A Népszabadság írta meg ma reggel elsőként, majd szépen sorban mindenki, hogy a TV2 Hajdú Péter producerkedése mellett feltámasztja a Naplót, amihez több, korábban a műsorban dolgozó tévést, újságírót is megkerestek. A cikkekre válaszul a TV2 ezt a sajtóközleményt hozta le:
A TV2 Csoport hír- és magazinműsorainak teljes megújítása történik, mely folyamat jelenleg is zajlik. A cél az, hogy a szervezeti és tartalmi átalakításokkal az infotainment műsorok még több nézőt ültessenek a képernyő elé és hogy a Tények visszaszerezze piacvezető pozícióját.
A változásokkal kapcsolatban több valótlanság is megjelent a sajtóban. Várkonyi Andrea nem tűnik el a képernyőről, 15 éve a TV2 egyik meghatározó arca, aki új szerepkörben mutatkozik be a nézőknek: a hamarosan visszatérő Napló házigazdájaként. Andor Éva, aki korábban 13 évig erősítette a hírműsorok szerkesztőségét, újra a TV2 csapatának tagja lesz, ahogy Szebeni István is, akit a Mokka műsorvezetőjeként láthatnak majd a TV2 nézői. Azurák Csaba, ahogy arról már korábban szó volt, egy vadonatúj közéleti, politikai háttérműsorra készül, ezért búcsúzik a Tényektől. A TV2 hírműsorában április 11-től Gönczi Gábor köszönti a nézőket.
A TV2 továbbá cáfolja azokat a híreket, melyek szerint több volt Napló riportert és szerkesztőt felkeresett volna az újrainduló műsorral kapcsolatban. A tenyek.hu csupán önálló szerkesztőségként szűnik meg, ettől függetlenül a hírportálon a jövőben is a TV2 legfrissebb hírei várják az olvasókat.
Mint olvasható, az állítások közül tulajdonképpen csak egyet cáfoltak meg, a Naplóra vonatkozót (a tenyek.hu-ra cikk, saját anyag nem fog már felkerülni, csak a videók, szóval abban a formájában, amiben Azurák Csaba megálmodta, már nem fog tovább létezni) bár ne tették volna.
Ugyanis hazudnak.
Felhívtuk Való Gábort, a Napló egykori riporterét, hogy érkezett-e megkeresés hozzá a TV2-től a Naplóra vonatkozóan, mire azt a választ kaptuk, hogy igen, háromszor is.
Először decemberben érkezett két megkeresés, de azok inkább óvatos tapogatózások voltak, egy háttérműsor beindításáról, és az abban való szerepvállalásról. Valahogy elsikkadt a dolog, de múlt héten megint megkeresett a TV2, telefonon, hogy lenne-e kedvem visszamenni a Naplóba, amit újra beindítanak. Egy kolléganőmet emailben, egy másikat Viber- vagy valami hasonló alkalmazáson keresztül, üzenetben érték el.
Való nemet mondott a felkérésre, ahogy két további kollégája, Tóth Andrea és Mijó Annamária is, akiket dettó megkerestek egy naplós ajánlattal, és amire ők is határozott nemet mondtak. Való arra a kérdésre, hogy miért mondott nemet, azt felelte, hogy
A Napló volt pályafutásom eddigi csúcsa, az kétségtelen, de ehhez, ami most van, nem adom a nevem. Nem akarok egy propagandagépezetben fogaskerék lenni.
UPDATE: Egy informátorunktól úgy tudjuk, M. Kiss Csabát is megkereste a TV2 a Naplóval kapcsolatban, de ő is nemet mondott a felkérésre. Sőt, Korn Anita is kapott megkeresést, de ő sem kért belőle.
DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2016.03.21. 15:29:31
sixx · http://comment.blog.hu 2016.03.21. 15:34:55
lilcsi manó 2016.03.21. 15:38:31
2016.03.21. 15:53:47
Palladrin 2016.03.21. 15:56:08
Bergyilkos Bohoc 2016.03.21. 15:57:04
erina1980 2016.03.21. 15:57:24
Emiksz 2016.03.21. 15:57:25
jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2016.03.21. 15:59:40
Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2016.03.21. 16:00:04
Celebhírek, Kék fény, nyomorpornó... csak a szokásos.
2016.03.21. 16:06:50
Fuss neki még egyszer, hátha kihozol belőle valamit.
sixx · http://comment.blog.hu 2016.03.21. 16:07:48
RTB 2016.03.21. 16:08:13
kószák egyike 2016.03.21. 16:11:05
2016.03.21. 16:14:29
Nagy Endre 2016.03.21. 16:15:29
Cifu78 2016.03.21. 16:20:11
Tudod ha egy producer, aki a TV2 alkalmazottja, megkeresi XY-t, hogy érdekli-e a műsor, az azt jelenti, hogy a TV2 kereste meg. Ha a TV2 ezek után kiad egy nyilatkozatot, miszerint NEM kereste meg ezeket az embereket, akkor az azt jelenti, hogy vagy nem tudják, hogy mit csinál Hajdú Péter (ez esetben a belső kommunikáció nagyon gyenge, és pár hátsót nem ártana szétrúgni), vagy direkt hülyének tettetik magukat.
