Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Havas: ki a faszt érdekel Varnus Xaver véleménye? UPDATE: Varnus Xaver reakciójával

2015. október 09. 10:07 sixx 89 komment

havas6_1.jpg

Tegnap mi is megírtuk, hogy Varnus Xavér kiszállt a Heti Hetesből, mert nem bírta cérnával, hogy a többiek, különösen Para-Kovács Imre és Hajdú Steve a műsorban szívatja. Ha csak kiszállt volna, az senkit nem érdekelne különösebben, se Xavér a Facebookon picsogott egy kicsit az őt ért méltánytalanság miatt, amit elég sokan elolvastak, köztük Havas Henrik is, aki szerint az orgonaművész véleménye nem fontos:

Ki a faszt érdekel, hogy Varnus Xavérnak mi a véleménye a Heti Hetesről?

Amivel valahol még azonosulni is tudunk, bárcsak Havas ilyen karcosabb lenne a Sztárban sztár zsűrijében is.

UPDATE: Varnus Xavér az alábbi levelet juttatta el hozzánk (és kérte a közzétételét):

Tisztelt Szerkesztőség!

Nem a sajtó nyilvánosságának írtam döntésemről, hogy elhagyom a Heti Hetest, hanem a Facebookon osztottam meg, ismerőseim körében. Ha bármelyikük ezt a sajtó elé tárta, lelke rajta. Havas Henrik úr soha nem volt sem barátom, sem pedig Facebook-kapcsolatom, életünkben talán háromszor találkoztunk, és soha nem bántottuk egymást. Nehezen értem meg, miért érzi most úgy, hogy neki kell sajátos stílusban válaszolnia egy nem számára írott levélre, amelyben nem sértettem meg senkit személyre szabva, csupán tudattam barátaimmal, hogy rossz villamosra szálltam, időben észrevettem, s leugrottam róla. Ha valaki elolvassa eredeti Facebook-posztomat, láthatja, hogy ennél diplomatikusabban még az angol külügyminiszter sem fogalmazhatott volna.

S talán lehet valami igazsága e döntésemnek, ha Ónodi György, a műsor főszerkesztője ezt az üzenetet küldte nekem: "Minden szavaddal egyetértek! Te egy olyan értéket képviseltél a műsorban, mint Gregor József, Kern András, Alföldi Róbert, Haumann Péter, vagy Friderikusz Sándor. Büszke vagyok, hogy közel engedtél magadhoz!" Úriemberként köszöntünk el egymástól egy olyan közegben, amelyben már alig vannak urak s emberek. Hiszen akár másnak a hivatásán nyilvánosan gúnyolódni, akár egy szűkebb körnek szóló levelet nyilvánosságra hozni, akár pedig egy másnak szóló levélre nyilvánosan, trágárkodva válaszolni nem éppen gentleman-like viselkedés.

Az újkori népvándorlás, a klíma és a társadalmak teljes átváltozásának idején, amikor a világ a valaha volt egyik legnagyobb kihívása elé érkezett, a létező legértelmetlenebb dolog ez a sajtóvita. Én tehát orgonálok tovább, a főszerkesztők főszerkesszenek saját belátásuk szerint, akiknek csak a gúnyolódás jutott, gúnyolódjanak tovább, s aki pedig trágárkodni akar, trágárkodjon vidáman, teljes tüdőből. Bármennyire is zavarbaejtő a XXI. századi magyar univerzumban az ókori Petroniust idézni, ezesetben talán mégsem felesleges: "Mindannyian megleljük vágyunkat, hisz mind másra törekszünk. Kinek a rózsabimbó, kinek a tüske szép."

Barátsággal:

Varnus Xaver

Tényleg nem szeretnék különösebbet hozzáfűzni a dologhoz, ami a vihar a biliben kategória non plus ultrájává nőtte ki magát két nap alatt, de ha valaki, mondjuk egy ismert ember, közszereplő, celeb, mindegy, hogy mondjuk, a Facebookra posztol valamit 2015-ben, ne lepődjön meg azon, ha azt mások is elolvassák. Akkor meg pláne ne, ha az a poszt nyilvános, és nem csak a barátainak szól.

