Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Magyar Időknek sikerült új mélységbe süllyedni szervilizmusban

2015. december 18. 17:34 sajó d. 117 komment

cfsfscfs.jpg

Nőgyalázó rappert támogatott a Telekom címmel jelentetett meg cikket a kormánypárti Magyar Idők az Ákos-botránnyal kapcsolatban. A parádés eszmefuttatás lényege, hogy a Telekom Ákos előtt is támogatott szerintük nőgyalázó előadót, bezzeg az nem verte ki a biztosítékot. Természetesen a cikkben egy darab tényszerű állítás sincs, el is mondjuk miért.

Nincs abban semmi meglepő, hogy a kormánypárt hátsójának árnyékában dőzsölő Magyar Idők megpróbálja valahogy menteni a menthetőt Ákos-ügyben, így muszáj volt valamit előkaparni. A cikk szerint az Emlékszem Sopronban című számhoz készült klipet – ami egyébként annak idején az Indexen debütált – a Telekom támogatta, és ez mennyire álszent dolog, mert a dalban közreműködő Fluor Tominak korábban volt egy Gecigránát című száma, amiben olyan sorok vannak, hogy

Ez egy gecigránát, hé’, ne cibáld má’,
Nagyot robban, tudom, hogy lecidázná’,
Ha szőrös a picsád, akkó’ epiláljá’,
Kicsit büdös vagy baby, bepisáltá’?

Ez a Magyar Idők szerint nőgyalázó, miközben egészen minimális fantázia és szövegértés kell ahhoz, hogy az emberek felfogják azt, amit Fluor mondott nekünk a dalról, amikor felhívtuk telefonon.

Ez egy direkt bunkó, paraszt szám.

A dal hátteréről egyébként elmondta, hogy pár évvel ezelőtt kapott egy tévécsatornától egy kamerát, hogy vegye fel vele egy keményen bulizós három napját. A csatorna külön kérte, hogy ne legyen káromkodás benne, mire a videózás másnapján belefutott egy olyan részletbe, amiben gecigránátozik, és annyira megtetszett neki az egész, hogy írt belőle egy - saját bevallása szerint is - ormótlan paraszt dalt.

Ez a dal nem szól semmiről, csak egy szimpla paraszt dal. A nőket meg imádom, hogy lennék nőgyűlölő?

- mondta nekünk a telefonban, majd hozzátette, hogy ilyen alapon a Belga meg állatkínzó, mert a Pitbull c. számukban olyanokat mondanak, hogy egy pitbull pörög a faszukon. Vicc.

Az egészben az a legszórakoztatóbb, hogy a Magyar Idők még a bödön alját sem tudta magától megkapargatni, mert az egész nem tőlük, hanem Fankadeli Ferenc szélsőjobbos rappertől származik, aki közismerten nincs jó viszonyban Fluorral.

ff.jpg

De itt még nincs vége, most figyeljenek:

Az együttes youtube-os klipjei előtt Telekom-hirdetés látható.

Ezt állítja a Magyar Idők, vagyis a munkatársak vagy nem láttak még Youtube-ot, vagy direkt annyira ostobák, hogy nem tudják megkülönböztetni a pre-roll hirdetést a videóba szerkesztett reklámtól.

MA UGYANIS MINDEN YOUTUBE-VIDEÓ ELŐTT TELEKOM-HIRDETÉS MEGY.

 

Tessék, ilyen erővel a Telekom támogatja Fankadeli Ferenc karrierjét is.

fluor.jpg

És ez még mindig nem a vége, hiszen a cikk abban is téved, hogy a Telekom szponzorálta volna Fluort. A Telekom a Volt fesztivált szponzorálja, és az ő megrendelésükre készült a dal és a klip is. Szóval itt maximum a Volt fesztivált lehetne valamilyen mondvacsinált indokkal elővenni, de az meg azért lenne furcsa, mert Ákos legalább olyan gyakori fellépője a Voltnak – és más szigetes rendezvényeknek –, mint a Faithless vagy a Parov Stelar. Tessék elolvasni mit írtak nekünk a sajtósaik, amikor Ákossal kapcsolatban kerestük őket.

"Ákos esetében még nem született döntés, hogy melyik fesztiválunkra szeretnénk meghívni, de semmiképpen sem tartanánk szerencsésnek a mostani, botrány kavart megnyilvánulása alapján dönteni. Bár a női szerepekre vonatkozó ominózus kijelentéseivel messzemenően nem értünk egyet, azzal sem értünk egyet, hogy emiatt ki kellene tiltani a rendezvényeinkről, ezzel büntetve a közönségét. Más zenészek esetében sem tettünk ilyet, önmagában a kijelentéseik miatt, hanem igyekszünk a produkciójuk és a közönség igényének ismeretében vizsgálni ezt a kérdést"

Az meg már tényleg csak bónusz kategória, hogy Fluor valóban szerződésben áll egy telekommunikációs céggel, csak az nem a Telekom, hanem a Vodafone.

red_fluor_clp_650.jpg

Fluor korábbi számai vagy viselkedése miatt maximum a Vodafone bonthatna vele szerződést, de ők már bőven akkor szerződtek vele, amikor a picsakész gecigránátozást egy pár fokkal komolyabb imidzs követte. Nekik ez belefér ezek szerint pláne úgy, hogy a Wellhello zenéje és szövegei olyan messze vannak a Gecigránáttól, mint a Magyar Idők a független újságírástól.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CheetaRabbit5 2015.12.18. 19:03:03

@napocskin9: Ne aggódj a helyesírásom miatt, sok mindenbe bele tudnál kötni, de abba biztos nem.
@momori: Nem, nem trollkodok. A fajtád ezt homofóbiának hívja.
@NYJetsTD: Mit nevezel feudalizmusnak? A toleranciából mindenesetre a Telekom épp most vizsgázott egyesre.

Sziszifusz 2015.12.18. 19:06:23

Fluor száma direkt paraszt? Célközönségének kis része tudja, tudatosítja magában ezt. Szépen leépíti a gátlást az emberekben, normalitásként kezelik az ilyen stílust. Biztos, hogy többet ártott az egyenjogúságnak mint Ákoska butácska mondatai. De nem is ez a lényeg, nem védem egy másodpercre se. Viszont ez az álszentség, hogy jaj már, ez direkt paraszt, ez a begyemben van.

Az antiochiai szent kézigránát 2015.12.18. 19:09:48

@CheetaRabbit5: "Nem rúghat ki, mert én mondok fel!". Legalább ők is nevetnek egyet rajtad :) Főleg ha ilyen zseniális szavakat alkotsz, mint a konkurrencia :D . Amúgy ha stilszerű akarsz lenni, akkor magentaszínű papírra írod :D

zárójeles megjegyzés: Te kis huncut, azért a pólójukat még hordod :) Tetszenek az elveid :D

Orbán a magyar nép ópiuma! 2015.12.18. 19:10:13

A jobber sajtónak mindig ez a taktikája: bebuknak, azután rögtön utána megpróbálják szétkenni a szart.
Most nem jött össze!

Orbán a magyar nép ópiuma! 2015.12.18. 19:10:58

@Sziszifusz:
Egyenes vagy, mint egy szög.
Nem boldog az életed.

Netuddki. 2015.12.18. 19:11:12

Kijafszomezafluortomi? És mér a kiszeltünde ugrik be a nevéről?

NYJetsTD 2015.12.18. 19:27:26

@CheetaRabbit5: wikipédián felütöd, szépen behelyettesíted a szerepeket a mai fidesszel és sleppjével, máris megtudod. Szívesen.

Másrészt mi közünk nekem, neked, kormánynak, sarki büfésnek ahhoz, hogy egy cég milyen szponzorációs gyakorlatot folytat. Ha ákos szövege nem illik az imidzsükbe, akkor elválnak útjaik. Ennyi. Nem az én pénzem, nem a tied, nem a kormányé, nem a sarki büfésé.
Az egészből csak azért lett ügy, mert sok balfasz nem érti, hogy már a kétezres éveket írjuk és rohadtul nem vicces és korrekt egyenlőtlen fizetésekről beszélni.
Az egészből csak azért lett ügy, mert most ez a kiadott kormányzati direktíva.
Az egészből csak azért lett ügy, mert segghülyék vagytok európaiságból.

Az egész történetben az a legszebb, hogy folyamatosan megy a mantra, a nők igenis szüljenek. Persze kivéve a munkanélküliek, leszbik, cigányok, zsidók, közmunkások, csúnyák, kurvák, felettünk lakók, idegenszívűek, pirézek...

Elbaszott egy ország ez.

