Na, lássuk csak mi is történt eddig: A Tények igyekezett egy tendenciózusan megvágott riportban hazugnak beállítani Juhász Pétert, majd amikor a politikus kitette a Facebookra az egész beszélgetést, amiből kiderül, hogy amit mondott, az nem úgy hangzott el, ahogy, na akkor ahelyett, hogy elnézést kértek volna Juhásztól és a nézőktől, inkább egy közleményben vádolták meg személyeskedéssel az alanyt. Ez sem rossz, klasszikus politikai módszer, manapság gyurcsányozásként ismert, de lehetne akár a Csubakka-védelem továbbfejlesztett változatának is nevezni.
Szóval azután, hogy a Tényeknek sikerült a riporter Kunfalvi Nóra és a hírigazgató Kökény-Szalai Vivien segítségével nyakig beásni magát a szarba, egy újabb riportban - immáron a Fidesz-KNDP segítségével - mindent elkövetnek, hogy a szájuk is tele legyen a cuccal, és MIBŐL?-táblás aktivistákat mutogatak a tévében, akik a szerencsétlen Hollik Istvánnal az élen parádéznak Juhász háza előtt.
Bravó, tényleg.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.19. 10:37:53
Kezdi túl tolni a tv2, durvább lesz mint az MTVA.
Amíg Habony szabadlábon van ebben az országban addig ne várjunk semmi jót.
Mondjuk Putyin az már jól kinyiratta volna, Juhászt.
gabesz919_II 2016.03.19. 10:46:34
www.blikk.hu/sztarvilag/sztarsztorik/vago-istvan-a-tv2-rol-szegyellem-hogy-valaha-is-kozom-volt-ehhez-a-buzlo-csatornahoz/jl28gp0
papprudi (törölt) 2016.03.19. 10:49:30
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2016.03.19. 10:50:31
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.03.19. 11:03:11
Kapitány_1 2016.03.19. 11:16:30
Flankerr 2016.03.19. 11:16:56
Tényleg, ha már feltámadt a podcast mánia Magyarországon is, nem akarjátok feltámasztani kicsit a Fotelpatkányokat? Igény lenne rá, téma van, havi 1x csak összejönne :)
misssixxty 2016.03.19. 11:20:49
dabgetva 2016.03.19. 11:25:40
Mennyivel egyszerűbb volt nektek a komcsi rendszerben.
Akkor tilos volt a baloldali politikusokat kritizálni. Jött az ÁVH-aztán vitték az illetőt.
Most meg meg vannak sértődve a ballibek, hiszen a a napi 24-órás kormánypárti karaktergyilkosságukat monopolhelyzetes privilégiumnak tekintik és veszélyben a sajtószabadság, ha őket krtitizálják.
No ja, kettősmérce
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.03.19. 11:27:44
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.03.19. 11:28:52
OkoskaTo:rp 2016.03.19. 11:32:42
Kreta 2016.03.19. 11:34:17
Darth Revan 2016.03.19. 11:40:54
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.19. 11:45:48
Elárulom a Vitya haverod az illiberális állam teóriájával nagyobb komcsi lett mint anno Kádár apa.
Ha a Gyurcsányék 40 évig lettek volna hatalmon se bugáztak volna el ennyi zsozsót amit ezek 6 év alatt, és még fogalmunk sincs mekkorát bukunk majd a Paksi biznisszel, Banglades hozzánk képest Dubai lesz.
Egy felmérést megnéznék hány Afrikai ország előz meg minket korrupciós táblán, gyanítom nem sok.
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2016.03.19. 11:49:08
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.03.19. 11:53:12
Ha egyszer Paks II elkezd épülni, és felvesszük a ruszki hitelt, abból nincs visszaút. A nyugdíjvagyont eltapsolták, kérdéses, hogy az én korosztályom mi a fenéből kap majd nyugdíjat. A haverok, családtagok, csókosok, strómanok állami pénzből vastagon megszedték magukat, azt már senki nem fogja tudni tőlük visszavenni. Folyik az oktatásügy szétverése, azt se 2 perc lesz helyrehozni.
És lehetne még folytatni.
De a legborzasztóbb az egészben, hogy nagyon sok ember ezt nemhogy tűri, hanem tapsikol hozzá. Ez a rendszer a tökély, és ha valaki kritikát mer megfogalmazni, az külföldi ügynök, Soros embere, esetleg gyurcsányista.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.19. 12:00:19
Egyenlőre Brüsszel nem örül Paks 2-nek, és a titkosítást is próbálják feloldani, de sanszos hogy Vitya úgy parázik Putyintól, hogy képtelen visszatáncolni, ráadásul még mi pénzt termel ez nekik, átláthatatlan az összes bizniszük.
Én abban bízom hogy ezeket valahogy majd el lehet számoltatni, esetleg a svájci számláikat befagyasztatni, vagymittudomén.
2016.03.19. 12:05:39
aribarika 2016.03.19. 12:07:25
csak egy néző 2016.03.19. 12:09:02
Bizony, a kis riporter lotyó, ha kurvának áll, akkor ne sértődjön meg, ha megkúrják.
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.19. 12:18:11
Női emancipáció:
azt a gusztustalanságot, amit már a férfiak (riporterek) sem vállalnak arra képesek a női riporterek:
- kajakedző Vivike
- Kunfalvi bányászbéka
- menekültgyerek rugdosó nemtudomhogyhívják banya....
@dabgetva:
Hány éves voltál az AVH-s időkben, te bértollnok?
Azt minek nevezed, amikor azonnal több hónap előzetesbe rakják, aztán meg szó nélkül elengedik - mert nem sikerült felkurkászniuk bármit - azt aki a (Simicska-Puzsér) Orbánnak nem tetszik?
prukker 2016.03.19. 12:41:03
Sétált eset az utcán és hirtelen egy autó elütötte.
pamut 2016.03.19. 12:49:09
Civilizált országban ez bűncselekmény lenne.
Valamit fel kéne fogni: Ez NEM NORMÁLIS.
Az ami ebben az országban folyik, és ami a fideszesek számár normális, sőt természetes, az egyszerűen NEM NORMÁLIS.
Orbán vérebei TV-kbe, újságokba tömörülve, a fidesszel teljes együttműködésben hazudnak, karaktergyilkolnak, rágalmaznak, tesznek tönkre embereket.
A politika mindenhol a világon mocskos, de ez amit a fideszmaffia csinál, egy nagyságrendekkel mocskosabb, aljasabb, szervezettebb, intézményesítettebb mocskolódás, sőt: a totális mocskolódás a politikájuk maga.
Felélem a halálom 2016.03.19. 12:52:52
pizzaboy 2016.03.19. 12:54:51
Hogy a riportban szereplő másik, fideszes seggfejről ne is beszéljek, aki kábé egy abszurd, Monty Python jelenetet hozott össze ezzel a két nővel, meg a "MIBŐL?" cetlikkel - mintha valami demonstráció lenne Juhász háza előtt (és ráadásul komolyan gondolja).
Dzsízösz!
pamut 2016.03.19. 12:57:43
Meddig fogja a nevét adni ehhez a gyalázathoz, ehhez a nyílt mocskolódáshoz Till Attilától Liptai Claudián át Bereczki Zoltánig, és sok más ismert celebig a TV2 összes arca?
Aki ott marad a TV2-nél, arcát és nevét adja ahhoz hogy a TV2 benyomul Orbán seggébe, az a celeb egy életre lejáratja magát. Ezzel vége a karriernek hosszú távon. Pár évig még el lehet bohóckodni, fideszes rendezvényeken haknizni, de a stigma örökre ott marad. Nagyon butának kell lennie annak aki ezt nem látja át (mondjuk sok nagyon buta celeb van).
Akiben meg tényleg van gerinc, az akár már most is nyilvánosan elhatárolódhatna ettől, persze ez az azonnali kirúgást hozná magával, értem hogy inkább megalkuszik az is akinek nem tetszik.
Nem ez a legnagyobb problémám, annyira nem érdekelnek a celebek, és sokkal nagyobb baj amit a fidesz művel az országgal, de azért egy érdekes kis mellékes szála a dolognak ez is.
pamut 2016.03.19. 13:00:39
3 gyerekük van....
És egy politikusnak a telefon- és benzinszámlája külön-külön is simán elérheti a százezret is, tudod a politikusi az egy ilyen meló, pláne egy ilyen Juhász-típusú frontpolitikusé...
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.19. 13:03:27
Nem lehetett nehéz balesetnek beállítani, ha tudták mindenhova bringával jár az öreg .
De ha otthon egy kapát találtak volna a fejébe, akkor is balesetnek állították volna be a helyszínelők :P
unrealnoise · http://unrealnoise.blog.hu/ 2016.03.19. 13:03:42
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.19. 13:16:21
Azért amit a Gönczi tett az még gusztustalanabb.
" Az a hír járja, hogy Gönczi 1,5–1,8 millió forint körüli összeget kap majd az új munkahelyén, ami százezrekkel több mint amit az RTL-nél keresett. Gönczit azonban aligha elsősorban a pénz motiválta a váltásban, sokkal inkább szakmai indokok állhatnak a háttérben, hiszen főműsoridőben hírműsort vezetni abszolút a csúcsnak számít a televíziózásban. Ráadásul a TV2 egyik arca lesz majd a műsorvezető, márpedig karrier szempontjából ez sem elhanyagolható. "
A Tilláékat még meg értem, de egy hírolvasó mint Várkonyi Andi nem gondolkozik el azon hogy lepattan ,az nem kicsit gáz...mert ugye nem csórók a Bochkorral, van mit a tejbe aprítani..
dare 2016.03.19. 13:22:04
Milyen amatőr rendezés volt ez már megint?
2 nő jobb és baloldalra egy cetlivel, hát ez nagyon vérlázító valóban, ezzel biztos sikerült sok emberben kétkedést ébreszteni.
A dilettantizmus újabb példájával kellett szembesülnünk, erre mondják azt ami nem megy nem kéne.....
Piros
Sárga (nem fehér, inkább már fekete)
Zöld
pizzaboy 2016.03.19. 13:23:23
Mi közöm hozzá, hogy hány gyereke van?
@pamut: @unrealnoise:
Tényleg azt akarjátok nekem beadni, hogy mindezt (autózás, telefonálás) egy önk. képviselő a SAJÁT fizetéséből állja, és nincs erre semmilyen költségtérítés?
pamut 2016.03.19. 13:28:17
Te tényleg annyira hülye vagy, hogy nem vagy képes felfogni hogy egy gyerek pénzbe kerül, három gyerek meg no pláne pénzbe kerül?
Te tényleg azt hiszed hogy teljes költségtérítést kap az V. kerültei, fideszes önkormányzattól? Pláne a vidéki/országos ügyei, antikorrupciós hadjáratának költségei, és a pártügyei kapcsán? Ezt akarod beadni?
kószák egyike 2016.03.19. 13:28:26
@Kapitány_1: “Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt érdemel”
pamut 2016.03.19. 13:45:16
Van az a pénz amiért lemegy patkányba....
Világít a torony 2016.03.19. 13:47:02
Nem szívesen írom le, de a fidesz és szavazói lassan elérik a nyűves hús iránt érzett szimpátia magasságát.
fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.03.19. 13:49:38
Bochkor VIP-páholyos fideszállat lett az utóbbi időben. Neje meg majd bolond lesz lelépni.
444.hu/2015/11/16/igy-tisztelgett-a-fideszes-elit-a-magyar-futball-feltamadasa-elott
2016.03.19. 13:50:12
penna 2016.03.19. 13:50:31
a 25/2014. (X.22.) Önkorm. rendelet szerint az V. ker. az önkorm. képviselőknek az Önkormányzati törvény 35. § (3) bekezdése alapján csak akkor biztosítja a költségei megtérítését, ha:
"Az önkormányzati képviselőnek a képviselő-testület képviseletében vagy a képviselő-testület, továbbá a polgármester megbízásából végzett tevékenységével összefüggő, általa előlegezett, számlával igazolt, szükséges költsége megtéríthető. A képviselői költségek kifizetését a polgármester engedélyezi."
Juhász pedig még véletlenül sem a polgármester megbízásából göngyölíti fel az önkormányzat és Rogán által elkövetett disznóságokat. :D
egyébként pedig a tiszteletdíjukon felül ezekre a természetbeni juttatásokra: bérlet, telefon, laptop, folyóiratok jogosultak a képviselők.
birka menet 2016.03.19. 14:07:17
Ezt hozta a rendszerváltás: a magyarok nagyobb vezér seggnyalók, megélhetési véglények lettek, mint a Kádár rendszerben. Ott nem volt választásuk, most ezt választják. Önként Ez a nép megérdemli, hogy önmaga zárt körében a szögesdrót mögé zárva elrohadjon.
