Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Csak Fördős Zé nem száll ki A konyhafőnök zsűrijéből?

2016. február 01. 10:11 sixx 98 komment

a-konyhafonok-zsuri.jpg

Az RTL egyik jó húzása volt a Master Chef hazai átdolgozásának is tekinthető A konyhafőnök című műsor, ami hamarosan a negyedik évadát kezdi majd meg a csatornán (A konyhafőnök junior is folytatódik majd), de immáron új zsűrivel. A Bors szagolta ki, hogy Fördős Zé mellé új zsűritagokat keres a csatorna, és mivel az értesülést az RTL sajtükapcsolati vezetője, Pécs Norbert is megerősítette, el lehet játszani a gondolattal, hogy kik szálljanak be a műsorba. 

A két távozó közül Bernáth József képviselt a szakmaiságot, az ő helyére mi habozás nélkül a TV2-n tavaly futott Konyha ördöge főszereplőjét, Bereznay Tamást ültetnék be, mert a pali eladható a tévében, tud beszélni, szimpatikus, és szakmailag is kikezdhetetlen. Vajda Pierre volt a műsor elméleti kemény csávója, az állítólag rettegett ételkritikus viszont a tévében besült, értékelhető momentuma az elmúlt 4 kiadásban nem volt, az a csoda, hogy hamarabb nem vágták ki a tévéből. Mi a helyére nem egy komor arcot, hanem egy cinikus, de vicces fazont tennénk, Szily Lacit, az Index és a Cink egykori, a 444 jelenlegi munkatársát, bár van rá egy fogadásom, hogy ha fel is kérik, nem vállalná el.

Kommentekben lehet jelezni alternatívákat.        

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xlendon 2016.02.01. 10:26:03

Bereznay Tamás jó ötlet, támogatom!

2016.02.01. 10:33:06

Tök mindegy, a 3.-ik évadot úgy cseszték el, ahogy a Nagykönyvben meg van írva. A 4.-ikre már kíváncsi sem vagyok.

Tájfájter 2016.02.01. 10:36:54

Naja, Pierre szinte észrevehetetlen volt, de valahogy a koncepció is sántított.
Minden kaját a 3 tagú zsűriből csak egy-egy ember kóstolt meg, így szinte soha nem láthattunk két különböző- vagy megerősítő véleményt egy kajáról.
Mintha Megasztárban mindig csak egy-egy zsűritag szólalt volna meg értékeléseknél.

Pan Modry 2016.02.01. 10:37:20

Lehet Vancsa Istvan szorakoztato tudna lenni ebben a musorban.

De ha nagyon trollkodni akartok, tegyetek be Puzsert!!!

cukkmukk 2016.02.01. 10:39:46

@Tájfájter: Nem. Megkóstolta mindenki, csak nem mutatták meg mindenki véleményezését. Kicsit hosszú lett volna.

GNandor 2016.02.01. 10:43:27

Pierre valóban nem sok vizet zavart, de Bernáth Józsefet én sajnálom kicsit. Nekem bejött a stílusa és szakmailag kikezdhetetlen volt. Bereznay Tamás lehet hogy jó lenne, de ha Pierre helyére is egy viccesebb figura jön, akkor valaki komolyabb embert kellene hozni..

mate2003 2016.02.01. 10:50:22

Fürdős Zé egyszer valahol az nyilatkozta, hogy kb. neki mindegy milyen műsort csinál, csak pénzt kapjon érte, akár majmokkal is csinál műsort... nekem azóta ő nem szimpatikus... a Pierre tényleg eléggé súlytalannak tűnt a műsorban, Józsi séf volt a legszimpatikusabb.

Dave_bloghu 2016.02.01. 10:59:43

Hát az Uj Péter bajai halászlészaftos szakállal.

cicavizio 2016.02.01. 11:01:56

Szerettem Pierre-t - az eredeti hármas castingja jó volt, jól kiegészítették egymást a zsűritagok, kólön-kólön nem érdemes értékelni őket, csakis együtt. Váncsa Istvánt én is szívesen látnám az új gárdában, illetve jó lenne egy nő is végre, mondjuk Mautner Zsófi vagy Fűszeres Eszter.

