Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Pornóadóra cserélte a Hír TV-t a PR-Telecom

2016. december 07. 14:40 sixx 43 komment

maxresdefault_33.jpg

Szigethalmon működik egy kábeltévé, a PR-Telecom Zrt., akik valamiért úgy döntöttek, hogy hetvenezer előfizetőjüknek ha ennyi nem volt elég a Hír TV-ből, akkor szar ügy, bocs, ők most kiveszik a csomagjukból Simicska Lajos hírtévéjét és majd adnak helyette pornót. Nem mondom, hogy értékét nézve olyan nagy különbség lenne a kettő között, de az tuti, hogy két szopás között nem Mészáros Lőrinc médiamogullá válása vagy Rogán Antal helikopterezése lesz a téma. 

A Hír TV 14 éve van a PR-Telecom csomagjaiban, eddig nem volt vele gond, igaz, a G-nap (amikor Simicska legecizte Orbánt) előtt nem is nagyon piszkálták a fideszes, fideszbarát vagy fideszközeli társulat dolgait. Nem ez az egyetlen csatorna, amit dob a PR-Telecom, kihajítják az ORF2-t, a Historyt, a History HD-t,  a SuperOne-t, a SuperOne HD-t, a Sláger TV-t, a Fishing&Hunting Channelt és a DoQ-t is. A helyükre persze érkeznek új adók, pl. Andy Vajna hat csatornája (FEM3, Kiwi TV, Zenebutik, Chili TV, Humor+, Mozi+) és ugye az Eroxxx és a Brazzers TV nevű pornóadó is.

A PR-Telecom és a Hír TV között 2017. december 31-ig érvényes szerződés van érvényben, amit a cég azzal az indokkal mondott fel, hogy

a TV2-nek és az RTL-nek fizetendő terjesztési díj olyan terheket ró rájuk, hogy a Hír TV-t már nem tudják fizetni.

Mintegy mellékes szálként az ügyben természetesen feltűnik az Echo TV újdonsült tulajdonosa, Mészáros Lőrinc is, akiről a Magyar Nemzet azt írja, hogy tök véletlenül pont egy olyan jachton bohóckodott nyáron, ami akkor ugyanaz a Máltán bejegyzett cég birtokolt, ami a PR-Telecom többségi tulajdonosa is.    

A Hír TV a saját oldalán arra buzdítja a nézőket, hogy mondják le a szerződést, mi ennél óvatosabb duhajok vagyunk, és inkább a szerződés átolvasására buzdítunk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Postosuchus 2016.12.07. 14:47:47

Kiwi TV, Chili TV? Akkor már inkább csak pornót raknának be... :D

Dajcs Béla 2016.12.07. 15:33:14

Hát a Digi is kicserélhetné a HírTV-t a Brazzersre. :P

Darth Revan 2016.12.07. 16:05:19

Hir TV vagy Brazzers, nem mindegy? geci van mindketton.

vanRob 2016.12.07. 16:16:27

Pornóóóóóót!!!!

André Goodfriend 2016.12.07. 16:22:55

Manipulált hírek fogyasztása helyett mindenkinek dugnia kellene!

/Gondolom 2006-ban nem bántál volna egy ilyen cserét.../

lammaer 2016.12.07. 16:29:09

isten adta, isten elvette....

® snɯıɹd snɔlns. 2016.12.07. 16:47:26

hasznosabb lett volna a "nemzetinek" hívott 6db fidesz-mesecsatornát lecserélni...
(lényeg, hogy a nyájnak jó legyen)

® snɯıɹd snɔlns. 2016.12.07. 16:48:50

hasznosabb lett volna a "nemzetinek" hívott 6db fidesz-mesecsatornát lecserélni...
mindegy lényeg, hogy a nyájnak jó legyen)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.12.07. 17:13:30

@DatAss:

Azt a rozoga Kovi félét ? :)))
Már fel sem állna rá.

2016.12.07. 17:20:07

@André Goodfriend: 2006-ban nem történt ilyen. Most, 10 évvel később, fidesz kormányzás alatt, fidesz-közeli, közpénzből felhízlalt "vállalkozókat" helyzetbe hozva, a nagy ellenség kárára történik ilyen.
Ebből is látszik, hogy bár amazok elbaszták, amit csináltak, mégis demokratikus rendszer volt. A mostaniak meg nem csak elbasszák, amit csinálnak, de diktatórikus módszereket használnak hozzá, mellé pedig még jobban csalnak, lopnak, hazudnak, mint amazok tették.

