Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kár volt emlékeztetni arra, hogy a Gálvölgyi Show egyáltalán nem vicces

2015. szeptember 06. 08:40 sajó d. 136 komment

ssssssssssss.png

Három éve nem volt Gálvölgyi Show az RTL Klubon, azonban a csatorna nemrég úgy döntött, hogy egy speciális adás erejéig visszahozza műsort. Amerikának Colbert Report, John Oliver vagy Jon Stewart jutott, nekünk Gálvölgyi János jelentette a görbe tükröt a hazai közéleti, tévés és médiajelenségekkel kapcsolatban. Legalábbis más soha nem volt, de ennyi ideig biztosan ment a tévében. Bevallom őszintén, hogy Gálvölgyit mindig is szórakoztatóbbnak tartottam a Heti Hetesben, sőt, még a Pasikban is, mint a Show-ban, de ezek már olyan rég voltak, hogy lehet azok sem szórakoztattak igazán, csak megkoptak az emlékek. Persze a Gyúrunk, vazze? sajnos így is kitörölhetetlen. Megnéztük az új Gálvölgyi Show-t.

 A Gálvölgyi Show mindig is egy elég egyszerű szisztémára épült: paródiát csinált mindenből, amit az átlagember a magyar tévékben láthatott. Ez abból a szempontból baromi hálás feladat, hogy nem idegeníti el a nézőt a témakörtől, hiszen Magyarország nagy része elég sokat csüng a tévén, így még nyolc általános sem kell ahhoz, hogy valaki felfogjon mondjuk egy Barátok közt-poént.

ssss.png

Azonban az utóbbi években elég sok minden történt, az új generáció, a fiatalok egyre nagyobb ívben szarnak a tévére, egyre kevesebb a saját gyártású műsor és a kormány sebtiben összedobott egy új sportcsatornát, egy zenei/ifjúsági blokkot és átalakította az M1-et is. Vagyis az ember azt gondolhatta volna, hogy a köztévé legendásan amatőr csatornaindításai tökéletes paródiaalapot adnak Gálvölgyinek, akinek a jobboldal megrugdosása egyébként sem okoz túl nagy gondot a Heti Hetesben, ráadásul az RTL Klub sincs puszipajtási kapcsolatban a regnáló hatalommal.

Ehhez képest közmédia még csak egy áthallásos félpoént sem érdemelt.

Helyette olyan volt az egész, mintha még mindig 2007 lenne.

  • Barátok közt
  • Kívánságkosár (oké, ez volt az egyetlen köztévés műsor, de ez valószínűleg már Horn korában is ment)
  • Teleshop
  • Jósműsor
  • Tények
  • XXI. század
  • Havas a pályán
  • reklámok

Ezek kapták meg a magukét Gálvölgyitől, de pont abban a tempóban stílusban és poénokkal, ahol évekkel ezelőtt abbahagyta. Gyengébb szóviccek, indokolatlan konzervröhögés és némi karakterparódia, összesen ennyire futotta reklámokkal együtt egy óra alatt. Hogy mennyire borzalmasan fárasztó viccek voltak, arra talán ez POÉNBONBON a legjobb példa:

Ne hagyja, hogy menjen a hasa! Menjen vele!

Ilyen, és ehhez hasonló kisebb gegek láttán valahol az agyalapi mirigyem környékére nyomódott be a szemgolyóm a sok forgatástól. Az egészben mégis az a legkínosabb, hogy kétszer nagyon hangosan felnevettem.

Teljesen nyilvánvaló, hogy a Gálvölgyi Show szar. Abban az értelemben szar, hogy a Magyarországra már csak radioaktív sugárzástól mutálódva érkező angol humor 25 éve szennyezi közízlést. Oké, ez elment a '90-es években. Na, jó, még a 2000-es évek is belefér. De tényleg ne csodálkozzon senki, hogy az ezredik standupos hentes/villanyszerelő/ingatlanügynök is viccesebb, ha csak ezek az emberek képesek némileg haladni a korral. Gálvölgyi maximum annyiban halad a korral, hogy mai műsorokat figuráz ki, de a poénjai még mindig ugyanazok.

