Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Saját híradójában válaszolt az RTL Klub a TV2 hajléktalangyalázó riportjára

2016. november 08. 20:02 kovacsbalint 144 komment

"Több együttérzés kellene" címmel vetített a hajléktalanságról szóló riportot az RTL Klub kedd este, azaz egy nappal azután, hogy a TV2 gusztustalan, a hajléktalanokat tiszta erőből lejáratni kívánó műsort sugárzott.

Ahogy azt megírtuk, a TV2 "Bűz és mocsok az aluljáróban" című, a legsötétebb gyűlöletkeltő propagandaanyagokat idéző riportja nem is próbált választ keresni arra, vajon miért vannak hajléktalanok az aluljárókban, sőt igyekezett azt sugallni, hogy ezek a büdös emberek már-már önszántukból választották ezt az életmódot. Ráadásul később kiderült: Iványi Gábor, az egyetlen szakértő, aki a bolti eladók és járókelők mellett hozzáértőként megszólalt a riportban, nem adott engedélyt arra, hogy egy évekkel korábbi felvételt most újrahasznosítsanak a műsorban, ennek ellenére a csatorna így tett.

rtl2.pngAz RTL Klub kedd esti Híradójában persze nem utalt a TV2 riportjára, de a saját, ugyanilyen témájú híranyaguk időzítése aligha véletlen. Az RTL műsora igyekezett empátiát ébreszteni a hajléktalanok felé, mert - mint elhangzott - akár egy súlyos adósság vagy egy válás miatt is megtörténhet bárkivel, hogy otthon nélkül marad, az utcáról viszont már szinte lehetetlen visszatérni a társadalomba.

Az RTL Klub valóban megszólaltatta Iványi Gábort, az Oltalom Karitatív Egyesület elnökét is, aki elmondta: a kormánynak több pénzt kellene a problémára fordítania, ami "meg se kottyanna ebben az esztelen költekezésben, amit mindenféle hobbira és emberi mohóságra áldoz a kormány".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apanna 2016.11.08. 20:36:53

Olvastam egy posztot, amiben egy jóakaratú honfitársunk kér bennünket, hogy ha az astória környékén járunk keressük fel az aluljáróban egy hajléktalant aki történelem tanár, állítólag több diáknak is segített már a felkészülésben. Az rtl is készített vele interjút. Aztán kiderült, hogy nem tanár. A döbbenet akkor ért amikor kiderült, hogy most lesz 50 éves, 22 éve él az utcán. amikor kérdezték tőle miért, azt mondta, hogy erre nem szeretne válaszolni. Szóval 28 volt amikor utcára került. Elnézést, de hogy a rákba nem volt képes talpra állni, és 22 évig az utcán élni naponta koldulni. Belegondolt valaki, hogy 22 év alatt nem volt képes egy egyébként élete erejében levő férfi sem munkát, sem semmit találni és tenni 22 év alatt? Igen, van aki akar, és tesz is azért hogy talpra álljon, és van aki nem akar.

sunblind 2016.11.08. 20:41:55

Micsoda aljas bolsevik migránspropaganda a sorostévétől.
Azemberek 98%-a szerint aki hajléktalan, az annyit is ér!
És a Tóni nem ismer bűnözőket!
És hogyan repülne má, hiszen tériszonyos!

Crack 2016.11.08. 20:44:19

@apanna: Hmm és szerinted mi a haditerv ilyen esetben? Magyarázd már el te hogy állnál fel a földről segítség nélkül, érdekelne. :)

Thomas Dantes 2016.11.08. 20:44:42

@apanna: Nos, én azt tanácsolnám, próbáld ki. Mutasd meg, hogy kell talpra állni. Mondj le minden vagyonodról, legyél hajléktalan, és mutasd meg hogy kell. Te biztos tudod, és sikerülne is, hiszen megmondtad, meg lehet csinálni. Akkor mutasd meg Ki nem állhatom azokat akik a karosszékból pofáznak.

Thomas Dantes 2016.11.08. 20:45:14

Több együttérzés. Magyarországon. Na persze. Itt olyan sose lesz.

Nem Penny hajója 2016.11.08. 20:49:15

Nekem volt olyan ismerősöm, akiről soha nem gondoltam volna, hogy lecsúszik. Sikeres vállalkozása, családja volt, társasági életet élt. Aztán jött egy hónapon belül két elég durva családi tragédia, amit nem tudott feldolgozni, plusz még hozott egy-két szar döntést és egy év alatt eljutott a reménytelen alkesz-hajléktalan szintre. A korábbi "örök haverok" úgy tűntek el a környékéről, mintha soha nem is lettek volna. Két éve halt meg, részegen bóklászott a főút mellett és elcsapta egy autó.

Szóval könnyű rájuk ütni a bélyeget, hogy csak henyélnek, meg lusták, de azért ez nem olyan egyszerű dolog, mint ahogy kívülről tűnik. Az élet nehézségeit nem mindenki dolgozza fel könnyen és nem nehéz belekerülni egy olyan negatív spirálba, ahonnan már segítséggel sem könnyű kijönni, nem hogy önerőből.

2016.11.08. 20:49:44

@apanna: apanna, több együttérzés kellene..

Bracer 2016.11.08. 20:52:44

@apanna: Amit te és a magadfajták itt művelnek, az ezerszer visszataszítóbb, gusztustalanabb dolog, mint a hajléktalanok jelenléte. Csodálom, hogy reggelente bele tudsz nézni a tükörbe.

dr. pretender 2016.11.08. 20:54:29

@Thomas Dantes: és persze kizárólag szárazon, alkohol nélkül

morph on deer 2016.11.08. 20:54:59

@apanna:
"Aztán kiderült, hogy nem tanár."

Az is kiderült, hogy nem is segített felkészülni a diákoknak?
(Nem kötözködni akarok, kiváncsi vagyok)

nick papagiorgo 2016.11.08. 21:04:44

Azt kell észrevenni, hogy a hajléktalanok sorsa az emberek kb 90%-át egyáltalán nem érdekli, a politikusok meg a média meg szépen kijátsszák a "hajléktalankártyát" ki így, ki amúgy.
Nagyon szép és megható riportokat lehet közölni a hajléktalanokról, ez nagyon hálás téma, de érdemben semmi se fog történni. És mielőtt valaki orbánozni kezd, Gyurcsány alatt se történt, meg semmikor máskor se. És azért nem, mert az embereket nem érdekli, legalábbis (nagy általánosságban) nem akarnak erre a célra komolyan rákoncentrálni, pénzt fordítani stb. Inkább az egészségügy meg az oktatás érdekelné őket, nem mintha ott történt volna valami az elmúlt évtizedekben. A hajléktalanokkal meg úgy vannak, hogy "maguk keresték maguknak a bajt, és maguk tehetnek a sorsukról.
Ezzel azért legyünk tisztában.Ilyen a társadalom ilyenek vagyunk mi. Ez van.

Ganyé 2016.11.08. 21:08:31

@apanna: Igazad van, már akkor és most is rengeteg cég hirdet állást, ingyenes szállással... Persze a munkaképteleneknél, már jóval bonyolultabb a helyzet, de ma senkinek nem kéne az utcán laknia, csak egyszerűen elhagyják magukat az emberek...

showtimes 2016.11.08. 21:12:11

@Bracer: egy Terézanya is van köztünk, te mit teszel értük, hazaviszed megfürdetni? Na jó, azt lehet a közösségi szálláson is, akárcsak aludni, étkezni, két kikötés van: tilos erőszakoskodni és alkoholizálni. Csak az a baj, hogy vannak, akik inkább kint maradnak, saját akaratból.

theus 2016.11.08. 21:28:39

Nem is lehet megtekinteni az RTL videóját, regisztrációhoz kötött. Annyira azért nem érdekel, hogy regisztráljak.

Scott Tenorman Must Die 2016.11.08. 21:34:18

@Ganyé: be lehet jelentkezni szállóra. bejelentéshez elég a hajléktalanszálló vezetőjének vagy az ő meg bízottjának az aláírása.

kisa 2016.11.08. 21:36:53

@apanna: @Ganyé: Igen sokrétű szakirodalma van a hajléktalanságnak, az elszigetelődéstől kezdve a testi-lelki -szellemi leépülés fokozatainak bemutatásán át addig, amíg már valóban képtelen valaki visszailleszkedni a társadalmi normák közé. Nagyon rövid idő alatt teljesen leamortizálódik az ember, segítség nélkül esélye sincs visszatérni.
Szánjatok rá 5 percet, hogy végiggondoljátok, milyen az, ha nem akkor mosol kezet-körmöt, amikor akarsz, ha a dolgodat nem tudod kulturáltan elvégezni, ha nem tudsz minden nap tiszta fehérneműt felvenni, egyrészt mert nincs, másrészt meg nincs hol kimosd a holmidat, ha a reggeli borotválkozás fizikai képtelenség, mert se víz, se borotva. Ha este nem vár tiszta ágy, de még egy piszkos takaróért is küzdeni kell, ami télen átnyirkosodik. Gondoljátok végig, hogy milyen érzés reggel úgy kezdeni a napot, hogy elgémberedve, fázva, és nem kávéillatra ébredsz. Dideregve hámozod ki magad az újságpapírból meg az ilyen-olyan rongyokból, és semmi dolgod, de lehetőséged sincs túl sok, hogy értelmesen töltsd el a napot, nincs könyv, újság, internet, nincsenek barátok, szerelmek, akikkel egy normális szót válts. Este nincs hova hazamenni, és csak a pillanatnyi túlélés a cél. Szerintetek mennyi idő kell ahhoz, hogy valaki ilyen körülmények között teljesen eltompuljon és megszűnjön minden kapcsolata a "normális" világgal? Ti meddig bírnátok?

