Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A köztévé híradójától már tényleg nem várunk semmit, de ez még így is szánalmas

2016. február 24. 17:15 sajó d. 101 komment

11118165_9784fd0d162604848734a77129488a07_wm.jpg

Nagyon komoly politikai üzenete van annak, hogy egyértelműen a Fideszhez és a Fradihoz köthető kopasz verőemberek akadályozták meg az MSZP egyik politikusát abban, hogy beadhassa a népszavazási kérelmét a vasárnapi zárva tartás miatt. Az ügy még a jobboldali sajtó egyes részein is kiverte a biztosítékot, de még Orbán Viktor is azt mondta cinikusan a mai rendkívüli sajtótájékoztatóján, hogy ilyen nem történhet meg még egyszer. Ezek után tessék megtippelni, hogy az adófizetők pénzéből működő, elvileg közszolgálatot ellátó állami híradó hogyan mutatta be a történteket. Spoiler: sehol nem voltak fradista verőemberek, nyugi.

A Vastagbőr tette fel a Híradó adását, amiben

  • az ezer szállal a Fideszhez köthető idős nőt, Erdősinét egyszerűen csak szimpla magánszemélynek nevezik, majd aztán a blokk végén hozzáteszik, hogy ugyan volt fideszes politikus felesége, de a férje legutóbb már a fideszes jelölt ellen indult a választásokon és nyert
  • a kopasz verőemberek csak "már reggel sokan voltak az épület előtt" kommentárt kapták
  • Nyakó nem a Fradi Securitys verőemberek miatt maradt le a beadványról, hanem csak másodikként ért oda
  • aztán a narrációban a semmiből megemlítik, hogy az ellenzéki politikust akadályozó férfiak egyszerre távoztak az épületből, de senkinek nem mondtak semmit például arról, hogy miért nem adták le a szép kis kék mappácskáikat

Arról természetesen egy szót sem szólt a Híradó, hogy miért volt ott egy rakás fradista biztonsági, miért egy fideszes politikus felesége adta be a beadványt, miért nem ment ki sem a rendőrség, sem az intézmény biztonsági szolgálata, hogy miért volt a kopaszok mappájában Erdősiné beadványa, hogy mit keresett a helyszínen Varró Ádám, Kubatov Gábor titkárának gimnáziumi osztálytársa, és úgy alapvetően, hogyan tudta mozdulatlan arccal végigmondani az egészet Németh Balázs úgy, hogy nem okádta tele a saját lelkiismeretét. Az már tényleg csak bónusz, hogy az angol nyelvű verzióba már csak termelési hírek kerültek.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.02.24. 17:31:16

A közmédia a legalja, a Fidesszel együtt, de úgy látszik, ezek kellenek a birkanépnek.

egy_kommentelo 2016.02.24. 17:33:22

mit is váruk tőlük???

2016.02.24. 17:46:50

Kedves Index, ugye Ti sem vártátok, hogy a Híradó azzal lesz tele, hogy Kubatov felhozatta az embereit Szolnokról, hogy megvédjék a rőzseszedő nénikét és mellékesen jól meghágják Nyakó "wellnesséhségmenet" Istvánt.

furdancs (törölt) 2016.02.24. 18:06:13

Szegény Németh Lajos, aki alapvetően egy jó kedélyű, rendes ember. Milyen szarul érezheti magát, hogy a fia naponta adja az arcát ezekhez a hírhamisításokhoz.

Trackers 2016.02.24. 18:22:09

Miért lenne kötelessége mindenkinek a ballib konteót ismételgetni ?

A tény az tényleg annyi mindösszesen, hogy a nő, annak a faszinak a férje aki a Fidesz ellenében indult és nyert,
Egyes hírek szerint (nem ballib hírek, mert ezt a ballibek titkolták el), nagyon csúnyán összeveszett a Fidesszel azért lépett ki, és indult ellenük.

Persze ez így nem illik a ti konteótokba Sajókám, így ezt nem közlitek.

Viszont hogy kifogásoljátok, hogy nem az általatok feltételezett formában, adták le mások a történetet, az inkább röhejes.

Mi van ha egy Fideszt utáló széljobb gárda akarja a Fideszt lejáratni ?

Hogy csak egy konteót mondjak én is a több tucatból ?

Hogyhogy nem ezt adtátok elő az indexen Sajókám ?
Hogy képzelitek, hogy nem Trackers konteóját írjátok le ?
ENniyt a ti függetlenségetekről.. :DDDD

Trackers 2016.02.24. 18:36:56

@Trackers:

De most komolyan vegyük át, hogy mi az amit biztosan tudunk...

- A nő férje Fideszes volt.

- A nő férje annyira összeveszett a Fidesszel (egyes híradások szerint nagyon csúnyán), hogy kilépett, és a Fidesz ellenében indult a választáson, majd nyert is.
(Ez mellesleg minden ballib összefoglalóból kimarad, mert nem illik a konteóba)

- Volt ott egy rakat kopasz, akiket bárki bérelhet pénzért.

- A kopaszok között volt olyan, aki már rendezett Fradi meccsen
(Ez utóbbit csak a teljesség okán írom le, de nincs relevanciája.
Ugyanis ugyanígy rendezhettek Gyurcsány fellépésen is akár, vagy a Szigeten. A Securitysok mennek egyik helyről a másikra, ahol éppen van meló)

Ezen túl mit tudunk ?
Már a konteón kívül ?

neduddki21 2016.02.24. 18:39:44

@Trackers: Például azt, hogy az egyik kopasz dossziéjában a nő által aláírt népszavazást kezdeményező levél volt.

n3spr3ss0 2016.02.24. 18:58:34

@Trackers: Azért indult függetlenként,mert így biztosabban nyert.Attól még hithű fideszes.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.02.24. 19:13:04

@neduddki21:

Azt tudjuk, hogy a nő rendelte (bérelte pénzért) a kopaszokat, hisz őt védték, és az ő beadványa volt a dossziéjukban.
Ez igaz.

De a kérdés az, hogy a nő kinek a kottájából játszik, és ez az a kérdés, amire több tucat konteó létezik.

Miért épp a ballibek és a Sajó által terjesztettet kellene elhinni ?
Csak ?

lógás Hugó 2016.02.24. 19:14:29

Az index videójából kimaradt az a jelenet ahogy éppen megakadályozzák Nyakó Istvánt a kopaszok hogy beadja a kérdését.
Sőt én egy ilyen videót sem láttam erről. csak előtte és utána... Vajon miért?
Csak egy olyat láttam hogy az újságírók kérésére odamegy akadálytalanul a blokkolóhoz, majd visszaáll a helyére.
Szerintem esze ágában sem volt semmit beadni elsőnek.

johnnylightning 2016.02.24. 19:21:29

Lehet. hogy én nagyon nem értem ezt a dolgot....ugyanazt a kérdést adta be a nő, amit az mszp-s is akart...akkor? Egyértelmű, hogy az mszp-nek nem a népszavazás a fontos, és nem az emberek, csak ők akarják beadni, hogy ezzel lehessen majd haknizni, hogy nekik köszönhető, ha netán lesz népszavazás és ők intézték el, nélkülük ez nem jött volna össze, stb.

kószák egyike 2016.02.24. 19:47:15

"Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt érdemel."