Az egyetlen humorfaktort az "úristen, de kínos"-felkiáltások egyre gyakoribb használata okozta. Például a Barátok közt-blokkban volt két visszatérő poén.

  • Magdi anyus mindig meghal
  • mindenki lefekszik mindenkivel
  • (plusz volt valami Timi nevű lány, aki állandóan idősebb lett, de bevallom, ezt a megfelelő háttérismeret nélkül nem igazán értettem)

Az első két-három alkalommal csak a sütőajtóval csapkodtam a fejemet, a negyedik-ötödik ilyen poénnál már elkezdtem megnézni az udvaron, hogy hova tudnám úgy felakasztani magam, hogy ne érjen le a lábam a földre. A hatodik alkalomnál aztán bumm, kitört belőlem a nevetés. Fogalmam sincs ez mennyire szándékos, de azt el kell ismerni, hogy a Gálvölgyi Show zseniálisan építgette ugyanazt a két borzalmas poént egészen addig, ameddig az pont az állandó ismétlődés miatt vált viccessé (örökre lekötelezne az a kedves valaki, aki gifet/coubot csinálna a rollerező Magdi néniről!) Jó, Gálvölgyi pár alkalommal azért elkapta az adott karaktert (mondjuk Havast rutinból, álmából felkeltve is megcsinálja), de ha szar vicceket írnak neki, akkor szar vicceket fog mondani, a néző pedig szarul érzi magát tőle.

ssssssssssssssssssssssssss.png

Kicsit elkeserítő, hogy 2015-ben ez jut a magyar tévénézőknek. A Fapad, a Munkaügyek vagy az HBO magyar gyártású műsorai megmutatták, hogy igenis itthon is lehet jó írókat találni, sőt, olyanokat is, akik viccesek. Annyira a béke segge alatt vagy a társadalmi morál, hogy ha Hofi élne, valószínűleg naponta találna új, még kiaknázatlan témát, akár a tévéből is. De fülbevalós teleshopos csávó, az egzotikus nevű kókler tévéjós és ugyanaz a bájvigyoros fogkrém- vagy gyógyszerreklám baromi unalmas már. Akkor inkább megnézem a kedvenc humoristáim Vine-, Instagram- vagy Facebook-oldalát, és őszintén reménykedem benne, hogy nem a Gálvölgyi Show jelenti a magyar tévés humor csúcsát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.09.06. 09:12:58

Néha átkapcsoltam a meccsről a Gálvölgyire, egyedül a Havas paródiánál ragadtam ott, az nagyon jó lett.
Ebbe pénzt ölni..... :O

Köldök_szösz 2015.09.06. 09:30:57

hát persze sajnálatos de aki belenéz az ilyen tv műsorokban az mit vár? Ez olyan mintha úgy állnék neki egy vödör szart megenni hogy finom lesz aztán nagyon meglepődnék...

MajdnemAraya · http://azenwin10em.blog.hu 2015.09.06. 09:31:32

Lehet fanyalogni, csak nem biztos, hogy érdemes. A Gálvölgyi Show célközönsége sohasem az értelmiség volt. Tudomásul kell venni: egy olyan országban, ahol Kis Grofo az egyik legnagyobb zenei sztár jelenleg, ott bizony a gálvölgyis, katónénis humornak is nagy keletje van.
És abban sem vagyok biztos, hogy ez feltétlenül rossz dolog lenne.

Arthur55 2015.09.06. 09:45:36

A cikkíró sem merte adni a nevét. Bizonyára neki sem ez a legjobb írása

Spike60 2015.09.06. 09:48:09

Hát ez bizony szar volt....mármint a műsor...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.09.06. 09:54:02

a közmédia is kapott ám
jó, az időjárás-jelentés sem volt túl vicces, ám de viszont volt
a vastagon kiemelt téves állítással ellentétben

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.09.06. 09:55:51

Első félórát néztem, de már 5 perc után elkapcsoltam volna. Most komoly: az egyik jelenetben az volt a poén az volt hogy a kisvárosban, még sosem volt kettős gyilkosság?

autosvilag.com 2015.09.06. 09:57:29

Sajnos már tíz évvel ezelőtt vége volt a shown-nak.

