Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Dal Freddie-je tovább menetel Stockholm felé

2016. február 21. 09:32 sixx 60 komment

d_kos20160220009.jpg

A Dal második középdöntője (ami egyébként simán lehetne elődöntő is, hiszen a középdöntő általában és a hagyományos sportnyelvben a selejtező/csoportkör utáni fordulót jelöli, az elődöntő meg a döntőbe jutásról döntő kört, az MTVA-nál meg fordítva, de hagyjuk, a kertévés nyelvezetben az élő tehetségkutatós adások mindegyikét döntőnek nevezik, szóval nagy a kavar) pont olyan volt mint amilyen az eddigi összes idei adás, most is beszóltak egy nőnek a ruházata miatt, volt akinek nagyon alaposan elmagyarázták, hogy miért volt szar, másnak meg nem, pedig az volt, helyette kapott tíz pontot, a végén meg azok jutottak a döntőbe, akikről sejtettük, hogy oda jutnak, a közönség pedig megbízhatóan hülye volt, és egy férfikontyot viselő nyikhajt is tovább rugdosott, csak hogy minket bosszantson.

Mint azt minden évadban elmondtuk, A Dal lebonyolítási rendszere a mazochistáknak kedvez, hiszen ugyanazt a dalt kell többször meghallgatni hétről hétre, de hát ez van, ha nem előadók, hanem dalok versenyeznek. Ez nemcsak a műsorról íróknak, hanem a zsűrinek is érdekes kihívást jelent, hiszen amikor először hallanak egy művet, még fogalmuk sincs, hogy ebből mi lesz, azaz az értékelésben úgy kell fogalmazniuk, hogy maradjon muníció az esetleges továbbjutás esetén is, sőt, legrosszabb esetben két további megmondásra is. Ilyenkor a szerkesztőknek kell odafigyelni, és mivel egy-egy előadást (általában) két-két zsűritag értékel, lehet váltani egyik hétről a másikra, és másik párt ráereszteni a delikvensekre, vagy pont ellenkezőleg, ha valakit nagyon kipécézett magának egy zsűritag, akkor másodjára is vele szedetjük szét, mint bolond a hógolyót.

d_kos20160220006.jpg

Őszintén szólva nem emlékszem, hogy az Egy másik zenekart az első fellépéskor Pierrot vélményezte-e, vagy csak nagyon lepontozta, de most elmagyarázta nekik, hogy egészen pontosan mi a baj velük, mindezt azon a bársonyos baritonján és közben huncutul mosolyogva, amitől valahogy még ijesztőbb lett az egész. Nem mintha nem lett volna igaza, ha én ülök ott az asztalnál, nagyjából ugyanezt akartam volna kifejezni, amit mondott, csak én egy szót használtam volna, a szart. Ezért (sem) én ülök ott, ugye. Pierrot ennél jóval szofisztikáltabb, ő azt mondta, hogy

Egy olyan szöveg- és mondatsalátát hallok, amiben annyira nem találom az összefüggést, hogy kétlem, hogy egyáltalán létezik bármiféle rendező elv.

Tóth Andiék is megkapták a beosztásukat:

Ez a dal kompatibilis a hazai, felszínes kultúrával, de ez nálam az alapvonal.

Az Egy másik és a Passed pont azért nem ment tovább, mert rétegzenét játszanak és nem is jót, nem olyat, amit az ember napokig dúdol, és valamiért érdekes. Az ilyen Petőfi-kompatibilis romkocsmazene pont jó arra, hogy a részeg angol turisták versenyt okádjanak rá, és kész, esetleg a Társas Játék című HBO-sorozat harmadik évadának betétdalának el tudnám képzelni mindkettőt, de annál többnek nem.

d_kos20160220013.jpg

A zsűri idén egyébként üde változatosságként levette magáról a nemzeti színű pántlikát, és Phillip mester távollétében nem a hagyományokkal és a Magyar Embör Kesergésével foglalkozott, hanem azzal, hogy az adott nóta megállná-e a helyét egy Eurovíziós bolondozásban vagy sem. Ilyen nóta tegnap három volt, Freddie Pioneerja, ami szerintem nyerni is fog, és Stockholmban sem bőgnénk le vele, a végtelenül idegesítő, a szemceruzát szerintem túl bátran haználó Vásáry Andé versenydala, a Why, amiben megint elhangzott az örökérvényű

