Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A hírhamisító MTVA ismét hírt hamisított (18+)

2016. január 12. 14:47 sixx 164 komment

Az egyik mai Híradóban a szilveszteri, kölni erőszakos eseményekről igyekezett még egy bőrt lehúzni a köztévé, csak éppen a fenti videóval elég nagy lukra futottak. (A teljes anyag itt látható, screenshotoljuk is, hátha belenyúlnak.)

screen_shot_2016-01-12_at_14_38_21.png

A videó valóban megrázó képsorokat mutat, csak éppen nem Kölnből, hanem Kairóból, és nem szilveszter éjszakájáról, hanem 2013 júniusából, amikor is egy holland tévést erőszakoltak meg a Tahír téren. (UPDATE: a nol.hu megtalálta a videó 2012-ben feltöltött verzióját ezek szerint tévedtünk egy évet, elnézést.) 

A videó feltöltésének dátuma is egyértelműen mutatja, hogy szó sem lehet arról, hogy friss lenne, eltéveszteni is elég nehéz lenne, screenshottal mutatjuk ezt is:  

screen_shot_2016-01-12_at_14_43_15.png

Mindezt úgy, hogy nem sokkal korábban a hírhamisító Papp Dániel vezette hírigazgatóság alatt működő MTVA híműsora pont a német tévét baszogatta hírhamisítás miatt

A beküldést köszönjük olvasónknak, Gyulának.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TVH 2016.01.12. 15:09:23

"lukra futottak"
......

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2016.01.12. 15:13:39

"Ha egy médium rendszeresen és szándékosan manipulálja és hamisítja a híreket, hamar elveszíti hitelességét a nézők, hallgatók szemében"

És ez így van!

szekőcei 2016.01.12. 15:16:33

már megint hírhamisított az MTVA..

Micsoda meglepetés.

Aki meglepődött tegye fel a kezét.

senki?
SENKI?

Gondoltam.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.01.12. 15:16:43

@TVH: tájnyelv, baszki. likra volt először.

egy_kommentelo 2016.01.12. 15:16:56

És erre megy el évi 80 milliárd forint...szánalmas

egy_kommentelo 2016.01.12. 15:17:53

@sixx: maradhatott volna a "likra" :)

BitPork 2016.01.12. 15:18:02

Nem lenne alapja egy pernek? Itt már nem egyszerű hírhamisítás van, de közveszéllyel fenyegetés(Btk338§) és rémhír keltés(Btk337§). Vagy nagyot tévedek?
Mindkettő 3 évvel fenyegetett, de gondolom nem lenne gazdája.

vackor1 2016.01.12. 15:19:09

Sajnos semmi nem fog változni , akiknek eddig is ez volt a mértékadó hírportál, azoknak ezután is ez marad...
Rengeteg helyen látható, hogy a valóságérzéke nagyon el van cseszerintve itt még mindig több mint egymillió szavazónak , na, belőlük áll az a néhány tízezer ember, aki még nézi ezeket az adókat , nekik meg ez így tökéletes.

magichorze 2016.01.12. 15:19:53

@BitPork: hát, izé, azért csak volt ott Kölnben valami tömegmolesztálás, vagy rosszul tudjuk? igaz, kis spéttel közölte le a mértékadó nyugati sajtó....

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2016.01.12. 15:21:00

@egy_kommentelo: Az a durva, hogy ennyi pénzből és energiából lehetne jó közszolgálati műsort, csatornát csinálni, csak hát a megszokás...aki mindig lopta a közpénzt, az ezután is lopni akarja, aki eddig hírhamisított -és most Papp úrra nézek- az ezután is ezt akarja csinálni... jó ez ide...langyosvíz...

"köpni kell, phűűű, köpni kell..."

2016.01.12. 15:21:44

@BitPork: a hasonló sztori az ugye azt mondják, megvolt, csak az illusztrációra illett volna kiírni, hogy az csak illusztráció.
De itt jön az, hogy "szerencsére nincs tv-m évek óta".

Katatón Dzsentri · http://www.twitter.com/katatondzsentri 2016.01.12. 15:22:47

Nem az a baj, hogy egy fasz média hírt hamisított.
Nem az a baj, hogy közpénzen hazugságokat gyártanak és tolják a pofánkba "szopogassad faszkalap" felkiáltással.

A baj az, hogy van egy szignifikáns szavazóréteg (minden létező oldalon, ez már nem csak at mtva-ról szól), akik a szájukba tolt anyagot mosolyogva nyelik torokra. És büszkén mutogatják a dudorodó torkukat.

teszt123456789 2016.01.12. 15:25:12

@randomgenerator: Nem illusztrációnak szánták, úgy kezdődik a szöveg, hogy "Szilveszter éjszaka Kölnben készült ez a felvétel"

Kata07 2016.01.12. 15:26:00

Megtervezett ez a félelemkeltés. amig ez a világ van, és ezek kezében van, addig csak ilyeneket fognak látni akik erre kíváncsiak...mindenhol hazudnak...( folyamatosan )

aegithalos 2016.01.12. 15:26:19

@magichorze: Igen, volt, ezert erthetelen az eset teljesen. Ez egy olyan hir, amin nem kellett volna hamisitani egy cseppet sem, magaban is tokeletesen illeszkedik a jelenlegi hivatalos, allami propaganda kivanalmaihoz. Es meg ezt is el tudjak kurjantani.

2016.01.12. 15:27:51

Alapból a hír nem hamis, csak a illusztráció nem ott és nem akkor történt.
Ezzel az alaphírt nem másították meg, de a népeket még is átvágták.
Csak azt tudnám erre mi szükség egy ilyen esetben, amikor bőven van anyag a történtekről, minek még a parasztvakítás?
Kit akarnak ezzel lenyűgözni?

jolaca 2016.01.12. 15:28:15

@BitPork: Bizisten, tiszta szívből szurkolok Neked (vagy hasonmásodnak), hogy a poltpeti lakájt lecseréld!
Papp Daniék profizmusára feltehetően már a lengyelek is irigykednek. Komoly távlatok nyílnak a Magyar Közszolgálati Televízió előtt balkáni-keleteurópai érdeklődőknek tanfolyamok szervezésére.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2016.01.12. 15:30:31

@aegithalos: A hivatalos kívánalmaknak ezek szerint része az is, hogy demonstrálják: a hivatalos kívánalmaknak való megfelelés érdekében akár hazudnak is.

