Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Naplót már annak idején is politikai nyomás miatt hagyták abba Tvrtkóék

2016. március 23. 09:20 sajó d. 57 komment

11003513_372763_f38fee140e0bce8507189cc22616b324_wm.jpg

Dagad a botrány a frissen kormányszócsővé alakított TV2 körül, legalábbis a Blikk mai cikke alapján erre lehet következtetni. A napilap arról ír, hogy 2014 novemberében azután szűnt meg a majdnem két évtizedig futó közéleti műsor, mert politikai nyomás érte a stábot és a csatornát. Naná, hogy a Fideszről van szó, ki más csinálná ennyire ostobán a dolgokat?

Annak idején a Napló stábja Zuschlag János börtönviselt MSZP-képviselővel riportozott a róla készített könyvvel kapcsolatban. Tudják, ebben a könyvben rántotta le a leplet Zuschlag volt párttársairól. Az ügy érdekessége, hogy a könyvet az a Kökény-Szalai Vivien írta, aki feltűnően jó viszonyt ápol a Fidesszel és egyszerű bulvárújságíró múlttal hírigazgatói állást kapott az Andy Vajna által állami bank pénzéből vásárolt TV2-nél. Nem véletlenül tűnt fel azóta Zuschlag a Tényekben, mint az MSZP piszkos ügyeinek szakértője és nem véletlenül írták sok helyen, hogy mind Szalai, mind Zuschlag megrendelésre próbálják lejáratni a magát egyébként is nap mint nap lejárató MSZP-t. Az tényleg csak hab a tortán, hogy információink szerint Zuschlag legutóbbi riportját a Tényekben újra kellett venni, mert az első felvétel nem sikerült túl erősre, így végül inkább behívták a tévészékházba, hátha hazai pályán sokkal erősebbeket is tud mondani.

A Blikk cikkében azt írják, hogy a Zuschlag-riport után 2014-ben összeült a stáb és megfogadták, hogy ha politikai nyomásgyakorlás éri a szerkesztést, akkor inkább elengedik a Naplót. Abban bíztak, hogy a választások után kevésbé lesz forró alattuk a talaj, de pont az ellenkezője történt és hetente szembesültek cenzúrával, tiltott kérdésekkel és megrendelt anyagokkal a saját műsorukban. Az egész egyébként már 2012-ben észlelhető volt, amikor Schmitt Pál plágiumbotránya alatt még csak egy naplós véleményszavazást sem engedélyeztek a szerkesztőknek, nemhogy riportot. Ezt később Hadas Kriszta, a Napló korábbi riportere is megerősítette.

Ezért is a sors iróniája, hogy pont az a Szalai Vivien próbálja feléleszteni a Naplót, akinek gyanús hátterű könyve alapján készült riport hosszú időre szétbarmolta a Napló nívóját. Nem véletlenül akadt ki Vujity Tvrtko is Facebookon:

Hatalmas a felelősségem. A NAPLÓT nem engedhetem, és nem is engedem meggyalázni. Engem bánthatnak, a csapatomat, Naplós...

Posted by Vujity Tvrtko official on Monday, March 21, 2016

Tvrtko egészen odáig megy, hogy egyenesen leírja, hogy

IGEN, most először kimondom: a NAPLÓ halála a magyar politika és a kiszolgálók szégyene.

A Fidesz és Szalai ámokfutása a csatornán odáig vezetett, hogy egymás után mondanak fel a riporterek a Tényekben. Nemrég az egyik munkatársuk érezte úgy, hogy jobb még idő előtt lelépni, nehogy megint politikai megrendelésre kelljen hülyét csinálnia magából, legutóbb pedig az a Kőrösi Gábor adta be a felmondását, aki szerkesztő-műsorvezetőként a TV2 alapembere és évtizedes múltja volt a csatornánál.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cukkmukk 2016.03.23. 09:31:06

A TV2 újabb sikertörténetet ír. Ez valami kicseszett feketelyuk lehet.

netrion 2016.03.23. 09:52:35

Ebbe az egészbe hogyan passzol az, hogy Fridi is lesz a Naplóban? 24.hu/szorakozas/2016/03/22/hetvegi-hirados-veheti-at-varkonyi-helyet-a-tenyekben/

Neki ugye az ATV-n műsora, ahol nem szokták simogatni a kormányt, ezért meglepő ez a kombináció.

