Egyre szürreálisabb fordulatokat vesz a Juhász Péter Bekussoltatása-hadművelet, a tegnapi napon éppen a tragikomikum volt soron. Kezdődött ugye minden azzal, hogy
- A Tények riportere, Kunfalvi Nóra igyekezett kicsit tendenciózusra vágott riportjában Juhászra rábizonyítani, hogy lopcsalhazudik - nem jött össze.
- Aztán a folytatásban a Fidesz-KNDP is ráugrott a koncra, mint gyöngytyúk a meleg takonyra, és elkezdte csócsálni a nem létező cafatot - Juhász lakása előtt az utcán, két aktivistával, kamerák gyűrűjében követelték teátrálisan, hogy Juhász valljon színt a vagyonáról. Az, hogy ezt már megtette, nem érdekelte őke.
- Közben a TV2 sértett sajtóközleményben jelentette ki, hogy Juhász személyeskedett az interjú alatt, és ez tűrhetetlen. Ezen a ponton tessék visszamenni az első pontra, és megnézni a két videót.
- Vasárnap délután jött a hír: A Fidesz budapesti elnöksége vagyonnyilatkozattételi eljárást kezdeményez az V. kerületi önkormányzatnál Juhász Péter, az Együtt társelnökével szemben. Juhász nem hülye, szépen elment Hollik István sajtótájékoztatójára, és jelezte, hogy ha már ott van, akkor válaszolna a kérdésekre, jöhetnek. Hollik feltett a kérdéseket, majd elegánsan lelépett, a válaszokra nem volt kíváncsi. Mert minek, ugye, vélhetően nem egyeztek azzal, amit a Habony Kommunikációs Művek megálmodott délelőtt.
- Közben Torsa Mátyás, egykori Milla-aktivista a Facebookon szólt be Juhásznak, hogy ne sírjon a szája a pénz miatt, inkább a Milla-pénzek elszámolásáról beszéljen, mire Juhász visszaszólt, ahogy azt ilyenkor kell és szokás. A TV2 viszont úgy érezte, hogy a klasszikus, “az ellenségem ellensége a barátom” elv alapján lehet egy kicsit dörgölőzni a balosokhoz is, és az egyik riporterüket ráküldték Torsára, hogy ugyan vamzerkedjen már egy sort a Tényeknek.
Na, ez nem kellett volna. Torsa kitette a Facebook-üzentváltást a falára, onnan vettük mi is. A TV2 riporterének profilképét és telefonszámát kitakartuk, mert jobb a békesség. Minden más viszont úgy szerepel, ahogy lezajlott. Csodálatos, az első szótól az utolsóig.
Bunny Munro 2016.03.21. 07:21:17
Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2016.03.21. 07:22:34
Virág et. 2016.03.21. 07:32:52
consul 2016.03.21. 07:34:02
Neki adta meg a telefonszámát, nem mindenkinek.
Kifejezetten rosszhiszemű, kár ajnároznod ilyen tahókat Attila...
Szerencsére ez kb egy milliójába fog kerülni... HEHEHE!!!!!
Bozsoki 2016.03.21. 07:35:16
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.03.21. 07:38:14
Algopirin 2016.03.21. 07:39:22
Mr. Waszabi 2016.03.21. 07:44:50
BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.03.21. 07:49:16
penumbra1984 2016.03.21. 07:51:58
Páran most nagyon be akarnak vágódni a TV2 vezetőségénél és megcsinálni a szerencséjüket a médiában, de ez most nem sikerült. :D Priceless.
molymoly 2016.03.21. 07:56:42
Ennyire azért nem kellene social-nek lenni.
Ez a Torsa Mátyás szimpi :) Van már pártja? :)
turósmácsik 2016.03.21. 08:01:30
Arról nincs valami hír valahonnan, hogy K.Sz. Vivi ütemesen veri a fejét a falba valahol? Már ha érti, hogy mi zajlik.
Lalikám 2016.03.21. 08:01:45
FF 2016.03.21. 08:04:13
cradbox 2016.03.21. 08:05:11
kószák egyike 2016.03.21. 08:06:19
dive.hu 2016.03.21. 08:06:40
Nem a riporter kezdett el írni munkahelyi (nyilvános)ugyben a sajat szemelyesfacebook oldalarol?
tomwar 2016.03.21. 08:06:42
T.
netrion 2016.03.21. 08:07:45
lipicai menés 2016.03.21. 08:08:15
és tele van ilyenekkel a liberális baloldal...
Virág et. 2016.03.21. 08:08:47
Egyébként éppen az ilyen helyzetek miatt kezdi a világ összes üzenetküldő szolgáltatása, hogy privát telefonszámot nem adjunk meg az üzeneteinkben.
BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.03.21. 08:09:06
Én szinte sosem nézem ezt a csatornát.
tomwar 2016.03.21. 08:09:17
tomwar 2016.03.21. 08:10:27
Felélem a halálom 2016.03.21. 08:15:18
B.Ú.É.K! 2016.03.21. 08:16:05
Amúgy el kell takarítani ezt a fideszes maffia rendszert.
turósmácsik 2016.03.21. 08:16:45
B.Ú.É.K! 2016.03.21. 08:17:09
Netuddki. 2016.03.21. 08:25:19
Lutriboy 2016.03.21. 08:26:41
rerros 2016.03.21. 08:27:57
Angéla Fekete 2016.03.21. 08:28:01
Torsa Mátyásnak emelem kalapom, szép csörte volt, kb. 4-0 :)
Még most kellene kirúgni az összes ilyen riporternek csúfolt arrogáns, ostoba senkit a fityesz nevében, mert ez egyre szánalmasabbá teszi a még megmaradt szektatagok szemében is a testületet. :D
Bartszat 2016.03.21. 08:28:34
Van ugye az a mondás, hogy aki kurvának áll, ne sírjon ha basszák. Nos akik most a TV2-nél dolgoznak, azok pontosan tudják, hogy miben vesznek részt, márpedig aki korrupciós ügyek elsikálásában és az ezeket firtatók lejáratásában működik közre, az aztán egy mocsok nagy kurva. De nevezhetjük nyugodtan bűnsegédnek is.
keszegvágó 2016.03.21. 08:28:48
Patrick Bateman 2016.03.21. 08:28:58
Angéla Fekete 2016.03.21. 08:29:37
mikimackó 2016.03.21. 08:31:17
martineden 2016.03.21. 08:33:56
Sonocomodo 2016.03.21. 08:34:13
reKorrekt 2016.03.21. 08:34:19
szabolcsblog 2016.03.21. 08:38:31
takingsider 2016.03.21. 08:41:31
azt viszont már a múltkor is akartam írnil, hogy amellett, hogy megvan a véleményem a TV2-ről, BAndy Vajnáról, meg a kis exhírtévés egyetemi oktatóról, Juhász Péter nem került közelebb a szívemhez, mert egyrészt ő is arrogánssá vált, ami jogos lett volna, ha nem készül arra, amire, másrészt azt mondani 350 ezer nettóra, hogy szegényesen él, az necces. Plusz az asszony jövedelme (nem mondta, menniy, de számoljunk 100 nettóval, annyi biztos van), meg adományokkal, amit szintén nem részletezett, de számoljunk átlag havi 30 nettóval, szóval ketten a szerintem alábecsült számokkal élnek nettó 480-ból. Abból meg lehet élni, ha nem a Rózsadomb alján bérelek havi kétszázért (nyugodt munkavégzést másutt is lehet), ha csak 50 nettót spórol havontam vehet borotvát. Persze, tudom (sejtem, illetve remélem), mindez irónia/médiahekk volt, meg a számlaszám is, de könyörgöm a TV2 nézőiről van szó, oké, hogy akiket ő el tud érni politikusként, azokat így is eléri, ugyanakkor mindenki tudja, hogy nem kerülhet be 10 perc egy kétperces bejéátszásba se, ha fasza gyerek lett volna, akkor kb két percet beszél, elmondja, hogy ő kifejezetten az OV nárciszáról akar inkább szólni, meg a BAndyről, amúgy meg 200 nettóért bérel, ami több mint az átlagé, az igaz, de jöttez a lehetőség, beleszerettek, és úgy döntöttek, vállalják, és mindketen sokat dolgoznak egyébként, oszt jónapot
2016.03.21. 08:43:50
Buday András · http://polgarda.blog.hu 2016.03.21. 08:44:58
Eldoron 2016.03.21. 08:46:28
Buday András · http://polgarda.blog.hu 2016.03.21. 08:47:34
Mercel 2016.03.21. 08:48:00
(jut eszembe mi az van a másik juhásszal akinek nem a neve hanem a foglalkozása volt juhász és egy mutyisbödön felkavarása után "véletlenül" meghalt?
A "riporter" meg egy hülye.
Az, hogy felsőbb utasításra cselekszik valaki az nem menti a tettet.
Nem mellesleg pokoli ostobanak kell ahhoz lenni, hogy a párja képével, magán telefonszámmal nyomuljon valaki - kényes ügyekben - a Facebookon.
drover(fanyul társa) 2016.03.21. 08:49:29
lobster thermidor 2016.03.21. 08:51:24
Mitől magánbeszélgetés az, aminek egyértelmű célja egy közszereplő további ekézése?
Ha nem riporterként, ráadásul egy meghatározott témában a riportkészítés szándékával lép fel, hanem a húsvét előtti családi tojásfestés időpontját szerette volna megbeszélni, akkor talán mondhatnád annak, ami egyébként nem.
Mercel 2016.03.21. 08:53:23
Így viszont kissé ijesztő és szánalmas.
Virág et. 2016.03.21. 08:53:41
És nem kell "kompromittálót" mondania ahhoz, hogy hírértéke legyen a beszélgetésnek. Annak a ténye, hogy minden árnyékra vetődnek a kormányzati ölebek épp elég. Most, hogy nyilvános a levelezés, most már le se tagadhatják. Ennyit elértek.
Magántelefont meg nem adunk meg munkabeszélgetés alatt. Eleve nem adunk meg telefonszámot, ha már ennyire érzékenyek vagyunk. Mi lett volna, ha céges telefont ad meg? Vagy mondjuk - Uram bocsá' - a tv2 központi vezetékes számát? Van neki. Esetleg egy email címet?
misssixxty 2016.03.21. 08:59:18
egyértelműen zavaros a fószer
de ha csak ilyen alakokat képesek kiállítani a ballibsik, és védeni a médiájuk...
de úgy látom sixx az m1 helyett új ellenséget talált magának a tv2 szwmélyében
2016.03.21. 09:02:07
huncut_kata 2016.03.21. 09:03:15
netrion 2016.03.21. 09:03:16
turulpina 2016.03.21. 09:05:24
psmith 2016.03.21. 09:05:30
Szánalmas.
turulpina 2016.03.21. 09:06:36
turulpina 2016.03.21. 09:07:19
Netuddki. 2016.03.21. 09:07:37
szita szita péntek 2016.03.21. 09:10:39
"azt mondani 350 ezer nettóra, hogy szegényesen él, az necces." - Szerintem meg nem. Az egy dolog, hogy egy minimál bérből élő családnak ez bicskanyitogatóan nagy szám - de valójában egyáltalán nem az. Még úgy sem az, hogy a barátnő jövedelmét és az adományok mértékét szerintem igencsak alábecsülted.
waces · http://blog.waces.hu 2016.03.21. 09:10:47
ember100 2016.03.21. 09:13:07
Helló !
Gyökér vagy ecsém !
Csak nem hiszed hogy tényleg a magántelefonszámát adta meg.Egy ilyen cégnél nincs vállalati telefonszáma száma.
Csak egyszerűen visszavonulót fújt azzal a párom is szerepel a fércbúkon szöveggel is . Tudod ami az internetre kikerül az orr is marad , ha most megnézem a riporteo oldalát akkor most kémkedek utána és a párja után .
Vicces :)
Mad Mind 2016.03.21. 09:13:51
Mekkora tahó ez a riporter, aki magán facebookoldalról akar hivatalos ügyet intézni. Miért nem a tv2 hivatalos facebookjáról üzenget és ad meg hivatali számot?
roka 2016.03.21. 09:15:09
2016.03.21. 09:16:40
B-road · http://szetbaszazideg.blog.hu 2016.03.21. 09:19:46
Ennyire csóró idióták vannak a tv2-nél?
wkker 2016.03.21. 09:20:27
Nem tudom, hogy ez az újságíró magától ilyen csökkent, vagy a fidesz etette meg valami kapszulával, ami nem tett jót az agyi vérellátásának.
Érv, hogy udvarias volt? Ugyan már... Gusztustalan volt. Bármi áron próbál lejáratni egy embert(akit lehet szeretni/nem szeretni) egy nevetséges ügyben, amiről mindenki tudja, hogy értelmetlen... Hogy közben udvarias? na ne már.. és te jó ég, mennyire amatőr, istenem..Tehát nem csak rosszindulatú, hanem buta is. Kiváló riportjai lehetnek..
Tényleg nincs a baloldalon olyan, aki tényleg lop? Miért a Juhásznak rontanak neki? Oké, a habonyi-rogán-lázár-orbán és családja gusztustalan, otrszág tönkretevő ügyeik már lassan-lassan nekik is ciki és kell valami figyelemelterelés, de könyörgöm, akkor legalább keressenek olyan balost, aki tényleg korrupt..mert biztos van olyan..