Tisztességes Természettudomány 2016.11.08. 21:37:35

Tegnap azt mondtam, hogy a hajléktalanokat nem csak az ilyen TV riportok alázzák meg, hanem ők is magukat, és az őket elvileg segítő, de néha öncélú jogvédők is.

Ma az RTL próbált fellépni a megalázó riportok ellen. Ok, piros pont. Valakinek azonban fel kellene lépni az ellen is, hogy a hajléktalan emberek ne alázzák meg magukat, illetve a jogvédők ne csináljanak emberi jogi kérdést az utcán élés szabadságából, hanem olyan megoldás szülessen, ahol a hajléktalanok jogai és kötelezettségei között egyensúlyozva a legtöbbet lehet rajtuk emelni.

Nem lehajolni hozzájuk, és etetni az utcán, mint egy állatot, hanem felemelni őket...

glad az egyetlen 2016.11.08. 21:40:03

@showtimes: Hát én voltam régebben társadalmi munkában hajléktalanokkal rövid ideig és azért nem mindig olyan egyértelműek a dolgok. Ez pl nagyon igaz a közösségi szállásokra. Ha ennyire biztos vagy a dologban javaslom próbálj kihúzni ott két éjszakát, aztán nyugodtan leírhatod a meglátásaidat. Az első éjszaka után pedig tedd fel a kérdést magadnak, hogy vágysz a második éjszakára vagy ha lenne lehetőséged az utcán egy zugban meghúzni magad, akkor azt választanád-e.

Boka1 2016.11.08. 21:45:15

Mindig kell egy ellenség, aki nem tud védekezni...

gchg 2016.11.08. 21:58:11

@apanna: Bejelentett munkához kell állandó lakcím is, anélkül nem foglalkoztatja senki. Állandó lakcímhez, lakáshoz meg kellene munka. Ördögi kör. "Te" ebből hogyan törnél ki segítség nélkül?

ember100 2016.11.08. 22:04:08

Helló !

Tudod EMPÁTIA segítsük értsük meg egymást.
Ma ott álltam a Béke út -Hungária sarkán ott volt egy hajléktalan kéregető a lámpánál .
A mellettem álló kocsiból kapott egy fél üveg Garronit én adtam 200 Ft , hogy az ott levő rétesesnél vegyen egy finom rétest .
Látod ez kellene nekik a többi embertől is :)

SEGÍTSÉG

a Lojalista 2016.11.08. 22:09:15

@gchg: Viszont ha nincs állandó lakcímed, ideiglenes sem lehet, azaz ha ki is veszel egy albérletet, oda nem jelentkezhetsz be, még ideiglenesen sem. Ha nincs lakcímkártyád, nem lehet bankszámlád, nem tudsz elhelyezkedni, stb. Pedig a hajléktalanoktól függetlenül sok olyan becsületesen dolgozó, magára és környezetére igényes ember van, aki bérelt lakásba kényszerült, pld. a tömegesen bedőlt hitelek miatt... s még Ők a szerencsésebbek, hogy van munkájuk és fedél a fejük felett... De a bürokrácia miatt ki vannak szolgáltatva rendesen.

sunblind 2016.11.08. 22:11:38

Hálistennek nagyon sokan nem is tudják, hogy mennyire rohadt pokoli dolog ez.
Szerintem nagyjából lehetetlen visszajönni az utcáról, de sosem szabad elfelejteni, hogy ők ugyanolyan emberek, nem rosszabbak, nem haszontalanabbak, nem értéktelenebbek, mint mi. Azért kell segíteni, mert emberek vagyunk, az alapvető természetünkhöz kell hogy tartozzon a segítségnyújtás és a jóindulat. Faszba az ideológiákkal, a politikával, a magyarázatokkal. Ha megteheted, nyújtsd ki a kezed, mert te is ember vagy, meg ő is.

2016.11.08. 22:16:34

Egyéni szinten, az ember nem sok mindent tehet. Vesz némi kaját, ad egy kis aprót, pár perc boldogság. Én kaját szoktam venni, és nem, nem dobják ki, hanem köszönik és megeszik. Mert éhes tényleg ne legyen már senki ebben az elcs...tt országban. Legalább éhes ne.
Hogy hányfajta hajléktalan van? Sok. Van, akinek már életforma az utcán élés, van, aki csak szimplán belefásult, és van, aki még reménykedik, sőt melózgat is itt-ott feketén. Van, hogy sikerül vsszakapaszkodni a társadalomba (segítséggel, önerőből esélytelen), no, és van egy másik alkategória, amely az Opni bezárásával nagyott nőtt: a pszichiátriai betegeké, akiknek már az intezetbe kerülésükkor sem volt családjuk, mert rég lemondtak róluk. Rajtuk, egyénileg nem lehet segíteni. És itt a kormány felelőssége, amely felesleges stadionokat épít, offshorolja a közpénzeket, a tb-járulékot pedig adóvá minősíti, és széttárja a karjait, hogy hát nincs pénz az egészségügyi intézményekre. Persze, hogy nincs, mert amint a járulékból adó lett, szabadon lophatóvá vált.
És ez nyílt titok, és ezért volt felháborító a Tv2 cinikus "riportja".

ttibu 2016.11.08. 22:29:18

@apanna: És ha pont nem is akar ? Akkor mi a van fasz van te gyökér ? Takarodjál tetves kurva anyádba, te faszszopó köcsög !

Szlátádzsán (törölt) 2016.11.08. 22:31:24

Na, van még olyan ember az indexnél, aki nem publikált e témában itt a commenten? XDD
Arról az RTL-ről beszéltek, amely eddig is nagyon sokat tett a hajlék...jó, csak vicceltem, tudom, h szart sem tettek értük eddig sem. Ők csak felültek a vonatra, ahogy az már lenni szokott, ennyit tudnak, ennyit érnek. Sunyi, képmutató banda, mely a sötétség erejét segítségül hívva pusztítja az átlag polgárok agysejtjeit, h utána totális ellenörzés, befolyás alá vonhassa őket.
EMBEREK! MONDJATOK NEMET A DIGITÁLIS RABSZOLGASÁGRA! MONDJATOK NEMET AZ RTL-RE! RTL, SOHA NEM LESZÜNK A RABSZOLGÁITOK!

Fidesznyik Kálmán voltam, örökös párttag.

dr. mesterséges színezék 2016.11.08. 22:36:33

@Nem Penny hajója: Egy szarul sikerült év után a rezsihátralékoktól megszabadulni is kihívás - fűtött lakásban, meleg kajával a gyomorban, ágyban pihenve - nem hogy egy hátizsáknyi gönccel az utcáról felállni.

new_boy_on_the_block 2016.11.08. 22:37:50

@gchg: Pl úgy, hogy nem kell állandó lakcím. Pont a hajléktalanok miatt találták ki ezt. Pont.

new_boy_on_the_block 2016.11.08. 22:45:52

@ember100: Ja, micsoda szerencse, hogy pont ezzel éred el azt, hogy ne is akarjon változtatni a helyzetén. Ezt csak arra alapozva mondom, amit már tegnap/ma is leírtam a másik poszt alá, hogy a csövik nem is akarnak dolgozni vagy változtatni az életükön. Volt egy sztorink, elmentünk egy hajléktalanszállóra alkalmi munkára munkásokat találni. Három napra, pénz + szállás + kajáért 20 emberből 1(!) jött el. A többiek kiröhögtek és közölték, hogy nem érnek rá. Szóval ennyit a nagy sajnálatról meg, hogy legyünk emberségesek.

mh1973 2016.11.08. 22:57:02

Elegáns fricska, szép volt!

Emzé Periksz 2016.11.08. 23:03:09

Több együttérzés? Mivel? Minek? Az csak a hajléktalanbizniszben érdekelt Iványi Gáboroknak segít. Ne legyünk már ennyire naivak vagy álszentek!

rockjano 2016.11.08. 23:14:04

A naponta elcseszett összegek töredékéből meg lehetne oldani ezeknek az embereknek a helyzetét.

Állami szükséglakás építési program, lakhatási költségek ideiglenes átvállalásával, segítő szervezetek finanszírozása, alapjövedelem vagy valami olyan havi összeg ami egy minimális de normális életet biztosít. és nem egymás mellett feltétlen.

//VV\ 2016.11.08. 23:14:51

Nyugodj meg, ha tényleg akkora biznisz lenne a hajléktalanok tamogatása már rég lenne rá kormánybiztos, és ügyeletes fideszcsivovnyik által vezetett MNB alapítvány rá...