Hörömpő cirkusz világszám 2016.03.23. 10:06:39

Trtko, a Napló a műsorvezetésed alatt lett az RTL Fókuszának gyenge koppintása. Erre ne legyél büszke! Svábyék alatt még csak-csak elment, de miattad süllyedt bulvárszintre egy közéleti műsornak kitalált valami.
Biztos jól ment neked a reggeli baromkodás, mi lenne, ha annál maradnál és nem erőlködnél tovább?

2016.03.23. 10:21:25

Biztos volt rengeteg politikai nyomás a Napló felé és ez tette be végleg a kaput náluk, de azért már előtte is belefutottak párszor tátott szájjal a faszerdőbe a naplósok. Volt ott kamu riport kamu fatolvajokról, emiatt kirúgott riporter, országos megszégyenülés, miegymás. Tvrtkó vezetésével meg tényleg átfordult hatásvadász freakshowba és bulvárműsorba. Én kezdetben imádtam a Naplót, a kevés nézhető műsor egyike volt a TV-ben, oknyomozós, belemenős, aztán lement bulvárba meg kutyába.

johnnylightning 2016.03.23. 10:22:08

Valaki szóljon már a Tvrtkonak, hogy bohócot csinál magából csak az ilyen nyilatkozatokkal...szánalmas.

Atanos 2016.03.23. 10:31:20

@netrion: Azelőtt dolgozott mind két helyen Friderikusz. Tény azelőtt nem volt ennyire látványosan kormány párti a a TV2 szóval érdekes lesz az ezek utáni fejlemény.

Atanos 2016.03.23. 10:32:53

Javítás: Azelőtt is dolgozott mind két helyen Friderikusz.

wallenberg88031 2016.03.23. 10:42:05

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A trutykó egy sunyi patkány.

Ezért:

tv2.hu/musoraink/teljes_adasok/147189_naplo_-_2014.03.30._-_1._resz.html

(A 2014-es választási kampány hajrájában készített egy összeállítást a Naplóban az ellenzéki pártok kampányairól, de "véletlenül" az akkor harmadik legerősebb pártot a Jobbikot "kifelejtette", míg olyan egyszemélyes hulladék pártokról volt képe tudósítani, mint például a Fodor Gábor.)

Na ezért egy sunyi patkány a trutykó, és ez nem politikai hanem sajtószakmai megállapítás, sajtószakmailag ellentétes a tárgyilagosság követelményével és a választópolgárok tájékozódáshoz való jogával egy ilyen durva diszkrimináció.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

pamut 2016.03.23. 10:43:50

Nos, ahol a hatalom manipulálja a sajtót, cenzúráz, ott nincs demokrácia.
Magyarországon a hatalom manipulálja a sajtót, cenzúráz, tehát nálunk nincs demokrácia.

Nem ez az első lebukásuk, hanem a sokadik. Az MTV botránysorozatát nem kell említenem, az origo főszerk-kirúgatását sem.

Szerintem mondjuk az hogy az Orbán-kopaszok megakadályozták hogy Magyarországon egy magyar ember népszavazást kezdeményezzen, az durvább volt, ahogy a 250 milliárd átminősítése magánpénzzé (=törvényesített rablás) is durvább volt. De azért ezek is elég durvák.

A magyar demokrácia gyilkosát Orbán Viktornak hívják.
Ez nem más, mint a magyar nemzet jogfosztása. Ez színtiszta hazaárulás.

Nano 2016.03.23. 10:44:07

"Abban bíztak, hogy a választások után kevésbé lesz forró alattuk a tavaly"

A poszt legalább olyan színvonalas, mint a Napló!

B3T3G 2016.03.23. 11:01:23

Eddig is szar volt a napló eztán is az lesz. Szerencsétlen Trutymóka meg vért izzadva mindent megtesz, hogy róla beszéljenek, ahogy azt egy semmirekellő celebtől elvárható.

Gérard Duchemin 2016.03.23. 11:06:05

@netrion: Lehet hogy pénzért csinálja Fridi? Mindenesetre ha pénzért szarrá alázza magát, akkor vége a csodakarrierjének.

Tefan 2016.03.23. 11:43:11

Aki kiszállt a játékból, annak nem illik a pályán kívülről visszakiabálni!

makk_ász 2016.03.23. 11:44:09

nagyon felbátorodott, most hogy kirugták, akkor kellett volna

2016.03.23. 11:55:17

Zuschlag, mint hiteles szakértő, muhaha!