És Andy Vajna: te Hollywoodban is pont ezzel a tipikusan magyaros kretén besúgással, hazudozással, lejáratással jutottál elöre? Ott is pont ilyen kretén voltál, mint amit megkövetelsz itt a magyar gój rabszolgáidtól?
nick papagiorgo 2016.03.19. 14:08:07
Ez a kutyamegharapós esetben a félrészeg szomszédnak (ööö.....ööööööö) általában nem jut eszébe. De Juhász nem egy áltagos járókelő vagy félrészeg szomszéd.
Mégsem tiltatta le az interjút, hanem inkább utólag pattog.
Vajon miért? Csak nem azért, hogy foglalkozzanak vele (mert amúgy a kutyát se érdekelné)?
No mindegy.
pamut 2016.03.19. 14:10:33
köszi, így még pontosabb :)
pamut 2016.03.19. 14:12:25
Jelezném a kedvedért hogy nem vagy tisztában a magánemberek és közszereplők helyzetének különbségével.
papugaja 2016.03.19. 14:14:57
Gérard Duchemin 2016.03.19. 14:39:49
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.03.19. 14:51:37
2016.03.19. 14:51:59
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.19. 15:01:23
Jah ha a Bochkor is Fityesz nyaller akkor értem, hogy nem akar elmenni a neje.
A Sebestyénék meg pakolhatnak, nem lesz Simicska rádió, fasza ez a sajtószabadság.
Tomás Németh 2016.03.19. 15:04:20
[IMG]http://i891.photobucket.com/albums/ac118/McGuba/Feacutelnek6.jpg[/IMG]
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.03.19. 15:47:58
Anna Kisfaludiné Baán 2016.03.19. 17:15:09
cybericius 2016.03.19. 17:16:38
Most nem azért, de én láttam a vágatlan felvételt is, és gyakorlatilag a lényeg a TV2 összevágott anyaga. Ha ez a barom, vállalhatatlan Juhász Péter a baloldal nagy reménysége vagy kapaszkadója, akkor fenemód szánalmasak vagytok.
Nem tartjátok legalja mutatványnak a számlaszámos ökörködést, a riporterrel való személyeskedését, miközben tényleg egy nagy budai ingatlant BÉREL?
De ha ennyire prolik is vagytok, hogy ez nektek bejön, tényleg egy ekkora seggfejre bíznátok komoly politikai pozíciót, aki még arra sem képes, hogy addig nyújtózkodjon, amíg a takarója ér? Ő lenne az elsők között, aki szétcsapná a költségvetést és hívná az IMF-et, hogy adjon egy kis támogatást.
Szinten aluli... már olyan Szanyis.
InteracTV 2016.03.19. 17:25:50
lemaradt az (X) jel a szöveg végéről.
kék madár 2016.03.19. 17:40:30
Punxsutawney Mormota 2016.03.19. 17:43:44
Punxsutawney Mormota 2016.03.19. 17:48:02
csak egy néző 2016.03.19. 17:54:05
Csak gratulálni tudok öcsém.
Ha ez a volt HÍR tv-s kis kurva a TV2 reménysége, akkor elég szánalmasak vagytok.
A számlaszámmal való poénkodással pedig csak a kis lotyót és a hozzád hasonló faszfejeket szopatta. A személyeskedésről pedig csak annyit, hogy ki is jött a kenderes poénnal, kis kancsó?
Én a helyében azt mondtam volna, hogy családi összefogásból és a "keményen dolgozó" szülők segítségével és aranyom, majd, ha "kioknyomoztátok" a Szíjjgyártó pubi 170 millás paraszt barokk házának vásárlását és a Rogán Tonyó táguló lakásának az ügyét, mert ugye ő sem keres annyit ,(amíg a takarója ér és akkor ne is beszéljünk a parlamenti képviselők takarójáról), hogy akár csak a rezsijét tudná fizetni, akkor gyertek vissza.
Azt hiszem te is szinten aluli vagy.
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.03.19. 17:55:29
csak egy néző 2016.03.19. 17:59:03
youtu.be/9bwxKeHDBKw
silverfish 2016.03.19. 18:06:18
...egy szava sem vehető komolyan, Sem ma, sem holnap, sem sohanap, visszamenőleges hatállyal.
Jules Berstein 2016.03.19. 18:19:51
csahosok alkalmazzák, hetet-havat összehord. Venné már tudomásul, hogy kvénhedt, semmi újat nem tud mondani a világról, számára már ez követhetetlen.
nick papagiorgo 2016.03.19. 18:27:35
Miért nem teszi?
taga20 2016.03.19. 18:34:25
nick papagiorgo 2016.03.19. 18:41:49
Másfelől nem fér bele a kis szép fejedbe, hogy ha a komának igaza lenne, akkor azt a bíróságon akarná érvényesíteni, nem a facebookon bizonygatna?
Ez rohadtul nem politikai ügy részemről. Egészen egyszerűen arról van szó, hogy a "sértett ember" nem úgy viselkedik, mint ahogy az egy normális embertől mondjuk elvárható lenne.
Ha ezt nem érted, szerintem nálad van a hiba.
Mondjuk az is jellemző, hogy szerinted, akinek nem egyezik a véleménye veled, az biztos nyilván az ellenség fizetett ügynöke. Szép életed lehet. További jó szórakozást.
Ricordo 2016.03.19. 18:42:27
taga20 2016.03.19. 18:54:10
bakker, és nálam van a hiba?
jóember, mit nem értesz azon, hogy egy közpénzből felturbósitott szartévé, miért aszt basztatja, aki azokat basztatja, akik 100milliárdokat lopnak!
szar életed lehet, fityeszdroid!
fda 2016.03.19. 18:58:26
Emellett ki hisz el olyanokat, hogy a házam rezsijére barátok adnak kölcsön?
Kriegor 2016.03.19. 19:10:13
"Emellett ki hisz el olyanokat, hogy a házam rezsijére barátok adnak kölcsön?"
Senki, de Juhász nem ezt mondta.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 19:10:49
Mondjuk, a dolog nem így kezdődött.
Az okot és az okozatot cseréli fel sunyi módon a szerző.
Juhász volt aki először "kardot rántott", rontott neki a kormánynak, és nem kell ahhoz még csak Fidesz tagnak se lenni, hogy valaki ingerenciát érezzen ahhoz, hogy ennek a pofátlan kis senki provokátornak elkenje a száját.
Baaah 2016.03.19. 19:14:04
friss-hirek.hu/friss-hirek/feljelentette-a-tv2-munkatarsait-juhasz-peter-video
ott van, hogy feljelentette, minek a net?
Következő észrevétel?
taga20 2016.03.19. 19:14:30
gondolom valamelyik minisztériumban dolgozol, ezé vagy ekkora faszszopó.
előbb-utóbb vége lesz a dőzsölésnek here, eszt ne feledd!
pamut 2016.03.19. 19:14:36
1. perel.
2. érdemes tájékozódni mielőtt beleszólsz egy témába.
pamut 2016.03.19. 19:16:49
De ezzel együtt sem mondott semmilyen hitelt....
Andras J Fazekas 2016.03.19. 19:17:54
El kéne kezdened elvermelni magad, és behordani a konzerveket …
taga20 2016.03.19. 19:33:26
vermelj el egypár trafikot, meg néhány száz hektárföldet.
nem hiszem el, hogy te nem egy számítógép vírus vagy, nem hiszem el!
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.19. 19:34:03
Andras J Fazekas 2016.03.19. 19:39:39
Józanodjál már ki …
Juhász. egy sz@r kis provokátor, aki épp azért hisztizik, hogy kiprovokáljon egy pofont magának.
Csak nem abból az irányból jött a pofon ahonnan várta.
Ilyen fatökű nímand miatt minek húzod föl magad?
taga20 2016.03.19. 19:44:55
ako most kezdjünk el, mészáros, habony, rogán, gecivitya, lézer, stb.-ről dumálni! benne vagy?
Ricordo 2016.03.19. 19:51:56
Andras J Fazekas 2016.03.19. 20:00:45
Pont azok heccelnek, meg fűtenek benneteket a médiában nap mint nap, akik 2010-re tönkrevágták az országot.
Nem írom le naponta hússzor ugyanazt, egy részét inkább bekopizom:
"A Fidesz úgy tud lopni, hogy közben évek óta folyamatosan javulnak a pénzügyi-, gazdasági adatok, és közben egyfolytában épül az ország.
A 2010 előtti baloldali-liberális kormányok úgy loptak, hogy minden eltűnt, csak az adósság, meg a káosz maradt utánuk.
Ki érti ezt?
A korrupciós mantra sajna jogi értelemben nem áll meg, csak egy jó nagyra pumpálnt ellenzéki médiabuborék, hazugságkampány.
Korábban a posztkommunista baloldal által elakasztott rendszerváltás Fidesz által 2010-ben kezdett befejezésének átértelmezése, félramagyarázása.
Nem "korrupció", hanem mint ahogy egy igazi rendszerváltásnál lenni szokott, a korábbi politikai-gazdasági elit lecserélése, hatalomból való kiszortása.
Hogy az ellenzéknek a nácizásnál, az antiszemitázásnál meg a "korrupció" felemlegetésénél több mondanivalója nincs a szavazók számára, az viszont már az ő saját problémája.
Üdv.!
taga20 2016.03.19. 20:04:23
tisztán láccik, hogy a prostisrácok pribékjeik közül való vagy.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 20:05:54
Mondtam már korábban, ha nem tudsz retorikát váltani, inkább gyűjtsd a konzerveket …
Ricordo 2016.03.19. 20:09:58
Buday András · http://polgarda.blog.hu 2016.03.19. 20:13:04
Amúgy nem irigylem én tőle a pénzeket, még az adományokat se. Mindenki úgy él meg, ahogy tud, de azért nem véletlenül választjuk a másik utat a legtöbben. Ehhez arc kell, neki van.
Torsa Mátyást ajánlom még.
taga20 2016.03.19. 20:14:08
egy kérdés. te ezeket a dolgokat komolyan gondolod, vagy csak húzod itt a jó népet?
toportyánzsóti 2016.03.19. 20:14:20
Andras J Fazekas 2016.03.19. 20:15:42
Bocsi …
Ki kardot ránt, ne csodálkozzon ha pofán vágják.
Juhász hadonászik karddal hónapok óta …
Minek mentegeted őt?
Egy seggfej, aki a handabandázás közben az ellenzéket is leégeti …
matijasz 2016.03.19. 20:16:56
Andras J Fazekas 2016.03.19. 20:18:00
Te nem a nép vagy taga20, hanem egy rakás szerencsétlenség …
toportyánzsóti 2016.03.19. 20:18:08
taga20 2016.03.19. 20:20:04
Ricordo 2016.03.19. 20:20:39
Andras J Fazekas 2016.03.19. 20:22:19
Szia Zsóti!
Előkerültél?
Ahogy így olvasgatlak semmit nem fejlődtél mióta utoljára találkoztunk.
A fejlődésképtelenség a mai magyar ellenzéki lét elválaszthatatlan velejárója?
taga20 2016.03.19. 20:22:29
amit te itt előadsz, azon egy értelmes ember behal!
matijasz 2016.03.19. 20:22:33
toportyánzsóti 2016.03.19. 20:22:39
Ricordo 2016.03.19. 20:25:19
taga20 2016.03.19. 20:26:12
Atanos 2016.03.19. 20:26:28
toportyánzsóti 2016.03.19. 20:27:07
Andras J Fazekas 2016.03.19. 20:28:36
Ha te értelmesnek tartod magad, az intelligens emberről alkotott mintád alapvetően hibás.
És ezt nem sértésből mondom.
Olyan ostobán viselkedtek mint a légy aki ezerszer repül az ablaküvegnek, majd erőtlenül lehull és kimúlik, miközben a háta mögött nyitva van az ajtó.
Ha ez neked "értelmes" viselkedés, lelked rajta.
pamut 2016.03.19. 20:28:52
"A Fidesz úgy tud lopni, hogy közben évek óta folyamatosan javulnak a pénzügyi-, gazdasági adatok, és közben egyfolytában épül az ország."
:DDDDDDDDDDDD
Te komolyan beszoptad a dedósok értelmi szintjére becélzott röhejes propagandát? :DDD
Most figyelj nagyon Banidka: EU.
