Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Majka a Facebookon küldte el a köztévét a picsába

2015. október 08. 20:04 sixx 75 komment

11056057_900230130012040_7486619748695680081_n.jpg

(Majdnem) szó szerint (kicsit szerkesztettünk rajta) idézzük Majoros művész úr szavait:

Felhívtak kb egy hónapja az MTVA-ból (M1), hogy menjek egy műsorba szerepelni. Zenés műsor. Mondom oké. Leszervezték. Jövő hét, beszélgetés, külön nekem hívott vendég, előinterjú, produkció a helyszínen, szerették volna ha forgatunk előtte pár bejátszót, szóval nagy haccacáré. Nem is értettem igazából minek ekkora felhajtás.

Ma reggel szóltak, hogy mégsem hívnak olyan embereket meg a műsorba ,akik jelenleg kereskedelmi tv-n futó műsorokban szerepelnek. De majd ha lemegy a Sztarban Sztár akkor mehetek. Rajtam kívül tudok még valakit, aki szinten emiatt nem mehet, de nem fogok az ő nevével példálózni .

Szóval büntet az M1, mert szerepelek egy nagy esztrádműsorban egy másik csatornán.(????) Talán lehet azért haragszanak, mert az ő műsoraikkal ellentétben a nagy kereskedelmi tv-n futó műsorokat nézik is? Vagy azért , mert ők elköltik az összes kereskedelmi televízió összköltségvetésének többszörösét (évente 80milliárdot!!!), és még így sem tudnak 5 százalék felé menni nézettségben? Vagy mi lehet az oka? Miért haragszanak azokra az emberekre akik "tényleg" szórakoztató műsorokban szerepelnek?

De ha már ilyen gőgösek vagyunk: finoman közlöm, hogy a Facebook oldalam többen nézik, mint a ti műsoroknak nevezett szörnyűségeiteket (tisztelet a kivételnek). Ráadásul azt csak hárman csináljuk és kicsit kevesebbért, mint 80 milliárd. Ideje lenne valami varázslós műsort csinálni, mert egyedül abban vagytok jók, hogy tüntessétek el a pénzt úgy, hogy ne maradjon nyoma. Az egyetlen közös bennünk az, hogy az ebben is, meg abban is az én pénzem van. Bizony kedves MTVA ! Én is fizetek ám abba a 80 milliárdba egy keveset. De ez nyilvan nem ok arra , hogy ne ignoráljatok. Ezt csak úgy mondtam. 

De talán a legfontosabbat a végére hagytam: NEM én szeretnék menni hozzátok ,hanem TI szeretnétek ,ha mennék. De NEM fogok.

Szép, kerek történet, a köztévétől várható eleganciával kezelt eset. Igaz, A Dal című műsoruk eddigi évadainak fellépői között nagyjából 70 százalékos a kereskedelmi tévéről érkező fellépő, DE MINDEGY. 

Címkék: mtv majka cicaharc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2015.10.08. 20:23:49

Igazából pont leszarom, hogy hova hívják ezt a csávót meg hogy min sértődik meg, de amit a közmédia nézettségéről és az ehhez odavágott pénzről ír, azzal maximálisan egyet tudok érteni.

Pár napja volt egy cikk a 444-en, miszerint 2011 és 2015 között 432 milliárd forintot költöttek erre a halom borzalomra. És akkor most ízlelgessük kicsit ezt a számot... 432 milliárd.

♔bаtyu♔ 2015.10.08. 20:33:29

Először úgy olvastam, szarban sztár.

fran7 2015.10.08. 20:35:46

Majka most jött Ózdról? Mert akkor sem hihette, hogy egyik csatorna reklámozza a másik csatornát.

polpetti 2015.10.08. 20:36:10

Ahogy kivettem a fentiekből, az MTVA-nak nem az volt a gondja, hogy Majka kereskedelmi tévében szerepel, hanem azzal, hogy éppen folyamatban van ott egy műsora. Lehet, hogy hosszabb távon terveztek volna velük, de ütközés van. Ez nem lehet?

Neoprimitív 2015.10.08. 20:39:34

@Leadfoot: Abban még úgy emlékszem nincs benne a plusz 47 milliárdnyi tartozás-átvállalás, amit nemrég jelentettek be, de hát így mulat egy magyar köztévé.