J.R. Ewing 2015.09.06. 10:04:17

Gerinces ember nem szarhoz nem adja a nevét.

Fue · http://www.english-hungarian.com 2015.09.06. 10:05:37

Nekem az a szomorú az egészben, hogy Gálvölgyi nagyon-nagyon jó bírt lenni régen. Mostanában viszont iszonyatosan színvonaltalan dolgokat írnak szegénynek. Valahol a csatorna szelekciós folyamatával lehet a gond... pedig van ebben az országban jó néhány vicces ember, aki jókat tudna írni neki.

Persze ők meg nem biztos, hogy ezt szeretnék csinálni.

Thomas Dantes 2015.09.06. 10:09:09

Maga Gálvölgyi mondta korábban, hogy régen azért lehetett jó paródia műsort csinálni, mert volt kit parodizálni. Voltak egyéniségek. Most: nincs semmi, vagy alig-alig akadna ilyen.
Hát ez van, így maximum maradnak a szar poénok.

Bikli néni 2015.09.06. 10:10:25

Eszemben se volt megnézni, mert továbbra is tartom, amit írtam két napja, hogy a 18-49-ben ennek nem sok keletje lesz. Azt hiszem, bejött.
Viszont a "z első két-három alkalommal csak a sütőajtóval csapkodtam a fejemet, a negyedik-ötödik ilyen poénnál már elkezdtem megnézni az udvaron, hogy hova tudnám úgy felakasztani magam, hogy ne érjen le a lábam a földre." - mondat után, főleg összenézve a bekezdés után következő kép bal felső sarkával, belőlem is kibukott a röhögés.

@MajdnemAraya: Azkiaza Kis Grofo? Valami hasonló irritáló wannabe énekes, mint az a Well Hello nevű förtelem (akit ha meghallok az autó rádiójában, árokba akarom kormányozni a kocsit)?

Cormorant 2015.09.06. 10:12:17

Gyerekként imádtam Gálvölgyit. Még a 70-80-as években.
Aztán egyszer a videokazetta korszakban apám megvett egy Gálvölgyi showt. Lehetett a 80-as évek közepén. Megnéztem, majd eldöntöttem, hogy ebből soha többet nem kérek.
Ehhez tartottam magam. A cikk alapján úgy tűnik, nem kell megbánnom:)

ZMO 2015.09.06. 10:18:05

Ha nem lenne youtube, Gálvölgyit valószínűleg közel Bajor humor szintjére tenném a mélybe. De! Szerencsére van, így látom hogy jó 20-30 éve mennyire jó volt. Már az előző Gálvölgyi is nagyon gyenge volt, de ugyanaz 2015-ben...hát.. Kivételesen Sajó Dáviddal értek egyet.

hollario 2015.09.06. 10:21:20

"az ezredik standupos hentes/villanyszerelő/ingatlanügynök is viccesebb"

Francokat. A Showder klubnak is vannak adásai, amelyeket egy mosoly nélkül végig lehet nézni.
Ne essünk már hasra tőlük, ha nincs mitől.

tnsnames.ora 2015.09.06. 10:25:25

Én bár emberileg nem bírom Gálvölgyit, tehetségét elismerem, 7i7-es bagázsban messze ő volt a legütősebben legimprovizatívabb, Hajóssal együtt. Potenciál meglenne benne tehát, de önmagában ez nyilván kevés az üdvösséghez, aminek a vége egy kínosan nézhetetlen réteg-műsor.
Azt viszont vegyük észre, hogy aki nevesítve van a cikkben (Gálvölgyi) az negatív kontextusban van, aki meg pozitívban lenne az meg nincs névvel említve.(mert azért akad jó élő humorista hazánkban is, ha jól értettem). Beszólni ugyanis mindig könnyebb, mint kontextusba helyezni.

Rövid G. atya 2015.09.06. 10:35:23

Egy fideSS hívő fanyalgásait olvashattuk?

megint 2015.09.06. 10:44:19

János régen elment, mára szar lett sajnos, kB sas kabaré színvonal. Öreg buta prolik talán még nézik, de kb ennyi.

