Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kérdéses Azurák Csaba és Várkonyi Andrea sorsa, Pálmai L. Ákos jöhet a Tényekhez

2016. március 30. 08:38 sixx 78 komment

8260081_a5fc62cb01b22703f9584551b4be4b4c_x.jpg

Azurák Csaba tavaly márciusban, a jelenlegi Origo-főszerkesztő-helyettes Gábor László távozása után vette át a TV2 aktuális műsorainak főszerkesztői posztját, amivel tulajdonképpen megszűnt a Tények főszerkesztői pozíciója is. Ezt nyögi most is a TV2, hiszen Kökény-Szalai Vivien a hírműsorokért felel ugyan, de előéletéből (Bors celebhírek, Story magazin, botránykönyvek)  kiindulva nagyjából annyi köze van a hírszerkesztéshez, mint nekem a harangöntéshez, és tessék elhinni, hogy elképesztően hitvány harangokat öntenék, már ha.

A Tényekhez kell egy új főszerkesztő, és ugyan Azurák Csaba kézenfekvő lenne, de hülyén venné ki magát, ha kineveznék (meg el sem nagyon vállalná). A posztra legesélyesebbnek az a Pálmai L. Ákos tűnik, aki az RTL Fókuszában volt riporter, utána a TV2 Aktívját és Magellánját szerkesztette, majd átment az Origóhoz, ahol egyszer csak főszerkesztő lett belőle. A helyére nemrég nevezték ki György Bencét, a TV2 kettővel ezelőtti programigazgatóját, szóval a kígyó szépen a saját farkába harapott, és minden bábu a helyére kerülhet A Nagy Kormányzati Sakktáblán. 

A beígért Napló beindítása azonban elég nyögvenyelősen indul, vagyis inkább sehogy, mert egyszerűen és fizikálisan NINCS kivel megcsinálni a műsort. A korábbi Napló-riporterek mind beintettek a melóra, új arcokat pedig egyelőre nem sikerült Kökény-Szalai Vivien alá csábítani. Pedig, mondta több forrásunk, tényleg mindent megpróbál az új hírigazgató, és múlt héten azt a Gábor Lászlót is bevitte a szerkesztőségbe, aki most éppen az Origo-főszerkesztő-helyettese. Gábort politikai tanácsadóként mutatták be a stábnak, akik közül jónéhányan dolgoztak már alatta, és pontosan tudják, milyen politikai tanácsokat szokott adni.

8897187_2bc2473962a29feed852c5d3e78a23ba_x.jpg

Azurák Csabának egy közéleti háttérműsort ígértek korábban, de erről semmit nem lehet hallani mostanában, illetve a Naplóról igen, de az nem ugyanaz lett volna. Várkonyi Andrea sorsa is kérdéses, rá a Naplót akarták bízni, de abból egyelőre nem lesz semmi (úgy tudjuk, a Hajdú Péter cégének gyártásában készülő műsor őszig semmiképpen nem kerül képernyőre), a helyére viszont beülhet a csatornához visszahozott Andor Éva, vagy egy új műsorvezető, akit éppen aktívan castingolnak. Andor Éva egyébként Gábor László élettársa, csak hogy kerek legyen ez a szép történet is. 

UPDATE: Gábor László az alábbi közleményt juttatta el az Indexhez:

Hazugság, ami ma az indexben megjelent. Nem vagyok a TV2 és nem vagyok senki politikai tanács‎adója sem, nem voltam és nem is leszek. Ebből adódóan az is hazugság, hogy bárhol, bárkinek a tv2-ben vagy azon kívül Szalai Vivien így mutatott volna be vagy ezt állította volna rólam. A valóság az, hogy az origo főszerkesztő-helyettese vagyok.