Arról meg pláne ne beszéljünk, hogy ha Ónodi György tényleg így köszönt el egy üzenetben (aminek közléséhez, gondolom, hozzá is járult), akkor a műsor többi szereplőjének helyében lehet elgondolkodnék, hogy mégis minek tartja őket a saját főszerkesztőjük, de hát nem én ülök a patkó alakú asztalnál hála istennek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serrin 2015.10.09. 10:16:07

Ki a faszt érdekel Havas véleménye, meg úgy általában a heti hetes?

room_101 2015.10.09. 10:27:33

@Serrin:
Téged, méghozzá nagyon is. Különben nem böffentél volna ide.

Serrin 2015.10.09. 10:56:49

@room_101: Alapvetően celebellenes vagyok, arról van csak szó.

2015.10.09. 10:57:47

Cicahaaarc! :DDDD

Babette anyó húsdarálója 2015.10.09. 11:28:28

Ajaj. Újabb intellektuel lépett be a gigászok csatájába.

2015.10.09. 12:03:06

tényleg a múltkori részben majka valamit kurvaanyázott, abból lett vmi?
("kurva jó volt" vagy vmni ilyesmi)

2015.10.09. 12:20:47

Xaver se erdekel, Havas se, meg a Heti Hetes se. Most akko mivan?

Koszper Gábor 2015.10.09. 12:32:59

Itt senkinek sincs tévéje?

Terézágyú 2015.10.09. 12:42:07

Most már akkor faszozás nélkül nem is tud megnyilvánulni senki?...............

Babette anyó húsdarálója 2015.10.09. 12:58:55

@Koszper Gábor:

Miért ne lenne? Nagyon jó mozik mennek a Discovery-n, Spectrumon, és a többi adón ami nem celebekkel van teletömve. Ajánlom neked is.
Szennykettőt és retektévét max. akkor látok amikor léptetem a csatornákat. Nem tudom mikor volt, de jóbanrosszbant akkor láttam utoljára maikor még a széparcú maffiózó saját magát játszotta, nem az ikertestvérét. Barátokköztből az utolsó emlékem az, amikor valami pornós leesik a tetőről.
Amikor hetitetvesből kiszálltam Havas még javában rágta a szemüvegét.
Baj, hogy nem érdekelnek a magyar adók? Meghagyom Győzikét és a többi agyhalottat viktor rajongóinak, az ő színvonaluk.

2015.10.09. 13:05:18

@Koszper Gábor: Nekem pl. már évek óta nincs készülékem. Van viszont netem és laptomom. Gondoltad volna, hogy manapság ez is elég ahhoz, hogy tévéműsorokat nézz?

mismásológép 2015.10.09. 13:23:02

@Koszper Gábor:
Nekem van, de egyik fenti műsort sem nézem.
Nagyrészt pont fent emlegetett szereplők miatt.
Nem, nem NatGeo meg Spektrum az étlap, nézek RTL-t meg TV2-t is, de próbálok az értelmesebb műsoroknál maradni.

mismásológép 2015.10.09. 13:24:29

@Babette anyó húsdarálója:
Igen, nagyon jó filmszínházak mennek ezeken a csatornákon?
Honnan hova?

apukam_vilaga 2015.10.09. 13:29:49

nem védem a műsort, mert lássuk be folyamatosan csökkent a színvonala, de az is tény hogy az intellektuel humorhoz agy is kell, kevés a pártelköteleződés ;)
ez szereplőre is, nézőre is egyaránt igaz

chilii · http://chilii.blog.hu 2015.10.09. 13:34:56

Havas mániás depresszióban szenved (saját bevallása szerint), ahogy látom sajnos épp leszálló ágban van...

TGabi 2015.10.09. 13:46:19

Ezek (elvileg) értelmes, tanult, művelt emberek. Minek erre a senki - celeb színvonalra leereszkedniük?

Aegopolis2 2015.10.09. 14:11:54

@Babette anyó húsdarálója: kemény vagy, ez olyan xavérosra sikerült

koolkat 2015.10.09. 14:16:59

Nem rajongók a cikk írójáért, de az utolsó 2 bekezdésben teljesen igaza van ezúttal.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2015.10.09. 14:27:18

hol vagy "Rosszfogú Rué"? Ide kötelező posztolnod.

Widia 2015.10.09. 14:27:29

De ugye engedélyt kértetek Varnus Xavértól tegnap, hogy szó szerint idézzétek a szavait?
Mert oké, hogy közszereplő valaki, meg FB-on posztol, de az nem jelenti azt, hogy bármilyen sajtóorgánumnak be kellene segítenie még szélesebb körrel megismertetni az illető szó szerinti szavait...

