A Kettős Mérce mutat rá, hogy a sztálinista-rákosista módszereket csak nem lehet kiirtani a Nemzeti Hírtévéből (amit egy jogerős ítélet alapján akár Állami Nemi Szervnek ís hívhatunk, csak mondom). Pedig párszor már megütötte a bokáját a közmédia a hamisítások miatt: Lomnici Zotán kiretusálása után kaptak egy méretes nyaklevest, a jelenlegi tartalomszolgáltatási igazgatót, Papp Dánielt pedig a bíróság szerint is simán hívhatjuk hírhamisítónak, mert egy Daniel Cohn-Bendit sajtótájékoztatóról olyan anyagot rakatott össze, aminek nem sok köze volt a történtekhez, de arra tök alkalmas volt, hogy az alany egy gyáva alaknak tűnjön.
Ha ezek után értelmes ember képes ennek a bagázsnak nyilatkozni, arra felkészülhet, hogy a mondandója nem úgy fog megjelenni a tévében, ahogy elhangzott, hiába tesz meg minden óvintézkedést. Pukli István, a Teleki Blanka Gimnázium igazgatója, egyben a pedagógustüntetés egyik vezéralakja saját bőrén tapasztalta meg, hogy az sem elég, ha valaki pont azért ad élő, telefonos interjút a Nemzeti Hírtévének délután, nehogy a vágással manipulálni lehessen a mondandóját. Az interjúban elhangzottakat a Nemzeti Hírtévé a 19:30-as Híradóban is felhasználta, de csak egy részüket - éppen az ellenkezőjét sugallva Pukli mondanivalójának:
Ugye, milyen ügyes? Egyébként meg le a kalappal a pali előtt, mert a gusztustalan Pesti Srácok, a vállalhatatlan 888.hu, a Fidesz seggét egyre vastagabb nyelvcsapásokkal nyaló TV2 és a kormány seggéből éppenhogy csak kilógó Magyar Idők elképesztő hevességgel támadja, de állja a dolgot, mert hisz abban, amit csinál.
Virág et. 2016.03.04. 09:11:59
kószák egyike 2016.03.04. 09:17:56
"Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt érdemel."
Joseph de Maistre
ZMO 2016.03.04. 09:20:13
moonshadow 2016.03.04. 09:22:10
szepipiktor 2016.03.04. 09:23:56
Írnál konkrét példákat?
Mert ha valakinek más a véleménye, az nem hírhamisítás, nem hazudozás!
Legfeljebb neked meg más a véleményed.
De itt egy interjút vágtak át, hogy más jelentése legyen az elmondottaknak.
ZMO 2016.03.04. 09:28:46
driopios 2016.03.04. 09:30:08
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.04. 09:30:08
Netuddki. 2016.03.04. 09:32:30
ZMO 2016.03.04. 09:35:18
Netuddki. 2016.03.04. 09:37:10
"ZMO 0 bejegyzést írt és 31 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2015.03.31. óta tag."
ZMO 2016.03.04. 09:38:53
És ez a hozzászólásom szempontjából hol releváns? Szerintem ez egy klassz, szórakoztató blog. Ugyanakkor ha valami nem tetszik, akkor azt szerintem kúltúrált formában jelezhetem.
netrion 2016.03.04. 09:40:36
Amúgy meg köztévé más mércével mérendő, mint az index, mert az közpénzből működik ugyebár.
Alhazred 2016.03.04. 09:42:15
ZMO 2016.03.04. 09:45:12
Csemegézz! Azzal meg egyetértek, hogy azért más dolog ue közpénzből.
csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2016.03.04. 09:48:49
exptd 2016.03.04. 09:49:01
1. ki néz még tévét? ráadásul köztévét..
2. ezek nem fogják fel végre, hogy úgyis kiderül minden, amit lépnek?
köszöntem
netrion 2016.03.04. 09:50:21
Amúgy a köztévé szokott helyreigazítani? Én nem nézem, ezért nem tudom. Elhangzanak ott a híradásokban helyreigazító közlemények?
Írták, hogy a bíróság elkaszálta őket néhány ügy miatt. Azokat bemondják?
sixx · http://comment.blog.hu 2016.03.04. 09:52:37
netrion 2016.03.04. 09:52:52
1. a köztévét leginkább a fidesz hívek nézik, illetve az egyszerű nyugdíjasok, akik azt szokták meg, hogy az m1-et kapcsolják be, meg a kossuth rádiót. A közmédia célja az ő meggyőzésük a kormány nagyszerűségéről.
2. akik csak a közmédiából meg a fideszes sajtóból tájékozódnak, azok a cáfolatokról semmit sem hallanak
ZMO 2016.03.04. 09:52:53
2016.03.04. 09:53:03
sixx · http://comment.blog.hu 2016.03.04. 09:53:34
DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2016.03.04. 09:53:49
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 09:56:26
exptd 2016.03.04. 09:57:08
2016.03.04. 09:58:19
nyuszibusz 2016.03.04. 09:58:20
exptd 2016.03.04. 09:59:14
Samott 2016.03.04. 09:59:58
netrion 2016.03.04. 10:01:10
A fiatalok hiába szavaznak másra, ha az ellenzék megosztott, szétaprózódnak a szavazatok.
penna 2016.03.04. 10:01:29
ZMO 2016.03.04. 10:04:58
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 10:05:14
Lehet rehegni, ehe, ehe... de ott, ahol hírt nem hamisítani sincs kurázsi, vagy csak lelkesedni restnek lenni, igen, Pukli úr egy forradalmár.
seventyfour 2016.03.04. 10:05:36
ZMO 2016.03.04. 10:06:18
Laetus 2016.03.04. 10:06:54
Az olvasom most a címoldalon:
"Orbán Viktor: Nem csinálunk Európát Magyarországból"
Mit mondott ezzel Orbán? "Nem csinálunk nőket taperoló, bűnöző migránsok által összeszart Európát Magyarországból"
Mit sugall az index a kontextusból kiragadott mondattal? "Nem csinálunk jóléti ,gazdag Európát Magyarországból".
A sort reggelig folytathatnám.
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 10:08:50
csak egy néző 2016.03.04. 10:09:35
Kb ilyen volt az indexes helyreigazítás. DDD
"Előző, "A legsemmirekellőbb magyar szerint az a baj a magyar oktatással, hogy Pukli István nagyapja ávós volt, a testvére pedig bűnöző", című bejegyzésemben valótlanul sugalmaztam, hogy Deutsch Tamás a legsemmirekellőbb magyar. A valóság ezzel szemben az, hogy a legsemmirekellőbb magyar Deutsch Tamás ÉS Fodor Gábor."
444.hu/2016/03/01/helyreigazitas
(sorok közötti olvasás?)
Dr. Fotos 2016.03.04. 10:12:53
takingsider 2016.03.04. 10:13:50
ZMO 2016.03.04. 10:14:10
ZMO 2016.03.04. 10:16:40
lobster thermidor 2016.03.04. 10:16:56
Az azért még poénnak is gyenge, hogy egy ordas lejárató hazugságot, egy jóval kisebb fajsúlyúval próbálsz relativizálni. Józan, elfogadható ellenérvek helyett megszokott módszerrel élsz, hiszen ismerjük az "elmútnyócév", meg a "szocik is loptak", és az ehhez hasonló meséket, ami egyébként nem szól másról, csak arról, hogy a posztban felemlített minősített aljasságról elterelje a figyelmet.
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 10:17:06
A világvége előtti utolsó esemény volna talán az, hogy a Fideszt védjem, de a földi sugárzással elérhető csatornamixet nem a Fidesz kormányzata alatt állították össze. Keményen brusztolniuk is kellett, hogy a HírTV benne legyen... akkor még jó ötletnek tűnt.
Laetus 2016.03.04. 10:19:50
"Elsirnatok magatokat ha tudnatok mennyire jol mukodik ez az agymosoda "
Elsírnád magad, ha tudnád, milyen jól működik a liberális agymosoda.
Lásd a fenti kommentemet.
De mondok egy másik példát.
Aszongya az index a hétfő gyalázatos sztrájk után: "Tantermek maradtak üresen".
Csak azt felejti el hozzátenni, hogy a szakszervezetek szerint 30 ezren nem mentek iskolába (tehát akkor kb. a fele, 15 ezer).
Ma Magyarországon több, mint 1 millió diák van. Ha jól számolom, ez maximum 3 %.
De "tantermek maradtak üresen", bazmeg ...
histar007 2016.03.04. 10:20:18
Pukli mit is szeretne elérni? Jobb oktatást, vagy kormányváltást? Ez utóbbi bizonyára híven szolgálja az iskolások érdekeit. Mit akar a szakszervezet? Vagy 25 pont vagy semmi? Ha megkapnák akkor mi lenne? Szerintem újabb 25 pont. Összeült egy kerekasztal, aki nincs ott az ne csodálkozzon, hogy leszarják.
Most így elképzelem, hogy mit szólna az nemzetközi sajtó, ha az ellenzéki Fidesz vinné az iskolások közé a politikát.
Van gond az oktatással? Van. Sikeres a KLIK? Aligha. Lesz változás? Lesz. Mert nem annyira hülyék. Tudják, hogy ezen simán rajtaveszthetnek.
A Fidesz rövidlátó? Ilyen a demokrácia. 4 évente meg kell méretni. Ha nyertél, akkor az első 1-1,5 évben van idő a necces dolgokra, akkor kell strukturálisan átalakítani (ezt mindig elvárt), utána már csak szépet és jót, mert hiába vagy jó, elpicsáznak a következő választáson.
Vannak ilyen globális vállalatok, ott nincs választás, nincs demokrácia és a szólásszabadság sem annyira tolerált, néha megfigyelnek meg lehallgatnak, és úgy tűnik mégis működik a dolog. Mert hatékony.
ZMO 2016.03.04. 10:20:45
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 10:21:02
Nem tényleg nem mondta.
Jogos a helyreigazítás. Kb. olyan helyreigazítás jogos, amennyire ő nem mondott ilyesmit.
netrion 2016.03.04. 10:22:24
Ez egészen más, mint amikor egy interjút meghamisítanak, és az a hír. Itt a kattintásvadász cím mögött ott a valódi hír. A másik esetben a valóság nem hangzik el.
netrion 2016.03.04. 10:23:29
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 10:24:29
Szó nincs 4-éves koncepcióról, ahogyan most sem a 2018-as győzelem a következő cél - ilyen időtáv idehaza már stratégiainak számít, kormányfüggetlenül.
Nem, a mindenkori cél: lopástól lopásig, hazugságtól hazugságig nagyobb arcvesztés nélkül eljutni, a nyájra, mint taktikai fegyverre alapozva.
matatom (törölt) 2016.03.04. 10:24:56
Orbán ezek után rátért arra, hogy a migránsok Magyarországra nem léphetnek be ellenőrzés nélkül. „Itt nem lesznek kerítésáttörések, nem fognak vadászni mindenfajta bandák feleségeinkre, lányainkra.” Orbán szerint ha ennek a jelét látják, „a csírájában el fogják fojtani”.
"Nem csinálunk Európát Magyarországból"
– jelentette ki a miniszterelnök, majd hozzátette, hogy „ebből a szempontból nem csinálunk Európát”.
szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2016.03.04. 10:25:11
ZMO 2016.03.04. 10:30:01
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 10:31:14
Azért tegyük hozzá, hogy NEM VÉLETLENÜL nem küldte el az anyjába Kubatovot még a "majd beszélek vele" Lázár sem, nem hogy a korai párttagkönyvesek a verőlegényes kamingaut után. Ennek az egyszerű üzenete: mostantól ezzel is számolnotok kell.
Igen, elégedett lehet a gerincével, de a nyugalomra nem mernék fogadni.
BiG74 Bodri 2016.03.04. 10:34:19
Sugall? Baszod, sugall?
Fidesznyik átmentél bérretegőbe, erkölcsi bajnok.
Bántják a mestert?
Gabor Jeges 2016.03.04. 10:36:18
Gérard Duchemin 2016.03.04. 10:39:50
BiG74 Bodri 2016.03.04. 10:42:05
Girhes Joe 2016.03.04. 10:43:04
tollas 2016.03.04. 10:43:28
1. A blog tulajdonképpen hazudik, mert ugyan rövidítve adták le a Pukli interjút és kiegészítették egy másik, szintén Pukli interjúval, de semmi hazugság vagy elhallgatás nem volt benne.
2. A másik az, Pukli most utal rá, hogy Zuschlagot tulajdonképpen azért csukták le, mert illetlenül beszélt a holokauszt áldozatairól. Azt eddig is tudtuk, ha nem viccelődik a Terror háza előtt, nem lett volna semmi baja, de ezt most Pukli ki is mondta, aki bizonyára már akkor az tűz közelében volt.
aribarika 2016.03.04. 10:44:42
Girhes Joe 2016.03.04. 10:44:43
Mondjuk ha azt mondjuk, hogy az Index nem kormányszerv, ezért azt ír, amit akar, akkor Ákostól se kéne ezt a jogot elvitatni, ő se kormányszerv, neki is lehet másoknak nem tetsző véleménye.
2016.03.04. 10:44:46
Ha már mindenki offol:
Akkor most kapott Ákos éves szinten 50 milliós támogatást a Telekomtól plusz súlyos tízmilliókat technikai támogatásként vagy nem? Ha kapott, mi értelme van ezt helyreigazítani? Ez mitől ironikus? Mivel ennek semmi értelme nem lenne, az emberben feltámad a gyanú, hogy a valódi helyreigazítást akarták elkenni azzal, hogy elbújtatják egy csomó gúnyolódó álhelyreigazítás közé.
matatom (törölt) 2016.03.04. 10:44:47
Ott van pl. az a chemtrailes ügy.
Egy adta hazugság az egész! ;)
elemes 2016.03.04. 10:49:31
Hajdú Peter 2016.03.04. 10:49:49
elemes 2016.03.04. 10:50:43
A fiatalember oldja meg maga, ha tudja, bukjon, ha nem tudja.