Brail Kast 2016.02.01. 11:02:00

@cukkmukk: A Masterchefben a keszitok meg tudtak mutatni az osszes zsuritag velemenyet? A formatum ugyanaz mindkettonel. Raadasul ott latszott is, hogy valoban megkostoltak az eteleket, itt meg az sem.

user friendly 2016.02.01. 11:02:05

Nem követem szorosan Szily munkásságát, de van valami köze a konyhához azon kívül, hogy szokott ebédelni?
Pierre nem fog hiányozni, fel sem tűnt, hogy ott van, de Bernáthot sajnálom. Az első évadban nem tetszett, túl merev, karót nyelt volt, aztán egyre jobban feloldódott, megtalálta a helyé, szimpatikus lett. , De Bereznaynak szerintem jól fog állni ez a műsor, Pierre helyett meg jöhetne Váncsa szerintem is. Bár ha ő elkezd beszélni egy ételről azzal kb el is megy a műsoridő :)

Bond 007 2016.02.01. 11:03:55

Bernáth József volt az egyetlen értékelhető zsűritag, kár lenne őt lecserélni.
Zé abszolút mellőzhető, számomra még idegesítő is tud lenni a stílusa, Pierre pedig csak biodíszlet volt a műsorban, amit kicsit sajnálok.

minchiacoaddu 2016.02.01. 11:05:09

Szily Laci tényleg nagy húzás lenne, és ugyan miért ne vállalná el? Érdekli a gasztronómia, jól is főz, (tudtommal) a pénzt is szereti...De Pierre helyére nagyon jó lehetne pl a Jókuti (Világevő) Andris is, óriási dumája van, és még ért is hozzá. Illetve szerintem jó lenne, ha lenne női zsűritag is, Péter (Malackaraj) Anna pl. tökjó lenne. A Bernáth Józsi helyére meg két tippem is volna: elsősorban Bíró Lajos, másodsorban a Szegál Viktor, bár ő olyan visszafogott, szerény csávó, hogy nem biztos, hogy érvényesülne a karaktere a tévében...

J. McClane 2016.02.01. 11:09:29

Bíró Lajos jó lenne. Ő már volt TV szakács valami Gianni féle dolgoban, és ő elismert is, meg vicces is a maga módján

Dave_bloghu 2016.02.01. 11:22:57

vagy majd a Buday jön?

Pan Modry 2016.02.01. 11:34:42

@Dave_bloghu:

Dehogy, szerintem Tallay Andras es Becso Zsolt kell a magyarnak ide! (Bar ok sztem nemcsak kostolnanak, hanem ket pofaval tomnek a kajat es csak annyit szonanak hogy jo jo, csak lehetett volna tobb)

kutyanyolc 2016.02.01. 11:35:03

@cicavizio: Mautner Zsófi nem egy nagy gasztronómus...

Dave_bloghu 2016.02.01. 11:37:00

Gerendai? Vagy ekkora bálnát még az rtl se?

bungee 2016.02.01. 11:55:50

@minchiacoaddu: Jokuti meg az elso szezon indulasa elott tett egy arnyalt celzast, hogy megkereste az RTL de lepattintotta oket. Szerintem errol a musorrol lehetett szo.
@user friendly: egyetertek veled, ha Vancsat ra tudnak venni, hogy szerepeljen, akkor az kurvara koltseghatekony lenne, mert egyedul elvinne a musort az anekdotaival, nem kene mas zsuritag, de meg versenyzok sem, en meg stabil nezoje lennek

Chubbie 2016.02.01. 11:58:53

Buday pl.?, Gianninak is volt már vmi hasonló műsora, de ő mondjuk pont Zé helyett lenne jó, Laci ábcsi a teletáltól, vagy a korábbi vendégek közül is van néhány idevaló arc...csak nevet nem tudok mondani....Ápdét Norbi főszakácsát is meg lehetne keresni...Bereznay Tamás nekem határeset, de el tudnám fogadni...Ziláék?

user friendly 2016.02.01. 12:13:34

Jöjjön Benkei Laci bácsi meg az ételízesítő! :D

user friendly 2016.02.01. 12:20:41

@bungee: jaja, én is nézném, de akkor az egy másik műsor lenne :)

2016.02.01. 12:22:23

@cicavizio: Ouch, talán Mautner Zsófi inkább ne, mert kb. olyan szinten van, mint Gabi a Teleshopos Horst Fuchs mellett. Amiért valaki blogol, ugye még nem biztos, hogy jó lenne "séfnek". Bár jól fekszik az RTL-nél, vagy a produkciós cégnél, mert, ha jól tudom Bernáthot is az ő ajánlására kérték fel anno.

furious ewok 2016.02.01. 12:22:40

Buday kellemes változatosságot jelentene, bár nem tudom az ő személyiségével mennyire fér össze a kritikus hangnem. Aki még esélyes lehet, az a Kovács Lázár, ő elég tv-s arc egy ilyen műsorhoz. Bernáth séfért viszont nagy kár, nagy kedvencem volt, ahogy fél pillantásból is megmondta, mi lesz a gond a készülő étellel, ezért a tőle jövő kritikának nagyobb súlya is volt (rosszul fest, ha az fikázza mások munkáját, aki egy rántottát nem tud összedobni). Ezen túl a stílusa is jól állt a műsornak, csak gondolom elege lett belőle.

elzee 2016.02.01. 12:47:13

A Séf helyére Magos Zoli lenne talán a legalkalmasabb, gasztrokritikusnak meg Harmath Csabát tudnám elképzelni... :)

Vincenzo6 2016.02.01. 12:47:17

@furious ewok: Csak Kovács Lázár és Buday is rohadt messze vannak attól a színvonaltól, amit BJ képvisel. Bereznay valamiért nekem antipatikus. Remélem nem ő lesz. Jó hülye a stáb, azt kell mondjam.