2015.10.09. 14:27:57

@knowledge tree: Téged, ha már reagálsz rá, te majom :DDDD
Istenem, Alekosz-szintjén vagy :DDD

2015.10.09. 14:30:31

@Widia: Khm, a FB nyilvános, azért is van rajta Xavér, hogy nyomassa és reklámozza magát. Tisztában volt ő azzal, hogy egy ilyen posztot blogok és újságok átvesznek. Azért írta.

Widia 2015.10.09. 14:30:40

Ja, és akkor ha valaki - bárki, aki ma még nem közszereplő, de lehet, hogy holnapra már az lesz - nyilvánosra állít egy posztot, akkor a magyar sajtónak onnantól kezdve joga van/lesz azt változtatás nélkül átvenni, kommentárt fűzni hozzá?

Widia 2015.10.09. 14:31:34

@Pink Petsch: ezzel vitatkoznék, mert akkor rajongói oldalra írta volna. Ő viszont a saját SZEMÉLYES profiljában írta ezt. Ez személyes megosztás volt.

Widia 2015.10.09. 14:32:58

@Pink Petsch: és a FB nem nyilvános teljes egészében, azt meg egy orgonaművészen nem lehet számonkérni, hogy nem a számítástechnikához, meg az adatvédelemhez ért a legmagasabb szinten, hanem az orgonáláshoz.

ajuci 2015.10.09. 14:33:03

Szerintem más külsején gúnyolódni sem "gentleman-like" viselkedés.
(Ld. rosszfogú rué)

2015.10.09. 14:36:20

@Widia: Felőlem vitatkozhatsz, de hogy tudatosan posztolta azért, hogy átvegyék, az tuti. Ez már látszik a poszt nyelvezetéből. Ha Jóska-Pista kebelbarátjával akarta volna csak megosztani, akkor másképpen fogalmaz, bizalmasabban... ez meg egy szabályos nyilatkozat.

Widia 2015.10.09. 14:36:52

Megjelent lelki szemeim előtt a sajtó munkatársainak tömege, amint éhes hiénákként lófrálnak celebek, hírességek, közéleti szereplők nyilvánosan hagyott posztjai körül... Szánalmas.
De ami meg még szánalmasabb: a poszt írója nehezményezi, hogy Varnus Xavér 2015-ben meglepődik, hogy a nyilvános posztjára rárobbannak nemcsak ismerősök is, de hogy egy online sajtóorgánum egy nyomorult közvetlen linket nem bír adni a konkrét poszthoz, az mindennek az alja.
2015. poszterek! Tessék linkelni, ha olyan nagyon hitelesek akartok lenni. :P

BitPork 2015.10.09. 14:37:17

Ez már a szánalmas kategória VX-től :(

Widia 2015.10.09. 14:37:59

@Pink Petsch: Olvasd már vissza a posztjait... érdekes, hogy csak erre repült rá a sajtó. Osztott már meg régebben is hasonló dolgokat, a nyelvezet meg egyértelműen Varnus-os :) (majd ha visszaolvasol, rájössz)

2015.10.09. 14:42:41

@Widia: Nem érdekel különösebben a "művész úr", és FB profilom sincs. De rájöttem, te vagy az első számú rajongója, aki helyette érzi sértve magát.
Különben nyugi, pontosan azt érte el a posztjával, amit eredetileg is tervezett.
Mellesleg eltévesztetted a posztot. Ez Havas faszozásáról szól, nem Xavér lelki nyomoráról.

Babette anyó húsdarálója 2015.10.09. 14:42:41

@mismásológép:

Kevered a HBO-val. Gugli segít, néz utána melyik milyen műsorokat ad. Mondjuk az nem meglepő, hogy nem az ismeretterjesztő a profilod, nem érted őket, inkább maradsz a gagyi amerikai moziknál.

@knowledge tree:

Senkit. De akkor miért is olvasod?

@Aegopolis2:

Biza.

common 2015.10.09. 14:45:44

@mismásológép: Hol olvastad a filmszínházak szót?

Faus to 2015.10.09. 15:01:04

@Babette anyó húsdarálója: az általad említett "ismeretterjesztő" csatornák ugyanezt a szintet képviselik, más köntösben.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2015.10.09. 15:05:45

"bárcsak Havas ilyen karcosabb lenne a Sztárban sztár zsűrijében is."