Ezt pedig csak hazugsággal lehet hitelesen igazolni :-)

rest of boys 2016.01.12. 15:31:58

Jól értem, hogy ezzel a kölni eseményeket próbáljátok kimenteni és azok elkövetőit tisztára mosni, ballibsi faszfejek?

sixx · http://comment.blog.hu 2016.01.12. 15:33:39

@rest of boys: nem, rosszul érted, te jobber köcsög.

BitPork 2016.01.12. 15:34:44

@magichorze: Nem az a kérdés h Kölnbeni események megtörténtek -e. A kérdés az, hogy amennyiben a hírek manipulálását politikai hangulatkeltésre használja vki, az milyen bűncselekményt követ el. Picit vigyük már tovább a történetet annál ami sok nyugat EU városban megtörtént. Hetek óta zeng a kormányzó párt bevándorló=terrorista kampánya. Ha e mögé teszem a hamis videót, akkor csak az nem látja benne a hisztériakeltés szándékát, aki szándékosan figyelmen kívül akarja hagyni.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.01.12. 15:34:50

@nomolesztiren: de meghamisították. ez áll az oldalon:

Szilveszter éjszaka Kölnben készült az a felvétel, amely nemrég került fel az egyik legnagyobb videomegosztó oldalra. Több tucat migráns vesz körül egy szőke nőt, akinek esélye sem volt a menekülésre. Hiába kiabált és próbálta újra és újra ellökni magától a migráns férfiakat, azok nem engedték. A videót valószínűleg telefonnal készítette az egyikük, hosszan mutatja a dulakodást.

nem ott készült. innentől minden más irreleváns.

Zelig 2010 2016.01.12. 15:34:54

Hírhamisított az MTVA? Az egy dolog, de ki látta?

rest of boys 2016.01.12. 15:35:04

@sixx: Nocsak, előtört a rejtőző kultúra belőled ?

Zelig 2010 2016.01.12. 15:35:27

@rest of boys: Miért értenéd jól, ha egyszer nem ment a 8 általános sem?

2016.01.12. 15:36:24

@rest of boys:
Nem, tisztelt Úr, nem.
A tény, az tény. Barna emberek molesztáltak, erőszakoskodnak nőkkel.
Nem is először.
A hír arról szól, hogy az mtva nem bír a megfelelési kényszernek ellenállni, muszáj a hírt felturbóznia a hozzád hasonlók számára.

kószák egyike 2016.01.12. 15:36:48

sixx te futottál lyuka-lukra-likra mindegyikre! Az egészen látszik, hogy a Soros által pénzelt norvéggyíkemberufótudjukkik készítettek egy időgépet amivel visszamentek felrakták 2013-as dátummal azért, hogy a magadfajták szépen ezzel felháborító váddal illethessék a mi szeretett köztévénket ami az objektív tájékoztatás egyetlen szigete a hírhamisítás nemzetközi mocsarában!

BitPork 2016.01.12. 15:36:55

@rest of boys: Jóbarát: Te hol voltál amikor a vak kutya verte meg a feleséget, meg ellőgépekké degradálták fakocka bonyolultságú emberek a nőket?

juansolo 2016.01.12. 15:39:41

@rest of boys: nem, egyáltalán nem erről van szó. Ami szilveszter este történt Kölnben, az egy szomorú dolog, amit nem engedhetünk, hogy megtörténjen mégegyszer (természetesen az elkövetők leültetése az alapdolog). A probléma az, hogy a királyi tv az amúgy önmagában is borzalmas eseményt próbálja turbózni 3 éves képsorokkal (nem illusztrációnak szánják, azt állítják, ez onnan származó felvétel). Ezt azért sehol sem illik és az a minimum, hogy a TV eljárás indít a saját berkein belül (más kérdés, hogy ez bekövetkezik-e).

sixx · http://comment.blog.hu 2016.01.12. 15:41:40

@rest of boys: sztem a ballibsi faszfejek megszólításra a jobber köcsög adekvát.

2016.01.12. 15:41:49

@sixx:
Igazad van.
A töltelék szöveget nem néztem.
Ez nem demo, ez hír.
Illetve így nem az, így hazugság.

VogelZsigmond 2016.01.12. 15:43:28

@Katatón Dzsentri: Ezt en mar hanyszor, de hanyszor elmondtam a sajat szavaimmal!!! :(

juansolo 2016.01.12. 15:44:36

@sixx: ne foglalkozz vele sixx, észérvek nem működnek és az ő szintjével megegyező visszaszólással meg csak a lovat adod alá.

strativari 2016.01.12. 15:47:43

Ha nem akar kulturált szavakkal írni, miért megy valaki újságírónak? Elismerem, hogy nehezebb olyan hatásosan írni ha megválogatja a szavait, de ha az ember fizetést kap érte és ez a szakmája, kutyakötelessége igényesnek lennie... különben semmivel sem ér többet újságíróként mint azok, akik híreket hamisítanak, hisz ugyanúgy megaláz és lenéz engem olvasóként... (Tudom, ha nem tetszik, ne olvassam, köszönöm...)

egerszaloki 2016.01.12. 15:47:56

Nem védek senkit, de: ez a videó bejárta a netet, valaki hírt hamisított, összefüggésbe hozta a menekülttapizással, és elkezdték mások is átvenni. Viszont én ezt nem tartom hírhamisításnak, csak utánajárás nélkül kitették az oldalukra. V.ö. Index lehozza hogy a rendőrök a sínre rántották a migráns famíliát, mikor valójában az lökte a sínekre az ismeretlen nőt és gyerekéét. Ott nem ment a sírás-rívás.

kószák egyike 2016.01.12. 15:49:37

@rest of boys: Rosszul. Segítek a kulcsszavak amelyeknek a jelentését meg kellene nézned: demokrácia, sajtószabadság, manipuláció, diktatúra, közpénz.
És nem barátom nem ők vagy te vagy én állunk vesztésre, hanem az egész ország vagyis MI. Csak van aki ezt látja van aki meg még nem.

sequoia 2016.01.12. 15:50:32

Holland tévés, vagy holland turista?
A cikk szerint tévés, a videó szerint turista.