ÁJ-DONT-ÁNDÖR-SZTEND

sor, és megint volt tűz, és fejhangú sikoltozás, valamint Nika versenydala, ami már a 3D-mapping miatt is érdekes volt, ráadásul a mezőny messze legjobb női hangja adta elő. Sajnos Nika nem ment tovább, ami egyébként nem a helyén a döntőbe kerülő Parno Graszt érdemeit csökkenti, mert a daluk jó volt, csak éppen az Eurovíziós Dalfesztiválra nem való, már ha komolyan vesszük azt a bohóckodást. Azt most hagyjuk, hogy a közönség kit juttatott tovább, Tóth Andi és Berkes Olivér úgysem fog nyerni se itthon, se Stockholmban. A Parno Grasztnak egyébként sok sikert kívánok, és tuti fogom hallgatni őket, mert ugyan olyan messze van a Motörheadtől, amennyire csak lehet, de a zenéjük kifejezetten kurvajó, és ugye azt a Maffiózók óta tudjuk, hogy van jó zene meg van nem jó zene, és a Parno Graszt jó.

d_kos20160220022.jpg

Ami a rossz zenét illeti, igazán tré előadás tegnap nem volt, tuti, hogy a By The Way is szól valakinek és valakihez, de nem hozzám. Gáspár Laci az egyik legprofibb előadó az országban, és saját műfajában (funky) tényleg ő az egyetlen, akit úgy lehet emlegetni, hogy közben az ember ne forgassa a szemét, vagy mosolyogjon elnézően. A döntőben a zsűri nem pontoz már, majd csak véleményez, a közönség fogja eldönteni, ki mehet Stockholmba. Én most azt mondom, hogy a magyar színeket Freddie fogja képviselni, amihez nem kell túl nagy jóstehetség, hiszen a közönségtől 9 pontot kapott, annyit, amennyit még egy előadó sem eddig. Az ellenfelei, csak a biztonság kedvéért:

  • a Parno Graszt,
  • Vásáry André,
  • Tóth Andi és Berkes Olivér,
  • Petruska,
  • Oláh Gergő,
  • a Kállay Saunders Band
  • és a Mushu.

Ha valaki lemaradt volna az eddigiekről, itt bepótolhatja.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2016.02.21. 10:26:43

Ebből a felhozatalból szerintem Petruska a legjobb, ő az idei év Bye Alexe, illetve talán a Mushut lenne jó kivinni, ott legalább látszik a gitáros gyereken, hogy őszintén élvezi az egészet, és nem bájologva-szenvelegve-mély világfájdalmat tettetve színészkedik a színpadon. Fehérvári Gábor Alfréddal sem lenne semmi baj, csak hát a dala erős Imagine Dragons utánérzés, és ezt külföldön már észre szokták venni.

évisokk 2016.02.21. 10:36:30

Hát... nagyjából egyetértek a cikkel.
Nika engem kifejezetten idegesít, főleg mikor sikítozik. Az arcára vetítés érdekes, sőt megjegyezhető, de a dala semmi.
Vásáry Andréval meg ki lehetne kergetni a világból, az egész lénye, a kisugárzása borzasztó, kisgyerekeknek ne mutassa meg senki! :-)) Pl. én szavaztam rá egy jó nagy 1-est, mert mínuszt nem lehet küldeni.
Tóth Andit nagyon lehúzza Olivér, pedig jó a dal, szerintem.
A közönség? Mit is vártál? De a nemzetközi közönség se lesz sokkal jobb. :-))

andthensome 2016.02.21. 10:37:20

(nem) mellesleg a Freddie kapta a legjobb dalszöveg díját is, már ha számít valamit... :)

Fehérlapos 2016.02.21. 10:42:48

Már évek óta csak ismétlem magam: attól, hogy egy dalt kétszer, vagy háromszor előadnak, még nem lesz unalmas! Ez csak a comment.comos blogírók gondolják.
André angolja tényleg egy borzalom, ez így nevetséges, hallgathatatlan.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.02.21. 10:47:35

