Én tegnap találkoztam a propandának azzal a formájával Facebookon, hogy emberek fotópárokat osztanak meg, az egyik egy zsoldost/terroristát/katonát ábrázol, a másik fele pedig ugyanazt az embert, Európában tartózkodó menekültként. A fotók általában rossz minőségűek, és feltehetőleg minimális igazságtartalmuk van – teljesen ismeretlen, hogy a képek hol készültek, mikor, milyen körülmények között, és az sem teljesen biztos, hogy ugyanazt az embert ábrázolják. Kiragadott, kontextusnélküli pillanatokról van szó, amikhez hasonlót akár a hadköteles magyar társadalom jó részéről is lehetne készíteni: nézzétek, itt van Imre egy életveszélyes gépfegyverrel és katonaruhában, itt meg éppen a benzinkútnál tankol, NAGYON VIGYÁZZATOK!
Egy konkrét esetről ki is derült, hogy teljes hazugság, a kép Laisz al-Szálehet ábrázolta, aki a nyugati erők által is támogatott szíriai ellenállók oldalán harcolt az elnyomó rezsim ellen, de megszökött, amikor az állam elkezdett szisztematikusan pusztítani. A férfiről augusztus 17-én írt a Yahoo egy riportot, amit itt lehet elolvasni. Őt terroristának hívni erős túlzás, a képalában mégis az van, hogy az ISIS-hez tartozik.
A mai Magyar Idők viszont mégis ezt tette, a címlapon közölte a Terroristák bújnak meg a migránsok között című cikket (online már óvatosabb Terroristák érkeztek Európába? a címe), ami egy kétes eredetű Facebook-csoportról írta, hogy „több olyan személy fotóját publikálta, aki néhány éve még terroristacsoportok zsoldjában állt és osztott meg fotókat magáról.” Ez a kijelentés az, ami nettó marhaság, lásd a poszt első bekezdését. A címlapra is olyan kép került, ahogy egy ismeretlen származású, ismeretlen nevű, gyakorlatilag minden szempontból ismeretlen férfi egy puskát tart a feje fölé, ránézésre egy víkendház kertjében, amiről én még nem szeretném a Magyar Idők erőszakos unszolása ellenére sem hinni, hogy egy terroristával van dolog. Csak példaképpen, rólam is van olyan kép az interneten, ahogy a világ legfehérebb embereként tartok egy aranyozott pisztolyt, ettől én nem vagyok sem comptoni suttyó, sem bűnöző, csak elmentem egy vadászkiállításra.
Persze a Magyar Időknek pont kapóra jött ez az egész nevetséges idegengyűlölő retorika és fel lehetett húzni egy cikket különféle nemzetbiztonsági szakértők (és Nógrádi György!) megkérdezésével arra, hogy mekkora a terroristaveszély Európában a bevándorlóhullám miatt, de ez lényegtelen is, mert a Blikk mindenféle kritika és vizsgálat nélkül átvette a cikk riogató és ostoba első felét, azzal a címmel, hogy Menekülteknek álcázott terroristákat buktatnak le a Facebookon, a Nol.hu pedig már kritikusabban, de félig azért készpénznek véve foglalkozik a témával, annak ellenére is, hogy beleírták:
Megjegyzik, a lapnak nincs megfelelő eszközrendszere ahhoz, hogy az információk valóságtartalmát ellenőrizze.
Akkor talán nem kellene egyből terroristázni.
(UPDATE: a köztévé este 6 órás híradója is tényként hozta le, hogy Laisz al-Száleh terrorista.)
Flúgatlan 2015.09.08. 16:00:05
program készítő 2015.09.08. 16:15:44
MérMiki 2015.09.08. 16:50:10
Elvére percenként művelik.
So No 2015.09.08. 16:50:22
Ma az egyik irani kollegam azt mondta, hogy el sem tudjuk kepzelni, mit szabaditottunk magunkra. A pakisztani kollegam pedig bologatott.
Azt mondtak, ha terroristak lennenek, akkor most indulnanak.
De ti csak bizonygassatok, hogy csupa dolgos muszlim erkezett.
Utkozben a papirjaikat elkavartak, (es mondjuk tiltakozaskepp a magyar diktatura ellen) savval lemarattak az ujjlenyomatukat.
tommybravo 2015.09.08. 16:54:02
tommybravo 2015.09.08. 16:57:22
Egyébként szerinted egy profi, több száz millió dollárból gazdálkodó terrorista csoportnak, mint az ISIS szerinted mennyire lenne nehéz egy-két terrorista akcióhoz szükséges embereknek hamis papírokat szerezni és rendesen, repülővel bejutni az EU-ba? Vagy helyben találni idióta fanatikusokat, akik hajlandóak ezt megtenni? Mennyire logikus, hogy heteken keresztül utaztatják több ezer kilométeren keresztül, földön-vizen keresztül, hogy aztán itt bevessék őket? Ha te milliárdos terrorista lennél, ezt tennéd?
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.09.08. 17:01:22
De ez a kollektív rettegés "jajjgyünnekaterroristák" egyrészt végtelenül primitív lélekre vall, másrészt nagyon szánalmas is.
Minden rettegő megnyugodhat: a terroristáknak nincs szükségük arra, hogy menekültnek álcázzák magukat, ők legálisan jönnek be hamis útlevéllel. Le lehet nyugodni a picsába ;)
John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2015.09.08. 17:04:02
Hasonló példa a délszláv országokban lásd Tito megítélését, van ahol háborúsbűnös, van ahol hősként tisztelik.
tommybravo 2015.09.08. 17:09:22
Benzoylmethylecgonine 2015.09.08. 17:19:28
2015.09.08. 17:19:39
John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2015.09.08. 17:34:53
tommybravo 2015.09.08. 17:40:16
MiKeyRuLeS 2015.09.08. 17:41:22
John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2015.09.08. 17:48:20
@tommybravo: azt mégis elfogadod kritika nélkül, amit a nyugati média mondd, hogy Asszad/Kadafi/Ahmedinezsád/Szaddam mind-mind véreskezű tömeggyilkosok.
MiKeyRuLeS 2015.09.08. 17:53:18
Tandoori Artemisz 2015.09.08. 18:00:02
Belpolitikai hülyeséget csináltok egy iszonyatosan komoly szituból....semmivel nem vagytok jobbak mint az IS mocskos mészárosai,csak sajnos titeket senki nem fog megbüntetni:(
Tandoori Artemisz 2015.09.08. 18:03:11
vazzup 2015.09.08. 18:04:03
ROFL. S meg csak az ujjait se kell savba martani, meg a szemeit se kell kiszurni, nehogy azonositsak. :D
Azta leborult szivarvegit, ennyi ostobat egy rakason.
vazzup 2015.09.08. 18:06:02
tommybravo 2015.09.08. 18:07:42
XXL 2015.09.08. 18:13:36
mirke74 2015.09.08. 18:21:45
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.09.08. 18:23:21
gasprom (törölt) 2015.09.08. 18:24:39
Én is erre gondoltam.
M3n10 (törölt) · http://automento-24.hu/ 2015.09.08. 18:27:11
2015.09.08. 18:41:16
kepfeltoltes.hu/150908/1188323726image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Lehet magyarázkodni, barmok!
dr. pretender 2015.09.08. 18:41:54
idiesel 2015.09.08. 18:50:15
2015.09.08. 18:52:47
A világ 15 vezető elemzője közt van, biztos teljesen alaptalanul.
Olvass már utána ki is ő, te ostoba, utána mondj véleményt bármiről!
De ha már így állunk, te meg olyan embernek tűnsz, akinek ha vmi nem passzol a világképébe, azt egyből megkérdőjelezi, próbálja hiteltelenné tenni.
Flúgatlan 2015.09.08. 18:53:11
Nem tudom ellenőrizni a képeket, de amit írsz, az nem jelenti a hírek hiteltelenségét.
A csoport azt állítja magáról, hogy keresztény szíriai menekültek szedik össze az információkat. Ha ez igaz, akkor érthető, hogy ők miért támogatják Assadot. Mert az ő idejében nem fejezték le gyerekeiket, nem adták el a nőket rabszolgának, stb. Ezért még Assad bűneiből is elnéznek párat, hisz ha disznó is volt, de nem olyan vadállat, mint amilyenek az ISIS-t alkotják. Ebből a Putyin-barátság is érthető. Nem állítom, hogy Assad és Putyin nem szemetek, de egy szíriai keresztény menekülttől logikus, hogy ezeket a vezetőket kisebb rossznak tartják, mint a mostani pokoli állapot létrehozóit.
A mostani pokoli állapot létrehozói meg nemcsak a konkrét ISIS-esek, hanem az USA is, aki támogatja a szíriai felkelőket, anélkül, hogy végiggondolná, mik lesznek a következmények. Az egész helyzet nem destabilizlálódott volna, nem lett volna ISIS se, ha az USA nem ugat bele a dolgokba. Belekotor, kirobbantja a balhét, de rendet már persze nem tesz. Jó neki ez a káosz.
Azoknak meg, akik arról okoskodnak, hogy az igazi terroristák útlevéllel, repülőn jönnek: Biztos ilyen is van. De olyanok is kellenek, akiknek a bevándorlók közt van küldetésük. Már most szítják a balhét a tömeges özönlésekkor, egyfajta vezetővé válnak a többiek szemében, így majd ha eljön az idő, maguk mellé állítanak sokakat. Repülőn bejőve ez nem történne meg.
Még egyszer: nem állítom, hogy az ottani fénykép-párok mint valódi terroristát lepleznek le, de maga a jelenség nem irreális, érthető az Assad-barátságusk, stb.
bontottcsirke 2015.09.08. 18:54:50
gasprom (törölt) 2015.09.08. 19:03:56
Bár írtad, hogy nem értesz hozzá, de azért elmondom, hogy nagyon nagy baromságot írtál. A faszi az egyik, ha nem a legnagyobb elme az országban. Ezért nem is értem, hogy miért kötnek bele az indexesek, de nyilvánvaló, hogy azért, mert nem egyezik a véleményük a professzorral. Javaslom járj utána, hogy ki is ő, mert ő bizony nem erővel, hanem ésszel érvel.
gasprom (törölt) 2015.09.08. 19:06:12
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2015.09.08. 19:06:57
Punxsutawney Mormota 2015.09.08. 19:11:12
mozesapo 2015.09.08. 19:27:54
Agysebész migráns 2015.09.08. 19:30:04
Punxsutawney Mormota 2015.09.08. 19:31:28
Punxsutawney Mormota 2015.09.08. 19:34:59
R.T. Flakfizer 2015.09.08. 19:35:13
Agysebész migráns 2015.09.08. 19:36:42
"Tényleg nem értem, hogy egy ekkora emberbe, mint Nógrádi György miért kell belekötni..."
Miért?
Pénzért.
polpetti 2015.09.08. 19:41:12
Agysebész migráns 2015.09.08. 19:44:09
"az USA is, aki támogatja a szíriai felkelőket, anélkül, hogy végiggondolná, mik lesznek a következmények"
Szerinted akik Obamával báboznak, azok nem gondoltak végig szépen mindent?