2016.01.12. 15:52:40

@egerszaloki:
A hírszakmában nincs olyan, hogy valaki "véletlenül" kirak valamit, amit nem ellenőriz. Ez nem a McDonalds.

Dr. Fotos 2016.01.12. 15:53:41

@egerszaloki: Ja gondolom ez is vmi hirek.top vagy hasonlo szarsagrol jott es az MTVA rajuk tud mutogatni ha kinos a szitu, holott mindenki tudja, hogy az mekkora egy kamuoldal akinek 80-asnal magasabb az IQ-ja...

egerszaloki 2016.01.12. 15:56:19

@nomolesztiren: Persze, de ha hírblokkot csinálnak arról hogy print-screenelt kommenteket olvasnak fel, mit vársz tőlük :) Biztos felugrott nekik Facebook-on, "Gazsi, mehet a blokkba", és már ott is van. Nem azt mondom hogy nem balfaszok, hanem azt, hogy nem ők találták ki a háttérsztorit, hanem vették máshonnan.

Pöff 2016.01.12. 15:57:29

"Ha egy médium rendszeresen és szándékosan manipulálja és hamisítja a híreket, hamar elveszíti hitelességét a nézők, hallgatók szemében"

Azt a betyárját mer ez nem mondható el a teljes ballibsi médiáról...mint az index.hu 444.hu origo.hu propeller.hu..24.hu ATV több tucat fizetett blog....és még sorolhatnánk hosszan.

Elolvassa ez ember a híreket ezeken a szenny honlapokon..aztán elolvassa kuruc.info-n is és rá jön hogy a hírek 90%-nál a felét lehagyták vagy durván kozmetikázták, hogy polkorrekt legyen.
Vagy egyáltalán le se hozták.

Dettó mint most a német sajtó, ahol a németek meg csak pislognak, hogy mi a fasz történik.. a sajtó agyoncenzúrázott maszlagot dob, sajnáltatja a migránsokat (miközben azok mindenhol tombolnak) és Merkel pozitív baromságokkal etetik az embereket...meg hogy 50%-os támogatottsága van..közben még a több 10 ezres tüntetéseket se írják meg.

Most borult ki szilveszterkor a bili...mert a sajtó lófaszt nem írt 5 napig, hogy a befenyített rendőrségről már ne is beszéljünk.

lajcsi1975 2016.01.12. 15:58:12

Én is fenntartom hogy figyelmetlenségböl történt, de hát aki mocskolódni akar azt ez nem hatja meg. Az a fajta embertipus lehet aki lélegzetvisszafojtva várja hogy valami hibát felfedezzen és meg is szórja egyből összsortűzzel.

Sajnálom az lyjen embereket.

Pöff 2016.01.12. 15:58:32

Jah és akkor a Facebook közösségi oldalak törléseiról már ne is beszéljünk....amit Merkel rendelt meg.

nick066 2016.01.12. 15:58:34

Sokadjára is megválasztottátok az alcsúti Ramszeszt fáraónak, és mi az, nem tetszik a TV-je ? Birkák!

un 2016.01.12. 16:03:08

Két kiegészítés, TahRír tér, illetve ugyanezt a videót láttam ám máshol is aktuálisként tálalva, tehát szerintem a köztévé onnan valahonnan lopta, nem láthatták a dátumot. Körbeszopatták egymást szépen :)

Bergyilkos Bohoc 2016.01.12. 16:04:13

@egerszaloki: Így van. Simán lehetett egyszerű tévedés is. De hát tudjuk, hogy sixxék nem megengedőek, ha köztévéről van szó. Egyből hamisítást kiabálnak. Persze, mi más lehet...

Bergyilkos Bohoc 2016.01.12. 16:06:35

@nomolesztiren: Az igaz ettől még "árnyalatnyi" különbség van a tévedés és a hazugság között.

flamer 2016.01.12. 16:07:02

@nomolesztiren: "Csak azt tudnám erre mi szükség egy ilyen esetben, amikor bőven van anyag a történtekről"

A neten a kölni szilveszter éjszakai balhéról terjedő képek meg videók mind pont ugyanolyan kamuk, mint ez, csak szöveges beszámolók vannak.

flamer 2016.01.12. 16:09:52

@egerszaloki: "Nem védek senkit, de: ez a videó bejárta a netet"

És nagyjából mindenhol öt perc múlva odakommentelte valaki, hogy kamu.

2016.01.12. 16:11:13

@Bergyilkos Bohoc: Mindaddig szóba jöhet a tévedés, amíg vágóképnek, demónak használják fel - tévesen - az ilyen anyagokat, Amikor hírként hangzik el, hogy a következő anyag OTT KÉSZÜLT, pedig nem is, akkor hazugság, hamisítás. Ilyen ez a popszakma.

tommybravo 2016.01.12. 16:12:37

@Pöff: Nem érted az iróniát, az a baj. Az idézet a MTVA egyik riportjából van, amikor a német médiát kritizálták, tehát nem az index találta ki. Most már érted, szóval elnézést is kérhetsz.

2016.01.12. 16:14:04

@flamer: Azért azt Te sem gondolod, hogy egy ilyen méretű médiavállalkozás abból él, amit a neten talál. Milliókat fizethetnek a különböző nemzetközi hírügynökségeknek a friss és hiteles hírekért folyamatosan. Amikor a szájbarágáshoz, megdöbbentéshez nincs elég munició, na akkopr jönnek az ilyen gellert kapott cuccok.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2016.01.12. 16:17:09

@magichorze: ...és az, hogy történt ott valami, már fel is jogosítja a dicső tévénket a hírhamisításra?

rest of boys 2016.01.12. 16:18:29

Csak a vak nem látja, hogy szorul a hurok Európa nyaka körül. Tegnap Párizsban, ma Isztambulban, maholnap Budapesten üti fel a fejét a gyilkos terror, ehhez pedig nem bárgyú asszisztencia kell, hanem komoly ellenlépések. Az álhírek boncolgatásán és árnyékbokszoláson túl a szomorú valóság az, hogy valahol valakik háborút viselnek az öreg Európa ellen, és ennek része mindaz, ami az elmúlt bő egy évben történt.