Ez a kézivezérelt műsorkészítés egyébként a szánalmasság csimborasszója. Nyilván nem Saci néni, az éjszakás takarítónő hívta meg a műsorba és ahogy a VS-elv működik manapság, garantáltan legalább három szintet megjárt fölfelé az ötlet, mielőtt áment mondtak rá. Aztán jött a negyedik vagy ötödik szint, akinek éppen most volt méltóságos ideje ránézni az alattvalók munkájára és neki nem tetszett. Márpedig ha Főilletékes Jóízlés nertársúrnak nem tetszik, akkor az természetesen nem kerülhet adásba.
Ha visszakapnám az azóta elmúlt fogaimat és megszabadulnék a közben lett dioptriáimtól, akkor lehet, hogy nem zavarna annyira ez mindenhol feltörő korai hetvenes évek fíling (Biszku Béla forevör), de így kurva szar.

Leadfoot 2015.10.08. 20:43:43

@fran7: Nem nagyon látom, miért/miként lenne reklám a felvázolt szituáció.

Thomas Dantes 2015.10.08. 20:48:44

Nem Majka nem ez az ok. A Köz TV-n rájöttek ,hogy szerepeltél a Heti Hetesben. Innentől te már nemszemély vagy( mondjuk kellemesen meglepődnék ha tudnád, mire utalok ezzel, de semmi gond, a köz TV-sek értenék. )

2015.10.08. 20:49:29

@fran7: Ez a reklámázos szöveg azért különösen nevetséges részedről, mert még a comment.comot is többen olvassák, mint ahányan az MTV összes csatornáját nézik.
Még ha a másik kereskedelmi lépett volna ilyet....

fran7 2015.10.08. 20:59:02

@Pink Petsch: Azért ezt te sem gondolod komolyan. Legyen ez a művészi munkásságod része.
@Leadfoot: Ezt láttuk már mindegyik nagy kereskedelmi csatornától, ugyanígy, sőt fizettek, hogy valakit ne mutathassa a másik csatorna. Aki ebben a közegben él ne lepődjön már meg ezen. Az ilyen álmeglepődéseket nem szeretem. Jé, a tigris húst eszik. Jé a csatornák nem szeretik más csatornák arcát szerepeltetni saját műsorukba. Jé a televíziózás és rádiózás pénzbe kerül.

2015.10.08. 21:04:08

@fran7: Pont annyira, mint te azt, hogy a köszolgálati azt a hatalmas (5-6%? ááá, van annyi? :DDD) nézettségét félti . Bármennyire is fan vagy (egészségedre), ez nagyon nevetséges :D.
Mondom, ha még a másik kereskedelmi lépte volna ezt meg, nem az alig-nézett közszolgálati, akkor senki sem lepődik meg, de ez így, röhelyes ...

-Sarq- 2015.10.08. 21:09:04

Majka, Majka, most intéztél magadnak egy soron kívüli NAV-ellenőrzést :). Mostantól a NER ellensége vagy, ezt tudatosítani fogják veled.

Kandabula 2015.10.08. 21:09:09

Én csak halkan kérdem: mi történik a köztévében? Mire megy el a sok pénz? Majka benne van ebben a világban, biztosan sokat tudna mesélni. A srácnak csak gratulálni tudok, megcsinálta magát. Továbbra is: hajrá!

2015.10.08. 21:18:13

@polpetti: Hm, nem tartom túl valószínűnek, uigyanis, ha ez az ok, akkor megmondják, hogy "Figyelj öreg, ütközés van a mostani műsoroddal, ha befejezted, gyere, de párhuzamosan nem lesz rá időd." No, nem?
Itt valami más, az MTVA szerint "fekete pontos" eset van a háttérben, ami csak később derült ki a Majkával történt egyeztetés után. (Mondjuk, nem irigylem a szerkesztőt, szerencsés, ha emiatt csak 1 hónapig dolgozik ingyen, és nem rúgják ki rögtön).

