Az M4 Sport a köztévé utóbbi 25 évének legsikeresebb vállalkozása, a több tízmillió forintért vásárolt sportjogokkal valóban olyan tartalmat tudnak képernyőre pakolni (nem az NB1-re vagy a Megye II-re gondolunk), ami érdekli a nézőket, a BL-meccsek, a magyar válogatott selejtezői és a Forma-1 a nevetségesből az elfogadhatóba emelik az MTVA nézettségét, ami egyre inkább megközelíti a TV2-csoportét, és a nyári labdarúgó Európa-bajnokság, illetve a riói olimpiai közvetítéssel meg is fogja előzni azt.
Éppen ezért hír az, hogy az M4 régi munkatársaktól szabadult meg nemrég: Mezei Dániel és Zelenyánszky Balázs riporterek, valamint Suba Kata szerkesztő sem tagja már a stábnak. Mezei, ha minden igaz, ráadásul sms-ben tudta meg, hogy gáz van, ami az eleganciától elég messze van, ugye. A hírt leközlő Bors szerint Mohay Bencét levették a vizes sportokról, mert ezeket a főszerkesztői posztról visszatérő Knézy Jenő közvetíti majd.
És ha már Bors, akkor egy vad találgatás is belefért a cikkbe: így, hogy Héder Barna vezeti az M4-et, nem kizárt Palik László visszatérése sem, de ezt nem tudjuk elképzelni így nagy hirtelen. Az üggyel kapcsolatban megkerestük az MTVA sajtóirodáját, amint válaszolnak, kiegészítjük a cikket.
UPDATE: az MTVA sajtóosztálya szerint
- Ezek még lezáratlan, folyamatban lévő munkajogi ügyek, így nem lenne szerencsés, ha az MTVA - mint munkáltató - kommentálná a vonatkozó sajtóhíreket.
UPDATE2: aztán csak válaszoltak bővebben:
- Az SMS-ben történő fölmondás egyszerűen nem igaz, a főszerkesztő személyesen beszélt az érintettel, ahogyan kultúremberek között az szokás.
- Knézy Jenő visszatér, és úszást közvetít.
- Hogy Mohay "nem közvetíthet", az sem helytálló.
heimdall 2016.04.13. 08:58:08
Ja, azon jót röhögtem, hogy Jakupcsek miután elpicsázták az mtv-től, a másik akolban talált magának helyet. Szóval van az a pénz.
Az antiochiai szent kézigránát 2016.04.13. 08:59:51
implode 2016.04.13. 09:02:50
umidmerchant 2016.04.13. 09:08:52
murray 2016.04.13. 09:12:48
cukkmukk 2016.04.13. 09:16:13
Reszelő Aladár 2016.04.13. 09:20:23
Palik visszatérése minimum fura lenne, a Szujó-Wéber kettős talán az egyik legjobb páros aki valaha F1-et közvetített. Mondjuk 3-asban érdekes lenne a mutatvány, egy próbaközvetítést megérne.
Aradebil 2016.04.13. 09:23:44
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.04.13. 09:25:53
mentaszorp 2016.04.13. 09:26:03
évisokk 2016.04.13. 09:27:09
KisKnézy... hát jól elröhögcsélt az Eurosporton a kerékpár közvetítéseken. Az apját (Isten nyugosztalja!) se bírtam, de a fiú még iszonyú beképzelt is.
Szerintem Faragó Ricsin, Gundin, Szántó Petrán kívül nincs igazán jó sportriporter.
A sportos csatornák tagjai úgy anblokk borzasztóak (pl. Topor Csaba visításai).
Elképzelésem sincs, kikkel fognak foci EB-t, olimpiát közvetíteni... ??!
illaberek 2016.04.13. 09:34:31
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2016.04.13. 09:34:34
Philip F. Queeg 2016.04.13. 09:35:59
A kis Knézy a két említettnél klasszisokkal jobb.