É azon szoktam röhögni, hogy a közönség 99%-nak túl bonyolult a szavazóapp, mármint hogy nem csak rányomni kell, hogy tetszik, vagy sem, hanem egy csúszkán értékelni is lehet, és ezért az adások elején az esetek többségében 5 pontot ad az ezerfejű, ami ugye az appban az előre megadott kiindulóérték.

ludomik 2016.02.21. 10:51:54

Toth Andit szivatjak rendesen ezzel a gyenge es karaktertelen B.Olviverrel..Szegeny csaj....V.Andrej,meg ugy nez ki csorikam,mint egy tranvesztita civilben, ( szornyu)....
Freddi jo.......magas, de enekelni tud,meg hosszukat pislogni.A ciganyzenekar meg inkabb World music,..Mit keres itt ??? Petruska,meg azO tag pupillaja,tenyleg jo,,,amolyan Biga 2016...
Nezem a musort,mert,T.Csillanak, jo a laba,,,,,a tobbi eloadora meg nem is emlekszem.

ludomik 2016.02.21. 10:55:07

@évisokk: szevasz Te meg En 1 musort nezunk....B.Oliver egy karaoki barban elhasalni.Szinpadi jelenlet ( karakter) -1. Vasary Andre,,,,meg tenyleg szornyu,nem bantani akarom,de faj nezni.

ludomik 2016.02.21. 10:56:41

@Droli: igen amolyan Bige 2016 ,marmint Petruska....

Bergyilkos Bohoc 2016.02.21. 10:58:57

@Fehérlapos: Én sem értem mitől unalmas. A rádióban vagy egy zenecsatornán naponta megy le többször ugyanaz a szám. Ehhez képest itt leghamarabb 1 vagy 2 hét múlva kerülnek újból sorra.

Zongora 2016.02.21. 11:08:56

A zsűritagok közül csak Pierrot meg Both Miklós tud egy épkézláb, akár építő jellegű, akár lehúzó kritikát megfogalmazni.
De ez a Dézsa meg Frenreisz mit keres ott???

Ha nekem kéne most hirtelen felidézni egy refrént, akkor csak az maradt meg, hogy "Mááár nem szédülök a féééénybeeen"... Petruska dala jó, de kezdje már el dúdolni az utca embere (ha tudja)! Conchita Wurst után ez a Vásáry elég ratyi ötlet.

molymoly 2016.02.21. 11:10:10

Észrevettétek, hogy eddig még sosem volt 4-3-2-1 pont? Szerintem kicsit belenyúlnak...

André dala konkrétan tiszta ciki, aki rendszeresen néz Eurovíziót tudja, hogy Cezarral való összehasonlítást el nem kerülhetjük és alázni fognak, de úgy rendesen :)

Freddie a látvánnyal még mindig nem tud mit kezdeni, ami szomorú, de úgy egyébként jelenleg ő a legjobb (nem reménytelen, hogy egyesek javítanak a döntőben).

Ez a két véglet a versenyben (igen, még a Parno Grasztot is szívesebben küldeném, mint Andrét).

Teshow 2016.02.21. 11:44:27

Ha már annyira fontos szempont az Eurovízió-kompatibilitás (amúgy meg igen, hiszen most oda válogatják ki a megfelelő Dalt) akkor észre kellene venni, hogy míg régen a klasszikus "nagyívű" fesztiváldalok hódítottak, az utóbbi időben az extremitás, vagy egyszerűen a "valamilyennek lenni" egyre többször nyer. Conchita például remekül ötvözte a kettőt (szakállas nő Bond-főcímzenét énekel), és tarolt vele. Ebből a szempontból én simán a Parno Grasztot küldeném. A daluk alapja autentikus magyar cigányzene (igen, a kettő nem üti egymást) amit remekül csinálnak, szerethető hangulattal, és (lehet csak nekem jött le így?) kimondottan optimista, pozitív üzenettel, humorral (a munkásságukra javaslom kicsit YT-zni, engem nagyon megvettek) ÉS nem mellesleg az egyetlen csapat a mezőnyben, aki 100%-ban hiteles és őszinte. Zeneileg pedig abszolút nemzetközi. Egy kicsit "eurósítani" kellene rajtuk (nem sokat) pont úgy, mint ahogyan a nagy nemzetközi főzőversenyekre is finomítják a szakácsaink a nehéz és zsíros magyaros konyhát. Jó volt Pijeró hasonlata (igaz ezt pont ellenkező előjellel mondta): egy nemzetközi főzőversenyen pályázzunk inkább egy kicsit könnyebben emészthetővé finomított rakott krumplival, mint rosszul lemásolt Wellington bélszínnel!