Ismétlem: EU.
Tudod mit jelent ez a két betű?
Van lila gőzöd arról mennyi pénzt kapunk az EU-tól?
Van lila gőzöd arról hol lenne ez az ország az EU támogatás nélkül?
Apropó, mondok még egy szót: manyup.
Tudod a lenyúlt manyup-vagyon mennyi volt? Elárulom? a magyar GDP 11%-a. 2010 óta összesen nem nőtt, a borzalmas mennyiségű EU-támogatás ellenére sem 11%nyit a magyar GDP, még annyit nem bírtak hozzátenni amennyit a manyupnál lenyúltak. Hogy ennek hányszorosa az EU-támogatás, azt már meg sem említem.
Ilyen bődületes pénzesőben tudod milyen ez az eredmény?: KUDARC.
Bődületes, totális kudarc.
És ezt is csak folyamatos, brutális megszorításokkal érik el, világcsúcs ÁFA-val, mindenféle új adóval, illetékkel, ÉS: olyan abszolút nemzeti sorsrkérdést jelentő ágazatok elsorvasztásával, mint az egészségügy és az oktatás. E kettő nem is megszorításban, de sokkterápiában van 2010 óta, folyamatosan csökkentik a GDP-arányi költségvetésüket, pedig már 2010 is alulfinanszírozottak voltak.
Azaz az Orbán kormány az a totális dilettantizmusát, impotenciáját ami a gazdaság rendbetételére való képtelenségben mutatkozik meg, brutális megszorításokkal kompenzálja, az állami hiányt lényegében áttolva az egészségügybe és az oktatásba, ha dögöljenek a betegek, meg had vegetáljanak kenyéren és vízen a nővérek. Noha az ország EU-s pénzeső fürdik, és már az elején lenyúlták a manyupot is, azaz olyan pénzbőségben fürdenek, amire talán ezer éve nem volt példa ebben az országban.
Ez nem túlzás ez komoly, én nem tudok olyat az elmúlt ezer évből, hogy csak úgy kapjunk kívülről a GDP-nk 5-6% kitevő ajándékpénzt, és nem csak egyszer hanem minden évben újra és újra. Ez olyan mint valami sci-fi, most kéne rakétaként süvíteni a magyar gazdaságnak párhuzamosan a belső rendszerek feltőkésítésével, béremelésekkel, adócsökkentésekkel.
Ehhez képest a jövő nyugdíjvagyona feléve (=időzített bomba, a jövő terhére mulat most a kormány), stratégiai ágazatok lerohasztva (kivéve ahol van EU-s pénz), fél-egymillió emberrel több szegény, az ország már a környékbeli országokhoz képest is leszakadóban mind GDP-ben mind versenyképességben, mind bérekben.
Na mindegy, köszi a vidám perceket, mindig jót röhögök amikor elém kerül egy barom és elkezdi dadogni hogy "Magyarország jobban teljesít" :DD
Andras J Fazekas 2016.03.19. 20:31:11
Jól van pamut.
Nyitott vagyok.
Mondjál a mostani kormánynál jobbat.
taga20 2016.03.19. 20:33:11
u.i.: azé van bőr a pofádokon.
Vitalea 2016.03.19. 20:36:51
Atanos 2016.03.19. 20:46:46
Atanos 2016.03.19. 20:48:51
Andras J Fazekas 2016.03.19. 20:50:00
Keressétek meg a kijáratot …
Az biztos hogy nem a hat évtizednyi kormányzása alatt magát sz@rrá lejárató bolsevista baloldal irányában van.
A hozzájuk kötödő retorikát is felejtsétek el, mert a magyar választópolgárnak feláll a szőr a hátán tőle, a büdös életbe nem fog arra szavazni, aki ezzel nyomul.
Én sem azért járok az ilyen blogokra, hogy vitatkozzak itt valakivel egy jót, hanem hogy szóljak, rossz az irány.
Már jobboldalon is gáz, hogy Magyarországnak ilyen szégyenteljes ellenzéke van.
Keressetek, új retorikát, új programokat, új utat magatoknak, mert ez a mostani sehova se vezet.
És legyetek tárgyalóképesek, mert a fenyegetőzés és a handabandázás sehova se vezet.
Minden hazugság ellenére, ez a kormány nem az "erőből", hanem konstruktív ellenzéki javaslatokból, az értelmes beszédből ért.
A pofátlankodást, a hazudozást, a provokációkat, és a rágalmazókat biztos letapossa.
Atanos 2016.03.19. 20:53:23
taga20 2016.03.19. 21:04:03
A pofátlankodást, a hazudozást, a provokációkat, és a rágalmazókat biztos letapossa."
öcsém, te beszoptad, hogy érdekel a fityeszmaffiaagitproppod?:)))))
ember, te egy habonyárpádba oltott géefgé vagy.
szánalmas egy szarember lehecc.
Atanos 2016.03.19. 21:04:46
pamut 2016.03.19. 21:09:18
Bármelyik párt jobb lenne ennél, az összes ellenzéki párt. A Jobbiktól a DK-ig, mind.
De az hogy meg sem próbálsz válaszolni, ellenben egy tök másik kérdéssel próbálsz terelni, az tudod egy csöppet sem teszi meg nem történtté, hogy orbitálisan beszoptál egy fél másodperc alatt szétszedhető, igen buta emberek szintjére belőtt hazugságpropagandát. Attól hogy szerinted nincs jobb, az nem jelenti azt hogy ne lenne ócska, sőt röhejes hazugság a "jobban teljesít". Tudod ha te még ezt a full gagyit is beszopod, ha még az ilyen szintű hazugságok ellen sincs védekező képességed, akkor te sajnos nagyon kevés reménnyel indulsz úgy általában a politikai ügyek felfogásának és értékelésének munkáját jelentő nehéz kihívásban.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 21:12:59
Nem vagyok az öcséd, és az sem érdekel, hogy milyen téveszmék között fetrengsz te meg az idióta társaid..
Ebben az állapototokban a hatalom hasznos hülyéi vagytok, mert a médiát telenyomó p@tkánymenettel elriasztájátok épp azokat a választókat akik nélkül nem tudtok soha a büdös életben kormányt váltani, ergo a hatalom malmára hajtjátok a vizet..
A döglött legyeket meg majd a takarító összeszedi az ablakpárkányról …
Na, üdv, ennyi belőletek elég volt mára …
Atanos 2016.03.19. 21:14:31
Atanos 2016.03.19. 21:16:33
Atanos 2016.03.19. 21:20:34
taga20 2016.03.19. 21:20:54
és ti vagytok a fityeszmaffia, az ország méjnsztrimje??? édesistenem, szoktál te borotválkozótükörbe nézni????
Andras J Fazekas 2016.03.19. 21:26:28
Bocsi, de nettó hülyeségekkel, buta hazugságokkal nem szokás leállni diskurálni.
Idő- és energiapocsékolás.
Tudod, ezért nincsenek politikai viták az utóbbi években Magyarországon.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 21:28:16
Bekopizom neked, mint a barátodnak az előbb.
Nem írom le többször.
"Bocsi, de nettó hülyeségekkel, buta hazugságokkal nem szokás leállni diskurálni.
Idő- és energiapocsékolás.
Tudod, ezért nincsenek politikai viták az utóbbi években Magyarországon."
taga20 2016.03.19. 21:32:32
ha holnap jelez az okostelefonod, ako tudhatod, hogy megjött a zsé:))))))
Atanos 2016.03.19. 21:37:20
Vitalea 2016.03.19. 21:37:23
pamut 2016.03.19. 21:39:53
Szóval a magad sunyi, gyáva módján azt mondod hogy beismered: igen, vesztettél, igen, felmostam veled a padlót, és egy árva ellenérved nincs.
Te is tudod hogy semmit nem hazudtam, és meg sem próbálsz cáfolni egy szavamat sem.
Amiről valójában szó van: nem szeretnél a csúfos butaságodról beszélni (miszerint bevetted a jobbanteljesít-maszlagot), annyira kínos neked milyen éktelenül nagy ökörséget írtál.
Mondjuk akiben van egy kis gerinc az nem ilyen szánalmas módon ismeri be a bukását mint te, de hát ha tőled ennyi telik, akkor ennyi telik....
Andras J Fazekas 2016.03.19. 21:39:55
Felhívom egy általános igazságra a figyelmed, kedves tanulatlan barátom:
"Egy dologról, jeleségről, folyamatról folytatott vita eredménye nincs hatással a vita tárgyára."
Nettó ostobaság azt hinned, hogy mások hazugságaiért vívott mocskos kis háborúdat megnyerheted egy huszadrangú blog kommentrovatában.
Aki ilyesmivel nyomul, ne is próbáljon okosnak látszani.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 21:43:00
Tévedésben vagy ha azt hiszed, hogy engem zavar hogy hülyeségeket beszélsz.
taga20 2016.03.19. 21:46:02
ja és barátom, hamá így együtt őriztük a libákat:)
aki itt vívja a mocskos szarságát, az te vagy, te nem is tudom, minek nevezzelek valami.
nálad gusztustalanabb nicket még nem láttam.
fda 2016.03.19. 21:48:20
Nem ismerem. Te igen? Mitől ő a leghitelesebb? Egyébként letett bármit is az asztalra? Mi fűződik a nevéhez?
pamut 2016.03.19. 21:49:02
taga20 2016.03.19. 21:53:37
pamut 2016.03.19. 21:53:46
Bizony letett az asztalara, nem is keveset, hanem jó sokat.
Ha nem ismered, nem az én tisztem korrepetálni téged, nekem melózni azzal hogy te lusta voltál és lusta vagy most is utánanézni annak akiről beszélni akarsz.
Ha tényleg érdekel ki ez a Juhász és mit csinált, milyen jó dolgokat, mennyire pótolhatatlan a munkássága, milyen jó és nemes ügyeket vitt és visz most is, akkor szánj rá legalább egy órát és kezdj el utánaolvasni a neten. Egy óra után már lesz legalább egy egészen pici kis alap tudásod, bár persze közelében sem lesz annak mintha évek óta figyelnéd a magyar politikai életet (és benne őt), de legalább egy egészen kicsike alapod, egy halvány elképzelésed lesz.
Látom már nem hozod szóba hogy hitelt kapna bárkitől is, ez gondolom nálad azt jelenti hogy beláttad: butaságot írtál.
Atanos 2016.03.19. 21:57:50
pamut 2016.03.19. 21:58:57
- Kinek a megbízásából akarjátok lejáratni Juhászt?
- Mennyit kaptok a hírhamisításért?
- Honnan tudjátok hol lakik Juhász, követitek?
- Az hogy fideszes vette meg a TV-t, feljogosít fideszes karaktergyilkosságra?
Oké, elismerem ezek nem elég ütősek, de kiindulásnak megteszik, most így szombat este nincs kedvem többet dolgozni ezzel, de az Együtt szépen kidolgozhatna pár ilyet....
pamut 2016.03.19. 22:00:11
Költői kérdés volt :)
Na meg jelzés arra hogy minek kéne a normálisnak lenni....
Vitalea 2016.03.19. 22:03:57
Nem fogod. Vagy tovább fogsz sértegetni vagy negligálsz vagy egyszerűen mellé beszélsz majd. Tudod miért? Mert kettőnk közül nem én írtam hülyeségeket, hogy téged idézzelek.
Nancsibacsi 2016.03.19. 22:11:29
taga20 2016.03.19. 22:12:50
Andras J Fazekas 2016.03.19. 22:14:55
Nem sértegetésnek szántam.
Jogilag megalapozatlan, média hazugságokat soroltál fel tucatjával, és az várod tőlem, hogy egyenként elmagyarázzam neked, hogy nem úgy van.
Ez biztos hogy nem fog menni, nem vagyok ingyenes oktatási intézmény, érdekemben sem áll hogy a beszopott hazugságokat kimagyarázzam a fejedből.
Azért egyes egyedül te vagy a felelős, hogy mit hiszel el és mit nem.
Lehet esetleg egy tanácsom amit persze nem kell megfogadnod.
Ellenőrizd le az információt, mielőtt eldöntöd, hogy mi mögé állsz.
vernarancs 2016.03.19. 22:23:09
taga20 2016.03.19. 22:26:41
bazdmeg haver, te egy benihil vagy:))))
Andras J Fazekas 2016.03.19. 22:31:06
Neked nincs más dolgod azon kívül, hogy itt rázod a rácsát annak a ketrecnek amibe saját magad zártad, aztán eldobtad a kulcsot?