élhetetlen 2016.11.08. 23:25:48

@kisa: Talán a te hozzászólásodhoz érdemes írni egy kis kiegészítőt, akkor is, ha nem értesz velem egyet mindenben. 63 éves múltam, iszom, és dohányzom. Itthon megtehetem, és telik is rá. „Az alkohol nem old meg semmit”, de, azt a napot megoldja. Most is bennem van fél üveg whisky. Az agyam rendben, így működök. A lábam egy gázolás miatt tönkrement egy kicsit, és már előfordult, hogy felkínált gyulai egy hetet azért nem tudtam igénybe venni, mert harmadik emelet volt, lift nélkül, és csak az utcán lehetett rágyújtani. Akkor sem tudok bemenni egy öregek otthonába, ha már rászorulnék, mert ott sem lehet cigizni, inni. Miért nem lehet kiutalni szükséglakásokat a hajléktalanoknak, ahol akár ihatnak is? Gondolom te is láttál már gátlástalan, szemét embert, aki egyébként nem iszik. Más. Oda pisálnak. Hova pisáljanak? Két stadion árából lehetne x ingyenes nyilvános wc az aluljárókban, takarító személyzettel, és akár zuhanyozó fülkével is. Esetleg mosó, szárító géppel. Na, bilibe lóg a kezem.

conmorientes 2016.11.08. 23:29:33

@Nem Penny hajója:

Szívemből szólsz, ismertem én is pont ilyet, remélem még él, még akkor is ha nyolc számjegyű veszteséget voltam kénytelen leírni miatta. DE !

Rá kelett jönnöm én hibáztam, ugyanis az ilyen sorsú embereknél mindig van egy olyan általában rejtett személyiségjegy amely minden máshoz képesti feülkerekedése okozza a beleprogramozott önsorsrontást.

Ezzel nem azt akarom mondani hogy a hajléktalanok eleve elrendeltetettek, hanem pusztán azt hogy ha az egyes sorsokat részletesen vizsgálhatnánk mindig megtalálnánk azt a jegyet ami ide vezette. Ettől még mindegyikük rászorul az együttérzésre és a segítségre, de sajnos sokszor azért nem sikerülhet mert ezt a gátat maguk nem képesek túllépni.

Az én esetemben és minden károm ellenére amikor a volt barátom napi háromezerért járt culágerkedni, és gyakorlatilag hajléktalan volt, minden ismerőse és a családja otthagyta szívességet kértem és szereztem neki egy olyan munkát amivel nem megszakadva egy fél éven belül teljesen rendezhette volna az életét. Kitalálod ugye ? Három hétig bírta, azóta én sem tudok felőle semmit.

élhetetlen 2016.11.08. 23:42:18

@Tisztességes Természettudomány: Egyetlen probléma van, hogy te is csak azt tartod embernek, aki nem iszik, és nem dohányzik. Pedig van egy csomó kártékony, tisztességtelen ember, aki nem iszik, és nem dohányzik. Miért ezt tartod az emberség mértékének, és miért érzed úgy, hogy aki iszik, és dohányzik, az magát alázza meg? Nem, csak a saját életét éli, aminél sokkal tisztességtelenebb életet is élnek olyan emberek, akik nem isznak, nem dohányoznak. És a hajléktalan szállók ezeket a feltételeket szabják, amiket én sem nyelnék be.

dr. mesterséges színezék 2016.11.08. 23:52:25

@élhetetlen: "Hova pisáljanak? Két stadion árából lehetne x ingyenes nyilvános wc az aluljárókban, takarító személyzettel, és akár zuhanyozó fülkével is. Esetleg mosó, szárító géppel. Na, bilibe lóg a kezem. "

A vasárnapi boltzár idején tanultam be a környékbeli benzinkutak helyét: Spar, Tesco meg Stop Shop híján a menedéket jelentették házon kívül tartózkodva amikor jött az inger. Ha azok se lettek volna, maradt volna a templomok oldala.

Boka1 2016.11.08. 23:53:48

Tavaly volt az élményem Bécsben, hogy egy menő olasz fagyizóba bejött két hajlékony egy nagy kutyával. Ösztönösen arrébb húzódtunk, de amikor közel jöttek megdöbbentünk, hogy sem ők, sem a kutyájuk nem volt büdös. Szerintem itt is igaz, hogy mindenki az őt körülvevő öt ember átlaga. A magyar hajléktalan azért olyan, amilyen, mert a a felette lévő társadalmi státusz sem sokkal kulturáltabb. Ez már nemzeti kérdés.

monddazigazatmar 2016.11.08. 23:54:10

Annyira igazuk van az itt kesergő liberális kommentelőknek.
Tényleg mindannyian szerencsések vagyunk és áldhatjuk az Úr nevét, mert bizony mindenkit egy hajszál választ el a hajlékonyságtól.
Ez a hajszál nálam:
- Anno anyám bezavart az iskolába
-Amikor már nem zavart én akkor is bejártam
-A munkahelyemre időben beértem, végeztem a dolgom
-A havi pénzem nem a kocsmában meg a nyerőgépekben költöttem el
-Az asszonyt nem vertem, a gyereket nem molesztáltam, és ezért nem basztak ki otthonról
-A családtól és barátoktól nem kértem kölcsön és ittam el, és ezt nem folytattam egészen addig amíg már senki sem bízott bennem.

Ez tényleg egy vékonyka kis hajszál, tehát tényleg bármelyik kommentelő lehet hajlékony már holnap.

Ja, és még egy. A lakcímkártyán NINCS érvényességi idő. Tehát, ha egyszer valaha laktál valahol, akkor van lakcímkártyád. Ha esetleg elvesztetted, akkor meg bemész az okmányhivatalba és kiállítanak. Nem kell hozzá tulajdoni lap, meg saját lakás. Tehát aki azt mondja, hogy nem tud elmenni dolgozni, mert nincs lakcímkártyája, az hazudik. Meg se próbálta.

monddazigazatmar 2016.11.08. 23:56:06

@Boka1: Persze. Az osztrák hajlékony illatos mint a bazsarózsa.

André Goodfriend 2016.11.08. 23:58:59

A rendszerváltás előtt nem volt hajléktalan - Kádár alatt minden jobb volt!

monddazigazatmar 2016.11.09. 00:01:26

@élhetetlen: A 63 éved alatt mondjuk pont elittad az agyadat, azért vagy ilyen hülye.
Szerinted, ha egy idült alkoholistát beengedsz szépen egy lakásba, adsz neki segélyt akkor mi fog történni? Felkel reggel aztán elmegy dolgozni, vagy az összes hasonló spanjával csinálnak egy fasza drogtanyát?

2016.11.09. 00:02:41

@Boka1: Nem akartam felhozni más példákat, mert rögtön rákezd a kórus, hogy "mit-bezzegezel", de ha te már megtetted ;). Németrszágban is vannak hajléktalanok, nem büdösek, nem ápolatlanok, nem az utcán alszanak, sem a köztereken vagy az aluljárókban. Igaz, Németországban van társadalmi felelősségvállalás is (a pénzt, aki felhozná, azt megdobom 10 felesleges stadionnal, hogy Vitya több milliárdba fájó költözését a Várba már ne is említsem).

élhetetlen 2016.11.09. 00:05:37

@monddazigazatmar: Igazad van. már két éve egyszer megfogadtam, hogy nem kommentelek, csak, hát ráérek, és buktam. A valós életemben senki nem nézett, vagy gondolt hülyének, tehát megérdemlem a hozzászólást, mivel kiteszem magamat ennek. Be kell látnom, fájdalmasan hülye vagyok. Örülök, hogy te okos vagy, és ennek tudatában is vagy.

Boka1 2016.11.09. 00:08:45

@Pink Petsch: igen, ez nem pénz kérdés. Ahogy Hofi mondta 40 éve:
- tud úszni?
- Nem.
- És, ha megfizetjük?

Ugyanez igaz a vizvezeték szerelőre, tanárra, orvosra. Talán a külföldön sokat dolgozó honfitársak hozhatnak majd haza némi kultúrát .

Boka1 2016.11.09. 00:10:16

@monddazigazatmar: Graz-ban találkoztam büdössel, de az magyarul ordibált a törökökkel.

Mercel 2016.11.09. 00:12:33

@apanna:

Az biztos megvan, hogy egy rakás emberrel, férfiakkal és nőkkel egyaránt előfordult az, hogy évekig nem kaptak állást?
Úgy Nem kaptak, hogy volt otthonuk ahonnan elindulhattak minden kurva állásinterjúra, a lehetőségekhez képest felkészülten, kialudtan, megfürödve tiszta ruhában stb..

Na akkor most ezt add össze úgy, hogy ha valaki hajléktalan. Tényleg hát már hogy a picsába ne tudna valaki ebből kikeveredni?!
Annyira bírom a nagy össznépi elítélő show-t.
Nagy arc 1.000 Empátia 0.

2016.11.09. 00:14:45

@Boka1: Hm, hát van egy rossz hírem: a külföldön (sikeresen) dolgozó honfitársaknak legfeljebb ha nyugdíjas éveikre jut eszükbe hazaköltözni. De ebben sem lennék azért olyan biztos. Pláne, ha sokat dolgoznak külföldön, azaz gyakorlatilag ott is élnek.