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 11:00:33
Hajdú Peter 2016.03.04. 11:00:39
A Pukli csalad egy igaza mszps maffia csalad. A szulok, nagyszulok AVOS tomeggyilkosok, a gyerekek, tobbszorossen visszaeso koztorvenyes bunozok, maga Pukli Istvan, pedig egyutt lopta a szaz milliokat az mszp-s Schulag Janossal. Es csak azert nem sitteltek le, a Schulaggal egyutt, mert a Gyurcsany kimosta a bortonbol.
Pukli Istvan a baloldal TOKELETES kepviseloje, MEGTESTESITOJE.
ZMO 2016.03.04. 11:01:45
CoolBrady 2016.03.04. 11:01:56
flort 2016.03.04. 11:05:17
Girhes Joe 2016.03.04. 11:08:51
Akkor tetszettetek volna odamenni a tárgyalásokra, és ott közölni, hogy mit akartok. Az semmire nem megoldás, hogy sértődött ovisokként visszavonultok a saját kis homokozótokba, mert ott ellenvélemény nélkül lehet szidni a cúna gonosz óvónénit.
Girhes Joe 2016.03.04. 11:11:24
Országos szinten több százezer diáknak kellett volna távolmaradnia, hogy átlagban is kijöjjön a "félig üres". Annyi még a szaGszervezetek szerint se volt.
CoolBrady 2016.03.04. 11:14:37
Girhes Joe 2016.03.04. 11:18:55
Nem gondolom, hogy tüntetéssel kezdtek.
De a dolgok normális menete ez. Tárgyalunk, tüntetünk, tárgyalunk, tüntetünk, tárgyalunk, tüntetünk stb... egész a megegyezésig.
Most viszont nem látszik a tüntetők részéről hajlandóság tárgyalásra, csak tüntetünk, tüntetünk, tüntetünk, tüntetünk, tüntetünk. Azzal viszont nem lehet semmit elérni. "Megunják és hazamennek."
2016.03.04. 11:20:06
conmorientes 2016.03.04. 11:20:43
Teljes mértékben igazad van !
Az Index főcímei gyakran engem is megzavarnak, van olyan is amikor kifejezetten idegesít hogy a feltupírozott cím aztán a tartalmat egyáltalán nem tükrözi.
De sajnos az életünket meghatározó lényeges kérdésekben a valóságot adja, mint az általad is felhozott címben. Ezzel szemben a lakájmédia amely milliárdjainkban fürdőzik pontosan olyan mélységekbe süllyed mint akiket kiszolgál.
Jó lenne ha az a majd egy-másfélmillió is megértené akik értelem helyett a hitüket használják információs pajzsnak, és ebben lehet hogy te is beleértendő vagy.
elemes 2016.03.04. 11:24:12
Mindegy. Puklinak már lőttek.
elemes 2016.03.04. 11:26:38
kapaszkodj meg, ez így a normális.
a tárgyszerű, tartalmilag helyes közlés követelménye csak a cikk TARTALMÁRA vonatkozik. a cikk címébe bármilyen hülyeséget lehet írni, sőt, a cikk fölötti összefoglalóba is.
2016.03.04. 11:27:55
ac07 2016.03.04. 11:28:55
Peterpapo 2016.03.04. 11:31:48
"De mondok egy másik példát.
Aszongya az index a hétfő gyalázatos sztrájk után: "Tantermek maradtak üresen".
Csak azt felejti el hozzátenni, hogy a szakszervezetek szerint 30 ezren nem mentek iskolába (tehát akkor kb. a fele, 15 ezer).
Ma Magyarországon több, mint 1 millió diák van. Ha jól számolom, ez maximum 3 %.
De "tantermek maradtak üresen", bazmeg ..."
Te értelmezni is tudod amit olvasol bazmeg? Nem azt írták, hogy minden tanterem üres volt, de azt sem, hogy hány darab maradt üresen, csak azt, hogy voltak tantermek, amelyek üresek voltak. Ezt képekkel is alátámasztottak. Hol itt a hazugság bazmeg? Gondolom most a jutalom a bér kommentelésért egy svájci zsebkés, mely Victorinox néven fut mi?
tfin 2016.03.04. 11:33:03
Ja, hogy neked a 444-es srácok az etalonok, így már értem.
A konkrét eset fullgáz, de ennél már csak az a három napos izzadtság szag viccesebb, ahogy próbálkozol a végén egy bekezdésben minősíteni mindenkit, aki nem úgy gondolja, ahogy te. A köztévés kritika ül, de hogy a többi magánkézben lévő média mit csinál és miért és te milyen alapon minősíted, na ezen a poszton mész át egy hisztis 5 évesbe kedves sixx, aki szimplán csak -az amúgy jogos eseten- az általános kormányellenes dühét akarta pár száz karakterbe lecsapni.
Girhes Joe 2016.03.04. 11:34:27
Most akkor az a bajuk a mélyen tisztelt tüntetőknek, hogy nem ők az egyetlen tárgyaló fél? Hát gratulálok az elmés megoldáshoz, hogy akkor inkább nem is tárgyalnak.
Egyébként meg az oktatás olyan közügy, ami messze nem kizárólag a tanárokra (sőt, ahogy ők gondolják: kizárólag a tanárszakszetvezetekre) tartozik.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.04. 11:36:01
Ráhelkának pedig megépítenék a Tádzs Mahal mását, csak kétszer akkorában, rubintból.
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 11:36:26
Peterpapo 2016.03.04. 11:37:12
Ákosra visszatérve még egy szóra, ha nem kapott 50 milliót, akkor most miért kellett neki pont ennyit átutalnia egy gyermek étkeztetési alapítványnak?
Peterpapo 2016.03.04. 11:40:45
Gondolom úgy van ez, mint azzal szerencsétlen pedagógus szakszervezetis nővel, Bizonyos Galló Istvánnéval ugye?
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 11:41:00
A cinikus hülyének nézés, kérlek, az.
De ha nekem nem hiszed, nyugodtan keresd ki Viktor egykori kenyeres pajtása, Torgyán József által támogatott traktoros tüntetők nyilatkozatait, amelyek emlékét Bödőcs Tibor is megőrizte.
jaromil · http://xibalba.blog.hu/ 2016.03.04. 11:44:01
Hajdú Peter 2016.03.04. 11:52:31
Ja ehhez kepest csak, par tucat drogos faszkalap hianyzott akik amugy sem jarnak iskolaba.
takingsider 2016.03.04. 11:57:00
mikerbiker 2016.03.04. 12:01:51
lokomatutit.blog.hu/2016/03/03/gondolkodj
vénkujon 2016.03.04. 12:04:33
Girhes Joe 2016.03.04. 12:07:42
Nyilván ez se igaz. Volt mérhető távolmaradás, de nem volt földcsuszamlásszerű országos tiltakozás. Persze mindkét fél a saját szája íze szerint hazudik.
Márton Hakapeszi 2016.03.04. 12:10:14
Mercel 2016.03.04. 12:23:29
Köztévé, közrádió, havertévé, haverújság, haverrádió - mind hazudik?
Leszarnám mert nem nézem nem hallgatom nem olvasom.
De pár millió hülye igen. Ami nem azért fáj mert mások mások, hanem azért mert másoknak közpénzből hazudnak folyamatosan és tudatosan.
aegithalos 2016.03.04. 12:31:56
Az mauzoleum, szoval...
E-Sz-A 2016.03.04. 12:47:29
Francois77 2016.03.04. 12:51:12
egyébként pedig: igen, Zuschlag elvitte a balhét, és leülte, amit kiróttak rá. és igen, ha kinyitja a száját, akkor többen megkóstolják a kóterkaját.
danesdzsu2 2016.03.04. 12:54:01
Parancsolj, az ötvenmillió:
index.hu/kultur/zene/2016/03/02/bekeben_es_szeretetben_valt_el_akostol_a_telekom/
dukeekud 2016.03.04. 12:55:13
Hogy O bizony NEM EGY SZIMPLA kis sorosberenc, hanem egy SOTET AVOS csaladbol szarmazo szelsobalos. Es most ki van akadva balodal, hogy megint leleplezodtek.
Rohej, ha Habony Arpad elfingja magat, abbol vilagbotrany van, Gyurcsany Ferenc rogton NATO beavatkozast, meg ENSZ katonakat ker helyszinre.
De az isten tudja milyen kulfoldi erdekek szolgalataban allo Pukli SOTET MULTJAROL nem szabad beszelni. Errol kene a kettosmerce blogban irni.
danesdzsu2 2016.03.04. 12:55:52
danesdzsu2 2016.03.04. 12:57:31
Bajer Zsolt 2016.03.04. 13:17:05
ÁVOSOK, DROGKERESKEDŐK, SIKKASZTOK a baloldalnak megint sikerült beletalálnia. :)))))
A kormány helyében, nem volnék hajlandó ilyen multú emberekkel semmilyen ügyben sem tárgyalni. Ez megalázó baloldal számára is, hogy egy ilyen ember képviseli őket.
vénkujon 2016.03.04. 13:23:14
csak egy néző 2016.03.04. 13:29:38
Zsótika.
Emlékszel még Pokorni papájára?
És lám, mivé lett a fia, csak nem polgimester?
csak egy néző 2016.03.04. 13:30:13
Baromarcú, ugye erre van bizonyítékod is?
vénkujon 2016.03.04. 13:38:12
csak egy néző 2016.03.04. 13:42:00
Ha iróniának szántad, akkor elnézést.
fáj az igazság? 2016.03.04. 13:53:59
Perceken at azt taglaltak, hogy egy Jobbik-os valaki kozgazdaszkent emlegeti magat, holott nincs is diplomaja es mutogattak 2009-es meg 2010-es interjukat meg interneten talalt dolgokat. En meg mondom WTF?? Ez egy hir a "kozszolgalati" TV-n?? Ertem en, hogy megindult naluk (meg a TV2-n is lattam mult heten egy hasonloan szanalmas probalkozast valami nulla hirerteku dologrol) a Jobbikosok karaktergyilkolaszasa, de azert ez mar mindennek az alja, ennel sokkal tobb kell kedves fidesz partTV, hogy a Jobbik-osok esetleg masik partot valasszanak, merthogy az ilyen pitianer ugyeket egy napon se lehet emliteni fideszek mutyijaival, lopasaival stb.
enum 2016.03.04. 13:54:44
Csak egy egyszerű példa.
Elsős kislányom matek felmérőjéből idéznék
20, 18, 16 .... Folytasd!
Namost ezt ugye persze meg lehet oldani meg el lehet magyarázni nem is ez a gond hanem az, hogy ugyanaz a gyerkőc megkérdi reggel
"Apa, bevihetem magammal a plüss kutyust?"
Nem tudom érzitek -e a problémát.
viricsi 2016.03.04. 13:54:48
És anno a HírTv ezt még fokozni is tudta, hogy lehagyta a következő mondatot. " Tessék, lehet menni, majd mi elleszünk a nyugdíjasokkal."
www.youtube.com/watch?v=-tEXu8roJEQ
gémeskút 2016.03.04. 14:03:16
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 14:04:29
Érdekes momentum volt, de nem a tény, hanem inkább a kezelése... olyan fideszes.
Viszont mondogatjuk, és teljes joggal, hogy az ember a barátait megválaszthatja, de a családját nem.
A Jóbarátok egyik üdvöskéje, Várhegyi Attila már el volt ítélve párszáz milliócskáért (nem 2016-os árfolyamon számolva), csak a jogerős ítélet hiányzott.
Mit mond ilyenkor a többi Jóbarát, ha maxon áll benne a polgári-erkölcs-o-méter? Hogy a jegerőig ők bizony ártatlannak tekintik a Jóbarátaikat.
Mi történik hát, ha Várhegyi Jóbarát végül megkapja a jogerős verdiktet arról, hogy igen, ő egy enyveskezű bűnöző Jóbarát? A többi Jóbarát újra labdához jutván harmadíziglen tagadja meg.
Ja nem: kommunikációs szerződést ad neki a közmédiánál.
A kommunikációs szerződés tudniillik a vezeklés a polgári erkölcs szerint.
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.04. 14:12:38
Pedig mindenki tudja, hogy lop csal hazudik ;)
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 14:19:59
Lady Scarlett 2016.03.04. 14:39:27
pamut 2016.03.04. 14:55:02
Mindenkit szétrágalmazott, bemocskolt, démonizált. Ma is ezt csinálja, hol Sorossal, hol a menekültekkel, hol Puklival.
Na most tudom ez a szegény ország már megszokta ezt és természetesnek veszi, de szerintem a normális erkölcs legszűkebb meghatározásába sem fér bele másokról hazugságot terjeszteni, egy ország előtt mocskolni, lejáratni, boszorkányüldözni, no pláne nem erre országos tv-ket, rádiókat, újságokat felhasználva mindezt ipari szinten űzve.
Tudom ma Magyarország sok szempontból egy középkori ország, és Orbán folyamatosan és sikerrel dolgozik rajta hogy a helyzet még rosszabb legyen. Ennek ellenére ha az én életemben nem is, de remélem a gyermekink életében már eljön az az idő, hogy az Orbán-féle mocskos eszközök, a karaktergyilkosság, démonizálás, hisztériakeltés, uszítás, stb, mindezek BŰNCSELEKMÉNYNEK minősülnek majd, és jogerős bírósági ítélettel börtönbe is lehet majd csukni az ilyen Orbán-féle bűnözőket.