A valóság viszont az, hogy

  • Gábor László járt bent Szalai Viviennél a TV2-ben.
  • Gábor László bent volt a TV2 newsroomjában is.
  • Gábor Lászlót körbevezettek, megnézte a beosztást, és több embernek is homályos utalásokat tett arra, hogy miért is van ott.
  • Gábor László befolyását jelzi, hogy a barátnője, Andor Éva visszakerült a képernyőre.

A TV2-botrány fontosabb állomásait ezen az idővonalon szedtük össze:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ben2 2016.03.30. 09:21:38

A mai napi "ekézzétek a TV2-t mert aki nincs velünk, az ellenünk van" post letudva.

akut schizo effektív pszichózis 2016.03.30. 09:24:51

micsoda felhajtás van azért a 3 emberért aki ezt a csatornát nézi...

bovorac 2016.03.30. 09:26:26

Egyrészt, Sixx, sose becsüld alá magad: szerintem elsőre sokkal jobb harangot öntenél, mint amilyen hírigazgató lesz valaha is a buta képű cicus.
Másrészt azért lássuk be, ezeket az arcokat akárhogy cirkuláltatják, ebből jobb sosem fog kikeveredni. Minden diktatúra vége az, hogy a kör bezárul, a zárt körön belülre legfeljebb olyan strómannok kapnak bebocsáttatást, akik annyira tehetségtelenek, hogy senki nem tart tőlük a körön belül, ergo a körön belüli átlag folyamatosan romlik. Ebből kifolyólag ez a mostani hitvány felállás lesz még sokkal hitványabb is. Ez kb. megfelel egyébként a mostani képletnek, miszerint egy Azurák-Trutymó-Várkonyi felállást tekintünk annak az etalonnak, melyikhez képest visszalépés lesz a Gönczivel súlyosbított folytonosan megélhető káderhiány.
És akkor most képzeljük bele magunkat abba, amikor az lesz, hogy Gönczi fogja telesírni a médiát, hogy "az még Híradó volt, amit mi csináltunk a Viviennel" - és még igaza is lesz az akkorihoz képest.

2016.03.30. 09:29:59

Helyesebben mondva az a Pálmai, akit Sáling kigolyózása után pakoltak oda kesztyűsbábnak, kb. ugyanilyen módon.
Tehát az ember nem a tökös, klasszikus értelemben vett [ o]rigo-tól jön, hanem a Lázár által már kiherélt, langymeleg szartól, ami utána következett.

high up. 2016.03.30. 09:32:29

Namivan, hánem akarnak gyűlni Holivúdi Bandi és Bulvár Vivi alá a minden aljasságra kapható bérmocskolódók és bérkurvák?

Hámi lesz akkor így a fidesz birodalommal? Nem gyün az aljanép nép dógozni a tévéhez oszt mi meg agymosás nékűl maradunk?

Háémmár aggódunk, hogy lassan má Hablony is munka nélkül marad ha egész nap csak a lesz kiírva a képernyőre, hogy munkaerőhiány miatt az agymosoda zárva tart.

FOLYTASSUK!

cukkmukk 2016.03.30. 09:38:24

Szerintem SIXX kurva jó harangöntő.

cradbox 2016.03.30. 09:44:08

Az Azurák féle közéleti műsor szinte biztosan nem fog elindulni, erre nagyobb összegű fogadásokat is kötnék. És igazából nincs is szükség rá, ezt pontosan tudják a kereskedelmi tévéknél. Emlékezetes, hogy az RTL is próbálkozott ilyesmivel a 2000-es évek legelején AZ ESTE címmel (ismerős?), Bárdos Andrással, elég hamar levették.

bovorac 2016.03.30. 09:48:57

@cradbox: Tegyük hozzá, hogy Azurák kb. semennyire nem is jó szakember. Egy ilyen egyetlen emberre épített háttérmagazin igazi személyiséggel tud elfutni - Balóval, Friderikusszal. Bárdos is nagyon határeset volt, de azért Azurák a lába nyomához sem ér fel neki sem.