Ez nem karcos, csak simán alpári.

prometheus_X 2015.10.09. 15:12:17

Ejj, Xavér, Xavér! Ha annyira tényleg mindenkire béke és szeretet meg rózsabimbó (vagy tüske), akkor tulajdonképp teljesen felesleges volt fáradni ezzel a pár sorral, mert 100-as IQ fölött mindenkinek egyértelmű belőle, hogy a hiúság féltése sugárzik belőle, nem a peace & love. A zenész maradjon a zenélésnél, a suszter a kaptafánál, stb., különösen akkor ha még nem tűnt fel neki, hogy olyan vonatra száll fel, ahol a show kedvéért az egyébként híres jóbarátságban lévő Bajor és Gálvölgyi is adásról adásra szívták egymás vérét. Akinek pedig ilyen egyszerű összefüggések sem szúrnak szemet, nos, az buta.

Widia 2015.10.09. 15:12:30

@Pink Petsch: hát, ha én vagyok az elsőszámú rajongója, akkor elég rosszul járt szegénykém :D
De köszi, hogy megosztottad, hogy baromira egysíkúan nézed ezt a konkrét esetet.

Widia 2015.10.09. 15:14:30

@Pink Petsch: mellesleg update-elve lett Xavér lelki nyomorával a poszt, szóval szerintem máskor, mielőtt felhívnád a figyelmemet arra, hogy van-e egyáltalán létjogosultsága a hozzászólásomnak, olvass és/vagy gondolkozz.

Widia 2015.10.09. 15:18:51

@Widia: valamikor tél végén, vagy kora tavasszal tűnt fel először VX a HH-ben, és PKI-nek volt egy pár olyan durva - majdhogynem buzizó - beszólása VX felé, hogy kb. már akkor rá kellett volna borítania az asztalt, és soha többé oda se nézni.
Az egy dolog, hogy megy a smúzolás a műsorban, de annak is kell, hogy legyen egy kultúrája. PKI részéről durva beleszállás volt még az első adások egyikében.
Nem egy adáson állt vagy bukott ez az egész, de most csúcsosodott ki.
Bármennyire is cicaharcnak tűnik, a sajtó teszi azzá.
(Vagy "sajtó".)

Widia 2015.10.09. 15:19:52

@prometheus_X: az előzőm neked nyomtam válaszként, de aztán valami hiba csúszott a rendszerbe.

Mr. Neutron 2015.10.09. 15:38:43

Szerintem Xavier érvelése elegáns, de a legfontosabbat kihagyta, nevezetesen azt, hogy az elmúlt egymilliárd évben felére csökkent a világegyetem luminozitása, márpedig a csillagok kiégése és a csillagkeletkezés csökkenése az elkövetkező 40 milliárd évre extrapolálva hasonló aggodalmakat vethet fel, mint a tőzsdeindexek közelmúltbeli mélyrepülése vagy az ukrajnai események. Bármiképp legyen is, mélységesen fel vagyok háborodva és mélységesen egyetértek a cikkben megszólaltatott celebek valamelyikével, vagy esetleg a szerzővel. Végtére is tök mindegy, hogy kivel értek egyet és kit szapulok, úgyis csak az a lényeg, hogy a komment révén egy lapon lesz leírva nevem az övékével és megadatik nekem az az illúzió, hogy ezáltal okos és rátermett embernek látszom, aki celebek társaságában forgolódik. Ez az a mámorító érzés, ami miatt egy tipikus kommenter ott veri a nyálát a blogokon és mindent telefosik az idióta hozzászólásaival.
Peace.

Babette anyó húsdarálója 2015.10.09. 16:00:53

@Faus to:

Lehet benne valami, a Brutális fizika pl. a panelnarancsosok szintjét sem üti meg.

Shörluck Homles 2015.10.09. 16:09:28

Ki a faszt érdekel ez a fos?

2015.10.09. 16:15:55

@knowledge tree: úgy látcik oljan faszokat mint te

2015.10.09. 16:24:12

Egyre ellenszenvesebb figura ez a széplelkű orogonista.

2015.10.09. 16:31:22

@Widia: Bocs, de van jobb dolgom is, mint 2 másodpercenként frissíteni az oldalt, de sokrétű lény, te.
A válasza, különben meg olyan hisztis-picsás.. még hgogy nem akart nyilvánosságot. Dehogynem, különbdn most befogta volna a száját.
Egyébként, Onódi csak neki szóló válaszát milyen bátran kiposztolta. Mna, innen, hallgass a neve.