Bambano 2015.10.08. 21:23:38

addig bírtam olvasni, hogy összehasonlította a fészbuk nézettségét a köztévéével...
kész :)

2015.10.08. 21:27:48

@Bambano: Még az is meglehet :D
Mondjuk, engem nem érdekel, mennyire népszerű a faszi, nem az én stílusom a munkássága, de azért egyben-másban (úgy 90%-ban) igaza van

érthetetlen chris 2015.10.08. 21:31:09

Majka második önéletrajzi könyvében majd olvashatjuk a szaftos részleteket arról, hogy ennek a bejegyzésnek a hatásra sixx hogyan kereste fel a lakásán a művész urat és tett kedvére a legkülönfélébb módokon.

desmond 2015.10.08. 21:39:17

Ez a Petőfi tv. Nem terveztek vele se hosszú távra, sem pedig máshogy... egyszerűen meghivtak,majd szóltak hogy nem mehet mégsem. Mehet viszont minden héten a zorall,meg a sem action. :D

gyalubalu · http://www.icanplayHOUSEmusic.com 2015.10.08. 22:04:52

Szép dolog. No de mennyivel elegánsabb lett volna, ha lemegy a felvétel, majd kiblőrözik a fejét az egész adásban? :D

Punxsutawney Mormota 2015.10.08. 22:21:42

@Bambano: Nagyot nem túlzott. A köztévé nézettsége néha a mérhetetlen kategóriában mozog.

Bambano 2015.10.08. 22:38:32

@Punxsutawney Mormota: értem én, de ilyen szépen helyretenni a köztévét, ahhoz iq kell.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2015.10.08. 22:44:27

Elöször volt szimpatikus nekem ez a faszi.

Dr_utcai_arcos 2015.10.08. 23:17:39

@RAMBO: Ja, ezt rendesen összefoglalta, most én is néztem egyet!

Nem Penny hajója 2015.10.08. 23:23:28

1. Csiszár Jenő gyűlöli Majkát, mint a szart. És viszont.
2. 444.hu/2014/10/01/csiszar-jeno-az-mtva-program-fotanacsadoja-lett/
(A serpák gondolom leszervezték Majkát a műsorba, aztán mostanra jutott el a főtanácsadó úrhoz a hír, úgyhogy vissza kellett csinálni az egészet).

Flankerr 2015.10.08. 23:25:19

Amit nem értek, hogy 1 hónapja még nem tudták hogy Majka zsűritag lesz? Mert akkor most hagyja abba aki ezért felelős..

fillérbaszó vadász 2015.10.08. 23:27:24

Azért a facebook lájkkal menőzik valki, az csak szerintem gáz? Kb. az a szint mint a tizenéves kispicsák: Az én szelfimet 17-en lájkolták, a tiédewt meg 15-en. Facebook lájkokat összehasonlítani nézettséggel, nem más mint ostoba demagógia, annak is a legalja. De ma(om)jkát nem ezért szeretjük, illetve nem csak ezért nem szeretjük.

Reszelő Aladár 2015.10.08. 23:52:43

De ha ilyen kevesen nézik, akkor miért akar mindenáron felbukkani? Az RTL mikor hívta utoljára? Jah, hogy mióta betette a lábát a Róna utcába, azóta nem egy túl kedvelt figura arrafele?

HacsekG 2015.10.08. 23:57:15

Hát azt hiszem ha bárhol megjelenik a "köztévé" szó bizonyos más szavakkal összefüggésben, például pics, szar, nullanézettség, herdálás, mipénzünkből, adóforintok, mutyi, satöbbi, satöbbi, akkor a Zindex képtelen ellenállni hogy címlapra ne vigye azt.

Pedig aztat tuggyuk, ha majka nem megy a hegybe, majd a hegy megy a majkába, nem?
Hacsek Góliát

2015.10.09. 00:00:07

@fillérbaszó vadász: Hát, nem is a like-okkal "menőzik", hanem az oldala látogatottságával. Szerinted Majka facse oldalát 1300 családból (ennyi nagyjából az a szám, amelyet a Nielsen vagy más mérők alkalmaznak Magyarországon) 5-6%-nál többen látogatják? (ennyi ugyanis az MTVA átlagos nézettsége -jobb napokon).