2015.09.08. 19:44:18
DocHoliday 2015.09.08. 19:46:28
Hamis útlevéllel? Minek bonyolítanák túl? Az illegális határátlépők többségének semmilyen dokumentuma nincs, amivel azonosítani tudná magát. Semmilyen! Minek kéne hamis útlevél?
Mellesleg, hány terroristát tudna idejuttatni az ISIS hamis útlevéllel, repülővel és hányat a menekült áradattal? Ja és a menekültek táskájába SENKI nem néz bele! Ez a reptéren megint csak elkerülhetetlen.
2015.09.08. 19:47:39
Agysebész migráns 2015.09.08. 19:50:15
"Ma az egyik irani kollegam azt mondta, hogy el sem tudjuk kepzelni, mit szabaditottunk magunkra. A pakisztani kollegam pedig bologatott."
A Függetlenség napját mindenki látta. Abban magyarázza a hacker gyerek az idegenekről az elnöknek:
1. felhasználják a kommunikációjukban a saját technikánkat ellenünk
2. hogy elfoglalják a stratégiai célpontokat
3. majd összehangolt támadást indítsanak ellenünk
Európával most pontosan ez történik.
Punxsutawney Mormota 2015.09.08. 19:51:54
polpetti 2015.09.08. 19:53:40
Punxsutawney Mormota 2015.09.08. 19:54:19
Gringo 2015.09.08. 19:58:48
2015.09.08. 19:59:32
És az IS párszor már bebizonyította, h nem hülye gyerekek gyülekezete.
Szóval lehet viccelődni, DE, h elöbb-utóbb ezért szopni fogunk, az biztos.
Emlékszik mindenki 9/11-re? Még az ánuszomat is átvizsgálták bazmeg, nemhogy a táskámat.
Repülőre folyékony szart esélytelen felvinni, stb.stb.
Ezzel szemben most kb. 600.000 ember jött be úgy, h senki le nem ellenőrizte őket (nem is lehetett volna), senki nem motozta meg őket, senki nem kutatta át a cuccaikat.
És a liberálisnak hazudott média, a magukat liberálisnak álcázott lények, ebben semmi problémát nem látnak.
Viszont minden mögött Orbánt vizionálják. :DDD
Gratulálok basszátok meg! :D
Agysebész migráns 2015.09.08. 20:00:50
"Egyébként szerinted egy profi, több száz millió dollárból gazdálkodó terrorista csoportnak, mint az ISIS "
Érdekelne, hogy SZERINTED honnan van ezeknek többszáz millió dollárjuk a terrorizmusra?
Tényleg érdekelne.
2015.09.08. 20:01:25
2015.09.08. 20:02:18
Punxsutawney Mormota 2015.09.08. 20:05:45
val 2015.09.08. 20:09:33
Tehát egy kétes milícia vezetője nem terrorista, mert Assad ellen harcolt. (Az ISIS is pont ezt teszi.) Ja és amcsik támogatták. Biztos ők gyártottak neki azt az AK47-est is, amivel pózol. Egyébként azt hiszem ezek a "felkelők" vágták ki egy szír katona szívét és falatoztak belőle. Jóízűen. Nemterroristák. Nincs rá bizonyíték, kérem. www.liveleak.com/view?i=0c9_1368347673
Ha ez a gyöngylelkű nemterrorista nálunk illegeti magát (szépen megborotválkozva), akkor egy magára valamit is adó terrorszervezet kapva kap az alkalmon, hogy minden ellenőrzés nélkül beküldje az embereit. Hülye lenne ezt a ziccert kihagyni.
Hiryu2,01 2015.09.08. 20:15:24
(Hiába az esetleges útlevél, ha hogy is mondjam... emberünk nem tud elolvasni egy helybéli utcatáblát sem...és olyan akcentusa van, hogy neki lehetne támaszkodni.
fidesz a mutyipárt 2015.09.08. 20:17:41
Magadtól vagy ennyire hülye, vagy tenyésztettek?
Terrorista vesz jegyet, beül az autójába, felszáll a buszra, vonatra, vagy ami oda viszi ahová kell. Van vízuma, hamis útlevele, oszt jónapot.
Teljesen életszagú a hetekig-hónapokig tartó utazás.
Oszt ha nem ér oda ahová kell, mit mond a főalfeleffendinek?
"bocs, a magyarok kerítést húztak, a Húsvéti robbantást majd megejtjük szeptemberben".
fidesz a mutyipárt 2015.09.08. 20:23:19
Röszke alsó kertvége mint stratégiai célpont.
Ha kiérnek a svábokhoz, a Bundeswehr vagy mi a fülem a sereg neve arrafelé főhadiszállásán szállásolják majd el őket?
Anyám borogass, ennyi hülye fideszjobbikos már rég volt.
selyemhernyótalpas szamuráj 2015.09.08. 20:28:42
2015.09.08. 20:29:47
Előzmény:
"Ha majd nem tudok valami fasiszta indulót, akkor téged kérdezlek, jó?"
Majd:
"Nem kérdeztelek, kijelentettem. Ha nem ismered az írásjeleket, akkor ideje lenne legalább a negyedik általánost befejezned, bérnarancs."
Szerintem ma már ne igyál többet Józsi!
Szvidrigajlov 2015.09.08. 20:34:40
Dehogynem. Jön a felfordulás és ott lesz a cipőjük a rakparton. Azok fogják odatenni, akiket most védenek, és még mindig nem hiszik el, hogy azok fogják őket bújtatni, menteni, segíteni, akiket naponta meggyaláznak verbálisan.
Méghogy nem lehet ugyanabba a folyóba lépni kétszer!
Erre mifelénk minden évszázadban legalább egyszer belelépünk ugyanabba a folyóba.
Punxsutawney Mormota 2015.09.08. 20:36:54
Nem iszok. De Te nyílván már nagyon vágysz valami alkoholra, ha már kétszer is emlgetted. Csak így tovább! Még néhány komment és meglesz a napi kannás borra való. :) Hajrá! Írj csak szorgalmasan, én meg válaszolgatok, így segítvén egy szerencsétlen embertársamat.
2015.09.08. 20:52:17
Alapvetően az al-kaida is "jó" célokat szolgált volna, aztán lett belőle az ami. Alapvetően az iraki katonák, katonai felsővezetők -aki az usától kapták a fizetést- is jó célokat szolgáltak volna, Szedán likvidálása után. De amerika egyszer csak elzárta a pénzcsapot, otthagyta őket egy lerombolt országban, na ettől picit megmentek és lett belőlük az IS.
Azt meg halkan mondom, h ezeknél az embereknél nem játszik az, h leszerelnek és nyugdíjba mennek, de ehhez ismerni kellene azt a térséget. Ahhoz meg, h ismerjétek olvasni kellen és nem kibaszott sorozatokkal gyilkolni az agyatok.
A sátán már rég átvette az irányítást a világ felet!!!
2015.09.08. 21:01:32
Nyilván :DDD És ez miből is derül ki? Na? Hallgatlak. Tanulni nem szégyen, szóval taníts kérlek! :D
hétköznapi libsizmus 2015.09.08. 21:02:48
Tudod mit? Menjél be hozzá a kerítés mögé, akkor elhisszük hogy komolyan gondolod
Blacke 2015.09.08. 21:14:37
Nekem úgy rémlik lázadók néha IS támogatással is harcolnak és vegyi fegyvert is bevetettek civilek ellen. De ez mellékes is.
IS tényleg tudna érvényes papírokkal is becsempészni terroristákat. De ha a bevándorlok 1-2% terrorista az már önmagában hatalmas szám.
Bevándorlók miért félnek az azonosításuktól?
Normális államokban, a terrorveszély puszta megléte, túl nagy kockázat. Jelen állapotok mellett ki tudnánk szűrni egy piszkos bombát? Netalán biológiai fegyvert?
Normális társadalmakban saját honfitársain biztonsága az első, még ha különböző véleményen vagyunk is.
Illetve ha anno kubai mintára, 150000 menekült közé bekeverünk 25000 köztörvényest, pár háborús bűnöst mekkora galibát tudnak itt majd okozni?
Vagy megfordítom a kérdést azokkal a szerencsétlenekkel szemben, akiket tényleg elmenekültek otthonaikból, lemészárolták a családjukat, mennyire korrekt ha az elkövetők egy része itt fog pihengetni nálunk mészárlás után mert minden bevándorlót kérdés nélkül beengedünk?
Ben77 2015.09.08. 21:18:05
André Goodfriend 2015.09.08. 21:18:25
Bona Fides 2015.09.08. 21:19:37
De nálam egyre gyűlnek a német ügyfelek, akik Magyarországra kívánnak áttelepülni. Ma találkoztam egy német házaspárral, akik elkottyantották, hogy ott van a szép házuk, amiben ketten élnek, mert a gyerekük meghalt és félnek, hogy szíreket telepítenek be hozzájuk. Még szerencse, hogy nyugdíjasok, de a barátaik, akiknek van még néhány évük a nyugdíjig, fontolgatják, hogy már most eladják a házukat és előkészítik a Magyarországra, vagy Prágába való áttelepülést.
Annyira megdöbbentem, hogy most is a hatása alatt vagyok. Mivel most ismertem meg őket, nem mertem mélyebben belemenni a témába, csak megértően bólogattam, pedig lenne néhány kérdésem, de azt hiszem, hamarosan bővebben is kipakolnak.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.09.08. 21:22:35
mruniverzum 2015.09.08. 21:24:14
Miklós Leitereg 2015.09.08. 21:25:50
Miklós Leitereg 2015.09.08. 21:27:01
hétköznapi libsizmus 2015.09.08. 21:31:35
Csak azt nem bírom felfogni, miért írogat valaki ilyen blogot? Mivel nem gondolom hogy tudatosan támogat potenciális vagy tényleges terroristákat, csak az orbanofóbia lehet a diagnózis
hétköznapi libsizmus 2015.09.08. 21:35:15
"Hazudik a média, ez nem újdonság. Egyik a menekültek ellen, a másik a menekültek mellett..."
Ami már ott kezdődik, hogy menekülteknek nevezi a migránsokat. Akik közöt persze lehet sok menekült is
bloggerman77 2015.09.08. 21:38:23
"én nem értek a témához, de a Nógrádi egyrész ellenszenves,"
*
Én voltam egy olyan konferencián 2001-ben (09/11 után), ahol már ugyanezeket mondta a Nógrádi. 14 éve.
A többi résztvevő, mind szélbalos, arabs*ggnyaló, próbálta hitelteleníteni, hogy Nógrádi csak a Huntington-féle civilizációk harca elméletet erőlteti, ami egy amcsi republikánus mánia.
Úgyhogy Nógrádit hiteltelennek nevezni az elég ostobaság, főleg ha kijelented előre, h fingod nincs a témához.
Zb74 2015.09.08. 21:42:04
Ettől még nyilván vannak a tömegben "alvó dzsihádisták".
