Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Sztárok nem nagyon akadnak a Sztárban Sztárban

2016. szeptember 12. 11:51 sixx 109 komment

Sztár: divatos, körülrajongott színész, színésznő vagy énekes, előadóművész.

A Sztárban Sztár negyedik évadának nyitószáma, a szokásos össznépi playback alatt az motoszkált a fejemben, hogy mégis, kik ezek az emberek, és mit keresnek a tévémben? A hat férfi előadóból kettőt ismertem fel elsőre, aztán beugrott Homonnay feje is, a nők közül Király Linda, Radics Gigi megvolt, de Kozma Orsit vagy Nagy Adrit nem tudtam hova tenni. Márpedig, gondoltam magamban, ehhez a műsorhoz sztárok kellenek, mert csak velük lehet megvalósítási a címben ígérteket. Egyébként meg lehetne Sztárban Kovácsjános is a címe, ugye. Aztán a műsor végére rájöttem, hogy végül is kurvára mindegy, ki van a maszk alatt, ezt a show-t nem az énekesek, hanem a zsűri viszi a hátán.

A The Voice amerikai kiadása még ilyen, tulajdonképpen ott sem az a lényeg, mit énekelnek az indulók, azért nézik az amerikaiak hétről hétre, mert Ádám Levine, Blake Shelton, és az adott évadban éppen melléjük pakolt, másik két zsűritag (Christina Aguilera, Shakira, Gwen Stefani, Miley Cyrus, C-Lo Green, Pharrell, stb) beszólásain és megjátszott civakodásán akarnak röhögni. Nem véletlen, hogy a The Voice az amerikaiaknál sem tudott kitermelni egy igazán jó előadót. A Sztárban Sztár ráadásul nem is tehetségkutató, a tétje sem az, hogy Jancsika befut-e, és el lehet-e adni a Varga BT vállalati farsangjára felszopó embernek Vastag Csaba (kettőötvenpluszáfa, CD-lejátszót viszünk!) elé, ugyanis ezek az énekesek ezen már túl vannak, legalábbis nagy többségük biztosan.

Nem, itt a szórakoztatás a lényeg, az, hogy röhöghessünk a kissé túltolt blackface-en Kocsis Tibornál, Király Lindánál és Nagy Adrinál, vagy éppen azon, hogy ki tudja gugli nélkül megmondani, ki az a Mázs vagy Veréb Tibor, és mégis miért kellene nekem emlékeznem Kefírre. A produkciók nem voltak rosszabbak, mint eddig, a sminkek közül a Caramel és a Barry White jött be leginkább, énekhangban Veréb Tamás, Kozma Orsi, Király Linda és Radics Gigi volt igazán kiemelkedő, Veréb meg messze a legjobb, minden tekintetben. A többi produkcióban is látszott a meló, csak nem mindig jött ki belőle, Muri Enikő tuti sokkal jobb énekes, mint amilyen itt volt a rém szerencsétlenül kiválasztott Szulak-nótában, Kocsis Tibinek meg nem kell ennyire magas hangfekvésű nótákat adni, mert belehal.

Persze mellélövés nékül nincs Sztárban sztár, a Star Trek-szereplőnek maszkolt Homonnay Zsolt Meat Loaf-ja vagy Polyák Lilla Szandija elképesztően rossz volt, előbbi giccses, utóbbi értelmezhetetlen, Mázs meg inkább Komár Lászlónak nézett ki, mint Rod Stewartnak, és a hangja sem igazán stimmelt, hogy végtelenül kedvesen fogalmazzunk. A legmeghökkentőbb Vásáry André volt a fejhangon végigsikoltott Zoltán Erika-travishow-val, ami pont olyan volt, mintha Vásáry a Péterfy Borinak beöltözött Peter Srameket igyekezett volna parodizálni. A dalválasztások terén sem stimmelt minden, láthatóan inkább a produkció igényeit szolgálták és a nem az énekesek vagy a közönség kedvéért kerültak adásba, de ez valahol érthető, hiszen tévéműsorról van szó, ami pénzbe kerül, és ha le lehet csípni valamit a büdzséből azzal, hogy három énekes is csak álldogál egyhelyben, hát legyen.

A zsűri bezzeg nem foglalkozott ilyesmivel, és ez mentette meg a műsort attól, hogy egy szépen fényképezett vállalati farsang legyen. Hajós, Majka és Bereczki együtt elképesztően vicces tud lenni, Tillával kiegészítve már meg is van egy vicces panelműsor alapja, az angoloknál van egy rakás, amit át lehet venni, ha eredeti ötletre nem futja. Liptai Claudia az óvőnő szerepét vitte, legalábbis a társai rendszabályozásában, pár vicc belőle is kicsúszhatna igazán. Elég sok tehetségkutatót nézek, de ez a zsűri, a tagok közötti kémia miatt világszínvonalú. Hajós felsőbbrendűsége, cinikus megjegyzései és történetei, Majka zsigerből jövő beszólásai, vagy Bereczki egyre jobb riposztjai kiválóan működnek, az pedig ahogy Hajós a TV2-nek is beszólt a Siessünk gyerekek, jönnek a migránsok mondattal (a reklámszünetekben leadott kormánypropagandára utalva), az kifejezetten tökös volt.

A műsor pont úgy néz ki, ahogy eddig, a bevált recepten nem változtattak, egyedül a kisfilmek voltak vállalhatatlanul kínosak, mert egyik előadó sem elég jó színész ahhoz, hogy rendesen el tudja játszani a meglepődést a dalválasztást hallva, nem beszélve az énektanárukról. Az, hogy ez az évad tud-e olyan jó lenni, mint az első három, az attól függ, hogy a nagyközönség előtt ismeretlenebb előadók (mert az már nyilvánvaló, hogy van egy párhuzamos univerzum, ahol Polyák Lilla és Mázs sztárnak számít, de én egy másikban élek) mit tudnak kihozni magukból, és mennyire tudnak feloldódni, de az első adásra lehet építeni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

huncut_kata 2016.09.12. 11:56:50

Szerintem Polyák Lilla jelenleg sztárabb, mint anno az 1. évad alatt volt Bereczki vagy mondjuk Feke Pál.