@Reszelő Aladár: Nem vagyok a helyében, de azért kurvára zavarna, ha ledumálok egy melót valakivel (mert ugye ez az), és az illető, mondvacsinált szar indokokra hivatkozva, visszamondja. Még akkor is zavarna, ha nem abból a melóból viszem el az asszonyt Malibura két hétre, mert annyira azért nem fizet jól. De hülyének azért ne nézzenek már.
És hát a faszit most hülyére próbálták venni, amit ő szóvá tett. Lehet ez meglepő, birka-körökben. De csak ott.

lk2 2015.10.09. 00:00:07

@fillérbaszó vadász: ja, csak aző oldalát nem 15-en, de nem is 17-en lájkolták, hanem 302.940-en. Vagyis akárhányszor böffent egyet a fészen, azt több, mint negyed millió ember olvassa. Ha nem látod -e között meg a tizenéves kispicsák szelfijei közt a különbséget, az már a te bajod. Mondom mindezt úgy, hogy nem szeretem sem a fészbukot, sem majkát, sem a köztévét.

slowmotion 2015.10.09. 01:14:24

ne már, Majkának van fészbúk oldala? és nekem ezt miért csak most kell megtudni?!
mindegy, majd megnézem, ha két anyám lesz.

Ejkekjetter 2015.10.09. 01:27:13

Felrobbant az internet!

Koszper Gábor 2015.10.09. 02:54:40

@fran7: Ez a köztévé. Elméletileg nem konkurense a kereskedelmi adóknak. Elméletileg érték alapon kellene vendégeket hívnia. A köztévének épp az a lényege, hogy megtehetne olyasmit, amit a kereskedelmi tévék nem. Pl. közös műsorban szerepelhetnek olyan emberek, akiket a különböző kereskedelmi adók nem engedik fellépni egymásnál.

mismásológép 2015.10.09. 03:05:47

@Ejkekjetter:
Tényleg, ez kimaradt a cikkből.
De csak mert nem Szűcs Gyula írta.

(Egyébként érdekelne ez a "(kicsit szerkesztettünk rajta)" rész, mert ezzel a "kicsit szerkesztéssel" pl. remek csúsztatásokat lehet csinálni, elég elhagyni mondjuk egy "nem" szót a jelző elől. Nem azt mondom, hogy sixx ezt csinálta, csak szoktak ilyet. Mások persze.)

Én egyébként bírom Majkát, annak ellenére, hogy a zenéje nekem nem zene.
Viszont a csávó egyértelműen egy arc.
Az egyetlen, aki élni tudott a VV-től kapott lehetőséggel, és nem azzal vitte valamire, hogy éppen kivel dug, mint a többi VV-s, akinek egyáltalán még fennmaradt a neve (pl. Molnár Anikó). Tehát annyira hülye nem lehet. (Nem is az.)

mismásológép 2015.10.09. 03:09:04

@Koszper Gábor:
Mondjuk a 80 milliárdból akár azt is meg lehetne oldani (ha nem lopnák el a nagy részét), hogy ne legyen reklám egyáltalán a MTVA csatornáin.
1-2 értelmesebb műsor már van néha. Igaz, egyik sem saját készítésű, hanem régiek, innen-onnan archívumokból levadászva (pl. Privát rocktörténet sorozat, kurva jó így is, hátha még valamennyire ismerte volna is a műsorkészítő az interjúalanyokat, és tudott volna kérdezni...).

A lófa szára 2015.10.09. 05:40:40

@érthetetlen chris: Az értelem szikrája sem látszik rajtad. Ha nem érted a lényeget, nem kell ám mindenáron böfögni valamit.

melaena 2015.10.09. 06:33:59

Egyreszt az mtva-s dolgok kemenyek,jo latni,ha valaki leirja.
En azonnal kivegeztetnem az osszes embert,aki ennek a szarkapucnak evi 100 milliardot ad.

Masreszrol meg jonagy balfasz a Majka is,ha picit is profi lenne,siman lofasz bort huz a fogara.

Mi is tortent? Valaki rajott,hogy nem jo otlet a burgerben libamajas szendvics heteket tartani,ha pont a mekiben is az van.
Nem vele volt gond,nem is a kertvvel,hanem azzal,hogy nem akarnak ugyanolyan musort,ugyanazzal a gardval parhuzamosan futtatni.
Ez azon keves dolgok egyike,ami teljesen trivialis az mtvanal.