Az origo szerint például négyezren:
www.origo.hu/nagyvilag/20150908-iszlam-allam-embercsempesz.html
Walter Hartwell White 2015.09.08. 21:43:21
hétköznapi libsizmus 2015.09.08. 21:45:19
A zöldek már fel is vetették hogy magánházakba kell betelepíteni azt a sok százezer/ja nem, most már 1 millió/ja mégsem, hanem xx millió menekültet, akit minden józan észt és megfontolást félredobva befogad a Merkel mutti
bloggerman77 2015.09.08. 21:47:09
"azért érdemes hozzátenni, hogy az eredeti facebook csoport, ami ezeket kipakolja, minden harmadik posztjában Assad-ot rajongja körül, de belefér egy kis Putin seggnyalás is"
*
A Fb csoportot szíriai keresztények hozták létre, akiket az Asszad-rezsim NEM támadott sosem, mert az alavita Asszad-klánnak a szunnita muszlimok voltak az ellenségei, Asszad apja is vérbe fojtott egy ilyen szélsőséges iszlamista felkelést, csak akkor még a szovjet haditengerészet ott állomásozott Szíriában (ez volt a Földközi-tengeri bázisa a szovjeteknek), és ott akkor senki nem ugatott ebbe bele.
Miért olyan nehéz felfogni, hogy a keresztényeknek, alavitáknak, drúzoknak, siítáknak nem ellenség Asszad?
Szíriában egy törzsi és vallási iszlamista háború zajlik a világi Asszad-rezsim ellen, amit a szunnita-vahabita Szaúd-Arábia pénzel. Az összes terrorista csoport, mert a muszlim világban terjedő szélsőségesen Korán-hű vahabitizmus terjesztése mögött a szaúdi guruló olajdollárok vannak.
qwert11 2015.09.08. 22:01:25
Ezeket a tartályokat könnyebb a zöldhatáron be csempészni.
És nem sétálnak busszal hozzák a tenoristákat a határra.
Való színű az egész menekült válságot az ISIS indította és finanszírozza így teszteli Európa határait.
Ősszel a menekültekkel még több akár több ezer jól kiképzett terrorista jön be Európába ,többnyire azok akik ínét mentek ki pár hónapja, éve,
tralalala 2015.09.08. 22:14:59
www.ibtimes.com/isis-weapons-europe-greek-coast-guard-seizes-islamic-state-ship-smuggling-ammunition-2076983
zotyesz11 2015.09.08. 22:22:33
...mert ugye elég egy, azaz 1 darab menekült, aki "véletlenül AK-t talált a Brüsszeli parkban" és véletlenül lelő pár tucat embert "megélhetésből" vagy "menekvésből"...
lazar99 2015.09.08. 22:26:22
"Az Iszlám Állam eddig négyezer terroristát csempészhetett Európába"
www.origo.hu/nagyvilag/20150908-iszlam-allam-embercsempesz.html
jedi9457 2015.09.08. 22:28:07
Tehát ha ez kamu akkor megnyugodtam , köszi előre is :)
lac64 2015.09.08. 22:48:36
Elfoglalt területeken kitermelt olaj,megtermelt búza és gyapot eladásából.
inforadio.hu/hir/tudositoink/hir-670759
www.origo.hu/nagyvilag/20150803-buza-gyapot-iszlam-allamn.html
Wikus Van De Merwe 2015.09.08. 22:54:36
Néhány hónappal ezelőtt blogok,cikkek tucatjai szóltak arról,hogy alig néhány száz menekült érkezik és lép be a magyar határon évente,tehát felesleges a határzár,felesleges a kerítés.
Most blogok,cikkek tucatjai szolnak arról,hogy a balfasz kormány képtelen a határon megállítani a menekültáradatot.
Most blogok,cikkek tucatjai szólnak arról,hogy felesleges riogatás azt mondani,hogy terroristák vannak a menekültek között és ellenőrzés nélkül lépnek az EU területére,
Néhány hónap múlva blogok,cikkek tucatjai írnak majd az elkövetett merényletek után arról,hogy balfasz kormányok nem fordítottak elegedő figyelmet arra a nyilvánvaló tényre,hogy ebben a káoszban az átlagosnál sokkal könnyebben juthat be terrorista az EU területére.
Egy valami lesz állandó. Az hogy a blogokat és cikkeket író seggfejek utólag nagyon okosak és mindent megmagyaráznak.
tralalala 2015.09.08. 22:59:24
Hipdeath 2015.09.08. 23:03:43
Anti Liberal 2015.09.08. 23:25:18
Anti Liberal 2015.09.08. 23:27:46
Anti Liberal 2015.09.08. 23:29:13
hakos2 2015.09.08. 23:29:36
Hát igen. De remélhetőleg majd ezen blog hasznos-idióta szerzője is majd az áldozatok között lesz, és nem csak olyan ártatlanok, akik nem érdemlik meg....
Egyébként épp a terrorizmus esetében nem az az alapelv, hogy akkor lépünk fel ellene, ha már 100%-ra biztosak vagyunk a veszélyben. Mert akkor már általában késő.....
Bellagio 2015.09.08. 23:32:13
ladiladi 2015.09.09. 00:10:23
www.youtube.com/watch?v=9KXXUzWARtk
Már késő!
Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.09. 00:22:23
Fontos különbség még, hogy a szír kormányellenesek már 2011 óta harcban állnak, míg a konkrét IS csak 2013-ban jelent meg Szíriában, és 2014-ben kezdett nagyobb hadműveletekben.
Tehát tulajdonképpen ha a kép 2014 előtt készült, a srác jó eséllyel nem iszlamista volt.
dr. pretender 2015.09.09. 00:31:21
Simon Gábor Mszp 2015.09.09. 00:31:58
Ja persze pont olyan kamu, mint ahogy a bevandorlas is kamu volt, es mara mar ki is derult, hogy az Orban csak a korrupciot leplezte vele.
Valojaban nincsenek bevandorlok, csak a fasiszta, naci, rasszista Orban megbizta 50 cigany haverjat, hogy szaladgaljanak a hatarban, es hablagyoljanak valami furcsa nyelven, na oket mutogatja a kozteve bevandorloknak.
Igaza volt baloldalnak tenyleg csak kamu volt.
dr. pretender 2015.09.09. 00:35:41
dr. pretender 2015.09.09. 00:38:15
Hipdeath 2015.09.09. 00:38:38
Mi a baj Nógrádi Györggyel?
dr. pretender 2015.09.09. 00:39:16
pervie but hot (törölt) 2015.09.09. 02:10:55
Aszad oldalán meg ott vannak az irániak meg a libanoni Hezbollah.
Teljesen bevett dolog, hogy pár évet dzsihádozik valaki, majd elmegy nyugatra segélyen élni.
Ez már észak-afrikai menekülteknél is így volt, marokkóiak, akik nyugat-szaharai konfliktus idején tömegmészárlásokat követtek el, algériaiak, akik a polgárháborúban irtották a népet, rengetegen kértek utána menedékjogot Belgiumban, Franciaországban, Németországban, Ausztriában, Svédországban.
Ugyanez ment a szomáliaiakkal, kongóiakkal, ruandaiakkal. Néha véletlenül, évekkel később elkapnak egy-egy ilyen háborús bűnöst nyugaton, a szerencsének köszönhetően, de a többi, sok ezer élete végéig nyugati segélyeken élhet békében.
pervie but hot (törölt) 2015.09.09. 02:20:43
Te ugye lóf@szt se tudsz a szír helyzetről? Az FSA iszlámista ellenzék. Ők pont úgy ölik a kurdokat, keresztényeket, Aszad katonáit, ahogy az ISIS vagy al-Nusra.
Az ISIS erősödésével az FSA tömegesen állt át az ISIS-be. Az al-Nusra is behódolt az ISIS-nek. Most egy táborban nyomulnak.
Az ISIS nem a semmiből lett hatalmas haderő. Az FSA iszlámistái sorra álltak át. De korábban is jó iszlámistához méltóan lőttek fejbe foglyokat, fejeztek ke szír kormánykatonákat, kényszerítettek szexrabszolgaságra nőket.
Az első sokkoló videók Szíriából még évekkel az ISIS megjelenése előttről származnak, azokon az FSA fejez le embereket, lő fejbe pisztollyal öregembert.
A keresztre feszítéses, barancs overallos lefejezős, ketrecben felgyújtós kivégzések meg az iraki haderő 1700 katonájának kivégzése már ISIS akció volt, de ne tegyünk úgy, mintha az FSA nem csinálna ilyesmit. Az ISIS terroristák többsége is ex-FSA ex-al-Nusra Szíriában.
pervie but hot (törölt) 2015.09.09. 02:23:54
Az FSA-ban nincsenek kurdok, keresztények. Keresztények esetleg az Aszad-hű erőkkel vagy kurdokkal tartanak, de semmiképp sem az FSA-val. Azok ugyanis iszlámisták. Az FSA pont úgy kivégzi a kurdokat, keresztényeket, mint az ISIS.
Az FSA tagok jó része átállt az ISIS-hez, amikor az megjelent.
pervie but hot (törölt) 2015.09.09. 04:52:47
Nzoltan 2015.09.09. 04:53:08
Nzoltan 2015.09.09. 05:48:56
:-)
mikigyerek 2015.09.09. 06:49:16
Silly 2015.09.09. 06:54:53
Objektív tájékoztatást szeretnék, nem liberális kampányt.
Javaslom minden hasonlóan gondolkodónak tegyenek ugyanígy, had maradjon meg ez az oldal egy liberális pártújságnak, mi, akik nem értünk velük együtt termeljük nekik a pénzt arra, hogy hasonló undormányokkal szennyezzék a netet.
mikigyerek 2015.09.09. 06:54:57
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2015.09.09. 07:00:06
Az ellensége szemében, akikre fegyverrel lő és bombáz, terrorista. Itt egy kollégája:
Menekülni kellett neki, mert nem bírta elviselni, hogy két géppuskával kellett irtania az ellenségeit. Több tucat ilyen és hasonló kettős fotóval van tele a net. Ja és, hogy ki a hazájáért harcoló katona, vagy forradalmár és ki a terrorista csak nézőpont kérdése.
erkolcstan.blog.hu/2015/09/08/fegyverek_elol_vagy_fegyverek_mellol_menekulnek
tollas 2015.09.09. 07:02:18
midnight coder 2015.09.09. 07:04:24
hétköznapi libsizmus 2015.09.09. 07:40:32
Angela Merkelnek jog szerint nem kéne várnia a történelem ítélőszékére. Nemzetközi bíróság elé lehetne már most állítani emberiség elleni bűncselekmény vádjával
A Genfi Konvenció szerint bűncselekmény mesterséges beavatkozással megváltoztatni a lakosság etnikai összetételét. Pont erről szól a kvóta-rendszer amit rá akar kényszeríteni más országokra nyílt nyomásgyakorlással
Hitler, Merkel egykutya
mikigyerek 2015.09.09. 07:44:02
hétköznapi libsizmus 2015.09.09. 07:45:00
Tudod te, mennyire fárasztó dolog a népirtás? Már egy embert lefejezni is nagy munka, hát még sorozatban! A géppuskát emelgetni se könnyű, egy AMD állvánnyal együtt üresen is12 kiló
Megérdemlik szegények, hogy Európában, német segélyen pihenjék ki a népirtás fáradalmait
Dr.Traktor 2015.09.09. 07:53:05
igazából nagyon gusztustalan, bár én csak röhögök ezen a kapálózáson, úgyhogy megnyugodhattok, tőlem kaptok még klikket! ;)
hétköznapi libsizmus 2015.09.09. 07:53:45
Uyan már, egy névtelenül blogoló fantomlénynek nincs semmi felelőssége. Ő is csak egy abból az arctalan tömegből, amelyik pártállás szerint röffent valamit bármilyen szavatosság nélkül
zpataki 2015.09.09. 08:11:49
Homo Homini Lupus 2015.09.09. 08:31:21
pervie but hot (törölt) 2015.09.09. 08:32:02
Talán PKM.