Secnir 2016.12.07. 17:26:38

gondolom majd lesz meglepi, amikor vasárnap délben ebéd közben apuka két szelet rántotthús között bekapcsolja a hörrtévét, hogy megnézze, mi újság a nagyvilágban - aztán meg magyarázkodhat a családnak -jobbik esetben-, hogy mi ez, esetileg az ötéves csemetének is el kell magyarázni, hogy mit látott éppen...

Mercel 2016.12.07. 18:24:21

@Ylim:

+1

Az a gond, hogy bár az @André Goodfriend nevű felhasználó egy istenverte bérkommentelő, de a többiek nagy része meg simán nem lát túl a saját orránál..
Úgy néz ki, hogy kénytelenek leszünk végignézni ahogy teljesen tönkreteszik és szétlopják a hazánkat mert van úgy 1.5-2.5 millió idióta akik nem látják a fától az erdőt.

Mercel 2016.12.07. 18:27:44

A hír kapcsán:

A rosszkedv tévét sem a G nap előtt sem azóta nem néztem mert egy hiteltelen banda tök mindegy melyik oldalon áll..

Egyébként, hogy hogy nem Nemzeti a pornó? :D

makk_ász 2016.12.07. 18:48:57

a forradalom felfalja saját gyermekeit

lutria 2016.12.07. 19:08:49

Pornót nem lehet kódolatlanul,alapból mindenkinek hozzáférhetően csomagban sugározni,külön meg kell rendelni-még ha 10 forintért is-mint a pl.diginél.

gyokkkettto 2016.12.07. 20:49:24

"Pornóadóra cserélte a Hír TV-t a PR-Telecom "

Hat szazszor inkabb mint az elmebeteg libbant Hirtv. Nevetseges bosszucsatorna szemelyes sertotodseg miatt..
Nincs olyan hirmusoruk ami nem ugy kezdodne, hogy a kormany korrupt. Kesz rohej.

Dr_utcai_arcos 2016.12.07. 21:35:01

@Dajcs Béla: ne gondold. Nekem van, egy mp alatt odaadnám a Sport 1-2-ért...

Bánki Donut 2016.12.07. 21:37:23

@gyokkkettto:
Eddig mi olyat mondott a HírTV, (a g-nap óta) ami nem volt igaz? Ne ilyen általánossággal gyere, hogy "semmi", hanem konkrét dolgokat mondj, amiben hazudott, rágalmazott stb.

hobb 2016.12.07. 21:44:50

@gyokkkettto: ezért a kommentért mennyit fizettek a tudjukkik?

2016.12.07. 21:59:40

@gyokkkettto: " Nevetseges bosszucsatorna"
Aha, bosszúból most már a fideszről is elmondják az IGAZAT.

szepipiktor 2016.12.07. 22:09:32

Lássuk be, mára a HírTV maradt az egyetlen, még nézhető hazai tévécsatorna...
A csúti jól gondolkodik, a vidéki többség jellemzően a kötelezően beállított sorrendű csatornákat nézi, így a 10. után meg már nem kapcsol a Mari néni.
Így a 2018-as rémtörténetnek úgy megyünk neki. hogy a 4/5-nyi vidéki választóhalmaz kizárólag a kormányközeli médiát kapja, a kamutudósításokkal, a kamuértékelésekkel, a kamusztorikkal.
A helyi lapok is mind fideszkézben vannak, így döntően csak a fideszes infók fognak folyni az ország döntő területén.
Marad a tányéros és az internet, de a szavazó többség nem ezt olvassa, nézi.

szepipiktor 2016.12.07. 22:15:25

@gyokkkettto: Okoska!
Eddig a HírTV is a kormányhíreket adta.
Az ATV meg a többit.
Ma a HírTV nem azt csinálja, hogy megfordította a stílust, hanem MINDEN oldalról, mindenről beszámol. Ma ismételték rajta a privatizáció történetét.
Meg kellene nézned!
Mert eddig az ment, hogy horngyuszi meg a szocik.
Aztán az összes dokumentumok 1992-es dátumok, az MDF-es Szabó Tamás, Cepi Lajos meg a többi MDF-es az antallll kormányból.
Ez eddig nem jelent volna meg. Most iden, és nem hazudnak, csak megjelenik a valós tájékoztatás.
A népszavazás után a kormánymédiában KIZÁRÓLAG fideszes vagy kormányrtagok jelenhettek meg.
Az ATV-n kizárólag MSZP, LMP és DK...
A HírTV-n MINDEN párt és érintett kapott megszólallási lehetőséget. Ott most nem gond szocit, jobbikost vagy bárkit behívni. És a vitaműsoraikban ma már kiabálásig veszhetnek össze a különböző oldal emberkéik.
Hát inkább ez, mint a LMP közeli ATV vagy a kormánymédia vagy az aljabulvár.
Ja, nem nézed? Értem, zsigerből ítéled meg az életet... Igazi szoci lehetsz... MSZMP-s szoci...