Legyünk jó indulatúak, és tételezzük fel, hogy a cáfolat megfogalmazója és jóváhagyója nem volt tisztában azzal, hogy tényleg megkeresték ezeket az embereket. Ez esetben az a helyzet áll fent, hogy nagyon rosszul végzik a munkájukat. Mert kifelé úgy tűnik, hogy hazudnak. A jobb helyeken az ilyesmiért élből repül(nek) az illető(k)...
sirarcheer 2016.03.21. 16:22:14
Ezzel még várjunk (Mindig második lesz) mert most készül gőzerővel olyan törvény ami:
"A nem kormánybarát média fizessen sokat amit megkap a kormánybarát "
Cifu78 2016.03.21. 16:22:40
2016.03.21. 16:26:55
Raziel Anarki 2016.03.21. 16:31:52
2016.03.21. 16:34:34
ez két gyűlölködő banda. szar szemét emberek a propagandisták ugyanúgy, mint az ellenpropagandisták. előbb-utóbb mindkét brancsot lehúzzák a budin. a kérdés, hogy milyen sorrendben. ezen megy az izmozás. ha valaha lesz bármiféle rendszerváltás, akkor mindkét oldal fizetett gazembereit a magyar nyilvánosságból el kell zavarni. és ha ezt nem érted, akkor nem értesz semmit.
shawshank 2016.03.21. 16:36:24
2016.03.21. 16:36:43
2016.03.21. 16:37:29
az infotainment information és az entertainment szavak keveréke. magyarul tájékoztatás és szórakoztatás. valójában az történik, hogy a tulajdonosi érdekek mentén hazudnak vagy gyűlölködnek és mellette próbálnak viccesek lenni.
balos pacsirta 2016.03.21. 16:37:43
DZoli 2016.03.21. 16:39:33
2016.03.21. 16:43:06
vihar a biliben. teljesen mindegy, hogy ki mit mondott. a lényeg az, hogy ezek az emberek lejáratják egymást. ha kívülről követni akarod, hogy ki kivel van, akkor hülye vagy. ha belsős vagy, akkor persze kövessed.
Ez kiez? 2016.03.21. 16:44:02
nevetőharmadik 2016.03.21. 16:45:32
2016.03.21. 16:46:31
hja, ez is egy jó sztori volt. az egyik tábor majdhogynem egy jeanne d'arc típusú hőst csinált belőle, a másik meg boszorkányüldözést folytatott ellene. kiabáld, hogy lászlópetra, boszorkány, boszorkány.
anyadmajma 2016.03.21. 16:47:04
2016.03.21. 16:48:04
nevetőharmadik 2016.03.21. 16:51:46
pamut 2016.03.21. 16:54:11
neeee....
most egy világ dőlt bennem össze... :)))))
shawshank 2016.03.21. 16:55:55
"Ki és milyen beosztású ember kereste meg őket? Ha már felhívtátok gondolom csak megkérdeztétek... Vagy ez most megint olyan névtelen forrásos sztori? "
A forrás meg lett jelölve: Való Gábor. A névtelen forrást akkor használják nagyrabecsült újságírók, mikor a kiadott információt nem mondhatják meg kitől tudják, de itt ez nem áll fenn.
Hogy ő kivel egyeztetett arra kérdeztél te az elején, de az nem lehet névtelen forrás, mert nem ismeretlen adta ki, hogy volt megkeresés tv2 felől. Ezért mondjuk, hogy két külön dologról beszélsz.
Örülök hogy segíthettem...
Tribuszer 2016.03.21. 16:58:43
"Hazudtunk éjjel, hazudtunk nappal, hazudtunk minden hullámhosszon."
Na jó, most nem minden hullámhosszon, hanem minden csatornán.
2016.03.21. 16:59:47
azért azt ne felejtsd, hogy a szemedben nemrég még ugyanaz a dirk gerkens volt a magyar demokrácia utolsó védőbástyája, aki most a sötét diktatúra első vonalbeli propagandistája. ha nem látod, hogy mindkét oldalon alávaló emberek sorakoznak, akik pénzért bármit megtesznek, akkor hülye vagy. ha mondjuk egy várkonyi andi nevű picsa nem vállalja az egyik műsort, akkor majd vállalja a másikat. teljesen mindegy, hogy melyik csatornán. ez kábé olyan, hogy az indexen vagy az origón játszom el a patkányt. csak ezeknek az embereknek ez a csúcs intellektuális tevékenységük.