élhetetlen 2016.11.09. 00:15:53

@monddazigazatmar: Nem hiszem, hogy rosszabbul fogalmaznék, mint te, ezt csak az agyam állapotával kapcsolatban mondom. És azt is, hogy lehet, hogy az „elivás” után is több eszem maradt, mint neked valaha is volt. Lehet, hogy a maradékkal is jól járnál. Más. Lehet, hogy az otthontalanok fele, ha tudna lakni, akkor összeszedné magát, és az már pozitívum. A másik fele lehet, hogy nem szedné össze magát, de nem zavarná a most pampogókat, mert nem az aluljáróban lenne.

Mercel 2016.11.09. 00:16:38

@André Goodfriend:

Megsúgom neked, hogy kádár alatt is voltak hajléktalanok.
Kevesebben és dugdosták őket, de voltak.

A 90-es években lettek hirtelen sokan amikor szépen szijjeloptak mindent és hirtelen se látszat munka se látszat lakhatás volt többé.
Aztán a kétezres évek elején megint jött egy hullám amikor szeretett vezérünk először kezdte szétlopni az országot és tönkrevágni a gazdaságot meg a társadalmat.

Boka1 2016.11.09. 00:22:18

@monddazigazatmar: "- Anno anyám bezavart az iskolába
-Amikor már nem zavart én akkor is bejártam"

Képzeld el azt a szitut, hogy a kedves mama maga sem járt iskolába, nem főzött, nem volt fűtés, apuka mindig más volt, mindig szarrá vert, a példaképeid nem az ágyad felett, hanem az utcán voltak éjszaka.

Azért nehéz kirángatni őket, mert egyrészt nem akarnak ki jönni belőle, másrészt egy átlag magyar nyujdíjas vagy munkanélküli hasonló szinten van, csak lakik az örökölt vagy fiatalkorában állami segítséggel hozzájutott lakásában.

Azzall teljesen egyetértek, hogy az alkaholizmust nem lehet elkapni, ha letüsszent egy alkesz a liftben, az azért iszik, mert szeret inni, nem azért mert nem tudja feldolgozni, hogy nagymamája született.

Mercel 2016.11.09. 00:23:39

@monddazigazatmar:

Te egy szánalmas pöcs vagy és ennek megállapításához nem kell liberálisnak lenni.:)

Egyébként meg végtelenül egyszerű te egy öntelt ámde nyilván tökéletes pöcs vagy a többiek mind hülyék.
Ennyi.

Amúgy meg ajánlom, hogy menj el Iványi Gáborhoz ő tudna neked pár érdekes dolgot mesélni és mutatni is.
Ugyanis az az ember nagyjából az életét tette rá fel és áldozza arra, hogy elesetteken segítsen.

A normális élet egy illúzió, csak a nagyon elbizakodottak és nagyon ostobák nem tudják, hogy nagyon gyorsan ki lehet esni a kényelmes hintából és ha egyszer megcsúszik valaki egyáltalán nem biztos, hogy vissza tud kapaszkodni.
Ugyanis a jóságos társadalomnak megvan az a jó tulajdonsága, hogy ha valakin észreveszik, hogy baja van (bármi) akkor még kettőt jól belé is rúgnak. Nem feltétlenül csak képletesen.
És amíg belőled meg a fajtádból sok van - addig ez így is marad.

Ha egyszer tiplizek magyarisztánból akkor leginkább a te fajtád az akit soha többé látni se hallani nem akarok.

Boka1 2016.11.09. 00:25:10

@Pink Petsch: szerintem se jönnek vissza, de a globális felmelegedés okozta tengerszint emelkedés majd hazahozza őket. Le is adom ezt az ötletemet Habonynak, hátha lesz egy ilyen kampány. :)

Mmarci 2016.11.09. 00:26:00

@élhetetlen: a csövesek azt is lelaknak... sajnos egy részük tényleg életvitelszerűen el az aluljárókban es eszük ágában sincs kitörni.

2016.11.09. 00:29:27

@Boka1: Hááát, mire Németországot (pl.) elborítja a tenger, addigra Magyarországból rég sivatag lesz :)))

Mmarci 2016.11.09. 00:29:59

@Nem Penny hajója: mindig van választás. Legalább kettő: igen vagy nem

ftxpmj 2016.11.09. 00:30:03

Én a Blahán és a többi aluljáróban lángszóróval tennék rendet, de látva az Index és az RTL riportjait csak azután, hogy lezavartam a teljes "szerkesztőségüket" is, a nagyszakállú meg ott imádkozhatna az istenéhez. :)))))))))))))))

Amúgy az mi a faxom, hogy az "engedélye" kellene a nyilatkozata újrafelhasználásához, egy kibaxott közszereplőről van szó, aki mindig ott exponálja magát a médiában, nem tudom mi lenne az Index-szel, ha minden újraközléshez engedély kellene nekik...

De hát ennyi logika van az Index és az RTL "újságíróiban", 2018-ban meg néztek kifele a buta fejetekből, hogy OV megint bevarrt egy 2/3-ot, amúgy remélem ti lesztek a következők, akikre a Néphazugság után lesújt az ökle. :))))))))))))))

Mercel 2016.11.09. 00:33:13

@Emzé Periksz:

" Az csak a hajléktalanbizniszben érdekelt Iványi Gáboroknak segít. Ne legyünk már ennyire naivak vagy álszentek!"

'nyád.
Takarodjál el az Oltalomhoz, hogy meglásd mekkora "nagy üzlet" amit az Iványi Gábor csinál.
Úgy, hogy szeretett vezérünk gyakorlatilag nullázta őket, mert az Oltalom az nem lehetett kisegyház emiatt bukták a támogatásokat és szinte mindent - De a két drogos köcsög által vitt szekta az lehetett egyház. lehet tippelni kikre gondolok.

komolyan, nem tudom, hogy azért vagytok ennyire köcsögök mert köcsögnek születtetek vagy azért mert ennyire döbbenetesen semmit nem tudtok arról amiről fröcsögtök.
becsszó téged is simán elcserélnélek 2 hajléktalanra meg három szír menekültre - random is bármelyik jobb ember mint te meg a fröcsögő kommenthaverjaid.

2016.11.09. 00:38:01

@ftxpmj: Nem lenne az jó neked, hidd el. Már az a lesújtó ököl. Mivelhogy nektek mindig kell egy ellenségkép. Ha kiirtjátok lángszórókkal a másként gondolkodókat egymást fogjátok felzabálni, valami mondvacsinált ürüggyel ... az úgyis nagyon megy narancséknál.

Mmarci 2016.11.09. 00:42:35

@Mercel: sosem volt olyan, h nem dolgoztam 2 napon belül ha megszűnt vagy meguntam az addigi munkám. De egyszer egy het, de akkor pihenni akartam. Olyan mar van, hogy ,, annyiért nem dolgozom,,. De az meg is érdemli

élhetetlen 2016.11.09. 00:43:27

@Mmarci: Egy részük, mondod te is, én is ezt mondtam. Nem érne meg egy kísérletet, hogy van-e másik rész?

Boka1 2016.11.09. 00:45:22

@Pink Petsch: az nem számít ! Ha elég sokszor mondjuk, ott is árvíz lesz vagy no-go zóna.

2016.11.09. 00:51:09

@Boka1: Hát egy árvíz eléggé no-go zóna, és ráadásul még valódi is :DDD

Boka1 2016.11.09. 00:56:02

@Pink Petsch: igaz. :)

Kedvenc mondásom Sándor Györgytől való:

Igazságos a mi Urunk, a gazdagnak ételt, a szegénynek étvágyat adott.... :)

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.11.09. 00:58:45

@Mmarci:
Egy fikció:
Mondjuk a hat polgáridon kívül (amid van), veszel egy fél disznóért egy diplomát. Alakítasz egy céget és szépen hasítasz, szép család, nyafogó gyerekekkel és feleséggel, középerős házzal, mondjuk a XIV-kerben.
Egyszer csak hopp! Nem fizetik ki az egyik,....a másik,.... a harmadik munkád.
Eladod a felesleges dolgaidat. Forgóeszköz híján nem tudsz vállalkozni.
Leépíted az embereidet, mert nem tudsz bért fizetni, felmondod az iroda bérletedet és behúzódsz a nappalidba. A Bank viszi a kocsidat eszközeidet.Nincs külföldi út, wellness hétvégénként, az asszony nem mehet a botoxolóba. Egyre nagyobb a feszkó otthon is. Elhagy az asszony egy pubiért. A Bank viszi a házad is, tanácstalanul állsz az utcán. Minden melót megpróbálsz szerezni, de érzik rajtad a "dögszagot" és sehol nem kapsz munkát.
......Ülsz az aluljáróban, benyomsz 1 liter kannásbort és merengsz, hogy már két éve dekkolsz itt, reménytelennek látva a helyzeted.
Ekkor két faszi közeledik feléd és az egyik fennhangon szól a másikhoz:
- Te Mmarci, nézd meg ezt a hajléktalant, csak ül és lejmol, közben nyomja magába a kannás bort, ahelyett, hogy munkát keresne!
- A qrva anyád mormogod magadban félhangosan.