Szamiz67 2016.04.13. 09:42:19
Mezey-t nem kedveltem,elképesztő pesszimistán közvetített sport meccseket, de 4-5 éve átlendült ezen és megütött egy normális szintet.
Mohay Bencének jó érzéke,stílusa van, tetszik a stúdiós munkája, ifj.Knézy nagy visszalépés lesz, egy érzéketlen, nem túl okos,arrogáns vadbarom érkezik.
Kár amúgy a csajokért (ifj.Knézy érkezésével pláne) Somogyi Dia és Mérei-Petrovics nagyon felkészült,nagyon kellemes riporteri munkát végez, igazi profik,csak nem arcoskodnak annyit, mint egy-két férfi kolléga.
arckönyv 2016.04.13. 09:51:47
véleményM 2016.04.13. 09:57:38
Kiváltképp a "Kapcsolják be biztonsági öveiket......" idióta szlogenje tud felhúzni, ahogy Michael Buffer-i magasságokba képzeli magát, na meg a dilettáns benézései.
R.T. Flakfizer 2016.04.13. 10:01:33
Dani, tudtad, hogy az mtv-től kirúgott emberek nem kapnak végkielégítést? :)
sms2:
mi van?! nem tudtam.
sms3:
akkor most már tudod. XD
sms4:
anyátokat!
sms5:
naaaa! azért bunkóba nem kéne lemenni. :(
kispufi 2016.04.13. 10:01:56
dreamhotep 2016.04.13. 10:15:32
furo80 2016.04.13. 10:20:41
bda 2016.04.13. 10:28:34
Kérdés mire vágysz? Ha kabaréra akkor javaslom neked Stand up comedyt, Dumaszínház és társait. Én az F1-en nem röhögni szeretnék, hanem tartalmas, pontos információkat, hogy mi miért történik, ehhez Szujó, Wéber páros közelebb áll mint a Palik, Czollner-féle. Tény Szujóék sose lesznek egy Christian Danner, Heiko Wasser vagy Murray Walker, James Hunt páros, de még mindig jobb mint az autósport csúcsában bütykölésről, szaszerolásról, beakasztotta a húskampót és társasi zöldségeket hallgatni.
bda 2016.04.13. 10:29:10
Levys 2016.04.13. 10:30:37
megvagyhadnagy 2016.04.13. 10:36:08
évisokk 2016.04.13. 10:38:33
Nem értem, annyi helyen, oly sokan tanulnak sportriporternek... hol vannak az ifjú tehetségek??
Persze a nagy öregek se voltak jobbak, csak az idő megszépít. Vitray felsőbbrendűsége, Knézy modorossága, Vitár Robibá hülyeségei, Gulyás langyossága eltűntek.
A mai világban az kell, hogy valaki alaposan felkészült legyen, majdnem szinkrontolmács szinten beszéljen nyelv(ek)et, kellemes hangja legyen, tudjon szépen magyarul beszélni és artikulálni, fenntartsa a figyelmet a teljes műsoron át... biztos kihagytam valamit. :)
A Sport tévén és a Digi tévén hallok néha jó hangokat, de nem tudom archoz kötni, így a nevüket se ismerem.
Aradebil 2016.04.13. 10:39:20
mentaszorp 2016.04.13. 10:51:58
kisr 2016.04.13. 10:57:55
Ken Adams79 2016.04.13. 11:01:14
Egyébként lehet, hogy nem úgy rúgják ki őket, hogy aztán külsősként pedig igényt tartanak rájuk?
Pl, ha majd lefut az EB, Olimpia, akkor már nincs szükség ennyi munkatársra és nem alkalmazzák őket - külsősként.
De alapból jók ezek a hírek, nagyjából a 3 hírből kettőről kiderült, hogy nem igaz :)
DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2016.04.13. 11:01:43
Ragi 2016.04.13. 11:02:16
Karcsibácsi37 2016.04.13. 11:10:36
kiraly5002 2016.04.13. 11:13:21
Palik pedig térjen vissza minél hamararabb , az f1 közvetítésein nőttem fel ,imádom!