mari45 2016.03.21. 17:05:35
Én cifrázom: pénzlopó naplopó
Nagy Endre 2016.03.21. 17:11:56
unionista᠍ (törölt) 2016.03.21. 17:12:49
komolyan nem értem. te hiszel emkisscsabában, vagy ki a faszomba. mert láttad a tévében komoly arccal aggódni mit tudom én a gyerekszegénységért. azért például szokás aggódni. aztán mennek a pénztárhoz. ebben a közegben mindenki ilyen ember. régen nincs kivétel. az rtl és a tv2 több, mint 18 éve indultak. ennyi idő alatt aki ott maradt az alja nép. félre értés ne essék, sose dolgoztam ezeknél. csak próbáld már megérteni, hogy ezek egytől egyig szar szemét emberek. nem az érdekli őket elsősorban, hogy te tájékoztatva legyél, vagy szórakoztassanak. saját magukat szórakoztatják és gyűlölködnek. azért, hogy te tapsoljál legalább az egyiknek. aztán ezen problémáztok, hogy most pista szólt jóskának, vagy béci. nem mindegy?
unionista᠍ (törölt) 2016.03.21. 17:16:50
a néző szempontjából teljesen mindegy, hogy az rtl nyírja ki a tv2-t, vagy fordítva.
unionista᠍ (törölt) 2016.03.21. 17:26:17
bocs, az előző neked ment. a néző szempontjából teljesen mindegy, hogy az rtl nyírja ki a tv2-t, vagy fordítva. tényleg nem értitek ennek az egésznek a logikáját? az alja nép válogatódik ki mindkét oldalon. sixx megírja, hogy milyen gyalázkodó a blikk. ő ugyanolyan gyalázkodó. én is ezen a csatornán. mert ez egy olyan közeg, hogy ebben patkánykén létezni. csakhogy ezek az emberek nem percekre belemártóznak ebbe, hanem nekik a hivatásuk. és te szurkolsz valamelyiknek. nem mindegy, hogy tvirtkó hol hazudik? vagy demcsák zsuzsa hol szörnyülködik. hajós andrás átmegy endihez. akkor ő most fizetett propagandista lett? eddig is az volt.
greenkeeper 2016.03.21. 17:32:30
Nem kell ezen csodálkozni Vajna üzletember tudja,viszonozni kell a sok segítséget amit kapott.
2016.03.21. 17:34:55
Az a forrás ki volt, aki elrebegte Valónak, hogy indul a gép. Érted? Ki volt a tag, a forrás a vonal másik végén??? Ki volt az, aki a TV2-t megbízásából felhívta?
Egy nevet akarok, most, mert nekem ez így gyenge, hogy „vki” felhívta!
Nem Penny hajója 2016.03.21. 17:43:51
Boka1 2016.03.21. 17:49:16
sutyerák 2016.03.21. 17:52:10
-és ahogy olvasom mind benne vannak a mi kontónkra felvett devizahitelekben(darabonként 80-90 ezer Euro,(30 millió Ft) saját zsebbe az eladott eu-s állampolgársági letelep'i kötvény))
ez a nagy biznisz:eladni azt ami nem az övék,-azon sokat keresni,-majd más meg visszafizeti.
Na. tehát ez a kör,Tv2,vajna,habony,fanni,vivien,(valahány név még a maffianaptárba)meg a többi mind-mind benne vannak.
lett a maffiának egy tévéje.
Barkalot 2016.03.21. 17:54:56
Hülyeségeket állítasz, ugyanis nem erről volt szó. NEM ERRŐL VOLT SZÓ!
sutyerák 2016.03.21. 17:55:38
mint alcapone
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 17:56:15
Boszorkányok nincsenek.
Próbáld azt, hogy "lászlópetra, hülyepicsa, hülyepicsa"! Mecsoda különbség...
akut schizo effektív pszichózis 2016.03.21. 17:56:51
akut schizo effektív pszichózis 2016.03.21. 17:58:34
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 17:58:37
Valaha az volt. A maffiába tagozódás előtt.
dr. v.b.1990 2016.03.21. 18:00:31
"Tipp: egy az egyben leszerződtetik az Echo Tv híradósait."
Vagy odarántják a G nap után a Hír TV-től távozott arcokat.
DZoli 2016.03.21. 18:01:33
sutyerák 2016.03.21. 18:02:34
-és sokszor elgondolkodom azon,hogy egyesek vén majom korukra miért válnak xaremberré,-főleg ha anyagiakban sem függnek senkitől már.
hát arra jutottam,valószínűleg előtte is az volt.
