A legszebb az egészben az, hogy saját maguk is elismerik, hogy direkt félrevezetik a népet, és értelmezhetetlen adatokat közölnek: a Facebookon kb 13:00-kor kirakott közleményben még az szerepel, hogy
Történelmi nézőszámot hozott a történelmi mérkőzés
Az M4 Sport a közvetítés ideje alatt ezúttal is a legnézettebb adó lett, 2 millió 578 ezer néző kapcsolt a közszolgálati sportcsatornára a Nielsen Közönségmérés adatai alapján. Már a november 12-i norvég-magyar pótselejtezőt is kiemelkedően sokan nézték, hiszen 1 millió 665 ezren kapcsoltak az M4 Sportra, ám a tegnapi mérkőzést még ennél is többen látták.
Aztán kettő körül kitették a táblázatot, amiben meg ez:
A lényeg a következő. Az, hogy az M4 Sport a közvetítés ideje alatt a legnézettebb adó lett, az
hazugság.
A meccs nézettsége a táblázatban is látható oszlopban szerepel, és 1,2 millió körül mozgott, amivel nem voltak a legnézettebbek, mert a közvetítés kezdetekor még ment a Sztárban sztár, ami meg 1,8 millió körüli nézőszámot hozott. A közleményben idézett adat az ún. elérés, azaz a tévére odakapcsolók száma, de nem az ott is maradóké. Azaz, ha valaki 15 másodperce odakattint az adott tévére, azt már nézőnek számolja. Az meg olyan, mintha azt mondanánk, hogy az M3 metrót naponta kétmillió ember használja, csak azért, mert annyian mentek át az aluljárókon.
2015.11.16. 15:06:37
Sziszifusz 2015.11.16. 15:07:02
2015.11.16. 15:08:13
Nem Penny hajója 2015.11.16. 15:09:26
2015.11.16. 15:11:04
Terézágyú 2015.11.16. 15:13:01
mi ebben a furcsa????
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 15:13:53
Sziszifusz 2015.11.16. 15:13:55
Puffogó Kipufogó 2015.11.16. 15:14:56
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 15:15:32
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 15:16:49
Az M4 Sport a közvetítés ideje alatt ezúttal is a legnézettebb adó lett 2 millió 578 ezer néző kapcsolt a közszolgálati sportcsatornára a Nielsen Közönségmérés adatai alapján.
azt nem írták oda, hogy ez 15 mp-es odakapcsolás, tehát hazudnak.
Sziszifusz 2015.11.16. 15:19:54
Lehet, hogy csak az a kérdés, ki merrefelé béget. Összekeverted a szezont a fazonnal, nem mondtam, hogy nincs igazad, csak hogy ez kicsinyes. És ez arra enged engem következtetni, hogy elfogult vagy. Az általad mindig kiemelt szeretettel emlegetett RTL szintén manipulatív, csak kicsit ügyesebben. Jókat kacarásztam, hogy mikor benyomták az adót, hirtelen kormányellenes lett a híradó, majd megint visszavettek némileg a megegyezés után. Ez lenne a független újságírás? Számomra ez ugyanúgy bégetés, csak persze kicsit ügyesebben álcázva.
2015.11.16. 15:24:45
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 15:25:19
Terézágyú 2015.11.16. 15:27:40
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 15:28:48
Vipera01 2015.11.16. 15:29:33
2015.11.16. 15:30:25
Odakapcsoltak, ki többet, ki kevesebbet, ennyi.
Másrészről egy 1000 fős mintát vetítünk ki sok millió tévénézőre.
Tudom, hogy nincs jobb, de attól még bazi nagy szórások lehetnek benne.
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 15:31:18
Puffogó Kipufogó 2015.11.16. 15:31:22
csak arra próbáltam rávilágítani (abszolút szakmán kívüliként), hogy ha úgy nézed még igazuk is lehet(ne)...
Mellesleg nagyon örülök az agit-prop elleni harcodnak, sok kitartást kívánok hozzá, de ne ess át a ló túl oldalára!
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 15:32:25
Sziszifusz 2015.11.16. 15:32:33
2015.11.16. 15:33:13
Azért a TV2-nek is gratulálok, már nagyon rájuk fért valami siker.