De azért tényleg kíváncsi lennék, hogy egy-egy takonygerincű riporternek mi a véleménye az egészről, mármint arról, hogy tényleg adnak neki jó riport tippeket, amik TÉNYLEG bűnesetek és.. azt csak úgy hagyja elszállni.. Miért? Ennyire nem számít a gerincesség, ennyire nem számít, hogy valaki rabol? Hogy rendőrségen bizonyítékokat semmisítenek meg? Tényleg a pártállás annyit számít, hogy ezzel együtt tudnak még ezek a riporterek aludni?
Bafana 2016.03.21. 09:25:16
turulfarhát 2016.03.21. 09:25:43
toportyánzsóti 2016.03.21. 09:25:45
2016.03.21. 09:30:17
Éhes ló 2016.03.21. 09:33:01
Nekik viszont szabad, sőt kifejezetten kóser..
Sőt, kifejezetten így etikus..
Nekik.
A füvesember pedig ismét megbukott, a saját tettestársa írta le, miként lopták el a milla pénzeit, átverve minden támogatójukat.
Többször is.
A füvesembernek ebben a bukásában pedig indifferens, hogy miket hazudozik és a tettestársai, támogatói miként zárnak össze (vagy sem) a történtek után.
A tanulság örök: saját szemáben a szálkát, mielőtt máséban a gerendát. A korrupciós és vagyongyarapodási vádak visszaütnek a hazai poltikai cirkusz minden szereplőjére.
reKorrekt 2016.03.21. 09:33:13
consul 2016.03.21. 09:40:21
Más adatataival szórakozni olyan tahóság, mint a holokauszttal viccelni vagy szexista poénokat lőni. A poszt eleje oké, de a végével agyoncsapta... Nagyon nem jófej!!!
nagyonpimasz 2016.03.21. 09:41:19
t valakire, azt helyesnek tartod?
nagyonpimasz 2016.03.21. 09:42:34
Lurian 2016.03.21. 09:46:08
2.) A Juhász riportban a politikus külön kiemelte, hogy befilmeztek a házba, és felvették a barátnőjét (feleségét?), aki nem közszereplő. Erre a TV2 riportere azt válaszolta, hogy az, mert egy sajtótájékoztatón ott volt Juhász mellett, így naná, hogy az. Ezek után a TV2 dolgozója sérelmezi, hogy a nyilvános profilján szereplő barátnője képe is megjelent egy anyagban (ami korántsem országos látogatottságú, ugye). Minimum ironikus.
3.) Az, hogy a telefon nem volt céges, az első levélből nem derült ki. Mire az újságíró ezt megírta az anyag már felkerült a FB-ra. (A jelek szerint.) Utólagosan már nem lehet "javítani"/ cenzúrázni a már kitett anyagokat, ha pedig Torsa ezt megtette volna, akkor rögtön támadási felületet biztosít, mi szerint "megvágta", "megmásította" az újságíró szavait - hiszen valóban ezt kellett volna, hogy tegye. Saját magát védte be ezzel, és jól tette. (Ahogy ezt írta is.)
4.) Reméljük perel az újságíró, vagy a TV2! Annyira egyszerűen védhetők ezek a dolgok, hogy a csatorna vagy még nagyobb hülyét csinál magából, vagy feladja, vagy újra és újra bepróbálkozik, elveszítve még azok előtt is a hitelét, akik még nézik. Torsa elég ügyesen riposztolt, elég talpraesetten érvelt, és eléggé ott fogta meg a dolgot, ahol kellett.
Ha másra nem is volt jó az ügy, arra mindenképpen, hogy kicsit reflektorfénybe hozza Torsát, kialakítson róla egy "tökösgyerek" imidzset, aki nem fél beszólni a kormány "képviselőinek", de nyíltan bírálja az ellenzék politikusait is, ha nem ért velük egyet.
ProsTata 2016.03.21. 09:46:55
Másról beszélsz.
Én például nem használok, nem adok meg magán elérhetőséget hivatali (munka) ügyben.
Szerinted nem ad hivatali mobilt a munkáltatója csórékámnak? Ezt benézte...
Másrészről érthető, hogy Torsa már óvatos volt az alapján amit Juhásszal csináltak.
Ehhez a Kurucot hasonlítani kissé izzadságszagú.
turulfarhát 2016.03.21. 09:50:06
cukkmukk 2016.03.21. 09:51:26
ProsTata 2016.03.21. 09:51:53
Igazad van
A bal oldal legnagyobb baja a fidesz szemszögéből, hogy már nincs lehetőségük lopni. Olyan szinten kiszorították őket mindenhonnan. Ez hiba volt!
ProsTata 2016.03.21. 09:53:58
Ja-ja!
Vagyonvizsgálatot követelek a riporterrel szemben, miből fizeti a mobilszámláját, ha a hivatali ügyeit arról intézi?
CSAK NEM ADÓ ELKERÜLŐ JUTTATÁST KAP?
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 09:55:04
high up. 2016.03.21. 09:59:10
Oszt ha ezeket összevetem a modern korunk egykori meg mai párt hadigépezeteivel, pl. a Napkeltével, Eke meg Hír TV-vel, meg az M1-gyel, most meg Andy Vajna TV2-jével (jaj de jó, hogy hazagyütt a mi fijunk, oszt itthon kamatoztassa a kűfődön megszezett tudását!!!) - hát akkor meg kell állapítani, hogy mi már csak egy ilyen genetikailag totál sérült nép vagyunk.
A nemzeti görénységet nem hogy nem akarja a magyar magából kiirtani, hanem világrekorder nemzet vagyunk aszempontból, sehol a világon nincsen ennyi minden aljasságra kapható genetikai anyaszomorító lény.
Ezt híjja a magyar parasztja 2016-ban Nömzötnek!
Meg aki hány erre a mocsadékok uralkodására, allenne ám manapság a magyargyűlölő! Mármint a nömzöti mocsadékaink szemében.
Már csak arra kell vigyázni a mocsadékainknak, hogy a gyerekeik se tévedjenek le erről az útról, mer há akkor hogyafaszba lennénk má Nömzötállam?
FOLYTASSUK!
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.03.21. 10:01:51
turulfarhát 2016.03.21. 10:02:00
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 10:02:01
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 10:04:20
consul 2016.03.21. 10:04:42
Le Kieu 2016.03.21. 10:07:35
Tokeletesen egyet ertek. Higgadt velemeny ami a tenyek alapjan szuletett. Megertheto a riporter. Ilyen vilagban el a Magyar. Van munkaja. Ilyen aron. Melle pê kell nemi butasag is dêz van. Vagy van munkad vagy nincs. A legborzasztobb. hogy ezt neha nem csak a nem hozzaertes. lustasag dobja van e munkad vagy sem. Merlegen a valosag!!!!! Ha csaladja van. Bankhitele van. Kivagtak más mediaktol mindegy miert de ma leginkabb az a merce merre csap az alany a nyelvevel......nem egyszeru. Ha nincs má valasztasa .... ott fog dolgozni. hogy eltartson egy csaladot ahol tud! Nem lennek a helyeben. Sajnos ez ma Magyarorszsag. Attol fuggetlenul mi a velemenye. Milyen nezeteket vall. Ez kvazi igaz minden kozszferaban dolgozora. A sật magunk alltal megvalasztott politikusaink az aki nincs velunk az nincs elven menetelve ennyire megosztottak és kompromisszumokba kenyszeritettek az embereket!
Szanalmas. Az lenne a minimum. hogy aki nem ert velunk egyutt azt is tamogassuk hiszen sajat foldink.
Sajnos mót nem ez az idil a nagy demokraciankban. Nezze meg mindenki mit jelent a demokracia svajcban.
Ott valoban maguk dontenek az emberek sajat sorsukrol es valasztott vezetoik ezt tiszteletben tartjak.
Magyarorszagon a legnagyobb baj. hogy az emberek mả amikor valasztani mennek " tisztelet a kivetelnek" nem tudjak mit jelent a MINISZTER szo!!!!!
Szolgalo!
A mi derus nepunk szolgalokat valaszt a valasztasok idejen. !!!! Mutasson valaki nekem egy igazi szolgalot a Magyar parlamentben.
Amig nem tudatosul az emberekben kik ulnek é kiket miert ultetnek a parlamentbe addig senki ne csodalkozzon a hasonlo eseteken. Ez az eset is sajnos mindenkinek az erdeket szolgalja csak a Magyar valasztopolgaret nem.
Vege? Tyukper. Filleres jatszma. Az igazi problemak elfedese amire az inetrju alany ís ravilagitott FB-os valaszaban.
Szep napot mindenkinek
Bocs de Azsiai geprol toltam ....helyesirasi hibak
Doubledeceker 2016.03.21. 10:09:46
Te annyira mocskosul hülye vagy de tényleg. Simán megérdemled, hogy Viktor kilopja a szemedet is.
linfury 2016.03.21. 10:11:29
savrola 2016.03.21. 10:12:02
linfury 2016.03.21. 10:12:52
Ki bukott mit?
Én csak két jobbant barmot látok itten nagyot beégni ... plusz a TV2-t
linfury 2016.03.21. 10:14:15
linfury 2016.03.21. 10:21:12
Éhes ló 2016.03.21. 10:24:38
Neki volt a gazdája rosenfeld, majd csermanek.
Nekem nincs gazdám, sosem is volt.
Ellenben hülyére röhögöm magam az erőlködéseteken, miközben szépen zuhantok a politikai pöcegödörbe:
kozvelemenykutatok.hu
Én ezt az erőfeszítéseteket szívemből támogatom, sokadmagammal együtt.
Húzzatok bele!
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 10:25:16
Nézzük a félig tele poharat: valamelyikre rászállnak. Szóval 50%-ban tökéletesen dolgoznak.
Jól mondom?
Meridian74 2016.03.21. 10:27:12
Ott a pont!
Juhász nem különben.
Aki azt hazudja telipofával, hogy borotvára sincs pénze 350K + barátnő (valószínűsíthetően szintén nem csóró, mert valami csókos helyre biztosan be van tolva, legrosszabb esetben is) jövedelméből és kiteszi a bankszámlaszámát koldulni, az ne akarjon kormányt váltani, még ha a korrupcióellenes tevékenységében vannak szimpatikus részek is.
Philip F. Queeg 2016.03.21. 10:28:12
A vicc, hogy a tiédet is kilopja, pedig te nagyon okos vagy.
:DDDD
Mérgező Hulladék 2016.03.21. 10:28:19
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 10:28:54
Amíg Rogánról nem készítenek tényfeltárót, addig Juhász Petya pénzügyeit se firtassa senki, mert miért is ?
Juhász Petya mehet a fizetett egyetemisták elé tüntetni az ő háza elé nem mehet senki ?
Mi ez a kettős mérce ?
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 10:29:30
JAvítás:
Juhász Petya mehet a fizetett egyetemistákkal más háza elé tüntetni az ő háza elé nem mehet senki ?
Éhes ló 2016.03.21. 10:31:00
Az, ha valaki balfék, vagy hibázik még nem jogosít fel senkit az adataival való ilyetén visszaélésre.
Se a kurucot, se mást.
Még akkor sem, ha utálopm, vagy nem értek vele, a munkáltatójával egyet.
A faszi bevádolta a facsén a társait azzal, hogy a milla pénzéből éltek, míg élhettek.
Mára már zárna, de késő, a neten a tőle származó infó, adat fent van és még jó ideig ott is lesz.
Megértem, ha ideges, hogy ezt felhasználják ellenük, de ez van.
Ezt nem a vajna végbelébe ágyazott mádiapatkány szarta el, hanem a füvesember és azok, akik a lopásait a millában tűrték, támogatták.
Piimpa 2016.03.21. 10:31:28
Meridian74 2016.03.21. 10:34:17
Szvsz a riporter nem volt arrogáns... sunyinak lehetne mondani, ha a kezdőlépését vesszük... de egyébként full udvarias volt. Nem ő fenyegetőzött bírósággal, meg pereskedéssel, hanem a másik fél hozta ezt elő - egyébként pont arrogáns és kioktató módon. Valószínűleg ha már előhozta, ezt meg is fogja kapni (mármint a személyiséghez fűződő jogok lábbal való tiprása típusú pert) és durván el is fogja veszíteni.
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 10:36:08
AKkor csak a szokásos...
Ballibeknél marad az anyázás, ha valaki különvéleményt fogalmaz meg.
Nem nagyon szeretitek mi az ilyet ?
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 10:38:47
Le van írva: pereljen.
Az is le van írva, hogy miért pereljen inkább, mint szart kenegessen, mint az szokás.
Köll ezt még ragozni?
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 10:42:18
Sixx egy szervilis ballib.
Egyik se bírja elviselni ha bántják a sajátjait, és a másikat élből támadja.
A Rogán, Orbán, Juhász ügyek mindegyike politikai cirkusz csupán.
Ugyanúgy mint régen Gyurcsány, hasonló vagyonosodási ügyei.
Mind törvényes, és értelemszerűen majdnem az összes ezek közül erkölcstelen.
Minden oldalon.
A fronvonalba viszont kemányn beleállt a riporter ugyanúgy, mint sixx, mint újságíró.
