Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Óriási szerepzavar a közmédiában

2016. október 05. 22:21 karpati 106 komment

Rengeteg baja van a közmédiának, szoktunk is ezekkel foglalkozni, de megint sikerült olyat gurítani, amitől a pofánk leszakad. Apróságnak tűnhet, de jellegzetes és fontos jelenségről van szó.

Az LMP (egy parlamenti pártról van szó, aminek a véleményét több törvényben rögzített kötelessége közvetítenie a közmédiának) kiadott egy közleményt, aminek a lényege az volt, hogy az EU-pénzek felhasználása bűzlik, ezt szépen le is fordították arra, hogy a kormány módszeresen ellopja az uniós pénzeket. Ezt egy mai hír alapján lovagolták (volna) meg, de az Országos Sajtószolgálat (OS) - ami a közmédia közleménytovábbító részlegének tekinthető, és ami egyébként kb. ész nélkül ontja ki magából fűnek-fának a közleményeit - ezt a saját belső szabályaira hivatkozva (!) megtagadta. 

Az önmagában egy elég érdekes helyzet, amikor az adófizetők pénzéből működő, a parlamenti pártok nyilvánosságát (is) biztosítani hivatott szervezet saját szabályokkal akar törvényeket felülírni, de itt megint nem csak ez a probléma. A közmédiában dolgozók egy része teljesen kiesik a szerepéből, amikor el akarja dönteni, hogy egy párt neki (vagy a kormánynak) nem tetsző véleményét egész egyszerűen nem továbbítja. Elárulom, nincs ilyen joga. Ráadásul a mostani eset annyira arcpirítóan cinikus, hogy ezt tényleg nem lehet szó nélkül hagyni.

Tehát a tények: az LMP azt állítja, a kormány lop. A közmédia ezt nem akarja kiadni, arra hivatkozva, hogy

a közlemény nem járhat mások személyhez fűződő jogainak sérelmével, különös tekintettel a közszereplőnek nem minősülő személyek személyiségi jogaira.

Ha jól értjük, itt a kormány személyhez fűződő jogai sérülnek (WTF?). Ami persze könnyen lehet, de ezt egyáltalán nem az Országos Sajtószolgálat szerkesztőinek kell eldöntenie. Ha a kormány úgy érzi, hogy az LMP vagy bármelyik másik párt (mert itt nem az LMP a lényeg, hanem az elv) nem állít igazat, perelje be. Az OS nyugodtan hivatkozhatna egy ilyen esetleges jogi nyílzápor közepette arra, hogy csak a dolgát tette, amikor kiadta a közleményt. Nem az ő feladata megvédenie a kormányt. Ráadásul oda-vissza elhangoznak időnként ennél sokkal cifrább állítások/vádak is, tűrniük kell.

De mondok durvábbat. Egy egyszerű kereséssel kiderül, hogy a személyhez fűződő jogokra érzékeny közmédia a visszadobott LMP-közleménnyel egy napon simán átengedett egy olyan Fidesz-közleményt, aminek ez az első mondata: 

Az a baloldal követelőzik és vagdalkozik, amely minden idők legkorruptabb kormányzását hajtotta végre.

Itt nem sérültek ugyanazok a jogok?

Elmondom, mi sérül itt: a közszolgálatiság, az esélyegyenlőség és a sajtószabadság. Persze, nagyon rutinosan szajkózza a kormányoldal, hogy sajtószabadság van, hisz tényleg egy csomó helyen azt írnak az emberek, amit akarnak, de ott, ahol a nagyon súlyos közmilliárdokból fenntartott közszolgálati média egyes vezetői vagy önállóan, vagy felsőbb utasításra önkényesen válogatnak a számukra csaknem kötelezően kiadandó vélemények közt, ott szerintem eléggé biceg a sajtó szabadsága. És ez sajnos nem csak ebben az ügyben érhető tetten.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2016.10.05. 22:25:33

Megmondjam, mi az igazán tragikus? Hogy ez annyira fisz-fasz ügy a többi disznóság mellett, hogy az embernek már legyinteni sincs kedve rá.

belert 2016.10.05. 22:45:33

Az LMP ilyenkor miért nem fordul a bírósághoz, hogy legalább a jövőben ne legyen ilyen?

consul 2016.10.05. 22:47:33

Inkább érdektelenség miatt kellett volna megtagadni...