Terézágyú 2016.09.12. 12:07:25

"Márpedig, gondoltam magamban, ehhez a műsorhoz sztárok kellenek, mert csak velük lehet megvalósítási a címben ígérteket. Egyébként meg lehetne Sztárban Kovácsjános is a címe, ugye. "

Miért, Megasztárban hány megasztár van??? :) És még a győztes is csak egy frissen befutott valaki lesz, nem megasztár (ugye megasztár, ha már fokozni kell, mondjuk Májkel Dzsekszon vagy ilyesmi)

Egyébként Kovácsjánosban sztár lenne a jó cím, mert a Sztárban sztár azt akarja mondani, hogy a fellépő sztárban egy másik sztár van :)

"A legmeghökkentőbb Vásáry André volt a fejhangon végigsikoltott Zoltán Erika-travishow-val, ami pont olyan volt, mintha Vásáry a Péterfy "

Ugye azt tudod, hogy elvileg neki ilyen szoprán hangja van? :)

kelemen12 2016.09.12. 12:09:57

" (mert az már nyilvánvaló, hogy van egy párhuzamos univerzum, ahol Polyák Lilla és Mázs sztárnak számít, de én egy másikban élek) "

Ez a színházi univerzum. Ugyanúgy musicalesek, mint Feke és Polyák. A legismertebb színészek közül valók.

polpetti 2016.09.12. 12:11:36

Homonnaynak valami brutálisan erős és jó hangja van! A maszkja tényleg furára sikerült, de az eredeti klipben is hasonló volt. Polyák Lilla viszont nagyon rossz volt. Az volt a szerencséje, hogy MÁZS még nála is gyengébben szerepelt, így még maradhat 1 műsort. Király Lindának is ki kéne mozdulnia a komfortzónájából, mert az nem fair, hogy az egyik versenyzőnél ezt felvetik, a másikat meg ugyanezért megdicsérik, sőt, a következő körben is olyan feladatot kap, ami neki jól áll. Amúgy, szuper jó a műsor! Rég volt ennyi jó hang egy műsorban. Ez eddig a legképzettebb évad, hiszen itt valóban olyanok vannak, akiknek ez a szakmájuk, hangilag a topon vannak, mert zenésszínházban játszanak és ott hangilag nem szarral gurigáznak, ugyebár. :)

Terézágyú 2016.09.12. 12:13:46

@polpetti:
"mert az nem fair, hogy az egyik versenyzőnél ezt felvetik, a másikat meg ugyanezért megdicsérik, sőt, a következő körben is olyan feladatot kap, ami neki jól áll."

Eleve nem fair, hogy nem sorsolják a szerepeket, hanem kiosztják. Valakik, a színfalak mögött, pofára.

katalin 2016.09.12. 12:19:03

polpettivel értek egyet, Homonnay olyan volt,mint az eredeti és a hangja sem gyengébb,viszont Polyák nagyon gyenge, ahogy Muri Enikő is. Nem irtál Kefirről,pedig sztem jól adta Szikorát, ebben a müsorban bizony benne van a tultolás is, a kikacsintás. A Veréb gyereket nem ismertem,igaz,de nagyon tetszett Caramelként, az átlényegülés nála müködött legjobban.

2016.09.12. 12:20:18

@kelemen12: Azért a mostani szereplőkkel kicsit túllőtek a célon szerintem, OK, eddig is volt 1-2 musicalszínész,de most az egyharmaduk az (Polyák, MÁZS, Homonnay, Veréb). Ráadásul ezek az emberek egy szűk réteget leszámítva nem annyira ismeretek, így jogosnak tűnhet six felvetése. Attól, hogy én láttam színpadon Veréb Tamást, elismerem,hogy a nézők nagy többsége életében nem hallott róla. Persze ez már a 4. évad, egyre inkább fogynak a lehetséges fellépők.

penna 2016.09.12. 12:25:43

sixx: Kozma Orsi vagy Kocsis Tibor? :)
"...énekhangban Veréb Tamás, Kocsis Orsi, Király Linda és Radics Gigi volt igazán kiemelkedő..."

Terézágyú 2016.09.12. 12:27:43

Elindult egyébként a csehek, a szlovákok, a lengyelek és a románok hasonló műsora is. Mármint nekik is a többedik évad.

teszt123456789 2016.09.12. 12:35:35

@huncut_kata: Rágugliztam, hogy ki az a Polyák Lilla, de még így sincs fogalmam se, a másik kettőt meg már a Sztárban sztár 1. évada előtt is ismertem.

Terézágyú 2016.09.12. 12:40:32

@teszt123456789:
mert bereczkyvel tele volt a bulvár, hogy válik szinetártól, meg ő maga is sokszor énekelt popszámokat (mondjuk polyák is ám), fekefaszt meg felkapta a média, hogy ő énekelhette Istvánt.

perszepolisz 2016.09.12. 12:41:04

A 4 évad első részeiből állítom, hogy ez volt a legjobb.

chilii · http://chilii.blog.hu 2016.09.12. 12:43:27

Azért létezik az az univerzum is, ahol Kozma Orsi sztár, vagy legalábbis ismert és elismert előadó.
Nekem Tilla ment az agyamra, hogy folyton beleröhög/röfög a zsűri mondanivalójába...

polpetti 2016.09.12. 12:44:07

@Terézágyú: Hát, igen! Pont ezért volt durva, hogy Homonnaynál ezt szóvá tették, Lindánál nem. Homonnay meg kapott egy -számára valószínűleg nehéz - előadót jövő hétre. Hiszen ő énekes színész (az ország egyik legjobb tenorja), rappelni valószínűleg kevésbé tud, míg Linda megint olyat kapott, ami fekszik neki. Mindegy, várom a folytatást! Remélhetőleg, kevésbé elfogult zsűrizéssel. :)

polpetti 2016.09.12. 12:46:03

@beat76: Egyébként, a musicalesek valószínűleg szépen sorban ki is fognak esni, ahogyan elkezdődnek nekik az őszi bemutatók próbái, mert a kettőt együtt nem lehet csinálni.

