Az a legszebb ebben a derékig a meleg szarban ugráló kormánypárti sajtóban, hogy...de hát nincs benne semmi szép. Ripost, 888, Pesti Srácok, Origo, Lokál és Tények - ezek ugyanabban az akolban laknak és dörzsölgetik egymásba a trágyát, az egyik megmarkolja, feldobja, a másik tátott szájjal alááll, megrágja, kiköpi, bele a harmadikéba, és így tovább, a szmötyi meg a címlapjaikról és a képernyőről kicsapódva szépen beteríti az olvasókat és nézőket. Vona Gábor nevet változtatott, mert csak. Teljesen mindegy, miért, senkinek semmi köze hozzá, ahogy egy fideszes vagy éppen MSZP-s politikus névváltozásához sem, Vona meg erről 2009-ben azaz
hét éve
már beszélt egy interjúban, ott van, elérhető online, nem hír, még csak mínuszosnak sem nevezhető. Ezt a szarkupacot most éppen a Ripost ásta elő, és passzolta tovább első körben az Origónak, majd jött a Tények is, és szépen beolvasták ők is, lett belőle egy hír, amiben annyi van, hogy Vona Gábor nevet változtatott. Se háttér, se kérdések, se megszólalók, se elemzés, semmi. Ezzel az erővel az is lehetne vezető hír náluk, hogy Darth Vader Luke apja.
Ehhez az egészhez meg hozzátartozik az, hogy
Amennyiben a névváltoztatás engedélyezésre kerül, a kérelmező – a díj befizetésétől számított kb. 5-6 hónap elteltével – névváltoztatási okiratot, valamint kérelmére új születési anyakönyvi kivonatot, illetve házasság esetén új magyar házassági anyakönyvi kivonatot, valamint új magyar lakcímkártyát kap.
Azaz onnantól az a hivatalos neve. Nem álneve. Az Ságvári Endrének volt.
2016.12.05. 20:50:32
Persze az átlag vérpistike csőlátású szavazó, legyen bal vagy jobboldali nem fog nem hogy wiki-t, de még google-t sem használni.
Szeretnék annyi pénzt keresni, mint amennyit a ripostosok kapnak ezért a baromságért. :(
hordalek 2016.12.05. 20:50:52
J. McClane 2016.12.05. 20:55:40
Caaroy 2016.12.05. 20:56:36
Xlendon 2016.12.05. 20:57:34
2016.12.05. 21:03:17
Sean MacTíre 2016.12.05. 21:09:27
Bricostro 2016.12.05. 21:12:18
illiberális 2016.12.05. 21:13:49
szombi 2016.12.05. 21:14:05
Tehát NEM ZSIDÓ. De ha az lenne, akkor sem tartanám kevesebbre. Ezek Wikipédiát nem olvasnak?
hu.wikipedia.org/wiki/Vona_G%C3%A1bor
Pár hónapja valami nagy arc mondta, hogy "a NER nem a szavazófülkékben fog megbukni".
Talán igaza lesz: amikor a hozzánemértés, a dilettanizmus eléri a propagandagépezetet, vége!
Majd amikor kapával és kiegyenesített kaszával menek a kiberháborúba...
hagyjukmár 2016.12.05. 21:14:25
Fideszbérenc József (törölt) 2016.12.05. 21:15:20
szombi 2016.12.05. 21:15:31
szbszig 2016.12.05. 21:16:11
belert 2016.12.05. 21:18:15
Demcsák viszont érdekes, ő nem teljesen felolvasógép, és még ott van a Mokkában. Nem tudom, hogy muzsikál, de kíváncsi lennék, hogy ő is beállt-e a sorba.
2016.12.05. 21:18:56
Íííígen, na akkor légyszíves ismertesd velem a kutatásod részleteit! Mi érdekli az átlagembert?