Joseph de Maistre

neduddki21 2016.02.24. 19:48:39

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Cui prodest? Kinek az érdeke? Hányadik alkalommal akadályozzák már meg az MSZP-t a népszavazás kezdeményezésében? És ugyan miért?

neduddki21 2016.02.24. 19:49:21

@lógás Hugó: Talán mert a korábbi kezdeményezést pont amiatt kaszálták el, mert a gomb mellett állt?

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.02.24. 19:52:02

@neduddki21:

És a botrány ami ezután jött, amiről tudni lehetett hogy lesz, hisz ki lehetett darabra számolni, hogy minden média jelen lesz, az kinek az érdeke ?

Nem lényegesebb véletlen a botrány és következményei, mint egy szaros vasárnapi nyitvatartásnak a vélhetően érdektelenségbe fulladó népszavazása ?

Trackers 2016.02.24. 19:58:36

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Azt azért tegyük hozzá, hogy ez is csak egy konteó.
Ami legalább olyan hihető, mint az indexes, Sajóék által erőltetett.

És még létezik ezekből több tucat. Soros Gyuritól a Jobbikig. Mindenkinek amiben hinni akar.

Szóval kár ezért valakit kárhoztatni, hogy nem közli az index feltételezését.
Lehet jó és alapos okkal is, épp elég dolog miatt fikázni az M1-et.

lógás Hugó 2016.02.24. 20:04:28

@neduddki21:

OK. De hol a videó ahogy a kopaszok akadályozzák. Mert előtte is van meg utána is. És az Index pont ezt kihagyná?

Netuddki. 2016.02.24. 20:38:29

@Trackers: "Mi van ha egy Fideszt utáló széljobb gárda akarja a Fideszt lejáratni ?"

Azóta bebizonyosodott, hogy a fideszt vagy nem érdekli, vagy ők rendezték. Lásd a gazda sajtótájékoztatóját agyhalott.

Netuddki. 2016.02.24. 20:40:55

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: "egy szaros vasárnapi nyitvatartásnak a vélhetően érdektelenségbe fulladó népszavazása ?"

Ezt az agitpropot meg ki találta ki? A kubatov vagy a takonyárpi? Balfasz fideszesek, tolvaj fideszes balfaszok!

csak egy néző 2016.02.24. 21:07:26

Tegnap és ma is a déli M1 kanális Híradója a 30 percből kb. 20 percig csak a migrikkel foglalkozott és kapcsolgatták a külföldön tartózkodó tudósítóit. Majd jött a szokásos, hogy szárnyal a gazdaság, 5 percben, majd 2 percben megemlítették, hogy a szocik megint lekéstek a beadásról és időjárás.
A magyar idők nevű szaron pedig szót sem érdemelt az egész. A kis Ge..i Fodor pedig a fos oldalán ezzel az egy mondattal emlékezett meg:
"A magyar emberek akarata állíthatja meg Brüsszel ámokfutását."

Szánalmas bagázs az egész kormánymédia.

Fedup Sári 2016.02.24. 21:20:00

@johnnylightning: Egyrészt a beadott kérdés az ellenkezőjét kérdezi, mint a lekésett. Másrészt pedig, ha az őszhajú asszony kérdését hitelesíti a hatóság, akkor hónapokig gyűjtheti az aláírásokat, de nyilván nem fogja, vagyis népszavazás végül nem lesz, de ezzel hónapokig késlelteti a dolgot. (Más pedig nem gyűjtheti helyette össze a kellő számú aláírást, csak a nála lévő aláírásgyűjtő ívek érvényesek.)

Peterpapo 2016.02.24. 21:32:40

@Trackers: @Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Annyira szánalmasak vagytok. hogy az elmondhatatlan. De tényleg.

worxland 2016.02.24. 21:39:47

Szégyen és gyalázat a médiára nézve, hogy a kopaszokról a legrészletesebb infót a kuruc.info-n találni. Nem fogom belinkelni azt a szenny-oldalt, de még az ottani szélsőjobbosok számára is vállalhatatlan bűnözők voltak tegnap az NVI előtt. Tételesen kikerestek 3 delikvenst, érdemes megnézni.

Pop40 2016.02.24. 22:10:36

@csak egy néző:

"majd 2 percben megemlítették, hogy a szocik megint lekéstek a beadásról"

Zseniális megfogalmazás.

Ha a kopaszok agyonverték volna a szocit, a "köz"tv akkor is így konferálta volna be, hogy a szocik lekéstek a beadásról.

Ja, akinek 10 kopasz elállja az útját és ellökdösi, azzal megesik, hogy lekésik a beadásról.

apanna 2016.02.24. 22:14:09

Ez nem igaz. Tegnap a 16 órás híradóban biztos hogy leadták részletesen. Bakker, miért kell állandóan csúsztatni? Kész hírcsárda lett az egész index.

apanna 2016.02.24. 22:17:14

@Pop40: nem lökték fel, erről nem csak híranyag van de a belső kamera is mindent rögzített. Ez egyedül annak áll érdekében, hogy balhézzon, aki buktatni akarja a kormányt. Jó nagy vihar a biliben, előre megtervezve.

Pop40 2016.02.24. 22:19:47

@Trackers:

"Mi van ha egy Fideszt utáló széljobb gárda akarja a Fideszt lejáratni ?
Hogy csak egy konteót mondjak én is a több tucatból ?"

Jaj, de humoros vagy, kiscsillag.

Ha nem a magad hülye képzelgéseivel lennél elfoglalva, hanem mondjuk megtanultál volna olvasni, előrébb lennél.

index.hu/belfold/2016/02/23/kubatov_biztonsagi_emberei_probaltak_nepszavazasi_kezdemenyezest_beadni/

TÉNY 1:

"Kiderítettük, hogy a kopasz férfiak egy csoportja a civil életben is barátságban állnak, Facebookon kommentelik egymás fotóit, és többeknek ugyanaz a munkahelye: a Fradi Security. Ez a szervezet az FTC rendezvényeinek őrző-védő feladatait látja el, hivatalos a klubhoz tartoznak, a főnökük így Kubatov Gábor, a Fidesz egyik alelnöke."

TÉNY 2:

"Érdekes, hogy szintén a Fradi Security néhány tagja teljesített civil szolgálatot a Fidesz-székház udvarán, amikor tüntetők próbáltak bejutni az épületbe. Akkor civilben ott volt Sz. Ferenc is, akit korábban gyilkosság miatt elítéltek. "

TÉNY 3:

"A most szolgálatot teljesítő kopasz férfiak egyike Cs. Mihály, szolnoki Ferencváros-alkalmazott, legalábbis a Facebook-oldalán ezt írja. Információink szerint ő az egyik kisfőnöke a Fradi Securitynek"

TÉNY 4:

Kubatov emberei, egy fideszes nyanya népszavazási lapjára pontosan hajazó mappákkal megjelentek az iroda előtt, és köztörvényes módon megakadályozták, hogy mások olyan kérdést terjesszenek be, amikkel megvalósul az a népszavazás, amin a fidesz nagyjából garantáltan akkorát taknyol, mint az ólajtó.

Foglaljuk össze: Fideszes főnök fideszhez köthető emberei fidesznek kedvező dolgot csináltak.

Mire következtetsz ezekből, kiscsillag?
Valami fideszt utáló széljobb gárda felbéreli Kubatov embereit azért, hogy tegyenek egy szívességet a fidesznek?

Életszerű.
Mármint annak, akinek az agykapacitása ostoba konteókig terjed.