Pierrot modorossága amúgy már halálra idegesít, ezzel a kenetteljes, k*rvára szakmainak látszó, de valójában minden következetességet nélkülöző ad-hoc dumájával sokakat becsap, de ha valaki odafigyel, rájön hogy kamu. A Másik dala egy tökéletes mainstrem sláger, se jobb se rosszabb, a fikázós földbedöngölésüket nem értettem (hacsak nem szerelmes az énekes csajba, mert tudjuk, hogy az oviban is annak a lányka húzzák a copfját a kisfiúk, aki tetszik nekik). A hanglejtésétől egyenesen a hideg ráz ki. Ja, és hát azért a korosztályom még emlékszik "emelkedett" zenei munkásságára, a kétfelé festett arcával, és xarul koppintott gyenge brit-pop nótáival ....

A frankót folyamatosan Frenreisz és Botmiki mondják meg, csak azt meg is kell érteni! Tessék figyelni jobban :)

bitond 2016.02.21. 11:48:39

Ha már szóba került: a sportban régóta selejtező-elődöntő-középdöntő-döntő, ill. előfutam-középfutam-döntő a sorrend.

perelli · http://felirat.blog.hu/ 2016.02.21. 12:04:23

@bitond: hát pont nem. Az atlétikában igen, de pont azért, mert ott nem a döntő előtagjai a közép és az elő, hanem a futamé, és utána jön a döntő. Más a szemantika. Teniszben, labdajátékokban mindenhol a négy között van az elődöntő, míg 8-as, 12-es stb. középdöntőket rendeznek.

avionics 2016.02.21. 12:18:30

érdekes, ha a közönségnek bejön valami, azonnal akad valaki aki megmondja nekünk, hogy nem jól gondoljuk, az szar... a Seven Seas, ami szerintem egy remek Eurovíziós dal másodszor is élvezte a közönség támogatását az okosok hiába próbálják eltakarítani az útból... ez a Vásári a kis autóskesztyűjében meg 10-est kap...

Zongora 2016.02.21. 12:26:19

@Teshow: hagyjuk mar ezt a munkassagot. Murinjo k-ra nem volt nagy focista, megis nyert 2 bl-t edzokent es amikor azt mondja 1 jatekosnak, hogy ide meg oda kene futnia, akkor a jatekos nem kezdi, hogy "te egy egyeneset nem tudsz rugni a labdaba, akkor mit pofazol?". Nem vagy focista (gondolom), megis amikor kiszop a magyar valogatott 8-1re a hollandoktol, akkor meg tudod allapotani, hogy az sz*r teljesitmeny. Ez az "akkor csinalj jobbat", meg "te mit tudtal csinalni" eleg morickas. Amugy meg szerintem eleg jol koppintotta a brit pop/rockot ill. ganxtaeknak is eleg jo alapokat lopkovicsolt ossze.

bitond 2016.02.21. 12:37:22

@perelli: e-nyelv.hu:

"középdöntő és elődöntő
2013. 02. 13.
Melyik a helyes sorrend?
elődöntő – középdöntő – döntő (vö. Magyar értelmező kéziszótár, 1972, 788.: a középdöntő az „elődöntő és a döntő közötti forduló”). Vagy:
középdöntő – elődöntő – döntő
Esetleg ezek a szavak a sportban is előforduló használat miatt jelentésmódosuláson mentek keresztül?

A 2003-ban kiadott, átdolgozott Magyar értelmező kéziszótárban már más jelentések szerepelnek, mint az 1972-esben. Az újabb kiadás szerint a középdöntő „bizonyos sportágakban (a kiírástól függően): a selejtezőt követő forduló”. Az elődöntő pedig a „döntőbe jutásért játszott mérkőzés”. L. 761., 285. A kérdezett szavak jelentése tehát valóban módosult."