Sziszifusz 2015.12.18. 19:28:50

@Orbán a magyar nép ópiuma!: Csak a sértegetés, trollkodás? További jó szórakozást!

kakimaki13 2015.12.18. 19:36:46

Látom azért még mindig van olyan egysejtű magyarországon, aki nem váltott UPC-re. Hajrá barmok, élvezzétek a korlátokat meg a luxus tarifákat! :DDDD

2015.12.18. 19:38:55

@Punetti kapitány: ... és ellik majd legalább annyi pulyát, ahányat Kövér papa és Ákos papa elvár.
Apropó, mi a helyzet az új üdvöskével, ő vajon teljesítette a normát? index.hu/mindekozben/poszt/2015/12/18/ki_ez_a_titokzatos_no_orban_mellett/
És miért nem éppen tartozik valakihez, avagy kihez is tartozik, nem a gyerekeihez és azok apjához? Elhagyta őket?

És az alapítványából állami pénzen jól élő Selmeczike? Jaj, de sok nő van a holdudvarban, akikre nem vonatkozik az ellési és otthonulési tartozzvalakihez szabály...

Artie 2015.12.18. 19:46:26

@sajó d.: És ez mind semmi, hogy hanyatt fekszik majd tőle a rohattmúti!

Elképesztő, hogy ennyire nem bírják megérteni ezek az istenbarma fideszesek, hogy egy MAGÁNCÉG nem támogat tovább valakit, ha azért mondta volna fel, mert piros zoknit hord, és azt utálják, akkor azért..

Egy dolgot lehet megnézni (de senkinek semmi köze hozzá), hogy a szerződésükben mi volt, mi alapján mondták fel. De ez semmiképp nem alkotmányjogi, hanem polgári jogi kérdés, ahogy Vektor Vezír el is mondta, bár utána rögtön közölte, hogy mégis alkotmányellenes.

Eszem megáll, és 51%-a van ennek a beteg narancsbandának. A jövő Győrben épül... Izé, a kommunizmus Magyarországon épül.

Artie 2015.12.18. 19:47:20

@NYJetsTD: Sőt, a csúnya lábúak közhivatalban még szoknyát se vegyenek.

közösperonos átszállás 2015.12.18. 19:48:26

@CheetaRabbit5: " nem feküdt még le mindenki a gender-ideológiának, kár annyira nyomni a feminista propagandát."

Erről mondjuk kurvára szó sincs, de whatever. A lényeg annyi, hogy a poszt nem a genderizmusról meg Ákos bölcsességeiről szólt, hanem a Magyar Idők, azaz a kormány újabb hazugságairól, erről is írnál esetleg valamit? Mert ahhoz, hogy valaki a Youtube-klip előtti reklámot úgy interpretálja, hogy a Telekom reklámozza Fluort, full kreténnek vagy full hazudozósnak kell lenni szerintem.

Gyorgy Nagy 2015.12.18. 19:49:06

A Magyar Idök egy SZAR ujság kétszer vettemmeg de még a segemetsem tudtam kitürülni vele mert a papir is nagyon SZAR.De ki az a Ákos ?

R. Dawn (törölt) 2015.12.18. 19:57:57

Pöcs. Fasz. Pina. Szarszag.
Okádék egy ország, el kéne húzni a f@szba!
Ennyi a véleményem erről az egészről.

2015.12.18. 20:09:04

@CheetaRabbit5: Fura egy dícséret azt mondani, hogy egy nő nem keressen annyit, mint egy férfi, ráadásul mindezt úgy előadni, mintha Mózes így akarta volna annakidején.
Ennyi erővel szemszín, haszín, fülforma alapján is lehetne a fizetéseket kalkulálni.

NYJetsTD 2015.12.18. 20:15:25

@kommentelő123: Minek akarsz elhúzni? Tehetséges szövegíró vagy. Fluornak vagy ganxstának szerezted? :-)

RTB 2015.12.18. 20:40:11

Ákos nőgyűlölő?

csak egy néző 2015.12.18. 20:44:09

Ki a f@szom az a Szikszai Péter? Csak nem az a seggnyaló volt HÍR tv-s?

Részlet egy vele készült riportból, micsoda egy gerinces ember ez a Péter.

"- Kívánják-e megerősíteni, hogy az induló adótól már megkeresték a Hír Tv több munkatársát, erősítendő a közmédia csapatát?
- Nem zárom ki, hogy volt ilyen, de nem tudok róla, hogy az MTVA ajánlatokkal bombázná a munkatársaimat. Összeszokott, profi csapat vagyunk, szeretünk szabadon dolgozni, élvezzük a pörgést, és azt, hogy elsők vagyunk a hírszolgáltatásban. A HírTV szerkesztői és technikai vezetése 10 éve dolgozik együtt, ha távoznak is tőlünk a jövőben néhányan, a keménymag akkor is együtt marad. Korábban is történtek kísérletek a HírTV tönkretételére, de a szocik jobban mérték fel az erőviszonyokat, és nem vállalkoztak a lehetetlenre, mert rájöttek, hogy a támadások csak erősítenek bennünket. Most is ez történik. A reklámadó, az állami hirdetések elvonása, és a konkurenciaharcra kényszerítés ellenére, tesszük azt, ami egy jobboldali tévé dolga. Még akkor is, ha most épp egy jobboldali kormány nem szeret bennünket."

És létezik az a pénz, amiért korpás a haja és barna a nyelve.

almodhi 2015.12.18. 21:19:25

@CheetaRabbit5: Persze, buzis... És pólót hordani felső alatt az mi???

CheetaRabbit5 2015.12.18. 21:31:02

@NYJetsTD: szerintem az országot te baszod el a stílusoddal és a viselkedéseddel. Már ha hagyjuk, mert azért mi még többen vagyunk:-) Te nyugodtan elköltözhetsz (sőt, valószínűleg már el is költöztél a sokkal befogadóbb Nagy-Britanniába, vagy máshova) és onnan gyalázhatod a kormányt kedvedre. Ami, nagy fájdalmadra, 2018-ban ismét győzni fog, mert mint mondtam, többen vagyunk:-)
@Ylim: Ákos nem ezt mondta. Ha meghallgattad volna az interjút, tudnád. Ezt mondta: "Férfinak és nőnek teremtette az Úristen... egyformán fontosak vagyunk: a nő és a férfi. De hol következik ebből, hogy férfinak és nőnek versenyeznie kéne, teszem azt, a munkaerőpiacon?" Alma és körte. Tiltakozhatnék, hogy miért kell a férfiaknak gürcölnie, hogy a nő otthon lébecolhasson a gyerekekkel. Pedig nehezebb a nőknek, ha a hivatásuknak élnek!!!

sajó d. 2015.12.18. 21:33:32

@CheetaRabbit5: szia, hello megint! a cikkben leírtakkal kapcsolatban is fogsz kommentet írni vagy csak amolyan lelkes pártszimpatizánsként örülhetünk a jelenlétednek?

Trigon_ 2015.12.18. 21:33:38

Az idézett "dal" azon kívül, hogy eszméletlenül bunkó, igenis nagyon sértő a nőkre nézve. Feltételezem, hogy a népszerűsége csúcsán - ami most ismét elérkezhetett - sokan idézgették jópofán. Viselkedésmintává válik, öntudatlanul. A Szabad Amerikában ennek a töredékéért is rúgtak ki ismert embereket látványos távolságtartással.

Mindemellett ha a befeketítési próbálkozás rosszul sikerült, az kínos.

Érdemes lenne végre elolvasni azt, amit Ákos mondott. Nehéz ennyire félremagyarázni, de mégiscsak sikerült.

@napocskin9: "... Ja, postai levélen nem lehet, akkor mindegy."

Ha kötekedsz, akkor csináld jól. A postai levelet is gyakran szövegszerkesztővel szokták írni.

Egyallampolgar 2015.12.18. 21:42:27

@CheetaRabbit5:
Eltévedtél nagyon. Ez a balhé nem arról szól, hogy a Telekom kit miért akar támogatni vagy nem. Ez a balhé arról szól, hogy a propaganda miniszter kitalálja hogy a Telekom azzal sérti Ákos szólásszabadságát, hogy már nem ad neki pénzt, és az állam erre kilép a szerződéseiből. Te mint a pártállam birkamenetelő hülyéje jogosan távozol a Telekomtól ha olyat lép ami neked nem tetszik. De egy jogállam ilyet nem tesz. S nem azért mert hozzád hasonló kádári birkamenetelők adófizetők fogják kártalanítani a Telekomot az itthon elenyésző európaival együtt, hanem mert ez illiberális, aranyvécékefés, autoriter politika.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.12.18. 22:08:14

Ezt úgy hívják, hogy oknyomozó újságírás?
Komoly. :D

thob 2015.12.18. 22:09:23

G. Fodor Gábor, a szervilis faszkalap bármilyen törpe is, mindig tud lejjebb süllyedni.

csak egy néző 2015.12.18. 22:26:40

@thob:
Egyetértek G..i Fodor Gábor titulusával, de ő a 888.hu nevű szarnak a főszerkesztője. Ezt a magyar idők nevű fost Csemely Péter, Gajdics Ottó neve fémjelzi.
Az on-line verzió főszerkesztője a hírhamisító Élő Gábor és ennek a társ-főszerkesztője ez a macskancsi firkász.