Czinege a fán 2016.03.30. 09:50:52

@ben2: A mai napi "ekézem az Indexet, de azért szorgalmasan olvasom" komment letudva.

Csak egyet nem értek: Ha zavar, minek jársz ide? Ha nem zavar, minek kommentelsz?

Úgy látszik ti Fidesznyikek nem csak agymosottak vagytok, de még mazochisták is. Persze tulajdonképpen ez magyarázat mindenre, mert már ahhoz mazochistának kell lenni, hogy valaki még mindig kitartson az elmebeteg csúti törpediktátor-maffiózó mellett. Így tulajdonképpen nem meglepő az sem, hogy az aki élvezi ha kirabolják, átbasszák, és parancsolgatnak neki, az azt is élvezi ha szembesítik mindezzel, nyilván ezért olvassátok az Indexet.

Dr. Fotos 2016.03.30. 10:05:43

@Czinege a fán: Ne bantsad mar szegenyt. Ezert fizetik. Neki ez a kozmunkaja...

2016.03.30. 10:17:03

@bovorac: igen, az ilyen belterjes csoportok általában saját minőségüket, szakmaiságukat, hatékonyságukat rombolják. De nem is probléma ez, hiszen nincs olyan feladat, hogy minőséget kell produkálni, nézettséget fenntartani. A TV2 egy kifizetőhely, a kormány és állami cégek tolják bele a hirdetési pénzeket, az állami bank a hiteleket A Hörcsög meg kiveszi és visszaoszt valamicskét a politikai fejeseknek. Ezt tudom elképzelni. Pont olyan kifizetőhely, mint a tanulmányírás, trafik pályázatok, földbérletek, sportklubok, közbeszerzések, autópálya, stadion, vasút vagy atomerőmű-építés stb.

A pénztalicska funkcióját szépen betölti, ennyi a dolga. A kormányzeti sárdobálás is jobban áll egy kertévének, mint egy M1-szerű hírtelevíziónak. Szabadabb a kéz, jobban tud a kakiba markolni és teríteni.

Hogy eközben mennyi pénzt pazarolnak (lopnak) el, azt inkább nem számolnám át lélegeztetőgépekre.

Flexy Flex (törölt) 2016.03.30. 10:18:24

@cukkmukk: „Szerintem SIXX kurva jó harangöntő.”
Csokis a szád széle...

Taky70 2016.03.30. 10:40:23

A TV2-nek lassan hírmondója sem marad... :P

bloghuss 2016.03.30. 10:44:40

Csak nehogy diliházba kerüljetek a TV2 miatt. :P Annyit nem ér az egész. :P

kdui 2016.03.30. 10:45:58

@bovorac:
talán megkéne tanulni magyarul....

báró Csekonics 2016.03.30. 10:48:30

Hát igen, mindig van lejjebb.
Nem hittem volna, hogy egyszer visszasírom a korábbi 'színvonalat'.
Mondjuk a napi fikacikk is kicsit hasonló sztori, csak a másik szekértábor irányából.

bloghuss 2016.03.30. 10:48:50

@kdui: hehe, bagoly mondja... meg kéne tanulni, így helyes.

Géza Szabó 2016.03.30. 10:53:56

Pálmai egy buta és gonosz báb.De legalább az origo megszabadult tőle, most mérgezheti a levegőt a TV2-nél.

Beru 2016.03.30. 10:58:54

Megkérdezte valaki Pálmait, igaz-e a hír? Csak mielőtt nekiesünk...

Philip F. Queeg 2016.03.30. 11:10:54

@Beru:

Számít ez?
A statuáláson ... ööö....izé...a nekiesésen van a hangsúly.

Démonhill · http://goo.gl/ZHR4Lz 2016.03.30. 11:10:58

Aki TV2-őt néz, az annyit is ér!

Beru 2016.03.30. 11:16:42

@Philip F. Queeg: Jaaa, hát ha mindenképp kövezés a cél... Hölgyeim, álszakállt?