Terézágyú 2016.09.12. 12:48:26

@polpetti:
Linda megkapja valamelyik adásban Enrico Pallazzo szerepét is?????

*ártatlanul néz*

schanc 2016.09.12. 12:53:17

Ez a felvetés már a mezőny kihirdetésénél szembetűnő volt, hogy a mezőny harmadát az Operettszínház adja, de én is azt érzem, hogy talán most az volt a válogatás szempontja, hogy hangilag jók legyenek az énekesek. (Ami össze is jött, és az akadémisták szombati vergődései után üdítő volt hallani Radics Gigit, Kocsis Tibort vagy épp Veréb Tamást, hogy ki lehet énekelni a magas hangokat a helyükön, nem csak alattuk maszatolva...)
Egyébként szerintem jó kis adás volt ez, megvoltak a meglepetések mindenféle irányba. Én kíváncsian, bizakodva várom a következő adást, nem lesz ez rossz évad!

Terézágyú 2016.09.12. 12:56:40

@schanc:
Mellesleg sehol nincs az leírva ám, hogy csak popénekesek lehetnek a szereplők - sőt még az sem, hogy csak popdalokat lehet előadatni...
Külföldön adtak már elő operarészleteket is, de pl. a románoknál szinte minden adásban van egy-egy népdalénekes-imitáció is.

polpetti 2016.09.12. 12:59:00

@Terézágyú: Gonosz. :))) De nagyon nagy! :D

teszt123456789 2016.09.12. 13:00:17

@Terézágyú: Tökmindegy, hogy miért, de ismertem őket, emezt meg nem.

Chuck Νorris 2016.09.12. 13:02:20

szerintem minden idök leggyengébb Sztárban sztárja ez. Az odáig rendben van hogy összehozták hajóst, tillát, majkát egy müsorba, de hogy a fellépőknél mi volt a szempont? pár fellépöt én sem ismertem, de akit igen, azoktól sem ájultam el, nagyon gyenge amatör elöadások voltak. még azt se mondhatom hogy fiatalok, majd belejönnek, mert Sramek meg a Pál Dénes is fiatal és mégis milyen profin nyomta. de ebben a szériában, senkit sem tudtam megkedvelni, és szerintem nem is fogok.

2016.09.12. 13:03:47

sokszor a dalválasztással ejtik ki a "sztárt"...

Terézágyú 2016.09.12. 13:04:00

@teszt123456789:
"Tökmindegy, hogy miért, de ismertem őket, emezt meg nem."

Ez rettenetes...
gondolom győzikét is ismered... tehát neked ő is sztár...

polpetti 2016.09.12. 13:10:03

@Terézágyú: Ez mondjuk jó hír, ha úgy vesszük, mert ezek az emberek, akik a szakmájuknak élnek még nem celebesedtek el, hanem valódi MŰVÉSZEK. Bár, Polyák Lilla elindult sajnos a celebesedés felé, de ez legyen az ő baja. :)

schanc 2016.09.12. 13:10:56

@Terézágyú: Igen. Amúgy teljesen noname emberek végül is nincsenek.
X-Faktorból jött Kocsis Tibor, Muri Enikő (ráadásul ők döntőztek egymás ellen anno)
Megasztárból Gigi és Nagy Adri (ugyanaz a széria)
Csillag születikből Vásáry André
az Operettszínházból Polyák Lilla, Homonnay Zsolt, MÁZS és Veréb Tamás (bevallom, én őt előtte nem ismertem, de aztán olvastam, hogy az egyik legfiatalabb Rómeó, és állítólag nagyon jó is), Lilla kétszer indult A Dalban is, más számát is játsszák a rádiók
Kozma Orsi Jazz+Az, Cotton Club Singers mellett szólistaként is adott ki lemezt
Kefir a V-Tech után kezdett szólókarrierbe
Király Lindát senkinek nem kell bemutatni

Azon mosolyogtam a végén, amikor az utolsó kettő állt ott, hogy a Fem3 vagy hogyhívják új műsorvezetője (Lilla) és az Ezek megőrültek! üdvöskéje (MÁZS) remegtek a továbbjutásért :)

iszony82 2016.09.12. 13:12:43

Nekem úgy tűnt, mintha a legtöbb énekesnél igyekeztek volna egy neki testhezálló dalt/előadót választani (Király L., Kefír, Radics Gigi, Veréb T. különösen), ergo nem annyira akarták őket kilökdösni a komfortzónájukból még, gondolom majd a következő adásokban erre is sor kerül :)

A zsűri tényleg zseniális volt, még a gyengébb előadásokat is megmentik egyelőre. Remélem ennél rosszabb adások nem lesznek, és akkor nem lesz gond.

teszt123456789 2016.09.12. 13:16:59

@Terézágyú: Istenem, ne dedózzunk már, ismertem őket, és tudtam, hogy énekesek. Megfelel így, vagy belekötnél még valamibe?

andzsin 2016.09.12. 13:22:50

Ez már réges-rég kiderült, hogy ennyi sztár nincs az országban, Geszti szerint egy sincs, de mindegy.

A másik: Kozma Orsit azért lehet ismerni. Mondjuk legalább onnan, hogy a 90-es években három hölgy (ő, a Keresztes, meg a Tunyogi Orsi) énekelte végig az összes mainstream popslágert, miközben a méretes "lökhárítókkal"rendelkező modelleket tolták előre.

Terézágyú 2016.09.12. 13:24:30

@teszt123456789:
vazze, te kötözködsz, hogy "sose hallottam róla, akkor nemis sztár, és engem nem is érdekel bibíííí"

CoolKoon 2016.09.12. 13:30:15

@Terézágyú: Ez már csak így megy kicsiny országunkban. Különben meg a melót is pofára szokták adni, nem szakértelemre...

teofilka 2016.09.12. 13:30:22

"...a nők közül Király Linda, Radics Gigi megvolt..."