Gekko 2015.12.18. 22:34:40

@CheetaRabbit5: Az milyen már, hogy neked a nemi identitásod függ egy színtől?!?! Határozott önkép, LOL.

Szőrszálhasogató 2015.12.18. 22:38:14

Nem értem, miért nem merül föl az a kérdés, hogy kinek mi köze ahhoz, hogy a Telekom (vagy bárki) kinek osztogatja a SAJÁT pénzét.

CheetaRabbit5 2015.12.18. 22:49:35

@Gekko: Dehogy függ! Pont azért nem veszek fel buzis színű pólót.

NYJetsTD 2015.12.19. 00:39:38

@CheetaRabbit5: "szerintem az országot te baszod el a stílusoddal és a viselkedéseddel. Már ha hagyjuk, mert azért mi még többen vagyunk:-) "

Basszus nyuszifül, azt gondoltam, ennél azért te többet tudsz. Egyrészt, ha nem tetszik a stílusom, legfeljebb nem szponzorálsz, majd csak kibírom valahogy.
Másrészt szakadjatok már le erről a többen vagyunk dumáról. Tádzsikisztánban, Szudánban, Észak-Koreában is többen vannak, a hitleri Németországot is a többség támogatta, de volt már itt is Rákosi vagy Kádár a csúcson....hű de jó érv a sokadalom.... szerinted mennyire leszarom? Te tényleg ennyire barom vagy?
Elárulom neked, nem szimpatizálok semmilyen párttal, mert mind téged és a többi birkát is meg akarja szólítani. Holott teljesen felesleges. Ilyen szervilis ostobákra kár pazarolni az időt. Ti ha a vezér hétfőn azt mondja utálni kell Oroszországot, akkor mocskosul utáljátok. Ha kedden mégis szeretni kell, akkor azonnal imádjátok. Birkasereg az egész banda. A szemetek előtt lopják szét az országot, ti meg közben erre élveztek. Egyetlen szerencse a történetben, hogy pár év múlva rájöttök majd, miért röhögjük körbe az ostoba "többségedet". Csak akkor már szolgák lesztek, akiket a mai politikusok fognak csicskáztatni. Gondolod ha nagyban megy nekik, és S.Lajostól -Telekomig próbálkoznak vele, majd a seggnyaló, szolgalelkű nyomoroncaikkal nem fogják megcsinálni? Hány éves vagy nyuszifül? Öt?

Nagy Zoltáán 2015.12.19. 00:43:16

@Alfax: Téged fizet a telekom te kis seggnyaló ratyi? A telekom senkit és semmit nem tisztel a világon csak a pénzt. Meg a (hála az égnek) döglődő álliberális véleményterrorista európai pénzhatalmat.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.12.19. 00:46:30

@Nagy Zoltáán:

Nyomjad keményen te mélymagyar, sok ilyen behiszterizált agyhalott nagyonnagyonsötétparaszt szolga kell orbánnak, ha 2018-ban nem akar a börtön fele megindulni.

Nagy Zoltáán 2015.12.19. 00:47:18

@Kapitány_1: Akkor nem voltál ilyen aktív a felsorolásban amikor a haverjaid tönkretették az országot? Tudod, 2009-ben 1cm-re álltunk az államcsődtől a balliberósok lopásai miatt. Az nem zavar téged, nyomikám? Meg a szemkilövető gyurcsótány haverod? Te nagy liberális:).........

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.12.19. 00:50:06

@CheetaRabbit5: "A Telekom meg kinyalhatja, januárban felmondom a szerződésemet és átmegyek a konkurrenciájukhoz."

Az egész világ rajtad fog röhögni, ugyanis az összes konkurense ugyanazokat az emberi értékeket vallja, mint a Telekom.
Neked Mészáros Lörinchez meg a többi orbán maffiózóhoz kell menned bérrabszolgának, ha az emberi értékeket utáló céget akarsz magadbak szerezni.

Nagy Zoltáán 2015.12.19. 00:51:39

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: Miért te mi vagy mélyzsidó? Leszarom a fideszt, csak gusztustalan ez az álliberális takony gerinctelen véleményterror. De hála az égnek hamarosan vége, kezd ébredni Európa népe. Szerintem te és senkiházi magát baloldalinak meg liberálisnak tartó kis taknyok fognak a börtönbe húzni nemsokára.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.12.19. 00:53:20

@Nagy Zoltáán: "Tudod, 2009-ben 1cm-re álltunk az államcsődtől a balliberósok lopásai miatt."

Amelyeket a fidesz kreténjeid mind megszavaztak. Persze az államadósság csökkentési törvényekből meg egyet sem szavaztak meg.
2010 óta meg a ballibsiket rég túlszárnyalóan mindent lenyúltak maguknak, ami élt és mozgott.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.12.19. 00:57:06

@Nagy Zoltáán:

Európa ébred és az ingyenélő bugris bevándorolt magyar fajtádtól már vonja is vissza UK a tartózkodási engedélyt, az EU meg a támogatási pénzeket.
Mehetsz vissza onnan ahonnan jöttél, a félázsiai pusztákba. Csak nehogy kerítéssel védjék meg magukat tőled az ottani lakosok, aztán kerülnöd kell majd India fele.

Nagy Zoltáán 2015.12.19. 00:58:39

@NYJetsTD: Ja, te meg hülye vagy. Ez nem tolerancia, hanem liberál-feminista véleményterror. Ha undorító kijelentések miatt vissza kéne lépni a szponzorálástól, azt nagyjából a mai nyomorult buznyák liberós előadók 90%-ánál megtehetnék. Így csak egy középkori inkvizícióhoz hasonlít ez a szaros Telekom: Senki nem mondhat semmit, csak MI a nagy liberálisok. Húzzatok már el innen a picsába liberós trollok........

Nagy Zoltáán 2015.12.19. 01:00:51

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: Anyádat kellett volna apádtól megvédeni, amikor egy ilyen agyhalott kis férget csinált, mint amilyen te vagy, kis nyomi.

Nagy Zoltáán 2015.12.19. 01:06:36

@Transylvanianmixedgrill: Ja, de legalább nem jönnek vissza a szemkilövető gyurcsány és haverjai, akik VALÓBAN mindent elloptak ebből az országból. Amúgy meg ha nem lennél agyhalott, észrevehetted volna, hogy az Ákos érdektelen interjúját a te nyomi balliberós médiád fújta fel, majd erre tett még rá egy lapáttal a liberálterrorista Telekom. A fidesz meg jól lecsapta a magsaslabdát. amivel újabb 2-3%-nyi szavazatot nyert...... Ennyi.

dr. mesterséges színezék 2015.12.19. 01:07:22

Emlékszem a dölyfös felsőbbrendűség megnyilvánulásaira, miután Clinton várta el a gyakornokától, hogy a lehetőségekhez mérten teljesítse a princípiumát, hogy ezek milyen retardáltak, ilyenből politikai ügyet csinálni, hülye usákok, usák hülyék.

Erre itt van egy bárdocska, aki tartósan be van rendezkedve az ovális iroda íróasztala alá, koppan egyet - mert vagy bárdocska létére egyszerű mint egy kövérlászló, vagy képtelen megfogalmazni a gondolatát úgy, hogy az ne tűnjék merő tahóságnak -, erre kapára, kaszára kap kormány és kormánypárt, meg a komplett birkatábor, benne az összes női hölggyel, aki amúgy a saját tyúkszarosában minden nap a főnöke kurva anyját szidja, mert ugyanazért a munkáért kevesebb fizetést kap - aztán persze belenyugszik a gyurcsányahibásba.

Gyerük mozdonyok, gyerünk naszádok, előre!
Esetleg kezdjük rögtön a legdurvábbal, ami tőlünk telhet: TÉRDRE, IMÁHOZ!

Nagy Zoltáán 2015.12.19. 01:12:20

@kommentelő123: Húzz el, minél gyorsabban húzzatok el innen álliberálisok! Akkor magatokkal viszitek a szarszagot is!