Sapienti sat.

Bobby Newmark 2016.01.12. 16:19:27

@magichorze: A kis spét meg a kurvanagy fals közt azért van egy paraszthajszálnyi különbség.

flamer 2016.01.12. 16:25:42

@nomolesztiren: "Amikor a szájbarágáshoz, megdöbbentéshez nincs elég munició, na akkopr jönnek az ilyen gellert kapott cuccok."

Pont ezt mondtam én is. Rendes hírügynökségi forrásokból nem tudtak a témába vágó képet vagy videót szerezni, mert azoknak sincs, marad ez.

Tahó Sandokan 2016.01.12. 16:26:28

Sebaj, 80 milliárdért nem drága.

horcsogpofi 2016.01.12. 16:29:33

Úristen a médiában hírt hamisítanak!

"Ember a holdon?! Hogy mik vannak... Fantasztikus, emberke a holdra léptünk!"

sutyerák 2016.01.12. 16:30:39

ez csalás,megtévesztés,tehát bűncselekmény.

shred 2016.01.12. 16:33:22

Lukra vagy likra futottak, nemi erőszakról szóló cikkben elég szerencsétlen kifejezés.

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2016.01.12. 16:33:48

@sutyerák: Tesz valaki feljelentést? Nem, nem hiszem.

2016.01.12. 16:33:57

@flamer: Félreérted, vagy rosszul fogalmaztam. Van elég anyag a normális hírmennyiség számára. Amikor a külön akarnak még nagyobb lufit fújni az ideálisnál, mert megjött a parancs a vezetéstől, na akkor kezdődik a kapkodás, a megfelelési kényszer. Ilyenkor mindegy honnan, milyen, de anyag kell mindenáron. Virág elvtárs: Ha nincs sóder, majd csinálunk, elvtársak!

naezmegigyhogyan 2016.01.12. 16:36:48

na es errol mi a velemenye kedves Bayer Zsolt-nak? szidja itt a nemet hircsatornakat, kozben meg sajat csordatarsai itt oltjak a nepet!

Netuddki. 2016.01.12. 16:37:05

@sixx: Az a helyzet, hogy nem tudnak már mit összekaparni, hogy kiszolgálják az orbán rezsim kívánságát. A Kossuthon ugyanez megy, reggel migráncs, délben migráncs, este ismétlik. Mintha nem lenne egy csomó más belpolitikai témájú esemény.
Nem az a legnagyobb baj, hogy hírt hamisítanak, hanem az, hogy kiszolgálják a regnáló, tolvaj rezsimet és falaznak a lopáshoz. Mindezt azok pénzén akiket meglopnak...

sutyerák 2016.01.12. 16:37:47

@Mr Eggs: én sem hiszem. majd motyog vmit vmelyik szoci,-oszt annyi.

Netuddki. 2016.01.12. 16:40:20

@shred: "nemi erőszakról szóló cikkben elég szerencsétlen kifejezés."

A bejegyzés az mtva hírhamisításáról szól, nem nemi erőszakról...

Bobby Newmark 2016.01.12. 16:40:21

@Bergyilkos Bohoc: Évi 80 milliárdért a kurva anyjukat tévedjenek, már elnézést.

csak egy néző 2016.01.12. 16:40:25

Ezt a kamu videót is úgy küldte egy idióta, hogy ezt csinálták a migrik a németeknél, pedig látható, hogy ez valamelyik arab országban készült.

youtu.be/KKu6Y7FtgF4

rodion boyton 2016.01.12. 16:41:03

"Az egyik mai Híradóban a szilveszteri, kölni erőszakos eseményekről igyekezett még egy bőrt lehúzni a köztévé, csak éppen a fenti videóval elég nagy lukra futottak." "Még egy bőrt"? Lehet is e lukról, mivel nagyon sok rétege van! (Csak az egyik a lik, a másik a lyuk, harmadik a nihil.)

Ez a mondat (persze naivul, bumfordi módon együgyűen) árulkodó... manipuláló szándékú, mivel azt célozza sugallni, mintha a kölni erőszakos eseményekről ne lehetne lazán, egy ernyedt csuklómozdulattal, legalább 1000 bőrt lehúzni! Sőt, a politikai újságírásnak nem éppen az lenne az erkölcsi és szakmai kötelessége, hogy minden lehetséges bőrt lehúzzon az ügyről.
Értem én, ha egy érdemtelenségben megőszült, zsigerileg megrögzött, igazodó PC-aktivista, megélhetési újbeszéd-lovag, egy vakhitű ideológiai csőlátó, szelektív hallású-látású bagatellizáló-manipuláló szakmunkás, feledtetni szeretné szimptomatikus "lukrafutásait". "Életművének" kvintesszenciáját, magát a lyukat. Feledtetni az álbaloldali, nihilista-hiszterolibsi, pszeudóhumanista körök belezuhanását a megsemmisülés NAGY LYUKÁBA (BIG HOLE).
Másrészt, bagoly mondja verébnek...
Kínos, hogy ez a kölni ügy, értem.

Netuddki. 2016.01.12. 16:47:50

@rodion boyton: Ritkán szólsz hozzá, akkor is minek? Keress egy pszihológust, rád férne! Vagy megint valahogy kiszabadultál?

rodion boyton 2016.01.12. 16:50:36

@bértrollbosszantó_kovi1970:
"@rodion boyton: Ritkán szólsz hozzá, akkor is minek? Keress egy pszihológust, rád férne! Vagy megint valahogy kiszabadultál? "

Jó kis diagnózis: "Keress egy pszihológust, rád férne! "

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2016.01.12. 16:54:41

@bértrollbosszantó_kovi1970: Nem a legnagyobb baj az, hogy következmény nélkül megtehetik.

tommybravo 2016.01.12. 16:55:11

@rodion boyton: Blablabla. Senki nem mondja, hogy nem gyalázatos, ami Kölnben (és máshol) történt. Senki nem mondja, hogy nem kellene lecsapni rájuk a törvény teljes szigorával.