Flexy Flex (törölt) 2016.03.23. 12:52:46

@pamut: „(...)tehát nálunk nincs demokrácia.” nem demokrácia nincs, hanem az agyadban elektromos aktivitás, na az nincs.
---
Trutykó meg miről beszél? A napló egy pokolian bulvár trágya volt bazmeg, talán politikailag erőszakolták rá a celebeket? Berki megette reggelire, majd kibasszták a picsába és most, mint egy sértődött kis c.kurva nekilát hátrafelé köpködni. Nagyon elegáns.
kepfeltoltes.hu/160323/57614571image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

2016.03.23. 13:41:55

Mondjuk az is érdekes, hogy "truvkó" bejegyzésétől is sugárban kell hányni. Ez tényleg ilyen cukormázas fostenger a magánéletben is?

pamut 2016.03.23. 14:15:43

@Flexy Flex:

Az hogy kínodban szánalmas személyeskedéssel próbálod pótolni az érveid hiányát, azzal engem igazolsz. Magyarországon NINCS demokrácia, ez tény, még akkor is ha még nincs minden jogától megfosztva a magyar nemzet.

A sajtót manipulálják, cenzúrázzák, népszavazást kezdeményezni hatalom ellenében nem lehet, a főügyésznek még a nagylábujja se látszik ki Orbán seggéből annyira független.

Erről ennyit, köszönjük Emese....

colonel Tigh 2016.03.23. 14:45:46

@pamut: teljesen igazad van. Látszat demokrácia van, és látszat jogállamiság. Akárhogy hörögnek a fideszesek. Az legnagyobb baj, hogy rengeteg ember azt hiszi, hogy ami most jelenleg van ebben az országban, az pártpolitikai kérdés. Azt hiszik, hogy bal/jobb kérdés ez az egész, nem hiába tolják agyba-főbe a "libsizős" lemezt (amiről a legtöbbje azt se tudja eszik vagy isszák). Itt van egy réteg, aki önkényuralmi jelleget építve tömi a zsebét. Ez nem érdeke se a jobb, se a balra szavazó állampolgárnak. Sajnos azonban nem látják, hogy ez mennyire káros, mindenkinek - igen, annak is aki mélytorokkal bukik orbánra. Szimpátiaszavazás van. Fontosabb nekik az, hogy milyen zászlót lenget a hatalmon lévő csoport, mint az, amit valójában tesznek. Mint a fociban a drukkerek. És nagyon úgy néz ki, hogy nehezítésképpen ráadásul a jelenleg kormányon lévők az ország butábbik felének a mezében játszanak. Borzasztó helyzet. Én szarok rá ki jobber, vagy ki hova húz. Ez olyan egyszerű(nek kellene lennie másnál is) mint az egyszer egy. Lop, csal, hazudik, gyengíti a kormány költéseinek átláthatóságát, lezülleszti az oktatást, az egészségügyet? Könyörgöm, egyedül csak ahogy a munka törvénykönyvet átírták, jobb országokban már annyiért is végigpofozták volna őket a Kossuth téren. Ez ami történik teljesen tiszta sor, és a nép tehet róla egyedül, hogy ez így menjen ki tudja meddig. Addig, amíg az ilyen tolvajok nincsenek lesittelve, amíg az orbán, lázár, rogán félék nincsenek börtönben súlyos tízévekkel a nyakukban semmi nem fog változni. Rakjuk rendbe először ezeket a dolgokat, aztán majd lehet vitatkozni, hogy jobb vagy bal.

heimdall 2016.03.23. 14:52:00

@pamut: áruld már el, hogy egy Index.hu-t, 444.hu-t vagy ATV-t hol cenzúráz vagy manipulál a kormány? Az meg a tulajdonos magánügye, hogy mit kezd a saját újságjával, rádiójával vagy televízió csatornájával. Ezt hívják kapitalizmusnak, többek között.
Utálom a Fityiszt, de most akkor hol is van a híres "demokrata" baloldal? Nincsenek sehol. Persze nem véletlenül, hiszen pont ugyanolyanok, mint a most regnálók, csak Orbánék még nem kerültek abba a süllyesztőbe, ahol már a földet húzza magára az MSZP és Co. Egyelőre nem kerültek.

pamut 2016.03.23. 15:06:50

@heimdall:
Több millió embernek nincs internete, sőt számítógépe sem, részint a szegényeknek részint a nyugdíjasoknak. ATV-t is sem lehet alap csomagban fogni. Szóval ezen emberek számára egyszerűen NINCS sajtószabadság, NINCS demokrácia. Nem férnek hozzá kormánykritikus sajtóhoz, rengeteg infó soha el sem jut hozzájuk. Kormánypropaganda persze jut bőven...