Zár Balta 2015.10.09. 16:42:59

Organézzon csak tovább ez a xavér vagy mifaszom, menjen a gecibe csak ne sírja már tele a zsepijét, mert orrba baszom !

antiszociál 2015.10.09. 16:43:16

@Pink Petsch:

Csak nem bírta ki idézet nélkül, pedig majdnem befejezte a mondókáját, de az utolsó mondatnál kiszakadt belőle :)

Widia 2015.10.09. 17:21:50

@Pink Petsch: bocs, hogy miattam ki kellett lépned a komfortzónádból :D

dr. v.b.1990 2015.10.09. 17:26:30

A Tanár Úr nem hazudtolja meg Önmagát :))))

Faus to 2015.10.09. 17:32:18

@Babette anyó húsdarálója: nem ismerem, érdemben nem tudok reagálni. De arra igen, hogy ezeken a (szenny)csatornákon is ugyanaz a trend: meghökkentés,műdráma,kapkodó kêpek,realitásérzet keltés, st . trágya

Nagytermészetűkicsibácsi 2015.10.09. 17:35:28

"Arról meg pláne ne beszéljünk, hogy ha Ónodi György tényleg így köszönt el egy üzenetben (aminek közléséhez, gondolom, hozzá is járult), akkor a műsor többi szereplőjének helyében lehet elgondolkodnék, hogy mégis minek tartja őket a saját főszerkesztőjük, de hát nem én ülök a patkó alakú asztalnál hála istennek."
Pont ezért nem ülsz ott, sixx.
Mindenkinek szerepe van ott, a többség tudja is hogy mi.
Te nyilván azt gondolnád az entellektüel vagy a csapatban miközben bohócnak hívtak oda.

Drago Brutic 2015.10.09. 17:58:23

Xavér intellektuális fölénye tudatában elkezdte oltogatni a többieket, amire azok vették a lapot, és szívlapáttal csaptak vissza. Erre most hüppög, mint egy sértett ovis, latin idézetekkel próbálja leplezni, hogy balfasz volt, és tovább személyeskedik. Azt hitte, hogy Alinda éjszakai merengős műsorába hívták? Az egész szánalmas vergődésben Para a legnormálisabb, aki nem veszi fel a kesztyűt. A műsorban odaba...ott, ennyi. Most már tényleg semmi nem állítja meg az ügyet, hogy a Súbert Norbi is elmondja a véleményt.

az_igazi_trebitsch 2015.10.09. 17:59:55

Na szóval, az helyzet az, hogy a Heti Hetes az utóbbi időben a megszokottnál is alacsonyabb nívóra küzdötte le magát, a legutóbbi adása pedig - amiben a lehető legtahóbb módon cikizték ki Xavért - a ripacskodás és a pimasz sértegetés magasiskolája volt. Kíváncsi vagyok, hogy a Xavért ekézők közül hányan hagynák szó nélkül azt, amit legutóbb (is) kapott. Varnus Xavér intelligenciában, műveltségben, humorban messze kimagaslott a mezőnyből, és az a tahó társaság, a gusztustalan, ápolatlan Para-Kováccsal és a magát nagyképűen Stevenek nevező pojácával az élen ezt nem tudta elviselni. Jellemző, hogy a legértelmesebb meghívottba, Váncsa Istvánba belefojtották a szót, a magára (eddig) sokat adó Gálvölgyi pedig mindvégig csak kínosan vigyorgott.

Ha Ónodi György nem akarja, hogy a H.H. nézettsége az M1 Híradó nézettsége alá süllyedjen, akkor Gálvölgyi kivételével sürgősen lapátra kell tennie az egész csürhét.

Ami pedig Havas Henriket illeti: ő meg a ki a bánatos fasz?! Ha már ugye......

Neo07 2015.10.09. 18:06:01

A címbeli kérdésre válaszolva: pl. engem.

Mondjuk, az is igaz, hogy kultúrember már nem vállal szerepeket ilyen politikailag erősen elfogult műsorban – de ezt betudom annak, hogy nem ismerte, nem ismerhette eléggé a Heti Hetest, és annak stílusát. Én sem nézem már vagy nyolc-kilenc éve.