Vincenzo6 2016.02.01. 12:50:45

Szily Laci... Az író komolyan gondolja? Cinikus, vicces? Ostoba, habzószájú, agresszív, modoros. Ha a műsorban nem is ezt hozná, akkor is ez jutna róla eszembe. Plusz túl megosztó. Aki kicsit is szíve ügyének tekinti a minőségi újságírást és a hiteles tájékoztatást, az nem,hiszem, hogy szívesen nézné. Ez nem kizárólag a műliberális fasiszta hipszter belvárosiak műsora ám.

Vincenzo6 2016.02.01. 12:54:06

Bernáth József egymaga elvitte a hátán a műsort. Az RTL klub komolyan nem látja, hogy Zé bármennyire sokat beszél is és bármilyen"cool" is a modorossága, "A Séf" az, aki tiszteletet parancsol, aki lehengerlő, érdekes. Ha lecserélik, az olyan, mint leváltani a Metallica énekesét.

cicavizio 2016.02.01. 13:00:15

@kutyanyolc @Pink Petsch Nem értem, mi a bajotok Mautner Zsófival, szerintem irtó sokoldalú és hiteles médiaszemélyiség, a receptjei és könyvei rendkívül fantáziadúsak, eredetiek és szerintem a tévében sem volt rossz, sem ő, sem a műsora. Az utolsó nagy dobása, a magyar konyhát angol nyelven igényesen és friss szemlélettel bemutató Budapest Bites pedig egy újabb nagy pirospont nálam! Rég vártam egy olyan könyvet a magyar konyháról, amit bártan a külföldi ismerősök kezébe lehet adni.

cicavizio 2016.02.01. 13:01:59

@kutyanyolc: @Pink Petsch: Nem értem, mi a bajotok Mautner Zsófival, szerintem irtó sokoldalú és hiteles médiaszemélyiség, a receptjei és könyvei rendkívül fantáziadúsak, eredetiek és szerintem a tévében sem volt rossz, sem ő, sem a műsora. Az utolsó nagy dobása, a magyar konyhát angol nyelven igényesen és friss szemlélettel bemutató Budapest Bites pedig egy újabb nagy pirospont nálam! Rég vártam egy olyan könyvet a magyar konyháról, amit bártan a külföldi ismerősök kezébe lehet adni.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2016.02.01. 13:02:51

vilagevo.blog.hu az itteni szerző se lenne rossz, Jókuti András

minchiacoaddu 2016.02.01. 13:10:14

@user friendly: Ha kicsit is utánaolvasol, látni fogod, hogy a Szily orrba-szájba főz, méghozzá jól...mondjuk főleg halat, merthogy megszállott horgász.

minchiacoaddu 2016.02.01. 13:14:47

@Vincenzo6: Ekkora baromságot (bocs, botorságot) egyetlen mondatba sűrítve (műliberális fasiszta hipszter belvárosi) még semmilyen trolltól nem olvastam! kösz, rég röhögtem ilyen jót!

sans paraben 2016.02.01. 13:15:00

Nalam a musorvezeto es a zsuri (a sef kivetelevel) megolte az egesz musort, nezhetetlen volt.
Egy vancsaval meg feredős whoever ellenere is tennek egy probat.

minchiacoaddu 2016.02.01. 13:16:30

@cicavizio: A Mautner Zsófi nagyon kedves, meg jól is főz, kár, hogy kb. annyira színes és izgalmas egyéniség, mint egy tál olvasztott disznózsír....

Dajcs Béla 2016.02.01. 13:17:35

Én ezt a Vödrös Zét se szerettem. A Pierre meg gondolom annyira sótlan volt, hogy a szerkesztők vért izzadtak, míg be tudtak rakni 3-4 értékelést részenként. Lehet jó szakember, de nem tévébe való. Bernáth Józsefet az elején nem kedveltem, de a 2. évad felénél már Ő volt a 3 zsűritagból az egyetlen, aki értékelhető teljesítményt nyújtott.

Nekem anno nagyon szimpatikus volt a Viasaton futó Mesterszakácsból Bíró Lajos, őt simán el tudnám képzelni, mint helyettes zsűrit, és neki legalább már van tévés tapasztalata.

kontratenor 2016.02.01. 13:33:40

@minchiacoaddu: Péter Anna +1
De akkor kéne egy ridegebb arc is harmadiknak.