Pop40 2016.02.24. 22:22:58

@apanna:

Miért kéne fellökni, ha odaáll elé 10, szekrény méretű kopasz, és elállja az útját?

" Ez egyedül annak áll érdekében, hogy balhézzon, aki buktatni akarja a kormányt"

Gondolom, most az a lemez jön, hogy tulajdonképpen a szocik a felelősek azért, amiért fideszhez köthető alvilági kopaszok megakadályozták, hogy leadjanak egy népszavazási kérdést.

ropile 2016.02.24. 23:48:12

Ez hangulatkeltés; persze, hogy nem kerültek be, hiszen egyiknek sincs Kossuth díja, ami alsó küszöb.!.!

V.János78 2016.02.25. 01:19:57

Ez a kopaszos Fidesz-akció valóban undorító volt, de álljon már meg a menet!Akkor most helyreteszem kicsit a dolgokat.
A most a kormánypárti médiát kritizálók hol a fenében lapítottak, kussoltak, amikor 2002-2010 közt ugyanilyen elfogult, és hazug volt a köztévé az MSZP uralma alatt? Őskomcsi Napkelte, Aczél Endre, Baló, Friderikusz és marhára hiteles, elfogulaltan társai... Sok az MSZP-SZDSZ számára kínos hírt ugyanígy elhallgatott a közmédia! Ugyanilyen felháborító volt,ahogy Gyurcsányt mesterlövészek, kommandósok védték a nép haragjától a nemzeti ünnepeken,beszédein, amikor ártatlan járókelőket, fiatal lányokat is bevittek a rendőrségre,megalázóan bántak velük,pedig csak a FIdesz-tüntetésbe keveredett járókelők voltak 2006 őszén!!! Volt,hogy gyorsétteremből, kávézóból rángattak ki olyanokat, akik nem is tüntettek! A tüntetők közül szemeket lőttek ki,maradandó sérüléseket okoztak a rendőrök, Révész Máriuszt is megverték, akin a nagy liberális Kuncze gúnyolódott,hogy "Mártíriusz".EZEKRŐL UGYANÚGY KUSSOLT AZ AKKORI BALOS KÖZTÉVÉ,MINT MOST A FIDESZES KOPASZOKRÓL!
Sajnos a közmédia mindig a mindenkori hatalomé,kormányé...

Hajdú Intercity 2016.02.25. 02:26:03

Lehet, hogy a negligálással, tulajdonképpen a köztévé ismerte be, hogy szó sincs provokációról, ez az egész tényleg az, aminek első blikkre is látszik?

Pop40 2016.02.25. 02:41:49

@messi24:
A helyzetértékeléssel egyetértünk.
Szavazni mennék én is - csak sajna nem nagyon látom, hogy kire kéne.

RobertThorn_ 2016.02.25. 05:21:44

az 'őskomcsi napkeltébe' - aminél randább küllemű műsort azóta se lehetett látni, a vasárnapi Lakat T. féle ámokfutást meg már tényleg csak a legperverzebb nézőknek volt ajánlott követni - csak és kizárólag az nem mehetett be, aki nem akart. márpedig a fidesz nem akart, nekik kényelmesebb volt a - frissen, általuk és nekik alapított - HírTVben nyilatkozgatni, mert ott tudták, hogy nem kaphatnak olyan kérdést, amibe egy kicsit is bele kellene izzadniuk - ez pedig nem Gyárfásék sara, akármennyire is nekik szeretné a fél ország ezt tulajdonítani.

anyo05 2016.02.25. 06:55:42

Hazugság, benn voltak!!!!!

citrix 2016.02.25. 07:29:46

Nemzeti Hazugsággyár 80 milliárdnyi közpénzből. Köszönjük Kedves Vezető, tovább a Lenini úton (a szakadék felé).

apanna 2016.02.25. 07:32:08

@Pop40: ja itt minden a fideszhez köthető. De csak a csőlátásuaknak, akik gyűlölik a Fideszt. Egy népszerűségét vesztett pártnak nem érdeke ilyen balhé. Aki mást mond az vagy kurva naív, esetleg csőlátása van, vagy annyira gyűlöli a Fideszt, hogy ezért mindent bevállal.

apanna 2016.02.25. 07:37:30

@RobertThorn_: na igen, a napkeltében, ahol három barom nekiesett egy fideszesnek, majd örömtáncot lejtettek, hogy sikerült kicsinálni a riportalanyt. Amikor saját emberük nyilatkozott a kérdéseket is hozzá igazították. És mindezt a köztévében. A hírtv magáncsatorna. Érzed a különbséget? Biztos nem...

Nevoeiro66 2016.02.25. 07:43:33

Honnan derül ki Sajó részére,, hogy "verőemberek" a kopaszok? Aki nagydarab és kopasz, az szükségszerűen ver?

Virág et. 2016.02.25. 08:15:01

@Trackers: Téged remélem ezért fizetnek. Egyébként szórakoztatóan egyszerű vagy. :) Nem is érdemes vitatkozni veled, annyira nem vagy vitaképes. Se te, se az a másik szerencsétlen. Folytassátok, mert titeket olvasni egyike a legszórakoztatóbb dolgoknak ma az interneten!

Segítek még: gyurcsánykottája, sorosgyörgy, kinekazérdeke.

Szívesen. :)

Virág et. 2016.02.25. 08:17:56

@Nevoeiro66: Teljesen igazad van. Én pl. abban a szteroidtoronyban, aki x évet ült és nemrég szabadult és anális örömökkel udvarolta körül Nyakó Istvánt (nem ezekkel a szavakkal), a kezében egy feltehetően üres mappa volt, de beadni nem adott be semmit, na abban én pl. a Bécsi Filharmonikusok egykori karmesterét ismertem fel.

Milyen kicsi a világ, mi? Még szerencse, hogy te itt vagy nekünk, lángoszlop az éjszakában, és rámutatsz a lényeges részletekre.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.02.25. 08:26:46

@Pop40:

Tisztázzunk akkor pár dolgot.
Ha te azt hiszed, hogy a kopaszok valakinek a két szép szeméért mentek oda, és nem pénzért akkor szerintem óriásit tévedsz.
Viszont ha kopaszokat bérelsz azok vélhetően dolgoztak már meccsen.
Egyetemista koromban én is dolgoztam meccseken, koncerteken, még Fradi meccsen is.

És ha pénzt fizetett volna valaki azért, hogy egy általam soha nem látott öreg mamit kísérjek a választási irodába, akkor elkísértem volna.
Tudva, hogy az összes média ott lesz, csak sok pénzért tettem volna ezt meg.

Viszont abban biztosak lehetünk, hogy a kopaszokat valaki fizette.
És mivel Erdősné mappáit hurcolták, Erdősnét védték, és neki segítettek, azt hiszem nem túl meréz feltételezés, hogy Erdősné fizette őket.

Az egyetlen kérdés, hogy Erdősné kinek dolgozik.
A többi az konteó.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.02.25. 08:35:16

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Menjünk tovább.

Odáig eljutottunk, hogy a kopaszokat Erdősiné fizette.
Nomármost teljesen nyilvánvaló, hogy bérelhetett volna az Újpest, az MTK, vagy akár a Walton, vagy más biztonsági cég emberei közül is megfelelő számú kopaszt, ugyanúgy, ahogyan azt megtette a Fradi emberei esetén.