Ezzel a kis iromanyaval garantalt,hogy nem lesz egyhamar 500 millio forintos majka-curtis koncert a nemzeti lovarda megnyitojan.

Amator balfasz annak ellenere,hogy szivembol szolt :)

Dae_dead 2015.10.09. 07:03:53

Érdekes, hogy csak azután világosodott meg milyen csúnyaságok mennek a köztévénél, miután kitették a szűrét. Persze ha nem így történt volna, most semmi gondja nem lenne. Hagyjuk már...

M3n10 (törölt) · http://automento-24.hu/ 2015.10.09. 07:13:33

Remek, ismét egy nagyon fontos információ, osztja a magyar a semmit nullával...

znori 2015.10.09. 07:29:12

Két dolgot nem értek. 1. Ha az M1 akkora szar, hogy saját fészbúúúúkoldala körméig sem ér fel, miért ment el egyáltalán a meghallgatásra, pláne miért pörög kilométeres hosszúságú posztban a fb-oldalán még mindig azon, hogy mégse volt rá szükség. 2. Ha a kertévéknél ezeréves ismert és elfogadott gyakorlat, hogy a másik csatornán aktuálisan futó "sztárt" (1000 idézőjelben) nem szerepeltet saját műsoraiban, ám az ottani szerződés lezárását követően már igen, akkor ezen miért kell pont a köztévénél meglepődni, sőt kiakadni és hisztizni, mint egy primadonna. Alig hihető, hogy ő ne tudná, hogy így megy ez. Azt már csak halkan súgom meg Majoros úrnak, hogy önmagában a személye sehol nem akkora nézőszám-csalogató, hogy ne tudna BÁRMELYIK csatorna könnyedén lemondani róla. Egy műsorformátum viszonylagos népszerűségét (pl. Szarban szar) ne tulajdonítsa már saját magának, ennyire nem lehet elszállva magától.

Terézágyú 2015.10.09. 07:32:53

@fran7:
"Mert akkor sem hihette, hogy egyik csatorna reklámozza a másik csatornát. "

1. Ez nem reklám lett volna. Ha a fityesztévé annak hiszi, az már régen rossz.
2. Majoros folyamatosan kertévékben szerepel, szóval miért utólag jöttek rá a fityesztévénél?
3. Jobb helyeken (külföldön) az állami tévé nem szól bele az ilyen kertévés belharcokba és simán meghív egy műsorba bárkit, bármelyik kertévéből.

Terézágyú 2015.10.09. 07:33:38

Ja igen, ha már szerkesztve lett a szövege, akkor nem lehetett volna a "szóközvesszőket" is kijavítani benne?

Athos64 (törölt) 2015.10.09. 08:01:13

Nem nézem a köztévét, mert egyáltalán nem érdekel, ezért nem nagyon ismerem a belügyeit sem, mindazonáltal mégsem tudok őszintén osztozni Majoros úr felháborodásában.

„Vagy azért , mert ők elköltik az összes kereskedelmi televízió összköltségvetésének többszörösét (évente 80milliárdot!!!), és még így sem tudnak 5 százalék felé menni nézettségben?”

„...a Facebook oldalam többen nézik, mint a ti műsoroknak nevezett szörnyűségeiteket ...”

„..egyedül abban vagytok jók, hogy tüntessétek el a pénzt úgy, hogy ne maradjon nyoma.”

Ez az őszinteségi roham a Művész Úrra miért csak azután jött rá, miután a szereplését visszamondták? Azt megelőzően a fentiek vajon miért nem zavarták az igazságérzetét? Tartok tőle, hogy igazából ő is hajlandó lett volna eltüntetni a saját zsebében a köztévés költségvetés ráeső részét mint gázsit egy olyan tévészereplésért, amelyről már előre tudja, hogy alig lesz nézettsége. Ami azt illeti, az én szememben ez a mentalitás sem sokkal emelkedettebb a köztévé fentebb ecsetelt hozzáállásánál...

teszt123456789 2015.10.09. 08:03:24

@fran7: Nem a másik kereskedelmi kanálisba hívták, hanem a köztévébe, aminek a kereskedelni csatorna nem konkurencia, mert ők nem reklámpénzből működnek.

teszt123456789 2015.10.09. 08:07:05

@Flankerr: Az a baj, hogy abból indulsz ki, hogy a közröhely TV-nél értenek az emberek a szakmájukhoz :D

teszt123456789 2015.10.09. 08:11:28

@Dae_dead: Biztos meglepő számodra, de ő is pénzből él.