Minek rongálod magad?
Minek rugózol itt?
taga20 2016.03.19. 22:33:36
én nulla pénzt remélhetek, te milliókat!
kettőnk közül ki a ki? komolyan kérdezem.
fda 2016.03.19. 22:39:26
taga20 2016.03.19. 22:41:36
nem kérdezem, hogy miért rongálod magad.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 22:43:52
Nem te vagy az egyetlen aki nem abban a helyzetben van amiben szeretne lenni.
Ezzel az ország nagy része így van.
Nekem a bolsi barátaid tettek be, akiknek soha nem fogok megbocsátani.
De ha valakinek mentőre van szüksége, akkor nem biztos hogy az a legjobb megoldás, ha a mentő kijön, akkor jól elagyabugyáljuk a mentőst meg az ápolót, mint ahogy kis hazánban néhány helyen szokás.
Nevoeiro66 2016.03.19. 22:44:26
taga20 2016.03.19. 22:47:29
taga20 2016.03.19. 22:50:52
miért baszogatod kövérlacát, gecivityát?
Nevoeiro66 2016.03.19. 22:51:50
taga20 2016.03.19. 22:55:18
ez nem juhászpetyás cikk, ez ellopjuk az országot cikk.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 22:57:26
A vallás- és nemzetellenes, idegenszívű, országérdek kiárusító elvtelen bolsevizmust nem lehet egy "tükörbeszéd" fedőnevű kommunikációs trükkel, helycserés támadással, egy kézmozdulattal az ellenfélre kenni …
Fáradt vagy már, menj el aludni.
taga20 2016.03.19. 23:03:07
árulj má el egy kulisszatitkot, hamá ennyire összebratyiztunk!
ezt a bolseviszta dolgot komolyan gondolod rólam?:)))
küldök valamit te....:)
www.youtube.com/watch?v=A3bUQPhGIOI&list=RDA3bUQPhGIOI
pamut 2016.03.19. 23:03:45
tudod ha eleve nem akarták korrekten beszélgetni, szólhattál volna előre, most már én is bánom hogy időt szántam rád, nem voltál rá érdemes.
pamut 2016.03.19. 23:04:52
taga20 2016.03.19. 23:07:59
pamut 2016.03.19. 23:13:49
taga20 2016.03.19. 23:16:10
andris elég meggyőzően nyomja.
tollas 2016.03.19. 23:18:26
Andras J Fazekas 2016.03.19. 23:19:24
Nem gondolom igazán hogy az lennél.
De beszoptad a retorikájukat és a hazugságaikat.
Az igazi bolsik nem állnak le személyesen vitatkozni egy komment rovatban.
A valóságot kiforgatják, a híreket manipulálják, hazugságokat gyártanak, és a médián keresztül zavart keltenek.
Főleg azzal, hogy ugyanazzal rágalmazzák az ellenfeleiket, amit ők maguk csináltak a múltban, vagy amit épp most csinálnak.
Te csak ismételgeted a hazugságaikat.
taga20 2016.03.19. 23:19:54
szar alak vagy droid!
pamut 2016.03.19. 23:22:55
andriskával fentebb felmostam a padlót.... nem is maradt neki más mint a "szégyen a futás de hasznos" ősi bölcsessége....
taga20 2016.03.19. 23:24:22
Te csak ismételgeted a hazugságaikat."
te egy mester lehecc, me kurvára rátapintottál a fityeszmaffia lényegére. vigyázz haver, nehogy te legyél a következő welsztomi, vagy juhász, felcsúti.
van pofád haver! bazdmeg látom nem vagy ikunuku, erre tolod a fityeszmaffia szekerét!
hogy tucc a gyermeked szemébe nézni?
pamut 2016.03.19. 23:25:49
Egész jól leírtad mit csináltak Juhász Péterrel, milyen az új, most már fideszes TV2. Igen, igazad van, ezek tényleg bolsik. Mondjuk ahány komcsi van a soraikban, ahogy védik a spicliket, stb, nem is csoda.
Orbán Viktor Kádár János legjobb tanítványa. Zsigerileg irtóznak mindketten a demokráciától, a nyugati civilizációtól, ösztönösen a ruszkik, a ruszki világ felé vonzódnak.
taga20 2016.03.19. 23:28:40
ennek má nincs sportértéke:))
Andras J Fazekas 2016.03.19. 23:29:52
Hülye vagy …
Pont azzal támadsz, amit tagadni próbálsz …
Menj aludni, unalmas vagy.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 23:33:35
Nem fogom még egyszer leírni, olvasd végig amit tanulatlan barátodnak írta.
Aki a bolsevista tükörbeszéd nevű kommunikációs stratégiát használja egy lépésben lenullázta magát.
Lehet, hogy neked mint újszülöttnek ez egy új vicc, viszont évek óta kontraproduktiv Magyarországon.
Csak hiteltelen hülyét csinálsz magadból vele.
Na, bye!
Elmentem filmet nézni.
Vitalea 2016.03.19. 23:34:16
taga20 2016.03.19. 23:35:10
nem tudom, hogy kell-e igazolni, hogy orálisan fasza voltál, de én megteszem.
persze kicsit fogaztál, de aszt annak tudom be, hogy kezdő vagy.
uramatyám, te egy szar szemét fityeszdzsuva vagy.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 23:39:23
Hülyeséget beszélsz pamut.
A dolog úgy történt, hogy a féleszű Juhász Péter, kivont karddal hónapok óta ostromolja a kormányt.
Nem fordítva, mint ahogy ezt beállítani szeretnéd..
Innen kedve az érvelésed bolhaszart se ér.
Mára befejeztük, elmentem filmet nézni.
Bye!
pamut 2016.03.19. 23:40:01
Velem is pontosan ugyanezt csinálta @Andras J Fazekas: , ez a módszere :) Semmi ellenérv, állítás, tény, cáfolat, még a leghalványabb kísérletet sem tesz semmiféle ellentmondásra még a látszat kedvééért sem, csak simán lehazugoz és gyorsan felszívódik.
Ez nála a vereség beismerésének a módja, az ő szellemi és morális szintjén másképp nem tudja kifejezni magát.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 23:41:34
Ha egy lúzer mondja …
Biztosan.
taga20 2016.03.19. 23:42:29
pamut 2016.03.19. 23:43:47
Juhász Péter nem hónapok, hanem évek óta ostromolja a maffiakormányt, mivel igaz hazafi, tisztességes jó ember, a korrupció-ellenes küzdelem, a fideszbűnözés elleni küzdelem hőse.
Ez tény, ezt eddig is tudtam, viszont ez a tény semmiben sem befolyásolja, pláne nem cáfolja azt amit írtam. A TV2 a fideszbolsik új bástyája, az új szennycsatrona ahol a rühes bolsi módszereikkel próbálkoznak lejáratással, hazudozással, hírhamisítással, azaz a régi jól ismert fideszbolsi módszerekkel.
És Juhász Péter nagyszerű küzdelmének ténye végképp nem befolyásolja azt hogy Orbán Viktor Kádár János legjobb tanítványa, hogy zsigerileg irtóznak mindketten a demokráciától, a nyugati civilizációtól, ösztönösen a ruszkik, a ruszki világ felé vonzódnak.
pamut 2016.03.19. 23:45:50
hirtelen filmet kell néznie :)
ennek fideszről magyarra fordítva a jelentése: "lövésem sincs mit írjak, semmi érvem, de gyáva vagyok beismerni a kudarcot, ezért kamuzok egyet"
Vitalea 2016.03.19. 23:52:35
"Az igazi bolsik nem állnak le személyesen vitatkozni egy komment rovatban.
A valóságot kiforgatják, a híreket manipulálják, hazugságokat gyártanak, és a médián keresztül zavart keltenek.
Főleg azzal, hogy ugyanazzal rágalmazzák az ellenfeleiket, amit ők maguk csináltak a múltban, vagy amit épp most csinálnak."
Innen ered minden bajod. Abból indulsz ki, hogy amit az "ellenzék" mond az mind hazugság, tükörbeszéd, fel sem merül benned, hogy igazuk is lehet. Pedig szépen összefoglalta a fenti levezetésed azt, amit Juhász Péterrel művelt a kormányzati média és ennek semmi köze nincsen semmilyen bolsevizmushoz.
Mondok neked valamit, aminek nem fogsz örülni. Nemrég kezdtem el követni Juhász Pétert a facebookon, akkor harmincpárezer követője volt. Ma már 50 ezer fölött van és tempósan növekszik, köszönhetően a lejárató kampánynak, egy kis fővárosi ellenzéki képviselőből sikerülni fog országos politikust csinálni. Mert annyira egyértelmű, hogy valamiért durván nekimentek. Ebben az országban csak akkor tesznek ilyet, ha valaki nagyon beletenyerel valamibe... Juhász vagyonosodási eljárást próbál indítani a miniszterelnökkel szemben. Ha a miniszterelnöknek nem lenne mit takargatnia, ha Juhásznak legalább részben nem lenne igaza, akkor a miniszterelnök állna a vizsgálat elébe sőt, maga kérné és nem próbálná meg elhitelteleníteni Juhászt. De ehelyett a fordítottja történik, hírt manipulálnak (ami egyértelmű lenne neked is ha megnéznéd a teljes interjú videót, nem csak a Tényekben lejött anyagot) és voltaképpen azt kérik számon Juhász Péteren, hogy _miért_nincs_ pénze. Azért is butaság ez a stratégia, mert ebben az országban a szervilis embereken kívül mindig jobban hisznek az emberek annak, akit a hatalom próbál ellehetetleníteni, mint a hatalom gyakorlóinak.
Egyébként tényleg pont olyan vagy, mint a 2006-os gyurcsányisták akik azzal érveltek az öszödi beszéd után, hogy jót akart, meg mindenki hazudik. Te is hajtogatod, hogy a valóság nem úgy van, pedig mindenki aki megnézi a saját szemével látja pont ugyanúgy, mint anno.
Andras J Fazekas 2016.03.19. 23:53:00
Remélem nem okoz neked problémat, ha a valós tények ismeretében nemigazán sikerült meggyőznöd.
Egyébként miből gondolod, ha légből kapott, megalapozatlan hülyeségeket beszélsz akkor az zavar másokat?
Máshol milliárdokat költenek a kormányok arra, hogy a médiafogyasztók olyan hülyék legyenek, mint itt ti vagytok.
Ti ezt itt a szívességből, ingyen megteszitek a kormánynak.
taga20 2016.03.19. 23:54:40
vénkujon 2016.03.19. 23:55:27
pamut 2016.03.19. 23:57:25
Na mi van, már meg is nézted a filmet? :)
Engem csöppet sem érdekel mit gondolsz, szóval eltaláltad: valóban nem okoz nekem problémát akármit is tudsz rosszul.
Láthatóan most sem próbálkoztál még a látszatával sem semmiféle érvelésnek, illetve azt képzeled hogy a hülyézés meg hazugozás majd pótolja az érveid hiányát, de mondjuk tőled ezt már megszokhattuk. Mi tagadás, elég mulatságos vagy :) Hogy neked miért jó hogy hülyét csinálsz magadból, azt te tudod, de gondolom ez is a képességeid adta szűkös lehetőségekből következik :)
Kong.Kinga 2016.03.19. 23:58:09
Leginkább azért kell neki, mert a rendőrség, ügyészség, stb nem végzi a rá bízott munkát, hát neki kell.
taga20 2016.03.19. 23:59:11
Kong.Kinga 2016.03.19. 23:59:50
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:02:13
Nem neked szólt az első bejegyzés hanem bloggernek.
Akkor mi a frásznak írogatsz állandóan rám?
Vitalea 2016.03.20. 00:04:50
pamut 2016.03.20. 00:06:44
Cáfolom a faszságaid amivel szennyezed a netet, mi ezzel a problémád?
taga20 2016.03.20. 00:07:52
ha kurvának állsz, ne rinyálj, ha seggbe kúrnak!
szánalmas ez a sok rinya, amit előacc!
pamut 2016.03.20. 00:08:55
Te még komolyan hiszel benne hogy valaha is ki fogsz préseli andriskából akár csak egy épkézláb érvet, tényt, cáfolatot? :)
Kritikus gondolkodással jössz neki, meg hibákkal való szembenézéssel? :)))
Nevoeiro66 2016.03.20. 00:10:11
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:10:14
Nettó hazudozást nem szokás megcáfolni, sehol a világon.
Fordítva ülsz a lovon.