Magsz ejt 2016.02.01. 13:52:35

Tényleg még néz valaki tv-t?

gardarak 2016.02.01. 14:03:54

Cserna-Szabó András?

nyuci12 2016.02.01. 14:10:37

Könyörgöm, csak Péter Anna ne!

minchiacoaddu 2016.02.01. 14:31:55

@gardarak: ez jó ötlet, csak nem hinném, hogy elvállalja...

minchiacoaddu 2016.02.01. 14:35:06

@ミラ: kommentelni úgy érdemes, hogy elolvasod a korábbi kommenteket. Ha így teszel, láthattad volna, hogy Jókutit már én is javasoltam, sőt azt is, hogy valaki már válaszolt is, hogy az első szériához már felkérték, és nem vállalta....

2016.02.01. 14:40:42

@cicavizio: Nincs semmi bajom vele, de nagyon nem séf. Ilyen erővel a Stahl Juditot is felkérhetnék, pont annyit ért egy profi konyha vezetéséhez. Tudod, az hogy gasztroceleb még nem teszi alkalmassá séfnek. Nagyon nem.

gardarak 2016.02.01. 14:41:08

@minchiacoaddu: Elsődleges kérdés, hogy egyáltalán felmerül-e a neve. De szerintem van annyira vaddisznó, hogy igent mondjon. :)

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2016.02.01. 14:41:43

@minchiacoaddu: egyéb életvezetési tanácsokat is adsz, vagy csak ezzel tapostam bele a kis lelkedbe?

minchiacoaddu 2016.02.01. 14:49:11

@ミラ: Általában nem szoktam, de ha életvezetési problémáid vannak, kérdezz nyugodtan, igyekszem lealacsonyodni a te szintedre...

Bryan élete 2016.02.01. 14:51:15

ez a műsor kompletten így jó, ahogy van, teljesen mindegy, milyen a zsűri összetétele, - persze nem szakmailag, - mert úgyis a versenyzők tudása és személyisége viszi a hátán az egészet.
Nekem tetszett ez a hármas, de nem dőlök a kardomba, ha megváltozik.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2016.02.01. 15:00:50

@minchiacoaddu: ne fáradj, aki személyeskedve tud csak reagálni és így felkapja a vizet, mert valaki még le merte írni, amit ő már leírt, azzal nem fogok tovább szót váltani. leiratkozás az értesítésekről ON.

Ejoy 2016.02.01. 15:03:53

Zámbó Árpi bocs, Árpy szerintem jó választás lenne, a Hal a tortánban már megcsillantotta a képességeit!

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2016.02.01. 15:07:51

@Tájfájter: Mindhárom kóstolta, kicsit mindhárom mást mondott, aztán egyet vágtak be, hogy az egész sztori összeálljon.

miciur 2016.02.01. 15:09:18

Szilynél sokkal nagyobb gourmet Uj Péter, őt elég sokszor látom jobb éttermekben enni (Csalogány szerintem törzshelye lehetett, aztán láttam a ZONA-ban is pl.), és elkötelezett a minőség iránt, és valahol Szily is őt másolja:)

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2016.02.01. 15:09:37

@cicavizio: A két hölgy csak blogger, az pedig már van a műsorban. Kellene egy szakmai oldal is.

miciur 2016.02.01. 15:09:56

Péter Annát viszont NE! NEM KÉPERNYŐKÉPES az a kappan hangú, baltaarcú nő, pfejjjjj. Írásban ok.

miciur 2016.02.01. 15:12:13

@Chubbie: milyen Ziláék?! ugye nem a Zila cukrászda? :D

jet set 2016.02.01. 15:13:35

Váncsát a műsorba!

miciur 2016.02.01. 15:19:58

@Pan Modry: őt előbb a piáról kéne le(jebb) szoktatni :/
@Pink Petsch: Bernáthot még aL'Occhio di Stilebe akarták hazahozni, csinált is próbafőzést, de végül nem felelt meg és idehozták Dubajból a sztárchefet, mondjuk így is bezártak 4 hónap működés után.. Mautner egyébként eléggé ért hozzá, jobban is mint Pierre. Ami gasztroforradalom zajlik Magyarországon, azt főként pont Mautnernek és Molnár B. Tamásnak lehet köszönni, meg Uj Péter is hozzátett nem keveset.
@Vincenzo6: Bereznay nem rossz, bár nem tudom megbocsájtani neki, hogy évekig ellébecolt abban a hulladék Kárpátia étteremben, mint vezető chef

Buday, Lázár nem valók ebbe a műsorba, nem lengi körbe őket az a tisztelet, mint Bernáthot lengte, sajnos sok baromsággal lejáratták már magukat. Viszont Bíró Lajos jó lenne.Esetleg Huszár Krisztián, de ő meg nem a szavak embere annyira