Addig örülj, amíg ez csak fikció!

dr. mesterséges színezék 2016.11.09. 01:04:00

@Pink Petsch: Csóri németek! Mi legaláb bármikor átülhetünk másik ladikba vagy másik tevére, ha jön a BM SMS-e.

monddazigazatmar 2016.11.09. 01:06:28

@élhetetlen: Persze. A mérhetetlen sok agyaddal arra jutottál, hogy adjon nekik a társadalom, vagy akárki lakást, meg lássa el, hogy otthon a meleg szobában igyák halálra magukat.

dr. mesterséges színezék 2016.11.09. 01:11:56

@monddazigazatmar: Hogy is mondjam... nem feltétlenül teszem le a garast az ingatlanosztás mellé, de ha a magyar foci űzői és nézői kaphatnak stadionokat merő bizalomból, akkor talán az sem az ördögtől való gondolat.
Hátha egy hajléktalan érdekvédelmi szervezet sem venne Gánton bányát a neki átadott ingatlanból.

monddazigazatmar 2016.11.09. 01:12:51

@Mercel: "a jóságos társadalomnak megvan az a jó tulajdonsága, hogy ha valakin észreveszik, hogy baja van (bármi) akkor még kettőt jól belé is rúgnak."
A fajtádnál lehet. A normálisabb segteni szokott a másiknak. Amíg lehet és van értelme.
Amikor már se a család nem foglalkozik velük, se a barátok, se a szülők, se a gyerekek- na akkor kerülnek az utcára. Azt pedig évek munkájával kell elérni, hogy mindenki leszarja őket.
Kivéve persze a képmutató liberális kommentelőket akik egymásnak osztják az eszet, közben ostorozzák a társadalmat

dr. mesterséges színezék 2016.11.09. 01:13:52

(Egyébként bátran meg is baszhatja magát a jajdemindigmilyenérzékeny művészvilág, amiért Nagy Bandót kb. egyedül hagyják.)

dr. mesterséges színezék 2016.11.09. 01:17:54

@monddazigazatmar: Látod, ez egy érdekes gondolat.
A cigány azért nemzetidegen, mert nála lakik mindenki a rokonságból, aki máshol nem tud, a hajléktalan meg azért, mert nem tud vagy nem akar az anyjához költözni.

monddazigazatmar 2016.11.09. 01:18:26

@dr. mesterséges színezék: Igen, a hajlékonyak biztos nem bányát vennének, hanem kadarkát.
Ez a stadionos dolog annyira uncsi már.
De lássuk, arra költsék az adómat, hogy a fiatalok normális pályán sportolhassanak, esetleg legyen kedvük elmenni sportolni és ne a fejükre omoljon a stadion, vagy lelakott alkeszeknek a századik esélyére, hogy legyen megint mit eladniuk, szétcseszniük.
Tudod mit? Lószart a csöviknek.

porte 2016.11.09. 01:21:17

Én igazából inkább azt unom, hogy a tv2-t index meg ilyen egyéb nagysikerü felületek úgy állitják be mint az ördög tornáca, az RTL klub ezzel szemben viszont maga a megtestesült humanitárius, jótékony még csak véletlenül sem erkölcstelen és profit orientáltan müködő kereskedelmi tv.
Persze tisztában vagyok hogy a tv2 -n mindig minden sz.r, rtl a király, orbán sz.r, kósa sz.r, habony sz.r.
És tudjátok mit? lehet tényleg sz.rok ezek mind. Amennyiben tud jobbat felmutatni, hát tessék.
Index pl hatalmas teljesitményt tudhat maga mögött...gondolom magát pártatlan, független média szolgáltatónak állitja be..
Szánalom ezek nevetséges dolgok ahogy mindent és mindenkit lehurrognak aminek vmi köze van a jobboldalhoz.

Kit érdekel Orbán, meg Gyurcsány?...Úgy értve nyilván fontosak, de nem mindent ez alapján kell nézni, irni, látni....

pff

monddazigazatmar 2016.11.09. 01:24:03

@dr. mesterséges színezék: Nem teljesen tudom értelmezni a "nemzetidegen" dolgot a hajlékonyokkal szemben. Nemcsak itt vannak, hanem a világban mindenhol, és a fentiekkel ellentétben pont ugyanolyan retkes alkoholista drogosok mint az itthoniak.
A hajléktalanoknál pedig általában az anyjuk nem akarja, hogy oda költözzenek. Se senki.
A volt feleség pedig örül, hogy végre nem veri otthon őt meg a gyereket, és hogy 5 év után végre kirakták a lakásból.

Ja, és pont ismerek olyat, aki már úgy áll, hogy a saját anyja meg tesója akar valahogy kibaszni a lakásból, mert nem bírják elviselni. Ja, és mindenki, aki ismeri a szitut drukkol, hogy valahogy sikerüljön, és ne mérgezze többet mások életét. Majd talán előbb utóbb kikerül, aztán lehet a szentlelkeknek nyivákolni, hogy jaj szegény ember...

monddazigazatmar 2016.11.09. 01:28:39

@dr. mesterséges színezék: Na, ezt is már milyen rég hallottam. BM SMS-e :D
Hát igen, tényleg milyen logikátlan dolog, hogy ugyan ne hagyd ott és zárd be az elakadt kocsidat, mert ha ilyenekkel van tele az út, akkor a kotró soha az életben nem tud elmenni.
Szóval ülj át és várjátok, hogy jöjjön, ne pedig elmenjetek a francba.

dr. mesterséges színezék 2016.11.09. 01:39:36

@monddazigazatmar: Az SMS konkrétan azt kérte, hogy üljek át másik autóba. Mondjuk, nem nagyon volt kedvem, mert nem értékelték volna a IV. kerületben a "másik autók" tulajai, és talán a BM rendőrei sem fogadták volna el védekezésként, hogy nekem az átülésre SMS-em van a főnöküktől, magamtól inkább bementem volna a lakásba, csak ezt kaptam.

dr. mesterséges színezék 2016.11.09. 01:43:01

@monddazigazatmar: Te véletlenül nem kevered az egészségmegőrző tömegsportot valami teljesen mással? Olyasmivel ami a TAO óta még másabb?

Serivor 2016.11.09. 02:56:39

@monddazigazatmar: A hajléktalanok háromnegyede válás miatt kerül az utcára (a feleségnek ítélik a gyerekeket, logikus, hogy ők maradnak a lakásban). A feleség vagy kifizeti a férj részét, vagy nem (inkább nem, itt is a gyerekekre hivatkoznak), amit a férj kap, abból nem lehet másik lakásba beleugrani.

A pasiról tudják, hogy vesztes - hamar ki is rúgják az állásából. Na innen tessék felállni!

2016.11.09. 03:59:11

@monddazigazatmar: nem kicsit vagy fogyatékos.. kérjen lakcím kártyát kamu címre, mi?
a büntetést meg majd te kifizeted helyette, igaz?
a másik hülyeséged a stadionos.. meséld már el, miért kell 5-10 milliárd, hogy közel 30 túlfizetett falábu rohangálhasson? ennek az 1 ezredéből több embert lehetne megmozgatni bármivel. Akár úgy is, hogy minden falu határába vesznek egy focipálya méretü telket, beültetik fűvel, letesznek két kaput, meg adnak nekik 10 labdát.. +1 benzines fűnyíró. Ez megmozgatná a fiatalokat, nem a párttitkár telkén epített fűtött füves stadion, aminek még a közelébe se mehetsz.

Kaflin 2016.11.09. 04:01:27

@a Lojalista: vannak bankok, akiknél lakcím nélküliek is nyithatnak számlát vagy esetleg takarékbetét könyvet. Pl. K&H.

apanna 2016.11.09. 06:09:27

@Mercel: Iványi kivált az apja álltal megalapított egyházból és csinált magának egy másikat. Ezért nem történelmi az egyháza.

apanna 2016.11.09. 06:14:47

@Crack:1988 ban volt 28 éves a hapsi. Azóta semmi nem jött össze? Nyilván kirívó eset de elgondolkodtató. ..

pejoratív igazgató 2016.11.09. 06:23:25

@sunblind:
Ezek szerint te is magad alá szoktál szarni-hugyozni?
Engedd meg, hogy gratuláljak.

@ember100:
És fel is vitted mosakodni a lakásodra, te Jézusba oltott Teréz anya?
Adtál neki szállást?
Vagy holnap is ugyanott fog kéregetni, csak mástól?

@monddazigazatmar:
"A lakcímkártyán NINCS érvényességi idő."
Most megnéztem, az enyémen van.

@Mercel:
"Ha egyszer tiplizek magyarisztánból akkor leginkább a te fajtád az akit soha többé látni se hallani nem akarok."
Hát most nagyon megfenyegetted, szerintem a következő hónapban már aludni sem bír majd.

Arról az Iványi Gáborról beszélsz, aki Orbán gyerekeit keresztelte?
Biztos iszonyatos ellentétek lehetnek köztük.
Már majdnem akkorák, mint Gyurcsánnyal, aki Orbán legnagyobb támogatója egyszerűen azzal, hogy nem tűnik el a picsába.
A pénzen meg osztoznak.

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte:
Hát elég szar lehet az a "szépen hasító" cég, amiből nem lehet annyit évek alatt félretenni, hogy az általad említetteket ki lehessen fizetni.

@dr. mesterséges színezék:
És miért pont annak adnál ingatlant, aki a legkevésbé érdemli meg?
Miért nem mondjuk azoknak a fiataloknak, akik albérleteznek 10-15-20 évig, és közben még adót is fizetnek?
Egy általad említett lépés után teljesen jogosan basznának az asztalra, hogy "fizessen ezeknek adót a kurva anyjuk, ha a hajléktalanokra költik, ránk meg nem".
(És itt most nem a Fideszre gondolok, hanem úgy általában a kormányra, tök mindegy, ki van az élén.)