Erdősiné tudta hogy botrány lesz az ügyből.

És azt is tudta, hogy a Fradi Kubatovhoz kötődik, azaz csak egy értelme volt annak, hogy éppen a Fraditól bérelte a kopaszokat, nevezetesen, hogy Erdősiné nagyobb balhét akart.

Ismétlem..
Az egyeteln kérdés, hogy Erdősiné kinek dolgozik.

Tekintve hogy a férje papucsban a Fideszzel, nem hiszem hogy nekik.
De persze mindenki abban hisz amiben akar.
Még te is, meg Sajó is.

polpetti 2016.02.25. 08:44:33

Ez azért több, mint érdekes. A kormány tudta, hogy ott lesz a sajtó, ezért megszervezett egy olyan akciót, amivel saját magát jártja le és az ellenzéket tünteti fel jó színben? Pffff, hát persze! Azokat a kopaszokat bárki felbérelhette. BÁRKI. Túl sok minden mutat a kormány irányába ebben az ügyben. Ez az egész balhé nem az ő érdekükben áll, hanem az ellenzékében. Gondolkozzatok már egy kicsit!

Virág et. 2016.02.25. 08:47:45

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Soros fizette szerintem. Ő szponzorálta a Fidesszel papucsban lévő nénit akkor is, amikor a rezsicsökkentés egyik plakátarca lett.

Ezek a Fidesszel papucsban lévő polgármester-feleségek már csak ilyenek. Folyton a gyűlölt pártnak akarnak kedvezni. Ez olyan szeretem is meg nem is viszony.
Soros, a vérszívó, meg ezzel visszaél. A gazember.

Abban is igazad van, hogy Kubatov Fradi Securityját bárki felbérelheti. Például Soros György, nekem is ő ugrott be elsőnek (véletlen? aligha!). Konteó ez, nem vitás.

Virág et. 2016.02.25. 08:50:16

@polpetti: A kormány tudja, hogy itt vagy te, a törökgábor, a mandiner, meg a többi aki majd mosdatja őket. Meg ott vannak mások, akik kifejezetten örülnek is neki, mint a Bencsik.

Ennyi a kormánynak elég. A többi ember úgysem része a NER-nek.

(Egyébként meg tényleg viccesek vagytok. :) Remélem nem csak egy ember öt különböző nicken, aki produkálja magát, hanem tényleg van öt ilyen ember ebben az országban.)

Mad Mind 2016.02.25. 08:56:04

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
Ha ennyire biztos lenne a dolog a fidesz sem égetné magát ezzel a cécóval. Pont azért akadályozzák, mert még a fideszesek jó része sem ért vele egyet.
Persze te kivétel vagy.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.02.25. 09:01:00

@Virág et.:

Nézd Virág...
Én azt hiszem korrektül írtam le az érveimet.

Te is tudod, hogy a kopaszokkal senki nemtárgyalt Ersősinén kívül más, és tőle kapták a pénzt.
Bárkinek is dolgozik Erdősiné, az tutira Erdősinén keresztül intézte a kopaszokat, mert semmi szükség rá, hogy 10 izomagyú barom, elkottyincsa azt hogy ki ő valójában.

Azaz mint ahogyan említettem az egyetlen kérdés, hogy Erdősiné kinek dolgozik.
Az pedig hogy Fradista kopaszokat béreltek aegyértelműen arra utal, hogy még nagyobb botrányt akartak.

Ezt nem annyira nehéz észrevenni.
Ebben eddig semmi konteó nincs.

A konteó ezután kezdődik.
Nevezetesen hogy kinek dolgozik fenti tények figyelembe vételével Erdősiné ?!

Sorosnak sem kisebb az esélye mint a Fidesznek.
Logikai alapon, értelmet adva a törtténetnek szerintem a Fidesznmek van a legkisebb odsza, annak ellenére, hogy jelenleg mindenki rá fogadna.
Hisz ez volt a cél.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.02.25. 09:04:03

@Mad Mind:

Maygarországon még a KÁP esetén se lett érvényes a népszavazás (bár picivel az igenek győztek).
Lehet hogy győzne a zárvatartás megszüntetése, de hogy érvénytelen lenne a népszavazás arra fogadnék.
Semmilyen jelentősége nincs a kérdésnek.
Még akár a Fidesz is kihátrálhat emögül bármikor, ha minden kötél szakad.

RobertThorn_ 2016.02.25. 09:04:49

@apanna: Én eléggé úgy emlékszem, hogy pl. Seszták Ágnes rendszeresen ott volt a kérdezők között, meg egy másik, magasabb fószer is ott volt elég gyakran, de az ő nevére nem emlékszem. Egyikőjük sem épp bólogatni vagy alákérdezni ment be, amikor szocis interjúalany volt soron - nem mintha Tarlóson kívül fideszes a műsor utolsó pár évében egyáltalán megjelent volna arrafele, ha egyszer jóformán parancsba volt nekik adva, hogy oda nem mehetnek...

És ez simán lemehetett akkor a köztévében. Meglehet még így sem volt kiegyenlítve a mezőny a két szembenálló fél számára, s nyilván inkább a szocik felé lejtett a terep (már csak a műsorvezetők miatt is). De legalább volt rá szándék és lehetőség, hogy a másik oldal is megszólalhasson.

A mai köztévében erre erőfeszítést hol láthatunk? Bár, ha az, ami ma megy nem zavar, akkor gondolom a 8-9 évvel ezelőtti állítólagos állapotok sem kellenének, hogy úgy igazán nagy megrökönyödést okozzanak..

shawshank 2016.02.25. 09:16:18

Annyira hüjjék vagytok!Ez is Gyurcsány volt!!!
Így töketlennek tudta mutatni az MSZP-t és a saját oldalán meg tud szabadulni az ellenféltől. És be tudta sarazni a Fideszt, hogy milyen aljas demokrácia ellenesek!
;)

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.02.25. 09:18:56

@RobertThorn_:

Akkor nézzük a tényeket.

Az MSZP-SZDSZ alatt, az akkori ellenzék és a kormánypártok szereplési aránya 30% - 70% volt a kormánypártok javára.
Ezt meg is indokolták azzal, hogy 1/3 idó az ellenzéki pároknak, 1/3 idő a kormányt alkotó pártoknak, és 1/3 idő a kormánynak.

Jelenleg ez az arány közel 50-50%.