Köszi az észrevételt. A középdöntőt a fociban mostanában már nem nagyon használják, én még így szoktam meg.

perelli · http://felirat.blog.hu/ 2016.02.21. 12:46:02

@bitond: mondjuk szerencsésebb a való világban élni, és főleg ennek tudatában kritizálni. Fociban épp nem nagyon létezik, de kéziben, kosárban viszont most is van középdöntő a világversenyeken.
Az elődöntőnek mindig is megvolt a 4 közötti összecsapás jelentése, főleg egyenes kiesés rendszereknél, 72-ben is.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.02.21. 12:49:06

Ez a Pierrot körszakállal és felnyírt frizurával jött a világra ?
Ez a gyerek sose lázadt, vagy mittudomén, vagy a borbélya ócsón nyírja ,ha mindig ezt a fazont kéri ?
Nem egy David Bowie az tény.

Andy73 2016.02.21. 13:11:44

@bitond: középdöntő – elődöntő – döntő a helyes. Előtte lehetnek selejtezők és/vagy csoportkör. Egyenes kieséses rendszernél a középdöntő helyett negyeddöntő van.

mate2003 2016.02.21. 13:17:25

Nem emlékszem pontosan, hogyan hangzott, de Tóth Andi nagyon okosan jelezte a határon túliaknak, hogy kire is kell szavazniuk a végén! Szerintem ennek köszönheti azt, hogy már másodjára szavazta be közönség. Jelzem, ezzel nincsen semmi baj! Mindenki úgy és onnan gyűjti a szavazatokat, ahonnan tudja!
Az meg hogy a daluk szinte olyan mint a dán furulyás, Shakira-epigon dala, akár még jót is jelenthet, ha kijutnak a döntőbe - bár továbbra sem hiszem, hogy Magyarország mostanában nyerni tudna egy ilyen szimpátia szavazáson mint az EV.

Andy73 2016.02.21. 13:19:46

A zsűri ténykedése nevetséges, két pontozó között 4-5 pont különbség, miközben többszörös holtverseny alakul ki, 1 pont is döntő, a közönség véleménye meg alig számít. A végeredményt tekintve mindegy, mert Freddie fog nyerni, szerintem is ő a legjobb. De több döntőbe tolt dalocska már az első körben elvérzett volna, ha a közönség dönt. És a dalokat a közönségnek éneklik, az Eurovizión is sokkal nagyobb a közönségszavazatok súlya, mint itt..

megint 2016.02.21. 13:22:00

Alfréd magas, jóképű, a szám rendben van, jól is énekel. Szerintem ő fog nyerni, meg is érdemli. Roma zenekar a másik ami tetszett, jó szám, sokszor fogom még hallgatni, már régebben is hallgattam tőlük számokat, nagyon jó zenészek. Nem bánnám ha ők jutnának ki, de Alfréd valószínűleg jobban passzol a kinti bohóckodashoz. A zsűri teljesen rendben van.

dr Emil Schaffhausen 2016.02.21. 13:39:50

@Zongora: Persze lehet sztárolni az ájtatos manó Pierót, Frenreisz akkor is sokkal jobb zenész, mint ő. Igaz, már kiöregedett, de mérföldekkel többet tud a szakmáról, mint a programokkal zenét összepakoló, okostojást alakító P. Az előadóknak is Karesz mondta a leghasznosabb szakmai tanácsokat (pl. nyisd ki a szemed – Frédi, a karoddal húzd magadhoz a közönséget – Juli, ne tartsd úgy a mikrofont, mint egy sportriporter – Berkes). Csak oda kell rá figyelni, hogy mit mond.

Rébusz 2016.02.21. 13:41:39

A pontozás eddig is furcsán alakult, érdekes volt most nika esetében, akit számonra érthetetlen módon az egekig magasztaltak szóban, pontokkal viszont mégsem adták meg neki az esélyt a továbbjutásra. Andre dalára nem mondták, mint más fellépőknél, hogy darabos, pedig szerintem az. Abba, morricone hangzás és nem értem, miért lenne jó hallgatni azt, ha egy férfi ilyen hangon énekel. Sajnos az angolja is rémes. Freddie ahogy írják, látványban még mindig rossz, hiába a jó hang és zene, abban a farmeres, asszimetrikus ruhában nagyon lepukkantnak néz ki, de a táncosokkal sem illik össze és a többi elemmel is gond van, pl. ahogy az énekesek hadonásznak.