Sziszifusz 2015.11.16. 15:34:06
2015.11.16. 15:34:28
Oké, ezek után nem magyarázok semmit, mert teljesen felesleges, másrészről úgyis az lesz, amit te mondasz, ennyi.
mittudoménmárelvettékazösszesjónicket 2015.11.16. 15:38:54
...Bár mondjuk azt a meccset tény, hogy illett volna többen nézzék, mint a Sztárban sztárt. Ettől függetlenül ez nem mentség.
Terézágyú 2015.11.16. 15:39:30
pontosan így van. ez hazugság.
a kisebbek közül való, de hát nem lehet állandóan nagyokat hazudni...
így ez azt jelenti, hogy ennyien kapcsoltak direkt oda, nézés céljábul.
mintha egy könyvről azt mondanák, hogy ezt kétmillió példány kelt el, holott tudjuk, hogy kötelező jelleggel meg kellett vennie minden iskolának stb.
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 15:45:43
Kakimaki0123456789 2015.11.16. 15:47:45
Samott 2015.11.16. 15:49:26
Igen, az esteben volt olyan idoszak amikor az M4 volt a legnezettebb csatorna. De tenyleg fogalmazhatnanak pontosabban, mert ez is szep eredmeny, kar maszatolniuk kamu szamokkal.
2015.11.16. 15:49:43
(Bár lehet elég lenne csak 1000 embernek szavaznia, alkalmaznánk a csodajó egyenleteket és meg is lenne a következő kormány.)
De kisbarátom akkor neked is, akkor lenne hazugság ha azt állították volna, h ennyien nézték, de azt írják, h ennyien kapcsoltak oda. Érted?
A hasonlatod meg a no comment kategória, köze nincs semmihez.
pamut 2015.11.16. 15:51:46
Az a legkisebb bűnük hogy hazudnak egyfolytában, persze nem árt ezt is a képükbe nyomni.
2015.11.16. 15:56:13
Brumm Brumi 2015.11.16. 15:59:41
Itt van az origo cikke, benne világosan láthatóak a görbék.
www.origo.hu/teve/20151116-boduletes-nezettseggel-ment-a-magyar-norveg.html
Nos, még a vak is látja hogy az M4 21.28-kor magasan átvette a vezetést és ez az állapot tartott több mint két órán keresztül, egészen 23.36-ig.
Így aztán ez az állítás, idézem:
" A közleményben idézett adat az ún. elérés, azaz a tévére odakapcsolók száma, de nem az ott is maradóké. Azaz, ha valaki 15 másodperce odakattint az adott tévére, azt már nézőnek számolja. Az meg olyan, mintha azt mondanánk, hogy az M3 metrót naponta kétmillió ember használja, csak azért, mert annyian mentek át az aluljárókon. "
nem egyéb mint ótvar csúsztatás.
mittudoménmárelvettékazösszesjónicket 2015.11.16. 16:01:46
Brumm Brumi 2015.11.16. 16:02:33
Olyan ez is mint fajkasháziéknál...
mimike szárszói budiján ma már fekete zászló lengedez...
Muhaha
Brumm Brumi 2015.11.16. 16:05:16
Ja.
Most meg számold ki hány "15 mp" kellett ahhoz hogy az M4 TÖBB MINT KÉT ÓRÁN KERESZTÜL, AZ ÖSSZES MAGYARORSZÁGI TELEVÍZIÓ NÉZETTSÉGI MUTATÓJÁT MAGASAN ÉS FOLYAMATOSAN VEZESSE....:P
baloo784 2015.11.16. 16:05:43
mittudoménmárelvettékazösszesjónicket 2015.11.16. 16:06:39
Mné T Ildi 2015.11.16. 16:10:52
norbert79 2015.11.16. 16:12:35
- A rohadt büdös életbe már annyjuk, már megint merül az elem a távirányítóban, erre tessék, megint idekapcsolt ez a szemét.
- Mit óbégatsz, szedd le a fedelet, tekergesd meg, jó lesz az még...
- Jó lesz, jó lesz, a büdös frászt lesz jó, menjél le szépen a boltba nekem, nem érdekel, hogy vasárnap van, vagy menj át Mariékhoz, aztán hozzál nekem két kiselemet...