A hírek temtaizálásában pedig semmi különbség nincs egyik vagy másik kormány fele.
MIndkét esetben a szervilizmus győzött kétségtelen.

drover(fanyul társa) 2016.02.25. 09:19:16

Két dolgot szögezzünk le.. A FIDESZ "szürke" hírszerzése, kommunikációs szervezete és a nyilvánvalóan szervezett "gyors reagálású" akciócsoportja(i) kitűnően működnek. Le a kalappal. Ezt tetszik - nem tetszik el kell ismerni.
A másik hogy a szocialisták megérdemlik az állandó orrba vágást. Ha egy fontos dologban akarnak eljárni, az rendben van hogy 6 óra valahányra odabillegek kényelmesen, álldogálnak szerencsétlenül és sivalkodnak mint egy óvodás? Nem! Fogok egy kempingszéket és odaülök az ajtóba egy termosszal meg egy zacskó szendviccsel másodmagammal, és várom az ajtó nyílását! De hát a reggeli szalonnás-gombás tojásrántotta meg a jó kávéi nem maradhat el, minden csak azután jöhet úgy látszik. Az a bajuk hogy mindent így csinálnak.! Mindenről lekésnek, mindent benéznek, a csiga reagálási sebességben F1 gép hozzájuk képest. Ja és semmiből nem tanulnak, és nem is hajlandóak.
Pont.

shawshank 2016.02.25. 09:22:04

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Egyetlen aprócska jelet mutass arra, hogy a Sorosnak ehhez köze van! Legalább egy aprócska feljegyzést, cetlit egy Soros értekezletről, vagy valamit!
Értem én hogy kell nektek a GONOSZ, mer a nélkül nem tudjátok magatokat pozícionálni az életben, de könyörgöm segíts sötét világomba fényt gyújtani, hogy ez hogy jött ki! Esetleg jobban kellett volna figyelnem a chemtraileket, mert ott volt a rácsukban az üzenet, vagy mi?

magaslabda 2016.02.25. 09:23:17

Ezzel az elhallgatással épp az vált nyilvánvalóvá, hogy merről fúj a szél!

drover(fanyul társa) 2016.02.25. 09:29:11

Az lemaradt, hogy előző este odaülök.. bocsánat.

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
Amit ír az igaz. Ezeket a vitézeket fel lehet bármire bérelni, ebből élnek. Behajtás, megdádázás nyom nélkül, figyelmeztetés nyomós érvekkel stb-stb. Gondolom senki nem gondolja, hogy munkahelyi fizetésből telik az életmódjukra és a kocsikra. (NAV?) DE az is nyilvánvaló, hogy ezt "szabadidejükben" teszik.. Amolyan " had játszanak a gyerekek, hagyjuk őket örülni" elv alapján. Amire igazán szolgálnak, amire a gazdájuk rendszerben tartja őket, azt majd egy komoly politikai affér esetén megtapasztalja a rendszer "ellenfele".

közösperonos átszállás 2016.02.25. 09:37:24

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: "Jelenleg ez az arány közel 50-50%."

Ez nem igaz, de durván nem igaz. 444.hu/2016/02/04/a-kozmedia-nem-tud-hibazni-ha-a-kormanypropagandanak-kell-egy-kis-helyet-szoritani

Ráadásul ha azt nézed, a Híradó jelenlegi két percében Nyakó szerepelt, fideszes meg senki, tehát hozzá fogják számolni (mivelhogy oda is kell számolni), tehát még a 70-30 (80-20, 90-10 stb.) is úgy néz ki, hogy a Fidesztől olyat mutatunk, ami a Fidesznek kedvező, az MSZP-ről meg olyat, ami a Fidesznek kedvező.

Ja, és a pre-2010-es közmédia az nem csak a Nap-kelte, a Vasárnapi hírek pl. akkor is élt és virult.

Reszelő Aladár 2016.02.25. 09:38:25

Maga az akció eléggé visszás volt, de végig legális maradt.
Amúgy a liberális jogvédő énem azt kérdezi, hogy Erdősiné mióta közszereplő, meg lehet-e hurcolni bárkit egy ilyen tettért, miért a férjétől vár a sajtó magyarázazot.
Lehet gyönyörű összeesküvős gtafikákat gyártani, de igen messzíről látszik, hogy ez a Fidesz műve.
A kérdés az, hogy akkor most már nincs is demokrácia? Pedig pont tegnap írtak ki egyet, ami talán a vasárnapi zárvatartásnál is fontosabb.
Amúgy azt szeretném megjegyezni, hogy egy magát balosnak tartó párt a szakszervezetekkel kéz a kézben nyomul, hogy ismét lehessen vasárnap is dolgozni. Az indok pedig a pótlék. Pedig akár azért is küzdhetnének, hogy emelkedjenek az alapfizetések. Ezt ellenzékből kiharcolva még talán páran el is gondolkodnának, hogy mocorog ott is valami. De ők azért küzdenek, hogy apa/anya ismét mehessen melózni. Ez egy gyereknek miért is jó?

közösperonos átszállás 2016.02.25. 09:52:58

@Reszelő Aladár: "Maga az akció eléggé visszás volt, de végig legális maradt."

Ez felvet néhány kérdést, Counter nagyon jól megfogalmazta a Mandineren, hadd idézzem:

"Szóval tulajdonképpen bárhol, bármilyen közintézményben számíthatunk arra, hogy ott megjelenik a közintézmény által biztosított joggal élést lehetetlenítő, vagy akadályozó számú és elhelyezkedésű, ámde a közintézmény által biztosított jogát nem gyakorló, a közintézmény feladataival kapcsolatban nem álló nagytestű demokrata és addig vannak ott, amíg a közintézmény biztosította joggal az általuk előnyösebbnek nem talált fél nem él előbb?

Teszemazt ha egy ingatlannyilvántartási bejegyzési kérelemmel kocogok a földhivatalba (papíralapon), akkor tűrni vagyok köteles, ha a földhivatal előterében éppen dominóznak a nagytestű demokraták és ezért kénytelen vagyok megvárni, amíg az érintett ingatlanra vonatkozó más jogosultak lépnek be (mert őket udvariasan átengedik, engem meg nem)?

Ha hatósági árverésre igyekszem, tűrni vagyok köteles, ha nagytestű demokraták beszorulnak az árverési helyiség ajtajába és ezért az árverésen részt vennem nem áll módomban?

Az nyer, aki nagyobbra szteroidozta magát és nagyobb sereggel érkezik, ez az új, polgáribb és őszintébb demokráciánk, a politikai közösségépítés régi-új, valódi európai minősége?"

csak egy néző 2016.02.25. 10:09:48

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
Szerintem pedig tuti, hogy gyúúúcsány van a háttérben.
Nem tudom emlékszel e 2015. októberében is egy teljesen ismeretlen tordasi kisbolttulajdonos ébredt arra, hogy neki egy vasárnapi nyitva/zárva tartás ügyében kérelmet kell beadnia és másodpercekkel megelőzte a szocikat, erre, most mit ád a teremtő, most Herceghalmon ébredt reggel a banya, aki persze nem beszélget ilyen dolgokról a volt fideszes polgármester férjurával, hogy neki sürgősen bérelni kel, 20 kopasz köcsögöt és nem valami no name biztonsági cégtől, hanem egyenesen a fradi biztonsági cégétől és gyorsan felhívja Varró Ádámot, hogy ugyan kísérje már el magánügyének intézésére az NVI irodájába.
Ugye komám ez teljesen életszerű?

mandiner.hu/cikk/20151022_vasarnapi_zarasert_kampanyolt_vasarnap_is_nyitva_van_a_boltja

csak egy néző 2016.02.25. 10:13:34

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
Egyébként pedig nézd meg Pálffy Ilonka néni vergődését, főleg a szemét és a mimikáját figyeld, mert magáért beszél.

www.atv.hu/videok/video-20160224-palf

És itt szintén a szemét és az arcát figyelj a kis Gergőnek.

www.atv.hu/videok/video-20160224-gulyas

Atanos 2016.02.25. 11:22:30

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Komolyan mondom egyeseknek az se tűnne fel ha kilopnának alóla mindent a kedves hőn imádott politikusai annyira mindent elhisznek nekik. Szánalmas...