úgyiselfelejtem 2016.03.21. 18:04:39
Mint a Sláger Rádió helyén...
sutyerák 2016.03.21. 18:05:20
sutyerák 2016.03.21. 18:10:32
2016.03.21. 18:31:53
"Egy nevet akarok, most, mert nekem ez így gyenge, hogy „vki” felhívta! "
Ennek szerinted milyen relevanciája is van?
campobaszo 2016.03.21. 18:35:44
2016.03.21. 18:35:50
Ha véletlenül nem érernéd:
"Először decemberben érkezett két megkeresés, de azok inkább óvatos tapogatózások voltak, egy háttérműsor beindításáról, és az abban való szerepvállalásról. Valahogy elsikkadt a dolog, de múlt héten megint megkeresett a TV2, telefonon, hogy lenne-e kedvem visszamenni a Naplóba"
Ez olyan nap világosságú egyértelmű szöveg és nem az, hogy részegen felhívott a portás.
Nagy Endre 2016.03.21. 18:47:30
Bambano 2016.03.21. 18:49:03
Vajna Bandi nem aggódik, hogy mi lesz a befektetéséből? Neki nem kellene kicsit amerikás meg vállalkozói szemmel nézni, hogy amibe beletolta azt a rengeteg hitelt, az hogy fog megtérülni?
2016.03.21. 18:56:07
Ez talán azért baj, mert a cikk tényként közli: a TV2 hazudott. Ez olyan blikkes cikk lett na.
Sajnos én olyan fasz vagyok, hogy csak akkor hiszem el a sztorit ha minden kerek.
Mondjuk talán az is kiderülne, hogy egy még ott dolgozó haver szólt-e neki, vagy egyéni akció áldozata lett, vagy hivatalos megkeresésről volt szó. Nagyon nem mindegy.
A hazai médiában ez úgy megy, ha van üresedés megkérdezed havert, hogy érdekli-e, ha igen rohansz a fővezérhez, hogy te tudsz vkit. De bazmeg az, hogy én megkérdezem havert nem azt jelenti, hogy maga a médiabirodalom kérdezte meg (hiába dolgozom ott) hiszen nem is tudnak róla. Ezeket az embereket nem az utcáról veszik fel helló, olyan belterjes az egész hazai szutyok, hogy az valami varázslatos.
2016.03.21. 19:37:57
maga a közeg olyan, hogy abban nem nagyon érdemes különbséget tenni. a comment blog kiírja oldalra, hogy gyalázkodást és a személyeskedést figyelmeztetés nélkül törlik. nagyon kemény. szinte mindenki gyalázkodik és személyeskedik. elsősorban sixx persze. és utána a többiek. én is. te is. ez így működik.
anyadmajma 2016.03.21. 19:44:40
Nem beszélve a híradónak, hírműsornak csúfolt szarjukat.
Amit a magyar rtl csinál pár éve, az sem híradó, sem nem oknyomozás, de mivel a többi csatornához képest tényleg jobbak, ezért sokan azt hiszik, hogy hú, ezek a faszagyerekek.
Pontosan tudom, hogy milyen alja népek dolgoznak a magyar tv-kben.
Szóval ne áltasd magad, én pl. most is ott kezelem a simicskát is, ahová való. Semmivel sem a szememben job ember, mint amikor a feje az orbán seggében volt.
Úgyhogy asszem ezt most benézted, de ezért nincs harag:) Velem is előfordul néha, és mivel én nem vagyok népnemzeti keresztény, ezért képes vagyok megbocsájtani.
nick papagiorgo 2016.03.21. 19:58:03
A tévék/rádiók/úgy általában média területén van két szint:
Az egyik a "szakmai" szint: öltöztetők, világosítók, stb. Náluk aztán tökmindegy, hol dolgoztak (kevés, "elkötelezettet" leszámítva), az számít, hogy mit tett le az asztalra. Azért, mert valaki jó kameramann volt az ATV-nél, nem jelenti, hogy nem vennék át a közmédiába, és viszont. Őket sem igazán érdekli ez az egész dolog (annyira nincsenek megfizetve), simán átmennek innen oda, ha jobb ajánlat érkezik (a politikai nézeteiket meg - mivel hozzánk hasonlóan nem nagyfizetésű emberek - megtartják maguknak), nekik a szakmai előrelépés a cél (ezért dicsérem is őket), nem holmi politikai elkötelezettség (én ennek nem világítok! stb)
A másik az ún "csatorna arcai". Ebbe se kell túl sok politikát belelátni: nekik egész egyszerűen nagyságrendekkel nagyobb pénzt kell fizetni, hogy átmenjenek, a tárgyalások hónapokig folynak, és az érintett foggal-körömmel tagadja, hogy bárhová is átmenne (én? soha! Én itt nőttem fel, máshoz nem adom a nevemet, stb). Aztán megjelenik a bulvárban, hogy "bréking! XY átment innen oda" (a fizetendő összegről természetesen nem nyilatkozhatok, de nagyságrendekkel kisebb, mint, amit maguk elképzelnek). Ez eddig is folyt, most is ez folyik.
Csak a lakosság jó része (már elnézést) olyan sötét, hogy eddig, hogy ha XY átment innen oda, akkor csak megvette az újságot, hogy olvassa az új hírt, most meg már politikai szempontokat is bele lehet látni, mai jóval "izgalmasabbá" teszi ezt az egészet.
Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.03.21. 19:59:54
A koncepció bejött, ,a zsidó főnök learatja a milliárdos osztalékot és kiviszi a hasznot az országból. A fidióta kretén birkák pedig tapsolnak és ballibeznek! És szidják a Tanácsköztársaság zsidó kommunistáit.
Tündérmese hogy ez az ország csak idiótákból áll!
Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.03.21. 20:02:04
Milyen céged van neked? Takony Művek?
Gyorgy Nagy 2016.03.21. 20:05:14
Nevoeiro66 2016.03.21. 20:24:35
pamut 2016.03.21. 20:33:24
Májking 2016.03.21. 21:26:34
Tomiko 2016.03.21. 21:27:56
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2016.03.21. 21:41:52
Az újságírás szabálya: a baloldali újságíró rosszakat hazudik a jobboldalról, a jobboldali meg rosszakat hazudik a baloldalról. A birkák meg aszerint döntenek, hogy milyen politikai nézeteket vallanak.
Nem Penny hajója 2016.03.21. 22:18:46
"Naplós családunk több tagját megkeresték, ez tény. Mindannyiuk nemet mondott, ez is tény. Napok óta tudok erről, hiszen csapatom tagjai kérdezgették, hogy mit tegyenek. Azt mondtam, hogy mindenki tegyen belátása, saját lelkiismerete szerint. Senkit sem beszéltem le semmiről. A NAPLÓ tagjai egyenként, szabad akaratukból döntöttek úgy, hogy ebben nem vesznek részt."
Nevoeiro66 2016.03.21. 22:49:41
2016.03.21. 23:09:13
Néhány mergjegyzést, ha megengedsz:
1. Ez egy régi naplós és a többiek is, nem értem a belterjességet minek emelted ki.
2. Hazudni csak a forrás hazudhat, nem értem milyen hitelességet vársz még.
3. Ha ott lenne a neve annak, aki megkereste azt eleve kellemetlen helyzetbe hoznák, mivel a TV2 mást állít. Vagyis totál meg lenne szivatva az illető.
4. Ha ezt az embert valóban megkeresték, onnantól kezdve a TV2 problémája az egész anomália ebben a kommunikációban.
5. Ez egy bullshit: "Mondjuk talán az is kiderülne, hogy egy még ott dolgozó haver szólt-e neki, vagy egyéni akció áldozata lett, vagy hivatalos megkeresésről volt szó."
Egyrészt feltétetelezés, másrészt háromszor keresték meg, azt ne nevezzük már komolytalannak, ezenkívül pontosan úgy keresték meg, ahogy megkeresték és az pontosan annyira hivatalos amennyire egy ilyen megkeresés hivatalos. Az-az semennyire, mert nem releváns. Puhatolóztak, hogy menne-e vagyis, ha rábólint, akkor rajta lehet a listán, ha elindul a műsor, ennyi.
6. "A hazai médiában ez úgy megy, ha van üresedés megkérdezed havert, hogy érdekli-e, ha igen rohansz a fővezérhez, hogy te tudsz vkit. De bazmeg az, hogy én megkérdezem havert nem azt jelenti, hogy maga a médiabirodalom kérdezte meg (hiába dolgozom ott) hiszen nem is tudnak róla. "
Most tételezzük fel, hogy ez így van. Szerintem nincs így, de tételezzük fel. Abban az esetben is, ha a médibirodalom cáfol, az nem más, mint BELSŐ EGYÉNI SZOCIÁLIS PROBLÉMA!
A TV2 uyganis ezt állítja:
"A TV2 továbbá cáfolja azokat a híreket, melyek szerint több volt Napló riportert és szerkesztőt felkeresett volna az újrainduló műsorral kapcsolatban"
Te meg ezt állítod:
"Ezeket az embereket nem az utcáról veszik fel helló, olyan belterjes az egész hazai szutyok, hogy az valami varázslatos. "
Szóval, ha a TV2 újra akarja indítani a Naplót. És ez így van, hisz ha nem így lenne, talán egyszerűen azt cáfolták volna, nem azt, hogy kit kerestek meg, akkor mivel szerinted belterjes az egész, akkor kiket is fognak megkeresni?
Jééé, a régi naplósokat. Na most innentől fogva szerinted ez a gépezet automatikusan beindul:
"A hazai médiában ez úgy megy, ha van üresedés megkérdezed havert, hogy érdekli-e, ha igen rohansz a fővezérhez, hogy te tudsz vkit."
Hisz te tudod, hogy ez így megy, de a TV2 meg nem tudja? :DDDD
2016.03.21. 23:10:19
Te egyébként elolvastad a sztorit?
Csak mert össze vissza írogatsz hülyeségeket.
2016.03.21. 23:12:56
Egyébként egy dologban igazad van, gyakorlatilag mindegy, mi a pontos szitu.