Aranka szomszédja (törölt) 2016.12.05. 21:20:59
belert 2016.12.05. 21:23:40
24.hu/szorakozas/2016/12/05/vajnan-rohogtek-sebestyen-balazsek-vajna-radiojaban/
Nem hallgatom őket, de a cikk alapján nagyon úgy tűnik, hogy engedték nekik, hogy a főnökön élcelődjenek egy kicsit, ezzel megvan az igazolás, hogy lám, szabadon beszélhetnek, aztán a lényegesebb témák már nem fognak terítékre kerülni.
GNDL 2016.12.05. 21:26:56
Bricostro 2016.12.05. 21:27:52
Tudom, hogy Vona mostanában a cukiskodó mérsékelt jobboldali képet igyekszik nyomatni, de azért ne legyünk már ennyire feledékenyek, ne csinálunk már úgy, mintha egy emberjogi harcost bántana itt a csúnya kormányzat. Igen, a Fidesz ma már nácibb a jobbiknál, de ettől még nem lett a Jobbikból kultúrált konzervatív párt és nem felejthetjük el mindazt, amit eddig műveltek, csak mert közben ők is a fasz rossz végén találták magukat. Ahogy Simicskából se lett az igazság bajnoka, attól, hogy beszólt a vezírnek amikor kiesett a pixisből.
Vona Gábornak pl. személyesen igen nagy szerpe van abban, hogy ma valakit le lehessen járatni azzal, hogy meleg, ahelyett, hogy szimplán megrándítanánk a válunkat.
Szóval úgy is mondhatnám, hogy most visszanyalt a fagyi, teljesen megérdemli amit kap.
GNDL 2016.12.05. 21:28:11
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.12.05. 21:29:33
bgp 2016.12.05. 21:31:08
GNDL 2016.12.05. 21:32:36
Nem, ők adófizetői milliárdokból támogatva közvetítenek idegengyűlöletet szító kampányokat... hoznak le bármiféle megerősítés nélkül álhíreket... vezetik félre a közvélemény nagy részét... minek következtében rekordon sikerült elvörösödött fejjel öklüket rázó ultranacionalista xenofób szardarabokat faragni a társadalom nagy részéből... tényleg, ez így már sokkal jobban adja elő magát. :)
bloggerman77 2016.12.05. 21:37:05
new_boy_on_the_block 2016.12.05. 21:43:37
Nevoeiro66 2016.12.05. 21:46:27
belert 2016.12.05. 21:47:05
sixx · http://comment.blog.hu 2016.12.05. 21:47:11
2016.12.05. 21:53:48
Nem Penny hajója 2016.12.05. 22:03:23
A másik oldalról meg ez kurvára kontraproduktív, mert akinek meg van egy csöpp esze, az átlát ezen az egész, kádári időket idéző szarságon... így pedig olyanok körében is elfogadható pártot csinálnak a Jobbikból, akik amúgy eddig rühellték őket.
Bricostro 2016.12.05. 22:15:57
Egyik se jobb a másiknál, max a pillanatnyi lehetőségeik különböznek.
Bricostro 2016.12.05. 22:17:32
ÜljleBélámszeggyélevest 2016.12.05. 22:26:06
Mercel 2016.12.05. 22:28:25
Hülye.
Mert az Index tipikusan vónát és úgy általában a szélsőjobbos bandát védi ugye?
Simicskához meg végleg sok köze van a CEMP-nek.
nyilván.
Ügyes, okos.
Mercel 2016.12.05. 22:31:26
"szóval ha lehet, akkor Orbán és Vona kézenfogva húzzanak a picsába, a gecimédiáikkal együtt.
Egyik se jobb a másiknál, max a pillanatnyi lehetőségeik különböznek."
Mondjuk ebben teljesen egyetértek.