Rébusz 2016.02.21. 13:44:54

@mate2003: én is azt gondolom, hogy ezért jutottak be végül ők.

dr Emil Schaffhausen 2016.02.21. 13:50:18

Ezen a versenyen a közönség szavaztatása kamu, mert ha jobban belegondolunk, a zsűri kiválaszt 30 dalt, majd néhány adás után a végső négyet. A nézőnek tehát csak a végén van igazi szerepe, amikor a zsűri által kiválasztott végső négyből választ. (Az utóbbi években legalábbis így volt.) Eleve baromság, hogy nem egyidőben, hanem egymás után pontoznak. Zs. és P. pl. sosem pontozott elsőként.

kis.herceg 2016.02.21. 13:50:19

Parno graszt is kiváló de ha azt nézem melyik a legjobb dal akkor Alfréd, az össze van rakva, meghallod a rádióban és dúdolod, megkapta volna pl. egy James Arthur világsláger is lehetne. annyi hogy a színpadi mozgáson van mit alakítani.

hollario 2016.02.21. 13:54:23

@dr Emil Schaffhausen:

Ja, Pierrot-val az a baj, hogy még emlékszünk a munkásságára.
Frenreisznek meg az a szerencséje, hogy az övére már nem.

dr Emil Schaffhausen 2016.02.21. 14:00:12

@hollario: Én sajnos még Frenreiszére is emlékszem. Szerzőként nem volt ász. (Citromízű banán, jujjj.) De mint zenész, üzletember, jó.

Kovács M.István 2016.02.21. 14:40:23

Kedves Blogoló! Mivel külföldön élek, csak rajtatok keresztül tudok értesülni pl. A dal legfrissebb híreiről. /Gondolom még több ezren!/ Most tudtam csak bekapcsolódni a verseny eseményeibe, így aztán írásodat elolvasván a zenekeresőmbe beírtam a PINONEER szót, hogy meghallgassam. Volna!, ha lenne ilyen című zene. De nincs!

sixx · http://comment.blog.hu 2016.02.21. 15:03:44

@Kovács M.István: kedves istvan, amellett, hogy a kommentje is tele van hibaval, es nem szerelmes levelnek irta, halkan megjegyeznem, hogy a szamcim elirasa az nem helyesirasi hiba. ettol meg hiba, elutesnek hivjak. javitom is rogvest.

véleményM 2016.02.21. 16:21:05

"Az ilyen Petőfi-kompatibilis romkocsmazene pont jó arra, hogy a részeg angol turisták versenyt okádjanak rá." Ettől besírtam és hasonlóan gondolom. Nagy parasztvakítás ez a 'verseny'. A kisebbik rossz elvén Freddie kell hogy kimenjen, amennyiben meg akarunk felelni a kinti sztenderdeknek.
A többiekről:

Parno Graszt - Két feles után már lehet, hogy megmozdul a lábam az ilyen zenére, de ne a kisebbség jelenítsen már meg egy többségi kultúrát európa elött. Úgy érzem engem ne képviseljen már ez a kultúra!
Vásáry André - Egyszerűen brrrrrr!
Tóth Andi és Berkes Olivér - Berkes nélkül talán. Rém szürke és középszer a csóka.
Petruska - Egyetemi bulikon kívül kösz nem!
Oláh Gergő - Röpülj pulykába vele!
a Kállay Saunders Band - Amúgy tetszik, de most ne!
Mushu - Irány a mohácsi Busó járás!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.02.21. 16:25:36

@Rébusz:

" A pontozás eddig is furcsán alakult, érdekes volt most nika esetében, akit számonra érthetetlen módon az egekig magasztaltak szóban, pontokkal viszont mégsem adták meg neki az esélyt a továbbjutásra "

A pontozás akkor lenne hiteles ha a zsűri a dal elhangzása után leadná pontjait egy kütyüre, amit később megmutatnának miután osztották az észt.
Nem az hogy egyik ad 4 pontot, ezért dacból a többi ad 9-et, ez milyen már ?
Igaz akkor csak Pierrot kedvence jutna tovább.....de ha a többiek tudnák melyik a kedvence, akkor meg ők adnának előre kevesebb pontot annak az előadónak.......ördögi kör : /

Rébusz 2016.02.21. 17:26:48

@szociál: tényleg csak akkor lehetne, ha mindenki képes lenne józanul mérlegelve pontozni. Mint kiderült, a pontozáshoz kategóriáik vannak. Sokan kritizálják pierrot, de ha ő nem lenne, akkor kizárólag 6+ pontokkal, ami főleg 7 és 8 pontokat jelent, nem lenne verseny a fellépők között.