Nevoeiro66 2016.03.20. 00:11:26
pamut 2016.03.20. 00:13:08
taga20 2016.03.20. 00:14:06
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:14:27
Egy cáfolatot, vagy megalapozott, védhető állítást se láttam itt leírva azóta maióta itt vagyok, csak érvelés helyetti, eszetlen szájkaratét, és jogilag megalapozatlan hazudozást.
Ezzel biza semmire se mentek.
taga20 2016.03.20. 00:16:19
taga20 2016.03.20. 00:17:56
onderon 2016.03.20. 00:18:49
fa1 2016.03.20. 00:19:23
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.20. 00:22:41
pamut 2016.03.20. 00:25:05
jajajaja... :) mindenki hülye csak te vagy helikopter, ismerjük :)
elsőre még én se tudtam hogy csak egy troll vagy, ezért pl. a 20:28:52-as kommentemben nagyon hosszan, nagyon alaposan, érvekkel és tényekkel bőven fűszerezve szedtem ízekre az egyik hülyeséged, amire természetesen épp úgy nem válaszoltál semmit mint a többiek éveire sem :) és azóta sem bírtál rá reagálni, és a jövőben sem fogsz rá reagálni :) kicsi vagy te ahhoz bandika....
és ezzel a folyamatos, és végtelenül szánalmas vergődéseddel, örökös, dögunalmas üres vagdalkozásaiddal el is dőlt hogy miféle-kiféle ember vagy te, bemutatkoztál, kiállítottad a bizonyítványt magadról.
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:26:27
Gyerek korom óta gyűlölöm a komcsikat, de egy síkagyú trollnak most elhiszem, hogy elvittek az UFÓ-k, és mire visszahoztak komcsi lettem.
Így jó lesz tökfej?
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.20. 00:27:46
Hazugság pedig: ami a fidesz, és orbán véleményével nem egyezik.
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:28:34
Neked eddig nem tűnt föl, hogy tucat idióta vergődik itt egyfolytában órák óta egyfolytában a megváltás reménye nékül?
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.20. 00:31:05
Akkor nem lehet más, csak hogy olyan hülye vagy, hogy még a komcsiságot sem vagy képes felismerni.
Lutriboy 2016.03.20. 00:31:32
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:32:14
Neem …
Nekem az igazi érv, amikor egy komcsi mondanivaló híján lekomcsiz másokat.
Rém szórakoztató …
hétköznapi libsizmus 2016.03.20. 00:34:30
taga20 2016.03.20. 00:35:21
na, csak szójá, leigazolom, hogy hoztad a németszilárd szintet:)))
pamut 2016.03.20. 00:36:30
Igen, hajszálpontosan az ilyen szánalmas vergődésedről, üres vagdalkozásodról beszéltem, köszi hogy ismét alátámasztottad amit írtam rólad.
taga20 2016.03.20. 00:37:16
taga20 2016.03.20. 00:38:15
Vitalea 2016.03.20. 00:39:09
nol.hu/belfold/liget-projekt-tiltakozasul-lemondanak-1606955
index.hu/belfold/2016/03/18/tiborcz_es_csaladja_egy_nap_alatt_217_millioert_vett_foldet/
mandiner.hu/cikk/20160318_szorenyi_es_brody_is_tiltakozik_a_liget_beepitese_ellen
444.hu/2016/03/07/az-indexnek-sikerult-lefotoznia-orban-kuvaszat-hatvanpusztan
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:39:37
Bármit hiszel, amit itt csináltok, rajtatok nem segít.
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.20. 00:40:06
Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.03.20. 00:42:15
Akkor soroljuk azokat a hirhedt komcsikat: Orbán család, Kövér család (ez a kettő meg ráadásul el is privatizálta magának az állami cégeket), Pintér Sanyi, Matolcsi a bandzsi, Hoffmann Rózsa, Orbán főtanácsadója Hegedűs Zsuzsa hogy csak a Fidesz KB-t említsük meg két másodpercben.
Szar életed lehet neked, hogy gyerekkorod óta azoknak a seggébe bújva húzod le azt a szégyenletes birka életedet, akiket a legjobban gyűlölsz.
Remélem a gyerked nem ütött rád és már rég külföldről küldi neked a skype puszikat és küld további jó elrohadást az apja kretén világának.
Vitalea 2016.03.20. 00:42:52
tenytar.blog.hu/2016/03/08/mnb-botrany_250_milliard_forint_kozpenz_nyomat_tuntette_el_a_fidesz
Most így hirtelen ennyi, lehet cáfolni TÉNYEKKEL, segítek az nem tény, hogy ez vagy az hazudik mert ellenzéki.
Lutriboy 2016.03.20. 00:43:27
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.20. 00:43:32
taga20 2016.03.20. 00:44:23
nem hittem volna 1986-ban, hogy vége lesz annak a dzsuvának.
egy jó tanács haver, me megkedveltelek. lassan kezdj el csomagolni.
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:44:55
Szamárfül, nagyon kevés vagy..
Több ezer oldal ellenérvet lehetne felhozni a kisded állításaidra.
Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.03.20. 00:46:29
egyébként te segghülye batyu, minek nyitottad meg a 62-ik új nickedet? Neked is gáz volt már, bevállalnod azt az elmebeteget?
taga20 2016.03.20. 00:48:10
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:48:43
Azoknál reklamálj tökfej, akik tehetetlen kapálózó zombit csináltak belőled.
Vitalea 2016.03.20. 00:49:18
taga20 2016.03.20. 00:49:54
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:52:06
Miből gondolod, hogy bárki ingyen médiakutatást végez majd helyetted?
Téged honnan szalajtottak?
taga20 2016.03.20. 00:53:19
nem veszed észre, hogy minden jóérzésű ember kifarol a fityeszmaffia alól?
ki vagy te, a titanikegyikzenésze?:)))
2016.03.20. 00:54:03
Andras J Fazekas 2016.03.20. 00:59:12
Először is, fordítva ülsz a lovon.
Mindíg a vádnak kel bizonyítani az állításait, nem a megvádoltnak kel bizonygatnia, hogy a vád hamis.
Másodszor, honnan veszed azt, hogy nekem bárminemű érdekem fűződik ahhoz, hogy te ne legyél olyan médiamanipulált téveszmés, mint amilyen vagy?
Kissé elnavigáltad magad …
Vitalea 2016.03.20. 00:59:46
2016.03.20. 01:01:37
"Több ezer oldal ellenérvet lehetne felhozni a kisded állításaidra."
ezt nem én írtam, hanem te, hazudtál, vagy van ellenérved?
Vitalea 2016.03.20. 01:04:45
De ha már az ártatlanság vélelmére hivatkozol, ugyan bizonyítsd már be, hogy Juhász Péter bármiben is hazudott a vagyonnyilatkozatában :-)
taga20 2016.03.20. 01:05:34
mekkora egy tróger vagy, haver!
2016.03.20. 01:21:07
A tények a legalja(pont)hu színvonalat érte el ezzel. Azzal, hogy Juhász leleplezte a trükkjeiket, a TV2-s picsák tátott szájjal beleszaladtak a faszerdőbe. Ez már gusztustalan. Aki ilyen szakmaiatlan, szégyenteljes tevékenységet végez, az inkább menjen el felszopónak egy pornós céghez. Normális csatorna ezt a némbert kirúgná, de hát itt a vajnatv2-ről van szó...
350ezer forinton baszakodnak, közben egy nap alatt százmilliónyi értékű földet, közpénzt lopnak el a fideszesek családtagjai.
pamut 2016.03.20. 01:22:37
"Több ezer oldal ellenérvet lehetne felhozni a kisded állításaidra."
:DDD
És ismét a szokásos nagy üres semmi! :))
na bandi, ha tényleg több ezer oldalnyi érved van (ez kurva sok ám!), akkor tudod mit, sorolj már fel csak ötöt mondjuk, oké? :) tudod mit, legyen 4, már késő van! vagy egye fene, legyen csak 3, az olyan szép szám, elő vele, több ezerből 3 az nem sok, hajrá, söpörj le mindenkit, nyűgözz le minket érveiddel! :D
Andras J Fazekas 2016.03.20. 01:27:47
Mi van skacok, elgurult az összes gyógyszer, nem bírtok leállni?
Az érvek nélküli érvelő
A saját igazát bizonyítani képtelen bizonyító
És a másokat sértegető tanulatlan tróger.
Szép társaság vagytok …
Szomorú de a valóságot nem bírjátok meghajlítani az itteni szájtépéssel, bárhogy próbáljátok.
Azon túl hogy számotokra ez lehangoló, általános értelemben viszont oltári gáz …
user friendly 2016.03.20. 01:28:28
taga20 2016.03.20. 01:32:42
2016.03.20. 01:35:01
Várkonyi Andrea meg szemrebbenés nélkül olvassa be a pártközpontból leküldött szöveget.
Eddig Juhászt egy füves hülyegyereknek tartottam, de akit a fideszesek ilyen dilettáns módon támadnak, az valamiért nagyon az útjukban áll. Aki kérdezni mer, azt lenyomják. Akinek két agysejtnél több tolong a fejében, az ezt átlátja. Roppant kontraproduktív ez a TV2-s propaganda.
Vitalea 2016.03.20. 01:57:23
Az érv egy állítás tényekkel alátámasztva, bizonyítva.
Azt állítom, hogy a Nyakót megakadályozó kopaszok kapcsolatban állnak a Fidesszel és összejátszottak Erdősinével a választási irodánál, hogy megakadályozzák abban, hogy leadja a népszavazási kérdését a vasárnapi boltzárról.
Bizonyíték a kapcsolatra a fidesz és a kopaszok között:
444.hu/2016/02/24/a-kubatov-titkar-a-fradi-kommunikator-es-a-nepszavazos-neni-piercinges-kiseroje-mind-egyutt-erettsegiztek-a-fideszes-polgarmester-osztalyaban
Bizonyíték az összejátszásra: www.borsonline.hu/20160318_itt_a_bizonyitek_erdosinet_vedtek_a_kopaszok__exkluziv_videok
És egy ráadás a szimpatikus fiatalemberekről:
444.hu/2016/02/24/bortonviselt-arcok-lehetnek-a-nepszavazasert-rajongo-kopaszok
Nézd meg a tablóképet és a videót fotót és aztán bizonyítsd be, hogy a fidesznek semmi köze nem volt az egészhez, hogy voltaképpen a totál töketlen baloldal játszotta el az egészet. Nagyon várom!
Andras J Fazekas 2016.03.20. 01:58:28
Figyu!
Én biztos nem fogom megoldani a problémáitokat főleg nem itt a komment rovatban.
A velem folytatott szájkarate nem releváns, semmi gyakorlati értelme nincs.
Meggyőzni nem tudtok, én se titeket, – bár nem is akarlak – nemi gazán értem mi végre ez a kétes értékű nagy népszerűség, amit irányomba mutattok.
Hajnalig többnyire fennmaradok, most Computeren nézek egy filmet, időnként leállítom és közben írogatunk.
Megsérteni nem tudsz, mert nem veszlek komolyan, közben kint az életben, a való világban a szájkaratétól nem változik semmi.
Ha valamit változtatni akarnátok, mást kéne csinálni, szervezetten, ésszel, nem fenyegetőzve handabandázva, de mivel az jóval nagyobb munka, ahhoz már lusták vagytok.
Így aztán marad a szájkarate, gondolom holnapra is.
Passz …
Andras J Fazekas 2016.03.20. 02:03:29
Dear Vitalea!
A 444.hu, nem hírforrás, hanem egy híreket átértelmező manipulatív hazugsággyár, aki néha írnak csak igazat, csak úgy a látszat kedvéért.
Rendszeresen olvasom őket.
A helyedben nem hivatkoznék rájuk.
Vitalea 2016.03.20. 02:05:31
Vitalea 2016.03.20. 02:13:18
Na de most tényleg megyek aludni.
2016.03.20. 02:16:05
Andras J Fazekas 2016.03.20. 02:22:23
Figyu, a minap írtam be oda, nyilvánvaló tartalmú híreket képesek teljesen átértelmezve, eredeti értelmükből teljesen kifordítva interpretálni, miközben olyanokat láttatnak és magyaráznak bele, ami eredetileg benne se volt.
Pont az olyan fiatalok összezavarásáért fizetik őket, mint amilyenek itt ti vagytok.
Andras J Fazekas 2016.03.20. 02:23:35
Mond, te szellemi fogyatékos vagy?
Hányszor kell neked leírni valamit, hogy egyszer megértsd?