Neocon 2016.10.05. 22:57:09

@belert: Szerintem mar az sem szamitana nekik. Legyintenek egyet vagy megvaltoztatjak a torvenyt.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2016.10.05. 22:58:47

2016. október 5., szerda 13:47
Az LMP parlamenti frakciójának közleménye

2016. október 5., szerda 10:01

Az LMP parlamenti frakciójának közleménye (2. rész)
Budapest, 2016. október 5., szerda (OS) - Privatizáció-ellenes népszavazást követel az LMP -
2016. október 5., szerda 10:01

Az LMP parlamenti frakciójának közleménye (1. rész)
Budapest, 2016. október 5., szerda (OS) - Privatizáció-ellenes népszavazást követel az LMP -

Most mi van???????????????????????

Puffogó Kipufogó 2016.10.05. 23:06:19

Az MTI-nél egy embernek az a dolga, hogy az M1-et figyeli és az ott elhangzottakat hírként kiadja, egyéb kérdés?

karpati 2016.10.05. 23:06:35

@jobbdemokrata: természetesen ez nem a kicenzúrázott közlemény.

ahf 2016.10.05. 23:10:39

Az van, hogy nem is kéne közmédia. Ha valaki párttévét akar, tartsa fenn saját pénzből, azon aztán az menjen, amit akarnak, ha kinn van rajta a logójuk. Persze nem vagyok naiv, akkor is folyna bele az állami azéba, aki éppen hatalmon van, de legalább nem lenne ennyire egyszerű a dolog. Meg legalább nem hívnák közszolgálatinak, tehát az iskolázatlanok (akiknek a szavazata sokszor dönt) sem mind feltétlenül gondolnák, hogy ez van, és ezt így kollektíve a magyar állam mondja. Talán az egybites is elgondolkodna azon, hogy ha párttévét néz, akkor véleményt lát, nem az abszolút igazságot.

DirkDiggler 2016.10.05. 23:11:34

Tényleg be kell őket perelni

Gault 2016.10.05. 23:30:01

@ahf: amit most körülírtál, úgy hívják, hogy TV2. És nagyon egyszerű volt.

L.A.M. 2016.10.05. 23:56:40

Elolvastam a közleményt az LMP honlapján - és tényleg meghökkentő (mármint, hogy az MTI megtagadta a kiadását). Azt hittem, hogy legalább Ráheleznek benne, mert ezeket szokták megtagadni, de nem, még csak nem is Rogánoznak. Senki nincs benne megnevezne. Ez tényleg egy új szint.

ahf 2016.10.06. 00:02:38

@Gault: Ja, de az nem elég? Egyébként meg amelyik párttól egy fillért is kapnak, annak fel kellene tüntetni a logóját a csatornáé mellett.

Larry Silverstein 2016.10.06. 00:05:24

Én nem nézek közmédiát, nemtom milyen.

Indexet szoktam olvasni, ezért mentem el vasárnap és szavaztam NEMmel az EU mocskos migrijeire.

Larry Silverstein 2016.10.06. 00:07:57

@Leadfoot:'ez annyira fisz-fasz ügy a többi disznóság mellett, hogy az embernek már legyinteni sincs kedve rá.'

Igy van, ettől még simán a fideszre szavazok 2018ban a többik 98(,4)% magyar testvéremmel együtt.

Nem Penny hajója 2016.10.06. 00:16:23

Ismét csak bebizonyosodott, hogy a fideszesek a legnagyobb komcsik.

zetevar 2016.10.06. 00:30:52

@Larry Silverstein: Ez a te dolgod. Szerinted ki kíváncsi rá?

Francois77 2016.10.06. 00:37:13

azért nem adták ki, jó eséllyel, mert az LMP elfelejtette beleírni, hogy az ő véleményük szerint. úgy szólnak a mondatok, mintha konkrét tényekről lenne szó. márpedig ez ugye nem igaz. én sem adtam volna ki, de kb 2 perces átgyúrás után mehetne.

az egy másik kérdés, hogy attól a párttól, amelyik társelnöke "társelnöki minőségben" akar felszólalni a parlamentben, nem adnék ki semmit, mert annyi közük van a való világhoz, mint nekem az atomfizikához: semmi.