De nem csak azon múlik, hogy van-e 1-2 független weboldal vagy tv. Ha az MTVA teljesen nyíltan sztálini időket idéző kormánypropagandává alakul, akkor az maga az agymosás, rengeteg ember megtévesztése, manipulálása, a valóság teljes eltorzítása. Márpedig pont ezt csinálják... Hazudnak, manipulálnak, cenzúráznak, lejáratnak... TV2 mostantól dettó, és had ne soroljam a többit.

Mit gondolsz miért csinálja ezt a maffidesz? Mert nincs semmi hatása? Csak unalmukban szórakoznak ezzel?

És ez csak a sajtó... ott a főügyész-bábú, ott a népszavazás megakadályozása... ne hülyítsd magad, már a vak is látja mi folyik ebben a kibaszott országban.

ursus artos 2016.03.23. 15:28:26

@pamut: " ATV-t is sem lehet alap csomagban fogni."
Minden alapcsomagban benne van, bár a földfelszíni kódoltalanban nincs.

ursus artos 2016.03.23. 15:30:43

@pamut: "Szóval ezen emberek számára egyszerűen NINCS sajtószabadság, NINCS demokrácia. Nem férnek hozzá kormánykritikus sajtóhoz, rengeteg infó soha el sem jut hozzájuk. "
Hozzáférnek, csak azért fizetni kell. Az ATV magántelevízió, a reklámokból, kábeldíjakból és egyebekből tartja fenn magát...

ursus artos 2016.03.23. 15:32:51

"Az egész egyébként már 2012-ben észlelhető volt, amikor Schmitt Pál plágiumbotránya alatt még csak egy naplós véleményszavazást sem engedélyeztek a szerkesztőknek, nemhogy riportot. "
Ki nem engedélyezte?

Wikus Van De Merwe 2016.03.23. 15:38:03

@pamut:

Kérlek rendezd a gondolataidat.
Ha a vak is látja, hogy mi folyik eben az országban, akkor nincs akkora jelentősége annak, hogy van-e Maris néninek internet előfizetése, tudja-e nézni az ATV-t vagy érdekli-e, hogy mit mondanak a Tényekben.
És különben is...Itt a comment.com-on ezerszer olvastuk már, hogy a kutya sem nézi az M1-et. Sőt, most már a TV2-t sem, tehát semmi probléma.
Az egy külön tanulmányt érdemelne, hogy mi a garancia arra, hogy Mari néni a net bekötése után nem egyből a kuruc infón köt ki, ahelyett, hogy az index-et bújná.
Azt pedig már nem is említem, hogy Maris néni előfizethetne a Népszabira vagy a Népszavára, és szinte tuti, hogy a Éjjel nappal Budapest és a Barátok közt nézése mellett biztos szakít időt az RTL híradóra, ami meg kőkeményen ellenzéki...legalábbis itt ezt olvastam róla.
Tehát nem értem miért aggódsz.

2016.03.23. 15:38:15

@heimdall: A médiatörvény meg a kommentelés korlátozása gondolom elég ha általános szólásszabadság-korlátozó példát akarsz. Vagy ha a nyakadhoz teszem a kést akkor a te magánügyed, hogy a pénzed nekem adod vagy sem? Nagyon csodálkoznék ha valami benfenntes kétséget kizárólag megerősíthetné, hogy az origo eladása púr (vagy egyáltalán) üzleti döntés volt.

pamut 2016.03.23. 15:48:35

@ursus artos:
Pont azt magyaráztam hogy nem férnek hozzá mivel szegények és még számítógépre sincs pénzük. Ezt a részét sikerült dekódolnod?
Egy nyugdíjas meg jellemzően digitális analfabéta, ő tehát nem csak azért nem fér hozzá, mert így is a kaja és a gyógyszerkiváltás között kell döntenie (élelmesebbek eladják a receptet, ez is Magyarország 2016-ban...) és soha az életben nem lesz számítógépe, hanem mert nem is ért hozzá.
Kérdem másképp: miért véded a védhetetlent?

pamut 2016.03.23. 15:54:07

@Wikus Van De Merwe:
Na most attól hogy lovagolsz a szavakon még nem lesz igazad, és Magyarország sem válik demokráciává. A "vak is látja" alatt nyilván azokat értettem akik hozzáférnek az infókhoz, mint pl. az és azok akik itt kommentelnek (hisz ezek szerint van netük), így pl. az is, akinek válaszoltam. Talán számodra is menni fog a józan ész adta keretek között értelmezni a szavaim...