Pop40 2016.03.30. 11:25:27

@ben2:
Ne csodálkozz, az Index nyilván olyan cikkeket hoz, amiket sokan olvasnak.
Márpedig a tv2 agóniája garantáltan olyan téma, amire mindenki odajön: odajönnek az olvasók, meg odajönnek a magadfajta ostoba fideszes seggnyalók is.

Igazából azzal tudnál kibaszni az Indexszel, ha nem ide járnál, hanem mondjuk a fidesz.hu-ra, ott pontosan abban az ütemben nyalják a tolvaj vezéred szaros seggét, amivel te is szoktad.

Persze valakinek meg kell védenie a tolvaj vezéred, így előáll az a vicces helyzet, hogy szeretnétek kibaszni az Indexszel, de ehelyett a legnagyobb szívességet teszitek neki azzal, hogy itt nyaljátok a tolvaj vezéretek valagát, és nem máshol. :)))

lavór 2016.03.30. 11:37:01

@ben2:
Baxá ki az Indexel. írjatok a 888-ra 4 Indexet ekéző cikket bosszúból.
Ja, hogy a kutya se olvassa, az más.

repulogepszerelo 2016.03.30. 11:46:23

"új arcokat pedig egyelőre nem sikerült Kökény-Szalai Vivien alá csábítani"
Zseniális!

cukkmukk 2016.03.30. 11:55:21

@Flexy Flex: Ostoba vagy. Nem érted a kommentemet, de fröcsög a szar a szádból. Fogadok el sem olvastad a cikket. De még az első bekezdést sem (sixx bármiben jobb, mint ahogy te is, mint ez a szőke picsa a hírszerkesztéshez.... Bár benned kételkedem.)

Gyűrött Papír 2016.03.30. 12:01:58

@ben2: Ezért nem találták Mészáros Lőrinc ekéit nemorbán birtokán, mert a TV2-nél vannak. Ott ekézik magukat. :)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2016.03.30. 12:12:15

Melós szakma, de, ha véletlen megvenné az indexet Andy, akkor itt tudsz tájékozódni.
www.harangontes.hu/harangontes

unionista᠌ (törölt) 2016.03.30. 12:13:57

@repulogepszerelo:
látom, vizuális típus vagy.

unionista᠌ (törölt) 2016.03.30. 12:32:05

@Pop40:
a tv2 esetleges piaci összeomlása azt jelentené, hogy az egyik nagy kereskedelmi csatorna az állam ölébe hullik. ti. egy állami bank hitelezett nekik. ez az opció azt jelenti, hogy a kultúrkampf még erősebb lesz. ez az rtl kivonulásával egyenlő. azért, mert túl sok német birodalmi panzer lett magyarországra betolva. ebből az rtl klub nem olyan fontos. budapest a duna-medence központja. az észak-rajnaiak és az angolszászok a magyarországi kormányzati játszmákban legfeljebb harmad- vagy negyed-vonalbeliek. persze megbukhat az orbán-kormány. csak tartok tőle, hogy úgy a főhatalomba a jobbik emelődik be. legfeljebb az egyének lehetnek szabadok, de társaságok nem nagyon lehetnek. ebből a szempontból mindegy, hogy "lopbán" vagy "gyurcsótány".

turulpina 2016.03.30. 12:34:52

@ben2: te meg a kurvaanyadért nem a mandin szopkodod orbánt, faszkalap

advocate1 2016.03.30. 12:39:18

Ezt hívják ámokfutásnak! De komolyan mi a terv?

Punxsutawney Mormota 2016.03.30. 12:40:43

@Pop40: Nem tudod megmagyarázni egy ilyen marhának, hogy minden egyes kattintásával, minden egyes karakterrel, amit leír az Index malmára hajtja a vizet, hiszen Ő is látogatónak számít, amit felhasználnak a hirdetés szervezésében.

