent az, hogy "pitláker"? Nem szívózásból kérdem, tényleg nem tudom. Meggugliztam, de csupa olyan találatot hozott fel, ahol Te használod és még a vegyjele sem hasonlít semmire.

közösperonos átszállás 2017.02.09. 10:29:53

@MyCream: Ok, megadok fél pontot. :-)

@Zorba the Geek: Szerintem a pitiáner szinonímájaként használja.

Zorba the Geek 2017.02.09. 10:38:17

@közösperonos átszállás: Hmm... "Pitláker" mint aki a pitiánerséget elköveti? Van benne logika, köszi!

megamedve 2017.02.09. 10:39:38

@közösperonos átszállás:
A TV multi az a UPC, és a Tkom ebben a játékban.
Ezek a multik (is) ugyanolyan gecik, mint kormányunk, semmi más nem érdekli őket, mint a pénz. Ha a helyzet úgy kívánja, akkor ugyanolyan korruptak, sunyik mint a kormány. Egy a lényeg: jöjjön a lé.
Biztos vagyok benne, hogy a kormány ezekkel folyamatosan egyeztet (Mercedes, Audi,stb), hogy mi hogyan legyen, mit miért, stb.
Átlátszó játék ez. Emeljük a béreket? OK, akkor adóparadicsomi nyereségadót adunk cserébe. (a magyar vállalkozó meg dögöljön meg, mert nem minden magyar vállalkozónak az a legfőbb gondja, hogy hogyan hazudja ki a temérdek lóvét a cégéből, csak a gázszerelőknek)
Itthon dolgoztatsz, kinnt értékesítesz? Ok, a forint egyre szarabb, tehát a veszteséged részben, vagy egészben kompezálódik. (a magyar piacra dolgozó vállakozó meg dögöljön meg, kivéve a gázszerelők)
Szar a magyar termelékenység? Attól függ, hogyan nézzük:
Ausztria: a melós nyolcszázszor odacsap egy műszakban a kalapáccsal, s előállít valamit, ami ausztriában 5€. 5€x800=4 000€
M.O.: a melós nyolcszázszor odacsap egy műszakban a kalapáccsal, s előállítja ugyanazt mint az osztrák melós, csakhogy az itt nem 5€-ba kerül, hanem csak750Ft-ba Így 800x750Ft=600 000Ft, ami €-ban nézve csak 2 000€.
S máris lehet mondani, hogy milyen szar a magyar termelékenység, mert csak a fele az osztrákénak!

Brumm Brumi 2017.02.09. 11:06:07

Éppen a tegnap dicsekedtek az index címoldalán:

Erősödni fog a kormánykritikus hangnem a Hír TV-n

2017.02.08. 09:45
A tévé növeli az adásidőt és azt állítja, az Echo TV-hez távozó kollégákat nagy tapasztalatú szakemberekkel pótolják.

Simicska Lajos tévéjéről a 24.hu írta meg egy informátorra hivatkozva, hogy átállnak a 24 órás műsorsugárzásra (így éjjel is lesz adás a tévében), és azt is, hogy a csatornán minden eddiginél jobban erősödik majd a kormánykritikus hangnem.

A tévé azért került a múlt héten a hírekbe, mert mintegy húsz munkatársa felmondott, hogy a Mészáros Lőrinc tulajdonába került Echo TV-nél folytassa, de azt már az akkori cikkünkben is tagadták, hogy pánikhangulat uralkodott volna a tévénél, és hogy összemérhető lenne ez a távozási hullám a két évvel ezelőtti G-nappal.

Most a Hír TV új embereket igazol - a 24.hu szerint a Hvg.hu-tól, az Euronewstól és a tavaly megszüntetett Népszabadságtól -"

Világos, kedves eftársak:P
A hvg.hu, az Euronews és a Népszabadság sajtómunkásai most teljes arccal a simicseki segg felé fordulnak..:P
Innentől kezdve (illetve már két éve) simicsek már dehogy egy korrupt oligarcha, á dehogy..:P

Muhaha.

alex4 2017.02.09. 11:38:21

@Brumm Brumi: Szerény meglátásom szerint az említettek nem Simicskának, hanem egy (most már) értékelhető hírműsort előállító csatornának dolgoznak, mely sokkal inkább közszolgálati jellegű - azaz, főleg nem csak egy nézőpontot (?Nézőpontot?) bemutató -, mint az évente közpénztízmilliárdokból működő kormánykanálisok!
.
A Hír TV-nél a G-nap óta legalább nem egyoldalú pártpropagandára fordítódik a korábban „oda osztott" közpénz! Jobb későn, mint soha!