Atanos 2016.02.25. 11:26:05

@johnnylightning: Te is baromira figyelsz... A nő azt adta be, hogy maradjon-e a zárva tartás... Úgy, hogy nem egészen ugyan az... Az meg csak szerinted nem gyanús, hogy ez volt már vagy a 3. eset, hogy valaki rejtélyes módon megelőzte az ellenzéket... Érdekes ha annyira akarná a FIDESZ a népszavazást már lett volna. Ebből nekem az jön le, hogy direkt csinálják... De olyan kérdésben népszavazást tartani ami alkotmányellenes azt kell mi?... PFFF...

Atanos 2016.02.25. 11:37:56

@V.János78: Azt én a helyedben nem emlegetném fel annyira, mert Viktornak lehetősége lett volna közölni, hogy randalírozók jönnek erre fele szóval, aki nem akar problémát magának induljon el előbb haza... Ettől függetlenül amit a rendőrök csináltak akkor az nem volt teljesen korrekt, de ne csináljunk úgy mint ha nem tudta volna jól a FIDESZ, hogy mi történik... Csak éppen szartak rá...

Atanos 2016.02.25. 11:47:41

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Most már baromira érdekelne honnan szedted azt, hogy a mami bérelte fel a kopaszokat... Ja értem ez nem konteo csak éppen bizonyítani nem tudod. Nevetséges vagy. :D

Pop40 2016.02.25. 11:49:32

@apanna:

" ja itt minden a fideszhez köthető."

Nem, öreg. A Kubatov-féle kopaszok (amely banda anno a fidesz székházát védte) megjelenése, és egy fidesz számára kényes szavazás törvénytelen megakadályozása biztos nem a fideszhez köthető.

Most, hogy mondod, szerintem az mszp rendelte oda Kubatov kopaszait, mert Nyakó szerette volna, ha meglökdösik kicsit.

"Egy népszerűségét vesztett pártnak nem érdeke ilyen balhé."

Az biztos. De egy 100% eséllyel elbukott népszavazás még kevésbé érdeke.
Érdekes módon Viktorkád mindig csak akkor akarja megtudni a zemberek véleményét, mikor ugyanazt mondják, amit ő.

Jó dolod a szemellenző, csak kicsit mélyre húztad. Bármennyire benne vagy a fidesz seggében, van az a mocsok, amiből még így sem tudod őket kimosdatni.

Atanos 2016.02.25. 11:51:01

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: 50-50%?! Te ezt honnan vetted? :D Nevetséges vagy. :D

Pop40 2016.02.25. 11:54:55

@Nevoeiro66:

Biztos nem azok voltak.
Azok a kopaszok, akik fenyegetően elállták Nyakó útját, és „Mi van, félsz? Megbaszlak.” - szövegeket nyomtak, biztosan nem verőemberek voltak.

Szerintem a helyi családsegítő szolgálat emberei lehettek, vagy az ottani papnövendékek mentek ki kicsit levegőzni.

Szerinted is, ugye?

Esély épp annyi van rá, mint arra, hogy azért lötyög valami ész is abban az IQ-hiányos fejedben.

Pop40 2016.02.25. 11:56:48

@Virág et.:

"Segítek még: gyurcsánykottája, sorosgyörgy, kinekazérdeke."

Már állatira várom azt a percet, mikor a sok szerencsétlen fideszbérenc közül valamelyik benyögi, hogy Kubatov kopaszait tulajdonképpen csak Gyurcsány rendelhette oda. :-))

Pop40 2016.02.25. 12:03:54

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

"Ha te azt hiszed, hogy a kopaszok valakinek a két szép szeméért mentek oda, és nem pénzért akkor szerintem óriásit tévedsz."

Szép is az, mikor egy senki által nem állított állítást sikerül megcáfolnod.
Mutasd már meg, kérlek, hol írtam én olyat, hogy a kopaszok ingyen voltak ott?
A kérdés ugyanis nem az volt, ingyen voltak ott, vagy sem, hanem hogy ki fizette Kubatov kopaszait, hogy akadályozzák meg a fidesz számára ótvar nagy égést hozó népszavazást.

"És ha pénzt fizetett volna valaki azért, hogy egy általam soha nem látott öreg mamit kísérjek a választási irodába, akkor elkísértem volna."

És egyúttal félrelökdösted volna az ott állókat is, néhány kedélyes „Mi van, félsz? Megbaszlak.” - mondat kíséretében?

"Viszont abban biztosak lehetünk, hogy a kopaszokat valaki fizette."

Zseniális meglátás.

"És mivel Erdősné mappáit hurcolták, Erdősnét védték, és neki segítettek, azt hiszem nem túl meréz feltételezés, hogy Erdősné fizette őket."

Igen, mert a világtörténelemben még sose fordult elő, hogy az a megbízó, aki felbérelt pár izomagyú kopaszt, nem volt személyesen jelen az akciónál. :DD
Kubatov nem bérelhette fel őket, mert akkor tuti Kubatov lett volna ott az irodánál, és nem az öreglány.

Azt az eget, micsoda beretvaéles logikád van. :O

Pop40 2016.02.25. 12:13:26

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

"Bárkinek is dolgozik Erdősiné, az tutira Erdősinén keresztül intézte a kopaszokat, mert semmi szükség rá, hogy 10 izomagyú barom, elkottyincsa azt hogy ki ő valójában."

Ez igaz lenne akkor, ha a világban hárman léteznének: Erdősiné, egy Erdősinétől különböző megbízó, meg a kopaszok.

Onnantól fogva, hogy ez nem így van, semmi nem akadályozza meg pl Kubatovot, hogy ne személyesen menjen felbérelni a kopaszokat (jééééééé!!!! :O) hanem egy olyan no-name embert küldjön oda, akit a kopaszok nem ismernek.

Furcsa, ugye?

fryci 2016.02.25. 12:17:31

@V.János78: Igen? És az őskomcsi Napkelte tiszteletreméltó szerkesztője most kinek a szekerét tolja?

csak egy néző 2016.02.25. 12:19:29

@Pop40:
"A sajtóban megjelent híresztelésekkel szemben a kezdeményezést mint a közügyek iránt érdeklődő, arról véleménnyel bíró független magánszemélyként tettem meg
- írta herceghalmi keltezésű sajtóközleményében Erdősi Lászlóné, Erdősi László herceghalmi immár független polgármester felesége."

Persze mamika, mi meg el is hisszük. Mára kaptad kézbe a propaganda minisztériumtól a véleményed.

a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2Fwww.reactiongifs.com%2Fr%2Fumad.gif&key=kJsAahhc7mBrEhkBuBx8qA&w=600&h=372

Pop40 2016.02.25. 12:22:21

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

"Jelenleg ez az arány közel 50-50%."

így igaz.

A "köz"tévében épp annyi ideig szopják a fideszt, mint amennyi ideig szidják-mocskolják az ellenzéket, egy perccel sem tovább. :)

Pop40 2016.02.25. 12:30:26

@csak egy néző:

Ó igen, ez csak így történhetett.

És a 10 kigyúrt kopasz is csak véletlenül járt arra, egy tökugyanolyan mappával, mint amilyen az öreglányé.

Ők is közügyek iránt érdeklődő kopaszok, akikre véletlenül éppen akkor és ott tört rá a közügyek iránti érdeklődés. :-)

Pop40 2016.02.25. 12:34:00

@drover(fanyul társa):

Biztos csinálhatták volna jobban is a szocik, de azért ugye nem ők lesznek a hibásak, ha 10 kigyúrt kopasz, néhány „Mi van, félsz? Megbaszlak.” - megjegyzéssel ellökdösi őket?