Dae_dead 2015.10.09. 08:38:18

@teszt123456789: most, hogy mondod... erre eddig nem is gondoltam! Teljesen hiteltelen és visszatetsző a bejegyzése, süt belőle a sértettség, meg persze a szomorúság, hogy nem tud érdemben hozzájárulni az MTVA-s pénzek eltüntetéséhez. =o))

Terézágyú 2015.10.09. 08:40:36

@Dae_dead:
Ez a hír nem majorospéterről szól, hanem az m1-ről.

a keresztényeket bántani tilos 2015.10.09. 08:52:46

@fran7: Úgynevezett közszolgálati televizió. Nem kereskedelmi. Ha az RTL nem hívja azért, mert a tv2-vel szerződése van, az egy dolog. Ugyanez az ATV esetében is érthető lenne. A Spektrum esetében is érthető lenne, ahogy a PaprikaTV esetében is. Az úgynevezett közszolgálati televiziónál ez nem szabad(na) hogy szempont legyen egyébként.

Másfelől ha senkit nem akarna az úgynevezett közszolgálati a képernyőre engedni, aki kereskedelmi csatornán feltűnik, elég szűk lenne a merítés. Mégis hívnak egy csomó ilyen embert. Eléggé kilóg a lóláb, Majka tuti beszólt valamit a facebookján, vagy valahol, és ezért döntött az úgynevezett közszolgálati televízió, hogy nem akarják hívni. Csak az szarul festene egy közleményben, hogy politikai okok miatt. Elmúlt már a jó világ, ma már nem lehet kimondani, hogy "nem vagy párttag, ezért nem hívunk". Fű alatt kell csinálni.

antiszociál 2015.10.09. 08:53:31

@Terézágyú:

" Jobb helyeken (külföldön) az állami tévé nem szól bele az ilyen kertévés belharcokba és simán meghív egy műsorba bárkit, bármelyik kertévéből. "

Olyannyira meghívja őket, hogy konkrétan a fellépők 80%-a kertévés tehetségkutatók oszlopos tagjai voltak, emlékezzünk vissza hogy ekézte a kormány a Zix faktort anno, erre az eurovíziós dalfesztiválra rendre olyan jutott ki aki x faktoros ,vagy megasztáros volt korábban.
Ez ismét egy blama az mtva-tól, de ha direkt volt akkor egy suttyó húzás.

cukkmukk 2015.10.09. 08:58:50

Az MTV viselkedésénél már csak Majka hisztije szánalmasabb.

2015.10.09. 09:01:47

@Dae_dead: Ettől függetlenül, rohadtul igaza van. Hogy sértettségből vagy tiszta láglélekből írta, amit írt a lőtéri kutyát sem érdekli, mert itt nem a fasziról szól a történet (ha nem fogtad volna fel), hanem a közpénznyelő, káderkifizető helyről, amelyet szégyenszemre köztelevíziónak neveznek.

GQ 2015.10.09. 09:06:10

@slowmotion: leszűrted a lényeget, és ide is írtad. csak gratulálni tudod értelmi felsőbbrendűségedhez.

Terézágyú 2015.10.09. 09:09:25

@antiszociál:
"Olyannyira meghívja őket, hogy konkrétan a fellépők 80%-a kertévés tehetségkutatók oszlopos tagjai voltak"

Én nem ilyenekre gondoltam. Ilyenkor simán említés nélkül lehet hagyni, hogy az illető "megasztáros" VOLT vagy ilyesmi.

De külföldön simán meghív egy állami tévé egy kertévés személyiséget egy beszélgetős műsorba, ahol természetesen elhangzik, hogy XY a xxxTV műsorvezetője...