Dr Smit Pal... 2015.09.06. 10:45:40

Azota nem nezem ezt a tetves HAZAARULO MOCSKOT, miota 2004-ben egy oran at gunyolodott hatarontuli magyarokon a sikertelen kettos allampolgasag szavazasakor. Persze ilyen libsi tv-ket amugy sem neznek.

nemszólokmégegyszer 2015.09.06. 10:48:24

Tényleg olyan, mint mö3-on a szeszélyes évszakok.

Bloodscalp 2015.09.06. 10:51:26

fapad????munkaügyek???végülis az nb1 színvonala se rossz ennyiből, hiszen kitermeltünk egy dzsudzsákot

pat bateman 2015.09.06. 10:51:50

ez a tegnapi kicsit gyengébbre sikeredett. sajnos túlzottan is bereklámozták, így óhatatlanul is a fókuszba került. (lám, itt is van a cdotcom review)
korábban sem volt túl jó ez a műsor. a heti hetesben elég jól megállta a helyét, de ennyi. színészként még nem láttam a színpadon, de ez már egy másik történet lenne...

csak egy néző 2015.09.06. 10:53:35

Sajnos ez a show is lesüllyedt a Fábry-show színvonalára, mondjuk Gálvölgyinél nincs vonalkódos, sáfrányos fingós, szarós, rejszolós "poénok".
Mondjuk az utána következő Vigyél el című show, ahol kurvák választanak ügyeletes kant., talán még lejjebb tette a lécet. Várjuk az újabb Gyözike show-t és Celeb vagyok szarságot.
Még szerencse, hogy ez nem közpénzből megy.
Viszont sajnos mi fizetjük a királyi kanálison futó Magyarország szeretlek című, hasonló színvonalú szart.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2015.09.06. 10:59:01

Én utoljára kb 10 éve láttam a Gálvölgyitől bármit, de már akkor is inkább kínos volt.

zsebatya 2015.09.06. 10:59:57

@Dr Smit Pal...: Télleg köllött ide ez a pár mondatod. Amúgy meg az ilyen - szerinted - libsi tévéket többen néznek a határon túl is, mintsem gondolnád.

Amúgy meg a posztolóval nem értek egyet. Ez egy kereskedelmi vállalkozás jól-rosszul becélzott közönséggel. A "gyúrunk, vazze?" megszokott közegével. A műsor maga szinte felesleges is, jó pár néző odaült, hogy a reklámok között szuszogva mégis nézzen valamit. Mégis mi a faszt vártál, kedves Dániel? Hamletet, netán Volpone-t? Vagy cizellált rejtői szituációs humort, a' la Pest anno? Többlépcsős karinthys fordulatokat? Ejnyemár.

evilwolf 2015.09.06. 10:59:58

Túl sok ezekből a múltból beragadt emberekből. Jó, azt értem, hogy a nyuggereket nyalják, csak eközben sokan meg elfordulnak a tévénézéstől.
A másik: Ha a nevetés alapján akarják megállapítani, hogy mennyire tetszett a poén, akkor figyelembe kell venni a műfogsorok csattogó zaját, és az ahhoz tartozó hangkiadást, mert az nem nevetés. Még ha hasonló is.
Ez borzalom, hogy hosszú évtizedeken után ott tartunk, hogy Columbo, Piedone, Vitray, Rózsa, Gálvölgyi, stb.
De különösen ökölszorító az Aradszky 80 éve nemcsak a 20 éveseké a világja. Ha nem temetik majd elég mélyre, még a koporsóból is üvölteni fogja.

Trejo 2015.09.06. 11:05:37

Nem láttam a műsort, és nem is nézem meg, csak ha odakötöznek egy székhez és lejátsszák előttem. Gálvölgyi szerencsét próbálhatna a szexiparban, hátha ott sikerül valami maradandót alkotnia! :-D

zsebatya 2015.09.06. 11:07:21

@evilwolf: Derék énekesünk egy időben rendszeresen mellém került Fradi-meccseken. Néha a szünetben rájött a dili és a Pókhálót kajdászta. Aztán azon kesergett, hogy tíz éve nem adták ki egy lemezét sem.

a8zoli 2015.09.06. 11:09:11

kicsit biztam benne hogy haladni fog a korral ill. hogy megujul.
kb mintha visszamentünk volna az idöben... ezt igy nem kene folytatni hacsak nem a 60+ korosztäly a celközönseg.
en maradok a key and peele nel , bär annak is vege 5 szezon utän :(
www.youtube.com/watch?v=x01l_jMhjVM

attila7575 2015.09.06. 11:11:58

Lehet, hogy a műsor úgy készült, hogy a 2000-es évek elején megírt poénokat aktualizáltak? A gazdaságos megoldás.