Guszty 2017.02.09. 11:38:48

@Zorba the Geek: Nem, aki a pitiánerséget elköveti, az a pitiáner :-) A pitláker nem létező szó - ill. létezik (hiszen itt van leírva), csak nem a köznyelvben.

Övönaluli Lali (törölt) 2017.02.09. 11:46:33

Milyen durva már, hogy a fityisz volt vezér-lakájtévéjét most olyan szinten próbálják ellehetetleníteni, mint ide Felcsút - jó érzés, hogy érezhetik azt, amit pár éve ők tettek a többi ellenzéki médiával, és politikussal. Igen, tudom, azóta sok szenny lefolyt már Mészáros Lőrinc vécéjében, és változtak dolgok, de akkor is...
Mindenesetre én drukkolok a HírTV-nek: hajrá.
Ezen felül még feltennék egy költői kérdést: igen, tudom, hogy médiakártya plusz CI-modul plusz modern TV, vagy set-top box plusz médiakártya plusz öreg tévé kell ahhoz, hogy digitális műsor jöjjön, de ki a Habonyárpádnak van még analóg szerkezete? Mindkét esetben csak hangolás kérdése a digitális vétel, igaz, az első megoldás kicsit többe kerül, de akinek annyira hiányzik a HírTV, az beruházhat rá. Amúgy is minden szebben jön digitálisba'
És a másik költői kérdés: ki a rogántóni olyan butus, hogy nem vesz olyan műsorújságot, amiben a HírTV is benne van?

Brumm Brumi 2017.02.09. 11:49:58

@alex4: "Szerény meglátásom szerint az említettek nem Simicskának, hanem egy (most már) értékelhető hírműsort előállító csatornának dolgoznak, "

Hát hogyne..:P
Mindig is tudtuk, van ugyebár gazfideszes, náci, habonyista etc. média.
És van a "független" (értékelhető hírműsort előállító csatornák etc.)

Ahogyan simicsek is. Évtizedekig volt -éppen "függetleneknél" az ügyeletes patás ördög.Ahogy viszont beállt magyarországi hodorkovszkijnak, azonnal elvesztette oligarcha jellegét...

Muhaha

Muhaha

közösperonos átszállás 2017.02.09. 12:07:16

@megamedve: "A TV multi az a UPC, és a Tkom ebben a játékban."

Ők tüntették el a Fidesz-stróman tulajdonolta tévéújságból a HírTV-t?

Persze asszociálhatunk messzebbre, de akkor ne hagyjuk ki a TV2-t és az RTL Klubot se; és mindjárt láthatjuk, hogy az "ugyanolyan rossz" mennyire nem áll meg a pre-Vajna és a poszt-Vajna TV2-t összevetve. Amúgy hát persze, nyilván van az a pénz, amiért a Telekomnak korpásodik a haja, csakhogy a haveri cégeknél ehhez pénz se kell (pénz nem számít, szereznek állami forrásból kábé annyit, amennyit akarnak), ezért sokkal hamarabb mennek le kutyába.

közösperonos átszállás 2017.02.09. 12:11:45

@Brumm Brumi: "Hát hogyne..:P
Mindig is tudtuk, van ugyebár gazfideszes, náci, habonyista etc. média.
És van a "független" (értékelhető hírműsort előállító csatornák etc.)"

Olyan párttévé, mint amik most a Fidesz kezében vannak, nem volt a baloldalon soha.

Olyan pártlap, mint amik most a Fidesz kezében vannak, nem volt a baloldalon soha (napilapoknál volt ahhoz hasonló, a Népszava, aztán ennyi; hetilapoknál a 168 óra van annyira elfogult, mint a Heti válasz, de még az se pártszócső, a HVG, Narancs meg ugye fényévekkel van feljebb).

Ha úgy nézed, hogy vannak a pártszócsövek meg vannak a nem pártszócsövek, akkor elég egyértelmű a kép.

közösperonos átszállás 2017.02.09. 12:17:06

@Guszty: "A pitláker nem létező szó - ill. létezik (hiszen itt van leírva), csak nem a köznyelvben. "

Így van, létezik, csak nem a köznyelvben. Na bumm, a köznyelvben a "közért" szó se létezik (mert pesti tájszólás), mégse kommentelem be minden poszt alá, ahol valaki használta, mert hülyeség.

bovorac 2017.02.09. 12:34:32

@Brumm Brumi: Ugye a te szád két és fél éve még Simicska seggétől volt szaros?
süti beállítások módosítása