2016.03.30. 12:42:47

@ben2: Itt nem arról van szó, hogy ki ekézi a TV2-t, hanem arról, hogy a kormányzati hatalom a befolyása alá vonja a média nyilvánosságot törvényhozói, gazdasági és egyéb hatalmi eszközökkel azért, hogy a saját uralmát tűzzel-vassal fenntartsa.

Mercel 2016.03.30. 13:02:01

"Gábort politikai tanácsadóként mutatták be a stábnak"

Aha valami rémlik nem is annyira nagyon régről.
Hmm hmm mikor is volt az.
JA! MEGVAN!

Ötvenes évektől kezdődően a kommunista rendszer időszakában volt ez.
Nem csak nálunk, nagyjából a teljes szocialista blokkban.

Tök felesleges további köröket futni, hogy ez most mi meg hogy.. mert az, hogy egy elvileg piaci alapon működő, de valójában kormánypárthoz kötődő média vezérkarába politikai tanácsadóként mutattak / ültettek be egy pártfunkcionáriust nagyjából mindennél nyilvánvalóbb helyzetet teremt.

Mindig picit tovább mennek, kis apró léptekkel néha egy egy nagyobbat ugorva olykor fél lépést vissza vissza lépve de azért haladnak - "Előre".

Remélem öntik már az ezüstgolyót..

Mercel 2016.03.30. 13:02:40

@Zoltanius:

"tt nem arról van szó, hogy ki ekézi a TV2-t, hanem arról, hogy a kormányzati hatalom a befolyása alá vonja a média nyilvánosságot törvényhozói, gazdasági és egyéb hatalmi eszközökkel azért, hogy a saját uralmát tűzzel-vassal fenntartsa."

Ott a pont.

Labancz 2016.03.30. 13:14:53

@ben2: Csak tudnám, hogy miért olvasol ilyen szar lipsi blogokat, amikor a rendkívül értékes és színvonalas TV2-t is nézhetnéd.

Hihhetetlen 2016.03.30. 13:34:44

@karandash:
Teljesen egyetértek veled, csakhogy pl. a pályázatírás, mint kifizetőhely az átlag magyar újságot nem olvasót egyáltalán nem zavarja, a TV2 viszont keményen bele van tolva mindenkinek az arcába.

­regress 2016.03.30. 14:05:18

Az index legcenzúrázóbb bloggere mondja hogy nagyfejű.. :DDD

­regress 2016.03.30. 14:07:27

@turulpina:

Zavar titeket a különvéleméyn ugyi ?

Nem bírja ezt el a ballib véleménydiktatúra mi ?

Hát kérlek..

Akkor neked az RTL-t ajánlom nézni, és az indexet olvasni.
Az telejesen idomult a ballib seggnyalásba, és kormány ekézésbe.
Sikeresen kipucolták már a jobboldali újságírókat ezekből !

Okádják is a szart rendesen mindenhová, ahol még vannak mutatóban,a Sixx féle újságírók !

Philip F. Queeg 2016.03.30. 14:11:40

@­regress:

Azért ennél árnyaltabb a helyzet. Az RTL-nél a simán mellékvágányra tették a Heti hetest, amikor már vállalhatatlanul szarrá vált.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.30. 14:20:04

@­regress: Én már csak azt nem értem, mit keresel egy ilyen szerinted szar oldalon? Miért generálsz nekik forgalmat, és termelesz nekik pénzt? Buta-e vagy? Vagy csak szimplán fideszes?

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.30. 14:38:11

Mire, Timike bácsi, az RTL-es migráncs vezér, meg a kajakedző Vivike összegörcsöli a TV2-t, addig Simicska megnyeri a TV2-es pert oszt jöhet a G TV!