Visszataszító ahogy a gépezet karaktergyilkol, de ettől még vóna nem lesz se jobb képességű , sem szimpatikusabb.
misssixxty 2016.12.05. 22:43:36
belert 2016.12.05. 23:10:10
Mondjuk a hatásosságát le lehet mérni a migránsos népszavazáson. Ott aztán mindent bedobtak hónapokon keresztül, mégsem tudtak érvényes eredményt elérni. Sőt, több vezető fideszes körzetében is csúnyán leszerepeltek az eredményekkel, ami azt jelzi, hogy a nép azért nem olyan hülye, és az agymosó propaganda inkább kurucos dacot vált ki az emberekből.
Ezen elgondolkodhatna a fidesz, hogy tényleg jó utat választott-e, de a jelek szerint nem vették az üzenetet.
Fideszbérenc József (törölt) 2016.12.05. 23:55:09
Á, erről nem lesz, mert ez a weboldal teljesen független...lol
Aranka szomszédja (törölt) 2016.12.06. 00:00:13
Az odáig rendben van, hogy ti Orbánt viziónáltok minden mögé, de azért Woody Allent belekeverni bazdmeg ebbe a Vona-Tények cirkuszba, az valamifajta elmebetegségre utal nálatok.
Anikó Jánosi 2016.12.06. 00:00:43
Aranka szomszédja (törölt) 2016.12.06. 00:01:57
Misi56 2016.12.06. 02:27:11
elemes 2016.12.06. 04:14:08
- Dzsugasvili
elemes 2016.12.06. 04:17:07
Nemár.
A kuruc tele van jobbikos reklámokkal.
Persze, talán csak kölcsönös szimpátia volt.
Dyta Kostova 2016.12.06. 05:48:16
Nem kellene ezzel foglalkozni. Ha a jobbos kormánysajtó üti a szélsőjobbos (csak polgáriasodónak látszani akaró) Jobbikot, hát hadd tegye, én meg kérek egy kávét. De a kisujjam nem kell megmozdítani sem Vona sem akármelyik védelmében. Majd megvédi magát, ah akarja.
a Zamboni nem egy tészta 2016.12.06. 06:24:32
A másik tudatos manipuláció.Előkészítve, felkészülten. Több ember által, megrendelésre vagy megfelelőségi kényszerből szolgalelkűen. Óriási különbség.
Bocs, de ennél kicsit több kell tőled is. Almát almával.
hordalek 2016.12.06. 06:49:39
Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.12.06. 07:22:23
Az Index, HVG, ATV, Népszabi... AZ egyik megrágja a másik kiköpi, a harmadik csócsálja, ....
Mi meg nézzük, ahogy a ballib fikázza a jobboldalit és viszont.
dabgetva 2016.12.06. 07:23:15
Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.12.06. 07:23:29
Komolyan gondolják.
Meggyőződésük hogy mindenki ugyanazt gondolja amit a ballib véleménydiktatúra diktál.
4 évente felébrednek, és bilibe ér a kezük.
dabgetva 2016.12.06. 07:24:45
joni firpo 2016.12.06. 08:03:34
fidesz maszop dk egykutya 2016.12.06. 08:17:48
arckönyv 2016.12.06. 08:19:03
elemes 2016.12.06. 08:31:02
Ja, a kuruc kritizálja a jobbikot, mert már nem elég náci a párt.
Sick meg szimpatizálni kezd VONA GÁBORRAL aki pedig még így felpuhulva is alapvetően náci.
elemes 2016.12.06. 08:31:52
Ez szarkazmus volt?
rocky_ramone 2016.12.06. 08:54:53
Terézágyú 2016.12.06. 09:13:07
"Azon csodálkoztam, hogy tegnap a Tényekben volt egy viszonylag tárgyilagos riport a kórházakban talált hullákról meg a lepukkant kukacos wc-kről. Hm, porszem kerülhetett a gépezetbe. :))))"
Nem. Ez egy bulvárhír. Ezen szörnyűlködnek az egyébként csontfideszes nénikék, de aztán simán elmennek és a fideszre szavaznak. Ilyen egyszerű.