Kár a műsorért, mert az alapötlet tulajdonképpen jó, csak hát a megvalósítás... Teljes vérfrissítés kellene emberanyag-ügyben. Xavért meg lehet érteni, mert a csipkelődés nem minden esetben elegáns dolog, sőt, inkább buta, primitív viselkedés.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.10.09. 18:41:47

"Minden szavaddal egyetértek! Te egy olyan értéket képviseltél a műsorban, mint Gregor József, Kern András, Alföldi Róbert, Haumann Péter, vagy Friderikusz Sándor. "

Gergor is? :o Kern is? :o Haumann is? :o

a keresztényeket bántani tilos 2015.10.09. 18:45:56

@Mostanában: Ha feljelentette valaki a csatornát, akkor gondolom, kaptak valami kis büntetést. Ha nem, akkor nem. Akárhogy is, ez nem olyan komoly, hogy mélyebb sajtó visszhang kellene hozzá. Élő adásban történt egy elszólás. A tv2 és a médiatanács elintézik.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2015.10.09. 19:35:37

Havas csak szopogassa a csokifaszt, kit érdekel a köcsög véleménye.

Megdobbent 2015.10.09. 19:48:33

@Drago Brutic: plane, hogy kozben - az adasban - csunyan ugy tunik, hogy Xaverka rontott ra Parara, nem kerulve a szemelyeskedo folenyeskedest sem. Para meg turte egy ideig es aztan felvette a kesztyut. Hajdusztiv egy kozombeset probalt szolni, a beke erdekeben, egybol kapta Xavertol az oltast, hogy egy kalap szar ember, senki sem nezi a szinpadon, nem tud angolul meg kulonben retkes panelproli...
Hat ilyen az o kis lelki csipkeje ;)

rodion boyton 2015.10.09. 21:16:18

Mennyire megalázó tudni, akár esetlegesen is értesülni arról, hogy léteznek oly nyálkás véglények, mint egy Havas! Szerencsésebb helyeken, egy azonos kaliberű, kudarcos sejtgumó, testi-lelki-szellemi torzszülött, nyugalmazott szemetesként, vagy leszázalékolt sintérként, csöndesen éldegélne házacskájában, megbékélve várná a közelgő kaszást. Nálunk ez a primitív vén barom - más hasonszőrűekkel együtt - "celeb"? Valóban, a t. közönség akaratából, követelésére tolják naponta, menetrend-szerűen ezeket a visszataszító, tehetségtelen senkiket?

netrunner71 2015.10.09. 22:25:33

@Widia: akkor ne használja.

Persze, ez sarkítás, nem lehet ennyire leegyszerűsíteni a dolgot.
De nézzük a másik oldalról.
Ha egy olyan embertől elfogadhatónak tartod a mindennapjainkat behálózó ismeretek hiányát, egy olyan emberét aki minden megnyilatkozásában az átlag fölé helyezi intellektusát ( irodalmi idézetek stb...), akkor mit mondasz egy nyolc általánost végzett "jómunkásember" facebook-os megnyilvánulásaira?

Szerinted Géza, a kőműves bunkó mert nincs tisztában a 21-ik század vívmányaival, de ha valaki kiad egy nyilatkozatot arról, hogy tulajdonképpen egy 21-ik századi analfabéta de ugyanakkor képes arra, hogy orgonán eljátsszon egy kottában leírt hangsorozatot, akkor az rendben van.
Na, térjünk vissza Gézához, a kőműveshez.
Géza felépíti, (kotta) tervek alapján az (akár a katedráist) épületet. Akkor ő is művész, nem?
És éppen itt van a lényeg.
Gézánk használja a modern technikát, ugyanakkor sohasem hallott az információ áramlásának szabadságáról, a közösségi média hatalmáról, csupán használja azt.
Így vagy úgy.
Remélem, kezded érteni, hogy miről beszélek.

Itt jön a képbe ez a zenei kőműves. (metafora)
Varnus (majd utána kell néznem, hogy ez a név is valami művészi allűr-e), a saját magáról felépített intellektus alapján Géza, a kőműves szintjét sem érte el.
Nyivákol, hogy ő nem informatikus, ő ezt nem érti, de sántít a magyarázkodás, hiszen ma már egy nyolc éves gyerek is többet tud a Facebookról.
Géza, nem akar többnek látszani, mint amennyi.
Attól, hogy valaki művésznek gondolja magát, megpróbál megfelelni MAGÁNAK (persze ez az eddigiek alapján nem sikerült), és ezt megpróbálja igazolni saját maga előtt, még nem lett több Gézánknál.
Sőt. Géza nem akar "művész" lenni, Géza teszi a dolgát.