Gandosz 2015.09.06. 11:12:08

Nem láttam a Gálvölgyit. De ha ugyanolyan, mint szokott lenni, akkor jó lehetett. Minek változtatni? Nei ez a stílusa, szórakoztató. Mondjuk amikor Julianus barátot kifigurázta anno a wécékulcs megtalálásával, akkor azért utáltam mint a szart, rohadt magyargyűlölőnek tartottam.
Az úgynevezett szórakoztató műsorok közül az Irigy hónaljmirigyet nem tudom felfogni, hogy tetszik valakinek.

rizla 2015.09.06. 11:13:06

sajó, szerinted a magyar standup halad a korral?

bandinyúl 2015.09.06. 11:13:15

@TrójaiVasParipa:
Nézd a Hír TV.Az való neked.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.09.06. 11:15:35

@Sajó D:
"ötödik ilyen poénnál már elkezdtem megnézni az udvaron, hogy hova tudnám úgy felakasztani magam, hogy ne érjen le a lábam a földre."
Nem találtad meg?
Vagy csak halasztottál, mert még meg akarod nézni a Névshowr-t!

Unbiased 2015.09.06. 11:16:12

A cikkíró nyilván úgy gondolja, hogy a "szar" többszöri ismétlése növeli írása értékét. A szomorú az, hogy ezt az Index is támogatja azzal, hogy címoldalon ezt emeli ki. Ez egy kultúrrovat akar lenni?

Intelli 2015.09.06. 11:16:30

Semmi gond nincs Gálvölgyivel, ilyen karakter. Nem az a szakadsz a nevetéstől de néha kifújod az orrodon a tejet.

Maradjál inkább a Balónál, jobb az neked már ilyen korban.

zoli_ 2015.09.06. 11:18:32

Nem tudtam, hogy ez új. Ment 10 percig, aztán átkapcsoltam, mert tökunalmas volt.... magdi anyus újra meghalt... hurrá.

É2I 2015.09.06. 11:21:00

Úgy 15 éve ámerikából itthon volt sógorom. Vett egy Gálvölgyi vhs-t. Véletlenül itthon hagyta; még mindig celofánban van, hátha egyszer elviszi :)

Leone_510 2015.09.06. 11:24:09

lemaradtam róla, de ha tudom, hogy van akkor sem kapcsolok oda, gálvölgyi nem humoros és sosem volt egyedi, a legtöbb geg Benny Hill koppintás átültetve az itthoni nyugger színvonalra

teszt123456789 2015.09.06. 11:25:25

@Arthur55: rögtön a cím alatt ott van, hogy sajó d

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.09.06. 11:25:33

@megint:
A Színházba is csak egyszer mennél el, amikor rájössz, hogy hiába festették át a homlokzatot, hogy: KOCSMA, az nem a te műfajod.

Egy buta öreg proli mondja egy okos fiatal senkinek.

qtyasorsu 2015.09.06. 11:31:35

Fantasztikus szombat este az RTL jóvoltából! Gondoltam nem megyek el kocsmázni,a ritka szombati szabadnapomon,hanem megnézem az új műsorok közül e kettő gyöngyszemet(Gálvölgyi+Istenes).Aztán maradt a MIB II aTV 2 -n.

Quqesz 2015.09.06. 11:31:38

Nem láttam,de én sem tudtam már megnézni az utolsó 10 év G showt..jó színész,előadó művész és a heti hetesben sokszor jó poénokat dob be,de ez a show....jaj,talán a végén levő bakiparádé az megnevettet,de a többi(hol van már a Scsipovits Mári logopédus poén). Miért nem lehet egy ilyen műsort megírni jól...Hofi tényleg aratna most szegény ha élne ez a sok nézhetetlen műsor közt. Amúgy kertévé v kormány tv mind egy kutya,rég láttam már jó saját gyártású műsort.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.09.06. 11:33:04

Gálvölgyi már 10 éve is kínos volt, de a fentiek alapján ő lett az új Sas József, aki évtizedekig ugyanazt csinálja.