Roppantó 2016.02.21. 18:11:24

"A döntőben a zsűri nem pontoz már, majd csak véleményez, a közönség fogja eldönteni, ki mehet Stockholmba."

De, fognak pontozni. 4-et kidobnak a kukába a nézők megkérdezése nélkül.

Részlet a lebonyolítási rendből:
"A döntőben a zsűri az egyes dalok elhangzása után csak szóban értékeli a produkciókat. Az összes dal elhangzása után, az Eurovíziós Dalverseny nemzetközi gyakorlatához hasonlóan pontozza a produkciókat 10, 8, 6 illetve 4 ponttal, ennek értékelése alapján alakul ki a legjobb négy versenydal mezőnye. A négy legtöbb pontot szerző dal közül a nézők SMS-ben, a weboldalon vagy az applikáción keresztül küldött szavazatokkal választják ki a verseny győztesét."

ludomik 2016.02.21. 18:15:58

@Fehérlapos: tenyleg vaajjj,,,,,faj halgatni ezt keleteuropai kiejtest,,,,,szegeny semmi koze az Angolhoz,,,,

ludomik 2016.02.21. 18:21:05

@véleményM: engem nyugottan kepviselhet /////Roma szarmazasu magyar,De ne vilag zenevel,,,amit ok kepviselnek,az szovegcentrikus,Cigany zene,,,amivel semmi gond,DE hany ember beszel Magyarul ST-ban ? 8-vagy esetleg 9 ?? Penzkidobas kikuldeni ilyen zenet.Vasary Andre olyan messze van attol amit halgatok,de oda ,ilyen ultra gagyi,nagy ivu kell.Nika ??? hat detto ugyan az

ludomik 2016.02.21. 18:22:26

@Rébusz: igen ez igy van legtobb zene siman 3 pont es akkor sokat mondtam..

bounty112 2016.02.21. 18:27:16

Nekem Freddie dala 1 az 1-ben a tavalyi orosz dal koppintásának tűnik, azonnal beugrott az a dal. Nikát és Lacit sajnálom, én szívem szerint magyar nyelvű dalt indítanék, így a Parno-Nika-Gáspár trió közül küldtem volna egyiket.

bounty112 2016.02.21. 18:30:40

@dr Emil Schaffhausen: Már hogy lenne kamu ez a szavazósdi. Lényege, hogy csinálhat bármit a zsűri, a közönség kedvence végigmehet és nyerhet is - lásd pl. ByeAlex.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.02.21. 20:13:10

@Roppantó: akkor Both Miklós sem tudja jó, aki azt mondta a 10 pont kiosztásánál, hogy utoljára adhatott ilyet.

sramenzikarbonát 2016.02.21. 20:15:08

Az egész verseny egy nulla, de az nálam a szégyen, hogy Freddie tud győzni. Néhány éve ugyanazzal az egyetlenegy számmal portyázik a médiában (Mary Joe), és ne tovább.
Számomra teljességgel érthetetlen.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.02.21. 21:35:51

@Rébusz:

Kb úgy pontoznak mint abba a műsorban amiben a gyerekek énekeltek, a csillagos 5-ös után a mezei 5-ös már egy közepes hármasnak számított :)

xclusiv 2016.02.21. 22:21:11

Hát ez a Parno Grasztnak szerint nem csak a Motörheadtől van kurva messze, hanem a kurvajótól is. Meghallgatni se bírtam...

dr Emil Schaffhausen 2016.02.21. 22:33:11

@bounty112: Tévedsz. Alexet is a zsűri szavazta be végül a 4-be, mert kapott tőlük annyi pontot, hogy negyediknek bekerült. Asszem RM adott neki sok pontot. Ha senki nem szavaz a zsűriben rá, kiesett volna ő is. Tehát a legjobb 4-ig a közönség csak látszat, a zsűri dönt. A végső négyből viszont a nézők döntenek, hogy ki legyen az első.