Mazzzzu 2016.04.13. 11:23:49
eveMarlowe 2016.04.13. 11:24:39
Jó ez az M4 amúgy tényleg, lány létemre sokszor inkább azt nézem, mint a szokásos gagyi műsort :)
jorosz5 2016.04.13. 11:29:50
Ronin 2016.04.13. 11:33:05
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.04.13. 11:49:51
A lényegre tapintottál, én csak a poénok kedvéért kapcsolnék oda/nézném az F1-et ha Palik lenne az egyik arc a mikrofon mögött, mert nem érdekel a Formaegy.
Halál unalmas, megnézek 3 kört és már fáj valamim, a Moto gp valamivel izgisebb, meg abban nincs 70 kör.
évisokk 2016.04.13. 11:53:24
Van pár idegesítő figura még: pl. Matuz Krisztián, Kaplár F. (már elmehetne nyugdíjba!!)
Mezei hangja engem inkább felidegesített, mint megnyugtatott. :))
F1-ben nekem bejön a Szujó-Wéber páros. Noha Szujó szlogenje ugyanúgy kiakaszt, mint anno Knézy Jó estét, jó szurkolást-ja.
Atanos 2016.04.13. 12:00:04
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.04.13. 12:00:52
Jó a Hajdúbé, csak ne nyomatna annyi statisztikát.
Matuz Krisztián is feljavult, és Egri Viktor is jobb lett.
Méhes Gábor néha indokolatlanul emeli meg a hangerejét, néha egy bedobást olyan hévvel nyomat mint ha gól lenne :)
Atanos 2016.04.13. 12:03:17
arcsike 2016.04.13. 12:19:01
De ezért az eresztésért sem kár.
Kaplár egy igazi kretén. Kanál vízben tudnám megfojtani mikor meghallom h "nemkikényszerítettönhiba"-zik tenisz közben.
Sajnos jó kommentátorból nagyon kevés van. A teljesség igényével: Szabó G, Hajdú B, Gundi, Faragó Ricsi, Szántó Petra, 'oszt annyi.
2016.04.13. 12:31:24
Ketrecharcot és profi bokszot mi az anyjuk p*csájáért nem közvetítenek?
magaslabda 2016.04.13. 12:38:00
gumicsonti 2016.04.13. 12:42:31
Ezt egyébként mi sem bizonyítja jobban, minthogy a két azaz 2 db országos kereskedelmi tv a déli, napközbeni időszakot eladja jós- és ezoterikus népművelő műsorkészítőknek. Tehát még az igen színvonalas dél-amerikai sorozatokat sem éri meg ilyenkor ismételi, mert nem lehet ekkor jól eladni a reklámokat....
dreamhotep 2016.04.13. 12:46:11
falum 2016.04.13. 12:57:35
falum 2016.04.13. 12:59:30
góóól 2016.04.13. 13:01:44
Secnir 2016.04.13. 13:08:50
-persze, hogyne
"a főszerkesztő személyesen beszélt az érintettel, ahogyan kultúremberek között az szokás."
-miután megjelent a cikk.
tantum verde 3 2016.04.13. 13:22:58
Akkor ennek alapján kb. egyik magyar sportriporter sem alkalmas sportriporternek.
Beszélni nagyjából semmilyen nyelven nem beszél egyik sem, angolul valamennyit gagyognak, de olyan kis nyelveken sem tudják kiejteni a játékosok nevét, mint a spanyol, német, francia. A valóban nem egyszerű portugált, hollandot, esetleg oroszt már nem is említem.