L.A.M. 2016.10.06. 03:06:11

@Francois77:

Nem, nem ezért nem adták ki, hiszen ez eddig sem volt elvárás, sem kormánypárti, sem ellenzéki közleménytől. A közlemény alján ott van az aláírás, nyilvánvaló, hogy a párt véleményéről van szó. Lásd példaként az alábbi DK közleményt, ami szintén nem tartalmazza, hogy "szerintük".

os.mti.hu/hirek/120824/a_demokratikus_koalicio_kozlemenye

L.A.M. 2016.10.06. 03:07:53

@Francois77: @L.A.M.:

Ja és a legszebb: "Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős"

Gera 2016.10.06. 04:22:23

Pereljenek? Persze, de aki azt hiszi, ez számít, az téved. Elvesztenek egy pert, na és? Egy év múlva leközlik az lmp közleményét? Kit érdekel? Most nem akarták és meg is akadályozták, ennyi a lényeg. Azt meg felejtsük el, hogy a jövőre nézve bármit számítana egy ilyen ítélet. A bíróság egy adott ügyben ítél. Pontosan tudják most is, hogy bíróság előtt nem állna meg, amit csinálnak, de nem érdekli őket.

Tamás Csacsicska 2016.10.06. 05:02:02

@DirkDiggler: Ennél sokkal, de sokkal rapidabb és radikálisabb dolog szükséges. Végre ki kell menni az utcára és rájuk borítani a rendszerüket. Erőszakkal - még ha ezt rajtam kívül senki sem meri leírni.

dare 2016.10.06. 05:03:46

@belert:
youtu.be/6-oKd0ZZUm4
Ez egy szélmalomharc, amit már nagyon sokan feladtak volna (köztük én is).

hordalek 2016.10.06. 06:14:46

Nincs itt semmi gond, hiszen itt van az Index, aki a párttatlan tájékoztatás mintaképe.

DanteTM 2016.10.06. 06:27:54

@Larry Silverstein: LOL mekkora demagog faszsag:D

Varga Bertalan 2016.10.06. 06:40:13

Alacsony színvonalú, mocskolódó "írás", felesleges volt leírni.

bulista 2016.10.06. 07:04:06

@belert: A Szájer Józsefné vezette "független" magyar bíróságra gondolsz?

bulista 2016.10.06. 07:07:23

@zetevar: Szegény magyarosch nevű vérmagyar így üzen így üzen a főnökének, a takonyárpinak, hogy küldjék végre a fizetését, amiért keményen megdolgozott.

neszójjábe 2016.10.06. 07:13:58

@Leadfoot: Kétségbeejtő, de igazad van....ijesztő!

André Goodfriend 2016.10.06. 07:23:40

Ugye valami ilyesmiről írsz: "Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz."

citrix 2016.10.06. 07:23:40

Az OS lojális kiszolgálója Orbánnak, a Kedves Vezetőnek. Ez az ember dönt minden kérdésben, élet-halál ura a közpénzek elosztásában, a "független" állami intézmények csinovnyikjainak kinevezésében. Ezt igyekszik is csaholva meghálálni többek között az OS illetékes elvtársa is, nehogy folt essen Orbán/fidesz kényes "becsületén". Mert az aztán van neki csak valahol elvesztette mint örömlány a lányságát. Azt aztán keresheti hol találja meg...

Brumm Brumi 2016.10.06. 07:24:18

Mutass egy országot az EU-n belül, ahol a közszolgálat lead bármilyen párttól származó, másik pártot bizonyított tényekkel alátámasztott, savazó nyilatkozatot, közleményt.
Németországtól Angliáig.

Hajrá

CoolKoon 2016.10.06. 07:26:13

Na, majd jönnek a fizetett Fideszes bértrollok, és elmagyarázzák, hogy csak azért van bajod ezzel, mert LMP-s (=rohattlibsi) vagy, és különben is eeemúttnyócév.
Amúgy meg emiatt nem lehet őket felnyomni az ORTT utódszervezeténél? Tudtommal már az MTVA-t is többször elmeszelték hasonlók miatt (az m1 megnyomorítása óta is).....

CoolKoon 2016.10.06. 07:28:22

@Tamás Csacsicska: Ja. Aztán majd szépen jön a Jobbik a saját kis radikális megoldásaival....

Merlot 2016.10.06. 07:39:36

@hordalek: Találó neved van, csicska. Egy bűzös hordalék vagy, ha ezeket a geciket véded egy korrekt site-al szemben. :D

hordalek 2016.10.06. 07:43:03

@Merlot: Figyu! Ha már gyalázol, és személyeskedsz, akkor legylen annyi vér a pucádba, hogy a mondatod végéről elhagyod a ":D" jelet. Köszi!

Netuddki. 2016.10.06. 07:53:05

@Gault: Sajnos a tevekettő is közpénzből működik. Teletömi őket az orbán rezsim eszméletlen pénzekért kamu hirdetésekkel.

Netuddki. 2016.10.06. 07:54:29

@Larry Silverstein: "Igy van, ettől még simán a fideszre szavazok 2018ban a többik 98(,4)% magyar testvéremmel együtt."