De hazudni akkor sem kellene az MTVA-nak.

fidesz maszop dk egykutya 2016.01.12. 16:58:47

A célközönséghez úgy se jut el, hogy hamis...

dr. mesterséges színezék 2016.01.12. 17:09:32

@rest of boys: Jól értem, úgy teszel, mintha, miáltal már kérdéssel hazudsz?

dr. mesterséges színezék 2016.01.12. 17:12:46

@vénkujon: "én enélkül utálhatom a sok arab faszfejet"

BTW, Lovas hozzászólt a témához? Ő olyan szépen tud baráti glédákat írni az arabokról, amikor iraelbasztathatnékja támad, vagyis mindig.

Bergyilkos Bohoc 2016.01.12. 17:13:37

@Bobby Newmark: Az ember tökéletlenségéhez mi köze van a pénznek? Ott is emberek dolgoznak, akik tévednek néha. Tökmindegy, hogy milyen cégről beszélünk.

tommybravo 2016.01.12. 17:20:47

@Bergyilkos Bohoc: Ha cél lenne a szakmailag megkérdőjelezhetetlen hírszolgáltatás, akkor abból a pénzből felvehetnének megfelelő számú embert, akik ellenőrzik leadás előtt a híreket. Angolul "fact checking"-nek hívják, és általa megelőzhető, hogy hazugságot állítson az adóból fenntartott cég.

Vannak, akik szerint persze egyáltalán nem cél a szakmailag megkérdőjelezhetetlen hírszolgáltatás.

Bobby Newmark 2016.01.12. 17:23:51

@Bergyilkos Bohoc: Csak annyi, hogy normális helyeken van olyan, hogy minőségellenőrzés, ami pont az emberi tökéletlenséget küszöböli ki azzal, hogy nem csak egy ember látja az elkészült munkát.
És ez bizony csak pénz kérdése.

prakp 2016.01.12. 17:27:38

@rodion boyton: Publikáld már a dealered számát, lécci!

rest of boys 2016.01.12. 17:28:57

Össezegyűlt itt a sok "sikeres" balos. No, ezek után csak az a kérdés, hogy ugyan hányan lehettek a szavazáskor? Két egymást követő seggrepacsi azért mégiscsak sok, és még több is következik, úgyhogy a jegesvödröket tartsátok csak készenlétben.

Négy hónapja még migránsokat simogattatok, akikről aztán kiderült, hogy az ISIS terroristák ötödik hadoszlopa, az erőszak és vallási-etikai nonkomformizmus élharcosai Nyugat- Európában.

Fogalmam sincs, mindek kellene még bekövetkeznie ahhoz, hogy a béka segge alól végre ki engedjen bújni benneteket a jobboldal, de ez nem az első csattanós pofáraesés részetekről.

lesifotos_szh 2016.01.12. 17:31:56

@nomolesztiren: Nem, nincs "anyag bőven" erről az esetről. Csak a tűzijátékos videókat nyomatják meg olyan felvételeket, amikről már mind kiderült, hogy máshol, máskor készültek.

rozsé drazsé 2016.01.12. 17:44:25

@vackor1: Okostojás. Én is nézem, de hidd el, tudom mikor vernek át, semmit se hiszek el az MTVA-nak, de Az ATV-nek és az Indexnek sem. Most ezen vagytok felháborodva? Akkor miért nem ugatott egyik fszklp se, amikor Bicskén visított a muszlim nyanya a síneken és a BBC-től Presse-ig mindenki minket vádolt brutalitással. Akkor érdekes az Index is kussolt, mint szaragazban, meg ti is.

rodion boyton 2016.01.12. 17:55:03

@tommybravo:
csupán csak szeretnének annyit hazudni, olyan aljasul, mint a többiek, oly spontánul, mint a másik oldal, de nem megy...Ezek még gyónni is szoktak:) Amazoknak pedig, se istene, se hazája, se...nem-e (neme, nem...zete)?

nyusztaym 2016.01.12. 17:56:53

Bocs, srácok, de ezt most ti is benéztétek, a felvétel nem 2013 júniusi, hanem 2012 januárjában kezdett el terjedni: nol.hu/belfold/hirt-hamisitott-a-kozteve-1584231

rodion boyton 2016.01.12. 18:00:59

@BitPork:
"Nem az a kérdés h Kölnbeni események megtörténtek -e"

Ez nem is kérdés...Sőt, másodlagos, hetedleges.
Szerinted.
Szétesett tudatú, erkölcsű lények szerint.

ben2 2016.01.12. 18:01:42

Az MTVA kétségtelenül beégett, mert ellenőrizetlenül vett át és publikált egy anyagot, amiről kiderült, hogy nem ott és akkor készült, ahogyan az állították.
Ez azonban igen messze van a hír hamisítástól, elvégre nem az MTVA munkatársai béreltek fel színészeket és játszatták el velük a történetet, azt lehetne ugyanis hamisításnak hívni.
Az igazi hamisítás az olyan, mint pl. a kamu Teller levél a Népszabiban, ami után a főszerkesztővel mi is lett? Jah, megválasztották a MUOSZ főtitkárává.
Az elmúlt évben amúgy százával fordultak elő a profi hírszakmában is ilyen esetek pro és kontra, a Guardian is inkább levette a manipulatívan megvágott videót a bicskei esetről, minthogy bocsánatot kértek volna.

TomT 2016.01.12. 18:05:44

Hát mellényúltak; mint kiderült a kommentekből, nem egyedül. De ez a jelenlegi színvonal. Az ingerküszöböt sem éri már el az ilyesmi.
Az online média meg a címek felében hazudik, a másik felében meg minimum túloz vagy csúsztat. Kattintásvadászat, ezt is megszoktuk. Ahogy a kettős mércét is megszokhattuk, meg azt, hogy a teljesen általánossá váló sumákságok közül mindig ki lehet poentírozni azét, akivel nem szimpatizálunk, és ezt ma már nem is kell hangulatkeltésnek hívni.