Azzal együtt, hogy a stadionépítésért én is börtönt adnék.
Pedig szeretem a focit. Csak ami ezekben a stadionokban megy (a milliárdos lopáson kívül), az nem foci.

pejoratív igazgató 2016.11.09. 06:25:17

Egyébként az RTL-en a hajlékonyak jószagúak voltak (az izzadságukat felhígítva nyerik a Givenchy parfümöket?), és a kegyetlen fideszes járókelők szartak-hugyoztak alájuk, aztán meg belelökték őket, miután négy ember lefogta mindegyik hajlékonyt, az ötödik meg a tiltakozása ellenére leöntött a száján 2 liter Koccintóst, és még intravénásan is beletolt egy deci Matróz ízű szeszesitalt?

Mert ha nem, akkor azért az sem volt egészen hiteles és rosszindulattól mentes.

apanna 2016.11.09. 06:48:39

@ttibu: Ha nem is akar, akkor majd te kitermeled az ellátásához szükséges összeget. Nyilván adót sem fizetsz, ha fizetnél kicsit felelősségteljesebben gondolkodnál. Ha nem is akar akkor miért véded ilyen alpárian? Végezz önkéntes munkát hogy megismerd a hajléktalanság lélektanát. És gondolom ugyan így vagy a migránsokkal is. Miért ne jöjjenek ha akarnak. Majd mi kitermeljük az ellátásához szükséges pénzt is. Felelőtlen lúzer..

Scott Tenorman Must Die 2016.11.09. 06:49:15

@élhetetlen: olyan nincs, h nem tudsz változtatni, én majdnem 20 év után szoktam le a dohányzásról. a kiutalt szükséglakás rezsijét ki fizetné? az amortizációt? vagy ha leesik egy cm2 vakolat akkor jönnek a civilek meg jogvédők nyígni, h ez embertelen?

apanna 2016.11.09. 06:55:19

@élhetetlen: dohányozhatsz az udvaron. Minimális alkohol megengedett.

apanna 2016.11.09. 06:56:27

@rockjano: van lakhatási támogatás.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.11.09. 07:31:13

@Pink Petsch:

" És itt a kormány felelőssége, amely felesleges stadionokat épít, offshorolja a közpénzeket, a tb-járulékot pedig adóvá minősíti, és széttárja a karjait, hogy hát nincs pénz az egészségügyi intézményekre. Persze, hogy nincs, mert amint a járulékból adó lett, szabadon lophatóvá vált.
És ez nyílt titok, és ezért volt felháborító a Tv2 cinikus "riportja". "

Hülyék lennének pénzt bele ölni az egészségügybe, az oktatásba, az nekik miért jó ?
Hol érdekli őket hogy nem lesz elég nővér, vagy orvos, ők külföldre viszik a hozzátartozóikat, vagy magánkorházakba, megtehetik van miből.
A stadionépítésből jön a mani, ott szépen leosztják a haveroknak ki kinek tejel, minden eu-s pénzt bezsebelnek és a letelepedési kötvényekből is szépen megy a zsebbe, és még mindig nem képesek megfogni Rogán Tónit, pedig egy jogállamban már régen rabosítva lenne.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.11.09. 07:35:08

A hajléktalanoknak meg inkább kaját adj ,vagy piát pénz helyett, mert azt a behajtók nem veszik el tőlük, mert tudjuk hogy vannak csoportok akik kihasználják őket.

2016.11.09. 07:36:20

@monddazigazatmar: És több mint egy órát töltöttél azzal, hogy előáss egy 2 éves fotót egy rég megszűntetett helyzetről. Gratulálok! :DDD

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.11.09. 07:38:06

@pejoratív igazgató:

Ha egyszer kimész a hóra, rájössz, hogy felöltözve is kaphatsz tüdőgyulladást!

a Lojalista 2016.11.09. 09:24:34

@monddazigazatmar: Sorry, de nem így van. Pld. én az elmúlt 3 évben 3* is belebotlottam ilyen ügyintézésbe, mindkét állandó lakcímváltozáskor kellett a befogadó adásvételi/földhivatali okmánya, s ez érvényes volt nem csak az állandó lakcímváltozásra, de az ideiglenes lakcímbejelentésre is, konkrétan a lakás tulajdonosának jelen kellett lennie a bejelentkezéskor. (mivel el kellett adnom a lakásom és nem vettem másikat, hanem béreltem, így állandó lakcímet kellett produkálnom és csak utána tudtam bejelentkezni a tartózkodási helyre)

monddazigazatmar 2016.11.09. 10:45:09

@dr. mesterséges színezék: Akkor neked külön smst irt a pintér. Mindenki más valami olyat kapott, hogy ne hagyja el magára a kocsit, ha elfiogy a benzin akkor üljön át.

monddazigazatmar 2016.11.09. 10:51:33

@a Lojalista: Nem tudom. Amikor nekem ellopták a lakcímkártyámat bementem és kértem másikat a régi címemre, amikor ismerős beköltözött valami albiba szintén bement, és vitte a bérleti szerződést, és megcsinálták neki. Furcsállnám, ha a lakás tulajának jelen kéne lenni..
Ja, és akkor arról az ezer kamionosról ne is beszéljünk aki a soroksári panzióban van bejelentve..

monddazigazatmar 2016.11.09. 10:53:27

@Pink Petsch: Persze. MÁr ilyen nincs, németországban nincs egy darab hajlékony sem.
Egyébként beírtam a gugliba hogy hajlékony, és a második képet belinkeltem.
Az elsőn CK zakós hajléktalanok voltak akik épp parfümöt vásároltak

monddazigazatmar 2016.11.09. 10:56:00

@pejoratív igazgató: A lakcímkártyán NINCS érvényességi idő."
Most megnéztem, az enyémen van.

Kiadási idő van. meg bejelentési idő. Érvényesség nincs. Az enyémen hétszentség

monddazigazatmar 2016.11.09. 11:05:22

@okostojas007:
"kérjen lakcím kártyát kamu címre, mi?
a büntetést meg majd te kifizeted helyette, igaz?"

Na, figyelj hülyegyerek. Utcán életvitelszerűen lakni is tilos. Alkoholt is tilos fogyasztani. Hugyozni szarni is tilos. A kötelező tüdőszűrés kihagyása is büntetendő volt. A kéregetés/koldulás is szabálysértés (volt?) Ezeket mind kockáztatják ezek a jámbor törvénytisztelő népek, csak azt nem, hogy kamu vagy lejárt címre kérjenek kártyát.

a Lojalista 2016.11.09. 11:15:27

@monddazigazatmar: :)) ha ellopták, az más, akkor egy meglévő, érvényest kellett újranyomtatniuk... a másik pedig ... Magyarországon élünk... :)) s az is lehet, hogy Önkormányzata válogatja...

cradbox 2016.11.09. 13:53:14

Nyilván sokféle történet van, egyénenként más. Sem a gyűlölködés, de sem a nagyon polkorrekt vélemény nem teljesen találó: évekig élvezhettük (és még ma is) a Batthyány téren a szeretetszolgálat épülete körül éldegélőket, akik reggel 8(!) órakor már mata részegek, mindenkibe belekötnek. A tér, a padok használhatatlan volt sokáig. Aki TÉNYLEG segíteni akar, ne riportot forgasson, hanem fogadjon be egyet-kettőt - persze az már büdös :)

apanna 2016.11.09. 14:20:22

@Mercel: 1988 ban 28 évesen lett hajléktalan. Most ötven. Nekem leszakadna a pofám, ha ennyi idő alatt nem találtam volna munkát. A rendszerváltás után a kétezres évekig ingyenes volt az első szakma megszerzése. Miről beszélünk? Egy hajléktalan szálláson is segítettek volna rajta, ha ő is hozzárakja az akaratát. Nem olyan emberről beszélek aki hatvan évesen az utcára került, hanem egy életerős férfiról.

apanna 2016.11.09. 14:30:51

@gchg: Jelen esetben 28 évesen lett hajléktalan most ötven. Szóval 22 év alatt semmi nem jött össze? ugye nem gondoljátok ezt komolyan?

Emzé Periksz 2016.11.09. 15:15:57

"hajléktalangyalázó riport"
Mitől hajléktalangyalázó???
Aki ilyen címet ad annak van AGYA???
Nincs agya.
Az egy féreg.

2016.11.09. 15:22:40

@monddazigazatmar: tipikus narancskomcsi fogyatékos vagy, egy kis fizetett csicska, habony művek gondolom sok pénzt áldoz a fröcsögésedre, mert magátol általában az emberek nem ennyire hülyék, mint, de te fullba tolod a kretént. Örülhetsz, megdolgoztál a pénzedért. Az azért fel se tünt, hogy az okírathamisítás nem egykategória azzal, ha nincs hova menned aludni, igaz?

élhetetlen 2016.11.09. 16:34:40

@monddazigazatmar: „hogy adjon nekik a társadalom, vagy akárki lakást”. Igen. És, mint már írtam, ha a fele talpra áll a segítséggel az már fél siker. A másik felét meg el kell látni, míg el nem pusztul, de addig nem zavar téged az aluljáróban.