2016.02.01. 15:21:52

@Vincenzo6: Huhh, hát Bernáth biztosan jó érzéssel olvassa az ömlengésed, de attól az még meglehetősen túlzó, finoman fogalmazva. Mivel, ugye a Konyhafőnök egy Ramsay-produkció koppintása, óhatatlanul is azzal vetettem össze. Nos, nem akarva senkit sem megbántani, (és Bernáth biztosan jó szakács), de mondjuk úgy, hogy a Bernáth által hozott karakter a fasorban sincs a Master Chef Ramsay által megformált figurájával. Nem volt katasztrofálisan rossz, de azért nyugodt szívvel helyettesíthető egy karizmatikusabb arccal, ha találnak olyat. A műsor túléli, ha jól választanak, míg a Master Chef Ramsay esetleges távozását nemigen élné túl.

Banita 2016.02.01. 15:22:11

Legyen Szatmári "Főzelékes" Feri! ;)
www.facebook.com/Feri-a-f%C5%91zel%C3%A9kes-244773839005239

Nem lerágott csont és ért ahhoz, amit csinál. És nem csupán főzelékben van otthon.
Úgyhogy részemről 1 voks rá.

miciur 2016.02.01. 15:26:25

@Banita: :DDDDD jó poén volt:DDDDD (ezt a szintet hozza most a Fördős, tehát ilyen már van)

miciur 2016.02.01. 15:27:20

@Banita: :DDDDD jó poén volt:DDDDD (ezt a szintet hozza most a Fördős, tehát ilyen már van)

2016.02.01. 15:27:41

@miciur: Hm, igen, volt egy érzésem Bernáthal kapcsolatban, hogy legfeljebb jó szakács, de nem sztárséf. De ez nem tragédia, a műsorral elboldogult, úgy-ahogy.
Mautnert illetően meg, lehet, hogy "kritikusnak" Pierre helyére megfelelne (bár egy pár videóját megnézve, nem is tudom, hitelesen tudná-e játszani a "szőrös szívet"?), de séfnek semmiképpen sem.

kontratenor 2016.02.01. 15:28:39

@Ejoy: Ne is mondd, újabban a konditeremben lóg, ahova járok.

kontratenor 2016.02.01. 15:30:30

@kontratenor: Ja, nem, hülyeséget mondtam, JFK jár oda.

2016.02.01. 15:34:44

@kontratenor: John F Kennedy? Hűha! ;)

fotdm 2016.02.01. 15:53:12

Bernáthért szerintem kár, hiteles volt, még ha nem is egy Ramsey féle karakter. Ellenben Zé-vel, aki teljesen konyhaidegen jelenség, a szövege, stílusa pedig elég irritáló tud lenni.

Széll Tamást viszont szívesen látnám a képernyőn és gasztrokibicként a Világevős srácot :)

miciur 2016.02.01. 15:53:18

@Pink Petsch: Pierre helyére gondolNÁM, de inkább Uj Pétert akkor már

Trigon_ 2016.02.01. 16:13:15

@Tájfájter: @Brail Kast: Amikor a versenyzők elveszik a zsűritől a tányért, látszik, hogy sokszor mástól veszik el, mint akit beszélni hallottunk. A műsoridő elég szűk, nem jut hely több véleménynek. Én a műsoridőt megnövelném tíz perccel, nagyon elbírna ennyi hosszabbítást.

Az utolsó évedban Pierre-t a szerkesztő nagyon mellőzte, annyira, hogy ez fel is tűnt. Hogy ez azért volt-e, mert Pierre érdektelenebb dolgokat mondott, vagy valami más oka volt, azt nem tudom, de így kiegyensúlyozatlan érzést keltett. De jót fog tenni, ha a helyére egy kissé élénkebb, aktívabb ember kerül. Az ételkritikus mindig gyomorbeteg képet vág, de azért az érdekes volt, amikor Pierre a kelletlen kóstolgatás után kijelentette, hogy ez neki nagyon ízlett. :-)

Gyilkos Bernátért kár, jó szín volt, bár a gyerekműsorban végül nagyon felpuhult. :-) Igazság szerint kiderült, hogy milyen jól taníthat, ha a kedvét nem veszik el tőle. Jó karaktert kell találni a helyére, nem kötekedőt, de kritikusat, és vérprofit, aki az asztaltól megmondja, hogy éppen odaég a polipcsáp, különben bukta lesz belőle.

Zé teljesen rendben van. Az, hogy szereti, amikor BelePakolnak Mindenféle jó Ízeket, és van benne valami Roppanós is, és nagyot lehet harapni belőle, még nem vált unalmassá, egyébként pedig ő a "moderátor".