A cím, hogy HAZUDIK a TV2 túl erősnek tűnik ezen infók alapján, mert benne van a pakliban, hogy egyszerűebn nem tudja a jobb kéz, hogy mit csinál a bal esete forog fenn.
ANTI-SQUIRREL 2016.03.21. 23:20:17
"Ha a cégem új munkatársakat keres"
"attól még nem a cégem keresi meg őket hivatalosan"
Ezt most en nem ertem! Vagy on nem erti?
histar007 2016.03.21. 23:49:38
Egy ilyen híradás az RTL-en üzleti érdekből elkövetett ködösítés lenne, ha a kormányoldalhoz köthető helyen történik ez, az nettó aljas hazugság.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 23:52:54
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 23:53:54
Azért pedig Gyurcsány a hibás.
2016.03.21. 23:58:51
oké, és mit jelent az, hogy "felkeresett"? mert ugye jelentheti személyes közvetlen megkeresést is. ami lehet, hogy nem történt meg, hanem csak felhívtak valakit, vagy e-mail volt. a magyar nyelv sajnos elég gazdag ahhoz, hogy szinte bármilyen szituációban lehessen csúsztatni. erre az egészre reagálhat a TV2 úgy, hogy HAZUDOTT AZ INDEX. vihar a biliben.
dr. mesterséges színezék 2016.03.22. 00:02:28
Mind olyan, aki nem kevésbé kívántam Gyurcsány bukását, mint Orbánét, merem állítani, hogy több ÉRTELMES kritika jelent meg a Megyó- és Fletó-féle lúzer kormányzásról és annak mellékzöngéiről az Indexen, mint a Fideszhez kötődő sajtó összességében.
Hogy most a szerkesztőségben több arc húzza a száját, mint hajdan, az a NER igazi eredménye: ezek a szemetek képesek azt nézni, amit Viktor csinál, ahelyett, amit mond - pont ahogyan ő kérte.
dr. mesterséges színezék 2016.03.22. 00:06:31
Hát reagáljon, hol itt a probléma!?
Nyilván reagálni is fog, mert tudja, hogy a híváslisták tartalma és a tanúk mind alátámasztják az igazukat, ha arra kerül a sor...
Emzé Periksz 2016.03.22. 00:08:54
dr. mesterséges színezék 2016.03.22. 00:17:42
Tán ugyanazért, amiért 2006. óra Gyurcsány se mond igazat, akármit mond?
JMXFAN 2016.03.22. 06:51:58
CoolKoon 2016.03.22. 07:32:42
Virág et. 2016.03.22. 07:36:31
Te is érzed, hogy ez mekkora vicc, igaz?
CoolKoon 2016.03.22. 07:41:27
TBal 2016.03.22. 08:16:09
dr. mesterséges színezék 2016.03.22. 09:17:52
2016.03.22. 09:21:17
"A TV2 közleménye alapján Való Gábor hazudott."
Ez így konkrétan nem igaz.
2016.03.22. 09:25:29
Benne van a cikkben, hogy mit jelentett a "felkeresés".
Egyébként írtam, az eddigiek alapján ez a hazugozás túlzás, tehát a vihar a biliben megállhatja a helyét.
Viszont amit a TV2 művel Juhásszal "oknyomozás" címén a Tényekben.
Na az már nem vihar a biliben, hanem a mai magyar média és sajnos politikai világ sokadik súlyos katasztrófája.
ferand1979 2016.03.22. 09:54:46
Egy tökös gyerek volt eddig, aki bevallotta.. Gyurcsány...
Amúgy építgetik, szépítgetik a háttér média birodalmat közpénzből.. És ehhez embertelenül, könyökölve tepernek is a nagyobb nézettség miatt. Majd ezután jönni fog az újabb "LEX-RTL" ügy... Az ellenzék rádiói elleni ügyek... Stb..
Hogy odajussunk, ahol Észak Korea áll.. Minden "gépezet" csakis Orbánt éltesse!!!
Hajrá.. biztos jó az irány... valakiknek...
2016.03.22. 10:51:37
a tv2 sajtókönyleményében ez áll. "A TV2 továbbá cáfolja azokat a híreket, melyek szerint több volt Napló riportert és szerkesztőt FELKERESETT volna az újrainduló műsorral kapcsolatban.". az, hogy valakit FELHÍVTAK vagy (elektronikus) levélben MEGKERESTEK nem feltétlen jelenti azt, hogy meg is látogatták. a magyar felkeres szó elsődleges jelentése mégis csak ez. a tv2 és az index is csúsztat. persze ennek nincs túl nagy jelentősége.
2016.03.22. 10:57:07
Nincs jelentősége, vagyis ugorjuk át, hogy a "felkeresett" szó mit jelent halál pontosan és elsődlegesen.