Nagy Zoltáán 2015.12.19. 01:21:24

@Egyallampolgar: Te tévedtél el. Ez a műbalhé arról szól, hogy az vélemlnyterrorista álliberális tahók megint belekötöttek egy fél mondatért egy nyiltan kormányközeli zenészbe, majd a főtolvaj Telekom eurófeminista-trendi homokozós megmondóemberei visszavonták a támogatásukat a zenésztől. Attól a zenésztől, aki hasonló értékrendet vall, mint a kormány, és ezt az embert megvédték. Attól a mulkulti cégtől aki nyíltan sérti a mai Magyarországon a „konzervatív” értékeket, amelyek a választási eredmények szerint enyhénszólva is többségben vannak.

dr. mesterséges színezék 2015.12.19. 01:33:14

@Nagy Zoltáán: " Attól a zenésztől, aki hasonló értékrendet vall, mint a kormány,"

Nyilvánvalóan itt az állam mindenki által - még mocskos buzik, liberális aljadékok, szingli hordák, zsidók és zsidóbérencek, sőt magyarellenes eurokapitalisták által is - összedobott, egymás között szétosztott értékeinek rendjére és ennek a vallására gondolsz.

2015.12.19. 01:52:27

"A nőket meg imádom, hogy lennék nőgyűlölő?"

Jaaaj, hasonló érvei vannak a rajtakapott rasszistáknak is: "nekem vannak zsidó barátaim, a legjobb haverom cigány, a néger rappereket hallgatom, az ázsiai csajos pornók a kedvenceim. Hogy lennék én rasszista?"
:)
Persze Fluor is annyira nőgyűlölő csak, mint Ákos, semennyire.

Ákosnak van egy felesége, van asszem 4 közös gyerekük, az énekes eltartja őket, nincsenek házassági botrányaik. Hogy lenne már Ákos nőgyűlölő?

Se Fluor, se Ákos nem érdekel zeneileg.

Ha már nőgyűlöletnél tartunk, a ballibek alternatív köztársasági elnök-jelöltje, a híres Pityinger Dopeman mennyire nőgyűlölő? Vagy Zana (Gengszter) Zoltán? Olyan nőket lealacsonyító szövegeket nyomtak évtizedekig, hogy arcpirító, közben senki se támadta be őket nőgyűlölettel. Mekkora feminista poén volt, hogy Ganxsta nyomta a "minden ribanc a f@szom szopja" szöveget...

Vicc az egész. Most a ballib médiahálózat ukázba kapta, hogy Ákost kell kicsinálni valami eszement ürüggyel, váddal, de nem találnak rajta fogást, közben más énekesek, rapperek szövegei nyíltan lealacsonyítják a nőket, de az nem érdekes.
Ballib következetesség, a híres ballib következetesség.

Mellesleg az index meg a többi ballib médium által simogatott migránsok "kultúrája" az igazán nőgyűlölő. Az iszlámról meg a fekete-afrikai erőszakkultúráról van szó. De az oké a ballibek szerint.

Ákos családja úgy él, ahogy egy nyugati középosztálybeli család: apu pénzt keres, anyu meg otthon van és szül meg a gyerekeket terelgeti. Ha akar, akkor dolgozhat, de nem fontos. Egykeresős modell van normális helyeken, ahol a középosztálybeli ember annyit keres, hogy az elég egy család eltartására.

2015.12.19. 02:11:59

Gondolom a skinhead zenekarok is védekezhetnek azzal, hogy imádják a zsidókat, cigányokat, négereket, csak direkt paraszt, számokat írnak

Ákost lenőgyűlölőzni ostobaság, hisz semmi gyűlöletkeltőt nem mondott. Fluor csak egy takony paraszt, lumpenproli médiaipari szakmunkás, szerinte poén a nőkről így írni, gondolom a szakmunkás vagy 8 általános végzettségű rajongói jót röhögnek vele együtt egy viszkikólát szopogatva. Gyerekes, primitív, gyökér.
De komolyan nőgyűlölőt látni benne olyan faszság, mint Sickratmant lehomofóbozni, mert írt egy Buzi-e vagy? számot.

Ganxsta meg Dopeman viszont egy-egy karriert épített az erőszakot éltető, nőket lealacsonyító álgengszter imidzsre.

Az egés brancsból Ákos él kiegyensúlyozott családi életet, erre a feminácik, a ballib oldal és a ballib média holdudvar őt rohanja le egy fél mondat miatt. Persze egy modoros fideszközeli énekes. De akkor miért nem ezzel támadják? Miért kell álindokokat keresni?

dr. mesterséges színezék 2015.12.19. 02:20:49

@tiller foch: ". Egykeresős modell van normális helyeken, ahol a középosztálybeli ember annyit keres, hogy az elég egy család eltartására. "

Pontosan, nyugaton hemzsegnek az államkasszából évi euro-/dollárszázezreket zsebrevágó apukák az ő egykeresős családjukkal. Persze csak a normális helyeken.
Komolyan.

2015.12.19. 03:26:08

@dr. mesterseges szinezek: látod, ballib létedre tudod, hogy mi a ti igazi bajotok ezzel a Kovács Ákossal, akkor miért nem azzal támadjátok, hogy Fidesztől mit kap és mennyit és milyen alapon.
Miért kell egy teljesen nyilvánvalóan légbőlkapott badarságot tolni? Igen, a hagyományos családban anyu otthon van, apu meg keresi a pénzt. Ez Amerikától Hollandián át Japánig mindenütt így megy a középosztálytól felfelé.

Megjegyzem "nyugaton" sincs kevesebb korrupció, meg a társadalmi egyenlőtlenségek is hatalmasak (Magyarországon a gazdag se százszor gazdagabb, mint a szegény, 400ezer már nagyon combos fizetésnek számít, ami "nyugaton" egy vicc kategória), mégse gyűlölik a gazdagokat a nyugati prolik. Pedig korrupció, okosba megoldás van itt is, csak szemérmesebben csinálják, meg a jogrendszerbe be van építve illetve dinasztikusan öröklődnek nagy cégek, részvények, kvázi örölött pozíciók, politikusdinasztiák vannak, amit egy magyar mondjuk elfogadhatatlannak tartana. A magyar viszont a stiklit, mutyit, a korrupciót elfogadhatónak tartja, mert kicsiben ő is csinálja. A kirívóan gazdagokat meg gyűlöli, nem nézi el a nagy egyenlőtlenségeket a társadalomban, a szomszédait lesi, hpgy azok nehogy előrébb legyenek (a gazdag magyar is szegény nemzetközi mércével). Ez több évszázados dolog, a ballib meg a fidesz kormányok alatt is így megy.
A nyugati ember a korrupciót elutasítja, de ha az a rendszerbe van építve, örökletes kiváltság, pozíció, részesedés, akkor azt persze elfogadja, mint hagyományos berendezkedést. A gazdagot nem utálja, azzal foglalkozik, hogy a maga szintjén kényelmes, zavartalan fogyasztói életet élhessen.

Ákos egy politikai kurzus kegyeltje, ahogy a ballib kormányok alatt is voltak ilyen művészek (komplett Heti Hetes, sasjózsi és a magyar humán értelmiségiek, jogvédők, roma politikusok, szociomegmondóemberek, marxista-feminista filozófusok, írók, zenészek döntő többsége). Ez teljesen normális ma már mindenütt a világon. Hollywood is Obama seggét nyalja, aki republikánus szimpatizáns, azt leprásként kezelik.

Szóval Ákossal az a baj, hogy Fideszes, nem az, hogy nőgyűlölő lenne. Annyira nőgyűlölő, mint amennyite Sickratman homofób a Buzi-e vagy? című száma miatt...

2015.12.19. 04:15:58

Gyurcsány nőgyűlölő? Öregecskedő feleséget le kell cserélni vagy sem?

2015.12.19. 04:28:22

@tiller foch: lecserélte? azóta, amikor ezt mondta, tudtommal nem. sőt, ez az öregeskedő neje nemrég szült neki.
de az tetszett, h gyurcsány viccesnek szánt megjegyzésén a fityisz nőtagozata akkor még tüntetett is, m meg kussol, h tenyészállatnak szeretnék látni egyesek őket

Hajdú Peter 2015.12.19. 04:51:27

Ez az gecigarnat. EZT kell tamogatni, ez tokeletesen rendben van.

ebella 2015.12.19. 06:10:35

Minden rendes ember otthagyja a T-t. Nem csak az Ákos miatt.

2015.12.19. 06:22:21

@lujo1111: ki szeretné tenyészállatnak látni a nőket? Csak a ballibek látják őket annak. Ákos felesége szerinted tenyészállatként van kezelve? Csak a ballibek kezelik ilyen szinten. A férje a feleségét látja benne, négy gyereke anyját. Pröblem?
Gyurcsány nőgyűlölő kijelentése persze neked smafu. Szerinte mindenkinek le kellene cserélni a korosodó feleségét fiatalabbra, mert ezt mindenki megérdemli. Tehát mi a nő Gyurcsány szerint? Egy f@sztok, egy vagina, ami élvezetet ad és ha megereszkedik, akkor ki lehet dobni a feleséget és beújítani egy fiatalabbat?