élhetetlen 2016.11.09. 16:54:59

@Scott Tenorman Must Die: Csak te nem látod a különbséget aközött, vagy változtatni akarsz-e, vagy kényszerítenek rá. Igen, a reménytelenül magukat ellátni képteleneknek fizetni kéne a rezsijét az adónkból. Mennyivel ér többet, a magukat ellátni képes politikusok várba költözését, lovarda építését, stb. fizetni az adónkból? Ja, erről még nem esett szó, de az angol királynőnek van lovas őrsége, hát valószínű, hogy kell majd a várba költözőnek is, ezért kell a lovarda. De a hajléktalanokra ne költsünk.

élhetetlen 2016.11.09. 17:12:03

@apanna: „dohányozhatsz az udvaron”. Aki nem tudja, hogy miről beszél, az ne beszéljen. Persze, negyedóránként felhúzom a csizmát, felveszem a télikabátot, és lemegyek az udvarra rágyújtani télen. És fizetek több, mint százezret ezért a luxusért.

élhetetlen 2016.11.09. 17:27:22

@apanna: Oh, neked leszakadna a pofád. Te ha, mondjuk öt éven keresztül próbálkoznál hajléktalanként munkát keresni, és nem kapnál, akkor te biztosan nem adnád fel. Nem is tudom, milyen dicsőítő jelzőkkel halmozzalak el. Nem jut eszembe egy sem, ami méltó lenne rád.

megcirógatlak csalánnal 2016.11.09. 17:52:50

az rtl (is) még mindig egy gecifröccs adó

apanna 2016.11.09. 19:36:32

@gchg: Nem kellene semmibe venni a szociális szféra dolgozóit. A kliens kezét nem engedik el, ha ő nem akarja. Tehát ha megvan a hajlandóság a változásra megkapja a kellő segítséget. Minden sors egyéni, így az enyém is az lenne, de azt tudom, hogy mindent megtennék annak érdekében, hogy ne maradjak az utcán. És ehhez segítséget is kapnék, ha akarok. Minden embernek jogai vannak. Joga van az elutasításhoz is.

apanna 2016.11.09. 19:38:35

@ttibu: Sajnálom, hogy nálad ez a nívó. Szerintem a saját iq nem képes felfogni mi lett belőled. Sajnállak.

gchg 2016.11.09. 22:14:49

@a Lojalista: Albérletbe bejelentkezhetsz ideiglenesre, a főbérlő írásos engedélyével.

gchg 2016.11.09. 22:29:25

@apanna: biztosan valami álomvilágban élsz, ahol ingyen osztogatják a lakásokat a rászorulóknak, és csak akarni/kérni kell. Sajnos a valóság nem ez. Pirosbetűs ünnep és bekerül a híradóba, amikor egy hajléktalan lakáshoz - akár csak albérlethez vagy szociális bérleményhez - juthat. Vannak alapítványok és civil szervezetek, amik elkötelezettek ez iránt, de az igény sokkal nagyobb, mint amit ők kielégíteni képesek.
A másik meg, hogy magasról, meleg helyről, biztonságból (ahol te vagy) könnyű prédikálni, hogy ha te fel tudnál állni, akkor másnak is fel kell tudni állni. Ja. Neked van családod, akik szeretnek, akikre számíthatsz, akik melletted állnak. Neked van honnan erőt meríteni. Azok az emberek nem véletlenül kerültek utcára. Lehet, hogy sosem volt családjuk (intézetis gyerekek), lehet, hogy válás után nem nekik ítélték a közös lakást, vagy munkanélküliek lettek és nem tudták többé fizetni az albérletet. Lehet, hogy gyerekeket vettek el tőlük, elhagyták/kidobták őket a szeretteik. Minden tiszteletem a tiéd, ha ilyen helyzetben TÖKEGYEDÜL állva tudsz maradni, és tényleg minden erődet, lelki kapacitásodat arra tudod fordítani, hogy visszakerülj az utcáról és legyen saját otthonod. Abban mindenesetre biztosan tévedsz, hogy ezek az emberek azért vannak az utcán, mert elutasítják a segítséget. Hogy csak akarniuk kéne, és hipp-hopp, lenne lakásuk. Röhej. Ez itt Magyarország, nem Tündérország.

pejoratív igazgató 2016.11.09. 23:01:36

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte:
Sőt, hajléktalantól még TBC-t is. És ehhez se hó nem kell, se hideg.

@cukkmukk:
Anyád szokott. Természetben.

@monddazigazatmar:
Aha.
Akkor nem tudom, mi a faszom lehet az alján jobbra az, hogy Érvényességi ideje: 2021. 05. xx.
Ja, idén májusban csináltattam. De csak azért, mert a réginek meg addig volt az érvényességi ideje.
Szóval ne hazudozz ennyire pofátlanul, ha kérhető.

@apanna:
"1988 ban 28 évesen lett hajléktalan. Most ötven."
Öööö... Ezt milyen matematikával számoltad ki?
Csak mert nekem a hagyományos négy alapművelettel tök más jött ki.
Vagy te nem 2016-ból írsz?

@gchg:
"Azok az emberek nem véletlenül kerültek utcára."
Nem hát, senki nem gondolta, hogy pont az ablakban álltak, amikor jött egy nagyobb huzat, és kisodorta őket.
Viszont a nagy többségük saját maga tehet róla, hogy oda került.
És nem azok vannak többségben, akiknek a válás után mindent elvitt az asszony, bár valóban van ilyen is. A legnagyobb többségnél az ok viszont az alkoholizmus (nem az utcán lettek azzá, hanem amiatt kerültek oda) valamint a szerencsejáték-szenvedély.
Persze van, aki valóban önhibáján kívül, de ez talán 10% vagy annyi sem. És ezek nem is azok, akik maguk alá szarnak-hugyoznak az aluljáróban.
A segítséget pedig bizony elutasítják, mivel szálláshely lenne, több, mint ahány hajléktalan van Budapesten. Csak nem szabad ott inni, a dohányzáshoz meg ki kell menni a szálló elé.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.11.10. 09:10:25

@pejoratív igazgató:
Van egy mondás: Ha rövid az eszed toldd meg egy lépéssel!
Azt hiszem, te örök életedben lépéshátrányba maradsz!

a Lojalista 2016.11.10. 11:16:46

@gchg: köszönöm, megtörtént, de ehhez is kellett állandó lakcím

arrowhead 2016.11.10. 13:50:14

@pejoratív igazgató: Maga a lakcímkártya nem rendelkezik érvényességi dátummal, az ideiglenes lakcimnek viszont van érvényességi ideje, ez 5 év.

pejoratív igazgató 2016.11.10. 14:02:27

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte:
Igen, a hozzád hasonló egybites agyú idióták valóban lépéssel próbálják tologatni az eszüket.
Akinek meg van is, az tanulással.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.11.10. 16:02:41

@pejoratív igazgató:
Addig-addig erőlködsz amíg befosol!
Igazad van a tanulás rád fér, nem csak tartalomban, de modorban is!
Egyébként itt igazolódik az, hogy "nomen est omen!"

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.11.10. 16:30:19

@pejoratív igazgató:
Melyiket nem értetted: a noment, az oment vagy a tanulást?

Scott Tenorman Must Die 2016.11.10. 20:53:55

@élhetetlen: aki nem akar változtatni azt kényszeríteni kell. a gyereknek van kedve iskolába járni? vagy a betegnek orvoshoz menni? a társadalomban vannak játékszabályok.

élhetetlen 2016.11.10. 23:23:28

@Scott Tenorman Must Die: Kényszeríteni kell. Társadalmi elvárások. Próbálok valami nagyon hülye példát hozni. Ha az lenne a társadalmi elvárás, hogy minden héten három nap csak spenótot ehetsz, mert annak a termesztése gazdaságos, de te nem szereted, akkor tömni kéne beléd, vagy lecsukni, mert nem felelsz meg a játékszabályoknak? Én arról beszélek, hogy annyi bele kellene férjen a társadalmi kiadásokba, hogy egy húsz négyzetméteres lakás egyik sarkába beraknak egy zuhanyozót, és egy wc-t, a másikba egy ágyat, és azt bezárhatja, azzal lakik ott, akivel akar, és csak akkor kényszerítik valamire, ha közbotrányt, vagy közegészségügyi problémát okoz, ahogy a többi embert is csak ilyen esetekben kényszerítik. Lehet, hogy naiv vagyok, de én nem tudom elképzelni, hogy, ha ott a wc-je, akkor kimegy az utcára pisálni. De, ha úgy berúgott a saját vackában, hogy maga alá csinált, az heti egy ellenőrzéssel megoldható, és akkor jöhet a kényszerítés, hogy takarítsa ki. Nem tudom a részleteket, csak azt látom, hogy viszonylag kevés ráfordítással el lehetne tüntetni az embereket irritáló emberi tényezőket szem elől. Mi volt anno? Vagy KMK, és börtön, vagy semmittevés egy állami cégnél, alvás a munkásszállón. Ha rendbontás, akkor börtön, de csak akkor. Most nincs állami cég, aki ezt felvállalná, az államnak kéne felvállalni.