Nehogy azt higgyétek, hogy ezek a nénikék bojkottálják pl. az rtlklub híradóját: azt is nézik, de egyszerűen eleresztik a fülük mellett a fideszre negatív szövegeket.
Ybl 2016.12.06. 09:15:05
Terézágyú 2016.12.06. 09:15:05
"Nem tudom, miért kell védelembe venni egy igen szélsőséges párt szélsőséges vezetőjét...."
Tudod: demokrácia.
Ha valakit jogtalanul támadnak - az rossz.
libuci 2016.12.06. 09:26:27
És ki védi ezerrel a Jobbbik vezért (akit egy éve még náciztak?) hát az INDEX!!!
Van az a pénz..........
elemes 2016.12.06. 09:29:54
ez a jobbikban hagyomány, a gojokat kigojozzák.
elemes 2016.12.06. 09:30:51
"ki az INDEX tulaja: HÁT A SIMICSKA"
Dehogyis.
Spéder Zoltán.
elemes 2016.12.06. 09:31:38
Egyébként meg Jörg Haider is meleg volt, és a Szabadságpártot egész ügyesen felfuttatta, szóval ez esetleg inkább előny, mint hátrány.
üres mező 2016.12.06. 09:33:09
arckönyv 2016.12.06. 09:35:34
Tusán 2016.12.06. 09:36:56
Cinkes 2016.12.06. 09:37:20
elemes 2016.12.06. 09:41:22
Szerintem az iudex még csak nem is "ellenzéki", egyszerűen csak megírják amiről azt gondolják, hogy van rá olvasóközönség.
Terézágyú 2016.12.06. 09:43:30
"egyszerűen csak megírják amiről azt gondolják, hogy van rá olvasóközönség."
És lőn. csődülnek ide a fidesznyikek...
szepipiktor 2016.12.06. 09:44:24
A Népszabi már nincs...
Az index nem balos és nem liberális (valamikor fidesz-közeli volt, ma egy bulvárportál)
Az ATV már nem balos, full LMP közeli és azom meg ugye már nem fidesz-ellenesek...
Marad a HVG, ami meg gazdasági lap.
Egydül a mai HírTV és az RTLK híradói nem kormányoldaliak... És pár kis olvasottságú lap.
szepipiktor 2016.12.06. 09:55:54
Egyszerűen írt egy korrekt posztot egy aktuális médiatörténetről és azonnal csaholásba kezdett ellene a trollgarnitúra.
De ha tévé és Vona, akkor ki fog írni az "Utolsó tangó Párizsban" filmről indult kamucikk cunamiról?
Ott is pontosan ismert sok éve minden részlet, de a 444 bedobott egy szándékosan hazug írást (klikkvadászat), amire most az indexen is megjelent egy "magyarázó" baromság. Erről ki fog írni? Hogy a portálokon is ugyanez meg, hazug baromságokról "féloldalas" osrobaságok jelennek meg?
.
A hazai - akát elektronikus, akár nyomtatott, akár internetes - média eljutott odáig, hogy már "lejáratni", "leleplezni" sem tud! Az ilyen vonás meg tangós írások igazolják, hogy a médiából eltüntek a hozzáértők és csak magyarul nem tudó, buta médiaszakos, gyorstalpalón képzett bérfirkászok, bloggerek rombolják a közéletet, a közízlést.
Nézettség, példányszám, klikkszám = pénz, bevétel.
Ma ez a lényeg és nem a tájékoztatás.
A média "egymást" sztárolja, reklámozza, úgy néz ki, hogy mennyien lennének, miközben egy-egy hazug "központ" mozgatja a szálakat.
A nép meg beszopja, hiszen a nagy réteg a beállított sorrendű állami tévécsatornákat nézi, az "ellenzék" meg a kamu ATV-t, 444-et sé a többi ostobaságot. A buta zöm meg butul a bulvárra, a borsra, blikkre.
.