Addig is amíg eljön ez az idő, marad a politikai haszonszerzésből elkövetett szabad bűnözés, Orbán olyan hazugságokkal csinál ki embereket amilyenekkel csak akar.
nekemnincs2016 2016.03.04. 15:01:44
Francois77 2016.03.04. 15:05:55
Francois77 2016.03.04. 15:09:37
Lutriboy 2016.03.04. 15:16:20
pamut 2016.03.04. 15:21:23
Á, igen akkor t egy fideszes vagy aki mindig minden fidesz bűnre szocizással válaszolsz. Nos egyrészt leszarom a szocikat, másrészt leszarom a relativizálást, haramadrészt javaslatomban azért van Orbán kiemelve, mert nála nagyobb karaktergyilkos nemhogy az országban nincs, de talán egész Európában sem, a szocik épp olyan kezdő kis törpék mellette mint pl. lopás vagy hazudozás terén, de annak ellenére hogy Orbán ebben a főbűnös, természetesen mindenkire érvényesnek gondolom a javaslatom, negyedszer Orbán nem csak a szocikat karaktergyilkolja hanem pl. a szerencsétlen menekülteket is vagy it épp Puklit, ötödször nem, nem emlékszem 98-ból érdemi nácizásra diktátorozásra meg pláne nem, vagy hazudsz vagy csúsztatsz, mostanában megy a diktátorozás de az meg teljesen jogos (bár én csak fél-diktátornak tartom, egyelőre, bár folyamatosan romlik), a nácizás viszont tavalyig tök komolytalan volt, és most sem őszinte, meggyőződéses náci csak politikai érdekből kelti a gyűlöletet, uszít a háború elől menekülők ellen végtelen, gyomorforgató aljassággal.
És ha már egy fideszessel kerültem szembe: létezik olyan Orbán bűntette, aljasság, görény mocsokság amiről neked nem az jutna eszedbe hogy a szocikkal relativizáld?
Van bármilyen orbáni bűn amire te nem adsz hallgatólagos felhatalmazást-jóváhagyást utólag is, meg előre is a szocikra hivatkozva?
pamut 2016.03.04. 15:23:12
Az egészségügy és oktatás már részben összeomlott, százak halnak meg a kórházi fertőzésekben miközben stadionokra kúrjátok el a pénzt meg hazugság-gép, karaktergyilkos-gép MTVA-ra, UGYE ÖRÜLSZ?
Ugye örülsz hogy magyarok halnak meg mert Orbánnak fontosabb a fociőrülete mint a magyar egészségügy?
apro_marosan_petergabor 2016.03.04. 15:28:35
De hírhamisításban, torzításban, vélemény diktatúrában meg sem bírják közelíteni az ún. liberális (valójában liberó) médiaát, index, népszava, napi.hu stb. lassan már elviselhetetlen hangvételű - búlvár szintű - de politika formálásra jogot tartó szoc-kom-lib eszközöket.
Francois77 2016.03.04. 15:29:50
csak egy néző 2016.03.04. 15:31:24
Persze, aprólék, biztos így van.
a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2Fwww.reactiongifs.com%2Fr%2Fumad.gif&key=kJsAahhc7mBrEhkBuBx8qA&w=600&h=372
pamut 2016.03.04. 15:40:53
Tényleg nem téma hogy milyen pártállású vagy, mivel fideszes jóelvtárs vagy.
Ha nem lennél fideszes, nem álltál volna szerecsensmosdatni egy hamisítatlan fideszes "érveléssel", pontosabban szánalmas szocizással.
Másrészt a relativizálás önmagában is erkölcsi bűn, abból hogy ezt nem tudod és még büszke is vagy rá, úgy sejtem nem csak fideszes vagy de még büszke keresztyén is.
Ettől függetlenül még relativizálni sem tudsz, mert mint említettem gyenge kezdő sincs sehol senki a fidesz 20 éve űzött nagyipari karaktergyilkossági hadseregéhez képest, kifejezetten ebből a célból építették fel, illetve részben foglalták el a propagandabirodalmukat. nem is szólva arról hogy messze nem csak a szocik ellen karaktergyilkonak Orbán karaktergyilkosai gazdájuk parancsára, hanem háború elől menekülők ellen is, Pukli ellen is, na meg norvég alapból működő civilek ellen is, meg bárki ellen akit épp ki akar nyírni Orbán.
Ez, hogy Orbán Magyarországból egy balkáni Karaktergyilok-országot csinált, ez olyan bűn amit soha nem lehet lemosni, akárhogy erőlködsz akár te akár bárki más. Természetesen egyéb bűnei is vannak, de az interneten nincs elég hely ahhoz hogy felsoroljam mindet.
Melleseg azzal hogy fideszes vagy és relativizálva terelsz, szerecsenmosdatsz, nem csak e cikkben tárgyalt undorító patkány karaktergyilkosság, hazug rágalmazás mellett állsz ki, de kiállsz a hazaáruló, jogállam-legyilkoló, egészségügyet-oktatást-stb leromboló maffiakormány mellett is.
Francois77 2016.03.04. 15:46:14
2016.03.04. 15:51:18
A fidesz azért lophat, meramásikis. A zemegy azért hazudhat, meramásikis.
Óvodás vagy?
pamut 2016.03.04. 15:57:26
Látom már ellenem is elkezdtél hazudozni pont úgy ahogy Orbán emberei bármikor bárki ellen, most éppen Pukli ellen. Nem igaz a hazugságod hogy azt írtam volna hogy mások nem karaktergyilkolnak, ezt elismertem ott van fentebb el lehet olvasni, azonban azt írtam hogy az orbáni iparosított, egész országod médiarendszert bevető totális, 20 éve gyakorolt karaktergyilkosságokhoz, és karaktergyilkolásra felállított hadtestekhez képest közel s távon nincs senki ebben a műfajban, nem hogy Magyarországon, de valószínűleg az egész EU-ban sem.
Ettől a végletekig, meg azon is túl vitt, nagyipari rendszerű orbáni karaktergyilkos gépezettől, amit Orbán élete munkája árán felállított és működtet, ettől minden jó érzésű embernek felfordul a gyomra, pláne hogy még menekültek és magyar civilek ellen is uszít, kelt gyűlöletet.
A szóhasználatodból látszik hogy a Pesti Srácokról, meg a többi fideszes szennylapról jöttél, kellemes további olvasgatást kívánok, és remélem egyszer majd a magyarok mellé állsz nem Orbán mellé, és lesz benned annyi erkölcs és hazaszeretet, hogy elítéled az orbáni országpusztítást és gyűlöletpropagandát.
Francois77 2016.03.04. 16:12:39
pamut 2016.03.04. 16:15:06
:DDDDDDD
El se olvastad azt a posztot ami alatt kommentelsz?
Most mit higgyek: ennyire hülye vagy, vagy ennyire hazug? :D
Egyébként ha magasról leszarod Magyarországot és a magyarokat, és csak a saját életed érdekel, egyáltalán minek kommentelsz?
Francois77 2016.03.04. 16:18:16
Pop40 2016.03.04. 16:22:14
Te, mint a témakörben egyáltalán nem érintett, hogy látod az oktatás helyzetét?
pamut 2016.03.04. 16:23:37
:DDDDDDD
Szóval a kontextusból kiragadás és ezzel a szöveg teljes, eredeti értelemének eltorzítása, kiforgatása az szerinted nem hamisítás :DDDDDDD
mondtam én hogy egy utolsó fideszes vagy :DDD
na, védd még a hírhamisító, mocsok aljadék orbánista karaktergyilkos MTV-t, lássuk, meddig mész még el a hazugságban, meddig vagy hajlandó még süllyedni az imádott hazaáruló Orbánod kedvéért?
Thomas Dantes 2016.03.04. 16:31:14
Igaz ez médiablog, és nem oktatás blog, de arról van szó: a lényegről nem beszélünk.
fáj az igazság? 2016.03.04. 16:33:49
Tehat mi is tortent. Te beirod, hogy orban a karaktergyilkolaszas legnagyobb mestere. Erre Francois ir par peldat, hogy ez azert nem teljesen igaz (de irhatnam en is, mi volt a kedvenceid /tudod, mszp, dk/ legfobb valasztasi fogasa a Jobbik ellen? Mondjuk, hogy a Jobbik ezen programpontja ezert nem jo, ellenben mi igy csinalnank? Nagy lof@szt. Ne szavazz a nacikra. Ennyi volt a mondandojuk. Ez mi ha nem a legnagyobb karaktergyilkossag te okos?). Ezeket a peldakat persze te nem elismered, hanem gyorsan terelsz es szocizasnak veszed. Es mi a kovetkezo erre? Egy kiados fideszesezes. :DD Hahotazok mekkora ostoba vagy. :DDD Tudom tudom, en is fideszes vagyok, mint mindenki, akinek a hozzaszolasara tul hulye vagy erdemben valaszolni. :DD
pamut 2016.03.04. 16:41:17
Igen, fideszesezek, mert a fideszék teszik tönkre és árulják el Magyarországot, szerintem az a röhejes aki így 2016 tavaszán az ellenzéki pártokban találja meg Magyarország lepusztulásának okát, és a fideszes kollaboráns bűnösök ebben a folyamatban.
Gyorgy Nagy 2016.03.04. 16:42:15
Francois77 2016.03.04. 16:43:26
pamut 2016.03.04. 16:44:42
Nincs az a fideszes mocsok ami őket zavarba hozná, szerintem még büszkék is minden rágalomra, minden hazugságra....
fáj az igazság? 2016.03.04. 16:46:13
"A szóhasználatodból látszik hogy a Pesti Srácokról, meg a többi fideszes szennylapról jöttél"
A tiedbol meg hogy az ATV-rol jottel. Peldaul ez a "százak halnak meg a kórházi fertőzésekben" hiszteriakeltes. Ne zavarjon, hogy mar tobb hete volt az egyik hiradoban valami vezeto manus a temaban, hogy ez egy kacsa, semmivel nincs tobb korhazi fertozes, mint volt. De nem baj, az ATV bemondta, akkor az ugy is van. Aztan te beszelsz demagogiarol. :DD
pamut 2016.03.04. 16:48:41
:DDDDDDDD
Mi van fideszes, menekülsz, menekülsz a hazugságod elől ? :DDD
Komolyan azt képzeled hogy egy ilyen béna, nem is leplezett terelési kísérletre majd bedőlök neked, te kis béna lúzer? :D És majd minden további lebukott hazugságodra is majd másról kezdünk beszélni mert az neked kínos? :DD
Nagyot tévedsz te is kis Orbán-fan, ELŐBB szépen elvarrjuk azt a szálat amiről előbb volt szó, aztán majd beszélhetünk másról.
Tehát ismét kérdem, és kérlek ne légy nyuszi és gyáva tök másról beszélni:
Szóval szerinted a kontextusból kiragadás és ezzel a szöveg teljes, eredeti értelemének eltorzítása, kiforgatása az szerinted nem hamisítás?
És a másik felvetésem is él még:
Meddig véded még a hírhamisító, mocsok aljadék orbánista karaktergyilkos MTV-t? Meddig mész még el a hazugságban, meddig vagy hajlandó még süllyedni az imádott hazaáruló Orbánod kedvéért?
dr. mesterséges színezék 2016.03.04. 16:52:20
pamut 2016.03.04. 16:52:50
:DDDD
felsültél, hazug fideszes! Ez a szöveg: "százak halnak meg a kórházi fertőzésekben", ez nem az ATV-ből jön (bár lehet ott is lehozták sok mást tv-hez hasonlóan), hanem az orvosok szakszervezetétől :)))
Ja és nem hisztériakeltés (ezt csak te hazudod, mert fideszes vagy), hanem orvosi tény, ha tudod cáfolni keresd fel az orvosok szakszervezetét, aztán majd szólj hogy én is ott legyek amikor kiröhögnek téged aki semmit nem tud :)
mi van, fáj az igazság????
el akarod hazudni hogy magyarok halnak meg SZÁZÁVAL mert Orbánodnak fontosabb a foci mint a magyarok egészsége, élete?
"mar tobb hete volt az egyik hiradoban valami vezeto manus a temaban, hogy ez egy kacsa"
Csak nem az MTV-ben volt? :DDDD
Linkeld már kérlek :D
ja és hazudj tovább, te egy nagyon leleks kis hazug vagy :)
fáj az igazság? 2016.03.04. 16:56:28
Aztan ujra hazudsz, mert nem csak akkor fideszesezel, amikor tenylegesen a fideszt vagy egy konkret politikusat szapulod, ezzel nem is lenne baj, hanem minden kommentelot is akikrol fingod nincs ki, de ha nem ert egyet a sok idetlen hulyesegeddel, akkor azonnal fideszes (esetleg Jobbikos). Ennyit tudsz, ezt a kocsmai szintu ervelest.
Francois77 2016.03.04. 16:58:48
jó varrást, 2018-ban találkozunk :)
bölcsuhu 2016.03.04. 17:01:35
1. Arról beszél, hogy a tanárok minél kevesebbet dolgozzanak, a tanulók minél kevesebbet tanuljanak és a fizetés minél nagyobb legyen!
2. A balliba ellenzék nevében beszél, ahova mindig is tartozott.
fáj az igazság? 2016.03.04. 17:03:29
Jahogy az orvosok szakszervezete mondta, fuuu akkor visszaszivom, ja nem. :) Ez gondolom az egyik azon "fuggetlen, partatlan" szakszervezetek kozul, akiknek, hat micsoda veletlen, mindnek mostansag jut eszebe sztrajkolni valamiert meg beremelest kovetelni (marmint ugy erelyesebben), a szocik alatt hat hogy hogy nem, nem jutott eszukbe, de erdekes. :D
Aztan ezek a nagy szakszervezetek mutattak esetleg valami hivatalos statisztikat a korhazi fertozesekrol? Vagy csak igy bemondasra, te meg be is nyaltad tovig, te kis okos, te? :DD
pamut 2016.03.04. 17:04:07
TE HAZUDSZ fideszeském, még pontosabban rágalmazol hogy ezzel terelj a ti hazugságaitokról :) Már a Francois77 nevű kis fideszesnek írt legelső válaszomban megírtam 15:21-kor hogy nem csak Orbán karaktergyilkol, persze Orbán nagyipari szintre emelte ezt az undorító, aljas, geci szemétséget, sőt ezt tette politikája abszolút központi elemévé.