Innentől kezdve mindörökre megbélyegezték magukat mindketten.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 10:47:38
Bayert és a menekültrugdosásban jeleskedő egykori üdvöskér leszámítva nem sok vegytiszta tahó létezik a kormány oldalán, de a méreg keveréséhez nem kell bugrisnak lenni, "csak" aljasnak. És akkor még ártatlanul leet is pislogni, hogy "hát ezek itten engem, bülbülszavút legeciztek... hogy hol tartanak az erkölcsök".
netrion 2016.03.21. 10:48:30
Az egészen más, ha valaki a hülyeséget mindkét oldalnál szóvá teszi, mint amikor csak a másikat ütik, de a saját oldali dolgokat elhallgatják.
Éhes ló 2016.03.21. 10:48:38
De ha valaki kilép a törvényen kívülre, ne csodálkozzon, ha más is megteszi és ne sírjon, ha elkenik a pofáját, hozzá hasonlóan aljas módon.
A füvesember pont ezt a leckét tanulja - már ha képes rá.
Most majd megtanulja az irigy samesza is.
Közben meg szétröhögöm magam rajtatok.
Thunder_th 2016.03.21. 10:48:54
Mondjuk valószínű ezért került oda, mert ő nyitott szájjal tűri, még az is lehet, hogy élvezi.
@savrola:
Úgy tűnik a nagyon sötét szervilis Kunfalvi kisasszonynak megmutatják lassan mi az oknyomozó újságírás. :)
Philip F. Queeg 2016.03.21. 10:49:50
"Sixx egy szervilis ballib."
Ez hülyeség.
Sixx egy 40+ -os óvodás pöcs, akit ha megsértenek vagy nem vesznek komolyan, márpedig a királyi tévénél és a TV2-nél leszarták, akkor bosszút áll a homokba taposott matchboxa miatt.
Göndör 2016.03.21. 10:52:09
turulfarhát 2016.03.21. 10:52:42
Lurian 2016.03.21. 10:53:30
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 10:55:46
Én is csak aszondom, hogy pereljen. Pont. Érted: pont.
Meg azt is mondom, amire fentebb utaltak, hogy az érintett kurvának állt, és most basszák őtet. Szokik vagy szökik. Mindenesetre a válaszleveleiben nem igyekezett exkuzálni, hogy ő nem "olyan", ANNYIRA azért nem érdekelte az a riport (vagy mi).
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 10:56:11
Nincs olyan hogy hülyeség.
Itt Sixx beleállt a Juhász Petya védelmébe élből.
Pedig valóban nem tudni, hogy sáros-e az említett ügyekben.
Torsa Matyi se véletlenül írta azt amit írt, a milla pénzekről.
És ez akkor is így van, ha Rogán, Orbán, meg Gyurcsány lopásai nagyságrendekkel nagyobbak.
Én speciel magyar politikusnak akkor se hiszek ha kérdez.
Különösen ilyen Juhász féle ütőembernek, akik más háza elé viszik a gyűlöletkeltő, országot megosztó politikát.
Megjgyezem Rogánnak és Szijjártónak régen ellenzékiként suhanc korukban éppen ugyanez volt a feladatköre, mint most Juhásznak.
Nem szimpi, és simán el tudom képzelni, hogy lenyúl bármikor pénzeket ő is.
De ez csak opció. Ugyanolyan opció, minthogy Mészáros az Orbán strómanja.
Aki akar hisz benne, aki akar újságcikket ír erről, riportot készít, aki meg leszarja, az leszarja.
turulfarhát 2016.03.21. 10:56:27
Mérgező Hulladék 2016.03.21. 10:57:29
"ugyanis a riporter legalább udvarias volt" Van valami alap pszichológiai esettanulmány, ahol óvodás gyerekeket kérdeznek arról, ki a tolvaj/rabló: vajon az a bácsi, aki szépen felöltözve bekéredzkedik hozzád a lakásba, megdicsér, hogy milyen helyes kisfiú vagy, majd elviszi az apu tévéjét; vagy inkább az, akin koszos ruha van, borotválatlan, csúnyán beszélve mondja, hogy elviszi apu tévéjét, mert megvette tőle, és ott is hagyja a lakásban a pénzt. Az utóbbit szokták mondani, ezért kell tanítani, nevelni őket.
Éhes ló 2016.03.21. 11:02:28
www.origo.hu/itthon/20160319-millas-is-firtatja-juhasz-peter-penzugyeit-torsa-matyas-a-facebookon-uzent-az-egyutt-politikusanak.html
"Nem szeretném vezető szerepben látni Juhászt, ahol pénz van (pláne közvagyon), mert ha igazat állít, akkor még a saját életét sem képes reálisan pénzügyileg irányítani.
Lássuk csak:
- folyamatos elmaradásban van az albérleti díjjal,
- a telefonszámlát nem képes befizetni rendesen időben,
- adományokból él, sőt az ország népéhez szól, hogy még dobjanak neki össze,
- az interjúban azt állítja, hogy még borotvára sem futja,
- mindeközben egy 130 nm-es lakást bérel Budapest legdrágább részén,
- van a családnak autója, méghozzá nem egy lepukkantat tragacs,
...és még ki tudja mi derülne ki, ha jobban utánanéznének.
Közben próbálja azonosítani a helyzetét a valóban szegényekével.
Ha annyira nem futja semmire, akkor miért nem költöznek egy sima 55 nm-es panelbe, mint a valódi "prolik"?
Ha ennyire nem tud megélni a jelenlegi munkájából, és anyagi nyomor fenyegeti a családot, akkor miért nem keres olyan munkát, ahol többet kereshet? Nem ért máshoz?
Az egymaga által hazavitt (bevallott) 350 ezer még mindig több, mint amit a valódi szegények keresnek családostul, ne azonosítsa már magát velük! És akkor még az asszony keresetéről nem is beszéltünk.
Netán a politikusi léttel járó extra költségek merülnek fel folyamatosan? Talán nem látja sosem előre ezeket? Nem tud tervezni, hogy mit okoznak, megéri-e neki és a családnak?
A mostani adományozók és "türelmes emberek" mit várnak cserébe majd később? Ha várnak valamit, akkor ugyanúgy előnyben fogja részesíteni őket, mint más politikus a saját érdekkörét.
Ha pusztán barátságból adnak neki és nem várnak semmit, akkor szerintem megalázó most számukra azt látni-hallani, hogy a Peti kevesli a tőlük kapott pénzt,türelmet és ország-világ előtt sír és adományokat gyűjt.
Ha meg csupa csóró barátja van, akik valóban nem képesek többet adni, és ő maga sem tudja így fenntartani a családot, akkor igenis változtasson az életmódon!Mint ahogy a valóban szegények is ezt teszik kényszerből.
Nem a szánalomra kell apellálni, ha vezető akar lenni, hanem példát mutatni, hogy a nehézségek mellett is irányítani tudja legalább a saját és családja életét a megfelelő döntések meghozatalával és következtetések levonásával. A matek nem túl bonyolult:a bevételekből kell kivonni a kiadásokat. Ha pozitív számot kap, jó, nem kell sírni.Ha 0, akkor hezitálhat még egy ideig mit csináljon, de ne sokáig. Ha negatív, akkor sürgősen változtasson. Ennyi kell csak.
De erre képtelen.
Ahogy a féltucat cégét se volt képes törvényesen működtetni a füvesember.
jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2016.03.21. 11:03:25
Wilson11 2016.03.21. 11:06:12
Ha a miniszterelnökről kiderül, hogy 300 hektáron él egy olyan uradalomban amit a közbeszerzéseket nyerő jóbarátja bérel tőle, akkor az nagyobb probléma, mint egy ellenzéki politikus albérlete, amit ráadásul fedez is a fizetése.
Ha szerinted a tv2 jogosan veszi elő Juhász Pétert és jogosan szarik egy nagyot a kormányon lévő miniszterelnök egyértelmű, minimum százmilliós korrupciós ügyére, akkor te nem vagy normális.
Gondolom meg tudod magyarázni magadnak, a lelkiismeretednek, hogy miért nagyon a 130 négyzetméter mint a 300 hektár, de mi, normális emberek erre nem vagyunk kíváncsiak.
Mi át tudjuk váltani a két számot.
Wilson11 2016.03.21. 11:07:42
Ha valaki lebuktatja a miniszterelnököt pár száz milliós korrupciós üggyel akkor nem a lebuktatót akarom a tévében látni, hanem azt aki lebukott.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 11:13:20
A kartácsról nem merem feltételezni, hogy debil volna, így viszont fe kell tételeznem, hogy olyanja neki nincs.
Meridian74 2016.03.21. 11:17:09
No sebaj, majd erre a kendermagos észlényre hivatkozunk a kuruc.info-n is.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 11:17:36
fáj az igazság? 2016.03.21. 11:21:49
Ezen jot nevettem. :D Tiszta multu, hja, eltekintve attol, hogy valoszinuleg a mai napig rendszeresen drogozik, de ami a nagyobb baj, hogy propagalja es legalizalni is probalja a hulyesegeit. Na innentol nekem nem tiszta multu, legyen akarhany korrupcio-feltaro beszede, az utobbival nem menti fel magat az elsotol.
Az meg mar szora sem erdemes, hogy sixx barat csak akkor erzi szukseget, hogy politikusok megvedeserol irjon, ha az tortenetesen szelsoliberalis...
Hany cikket is latthattunk peldaul, amikor megvedett Jobbik-os politikusokat a mocskolodasoktol? Ja, egyet se, micsoda meglepetes. :)
Meridian74 2016.03.21. 11:23:16
netrion 2016.03.21. 11:25:04
Talán te sem örülsz a látható mértékű pénzlenyúlásnak, amit mindenkitől vesznek fel, tőled is és mindenkitől. Akármennyire is támogat valaki egy oldalt, el kell jönnie egy olyan pontnak, amikor azt mondja, hogy mindent azért ne lehessen megcsinálni csak azért, mert a másik kevésbé szimpatikus. Ezzel nem lehet mindent igazolni, hacsak nem vakhitű az ember.
kovimary 2016.03.21. 11:29:02
ethan blow 2016.03.21. 11:29:11
A nagyobb baj az, hogy valójában nem a TV2 veszi elő Juhász Pétert, hanem a magyar kormány, amely a TV2-t használja fel ehhez (is), hogy a saját köztörvényes dolgairól elterelje a figyelmet. Épp ezért vette meg - közpénzből - Vajna Andrásnak, aki szervilisen bele is állt a pénzbe tokáig, és idős korára, élete végére teljesen meggyűlöltette magát az országgal, amely különben felnézett rá még (jó)pár éve, legalábbis sokan, köztük én is nagyra tartottam a filmes életművét, persze, ő igazából nem rendező, nem művész, hanem producer, aki üzletet csinált ebből, de mindegy, annak legalább volt pár értékelhető eredménye, nem mint a mostani munkásságának.
De a legnagyobb baj mégis az, hogy erről ennyit beszélünk, miközben a kormány vezető tagjai átláthatatlan (illetve de, átlátható, csak mondjuk eltűnt bizonyítékok híján nem nem bizonyítható) módon rettenetesen meggazdagodtak úgy, hogy életük összes hivatalosan megkeresett (köz)pénze is csak a töredéke lehetne annak, ami látszik. És még mennyi lehet az, ami nem látszik, mert már részben Svájcban, részben valami offshore cégben, részben a strómanoknál van. Rogán, Szíjjártó, Habony, Kósa, Lázár, Vajna, satöbbi, satöbbi, ez csak a sor eleje, és ők pökhendien röhögnek az arcunkba, és senki nem tesz semmit ez ellen. Legalábbis érdemben nem történik semmi. Rogán felesége lassan magasabb lovon ül, mint Marie Antoinette, Story Gálákon feszít kitett mellekkel, nagyjából kezd olyan lenni a hangulat, mint egy feudális hűbérbirtokon, ahol az éhező nép jutalma, hogy megnézheti, hogyan szórakoznak az őket kihasználó és tönkretévő földesurak. Mindeközben egy egyre mélyebbről táplálkozó düh feszíti az emberek lelkét, és sajnos még azt is el tudom képzelni, hogy egy olyan szándékos provokációnak vagyunk részesei, melynek a célja az, hogy történjen valami olyan, ami törvényesíti a totalitárius diktatatúrát annyak teljes eszköztárával.
Ja, és nem vagyok balos. És jobbos sem vagyok. Semmilyen nem vagyok, csak kurvára dühös.
Thunder_th 2016.03.21. 11:30:42
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 11:33:57
Ha nem árulod el senkinek, mondok titkot. Van nekem egy nagyon jó cimborám, aki néhány éve úgy nyomta a kokaint, hogy már az orra folyt tőle (megnyugtatásodra közlöm, hogy leállt, és meglepedésedre, hogy minden grammért megdolgozott {sőt gyakran azért szippantott, hogy dolgozni tudjon a negyvenedik órában is}, és a legbeálltabb pillanatában tett ígéretét is a zalaptörvény mellé lehetett volna vésni a gránitba, csak sokkal mélyebben).
Éppen dumálgattunk, éppen politikáról is, mire mondom neki, hogy akármekkora akasztófáravaló azegész politikai elit, azért döbbenetes, hogy bírják alvás nélkül, amikor fejükbe veszik, hogy non-stop vitával és szavazással fárasztják ki egymást.