Éhes ló 2016.03.20. 03:42:42
Egy mérhetetlenné zsugorodott ballibbant törpepárt füves macskajancsijáról ismét kiderült, hogy hazudik, lop, csal.
A saját társait is meglopja.
De mi ebben az újdonság?
Semmi.
Zuhannak szépen a politikai pöcegödörbe, a szadesz után.
Atanos 2016.03.20. 06:43:26
Bartha Péter 2016.03.20. 06:47:48
Atanos 2016.03.20. 06:53:23
Atanos 2016.03.20. 06:59:00
BiG74 Bodri 2016.03.20. 07:04:16
Atanos 2016.03.20. 07:04:51
BiG74 Bodri 2016.03.20. 07:07:09
Ne küzdj egy olyannal akinek intelligenciája, erkölcse a béka combját simogatja alulról, vagy pedig egyszerűen ez a munkája. Mind a két esetben csak felesleges szájtépés a vele való kommunikáció.
Atanos 2016.03.20. 07:10:15
Atanos 2016.03.20. 07:11:03
Atanos 2016.03.20. 07:20:14
2016.03.20. 07:21:16
Atanos 2016.03.20. 07:23:25
Atanos 2016.03.20. 07:24:45
Atanos 2016.03.20. 07:28:07
Atanos 2016.03.20. 07:31:16
Atanos 2016.03.20. 07:35:47
taga20 2016.03.20. 07:38:30
én mindig csodálkozom, hogy van az a pénz, amiért pucsítanak emberek.
Atanos 2016.03.20. 07:39:08
Atanos 2016.03.20. 07:41:24
taga20 2016.03.20. 07:44:28
nem úgy, mint nóri, me az a juk siralmas volt.
Atanos 2016.03.20. 07:54:21
dabgetva 2016.03.20. 07:55:06
Óóóóó Mészáros Lőrincről sem száll le mégsem írja ki főcímben az index.
Vagy sérti a sajtószabaccságot, ha ellenzékiek korrupcicós ügyleteit firtatja?
Nomante 2.0 2016.03.20. 07:57:33
Nomante 2.0 2016.03.20. 07:58:28
taga20 2016.03.20. 07:58:59
Trackers 2016.03.20. 08:03:34
Ha Juhász táblákkal az ifjúsági cspatával a rágalmazás áldozatához megy, akkor Sixx el is élvez gyönyyörében.
Ha egy Ballibről megírják, hogy lopott, vagy hogy sumákolt, akkor Sixx kikel magából, és összehoz egy ordenáré újságírót gucsmárló cikket.
Ha odamennek tüntetni, akkor Sixx tovább folytatja kicsinyes politikai hadjáratát.
Drága Sixx tudjuk hogy elfogult ballib vagy.
A Pamut féle fizett trollok odáig is vannak érted.
De így ne akarj független tudósítót játszani, ha minden vágyad hogy a Gyurcsnyista újságírói réteg színvonalához leküzd magad.
Bár ebben a műfajban kétségtelen, sikerrel fogsz járni.
Lehet cenzúrázni ahogy szoktátok a kritikákat.
Atanos 2016.03.20. 08:07:50
BiG74 Bodri 2016.03.20. 08:09:16
taga20 2016.03.20. 08:18:49
taga20 2016.03.20. 08:29:07
Pop40 2016.03.20. 08:33:01
A fideszbérenc spiné, akit odahoztak rémhírigazgatónak, megszolgálja a bérét.
BiG74 Bodri 2016.03.20. 08:35:36
Ilyen üzletet nem a nyilvánosság előtt köttetnek
Pop40 2016.03.20. 08:38:08
"Nekem a bolsi barátaid tettek be, akiknek soha nem fogok megbocsátani."
Mi történt? Nem hagytak lopni?
Szerencsére ilyen gondod a tolvaj Geci Vitya alatt igazán nem lehet.
Bár a tövig szaros nyelvedet elnézve, bőven megszolgálod nekik :-)))
Idáig bűzlik az az izzadtságszag, amivel a tolvaj főnököd összelopkodott kastélyairól próbálod elterelni a figyelmet.
Nomante 2.0 2016.03.20. 08:41:01
Menjél szopjál szét Sixxel együtt egy Juhász Peti klónt. Drogos, Tolvaj geci.
Nomante 2.0 2016.03.20. 08:41:42
Menjél szopjál szét Sixxel együtt egy Juhász Peti klónt. Drogos, Tolvaj geci.
Pop40 2016.03.20. 08:42:07
"A vallás- és nemzetellenes, idegenszívű, országérdek kiárusító elvtelen bolsevizmust nem lehet egy "tükörbeszéd" fedőnevű kommunikációs trükkel, helycserés támadással, egy kézmozdulattal az ellenfélre kenni …"
Akkor minek próbálkozol vele?
Nomante 2.0 2016.03.20. 08:43:17
A Többi bolsi népség pedig menjen hangyát szedni és nyugodjon le. Juhász Peti ma is biztos szívott pár slukkot, és lopott némi pénzt :))))
De hát a te borjad lopja a píízt azt szabad! :)))
Pop40 2016.03.20. 08:43:26
Találó az avatarod.
Ha másod nincs is, legalább önismereted van.
Nomante 2.0 2016.03.20. 08:47:28
Sixxnek és a Lügenpressének nem tetszik, hogy a drogos és tolvaj Juhipetikét sározzák, aki épp hogy 350 ezer forintból meg tud élni :'( még a végén elsírom magam, viszek neki sütikét.
Éhes ló 2016.03.20. 08:48:51
Attilajukkaja 2016.03.20. 08:51:31
Nomante 2.0 2016.03.20. 08:51:42
Na megyek iszom egy kávét, ha Petikével találkozom meghívom, mert tudom, hogy anyagi gondjai vannak. További vergődést lügenpresse.
taga20 2016.03.20. 08:52:20
KÖSZPONT! EZ A NYOMORÉK nomante 2.0 SZAR VERZIÓ.
legyenek szívesek egy új verziót küldeni, me ez még a fityeszmaffiának is gáz:)))
István Magyari 2016.03.20. 08:57:35
Éhes ló 2016.03.20. 08:57:45
Vásárhelyi Mária
Kedves Barátaim! A hatalom, a fasiszták és a bolsevikok jól bevált módszereit alkalmazva, mindent megtesz annak érdekében, hogy morálisan és egzisztenciálisan is ellehetetlenítse ellenfeleit. Most Juhász Péter van soron. Minden lépését megfigyelik, kompromittáló anyagokat próbálnak gyűjteni róla, a legelképesztőbb hazugságokat terjesztik vele kapcsolatban a mi pénzünkön fenntartott propagandagépezetük segítségével. A napokban betörtek hozzá, és - nyilván megfélemlítési szándékkal - kamerával követik minden lépését. Most éppen azt próbálják bebizonyítani, hogy bevallott jövedelménél sokkal jobb színvonalon él, miközben - amint facebook oldalán leírta - már ott tart, hogy nem tudja kifizetni albérleti díját és kikapcsolják mobil telefonját. Három kisgyermeket nevelnek, nagyon szűkös körülmények között. Tudom, hogy a magyar demokraták döntő többsége nehéz anyagi helyzetben van és lehetőségeihez képest így is nagyon sok anyagi áldozatot vállal, hogy életben tartsa a hatalom által kiszárításra ítélt, még működő közösségi intézményeket, orgánumokat stb. Mégis azt gondolom, hogy segítenünk kell Juhász Péternek, mert nála többet talán senki nem tett az elmúlt években annak érdekében, hogy megismerjük az orbánista maffiaállam valódi természetét és működését! Ne hagyjuk, hogy a hatalom elérje célját és anyagilag teljesen ellehetetlenítse! Aki megteheti, támogassa JP-t, hogy érezze, nincs egyedül! Juhász Péter 11773133-00411716
No meg egy csomó rájuk rohadt régi ügyük:
"Az Egymillióan a Demokráciáért (EMD) nevű – kormányellenes – civil szerveződés huszonötezer dollárt kapott egy külföldi szervezettől.
A 12 500 dolláros első részlet januárban érkezett az alapítványhoz. A támogatásról és a pénz beérkezéséről tudott Székely Sándor társelnök, Dávid János, Bódi Beáta Ágnes és Varga Arnold ügyvivők – tette közzé az EMD saját Facebook-oldalán a Bili.blog.hu. Mint kiderül az „EMD egyesület” aláírást viselő közleményből a pénz jelentős részét már elköltötték. Előkerül például egy szerződés másolata, melynek értelmében Varga Arnold felszámolás alatt álló cége vállalt és teljesített szolgáltatást, és állított ki számlát. „Az alapítvány még annyit közölt, hogy történt egy nagy összegű (több százezer forintos) banki és ATM-készpénzfelvétel is.” Az egyesület vezetősége azóta sem hajlandó tisztázni a történteket, a pénzzel elszámolni nem tudnak vagy nem akarnak.
Az EMD tulajdonképpen az Egymillióan a Magyar Sajtószabadságért (Milla) Facebook-csoport huszonnyolc tagja és szervezője által létrehozott egyesület. Székely Sándor pedig társelnöke az utóbbi időben egyre agresszívabb hangot megütő, emblémáját engedély nélkül használó Magyar Szolidaritási Mozgalomnak is."
Pop40 2016.03.20. 08:58:14
Aha, értem. Juhipeti tolvaj, mert a képviselői fizetéséből él.
Bezzeg a milliárdokat ellopó Vitya, a lopott kastélyaival, és a százmilliárdokat lopott strómanjaival, na ő nem tolvaj.
Dehogy kurvaanyázlak. Sosem bántanék fogyatékosokat.
BiG74 Bodri 2016.03.20. 08:58:16
Ez jó!
taga20 2016.03.20. 08:59:10
most beszéljünk arról, hogy mészaroslörinc és kedves családja, mennyi földet tarhál össze gecivityaéscsaládjának!
szégyen vagy haver, egy kibaszott szégyen!
Pop40 2016.03.20. 09:00:53
Így van. Csak megrendelésre gyalázkodhat az, aki megkérdi, miből lopta össze a milliárdjait az a Vitya, aki soha életében nem dolgozott piaci viszonyok között.
taga20 2016.03.20. 09:01:12
pityu!!!!!!!!!!!
Éhes ló 2016.03.20. 09:02:07
A szégyen pedig pont ez. Ez senkiházi tolvajt kaseorlni, csak azért, mert vannak a másik táborban is senkiházi tolvajok.
Ezért tartotok itt:
kozvelemenykutatok.hu
Füveseberestől zuhantok a politikai pöcegödörbe.
Húzzatok bele!
taga20 2016.03.20. 09:13:26
most beszéljünk az igazi, nagykaliberű tolvajokról!
gecivitya, szaroslörinc, toni, lézer, szargyártó, hörcsög, vitrin, stb.
mi a véleményed haver?:)))
bgp 2016.03.20. 09:13:53
1. haverkodás az oroszokkal még Európa ellenében és
2. haveroknak családtagoknak trafikot, földet, hivatalt adni
3. verőemberekkel akadályozni egy népszavazást
Akkor te mi a fészkes fenét mondanál? Ez bizony mind komcsi tempó.
BiG74 Bodri 2016.03.20. 09:14:06
Te ló, kilóg a lábad!
Senki nem bújt a Juhász seggébe, kivéve talán a fityiszes droidokat.
A seggnyalás éppen, a ti oldalatokon valósul meg (már ha van ilyen oldal), attól függetlenül, hogy a Juhász milyen ember.
taga20 2016.03.20. 09:19:20
csak egy néző 2016.03.20. 09:29:28
2016.03.20. 09:32:32
350ezer sok? Egy osztrák takarítónő többet keres. Bizonyám.
Közben egy nap alatt százmilliókat szivattyúz ki a Fideszes holdudvar a költségvetésből.
vajdasagi 2016.03.20. 09:41:57
BiG74 Bodri 2016.03.20. 09:50:55
Mondjuk pont a pálinkafőzőkkel is megszivatták a jónépet.
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 10:03:18
Nomante 2.0 2016.03.20. 10:03:37
(csak mellesleg 350 ezer forintos fizetés miatt ne sírjon, hanem mondjuk menjen el esetleg a versenyszférába. Ja, hogy esetleg Politbüro képesítése van a A Foxi-Maxi egyetemről és csak egy szaros ingyenélő bölcsész esetleg? arról én nem tehetek. 350 ezerből már meglehet élni, nem ugy mint Zsigatetű 47 ezerjéből)
Én csak azt tartom undorítónak, hogy a Lügenpressés főgyülölködő Sixx bolsevik elvtárs a fődemokrata, fel van háborodva, ha esetleg körmére néznek neki is. Az bezzeg kevésbé zavarja, hogy a konkurens csatornán a napi "maisgyülöljük a kormánypártot" percekben ótvar , szarszagú, néhol demagóg moslékot tolnak UGYANUGY ahogy akár a TV2-nél.