Abban igazad van, higy az etnikai arányok erőszakos megváltoztatása bűncselekmény. Ezt elkövetik a nyugatiak, amikor kibombázzák a szíreket onnan, elköveti Aszad, elköveti Merkel, aki rá akarja kényszeríteni Magyarországra a kvótát.
Ez meg fogja változtatni az etnikai arányokat a magyarok akarata ellenére. Ez bűncselekmény.
chepunk 2015.09.09. 08:33:26
Homo Homini Lupus 2015.09.09. 08:37:16
chepunk 2015.09.09. 08:40:13
2015.09.09. 08:46:10
gyurcsótány 2015.09.09. 08:46:13
A hétvégi katonák ellen még harcolunk és bebuktatjuk az egyik diktátort, de a profik ellen már menekülünk jó messzire, a kakit megkevertük és húzzunk a picsába. Így kell ezt.
Valaki felvetette, hogy útlevéllel jönnének meg repülőn a terroristák, miért is? Valószínűleg ezeket jobban figyelnék a titkos szolgálatok. 250.000 embert nem tudnak megfigyelni, jobban eltudnak bújni a közösségben ja és megtudják figyelni a helyi rendőrség, katonaság munkáját.
2015.09.09. 08:50:28
pervie but hot (törölt) 2015.09.09. 08:50:31
Én lementem ezek a cikkeket, hogy a 2018-as választás előtt a ballibek és médiájuk ne tagadhassa le.
Lementem a külföldi (angol és német nyelvű) médiumokban elkövetett hungarofób kirohanásokat, a Helsinki Bizottság Auschwitz-ozását, Frőlich főrabbi holokausztra utalgatását amiatt, hogy az illegálisokat regisztrálni akarja a hatóság.
Ez egy jól megkonstruált támadás Magyarország ellen, akármennyit hazudik a német és osztrák vezetés, arról egy szó se esik a ballib médiában. Most áll bosszút a nyugat a magyarokon, amiért a közműveket, termőföldet, magyar családokat és hazai érdekeket védték a nyugati érdekcsoportokkal, bankokkal szemben. Eddig nem találtak fogást a magyar kormányon, most bedobták az iszlamistákat és a lakájmédiájukat. A nyugat és a bosszú népe kőkeményen megtorolja most egy renitens, egyszer az életben a saját érdekét néző kis nép kiállását az európai kultúráért. Vissza kell korbácsolni a sorba, különben mások is felbátorodnak.
gyurcsótány 2015.09.09. 08:50:52
2015.09.09. 08:53:13
Mintha azt állítanám, hogy Gyurcsótány annyira hasonlít a Gyurcsók- ra, hogy te vagy Gyurcsók. Ez biztos, mert azt mondom!
2015.09.09. 08:54:21
Prognozuoti Blasio 2015.09.09. 08:54:27
Undorító, hogy az előre látható káosz ellenére is olyan "elvek/európai értékek " mellett állnak ki, amik tarthatatlan állapotokat eredményeznek majd!
Kezdjük azzal, hogy semmi következetesség nincs bennük! A bevándorlók nem együttműködőek, nem lehet őket regisztrálni, ezáltal ellenőrizni/nyomon követni sem! Ha a hatóságok ezt erőltetik, akkor a fasiszták szerint embertelenül bánnak velük, ha meg szemet hunyva engedik őket tovább, akkor "nem bírnak megbirkózni a helyzettel"... Bármit tesz a kormány, bármilyen puha vagy kemény, az Index állandóan kritizálja. Undorító!! A fotelből könnyű pofázni!
Arról nem is beszélve: Az Index ugye "bevándorláspárti"... Ez szép és jó. Csak azon az alapon, ahogyan most 100-200ezer ember "be lett fogadva", azon az alapon a maradék 20millió szír és 30 millió iraki is megindulhat. Őket is "segíteni" akarja az index?? Őket is "befogadná"??
Európa képes lesz szerintük akár több tízmillió embert befogadni és eltartani?? Mert ha az első 100ezret befogadod "emberségre" meg "háborúra" hivatkozva, akkor a többinek milyen alapon mond majd nemet az EU?? Ott nem fog számítani az emberség, meg a háború??
Egyáltalán miért érdeke a médiának ez?? Milyen érdek mentén bagatellizálja el a migránsproblémát, miközben a közhangulat egyáltalán nem ilyen derűlátó? Miért állítják be ezt a jó és a rossz harcának, miközben teljesen szubjektív a dolog?!
Az, hogy az emberek nagy része elutasítja a népvándorlást, az nem feltétlenül jelenti azt, hogy "idegenellenesek"!! Csupán lehet, hogy elsősorban a saját érdekeiket nézik... Miért akarja az ő gondolkozásukat megváltoztatni az Index??
Szerintem itt lenne az ideje, hogy a kontinensfoglalást támogató médiumok át legyen világítva nemzetbiztonságilag, és ellenőrizve legyenek körülöttük a pénzmozgások!! Ki tudja milyen milyen szélsőséges érdekek lapulnak meg a "szeressük egymást/legyünk jók/segítsük" kirakatpropaganda mögött...
pervie but hot (törölt) 2015.09.09. 08:58:06
2015.09.09. 09:00:46
igazi hős 2015.09.09. 09:01:48
Terézágyú 2015.09.09. 09:03:33
Szerintem is tisztelni és becsülni kell a katolikus püspököket. De ezt a kisrigót nem, mert ő nem valódi püspök, hanem egy seggfej.
igazi hős 2015.09.09. 09:07:19
gyurcsótány 2015.09.09. 09:09:55
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2015.09.09. 09:10:10
gyurcsótány 2015.09.09. 09:12:00
Monsieur Padoncour 2015.09.09. 09:12:31
Nem, teljesen igazatok van. Ha profi több százmillió dollárból gazdálkodó terrorista csoport lennék, aki többségében agymosott szerencsétlenekkel dolgozik akiknek kevesebbet ér az élete a robbanószernél amit magára köt vagy a kalasnyikovnál amit szorongat, én is azt választanám, hogy csak egy-egy embert küldenék hamis papírokkal, repülőn kockáztatva a lebukást vagy a titkosszolgálatok figyelmének felkeltését és nem azt, hogy a jelenlegi káoszban tömegesen juttassam át az embereimet akik elsősorban öngyilkos merénylők/ zsaruk által üldözés közben lelőtt terroristák lesznek. Én biztosan nem tenném ki őket az gyalogos/tutajos utazás veszélyeinek, még a végén valami bajuk esik !
Aki minden migránst terroristának mond, az éppen olyan hülye mint aki bizonygatja, hogy biztosan nem az egyikük sem...
mikigyerek 2015.09.09. 09:15:50
Józsi, a migráns köcsög 2015.09.09. 09:18:57
mondjuk az a tény meg ne zavarjon senkit, hogy az IS-nek rohadtul nincs szüksége senki ideküldésére, mert a szimpatizánsaik már régen itt vannak: rendes európai állampolgárok akik saját akaratukból utaznak az IS által bitorlott területekre.
a terrorizmus nem állítható meg határellenőrzéssel és határlezárással sem, cserébe kibaszhatunk jónéhány nyomorulttal.
Wolfram004 2015.09.09. 09:24:04
Wolfram004 2015.09.09. 09:25:40
Dr. Fotos 2015.09.09. 09:30:06
tommybravo 2015.09.09. 09:33:39
@Anti Liberal: @bloggerman77: A keresztények Szíriában valóban kénytelenek a legkisebb rosszat támogatni. Hogy szerintük ez Assad, azzal nem akarok vitázni, nem élek ott. Én nem is az ottani keresztényekkel vitáztam, hanem a hírhamisító facebook csoportjukkal, amely harcosan és egyes esetekben nevetségesen fanatikusan áll ki Assad mellett, ami az én szememben sokat levon a csoport hitelességéből, és én ezért vontam azonnal kétségbe a terroristaazonosításaikat is. A sztori szerintem sem Szíriáról szól, hanem a siíta és szunnita öbölmenti országok cinikus Rizikó partijáról, ahol egyesek az ISIS-t, mások a szunnitákat, siítákat támogatják pénzzel, fegyverrel, logisztikával, időnként zsoldosokkal és néha légicsapásokkal.
@Agysebész migráns: Érdemes utánaolvasni, de az ISIS a közelmúlt egyik legjobban "eleresztett" terrorista csoportja, nem utolsó sorban azért, mert a korábbiaktól eltérően területet foglalnak. Ezeken a területeken olajat termelnek, adót szednek, műkincseket árulnak, embereket rabolnak el váltságdíjért, bankrablásokat követnek el és gyakorlatilag mindenbe belefolynak, ahonnan egy kis pénz leeshet. Ezen kívül kapnak támogatást az öböl-államokból is, szóval van ott lóvé rendesen.
gyurcsótány 2015.09.09. 09:34:28
titan 2015.09.09. 09:35:42
Prognozuoti Blasio 2015.09.09. 09:36:55
Proud Mary 2015.09.09. 09:43:09
igen igazad van, ők ugyanúgy harcolnak, mint mi, láttam már brit katonát arabot lefejezni. ja nem, ez aszimmetrikus hadviselés. na pont az ilyen fotelokos nyomik miatt tart itt ez az ország. fogalmad nincs az egészről, de birkázol másokat.
orient 2015.09.09. 09:50:06
A Merkel-Hollande es mas europai vezetok szajabol szepen hangzik a segitsunk a menekulteken valoban, es melettuk Orban egy radikalis fasisztanak tunhet igen. A magyarokat is altalaban megszoljak, hogy milyen rosszul banunk a menekultekkel es mindenki utalja oket, de kicsit korbe kene nezni. Nemetorszagban sem szereti az atlagember a mostani menekultaradatot. Tobbszoros eroszakos tmadas torten Nemetorszagban menekulttaborok ellen civilek reszerol ami nalunk meg nem fordult elo egyszer sem. Voroskeresztes segelycsomagokat hajigaltak el Nemtorszagban a menekultek, mert kereszt van rajta es hat ugye az nem eppen a kedvenc vallasuk (voroskeresztnek mi koze a vallashoz fogalmam sincs de mindegy...)
Ezeket az embereket fogadjuk be most ezrevel. Ez olyan katasztrofat fog eloidezni a jovoben amit Hollane-Merkel fel sem tud most merni epp esszel. Libanonban polgarhaboruba torkolt a menekultaradat 75-ben, pedig ott nem is volt akkora kulturalis differencia, csak kicsit felborult a vallasi csoportok letszama par even belul. Ott sem kedvelik a 2 millio menekultet. Mas arab orszagok sem akarjak annyira befogadni oket. 56-os magyarokhoz hasonlitani oket enyhe tulzas. Es igen ha a fenti kepek 90% kamu csak es 10% igaz csak mar az is borzalmasan sok.