Vigyorgott egy jót, és felhomályosított, hogy ugyanattól a dílertől veszik a cuccot, és a vicc az, hogy komolyan és nem csak DT és nem csak JP.
Csak a miheztartás végett.
Lurian 2016.03.21. 11:44:47
Az megint más kérdés, hogy ha a kurucinfó és olvasói elkezdik masszívan csesztetni az egyik olyan embert, aki felléphet a kormány korrupciója ellen, akkor hová is pozícionálják magukat ebben az egészben. Mint mindig, most is visszakanyarodunk oda, hogy egy-egy témafelvetésnél az embereknek megint fontosabb lesz, hogy ki feszegeti a kérdést, mint maga a kérdés. Ettől lesz tehetetlen a teljes magyar ellenzék, oldaltól függetlenül, mert a kormány elérte, hogy a valós problémák helyett apró balfaszságokon molyoljanak. Pontosan az emberek szűklátókörűsége miatt nem lesz itt sosem összefogás. Itt egy egész ország cuppan a legnagyobb örömmel a f@szra, szintén oldaltól függetlenül. Mint egy nagy csapat tanulatlan suttyó. Nem is vagyunk mások.
conmorientes 2016.03.21. 11:45:40
Azt hiszem én értelek, és egy valamennyire normálisan működő rendszerben mélyen egyet is tudnék érteni veled, de amit mi itt megélünk az nagyon nem az.
Ezért ebben az egészben magam semmi mást nem tartok igazából fontosnak mint a második válaszban Torsa Úr megjegyzését a transzparenciáról. Nekem ez a lényeg, és elfelejtetted a véleményedben ezt megfelelően súlyozni.
Facebookon megkeresni valakit így, és ennyire nyilvánvalóan hátsó szándékkal és célzattal lámerség, zöldfülűség, szakmaiatlanság. Nem hiszem hogy ebben az országban ne tudná egy olyan kereskedelmi média mint a csigás, tíz perc alatt megtudni bárkinek a telefonszámát.
Azzal pedig Torsa Úrral és mindenkivel aki így gondolja merőben egyet kell értenünk, hogy ezt a társadalmat a csak a legsúlyosabb transzparencia és az abból fakadóan felmerülő személyes felelősség megállapíthatósága és a megállapítás kikényszerítése tudja helyre billenteni.
Ezért le a kalappal Torsa Úr előtt és mindenki előtt aki ezt ennyire komolyan veszi. A Szabó Tibor névtelen lakájmédiacsicskák pedig ezt érdemlik. Kár hogy nincs facebookom, mert szívesen küldtem volna a telefon számra egy nem sértő és személyeskedő SMS-t, és akár tetszik neked akár nem, teljes mértékben nevelő célzattal mindenkit erre buzdítanék. Már csak azért is hogy a többi "névtelen Szabó" is megértse.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 11:45:57
Mérgező Hulladék 2016.03.21. 11:45:58
jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2016.03.21. 11:46:58
Lurian 2016.03.21. 11:47:40
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 11:47:45
Csúsztatsz..
A birtok az apja nevén van.
conmorientes 2016.03.21. 11:51:22
Az általad megosztott titkot, magam sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom, de tény :)
2016.03.21. 11:52:05
Ja, elszív néha egy kis növényi ágvégződést, az mekkora erkölcstelen dolog már!
A közpénzbulímiában szenvedő gázszerelő-polgármesterek, a varázsütésre növekvő fideszes ingatlanok, földhöz, trafikhoz juttatott rokonok, azok picit jobban zavarnak.
Normális helyeken a fű legalábbis dekriminalizálva van, de több helyen legális is. Az alkohol picit nagyobb fizikai károsodást okoz, meg erősebb függőséget okoz, de azt meg szabad fogyasztani, sőt még elvárás is az ivás jó magyar emberekkel szemben.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 11:53:55
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 11:53:58
"Szerintem Sixx éppen annyi jobbikos politikust védett meg eddig, mint ahány libsi politikust a pártfogásába vett mondjuk a kurucinfó"
Ez igaz..
Épp ezért írom, hogy Sixx és az index épp annyira szervilis, mint a TV2 és alkalmazottai.
Csak a másik irányban.
conmorientes 2016.03.21. 11:54:25
Vélhetően vezetéknéven te is az apád nevén vagy. Csak a te faterod elnézte, ezért sajnos nem állsz cselekvőképességet kizáró gondnokság alatt, pedig az mindenki számára látható haszonnal járna....
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 11:58:55
Hogy őszinte legyek, engem a lopások egész addig nem érdekelnek, amíg minden oldal lop.
Sokkal többet nyom számomra a latba, hogy lopás közben
- eladósítják az országot vagy sem
- az emberek rommá adósodnak devizában, vagy forintosítják a hiteleiket, és tudják azokat törleszteni
- egykulcsos az SZJA avagy 140 bruttó feletti igazságo kétkulcsos.
- az EU legolcsóbb rezzsiját fizetjük, avagy a legdrágábbat
- határontúli honfitársainkat megtagadjuk, vagy állampolgárságot adunk nekik
- beazonosíthatatal rendőrökkel ellenzékieket veretünk, vagy kísérgetik őket a rendőrök
- alanyi jogon gyerekgyártási pótlékot fizetük, vagy családi adókedvezményt, amit a dolgozó gyermeket nevelő emberek kapnak,
- ingyen segíly, vagy közmunka, .
....
Számomra ezek azok a kardinális kérdések amik számítanak.
És szánalmat érzek azok iránt akik ezen létfontosságú kérdések közben azon vitatkoznak, hogy Orbán vagy Gyurcsány lopott többet.
hópapa · http://siorultek.blog.hu 2016.03.21. 11:59:39
Ilyen hülye kis cicaharcokból kell feltárják, hogy hol is tart Magyarisztán a valóságban.
És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy a válságstáb hónapok óta azon libikókázik, hogy vajon Berki heréje éppen milyen vasalási stádiumban leledzik.
Ugyanis ez egy nagyon fontos, nemzetbiztonsági szempontokat felvető probléma, "kéremszépen"! ;)
Egyébként meg ebből az egész sztoriból szegény K. Nórát "sajnálom nagyon", ugyanis kiéhezett kis riporterként azt hitte, hogy most ha rárepül a kendermag(!)-fogyasztóknak szánt eszközök árusításán rajtakapott Juhász Péterre, mint gyöngytyúk a takonyra, akkor abból most lesz egy akkora nagy balhé, mint ami abban a Szpotlájt című amcsi filmben kikerekedett a végire, amit a múlt héten nézett meg a barátnőivel.
De nem lett, b+!
Illetve lett, csak az a baj, hogy a sztori végén, a cumiztatáskor, a fa..k rosszabbik oldalára került.
Úgy hogy a NAGY RIPORT helyett aláírt egy NAGY SZÍVÁS c. eposzt, és ezek után szerintem egy jó ideig nem fognak kapkodni utána egyik TV-nél sem, max. a Fidesz-híradó délelőtti sávjában.
Sajnos ez egy ilyen szakma. ;)
Anyám, borogass! :)
pamut 2016.03.21. 11:59:58
Na, mesélj, sixx mikor hamisított hírt, mikor rágalmazott fideszjobbikos politikust?
Rohadt fideszesek már nem csak Juhászt rágalmazzátok de azt is aki be már számolni a szégyenetekről....
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:00:31
Látom belejöttél a ballib vélemyénydiktatúrát meghatorozó kirekesztősdibe...
Ha más a véleménye a csávónak jöhet a személyeskedés...
Cseppet sekélyes, és igénytelen.. :DDD
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:01:22
Bocsi, de itt éppen sixx gyaláz valaki azért, mert be mert arról számolni hogy Juhász Petya miket csinál.
Lurian 2016.03.21. 12:01:33
Ja, és még annyit, hogy ugyan az RTL-en futott a Heti hetes, de ugyanott ment a Fábry Show is, ami - ha nézted, tudhatod -, hogy folyamatosan ekézte pl a Gyurcsány-kormányt.
FYI
pamut 2016.03.21. 12:04:33
"Hogy őszinte legyek, engem a lopások egész addig nem érdekelnek, amíg minden oldal lop."
:DDDDDD
B+ nem sül ki a szemed ekkora hazugságól? :DD
ÉVEK ÓTA tolod a hisztériát hogy gyurcsány lop, és MINDENKI gyurcsányista aki a fideszbűnözést szóba meri hozni.
Aztán miután már nem lehet lemosni a fideszmaffiáról hogy maffia, hogy lopnak mint a gép, meg hazudnak, meg rágalmaznak, meg csalnak, és ezek közben is lopnak egyfolytában, erre mintha nem is sikítoztál volna évek óta megállás nélkül hogy tolvaj gyurcsány, most hirtelen úgy teszel mintha a lopás nem is lenne fontos :DDD
neked aztán van bőr a képeden lehazudni mindent, mondjuk fideszes vagy, nem csodálkozom :) kiadta gazdi hogy ha már nem lehet tagadni a lopást, akkor az új taktika hogy úgy kell tenni mintha nem számítana? :D meg mintha nem ezek őrjöngtetek volna évek óta? :)
nincs nálad hazugabb ember az egész neten.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:04:43
Ahogy a szittyák egyeneságú utódai képesek volnának (amikor éppen nem Kozelt szlapálnak) az első fára felhúzni egy drogost, miután hagyományőrző ankéton kínai import felvarrókat cseréltek és eszmét is a sámánok által használt gombákról és növényekről, arra a látványra minden marketingesnek megjelenik egy örömkönny a szemében.
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:05:43
Az RTL gyakorlatilag a létezése óta csak a jobboldalt szapulja.
MSZP kormány alatt is, és most is.
Ahogy az index is.
Statisztikailag az cirka 80% - 20%-ot jelent, ahogy a TV2-nél is árnyaltabb azért a kép.
Ezzel azért együtt élünk, vagy ez is szúrja a szemed ?
Lurian 2016.03.21. 12:05:58
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:05:58
Hogy mi van???
Wilson11 2016.03.21. 12:07:00
Azt el tudod magyarázni, hogy miért bérli tőle Mészáros Lőrinc munkagépek elhelyezésére, mikor egyetlen munkagép nem volt ott soha? :D
Csúsztatok aszongya :D
Itt zajlik az orrunk előtt egy százmilliós korrupciós ügy de én csúsztatok :D
pamut 2016.03.21. 12:07:30
Most két dologban hazudtál:
1. Nem igaz hogy sixx "gyaláz valaki azért, mert be mert arról számolni hogy Juhász Petya miket csinál."
Sixx a tagadhatatlan, gusztustalan, ócska fideszes karaktergyilkosságot, lejáratást, hírhamisítást, rágalomhadjáratot gyalázza, TELJESEN JOGOSAN.
2. azt kérdeztem, amire te gyáva vagy válaszolni, hogy:
"mesélj, sixx mikor hamisított hírt, mikor rágalmazott fideszjobbikos politikust?"
válaszolj, mikor?
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:07:42
Gyurcsánynak nem a lopásai voltak gázosak. Hanem a tettei amiket felsoroltam.
Mert mint ahogyan írtam:
Sokkal többet nyom számomra a latba, hogy lopás közben
- eladósítják az országot vagy sem
- az emberek rommá adósodnak devizában, vagy forintosítják a hiteleiket, és tudják azokat törleszteni
- egykulcsos az SZJA avagy 140 bruttó feletti igazságo kétkulcsos.
- az EU legolcsóbb rezzsiját fizetjük, avagy a legdrágábbat
- határontúli honfitársainkat megtagadjuk, vagy állampolgárságot adunk nekik
- beazonosíthatatal rendőrökkel ellenzékieket veretünk, vagy kísérgetik őket a rendőrök
- alanyi jogon gyerekgyártási pótlékot fizetük, vagy családi adókedvezményt, amit a dolgozó gyermeket nevelő emberek kapnak,
- ingyen segíly, vagy közmunka, .
....
Számomra ezek azok a kardinális kérdések amik számítanak.
És szánalmat érzek azok iránt akik ezen létfontosságú kérdések közben azon vitatkoznak, hogy Orbán vagy Gyurcsány lopott többet.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:07:56
pamut 2016.03.21. 12:09:53
HAZUDSZ.
Leírom még párszor, hogy felfogd:
HAZUDSZ, HAZUDSZ, HAZUDSZ, HAZUDSZ, HAZUDSZ, HAZUDSZ, HAZUDSZ, HAZUDSZ.
ÉVEK ÓTA hisztériázol, üvöltözöl, hörögsz hogy gyurcsány így lop, úgy lop, stb. Most meg (amikor méár a fideszmaffia lopásai tagadhatatlanok) azt HAZUDOD, hogy neked nem is fontos a lopás.
Megismétlem mert úgyse akarod felfogni:
HAZUDSZ.
pamut 2016.03.21. 12:10:52
ja, ezen én is jót röhögtem, ideküldték @Ballib Cenzúrázók Réme 6: -t hogy szétverje a blogot, hogy csökkentse a szégyenüket, erre nekiáll a fideszes hazugságkirály őszintét játszani :DDD
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:11:16
Őtet a százmillió nem érdekli, de nagyon erkölcstelen a csúsztatásod.
Tán még a papírhulladékot se választod szét a műanyagtól, azért kompenzálsz itten holmi százmilliók emlegetésével.