(Arról most csak zárójelben, hogy amíg focizott, a francia Sylvain Wiltord nevét minden magyar riporter - még az általam egyébként kedvelt Hajdú B. és Faragó Ricsi is - szilvian viltord formában ejtette a szilven viltor helyett, és a szóvégi d el nem hagyása még megbocsátható, de az, hogy a betűk sorrendjét sem tudták kiolvasni éveken át, de egyik sem ám, az már kicsit nehezebben. Meg hogy Pizarro nevét mindegyik piddzarónak ejtette piszarro helyett, holott semmi köze a pizzához, nem olasz, hanem dél-amerikai spanyol. Hogy a portugál Abel Xavier (abel savjer) neve mekkora gondokat okozott nekik, arról nem is beszélnék, véletlenül sem találta el senki még közelítőleg sem, de még Nuno Gomes nevét sem, aki ugye nem nyunyó gomez, hanem núnu gomis... a portugál tényleg nem egyszerű, de azért meg lehetne kérdezni egy portugál kollégát a meccs előtt.)
Az a másik, hogy a többségük nem tud értelmes magyar mondatokban beszélni.
Szóval amiket leírtál, az valóban tök jó követelmény lenne, csak ez alapján az összes magyar sportriportert ki kellene rúgni, mert max. a kellemes hangszín van meg, de az sem mindenkinél.
Nagyjából azt a színvonalat bírja hozni a többség, mint a kerületi kisközösségi rádiók rádiósai, csak azok legalább hobbiból, ingyen csinálják, és csak kerületen belül lehet őket fogni.
Raven1975 2016.04.13. 13:26:42
Jancsiszeg1980 2016.04.13. 13:34:52
tantum verde 3 2016.04.13. 13:39:56
Méhes?
Csak ne kézilabdát meg focit közvetítsen, mert abban rettenetes.
A szörnyű az, hogy ezzel együtt még a jobbak között van, de csak azért, mert olyanok közvetítenek kézit, mint a szarabbnál szarabb kényszerszójátékokat erőltető Egri Viktor meg Matuz Krisztián, akiket mikrofonközelbe nem lenne szabad engedni.
Mezey tényleg totál alkalmatlan a szakmára, a baj az, hogy a Sport TV és az MTVA nagyjából teljes stábja szintén. Előbbiből a spanyol bajnokikat közvetítő csóka valami elképesztően szar.
Knézy egyszerűen csak irritáló és nagyképű, ahogy az apja is az volt - elég gyakran mondott egetverő hülyeséget, és soha nem javította volna magát. De a legszebb az volt, amikor az 1999-es BL-döntőn vagy 60 percen át focivakozta Fergusont, aztán a végén 2 perc alatt berámolt kettőt a ManU a Bayernnek, és nyertek.
Vitrayt azért szerettem, mert felfogta, hogy a tévé nem rádió, nem kell folyamatosan fosnia a szót, ha nem történik semmi, és a nézőt kurvára nem érdekli, hogy mi történt a középcsatár kislányának kutyájával 3 évvel ezelőtt, az érdekli, ami a pályán történik vagy nem történik.
tantum verde 3 2016.04.13. 13:44:00
Na igen, ő legalább magát sem veszi komolyan, kb. ugyanolyan baromságokat mond, mint a többi sportriporter, de ő legalább szándékosan, és néha tényleg vicces.
Bár a fél ország menne megostromolni a tévét, ha Horti közvetítene.
Lecso11 2016.04.13. 13:51:36
>>Kultúremberek vagyunk, megbízunk egymásban!<<
slowMotion 2016.04.13. 13:53:23
Pistike1 2016.04.13. 14:01:19
mh1973 2016.04.13. 14:06:25
papas 2016.04.13. 14:09:37
mezeivel még a magyar érdekeltségű vízilabda olimpiai döntő is borzalmas volt, a foci, meg moto gp közvetítéseiről nem beszélve. ugyanez a helyzet mohay bence esetében is, a kazanyi produkciója már nekem volt kínos. nem kár értük.