Elég szánalmas fordulat lenne az ügyben, ha bárki azt mondaná, hogy jaaaa, hát a mail és a telefon az a megkeresés és nem a felkeresés.
Parajpuding 2016.03.22. 11:04:36
Raziel Anarki 2016.03.22. 11:37:57
2016.03.22. 14:04:33
pedig nyilván ezért fogalmaztak így. felhívták telefonon / megkeresték levélben / felkeresték (~meglátogatták) otthonában. senkit sem kerestek fel. ha valaki magyarul gondolkodik, akkor nekik ad igazat. mert magyarul inkább nekik van igazuk. persze ettől még mindkét oldal egyformán szánalmas.
ha műsoronként akár csak 1 forintot kellene fizetni közvetlen, akkor nem lehetne média termékként akármit eladni. persze ilyenkor szoktak jönni azzal, hogy ők nem tudnának olyan produktumot előállítani, amiért a közönség közvetlen fizetnek. ez az. a kereskedelmi média nem piaci alapon működik hanem árukapcsolásokkal. tehát ha megveszi valaki a mosóport, akkor azzal fizet az rtl, a tv2 vagy az index számlájára. tehát nem azzal, hogy nézi vagy hallgatja a műsort, olvassa az újságcikkeket, hanem azzal, hogy a hipermarketekben vásárol. sixx és a többi nyomoronc harsogják, hogy ez piac. meg hogy az ő pénze. akkor ez most miért nem andy pénze. hja, hogy nem a saját vagyonát kockáztatja, hanem hitelből gazdálkodnak. miért, az rtl hogyan gazdálkodik. aztán lehet mondani, hogy az egyik hitelt állami bank generálta, a másikat magánban. oké, de ha egy magánbank megy csődbe, akkor is rendre az állam fizet. ezeket a faszkalapokat komment csatornákban patkánykodással lehet lenyomni. a népek kollektív tudat alattija működik. ezért megy a zsidózás, cigányozás, buzizás. mindez azért történik, hogy ez a sok drogos, kurva takarodjon el a közéletből. függetlenül attól, hogy melyik oldalon áll. mindegy, hogy 444 vagy 888. normális közélet akkor lesz, ha mindkettő eltűnik.
2016.03.22. 14:13:45
"ha valaki magyarul gondolkodik, akkor nekik ad igazat."
Nem és a történet nem fog ilyen fordulatot venni.
Ez ugyanis óvodás dolog.
A többire nincs sok mit mondanom, ott már nagyon elrugaszkodtunk a valóságtól.
Egyet azért talán:
"kereskedelmi média nem piaci alapon működik hanem árukapcsolásokkal"
Ez a mondat azt állítja, hogy a piaci alapon való működés és az árukapcsolás kizáró vagy kapcsolatban vannak egymással (vagy az egyik, vagy a másik). Ez úgy konkrétan egy baromság.
Hogy mondjak példát. Egy olyan cégnek, ami pl. processzorok gyártásához technológiát készít egyetlen termékét sem veszed meg közvetlenül, hanem csakis a beépített processzort, de még magát a processzort sem veszed meg.
Vagyis szerinted a processzor gyártási technológiáját előállító cég nem piaci alapon működik. Hát ez meglepne....
CoolKoon 2016.03.22. 14:41:32
2016.03.22. 14:58:22
ha te megveszel egy processzort, akkor abban nyilván ott van a processzorok gyártásához szükséges technológia költsége. és ott lehet a processzor gyártó direkt reklámköltése. például az, hogy termékbemutatókat tartanak. de ha mondjuk az intel megtámogatja a superbowl döntőjét, akkor a vásárlóinak támogatják az amerikai focit is. egy részük lehet, hogy örömmel. mert számukra kedves ez az árukapcsolás. de egy részük számára ez kényszer. a magyar lakosság döntő többsége ha akarja, ha nem, kénytelen támogatni az rtl klubot, vagy a tévékettőt. akkor is ha nem nézi ezeket a szarokat. hanem egyszerűen vásárol valamit. ha ezt sokadjára sem fogod fel, akkor szellemi fogyatékos vagy. májkiboj az ostoba faszkalap.
2016.03.22. 15:27:04
Látom azonnal elgurult a gyógyszered. :D
De persze nincs igazad. Nagy egy uccsó póbálkozás.
Ugyanis millió és egy olyan dolog van, amit minden vásárlóval megfizettet egy cég egy terméknél, pedig sok vásárlónak semmilyen szüksége és kedve nem lenne hozzá.
A termékek ugyanis sokszor attól olcsók, mert sztenderdek. Ezekben a sztenderdekben pedig nagyon sok olyan is van, amit sok vásárló nem fizetne meg, de mégis meg kell, hogy vegye, mert a termék sztenderd.
Érthető ez?