Dae_dead 2015.10.09. 09:18:18

@Pink Petsch: hát, te biztosan nem így vagy vele, de számomra a hír sokkal több új információval szolgált Majkáról, mint a köztévéről.

antiszociál 2015.10.09. 09:25:28

@Terézágyú:

Asszem a Ridikülbe is meghívnak kertévés formákat, a Családbarátba már nem annyira, oda inkább a kokárdások mennek inkább.
Sanszos hogy Majkát csak rá akarták lökni a szopórollerre, azzal hogy elvetik az ötletet, viszont Majka meg nem szorul rá, rendezett anyagi háttérrel bír.

Fehérlapos 2015.10.09. 09:26:57

No, ezekután hajdupeti majd jól kipenderíti a TV2-ből is, mert rosszat mondott a vezér tévéjére.

2015.10.09. 09:37:16

@Dae_dead: Én tutira nem így vagyok vele, mert a faszi engem egyáltalán nem érdekel. Ha más írta volna ugyanazt, amit Majka, akkor is ez lenne a véleményem.

ladislaus 2015.10.09. 09:42:23

@HacsekG: zindex nem tud másból élni csak majka félékből, ezt tudjuk. jah meg az ilyen hugyagyú mindeközben dolgokból.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.10.09. 09:51:25

Nem igazán érdekel a hercehurcájuk, de azért jó nagy arca van a csávónak, beszarás.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.09. 09:53:40

@ladislaus: jól átlátod a helyzetet, komám!

fran7 2015.10.09. 10:02:45

@cukkmukk: Megfogalmaztad, amit én is gondolok. Kösz.

2015.10.09. 10:03:18

@melaena: Nem vele volt gond,nem is a kertvvel,hanem azzal,hogy nem akarnak ugyanolyan musort,ugyanazzal a gardval parhuzamosan futtatni.
Ez azon keves dolgok egyike,ami teljesen trivialis az mtvanal."

Annyira triviális azért nem lehet. Először meghívják, aztán lemondják. Miért nem figyelsz?

2015.10.09. 10:04:12

@ladislaus: Ne olvasd az indexet!

furo80 2015.10.09. 10:09:07

Nem azt mondta, hogy elhúz a picsába Magyarországról? Mikor indul?

2015.10.09. 10:10:09

@Dae_dead: Ja, a köztévé nem okozott meglepetést. Tudjuk kik és milyen színvonalon viszik ott a szakmát...

GQ 2015.10.09. 10:11:49

@ladislaus: és mégis olvasod, mégis kommentelsz. ha valami nem érdekel, nem olvasom, de főleg nem szólok hozzá. vagy közlési kényszerben szenvedsz?

xycd 2015.10.09. 10:15:32

Ki nem szarja le ezt a hülyegyereket?

Zár Balta 2015.10.09. 10:49:58

Sose nézem a köztévét és nem is fogom. Basszák szájba a telibevert büdös kurva anyjukat!
Jah és lógni fogtok gecik !

GQ 2015.10.09. 11:10:38

@xycd: a másik agytröszt. és a te hozzászólásod ki nem szarja le? ha ennyire nem érdekel, a f@sznak jössz ide terjeszteni az ostobaságod?

Navarone 2015.10.09. 12:53:26

Aktuálisan futó műsor résztvevőit nem lehet meghívni. Egyébként sem értem, miért akar a köztévé Majkaféle ripacsokat meghívni. Ne süllyedjen már arra a szintre! Kiszel Tünde és társai maradjanak csak a kereskedelmin, ahova nem szükséges 45-nél magasabb IQ és igényesség. A köztévé pedig maradjon meg az ennél magasabb szellemiségre vágyó emberek csatornájának.

Mcfield194848 2015.10.09. 20:19:16

A köztévé a 45-nél magasabb IQ-jú emberek csatornája. Mind a résztvevők, műsorkészítők személyét illetően. Hova ne süllyedjenek már, azt ki tudja. A ripacsok a nyomják fel a nézettséget.
Sonst (egyébként) hány csatornát bitorol már a jobboldal?
(Az ATV-t leszámítva, ami ugye HIT-gyülekezet / FIDESZ közös produkció)
süti beállítások módosítása