Irigylésre méltó, hogy megvoltak Neked ;)

teszt123456789 2016.09.12. 13:31:32

@Terézágyú: Ahhoz azért nem kell egy kaktuszénál magasabb IQ, hogy megértse valaki, hogy ezzel szemben ha hallottam valakiről, az attól nem "sztár".

Peterpapo 2016.09.12. 13:50:52

Kozma Orsi a JAZZ+AZ-ban is énekelt én onnan ismerem, Aztán volt ő a Cotton Club Singersben is.

Hock 2016.09.12. 13:55:07

Szerintem Király Linda nagyon gyenge volt...

Infomaniac 2016.09.12. 13:57:33

Hogy vártam már ezt a postot! :))

Ditti82 2016.09.12. 13:58:36

@beat76: Muri Enikő is musical/operettszínésznő.
@polpetti: Bereczki anno megnyerte, és a volt felesége is elég sokáig menetelt. :)

KissEnikő 2016.09.12. 14:05:08

Amit Toh Vera leadott, azt Kiraly Linda felszedte? :D

KissEnikő 2016.09.12. 14:06:01

@penna: Nem veletlenul irta szerintem Kocsis Orsit, en is sokat gondolok ra :D

Infomaniac 2016.09.12. 14:09:11

Azt hittem, hogy benne lesz a postban, hogy szívlapát a hangosítóknak ismét. Lehet, hogy a tv-m öregedett el, de zene és ének helyett kb zajt hallottam.

elistvan 2016.09.12. 14:15:23

Király Papa megint megvette kilóra az elő helyet. Legközelebb Király Lindának a Himnuszt adják dalnak, hátha azóta sikerült abszolválnia a dalszöveget. Egy R&B-s soulos hangú énekesnőnek Jennifer Lawrance nótát adni nagyon piskóta feladat volt. Nagy Adri és A Rod Stewartot (akit ráadásul valamilyen fura oknál fogva Aradszky Lászlónak öltöztettek) megszemélyesítő emberke nagyon megszívta, ugyanis mindkettőnek olyan jellegzetes énekhangja van, hogy az majdhogynem lehetetlen hozni. A legjobb kettő talán Kefír volt illetve Kocsis Tibi.

tingli-tangli 2016.09.12. 14:15:56

jaj már, nehogy ne ismerd a Nagy Adrit, vagy a Kozma Orsit! Sőt, mint kritikusnak a Verebet is ismerned kellene, elvégre nem nagy a magyar piac. Azt még elhiszem, hogy a győri színházból mondjuk csak a Nagy Balázst ismered, de ha őt sem, az már elég gáz.
A műsort nem láttam, de a bejátszások alapján pl. a Kefír sokkal jobb volt, mint a Kocsis Tibi, de én mindig máshogy látom, mint a zsűri. Szerintem sokkal szórakoztatóbb lenne, ha egy kicsit paródia lenne az egész, mert ha valakit nem bírnak még megközelítőleg sem hasonlóra maszkírozni, mint az eredeti előadó, az már csak parodizálni tud. Vagy ne maszkírozzanak, adja vissza az alanyt hangban és mozgásban.

Zorba the Geek 2016.09.12. 14:43:26

"Mázs meg inkább Komár Lászlónak nézett ki, mint Rod Stewartnak"

A feleségem szerint egy nagyon csúnyán bekávézott Aradszky Laci Bácsinak nézett ki, szerintem meg Hofi Gézának, a "Piál a föld" klippjéből, amikor Tina Turnernek volt maszkírozva, mínusz a szín.

polpetti 2016.09.12. 14:54:50

@Ditti82: Igen, csak akkor egyiknek sem volt premierje meg színházi fellépése. Az operettesek meg végig be vannak táblázva, gyakorlatilag szeptember közepétől. MÁZS-nak például már elkezdődtek a következő darabjának a próbái. Homonnaynak több nagy premierje és előadása lesz az évben és turnézni jár külföldre a színházzal. Polyák Lillát nem tudom, mert ő szépen elcelebesedik sajnos...Szerintem neki nincs komoly színházi munkája mostanában.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.09.12. 14:55:02

@tingli-tangli: nem, nem ismerem, és nem a színházzal foglalkozom, hanem a tévével. érdemes lenne színházra/balettra/operettre szakosodott újságírókat megkérdezned az ezek megőrültekről vagy a nézettségelemzésről.

blogoly 2016.09.12. 15:01:18

@huncut_kata: Ne viccelj ! Ha már ilyen tájékozatlan vagy legalább ne kürtöld világgá. Mitől is akkora sztár a Polyák Lilla ? Ja válik és fiatal pasija van. Celeb lett, Szinetárral a csapból is ők folynak a magánéletükkel. Bereczki a sztárban sztár elött is volt Megasztár zsüritag, majdnem megnyerte a Nagy Duetett első szériáját, és végigcsinált 3 Csináljunk fesztivált, volt műsorvezető a Szombat Esti lázban. De a Romeó és Júlia bemutatója kapcsán is rengeteget voltak rivalda fényben mint az operett hercegei, Szinetárral meg eladtak pár szászezer duettlemezt, dupla, tripla platinalemezekkel, telházas Aréna koncertel, Fonogram és egyébb dijakkal. A lemezeik megjelenésekor is rengeteget voltak a médiában.

mentaszorp 2016.09.12. 15:14:35

@Kis Pank: Linda évek óta pajzsmirigy gondokkal küzd, gyökérkém.