- Nem lennél képes felemelni a nagy segged mi, apjuk...?
- Na be lehet fejezni, te meg nyomd már tovább te rohadék.
Ez a 15 másodperc. Ez nem nézőközönség.
norbert79 2015.11.16. 16:13:43
mittudoménmárelvettékazösszesjónicket 2015.11.16. 16:30:05
De amúgy komolyan, nem értem, miért kell ilyen baromságokat benyögni az MTVA-nak akkor is, amikor nincs rá szükség. Toronymagasan verték az összes többi csatornát két órán át. Ha csak ennyit mondanak, már nagyobb reklámértéke van, mint ennek, és senki nem is tud belekötni, mert elvégre igazuk van.
Most mondtak egy számot, ami a normál paraszti eszet nem annyira izgatja (Másfél millió, két és fél, nem mindegy?), azoknál, akik pedig kimatekozzák, rögtön kiakad a bullshit-mérő. Mi értelme?
yYxQ (törölt) 2015.11.16. 16:33:09
norbert79 2015.11.16. 16:40:52
mittudoménmárelvettékazösszesjónicket 2015.11.16. 16:43:08
Zár Balta 2015.11.16. 16:48:30
2015.11.16. 16:51:29
Az M4 csak a Sztárban Sztár után (!!!) vette át a vezetést, igaz akkor viszont azonnal és durván.
Addig nem a meccs volt a legnézettebb, hanem a gagyi celebek félplayback imitátor sója.
A műsort szerintem egyértelműen a sminkesek viszik a hátukon, nekik külön gratula!
Havas, Liptai ultragáz, szánalmas.
Az is figyelemre méltó, hogy az RTL mindent eltakarított a meccs útjából csütörtökön és vasárnap, nehogy beszopják.
Karipapa01 2015.11.16. 17:01:05
Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2015.11.16. 17:05:19
Így lehet közszolgálatiként komoly számokra szert tenni :)
Laetus 2015.11.16. 17:08:10
Ugyanis a köztévé - benne az M! és persze az M1 - mára vérprofi, a cnn-t és társait hajazó adóvá nőtte ki magát. Mindazt például, amit például az M1 a röszkei csata körüli napokban (helyszíni tudósítások, kapcsolások, háttérriportok stb.) produkált, egyedülálló a szulejmánnal, éjjelnappalbudapesttel stb alázó, ócska halivúdi konzervműsorokkal lebutított hazai televíziózás történetében.
Jól emlékszünk a kezdetekre, amikor a libsi portálok egymást túllicitálva próbáltak röhögni a kapcsolási hibákon, közvetítési zavarokon - mintha az ő műveletlen, írástudatlan firkászaik által gyártott címlapjaik nem produkálnának hasonló súlyú, ha nem brutálisabb hibákat minden egyes órában. Nem beszélve arról, hogy ezek portálok - amelyek szeretnek hasra esni a saját kúlságuk és menőségük előtt - mára (én legalább is úgy látom) töttyedt, másodlagos frissességű, esetlen újságok lettek: az M1-hez képest tisztára mint a lapzártás papírlapok a sarki újságosbódéban.
Persze most majd jönnek a savanyújóskák az ő (ugyancsak másodlagos frissességű) fikázásaikkal, hogy az én adóforintjaimbó' így, meg az köz 8 milliárdjábó' úgy: az a helyzet, hogy meg kell nézni az egekbe magasztalt szíenen és bíbíszí egy-egy adásnapját (persze nyitott szemmel és füllel), és lesz majd csodálkozás, hogy hol a f@szban van az a híres kiegyensúlyozottság, mérvadóság vagy mi a szösz...
És hát javaslom a statisztikai hibahatáron belül létező ballibsik kartácsaknak, hogy tegyék a kezüket a szívükre (mert persze nekik is van olyan) és vessék egybe a jelenlegi M1-es televíziózást például az ugyancsak közpénzen futó (elfogulatlannak persze kurvára nem mondható) vérlibsi napkeltés stúdió- és hírvilággal.