Nem csak az szamit hany potencialis terrorista jon be, hanem az is hogy a masik 50-100 ezer uton levo ember is barmikor meggyozheto lesz kesobb amikor mar itt vannak. Tudjuk sajnos, hogy az elkeseredettsegben sok ember olyan dolgokra is hajlando ami korabban meg sem fordult a fejeben (lasd Jobbik ternyerese Magyarorszagon a valsag alatt, Hitler a vilagvalsag alatt, kommunizmus a 2. vilaghaboru utan...etc.) Ne mondja nekem senki, hogy emberek akik ilyen borzalmakon mentek at a haboruban, nem fognak esszerutlen dolgokat tenni es csatlakozni egy radikalis csoporthoz. Igen, akkor amikor mar megtelepedtek Europaban.
Bobby Newmark 2015.09.09. 09:54:19
"In Dead to Rights (Batman Confidential #22-25, 29, 30), the Joker has his fingerprints taken, but the prints are just solid black blobs with no patterns. "Acid. Lots of it." says the Joker. His hands are also shown to have green fingernails."
Kibaszott idióták, tele van velük az ország. Az elmúlt pár hónapban megint vagy egy tucat Facebookos ismerősöm írta ki magát az ember kategóriából. Terelgetett állatok ezek, agy nélkül.
Elbaszottmód lehangoló ez...
2015.09.09. 09:55:16
hétköznapi libsizmus 2015.09.09. 09:55:54
Akkor már érdemes visszamenni az iraki és afganisztáni beavatkozás előtti időszakig, Mennyit lehetett olvasni arról, hogy ez szükséges és jó lesz, az ott élő elnyomott mindenfélék is alig várják hogy felszabadítsák őket
Egy-egy szerényebb hang figyelmeztetett ugyan a veszélyekre, de ezt messze túlharsogta a libsi média. A terrorizmusellenes harc az ugye akkor milyen fontos volt nekünk, meg hogy a Szaddam által rejtegetett atomokat megtaláljuk
Atomot nem találtunk, a terroristák Szaddam ellenfelei között voltak, de sebaj, ettől jó terroristák lettek, ugyanúgy mint most Asszad ellenfelei. Akiket most a keblünkre kell ölelni, miután eljöttek hozzánk a zöldhatáron át, háromcsillagos ellátásal kell kényeztetni mert különben nem is vagyunk európaiak
Elmebeteg a libsi média
Ma Baker 2015.09.09. 09:58:03
Valamiért az amerikaiak sem akarják beengedni őket. Pont azok, akik a legjobban erőltették, hogy a térséget fossá lehessen bombázni. Kenjék a hajukra a generált problémájukat.
hétköznapi libsizmus 2015.09.09. 10:00:11
Ha így látod, akkor szerintem ne is vegyél levegőt, amíg nem kapsz rá Brüsszelből engedélyt
Bobby Newmark 2015.09.09. 10:01:01
Azt azért elmesélhetnéd, hogy a linkelt képed szerinted mit jelent, szeretnék röhögni egyet.
2015.09.09. 10:01:03
"A legtöbb, 1 938 999 szír menekültet Törökország fogadta be, de a 4,5 millió fős lakosságú Libanon közelít leginkább tűrőképességének határaihoz 1 113 941 menekült elhelyezésével. Egyiptom 132 375 szírt fogadott be, Jordánia 629 245 embert, Irak pedig 250 408-et. Az Index arról ír: a menekültek 90 százaléka nem akar továbbmenni a Szíriával szomszédos országokból, a Török Vöröskereszt interjúi alapján 78 százalékuk még Németország vagy Svédország kedvéért sem is hagyná ott a török menekülttáborokat.
Az Index által megkérdezett szakértő szerint ennek oka az, hogy a jobbmódú szírek otthoni ingatlanjaik és kapcsolatrendszerük miatt jobban vonakodnak attól, hogy végleg Európába költözzenek."
2015.09.09. 10:02:23
Dr.Traktor 2015.09.09. 10:03:07
orient 2015.09.09. 10:06:47
Bobby Newmark 2015.09.09. 10:07:50
A terrorista a politikai céljait _civilek_ halomba ölésével és ezáltal félelemkeltéssel próbálja elérni.
A kormányerők ellen harcoló irreguláris katona meg felkelő, lázadó, forradalmár.
A megszállók ellen harcoló az meg partizán.
Szívesen baszdmeg, örülök hogy segíthettem a magyar nyelv elsajátításában.
Prognozuoti Blasio 2015.09.09. 10:11:36
Hatalmas mű, sok olyan kérdőjelet kipipál, ami a film után az emberekben keletkezhetett.
A legjobb jelenet, mikor az emberek kitalálják, hogy füsttel szüntessék meg napfényt, ezáltal a napenergiát használó gépek kifinganak. A sors fintora, hogy végül ezért használják fel a gépek az emberek bioenergiáját.
Szóval a jelenet nagyon durva. Kitalálják az emberek a napfény elzárását, aztán tömegesen tapsolnak! Majd a az emberek átalakulnak csontvázzá, és úgy tapsolnak.
Mikor az osztrák/népet "befogadók" lufival várják a vasútállomáson a migránsokat, én csak csontvázakat látok! Gyerekcsontvázakat is, lufival... Ez van...
hétköznapi libsizmus 2015.09.09. 10:12:13
Nem érv, hanem csak egy analógia arra amit írtál. Tehát hogy ne hozzunk intézkedéseket nemzeti hatáskörben addig, amíg Brüsszel el nem dönti hogy mit akar és minket utasít majd valamire
Brüsszel egy magatehetetlenül sodródó idiótagyülekezet, Annyira van szabad akaratuk, mint a pisilő kisfiú pisijének. aki tőlük vár bármi ésszerű reakciót, az ködös álomvilágban él
báró Csekonics 2015.09.09. 10:16:22
Proud Mary 2015.09.09. 10:19:09
tehát amikor egy terrorista felrobbant egy katonákkal teli konvojt IED-vel akkor ő nem terrorista hanem partizán? és ha civilek is vannak a konvojban? akkor egyszerre partizán és terrorista? mi van akkor ha a kormányerők ellen harcoló felkelőlázadóforradalmár megöl egy civilt? arra a pár pillanatra terrorista lesz? a partizán az hivatalos? vagy a terrorista? ha nem akkor irreguláris? vagy félkatonai? akkor a tálibok akik az idegen katonák ellen harcolnak afganisztánban nem terroristák hanem partizánok? vagy egy kibaszott nagy idiótaságot írtál? te ugye szabadbölcsész vagy?
qwert11 2015.09.09. 10:26:36
Ha ez igaz Merkel könyörögni fog ,hogy az amerikaiak halgasák le a telefonját és nézék átt az email jeit ahogy edig teték.
Most már támogatni fog európa egy ujabb közel keleti amerikai inváziot.
És a dollár ujra szárnyalni fog
titan 2015.09.09. 10:28:29
cukkmukk 2015.09.09. 10:29:08
Erdőtársulás 2015.09.09. 10:37:53
Magyarország külön figyelmet érdemel, mert amíg ez a helyzet nem oldódik meg, addig a jelen jogi szabályzás szerint, vagy másik oldalról erkölcsileg mi fogjuk a rövidet húzni. Ezért különösen érdekeltnek kellene lennünk a megoldás kikényszerítésében. Ezt fel kellene ismerni, fel kellene ismerni hogy az EU-s taktikázásból nem tudunk győztesen kijönni. Ezzel kellene foglalkozni, nem belpolitikai árokásással.
jattila40 2015.09.09. 10:46:39
Exploiter 2015.09.09. 11:03:12
A média most két részre oszlik, bevándorló párti és bevándorló ellenes propagandára. Mindkettőt érdemes fenntartásokkal kezelni.
Másrészt az, hogy a káoszt kihasználva menekültek közé vegyülnek igazi terroristák, az egy olyan reális veszély, amit a posztolónál sokkal okosabb emberek is valódi fenyegetésnek tartanak. ( meg mindenki, aki képes két egyjegyű számot fejben összeadni)
Ennek fényében tessék osztani az észt.
Bobby Newmark 2015.09.09. 11:06:12
Igen, a körülmények és a cselekmény célja szerint több szavunk is van az ilyen esetekre.
Szerinted De Gaulle is terrorista volt, ugye?
2015.09.09. 11:07:10
Exploiter 2015.09.09. 11:08:57
www.dailymail.co.uk/news/article-1201126/Calais-migrants-mutilate-fingertips-hide-true-identity.html
Gondolom, erre gondoltak sokan. Nem friss hír, régóta divatos eljárás.
Bobby Newmark 2015.09.09. 11:10:47
Bár persze azt is megértem, hogy ha ahhoz vagy hozzászokva, hogy neked alapból leszarja mindenki hogy mit hablatyolsz, és akkor nyilván teljesen mindegy, mennyire pongyolán fogalmazol.
Mindenki egyéni, én nem. 2015.09.09. 11:10:52
Nyilván vannak olyanok, akiknek van elszámolni valója és kihasználják a menekültáradatot.
Nyilván az ISIS is megpróbál ott ártani Európának, ahol tud.
Nyilván az is rendben van, hogy 84 éves anyámat (kaukázusi, echte fehér, EU-s útlevéllel, lakcímmel, érvényes papírokkal, stb) a genfi repülőtéren végigtaperolták, levetették a cipőjét, hogy nics-e nála egy körömpiszkáló... vagy aknavető... akármi...
Szóval miért is baj az, hogy egyesek felhívják a figyelmet egy valós veszélyre, amikor minden nagymama potenciális terrorista??
Prognozuoti Blasio 2015.09.09. 11:16:38
És ezek itt járnak közöttünk! Most már sokkal nyugodtabb vagyok!!
daito 2015.09.09. 11:16:43
Abból kiderül, hogy az a hajó bolíviai zászló alatt hajózott, és Iskenderunból (Törökország) tartott Miszrátába (Líbiába).
Nem mintha túl sok értelme lenne annak, hogy az IS pont Európába akarna fegyvert csempészni; akkor vihetne innen cserébe Líbiába meg homokot kb.
Ahogy ezt a "terroristák jönnek úristen" témát is kezelitek.
1. Ott zajlanak harcok, nem itt.
a) ha valaki meg akar halni a hitért, ott van most rá igény vevői oldalon.
b) ott van rá lehetőség is; akármit mondunk, Európában egy fegyverrel ugráló terroristát relatíve gyorsan leszed a helyi rendőrség/katonaság.
2. Nyár elejéig az jött és ment, aki és ahogy akart, évek óta. Értem, hogy most zavaró, hogy napi 500-1500 ember jön; de ha terrorista akart jönni, menni, az az elmúlt 3 évben halál nyugodtan megtehette; a többségük ráadásul pont nem ilyen halál lassú útvonalon közlekedik
a) ha Szíriába tart, akkor max. akkor mennek közúton, ha visznek teherautóval valamit
b) visszafelé egyrészt pont el akarják kerülni azt, hogy felismerjék őket, másrészt gyakran sérültek, harmadrészt gyakran menekülnek. Nem a Moszad, nem a CIA, nem az oroszok elől, hanem valamelyik régióbéli ellenség elől. Iráni, szaúdi, szír ügynökök pont ilyen helyen érik őket utol legkönnyebben.
