A nézettségmérés egyik lényege, hogy kiderüljön belőle: eljutott-e a tartalom a célközönséghez, sikerült-e úgy belőni a programmingot, hogy azok, akiket le akartunk ültetni a tévé elé, megnézték-e a cuccot vagy sem. Persze vannak más tényezők is, a reklámozóknak is vannak igényeik, de ezzel most nem foglalkozunk. A lényeg:
A tavalyi évben a gyerekcsatornák közül a Minimaxot nézték a legtöbben, a csatorna adásideje alatt (6:00 – 20:00 h) átlagosan 11%-os közönségarányt ért el a 4-14 éves korosztályban.
A 4-14 éves korosztály 2015-ben ezekre a sorozatokra és filmekre kattant rá leginkább:
- Bajkeverő majom
- A kis herceg
- A hármasikrek
- Barbie: A Hercegnőképző
- Sam, a tűzoltó: A vihar hőse
- Bajkeverő majom – Boldog karácsony majom módra
Ezekről nekem halvány segédfogalmam sincsen, de van egy olyan érzésem, hogy amint megszületik a fiam, kivűlről fújom majd őket.
ixub 2016.01.08. 13:03:46
penna 2016.01.08. 13:08:10
azért érdekelne, mert nálunk a családban három kisgyerek (6, 7, 10 évesek) van, ők felváltva nézik az összes (kb. 7) gyerekcsatornát. nagyjából kapcsolgatós alapon ragadnak le valahol.
bovorac 2016.01.08. 13:15:13
Emellett szülőként is a Minimaxot preferáljuk, mivel messze itt a legkisebb az esélye az agypusztító idióta lövöldözős "meséknek" (animációs sorozatoknak).
A Bajkeverő majom pedig egy édes figura, olyan, amit a feleségemmel együtt is szívesen nézünk, mert tényleg nagyon szeretnivaló.
ixub 2016.01.08. 13:23:19
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.01.08. 14:01:39
spinneli 2016.01.08. 19:13:27
Cziglán Tamás 2016.01.08. 22:16:17
Smile64 2016.01.09. 13:20:32
NAR 2016.01.14. 09:36:54