2016.02.01. 16:20:55

@miciur: Arra talán, bár arra a szerepre nem feltétlenül "tyúkanyó" kellene ....

2016.02.01. 16:25:47

@Trigon_: Zé akkor lenne rendben, ha beszédtechnika tanárhoz járna, és lefaragna valamennyit a manírjaiból ... akkor teljesen rendben lenne. Így viszont rohadt idegesítő időnként, még képernyőn keresztül is. Képzelem, akkor élőben, órákon át ...

élhetetlen 2016.02.01. 16:34:48

@GNandor: Bernáth. Ha jól emlékszem, ő volt, aki az egyik versenyzőnek azt mondta, hogy nem kóstolja meg a főztjét, mert ő mondott valamit, amit a versenyző nem csinált meg. Te ide tanulni jöttél, mondta neki. Nem versenyezni? Szakmailag kikezdhetetlen, aki nem is kíváncsi zsűritagként a produktumra, csak mert…

2016.02.01. 16:47:41

@élhetetlen: Hm, én ezt nem venném ennyire véresen komolyan, meg azt sem, hogy olykor kidobta a kaját, meg felesleges "díszeket" a tányérról ... ezek a "keménykedések" az eredeti formátumban is benne vannak, a show része ...

élhetetlen 2016.02.01. 17:04:17

@Pink Petsch: Nem veszem véresen komolyan. Ha kidobta a kaját, akkor a versenyző is tudta, hogy miért, az más eset. Amiről én írtam, az nem a kaja ellen szólt, hanem egy versenyző ellen, aki NEKI „nem fogadott szót”. Ezt tartottam minősíthetetlennek. Azt is belátom, hogy a gyerekekkel kifejezetten aranyos volt (még nem játszott a hiúság, ők még feltétel nélkül elfogadták?). l

2016.02.01. 17:09:05

@élhetetlen: Te, ahhoz képest, hogy Ramsay beletörölte nem egyszer kaját a versenyző szakácskabátjába, mert NEKI nem fogadottt szót a delikvens .... nos, ahhoz képest ez még lájtos volt :DDD. Mondom, a show része ....
A gyerekes verziót meg nem néztem, így arról nem is mondanék semmit.

2016.02.01. 17:10:09

Én is bírtam a Séf urat, jó arc volt, szemmel láthatóan értett ahhoz, amiben tanácsokat osztott. Ha kettőnek mindenképpen menni kell, szerintem őt kellett volna megtartani. (Bár gondolom, nem vállalta.) Pierre volt szerintem a leggyengébb láncszem, de az tény, hogy hárman együtt végül is egy működő csapatot alkottak.

Zephyrous 2016.02.01. 17:22:35

Csak 444-eseket ne ajánljatok! Faszfej mind!

élhetetlen 2016.02.01. 17:25:41

@Pink Petsch: Nézd, Ramsay „cirkuszos” műsorai, és egy ilyen megfontolt, higgadt megalázás között azért nagy a különbség, de nem vitatkozom. A gyerekek. Azt hiszem az elmúlt évben azt a műsort élveztem legjobban. Elképesztőek voltak, és még drukkoltam is, nem csak szórakoztam, és kidőltem, mikor a kis kígyó nyert. Nem tudom, milyen lesz az idei, de ha teheted, nézz bele.

Trigon_ 2016.02.01. 18:07:38

@élhetetlen: Te Ramsayt a Pokol konyhája alapján ítéled meg. A Masterchefben nem szokott káromkodni, sem nagyokat balhézni, csak fintorog meg letol. Ott az olasz az, aki kidobja a tányért. (Éppen most megy egy évad válogató része, a feleségem megjegyezte: "A Gyilkos már majdnem mosolygott.") Ez igazán belefér, jó színt ad az egésznek, és a versenyzők számára is szemmel láthatóan jól érthető bírálat.

Ők is leszúrják a versenyzőt, ha nem csinálja meg azt, amit "sugalltak" neki. Én elhiszem nekik, hogy ők jól tudják, hogy miért rossz az, amit a versenyző csinál, és azt is pontosan tudják, hogy milyen lesz az íze. De olyan is van, hogy a renegát versenyő kajáját végül az égig dicsérik. Ez az egész egy nagy Műsor, nem egyszerűen verseny, egy csomó gyanús apróság van a vágásokban, de összességében egy érdekes szórakozás.

És igen, a versenyző tanulni megy oda, hogy végül annak adhassák a fődíjat, aki végül a legjobbá tudott válni. Amikor néha beszállnak egy verseny erejéig a játékba, és Bernáth mókásan látványos nagyképűséggel megcsinálja ugyanazt kevesebb idő alatt, kényelmesen sétálva, akkor látszik, hogy a versenyzőknek még bizony van szabad terük a fejlődésre.