Coco Chanel Eszterrrka 2016.09.12. 15:28:13

Sajnos ma csak az számít sztárnak, aki a bulvárban pörög és popkarrierje van (bár mondjuk pl.Polyáknak mindekttő megvolt), pedig aki színházi híresség, az is híresség. Vagy sztár. Én konkrétan pont a milliónyi megasztáros meg ikszfatoros nevet nem tudom megjegyezni, azokat darálják tucatra, de aki Operettszínházas, az azért csak tud valamit. Már többségében. Az a baj a színházas emberkékkel, hogy aki ilyen műsorokat néz, többségében fogalma sincs, kik ők, így hamar kiesnek, esetlegesen ha jók voltak, akkor is. Bár mondjuk az már ritkább. Azért igaz, hogy egy színésztől az ilyen műsorban többet vár az ember, de én még mindig úgy tartom, hogy nekik ez egy alacsony szint, többet érnek ők ennél a műsornál (és ezt mint néző mondom, aki szereti is a Sztárban sztárt). Mondjuk nekem inkább ők menetljenek tovább, mint Király Linda. Radics Gigi ugyan Megasztáros, de kétségkívüli tehetség, így én személy szerint neki drukkolok. Hagyjuk.
Igazából, az emberek neve nekem idén ismerősebb volt, mint tavaly, mert nekem talán azért a színház kicsit jobban ül. Azért én nem hibáztatom Sixxet, hogy nem ismeri Kozma Orsit vagy Nagy Adrit, mert én sem. Mondjátok, hogy műveletlen vagyok, de ez van. A zsűroből talán a nézők közül egyedül vagyok, de nekem hiányozik Havas, nem érdekel, gondoljatok, amit akartok, nekem ő nagy színfolt volt benne. Pont azért, mert minden más zsűritag oltogat meg viccelget (időnként jól, időnként bénán), ő pedig komor és (mondhatni) bunkó. Én boldogabb lettem volna, ha Liptait váltják Hajósra (nem, én sem igazán tudom, mi okból, egyszerűen irritál a nő), de mint látom, inkább azon van a többség kiakadva, hogy Polyák Lilla vagy MÁZS nem is sztár, pedig de, csak éppen a színház világában, mindketten nagyon tehetségesek, de mindegy.

NemBíromVisszatartani 2016.09.12. 15:28:44

A musical-színész nekem tornatanár-kategória. Engem speciel vallatni lehet ezzel a műfajjal, de ez magánügy. Valahogy ezt a műsort mégis nagyon összerakták tegnap. Ahogy Sixx is írja, a zsűrinek kulcsszerepe van, és ez az EGYETLEN műsor, ahol a kémia nem izzadságszagú a tagok között.
MÁZS nem nagyon értette, hogy hol van (ez talán nem is várható el tőle), viszont Kozma Orsi (és Veréb Tamás) után állítanom kellett a pészmékeremen.

Terézágyú 2016.09.12. 15:40:57

@blogoly:
"Szinetárral meg eladtak pár szászezer duettlemezt"

Meeeennyit????
Biztos vagy te benne, hogy pár százezer? Mennyitől aranylemez mostanság egy lemez?

Coco Chanel Eszterrrka 2016.09.12. 15:47:51

@Terézágyú: Wikipédia szerint 2000 db, a platina pedig 4000. Szóval nem ül a pár százezer, de lehet, hogy csak egy túlzásként írt nagy szám volt, én nem akadok fenn rajta, mert becslésből én is gyatra vagyok.:D

Terézágyú 2016.09.12. 15:56:15

Egyébként a Polyák-Homonnay házaspárnak is jelentek meg közös lemezei, amik szintén aranylemezek lettek. Homonnaynak külön vannak aranylemezei... Polyák meg "A musicalek mellett nagy hangsúlyt fektet popzenei karrierjére is. Az Itt és most című száma 2010 óta a rádiók egyik kedvence. A 2013-as Eurovíziós Dalfesztivál magyarországi válogatóján a Valami más című dala a középdöntőig menetelt, 2014-ben pedig a Karcolás című sláger került a legjobb 30 dal közé, mely többállomásos turné keretein belül kerül bemutatásra"

Koca Caola 2016.09.12. 16:36:32

Kovácsjánosban a sztár inkább! A sztárban kovácsjános az nem jó, pont fordítva.

RobinGood 2016.09.12. 16:36:52

De jó. :-) Nekem is egyből a klingonok jutottak eszembe, de nem csak Homonnay maszkja kapcsán :-) Azon gondolkoztam, hogy van-e valami Star Trek évforduló vagy ilyesmi :-)

RobinGood 2016.09.12. 16:38:11

@Koca Caola: Mert miért? Ha Kovács János Michael Jackson "bőrébe bújik" akkor ki van kiben?

Terézágyú 2016.09.12. 16:43:32

@RobinGood:
Nekem meg az ugrott be, hogy a szlovákoknál is előadta ezt a dalt valaki, szinte ugyanilyen eltúlzott maszkban a múlt héten.... ezek összebeszéltek?

RobinGood 2016.09.12. 16:44:52

@Terézágyú: Ugyanaz a maszkmester, vagy Homonnaynak tényleg ilyen a feje :-) Vagy igazi klingon volt :-)

Atanos 2016.09.12. 16:50:38

@Terézágyú: Csak akkor meg minek kell erőltetni őt egy ilyen műsorban? Vagy amíg bent marad (remélhetőleg a jövő héten kiesik), addig majd mindig ilyen magas hangon énekelhető dalokat kap?

Terézágyú 2016.09.12. 16:51:06

@Coco Chanel Eszterrrka:
"Te nézed a szlovákot is? "

Én legalább 5-6 hasonló műsort figyelemmel kísérek. Merthogy van, amikor ennyi országban fut egyszerre ez a formátum.
Most szeptemberben a szlovák, a csehek, a lengyelek és a románok kezdtek bele egy-egy új évadba. De asszem az oroszoknál is lesz a 4. évad, meg a balti államok is reklámozzák már. Csak ők nem engedik feltenni a yt-ra a produkciókat, úgyhogy keresni kell...

Terézágyú 2016.09.12. 16:58:13

@Atanos:
"Csak akkor meg minek kell erőltetni őt egy ilyen műsorban?"

Nem "erőlteti" senki :)

"Vagy amíg bent marad (remélhetőleg a jövő héten kiesik)"

Ja, ha te kifejezetten ezt várod :)

"addig majd mindig ilyen magas hangon énekelhető dalokat kap?"

Erről beszéltünk, hogy a szerkesztők döntenek erről, pofára...

Coco Chanel Eszterrrka 2016.09.12. 16:58:23

Igen, a szlovákot tudom, mert Szlovákiában tengetem mindennapjaimat, a mamám nézi a szlovákot, én mondjuk nem, csak néha utánakukkantok. Náluk most azt hiszem ez a második széria, szerintem azzal nagyot rontanak, hogy egy éven belül kétszer is műsorra túzik ugyanazt a formátumot a szlovák tévében, de hagyjuk...