Francios pedig fideszes, nyugodj szépen bele, te pedig vagy fideszes vagy vagy jobbikos (nem mintha lenne érdemi különbség), azért szarsz be majd az erőlködéstől hogy terelj a mocsok Orbán bűneiről :)
Ja és látom firssnikk vagy 7 darab egész kommentel, gratulálok, biztos nem egy régi fideszes trollnak vagy a sokadik kamunikkje, nem te életedben most először kommentlesz, üdvözöllek a web2 csodálatos világában :DDDDD
ja, mielőtt dörzsölnéd a tenyered hogy sikerült folyamatos hazudozással elterelni a témáról a figyelmet, kérdezem: neked mi a véleményed erről a mocsok, aljas undorító fideszes karaktergyilkosságról amit ez a poszt is tárgyal, és amit a fidesz egyébként 20 éve űz rutinszerűen?
pamut 2016.03.04. 17:06:18
:DDDD
Ennyire nyíltan elfutsz pici fideszeském? :D
Hát már a látszatra sem adsz? :D
ISMÉT kérdem:
Szerinted a kontextusból kiragadás és ezzel a szöveg teljes, eredeti értelemének eltorzítása, kiforgatása az szerinted nem hamisítás?
És kapsz egy bónuszkérdést is:
Mit szólsz ahhoz hogy az imádott Orbánod miatt több száz magyar hal meg évente a kórházakban mert Orbán egészségügy helyett stadionra bassza el a magyar emberek pénzét?
bölcsuhu 2016.03.04. 17:06:57
Francois77 2016.03.04. 17:09:32
pamut 2016.03.04. 17:10:51
Hol a cáfolat nyuszifül? :D
Sehol nem látom hogy cáfolnád az orvosi szakszervezet állítását.
Azt viszont látom, hogy KAPÁSBÓL kéltségbe vontad a szakszervezet függetlenségét, miközben még AZT SEM TUDOD MELYIK az :DDDD
Áááááááááááá nem is vagy fideszes aki egyből vádol mást, akiről és amiről azt se tudja kicsoda, ááááá :DD
Nem tudom ki képzett ki téged kataktergyilkolni de üzenem neki hogy szar munkát végzett :D
Amúgy volt már az elmúlt 6 évben kőkemény orvosi nyomásgyakorlás, szóval még ezt is elbuktad :)) na nem mintha nem lenne jogszerű bármikor béremelést követelni, ugyanis kibaszottul FOGYNAK az orvosok, de ez persze téged nem zavar, tőled bármennyi magyar felfordulhat a kórházakban csak Orbikát, na őtet ne báncsák :)
Ja és hol a link, akire hivatkoztál hogy már mást mondott, vagy azt is csak hazudtad? :)) Kérlek mutasd már, annyira nem akarom látni hogy ilyen könnyen lebuktatod magad...
bölcsuhu 2016.03.04. 17:11:01
pamut 2016.03.04. 17:12:13
Gyáva fideszes nyúl, aki menekül a kérdések elől:
Szerinted a kontextusból kiragadás és ezzel a szöveg teljes, eredeti értelemének eltorzítása, kiforgatása az szerinted nem hamisítás?
Mit szólsz ahhoz hogy az imádott Orbánod miatt több száz magyar hal meg évente a kórházakban mert Orbán egészségügy helyett stadionra bassza el a magyar emberek pénzét?
mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2016.03.04. 17:13:35
Francois77 2016.03.04. 17:15:21
igazold, ha már állítod, lássuk, hányan halnak meg, mennyi megy stadionokra, és mennyi kórházakra. lássuk a számokat. lökjed, aztán megvitatjuk :)
fáj az igazság? 2016.03.04. 17:22:54
Meg igy utoljara: 15.21kor te valoban azt irtad, csak nem errol volt szo te idiota, hanem hogy a legelso kommentedben nem azt irod, hogy mondjuk Orban el a mar sokak, peldaul a szocik altal hasznalt karaktergyilkossaggal, hanem ugy allitod be, hogy orban talalta fel. Majd miutan Francois helyre tett, csak utana finomitasz. Tehat miutan lebuktal egy ujabb hazugsaggal. Igy mar ertheto? Bocs, ha nem, egyszerubben nem tudok fogalmazni, hogy meg te is megertsd. :)
Persze persze tudjuk mindenki fideszes meg Jobbikos, mert nem ert veled egyet de te aztan nem vagy ballib aaaa dehogy, csak habzo szajjal vedted gyurcsikadat par hete. :D
A kommentszam meg semmit nem jelent. Vagy szerinted ha en is irok 3208 suletlenseget, gyulolkodest, ostobasagot, mint te, akkor az automatikus elismeres, hogy igazat irtam es kapok valami kommentelo-rangot, vagy mi te szerencsetlen? Hat nem, csak megint a 2 liter kannas bor utani kocsmai szintu erveleshez tersz vissza, mert csak az megy. :D
Es igen, mostanaban mindenkinek ehhez hasonlo kerdessel jossz, majd kapsz ra valaszt, ha egyszer te is nyilatkozol feketen-feheren a ballibbant oldal amokfutasarol. Mit szolsz hozza, mennyire tetszett stb. Mondjuk nagyon nem is kell, szamtalan hozzaszolasodban vedted mar oket, bagatelizaltad a dolgaikat stb. stb. De te nem vagy ballib szekertolo, akinek savanyu a szolo, kicsit sem. Mas, aki nem vedett sose fidesz mutyit, csak nem ert veled egyet, az persze akkor is fideszes. :)
Na, csak igy tovabb, ugy latom te ide jarsz hazudni, tovabbi sok sikert, en nem toltom az idom szefosokkal. :D
pamut 2016.03.04. 17:25:37
na látod pont ez az a féreg-erkölcs amit minden tisztességes embernek hányingere van! viszont egyben ez az igazi fideszesek védjegye is, szóval gratulálok, igazi fideszes vagy!
ja és kis HAZUGKÁM, aki itt tagadtad hogy fideszes volnál, most meg már többes szám első személyben beszélsz a fideszről, nocsak ezek szerint mégis közéjük, a hazaáruló mocsokok közé sorolod magad? :D
Nesze a kórház halálozásról:
-- "Többen halnak meg kórházi fertőzésekben, mint autóbalesetben"
-- "a minimumfeltételek hiányáról és a kórokozók terjedésének mértékéről a kormány és az állami ellenőrző szervek évek óta tudnak, ennek ellenére nem tesznek semmit. Ráadásul az adatokat évek óta titkolják és nem átlátható formában bocsátják a szakma és a nyilvánosság elé."
-- "Vannak kórházak, ahol még a sterilizáló is leállt, a WC-t nem lehet lehúzni, a beteget nem lehet elkülöníteni, nem jut tiszta pelenka, nincs fertőtlenítőszer, a vezetők visszamondják a takarítást, mert nincs rá forrás. Előfordul, hogy egy kéztörés ellátása után belehal a beteg a kórházi baktérium okozta bélgyulladásba, vagy lélegeztetőgépen végzi egy gyermek, mert a mandulaműtét során kórházi, terápiarezisztens kórokozók támadják meg."
index.hu/belfold/2016/02/22/tobben_halnak_meg_korhazi_fertozesekben_mint_autobalesetben/
Nesze egy kis mno is, azt biztos szereted :)))
-- "Több mint ötszáz beteg halt meg kórházi fertőzés következtében, és több ezer pácienst kezeltek gyógyintézményekben elkapott betegség miatt 2014-ben – derült ki a lapunk által megismert hivatalos jelentésből. A dokumentum arról tájékoztat, 940 embernél jelent meg az MRSA, vagyis a baktérium okozta súlyos kórházi fertőzés. A Magyar Nemzetnek nyilatkozó orvosok úgy látják, a kórházakban komoly baj van a fertőtlenítéssel, a takarítással, de Rétvári Bence államtitkár szerint nincs probléma."
mno.hu/tarsadalom/felezren-haltak-bele-fertozesekbe-1330508
Vannak még ilyen hírek, kérsz még, fideszes?
Hány magyar embernek kell meghalnia hogy ne állj ki teljes mellszélességgel a kedvenc kis Orbánod stadionbűnözés formájában elkövetett hűtlen kezelése mellé?
fáj az igazság? 2016.03.04. 17:26:23
Sehol nem látom hogy cáfolnád az orvosi szakszervezet állítását.
"
Ezt mar tenyleg nem hiszem el, ennyire idiota nem lehet valaki. :DD Vagy a lipotbol irsz, mar ott is van net? :DD
Utolso, hogy elmagyarazok valamit: egy allitast bizonyitani kell, amig nem, addig csak egy allitas, vagy igaz vagy nem.
Es aki azt mondja, hogy nem igaz, az bizonyitsa, hogy nem igaz, nem am az allito. Hat ez kesz, feladom, menthetetlen hulye vagy. :DD
A lófa szára 2016.03.04. 17:28:35
Francois77 2016.03.04. 17:29:03
pamut 2016.03.04. 17:34:23
Te mégis mi a faszt képzelsz magadról te kretén barom, hogy azt hiszed megszabhatod nekem miről és hogyan írjak? :DDD EZ A CIKK egy orbánista karkatergyilkosságról szólt, amúgy a hazaáruló mocsok Orbán az EU legnagyobb karaktergyilkos gecije, szóval többszörösen is jogosan róla írtam, mert ő ennek az abszolút csúcstartója, ő emelte ipari rendszerré, ő emelte a fideszes uszítás abszolút első számú fegyverévé. ettől még az első szóra elismertem hogy máshol is van ilyen, de kb úgy aránylik a fideszes rágalom-gépezet bármilyen máshoz mint egy porszem egy hegyhez. és szemben az újabb mocsok hazugságoddal kibaszottul nem tagadtam sehol hogy más ne élne ezzel, csak hát tudod: porszem-hegy.
na, erőlködsz még személyeskedéssel, rágalmazással a terelésre kis fideszeském? :DD
igen, te fidesz(jobbikos) vagy.
tagadd kérlek, úgy még viccesebb a vergődésed :))
főleg úgy vicces hogy közben kézzel-lábbal véded a fidesz védhetetlen mocskait miközben szpocizol, de áááááá te aztán neeeem vagy fideszes :DDD:)
hát persze hogy nem jelent semmit a kommentszám, mind tudjuk hogy te egy kommentszűz vagy és nem egy régi fidesztroll ezredik kamunikkje, ááá dehogy! :)))))
ja és áááááájjjjáááá meg hékás! hová futsz, hová menekülsz te gyáva? azt KÉRDEZTEM: "neked mi a véleményed erről a mocsok, aljas undorító fideszes karaktergyilkosságról amit ez a poszt is tárgyal, és amit a fidesz egyébként 20 éve űz rutinszerűen?"
És hol van az állítólagos cáfolata az orvosok állításának? Meddig menekülsz még a hazugságod elől? :D azt hiszed majd elfelejtem te kis béna terelőművész ? :)
pamut 2016.03.04. 17:36:28
Ezt HAZUDTAD fideszes, te írtad!:
"Ne zavarjon, hogy mar tobb hete volt az egyik hiradoban valami vezeto manus a temaban, hogy ez egy kacsa"
Már többször kérdeztem hol a link, hol ez az állítólagos vezető manussal az interjú???
Meddig menekülsz futsz még nyuszifül? :)
Linket, vagy hazudtál kicsi fideszes.
Francois77 2016.03.04. 17:39:39
pamut 2016.03.04. 17:41:32
Ó, előveszel egy pici részletkérdést, és abba belekötve akarsz terelni kis feszesekém? :)) Hát még hányszor próbáltátok elsütni ezt szar terelést, egymilliószor? :D Azt képzeled bejön? :DD
És van POFÁD magyar emberek halálának kontójára még tőlem kérni adatokat arra hogy elrelativizáld több száz magyar ember halálát???????
Ezeket olvastad?:
-- "a minimumfeltételek hiányáról és a kórokozók terjedésének mértékéről a kormány és az állami ellenőrző szervek évek óta tudnak, ennek ellenére nem tesznek semmit. Ráadásul az adatokat évek óta titkolják és nem átlátható formában bocsátják a szakma és a nyilvánosság elé."
-- "Vannak kórházak, ahol még a sterilizáló is leállt, a WC-t nem lehet lehúzni, a beteget nem lehet elkülöníteni, nem jut tiszta pelenka, nincs fertőtlenítőszer, a vezetők visszamondják a takarítást, mert nincs rá forrás. Előfordul, hogy egy kéztörés ellátása után belehal a beteg a kórházi baktérium okozta bélgyulladásba, vagy lélegeztetőgépen végzi egy gyermek, mert a mandulaműtét során kórházi, terápiarezisztens kórokozók támadják meg."
MIÉRT fontosabb a foci mint a sterilizáló egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint a tiszta pelenka egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint a fertőtlenítőszer egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint minimális feltételek biztosítása egy magyar kórházban?????
Hány magyar embernek kell meghalnia hogy ne állj ki teljes mellszélességgel a kedvenc kis Orbánod stadionbűnözés formájában elkövetett hűtlen kezelése mellé?
És ismét:
Szerinted a kontextusból kiragadás és ezzel a szöveg teljes, eredeti értelemének eltorzítása, kiforgatása az szerinted nem hamisítás?
Pop40 2016.03.04. 17:49:58
" a nyilatkozatot rövidebbre vágták, ez nem hamisítás. mondta, amit leadtak. "
Hallod, te se semmi egy kapitális barom vagy.
Szóval te lenyilatkozod, hogy "sosem szoktam kecskékkel baszni".
Ők meg a nyilatkozatot rövidebbre vágják, úgy, hogy a "sosem" kimarad, és azt adják le, mint tőled származó nyilatkozatot, hogy "szoktam kecskékkel baszni", akkor az neked nem hamisítás, mert mondtad, amit leadtak?
Te, istenbarma, te...
Francois77 2016.03.04. 17:53:03
ragaszkodjunk a tényekhez.
ebben az esetben azt vágták le, amely szerint Zuschlag kezdte támadni, és azt állítják, hogy a családjáról ő beszélt először. Zuschlag nem támadta a családjával, ellenben ő valóban beszélt a családjáról. nincs hamisítás.
Francois77 2016.03.04. 17:54:44
Pop40 2016.03.04. 18:02:20
Van egy kapitálisan szar állapotban lévő oktatás, ami forráshiányos, és agyonbürokratizált, mert a főgeci stadionjaira, maffiózó haverjaira, saját lábon álló rokonaira, és egyéb fontos dolgokra elmegy a pénz, a sok tehetségtelen fideszes faszfej kádernek meg kell az állás.