3. Rohadtul nem az onnan ide jövők lesznek itt a terroristák, hanem azok, akik itt élnek 20 éve, és/vagy itt születtek. Egy átlagos aleppoi, miszrátai ember Berlinben úgy mozog, mint az a bizonyos malac a jégen; csak 2-5-10 év, mire a nyelvet megtanulja.
A terroristákat sehol sem a pályaudvaron kapják el, még akkor sem, ha van róla fotó valamilyen adatbázisban. Hanem akció, előkészület közben. Tehát most a jóisten sem tudná kiszűrni őket az embertömegből, de mi alapján tenné?
Kolompár Tarzan 2015.09.09. 11:21:54
www.express.co.uk/news/world/555434/Islamic-State-ISIS-Smuggler-THOUSANDS-Extremists-into-Europe-Refugees
Bobby Newmark 2015.09.09. 11:23:13
images.geo.tv/updates_pics/4-18-2012_45069_l.jpg
Akkor ugye ő hős felszabadító, mi?
Proud Mary 2015.09.09. 11:26:09
@Bobby Newmark: jaja bölcsész úr, itt egyelőre te fogalmaztál meg több orbitális baromságot, a kérdéseimre se tudtál válaszolni hanem terelni próbáltál ahelyett, h a nyilvánvaló beégésed után kussolnál. semmi baj, de ne állítsd be magad nagy szakértőnek mikor láthatólag fingod sincs miket meg mit definiálsz
Prognozuoti Blasio 2015.09.09. 11:28:46
Kolompár Tarzan 2015.09.09. 11:30:17
"- Ön terrorista?"
"- Nem."
2. Ezt a csávesz mondta magáról:
"nyugati erők által is támogatott szíriai ellenállók oldalán harcolt az elnyomó rezsim ellen"
Namost az ISIS-ben harcolók nagy része pont a nyugat által felfegyverzett és kiképzett szír ellenálló. A másik része meg azok az európai muszlimok, akik kimentek harcolni, és akik ellen az EU az legalapvetőbb álllampolgári jogukat akarta megtagadni, a szabad mozgás jogát.
EUs polgárokat nem engedtek ki, most meg még segítünk is az ISIS katonáinka beszivárogni az EU-ba. Brávó!
3. Tételezzük fel, hogy ez a csávesz tényleg nem terrorosta. Jó gyerek. Életerős, hadrafogható, hazafi. Mi a FASZT keres itt? Miért nem aradt ott harcolni? három éve tart a háború, az ember nem hagyja ott csak úgy a csatateret és jön el onnan. Aki a hazája szabadságáért hrcol, az nem gondollja meg magát egyik nap, hoyg , é lófszt, megyek inkább Münchenbe, lassan úgy is Oktober-fest van...
Az Indexnél már évek óta eldobták a józanság és a realitás utolsó morzsáit is, de valamiért még mindig a legolvasottabb szennylap. Ez pedig a mi hibánk, akik olvassuk azt a szart.
titan 2015.09.09. 11:32:42
Rám speciel biztosan nem igaz. Ha a személyeskedést ki tudod hagyni, akkor beszélhetünk tovább. Amit írtál, attól nem lesz igazabb a fentebb említett mondat.
Bobby Newmark 2015.09.09. 11:35:14
tehát amikor egy (terrorista) _merénylő_ felrobbant egy katonákkal teli (konvojt) _teherautót_ IED-vel akkor ő nem terrorista hanem partizán?
Így van. Nem terrorista, egy bomba meg ritkán szed ki egy egész konvojt.
és ha civilek is vannak a konvojban?
A helyzeten nem változtat, járulékos veszteség a civil, nem elsősorban ő volt a célpont, nem félelemkeltés a cél.
akkor egyszerre partizán és terrorista?
Nem, még mindig nem terrorista.
mi van akkor ha a kormányerők ellen harcoló felkelőlázadóforradalmár megöl egy civilt?
Továbbra is járulékos veszteség, vagy háborús bűn, attól függően, hogy a nyertes oldalon állt-e.
arra a pár pillanatra terrorista lesz?
Nem lesz, továbbra is olyan hülye vagy mint a seggem, és nem érted a terrorista szót.
a partizán az hivatalos?
Hova? Anyád temetésére?
vagy a terrorista?
Őt is meghívhatod.
ha nem akkor irreguláris? vagy félkatonai?
Nem kifejezetten számít a szervezettség.
akkor a tálibok akik az idegen katonák ellen harcolnak afganisztánban nem terroristák hanem partizánok?
Így van.
vagy egy kibaszott nagy idiótaságot írtál?
Nem, csak a te csökött agyad képtelen szembesülni a valósággal, hogy még magyarul sem tudsz beszélni, nem ismered a szavak jelentését. Meg hogy beszoptad az amerikai propagandát, hogy ők bizony csak és kizárólag terroristák ellen harcolnak, és mindenki aki ellenük harcol, az terrorista.
Hát a lófasz, babám.
te ugye szabadbölcsész vagy?
Nem, mérnök.
Na, te jössz:
De Gaulle terrorista volt?
Ha ennyire segghülye vagy, a fasznak kötözködsz?
Proud Mary 2015.09.09. 11:43:17
na hallod ebben a témában nem vagyunk egy súlycsoportban
@titan: nem neked ment, nem tudom miért így jelent meg
titan 2015.09.09. 11:45:19
daito 2015.09.09. 11:50:13
"Par honapja voltam Libanonban. A hivatalos szam 1,1M menekult valosagban joval 2 millio felett van."
Libanonban, Jordániában és Törökországban is azok kerülnek be a statisztikába, akik a hatóság elé kerülnek és/vagy bekerülnek az egyik menekülttáborba.
"Ha megkerdezel egy atlag libanoni-t (en megtettem) , akkor 99% az osszes menekultet beterelne egy taborba bombat dobna ra ahogy a Jordan kiraly tette par evtizeddel ezelott mikor a palesztinok ugralni kezdtek az orszagaban."
Akkor ezt egy picit árnyaljuk.
Nincs átlag libanoni ebben az értelemben. Az az ország még jobban megosztott - valahol a mostani szír ügy a jóval korábbi libanoni polgárháború egyik utójátéka. Többek között azt nem mondjuk el, hogy a Szíriában harcoló Hezbollah katonáinak jó része libanoni síita, és a szír konfliktus a libanoni (szunnita) Bal al-Tabbaneh és (síita) Jabal Mohsen harca, annak fő vagy oldalcsapása, esetleg fordítva. (Ami azért nehéz, mert ez 1976 óta tart, és anno még szír hadsereg is beavatkozott ott a síiták mellett. Nem kicsi mészárlást okozva a libanoni szunniták között.) De ez bonyolult, a magyar emberek 99%-a ezeket nem képes kezelni, de nem is baj, mert hát mi közünk hozzá? (Idáig nem volt...)
A jordán történet is érdekes. A palesztinok nem kezdtek el ugrálni Jordániában, hanem egyszerűen sok helyen, vidéken gyk. átvették az uralmat, nem foglalkoztak a jordán hadsereg/közigazgatás utasításaival; ezért a jordán hadsereg a lázadás szélén állt. A király - nevezzük nevén: I. Husszein, a mostani II. Abdullah édesapja - 3 opció közül választhatott:
a) a palesztinok, a PFSZ irányításával átveszik a hatalmat az ország felett
b) fellázad a hadsereg - és bármi lehet, csak semmi jó
c) nekimegy a hadsereggel a palesztinoknak
Értelemszerűen a 3. megoldást választotta - amit ma csak a jordán polgárháborúként emlegetnek. Maguk a harcok nem tartottak sokáig, de a történet közel 1 évig. Volt olyan része is, amikor a szír hadsereg megpróbált beavatkozni, össze is csaptak a jordán erőkkel (Szíria a palesztinok oldalán állt), amely majdnem eldöntötte a történetet. Ellenben UK, USA és Izrael finom eszközökkel jelezte, hogy jordánok oldalán állnak, a szovjetek meg a szírekén. Volt 2 nap, amikor szovjet partraszálló hajók (katonákkal tele) voltak Tartusz környékén, Haifa környékén meg amerikai hadihajók tengerészgyalogosokkal; Ammanban meg a 82-es ejtőernyősöket ledobták a reptérre.
Szerintem 10-20 év és megtudjuk, hogy mennyire voltunk közel egy újabb (világ)háborúhoz.
Egyébként ez a szituáció már a szíreknek is sok volt (meg nem ment olyan jól a hadművelet), és szépen visszavonultak. Amikor 2-3 nap múlva Nasszer meghalt Egyiptomban, akkor a palesztinok a legnagyobb környékbeli támogatójukat veszítették el, és szép lassan elbukták ezt a harcot is.
Sok következménye volt a történetnek, a két legérdekesebb és legismertebb:
a) libanoni polgárháború (ugyanis sok palesztin menekült át oda, köztük az összes harcos)
b) Black September - Fekete Szeptember terrorcsport (München) - a palesztinok 1970 szeptemberét hívják így, utalva a jordániai harcra/bukásra. A terrorista csoport tagjait a jordán polgárháborúban harcoló palesztinok adták...
Bobby Newmark 2015.09.09. 11:51:13
Két hibát javítottam abban a mondatodban, az egyik a terrorista volt, a másik a konvoj.
Amiben hivatkoztam rájuk, az egy összetett mondat volt, két mondatrésszel, az első a terrorista szóra vonatkozott, a másik vesszővel és "meg" kötőszóval elválasztva a konvoj szóra.
Komolyan mondom, ekkora idióta faszarcúval, mint te, régen találkoztam.
Bobby Newmark 2015.09.09. 11:51:52
fuloppal 2015.09.09. 12:10:25
Ugyanis azért nem akarnak befogadni menekülteket, mert terroristák lapulnak meg köztük.
Mellesleg, oké a Szír keresztények tévednek, az Index jobban tudja!! :D :D
Magyarázzátok már el, miért véditek ennyire őket... A titkosszolgálatoknál is jobban tudjátok igaz??
Csak egy apró megjegyzés, véletlen egybeesés, hogy Münchenbe akartak rengetegen eljutni és akarnak most is, mikor 2 hét múlva kezdődik az Oktoberfest! Na majd meglátjuk....
De utána bújkálhatnak az indexes kamu-firkászok az utcákon!! :D
Bona Fides 2015.09.09. 12:10:30
Bona Fides 2015.09.09. 12:18:17
Kancsendzönga 2015.09.09. 12:35:57
tomfree 2015.09.09. 12:44:33
Akkor a belinkelt interjúból pár érdekesség a nemterrorista "menekültről":
A 30 éves életerős faszi a saját bevallása szerint harcolt az Al-kaida, ISIS, kormányerők ellen is, az FSA tagja volt, kétszer megsérült és 700 harcos vezetőjévé vált. (ez egy kicsit meseszerű, de lényegtelen részlet). Az elmondása alapján több, mint egy évig harcolt. A barátai még mindig otthon harcolnak. A menekültek között látott egy kormánypárti mesterlövészt is amúgy a tömegben akit felismert.