Ja, tuggyuk. Annyi eszetek sincs összesen mint egy marék lepkének.

Netuddki. 2016.10.06. 07:58:26

Nagyon remélem, hogy előbb-utóbb ez a tolvaj bűnözőkből álló orbán banda megbukik! Inkább előbb mint utóbb. Aztán azok a megalkuvó médiahulladékok, akik akadályokat gördítettek az igazság megismerésében, soha többet a médiaszakma közelébe ne kerülhessenek! Még takarítói állást se kaphassanak valamelyik tévénél a jövőben!
Azért van egy előnye is ennek az időszaknak. Elválik a szar a víztől, kiderül ki az aki erkölcsileg kérdéses tulajdonságokkal rendelkezik.

Tatanka Jotanka (törölt) 2016.10.06. 08:04:21

Ha előbb megtudom, hogy van ilyen OS, vagy mi, előbb tudtam volna őket gyűlölni.
Miért nem szóltatok idáig?
Már most fenn a cukrom, hogy hány ilyen potenciális utálni valóról maradhatok le, tudatlan paréj voltom miatt.
Mindennapi fröcsögésünk add meg!
Ámen.

Szelid sunmalac 2016.10.06. 08:34:04

@hordalek: Kerlek emeld ki a kovetkezo szoban vastagon a "KOZ" szocskat: index

Koszonjuk szepen.

Naga Jolokia 2016.10.06. 08:34:17

@Tamás Csacsicska: @CoolKoon: Azok már megcukisodtak. '18-ra önmagukat fogják leamortizálni.

Naga Jolokia 2016.10.06. 08:39:27

@hordalek: Merem remélni, hogy az iróniaméterem jól működik.

Eino81 2016.10.06. 08:47:36

Nem baj, majd az EU szépen elzárja a pénzcsapot és kiderül, mire jut az ország, azaz a kormány pénz nélkül... Majd lop a saját magyarjaitól...

Egy ismerősöm leszólt, hogy rossz helyről tájékozódom (amikor azzal jött, hogy nem kéne Soros által támogatott médiát olvasnom, már tudtam, hogy ő honnan tájékozódik). Hát, ha egyesek csakis a királyi TV-ből tájékozódnak, akkor mit várjak.

Amúgy nálam még mindig az LMP a legnormálisabb párt, no meg Juhász, de ő egy másik párt.

önorm42 2016.10.06. 08:48:40

azt nem minősítem, hogy bej e? de tény: van jó 3 mill. ember, akinek a fidesz bármit!!!mond az "pirosfehérzöld" a többi akinek nem erre "hajaz" a szeme: hazaáruló. amíg ez nem változik, nincs súlya hogy mit (akarnának) mondani a többiek...

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.10.06. 08:49:24

a közmédiának van pár nagyon igényes müsora, amit kerTV valszeg nem tartana rentábilisnak, ezért van előnye is h létezik (ezek nem politikai müsorok)

politikai müsort nem nézek a közmédiában, sőt más TVt se nézek csak discoveryt néha

a politikai infókat mindig az Indexen és más független szakértő portálokon szerzem be, pl. a 444.hu-n

ez sem változtat azonban azon, hogy utálom a MIGRICSEKET és 2018ban IS ORBÁNRA szavazok

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.10.06. 08:50:30

@Eino81: Az ország már akkor is tönkrement, amikor az IMF elzárta a pénzcsapot

tudjuk feritől

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.10.06. 08:51:42

@önorm42: hát geci konkrétan diktatúra hogy 5 millió ember az életében nem megy el szavazni...

láttál már ilyet?

Nyers Fa 2016.10.06. 09:13:29

@Brumm Brumi: nem másik pártról, hanem a kormányról van szó. Másrészt pedig, ha az ellenzéki pártokat kell ekézni, akkor simán leadnak bármit.
Egyébiránt a BBC simán leadja, ha az egyik párt ekézi a másikat, nem véleményezik csak leadják. Ez a dolguk.

igazi hős 2016.10.06. 09:17:09

@Eino81: "Majd lop a saját magyarjaitól..." Eddig is ezt tette '91 óta (gy.k. székházügy), csak egyre mohóbb. Ha hazai egymillió Ft-ból megcsinálható valami jól (és még belefért 10% alkotmányos költség), azt a Fidesz alatt 4 millió Ft EU-s és hazai forrásból csinálják meg szarul.