Ugye, hogy még most is beleborzongunk? :-)
Laetus 2015.11.16. 17:11:41
És nem, nem arról a saját kúlságától, menőségétől elájuló, ócska lábszagú bulvármocsokról van szó, amit pl. az index vagy a 444 képvisel, ahol az egy hasábra jutó pinázás- és faszozásfaktor felturbózásával generálják a kattintást. (Érdemes elolvasni a gerényi nevűnek az index történetéről írt blogsorozatát, ahol világosan elmondja, hogyan vezették be az indexben a trágárságot a kattintások gyarapítása érdekében).
Szóval, hajrá köztévé!
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 17:23:49
eLzsÉ 2015.11.16. 17:25:20
Ezt a meccset még vagy 10-szer fogják ismételni, össze fog jönni 40 millió néző is, amivel az összes magyar csatornát együtt véve is leverik.
Laetus 2015.11.16. 17:31:22
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 17:46:49
chagaal 2015.11.16. 17:48:15
mcdeere 2015.11.16. 17:56:29
2015.11.16. 17:57:46
Azért azt ne felejtsd el, hogy az mtv akkor is adta az összes magyar válogatott meccset, amikor mindenki rühellte a válogatottat, nagyrészt joggal, hiszen arany kétballábas gyerekeink ritka szar 30 éven vannak túl.
Valahol ez lenne a közszolgálat, nem csak a sikerben osztozni, hanem akkor is műsorra tűzni a magyar érdekeltségeket, amikor szopórolleren vagyunk.
Most beérett valami, az mtv pedig élvezi, hogy kicsit ő is részt vehet a sikerben.
Túloz, ahogy szokott, de szerintem ez most megbocsájtható.
Jerryco 2015.11.16. 18:02:25
(Irónia volt ba**d meg.)
2015.11.16. 18:04:31
(Halazás=száj mozog hang nincs). Bizonyára ott is vannak akik szóvá teszik ezt.
Azt gondolom, sokan még nézni sem tudnák azt a munkát, nem hogy felfogni, hogy kell egy ilyen tévéműsort megcsinálni.
És azért azt is tudomásul kell venni, hogy ez nem egy nyitott szívműtét, itt nem hal meg senki, ha mellényúl az operátor.
Laetus 2015.11.16. 18:05:55
Nem vagyok én a köztévé szekértolója, pénzt meg pláne nem kapok tőlük :-)
Egyszerűen - például a röszkei csata idején - jó volt nézni egy olyan tévét, amelyik rajta tartotta a kis kezét az események ütőerén. Ugye te sem gondolod, hogy az rtl vagy a tv2 bulvárhíradóiból kellene tájékozódni?
És el kellett ismerni: ott, akkor profik voltak. Azóta is hat tudósítóval dolgoznak a migránsügyön (és most ne menjünk abba bele, hogy ez mennyire Orbán ellenségkereső stratégiája: péntek óta szerintem ez a libsi bullshitet is el lehet felejteni), néggyel a párizsi eseményeken, ott vannak a háttérműsorok, az elemzések és a meteorológus csajok ... Össze se lehet vetni a kertévék lábszagú konzervvilágával.
Persze, elfogultak. De szerintem nem hazudnak.
Mondok egy példát:
A ballib sajtó azt mondja, 2014-ben még a litvánok is megelőztek minket az egy főre jutó GDP-ben.
A köztévé azt mondja: soha, érts: soha a rendszerváltás óta nem volt olyan magas az egy főre jutó GDP, mint 2014-ben.
Mindkettő igaz. De a második hírtől egy kicsit jobb érzés magyarnak lenni.
Hát erről van szó.
chagaal 2015.11.16. 18:09:01
"Szóval, hajrá köztévé!"
Azért kell a másság akkor, amikor a "közszolgáltatási" tájékoztatás olyan --- hát akárhogy is nézzük --- rém leegyszerűsített igenre vagy nemre épül, túl sokakat hülyének nézve ezzel a rém primitív kommunikációs szinttel. Persze ennek semmi köze a sporthoz:-)
De itt azon nyűglődnek, hogy mennyien nézték a meccset? Nem tök mindegy? :-)
Akit érdekelt, odakapcsolt, logófüggtelenül.
tommybravo 2015.11.16. 18:10:07
Itt szerintem egy nagyságrenddel mellélőttél. Nyolcvan lesz az.