Ákos a múltban is úgy viselkedett, ahogy a nyilatjozata alapján számítani lehet, a feleségének nem kellett dolgoznia, szült, gyerekeket nevelt, otthont teremtett.
Gyurcsány is úgy viselkedett a múltban, ahogy ars poeticája alapján sejthető. Elvált öregecskedő feleségétől és elvett egy fiatalabbat. Mert ezt szerinte a férfi megérdemli.

2015.12.19. 06:28:42

@lujo1111: Gyurcsány a mostani nejére cserélte le a korábbi öregecskedőt. Ne akarj úgy tenni, mintha nem értenéd, hogy mi a baj Gyurcsány nőgyűlölő, nőket szextárggyá alacsonyító kijelentésével. Egyetlen céljuk, hogy a férgi megérdemelt örömét szolgálják, ha ehhez túl öregecskék, akkor le kell őket cserélni fiatalabbra.

Ákos és Gyurcsány is úgy élnek, ahogy nyilatkoztak. Ákos egy feleség mellett, akivek 4 gyereket vállaltak, a feleség nem kell, hogy dolgozzon, mert neki más a dolga Ákos és a felesége szerint is.
Gyurcsány meg a fiatalabb feleségével él, akire a régi öregecskedőt lecserélte anno.
Következetesek az elveikben.

2015.12.19. 06:34:23

@lujo1111: egyedül a ballibek mondják itt tenyészállatnak azokat a nőket, akik gyereket szültek. A jobberek a princípium beteljesítőinek, anyának mondják őket. Ez kicsit piedesztálra emelés szerintem. Egyszerűen el kell ismerni, hogy egyelőre gyereket csak nő tud szülni. Dolgozni tud nő és férfi is, versenyezhetnek egymással, akármi lehet a nőből és a férfiból is (mindkettő lehet vadászpilóta, matematikus, hegesztő, programozó, közgazdász, tanár stb.), de anya az csak a nőből lehet. Ez a megkülönböztető jegye. Ezt az egy szerepet nem tudja átvenni tőle senki se.

ladislaus 2015.12.19. 07:54:55

így reggeli kávé mellé ez a cikk eléggé szürreális. Az egészben a legnagyobb nyertes a "gecigránát" média. Indexestül együtt.

lukacstoncsi 2015.12.19. 07:56:16

Most komolyan állandóan ez a téma hogy akik a Fideszt vagy Ákost nem kedvelik azok komcsik, libsik, ballibek, szocik meg nem tudomén még kik?Jópár ismerősöm van aki konzervatív nézeteket vall és a Fideszt sem kedveli már már átbaszta a fejüket szimplán.Ákost nem kell sajnálni legközelebb gondolkodik majd ennyi.Jobban gondolkodik majd.Jobban mint azok hogyan építette szsztematikusan profi módon a karrierjét.Azt gondolom ezt most elbaszta nem kicsit.Nagyon.De neki se lehet mindent.

index.hu/belfold/2015/12/18/a_fideszes_kepviselo_aki_megvedte_akost_uzlettarsa_is_egyben/

2015.12.19. 08:11:52

@lukacstoncsi: "Ákost nem kell sajnálni legközelebb gondolkodik majd ennyi.Jobban gondolkodik majd."

Mármint hogy nem mondhatja el a véleményét, mert a ballib véleményterror ráront? Elgondolkodik, hogy ő ez meg azt gondolja, de ezt nem mondhatja el, mert 2015-ben a ballibek beindítják a médiagépezetüket ellene és elhallgattatják?
Nem vagyok vallásos, sőt ateista vagyok, a vallási bullshittel nem értek egyet, amit Ákos hangoztat, de hogy ne lehessen kimondania, hogy ő hogyan képzeli el a családot, gyereknevelést, nő és férgi szerepét, az nonszensz. Lehet vele egyet nem érteni, de annak nem a személyes támadás a módja.
Nekem se tetszik, hogy ki tudja mennyit kap államkasszából, de akkor talán azért kellene támadni.
Közben a ballib tenyészállatozza azokat a nőket, akik otthon maradnak a gyerekükkel, míg a férjük dolgozik.

A ballib megint elvesztette az eszét. Mostanában kipécéznek egy személyt, aztán beindul az összes ballib médiaorgánum és revolvereznek.
Nem jó a Fidesz-kormány, de ilyenkor eszembe jut, hogy a zelmúltnyolcévben milyen hisztikampányokat folytatott a ballib oldal (23 millió román, bérrettegés, szaúdi focisták közt terroristák vannak). Nagyon örülök, hogy ez a kirekesztő, véresszájú, minden más véleményt elnyomó vonal egyre távolabb kerül a kormányzás lehetőségétől.
Az meg elég baj, hogy helyettük csak a Fidesz tud kormányra kerülni.

poor 2015.12.19. 08:18:35

@tiller foch:
Nagy barom ballibező vagy . Ez a tudásod!

nimonic 2015.12.19. 08:30:00

Elolvastam a kommenteket, megittam a kávémat, kikapcsolom a laptopot, majd a semmibe révedő tekintettel kicsit szomorúan, kicsit megkönnybbülten felsóhajtok: De jó, hogy nem ebben az országban élek...

dr. mesterséges színezék 2015.12.19. 08:30:05

@tiller foch: "Igen, a hagyományos családban anyu otthon van, apu meg keresi a pénzt. Ez Amerikától Hollandián át Japánig mindenütt így megy a középosztálytól felfelé."

Handabanda. Nem tudom, hol jártál "Amerikától Hollandián át Japánig", ahol ilyen megfigyelést tettél, de tippre vagy Irán volt az, vagy Viktor seggéből soha ki nem lépve a Blikk luxusprosti (pardon, playmate) híreből építettél magadnak egy virtuális nyugati életmódot.

Joey Greco 2015.12.19. 08:30:42

Ez a vita,egy olyan országban,ahol a többség azt sem tudja,ki az az Ákos,és még mindig az a téma h a "ZsidóGyurcsány" eléggé meddő,és komikus.
Miközben Droidként dolgoznak egy fasisztoid diktatórikus rendszerben.S szerintük ez így rendben van.

poor 2015.12.19. 08:32:18

@Nagy Zoltáán:
Na fidesz barom mond már mik azok a konzervatív értékek. Talán a hazudozás lopás köztük van amit csináltok. Ez a mocskos szemét kormány bármilyen baromságot csinál jönnek és jönnek megvédeni a fizetett ügynökei akiket végeredményben Mi fizetünk!!!! És még mindig nem érted hogy a magánjogi szerződés más amibe csak a kommunisták ugatnak bele!!! Húzz el bolsikám!!!

ladislaus 2015.12.19. 08:33:23

@nimonic: megnyugtatlak, itthon élek, de semmit nem érzek Ákos és a Telekom viharából. De vigyázz a hír elér interneten hozzád így is :)

speirs 2015.12.19. 08:37:00

@CheetaRabbit5: biztos válságtanácskozás lesz, mert egy bugris máshova viszi a havi 1500 forintját. vegyél gyorsan ákos cd-t is, te bolsevik majom

tom656 2015.12.19. 08:39:19

tiller foch! Valóban nics kevesebb korrupció nyugaton sem. A különbség az, hogy ott nem alkotnak törvényt arra, hogyy ettől kezdve törvényes legyen!

chepunk 2015.12.19. 09:05:25

Mit kell ezen ennyit rugózni? Nagyon egyszerű ennek az Ákos-Telekom-kormány ügynek a megfejtése:
A telekomnak azért kölött az Ákost szponzoránia, hogy megkapja az állami szerződéseket. Ákos szponzori pénzeiből meg csöppent vissza a minisztériumi meg parlamenti döntéshozóknak... De ha nincs szponzorció nincs csöppenés nincs állami szerződés... PONT

2015.12.19. 09:28:15

@dr. mesterseges szinezek: ha tudnád honnan írok :) távoli és keleti ország

Amerikában, Németországban, Hollandiában, Japánban SE dolgozik egy igazi középosztálybeli nő, mert a férj tartja el a családot.
Japán nő inkább szingli marad, de olyan férfihez nem megy, aki lakást és egy olyan állást fel nem tud mutatni, amibő egy családot el lehet tartani. Nem is születnek mondjuk gyerekek.

USA-ban éltem, dolgoztam (legálisan) nem túl hosszú ideig, de tapasztalatom szerint a stay-at-home mother státuszban létezik a középosztálybeli nők jó része. Születnek is gyerekek.