The Crazy One 2016.04.13. 14:22:11
dr. v.b.1990 2016.04.13. 14:51:36
"Mezei Dani anno Duna tévés volt, a nagy összeolvadás után került ebbe a bandába, "
Mezei olyan 2000 körül került az akkori MTV-hez és a nem a jó pár éve ezelőtt bekövetkezett összeolvadás után.
Komojtalan 2016.04.13. 14:52:06
dfens111 2016.04.13. 15:01:54
Mérgező Hulladék 2016.04.13. 15:12:11
@tantum verde 3: múlt héten jelentették be, hogy Horti focit fog közvetíteni az MTVA-nak :) Igaz, csak neten.
www.m4sport.hu/2016/04/07/horti-gabor-megmutatjuk-az-oszinte-focit-a-vilagnak/
Amúgy az derül ki a hozzászólásaidból, hogy lényegében senki sem alkalmas sportriporternek szerinted, legalábbis azok közül, akik ezt csinálják. Mi ennek az oka? Vannak jók, csak nem kapnak lehetőséget? Vagy kizárólag idiótákat vonzana ez a szakma, és még így is a legjobbakat látjuk, halljuk közülük?
dr. v.b.1990 2016.04.13. 15:27:56
tantum verde 3 2016.04.13. 15:54:49
Az túlzás, hogy senki, de kevesen.
Hajdú B. és Faragó, ha jó napja, van, akkor Gundel, esetenként Szabó Gábor, a régiek közül Vitray.
(Én mondjuk leginkább csak kézilabdát meg focit nézek, utóbbiból is magyart nem, szóval a többit közvetítő riportert nem ismerem/nem érdekel, szóval hogy a dartsot meg az amerikai focit, netán a fingóversenyt ki hogy közvetíti, fogalmam sincs.)
De mondjuk Léderer, Világi és a korábban felsoroltak egynémelyike eléggé a legalja.
Szerintem eléggé kapcsolati alapon lehet bekerülni ebbe a körbe.
Tényleg hallgasd meg őket, mennyire magyartalanok (pl. a feltételes múlt múlt idővel már sokszor meggyűlik a bajuk, hogy hova is kerüljön a volna szó), mennyire nem tudnak épkézláb mondatokat alkotni élő beszédben, rosszul hangsúlyoznak, és ami mindennél nagyobb baj, hogy tényleg nem hajlandóak utánanézni a nevek kiejtésnek sem. Egy sportriporterél azért alap lenne, hogy a német, francia, angol, spanyol, olasz, orosz neveket legalább hibátlanul ejtse, és Agüero ne agüéró legyen, hanem augero (az u-n csak azért van 2 pont, hogy ejteni kell az u-t, mondjuk a magyarnak nehéz a szóvégi rövid o, mert a magyarban mind hosszú, de mégis), Sergio Ramos ne szerdzsó legyen, hanem szerhio, Jesus Navas ne jézusz, hanem heszusz, Reus ne rajsz, hanem rojsz stb.; azt nem várom, hogy Ronaldo runáldu legyen, mert az már tényleg kicsit affektálóan hangzik magyarul, de azért legalább az alapok legyenek már meg, ha ezért fizetik őket; ez a mostani helyzet a riportereknél olyan, mintha mondjuk sixx nem tudna helyesen írni).
Hortit bírom, de azt inkább kabaré helyett. Annyira van jó, mint egy átlag Showder klub, sőt, nagyon sok ott fellépőnél jobb is (a SK nagyon felhígult mára, van, aki dadog is - egy alapvetően beszédre épülő produkcióban, szánalmas, mellesleg humora sincs).
tantum verde 3 2016.04.13. 15:56:04
Slepy 2016.04.13. 16:04:09
Bambano 2016.04.13. 16:13:45
ilyenkor jó lenne palik, elkezdene gyulámozni, meg mondaná a marhaságokat, amik kisvártatva mémmé válnának.