Ehhez képest a fideszes maffia párthíradója ebből a problémakörből annyit tart fontosnak megemlíteni, hogy ki volt az egyik tiltakozó APJA.
És még ezt is jól megvágva, biztos ami biztos alapon.
Tényleg, nincs hamisítás, minden rendben van, jó helyen van az a 80 milliárd forint, amit a párttévére elbaszunk.
Esetleg benyomhatták volna még azt is, hogy a 23-ik ükapja meg Dzsingisz kán mellett lovagolt a pusztán, attól már tuti rendben is lenne az oktatás.
pamut 2016.03.04. 18:02:57
mit csodálkozol, ez egy fideszes.... neki ez simán felfér az arcára...
Kérdeztem már tőle hogy meddig védi még a hírhamisító, mocsok aljadék orbánista karaktergyilkos MTV-t, meg hogy meddig megy még el a hazugságban, meddig hajlandó még süllyedni az imádott hazaáruló Orbánod kedvéért, de persze nem válaszolt erre sem :)
amikor ki kell állni az orbáni mocsok mellé, akkor rohannak és védik a védhetetlent, de a kérdéseim elől futnak mint a nyúl :)
pamut 2016.03.04. 18:04:37
előkerültél fideszes? :))
milyen érzés hogy kiállítottad magadról a bizonyítványt hogy gyáva vagy mivel látványosan menekülsz a kérdéseim elől?
egy kérdésemre sem mersz válaszolni? Pl. arra hogy magyar embernek kell meghalnia hogy ne védd a mocsok focibuzi Orbánt?
Pop40 2016.03.04. 18:06:00
Az az "öregnéni", aki Kubatov titkárával, meg focihuligán haverjaival ment népszavazni, központi ukázra, hogy még véletlenül se szavazhasson a nép a mindenki álltal rühellt boltbezárásról, mellesleg a férje fideszes polgármester?
Szörnyű.
pamut 2016.03.04. 18:09:03
"a család a baloldal terepe"
:DDDDDDDDD
Mennyi a mai hazugság-kvótád fideszes, a tizedét elérted már legalább vagy itt fogsz túlórázni még hajnalban is? :DDD
Mikor döbbentél rá hogy egy kis szocizás kíséretében minden orbánista hazugságot, mocskot, uszítást, gyűlölekeltést, rágalmat, karaktergyilkosságot szívből támogatsz?
Francois77 2016.03.04. 18:10:11
2. Kubatov titkárának a gimnáziumi osztálytársa, csak hogy a tényeknél maradjunk. te honnan tájékozódsz? sürgősen válts :) mellesleg volt fideszes polgármester, 2 éve kilépett. mellesleg :) nem rühelli mindenki, csak a szavazni hajlandó 60% 80 %-a. ez összesen kevesebb mint 4 millió ember. a sikeres népszavazáshoz 4100000 megjelent kell. hogy akarjátok prezentálni? :) hiszti.
Francois77 2016.03.04. 18:10:51
Pop40 2016.03.04. 18:11:19
Mellesleg a banya azzal jött, hogy ő full, teljesen magánszemélyként ment népszavazást kezdeményezni.
Ezt az ordas hazugságot cáfolták meg azzal, hogy megmutatták, hogy úgy magánszemély ő, mint Kubatov köztörvényes kopaszai.
Ő volt az, aki belekeverte a családját, és nem a "baloldal" (aki amúgy nem tudom, hogy jön ide.) Hazudott egy ordasat, amit megcáfoltak.
Pukli is nyilván csak azért mondhatja, hogy szar állapotban volt az oktatás, mert az apja xy volt, ugye?
Ja, nem, csak hülyeséget beszéltél.
Pop40 2016.03.04. 18:16:03
"Kubatov titkárának a gimnáziumi osztálytársa", aha, meg a fideszes pártházat védő börtöntöltelék kopaszok, meg a fideszes polgármester, meg az "Orbán az én miniszterelnököm" kitűzővel haknizó fideszes banya.
Igen, ezek aztán tuti magánszemélyek, mind, egytől egyig. Kár, hogy ezt még az agyhalott fideszesek közül is csak a legsötétebbek szopják be.
" nem rühelli mindenki, csak a szavazni hajlandó 60% 80 %-a"
Ja, nem rühelli mindenki, az összes CBA-s haver, meg vasárnap is nyitva tartó kisboltos fideszes nyanya támogatja.
Kár, hogy más senki.
index.hu/belfold/2016/03/01/orban_okkal_tart_a_boltbezaros_nepszavazastol/
www.portfolio.hu/gazdasag/egyetlen_abra_arrol_hogy_a_fidesz_miert_fel_ettol_a_nepszavazastol.4.227641.html
pamut 2016.03.04. 18:16:39
Tehát ezzel mented fel magad és pártodat a mocsok hazugságaitok alól, akár a baloldal akár civilek, akár menekültek ellen folyik az uszítás, rágalmazás, köpködés, szégyenteljes, ipari méretű boszorkányüldözés, kicsinálás?
Továbbá várom a válaszaid a többi kérdésre is, végre egyszer NE FUSS el te gyáva hanem szed össze magad, tegyél úgy mintha férfi lennél legalább egy percre, és válaszolj, ha egyáltalán még tudod mi az hogy férfinek lenni:
MIÉRT fontosabb a foci mint a sterilizáló egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint a tiszta pelenka egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint a fertőtlenítőszer egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint minimális feltételek biztosítása egy magyar kórházban?????
Hány magyar embernek kell meghalnia hogy ne állj ki teljes mellszélességgel a kedvenc kis Orbánod stadionbűnözés formájában elkövetett hűtlen kezelése mellé?
És ismét:
Szerinted a kontextusból kiragadás és ezzel a szöveg teljes, eredeti értelemének eltorzítása, kiforgatása az szerinted nem hamisítás?
Pop40 2016.03.04. 18:17:49
Ez nagyon szép elv.
De ugye nem fogsz vonyítani, amikor kormányváltás után majd hasonló mentalitású emberek ugyanezzel a szöveggel lépnek majd a töködre?
Pop40 2016.03.04. 18:22:11
Engem nem az zavar, hogy fideszes, hanem az, hogy amellett, hogy pont olyan maffiózó beállítottságú, mint a vezére, még segghülye is.
Ami nem túl nyerő kombináció.
Francois77 2016.03.04. 18:22:45
fáj az igazság? 2016.03.04. 18:24:20
Olyan bonyolult dolgokkal, mint statisztika meg minek is foglalkozni, hogy mondjuk ezek a szamok hogyan alakultak az elozo evekben, esetleg mas orszagokban hogyan alakultak, figyelembe veve az altalanos jelenseget, miszerint a tulzott antibiotikum hasznalat miatt vilagszerte no az ilyen esetek szama es a tobbi es a tobbi :D Mindig tul sokat varok a ballib agyhalottaktol, csak lehessen egy jot fidesz gyilkosozni, azt kesz. Komplexen nezni egy problemat? Aaa dehogy, akkor osszedolne a kis alomvilaguk. :D
Francois77 2016.03.04. 18:24:23
Pop40 2016.03.04. 18:27:47
Ó, a történelem tele van olyanokkal, akik azt hitték, bármit megtehetnek, mert örökké hatalmon maradnak.
Döntő többségük nagy koppanással jött rá, hogy mégse.
Pop40 2016.03.04. 18:30:49
Persze, öreg, az volt, magánszemély. Csak ne fárassz a hülyeségeiddel.
pamut 2016.03.04. 18:32:33
Az hogy fideszes, egyben azt is jelenti hogy kiáll minden mocsokság, maffázás, hazugság mellett amit a pártja és Orbán képvisel.
Ezt a kettőt nem lehet elválasztani egymástól.
Aki most fideszes, az támogatja Orbánnal együtt az egészségügy, az oktatás rombolását, a jogállam szétverését, a maffiaállami gyakorlatot, minden aljasságot és minden kárt amit ez a banda okozott Magyarországnak.
fáj az igazság? 2016.03.04. 18:33:57
500 vs. 38.
www.pecomp.hu/index.php/szocialis/27-egeszsegugy/27234-korhazi-fertozes-valamit-javult-a-helyzet
Valaki hazudik, de nem kicsit, nagyon. :D
Trigon_ 2016.03.04. 18:34:59
Ne már. Ez annyira gyerekes.
Egyébként a szerkesztők joga a szöveg megrövidítése. Amit kihagytak, nekem nem változtat semmin, csak magyarázkodás. Szerintem erre a fickóval fölösleges sokat foglalkozni, a közmédia híradóinak minden jelentéktelen moccanására pedig már nevetséges módon ugrik a hitlerista-maoista média.
pamut 2016.03.04. 18:50:18
A világ egyetlen szerkesztőjének sincs joga úgy megvágni egy anyagot, hogy azzal kiforgassa annak valós jelentését, ez maga a hazudozás, hírhamisítás, szándékos lejáratás, karaktergyilkosság.
Tudod lehet erőlködni, de az orbánista geciségek védhetetlenek....
Francois77 2016.03.04. 18:59:39
tollas 2016.03.04. 19:05:35
Az viszont tényleg hazugság az Index részéről, hogy "Orbán Viktor: Nem csinálunk Európát Magyarországból", mert ha az egész mondatot idézték volna, akkor kiderül, hogy" Itt nem lesznek kerítésáttörések, nem fognak vadászni mindenfajta bandák feleségeinkre, lányainkra, ilyen Európát nem csinálunk Magyarországból.
Az sincs rendben, hogy az Index folyton hazudik és ferdít, de legalább ezzel ne vádoljon alaptalanul másokat.
pamut 2016.03.04. 19:14:33
Ez tök egyértelmű, tagadhatatlan: Az MTV hazudott. Orbán maga választott olyan hatásvadász kifejezést, hogy "Nem csinálunk Európát Magyarországból", miközben Európáról senkinek sem az jut eszébe amit aztán belemagyarázott Orbán. Ilyen alapon mondhatta volna azt is hogy nem csinálunk Törökországot Magyarországból, de "érdekes", valamiért nem ezt választotta, direkt Európát akarta negatív kontextusban feltüntetni. És abban is hazudsz hogy azt írod az index elhallgatta az egész mondatot, nem, nem hallgatta el, ott volt a cikkben csak meg kellett nyitni. Kérlek ne vádolj alaptalanul mást hazugsággal. És megjegyzem az index nem közpénzből működik, szóval eleve nem hasonlítható a köztv-hez. És nem csak az index háborodik fel a sztálinista rágalomkampányon hanem minden normális ember.
Az indexes sztorid sem igaz úgy ahogy leírod, bár már az is árulkodó és téged leleplező, hogy nekiállsz indexezéssel terelni.
Naga Jolokia 2016.03.04. 19:44:57
Atanos 2016.03.04. 19:45:15
Naga Jolokia 2016.03.04. 19:50:08
Naga Jolokia 2016.03.04. 19:58:11
csak egy néző 2016.03.04. 20:02:51
Pokorni papa?
Atanos 2016.03.04. 20:20:31
Atanos 2016.03.04. 20:21:48
Naga Jolokia 2016.03.04. 20:23:39
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.04. 20:25:02
pamut 2016.03.04. 20:29:44
Francois77 2016.03.04. 20:32:10
taga20 2016.03.04. 20:32:21
nick papagiorgo 2016.03.04. 20:36:46
néhny gondolat (aztán majd elküldtök anyámba ezért):
- egyfelől a "közmédia" mindig az aktuális kormánypárt s....ét nyalja. Amikor Orbán van hatalmon, akkor az övét, amikor Gyurcsány volt hatalmon, akkor az övét. Magam nem emlékszem, hogy amikor épp Gyurccány szócsöve volt, akkor Te is olyan nagyon felháborodtál volna hetente kb kétszer (bár lehet, az én emlékezetem rövid).
. másfelől neked vélhetőleg nem nagyon van gyereked, vagy ha van, akkor sikerrel beillesztetted az "ellenállásba". Én csak egy egyszerű szülő vagyok, de a kialakult helyzet miatt valahogy rühelleném, hogy ha "Micikét" is kockás pelenkába kellene öltöztetni, csak azért, hogy Pukli "úristen" gyújtó szavainak hatására Anci néni újrapenkázza. Mert ha narancssárga pelenkába öltöztetem, akkor Anci néni nem pelekázza újra, mert ő "ellenálló". Továbbá nagyobb fiamat sincs kedvem kockásingben járatni, csak, azért, mert tanárnéni ellenálló, és ha csíkosban megy, kettest kap, jó esetben. Röhögjél, sajnos, vannak ilyen történetek.Ennyit sikerült egyébként a nagy kockásinges akcióval elérni, a gyerekeket fordították egymás ellen. Ennyit Pukli úr amúgy "pedagógiai" tapaztalatáról is, kb a tehenet nem bíznám rá. Az oktatásügyben valóban vannak gondok (de nem tegnap, hanem kb 20 év óta), de ezeket nem egy hét alatt fogják megoldani, és nem egy kockásinges akcióval.
- még eg yapróság, (talán már sok) Pukli úr ügyvédje az általunk által mind ismert sztárügyvéd, akit a baloldal legutób kínal keservvel megbpróbált budapesti főpolgármesternek jelölni. Nincsen ebben végülis semmi politika, végülis ő csak véletlenül volt ott, ugye. Azóta is ő adja Pukli szájába a szavakat. Persze ő ettől még egy hős. No, mindegy..
Atanos 2016.03.04. 20:37:09
Atanos 2016.03.04. 20:39:27
Naga Jolokia 2016.03.04. 20:51:08
Remélem. Sajnos a jelek nem erre mutatnak. Főleg annak a tükrében, hogy már kisebbségben vannak a szíriaiak és zömük paki. Az agysebészek, meg a CNC esztergályosok, meg a jól kvalifikált szakik elfogytak. Szerintem soha sem voltak, de ez most mindegy. Ez egy jól kigondolt terv Európa felhígítására és egy , minden nemzeti előtelezettség nélküli keverék nép létrehozására. (Kalergi terv).Eddig minden jel erre utal, mert józan éssz el nem felfogható, gazdasági haszna pedig nincs. Emberiességi meg szintén. Ekkora mennyiségben pláne.