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.30. 14:54:10

@­regress: "elvtárs" legalább valami alapja lenne annak amit hazudsz. Az általatok ballib seggnyalónak nevezett médiumokban, legtöbbször semmiféle ballib seggnyalás nincs, hiszen mutatni sem tudtok ilyet. Kormány mutyi kiteregetés az van, ez a bajotok, ezért próbáljátok meg ellenségnek beállítani (bár nehéz, mert a tényeket nehéz cáfolni). Mutass az rtl-en egy ballib seggnyalást!

Pop40 2016.03.30. 15:11:09

@­regress:
" jobboldali újságírón" olyanokat értesz, mint pl az a tv2-es hírhamisító spiné?

Bájos, hogy annyira segghülye vagy, hogy még KÖVETELED is, hogy meghamisított híreket toljanak a képedbe. :D

" ballib seggnyalás" meg azt jelenti, hogy valaki szóváteszi az elmebeteg vezéred lopásait?

Pop40 2016.03.30. 15:15:20

@fidesz maszop dk egykutya:

" Kormány mutyi kiteregetés az van, ez a bajotok, ezért próbáljátok meg ellenségnek beállítani (bár nehéz, mert a tényeket nehéz cáfolni)."

Ami azt illeti, nem igazán hallottam egyetlen perről sem, amit valamilyen őrjöngő fideszes potentát indított volna azzal, hogy őt hamisan vádolták meg.
Egyetlen egyről sem.

Az más kérdés, hogy normális országokban, ha viszont igazak ezek a vádak, régesrég vezetőszáron vitték volna el az összes fideszes maffiózót életfogytra.

Pop40 2016.03.30. 15:21:38

@Punxsutawney Mormota:

Igen, jókat derülök az ilyeneken.

Feljön 23 néven, 23-szor kattint a cikkre, 23-szor odakommentel különböző neveken.

Utána a marhája még elégedetten csettint is, hogy hogy megszivatta az Indexet, amely szidta imádott Vityáját, meg a maffiakúrmányt :-)

Pop40 2016.03.30. 15:32:39

@unionista᠌:
"a tv2 esetleges piaci összeomlása azt jelentené, hogy az egyik nagy kereskedelmi csatorna az állam ölébe hullik. "

Mármint a tv2?
Miért, most kinek a kezében van? (Már amennyiben államon a fideszes maffiózókat értem.)
A dagadt hörcsög gondolhatod, hogy nem azért vett (és nem azért vehetett) tv-t, mert személy szerint neki kellett volna.

"ez az rtl kivonulásával egyenlő. "

???

Miért is?

Momentán az rtl-nem több nézője van, mint az ilyen-olyan fideszseggnyaló tv-knek EGYÜTTVÉVE.
Miért vonulna ki egy magasan piacvezető csatorna?

"csak tartok tőle, hogy úgy a főhatalomba a jobbik emelődik be."

Hát ezt sem a kvk-k, sem az időközik nem igazán támasztják alá.
Sőt, a legutóbbi kvk-k már azt hozták, h a szociknak egyedül (tehát bármi összefogás nélkül) is több szavazójuk van, mint a jobbiknak.

Országos 16%-kal, ami nagyobb városokban 8-9%-ra (sőt Bp-n 6-7%-ra) csökken, elég nehéz kormányt alakítani.

Nevoeiro66 2016.03.30. 15:53:42

Azért tök jó olvasni a ballibsi hisztiket, ha beesik itt egy két ellenvélemény... Én ezért járok ide. Jókat röhögni.

Pop40 2016.03.30. 16:01:08

@Nevoeiro66:
Jól teszed. Kell a kattintásszám az Indexnek.

Amúgy ja, az összes fideszseggnyaló troll röhögni jár ide.
Mind a 220 nickjén. :D

Gérard Duchemin 2016.03.30. 16:24:48

@ben2: Miért, kisbarátom, mi pozitív van a TV2-ben?