A Mi szarunk kevésbé büdös - gondolja Sixx és ír egy cikket a Lügen Pressébe. Hánynom kell a comment:com-tól.
Maradjon a jól bevált gyülölködő témánál - Nézze, hogy épp milyen helyesírási hibával írt a kormánypropaganda a hirekben. Abban nagyon jó, mert ahoz ért.
BiG74 Bodri 2016.03.20. 10:10:32
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.20. 10:11:15
taga20 2016.03.20. 10:15:37
aki összekeveri a lopást(fityesz), a lopásbemutatásával(rtklub néha), az kurva(te).
igazolom a mai napod, mehecc a kaszához!:)))
bitblueduck 2016.03.20. 10:27:29
csak egy néző 2016.03.20. 10:32:12
"Közben egy nap alatt százmilliókat szivattyúz ki a Fideszes holdudvar a költségvetésből."
a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2F49.media.tumblr.com%2F7c332f25049effb61c791261a8b8d01a%2Ftumblr_nytln9WQJ41u8abgbo1_400.gif&key=MGv3QlmRZltzGRlbNbqNbw&w=600&h=203
Atanos 2016.03.20. 10:38:29
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 10:38:44
Atanos 2016.03.20. 10:42:34
BiG74 Bodri 2016.03.20. 10:42:55
Ne könyörögj, itt ütni szoktak.
Atanos 2016.03.20. 10:45:27
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 10:49:58
Mikibá3080 2016.03.20. 10:52:06
Atanos 2016.03.20. 10:52:49
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 10:53:30
vénkujon 2016.03.20. 10:54:27
nekünk, kiknek nem adatott meg szeretett vezérünk seggének melege, nincs szükségünk érvekre. grandmaster polt miatt úgysem megyünk semmire. ha meg sikerülne is valaki ott áll a kulcsmester-tállai olló andrás-a fidesz nav ügynöke. kinek hiányzik egy jó kis adóellenőrzés? naugye. ne gyalázzátok hát andrás testvérünket. csak mondjátok, sulykoljátok poltot, meg tállait. ezzel vége is a pártinak. andrás szomorúan tudomásul veszi, hogy "bazmeg ennyi vót". ...és kimegy egy jó kis meccsre szotyizni.
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 11:11:31
putris72 2016.03.20. 11:12:46
taga20 2016.03.20. 11:17:12
juhász a szarrá loptamagát a fityesz és gecivitya táskájában kotorászik!
szerinted mi a faszt talál ott? talán 100csilliárd köszpénzt?
takarogy felcsútra, te talpas geci!
BiG74 Bodri 2016.03.20. 11:17:41
Ezt a rizsát te elhiszed, vagy perfekt vagy fityiszológiából?
taga20 2016.03.20. 11:18:43
ja és hány saját lábú gyerköce van a gecinek! ájájjjjjjjjjjj!
Atanos 2016.03.20. 11:21:09
putris72 2016.03.20. 11:21:41
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 11:24:05
Itt van neked egy link egy olyan portálról, ami gyerekeknek magyarázza el alapszinten, de statisztikai adatokkal alátámasztva, hogyan is áll Magyarország az EU-s támogatottsággal. Gondolom, a gyerekeknek szánt cikket még te is megérted.
SPOILER!!! Igen, Magyarország lényegesen többet kap, mint, amennyit befizet.
Itt a link:
hirmagazin.sulinet.hu/hu/civilizacio/honnan-van-az-unios-penz
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.03.20. 11:24:56
sőőtnagyonis 2016.03.20. 11:27:50
BiG74 Bodri 2016.03.20. 11:28:57
Bocsánat, elsőre nem vettem észre, hogy droidnak tetszik lenni.
taga20 2016.03.20. 11:33:36
u.i.: ön nyert egy jegyet a felcsúti kisvasútra.
nem hiszem el, hogy te élő ember lehecc!!!
NEM!
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 11:38:29
Hogy honnan tudom? Onnan, hogy még magyarul, az anyanyelveden sem tudsz helyesen írni.
sőőtnagyonis 2016.03.20. 11:43:08
Csak azok lehetnek, mert ezt a mocskot más ki nem állhatja!
pamut 2016.03.20. 11:46:24
Nem hittem volna hogy van még ember aki elhiszi ezeket a blőd hazugságokat 2016-ban :(
A TÉNYEK:
Mo. a EU-tagság nettó haszonélvezője, azaz több pénzt kap az EU-ból mint amennyit befizet. Méghozzá sokkkkkkkkal több pénzt, euro-milliárdokat. Amik nélkül ez az ország csődben lenne. Csak tavaly a GDP 6%-át kitevő pénzt kaptunk, ami egy óriási szám.
Mo. gyakorlatilag pénzesőben fürdik.
Aztán:
természetesen rengeteg magyar cég is kap pénzt az EU-tól, ezt gazdaság-fejlesztési támogatásnak hívják, meg felzárkóztatási támogatásnak. Ezen pénzek elnyerésére külön iparág épült ki Mo-on,sok ember, sok pályázatíró cég abból él, hogy magyar cégek megbízásából pályázatokat ír EU-s forrásokra.
Eszközbeszerzésre, telephely-bővítésre, szoftver-beszerzésre, piacfelmérésre, innovációra, marketingre, termékfejlesztésre, designra, munkaerő-képzésre, minőség-ellenőrzésre, logisztikára, és még ezer más dologra.
Ezekből az EU-s pénzekből újult meg sok más mellett pl. a komplett magyar mezőgazdasági géppark. EU-s pénzekből, azaz angol, német, svéd, francia adófizetők pénzéből vettek magyarok rengeteg új és drága traktort, kombájnt, vetőgépet, aratógépet, bálázógépet, újítottak fel magtárakat, tehenészeteket, csirkefarmokat, ebből építettek ki komplett borászatokat lepárlókkal, mindennel és még sorolhatnám. Az EU pénzéből. Minimális önrész mellett, mondjuk úgyis túlárazva ment minden szóval valójában még önrész se volt benne, sőt.
Ez csak a mezőgazdaság kis szelete. De utak, hidak, óvodák, kórházak, közintézmények, az összes állami beruházás 99%-a EU-s pénzből épült. Ez nem egy hasraütéses szám, ez tény: 99%.
Nincs időm minden butaságod cáfolatára. Semmilyen csőd nem volt 2002-2008 között, még 2008-ban a világválságban sem. Ha csőd lett volna, arról tudnál mert talán még a te utcádban is zavargások lettek volna mivel az állam nem lett volna képes fizetni az embereket, a nyugdíjasokat, több millió embert és jött volna az anarchia.
A manyup egy sima lopás volt, van kérdésed? Most hogy lenyúlta a fideszmaffia, garantáltan be fog dőlni a nyugdíjrendszer, sima matek, nincs rá fedezet. Ami lett volna, ellopták.
Juhász pedig egy árva szót nem hazudott, ha szerinted hazudott akkor kérlek mond meg konkrétan miben, és mivel tudod cáfolni az állítását?
Deszkás 2016.03.20. 11:47:28
Egyébként hol voltak ezek az újságírók pár éve, amikor nőttön nőtt Rogán lakása, amit a bevallott jövedelméből fenn sem tudott volna tartani?
putris72 2016.03.20. 11:49:34
putris72 2016.03.20. 11:51:35
Atanos 2016.03.20. 11:52:39
putris72 2016.03.20. 11:52:57
Atanos 2016.03.20. 11:56:07
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 11:56:38
A helyesírás annyiban releváns, hogy ha arra képtelen vagy, hogy egy olyan nyelvet, amelybe beleszülettél, és évtizedeken át gyakoroltad, a legfogékonyabb gyerekkorodtól kezdve, ha nem is tökéletesen, de legalábbis jól elsajátíts, akkor más területeken is komoly kihívásokkal kell megküzdened ...
Érted, ha az anyanyelveden sem tudsz helyesen kommunikálni, akkor ugyan, mit lehet várni tőled? A semmin kívül?
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 12:01:01
Vagy még ezt a gyerekeknek készült, leegyszerűsített verziót sem értetted? Nem csodálnám.
Atanos 2016.03.20. 12:02:37
putris72 2016.03.20. 12:05:07
taga20 2016.03.20. 12:06:02
kifizetem, csak kussolj, me rossz olvasni a romlott lelkivilágodat.
NEM HISZEM EL, HOGY TE EGY HÚSVÉR EMBER VAGY! nem lehet!
csak egy néző 2016.03.20. 12:08:31
"A riporternéni tényleg a kupiból jött?"
Ilyen fejjel? Még a melegvízre valót sem keresné meg.DDD
sztarklikk.hu/image/own/256242.jpg
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 12:10:42
pamut 2016.03.20. 12:25:48
Nem emlékszem ilyenre, mint írtam a csőd fogalma az hogy az állam fizetésképtelenné válik, nem tudja teljesíteni a kifizetési kötelezettségeit. márpedig ha 3 millió nyugdíjas és közel egymillió közszolga nem kapja meg a fizetését/nyugdíját akkor kitör az anarchia és a káosz. Ilyen nem volt, ha lett volna te is tapasztaltad volna.
Idézd, linkeld már be kérlek azt amikor Gyurcsány "elismerte" hogy csődben az ország?
Az IMF-EU hitel azért kellett 2008 végén mert valóban nagy bajba került az ország a világgazdasági válság miatt, ezért - sok más országhoz hasonlóan - mi is hitelt vettünk fel a válság kivédésére. De csőd nem volt, az egy egészen más fogalom, sokkal súlyosabb helyzetet ír le mint egy egyensúlyhiányos költségvetés hitelbőli megtámasztása.
Kiktől vettünk meg és mit? És ha valaki arra ad pénzt hogy tőle vegyünk valamit, akkor az olyan mintha eleve ingyen adta volna oda azt amit az ő pénzéből vettünk, és az szerintem nagyon szép dolog ha valaki ingyen ad nekünk valamit. Én azt tanultam a szüleimtől hogy ilyenkor ezt illik szépen megköszönni a hála jeléül, így tisztességes és korrekt, a te szüleid mit tanítottak neked ilyen helyzetre?
Hogy mi miért nem magyar traktort, magyar kombájnt és magyar bálázógépeket vettünk? Nem is tudom, te tudsz mondani csak egy magyar céget amelyik traktort, kombájnt, aratógépet készít és ad el? Én nem tudok ilyenről. De tőled várom a neveket...
Ezzel együtt is ahol volt lehetőség, sok magyar terméket-szolgáltatást is vettek EU-s pénzből. Illetve pl. a továbbképzési támogatásoknál magyar oktatók tanítottak magyar embereket, szóval nem csak a támogatás volt tiszta haszon de még magyar munkaerőt is alkalmaztak rá, de ugyanez volt és van most is rengeteg építkezésen, stb, sok-sok magyar ember élt és él most is közvetve vagy közvetlenül az EU-támogatásokból, és a munkájuk haszna is az országot gazdagítja.
De mondom ha nyugati pénzből veszünk nyugati árút, az olyan mintha ingyen adták volna az árút, szóval az is óriási segítség, amiért én hálás vagyok mert örülök ha gyarapodik a hazám mivel bennem van hazaszeretet. Te miért nem örülsz?
Igazából elég betegnek tartom azt utálni aki segít nekünk... inkább hálásnak kéne lenni...
2006-ban megszorítások kellettek valóban, de mi köze ennek az EU-hoz? Talán az EU állítja össze a magyar költségvetést? Az EU embere a gazdasági miniszter? Mi köze ennek az EU-hoz?
Az jó kérdés hogy te miről beszélsz, mert az előbb hazugsággal rágalmaztad meg Juhászt, és amikor rákérdeztem hogy pontosan miben hazudott, melyik mondata volt hazugság, és mivel tudod cáfolni az általa hazugságnak mondott állítását, akkor erre válaszul egy szót sem szóltál...
Ahhoz förtelmes karaktergyilkossági kísérlethez mit szólsz amit a fideszes szennyTV, a TV2 próbált elkövetni a kis orbánista politikai verőember és rágalmazó, Kunfalvi által?
csak egy néző 2016.03.20. 12:26:05
A Corvinus egyerem vezetőségének a helyében szégyelném magam. Vajon ki szólhatott oda az egyetemnek, hogy ezt a kis felszopógép csajt alkalmazni kell "oktatónak"????