Naga Jolokia 2016.03.04. 20:55:07
pamut 2016.03.04. 20:56:44
Nem kell semmit remélned, a "lerohanás" egy katonai hadászati kifejezés, senki nem rohan le senkit Európában, ez egy süket baromság. Ne dőlj be a primitív hisztinek és félelemkeltésnek, ezek a szavak csak dedó szintjén értelmezhetők.
Magyarországnak egyes egyedül Orbán Viktortól és a kíméletlen magyarellenes gépezetétől kell félni, amelyik már eddig is felszámolta a demokráciát, tönkrebaszta az egészségügyet és az oktatást, a jogállamot darabokra verte szét, és mint ahogy a posztból is kiderül, a köztévét is a hazug, hamis és aljas karaktergyilkos gépezete egyik elemévé tette.
Atanos 2016.03.04. 20:58:29
nick papagiorgo 2016.03.04. 20:59:23
Aztán az akkori, "k..aszar" oktatásban mi mégis felnőttünk valahogy. Pedig milyen kemény volt az, mi mégis itt vagyunk (és nm is mind hülyék). Sokat nem lehet hozzátenni ,max a klasszikus szöveget: fuck the world..... long live the crue". Kb ennyi.
taga20 2016.03.04. 20:59:39
honnan toloncoltak haza?:)
Atanos 2016.03.04. 21:01:41
Naga Jolokia 2016.03.04. 21:05:45
Naga Jolokia 2016.03.04. 21:07:55
taga20 2016.03.04. 21:11:33
te szoktál tükörbe nézni, legalább mikor borotválkozol?:)
Naga Jolokia 2016.03.04. 21:27:41
A legjobb az lenne ha a nemzet boldogulása lenne az első a gondolkodásban, de ezt a baloldali liberális kormányoktól- Európai szinten- sem látom. Az EU parlamenti közvetítéseket elnézve annyi inkompetens liberálist és szocit látok, hogy legszivesebben elsírnám magam, hogy ezek vezetik az öreg földrészt. Nézd Verofstadtot, vagy Shulczot, a gimnáziumával,de az alkesz elnök sem piskóta. Nem is találnak Orbánon fogást. Ha a V4-ek nem bomlanak fel a lengyelek túlzott amerika barátsága miatt még jól is kijöhetünk ebből a kutyaszorítóból.
Naga Jolokia 2016.03.04. 21:32:01
Naga Jolokia 2016.03.04. 21:38:58
csak egy néző 2016.03.04. 21:42:19
De polgármesternek alkalmas.
Egyébként pedig szánalmasak vagytok ezzel az erölködéssel, mert Pukli rendesen megszopatta az egész fideszes sajtót, hogy ő maga mondta el.
Valami rémlik, hogy amikor Pokorni faterja múltja kiderült (persze, ha fideszesnek a rokona volt beszervezve, azt természetesen zsarolással érték el) mintha akkor azt szajkózta volna a fidesz összes szóvivő papagája, hogy a gyerek nem felelős a szülei, (jelen esetben a nagyszülei) tetteiért, viselt dolgaiért. Ez szerintem ma is evidensnek kellene lennie, nem gondolod?
Francois77 2016.03.04. 21:46:39
taga20 2016.03.04. 21:47:23
kihagytam valakit?:)))
taga20 2016.03.04. 21:48:17
Francois77 2016.03.04. 21:53:07
másrészt ezt részt: "elvezettel hugyozok bele a szivedbe" életveszélyes fenyegetésnek értékeltem, és hétfőn feljelentelek. kellemes estét.
csak egy néző 2016.03.04. 21:54:33
Pukli melyik pártnak vagy frakciónak a vezetője? Nem rémlik.
Atanos 2016.03.04. 21:58:45
Francois77 2016.03.04. 21:59:46
Naga Jolokia 2016.03.04. 22:00:11
Nem is az a baj Puklival, hogy a nagyapja Ávós volt, hanem az, hogy a fiatal szocikkal szervezkedett és csalt lopott hazudott. De még ez sem lenne probléma ha nem vedlett volna civillé, mint a magániskolába járó mszps kötődésű roppant dühös érettségi előtt álló fiatalember.
Akinek ugye sok köze az egészhez nincs , egyszerüen belátható premissza ez.
Ez a baj , és ezért van marginális támogatottságuk. Ha jól megnézzük a dolgot akkor láthatjuk, hogy a két szakszervezet nem adja ki a pedagógusok negyedét és ott sem döntő a támogatottsága a dolognak. Csak Mendrey b.szakszik erősen, de az egy hülye. Nem véletlen, hogy mindenféle új szerveződésű volt hálózatosok próbálkoznak most éppen valamilyen régi kipróbált és kivénhedt szadeszosokból álló platformot gründolni. Röhej. Belterjes faszkodás
TizenötmiIIió Magyarok 2016.03.04. 22:01:50
csak egy néző 2016.03.04. 22:03:17
Miért lenne következménye, miért kellene lemondania, mit tehet ő a NAGYAPJA bűneiről???
Legyen már eszetek vazze.
Már évek óta mondom, hogy a Tanu forgatókönyvéből dolgoznak.
"Mutasson nekem egyetlen embert ebben a tetves országban, akire ha kell, 5 perc alatt nem bizonyítom rá, hogy bűnös! Magára is, magamra is, mindenkire!"
Nzoltan 2016.03.04. 22:03:43
Szóval ti is hazudtok összevissza.
Bagoly mondja verébnek.
Francois77 2016.03.04. 22:04:09
taga20 2016.03.04. 22:04:16
Naga Jolokia 2016.03.04. 22:04:21
Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két é 2016.03.04. 22:09:32
Mégis mit taníthat ez ? TÖMEGGYILKOSÁGOT, KINZÁST, HAZAÁRULÁST ???
csak egy néző 2016.03.04. 22:11:29
"hogy a fiatal szocikkal szervezkedett és csalt lopott hazudott. De még ez sem lenne probléma ha nem vedlett volna civillé,"
Ezekre persze bizonyítékok is vannak a birtokodban.
Nem kellene nagyon feszegetni, hogy ki mit csinált, mert azt hiszem érdekes dolgok derülnének ki a Zusi másik haverjáról is.
""2002–2003-ban, a grémiumot vezető fideszes Szijjártó Péter egyeztetett az ifjúsági szervezeteknek nyújtandó támogatásokról a most előzetes letartóztatásban levő volt MSZP-s képviselővel, Zuschlag Jánossal"
nol.hu/data/cikk/27/21/89/cikk_272189/69149.jpg
Egyébként pedig az előbb is írtam ezt az idézetet és ma is nagyon igaz.
"Mutasson nekem egyetlen embert ebben a tetves országban, akire ha kell, 5 perc alatt nem bizonyítom rá, hogy bűnös! Magára is, magamra is, mindenkire!"
csak egy néző 2016.03.04. 22:14:08
" akkor még egyszer kérdezem, minek beszél róla? semmi jelentősége... minek magyarázkodik?"
Mert ismeri már a Takony, Finkelnstein, Birnbaum féle triumvirátus karaktergyilkos módszereit és ezt megelőzendő ő maga közölte.
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.03.04. 22:14:17
pamut 2016.03.04. 22:14:55
csak nem egy fidesztálibbal beszélgetek? :D
szóval neked az a "demokrácia" amikor Orbán kopaszai megakadályozzák azt hogy népszavazási kérdést nyújtsanak be? :D
fideszes vagy vagy fideszes vagy? :DD
lófasz ez nem demokrácia. te pedig támogatod a maygar demokrácia szétverést, ez a te személyes bűnöd.
A legjobb az lenne ha a nemzet boldogulása lenne az első a gondolkodásodban, de hát látom neked Orbán fontos a nem a magyarok és a magyar demokrácia. az meg hogy libisizel mint egy kretén az meg végképp szánalmas. A magyar demokrácia kinyírása nettó HAZAÁRULÁS, csak jelzem. te kikkel vagy, a hazaárulókkal vagy a magyarokkal?
taga20 2016.03.04. 22:15:42
pamut 2016.03.04. 22:17:46
Szia Franciska, te fideszesek szégyene!
Hát előkerültél? :D Már azt hittem gyávaságodban úgy elfutsz hogy soha nem jössz vissza!
Na ha itt vagy akkor végre válaszolnál a neked feltett kérdésekre, vagy ismét a gyávák módszerével elfutsz mint a nyuszika? Férfi leszel és válaszolsz végre, vagy futsz, szaladsz menekülsz?
Nesze itt a kérdések, ne kelljen keresned feljebb, ezekre nem mertél eddig reagálni:
MIÉRT fontosabb a foci mint a sterilizáló egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint a tiszta pelenka egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint a fertőtlenítőszer egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint minimális feltételek biztosítása egy magyar kórházban?????
Hány magyar embernek kell meghalnia hogy ne állj ki teljes mellszélességgel a kedvenc kis Orbánod stadionbűnözés formájában elkövetett hűtlen kezelése mellé?
És ismét:
Szerinted a kontextusból kiragadás és ezzel a szöveg teljes, eredeti értelemének eltorzítása, kiforgatása az szerinted nem hamisítás?
Francois77 2016.03.04. 22:18:28
Francois77 2016.03.04. 22:20:27
csak egy néző 2016.03.04. 22:20:59
Ennyi volt komám.
rewrite.origos.hu/s/img/i/1406/20140606facepalm.gif
Francois77 2016.03.04. 22:22:50
pamut 2016.03.04. 22:28:53
hát összekaptad magad aranyom, meg mertél mukkani? :D
te magad írtad hogy nem hamisítás, idézlek: "nem hamisítás", a 17:15-ös kommentedben írtad.
és a többi kérdésemre hol a válasz?
tegyek fel újat?
NA EZT FIGYELED, FIDESZES:
Ha egy rokonod halna meg egy kórházban elkapott fertőzésben, akkor is Orbán mellé állnál, vagy akkor már a rokonod halála legyőzné a vak párthűségedet?
Csak azért kérdem, mert azt látom hogy számodra idegen magyar emberek halála semmit sem jelent, te magasról leszarod a magyarokat, ezt már bizonyítottad.
pamut 2016.03.04. 22:33:04
"akkor még egyszer kérdezem, minek beszél róla? "
Hogy minek te kis álszent kétszínű fideszes? :D Hát pont MIATTATOK! Még mindig jobb hogy ő mondja be, nem pedig ti kapjátok elő, és úgy tálaljátok, hogy a fal adja a másikat!
Mint már 200x leírtam fentebb, nálatok kegyetlenebb, aljasabb karatergyilkosok nemhogy Mo-n, de az egész EU-ban nincsenek. Hát ezért... most persze sajnáljátok hogy ezzel előre kihúzta a dolog méregfogát. Azért persze így is megy a gyalázása, így is a szemére hányjátok, de így már nincs olyan nagy ereje mintha egyik karakatergyilkos mocsok orbánista szennylapotok hozta volna le a címlapján hisztérikus címmel, óriási betűkkel.
Annyira sajnálom hogy megelőzött titeket és így nem tudtátok feltrancsírozni Pukilt, így most másképp kell próbálkoznotok (és fogtok is), de tényleg, annyira sajnálom :DDD
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.04. 22:45:07
Mondd, te tulajdonképpen, mit akarsz? Diktatúrát? Csak abból gondolom, hogy írtad az ellenzéket minden erőddel aprítanád. Nem éltél te még diktatúrában, azért beszélsz hülyeségeket.
Mellesleg, tudtad, hogy nemcsak a forradalmak, de a diktatúrák is felzabaálják a saját gyerekeiket? Nem hiszed? Hm, pedig Simicska tudna erről mesélni, jó sokat.
Francois77 2016.03.04. 22:46:12
herk 2016.03.04. 22:46:16
ragaszkodjunk a tényekhez.
ebben az esetben azt vágták le, amely szerint Zuschlag kezdte támadni, és azt állítják, hogy a családjáról ő beszélt először. Zuschlag nem támadta a családjával, ellenben ő valóban beszélt a családjáról. nincs hamisítás."
Ezért lett olyan jó a hamisitás, hogy még te sem érted meg.
Elmagyarázom:
"nem én indítottam el semmiféle lavinát, azzal indult el a lavina, hogy egy információt belebegtettek, és egy börtöntölteléket szakértőként meghallgattak, aki 6 évig ült börtönben, ráadásul aki a holokauszt áldozatairól mondott eléggé illetlen szavakat "
Tehát azt állitja, hogy nem ő inditotta el a lavinát. (mert a lavina nem azzal indult el, hogy ő beszélt a nagyapjáról. Tehát ő állitja, hogy beszélt a nagyapjáról, de a mondanivalója, hogy nem ezzel indult el a lavina)
vs
Pukli István azt mondja, nagyapjáról és bátyjáról szóló híreket nem ő indította el,
Ez két különböző mondanivaló (mint a csapba arni vagy arba csapni). Hasonló szavak, csak tök mást jelent.
herk 2016.03.04. 22:50:13
Csak hogy teljesen tiszta legyen:
"Pukli István azt mondja, nagyapjáról és bátyjáról szóló híreket nem ő indította el"
Ilyet ő nem állitott. Ez a hamisitás.
Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.04. 22:51:20
És most visszatérve a poszt témájához. Az MTVA bizony hamisított pont. Tök mindegy ebből a szempontból, hogy de az Index is, de az MNO is, de az Origo is, de a bubám térdkalácsa is ... Ez nem hivatkozási alap. Civilizált országokban, természetesen.
TizenötmiIIió Magyarok 2016.03.04. 22:52:51
Eloszor is, a stadion epites koltsegei elenyeszoen jelentektelen, emlitesre sem melto semmisegek, az evi 1700 milliardos egeszsegugyhoz kepest.
Masodszor pedig, a stadionok epitese, vagyis A SPORT nepszerusitese, NAGYSAGRENDILEG HATEKONYABBAN SZOLGALJA AZ EMBEREK EGESZSEGET, MINT A VILAG OSSZES KORHAZA.