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:11:28
Az állítás az hogy Orbán apjáé a terület, nem az Orbáné. Ez tudtommal igaz.
Orbán apja megengedheti-e magának vagy sem az X hektáros birtokot, több évtizedes bányatulajdonosi jogok gyakorlása után,, ez lehet kérdés, de ebbe tudtommal nem kötött bele senki.
A strómanokról:
Legritkább esetben neveznek ki olyan strómant, aki polgármesterként vagyonnyilatkozatot tenni köteles, és folyamatosan reflektorfényben van, mint közszereplő.
Én ilyen strómanról még filmben sem hallottam.
Ettől persze létezhet hogy igaz (cirka 0,1% esélye biztos van), de azt tényként állítani, nem csekélyebb elfogultság, mint Juhász Petyára rásütni, hogy lopott.
high up. 2016.03.21. 12:11:39
figyelj Hatodik BCR: kurvára mindegy, hogy kinek a nevén van a birtok, a kastély, a gyár meg svejci bankszámla. Hogy az Öreg Orbaneszku fater nevén, Nagy-Orbaneszku diktátor nevén, Elena Orbaneszku nevén vagy valamelyik féleszű Mérszaros gázszerelö, Flirt disznópásztor vagy Tiborc stróman nevén. Meg hogy családi összefogással lettünk mágnások, meg hasonló mesék.
A szemed előtt játszották el a fidesz maffiózók el a Nagy Ugrásrt röpke 6 év alatt. Szerintem ez tenyleg világrekorder mutatvány:
1. Kirámolták az államkasszát maguknak (egykulcsos szja, végtörlesztés)
2. Felfuttatták a család, stróman, párt eftárs cégeit a közbeszerzéssel meg az alkotmányos költségekkel
3. Az összegharácsolt pénzből megvették a luxus ingatlanokat, ráadásul már a Nyócc éves porontyoknak is, mert má leszakad a svejci bankszámla, annyi lóvé van rajta
4. (a legfideszesebb megoldás): Mivel a kormánybukás után kiapad a lopnivaló az államtól, a cégük forgalma 2 hét alatt évi 5 milliárdról kerek NULLA milliárdra fog visszamenni - ez nyilvánvaló. Így olyan dologba kell fektetni a szétlopott 100 milliókat, meg milliárdokat, amelyek minden időt túlélnek: emmeg a FÖLD. Rablókormányok jöhetnek, rablókormányok mehetnek, a cégeket mint üveggolyót egyik percről a másikra összetörhetik, oszt legfeljebb Kisbalázs annap nem alszik el.
De a földet (már) nem lehet elvenni, nem lehet tönkre tenni, nem kell hozzá állami csöcs illetve ami állami csöcs van, azt nem lehet szelektálni, hogy csak a fidesz tolvajóktól kell elvenni a támogatást.
Oszt így konvetálták a fidesz maffiózók a pár év alatt összelopott milliárdjaikat örökké tartó, örökre hasznot hozó befektetésekbe. Felvásárolták Fejér megyét, Csongrád megyét, meg a fél-Magyarországot. Oszt még csak zsidók se vóttak!
Ezek a tolvaj fideszesek, ha 20-asával szaporodnának, akkor se kell még a 28-ik generació ükükükükönokáiknak se kijönni a napra, hogy dógozzanak már egy percet.
Csak nektek kell a következő 1100 évben is húznotok az igát. Ezért szeretnek titeket a vezéreitek.
FOLYTASSUK!
Wilson11 2016.03.21. 12:17:43
Meg se látod a fidesz ügyeit, de valahogy egy ellenzéki politikus albérlete (ami kisebb mint az én lakásom amúgy) miatt véreset hánysz.
Szégyen vagy. Még ha pénzt se kapsz ezért akkor nagyon nagyon sajnállak.
2016.03.21. 12:18:44
"Az, ha valaki balfék, vagy hibázik még nem jogosít fel senkit az adataival való ilyetén visszaélésre."
Hülye fasz vagy te mint mindig!
Figyelj és tanuld, hogy kell ezt azoktól, akinknek a faszát szopod!
nol.hu/belfold/20120810-szabadsagolt_iustitia-1324639
Kiemelek egy részt csak a kedvedért, te fasz (figyeld, kiknek a faszát szopod nap, mint nap):
"Jó másfél év sem volt elég a magyar bűnüldöző szerveknek és az ügyészségnek arra, hogy feltárják, a hódmezővásárhelyi Fidesz elnöke visszaélt-e a személyes adatokkal akkor, amikor Lázár János akkori polgármester híres beszéde után („...akinek nincs semmije, az annyit is ér...”) egy hirdetési újságban közszemlére tette három helybéli polgár fotóját, lakcímét és telefonszámát."
És még egyet csak neked:
"a helyi hirdetési újságban közzéteszi a FELTÉTELEZETT ROSSZA AKARÓK adatait"
Lurian 2016.03.21. 12:19:56
- eladósítják az országot vagy sem - eladósítják. Ha a fidesznél maradunk, akkor a legjobb példa erre majd Paks 2 lesz.
- az emberek rommá adósodnak devizában, vagy forintosítják a hiteleiket, és tudják azokat törleszteni - Több ismerősöm is tudott forintosítani, és nem sokkal jártak jobban. Egy család, ami havi kb 350 rugó bruttó bejövővel számolhat, nem biztos, hogy sokra megy a forintosítással. Egyik ismerősöm 4 millát vett fell 35 évre. 14-et kéne visszafizetniük. A másik 6 millára fog 17-et.
- egykulcsos az SZJA avagy 140 bruttó feletti igazságo kétkulcsos.
- az EU legolcsóbb rezzsiját fizetjük, avagy a legdrágábbat - Egyáltalán nem olcsó a rezsi itthon. 5 évig éltem nyugaton, és az itteni rezsinél jóval kevesebbet fizettünk. A napi megélhetésünk sem volt többe (kaja drágább, ruha olcsóbb, benzin ugyanaz), a befolyó viszont nagyságrendekkel jobb volt.
- határontúli honfitársainkat megtagadjuk, vagy állampolgárságot adunk nekik - Az, hogy a határontúliak nem adnak a fidesz szavazatokhoz még vagy 200-250 ezer szavazatot még nem azt jelenti, hogy megtagadjuk őket. Ezzel a fidesz, mint párt nyert egy rakás támogatót közpénzből. Aki ezt nem látja az vagy vak, vagy naív, vagy hülye. Én kb libsiként is személyesen támogattam határontúli családokat, de ezt nem kötöttem ahhoz, hogy majd mondjuk az LMP-re szavazzanak.
- beazonosíthatatal rendőrökkel ellenzékieket veretünk, vagy kísérgetik őket a rendőrök - Az valóban elcseszett dolog volt. Mostanság beazonosíthatatlan biztonsági őrökkel, meg verőlegényekkel megy ugyanaz, csak kicsiben. Ez jobb?
- alanyi jogon gyerekgyártási pótlékot fizetük, vagy családi adókedvezményt, amit a dolgozó gyermeket nevelő emberek kapnak,
- ingyen segíly, vagy közmunka - Egyik sem jó. A közmunka a vidéki cégeknek pl nagyon alávágott, mert ha a mókus elmehet közmunkára, és kap érte laza dolgozgatással mondjuk 60-at, akkor nem fog elmenni napi 8 óra (2-3 műszak) kemény melóra 80-ért. Ezt nem én mondom, hanem a cégünk igazgatói. Így még képzetlen munkaerőt is nehéz találni.
Bocs, hogy beleugattam.
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:19:58
AZ állítasaid érdekesek, ám ezek töredékét se olvastam tényként előadva, vagy akár leírva, még Sixx-tól se az indexen, de még a Népszabiban sem.
...
A földekről.
Az MSZP idején 600 ember érelte az össezs földet, ma több, mint 6000.
Lehet ezek strómanok, de akkor mi lehetett az MSZP idején, azt hogy hívod ?
Kormánybukás után ugyanaz lesz, ami eddig volt.
Keller Lacival az MSZP részéről, avagy Budai Gyula esetén akinek államtitkárságot is létrehoztak.
Semmi.
A "ki lopott többet" marhaság,.
Egy politiikai termék, a hülyegyerekeknek, hogy játszák a ki lopott többet versenyt.
Van egy csomó kardinális kérdés én ez alapján döntök.
Te nem ?
Sokkal többet nyom számomra a latba, hogy lopás közben
- eladósítják az országot vagy sem
- az emberek rommá adósodnak devizában, vagy forintosítják a hiteleiket, és tudják azokat törleszteni
- egykulcsos az SZJA avagy 140 bruttó feletti igazságo kétkulcsos.
- az EU legolcsóbb rezzsiját fizetjük, avagy a legdrágábbat
- határontúli honfitársainkat megtagadjuk, vagy állampolgárságot adunk nekik
- beazonosíthatatal rendőrökkel ellenzékieket veretünk, vagy kísérgetik őket a rendőrök
- alanyi jogon gyerekgyártási pótlékot fizetük, vagy családi adókedvezményt, amit a dolgozó gyermeket nevelő emberek kapnak,
- ingyen segíly, vagy közmunka, .
....
bgp 2016.03.21. 12:21:44
fáj az igazság? 2016.03.21. 12:22:41
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:23:16
Ez nem vita kérdés, még csak állást se foglaltam ezekben, csak leírtam pár kérdést, ami számomra fontosabb.
Még csak az se zavar, ha te ezekben merőben máshogy gondolkodsz.
Miért is zavarna, hisz szólásszabadság van.
Remélem én se zavarlak téged.. ;)
A krédés, hogy demokráciában ki mely pontokat mennyire tartja fontosnak.
A ballibek azért izmoznak a Juhász Petyával, mert kardinális kérdésekben szavazótábort gyűjteni képtelenek.
Marad nekik a megosztás, és gyűlöletkeltés lopás fronon, a ki lopott többet, játékban.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:24:10
Jobb híján a hétfőre fogom az egészet.
pamut 2016.03.21. 12:24:12
BIZONYÍTSD a rágalmad te hazug fidesztroll!
MIKOR és hol hamisított hírt sixx, mikor rágalmazott fideszjobbikos politikust?
És mi lesz a következő amit sixx szemére vetsz, hogy AVO-s a nagyapja?
fáj az igazság? 2016.03.21. 12:25:09
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:25:18
Kivéve, ha éppen választást nyert és népszerű a házipálesz.
Lurian 2016.03.21. 12:28:11
fáj az igazság? 2016.03.21. 12:31:44
A közpénzbulímiában szenvedő gázszerelő-polgármesterek, a varázsütésre növekvő fideszes ingatlanok, földhöz, trafikhoz juttatott rokonok, azok picit jobban zavarnak.
Normális helyeken a fű legalábbis dekriminalizálva van, de több helyen legális is. Az alkohol picit nagyobb fizikai károsodást okoz, meg erősebb függőséget okoz, de azt meg szabad fogyasztani, sőt még elvárás is az ivás jó magyar emberekkel szemben. "
Mindig ez a mentegetozes, meg a dehatamasikis hozzaallas. Attol, hogy a mutyizas nagyobb erkolcstelenseg, meg a drogozas is az. Masreszt nem "csak" fuvezik, ha jol emlekszem pl. azt vallotta, hogy egyutt kokoztak dajcstompival, nem?
A liberalisok szerint normalis helyeken engedelyezett a fu, az ertelmesek szerint meg azok a nem normalis helyek. Szinten nem mervado, hogy az alkohol nagyobb karosodast okoz, attol a masik is rossz.
Lurian 2016.03.21. 12:32:20
A baloldalnak nagyon kell valaki, aki karizmatikus, és vissza tudja adni a labdákat a kormánynak. Kb ennyi. Én ennél se többet, se kevesebbet nem látok a dologban.
Philip F. Queeg 2016.03.21. 12:32:27
Sosem értettem, hogy mi a probléma wmiki-vel...
Teljesen ártalmatlan és ha valaki nem akar a hülyeségeivel foglalkozni, akkor nem nyomul erőszakosan. Az itt hozzászólók 98%-a simán van olyan, ha nem rosszabb, mint ő.
Philip F. Queeg 2016.03.21. 12:34:22
Juhász lenne az új csodacsatár?
Akkor nagy gáz van az ellenzéki oldalon, ugye érzed te is.
2016.03.21. 12:37:11
"A liberalisok szerint normalis helyeken engedelyezett a fu, az ertelmesek szerint meg azok a nem normalis helyek"
Csúnya dolog halmazelméletileg kihozni azt, hogy egy liberális nem lehet értelmes! :D :P
csak egy néző 2016.03.21. 12:37:22
index.hu/belfold/2016/03/21/megsertodott_a_fideszes_allamtitkar_mert_megkerdeztek_valamirol/
hirtv.hu/hirtv/hirado-5081
7:27-től
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:37:49
Hogy őszinte legyek én, ncore-ról letöltött agymenőkön kívül semmi mást nem nézek, azt is csak elalváshoz.. ;)
Ez az elszámoltatás maszlag, meg lopás egyre röhejesebb minnél kevesebbet nézek híradót.
Ebben a cuccban csak az bukik meg, aki annyira hülye, hogy a minimális törvényességi keretre se ügyel. Hunvald, Zuschlag, ...