Terézágyú 2016.09.12. 17:01:02

@Coco Chanel Eszterrrka:
"Igen, a szlovákot tudom, mert Szlovákiában tengetem mindennapjaimat"

Jaaa... és a csehet nem nézitek? :)

"szerintem azzal nagyot rontanak, hogy egy éven belül kétszer is műsorra túzik ugyanazt a formátumot a szlovák tévében, de hagyjuk... "

Lehet. De valószínűleg ez akkora siker mindenütt, hogy így is menni fog.

(Mindenütt: pl. a németeknél, angoloknál, amcsiknál, franciáknál nem akkora siker :)

polpetti 2016.09.12. 17:11:07

@Terézágyú: Plusz, Homonnay emellett még zeneszerző és dalszövegíró is. Az egyik dalát az X-faktorban is énekelték még anno. :)

polpetti 2016.09.12. 17:13:52

@Atanos: Azt megnézném, hogy André mondjuk valami kellemes baritonú énekest kap legközelebb. :) Neki az elég nagy kihívás lenne!

mthrfckr 2016.09.12. 17:33:25

sztárban celebritás? :D
maga a műsor szórakoztató volt, meglepően jó produkciókkal.
hajós migránsozása meg odabaszott!

2016.09.12. 17:46:28

Ki az a Veréb Tibor?

KissEnikő 2016.09.12. 17:59:48

@Terézágyú:
""A musicalek mellett nagy hangsúlyt fektet popzenei karrierjére is. Az Itt és most című száma 2010 óta a rádiók egyik kedvence. A 2013-as Eurovíziós Dalfesztivál magyarországi válogatóján a Valami más című dala a középdöntőig menetelt, 2014-ben pedig a Karcolás című sláger került a legjobb 30 dal közé, mely többállomásos turné keretein belül kerül bemutatásra" "

Sarcasm?

Daniko 2016.09.12. 18:05:05

@perszepolisz: Egyetértek vele, hogy ez a 4. évad vonultatott fel leginkább jól éneklő sztárokat. És nagyon örülök Hajós visszatérésének. A kritika írójának üzenem, hogy elég szégyen, hogy nem ismeri az előadókat, ebből is látszik, hogy nem hiteles az, aki egy zenei produkciót véleményez, és ezekről az énekesekről és operettesekről fogalma sincs. Én csak Veréb Tamást nem ismertem eddig, és nagyon jó választásnak tartom a műsorban.

valóság 2016.09.12. 18:28:33

@polpetti: Lillának nincs munkája? Csak a Madách-ban és az Operettben is több darabban játszik + koncertezik. Vele azért foglalkozik a média, mert popzené el IS foglalkozik. Amúgy Lilla az egyik legjobb női énekes az országban. Elképesztő hangja van...az max az országra nézve szégyen, hogy nem Ők számítanak celebnek. Volt, hogy egy nem túl jó darabot néztem az egyik színházban, amiben Lillának egy kisebb szerepe volt...megmentette az előadást, olyat énekelt, de sajnos nàlunk csak a gagyit értékelik.

deniro2 2016.09.12. 18:54:02

@RobinGood: Kerek Star Trek évforduló van, ha már így rákérdeztél, idén 50 éves a sorozat.

blogoly 2016.09.12. 19:05:04

@Terézágyú: Kötekedünk-kötekedünk ? Nem mostanságról volt szó, hanem hogy mennyire volt sztár a Sztárban sztár megnyerése elött. Első duettlemezük 117 hétig volt az élvonalban a Mahasz listán, a második meg 60 hétig, de platina lemez lett a Duett Karácsony is .

mthrfckr 2016.09.12. 19:13:50

ha lenne egy vicces, kreatív csapata a tv2-nek (nincs nekik?), akkor összevágták volna a star academy zsűrizését a sztárban sztár produkciókkal. :D

tingli-tangli 2016.09.12. 19:50:51

@sixx: de a Nagy Adri ott van a Jóban Rosszban c. tv-s produkcióban, bár tudom, ez egy kritikusnak is a legalja.

Koca Caola 2016.09.12. 20:17:37

@RobinGood: mert sixx a sztárt hiányolja! Tehát nem Jackó játsza Kovács urat, hanem fordítva!

Koca Caola 2016.09.12. 20:23:39

Nem tudom ki az a Nagy Adri, de jóféle bögre!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.12. 20:42:40

Az egyik képen a kopaszodó barnabőrű férfi nem Maurice White lenne? Nekem azonnal ő jutott eszembe, de a felsorolásban nincs róla említés. (Feltehetőleg mert a produkció középszerű lett.)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.12. 20:46:43

Kozma Orsira egyébként talán illene emlékezni, ha a Kalózokat láttad. (lásd Jazz+Az)

D2 2016.09.12. 20:57:17

@Kis Pank: :DDDD Ő nem dalban erős, igaz mutogatnia van mit.

polpetti 2016.09.12. 21:06:27

@valóság: Hát, szerintem az nem baj, ha az igazi, értéket képviselő színészek nem számítanak celebnek. Lillának nem tudom, mennyi ideje van, de kb az összes tv2-es/Fem3as műsorban benne lesz, mint műsorvezető, társműsorvezető stb. Szóval, gondolom, azért van ideje. :)

polpetti 2016.09.12. 21:10:48

@blogoly: Oké, csak úgy megjegyzem finoman, hogy Homonnay együttese, az Adagio mind a 4 lemeze platina lemez lett (van, ami többszörös is), többszörös aranyelemzesek. Lillával közös lemezeik szintén aranyelemek lettek. Tehát, azért nem Bereczki pukizta a passzátszelet. :) Más zenés színházban szereplő ember mögött is van akkora teljesítmény, csak mondjuk ők nem dicsekednek vele állandóan. :)