CoolKoon 2016.10.06. 10:10:21

@Naga Jolokia: Vagy nem, és folytatják a menetelést a néppártosodás felé. Aztán hatalomra kerüléskor vagy előveszik a radikális kiskátéikat a spájzból, vagy nem. A Putyin elvtárs seggébe való belemászás viszont gyakorlatilag garantált. Hogy miért nem maradhatott mindenki inkább az osztrák seggnél...

kalbász 2016.10.06. 10:27:44

Mert ezt előttük nem pont így csinálták?
Volt kitől tanulni.

Netuddki. 2016.10.06. 10:28:51

@Eino81: Ha nem lesz EU-s pénz, kilépnek az EU-ból.

polgári kór 2016.10.06. 10:29:30

Majd megveszik habonyék az Indexet aztán ugyanezek az újságírók Orbán seggét fognak nyalni.

Rosszabb lesz attól az Index? Ugyan már, ennél?

arckönyv 2016.10.06. 10:34:19

@kalbász: '89 előtt? de. ugyanazok az emberek, ugyanaz a kommunista stílus.

blah 2016.10.06. 10:35:28

@polgári kór: attól mert te ehhez vagy szokva nem biztos, hogy más embereknek is takonygerince van...

polgári kór 2016.10.06. 10:37:54

@blah: 1. példa - az origón ugyanez történt

2. példa - amikor leszóltak 2 éve az indexhez, hogy nincs állami hirdetés, ha xyz újságíró holnap még ott dolgozik, az Index mindet kirúgta, ők most a 444.hu, gusztustalan folyós nyálú nyomoroncok, az mondjuk kétségtelen

blah 2016.10.06. 10:53:02

@polgári kór: az origo-t kb az egész szerkesztőség otthagyta... a 444 néha kicsit sok, de legalább nem valamelyik rablóbanda seggéből lógnak ki. a véleményedet elnézve biztos mosolyogva gondolsz vissza a kommunista időkre...

polgári kór 2016.10.06. 11:00:12

@blah: Semmi szükség migrisimogató újságírókra se az origón, se az indexen. Mind mehet mosogatni vagy írhat a kutyák és lovak-ba. A haza csak profitál belőle.

Yobbágy Fery 2016.10.06. 11:04:19

@Gera: Pontosan. Ugyanez nyomonkövethető minden disznóságukon, pontosan tudják, hogy valamilyen jogszabállyal vagy uniós elvvel ellentétes, de megcsinálják, mert mire elmeszelik őket, már átrendezték a piacot a saját szájuk íze szerint és/vagy milliárdokat játszottak át a strómanjaiknak.
A sok vidéki (ezért most biztos kapni fogok, de az utóbbi időben számos statisztikai felmérés alátámasztotta, hogy a fővárosiak messze nem támogatják annyira a narancskomcsikat, mint a községek lakossága) meg boldogan tapsol, mert a polgármester úrtól (az adófizető polgároktól) kapnak egy zsák krumplit, hogy ne dögöljenek éhen (ha már rendes munka nincs a környéken), miközben a köztévében megy a kiválóan megkoreografált agymosás (elmúltnyolcév, gyurcsánybajnai, migránsok, Brüsszel, olimpia, stb.).

koala kóla 2016.10.06. 11:12:18

@Yobbágy Fery: Csak ez lehet az oka, hogy 1) orbán az eu leghosszabb ideje hivatalban levő választott miniszterelnöke, és 2022ig szinte biztosan az is lesz, 2) orbán kossuthék 1848as első független magyar kormánya óta a leghosszabb időre megválasztott magyar miniszterelnöke.

míg olyan ballibet nehéz találni, akit az egyetlen ciklusán belül ne kergettek vón el

hát ezt nevezik diktatúrának

Brumm Brumi 2016.10.06. 11:15:17

@Nyers Fa: ("Egyébiránt a BBC simán leadja, ha az egyik párt ekézi a másikat, nem véleményezik csak leadják. Ez a dolguk. "')

Kíméljen meg engem kérem a bezzeg a BBC típusú paraszt vakításoktól:

hvg.hu/vilag/20121112_BBC_lemondasok

Kytia 2016.10.06. 11:17:53

Miért van az, hogy mindenki velük van? Az ügyészség, a média, a rendőrség, mindenki nekik falaz. Oké, hogy ezek mind megvett emberek, de nem érzik úgy, hogy egy ponton túl majd el kell számolni, amikor bukik ez a bűnszervezet?

blah 2016.10.06. 11:19:16

@polgári kór: aha, jól gondoltam, hogy ez a szellemi színvonalad.