Persze, ennek a Varnusnak (te, tényleg ez a neve???), mindig akadnak követői akik "művészt "látnak benne, akik valahogy kivakarták magukat a Blikk hangulatából és eljutottak egészen a tévékettőig.
Mint te is.

szombuda 2015.10.09. 23:17:02

Van még ember aki nézi ez a műsort?!
LOL :)))

Zephyrous 2015.10.09. 23:21:49

Nem csalódtam ebben a faszfej Xavérban. Azért csak odaszúrt a végére még egy idézetet, hogy megint a saját arcába ejakuláljon örömében, hogy mekkora kifinomult, művelt intellektuel.
"Bármennyire is zavarbaejtő a XXI. századi magyar univerzumban az ókori Petroniust idézni"
Xavér egy nímand, humortalan szarkupac, aki tolja a 100 éves jól bejáratott vicceket, amiken csak az nevet, aki nem ismeri őket, illetve idéz költőktől, filozófusoktól, színészektől, ami arra utal, hogy 0 önálló gondolata van.
Maradjon csak a bárzongorájánál, mert a cicaharcban csak tovább égeti magát.
Azt még megjegyzem a végére, hogy aki látta az adott HH részt, illetve az előző hetek epizódjait, az megtapasztalhatta, hogy Xavér kezdte a szellemi felsőbbrendűsködést. A többiek megunták a "panelprolizást" és "havannalakótelepezést", majd szívlapáttal csaptak vissza és beoltották ezt a balfaszt, aki nem szokott hozzá az adok-kapokhoz.
Már vártam mikor unják meg a többiek Xavér "csipkelődéseit", de ezt a meccset PKI és HS nyerte meg.

mismásológép 2015.10.10. 01:02:48

@Widia:
Ami nyilvános, ahhoz bizony igen.

@Babette anyó húsdarálója:
Nem keverek semmit semmivel ,veled ellentétben.
Magyarul a mozi egy épület, ahol filmeket vetítenek.
Amit vetítenek benne, az meg film, nem mozi.
Akkor sem, ha angolul mindkettő movie, és újabban néhány idióta keveri a kettőt.

@common:
Több helyen is hosszú életemben.
Itt viszont én írtam.
Az értő olvasás nem az erősséged, mi?

mismásológép 2015.10.10. 01:06:07

@Babette anyó húsdarálója:
" nem az ismeretterjesztő a profilod, nem érted őket, inkább maradsz a gagyi amerikai moziknál"

Hát, ami ezeken a szerinted ismeretterjesztőkön megy, az esetleg a te színvonaladnak elég, az enyémnek kevés (ráadásul sok bennük az alaptalan baromság).

Akkor már inkább a gagyi amerikai FILMEK (a mozik az épületek, ahol vetítik őket - tanuld meg RENDESEN az anyanyelvedet, ha lehet kérni), azokon legalább lehet szórakozni.
Bár igazából leginkább sportműsorokat nézek.
De filmeket tényleg az RTL-TV2 kombón is.

Trigon_ 2015.10.10. 01:10:49

Lehet szeretni vagy nem szeretni Xavért, de akik arról locsogtak, hogy miféle zenei életmű az övé, aki életvitelszerűen "lop", azok csak a műveletlenségüket bizonygatják. Nem tudom, hogy Elvis Presley – hogy egy szélsőséges példát emeljek ki – hány dalát írta saját maga, de nem valószínű, hogy kigúnyolnák azt, aki életműnek nevezi azokat a felvett dalait, amelyeknek nem ő volt a szerzője.

Egy zenész előadóművész azt tudja, hogy hallhatóvá tesz számunkra hallhatatlan kottákon lejegyzett zenéket. A klasszikus zene szerzői már nem élnek, csakis a kották árulják el, hogy ők mit találtak ki. De azt valakinek elő is kell adnia. És ahhoz, hogy előadja, meg is kell tanulnia, meg is kell értenie. Ez munka, szellemi és művészi teljesítmény. Ha az általa eljátszott zenéket fel is veszik, akkor az nemcsak sokakhoz eljuthat, hanem esélye lesz a fennmaradásra is. Ha pedig egy olyan zenemű kerül így lemezre, amelyről esetleg még nem volt felvétel, akkor az előadója megteremtett számunkra valami páratlanul újat is, amit nélküle nem ismerhetnénk meg. Ha Várnusz Xavér életműnek minősíti az általa "csak" eljátszott darabokról készült felvételeket, amelyeknek az általunk élvezhető előadásához sok éven át kellett tanulnia, fejlődnie, dolgoznia, akkor azt nem megalapozatlanul teszi.

mismásológép 2015.10.10. 01:15:34

@prometheus_X:
Hiúság féltése?
Ezt a szerkezetet azért gondold át még egyszer.