És itt Sixx-be rúg a tömeg, mert leírt egy valós médiahazugságot...
elemes 2016.12.06. 10:49:19
bizonyos értelemben ez is olyan, mint a pornó, van aki erre izgul :)
elemes 2016.12.06. 10:51:22
"írt egy korrekt posztot egy aktuális médiatörténetről"
írjunk már egy korrekt posztot arról, hogy nürnbergi perben milyen inkorrekt módon ítélték el a náci háborús bűnösöket. vagyis inkább ne írjunk. a nácikat nem mentegetjük. vona náci. a 888 meg főleg magát égeti. sixx meg az agysejtjeit, ha a 888-at olvas.
Netuddki. 2016.12.06. 10:53:12
Zázrivecz, beszarás! Muhaha!
Mindettől függetlenül, a vona helyében hülyére keresném magamat ezeken a balfaszokon...
Netuddki. 2016.12.06. 10:55:04
Kozi_a_rozi 2016.12.06. 11:01:53
laci_52 2016.12.06. 11:08:07
gyokkkettto 2016.12.06. 11:16:49
A Vona mostmar egyertelmuen a baloldali szavazokra gyur. A meleg temat is, a Vona kezdte el terjeszteni, uldozott melegkent akar tetszeni a baloldali szavazoknak.
Kozi_a_rozi 2016.12.06. 11:39:25
blah 2016.12.06. 11:42:31
Kozi_a_rozi 2016.12.06. 11:46:14
sixx · http://comment.blog.hu 2016.12.06. 11:48:27
sixx · http://comment.blog.hu 2016.12.06. 11:50:31
sixx · http://comment.blog.hu 2016.12.06. 11:53:41
közösperonos átszállás 2016.12.06. 11:54:06
Erre a balhéra .hu-s domainről semmit nem hozott a Gugli, szóval nem az Index hallgatja el akkor, hanem a komplett magyar média. Ehhez meg kicsit nehéz azért összeesküvés-elméletet barkácsolni, nem?
blah 2016.12.06. 11:59:33
seventyfour 2016.12.06. 12:22:43
elemes 2016.12.06. 12:45:00
látod, nem kellett volna annyi 888-at olvasni.
elemes 2016.12.06. 12:47:37
Egyébként ÉRTEM (szerintem), hogy az inkorrekt módszerek senkivel szemben nem elfogadhatóak (sőt, az adott esetben esetleg kontraproduktívak), de annyi szimpatikus védencet is találhatunk -- miért pont a náci Vona Gábor...?
Nem baj, ha nem érted meg, miért zavar ez engem, színes a világ.
közösperonos átszállás 2016.12.06. 13:26:05
Mert _most_ éppen Vonára szálltak rá.
Egyébként máskor meg az szokott a baj lenni, hogy csak a mi kutyánk kölkit, csak azt védjük feszt (már nem én, nem vagyok indexes, ez ilyen általános alany), a két oldal egykutya, etcetcetc.
retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2016.12.07. 01:27:09
Dyta Kostova 2016.12.07. 12:34:14
Az már más, hogy ezt eddig is tudtuk, hogy nem mondtak újat, és nyilvánvaló, hogy műbalhé-keltés szaga van az egésznek.
De Vona és pártja mega hozzá köthető szervezetek pont nem az/azok, akik rászorulnak a demokrácia elvén való védelemre, mert ők nem kifejezetten szeretik a demokráciát, csak elviselik. Egy Jobbik uralom alatt, ahol az olyan szélsőséges szervezetek, mint a 64 vármegye, a Magyar Gárda (és utódai), a Nemzeti Arcvonal, a Magyar hajnal és még ki tudja hány eszement banda zöld utat kapnának, na az minden lenne, csak demokrácia nem. Az autokráciát előbbre valónak tartanák, de nyilván politikai öngyilkosság lenne jelen esetben, ha ezt beismernék.
Szóval nem kell őt megvédeni, amúgy se kér szerintem a liberális/polgári/"zsidó" média védelméből.