De vajon melyik kültelki telep tájnyelve a "baszki"?
Vicceltem. Nem érdekel.

2016.01.12. 18:07:45

@rest of boys: szívj kevesebbet mert nem érteni mit akarsz mondani

Alick 2016.01.12. 18:08:39

@rozsé drazsé: a hazai média éppen úgy hazudik, mint bármelyik külföldi...

aribarika 2016.01.12. 18:11:51

Oh, mongyő!
Hír-ha-mi-sí-tó? Bagoly mondja bagolynak, hogy bagoly?

Nagykörúton túli magyar 2016.01.12. 18:14:32

index.hu/kulfold/2016/01/11/helyreigazitas_heart_ibiza_habony_arpad_buli/

Vicces, hogy egy, a hírhamisításból élő oldal akarja felelősségre vonni az MTVA-t.

MUHAHA

Balt 2016.01.12. 18:17:14

Örülök, hogy a Tahrír téri történés beleillik a ballib migránspárti komilfóba.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:19:55

A köcsög.infón indította el a lavinát a NER szatelit pártja. Idöközben a Vonáek aztán úgy dönttek, hogy inkább törlik a videót az egész cikkel együtt, ugyebár. De az internet nem felejt...

Íme a tárolt változat:

webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:uRuaO9uQXDAJ:https://kuruc.info/r/59/153500/+&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:21:33

@Baszki, nincs már mit ellopni...:

Oszt meg vagyok lepödve, hogy annyira- de annyira buták a köcsög.infó hívök, édes Istenem...

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:24:39

@rest of boys:

"Jól értem, hogy ezzel a kölni eseményeket próbáljátok kimenteni és azok elkövetőit tisztára mosni, ballibsi faszfejek?"

...miután anyádat is kúrták, még jó ;)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:28:06

@egerszaloki:

"Ott nem ment a sírás-rívás"

Relativizálunk-relativizálunk... ;)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:31:30

@lajcsi1975:

"én is fenntartom hogy figyelmetlenségböl történt"

Bezony, dezinformálós figyelmetlenség. Ez pedig büün.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:34:42

@Pöff:

"Jah és akkor a Facebook közösségi oldalak törléseiról már ne is beszéljünk....amit Merkel rendelt meg"

Nyilvánvaló NER-propagandista vagy. Áruld má´ el, ugyan melyik nyilvános kávézóban ütöd a billentyüzetet...hadd keresselek fel ;)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:38:19

@rest of boys:

Aham, tehát most most már nem "a" relativizálás, hanem a cél szentesítése... Fog ez menni, NER-propagandista, fog... ;)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:41:15

@horcsogpofi:

Eddig volt a reinkarnációidtól:
-relativizálás
-cél szentesítés

Most már van szar szétkenés is. Müködik a Habony-Flinki gépezet... ;)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:43:02

@shred:

"Lukra vagy likra futottak, nemi erőszakról szóló cikkben elég szerencsétlen kifejezés"

Húha, most következik a lelkiismereti kérdés...

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:46:29

@Bergyilkos Bohoc:

"Az ember tökéletlenségéhez mi köze van a pénznek?"

Semmi. A Balkánon semmi. A Lajtán túlon viszont van.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 18:56:19

Miért nem kúrjátok ki innen (is) a nyilvánvalóan (közpénzböl) fizetett kormány-propagandistákat? Miért nem?!

bjns 2016.01.12. 18:57:55

Hm, jó hideg lehet a kairói június, hogy mindenkin kabátban van?!

bjns 2016.01.12. 19:04:48

www.youtube.com/watch?v=dxRl_HFIius

ugyan az a videó, más feltöltő, más dátum, más cím

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 19:12:12

@bjns:

"bjns 0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2016.01.12. óta tag."

A mihez tartás végett, ugye... ;)

bgp 2016.01.12. 19:15:53

@krain: szerinted mitől hunyorgott Habony?

BéLóg 2016.01.12. 19:41:26

nem tudom miért is akarja ezt BÁRKI magyarázni?
Ez egy kurvanagy öngól, de akkora hogy a fal adja a másikat és b+ TÉNYLEG teljesen értelmetlen, hiszen tucatjával jönnek elő a kölni eseményeket alátámasztó hírek, hát barmok tényleg nem tudom hogy ezt miért is kellett megcsinálni.
Két dolog lehet:
1. Kurvára benézték, ez lehet, de akkor bocsánatot kellene kérni és valakit kirúgni MAGAS szinten.
2. Kurvára megvezették őket, és akkor ez rohadt ciki mert akiben nincs semmi gerinc az képtelen lesz EZT úgszintén elismerni ÉS bocsánatot kérni.
Hülye MTVA.

2016.01.12. 19:44:13

Aztán Nógrádi György megmondta e már a tutit?

dr. mesterséges színezék 2016.01.12. 19:45:28

@krain: A te világodban jó eséllyel a playmate is sakkpartner, nem állandó kurva.

Vahakomb 2016.01.12. 20:01:27

És akkor most a libsik azt hiszik, hogy nem is volt semmi migráns balhé Kölnben?
Persze, ha már az index.hu is csupa nagy betűvel hozta a hírt. Annyira nagybetűkkel, mint amennyire kisbetűkkel azt, hogy mi történt Kölnben.

REadmin 2016.01.12. 20:03:29

Úgy látszik nem csak a "cross check" már a "single check" is kiment a divatból. De lehet be se jött divatba náluk.
Vagy, ami még rosszabb, pontosan tudják, tudták miről van szó, de úgy gondolták nem fognak utánanézni az emberek, mivel sok ember elhiszi azt, amit a tvben lát. Rájuk alapozik a köztévé stábja. Legitim módon hamisítják a híreket, és ez elszomorító dolog. Isten hozott Észak Koreában.

Nagykörúton túli magyar 2016.01.12. 20:09:11

@Vahakomb: és még kisebbel hozta le az index azt a cigányt, aki videóra vette, ahogy ütővel agyonver egy kiskutyát.
Mert ez ugye nem hír...

féregírtó 2016.01.12. 20:09:23

Köztévé = diktatúra kiszolgálók, hamisítók, rákosista pártpropagandisták.