A többieknek az élbolyban szabad a vásár.
Lophatnak kedvükre lopnak is. MInden oldal.
Ezért mint írtam én saját önző szempontrendszerem alapján döntök, a szavazófülkében, nem ezek alapján.
A frontvonalra került TV2-ős, RTL-es, indexes újságírókat tulajdonképpen sajnálom
Ám mikor ezekre a szerencsétlen újságírókra, egy a másik oldalon álló kollegájuk, kiadja a kilövési engedélyt, az mindig elborzaszt.
Persze itt nem a Bayer Zsoltiról, vagy a Gréczy Zsolt-ról beszélek, hanem azokról akik valójában semmi rosszat nem tettek. csak máshogy látják a világot, mást merészelnek göondolni.
Mégis milyen már hogy Juhászt azért nem vehetik elő, mert Rogánról nem csinált tényfeltárót ?
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:38:48
2016.03.21. 12:39:13
"Juhász lenne az új csodacsatár?
Akkor nagy gáz van az ellenzéki oldalon, ugye érzed te is. "
Ez egy bullshit! Ugye érzed ezt te is?
pamut 2016.03.21. 12:39:55
a trollok nem beszélgetni akarnak hanem rombolni, sajnos ez van, így kell hozzájuk állni.
Philip F. Queeg 2016.03.21. 12:42:22
Nem én találtam ki.
Én csak szörnyülködtem.
2016.03.21. 12:42:40
Azért lehet ez így, mert a legendákról néha kiderül, hogy nem is azok.
Pl. Ahogy kiderült, hogy Lencsés István = Birca úgy kiderülhet, hogy Wmiki is az ezek után.
Csigataposó 2016.03.21. 12:43:21
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:43:22
A menekült kédrés valós probléma.
Meggyőződésem, hogy az EU és az itt élők jövője a tét.
Hogy alapvetően keresztény, toleráns, ám uyanakkor multikultúrális marad az EU, vagy ide is bejön az iszlám terror.
És itt nem a tavalyi vagy idei év a kérdés, hanem az hogy a következő 500-1000 évben hogy oldjuk fel azt az igen sürgető problémát, hogy az EU populációja fogy, miközben Afrikában, és a Közel-Keleten át Szíriáig a muszlimok elképesztő gyorsasággal szaporodnak, és terjeszkednek.
Ha nem változtatunk az arányokon, és nem védjük meg a határokat, akkor az EU jelen formájában elveszett.
Ez színtiszta matek.
Karipapa01 2016.03.21. 12:43:39
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:43:43
Szerintem sem, viszont nem is sittelnék le alkoholistát. (Már csak azért sem, mert a sitt területe gyanánt egy megyét kéne kijelölni.) A megvetés meg helyből baromság, főleg amikor olyanokat érint, akiről ha nem mondaná, a franc se tudná.
2016.03.21. 12:43:58
Ne már, schmitteltél egyet? :D
Philip F. Queeg 2016.03.21. 12:44:50
Én mindig rosszabbnak találtam például a Brendel Matyit, mert bele szorult némi értelem és tudás, ami szorgalommal és arroganciával láthatjuk mivé változik.
Philip F. Queeg 2016.03.21. 12:48:07
Végülis igen, hisz egy hozzászóló megállapítását idéztem.
A mentségem annyi, hogy dolgozatomban éltem a forrásmegjelölés lehetőségével.
:DDD
2016.03.21. 12:48:41
Ugyan már! Ez Magyarország ma, ha még nem hallottál erről:
nol.hu/belfold/20120810-szabadsagolt_iustitia-1324639
Ha per lesz, beküldi maga helyett ezt a cikket, hogy mindenki gondolkozzon egy kicsit! :D
Karipapa01 2016.03.21. 12:49:20
Nem azért gyalázza, hanem azért, hogy ezt hogyan akarja tenni! Nem ugyanaz.
conmorientes 2016.03.21. 12:49:37
Figyelj ide Mókuska !
Nem terepem a személyeskedés ezért neked igazad van, sekélyes és igénytelen, nem is lehet erre mentséget felhoznom.
Te viszont megmutatva szellemi és főleg álláspontbéli igazságodban meghatározható fölényedet csillogtatva megpróbálhatnál valami mentséget találni arra a rövid de bicskanyitogatóan ostoba megjegyzésedre, amire válaszul személyeskedni kezdtem.
Amennyiben nem megy, azt is megértem, de akkor viszont veled maradnék személyeskedő hangnemben.
Ugye a fogadjisten....
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:50:07
:o Erről lemaradtam.
(De be kell vallanom, hogy egy ideje azt is kétlem, hogy létezik még a fickó, aki hajdan gondolkodni próbáló birka volt, és volt értelme annak, amit gépelt (függetlenül az egyetértés meglététől). Vagy csak karikatúrái futnak már, vagy teljesen elhülyült, azért nem lehet megkülönböztetni a paródiáitól.)
2016.03.21. 12:51:02
Brendel külön tanulmány, ebben totál igazad van!
feltéve, hanem schmittelted :P
Gérard Duchemin 2016.03.21. 12:51:08
Ebben az a döbbenet, hogy jó pár ember, aki a TV2-nek dolgozik, tényleg nem tudja, hogy egy rohadt fasiszta rendszert szolgál. Viszont a jó hír, hogy még közülük a legbutább is egy idő után rájön. Kár hogy nem korábban. Eljön majd az az idő, amikor mindenki azt fogja mondani, hogy ellenálló volt, meg ellenzéki, még az is, aki most ott nyerít orbán lova mögött.
Wikus Van De Merwe 2016.03.21. 12:53:11
Hát ez az oknyomozás elég szórakoztatóra sikeredett és valljuk be, hogy a Heti Hetes is probálkozott propagandisztiku ok- és hírnyomozással ami szintén elég humorosra lett.
Szóval vannak közös halmazok, metszéspontok.
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.21. 12:55:19
@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
"- határontúli honfitársainkat megtagadjuk, vagy állampolgárságot adunk nekik
- beazonosíthatatal rendőrökkel ellenzékieket veretünk, vagy kísérgetik őket a rendőrök
- alanyi jogon gyerekgyártási pótlékot fizetük, vagy családi adókedvezményt, amit a dolgozó gyermeket nevelő emberek kapnak,
- ingyen segíly, vagy közmunka, ."
Demagóg vagy és rasszista!
Hol teremtett a Zorbán munkahelyet? Nem közmunkahelyet, mert a segíly (innen látszik, hogy a velődben a raszizmus) ugyan úgy a mi adónkból van, mint az egész lenyúlós banda dohánya!
A "zállampolgárság adása" meg egyszerű szavazó vásárlás! Gondolom, jól pofán vágna a szomszédod - még ha az rokonod is - ha beleugatnál abba, hogy például mire költsön, vagy ki legyen a "főnök" a családjában!
Vonulgass csak CÖF első sorában az 5. számú párttagkönyv nemrég kitüntetett bugrisával!
Philip F. Queeg 2016.03.21. 12:56:06
Brendelt schmittelni?
Az kb. a hülyeség, az elszántság és a fanatizmus kimaxolása lehet...kb. ...
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:56:14
Itt írtam le a véleményem a dologról 12:11-kor:
@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
A személyeskedés nem gond, és aki nem bírja ne művelje ezt a műfajt.
Pl "pamut'-tal nem is lehet máshogy beszélni.
De ha már él a személyeskedéssel az ember, akkor úgy tegye hogy fájjon, ne pedig a vélt igaza sekélyes nyomatékosításaként tegye, mert az szánalmas...
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:57:35
Ezt legfeljebb egy alapfokú kirakatrendezőből sógori vonalon díszletessé előlépő esetében tudom elképzelni, de nála is csak akkor, ha súlyosan hallássérült.
Karipapa01 2016.03.21. 13:03:48
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 13:04:13
A rohadt fasiszta rendszer ellenpúlosa a rohadt komcsik rendszere.
Persze a rohadt faisztázók maguk is rendszerint rohadt komcsik.
És fordítva.
Aztán vannak a normálisak. Akik nem is értik mi a szart óbégatnak egyesek diktatúráról, meg sajtószabadságról, mikor egész egszerűen választásokon verták rommá, gyalulták le a töketlenebbet, és másról se szól a média színe java, mint kormány fikázásról.
Meridian74 2016.03.21. 13:06:59
- az emberek rommá adósodnak devizában, vagy forintosítják a hiteleiket, és tudják azokat törleszteni
- egykulcsos az SZJA avagy 140 bruttó feletti igazságo kétkulcsos.
- az EU legolcsóbb rezzsiját fizetjük, avagy a legdrágábbat
- határontúli honfitársainkat megtagadjuk, vagy állampolgárságot adunk nekik
- beazonosíthatatal rendőrökkel ellenzékieket veretünk, vagy kísérgetik őket a rendőrök
- alanyi jogon gyerekgyártási pótlékot fizetük, vagy családi adókedvezményt, amit a dolgozó gyermeket nevelő emberek kapnak,
- ingyen segíly, vagy közmunka, ."
Ezek mindenki számára egyértelműen fontosak... de ezért cserébe nem engedhető az meg, hogy duplán jobban szétlopják az országot. Mert annak is hamarosan meglesz az ára. Vagy már meg is van.
Stadionok helyett korszerűsíteni kellett volna az oktatást (szögezzük azt is le: ezek közvetett módon ugyan, de KÖZPÉNZBŐL ÉPÜLTEK!). Ez nem azt jelenti, hogy az összes tanárt le kell cserélni, hanem központilag kidolgozni egy 21. század elejének és majdan közepének megfelelő oktatási rendszert és technikát dolgozzanak ki és implementáljanak az oktatásban (erre pl. lett volna jó a KLIK, de sajnos egyáltalán nem ezt a célt valósította meg - pedig a nevében szereplő úriember a Horthy rendszerben tényleg valódi reformot és működő reformot valósított meg anno). Amint ez megvan a tanárokat átképezni erre a rendszerre aztán hagyni őket, hogy tanítsanak. Ehhez egyébként nem kellene feltalálni a spanyol viaszt, hanem a tőlünk fejlettebb országokban szétnézni a módszerek között (de nem arról van szó, hoyg egy ország oktatási rendszerét lemajmoljuk), amelyik jó és működik azt lemásolni, a hibás részeket javítani, vagy kidobni, és a meglévőkből összeLEGÓzni egy új és tökéletes rendszert.
Továbbá végre tényleg rendbe tehették volna az egészségügyet is már ennyi idő alatt. Emlékszünk a 2002-es választásokra még? SZDSZ: majd mi rendbe tesszük az egészségügyet, lop-stop stb. Már azóta adós ezzel a kormány, és prioritásban is fontosabb az, hogy a meglévő stadionokat ledózerolják és helyettük csili-vili, de kihasználatlan tömegével építsenek újakat...
De hibásak ebben a tanárok és az orvosok is. Néhány éve 1000 orvos helyezte letétbe a felmondásukat, ha nem lesz rendezve a bérük. Be is ígértek nekik mindent, aztán ők erre eltépték a felmondó leveleküket, ezután viszont a kormány is visszalépett az ígéreteikhez képest. NA AKKOR KELLETT VOLNA ÚJRAKINYOMTATNI AZT A KURVA PAPÍRT ÉS AZONNAL LELÉPNI AZ ORSZÁGBÓL, AMELLYEL FENYEGETŐZTEK!
De nem így tettek, inkább ehelyett elkezdtek síránkozni.
Tanárok helyében is pont leszarni az új sztrájktörvényt, HELYETTE EGYSÉGESEN FELÁLLNI ÉS ADDIG SZTRÁJKOLNI - TELJS(!) MUNKABESZÜNTETÉSSEL) AMÍG MINIMUM 4 MINISZTER LE NEM MOND ÉS A KLIKK-et fel nem oszlatják, és garanciákat kérni arra, hogy de mostmán aztán tényleg rendezve lesz az ügyük. AMÍG EZ NINCS ADDIG KÖZÖSSÉGET KÉRNI ÉS ADOMÁNYOKAT GYŰJTENI ARRA, HOGY AZT AZ IDŐSZAKOT ÁTVÉSZELJÉK (mert fizetést nem kapnak, de valamiből mégis élni kell - és csak emiatt nem mernek tüntetni). Sztem erre szívesen adakoznának az emberek.
Ha ezt nem tudják megoldani, akkor nem marad más, mint a sírás-rívás.
Wikus Van De Merwe 2016.03.21. 13:08:55
A közösségi háló legfontosabb összetartó ereje az emberi hülyeség és hát ha kell, bárkiről és bármiről bebizonyítható, hogy helikopter...
:)
conmorientes 2016.03.21. 13:10:24
Biztos emlékszel kora gyermekkorodból, hogy "vót egy ilyen népmese a szabólegényről akinek olyan varázscérnája meg tűje vót, hogy akinek azzal varrták meg a gúnyáját nem tudott többet hazudni. "
Sokszor eszembe jut a mese és arról az hogy olyan korban élünk ahol már az ilyen szabólegények sem tudnának mihez kezdeni a varázseszközeikkel.