"És különben is...Itt a comment.com-on ezerszer olvastuk már, hogy a kutya sem nézi az M1-et. Sőt, most már a TV2-t sem, tehát semmi probléma."
Hát igen ez is gyerekes szintű érvelés, mint az előbbi. Több százezren nézik mindkét tévét, ami az RTL-hez képes valóban nevetségesen kevés, és értelmes tájékozott ember nem is nézi ezeket, de politikai értelemben óriási haszon ha akár csak félmillió embert sikerül folyamatosan manipulálni és a fideszes hazugságvilág félreinformált balekjává tenni. Fél millió ember szavazata az több mint 10%, ez óriási előny, csak ezen bőven múlhat és múlik is ki kormányozzon. Szóval hagyjuk a rizsát, köszi.

pamut 2016.03.23. 15:56:19

@colonel Tigh:

Nagyon KÖSZÖNÖM ezt a remek kommentedet, sokkal jobban megfogalmaztad amit gondoltam, mint én magam. Nem is teszek hozzá semmit, így jó ahogy van.

Wikus Van De Merwe 2016.03.23. 16:13:24

@pamut:

Mondjuk szar egy diktatúra az, ahol nem köteleznek arra, hogy M1-et vagy TV2-t nézz.
Nem beszélve arról, hogy szavaid szerint a szabad, sőt!, szinte szabados net használat és hozzáférés az ellenzéki propaganda táptalaja.
Felháborító, hogy ezt még nem korlátozták.
De azt örömmel hallom, hogy az ellenzéknek már csak néhány százezer M1 függő kisnyugdíjas szavazata hiányzik ahhoz, hogy végre megdöntse a diktatúrát.
Az idő nekik, azaz az ellenzéknek dolgozik, de ha szeretnék felgyorsítani a dolgot, akkor csak a szabad sajtó utolsó bástyájának számító RTL vezetőivel kell megegyezniük, hogy két Való világ közt több ellenzéki politikus legyen látható.
Amúgy az időközi választások eredményei miért nem állnak összhangban az elméleteddel?
Vagy csak az erősen bekábelezett és nagy internetlefedettséggel rendelkező területeken volt ilyen?

andzsin 2016.03.23. 16:23:05

Én inkább a Horváth Jánost, a Déri Jánost vagy a Wisinger Istvánt nézném. Ez ami ma van újságírás címén, egy vicc.

ben2 2016.03.23. 16:40:13

Megint csak a szokásos szekértábor harc: az egyik politikai oldal seggét nyaló média műfelháborodik azon, hogy egy másik média egy másik politikai oldal seggét nyalja.
Amikor a Napló még szocik kesztyűsbábja volt, valahogy nem vergődött rajta senki az indexen, pedig azt néha sokkal bénábban csinálták az alákérdező riportokkal, röhejesen elfogult műsorvezetői kommentárokkal és a "Mindenképpen az MSZP-re fogok szavazni: a. igen b. persze c. biztosan" stilusú sms "közvélemény kutatásokkal".

ursus artos 2016.03.23. 17:26:16

@pamut: jobban értem én azt, mint gondolnád, de az okfejtésed, miszerint nincs demokrácia, mert nem férnek hozzá az információhoz, mert szegények és nem tudnak fizetni az ATV-ért, meg a demokratikus sajtóért és így csak az MTV jut nekik: baromság.
"Egy nyugdíjas meg jellemzően digitális analfabéta," A nyugdíjas nagyapája meg jellemzően életében nem telefonált. Az élet ilyen.
Nem válaszolj, nem érdekelsz.

-Sarq- 2016.03.23. 17:31:12

A c:c újabban olyan, mintha a 444 olvasó- és kommentelő táborát szeretné elszipkázni...

pamut 2016.03.23. 17:43:51

@Wikus Van De Merwe:
Szerinted diktatúra van? Érdekes, én nem merném leírni ezt a szót, kicsit talán túlzás, bár kétségtelenül nem vagyunk már mesze a diktatúrától.