" a magyar lakosság döntő többsége ha akarja, ha nem, kénytelen támogatni az rtl klubot, vagy a tévékettőt"
Na ennek semmi relevanciája sincs. Ugyanis pl. Az RTL Klub a reklámbevételekből él. Azok a cégek, akik fizetnek neki a reklámokért, na azoknak a cégek azért fizetnek az RTL-nek, mert az RTL-t sokan nézik és így eljut a reklám az emberekhez, akik aztán e miatt megveszik a termékeket.
Na most a piac itt ott van, hogy az a kereskedelmi csatorna kap több pénzt a reklámokért, amelyiket többen nézik és így a reklám több emberhez jut el. Azt a kereskedelmi csatornát, amelyiket kevés ember néz, nos azok kevesebb pénzt kapnak és így kiszorulhatnak a piacról.
Na de mondok neked egy másik példát, mert nagyon nem veszed le a pénz körforgását és lövésed sincs a világból.
Egy multi cég vezetője (mondjuk Larry Ellison Oracle) luxus körülmények közt él.
Megengedheti magának, hogy részt vegyen a kinek van a legnagyobb luxus jachtja a világon versenyben. EZ TÉNY.
Ezt azért teheti meg, mert az Oracle nevű szoftvert kurva sokan megveszik és használják.
EZ TÉNY.
Az Oracle szoftver vásárlói közül senki sem (vagy igen kevesen az biztos) akarja támogatni a luxusjacht készítő cégeket. EZ TÉNY.
De mégis támogatják, mert ha nem vennék az Oracle-t, Ellison nem tudna luxus jachttot venni EZ TÉNY.
Vagyis a luxus jacht készítő cégek árukapcsolásból élnek EZ TÉNY.
De a luxus jacht készítő cégek ettől még piaci versenyben vannak egymással EZ IS TÉNY.
VAGYIS AZ ÁRUKAPCSOLÁS ÉS A PIAC NINCSENEK KIZÁRÓ VAGY KAPCSOLATBAN.
AZ EREDETI FELVETÉSED TEHÁT ÉRTELMETLEN ÉS IRRELEVÁNS. A KERESKEDELMI CSATORNÁK PIACI ALAPON MŰKÖDNEK!!!
Ennyike.
unionista᠌ (törölt) 2016.03.22. 15:56:31
nem olvastam el, kár volt ennyi leütés.
2016.03.22. 15:57:49
Buta is maradsz! :DDDDD
Valamit tisztázzunk. Itt egy KÖZGAZDÁSZ ül! Ott mi is helyzet? ;)
reKorrekt 2016.03.22. 16:04:38
unionista᠌ (törölt) 2016.03.22. 17:13:53
én kútfúró vagyok. végigbuktam az általánost.
dr. mesterséges színezék 2016.03.22. 17:38:58
Juszt is olyan terméket vegyél, ami nem jelenik meg médiareklámban. Van ilyen, csak akarni kell. Nem akarni és hőbörögni persze magyaro... pardon, MAGYAROSABB.
unionista᠌ (törölt) 2016.03.22. 18:42:06
paradox módon ehhez néznem kellene ezeket a csatornákat. :-) vagy megfizetni valamilyen sajtófigyelő alapítányt. esetleg az állam kötelezhetné a gyártókat, hogy az az összetevők mellett tüntessék fel a termékekbe rejtett marketing költségeket. vagy a csomagoláson tüntessék fel a kereskedelmi csatornák logóját. innentől kezdve persze tévékettős és ertéeles mosópor lenne. viszont a gyártók elemi érdeke, hogy a saját márkáikat építsék. és a reklámköltéseiket minimalizálják. a termelő multik érdeke, hogy verjék szét az rtl klubot, lőjék ki az indexet, stb. adóztassák meg a hipermarketeket. korlátozzák a nyitva tartást. mert így direktben értékesíthetik a mosóport. sőt már a mosógép vásárlásakor kaphatsz egy kupont. tehát ebben is megjelenik egy iparági árukapcsolás. de a korábbinál tervezettebben, sokkal kevésbé véletlenszerűen. nálunk az electrolux főz, mos, takarít. és van hozzá fräulein. egy bejárónő. vagy virtuális komorna vagy komornyik. tehát valójában még erősebb, közvetlenebb lesz marketing. a de ez a kereskedelmi televíziózást jelenlegi formájában felszámolja. még egyszer. ez nem a gonosz orbán, hanem a termelő multik érdeke. ha szórakoztató médiaterméket akarsz, akkor fizess elő sorozatra. de az előfizetéshez egy komplett játszóházat kínálnak majd a gyerekszobába. akár úgy, hogy egy au pair lány társasozik a gyerekkel. mert a gyártók akkor tudják eladni a következő terméküket ha még inkább bevásárolják magukat a háztartásodba. ez a liberálisok és konzervatívok között még nagyobb ideológiai szakadékot hoz létre. a nagy kérdés, hogy európa melyik politikai irányzatot fogja aláásni. és kik vesztenek el majdnem mindent. jelen állás szerint a libsik.