Hogy miért ? Mert nem igazmondást előidéző vírus kellene, hanem olyan SZTK támogatott tömeges fülpurgálás amely az agy logikai központját is érinti. Aki ezután sem akar hallani, annál bevezetném a jól bevált 100-as szöget, "és akkor pukk elment a Tv1 hangja"
Százan, ezren állnak ki és mondjanak bele a mikrofonba, tölcsérbe, írnak le olyan mondatokat és adnak azokat igazoló bizonyítékokat, amelyek valóságtartalmától rajtam személy szerint öldöklési düh tör ki, amely egyébként nem szokásom.
Tehát megfércelte a szabólegény a nadrágot, kiáll a csüngőhasú, a zsíros pógármester, a legfőbb szügyész, vagy akit akarsz, izzad egy kicsit, belemondja a nyilvánvalóságot az arcunkba, mármint hogy lop, csal, hazudik, vagy ezekhez jogszabályt alkot, és mi történik ? A NAGY BÜDÖS SEMMI.
Oktatás kéne, értelem, logika, összefogás, egyéni érdekek sutbadobása csak a nyugalom és jólét céljából. De ehhez előbb hallani és megérteni a valóságot. Egy ilyen vírus töltene el boldogsággal :)
Karipapa01 2016.03.21. 13:10:35
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 13:10:46
Egymástól ~3m-re ül két kollégám, mindkettő Nagyváradról érkezett. Egyikük bezzegagyurcsánynemakartnekünkállampolgárságotadni, és mi különben se láttunk még igazi diktatúrát, szóval ne dumáljunk, a másik trendet néz, és lakonikusan mondja, hogy bánja, hogy fiatalon, még gyerekek nélkül nem ment tovább - és ő is röhög azon a helyzeten, hogy most, magyaroszági adófizetőként nehezebb helyzetben volna, ha külföldi kiküldetésben érné a választás, mint az apja odahaza.
Egyes bolsevik nyaloncoknak meg van pofájuk ezzel példálózni.
Karipapa01 2016.03.21. 13:11:45
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.21. 13:12:28
Okos!
Látszik, hogy a FIDESZ csecséről szopod a tejet!
Becsatolod a munkanélküliségi rátát, ahova a közmunkásokat is beszámítják!
Akkor pld.: Zorbánék megvették a RÁBÁ-t: hány ember dolgozik ott és mit gyártanak?
Hatalmas pénzekkel támogattak egyes húsipari cégeket: bezárnak!
Orba-szájba építettek utat-vasutat-közparkokat éveken keresztül, a "segílyeket" felvevőket miért nem dolgoztatták ott??
Örülök, hogy legalább a többi megjegyzésem ellen nem tiltakoztál.
knowledge tree 2016.03.21. 13:12:42
Mikibá3080 2016.03.21. 13:12:56
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 13:13:20
Aki addig sztrájkol amíg a kormány meg nem bukik, az nem reformot akar, hanem puccsot.
Mindkét dolognak van értelme, csak ne áltassák a Puklik meg a puccsisták a tömeget, hogy változást akarnak, meg reformot, mert azt tárgyalóasztalnál érik el, kompromisszumok árán.
Igen a kormánnyal.
Akit négy évente választanak.
Mert teszem azt én a központosítás híve vagyok. Jobban tetszik ha van Nemzeti alaptanterv, ha központi a fenntartás, és van a tanároknak minősítési rendszere, azaz jobban jár, aki képzi magát.
És ha többen gondoljuk ezt, akkor legyen ez, ne pedig az, amit a kisebbség gondol.
Persze lehet jobban csinálni ezt is.
De az eltörlésének a követelése a sztrájk mindhalálig baromsággal sehova nem vezet.
Attól csak szsarbb lesz mindenkinek.
Én a demokráciában hiszek, és a tárgyalásokban.
fáj az igazság? 2016.03.21. 13:14:00
"innen látszik, hogy a velődben a raszizmus"
Hja, biztos Ballib cenzurazok hibaja, hogy az ujmagyarok elsopro tobbsegere jellemzo a segilyre/gyerekgyartasra berendezkedett eletmod.
Na ne nevettesd ki magad...
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 13:16:04
Philip F. Queeg 2016.03.21. 13:16:53
Ó, ilyen sok van.
Múltkor high up! barátunk felejtette el egy másik nicken előadott értekezéséhez nem odabiggyeszteni a Folytassuk! felszólítást.
Majd amikor szóltunk neki, hogy kis hazug, név és álláshalmozó nettündér, akkor megsértődött.
Lurian 2016.03.21. 13:20:11
Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 13:21:14
Inuljunk ki a tényekből.
Azt álílította, hogy nőtt a versenyszférában dolgozók száma jelentősen.
Erre te azt mondod, hogy fideszez szöveg.
Csakhogy ez tény, nem fideszes szöveg.
Akkor most mi legyen ?
Te hazudsz, avagy az MSZP-s mantra oán löketed a baromságot ?
Egy napja írta a kormánypártinak nem nevezhető HVG:
hvg.hu/gazdasag/20160320_Nott_a_foglalkoztatottak_szama_Magyarorszagon
A foglalkoztatottak száma tavaly 110 ezerrel, éves átlagban 4 millió 210 ezerre emelkedett, a munkanélküliek száma pedig 35,5 ezerrel, 307,8 ezerre mérséklődött
---
De ebben nincs a verenyszférát tekintve adat.
It viszont találtam 3 napos hírt:
magyarhirlap.hu/cikk/50368/Emelkedtek_a_realberek
az alkalmazásban állók számának növekedése jelentősen, 3,4 százalékra gyorsult, ami döntően a versenyszféra alkalmazotti létszámának 3,7 százalékos növekedése okozott. Egy hónap alatt a szezonális hatásoknál jóval nagyobb mértékben, mintegy 30 ezerrel emelkedett a foglalkoztatottak száma a versenyszférában. - See more at: magyarhirlap.hu/cikk/50368/Emelkedtek_a_realberek#sthash.IIcFJBc4.dpuf
Karipapa01 2016.03.21. 13:22:00
Lurian 2016.03.21. 13:26:52
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 13:27:57
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.21. 13:28:49
Miért nem dolgoztatták a sok ezer milliárdért épített utakon, vasutakon.. stb. alépítményi munkásokként az "ujmagyarokat"? Éveken keresztül kereshettek volna normálisan, és nem segélyezni? Mert mindenkit leszarnak!
A 60-70-es években kö keményen dolgozott nekünk a "brazil gépsor"!
Szerinted, ha most jelentkezik munkafelvételre egy kissebségi (és most nem foglalkozom a kultúrájukkal) mennyi esélye van a felvételre?
Ha nem biztosítassz kenyér kereseti lehetőséget, akkor elöbb-utóbb elveszik tőled a kenyeret!
És ez a realitás!
Karipapa01 2016.03.21. 13:32:21
@maxval bircaman meghízott szerkesztő: "Közíróként nem alacsonyodom le e vitához, nem fogjátok munkásságomat lealacsonyítani."
Drága arany birka közíró! Eltekintve attól, hogy az a "köz" akiknek te írsz még a narancsmosott agyúak között sem létezik. Még ők is idiótának néznek és nem is tévednek nagyot :) Talán jobb lett volna, ha maradtál volna a sportújságírásnál, ott nem lehet ekkora balfékségeket elkövetni. De hát mit várjon az ember egy közírótól, aki pék? Remélhetőleg kenyeret jobbat tudsz sütni, mint amit a dióbél agyacskádból kisütsz és leírsz a kommentjeidben.
Pár évvel ezelőtt még itt döngetted a melled, hogy te a saját neved alatt kommentelsz, miközben a többiek "álnevet" használnak. Gondolom, most is a saját nevedet használod: birka! Sőt! Közbirka! Egy dolog van, ami tiszteletet ébreszt bennem: a kitarásod! És egy dolog van, ami nagyon megrémít: időnként szavazólapot is kapsz a kezedbe. Különben egészséget kívánok! És mihamarabbi gyógyulást! Ott, a hajad alatt...
maxval bircaman meghízott szerkesztő · bircahang.org
2015.10.15. 14:00:54
@Karipapa01: Én egy közíró vagyok, nem pék. Összekeversz a Lencséssel.
Lencsés lstván
2015.10.15. 14:03:49
@Karipapa01: Nem vagyok birka . Nekem tényem van ! Fáj neked az igaz ?
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.21. 13:37:05
ERRE HIVATKOZTÁL (tőled idézek):
"Grafikon:
https://www.google.com/publicdata/explore?ds=z8o7pt6rd5uqa6_&ctype=l&met_y=unemployment_rate#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=unemployment_rate&fdim_y=seasonality:sa&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country_group:eu:non-eu&idim=country:hu&ifdim=country_group&hl=en_US&dl=en_US&ind=false"
ÉN ERRE VÁLASZOLTAM !!
A halat szeretem, de az angolnákat útálom!
Lurian 2016.03.21. 13:37:22
És én spec azzal is egyetértek, hogy átnézzék Juhász dolgait. Közszereplő, tegyék kedvükre. Amiben viszont igaza van, hogy ha ő téma, akkor legyen az Rogán, Lázár, Orbán, Matolcsy meg az összes többi is. Juhász egyébként többször is mondta, hogy nyugodtan nézzék át a vagyoni helyzetét. Valószínűleg ha találnak is nála valamit, az előbb említetteknél a fél országot megtalálnák lerabolva a spejzban. Ő nem azt mondta, hogy őt ne, hanem azt, hogy ha őt igen, akkor mindenkit! Ez azért nem kis különbség.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 13:39:40
Lurian 2016.03.21. 13:41:35
fáj az igazság? 2016.03.21. 13:43:51
Igen, dolgozott, mert kokemenyen meg is buntettek erte, ha nem, mint munkakerulot, ez volt az egyetlen oka.
Tudom, nem illik de, hadd valaszoljak kerdessel a kerdesre: ha most jelentkezik egy ujmagyar, akkor miert nem veszik fel: mert a donto tobbsegenek nincs ertekelheto szakmaja/gyakorlata/normalis munkakulturaja es ezt mara a cegek vezetoi is megszoktak, vagy mert barnabb a bore?
Az igazat, ne a vadliberalis mindigatobbsegitarsadalomahibasmisohasemmibe dumat!
Ez a biztositsnekunkmunkatvagyelmegyunklopni is annyira tipikus hozzaallas. Keressenek maguknak munkat, ahogy mindenki mas, ne csak varja, hogy elmegy a Mercedes vezerigazgato a pusztasehonnai putriba es vezeto poziciokat fog kinalni a semmire nekik, vagy, hogy az allam majd biztosit neki munkat. Nem, nem, az az ido eljart regen, magadnak kell munkat talalni, nem masra varni.
Karipapa01 2016.03.21. 13:44:09
Lurian 2016.03.21. 13:51:36
2016.03.21. 13:52:50
Birca megváltozott, ez tény.
Ezt én is észrevettem.
Lurian 2016.03.21. 13:53:08
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 13:55:13
comment.blog.hu/2016/03/21/felmondott_a_juhasz_peterre_frissen_rauszitott_riporter_a_tenyeknel?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2016_03_21&utm_campaign=index
(Halvány mentségemül felhoznám, hogy az első hozzászólásomban - egyáltalán nem hittel, hanem iróniával - éppen a tisztesség esetén fennálló kirúgástól való félelmet említettem. Erre kb. bejött, hogy csesződjenek meg Vajnáék.)
Atanos 2016.03.21. 13:56:14
Atanos 2016.03.21. 13:59:18
Lurian 2016.03.21. 14:00:11
comment.blog.hu/2016/03/21/felmondott_a_juhasz_peterre_frissen_rauszitott_riporter_a_tenyeknel?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2016_03_21&utm_campaign=index
Úgy tűnik Torsa meglátása jó volt, és valóban az egyik olyan újságíróba botlott, akibe szorult gerinc.
savrola 2016.03.21. 14:07:17
Harry Hole 2016.03.21. 14:09:46
Azért egy tanulmányt megérne,az ezen poszt alatt található komment-lincselés.
És az új poszt alatt található mártírrá, szentté avatás.
:(
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:10:28
Karipapa01 2016.03.21. 14:10:47
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:13:05
Karipapa01 2016.03.21. 14:13:32
nagyonpimasz 2016.03.21. 14:14:23
Atanos 2016.03.21. 14:17:15
Lurian 2016.03.21. 14:18:06
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:21:02
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.21. 14:21:27
- Tudsz úszni?
- Nem!
- És, ha megfizetem?
Oktatás?
- Általános: Balhé!
- Szakmunkás képzés: 0! (Egy bukott csempekereskedő alá besorolt OKJ-s képzés, 0 tudással és horror képzési összeggel!)
Szerinted, ha sehonnan nem kap segítséget a gödörből való kimászáshoz, akkor mi lesz?
Ismét kérdem: ha egyszer a hatalmon lévő kormány csecsszopója épített minden műtárgyat, utat, miért nem foglalkoztatta őket?! Ugyan az a kéz (állam) osztotta a közmunkapénzt, mint aki az EU-s dohányból épülő utakat (állam)!
Harry Hole 2016.03.21. 14:25:00
Én elég csúnyán végeztem.
:)
Atanos 2016.03.21. 14:25:23
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:27:31
Amúgy az elsőre tippelek.
Harry Hole 2016.03.21. 14:29:09
Igen.
Bármikor összeállítható egy olyan logikai áramkör, ami a bemenettől függetlenül állandó kimeneti seggberúgást eredményez.