2016.10.06. 11:22:00

A "közmédia" nincs szerepzavarban.
Nekik ez a feladatuk, kiszolgálni a kleptokrata, hazug rezsimet.

Yobbágy Fery 2016.10.06. 11:22:56

@koala kóla: És ez hogy jön ahhoz, amit én írtam?

De ha már előhoztad, tegyük még hozzá azt is, hogy az egész világon nincs még olyan demokratikus párt, aminek ennyi éven keresztül, zsinórban két elbukott választást követően is ugyanaz az ember az elnöke.
orbán Kádárral és Rákosival versenyez, nem a "ballib" (értelmetlen szó) miniszterelnökökkel. Kádár viszont egyelőre még vezet, de ahogy állnak a dolgok, lehet, hogy őt is meg fogja előzni a csúti G.

polgári kór 2016.10.06. 11:42:12

@Yobbágy Fery: demokratikus párt? Te mi a faszomról beszélsz?

A pártok szervezete sehol a világon nem demokratikus, és ilyen követelmény velük szemben soha sehol nem is volt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 11:42:26

@belert: "Az LMP ilyenkor miért nem fordul a bírósághoz"

Az nem polgári peres ügy, hogy az M1 nem a törvényeknek megfelelően működik. A büntetőfeljelentést meg a Polt visszadobja.

koala kóla 2016.10.06. 11:45:49

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: 'Az nem polgári peres ügy, hogy az M1 nem a törvényeknek megfelelően működik. A büntetőfeljelentést meg a Polt visszadobja.'

mondom diktatúra van.

ezt még a 2014es kampányotokban nem sütöttétek el, ez lehet az oka hogy 10%-on vagytok. De 2018ban nyilvánvalóan mindenkit elsöpör majd a demokraták szabadságvágya.

bruhaha

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 11:47:32

@Kytia: "Miért van az, hogy mindenki velük van? Az ügyészség, a média, a rendőrség, mindenki nekik falaz. Oké, hogy ezek mind megvett emberek, de nem érzik úgy, hogy egy ponton túl majd el kell számolni, amikor bukik ez a bűnszervezet?"

Ezek évtizedekre rendezkedtek be. Mire el lehet számoltatni, minden elévül.

Egyébként meg holló a hollónak nem vájja ki a szemét. 1998-ban, 2002-ben, 2010-ben sem volt elszámoltatás.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 11:48:46

@koala kóla: "ezt még a 2014es kampányotokban nem sütöttétek el"

Te tiszta hülye vagy! Az MKKP nem kampányolt 2014-ben.

Yobbágy Fery 2016.10.06. 11:49:33

@polgári kór: Világ <> Magyarország

Persze, mindenhol hierarchia van a párton belül (meg a demokrácia úgy általában is csak illúzió), de ha a hierarchia csúcsán állók buknak, akkor lecserélik őket a lentebb állók. Na a fideszben ennek nyoma sincs, ott pont fordítva működik, viktorka mondja meg, hogy ki nyalhatja az ő seggét, illetve az ő seggnyalóinak a seggét kik nyalhatják. Ami viszont az önkényuralmi rendszerekre jellemző felállás.

Yobbágy Fery 2016.10.06. 11:51:04

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Hagyd, egybites szegény. Aki nem orbanista, az gyurcsányista. Nincs más.

koala kóla 2016.10.06. 11:54:05

Nna, parasztok, az egyik kedvenc hazudozásotok csattogós pofont kapott: www.portfolio.hu/vallalatok/energia/brusszel_aldasat_adja_a_paksi_bovitesre.3.238309.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

1)orbán putyin seggében
2)atom nemjó
3)fidesz mutyi

bruhaha, majmok

polgári kór 2016.10.06. 11:56:54

@Yobbágy Fery: önkényuralom az apád faszát

Én meg inkább úgy látom, hogy az az önkényuralom, ami az usa-ban van. Van egy jelölt, aki bár messze a legnépszerübb a zemberek között, a saját pártja nem akarta engedni indulni, gáncsolta és gáncsolja ma is

nehogy már az emberek tudják ki irányít

balfa 2016.10.06. 12:00:19

@Larry Silverstein: nem arra szavaztál, papi. csúnyán átvertek

balfa 2016.10.06. 12:03:39

@Larry Silverstein: nem arra szavaztál, papi. csúnyán átvertek@Kón Bandit: orbán aláírta a kvótát, bandikám

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.06. 12:10:24

@polgári kór: "az az önkényuralom, ami az usa-ban van"

Igen. Az USA egy fejletlen ország sok tekintetben.