Remélem, hogy a válogatás jól sikerül, mert speciel nekem a zsűri véleményezése néha érdekesebb része tud lenni a műsornak, mint maga a főzés. A főzésből engem az érdekel, ha valami érdekes történik, merész választás, tévedés, kiemelkedő rutin, kapkodás, profi mozzanatok, effélék. Én ezeket a műsorokat többé-kevésbé nézem, de a sima főzőműsorokat nem. Épp ezért én azt sem bánnám, ha a zsűrizésre jutna egy kicsivel több idő, hosszabbra vett műsorban. Az évad elején azért kellene még tíz perc, mert sokan vannak, a végén meg azért, mert már kitömik reklámmal.

Trigon_ 2016.02.01. 18:21:27

@élhetetlen: "Azt is belátom, hogy a gyerekekkel kifejezetten aranyos volt (még nem játszott a hiúság, ők még feltétel nélkül elfogadták?)."

Nem mindig fogadták el, a zsűri volt megbocsátóbb. De nem határ nélkül.

@Pink Petsch: "A gyerekes verziót meg nem néztem, így arról nem is mondanék semmit."

Rosszul tetted. Először én is nagyon kétkedve néztem, de lenyűgöző volt, hogy ezek a gyerekek milyen hihetetlenül profi dolgokat tudtak. És a verseny nem vált óvodáspátyolgatássá.

Volt két "nagykislány", egyszer tésztát kellett gyúrni, élmény volt látni, hogy milyen természetes rutinnal nyúltak hozzá. Vagy ahogy a tojásfehérje felveréséhez kezdtek, mint akiket az igazi falusi nagymamák szoktak tanítgatni otthon. Egy sváb vagy osztrák származású, végtelenül szimpatikus kislány el is árulta, hogy a (talán cukrász) papája néha mondja neki, hogy na, Leni, most félretesszük a konyhagépet, aztán nyomás.

Gabor Jeges 2016.02.01. 18:26:59

Gonrdon Ramsay és Nigella Lawson. Esetleg Havas Henrik, hogy vehessen egy új mosogatógépet a feleségének.

élhetetlen 2016.02.01. 18:35:13

@Trigon_: Valami félrement. Idézőjelbe tettem a „cirkuszos” jelzőt. Én nagyon értékelem Ramsay-t, azon kívül, hogy jó szakács, remek színész is, el tudja adni a „durva” műsorokat is, úgy hogy az emberek elhiggyék, hogy „olyan”. Én nem vagyok hülye, tudom, ha „olyan” lenne, sem a stábja, sem a családja nem lenne már mellette. (még ennyi pénzért sem). Ő egy kedves ember, ragyogó humorral ráadásul. Szoktam itt veszekedni az őt félreértő emberekkel, az egyik „érvem”, egy szitu volt, otthon főzött, a macska bekanyarodott a konyhába, mire ő megfordult, és édesem, most ne szöveggel küldte ki. Macska megfordult, kiment, ami azért arra utal, hogy, ha nincs ott a stáb, akkor sem oldalba rúgással szokta elküldeni.

Philip F. Queeg 2016.02.01. 18:51:28

Ha lenne tízezer forintom, akkor elintézném, hogy Vágási Feri legyen.....

2016.02.01. 19:28:59

@élhetetlen: @Trigon_: Hm, hát nézzétek ... az van, hogy az RTL olyan szinten cseszte el a Konyhafőnök felnőtt verziójának 3.-ik évadát, hogy semmilyen más változata nem érdekelt a műsornak. Pláne nem a gyerekes, mert őszintén szólva nem nagyon vonzanak a "junior" verziók semmilyen műsorban ....

élhetetlen 2016.02.01. 19:48:11

@Pink Petsch: Nézd, van egy régi közmondás, hogy nem erőszak a disznótor. (bocs, a disznóra nézve az). Hidd el, sokkal szórakoztatóbb volt, mint a felnőtt műsor. Volt utójáték is, a második helyezett 13 éves kislánynak az iskolája vezetője átadta a konyhát egy napra, ő főzött a 180 iskolatársának, a szakácsnők voltak a kisegítők. Nem okozott gondot neki. De, mondom nem erőszak…(és nem tudom, milyen lesz a következő garnitúra).

2016.02.01. 20:07:46

@élhetetlen: Naládd, hogy a coca más véleményen lenne ;)
De oké, beismerem, hazudtam, mert 1,5 adásnyit láttam a "junior" verzióból is. Nem győzött meg, hogy a teljes évadot végignézzem. De egy és egy fél adagnyi rész után kissé kényelmetlenül éreztem magam nézőként. Mintha a miniatűr Gordon Ramsayt látnám, azt a kiskölyköt, aki a youtube-on ezzel lett percember, meg a Hell's Kitcehn egyik évadában is szerepelt. De ott poén volt, itt meg úgy éreztem, hogy ilyenre veszik a figurát.
Nézd, én is 8-9 éves korom óta főzök-sütök a magam szintjén, de amit azokkal a gyerekekkel előadattak ... hm, nos, hidd el, nem ez a természetes.