A csapos közbeszól 2016.12.07. 22:37:49

@gyokkkettto: Mesélj, míg orbán szekerét tolták addig nem volt libsi tv. A G-pont óta hirtelen libsi lett?

Ami a korrupciót illeti abban vagy vak vagy vagy olyan messze vagy a valóságtól "mint Makó Jeruzsálemtől"

OkoskaTo:rp 2016.12.07. 22:39:27

Anyóspajtás (és Viktor törzsszavazói) régebben napi 24 órában a HírTV-t nézték, hogy megmondják nekik a véleményüket. Azóta átirányították őket az Mx-re, és az Echora a napi betevő agymosásért.

A csapos közbeszól 2016.12.07. 22:44:38

@szepipiktor:
Ja, nem nézed? Értem, zsigerből ítéled meg az életet... Igazi szoci lehetsz... MSZMP-s szoci...

Á, hagy már. Inkább olyan MSZMP-s aki időben átigazolt a FIDESZ-hez. Neki mindegy milyen színű sapkát hord a valag, csak legyen kinek igazat adni. Működik a csorda szellem. A lószar is finom, hiszen több millió veréb nem tévedhet.

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.07. 23:00:39

@gyokkkettto: miért? Ennél korruptabb kormány nem volt még a világon, és erről be kell számolni

Butuska 2016.12.07. 23:18:37

@lutria: De lehet, este 11 óra és hajnal 6 között.A MindigTv-nél is az alapcsomag része, igaz, a számlán külön tétel, de csak az arra kivetett külön sarc, a "kulturális adó" miatt.

Sandor Akarki 2016.12.07. 23:44:35

Szigethalomra költözöm. :D

gyokkkettto 2016.12.07. 23:59:32

@fidesz maszop dk egykutya: Persze ezt hazdujak libsik, meg megbizoik Amerikabol.

Ha itt lenne barmilyen korrupcio is, az azert mar talan kiderult volna az elmult 6 evben.
Az hogy idekuldenek egy CIA tisztet, aki korrupciorol hazudozik, de nem modja ki, mikor, hogyan, mert ahhoz semmi kozunk, hat az nevetseges.
Es kulonben is LOSZART SEM szamitana ha volna is lopas, amig az orszag kivallo helyzetben van. Undorito ez az allando irigykedes, Egy orszag mukodesenek vannak koltsegei, a korrupcio is csak egy, az ezerfele koltsegbol, nem ertem miert kell errol ennyit beszelni. FOLLEG HOGY EZ IS CSAK EGY HAZUG TAMADAS MAGYARORSZAG ELLEN.
Az ellenseg hazugsagokkal megakarja buktatni a nekik nem tetszo magyar kormanyt. KIZAROLAG EZ AZ OKA MINDEN KORRUPCIOS VADNAK. Ezert sem kell vele foglalkozni.

gyokkkettto 2016.12.08. 00:14:46

@Bánki Donut: Minden szavuk hazugsag 0-24-ban. Olyan mertekben szelsosegessen elfogultak, ami nevetsegesse teszi az egesz csatornat. Egy miniszter par szaz ezer forintos taska "ugyet" (amihez egyebbkent semmi kozuk) olyan aljas stilusban adjak elo, mintha a miniszter temetokbe jarna sirokat fosztogatni, es a halottak szajabol kitort arany fogakert vette volna taskat, nem pedig a fizetesebol. Egyetlen ilyen riport is abszolut megkerdojelezi egy media szavahihetoseget, de a hirtv naponta 10 ilyen szelsosegessen elfogult hazugsagot gyart.

Pop40 2016.12.08. 01:52:10

@gyokkkettto:

"Ha itt lenne barmilyen korrupcio is, az azert mar talan kiderult volna az elmult 6 evben."

Hú, apám, te tényleg kapitális nagy vadbarom vagy.