Es persze tisztaban vagyunk azzal, hogy a libbantakat PONT ez zavarja. A libbantak novekvo korhazi koltsegeket, novekvo halalozast, kevesebb gyereket, fogyatkozo nemzetet szeretnenek latni.
De Orban Viktor nemzetmento strategiaja, ebbe alapossan belezavar, es ezert visitanak a libbantak napi 24 oraban.
pamut 2016.03.04. 22:53:07
farniszka, hát nekem nem válaszolsz? :(((
hát nincs kedved arról beszélni hogy ha egy rokonod belehalna egy kórházban elkapott fertőzésbe, akkor is tovább védenéd-e a közpénzt stadionokra meg MTVA-ra elszór Orbánodat?
most komolyan azt akarod hogy mindenki gyávának tartson?
na..... biztos nem vagy te annyira gyáva, csak össze tudod magad kaparni és adni egy tisztességes választ.... én drukkolok neked! szedd össze magad! meg tudod csinálni! gyürkőzz neki a válasznak, ne higgyen már mindenki egy utolsó kis gyávának!
Francois77 2016.03.04. 22:57:33
pamut 2016.03.04. 22:57:59
Látom hazudsz, tehát fideszes vagy.
Akkor MOST menny el valakihez akinek meghalt az anyja egy kórházi fertőzésben, nézz a szemébe és mondd hogy csak "demagógia" ez az egész, és TÖBB stadionra van szükség. Te rohadék, szerintem meg is csinálnád, ugye?
Ja és ne ragadj le csak a több száz milliárdot felemésztő stadionoknál, mesélj a jegybank 250 milliárdjáról (vagy ki tudja mennyiről, eddig ennyit vallottak be), ami elveszíti -- ELVESZÍTI BAZDMEG!!! -- a közpénz jellegét!!!!!
Vagy mesélj erről a kurva orbánista karaktergyilkos aljas mocskos fideszes párt-tv hazugságtv-ről az MTVA-ról, amely szintén évi 100 milliárd! Nesze mondd a szemébe egy ilyen embernek hogy inkább erre kell a pénz nem a kórházak sterilen tartására bazdmeg!
pamut 2016.03.04. 22:59:18
hazudsz, mint mindig.
a lavina a fidesz karaktergyilkossági próbálkozásával indult.
Naga Jolokia 2016.03.04. 23:03:14
2016.03.04. 23:05:49
Szerinted tényleg ment egy eljárást, ha már korábban valaki más használta? Én kérem igaz, hogy gyilkoltam, de már előttem is! Mint az oviban. Te tényleg NER kompatibilis vagy.
Az öreg néne férje pedig nem családtag mivoltja miatt került a képbe, hanem fideszes kötődése miatt. De igazad van, nem kell a karaktert gyilkolni, ott vannak a kubatov fiúk.
Hol is volt ez használatban? Ja, vörös terror, fehér terror....
Naga Jolokia 2016.03.04. 23:08:30
pamut 2016.03.04. 23:08:36
mi nem áll érdekében a fidesznek? ja, igen tudom, az hogy valaki kérdést nyújtson be a vasárnapi boltzárról, pont ezért akadályozta meg, ELÁRULVA a magyar demokráciát.
a népszavazás kibaszottul nem vált okafogyottá, a fidesznek vált okafogyottá mert nekik rosszul jönne, de nekünk magyaroknak jól jönne tudod. az meg hogy te miket fantáziálsz hogy mire mennyien mennének az, az semmire sem érv, főleg arra nem hogy a fidesz elárulja a demokráciát.
apropó, ahhoz a mocsok aljas fideszes hazugsághoz, karaktergyilkossághoz amit ez a poszt tárgyal, ahhoz mit szólsz?
pamut 2016.03.04. 23:10:38
Mit hazudsz fideszes? hol írtam le egy szóval is hogy "lélegeztetőgép"?
és mit jössze nekem Angliával, tán ott is stadionokra meg MTVA-ra meg egyéb szarokra basszák el a pénzt, és ha igen kit érdekel, te nem magyar vagy hanem angol, akkor minek pofázol bele a mi ügyeinkbe, menj kommentelni egy angol blogra, tudod nekünk magyaroknak a magyar egészségügy, a magyar emberek élete a fontos.
Komolyan van bőr a képeden kiállni a mellé a gyalázat mellé amit a fidesz művel az egészségügy kivéreztetésében?
Francois77 2016.03.04. 23:11:15
2016.03.04. 23:12:12
Ezért nem kell építeni....
Ja, az egészséges sport....látom, sose sportoltál....de azért gondolj bele, miért volt külön sportkórház? Ja, a táplálékkiegészítők miatt....fideszbarom.
Orbán Viktor nemzetmentő stratégiája? Mit szedetnek veled????
Orbán már nem tizenötmillió vezére. Tudod, vagy ötszézezer kiment külföldre és nem nagyon jön vissza.... ráadásul a te imádott vezéred ellehetetlenítette a szavazásukat legutóbb....mert fél tőlük. De a pénzük az kell.
2016.03.04. 23:13:39
2016.03.04. 23:18:16
pamut 2016.03.04. 23:18:54
nézd már franciszka válaszol arra amit mástól kérdezek, de amit egyenesen tőled, arra meg nem? szed már össze magad te gyáva, hát könyörögni kell neked?
és ezt a hülyeséget mait most ide beírtál, ezt ugye te sem veszed be? :D visszavonulsz ebből a baromságból vagy ebben a témában is ízekre szedjelek te fideszes?
de mindenekelőtt arra válaszolj amit már többször megkérdeztem tőled, ne terelj bazdmeg, állj ki és válaszolj!
2016.03.04. 23:20:56
Mellesleg meg fogja tenni, ha ez elér egy szintet...aztán majd azt fogod magyarázni, hogy nem is a fidesz, hanem a KDNP.
Naga Jolokia 2016.03.04. 23:21:55
2016.03.04. 23:22:37
pamut 2016.03.04. 23:26:03
Orbánista = hazaáruló.
Már az elmúlt 6 év is a magyar demokrácia folyamatos és nyílt meggyalázásról, kiröhögéséről, megerőszakolásáról szólt.
És arról is, hogy a fideszes az törvény fölötti, az orbánista szabadon lophat, a magyarnak meg nincs joga és lehetősége ellenállni amikor egy fideszes kirabolja.
De amit most a népszavazással műveltek ezek az utolsó gecik, ezek után élő ember nem tagadhatja hogy az Orbánmaffia a magyar demokrácia hóhéra.
Demokrácia?
Népszavazás?
Önrendelkezés?
Lófaszt a pofátokba parasztok! Itt Orbánrendszer van, nem demokrácia meg népszavazás!
Ilyen gyalázat utoljára Kádár János alatt volt hogy lófaszt a magyaroknak, nem népszavazást.----> Orbán Kádár János utódja, politikai örököse.
Ahol a nem gyakorolható a demokratikus alapjog, a népszavazás, ott NINCS DEMOKRÁCIA.
A magyar demokrácia a nemzetünk alapjoga, a nemzetünk önrendelkezése, nemzeti kincsünk.
Aki megfoszt minket magyarokat a demokráciától, az önrendelkezésétől, az a magyarok ellen fordult, az rárontott nemzetére, az hazaáruló, az a magyar nemzet ellensége.
Orbán Viktor a magyar demokrácia hóhéra, ezért Orbán Viktor a magyarok ellensége.
És akik támogatják Orbán magyarellenes háborúját, azok kollaboráns bűnösök Orbán hazaárulásában.
TizenötmiIIió Magyarok 2016.03.04. 23:27:11
Mert azt akarod mondani, mintha a mszp-s orszagrombolasok ideje alatt, soha senki nem halt volna meg korhazban.
Ahhoz pedig, hogy a nemzeti bank mire kolti a NYERESEGET, a bank vezetesen kivul senkinek nincs semmi koze. A szokatlan csak a NYERESEG, mert ez idaig, ilyen fogalom, NEM LETEZETT a nemzeti bankkal kapcsolatban. A nemzeti evtizedek ota, stabilan minden evben, TOBB SZAZ MILLIARDOS VESZTESEGET TERMELT, amit az adofizetok fizettek evrol evre. Kizarolag az elmult 5 evben tortent olyan, hogy a nemzetibank, mar nem TEHER az orszag szamara, hanem NYERESEGES, tehat nem terheli a koltsegvetest, PLUSZ ezt a NYERESEGET az orszag javara hasznalja fel, tehat DUPLAN hasznot termel.
pamut 2016.03.04. 23:28:07
Na, végre egy őszinte fideszes aki félrebeszélés meg terelés helyett egyenesen beismeri hogy támogatja a magyar egészségügy kivéreztetését, a magyar jogállam és demokrácia lerombolását.
És mi vitt rá téged erre a mérhetetlen magyargyűlöletre, hazaáruló?
Naga Jolokia 2016.03.04. 23:31:53
Én nem fogok szavazni menni az biztos. A telekszomszédom, aki pénztáros a LIDL-nél nem örül majd neki, de annak az esélye, hogy vasárnap ne a füvet vágja meg kertészkedjen konvergál a nullához. Ezt Ő is látja.
pamut 2016.03.04. 23:50:13
:DDD
Látom annyira befostál a tényektől, hogy a megbélyegzés és személyeskedés hiper-csúcs-fokozatába kapcsoltál, ezek szerint nagyon fáj neked az igazság :)))
na idefigyelj te _fideszes_. az hogy nekem mint magyar embernek fáj hogy magyarok halnak meg a kórházakban csak azért, mert imádott Orbánod, ez a hazaáruló maffiózó geci a focira veri el a pénzt, az nem demagógia, hanem a normalitás minimuma, persze ez téged nem fog meggátolnia hisztérikus hazudozásban, mert neked nem a magyarok a fontosak hanem Orbán. ez a te szégyened, ezzel te számolj el magadnak.
mint írtam MENJ el egy halott családjához, NÉZZ A SZEMÜKBE és nekik hadoválj demagógiáról.
apropó: ha te anyád halna meg egy kórházi fertőzésben, akkor is Orbán pártját fognád, hogy verje csak el a lóvét stadionokra? belőled simán kinézem, hogy a válaszod: igen...
az a GIGATNIKUS hazugság pedig hogy a jegybank pénze nem pénz, ez valami olyan szintű, agyalágyult sötét feneketlen baromság, hogy te is fuldokolsz a röhögéstől miközben leírod, noha 250 milliárd ft ELLOPÁSA a magyaroktól az nem vicces hanem tragikus.
az a nyereség amúgy csak és kizárólag a frankátváltoson történt, ami gyakorlatilag bankok egy újabb lehúzása volt mivel a jegybank 160 ft-on vette át a frankhiteleket de 260-ért adta tovább a bankoknak, ennyi történt butuska, de mondjuk ez tök mindegy is, mert csak terelésnek szánod,. a lényeg hogy ez egy 250 milliárdos RABLÁS, te pedig a rablók kollaboránsa vagy.
Naga Jolokia 2016.03.04. 23:52:52
Most történik az igazi rendszerváltás, és a polgári gazdaság és nagytőke felépítése, ami nagyon kényelmetlenül érinti a szoclib gazdasági elitet. Tiltakozik is ellene és manipulálja az egyre gyengülő médiumainak olvasóit . De hát ilyen ez a szelaví, ahogy a művelt francia mondotta volt. Van egy európai mércével is jelentős miniszterelnökünk akinek van elképzelése a jövőről és azt meg is valósítja. Az én ,és családom valamint ismerőseim jelentős része osztozik ebbéli véleményemmel, de van pl. Gyurcsányista is de vele csak a pináról beszélek.=DD
TizenötmiIIió Magyarok 2016.03.04. 23:59:38
Eloszor is, NEM tortent ilyen, mindenki latta a felvetelen, hogy a Nyakonak NEM ALL SZANDEKABAN nepszavazasi kerelmet beadni, es csak a botranyozas miatt volt ott.
DIREKT ELBUJT AZ UJSAGIROK MIATT FELTORLODOTT EMBEREK KOZOTT.
Es kitalalta ezt a rohejes hazugsagot.
Masodszor pedig, egy ilyen Nyako fele hazarulonak, ELETFOGYTIGLANI BORTONBUNTETESET KENE TOLTENIE, nem pedig nepszavazgatni a demokraciaban.
csak egy néző 2016.03.05. 00:02:33
"látod, te sem tudod megmagyarázni."
Baszki ezt a választ nektek oktatják valahol?
Már nem te vagy az első, akinek, linket, hivatkozást csatolok és a végén ugyanezzel jön, hogy "látod te sem tudod megmagyarázni"
Elmondtam, kicsit olvass vissza.
Az, hogy nem fogja át a tudatod az a te egyéni szcproblémád.
De azt hiszem, most már fárassz mást.
pamut 2016.03.05. 00:03:50
Tehát beismered hogy neked a magyar demokrácia kinyírása, a magyar egészségügy és oktatás tönkretétele, ez utóbbival a magyar gyerekek jövőjének is a tönkretétele is belefér mert blabal-balibb-blabla.
Nagytőke felépítése? :DDDD te így nevezed az iparosított ország-kirablást? :DDDD
Hány fideszes bűnözést mutassak neked, te maffia-pártfogó?
És mondd, fideszes, ha egy rokonod meghal egy kórházban elkapott fertőzésben, amibe azért hal bele, mert már nincs pénz fertőtlenítésre csak stadionra, akkor is Orbán pártját fogod fogni ugye, mert a te Orbán iránti szerelmedet még egy rokonod halála sem tudja megingatni?
Azt gondolom kérdeznem sem kell hogy mit érzel azon több száz meghalt magyar ember halála kapcsán akik nem rokonaid, azaz semmi közös hozzájuk, de meghaltak a kórházi fertőzésekben?