De ez nem menti az orbáni önkényt.

BonFire 2016.10.06. 12:45:55

@Larry Silverstein: Ilyen merész kijelentést a jövőre vonatkozólag én nem tennék a helyedben. Lehet, hogy nagyot fogsz koppanni!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.10.06. 12:53:52

semmi különös, ez minden diktatúrában napi rutin. az, hogy szükségesnek látják megindokolni, még a régi beidegződés, nemsokára kinövik, és olyan rutinosan fognak működni, mint a TASZSZ.

mizrolist 2016.10.06. 13:04:34

@polgári kór: Hitler is népszerű és sikeres volt egy darabig...

Yobbágy Fery 2016.10.06. 13:07:39

@polgári kór: Barátocskám, friss hír, hogy kiperelte a TASZ a KEHI-től az információt, hogy kinek az utasítására kezdték el vegzálni a civil szervezeteket (tudod, akik az ún. "norvég pénzekből" működtek, mint kiderült teljesen szabályosan). Na, kitalálod ki volt az? Úgy bizony, a Kedves Vezető személyesen! Vajon benne lesz az esti híradóban?

polgári kór 2016.10.06. 13:13:49

@mizrolist: 'Hitler is népszerű és sikeres volt egy darabig'

...és? akkor ezek szerint?

polgári kór 2016.10.06. 13:16:06

Nna, parasztok, az egyik kedvenc hazudozásotok csattogós pofont kapott: www.portfolio.hu/vallalatok/energia/brusszel_aldasat_adja_a_paksi_bovitesre.3.238309.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

1)orbán putyin seggében
2)atom nemjó
3)fidesz mutyi

bruhaha, majmok

Yobbágy Fery 2016.10.06. 13:26:19

@polgári kór: Olvasd is el és értelmezd isa cikket, ne csak a címét nézd!

Netuddki. 2016.10.06. 13:27:53

@polgári kór: Mi van, te vagy ma az ügyeletes agyatlan tolvajfidesz troll?

Yobbágy Fery 2016.10.06. 13:29:23

@Tibi !: A rossz idő miatt nem ment be a székházba dolgozni az értelmesebbje, a pincében meg csak őt találták. Kubatov meg úgy volt vele, hogy mára jó lesz ő is.

Thunder_th 2016.10.06. 13:43:10

@polgári kór:
Anyukád nem tanított meg normális hangnemben, értelmesen kommunikálni?
Vagy ő is olyan tahó volt mint te és csak a mintát követted? Hol csúszott félre a dolog nálad?

polgári kór 2016.10.06. 13:43:16

Az megvan, hogy Habony úgy elbaszta a fidesz kampányt, hogy most a franciaoszágit akarják vele megnyeretni?

Habony vezető exportcikk lett amikor meglátták hogy kinyírta a ballibsiket a kvótakampánnyal.

micsoda? 2016.10.06. 14:04:27

@Yobbágy Fery: Sajnos, egyet kell értenem. A vidéki ember hallgatja a Kossuth rádiót, és nézi azt a tv.-t amelyik ugyanazt mondja, mint a rádió. Miközben a buszmegállóban állandóan panaszkodik. Most éppen arról, hogy a szemétszállítás dija sok hónapot késik, mert a kormány itt is beavatkozott, mint a földgáznál. Az már csak hab a tortán, hogy itt is akkor kell a sok pénzt kiadni amikor fütés szezon van. A magyar ember már csak ilyen, sosem álltunk a jó oldalon:)

Luxusbuszslusszkulcs 2016.10.06. 14:23:57

az index meg a 444 mint független média? muhaha. hát ezen jót röhögtem. kb pont annyira függetlenek mint a közmédia, csak ezeket a másik oldal pénzeli. meg hagyjuk már ezt a demagóg "KÖZ" -özést. mégis mit gondoltok balsorsú barátaim, az index, a 444 meg az rtlklub ki a vérnek a pénzéből működik? mármint azon jobbos elméleten kívül hogy biztos a sorosgyuri fizeti mindet saját zsebből. lóf*szt. ezek ugyanúgy a KÖZ pénzéből működnek. megveszitek a reklámok költségeivel jócskán megnövelt árú termékeket a bótba, a tv-be meg a zinterneten meg nézitek orrbaszája a reklámot, ebből él a "független" média. belőletek. ugyanúgy mint a közmédia. csak utóbbi az a hivatalos adóból befolyó pénzekből részrehajlik, a többi "független" (bocs de mindig felröhögök ettől a szótól) média meg a termékekbe rejtett "adóból". ennyike. de a legjobb mikor az agymosott baloldali mondja az agymosott fideszesre hogy birkaként gondolkodás nélkül követi a vezírt. bagoly meg a verébnek esete. amúgy mellesleg ki a f*szt érdekli az ilyen nullaközeli LMP vagy bármelyik másik megélhetési párt véleménye? de tényleg.