blogoly 2016.09.12. 22:02:44

@polpetti: "huncut_kata 2016.09.12. 11:56:50 Szerintem Polyák Lilla jelenleg sztárabb, mint anno az 1. évad alatt volt Bereczki vagy mondjuk Feke Pál. " erre válaszoltam , szó nem volt Homonnayról de még zenés szinházról sem. De ha te annyira tudod, hogy ki mögött milyen teljesitmény van biztos tudsz nevet mondani ki is az. És a Mahasz szerint Lillának nemigen van semmilyen lemeze. zene.slagerlistak.hu/archivum/kereso-eloado-cim-szerint

blogoly 2016.09.12. 22:04:46

@blogoly: arany vagy platina lemeze

rensenbrink12 2016.09.12. 23:12:15

Teljesen rendben volt ez az első adás, előzetesen a nevek alapján biztos nem várt ilyet senki. Nem hátrány, hogy majdnem mindenkinek fasza hangja van, a show-t meg majd beletolják később. A zsűriben a Havas/Hajós csere alap volt, innentől nagy baj nem lesz ezzel a szériával sem.

L.A.M. 2016.09.12. 23:23:24

Radics Gigi zseniális volt, de sajnos láttam a filmet, aminek ez a főcímdala, így ahányszor meghallom, hogy "Nekem nem kell a fű, nekem nem kell a tű, ha rám hajolsz nekem csak az a gyönyörű", röhögnöm kell. Anno a moziban a teljes terem röhögött a legdrámaibb jelenetek alatt. Még Deutsch Tamás volt az ifjúsági és sportminiszter és valami drogellenes alapból adott pénzt a filmre. Emiatt iszonyú gagyi jeleneteket írtak bele, aminek az lett volna a funkciója, hogy lebeszélje az ifjúságot a drogról (az ifjúság persze szart a filmre, nem hiszem, hogy sok 30 alatti nézője lett volna). Emiatt kellett Pressernek is beleírnia a főcímdalba az erkölcsi üzenetet.

Trisi · www.alphawing.hu 2016.09.13. 06:29:57

A fekete ruhás pasi olyanra van sminkelve mintha egy klingon lenne a Star Trekböl

Terézágyú 2016.09.13. 07:23:31

@blogoly:
Miért jó az neked, hogy fikázod Polyák Lillát és nyalod Bereczky seggét????????

Magyar-e vagy?

Magentax 2016.09.13. 08:27:31

@huncut_kata: igeeeen?
Én konkrétan (és még vagyunk ezzel jópáran) Polyák Lilla nevét itt hallottam először.
Attól függ, ki milyen zenei stílust kedvel, azokat az előadókat ismeri inkább.
Nem kéne a saját nevedben ilyen sommás (és nyilvánvalóan hibás) véleményt nyilvánítanod.
Ez a saját véleményed - oszt' jónapot! Másé meg más...

blogoly 2016.09.13. 08:29:03

@Terézágyú: Jajj, bocsánat. Nem tudtam hogy ez "itt Polyák Lilla seggét kötelező nyalni mindenkinek" rovat.

É2I 2016.09.13. 08:59:33

Abszolút nem a poszthoz, de arra arcolni, hogy el bírt adni 2000 lemezt és azzal már arany lemezes... Ha jól megnézzük az ilyen máriók meg kisgrófók, egyéb piaci kategóriák, akik a nem hivatalos placcokon ennek többszörösét is eladják. Más kérdés, mennyire etalon bármelyik is. Persze pici ország, pici piac, de azért még nevetséges ilyen alacsonyra építeni a kerítést. Nyilván kell a f.szverés a kiadók oldaláról, hogy már után-nyomni kell a lemezből, annyi ment el, meg az "Arany Lemez!" matricát is csak legyártották, szóval...

Terézágyú 2016.09.13. 09:04:49

@blogoly:
Senki nem nyalja Polyák seggét. Na jó, lehet hogy valaki igen, akkor jó neki :)

Az egész úgy kezdődött, hogy Bereczky mekkora sztár, mert ismert, lemezei vannak stb. Polyák meg nem.
Erre írtuk, hogy neki is lemezei vannak, sokszor szerepel a tévében stb. stb.

Egyébként: többen beírtuk azt is, hogy az aranylemezség manapság nem kunszt - és nem jelent többszázezer eladott lemezt, ahogy te ezt fellengzősen (=csúsztatva vagy hazudva) rtad :)

2016.09.13. 09:18:01

@Terézágyú: Nem,nem az egész onnan indult ki, hogy Polyák Lilla ma nagyobb sztár, mint Bereczki volt az 1. évad előtt. Ami sajna nem igaz,mert lemezektől függetlenül Bereczki az 1. széria előtt jóval már szerepelt a Csináljuk a fesztivált-ban, A nagy duettben, zsüri tag volt a Megasztár 6.-ban, szóval aki nem színházlátogató,csak a tv-ből tájékozódik (és fájdalom,ők vannak többen), azoknak Bereczki már korábban is ismert volt, míg Lilla (bármennyire is jó hangja van) nem. Az, hogy az elmúlt 5 évben volt kb. 3 száma,amit játszottak a rádiók,ehhez kevés, főleg úgy,hogy a nagy többség a rádióban hallott számot nem mindig tudja névhez,pláne archoz kötni.