élhetetlen 2016.02.01. 20:38:09

@Pink Petsch: Lehet, hogy igazad van, én elhittem, hogy képesek három féle tortát legyártani, vagy egy ismeretlen alapanyagból kihozni valamit. Én valószínű, hogy azért csodáltam őket, mert nem vagyok egy szakács alkat. A 9-10 éves koromból két emlék. Az egyik, anyáék dolgoznak, én palacsintát akarok sütni vacsorára, és az a kurva palacsinta nem jön ki a sütőből. Dühömben főztem paprikás krumplit, hogy azért legyen vacsora. Anya hazajött, tett hozzá még egy kis lisztet, lett palacsinta is. (tudtam, mi kell bele, csak nem találtam el az arányokat). A másik az volt, hogy már ment a palacsinta sütés, de a nagyapám, és az öcsém nekiálltak megenni, ahogy sütöttem, (tudod, tejjel, cukorral, tehát töltetlenül is jó). Csak szívattak, már a fülükön jött ki, de harminc palacsinta után sem volt egy sem. Akkor hagyták abba, mikor elbőgtem magam. És, ha én képes voltam tortaforma nélkül 12 évesen emeletes tortát sütni kislábosban, és nagy lábosban apáék házassági évfordulójára, akkor miért kételkedjek a kölykökben, akiknek rendelkezésre áll az internet, és olyan receptekről is olvashatnak, amivel nem találkoznak otthon, de megmarad az agyukban, és van fantáziájuk, és szeretnek főzni. Nem biztos, hogy ez természet ellenes.

2016.02.01. 21:07:11

@élhetetlen: Nézd, ez elsősorban egy show-műsor. Nagyon meg lennék lepve, ha az Rtl a gyerekek találékonyságára bízta volna a dolgok folyását. Nemcsak biztos vagyok benne, de pontosan tudom, hogy ilyen esetekben bebiztosítják magukat. Igaz, nem főzőműsoroknál, hanem quizeknél "bábáskodtam" anno az egyik csatornánál, de forgatókönyv volt mindenre. Azokat az "ismeretlen" alapanyagokat, nos azokat nemcsak a gyerek, de a felnőtt versenyzők is tudták, már minimum 2 nappal a felvétel előtt, hogy legyen idejük felkészülni, no meg "meglepődni" minél hitelesebben (próba a tükör előtt ;) ).
Persze, ez nem von le semmit abból a teljesítményből, ha valaki egy polipcsápból ízletes főételt készít, mondjuk egy paradicsomos mártásban. De azért ne képzelj ezekbe a műsorokba többet, mint amennyi van bennük ...

ezcsakegybloggg 2016.02.01. 21:45:54

JAAAAAAAAAAAAAAAJJJ!!!4 :DDD
Hát a Silly Lacy a másik nagy kedvencem a Sixx Pappa mellett :)))))
Úgy szoktam hívni őket (pl. kommentekben), hogy a két legnagyobb magyar TROLLSÁGÍRÓ.
Ezt meg is írtam neki anno a Cinken. Lolcsy.

Inkább egy Sixx Pappa – Silly Lacy közös cikksorozat kéne :) Azt kajálnám.
Zsák a foltját :) Együtt mocskoskodhatnának :))))

lilcsi manó 2016.02.02. 09:34:19

Nekem a sef nagyon fog hianyozni :( :(.

De konyorgom peter annat neee!!!!

cukkmukk 2016.02.02. 11:06:33

@Brail Kast: Itt is gyakran látszott. Csak hát könnyebb morogni, mint figyelni. :)

élhetetlen 2016.02.02. 11:33:21

@Pink Petsch: „De azért ne képzelj ezekbe a műsorokba többet, mint amennyi van bennük „ Te meg légy szíves, ne nézz hülyének, nem vagyok az a típus, aki Isaurának gyűjt. Én imádom a rántott velőt, de soha nem készíteném el, mert a nyersanyaghoz nem lennék képes hozzányúlni. Én azt értékeltem, hogy ezek a kölykök mindent bevállaltak, és ez benne volt a műsorban, akkor is, ha volt előkészület. Én csak azt mondtam, hogy nagyon szórakoztató, jó műsor volt, jobb, mint a felnőtt változat. Nincs harag. .

jog-ász 2016.02.03. 12:52:55

három veszekedős hisztis csajt nem lehetne berakni??

Kondom Keselyű 2016.02.03. 15:30:58

Gundi mehetne Pierre helyere
O barhol bevetheto :D
süti beállítások módosítása