Lehet, hogy neked ott Vitya szőrös, meleg segglyukában nem tűnt fel, de más sem derült ki az elmúlt 6 évben, csak ez.

chagaal 2016.12.08. 01:53:40

Szerintem a Hír Tv nézhető lett. Aki esetleg sokéves beidegződés alapján sosem kapcsol oda, annak megér egy próbát. Sokféle véleménynek ad szabad utat. És nem akarja befolyásolni, csak közvetíti. Pont úgy, ahogy mindig is kellett volna.

csucsu007 2016.12.08. 02:55:01

majd hallgathatjuk a klub rádióban, hogy veszélyben
a sajtó szabadság

Bánki Donut 2016.12.08. 07:06:42

@gyokkkettto:
Most tényleg olyan nehéz lett volna konkrétumot mondani? Egy 0-24-ben hazudó tévé híreiből? Annyira tudtam, hogy valami ilyen általános baromságot fogok hallani, ami kormányfanatikus dühből fakad, de valóságalapja nincs. A miniszter taskája pedig nem párszázezer, hanen 700ezer, és az én pénzemből (meg a tiédből) veszi, holott a kórházakban meghalnak az emberek, nincs wc deszka és klozetpapír, ez nincs túl messze a sírok fosztogatásától. Nincs korrupció? Szoktad nézni az új Célpontot? Mikor a pasi az EUs pénzt (százmilliókat) kiutalja a saját cégének, hogy a másik sajátcégétől vásároljon? Vagy a nemzet vejének szexista magyarázkodása, és az, ahogy a munkatársai telehazudják a kamerát arról, ahogy magánzsebekbe játszák az ország összes elérhető kastélyát, hogy aztán 20 évre ott - az ő zsebükre, meg orbán csaladjáéra - összpontosuljon a milliárdos vadászturizmus összes bevétele? Vagy az, hogy minden ügyletüket titkosítják? Neked nem az a bajod, hogy "hazudik" a Hír TV, hanem az, hogy nem bírod nézni, mert meghasonlassz, ugyanis kiderül, hogy akiket szeretsz, azok országos gazemberek, korrupt politikusok és szervezett, gazdasági és politikai bűnözők. Ezt a meghasonlást úgy hívja a pszichológia, hogy kognitív disszonancia. Ezt nem bírod elviselni, nem a Hír TV-t.

2016.12.08. 07:11:16

@szepipiktor: lehet, h nézhető lett, de mire ez elterjed sok víz lefolyik a Dunán. elég nehéz OV seggében megfordulni, és kimászni :D

Bánki Donut 2016.12.08. 07:14:42

@gyokkkettto:
Egyfelől kb 146 alkalommal derült ki a korrupció (milliárdos tételben), - attól, hogy tagadják, még ki van derülve - másfelől pont ezért jött rájuk a titkosítási betegség, hogy nehogy véletlenül kiderüljön az elkövetkezendő években. Ilyen korrup rezsim még nem volt az elmúlt 100 évben Magyarországon. A rendszerváltás óta ilyen ordas mennyiségű közvagyont egyetlen kormány sem lopott el, mint ezek. Ehhez képest Gyurcsányék is kicsiben játszottak, pedig azok sem gyengén loptak.

2016.12.08. 07:19:05

@gyokkkettto: "Ha itt lenne barmilyen korrupcio is, az azert mar talan kiderult volna az elmult 6 evben."
Te hol élsz?
Trafikmutyi, kaszinómutyi, földmutyi, reklámoszlopmutyi, óriásplakátmutyi, útépítésmutyi, vasútépítésmutyi és még lehetne sorolni 6 évig.

Övönaluli Lali (törölt) 2016.12.08. 07:32:55

A PR-hez majdnem 10 évig volt szerencsém. Aztán hosszú hónapokig leveleztünk egy probléma miatt, és végül elköszöntünk egymástól.
Eddig monopolhelyzetben volt kábelből a PR a településünkön, de nemrég kezdték szerelni a UPC-t, van, ahol már élő vonal van. Baráti kör 90%-ában PR volt: ezek most mind felmondták évfordulóval a szerződést, és átállnak a UPC-re - remélhetőleg a fidesz és mészáros srtóman nem vásárolják be oda is magukat.
A lényeg: a 70 ezer ügyfél olyan szépen fog olvadni, mint nyáron a jégkrém az autó hátsó ablakában. De ugye nekik nem a szolgáltatás a lényeg, hanem az, hogy szolgáltatásnak álcázva pénzeket tudjanak átcsoportosítani a fidess felé.

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.08. 09:15:46

@gyokkkettto: nem ők hazudják, a magyarok látják a tényeket. Kb naponta derül ki egy korrupciós ügy "elvtárs". Tegnap is kiderült, hogy a saját lábán álló vej most szállodát vásárol az eximbanktól neki parancsolt pénzért :)

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2017.01.29. 15:51:25

@Secnir: Nem lesz meglepi. A pornó más csatornahelyre került, mint ahonnan a Hír TV-t kivették, arról nem is beszélve, hogy a box figyelmeztet, hogy új csatornakiosztás van és frissíts, addig nem fog lejönni a pornó.

Amúgy a cím se korrekt, mert nem a Hír TV helyett került be a pornó, hanem a SuperONE és SuperONE HD helyett.