"A Corvinus csak az oktató nevét változtatta meg Wisinger Istvánról Kunfalvi Nóra Szilviára az „oknyomozó újságírás” kurzus leírásában. Minden más – beleértve Wisinger István elérhetőségeit is – ma is úgy szerepel a szövegben, ahogyan azt a Pulitzer- és Aranytoll-díjas újságíró, médiaszociológus annak idején megírta. Wisinger István a 168 Óra Online-nak elmondta: öt évig oktatott a Corvinuson oknyomozó újságírást. Most azért nem tanít, mert az egyetemen tavaly közölték vele: nincs pénz a kurzusának folytatására. Kunfalvira ezek szerint van."
www.168ora.hu/itthon/wisinger-tv2-s-kunfalvi-nevehez-mas-botrany-is-fuzodik-143925.html
pamut 2016.03.20. 12:36:12
Haha, ez nagyon jó :)
Orbán kis karaktergyilkos üdvöskéje kitúrta az állásából a Pulitzer- és Aranytoll-díjas újságírót :)
Érdemes nézni hogy baszták át Wisingert:
"Augusztusban ugyanis felhívott Aczél Petra, az Egyetem Magatartástudományi és Kommunikációs Intézetének intézetigazgató egyetemi docense, és azt mondta: nagyon sajnálja, de elfogyott a pénz. Nem tudnak külsősöket szerződtetni, így engem sem tudnak tovább foglalkoztatni."
Aztán meg felvették a helyébe Kunfalvit :)
Aczél Petra, aki átbaszta Wisingert, korábban a Pázmányon tanított, illetve a Századvég újság szerkesztőbizottsági tagja :) Szóval fideszes, méghozzá jó alaposan be van ágyazva a fideszbe :)
Vajon ki szólt le neki hogy tüntesse el Wisingert és nyomja be helyébe a kis orbánista karaktergyilkos verőembert? Maga Kunfalvi utasította erre? Vagy valamelyik fideszes nagykutya szólt le?
Atanos 2016.03.20. 12:36:37
pamut 2016.03.20. 12:39:37
Nem kicsit átlátszó, áááá... :)))
BiG74 Bodri 2016.03.20. 12:43:04
Vajon hány ilyen tetűség kell még ahhoz, hogy ezeket a szarháziakat eltakarítsuk?
pamut 2016.03.20. 12:52:25
Sajnos az ilyen tetűségek csak növelik az elégedettségüket, önbizalmukat, egy fideszesnek kifejezetten szimpatikus amikor egy másik fideszes sikeresen basz át, lop meg másokat. Az ő szemükben ez érdem, siker.
jet set 2016.03.20. 13:02:04
BiG74 Bodri 2016.03.20. 13:17:28
Új nick?
Unalmas újra kezdeni, ráadásul valószinűleg valamelyik ismerős iparossal.
Atanos 2016.03.20. 13:20:15
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.20. 13:21:56
Hetero Sapiens 2016.03.20. 13:34:09
Mennyit kapsz ezért amit ideokádsz?
pamut 2016.03.20. 13:47:11
- nem költi szinte a teljes fizetését lakásbérlésre
- nincs a tűz közelében
ennyi.
2016.03.20. 16:21:17
2016.03.20. 16:24:11
MOL részvényeket vett belőlle, és a visszafizetést a MANYUP pénzből és dollárkötvénykibocsájtásból fizette vissza.
putris72 2016.03.20. 16:55:54
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 17:01:05
2016.03.20. 17:12:42
nem, ez nem az Erste vagy a ráfázol, rááadásul ezt az IMF hitelből tették, és ezt a pénzt külön bankadóval vissza is szedték. Tehát gonosz az imf hitel, ezért veszel belőle mol részvényt?
www.origo.hu/gazdasag/hirek/20110524-imf-hitel-lesz-a-fedezete-a-szurgut-reszvenyek-felvasarlasanak.html
2009-ben hívták le az első részt, 1700 milliárdot, ekkor volt a válság. de 360-at vissza is tettek még ebben az évben.
2010-ben hívtak le még 150 milliárdot
2011-ben viktorka 510 milliárdot költött csak a mol-ra.
és még maradt is, mert ez hitelkeret volt.
tehát hős viktorod hívta le az IMF hitel 30%-át amire nem is volt szükség. utána meg játszotta az agyát, hogy gonosz imf, miután feltolta a mol árát, hogy a fideszes mol reszvényesek a pénzüknél legyenek. Ezután lett ebből dollárkötvény és MANYUP rablás, csak akkor a dollár még 210 forint körul volt, ugye milyen jól jártunk?
Éhes ló 2016.03.20. 17:18:53
A szégyen pedig pont ez. Ez senkiházi tolvajt kaseorlni, csak azért, mert vannak a másik táborban is senkiházi tolvajok.
Ezért tartotok itt:
kozvelemenykutatok.hu
Füveseberestől zuhantok a politikai pöcegödörbe.
Húzzatok bele!
2016.03.20. 17:19:37
2016.03.20. 17:20:30
Éhes ló 2016.03.20. 17:21:25
A nav és a cégbyróság után a saját embereit is átverte, az állam és a közösség után a sajátjait is meglopta.
Ez az ikonotok, buktor helyére?
Komoly?
Éhes ló 2016.03.20. 17:22:48
Fáltucatnyi céggel maradt a köz adósa.
Ez nektek kóser, mi?
Már csaqk embert nem gyilkolt.
Ha megtenné, még jobban kaserolnátok?
Éhes ló 2016.03.20. 17:24:04
Ne keverd össze az ávósfattyú haverjaidat velem.
Nagy hiba lenne mesüge, inkább kérdezd a rebét!
2016.03.20. 17:28:15
putris72 2016.03.20. 17:39:54
putris72 2016.03.20. 17:42:08
2016.03.20. 17:53:14
A fidesz nullázza az országot most is, azt meg a questor fideszes pénzmosoda után brókerezel, végképp nem értem, mondj egy hasonló lenyúlást szoci oldalról. A legnagyobb hibája a szociknak az volt, hogy balga módon nem loptak annyit mint most a fideszesek, helyette túl sok pénzt adtak a népnek(lásd 100 napos program). Kellett nekik itt fizetéseket emelgetni, meg 13. havi nyugdíjat bevezetni, elég lett volna, ha úgy loptak volna, mint most a fidesz, még mindig ők kormányoznának, ami persze nem lenne jobb, max más, viszont mindig vicces narancsagyuakat hallgatni, kik annak tapsikolnak, hogy mert a másik lopott, és ezért nekik is jár a lopás.
2016.03.20. 17:55:44
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 18:16:28
Persze, a Magyar Narancs és hasonló Fidesz-propagandát nyomó felületek szívbaj nélkül megteszik.
És mielőtt direktbe is elkezdenél engem libsi-bolsizni, közlöm, Gyurcsány egy faszfej.
De tudod, azért szeretném, ha a Zuschlag-féle -ma már tyúkperek- lennének a legnagyobb korrupciós botrányok Magyarországon. Pedig, amikor megtörtént az a pár millás "kis" mellényúlás, mekkora nagy felzúdulást keltett minden körben .... Ma meg már a milliárdokra is legyintenek az embrek Orbán mutyijai kapcsán.
És a legszomorúbb, hogy a pártpolitikai ló-szemellenzőtől nem látod, hogy az országot, mint olyat teszik ezek tönkre, a gyerekeid (már ha vannak), és a következő 5 generáció jövőjét.
Igen, a Fidesz 5 generációnyi időszakra elásta az országot olyan szempontból, hogy a csak az általuk felvett hitelek és a megkötött szerződések (mint Paks2) anyagi vonatkozásait fogják nyögni.
Én, mint már említettem,a lábammal szavaztam, de te ott élsz .... tényleg okés ez így neked? Komolyan?
putris72 2016.03.20. 18:30:49
Deszkás 2016.03.20. 18:31:36
Deszkás 2016.03.20. 18:34:01
putris72 2016.03.20. 18:41:46
putris72 2016.03.20. 18:46:52
2016.03.20. 19:03:28
Simán hazugság az 5 év, de ezt már több szakértő is elmondta, mivel napi szinten vizsgálják az összes pénzintézetet. Csak azért nem szólt senki se, mert a questor vezetése fideszes.
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 19:53:58
Nem bírják felfogni, hogy az, amit most a Fidesz művel gyakorlatilag azt jelenti, hogy a szépunokáik is fizetni fognak még érte.? Orbán Viktor és a sleppje egy rosszízű lábjegyzet lesz már csak a történelemkönyvek margóján, amikor az általuk most hozott mutyizási döntéseket még mindig nyögni fogják anyagilag. Orbánból már por és hamu sem marad, de Magyarország még mindig fizetni fog Oroszországnak Paks2 kapcsán, például.
Tényleg igaz lenne az, hogy már csak a hülyék, tehetetlenek és a nyugdíjasok maradtak otthon?
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 20:01:03
Az nincs rendben, hogy az ilyenféle senkiházi aljanépek tényezők lehetnek ebben az országban.
Ez már nem is a gyökerétől rohad, hanem egyenesen a magmától .....
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.20. 20:07:10
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 20:25:23
De mindezek ellenére egy bohóc ... gondolj csak Ibizára. Nincs az a pénz, hogy cseréljek egy ilyen szánalomhalmazzal.
Persze 1000 év múlva úgysem számít majd, mert ahogy elnézem, nem lesz 2000 éves államalapítási ünnepség :P A még szerencsések, akik nyugdíjasok lehettek, kihalnak, az értelmesebbje, már rég kivándorolt. Akinek személyes okok miatt nem jött össze, az most kurvára szenved otthon - tudom, hallom, nap mint nap, amikor hazalátogatok. Ők meg a gyerekeiket készítek fel arra, hogy ne Magyarországon éljenek. Meglepően sok magyar állampolgárságú gyerek kezdi meg már középiskolai tanulmányait is Ausztriában. És ez a közép-, sőt alsó-közép osztályból. Csak mondom ... Ausztria meg tárt karokkal fogadja őket.
A magyarok azon része, aki megteheti (és most már szélesebb rétegek, mint a 18-19. században, mert akkor is divatban volt az arisztrokácia köreiben) kimenekítik a jövőjüket jelentő gyerekeiket az országból. Hát ezt érte el a FIDESZ NEMZETI KORMÁNY. Mindenki menekül, ahogy tud, de legalább a gyerekei jövőjét menti.
Világvevő 2016.03.20. 22:41:55
A fideszes köcsög meg értetlen. MIBŐL? Meg lett mondva, többször is: a 80 ezres képviselői fizetésből, meg a 250 ezres pártvezetői fizetésből. ez összesen 330 ezer. Ha 200 ezer a lakás bérleti díja, meg 100 a rezsi, akkor a maradék 30 meg a barátnő/feleség teljes fizetése megmarad nekik. Feltehetőleg ő is 100 fölött keres minimum. Ez akkor is 130 ezer forint tisztán kajára, benzinre, ruhára, telószámlára. És még ehhez jönnek hozzá a támogatók. röviden: ez egy korrekt és hihető összesítés.
Ugyanitt érdeklődnék, hogy Orbán Viktor hány évi fizetését tette félre teljes egészében, hogy mindazt a földterületet és ingatlant megvásárolja, amely jelenleg a tulajdonában áll? És ha mindezt félretette, akkor miből élt? A felesége fizetéséből?
Világvevő 2016.03.20. 22:44:08
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 23:16:33
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.21. 01:49:54
Ők már 1998-ban úgy álltak neki a kormányzáshoz, hogy "az a baj a kommunizmussal, hogy nem mi voltunk hatalmon". Rémlik még az Ezüst Hajó ügy, meg a Korona-úsztzatás?
Vagy az ezekre való emlékezés már központilag tiltott? Pedig ez 1998-2002 között volt. Akkor kezdték el a Fideszes sehonnaiak megosztani a nemzetet a kokárdás mathulásukkal.
Igaz, elérték, hogy ma már, 2016-ban csak az tűzött ki kokárdát március 15.-én, aki vérbeli fideszes volt.
Gyűlölöm őket, nem csak szimplán utálom, hanem egynesen gyűlölöm az összes Fideszes barmot, mert megölték Magyarországot bennem.
Dögöljetek meg mind, hogy végre élhető országunk legyen!
teszt123456789 2016.03.21. 07:59:59
2016.03.21. 15:11:31
2016.03.21. 15:28:26