Ebből mi igaz az másik kérdés, de az eléggé jól átjön, hogy a migránsok között van kormánypárti mesterlövész, mérsékelt lázadó felkelő és egészen biztosan az ISIS-hez kötődő harcos is. Ezek itt vannak már. Valahogy egyik típusnak sem örülök, ezek az emberek gyilkosok függetlenül attól melyik oldalon voltak.
Bona Fides 2015.09.09. 12:49:41
De az, hogy az index munkatársai alapvető jogi és biztonságpolitikai ismeretek nélkül, a menekülthelyzet tényeinek ismerete nélkül felelőtlenül menekültimádó és kormányellenes kampányt folytatnak, a veszélyeket pedig bagatellizálják, a közbeszédet hiszterizálják, ezt a súlyos globális problémát pitiáner belpolitikai pártcsatározások szintjére rántják...ez elképesztő. Ez az újságírói szakmaiság minimumát sem hozza. Ez amatőr, pancser és még veszélyes is.
Ezek egyszerűen idióták.
Bobby Newmark 2015.09.09. 12:54:04
Szal egy dolog, hogy némileg manipulatív, az meg egy másik, hogy amit meg te írsz, az köszönőviszonyban sincs a valósággal.
Bona Fides 2015.09.09. 12:56:45
Nem kell ide terrorista, elég ha egy-két ország komplett köztörvényes börtönállománya átszivárog.
Prognozuoti Blasio 2015.09.09. 12:57:29
Bona Fides 2015.09.09. 13:02:30
Annak bezzeg nem jártak utána, hogy ez a fül-orr-gégész szakorvos vajon kicsoda és hol van most?
www.youtube.com/watch?v=KFKl_FxWFOk&app=desktop
hétköznapi libsizmus 2015.09.09. 13:03:48
Azért tegyük hozzá, ennek a fickónak olyan fizimiskája van, hogy a legtöbben átmennének az utca túlsó oldalára ha szembejön
A duma meg csak a saját állítása, messziről jött ember ezt mond amit akar
Silly 2015.09.09. 13:06:28
A hozzászólásom óta nem nyitottam meg az indexet, Bookmark törölve.
Azóta már több nyugati médiában is megjelent az itt leírtakat világosan cáfoló hír. Aki ezt leírta, az felelőtlen bértollnok, mert nem kell zseninek lenni ahhoz, hogy az ember belássa: ez egy soha vissza nem térő alkalom emberek becsempészésre ellenőrzés nélkül.
Síró gyerekek képeit nézegetni egy dolog, de én itt élek Szegeden, barátaim Röszkén, Ásotthalmon, nyilván testközelből megélni más, s befolyásolja az ember véleményét.
Egyébként megyek hamarosan ki Röszkére egyik haveromhoz, csak ne fussak bele a következő kitörésbe, ha igen akkor legfelljebb lövök pár fotót emlékbe, mialatt ezek az EU parlamentben a saját vállukat veregetik...
Exploiter 2015.09.09. 13:21:11
Utánajárt? Hmm, elolvasta vajon a riportot?
"He is accustomed to being in command — he led a 700-strong rebel unit in Syria's civil war — and he is now keen to help others dealing with exile."
"As a seasoned fighter, Al Saleh moves fast. "
""Two days ago, I saw a sniper for the government forces," he said. "I didn't talk to him, but I am still very angry.""
""Maybe I will come back after my family is in Holland. I can't leave my country, I have a name in my country. I can't lose it. My friends are still fighting there.""
Ezt inkább kommentek nélkül csak így itt hagyom.
Esetleg ennyit még hozzáfűzök:
www.bbc.com/news/world-middle-east-24403003
Mert jó fej vagyok.
tomfree 2015.09.09. 13:21:46
orient 2015.09.09. 13:42:45
Atlag libanoni marpedig letezik. Amit te leirtal az hivatalos tankonyv, es a politikai helyzet amiben nyilvan az emberek is megosztottak sokszor. Az atlag libanoni nekem pedig mondjuk egy barban/etteremben ulo barati tarsasag (pl. Gemmayzeh-ben) ahol van a tarsasagon belul shita, szunnita es kereszteny is akik egy asztalnal jol megbeszelik az egeszet es arra a kovetkeztetsre jutnak hogy mindaz a szegregacio amit leirtal a vallasok kozott az nem mas mint a nagyhatalmak (USA, Sziria, Iran) jateka a regioban veluk amibol mindig Libanon jon ki rosszul. Ezek az atlag libanoniak az en szememben es ok bizony korantsem szivlelik a 2+ millio bevandorlot.
Nyilvan egy hivatalos Hezbollah, Geagea (LF), Gamayel vagy Hariri mind mast mondana de en nem a politikai hivekrol beszelek hanem az atlag emberekrol akik egy atlag szorakozohelyen beszelgetnek...
Bobby Newmark 2015.09.09. 13:45:29
2. Mutattam egy amcsit, szintén vigyorogva pózol, ráadásul frissen megölt hullával. Érdeklődnék, hogy az amerikaiaktól is a "logikád" alapján rettegsz-e, illetve terroristának tarod-e?
Bobby Newmark 2015.09.09. 13:54:57
Komolyan, te melyik világot álmodod magadnak?
orient 2015.09.09. 14:00:57
A te vilagodban mindenki vagy libsi, vagy nazi, vagy jobbikos, vagy zsido, vagy meszps, LMPs zoldember igaz? Az en vilagomban ez kb.huszadrangu. A korultottem levo emberek (szomszed, rokon, kollega, barat) 99%-rol nem tudom milyen politikia elveket vall. Atlag emberek akiknek velemenye van a dolgokrol politikai szimpatia nelkul. En leirtam nem kedvelem Orban-t de a mostani helyzetben pl. teljesen igazat adok neki.
Libanonban ez tobbszorosen igaz ahol az embereknek (es fiataloknak) mar nagyon eleguk van a politikia jatszadozasokbol es az emberek mar reg nem az alapjan itelik meg a kapcsolataikat hogy zsido, hezbollah, shiita, szunnita, vagy kereszteny. Ajanlom menj le egyszer mert az egyszeru magyar ember sokat tanulhatna toluk hogyan kene a politikahoz viszonyulni a mindennapokban.
Neked meg meghagyom az eleted ertelmet a a politikai vitakban (libsi, polgari, naci, nemzeti vagy akarmi is vagy) szep napot es szebb eletet ennel :)
rudy68 2015.09.09. 15:20:29
magyarhirlap.hu/cikk/17961/Kadhafi_joslata_beteljesult
vagy
A menekültkatasztrófát mesterségesen rendezték meg!
hir.ma/kulfold/elkezdodott-europa-megszallasa-amerikai-strategiaval/542232
vagy
„Elfoglaljuk Rómát”: zseniálisan egyszerű terv az Iszlám Államtól"
www.atv.hu/kulfold/20150702-elfoglaljuk-romat-egy-zsenialisan-egyszeru-terv-az-iszlam-allamtol/hirkereso
egyik sem friss, csurig a net régebbi előrejelzésekkel, és nemcsak hazai hoax.... :/
www.telegraph.co.uk/news/worldnews/islamic-state/11418966/Islamic-State-planning-to-use-Libya-as-gateway-to-Europe.html
Exploiter 2015.09.09. 15:26:02
Lehet, hogy meglep, de a legtöbb ember így működik.
Ha te nem láttál még jobbik szavazót együtt inni lmpssel, akkor tényleg érdekes környezetben élsz.
Bobby Newmark 2015.09.09. 16:12:48
Mindezekkel együtt az emberek leginkább szeretik MAGUKAT beskatulyázni valahová, és leginkább az a tapasztalatom, hogy az általad említett egymás mellett élés az pont nem jellemző a világban. De úgy nagyjából sehol. Főleg nem vallás ügyben (egyébként vallásnál látszik legjobban az önskatulyázás).
Bobby Newmark 2015.09.09. 16:14:50
orient 2015.09.09. 16:37:41
En is elegge konzervativnak tartom magam. Nem szeretem ezt a nagy mindenkit el kell fogadni/be kell fogadni barmi aron eszmet, de ugyanakkor a redikalisokkal sem ertek egyett, hogy menekult gyereket kellene gancsolni.
Ezert irtam, hogy jelen esetben Orbannal kb. egyettertek. Nem lovet a tomegbe es nincsenek tulkapasok, de leszogezi Magyarorszagnak nincs kapacitasa erre se most, sem a jovoben. Realitasok talajan maradva tenyleg nincs. Szerintem be lehetne fogadni csondben par ezer menekultet(csak haborus orszagbol), szolidaritasbol ami nem jelenthet gondot meg Magyarorszagnak, azonban nem kell nagydobra verni hogy latunk barkit szivesen ahogy Merkel teszi. Ebben is egyetertek Orbanekkal. Idejon parszezer, akit befogad Europa, es ha mindenki hangoztatja hujdejo ez, jon meg 4 millio nagyon gyorsan utanuk...Milyen alapon mondod a x millionak aki a jovoben jon majd hogy bocs nincs hely nektek mikor elotte befogadtal 200,000-t arra hivatkozva, hogy segiteni kell nekik? Akkor a tobbinek miert nem kell? Szoval Merkel-Hollande paros a tuzzel jatszik. Ennek ellenere nem vagyok EU ellenes es szerintem csak ezeken a kereteken belul kell megoldast talalni. Most akkor libsi vagyok vagy szelsoseges? :)
DocHoliday 2015.09.09. 17:38:23
Biztos, hogy nekem címezted ezt a választ?
dr. pretender 2015.09.09. 21:19:24
Bona Fides 2015.09.09. 22:37:48
A pasinak okos gondolatai vannak és ami fontos, Ő A MEGOLDÁST KERESI, míg az összes töketlen európai politikus önös belpolitikai érdekeit érvényesíti ebben a témában is, ezzel hátráltatva a megoldást.
obuda5 2015.09.10. 01:22:52
obuda5 2015.09.10. 02:42:02
obuda5 2015.09.10. 02:42:44
Megjelent: 2015. szeptember 09. szerda, 11:43 | Írta: fullank.com
Az észak-németországi Lübeckben migránsok tüntetnek: nem akarnak németországi menekültszállásra menni, ők inkább Dániába és Svédországba vágynak, azt követelik, hagyják őket elmenni. Elutasították a lübeckiek által nekik felkínált élelmiszert is.
Több tucat migráns tüntetett az észak-németországi Lübeck pályaudvarán egy peront blokkolva – számolt be az NDR – olvasható a mandiner.hu oldalán. Nem akarnak a németországi neumünsteri menekülttáborba menni. „We go Denmark”, „We go Sweden”, „Leave us to go” – áll a transzparenseiken, vagyis Dániába és Svédországba akarnak menni, azt követelve, hogy hagyják őket elmenni.