Madzsar seggnyalók, vissza a múltba!

féregírtó 2016.01.12. 20:15:20

@filmfreak Palchy:

"pontosan tudják, tudták miről van szó, de úgy gondolták nem fognak utánanézni az emberek, mivel sok ember elhiszi azt, amit a tvben lát."

Mondjuk a köztévét alig nézik (vajon miért...), de az agyhalottakat igen jól lehet irányítani.

REadmin 2016.01.12. 20:18:54

@féregírtó: Igen, hallottam hírét, hogy nem dönt csak negatív rekordokat a nézőszám, de bármelyik újságot vagy kercsatornát lehetne említeni ha a manipulációról van szó.

Rongy Elek 2016.01.12. 20:19:46

@sixx: Ebben az a legrosszabb, hogy ezek a primitív gazemberek előbb utóbb még igaztalanul meghurcolt mártírok lesznek, mert ugye csupa hamis hírrel, rágalommal áskálódik ellenük a jobboldali média.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.12. 20:23:50

A fehér ember léte forog veszélyben és akkor most azon törpölünk, ki van a videón? A lényeg, hogy jól ábrázolja, ami vár ránk!
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2016/01/szemet.html

zotyesz11 2016.01.12. 20:42:31

Sokkal megnyugtatóbb.
Kölnben nem így erőszakolnak meg...

@Rongy Elek: 550 feljelentés Németországból csak szilveszterre vonatkozólag nem is olyan sok, csak a turbómagyarok kapálóznak...

Trigon_ 2016.01.12. 20:51:16

@shred: "Lukra vagy likra futottak, nemi erőszakról szóló cikkben elég szerencsétlen kifejezés."

Annál is inkább, mert teljesen tévesen használják a kifejezést. Régebben a fociban mondták lyukra futásnak azt, amikor a támadó labda nélkül hatolt be a védők között kialakult üres helyre, majd jó esetben oda kapta a passzt. Vagyis egy stratégialilag jó húzás volt a lyukra futás. Ma már úgy használják, mintha a régi "kátyúra szalad"-ot.

A "hírhamisítás" persze már megint csak a szokásos hülyeség azoktól, akik azt hiszik, hogy csakis a köztévében jelennek meg tévedések, csúsztatások, sajtóhibák, bakik. És persze csakis nálunk. Érdekelne, a világban vajon még hány tévé mutatta be ezt a felvételt tévesen. "Hamisítás"...

"rákosista", "Észak-Korea", "diktatúra" – anyám, hogy gyűlik össze ennyi hülye egy ilyen kis helyen?

dr poljakov 2016.01.12. 21:06:42

Ma este megnéztem a köztévé híradót. Egyértelműen említették a két különböző dátumot és esetet. Tarhir tér vs Köln.

homoródkarácsonyfalváért 2016.01.12. 21:25:18

@dr poljakov: A ma esti híradó az m1-en elismerte, hogy tévedett. Azzal indokolták, hogy egy mostani dátummal történt feltöltést szedtek le a netről. Továbbá a netről értesültek a tévedésükről. Ezt rögtön bemondták.

Ez nem hírhamisítás. Hírhamisítás az, ha nem közlöm a kölni eseményeket, pedig tudomásom van róla. Vagy az, ha azt állítom, hogy László Petra felrúgta a fociedzőt, aztán más kameraállásból készült felvétel alapján kiderül, hogy mégsem rúgta fel, de Szelestey Luigi a klubrádión még ma reggel is azt idézi a német sajtóból, hogy L. P. felrúgta a fociedzőt, gyerekestől. Na, ez a hírhamisítás, szervezetten.

sgfagf 2016.01.12. 21:38:07

Valaki írhatna az MTVA sajtóosztályának egy mailt-t, hogy mit gondolnak a cikkről. Hátha valami frappáns válaszuk lenne rá, ami lehet jókat kacagni. :)

dr. mesterséges színezék 2016.01.12. 22:02:04

@Doomhammer: "A fehér ember léte forog veszélyben és akkor most azon törpölünk, ki van a videón? A lényeg, hogy jól ábrázolja, ami vár ránk!"

Eddig nem úgy volt, hogy tök fasza, hogy az arabok (a.k.a.: testvérek) előbb-utóbb kicsinálják Izraelt, és akkor nekünk akkor milyen fasza lesz itt Európában?

Összezavarodom.

homoródkarácsonyfalváért 2016.01.12. 22:02:25

Az nem hírhamisítás, hogy az m1 már órákkal ezelőtt elismerte, hogy tévedett, itt erről pedig egy sor kiegészítés sincs.

Na, ez hírhamisítás. INDEX.

dr. mesterséges színezék 2016.01.12. 22:06:00

@Doomhammer: De kérdezhetném azt is, hogy most akkor bocsika Gyurcsánytól, a (tényleg nagyon szar és hivatahoz méltatlan) arab terroristás jópofizását követő fideszes-lovasos ribillióért?

Ricordo 2016.01.12. 22:12:52

Eh, ez a kicsinyesség a baj a sok szarrágóval. Rugóztok itt azon, hogy mikor készült a tévében bemutatott hír, meg hogy azt ábrázolja-e valóban, vagy sem, amit állított róla hírműsor. De egy dolog hiányzik a fanyalgókból: az erkölcsi bátorság arra, hogy a dolgok mélyére nézzenek, meglássák az objektív igazságot és abból kiindulva szilárdan higgyenek abban, amit Hiradó megmutat nekik. De nem! Ők ehelyett nekilátnak kifogásokat keresgélni, meg kétségbe vonni a valóságot...

Mit számít az, ha kering a neten egy olyan változat is a videóból, amelyen azt írták a kép alá, hogy Tahrir tér, 2013. Az ugye nem lehet hamis? Csak az a hamis, amit a Nemzeti Híradó bemutat?! Szerintem itt mutatta ki igazán Sixx a foga fehérjét ebben a cikkben. De nem baj... Majd minden logikusan gondolkozó, ép erkölcsi érzékkel rendelkező egyén eldönti, hogy a Nemzeti Híradó, vagy a comment:com hamisítása forog-e fenn jelenleg...