tommybravo 2015.11.16. 18:12:47
Doktor PHD belebeszélek (SP után szabadon...) 2015.11.16. 18:17:02
Doktor PHD belebeszélek (SP után szabadon...) 2015.11.16. 18:20:29
chagaal 2015.11.16. 18:25:43
neki is szabad (Laetus), ami nektek : véleményt nyilvánítani...
legyetek már toleránsabbak:-)
perszepolisz 2015.11.16. 18:28:50
Az ugyanis engem jobban zavar, hogy ott miket is művelnek.
csak egy néző 2015.11.16. 18:29:49
24.hu/app/uploads/2015/06/elemzo-bela1.jpg
Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2015.11.16. 18:45:51
2015.11.16. 18:47:33
Ez az! Sebők Vilit a parlamentbe! Azonnal!
Mr.paksimogyoró 2015.11.16. 18:51:50
fepe 2015.11.16. 18:52:18
"2 millió 578 ezer néző kapcsolt a közszolgálati sportcsatornára"
Odakapcsolt. Érted?! Nem érted? Nem baj...
Gukker 2015.11.16. 19:00:21
"Aki MTVA-t néz (sporton kívűü) az sík hülye barom és bassza szájba a kurva anyját ! :)"
Most miért??? Tök jól lehet pl. ivós játékot játszani. Ha elhangzik a "migráns" szó, inni kell. Egy óra alatt tuti mata részeg lesz mindenki.
agresszív kismalac mackója 2015.11.16. 19:01:03
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 19:35:31
tyberius 2015.11.16. 19:39:08
Az, hogy 11 (nagyrészt) magyar trikolórba öltözve kergetett egy labdát másfél órán át, és pár millióan meg ezzel zsibbasztották az agyukat, megszámlálhatatlan milliárdba került és kerül folytatólagosan, amit mind az én adómból állnak. Tudjátok mit, akkor inkább a Sztárban Sztár.
Tiborpapa 2015.11.16. 19:42:46
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2015.11.16. 19:43:12
2015.11.16. 19:54:33
Az hogy Neked egy fillérbe sem kerül, tévhit.
Szerinted a kertévéken reklámozott termékek (és nagyjából minden termék) árába be van építve a reklámok költsége?
Megsúgom, be.
Tehát amikor a reklámot leadja a tévé és a reklámozó kifizeti a díjat érte, vajon ki fizeti ki a reklámot? Te. Meg én. Meg a sok birka, aki a kertévéket nézi.
Tehát, ha nem lenne reklám, olcsóbb lenne a termék?
Elvileg igen.
Akkor ki is fizeti ki a kertévéket? Mi.
Csak itt nem direkt a pénzáramoltatás, mint a köztévénél, hanem teljesítmény arányos.
Elvileg.
Mindaddig, amíg a kormány meg nem bíz egy kertévét egy általa kívánt reklámcsomag sugárzására...
Maia Inka 2015.11.16. 20:05:24
Brumm Brumi 2015.11.16. 20:39:33
Bizony.
És ne feledjük, a Dunán pl. Borbás Marcsi "Gasztroangyala" egy olyan Magyarországot mutat meg/be hetente, amire csak csettinteni lehet.
Vagy volt alkalmam megnézni pár ismétlést a Duna Worldon a Földes Eszter vezette " Életművészt".
Remek volt.
Szóval,a közszolgálati televíziózás úgy tűnik, ahogyan a foci is, szépen csendesen feltámadt abból a porból ahová évtizedek szorgos érőfeszítésével tudatosan belevitték.
Vipera01 2015.11.16. 20:40:17
Megértem, hogy bizonyos körökben illik szidni a sportot, különösen a focit, de ez akkor is elképesztő eredmény.
öt görög 2015.11.16. 20:43:45
CM2131 2015.11.16. 20:51:41
".. 2 millió 578 ezer néző kapcsolt a közszolgálati sportcsatornára "-ez igaz? Igen az. Hol a nagy hazugság amit külön sorban nagybetűvel ordítva ki kell hangsúlyozni?
Sixx téged vagy teljesen elvakít a gyűlölet, vagy szövegértési gondjaid vannak, egyik sem szerencsés a pályán, amivel próbálkozol.