A standup is unalmas, évente többször nem érdemes ugyanazokat nézni, mert kevés olyan standupos humorista van, aki képes 1-2 éven belül összerakni egy új poénokra épülő műsort...

A XXI. század című műsor még mindig a 20. századi eseményekről szól?

Ez a nick még nem létezik 2015.09.06. 11:35:05

Azt az egy alapszabályt ne felejtsük, hogy egy felmérés szerint MINDEGY, hogy mi megy főműsoridőben, azt a lakosság nagyobb fele nézi. A miértet véletlenül sem akarnám boncolgatni, inkább mondjunk csak annyit, hogy mert sokaknak nincs jobb programja szombat estére és mivel sokat reklámozták a Barátok közt előtt/után, ezért elhitték, hogy tényleg jó lesz, pedig titkon sejtették,hogy nem. De most kaptak egy ilyen nosztalgiaműsort, amin néha el lehetett mosolyodni, de inkább megszokásból, vagy kínukban, semmint a humor miatt és a végén sóhajtani, hogy régen ez is jobb volt.

Izo 2015.09.06. 11:40:40

"A Fapad, a Munkaügyek vagy az HBO magyar gyártású műsorai"
Ezek is nagyon szarok. Amúgy én bármelyik kortárs amcsi standup-ost képes vagyok végignézni egyetlen nevetés nélkül. Inkább a döbbenet szokott ülni rajtam, hogy ez most mi?
De legalább Hofiban egyetértünk. Annak idején nem bírtam a csapongó stílusát, de így visszahallgatva fényévekkel jobb volt a maiaknál. Azt nem értem a mai humoristákban, hogy az önmagában teljesen röhejes valóságot akarják eladni humorként. Azon csak a híradóban lehet röhögni.

bovorac 2015.09.06. 11:42:30

Gálvölgyinek nagyon jó humora van. Ez a Heti hetesből egyértelműen lejött még a 15. évadban is. A régi show-kban mindig volt valami, amitől zseniálissá vált az egész. Egy régi Felvonulók kérték-, Rózsa Gyuri-, Zenebutik-, Vágó-, Friderikusz-, Szomszédok-paródia semmiben sem Benny Hill-koppintás. Műfajilag sem, színvonalban sem.

És most ezeket a példákat csípőből írtam. Írjon bátran bárki más hasonló vicces szereplőről úgy, hogy csípőből fel tud sorolni ennyi jó emléket. Kernről sikerül még ilyet, és kifújt. Nincs több.

A ker.tévés világ sajnos ezt a műfajt már nem kultiválja, egyszerűen nem tűri el. Gyorsabb, rövidebb szpotokat követel meg, elmegy a geg felé, az meg gáz. Tényleg gáz.

Gálvölgyi tragédiája, hogy ezt nem ismeri fel, illetve hogy nem törődik bele: ő gyerekként belenőtt egy hatalmas népszerűségbe, amit a Heti hetesben még a kertévés érában is nagyszerűen tudott kamatoztatni, s közben nem vette észre, hogy a havi show-kkal, meg a Pasikkal inkább csak lejáratja magát. Valahogy ez Kernnek intelligensebben sikerült. Nyilván intelligensebb is.

A másik tragédia, az írók részéről érte. Litkai nem vicces. A felfedezettjei szintén nem viccesek - miközben ez a bagázs letarolta ezt a vicces piacot. Munkaügyek? Zseniális színészek, végtelenül megalázó helyzetben.

Fapad? Ne már! Szóra sem érdemes.