Pop40 2016.02.25. 12:37:04

@drover(fanyul társa):

" Amire igazán szolgálnak, amire a gazdájuk rendszerben tartja őket, azt majd egy komoly politikai affér esetén megtapasztalja a rendszer "ellenfele"."

Ebből is jól látszik, mennyire okos döntés lenne a fideszmaffiának teljhatalmat adni "vészhelyzet" esetére, kijárási tilalommal, meg internet-ellenőrzési lehetőséggel.

Pop40 2016.02.25. 12:42:05

@Reszelő Aladár:

"Maga az akció eléggé visszás volt, de végig legális maradt."

Szóval neked legális az, ha pár kigyúrt kopasz verőember fizikailag akadályoz meg - pár verbális fenyegetés mellett - abban, hogy népszavazási kezdeményezést adj le?

Mert ezt még a BTK is börtönnel bünteti.

Abba meg bele se merek gondolni, ha ez neked végig legális, mi lehet az, ami nálad illegális kategória.

csak egy néző 2016.02.25. 12:43:16

@Pop40:
Hát van ez így. Most így járt Takony Árpi a projektjével.

i.giphy.com/BbA2xn4phKE9O.gif

Nevoeiro66 2016.02.25. 13:09:34

@Virág et.: Oké oké, értem én. Na de biztos hogy ver? :)

Nevoeiro66 2016.02.25. 13:10:50

@Pop40: Kerüld a személyeskedést kis barátom, a témára koncentrálj!

Nevoeiro66 2016.02.25. 13:11:54

@Pop40: Bocs, de senki nem akadályozta meg azt az idiótát, hogy leadja. Csak nem sikerült neki elsőként...

Pop40 2016.02.25. 13:40:35

@Nevoeiro66:

Pontosan arra koncentráltam, egy hülyeségedre reagáltam.

"Azok a kopaszok, akik fenyegetően elállták Nyakó útját, és „Mi van, félsz? Megbaszlak.” - szövegeket nyomtak, biztosan nem verőemberek voltak.
Szerintem a helyi családsegítő szolgálat emberei lehettek, vagy az ottani papnövendékek mentek ki kicsit levegőzni."

Bemásolom újra, próbáld meg értelmezni.

Ja, és csak neked, itt a kopaszok meg a fideszes maffia kapcsolati hálója:

index.hu/belfold/2016/02/25/kapcsolatok_az_mszp_elgancsolt_nepszavazasi_kezdemenyezese_mogott/

Pop40 2016.02.25. 13:42:28

@Nevoeiro66:

Hazudsz.

10 kopasz állt elé, és akadályozta meg benne, szóbeli fenyegetések kíséretében.

Gondolom, neked nem akadályoztatás, ha körbeáll 10 kopasz, és fenyegetőzve taszigál, ugye?
Vagy csak akkor nem akadályoztatás, ha az a párt csinálja, aminek nyakig vagy a seggében?

közösperonos átszállás 2016.02.25. 13:53:24

@Nevoeiro66: "Bocs, de senki nem akadályozta meg azt az idiótát, hogy leadja. Csak nem sikerült neki elsőként... "

Nem "nem sikerült neki", hanem "megakadályozták benne". Mivel pedig olyan a törvényi szabályozás, amilyen (egy témában két beadvány egy időben nem lehet, a második semmis), tökmindegy, hogy nem is adhatta le, vagy leadhatta, de csak később.

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: OMG, persze, a híresen független (echte fideszes) Nézőpont Intézet, meg az ő felmérései. :-) vastagbor.blog.hu/2014/04/02/minden_rendben_a_magyar_nemzet_a_nezopont_intezet_es_az_nmhh_a_magyar_mediarol

apanna 2016.02.25. 15:33:24

@RobertThorn_: Ez sem igaz. Behívnak minden este ellenzéki politikust is. Legalább 10x láttam azt a fikázós hapsit..Egyébként nem a Fidesz, hanem Gyurcsányék bojkottálták a hírtv - t, és mint miniszterelnök letiltotta az összes reklámot a jobboldali médiában. Szóval nem kell itt multat hamisítani.

apanna 2016.02.25. 15:53:01

@Pop40: Nem igaz. Kálmán Olga is ezt próbálta az iroda vezetőnek beadni, de kiderült, hogy mindent felvett a belső kamera. A médiában is leadták, Nyakó előtt megnyilt a tömeg, és oda ment ahova akart. Hogy kint mit csináltak Nyakóval, hogy egyáltalán megfenyegették, ahhoz az irodának semmi köze. Miért nem hívott rendőrt? Vihar van a biliben..

csak egy néző 2016.02.25. 16:32:51

@apanna:
Figyelj csak te hülye picsa vagy faszfejkém?
Amikor előreengedik a köcsögök a Nyakót, akkor még sehol nem volt a Kúria döntése és a kamerák miatt engedték oda.

index.hu/belfold/2016/02/23/a_kuria_dont_a_vasarnapi_boltbezarasos_nepszavazasi_kerdesrol/

közösperonos átszállás 2016.02.25. 16:59:32

@apanna: "és mint miniszterelnök letiltotta az összes reklámot a jobboldali médiában. "

Ez egészen konkrétan hazugság. Ellenben az állami hirdetések jobboldali médiába csoportosítása (Szerencsejáték Zrt, Paksi Atomerőmű included) nem mai találmány, már az első Orbán-kormány alatt gyakorlat volt (akkor még nem 100%-ban, de pl. hirtelen minden könyvtár elő akart fizetni a Heti válaszra). Azt se felejtette még el mindenki, hogy a Neo FM-ben a Szerencsejáték Zrt. egy pillanatot se volt hajlandó hirdetni, merthogy "a célcsoportját lefedi a Class FM".

Amúgy a "Gyurcsány letilttatta" az milyen időszak? Csak hogy legyen valami konkrétum is.

csak egy néző 2016.02.25. 17:04:20

Vazze ez már a hazugságok non plus ultrája, amit ez a cinikus, hazug banda művel.

"A Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter délelőtt találkozott azzal a magánszeméllyel, aki a kvótával kapcsolatos kérdést korábban beadta – közölte a Magyar Idők érdeklődésére a Miniszterelnöki Kabinetiroda, ami szerint a találkozót a miniszter "kezdeményezte"! ! ! !

Ezt ő „megértéssel fogadta”, és eleget tett a miniszter kérésének, így megnyílt a jogi lehetőség arra, hogy a kormány benyújtsa a népszavazási kezdeményezését a Nemzeti Választási Bizottsághoz"

A Rogán féle propaganda minisztérium közleménye:

"„Csabai József levélben tájékoztatta a Fidesz országos központját arról, hogy népszavazási kérdést nyújtott be, ilyen formában értesült a Miniszterelnöki Kabinetiroda az elérhetőségéről.”