Amúgy kicsit vicces a vergődésed ahogy próbálod kiforgatni a szavaim, meg próbálsz vicces lenni, de rossz hírem van: ezzel még egy falusi bajnokságon sem tudnál indulni, sajnos nincs hozzá képességed.

Amiket meg írtam azokra semmilyen ellenérvet nem tudtál felhozni, TÉNY hogy több millió ember nem fér hozzá szabad sajtóhoz, számukra totális cenzúra van, a maradék is erősen befolyásolt, és ez még csak a sajtó, a többi fideszes gyalázatról nem is beszéltünk, vagyis ja! dehogynem beszéltünk! csak te nem vagy hajlandó meglátni. értem én, kínos neked mint fideszesnek hogy ilyen szégyentelen a pártod, hogy ennyire védhetetlen a magyarellenességük...

pamut 2016.03.23. 17:49:00

@ursus artos:
Egyetértek, én is úgy gondolom hogy te sokkal, de sokkal jobban érted miről beszélek, csak úgy teszel mintha nem értenéd. Sőt, abban is biztos vagyok hogy valahol legbelül még azt is tudod hogy teljesen igazam van, csak még magadnak sem mered bevallani....

"okfejtésed, miszerint nincs demokrácia, mert nem férnek hozzá az információhoz"
Az okfejtésem ennél több eleműbb, összetettebb volt - és nyilvánvalóan, tagadhatatlanul igaz is. Most te is megalázod magad azzal, hogy csatlakozol a szavaimat kínjukban kiforgató, dedós vergődésbe fulladó kommentelők mellé? Nos: te tudod.

"Nem válaszolj, nem érdekelsz."
Hm, akkor tehát igen, a dedós önalázást választottad. Te tudod, a te szegénységi bizonyítványod...

Emzé Periksz 2016.03.23. 18:32:13

Nem néztem a tévé2-t, mert bulvárhírek és agyatlan nemzetgyalázás volt a programja (ezt onnan tudom, hogy néha, alkalmanként belekukkantottam). Most legalább megjavul, mert annál mélyebbre nem süllyedhet, mint amikor Trutkó moralizált.

Wikus Van De Merwe 2016.03.23. 18:33:21

@pamut:

Tényeknek tartod, mert te mondtad.
És csak annyira azok, mint a TV2-es Tények!
:DDD
Csak nem ott dolgozol vazze?
Csak most hirtelen picsányi kis településünkön (majdnem város :) ) megnéztem a három kábelszolgáltató (nem műholdas!) csomagjait...és mit látok! Az összesnél ott lapul az alapcsomagban az összes politikai zavarócsatorna! Azt a kupoláját! Hát ennyit a tényeidről.
Ráadásul mindegyik kínál netes csomagot is.
Persze Maris néni még a számítógépet sem tudná bekapcsolni. Mit csináljunk...nem ért hozzá a lelkem, de minden évben gyönyörű gyümölcsei, zöldségei vannak.
És remek hókiflit süt, ami te nem tudsz.
Ha megkérdeznéd Maris nénit, hogy 1% nyugdíjemelést vagy ingyen internetet szeretne, akkor borítékolható válasz.
Gondolom ezért is a kormányzat a felelős. Az erőszakos TSZ-esítés mintájára, a nyugdíjasokat is kötelezően számítógépes tanfolyamra kellene járatni. Sebaj, majd a hatalomra jutó ellenzék ezt is lehetővé teszi, hisz fontos az információk szabad áramlása.
Legfeljebb majd megjelölik azokat az oldalakat, amiket tilos információszerzés céljából meglátogatni.
Persze ismerek én is olyan 60+ -os nénit aki órákat tölt a gép előtt. Farmozik.
Szarik a politikára. Azt mondja, hogy szabad országban élünk és ő azt csinál amit akar.
Meg Szulejmánt és Muzsika TV-t néz Egyenes Beszéd helyett .
Kíváncsi lennék, mivel tudná őt egy ellenzéki politikus rávenni, hogy ne ilyen felelőtlenül éljen?
Sajnos az ilyen elhajlók miatt épül kicsiny diktatúránk.
De én örülök, hogy látod a megoldást, hisz oly könnyedén és olyan hamar átláttál a kormányzati manipuláción.
Bárcsak többen lennének olyan szinten, mint te!

:)

Flexy Flex (törölt) 2016.03.23. 19:01:08

@pamut: „Az hogy kínodban szánalmas személyeskedéssel próbálod pótolni az érveid hiányát, azzal engem igazolsz.”
Tééényleg, és mit is igazolok én?