Scott Tenorman Must Die 2016.11.11. 08:08:47

@élhetetlen: igen, ez tényleg hülye példa. szegény pedofilt is kényszeríteni kell, h ne élje ki vágyait. a gyereket is kényszeríteni kell, h megírja a házi feladatát

Scott Tenorman Must Die 2016.11.11. 08:10:22

@élhetetlen: de am látom, elsiklottál a lényegről: a kérdés nem az, h kapjon-e egy lakást a feje fölé, hanem az, h mi lesz ezután: a kiutalt szükséglakás rezsijét ki fizetné? az amortizációt? vagy ha leesik egy cm2 vakolat akkor jönnek a civilek meg jogvédők nyígni, h ez embertelen? mi motiválja az embereket, ha minden az ölükbe hullik ingyé?

élhetetlen 2016.11.11. 16:23:14

@Scott Tenorman Must Die: Ajaj, rosszabbodnak a terepviszonyok. A pedofil a gyereknek árt. (Ja, és a leckeírás, a gyereket nem kényszeríteni kell, hanem meggyőzni. Ezt hívják nevelésnek). Az alkoholisták fele csak magának árt. Nem összehasonlítható. Ugyanis nem minden alkoholista garázdálkodik. Amelyik igen, az vigyék garázdaságért oda, ahova szokták (bocs, nem tudom, hogy van ez a fogda, börtön, fegyház ügy). A másik fele meg megissza az adagját, aztán lefekszik aludni. Ez a fele miért nem ihatná meg az adagját akár egyedül, akár társaságban egy saját szobában? Amire szerinted nem válaszoltam. De, válaszoltam, akkor újra. Gyakorlatilag nem termelt, de kapott valamennyi fizetést, a munkásszállón meg olcsón kapott ellátást. Ha rendbontás, akkor börtön, ha nincs gond vele, simán bevitte az adagját az alkesz is. „Most nincs állami cég, aki ezt felvállalná, az államnak kéne felvállalni.”. Nem kerülne többe, mint anno a fal állás, és a munkásszálló. És nehogy azt írd, hogy az előző rendszer emiatt bukott meg, mert akkor lekaparom magam, és életed végéig viselheted a lelki terhet, hogy miattad lettem ronda.
„mi motiválja az embereket, ha minden az ölükbe hullik ingyé?”. Nem általában az emberekről beszélünk, ugyanis a legtöbb ember többet akarna a húsz négyzetméternél. Azokról az emberekről beszélünk csak, akiknek az egyetlen motivációjuk, hogy túléljék a napot, ha már sikeresen túlélték az éjszakát, de az sem igazán fontos. Nem tömegek. Őket kellene ellátni. Vagy értesz, vagy nem, nem tudok többet mondani.

pejoratív igazgató 2016.11.11. 18:10:01

@Scott Tenorman Must Die:
Mondjuk olyanról még nem hallottam, hogy a beteget orvoshoz kényszerítették.

@élhetetlen:
Aha. Tök jó.
És ki fizetné?
Te?

Egyébként azt kellene felfogni, hogy a teve2 riportja sem általában a hajléktalanok ellen állt ki, csak azoknak ez ellen az elviselhetetlen, maga alá szaró-hugyozó, büdös, tisztálkodni nem hajlandó, folyton részeg, mindenkibe belekötő pár százaléknyi rétege ellen, akik az aluljárókat elfoglalják.
És akiknek nemhogy a városban, de az emberek közt sincs helyük. Kategóriaként sem.
És erre a viselkedésükkel szolgálnak rá nap mint nap.

élhetetlen 2016.11.11. 18:51:36

@pejoratív igazgató: Ne húzz fel. Te írod, hogy „pár szálaléknyi réteg”. Miért nem lehet ezt akár közpénzből kezelni? „És akiknek nemhogy a városban, de az emberek közt sincs helyük. Kategóriaként sem.”. Az emberek közüli eltüntetésnek van más módja is, mint a Dunába lövetés. Erről írtam, de úgy látszik, feleslegesen. Szerinted hogy kellene „eltüntetni” őket az emberek közül?

pejoratív igazgató 2016.11.11. 19:52:35

@élhetetlen:
Azért, mert ez a réteg az, amelyik annyira igénytelen, hogy egy bármilyen lakást csak lelakna.
Senki nem akarja a Dunába lövetni őket, az kellene, hogy a hatóságok elvigyék őket valami szállóra, bentlakással és felügyelettel, de ez ellen a sok jogvédő barom tiltakozik.
Amit a főváros meg a kormány szemére vetnek, hogy sokan fagynak meg télen az utcán, valójában mind az ő bűnük. Szálláshely ugyanis lenne elég, csak hagyni kellene, hogy betereljék oda ezeket a barmokat.
Kicsit baj van a szövegértéseddel. Amit írtam, azt jeleni, hogy ezek már nem emberek. Sőt, még csak nem is állatok, mert ember állat nem szarik-hugyozik maga alá.
Emiatt bánni is úgy kell velük, ahogy a növényekkel, mert azokkal vannak egy kategóriában.
Bevinni őket valami intézménybe (átültetés), lefürdetni (a fákat is lemossák), aztán meg a falakon belül mozoghatnának, ki-ki az agyműködésének megfelelő mértékben.
És magasról szarni arra, hogy a jogvédő faszfejek mit üvöltöznek.

élhetetlen 2016.11.11. 20:53:49

@pejoratív igazgató: Na, azt hiszem, feladtam. „Szálláshely ugyanis lenne elég, csak hagyni kellene, hogy betereljék oda ezeket a barmokat.”. „még csak nem is állatok”. Nincs miről beszélnünk.
De, azért mesélek. Volt egyszer egy OPNI. Egyszer voltam ott (nem ápoltként, a barátnőm volt a gazdasági igazgató, és megmutatta). Az erdő fele nyitott volt a terep, jött egy pasas pizsamában, egy vödörrel, barátnőm mondta, hogy minden reggel kimegy, összeszedi a szemetet, amit a turisták szétszórtak, Jól érezte magát a védett környezetben, és nem lökött senkit a villamos alá, mert a számára zűrös környezetben bekattant. Ezt az embert berakják egy kórházba, ahol kimehet a folyosóra is, akár. Hol van az élettere? Vagy begyógyszerezik folyamatosan. Jó megoldás. Legalább olyan jó, mint ezeket a barmokat beterelni valahova, és bezárva tartani. Nem szeretném ezt a beszélgetést folytatni, nincs olyan pont, ahol közelíthetnénk.

pejoratív igazgató 2016.11.11. 21:29:00

@élhetetlen:
Mivel nem bírsz a PC-skedő álhumanista, szemforgató majmok nézetein (amivel egyébként ezeknek az emberszabásúaknak is ti ártotok a legtöbbet) túl semmi értelmes irányba gondolkodni, biztos nincs.
Pont a hozzád hasonló hülyék miatt vannak ezek az állapotok Budapesten.

Gyógyszerezésről egyébként egy szót sem írtam. Már ha az aluljárókban való beszarás-behugyozás megakadályozását nem tekintjük gyógyszerezésnek.

élhetetlen 2016.11.11. 22:30:10

@pejoratív igazgató: Úgy gondolom, elég hosszan írtam az esetleges megoldásokról. Nem érted, nem tehetek róla. Arról sem tehetek, hogy nem érted, hogy a begyógyszerezés egy másik, ugyanilyen kiszolgáltatott rétegről szólt, ami ugyanígy nincs megoldva. Feladtam, süketnek mesélni nem túl szórakoztató, ráadásul itt a szájról olvasás sem jöhet szóba. Befejeztem.

Biff Tannen55 2017.02.14. 08:35:26

Az vitathatatlan, hogy számos olyan dologra jut pénz, amire semmi szükség, ès egy kis oda figyelessel jobb lehetőségeket lehetne ezeknek az embereknek nyújtani. Ugyanakkor az érem másik oldala, hogy valójában nem ez lenne a végső megoldás. Hajléktalannak lenni vagy azzá válni a rossz döntéseink következménye. Meg kell tanulni fiatal korban az erkölcsi alapelveket használni és ragaszkodni hozzájuk. Értetlenül állok az ilyen sejtek előtt, hogy mégis hogyan lehetséges az, hogy valaki 28 évesen (!) ereje teljében hajléktalan lesz és 50 évesen még mindig ott van! Se egy barát, se egy rokon, se senki nem segít? Talán egy önvizsgálati kérdés: Hogy ismernek az emberek? Becsületes, szorgalmas, kitartó ès igazságos vagyok? Vagy megbízhatatlan, a szenvedélyének elő, hazug, csaló ember? Elképzelhetetlennek tartom, hogyha valaki egész életében szorgalmasan és becsületesen élt, méltósággal bánt másokkal, akkor soha senki ne viszonozza ezt neki, amikor bajba van! Ilyen nincs! Amit vettem az ember, azt fogja aratni is. Lehetnek olyan helyzetek, hogy a bank elviszi a házat vagy elhagy a csaladtag, de ezek a helyzetek vajon milyen döntésünk vagy tettünk következménye? Sokan sajnos szenvedélyek rabjai, ami ide juttatja az embert, de aki megfontolt, szorgalmas, becsületes életre törekedett, nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen helyzetbe kerüljön tartósan. Átmenetileg ez is megtörténhet, de, hogy évtizedekig ebben az állapotban maradjon, ez nekem felfoghatatlan.
süti beállítások módosítása