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 21:00:59
drive.google.com/file/d/0Bx-1KPwQ1WvdMHRoeWE4TmRld3c/view?usp=sharing
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 21:04:57
Sassika 2015.11.16. 21:22:49
Mi az a röszkei csata? Úgy látom jól átmosták az agyadat.
Igen, beleborzongunk abba, hogy az adóforintjainkból külön bérkommentelőket tart fent az MTVA.
Mennyit fizetnek neked ezért???
Egyébként a grafikon szerint tényleg sokan nézték a meccset, én is.
És mondjuk ki, a közvetítés is profi volt. Erre nincs panasz. Főleg, úgy hogy nyertünk is egy fontos meccsen! :)
Mercel 2015.11.16. 21:27:28
2015.11.16. 21:30:39
90 komment körül járunk.
Legyen még 1000 olvasó, sacc
Miről beszélsz?
zoldx 2015.11.16. 21:34:16
Mercel 2015.11.16. 21:34:31
Sixx nézzetek már utána, hogy mitől köp vért egy átlagos okostelefon ha betölti a comment.blog.hu-t..
Amióta Átrendezték a Zindexet katasztrófa az egész. IPhone 6 alatt nagyjából stimmel azon kívül minden küzd vele amit próbáltam.
Értem én, hogy nem köztévé de ez így nem annyira jó.
igazi hős 2015.11.16. 21:49:53
loszarnagy 2015.11.16. 22:07:01
kíváncsi vagyok mikor jutunk odáig, hogy pl. IP alapon tényleges számokat lehetne nézegetni... (ami még mindig csak készüléket és NEM valós nézőt jelentene!!!)
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 22:08:41
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 22:10:21
loszarnagy 2015.11.16. 22:20:08
szerintem nem is akarják rendesen mérni, mert kiderülne, hogy nem csak a wall streeten keletkeznek lufik, hanem a média biliben is... és azért a reklámozók elé mégse állhatnak olyan adatokkal, hogy na tessék itt van... a 30milládért ténylegesen eljutott a reklámod 73.425 készülékre, és reméljük csak páran aludtak és és / vagy mentek ki a konyhába sörért a meccs szünete alatt :-)
yYxQ (törölt) 2015.11.16. 22:20:45
Legközelebb mielőtt vonyítasz legalább néz utána, h mi a helyzet, te barom.
Tnz 2015.11.16. 22:28:42
A kétmilliós "odalapcsol" a RCH (Reach = elérés, aki legalább ott volt X másodpercig) mutató,
a nézettség az AVR mutató (average minute rating = egy műsor percét átlagosan megtekintették) szokott lenni.
Történelmi időkből kis mankó: index.hu/kultur/media/agbhun/
A táblázatban nézettség (AVR) van, az "odakapcsolt" a RCH, az ebből nem derül ki.
Nem baj, ha nem értünk valamihez - de ne akarjuk felkent szakértője lenni...
A tv-s nézettségmérés egy külön iparág és szakma: nem kell senkinek feltalálnia a spanyol viaszt, de az axiómákkal itt is érdemes tisztában lenni ...
yYxQ (törölt) 2015.11.16. 22:40:37
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 22:46:44
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.11.16. 22:48:39
na nem mintha a meccs nezoszamanak koze lenne az m4 szinvonalahoz. de ez a "leleplezes" szanalmasabb, mint az mtv buszkelkedese.
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 23:00:21
Történelmi nézőszámot hozott a történelmi mérkőzés
Az M4 Sport a második félidő közvetítése alatt a legnézettebb adó lett, akkor 1,5 millió néző kapcsolt a közszolgálati sportcsatornára a Nielsen Közönségmérés adatai alapján. A mérkőzés alatt, azaz 20.37 és 22.42 között a Nielsen átlagosan 1 millió 284 ezer nézőt mért.
érted már a különbséget?
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.11.16. 23:09:35
h a z u g s a g o t.
mert akkor veszelybe kerul a kiralysagod.
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 23:21:12
Gault 2015.11.16. 23:26:27
A probléma ott kezdődik, amikor egy összetett mondatban találhatóak ezek a tagmondatok, ezzel logikai viszonyba kerülnek és azt sugallják, hogy a második magyarázza az elsőt, azaz az odakapcsolás mérésének eredménye bizonyítja a nézettséget.