Német, holland nők esetleg valamit részmunkaidőben dolgoznak, de nem mert kell, nincs rászorulva egy középosztálybeli család. Nem a munkásosztáltról meg a kispolgárságról írok! Ákos kb olyan szinten élhet, mint egy nyugati középosztálybeli. Ennek megfelelően nem kell az asszonynak dolgozni.
Egyik rokonom német orvoshoz ment férjhez, szerinted kell dolgoznia? Ugyanmár! Otthon van a gyerekeikkel. De ez van mindenhol, ahol nem prolik vagy kispolgárok. Egy jól menő férfi feleségének nem dolga a munkavégzés. Otthon se! Takarítónő, au-pair alap. Ez csak K-Eu-ban tűnik luxusnak.

Iránt emlegetted. Nos nagyvárosi (nem vidéki) irániakat ismerek, a nők dolgoznak, mert sokkal emancipáltabbak, mint sok nyugati hiszi. A vidék az más... Az iszlám persze baromság, úgy, ahogy van, de az iszlám diktatúra ellenére is emancipáltak, kedvesek pl a teherániak. Ha elvetnék az iszlámot egy tök jó ország lenne belőle. Nem a prosztó arab mentalitás van a perzsáknál. Más kultúra. A lányok nagyon ápoltak, kedvesek, viszont nem kevés pénzt kell felvillantani ott se egy férfinak a nők számára, hogy házasodhasson.

antiszociál 2015.12.19. 09:30:44

@CheetaRabbit5:

Most szólok, Ákos minden nőnek üzent ezzel a lebabázós témával, nem csak a karrierista nőknek, hanem MINDEN NŐNEK, Rúzsa Magdinak, Keresztes Ildinek, Szandinak, Wolf Katinak.....szóval a kollégáinak is, akik abból élnek meg hogy koncerteket adnak, albumokat készítenek, őket is haza zavarná gyerekezni, és háztartás vezetni, már ki is van lőve a konkurencia.
Ennyike.

antiszociál 2015.12.19. 09:38:00

@Transylvanianmixedgrill:

Ez nem gumicsont a Viktoréktól, hanem tényleg ennyire beteg az a faszi, szerintem még a Békemenetes Pataky miatt is képest szerződést bontani a multicéggel, mert lojális és ennyi agya van.
Attól még a maffiás dolgaikról ugyan úgy beszélnek a hírekben, látod a spekulációra is ráugrottak seperc, és van is benne valami.
Arra lennék kíváncsi melyik lesz az a horderejű ügy ami miatt úgy kimennek az emberek az utcára, mint a netadónál.

2015.12.19. 09:48:47

@tom656: nem mondod komolyan, hogy nyugaton nem a haveri cégekre szabják a jogszabályokat!? Az egész amerikai hadiiparnak, olajiparnak a politikai elit a zsebében van.
A francia elnökjelölteket a cégek tolják tele pénzzel. A nagy korrupcióellenes svéd Saab sorra bukja a korrupciós botrányokat külföldön.
Siemens tele van korrupciós botrányokkal. Más német cégek is.
Az egyik legnagyobb ukrán gázcégbe benyomták Joe Biden fiát.
Dél-Korea meg Japán cégbirodalmai közvetlen kapcsolatban vannak a politikai elittel. Eleve a távol-keleti cégóriások úgy nőttek nagyra, hogy a hazai politikai elit protekcionista módon védte a piacaikat, tolta nekik a hitelt, megrendeléseket. A koreai Samsung, Daewoo, Hyundai és a japán cégbirodalmak is a politikai elittel kötött korrupt megegyezések árnyékában nőttek nagyra.

Egyszerűen nyugaton és Távol-Keleten nincs a korrupciónak közvetlen negatív hatása az állampolgár napi életére. Nem tudod lefizetni a rendőrt, a tanárt, az orvost. Nem is kérnek baksist. A hétköznapokban nem keseríti az életedet a kenőpénzt követelő adórevizor. Nem napi probléma, nem tolakszik, nem olyan nyílt, mint K-Eu-ban, pláne a Balkánon, Törökországban, arab világban.
A korrupció pont hogy a jogalkotás magas szintjén korrumpál a fejlett országokban, nincs az emberek szeme előtt, senkit se zavar, hiszen a jogszabályt eleve lobbisták mondják tollba a politokusoknak. Így minden szabályos és mindenki boldog. Az átlagembernek persze az utóbbi, finomabb nyugati megoldás kellemesebb, hisz egy élhető társadalmat hoz létre világos szabályokkal.
Viszont ahol van hétköznapi korrupció, ott sok mindent el lehet intézni okosba'. Magyarországon ha zsebbe csúsztatsz, akkor egy hét múlva megcsinálják a szűrővizsgálatot. Ha nem fizetsz zsebbe, akkor vársz fél évet... Nagyon nem mindegy, ha daganatos betegség gyanúja merül fel.
Van olyan bezzegállam, ahol nincs az egészségügyben kenőpénz, de a várólista több hónap is lehet egy bonyolultabb, drágább diagnisztikai vizsgálatra.

megint 2015.12.19. 09:56:09

Dopemanra azért emlekeztetnem pl Szigetvári urat mielőtt megszolal, hozzá képest Ákos egy feminista. Én pl gangszta számait szerettem, a nőket semmibe nézte a szamaiban, mégsem lettem egy himsoviniszta barom. Javítsatok ki ha rosszul tudom de Curtis elverte a barátnőjét, ettől függetlenül simán hívják a médiába szerepelni.

2015.12.19. 09:57:14

@antiszociál: a maghar nél anno Isaura kiszabadítására is gyűjtött. Újabb mélypont lenne, ha egy geci multi mellett tüntetnének. A Telekom ugyanis nem érdemli meg, hogy tüntessenek mellette. Egyik telekom cég se.
Persze 500 norvégpénzes atlktivista összejöhet ilyen célra is, akik Merkelhez sírnak majd a Telekom székház előtt, hogy puccsolja meg Orbánt.

A netadó az más, amiatt kimentek az emberek, az róluk szólt, de egy multicég mellett csak azok tüntetnének, akik anno Isaura kiszabadítására is gyűjtöttek.
A chipsadó meg a megváltoztatott chips, energiaital receptek miatt se volt tömegtüntetés tudtommal a Coca Cola, a Chio meg a McDonald's mellett. Ki az a barom, aki egy multiért tüntet?

2015.12.19. 10:01:04

@megint: Dopeman alternatív köztársasági elnök-jelölt is volt. Igazi ballib szimbólum.
Megyünk lopni...
Nincsen köztünk csicska...
És a többi minőségi szerzemény.
Szexista klippek és nőket alázó szövegek. Gengszter Zoltán dettó, csak ő nem politizált.
Ballib bagoly mondja a jobbos verébnek, hogy nagy a feje.

antiszociál 2015.12.19. 10:13:59

@tiller foch:

Nem azt mondom hogy tüntessenek a Telekom mellett, de az elég gáz hogy a Questor botrány után se topogtak az emberek az utcán, csak a károsultak, pedig tiszta volt hogy a kormány a saját pénzét kimentette, minden mást lexart.
De minden napra van valami , az hogy Felcsútból világvárost építenek "amipénzünkből", de az egészségügybe nulla forintot invesztálnak az elég szomorú, de akinek van agya az tudja, az miért lenne jó nekik, abból nincs haszon, nem tudják szétosztani a haveroknak, de egy új stadion építés az hozza a pénzt, ki nem szarja le hogy 200 néző pislog majd egy 20 ezres stadionba :P
Sanszos hogy aki még ki ment volna az utcára, az már kint melózik nyugaton, és vissza se jön....ezért mondta Vitya hogy még 30 évig itt lesznek, és ezzel haza vágják az országot, nem lesz aki adózzon, nem lesz nyugdíj, ez az ország az utolsókat rúgja, a végén Vityáék és a haverjai is lelépnek Svájcba, vagy Németbe, a bankszámlájukon lesz annyi hogy minden nap kaviáros homárral töröljék ki a seggüket.

NYJetsTD 2015.12.19. 10:26:40

@Nagy Zoltáán: Akkor saját szavaiddal összefoglalom a világképed, mellyel megbombáztál minket: Mindenki aki nem azt az értéket (hahaha az év vicce) képviseli mint te az: hülye, liberál-feminista, véleményterrorista, buznyák liberós, mélyzsidó, álliberális, takony gerinctelen, senkiházi, balliberós.... Szerintem vedd be a gyógyszereket, vagy szólj a nővérkének, adja be őket és alukálj. A pszichiátrián is lesz karácsony, nyugi.

közösperonos átszállás 2015.12.19. 10:34:15

@tiller foch: "USA-ban éltem, dolgoztam (legálisan) nem túl hosszú ideig, de tapasztalatom szerint a stay-at-home mother státuszban létezik a középosztálybeli nők jó része. Születnek is gyerekek."