A kérdés az, hogy ilyen esetben érdemes-e vitaestet rendezni a bemenetek milyenségéről.
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:32:30
Semmi tragédiát nem látok itt.
Példának okáért én még az életben nem tudtam jót mondani Szijjártóról (sem ő, sem én nem törtük magunkat ezért), de látnád, hogy miket írnék róla, ha felakasztaná magát!
conmorientes 2016.03.21. 14:33:49
Megírod te, csak magad sem érted, hol van a logikai bukfenc abban amit gondolsz és itt is szórsz ezerrel.
Ez pedig a "vélt igazság"
Nem hiszem hogy az egyszerű dolgokban az igazság osztható volna, te pedig azt véleménnyé ferdíted, ahogy az általad védettek is teszik. Ennél azonban Ők egy lépéssel előtted járnak, - bár ahogy látom ha tehetnéd te is megtennéd - ez az egy lépés pedig a szabályok lejtőre tételével való meghatározása.
Hogy értsd, nézzünk néhány egyszerű példát az általad felhozottakból.
1)
Nem az a kérdés hogy Orbán apuka megengedhet-e magának valamit, hanem az hogy fiacskájának hatalomgyakorlása mennyire átlátható az istenadta nép számára akinek segedelmével ebbe a magasságba emelkedett.
Ha ugyanis ennek a birtokocskának a tulajdonjoga, megszerzése, felújítása nem bűzlene legalább annyira, mint a kilencvenes évek végének bányakoncessziói, vagy a Tokaj hegyalja ügyek, vagy még jó néhány példát fel lehet hozni, akkor ez lehetne átlátható és nyilvános, a 300 hektár meg van akkora hogy ott nyugodtan lehessen pihenni a nép szolgálatának fáradtságát. Azt is be lehetne jelenteni, hogy időszakonként hétvégén szívességi lakáshasználatból ott héderel a családdal együtt. Ehhez képest semmi köze sincs hozzá, mert azt valaki aki véletlenül ugyancsak állami megbízással van kibélelve aputól bérli.
2) A fentiekkel egy megítélés alá esik a reflektorfényben vagyonnyilatkozatot tevők sora, amely szabályok pont arra alkalmasak mint a WC papír. Nem tudom te hogy vagy vele, de én nem tudtam volna valamiért kihagyni a jövedelem felsorolásomból nyomorult 970 milliócskát, igaz nem vagyok egy gázszerelő kvalitás. Stróman pedig az aki azért létezik hogy valakinek valamihez való közvetlen kapcsolatát elfedje, a hollywoodi rendezők még nem tudnak abból a sokkból kilépni, hogy ilyet egyszerűen nem lehet megcsinálni és lenyomni egy ország torkán, úgyhogy még ne várj a megfilmesítésre, a szatíra és tragikomédia keveréke mostanság annyira ugyanis nem piacképes.
Itt és most olyan nyilvánvalósággal néznek ezekben a kérdésben hülyének minket, hogy az vérlázító, és engem az mértéktelenül zavar ha ezt bármely értelmesen gondolkodó ember, és tekinthesselek téged annak, érthetetlen gát okán nem képes reálisan, azaz a valóságnak megfelelően megítélni.
Punxsutawney Mormota 2016.03.21. 14:36:37
Atanos 2016.03.21. 14:36:39
Karipapa01 2016.03.21. 14:42:19
Harry Hole 2016.03.21. 14:44:10
Ezen poszt alatt mindegy mi vagy milyen volt a be, a kimenet állandó maradt.
Az új poszt alatt ez megváltozni látszott, de mostanra megjelentek azok, akik ragaszkodnak a régi poszt alatt megszokott alacsony szinthez.
Kifejezetten zavarja őket a kimenet változása.
Gondolom a régi megszokott kapcsolás működéséhez szükséges. Az sem zavarja őket, hogy az áramkörnek ideje lenne már komplexebb feladatokkal is megbirkoznia...
Karipapa01 2016.03.21. 14:46:57
Harry Hole 2016.03.21. 14:47:48
Koba kedvelt engem.
De az a kis gnóm Jezsov bemószerolt...
Most már mindegy. A lényeg, hogy sok nő, köztük Tyimosa Gorkij is megvolt.
conmorientes 2016.03.21. 14:48:09
Egyik szemem sír, a másik meg üveg....
Mert teljesen igazad van abban, hogy nekünk a rendszerváltáskor már felnőtt lakosságnak van egyéni és mérhetetlen felelősségünk a rendszer ilyetén való átalakulásában, holott az nagyon nem volt célunk, de a vértelen szabadság békés apátiájában egyszerűen elsiklottunk a lényeges kérdések felett, és ezekben nem fejtettünk ki megfelelő határozottságot. Azonban minden egyes eufemizmus amit a gyermekeink nevelésében megteszünk, ezt a felelősségünket relativizálja el, és hagyományozza egyben az azonos viselkedés modellt bennük. Ráadásul pont azt fogja mindez erősíteni egyszer, hogy itt ebben a medencében az iskola, képesség, munka, tisztesség tényleg lóf...t sem ér, és ezt az Ősök sem tárták fel számukra.
Nem hagyhatnánk rájuk esetleg ezzel ellentétes üzenetet ?
dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:49:10
Te viszont döntsd el magadban, hogy az az igazi baj, hogy egyesek mást mondanak after, mint before, vagy hogy mások pont ugyanazt, vagy az, hogy egyáltalán mond bárki bármit.
Karipapa01 2016.03.21. 14:49:38
Karipapa01 2016.03.21. 14:51:58
Nana! Ismered a mondást: ha a fax feláll, az ész megáll!... :P Szerintem próbálkozzál más irányban... :D
Harry Hole 2016.03.21. 14:53:45
Inkább zavar az, hogy egyesek akkor sem akarnak mást mondani, ha arról, amit eddig mondtak, kiderült, hogy marhaság.
Atanos 2016.03.21. 14:56:20
Harry Hole 2016.03.21. 14:58:39
Így utólag szerintem büszke lehetek arra, hogy máshogy intéztem nőügyeimet, mint Berija.
Jó, lehet, hogy nem voltam egy Adonisz, de jelentősen jobban néztem ki, mint Kaganovics, Molotov, Berija, Malenkov vagy Mikojan.
Karipapa01 2016.03.21. 14:59:31
Hát azért kérdez és nem ÁLLÍT!
menekse 2016.03.21. 15:00:41
Karipapa01 2016.03.21. 15:01:49
Karipapa01 2016.03.21. 15:03:17
Harry Hole 2016.03.21. 15:04:43
Hajrá! Hajrá! Hajrá!
Atanos 2016.03.21. 15:32:49
Lurian 2016.03.21. 15:46:19
Karipapa01 2016.03.21. 16:02:42
Éhes ló 2016.03.21. 17:14:03
Talán a tetves kurva anyádról vettél mintát, vagy a kocsisoron szédelgő mocskos lotyó húgodról?
Nos leírom, de kérdezd meg a rebét, mert neked lehet másodjára sem sikerül megértened:
"...Az, ha valaki balfék, vagy hibázik még nem jogosít fel senkit az adataival való ilyetén visszaélésre.
Se a kurucot, se mást.
Még akkor sem, ha utálom, vagy nem értek vele, a munkáltatójával egyet. ..."
Ebben nincs szó arról, hogy a magadfajta genetikai hulladékok élnek vissza adatokkal, hanem arról szól, hogy nincs KIVÉTEL, még a magadfajta ávoösfattyaknak sem és másoknak sem.
No takarodj a büdös kurva anyádba!
Éhes ló 2016.03.21. 17:15:19
Ezért ha nem érted, kérdezd bátran a rebét.
2016.03.21. 17:21:11
Töki!
Elolvastad amit írtam? A következő történt. Figyelj, ha képes vagy rá.
1. Valaki nyilvánosságra hozta a "Lázár féle annyit is ér" beszélgetést
2. A fideszes (akinek a faszát szopod) polgármester úgy gondolta néhány emberről, hogy ők voltak azok. ÚGY GONDOLTA!!
3. FIZETETT HIRDETÉSBEN AZ ARCUKAT, A NEVÜKET, CÍMÜKET ÉS ADATAIKAT KIADATTA EGY ÚJSÁGBAN.
4. Ez semmilyen törvénybe nem ütközött az ügyészség szerint. Vizsgálat volt te tök!
Akkor szerinted, ha valaki megadja a saját számát egy közösségi oldalon és az utána terjed, az milyen törvénybe ütközne? :DDDD
Na tedd fel magadnak a kérdést kicsi geci! ;)
csak egy néző 2016.03.21. 17:36:36
Ne süllyedj már le ennek a féreg lónak a szintjére.
magyar_newton 2016.03.21. 17:47:23
Ez a Nórika meg túl jó csaj ahhoz, hogy ilyen ganaj munkát végezzen. Nem mondom, hogy sajnálom, mert jelenleg gondolom jól megfizetik, hogy gyártsa az alja színvonalat. Csak azt nem értem, hogy miért nem gondol a jövőjére? Ezek a mostani korrupt hulladékok is előbb-utóbb eltakarodnak majd a politikából, és az ő szempontjából mindegy, hogy 4 vagy 8 év múlva történik ez meg, ő még akkor is fiatal lesz, előtte lenne egy karrier. Ő fog szarul járni, hogy amire megrondul, addigra sehova se kell majd a múltja miatt. A bayerzsótik megoldják, ők találnak maguknak majd akkor is helyet, de a kilencven százaléka a mostani talpnyalóknak szívó módba fog kapcsolni, ahogy a korábbi balos slepp alja is abba kapcsolt. Vagy én vagyok naív? :)
2016.03.21. 18:01:41
Egyébként totál igazad van, de olyan jó!! :))))
@Éhes ló:
Ok, elnézést. Kő bunkó voltam veled és megkövetlek..
Megígérem, soha többet!
Ha képes vagy a megbocsátásra, tegyél meg egy dolgot kérlek!
Nézd meg azt a sztorit, amit belinkeltem (ott feljelentés volt és vizsgálat) neked és hasonlítsd össze ezzel és mondj véleményt mindkettőről!
Szerintem őszintén kíváncsian várjuk.....
atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.21. 20:03:55
:)) Ezen felnyihogtam... Bocsánat, vizuális típus vagyok.
atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.21. 20:07:15
:)) A cikk is jó, de a kommenteken beszarok.
atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.21. 20:16:13
Jól képzelik. A legutóbbi gyűlöletkampánnyal 53%-ra ugrott a népszerűségók. Én szégyellem magam...
Egyallampolgar 2016.03.21. 22:11:44
Végig olvastam a posztot. Röhögtem, pedig valszeg ordítani kellett volna. Nem is tudom lassan megszokom. A pártállami időket megidéző szervilizmus mellett valóban nem jelentős, de egnem érdekelne, hogy Torsa Mátyásnak igaza van a FB posztban kitett telefonszám és fénykép jogosultság tekintetében? Sixx utána néztél? Akkor miért maszatoltad ki?
takingsider 2016.03.21. 22:53:43
takingsider 2016.03.21. 22:56:54
Emzé Periksz 2016.03.22. 00:10:43
ember100 2016.03.22. 00:28:08
Helló !
Mint minden fityesszesnek igazad van nem voltam ott nem tudhatom , nem láttam még atomot nincsen .
DE a fércbúkon nyilvánosan odatett poszt mióta NEM nyilvános , hogy lehet visszaélni vele.
A gyengébbek kedvéért ha szórólapon osztogatom a magán telefonszámom ne csodálkozzak hogy 18 éves csajok hívogatnak randira :):):)
shred 2016.03.22. 01:59:50
szita szita péntek 2016.03.22. 07:49:45
Ugyanakkor 350 nettó inkább tűnik nekem kevésnek, mint soknak. A politikáról, politikusokról lehet akármilyen véleményünk is abban azéárt megegyezhetünk, hogy kellenek - politika nélkül az érdekek és konfliktusok ütköztetési terepe az erőszak lenne. Kis országunkban lehet olyan 20-30 politikus, akinek ismered a nevét, aki tevékenységével képes arra, hogy irányítsa a közbeszédet, részese legyen a politikacsinálásnak. Ha úgy tetszik ők a politika élcsapata. lehetne azzal példálózni, hogy hogy keres mondjuk a top 30 vállalkozó, banktisztviselő, de inkább más oldalról nézzük ezt a kérdést.
Adott tehát 30 ember, akinek (bármilyen hülyén is hangzik) de az egész ország számára fontos az anyagi biztonsága - mer' ha az sincs neki, akor elvész az a minimális esély, hogy ne vegyék meg a kilora. Ugyanakkor a politikacsinálók költségei is mások, mint mondjuk egy mittomén informatikusnak. Sok helyen kell megjelennie, sok emberrel kell kapcsolatot tartania. Vélhetően az utazási és kommunikációs költségei magasabbak az átlagnál. Az irodájának (sőt, talán a lakásának is) alkalmasnak kell lennie illusztris tárgyalópartnerek fogadására, illetve ő magának is úgy kell mittomén öltözködnie, hogy komolyan vehető szereplőként jelenhessen meg bárhol. A reprezentációs költségek egész magasak is lehetnek.
Raven1975 2016.03.22. 10:55:42
Ateq 2016.03.22. 16:35:55