Slepy 2016.04.13. 16:29:03
Palik anno keverte a pilótákat. A csapatokat is, Williams-t a Sauber-el egyfolytában. A másik közvetítőt Czollner Gyulát rendre kioktatta. Elvolt szállva magától, miközben full sötét volt az F1-hez. Rettentő idegesítő volt. Viszont az utolsó éveiben már olyan sz@rul közvetített, hogy már azért volt "jó". Legalább lehetett rajta röhögni. Úgyhogy inkább jöjjön vissza, hátha szórakoztatóbb lesz mint ez a mostani két szerencsétlen.
dr. v.b.1990 2016.04.13. 18:00:26
" Egy sportriporterél azért alap lenne, hogy a német, francia, angol, spanyol, olasz, orosz neveket legalább hibátlanul ejtse"
1. Azt gondolom, hogy fordított esetben sem biztos, hogy a kommentátorok úgy ejtik ki a magyar játékosok nevét, ahogy kell
2. Faragó az 1994-es VB-n, ahol úgy ejtette a brazil játékosok nevét, ahogy kell és rajta nevetett az egész ország. Vagy a legutóbbi VB-n P. Fülöp Gábor elkezdett "Hámesz" Rodrigezni , ő is megkapta érte a magáét.
3. Szerintem egyszerűen hülyeség ezen rugózni.
tantum verde 3 2016.04.13. 18:20:56
1. Kb. magasról leszarom, hogy egy külföldi hogy ejti egy magyar játékos nevét, viszont a magyaroktól elvárom, hogy legalább közelítőleg úgy ejtse a külföldiét (nem kell egy francia esetében tökéletes franciás vagy angol esetében tökéletes angolos kiejtés, elég, ha magyar hangokkal közelítőleg visszaadja) ahogy azt kell.
(Nem mellesleg a magyar meglehetősen kis nép és kis nyelv, fura kiejtéssel, míg az általam felsoroltak a világ legnagyobb nyelvei. Azt én sem várom el, hogy a magyartól kissé nagyobb nyelvnek számító hollandot, esetleg a litvánt vagy a mongolt jól ejtse, mivel azt én sem tudom, hogy kell, így nem zavar, de a fentiek azért nagyjából egy sportriportertől elvárhatóak.)
2. Csak hülyébbek röhögtek rajta, másrészt portugál portugálosan ejtette, a brazil portugál azért kissé más.
a legutóbbi VB-n P. Fülöp Gábor elkezdett "Hámesz" Rodrigezni - rodrigeszezni, ha már. De azóta mindenki hámesznek ejti, érdekes, mi? Ja, és nem rodrigez, mert a spanyolban nincs z hang, hanem rodrigesz.
Szerinted lehet, mások meg nem igénytelenek.
Ráadásul annyi pénzért, amennyit kapnak, ez nem túl nagy elvárás, kb. 30 név kiejtését kell meccsenként megtanulni, a cserékkel együtt. Akinek ez nincs meg 10 perc alatt, keressen más szakmát.
jorosz5 2016.04.13. 18:25:33
dr. v.b.1990 2016.04.13. 18:48:57
Tatanka Jotanka (törölt) 2016.04.13. 19:42:52
tantum verde 3 2016.04.13. 20:20:20
Azért, baromka, mert... Na mindegy, leírtam fentebb, tanulj meg olvasni.
@Tatanka Jotanka:
Elég lenne, ha meghallgatnál. :-)
Egyébként tojást sem tudok tojni, de meg tudom mondani egy tojásról, hogy jó-e vagy rossz.
megamedve 2016.04.13. 20:38:09
én vagyok vazze 2016.04.13. 21:17:31
Atanos 2016.04.13. 22:53:18
Atanos 2016.04.13. 22:54:28
évisokk 2016.04.13. 23:01:12
Lehet, hogy arra rosszul emlékszem, mikortól volt mtv-s Mezei, de előtte Duna-s volt, Réz segédje (konkrétan Zalakaroson ők forgattak 1 autó-motorsport évvégi díjátadóján, amin volt szerencsém ott lenni)
Szántó Dávidért kár, hogy kiszállt a közvetítésekből, szépen beszél, értelmes, vizes sportoknál nagyon el tudnám képzelni.