@Zephyrous:
Lehet Varnust fikázni, esetleg még okkal is, de azért azt vitatni, hogy nemzetközileg magasan jegyzett orgonaművész, nagyfokú műveletlenségre és tudatlanságra vall.

Havas "tanár úr" meg simán csak egy mezei tapló.

mismásológép 2015.10.10. 01:20:37

@Trigon_:
Nem Várnusz, Varnus.
De amúgy egyetértek.

Ráadásul a zene annyival bonyolultabb, hogy a kotta csak egy mankó az előadáshoz, azt minden zenésznek értelmeznie kell, nem véletlen, hogy ugyanazt a művet kb. ahány zenész, annyiféleképpen adja elő, és lehet, hogy egyik sem úgy, ahogyan a szerző azt elképzelte.

Szóval a zene bizony alkotás, elég magas fokon.
Kb. olyan, mintha egy szoborterv vázlatos rajza alapján különféle szobrászok alkotnák meg a szobrot. Lehet, hogy az ötlet nem az övék, de a kivitelezés igen, és itt az is lényeges.

Brumm Brumi 2015.10.10. 07:20:38

" köztük Havas Henrik is, "

Na, ez is már nagyon hiányzott...

Nem lehetne összetrombitálni ismét a teljes szárszói maffiát mimike budijánál és egyben letudni az egész affért?
Mert különben így megy ez hetekig amint újabb "gigászok" kapcsolódnak ebbe a műbalhéba.

Nbl 2015.10.10. 08:23:57

Akkor sem, ha angolul mindkettő movie, és újabban néhány idióta keveri a kettőt. - nem ugyanaz a neve egyébként angolul sem. Movie - film, cinema - mozi.

Nbl 2015.10.10. 08:43:18

@Nbl: mismásológépnek ment az előző, csak közben fagyiztam.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2015.10.10. 09:19:51

Arra senki se gondolt, hogy ez az egész balhé az RTL gerillamerketingje és (Xavér meg a többiek egyetértésével) azért csinálták, hogy nőjön egy kicsit az a kurva nézőszám?

Merthogy a következő adást legalább kétszer annyian fogják nézni, mint az előzőt, az tutkó.

Pukka Pad 2015.10.10. 09:32:26

Ok, de ki a fasz az a Havas?

fran7 2015.10.10. 09:36:10

@tiboru: Ugye nem gondolod komolyan, hogy a c:c az rtl csoport szekerét tolja? Sosem tettek ilyet.. Ismétlem: sosem.

Widia 2015.10.10. 10:24:59

@netrunner71: bakker, te mit szívtál?

Widia 2015.10.10. 10:32:03

@Megdobbent: aha, csak nem láttad a tavaszi adásokat, meg konkrétan az elsőt, amiben VX megjelent...

LHedvig 2015.10.10. 20:44:59

@chilii: És kicsit túl sokat enged meg magának. Nagyon is lezser/nek hiszi magát, de nem az, hanem egy bunkó proli.

Hülye aki elolvassa! 2015.10.11. 14:23:48

Eleve ki az a Hajdú Sztív? Ki az a Para Kovács Imre? Mit produkáltak eddig? Már a lábszagú heti hetesen kívül.

Bambano 2015.10.11. 15:10:45

"Minden szavaddal egyetértek! Te egy olyan értéket képviseltél a műsorban, mint Gregor József, Kern András, Alföldi Róbert, Haumann Péter, vagy Friderikusz Sándor": a példák jók, Gregor se volt sokat a hetihetsben, Fridi se, Alföldi otthagyta...

Xavér, te, mint kívülálló, ne kérd számon a gentleman-like viselkedést... :P ahhoz neked is tenned kellett volna.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2015.10.13. 07:31:13

@Widia: De igen, azt jelenti. Ha egy ismert ember a nyilvános profiljára posztol, akkor azt a nyilvánosságnak szánta. Ő is tudta, hogy amit ír az megjelenhet máshol is. Felesleges hiszti. De lehet, hogy csak egy média hack.
süti beállítások módosítása