Tnz 2015.11.16. 23:27:08
Ha majd lesz bármi fogalmad a nézettségmérésről, akkor írj. (Az persze nem érv neked, hogy a világon így mérik mindenhol, ugye?) Gratula.
Tnz 2015.11.16. 23:32:48
Sztem ezen a táblázaton nincs mit magyarázni, elég egyértelműek a számok és arányok.
Talán ezért nem a filozófusok és elméleti matekosok irányítják a világot, ugyanis némi pragmatizmus kell hozzá :-Q
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 23:43:25
ap · http://premiumlivesets.hu 2015.11.16. 23:56:25
na, továbbjutottunk? ja.. milyen a játék?
....
....
....
még mindig szar.. ez de gáz a norvégoknak.. na hol egy normális műsor?
reklámblokk -> repeat all
Francois77 2015.11.17. 00:20:29
cso zsi 2015.11.17. 00:59:52
Nálunk az "Álomhajó" mint inkább (szerintem sokadszor), de csak a reklámok alatt néztem meg, hogy áll a meccs. ezzel túlléptem a 15 másodpercet, de mint meccs nem volt érdemes a megnézésre.
A hangfelvételnek tűnő közönséghang "haj_ rá_ magya_rok", vagy ilyesmi, elütött a pályamikrofonok hangjától.
So No 2015.11.17. 01:08:05
A kozteve fikazasa meg mar kulon sport.
Kb olyan, mint amikor az index Schmitt Pál helyesirasat ekezte tobb cikkben is, kozben a fooldalukon kb. egy tucat hatalmas hejjjesirrasi hiba volt...
szabi68 2015.11.17. 01:42:27
Mercel 2015.11.17. 02:37:43
Véletlenül nem az origó volt az a médija cíg amit gyakorlatilag szeretett vezérünk sameszai kezdtek irányítgatni egy ideje?
Csak mert ha DE akkor ne egy rezsimbarát médiacégre hagyatkozzunk már egy ordas hazugság állításaival kapcsolatban.
Érted - ha Deák téri zsebtolvajokkal akarod bizonyítani, hogy XY nem is alávaló tolvaj akkor a bizonyítás kissé hiteltelenre sikeredik ...
Francois77 2015.11.17. 04:33:30
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.17. 09:02:03
loszarnagy 2015.11.17. 09:42:21
szóval szerintem minimum álságos, hogy egy így-úgy kiszámolt / értelmezett szám ellen kikel, de a szenzáció(kattintás)hajhász (akár index, origo stb...) cikkek címeit ugyanezen az alapon nem teszi helyre...
(nem védem a köztévét, mert nem érdemli meg, de nem tetszik, hogy senki firkászok osztják az észt, és ha nem értesz vele egyet akkor felül a magas lovára, és részéről le vagy szarva... az előbb leírta, hogy az övé is csak egy vélemény a sok közül... ez igaz, de pont az a zavaró, hogy mégsem így tekint rá, hanem többnek értékeli...)
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.17. 09:52:57
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.17. 09:54:17
Zorba the Geek 2015.11.17. 09:55:10
loszarnagy 2015.11.17. 09:59:31
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.17. 10:40:12
loszarnagy 2015.11.17. 10:58:16
cukkmukk 2015.11.17. 10:59:49
sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.17. 13:37:27
jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2015.11.17. 13:59:58
A nézettségbe beleszámít, hogy hányan nézték kocsmában, közösségi tereken a meccet? Mert a Sztárban sztárt, bármennyire is szeretem, nem sokan nézhették így :)
cso zsi 2015.11.17. 17:50:47
közösperonos átszállás 2015.11.18. 07:29:05
Lehet ám amúgy a francokat. (És hát pontosan: az, hogy az MTVA ennyire koncentrált egy olyan ügyre, ami a kormánynak nem kicsit kiemelt jelentőségű, az nem erősíti a szakmaiságát, hanem gyengíti.)
közösperonos átszállás 2015.11.18. 07:31:18
Sixx amúgy pont arról beszélt, hogy az MTVA-közlemény keveri a két fogalmat; RCH-val támasztja alá a "legnézettebb" kijelentését.
Yettihun 2015.11.19. 09:20:18