balfa 2016.04.13. 23:22:55
szbszig 2016.04.14. 03:05:38
lobster thermidor 2016.04.14. 06:06:53
Mérgező Hulladék 2016.04.14. 10:38:55
De be kell valljam, a kis Knézyt annyira nem bírom elviselni, hogy tényleg inkább némítom az egészet. Azt hiszem, ezt édesapámtól örököltem, ő az idősebb Knézyn húzta fel magát annyira mindig, hogy az első félidők felétől már nem is a meccseket nézte, hanem Jenőt szidta.
@tantum verde 3: az a baj ezzel, hogy nehéz meghúzni a határt. A többségnek megfelel az Agüeró, a Cselzi (a kilencvenes évek elején hallottam Eurosport összefoglalóban Kelszinek is, azért az durva volt), keveseknek meg jól esne az eredeti hanglejtés is. Mi az, ami már sok (pl. F1-ben a Jaguar)? Aztán ott vannak még a olasz eredetű argention, a német eredetű amerikai stb. nevek is, ahol nagyjából a név viselője tudja egyedül, hogy hogyan ejti ki, és gyakran másképp honosodik meg a kiejtés egész Európában (vagy például Sergio Perez azt kérte, hogy 'Szerdzsónak' mondják a nevét, mert már így szokta meg).
És akkor még tényleg nem beszéltünk a kisebb nyelvekről: melyiket illik tudni, melyiket nem? A százmilliós japánt, koreait nem?
cukkmukk 2016.04.14. 11:14:04
péti 2016.04.14. 11:53:38
Gundel meg csak vezessen csak vetélkedőt az jól áll neki.
A valaha volt egyik legsokkolóbb labdarúgómérkőzésen/ brazil-német 1:7 vb elődöntő 2014/ talán nem statisztikai adatok darálásával kellene untatni a nézőket 0:3 után is. A kevesebb talán több lett volna...
Annyira belefelejtkezett a statisztikákba, hogy szinte nem érdekelte, mi folyik a pályán. Egy kapuratartó labdánál még el akarta mondani a statisztikai adatot, és lemaradtunk mi történik. Egy elődöntőnél. Semmi érzelmi pluszt nem adott hozzá a meccshez, egy ilyen meccshez. Abból a letargikus hangulatból ami ott lehetett átjöhetett volna valami az ő segítségével...
mizrolist 2016.04.14. 12:25:45
tantum verde 3 2016.04.14. 14:48:32
Gondolom, van olyan, hogy felmondási idő, ami alatt még dolgozni kell, ha a munkáltató igényt tart rá.
tantum verde 3 2016.04.14. 14:51:42
Olvasd el még egyszer, ott van a válasz.
tantum verde 3 2016.04.14. 14:58:13
Igen, azt én sem bírom, hogy úgy érzik, folyamatosan fosni kell a szót.
Vitrayt azért szerettem, mert csak akkor beszélt, amikor kellett, egyébként meg úgy volt vele, hogy tévé, látják a nézők is, nem kell rádiós-szepesygyurisan minden játékos minden lépését közvetíteni.
Ami a legsokkolóbb mérkőzést illeti, azért a holland-spanyol 5-1 sem volt piskóta ugyanazon a vb-n. Regnáló világbajnokot szerintem ennyire még soha nem vertek meg.
(A braziloknál, ha nem is ekkora arányban, de várható volt a vereség, nincs igazán jó játékosuk már évek óta, azért sztárolják a nagyjából közepes képességű Neymart. Olyan persze soha nem lesz már, mint a Pelé-féle válogatott volt, tele sztárokkal, de azért a következőkben is volt mindig 3-4-5 sztárjátékos, most senki.)
péti 2016.04.15. 12:02:54
andrásúr 2016.05.05. 18:26:07