Az ugye megvan, hogy az általad emlegetett születésszám az USÁ-ban sem elég a népesség szinten tartásához sem, ugye? Kivéve a latinoknál, akiknél viszont nem az általad emlegetett tényezők játszanak...

"Ákos kb olyan szinten élhet, mint egy nyugati középosztálybeli. Ennek megfelelően nem kell az asszonynak dolgozni."

Az ugye megvan, hogy Ákos nem a saját családjáról beszélt? Ha azt mondta volna, hogy az ő feleségének nem kell dolgoznia, az tök rendben lenne.

tiller foch (törölt) 2015.12.19. 10:42:00

@antiszociál: én se Magyarországról osztom már régen az észt. Egyszerűen a politikai elit tudja, hogy akinek nem tetszik a rendszer és van minimális gógyija, az lelép külföldre, aki meg közmunkás, nyugger, belefásult a nihilbe, az marad otthon, akármennyit is lopnak. Így nem lesz sose más. A ballib oldal se jöjjön vissza, mert amit az elmúltnyolcév alatt csináltak az verte ki a biztosítékot sokaknál annyira, hogy aztán magukra húzták a fidesz 2/3-ot.
Ha minden rendben mennek Magyarországon, akkor is elmenne az, aki valamihez ért, mert a német/osztrák/brit négy-ötszörös fizetésekkel úgyse tudna versenyezni a magyar gazdaság. Ilyen körülmények közt meg a politikai elit (mindkét oldal) felhatalmazva érzi magát, hogy azt csináljon, amit akar. Akinek nem tetszik az elmegy a politika és/vagy a 4-5-szörös bérkülönbség miatt.

Ha nem lennének nyitva a határok, akkor ez a sok elégedetlen ember az országban maradna és 4 éven belül polgárháború törne ki. De nyitva a határok Gyurcsány/Orbán azt játszik meg, amit akar, akinek nem tetszik, az elmegy.
Én is eljöttem.

Az a régi ballib bérrettegést juttatja eszembe, hogy most nőgyűlölettel vádolják ezt a Kovács Ákost. Komolyan, a környezetemben mindenki így élt eddig mindenhol külföldön, akik középosztálybeliek. Apu dolgozik, anyu otthon van. Ez tök egyértelmű ott, ahol egy fizetésből kényelmesen megél a család. Nem kötelező otthon maradni a feleségnek, de tapasztalatom szerint a gazdag emberek feleségei általában ezt teszik.
A ballib ráfutott erre a karaktergyilkosságos megoldásra, közben valójában nem ez a bajuk Ákossal, hanem hogy fideszke tolja neki a zsetont.
Deutsch Tamással meg az a valódi baj, hogy a munkatársnőit varrta le és vette el?
Miért kell ilyen kínos magánéleti botrányokat csiholni, mikor nem is ez a baj a Fidesszel!? Hanem hogy lopikálnak.
Gyurcsánnyal se az volt a baj, hogy emlegette az öregecskedő feleség lecserélését, de én is ezt emlegetem vele kapcsolatban, mert szerintem hatalmas gyurcsányos poén. Nőgyűlölő? Kit érdekel. Fletóval meg a strabag demokrata párttal ezer más baj is volt.

NYJetsTD 2015.12.19. 10:49:31

@tiller foch: Tuti, hogy neked még edződ is van, aki segít ennyire félrevinni dolgokat és baromságokkal foglalkozni. A ballibezésed pedig különösen fárasztó.
A T egy magán cég. Ha ők úgy gondolják, hogy nem fér bele az imidzsükbe, amit ákos a női fizetésekről és egyebekről nyilatkozott, akkor megválnak tőle. Ha holnap úgy döntenek, hogy csak nőgyűlölő rappet támogatnak, az is az ő dolguk. Senkinek semmi köze hozzá. Majd a szolgáltatást igénybe vevők, az alkalmazottak, befektetők eldöntik, tetszik-e nekik. Hadoválhatsz te itt össze vissza Usáról, Iránról, fizetésekről, akkor is csak négy tény marad.
1. Ákos legközelebb tízig számol, utána szólal meg társadalmi kérdésekben nagy nyilvánosság előtt, megértve, hogy 2015-ben ezek a mondatok sok embernek elfogadhatatlanok,
2. A T magányügye, hogy kit szponzorál, ez nem jár, hanem adható,
3. A kormány már megmutatta mennyire nem bízhat meg benne egyetlen befektető sem, sajnos azonban még inkább beleállnak a dologba.
4. Ma Magyarországon a nők többségének dolgoznia kell, különben éhen hal a család. Nem dolgoznak kevesebbet, mint mi férfiak, ezért minden egyenlőtlenség elfogadhatatlan.

tiller foch (törölt) 2015.12.19. 11:06:30

@közösperonos átszállás: akiket én ismertem a USA-ben azok elég sok gyereket vállaltak, magyar viszonyokhoz képest legalábbis.

Én nem tekintem Ákost egy orákulumnak. Eleve zeneileg nagyon nem érdekel, a vallási vonalat se fogom megérteni nála soha, de hát én ateistaként ettől függetleníteni tudom magam.
Egy keresztény, fideszes énekes dalszerző keresztényekre (is) jellemző, hagyományos családmodellt propagál. Asszony ne versenyezzen, hanem szüljön. Mi ezzel a baj?
Feministák meg naponta beleordítják az internetbe a maguk álláspontját. Hogy a férfiak gecik, elnyomó patriarchátus van, ne add fel a karrieredet stb.
És?
Mindenki kinyilatkoztat, az interweb meg elég széles, elférnek egymás mellett.
Ákosról lehetett tudni ezer éve, hogy ilyen.
Kövérlacáról se tételezte fel senki, hogy egy gyújtó hangú feminista kiáltványt fog beolvasni...
És?
Én miattuk nem fogok szülni. Részben mert férfi vagyok, másrészt meg nem keresi meg senki az eltartásomhoz szükséges pénzt. Ha nő lennék és a férjem eltartana jó nyugati szinten, akkor erősen elgondolkodnék. Miért ne? Nem vallási, nem kheresztyény-nemzethy alapon. Hanem mert szerintem ez normális biológiai funkció. Az is oké, ha a nő dolgozik. Kinek ez, kinek az, vagy mindkettő. Anyám a szocializmusban dolgozotf és családot is ellátta otthon. Picit sok volt ez. Nem bántam volna, ha apám a nyugati középosztály szintjén keresett volna, anyám pedig eldönthette volna, hogy akar-e dolgozni és háztartást vezetni vagy csak utóbbi. Erre nem volt lehetőség, mert a munka kényszer volt, két kereset kellett a minimális megélhetéshez. Nem egy nagy önmegvalósítás volt a munka akkoriban...
Muzulmánnak, kereszténynek, ortodox zsidónak fontosabb a nőben, hogy szüljön, gyereket neveljen otthon. Én ateistaként is fontos női dolognak tartom, hogy szüljön egy nő. Mert én nem tudok. Főzni tudok, nyelveket beszélek, dugás is megy még, de terhes nem leszek, sose fogok szülni.
Ákos szerint csak az a fasza, ahogy ő él a családjával. De ő katolikus keresztény, kb ez volt várható tőle. Rám aztán nem hat a szövege. De miért hallgattatnám el? Aki nem akarja, az nem követi az életmódját. A dalait se dúdolom, ennyire nem hat rám Ákos.
A radikális genderideológus feminista jobban idegesít, de azt se hallgattatnám el.

tiller foch (törölt) 2015.12.19. 11:16:48

@NYJetsTD: "Nem dolgoznak kevesebbet, mint mi férfiak,"

Biztos van amelyik nő ugyanannyit dolgozik, mint a férfi kollégája, mások többet, mások kevesebbet. Nem lehet ezt kijelenteni, hogy nem dolgoznak kevesebbet.

Régen voltam még egyetem alatt diákmunkás. Egy gyárban a gépkezelő férfi volt, szakmunkás vagy technikus, a gépet kiszolgáló elszedő egy nő, szerintem nulla végzettséggel. Ugyanúgy 8 órás műszakjuk volt, de a bérük eltért, mert nem ugyanazt a munkát végezték, nem ugyanazzal a végzettséggel.
Legtöbb esetben egyszerűen nem is azonos munkaköröket, szakmákat hasonlítanak össze a ballibek és a genderista feministák.