évisokk 2016.02.21. 23:14:14

@sramenzikarbonát: tévedsz. A Mary Joe 2015-ös dal, évek óta egyébként sincs még színen Freddie.

bmakszim 2016.02.22. 00:49:10

@sramenzikarbonát: Keress rá Fehérvári Gábor Alfréd-ra!

bétaverzió 2016.02.22. 06:53:09

"Egy olyan szöveg- és mondatsalátát hallok, amiben annyira nem találom az összefüggést, hogy kétlem, hogy egyáltalán létezik bármiféle rendező elv."

Erre azért ne legyél büszke. Csak azt bizonyítja, amit minden nap tapasztalhatunk: semmi érzéked sincs a nyelvhez.

sramenzikarbonát 2016.02.22. 07:41:42

@évisokk: Bocs, tényleg nem tartom számon mikor került be a médiába, akár igazad is lehet.
@bmakszim: Rákerestem, nem lettem sokkal okosabb. :) (Tudom, ez nem ezen múlik ;) )

ludomik 2016.02.22. 08:12:55

@szociál: Nem nem igy jott vilagra,,,zeneszkent atlagos,meg dalszerzokent..de mint producer ( Gangszta Zoli es a kartel) ott,van.Nem beszelve .hogy szamitogepes jatekokat fejleszt,nem is rosszakat.

ludomik 2016.02.22. 08:12:55

@szociál: Nem nem igy jott vilagra,,,zeneszkent atlagos,meg dalszerzokent..de mint producer ( Gangszta Zoli es a kartel) ott,van.Nem beszelve .hogy szamitogepes jatekokat fejleszt,nem is rosszakat.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.02.22. 08:19:41

@ludomik:

Könyörgöm egyszer lázadjon, nyírja le kopaszra a fejét, vagy kicsit növessze meg a haját, ennyire el van ájulva magától hogy még bele nyírni sem mer a körszakállába ?
Azzal tisztában voltam hogy a Kartel neki köszönhet sokat, és elismerésem mert nem rossz, én a fizimiskájáról beszéltem, olyan mint ha életed végéig csak egy szürke zakóban élnéd le az életed.

cukkmukk 2016.02.22. 10:42:22

Na a hétvégi műsorról lemaradtam. Ahogy nézem szerencsére.

hollario 2016.02.22. 11:36:43

@bétaverzió:

Höhhö, te meg nem tudod értelmezni, amit olvasol :)

manes 2016.02.23. 18:24:28

@Bergyilkos Bohoc: Akkor nem unalmas ha jó. De ezek szarok és bőven elég meghallgatni egyszer is.Utánna már valóban unalmas.

ludomik 2016.02.23. 18:59:08

@szociál: igen ,civil eletben,nem egy kalandor tipus,meg aktiv zeneszkent is langyos viz,( az utolso karacsony,egyedul,vagy a Bohoc) telitalalat,,Meg Kartel Zoli is meglepodott,hogy miket tud ez burokrata kisnovesu,faszi,,,,,En magam sem hallgatok,Pierot,,annal inkabb Kartlet, ST .German-t,vagy fiatal koromben Van halent, Kiss,,,,de lecsuszott Sade,FGTH is......el kell fogadni ,hogy O a studioban szeret,,vaganyabb lenni

ludomik 2016.02.23. 19:10:44

@sepörd: Freddi tenyleg jo,,,,sokszor meg is halgatom,teljesen profi,,Amerikai hangzas ( Kallai-Sanders irta)....Parno grass vagy mi,,,soha....nem azert mert szar,hanem mert nem kedvelem,a folkzenet,,,,legyen az ciganyzene ,vagy Csango ritmus,,,,Szovegkozpontu STH-ba kuldeni ,meg teljesseggel,folosleges,nem ertenek minket egy picit sem,,,,,olyan lehet mint a Szerb-rap,,,,Jo,csak ,csak tovabb pockoljuk a pick-up ot mert ,fingunk sincs hogy mi az a sok massalhngzo torlodas...
süti beállítások módosítása