RobinGood 2016.09.13. 10:08:00

@Koca Caola: "Egyébként meg lehetne Sztárban Kovácsjános is a címe, ugye." Ebben pont ezt írja Sixx is :-)

Jackoban Kovácsjános = Sztárban "nemsztár" = Sztárban Kovácsjános

blogoly 2016.09.13. 10:17:48

@Terézágyú: Hát ez aztán tényleg jó. Szelektiven olvasod el a kommenteket és tájékozodás helyett hazugnak nevezel másokat. Bereczki Operettszinházas adattlapjáról : Zenei producere az Operettszínház musical CD kiadványainak (Mozart!, Rómeó és Júlia). Az elmúlt évek egyik legsikeresebb zenei formációja köthető az ő és felesége, Szinetár Dóra nevéhez - Musical Duett címmel több mint 150 ezer lemezt adtak el. www.operettszinhaz.hu/operett.php?pid=artist&szId=164 Ez kb 7 éve nem volt frissitve.
Es egy másik cikkből : Musical Duett (2007) című albumuk tripla platina lemez lett, a Musical Duett 2. (2008) pedig dupla platina. Szinetár Dóra és Bereczki Zoltán lemeze remekül fogy – vázolta Kámán Ildikó, az EMI marketing menedzsere, aki azt sem titkolta, a lemezkiadó nagyon büszke, hogy a Musical Duett című album a napokban rekordot állított fel a Mahasz-listán. Tény, hogy ez az album összesen 117 hetet, azaz két évet és valamivel több mint három hónapot töltött a Top 40-ben. A rendszerváltozás óta piaci alapon mért sikerlistán ilyen hazai csúcsteljesítményre még nem volt példa. Minden újabb eladott példánnyal megdöntik a saját rekordjukat. Jelenleg csak Lady Gaga (26) előzi meg őket, az amerikai pophercegnő Fame (2008).

Terézágyú 2016.09.13. 10:44:25

Jó, akkor berecki a zisten.

Esetleg beszélhetünk magáról a műsorról is.

rókafarka 2016.09.13. 11:41:38

@Kis Pank: kéne egy tripla oldalas playboy roluk........

ga_zsi 2016.09.13. 13:06:19

Bereczki nem rossz, de anno kellett neki Dóri és az após ismertsége, valljuk be. azóta kinőtte magát az árnyékukból. Lilla nem rossz, de nekem kicsit furcsa, hogy az öregedő (írhatom, mert jóval idősebb vagyok nála, tehát magamat is leöregezem) nőci fog magának egy kölyköt. (nála már csak Janza Kata nevetségesebb) plusz már ő is műsort vezet, ami nekem nem igazán jó ajánló levél. Homonnayt nem szeretem.elismerem, nagyon tud énekelni, de nem szeretem.MÁZS szintén egy öregedő ficsúr. már nem áll jó neki ez a szerep. Lindát én szeretem, meg tudom érteni a súlyproblémáját, a betegségét, egy cipőben járunk. plusz én a hangját is nagyon szeretem. Gigi nagy kedvenc, már régen. Adri nekem 12 egy tucat. Kozma Orsit kedvelem még a Geszti féle együttes óta. gratulálok neki az ikreihez is. Enikő az Enikő.Tibó sokat fejlődött, itt remélem többet is fog mutatni a tehetségéből. Kefírről nekem először mindig mint Zimány Linduka volt pasija jut eszembe, itt viszont nagyon jól hozta a z R-go-t. André rém rossz volt. Veréb Tamás nagyon nagyon jó volt az este győztese. nekem összeségében nagyon tetszett, jó szórakoztam rajta.

Hülye aki elolvassa! 2016.09.13. 13:56:58

Egyetlen értékelhető zenés show műsor évek óta a kereskedelmi csatornákon.
Pedig egyszerű a receptje: nem herevasaló, farkukat pörgető, dubajozó semmirekellők ökörködnek, hanem valódi produkcióra képes előadók. Továbbá ezek az előadók nem főznek, nem sáros medencében fetrengenek, nem idióta vetélkedőben vesznek részt, hanem azt csinálják, amihez értenek: énekelnek.
Ráadásuk a TV2-n valahogy képesek kiválasztani olyan zenei összeállítást, ami valóban szórakoztató széles közönség számára. És igen a zsűri is jól van összeállítva.
Valaki szóljon már az RTL-nek, hogy próbálják már ezt lemásolni! Hátha ott sem mindenki idióta.

Hülye aki elolvassa! 2016.09.13. 13:59:30

Csak nekem jutott eszembe a Rod Stewartnak maszkírozott MÁZS-ról Aradszky László?

Mutyuer 2016.09.13. 22:20:39

Most Nem volt kritikus sixx. Egyetertek minden szavaval. Valaki felvetette a sorsolast, nagyon jo otlet! Sokkal viccesebb lenne es igazsagosabb

Noiree 2016.09.14. 11:45:00

Csak nekem tűnt úgy, hogy 1-2 versenyző rém kínosan érezte magát az este folyamán? Polyák Lilla pl. Bár ezzel az embertelenül idióta dallal nem is csodálkozom... Radics Gigi nekem egyébként szimpatikus, de ez a "szerelem a utolsó vérig, szeretlek a Zutolsó percig" borzasztó volt... és minden egyes alkalommal így énekelte. Néha elég érdekes arcokat vágott különben, mikor (csak gondolom) azt hitte, hogy a kamera már nem rá fókuszál. Mintha neki se nagyon jött volna be az este. Egyébként nem azért hozták be idén a fél Operettszínházat, mert az előző évadban nagyon sok volt a kritika a produkciók minőségével kapcsolatban? Talán több olyan énekest akartak, akinek van rutinja abban is, ha játszani kell.

évisokk 2016.09.15. 08:46:59

@Noiree: Radics Gigit mindig is utáltam a betegmacskanyávogása miatt, viszont itt parodizált és jól (anno Linda énekelt így, sőt néha még most is akcentussal énekel)

bré king 2016.09.19. 16:03:29

Ebben a műsorban mindig a koncepció része, hogy a testalkatot is utánozzák,
és rengeteg dagadt utánzás van, pl Lajcsi, Bergendy, Adele, stb.

Amikor a Gigi a királylány számát énekelte, akkor ez miért maradt ki?
És miért nem tűnt ez fel senkinek? (pl zsűri....)
Gigi kiállt, és simán rá lehetett volna pakolni még egy fél disznót, hogy
úgy nézzen ki mint a királylány, de itt semmi nem volt!

Miért ilyen szent tehén? :)

A kérdés "b-része", hogy amúgy a tv2 miért nyalja ennyire látványosan a királyék seggét?

petike190 2016.09.27. 09:09:54

Azert az ciki, hogy a cikk iroja nem ftudja hiva tenni Kozma Orsit.... :D Komoly munka all mar az enekesno mogott. Nem hallani manapsag radioban szamait de azert van egy karrierje neki is.
süti beállítások módosítása