„Magyarországon NINCS demokrácia, ez tény (...)”
Nem tény bazmeg, hanem a te véleményed, a kettő között pedig nincs egyenlőségjel.

„A sajtót manipulálják, cenzúrázzák, népszavazást kezdeményezni hatalom ellenében nem lehet, a főügyésznek még a nagylábujja se látszik ki Orbán seggéből annyira független."

Tipikus DK féle csúsztatás halmaz.

Köszönjük pamut zokni...

pamut 2016.03.23. 19:11:03

@Wikus Van De Merwe:
"Tényeknek tartod, mert te mondtad."
Nem, nem azért. Ha kimondom hogy 2+2 az 4, az se azért 4 mert én mondom.

Tényleg csak ilyen dedós szintű beszólogatásokra, kiforgatásokra telik tőled? :( Annyira szánalmas....

A földfelszíni kódolatlanok közül hiányzik az ATV, ahogy ezt már korábban valaki korrigálta is (én is arra gondoltam csak rosszat írtam), szóval ezen is kár viháncolnod, pláne hogy abban is ott van a cenzúrázó-hírhamisító-propaganda MTVA, meg TV2 is. És annak fényében is kár viháncolnod, hogy bármennyire is vért izzadsz és majd meg szakadsz végtelen erőlködésedben hogy csak a sajtószabadság tiprásáról legyen szó (ami egyébként szintén tagadhatatlan), akkor is ott van még a többi (független igazságszolgáltatás megszüntetése, a nemzet demokratikus alapjogának megakadályozása), amik mindegyike, önmagában is bőségesen elég bizonyíték rá hogy nincs demokrácia.

A netreől már írtam hogy több millió embernek nincs rá pénze, és/vagy nem is ért a számítógéphez. Ez is tény, és mielőtt megint lemégy dedósba, nem azért mert én írtam. Ezen megpróbálhatsz magad nyomorúságos szintjén poénkodni, de attól még tény marad, és a szar humorod nem cáfolja a tényt.

Ja, ha már ennyire poénkodni akarsz: legalább egy jó poént préselj már ki magadból kérlek, csak egyet... hátha összejön, még a végén egy pillanatra elmosolyodnék... ha már azt képzeled hogy az érveid hiányát humorral lehet pótolni.

pamut 2016.03.23. 19:16:14

@Flexy Flex:
"Tééényleg, és mit is igazolok én?"

Azt amit fentebb írtam. Ha lenne ellenérved már rég leírtad volna. De nincs ellenérved, azt pórbálod pótolni a dedós személyeskedéssel, ebből látszik hogy nincs semmid. És ha nincs semmid az az én igazamat bizonyítja (ami egyébként is elég nyilvánvaló, különösebb bizonyítást sem igényel...). Bonyolult ez neked, ugye? ;)

"Nem tény bazmeg"
De: TÉNY. És olyan nyilvánvaló tény hogy nem is lehet cáfolni. Felsoroltam pár dolgot miért (na nem mindent...) totálisan egyértelmű, cáfolhatatlan, tagadhatatlan. És te még csak a látszat szintjén sem tudtál egy halvány ellenérvvel sem próbálkozni.
TÉNY: Magyarországon NINCS demokrácia.

"pamut zokni"
Hogy a fajtádról "valamiért" mindig kiderül hogy ilyen dedós-primitív szinten vegetál... miért nem lepődök meg? :)

Wikus Van De Merwe 2016.03.23. 19:44:07

@pamut:

Humor?
Abban nem ismerek tréfát, így egyetlen sor sem azért született. Véresen komoly mind.
De azért kérdezek egyet?
Az megvan, hogy a digitális átállás óta jelentősen csökkent a földfelszíni sugárzással elérhető, lefedhető terület nagysága? (csupán csak a technológia jellegéből adódóan)
Arra tetszik emlékezni, hogy miért került ki a HírTV és az ATV az alapcsomagból és indult 2008 végén kódoltan? Tetszik figyelni a dátumra? 2008?
Hol volt ekkor még a fasiszta diktatúra?
Hopp! Ez már nem is egy kérdés!
De sebaj! Nekem például az nagyon tetszett, hogy demokratikus tömegek, a netadós tüntetéssel, sarokba szorították a kormányzatot. Kicsit meg i lepődtem, mert diktatúrákban ez nem szokás. Ilyen alapjogokat el szoktak venni. Én azt hiszem, hogy diktatúrákban, az azóta sorozatos tüntetéseken felszólaló megfélemlített szónokok nem szokták olyan stílusban és oly vehemensen szidni az elnyomókat. Általában az elnyomók az ilyenek szólásának és mozgásának is elveszik a szabadságát. De lehet, hogy nem. A tököm tudja, változhatnak a diktatúrák is.
Meg hát ki mihez van szokva.
Például Nyakó úr is máshoz volt szokva és gondolom tettlegességre számított, mert a kopaszokról pavlovian erre asszociált, és közben egy Tesco-s szatyros néni megszívatott mindenkit. Ez a piszok diktatúra ilyen aljas és durva trükkökhöz folyamodik.
Hirtelen a hírhamisításról még az jutott eszembe, hogy a Wikipédiára bármilyen marhaságot beírhatok kamu forrásmegjelöléssel addig, amíg valaki észre nem veszi, törli vagy javítja.
Aztán meg hány helyen hivatkoznak arra, hogy a neten ezt meg azt olvastak.
Erről mindig a már említett Maris néni ugrik be, aki régen úgy gondolta, hogy amit a tévében mondanak az úgy van, mert Kudlik Júlia nem hazudhat.
Szegény máig hinné, hogy a vas és acél országa vagyunk, ha azóta nem kapta volna vissza az 50-es években államosított földjének egy részét.
:)

sutyerák 2016.03.23. 20:05:13

minden xarrá válik amihez a fideSS csürhe hozzáér.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2016.03.23. 20:09:12

@pamut: Hagyd már, ne etesd, hívő és kész.

atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.23. 20:55:45

@Wikus Van De Merwe: "szar egy diktatúra az, ahol nem köteleznek arra, hogy M1-et vagy TV2-t nézz."

Az megvan, hogy az M1 kötelezően rá van kötve a távirányító 1-es gombjára? Ez egy vicc.

Állami pénzből nyomják a fideszes tévéket, a többi vagy megél a kereskedelmi reklámokból, vagy nem.

Ez egy szar diktatúra, vagy szar demokrácia, nevezd, ahogy neked tetszik. Egyre szarabb demokrácia, egyre pöpecebb diktatúra.

Én jó sokáig éltem diktatúrában. Az se volt már az igazi sztálini gyilkolászós, de akkor se élveztem, neked se kívánom. A mostani pedig egyre jobban hasonlít rá.

Wikus Van De Merwe 2016.03.23. 21:19:22

@atpijkamo99:

"Az megvan, hogy az M1 kötelezően rá van kötve a távirányító 1-es gombjára?"

Az imént, a jó öreg Strong set-top box- omon kipróbáltam a "csatornaszerkesztés" funkciót.
Bepakoltam az 1-es programhelyre az RTL Klub-ot ,a 9-esre pedig az M1-et. Láss csodát működik.
Vajon tudják a Strong gyártói, hogy ezt nálunk nem szabad? Vajon tudják a kormányzat tisztségviselő, hogy a Strong ilyen elhajló?
Nem lesz ebből baj?

atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.23. 21:35:08

@Wikus Van De Merwe: Az imént a jó öreg Mari néni távirányítóján kipróbáltam, juszt is az M1 jött be az 1-es gombon. Vajon tudja Mari néni, hogy a Strongot hogy kell programozin?

Wikus Van De Merwe 2016.03.23. 21:45:10

@atpijkamo99:

Hát segíts neki!
Mari néninek azt is elmondhatod, ha más programszámot nyom meg, akkor más program jelenik meg.
Azt is megmondhatod neki, hogy bátran nézzen más csatornákat is. Csak a kettőtök titka marad.
A közértben nyugodtan mondhatja továbbra is azt, hogy az M1-et nézi.
Így mindketten hatalmast csapást mértek a Fidesz elnyomó médiagépezetére.
Az egész ország büszke lesz rátok!

közösperonos átszállás 2016.03.25. 17:35:41

@heimdall: "áruld már el, hogy egy Index.hu-t, 444.hu-t vagy ATV-t hol cenzúráz vagy manipulál a kormány?"

Na ja. Vagy mondjuk egy MTV-t, Kossuth Rádiót, Neo FM-et, Klubrádiót, TV2-t.

Oh, wait.

@ben2: "Amikor a Napló még szocik kesztyűsbábja volt"

Tegyük azért ezt tisztába, ilyen nem volt.
süti beállítások módosítása