A Telekom egy teljesen konzervatív, nem deviáns vélemény miatt dobta ki Ákost. Remélem a német anyacég erősen kampányol most Németországban, hogy az illegális migránsokat felvilágosítsa, hogy ott az, amit a Korán, az iszlám tanít, az nem menő. Pedig az picit konzervatívabb, mint amit Ákos mondott.

Kettős mérce, tipikus ballib trükk.

NYJetsTD 2015.12.19. 11:36:09

@tiller foch: "A Telekom egy teljesen konzervatív, nem deviáns vélemény miatt dobta ki Ákost"
Nem, nem amiatt dobta ki. Kurvára nem érted, vagy nem akarod megérteni a lényeget, hiába magyarázza már el százezer blog és írás.

"Legtöbb esetben egyszerűen nem is azonos munkaköröket, szakmákat hasonlítanak össze a ballibek és a genderista feministák."
Megint csak belelőttél az éterbe egy számodra jól hangzó mondatot. Adat, kimutatás a tévedésekről? Ballib és genderfeminista (ezeket mikor hagyjátok már abba?) összehasonlító-tévedő írásokat is csatolsz?

"Kettős mérce, tipikus ballib trükk."

Mi a kettős mérce? Ja értem. Ha Ákos szól és kirúgja a Telekom az ballib trükk, szólásszabadság megsértése,ha a Telekom szól és a kormány rúgja ki, az nem ballib trükk, nem a szólásszabadság megsértése. Felesleges is hozzád minden szó. Te magad vagy a kettős mérce.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2015.12.19. 11:38:34

Elnézést, de ki a búbánatot érdekel ez az Ákos ügy? Le se szarom, h ki támogatja. Akkora hájpolás veszi körül az Ákost, mintha ő lenne az Isten. A hátam borsózik a számaitól, nemhogy Ákos, a munkássága sem érdekel. A véleményét is leszarom a nőkről. Azt is, hogy ki támogatja. Azt is, hogy ki szállt ki mögüle. Az meg, hogy politikai vonatkozást adnak ennek a dolognak, egyenesen undorító. Besértődik a kormány. Vicc, bmeg. Óvoda középső csoport. Felvezetik a 10+10 milliós támogatást egy ilyen álbotránnyal. És az a szomorú, hogy ennek ellenére Ákost zenésznek, meg énekesnek nevezzük még mindig, pedig csak egy bérenc. Undorítónak tartom azt, amikor egy művész leteszi a politikai voksát. Pár év múlva más lesz a kormánypárt, akkor meg megy a süllyesztőbe, vagy szágyenkezhet, hogy meg van bélyegezve, hogy komcsi, vagy szélsőjobbos. De ha ez kell a zenész bérenceknek, akkor csinálják, leszarom őket. Úgyis csak azok teszik ezt, akik egyébként is szarok.

Ha ekkora ász zenész ez az Ákos, miért nem oldja meg saját maga? Miért kell őt támogatni?

Azért írtam ide ezt, mert még sehol nem szóltam hozzá, nem a cikkel, hanem az "Ákos üggyel" kapcsolatos.

antiszociál 2015.12.19. 12:01:28

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:

Ákos, Pataky, Keresztes.... belefostak a ventillátorba, széllel szembe, faszér nemtudnak pártatlanok maradni.... ja azért mert nincs gerincük.
Kokó is próbált kifarolni, de senki nem hisz neki.
Ákos egy pojáca, ez a nyomorék tényleg azt hiszi magáról hogy egy ikon, mert a fater adott neki Kossuth díjat. Modoros bájgúnár.

Meyet 2015.12.19. 12:09:17

Nő vagyok (35)....Van két pici cuki gyermekem....A Gecigranat pedig kurva jó és imádom....:-D Ákos meg...pff Elmondta a véleményét... De én pont leszarom....Nekem nem az a véleményem mint neki...ennyi.. Miért görcsöl azon egy csomó ember ,hogy mit mondott???

NYJetsTD 2015.12.19. 12:19:54

@Meyet: Mert politikusaink saját falkájukat mindenáron be akarják védeni, még azon az áron is, ha hosszú távon csak veszít rajta az ország.
Az a kontra produktív, hogy most saját maguk alatt is vágják a fát, hiszen ettől kezdve százszor is meggondolja majd magát minden cég, támogasson-e ismert kormánypárti arcot.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2015.12.19. 12:36:05

@antiszociál: high five!
@Meyet: hádde nem? én sem értem, hogy egy valakinek képzelt senki véleményén csámcsog egy hete egy ország.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2015.12.19. 13:42:55

@Sziszifusz:
Mit tanítsak neked, te szerencsés? Ott tartasz, hogy szerinted kb. ez a Fluor tényleg gecigránátot akar dobni a geciládákra.
Riaszd a TEK-et, nehogy valami baj legyen!

Ejkekjetter 2015.12.19. 16:57:52

@CheetaRabbit5: Bazeg, nem lennék a T-com helyében, mikor a postás kézbesíti a leveledet, csak nehogy később esetleg bűntudatod legyen, hogy így kibasztál velük...

mthrfckr 2015.12.20. 08:14:49

előre is bocs, ha már volt téma, de ez a kis nyilatkozat is megér egy misét, van ebben mindenféle okosság! :D
tenyek.hu/neoplayer/tv2/embed/196376_akos-vallalom-a-velemenyemet.html/760

otgorbebogre 2015.12.20. 09:41:13

@tiller foch: japanban eltem jo sokaig.
hat nem.
a japan nok azert maradnak szinglik mert nem akarnak "valakihez tartozni" es beteljesiteni a noi principiumot, es csak egyedulallokent lehet karrierjuk.
olyan orszagokban ahol a noket kenyszeritik hogy valasszanak a csalad es a karrier kozott, a nok valasztanak. csak nem mindig a csaladot. igy a legkisebb a szuletesszam a tradicionalis csaladmodell orszagokban: japan, korea, olaszorszag, spanyolorszag.
bocs.
azok az orszagok tudtak a szuletesszamot novelni ahol a noknek lehet karrierjuk ES csaladjuk..
amugy ameikaban nagyon sok no egyszeruen nem vallal gyereket. egyet se . tudatosan, nagyon sok olyan hazaspart ismerek (kozep, felsokozeposztalybeliek) akik nem akarnak/ nem akartak gyerekekeket.
majdnem ez a kozeposztalybeli modi.csak a bible belt meg a latinok es az immigransok mentik meg az orszagot a totalis eloregedestol.

otgorbebogre 2015.12.20. 09:45:11

@tiller foch: de. nezd meg a statisztikakat. ne a sajat emlekeidre tamaszkodj. a nok kevesebbet kerenek ugyanazzal a munkatapasztalattal es ugyanazzal a vegzetseggel, ugyanazzal a munkaval. meg a papa is nyilatkozott ellene. ez persze nem azt jelenti hogy a te munkahelyeden ugyanazt dolgoztak volna de hidd el sokan dolgoznak azon hogy pontosan osszehasonlitsak a fizeteseket.

cukkmukk 2015.12.21. 09:46:14

Nyugalom, ez is alul tudják múlni. Nem is kell sokat várni rá.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2015.12.21. 15:51:37

Az egy dolog, hogy Ákos elmondta, milyen szerinte az optimális férfi-női viszony, joga van hozzá, akkor is, ha a véleménye meglehetőst középkori, nekem se jön be egyébként.
Az egy másik dolog, hogy a Telekom szerződést bontott vele, a Telekom színtiszta matematika alapján úgy döntött, hogy többet bukhat, ha Ákossal marad, mint ha kiáll mögüle, mert manapság az ügyfelei többsége Ákos véleményét nem osztja. Szíve joga.
Az egy harmadik dolog, hogy a kormány úgy gondolta, hogy neki ebbe joga, sőt kötelessége beleszólni, nagyon nagy baj, hogy így gondolja (és a Kövér-féle eszme- és ámokfuttatás még nagyobb baj, mert ő mégis csak valamiféle főméltóság, vagy mi, míg Ákos csak egy énekes, és az ország nagyobbik részét egyszerűen nem érdekli, mit mond, amíg nem csinálnak hírt belőle).
Az egy negyedik dolog, hogy a kormány a beleszólás kapcsán milyen ormótlan kommunikációs és egyéb hibákat követ el.
Az viszont egy nagyon, de nagyon gusztustalan dolog, ahogy Fluor egyik legokádékabb számát ennek kapcsán most megpróbálják kisikálni, hogy igen, persze, csak vicc volt. Nem, nem volt vicc. A fenti négy dolog tudomásul vétele mellett SEM korrekt dolog kettős mércét alkalmazni, akkor sem, ha népnevelési célzattal esetleg jó ötletnek tűnik, a népet épp elég hülyének nézi a kormány, nem kell, hogy ti is ugyanezt csináljátok, csak a másik oldalról.
süti beállítások módosítása