Gérard Duchemin 2016.03.30. 16:25:32

@Nevoeiro66: Az ugye nem hiszti, ha simán lehülyézlek? Mert akkor ezen nem is tudsz röhögni.

lalolib 2016.03.30. 16:30:42

Tényleg kár egyetlen mondatot is áldozni a TV2-re. Kuka és kész...ez már kettő, ezért inkább abba is hagyom. :)

Pop40 2016.03.30. 16:39:34

@Gérard Duchemin:

Miért lenne hülye?

Engem is felháborítana, ha a ballibsik miatt nem tudnék jó kis hamisított híreket nézni a gazdám, felcsúti Geczi tendenciózusan kiválasztott ellenfelei ellen.

Én alkotmányba is foglalnám, hogy az összes fideszes agyhalottnak joga van a hamisított hírekhez!

Raven1975 2016.03.30. 17:34:37

Transzferbant a TV2-nek! ;-) Ennyi! :-)

11110000 2016.03.30. 17:40:56

@sixx:
"nagyjából annyi köze van a hírszerkesztéshez, mint nekem a harangöntéshez"

Írhattad volna hasonlatként azt is, hogy mint neked a helyesíráshoz.
Pont ugyanennyire megállná a helyét.

unionista᠌ (törölt) 2016.03.30. 18:16:15

@Pop40:
ez egy hatalmi játszma. és az a cél, hogy az ertéelt kibasszák az országból. azért, mert a fidesz nekik tulajdonítja az első vereséget. és a cél ennek a társaságnak a szétverése. minden áron. a következő lépés ugyanez az origó és az index relációjában. és nagyon kevés ember áll az rtl mellett. mert az egy gyűlölt brand. ahogyan az index is a gyűlölködésre építette fel a piaci pozícióját.

amit te magyarázol, hogy milyen kurva jó az indexnek, hogy azt mondják, hogy te sixx te mocskos cigány, mert ezzel mennyi reklámpénzhez jutnak. magyarországon nincs semmiféle szabad piaci működés. az egy mese. lényegében minden haveri alapon működik. az rtl ugyanúgy, mint a tv2. a nézettség zuhan ezért nincs szükség két nagy kereskedelmi tévére. sőt egyre se nagyon. mert egy youtube csatornára is ki lehet tenni, hogy mi újság picivel, bucival vagy majkával. ehhez elég egy lakótelepi szoba és egy kézikamera. ehhez nem kellenek óriás stúdiók. a zenés műsorokhoz sem kellenek milliárdos licenszek. mert azok éppen a tehetséget szorítják háttérbe. és sztárcsinálás folyik helyette. kisgyerekekkel elhitetik, hogy világsztár vagy lüszi. és utána eldobják őket, mint egy használt papírzsebkendőt. mert bejöttek az sms-ek. és utána jön helyette egy másik. mindkettő ugyanolyan szar, szemét társaság. az egy dolog, hogy szdsz maradványa gyűlöli orbánt. úgysem fogják tudni leváltani. legfeljebb csak a jobbikkal. az rtl klub az együttet és ezeket a szarokat támogatja. ők ugyanolyan propagandisták, mint az m1. csak a kedvenc pártjukban van eltérés. sanszuk nincs. a lényeg, hogy a médiapiacon a hatalom dönti el, hogy ki marad és ki nem marad. ez az usában is így van. csak ott nagyobb a kiegyezési hajlandóság. magyarországon a teljes kiszorítósdi megy. és ebben a jobboldal sokkal erősebb. elvtelenek. gátlástalanabbak. ami egyébként a médiaiparban szükséges.

Kapitány_1 2016.03.30. 19:55:35

Ott tartok, bárcsak jönne már a Jobbik, mert azokat utána könnyebb kigolyózni lévén tagjaik, szimpatizánsaik 90%-a segghülye. Ja, bocs, Fideszt akartam mondani. Nem is, MSZP-t. Na jó, mindenki hülye, aki akár egy lájkkal is támogat akármilyen magyar pártot. De ez sem igaz teljesen, mert azért még ott vannak a Kétfarkúak...