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 22:22:51

@sgfagf:

"sgfagf 0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

Kacagni azt lehet... :)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.12. 22:25:28

@Ricordo:

Azé´ ennek fuss neki újra :D :D Nyehehehehehheeee :D

sixx · http://comment.blog.hu 2016.01.12. 22:58:14

@homoródkarácsonyfalváért: 12:26-kor jelent meg a cikk a hirado.hu-n. 17:30-kor még nem korrigálták. utána nem néztem, de mindjárt rákeresek, és updatelek.

dr. mesterséges színezék 2016.01.12. 23:04:04

@egy kozszolga: "Ha volna legalább egy komoly portál a túloldalon is, akkor sokkal kevesebben járnán(a)k ide."

A moszad uzival kényszeríti a nemzeti keresztény olvasóközönséget a NER-kompatibilis lapok onlájn oldalai látogatásának, a nemzeti keresztény újságírókat (értsd: _újságírókat_) pedig az ilyen oldalak szerkesztésének mellőzésére.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.01.12. 23:04:16

@homoródkarácsonyfalváért: sajnálom, de a hirado.hu-n továbbra sincs javítás, a cikk 23:03-kor is ugyanazt a hazugságot állítja. erről ennyit.

Ferenc Füredi 2016.01.13. 01:28:59

Aki a köztévénél dolgozik, egytől-egyig ócska áruló

Ferenc Füredi 2016.01.13. 01:29:00

Aki a köztévénél dolgozik, egytől-egyig ócska áruló

Paradox oximoron 2016.01.13. 07:50:46

@Baszki, nincs már mit ellopni...: Látom nem érted az iróniát. Pedig jó szöveg, én hangosan röhögtem rajta :D

Paradox oximoron 2016.01.13. 07:55:59

Meg sem lepődtem, a fideszes szervilizmusnak nincs határa.
DE azért a NOL jobb ha hallgat! Amit leműveltek elhallgatás, cenzúra, nyílt színi hazudozás terén az szdsz-mszp korszakban, annak sem volt határa. Egészen pontosan ugyanazt csinálták, mint most a közmédia, úgyhogy jobb lenne, ha meghúznák magukat csöndben egy sarokban és kussolnának.

kmm 2016.01.13. 09:31:41

A cikk a hírhamisító index blogjában mindenképp vicces :D

Dr_utcai_arcos 2016.01.13. 09:59:26

Nem olvastam még végig, volt már: csak az hibázik aki dolgozik?

Dr_utcai_arcos 2016.01.13. 10:02:20

@magichorze: Hát végülis egy ISIS elleni akciót is nyugodtan illusztrálhatnak egy jelenettel az Edge of tomorrow-ból, mert ott is lőttek, meg itt is :D...

Netuddki. 2016.01.13. 10:06:26

@kmm: Akkor minek jársz ide?

Dr_utcai_arcos 2016.01.13. 10:17:57

@dr. mesterseges szinezek: Nabaszki...akkor ezért kért a múltkori csaj 100 ropit amikor megkérdeztem, mennyi egy parti nála :O :O :O??

cukkmukk 2016.01.13. 10:19:24

Ugye a Híradót azért nevezzük csupán Híradónak, mert ezt a címet aggatták rá? Mert tartalmilag nem az.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.13. 10:20:29

@kmm:

Fejezd be az eröltetett szmájlizást, mert már nekem kínos.

homoródkarácsonyfalváért 2016.01.13. 10:34:07

@fidesz maszop dk egykutya: Nem hazudok, itt a link, hallottam tegnap ezt vacsora közben.

Ettől még téged nem nevezlek hazugnak, hiszen tévedtél - pont mint az MTVA.

Különben semmi közöm hozzájuk, de nem szeretem, ha egyik média üti a másikat, hogy melyik a nagyobb hazug. Szarok a közállapotok.

www.hirado.hu/videok/nem-a-kolni-zaklatas-volt-az-elso-amely-nemzetkozi-botranyt-kavart/#

Baszki, nincs már mit ellopni... 2016.01.13. 12:56:09

@kmm:

"kmm 0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt"

...hogy megfigyeljem a tíz-nickes ner-propagandistákat.

kmm 2016.01.13. 13:00:20

@Baszki, nincs már mit ellopni...: 1 nickem van, és fingom sincs mi az a ner-propagandista, így örülök, hogy nem engem figyelsz meg :D

BitPork 2016.01.13. 17:30:19

@rodion boyton: Koma! Áruld már el, hol mondtam , hogy lényegtelen mint történés? Elolvastad (már ha tudsz írni-olvasni ami a válaszodat tekintve erősen hangoskönyv-diktálás érzetű) és megértetted egyáltalán a hírt? Itt a lényeg, a hírhamisítás. Mindent a maga helyén!
Majd akkor "Szétesett tudatú, erkölcsű lények"-ez, ha megy az értő olvasás. Is ;)

vackor1 2016.01.14. 00:31:46

vmi rozsé drazsé nevezetű válasza a hsz-emre, mert valami kényszerképzettől vezérelve azt gondolja, hogy feltétlenül reagálnia kell ...

"vackor1: Okostojás. Én is nézem, de hidd el, tudom mikor vernek át, semmit se hiszek el az MTVA-nak, de Az ATV-nek és az Indexnek sem. Most ezen vagytok felháborodva? Akkor miért nem ugatott egyik fszklp se, amikor Bicskén visított a muszlim nyanya a síneken és a BBC-től Presse-ig mindenki minket vádolt brutalitással. Akkor érdekes az Index is kussolt, mint szaragazban, meg ti is. "

Ha reagálnék az ilyenekre, akkor az nagyjából az lenne, hogy :

kik azok a "ti" ? Én egyedül írok, egyedül vagyok itt és nem is értem, hogy miért engem találnak meg olyanok, akikkel nem vívnék párbajt, fegyvertelenek lévén.. Pláne szellemit..
De inkább nem reagálok - hiszen nincs is mire, nincs is kire - , tehát ezt se írtam.. :))
süti beállítások módosítása