A migránsok a lübecki polgárok által nekik kínált élelmiszert is elutasították. A tüntetők miatt megerősítették a rendőri jelenlétet is.
fullánk/mindenegyben
obuda5 2015.09.10. 02:44:46
obuda5 2015.09.10. 02:46:19
Megjelent: 2015. szeptember 08. kedd, 19:59 | Írta: fullank.com
Német sajtó: "Meg kell akadályozni Washington globális pusztítását.", avagy, amit eddig egyetlen hazai sajtóorgánum sem volt képes megírni....
A Deutsche Wirtschafts Nachrichten német napilap szerint az európai országok felül kell vizsgálják külpolitikájukat, és rá kell kényszerítsék Washington szövetségeseit, hogy ne vegyenek részt az amerikai kezdeményezésű gazdasági világháborúban, ha le akarják állítani az Európába irányuló népvándorlást.
A publicisztika kifejti, hogy az Egyesült Államok szándékosan egy globális gazdasági háborút kezdett, hogy megakadályozza más nagyhatalmi központok felemelkedését (lásd BRICS), és így megőrizze egyeduralmát a globális politikában. Amerika azonban nem tud egymagában gazdasági háborút vívni, így a nyugati szövetségeseknek és a kelet-európai országoknak hatalmas felelőssége van abban, hogy segédkeznek-e az amerikaiak gazdasági hadviselésében, vagy épp ellenkezőleg; fékezni próbálják azt. A lap szerint amennyiben a nyugati szövetségesek eszközként részt vesznek ebben a gazdasági háborúban, az idővel tényleges nagy háborúvá válhat, és a világ sötét jövő elé néz. Ez a háború azonban megállítható, ha az Egyesült Államok elszigetelődik korábbi szövetségeseitől, és más, térségi országok segítsége nélkül nem tudja folytatni a felemelkedő nagyhatalmak potenciális szövetségeseinek megsemmisítését.
A lap szerint Európát hirtelen és váratlanul érte a migrációs válság, vezetői máig tétlenül nézik, amint a bevándorlásból etnikai alapú agresszió és belföldi terrorizmus lesz. Ez a folyamat mindenféleképpen meggyengíti az Európai Uniót, mert bár a tagállamok radikális cselekvésével mérsékelhető a népvándorlás, a tagállamok és Brüsszel közti ellentétek fokozódása lehetetlenné teszi, hogy az unió egységes választ adjon a kialakuló válsághelyzetre. Ez az öngerjesztő folyamat akár az Európai Unió széthullásához is vezethet, és a kontinentális Európa újra háborúba süllyed.
A DWN publicisztikája szerint már most megfigyelhető egy erőteljes polarizáció az Európai Unióban; a szélsőjobboldali csoportok parazitaként és ellenségként tekintenek a bevándorlókra, akik aláássák az európai jólét maradványait is, miközben a politikai paletta túloldala - szintén radikális módon - a bevándorlást támogatja. A végletekig megosztott Európa pedig külső hatalmak gazdasági és geopolitikai érdekeinek eszközévé válik, és képtelen független cselekvőként kezelni a válságot, ami akár teljes széthullásához vezethet.
A lap ugyanakkor rámutat, hogy azok az emberek, akik most Európa felé milliószámra útra kelnek, amiatt kellett elhagyják otthonaikat, mert azok az országok, akik a demokratikus értékek védelmezőjeként mutatják magukat, egy mocskos játékot űznek, és a profit érdekében egész országokat rombolnak le a Közel-Keleten és Észak-Afrikában. Miközben az emberi jogokért szólalnak fel, a gyakorlatban háborúkat szítanak, és a népirtásokból közvetlen profithoz jutnak.
"Líbia stabil volt, ameddig az USA által vezetett nyugati koalíció meg nem döntötte a Kadhafi-rendszert, és káoszba taszította az országot.
Irak stabil volt, ameddig George Bush a gonosz birodalmának nem nyilvánította. Szíria stabil volt, ameddig Obama ki nem jelentette, hogy Asszad tömeggyilkos."
A DWN szerint a migrációs válság, a népvándorlás folytatódni fog, ameddig a közvélemény elfogadja, hogy a globális politikát nem felelős politikusok, hanem a titkosszolgálatok és gazdasági lobbiszervezetek irányítják. A felelős politikusok újbóli megjelenésére van szükség, akik készen állnak síkra szállni azért, hogy az Amerikai Egyesült Államok és szövetségeseinek globális pusztítását közös erővel megállítsák. Ha Európa tovább folytatja a passzivitást, nemsokára szembe kell nézzen egy minden korábbinál súlyosabb válsággal, ami a relatív jólét és életbiztonság teljes megszűnéséhez vezethet.
fullánk/drábikjánosalapítvány
obuda5 2015.09.10. 03:01:27
„Kettészakadtak az érzéseim” – Négy migráns erőszakoskodott a magyar néptáncos lánnyal
obuda5 2015.09.10. 03:03:45
Múlt csütörtök este négy migráns „fiatalember” erőszakoskodott a Magyar Táncművészeti Főiskola egyik néptáncos hallgatójával.
A történetet az érintett mondja el a Mandinernek. „Kettészakadtak az érzéseim” - fogalmaz Paksa Eleonóra, aki ennek ellenére sem lett idegenellenes, ráadásul az eset után még segített is menekült anyáknak és gyerekeknek a Keletinél. Interjú.
Mi történt pontosan?
Múlt hét csütörtökön este tíz óra környékén jöttem ki az Erkel Színházból. Akkor lett vége a West Side Story próbájának. Indultam volna a Blaha Lujza tér felé, amikor egyszerre ott termett négy migráns fiatalember. Követni kezdtek, aztán az egyik megfogta a táskámat, a másik a karomat fogta le, ketten meg elém álltak...
Biztos, hogy migránsok voltak?
Biztos. Arabul beszéltek.
Mit akartak? Rabolni?
Nem tudom.
Vagy szexuális céljuk volt?
Nagyon úgy éreztem, hogy volt.
De nem jártak sikerrel.
Nem.
Hogyan tudott egyedül leszerelni négy „fiatalembert”?
Nem tudtam volna sehogy. Szerencsém volt. Egy-két percig rángattak és beszéltek hozzám, nem értettem, hogy mit, de mondtam, hogy engedjenek el. Ezt meg ők nem értették. Sírtam. Akkor viszont, tényleg nagy szerencsémre, megjelent a közelben hat gyalogos járőr. Amikor őket meglátták, elrohantak.
Szólt a járőröknek, hogy szaladjanak utánuk?
Nem. Csak zokogni tudtam, hogy ilyen velem megtörténhet, vagy majdnem megtörténhet. Sokkolva voltam, arra tudtam csak gondolni, hogy minél előbb haza.
Később sem tett feljelentést?
Négyen voltak, és amilyen helyzetben voltam, nem tudtam azzal foglalkozni, hogy részletesen megfigyeljem őket és leírást tudjak adni később. Felesleges időtöltés lenne a rendőrségre menni. Lehetetlen lenne megtalálni őket úgyis, valószínűleg már nincsenek is Magyarországon, lehet, hogy ott meneteltek másnap az autópályán... Nem tudom.
Az eset megváltoztatta a véleményét a menekültügyről?
Kettészakadtak az érzéseim. Eddig úgy voltam vele, hogy ha itt is háború lenne, én is menekülnék, ha lenne családom, én is védeném őket, ha lenne veszítenivalóm, próbálnám megmenteni. Szóval próbáltam eddig ilyen liberálisan felfogni az egész kérdést. Most meg úgy vagyok vele, hogy természetesen nem kell őket bántani, nem tudom, hol és hogyan kellene elhelyezni őket, de ne itt legyenek. Ez ugyanis akárkivel megtörténhetett volna. Az édesanyámmal is, a legjobb barátnőmmel is. Arra meg nincs biztosíték, hogy mindig épp jókor jelenik meg néhány járőr.
Az eset előtt esetleg benne is volt valamilyen menekültsegítő akcióban?
Előtte nem, de két nappal később, szombaton édesanyámmal vittünk a Keletihez ételt, készítettünk nekik sütit...
Az eset után?
Igen. Sokszor járok arra busszal, olyankor pedig mindig láttam anyákat, gyerekeket is. Úgy éreztem, ha ilyen helyzetben lennék, nekem is biztosan jól esne a törődés.
Szóval nem lett általánosságban migránsellenes vagy idegenellenes?
Egyáltalán nem. Az anyák, a gyerekek, a többiek nem tehetnek arról, amit ők négyen tettek. Csak az lenne jó, ha az ilyen négyeknek nem lenne lehetőségük ilyesmire. Idegenellenes egyébként nem is nagyon lehetnék: félig ukrán vagyok.
Beszél is ukránul?
Igen. Oroszul is.
Nem bevándorlózták még le?
Nem. Én már Budapesten születtem.
Tartja a kapcsolatot az ukrán rokonokkal?
Nagymamámékkal, persze. Voltam Ungváron most nyáron is. Nyugodtabb most a helyzet ott is, Kijevben is. Próbálok nem gondolni rá, hogy baj lehet.
Ha végez a főiskolán, itthon képzeli el a jövőjét vagy sok fiatalhoz hasonlóan inkább külföldön?
Szeretnék majd külföldön dolgozni, de nem egy másik országban, hanem hajón. Az jó lehetőség egy táncosnak.
(mandiner.hu nyomán)
AB_hun 2015.09.10. 09:01:59
Szóval az igazság:
Ezeken a képeken jellemzően olyan harcosokat mutatnak, akik valamelyik Szíriában harcoló gerillacsapat, ilyen-olyan Iszlámista sejtek tagjai. Nem ISIS tagok (őket talán nem olyan könnyű lencsevégre kapni), de nem igazán jobbak. Valóban a Szíriai kormányerők ellen harcolnak (ahogy a helyi keresztények kivételével kb. mindenki más ott, az ISIS is), de ez nem azt jelenti hogy hősök. Ellenkezőleg! Igen szélsőséges iszlámistákról van szó, akiket eszközeik, vallási fanatizmusok miatt joggal nevezhetünk terroristának is.
A képen látható harcos az Al-Nusztra tagja, ami csak egy 2-3 éve létező extrém terrorszervezet. Állítólag vegyi fegyverrel is rendelkeznek. De a lényeget olvassátok itt:
hu.wikipedia.org/wiki/Al-Nuszra_Front
Tehát ennyit erről. Sajnálom, hogy az ehhez hasonló írások szerzői folyamatosan megtalálnak minden magyarázatot az igazság a ferdítésre. Nem értem miért és meddig kell az itt élők jogos védelmét ellenezni, hiszen az iszlám erőszakos inváziójára naponta látunk bizonyítékot.
dr. pretender 2015.09.10. 11:02:01
mizrolist 2015.09.10. 15:23:06
kalbász 2015.09.10. 16:49:55
Egyáltalán nem egyértelmű az a "kamu".
Viszont nektek ideje lenne kicsit tükörbe nézni, meddig mentek el a másik ellehetetlenítésében?
mozesapo 2015.09.11. 20:14:01
Ha meg nem érzed itthon jól magad, takarodj izraelbe, oda való vagy, vagy menj migránst simogatni, öleld kebledre őket.
totalnick 2015.09.17. 19:06:40