Basszus, amikor már az ember azt hiszi, hogy nincs lejjebb, akkor mindig kiderül, hogy biza van. Hogy egy országot nézzenek hülyének állami szinten.

nemkutya.com/wp-content/uploads/2014/12/98451-legalabb-tanulnal-meg-hazudni.jpg

Okádni kell ezektől.

a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2Fstream1.gifsoup.com%2Fview%2F604497%2Falvin-gentry-puking-o.gif&key=AFzGq9O5ahoeLiS6GbDM4g&w=600&h=240

közösperonos átszállás 2016.02.25. 17:21:00

@apanna: Itt egy kimutatás a Paksi Atomerőműről pl.: 230.atlatszo.hu/2015/04/29/a-paksi-atomeromubol-is-a-jobboldali-mediabirodalomba-aramlik-a-penz/

Látod a nulla Ft-ot 2006-2010 között a Magyar Nemzetnél? Mert én se.

közösperonos átszállás 2016.02.26. 07:05:52

@közösperonos átszállás: Just for the record, emeljünk ki néhány tételt a napilapok közül:

(Sajnos az első táblázat nem konzisztens azzal, ha átkapcsolunk tortadiagramra, szóval maradnak a százalékok.)

Metró: 2006-2010: 13%, 2010-2014: 42%
Magyar Nemzet: 2006-2010: 9%, 2010-2014: 21%
Magyar Hírlap: 2006-2010: 2%, 2010-2014: 5%
Népszabadság: 2006-2010: 15%, 2010-2014: 4%
Népszava: 2006-2010: 7%, 2010-2014: 1%

Tehát Gyurcsány úgy tiltotta meg a hirdetéseket, hogy azért az Atomerőmű pl. simán a (napilapos hirdetések) költései 22%-át mégis a jobboldalra nyomta (a második Orbán-kormány ezt simán felvitte 67%-ra, a teljes költés kétharmadára, érted? Hogy aránylik ehhez az olvasottság?). A baloldali lapoknak pedig Gyurcsányék a nagy preferencia mellett ugyancsak 22%-ot adtak, hát hogy még ezt is elkúrták... (De Orbánék 5%-a biztos tök méltányos.)

(A maradék úgy jön ki amúgy, hogy vannak megyei napilapok is.)

A hetilapok között pedig Gyurcsányék alatt csak megkapta a Heti Válasz a 6%-ot... (A HVG kapott 8-at, a Narancs kettőt.) Most ez huszonegy, hat és egy, nyilván köze van az olvasottsághoz...

Összefoglalva, elmész te a jó büdös francba a hazugságaiddal. :-)

Virág et. 2016.02.26. 07:44:06

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
"Én azt hiszem korrektül írtam le az érveimet."

Ha tényleg ezt hiszed, az elég szomorú. :(

"Te is tudod, hogy a kopaszokkal senki nemtárgyalt Ersősinén kívül más, és tőle kapták a pénzt."

Nem, nem tudom. Sőt, nem is gondolom. Azt gondolom, hogy Erdősinének megmondták, mit csináljon, amit ő önként és dalolva vállalt, mert rajongva imádja a Miniszterelnök Urat (ő maga mondta, nem én, más alkalommal) és a Kubatovék meg odaküldtek pár embert "segíteni", de a véleményét senki nem kérte ki.

"Bárkinek is dolgozik Erdősiné, az tutira Erdősinén keresztül intézte a kopaszokat, mert semmi szükség rá, hogy 10 izomagyú barom, elkottyincsa azt hogy ki ő valójában."

Persze. :) Ezek olyan elkottyintósak. A büntetett előéletű emberek, akik éveket, évtizedeket ültek, azok arról híresek, hogy kotyognak. Ez egy általános rossz tulajdonság a bűnözők között, hogy egyfolytában beszélnek. Ezért is olyan egyszerű a rendőrség dolga, szinte kihallgatni se kell őket, mert már a rendőrautóban előállításkor ontják az infot.

"Azaz mint ahogyan említettem az egyetlen kérdés, hogy Erdősiné kinek dolgozik."

Hmm. Vajon kinek. Lássuk csak a tényeket. A férje volt fideszes polgármester, aztán független, kb annyira mint a szoci jelöltek függetlenek és kb ennyire is van fasírtban a párttal. De ez ugye a férje, ő meg külön személy, bármi lehet. Bárándyéknál is más v platformon volt a nagypapa meg az unoka, láttunk már ilyet. Rendben, nézzük a nénit. Ő szerepelt a rezsicsökkentéses plakáton, ingyen, meggyőződésből, miután ő tényszerűen nem Palvin Barbara, nem pénzért modellkedik. Ő viselt magán "Az én Miniszterelnököm." feliratot Orbánra utalva. Ő maga nyilatkozta tegnap, hogy támogatja a kormány vasárnapi zárva tartásos intézkedését (akkor minek megy népszavaztatni??? merül fel a kérdés). Ennyit tudunk. Ezekből lehet arra következtetni, hogy gyurcsányista alvóügynök, csak ehhez nagyon hülyének kell lenni.

"Az pedig hogy Fradista kopaszokat béreltek aegyértelműen arra utal, hogy még nagyobb botrányt akartak."

Nem, nem utal erre. A Fradista kopaszok valójában nem Fradista kopaszok, hanem a Fradi Security Kubatov által alkalmazott őrzővédői, akik ettől még akár az Újpestnek is szurkolhatnak vagy Realnak, tökmindegy. A logikád alapján a Fidesz-székház védőit is felbérelhette bárki annak idején. Mert ezek ugyanazok, akik a fidesz-székházat védték az egyetemistáktól. Nyilván ők is gyurcsányista zsoldosok.

"Ezt nem annyira nehéz észrevenni."

... csak eléggé hülyének kell hozzá lenni, értem.

"Nevezetesen hogy kinek dolgozik fenti tények figyelembe vételével Erdősiné ?!"

A nénikédnek, annak. .. :)

"Logikai alapon, értelmet adva a törtténetnek szerintem a Fidesznmek van a legkisebb odsza, annak ellenére, hogy jelenleg mindenki rá fogadna."

A Fidesz nyert a legtöbbet az egésszel:

444.hu/2016/02/26/ezert-jo-a-kormanynak-amit-nepszavazasi-laszlone-csinal

Olvasd el, semmi újat nem írnak le, de vették a fáradságot és leírták.

Nincs itt semmi kérdés, csak te akarsz nagyon kérdéseket belelátni. A logikád alapján 2006-ban nem a kormány küldte az "azonosítószám nélküli ismeretlen személyeket" a szegény tüntetőkre, hanem fidesz, mert az ő érdekükben történt, nekik kedvezett végén. És ehhez hozzáteszem, hogy ebből a botrányból egyelőre sem a szociknak nem lett semmi haszna, sem a fidesznek semmi hátránya. Ellentétben a 2006-os eseményekkel.

Relativizálsz és mellébeszélsz. Kicsit gyomorforgató lenne, de ti fideszesek már csak ilyenek vagytok.

Nevoeiro66 2016.02.26. 10:17:11

@Pop40: A Tóbiást kellett volna küldeni. Az el tudott volna vegyülni a kopaszok között és talán valami mszp-s trükkel le tudott volna elsőként csekkolni.

vénkujon 2016.02.26. 10:34:22

valaki azt írta, hogy a "fradi az új dózsa". aztakurva

KCB 2016.02.27. 22:59:19

Indirekt bizonyítás meg van?
Ha annyira nem a fidesz érdeke volt a történtek és mosdatni akarnák magukat akkor csinálnának egy népszavazást a kérdésről és kész. Persze ott elbuknának, az meg nekik nem jó, szóval akkor még is kinek az érdeke volt hogy a szocialisták ne tudják beadni a kérdésüket?
Ez azért nem olyan bonyolult.
süti beállítások módosítása