Francois77 2016.03.05. 00:22:03
Naga Jolokia 2016.03.05. 00:34:59
2010 es cikk az utolsó mondatát ajánlom figyelmedbe. Már akkor is évi negyvenezer eset volt Németországban. Most az ellenzéki sajtó ezt fújta fel te meg kontrázod balgán.
pamut 2016.03.05. 00:40:42
ISMÉT KÉRDEM (csak mert gyáván futsz a kérdések elől):
És mondd, fideszes, ha egy rokonod meghal egy kórházban elkapott fertőzésben, amibe azért hal bele, mert már nincs pénz fertőtlenítésre csak stadionra, akkor is Orbán pártját fogod fogni ugye, mert a te Orbán iránti szerelmedet még egy rokonod halála sem tudja megingatni?
Azt gondolom kérdeznem sem kell hogy mit érzel azon több száz meghalt magyar ember halála kapcsán akik nem rokonaid, azaz semmi közös hozzájuk, de meghaltak a kórházi fertőzésekben?
Tovább erre is reagálj, ne csak hallgass gyáván:
"Nagytőke felépítése? :DDDD te így nevezed az iparosított ország-kirablást? :DDDD
Hány fideszes bűnözést mutassak neked, te maffia-pártfogó?"
Pop40 2016.03.05. 00:42:43
"Viszont a nyaralószomszédom örül, hogy nem kell vasárnap a kasszában b.sznia a rezet. Véleményem szerint a kétszázezer aláírás összegyűjtése is necces, de a végeredmény biztosan eredménytelen lenne."
Ennyi baromságot nem lehetett könnyű összeszedned.
1, A nyaralószomszédod boldogsága természetesen elsődleges, pár millió ember nyilván örömmel átszervezi az életét, hogy ő boldog legyen.
Ugyanakkor azt javasolnám neki, ha nem akar vasárnap dolgozni, keressen olyan munkát, ahol nem kell vasárnap dolgozni, menjen el irodistának.
A szolgáltatószektor már csak ilyen. Nem kötelező benne dolgozni, és hadd ne a millió ügyfél változtasson már, a személyzet kedvéért.
2, Légy erős, a népszavazás érvényes, és eredményes lenne, és olyan arányban söpörné le a fideszes maffiát, amilyenre a rendszerváltás óta nem volt példa. Nem véletlenül akarják mindenáron megakadályozni, akár köztörvényes bűnözőket is bevetve.
www.portfolio.hu/gazdasag/egyetlen_abra_arrol_hogy_a_fidesz_miert_fel_ettol_a_nepszavazastol.4.227641.html
index.hu/belfold/2016/03/01/orban_okkal_tart_a_boltbezaros_nepszavazastol/
Pop40 2016.03.05. 00:47:13
"Liberális berkekben csak akkor van demokrácia meg jogállam, ha épp ők vannak hatalmon."
Ó, igen. Mert fideszék angyali arccal tűrnek mindent, és nem óbégattak ám soha rendőrállamról, miután 2-3 hónap tombolás után kicsit keményebben odacsapott a rendőrség Fletó alatt.
Persze, akkoriban 2 hónap gyújtogatás nem volt gond, most meg már akkor is ment az ajvékolás, mikor a fidesz-székházban kitörtek egy ablakot (!!!!!!) a tüntetők. :DD
Azt meg el tudom képzelni, mekkora ajvékolás lett volna, ha Fletó akadályozza meg köztörvényes bűnözőkkel a fideszes népszavazást anno...
Persze a magatokfajta szelektív görényeknek sose fáj a jogtalanság, kivéve ha velük történik. No, akkor viszont nagyon.
Francois77 2016.03.05. 00:50:06
Pop40 2016.03.05. 00:50:46
" Mi oka lenne nem igazat mondani Pukliról? "
Tényleg, mi oka lenne?
Biztos az is véletlen, hogy pont a választások előtt jött ki az új könyve, a szocik ügyeiről. És mit ad isten, pont az a csaj csinálta a könyvet, akit azóta a Vajna-féle TV2 jutalomból - minden releváns tapasztalat nélkül - megtett hírszerkesztőnek.
Gondolom, te abban is hiszel, hogy sajtból van a hold. (Persze csak ha Viktorka mondja. :)
Pop40 2016.03.05. 00:57:11
"Nem kell semmit remélned, a "lerohanás" egy katonai hadászati kifejezés, senki nem rohan le senkit Európában, ez egy süket baromság. "
Nem, ez sajnos nem az.
Nyilván nem szó szerinti lerohanást kell érteni, hanem beszivárgást, de a lényeg ugyanaz. (ha tanultál történelmet, tudod, hogy foglalták el anno Buda várát a törökök.)
Most volt a hír, hogy Dániában (!!) egy nyilvános mecsetben (!!!) egy Iszlám Állam-szimpatizáns imám (!!!) a házasságtörő nők megkövezéséről (!!!) prédikált.
És nem valamelyik eldugott sivatagi arab porfészekben. Egy kibaszott dán mecsetben, Dánia kellős közepén!
Nagyjából ez az egyetlen, amiben Vityának igaza van, ebben viszont teljesen igaza van. Ezt az ellenőrizetlen, kontrollálatlan migrációt minden eszközzel meg kell akadályozni, mielőtt rossz vége nem lesz, az idióta Merkel, meg az agyhalott bandája miatt.
És ez sajnos akkor is igaz, ha amúgy Vitya egy utolsó tolvaj gazember, akinek rég sitten lenne a helye.
Naga Jolokia 2016.03.05. 00:58:09
Pop40 2016.03.05. 01:03:22
Ez nagyjából mind baromság.
A köztévé mindig az aktuális kormány szócsöve volt - ja, csak nem mindegy, milyen arányban. Ma a "köz"tv minden műsora arról szól, hogyan nyaljuk a fidesz seggét.
Anno volt 1-2 pártos műsor, de még a balosnak elkönyvelt Napkelte sem hamisított híreket, és bármikor bemehetett fideszes, megvédeni az álláspontját.
Ezt a 2 állapotot összemosni olyan, mintha azt mondod, hogy a kiflit lopó néni, meg a milliárdokat lopó oligarcha mindkettő ugyanolyan tolvaj.
"Az oktatásügyben valóban vannak gondok (de nem tegnap, hanem kb 20 év óta), de ezeket nem egy hét alatt fogják megoldani, és nem egy kockásinges akcióval."
Már az is a kockás inges akciók érdeme, hogy ezt a mondatot egyáltalán leírtad. Pár hete Vitya ugyanis még azzal haknizott (és nem szakadt rá a szarházira a plafon) hogy "rendbe tettük az oktatást, és az egészségügyet!"
Ha a tiltakozások nem lettek volna, a fideszes maffiózók még azt se ismerték volna el, hogy egyáltalán bármi gond van.
És akkor arra ki sem térek, hogy milyen Rákosi alatt szokásos módszerekkel próbálják megfélemlíteni a tiltakozókat.
Pop40 2016.03.05. 01:10:25
"Az hogy fideszes, egyben azt is jelenti hogy kiáll minden mocsokság, maffázás, hazugság mellett amit a pártja és Orbán képvisel.
Ezt a kettőt nem lehet elválasztani egymástól. "
Ez nem feltétlenül van így.
Ha emlékszel, pár hónapja pont te voltál, aki lefideszesezett .... - engem. :D
Ugyanis egyetértettem Vityával migránsügyben, és hiába mondtam el 123-szor, hogy attól még rühellem, jöttél azzal, hogy micsoda rohadék fideszes vagyok.
Miközben ezen kívül pont semmiben nem értek egyet Vityával.
Szóval az ilyen jellegű minősítésekkel csak óvatosan. A gondolkodás valahol épp ott kezdődik, hogy valaki pártok véleménye nélkül, saját magától is meg tudja alkotni a saját véleményét, és nem feltétlenül igazítja azt xy párt álláspontjához.
pamut 2016.03.05. 01:21:31
amit leírtál, az pontosan, definíció-szerűen maga a relativizálás. Ráadásul lehet a németeknél a látogatók okozzák, de nálunk az - többek közt - hogy a nyugaton felhasznált fertőtlenítő kevesebb mint harmadát használják a kórházak, mert egyszerűen nincs pénz. van hogy a takarításon is spórolnak, mert arra sincs pénz. továbbá kibaszottul nem érdekel sem Németország sem más terelés, én ugyanis magyar vagyok, és amíg alulfinanszírozottság miatt százával halnak a magyarok addig kibaszott hazaárulás stadionokra meg MTVA nevű ocsmány aljas hazug fideszpropagandára elverni a százmilliárdokat.
Sajnálom hogy a többi kérdésem elől menekülsz, de hát ha gyáva vagy akkor gyáva vagy.
pamut 2016.03.05. 01:34:42
a lerohanás és a beszivárgás két más szó, más jelentéssel, de még a beszivárgás is bődületes hazugság abban az értelemben ahogy a törökök elfoglalták Budát (nyugi, van érettségim, tanultam törit, képzeld még írni és összeadni is tudok...).
ezek az emberek nem katonák, hanem menekülnek, nem ölni vagy hódítani akarnak hanem új hazára lelni, és nemhogy nem agresszív hódítási szándékkal jönnek hanem éppen ők menekülnek agresszív katonák és terroristák elől. nyomorult áldozatokat, akik átélték a háború borzalmait, testi-lelki kínjait, sokuk rokonaikat is elvesztették, ilyen embereket ellenséges hódítóknak hazudni, hát engem ez undorral tölt el.
Továbbá ez nem csak azért undorító hazugság, mert nem igaz, mert negatív színben tüntet fel szerencsétlen menekülteket, hanem azért is, mert a háborús kifejezések azt sugallják de nagyon erősen mintha támadás alatt állnánk, mintha háborúban állnánk, mintha veszélyben lennénk, illetve hogy akik jönnek azok háborús ellenségeink, ellenséges, ellenünk irányuló szándékkal, akiktől tehát félnünk kell, akik ellenünk törnek. mindez a megbélyegzés tehát nem más mint félelem-keltés, sőt: gyűlölet-keltés. ez valami olyan szintűen undorító gyalázatos hazugság, hogy az leírhatatlan. ilyen igazságtalan kiforgatását a valóságnak tisztességes ember nem fogadhat el.
Az hogy Dániában miről prédikált egy darab idióta, annak semmi köze a háború elől menekülőnek, ez ilyen bulváros érvelés. Minden népnek vannak hülyéi, meg még gyilkosai, a magyarnak is. Ilyen alapon ki lehetne pécézni egy magyar őrültet vagy gyilkost is, és rá hivatkozva az egész magyar népet elítélni, lejáratni. Természetesen azt én sem támogatom hogy aki nem fogadja el az európai normákat azt beengedjék, a befogadásért cserébe integrációt lehet és kell is elvárni, ez így korrekt, így kölcsönös, ne kelljen már evidenciákat leírni. Azt a hülye dániai imámot meg nyilván elfogták és börtönbe zárták gyilkosságra való felhívás és uszítás, izgatás miatt, ugyanis ez egy nettó bűncselekmény, nálunk is, gondolom ott is. Németországban több millió török él, ne tegyünk már úgy mint ha mind kövezne.
tujapecér 2016.03.05. 06:19:52
elemes 2016.03.05. 06:55:12
Az, hogy valakinek az apja 3/3 volt, szégyen, de csak (különös módon) a komcsik szerint szégyen.
Puklit volt harcostársa, Zuschlag lökte a gödörbe. Ez egyébként nem volt szép dolog, de az a hat év talán más változásokat is okozott Z. Jánosban.
elemes 2016.03.05. 07:01:50
"mert egyszerűen nincs pénz." (fertőtlenítőre)
Ez egyszerűen NEM ÍGY VAN.
Gyere velem egy budapesti kórház "A" osztályának intenzív részlegére.
Minden ágy végében ott lóg a fertőtlenítő adagoló. Nővér odalép az ágyhoz, fertőtlenít, hozzányúl a beteghez utána még egyszer fertőtlenít, megnyom egy gombot a monitoron, megint fertőtlenít, stb és amikor elmegy a betegágytól, akkor még egyszer fertőtlenít.
Ugyanezen kórház ugyanezen profiló párhuzamos "B" osztályának intenzív részlegén egyetlen ágy végében van fertőtlenítőszer adagoló és az is üres, de mindegy, mert a növőrek nem szeretik, ők még Semmelweis Ignác előtt élnek, a főorvos meg belefáradt a szélmalomharcba.
Ugyanaz a kórház, ugyanaz a költségvetés, ugyanazok a nővérfizetések, ugyanaz az igazgató, ugyanaz az államtitkár, ugyanaz a miniszter.
Kitta/na 2016.03.05. 07:35:28
And37 2016.03.05. 08:56:37
Vesd össze:
"NEM én öltem meg."
"... én öltem meg."
Ugyanez mondatszinten is működik. Van az a szintű manipuláció, ami hazugság.
fidesz maszop dk egykutya 2016.03.05. 13:27:37
Gyűrött Papír 2016.03.05. 19:18:46
Kedves Sixx,
néhny gondolat (aztán ... anyámba ...):
- egyfelől a "közmédia" ... kormánypárt s....ét nyalja. ... Orbán van hatalmon ... emlékszem, ... Te is olyan nagyon felháborodtál ... hetente kb kétszer (bár ... emlékezetem rövid).
. másfelől neked ... van gyereked ... sikerrel. Én ... egyszerű ... vagyok, ... pelenkába kellene öltöztetni, csak azért ... Mert ... narancssárga pelenkába ... újra ... jó esetben. Röhögjél ... Ennyit sikerült ... elérni ... Ennyit ... is ... Az oktatásügyben valóban vannak gondok ... tegnap...óta, de ezeket nem ... fogják megoldani...
- még eg yapróság, ... Pukli úr sztár ..., akit ... főpolgármesternek jelölni. Nincsen ... ő ... véletlenül ..., ugye. ... Persze ő ... egy hős. No, mindegy..
Gyűrött Papír 2016.03.05. 19:22:28
Ha ... kivágnak, ... manipulálnak, vagy elhallgatnak ... hamisítanak.
Szóval ... hazudtok összevissza.
...
csak egy néző 2016.03.05. 20:04:05
//indavideo.hu/video/Galla_Miklos_-_Vagasi_trukkok
Billy Hill 2016.03.06. 17:40:45