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.03.30. 20:12:24

@Nevoeiro66: "Azért tök jó olvasni a ballibsi hisztiket, ha beesik itt egy két ellenvélemény... Én ezért járok ide. "

Na megjöttél te fidesz bérenc azzal az alig 110-nyi hozzászólásoddal. Pont előtted szóltak azokról a fidesz kreténekről, akiket viharsebesen ugraszt a párt a mundér becsületét védeni, de még ahhoz is hülyék, hogy észben tartsák a tegnapi nickük jelszavát. Erre alapítanak egy újabbat, aztán csodálkoznak hogy mindenki tudja róluk hogy a takonyárpi-kaminszki ostoba fideszes bértrollnokai.

Szepikutya 2016.03.30. 20:49:07

Egészséges, felnőtt ember nem néz propaganda adót. Egyszerűen rosszabb, mint az 50-es évek. Az M1,M2, Tv2 törölve a csatornalistából. elég seggnyalás van a hétköznapi életben is.

Nevoeiro66 2016.03.30. 20:51:30

@Gérard Duchemin: Hisztérikus hozzászólásod téged minősít, erről már írtam... Nem baj, ha erre nem válaszolok érdemben?

Atanos 2016.03.30. 21:01:42

@­regress: Te is szánalmas vagy a próbálkozásoddal. :D Sosem értettem egyeseknek miért jó azt olvasni, amit utálnak. :D

Atanos 2016.03.30. 21:03:27

@fidesz maszop dk egykutya: Áááá én már nem egytől kértem mutatni példát rá, de ilyenkor vagy terelnek vagy elhútnak a francba kisebb vagy nagyobb időre.

Atanos 2016.03.30. 21:06:09

@Nevoeiro66: Nyugodtan. :D Generálhatod a kattintásszámot a comment blog-nak őket ez nem zavarja. :) De ebből is látszik, hogy csak trollkodni jársz ide. :)

Atanos 2016.03.30. 21:12:29

@11110000: Jaaaj már csak te hiányoztál. :D Még egy idióta, aki idejár mérgelődni. :D

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.30. 21:37:11

@Nevoeiro66: aztán ez hol hiszti "elvtárs"? Csak megállapított valamit. Az se hiszti, ha megmutatják, hogy összevissza hazudoztok sokadik nicken, csak egy tény.

Nevoeiro66 2016.03.30. 22:10:32

@Atanos: nagyon leragadtál ezeknél a kattintásszámoknál. :D katt katt

kék madár 2016.03.30. 22:29:24

@ben2: mai fidesz troll beszolas letudva

Atanos 2016.03.30. 22:31:35

@Nevoeiro66: Igen most már tutira veszem, hogy troll vagy. :) Nem baj élek a jogommal és leszarom a kommentjeidet mostantól, mert nincs értelme reagálni rájuk. :) Sosem értettem miért jó a trolloknak az amit csinálnak. :)

Nevoeiro66 2016.03.30. 22:44:09

@Atanos: Hát igen, én troll vagyok, te meg az akadémiai szintű hozzászólásaidról ismerszel meg... :)

Mercel 2016.03.30. 23:12:04

@Pop40:

"Amúgy ja, az összes fideszseggnyaló troll röhögni jár ide.
Mind a 220 nickjén. :D"

Van az több is..:)
De amúgy találó.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.03.30. 23:15:35

@Nevoeiro66:

definiálták itt jó páran, hogy hogy néz ki a segghülye fidesz troll, te meg jössz és 20-szor bemutatod, hogy tényleg! Hogy hogy lehet nektek Lopbán birkáknak ennyire nulla eszetek?
Ma csak rajtad röhög az egész internet.
Mehetsz haza anyucihoz hisztizni, hogy ma is bántották a csúnya ellenforradalmárok a szerelmedet Lopbán diktátort.
süti beállítások módosítása