Yobbágy Fery 2016.10.06. 14:36:35

@Luxusbuszslusszkulcs: Elvtárs, vannak olyan médiumok, amik a piacból élnek (reklámbevételek) és nem az államtól vagy Sorostól kuncsorognak alamizsnáért.
Tudom, ezt a '60-as években megrekedt csökött kis agyadnak nehéz megérteni, hogy ilyen létezik, de hidd el, így van. Ha Soros meg akarná buktatni imádott vezéredet, már rég megtette volna (ha 1992-ben a Bank of Englandnek nem kis fájdalmat tudott okozni, mit gondolsz, Magyarországgal mit tudna tenni?).
Na, nézd tovább az M1-et, meg az Echo TV-t.

BiG74 Bodri 2016.10.06. 14:44:09

@koala kóla = @polgári kór ?

polgári kór 2016.10.06. 14:44:31

@Yobbágy Fery: Ja, ezt sokat mondta anno az MSZMP 2010 előtt meg főleg a SZADESZ hogy a piac az isten, szabad versenyt stb. sikerült is csődbe vinni az orszgot, a SZADESZT meg az MSZPt.

bruhaha - hol vannak most azokk a szabad versenyes kapitalisták, akik a szarban is kiálllnak a ballibberek mellett? Mert a fidesz simán túlélt 8 évnyi nemkormányzást pedig ők ugye nem tisztelik a szabadversenyt....

muhaha

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.06. 14:45:04

Ha a történetke igaz, akkor ez disznóság, és nagyon nagy marha, aki ilyenre adott utasítást. A sajtószabadságon mindig szívesen lovagol az ellenzék, nem szabadnak ekkora ziccereket adni nekik. Akkor is hiba volt, ha más párt is megcsinálta ugyanezt és ha más demokratikus országokban is megcsinálják ugyanezt.

Luxusbuszslusszkulcs 2016.10.06. 14:55:18

@Yobbágy Fery: Elvtárs meg imádott vezír, ja biztos, álmodban :D A hiperértelmes, bár olvasni sem tudó ballibesek ostoba fröcsögése azért még mindig felvidít. Már csak egy hasonló ostoba fajankó kéne a másik oldalról is hogy kidegyenlített legyen a napom.

ibsen 2016.10.06. 17:52:09

Aki itt veri a nyálát hogy mennyire nem független az index és az origo minek regisztrált?a reklámpiactól ki lehet manapság független?

Gérard Duchemin 2016.10.06. 18:03:58

@Larry Silverstein: "ezért mentem el vasárnap és szavaztam NEMmel az EU mocskos migrijeire." És ezért vagy büdös, utolsó fasiszta

Gérard Duchemin 2016.10.06. 18:05:28

@polgári kór: Ez a bruhaházás meg muhaházás nagyon jellemző a hozzád hasonló trágya, szar emberekre.

Sic transit gloria mundi 2016.10.06. 20:58:33

Szegény LMP, és a mocskos közmédia. Mert ugye 2010 előtt a Rudi-Cselényi féle köztévék a Nap-Keltével az élen nyilván nagyon pollkorrektek voltak. Vagy éppen Vincze Mátyás akkori MTI-je nyilván teljesen pártatlan volt. Utóbbi ugye az ortodox bal-liberális nézeteket valló MÚOSZ alelnöke már évtizedek óta. Egyébként meg egy ilyen ügyben - ha már cikk születik belőle - hallgattassék meg a másik fél is. Ja, hogy az itt nem fontos?

Shadow#9 2016.10.06. 22:21:05

@Larry Silverstein: Matekból hanyast kaptál anno, te zsenigyerek? Szorzás megy? Úgy látom, nem igazán, de ne félj, nem vagy egyedül, kedvenced se tudja, hogy a 41,31%-nak mennyi a 98,36%-a, ezért megy a rádióban is ez az ostobaság...

Mister Gumpy 2016.10.10. 00:16:00

@ahf: Te nem Magyarországon élsz, ugye?

Baldrick68 2016.10.10. 08:14:34

"a közlemény nem járhat mások személyhez fűződő jogainak sérelmével"
Magyarra fordítva: "A kormánynak joga van lopni."
süti beállítások módosítása