Izo 2015.09.06. 11:42:51

@Izo: "Azon csak a híradóban lehet röhögni." Mint pl. az m1 riportja a szarvasbőgésről. Hát azt tizedjére sem bírtam ki sírva röhögés nélkül.

zuhanorepulesss 2015.09.06. 11:46:53

A cikkíró Hacsekkal jobban nyomta... :D ( ki nem hagyhattam )

Tristee 2015.09.06. 11:57:59

@rizla:
A magyar standup nemhogy nem halad a korral, de kínosan ügyel arra, hogy ne vegye észre a kor társadalmi-politikai visszásságait. Ez jellemzi már régóta Gálvölgyit is: csak aktuális kérdésekről ne essék szó!
Hofi éppen azért volt nagy és ezért töretlen a népszerűsége máig, mert nem félt kinevettetni az áltekintélyeket, legyen az bámilyen magas "méltóság" is. A stand uposok ezt azért nem teszik meg, mert egyrészt tehetségtelenek, másrészt gyávák. Gálvölgyi nem tehetségtelen (nagyon is tehetséges), viszont gyáva, ezért sokkal nagyobb kártevő, mint az egyébként nézhetetlen stand uposok.

Gerberus 2015.09.06. 11:58:41

Gálvölgyi (már) nem jelenti a magyar tévés humor csúcsát, ha jelentette valamikor is, ezért is készült csak három év után új műsor, és az is csak egy epizód erejéig! Én amúgy kedvelem Gálvölgyit, de valóban nem ártana jobban haladnia a korral, és a jelenkor történéseire jobban reflektáló szerzőkkel dolgoznia, mert így egyre inkább csak a nyugdíjasklubok maradnak meg neki törzsközönségnek!

Ferdinandus 2015.09.06. 11:59:13

Talán inkább az "annyira szar, hogy néha szinte már jó"-kategóriába lehetne besorolni. Színvonal tekintetében a műsor viszont még így is összehasonlíthatatlanul felülmúlta az utána következő förmedvényt.

Köldök_szösz 2015.09.06. 12:00:07

@bandinyúl: te meg menj a picsába, az való neked.

Netuddki. 2015.09.06. 12:03:48

Politikailag kiherélve manapság nem lehet szerintem érvényesülni. A fideszen pedig jóízűeket lehetne röhögni, ha más nem kínunkban.
Sajna a Rádiókabarét sikerült a fidesznek kiherélnie és a fábrit az élére rakni. Biztos kevés közpénzt csorgattak még neki valamiért hálából. Mert szakmailag sajna túl van reprezentálva a fábri a médiában.

Visszatérve a Gálvölgyire, ezek szerint nem nagyon követi az eseményeket, az emtévét se nézi...

nzk 2015.09.06. 12:07:07

"Ilyen, és ehhez hasonló kisebb gegek láttán valahol az agyalapi mirigyem környékére nyomódott be a szemgolyóm a sok forgatástól." :D :D :D - vizuális típus vagyok, köszönöm! :)

rozsomák 2015.09.06. 12:09:20

Nem volt ez rossz..olyan Gálvölgyis volt..

Nem tetszett neked, ez van.
Nekem meg a hiphop nem tetszik, meg az általad kultivált szarok, amik viszont tényleg szarok.

(Te kis Sajó, te fényévekre vagy lemaradva a saját szakmádban is, sose tettél le semmi maradandót, és sose fogsz. Nem gondolkoztál még pályamódosításon ? Mondjuk lehetnél tehenész vagy közmunkás.. Sokkal nagyobb jövő előtt állnál ott.)

Ez egy kritika, amit leírtál ? Az a baj, hogy Te tényleg így gondolod..
Mész sixx után, aki már annyira kiégett, hogy egykori önmaga árnyéka..

De neked még árnyékod se volt soha...kisfijam

Netuddki. 2015.09.06. 12:10:37

@Izo: Nyehehe:
"Ööö, mi vezet oda, hogy ööö ekkora ... ilyen nagy szar vasok teremnek itt a Gemencben?"

lobster thermidor 2015.09.06. 12:12:19

@kis_kiraly:

Nem, nem az volt a poén.

Viszont 5 percnél tovább nem tudtam nézni a műsort, mert meglehetősen erőltetettnek tűnt a dolog. Nem csak a poénok gyengesége miatt, hanem Gálvölgyi sajnálatosan egyre rosszabb, zavaróan gurgulázó artikulációja miatt is. Minden tekintetben eljárt felette az idő, ennek okán nem is kellene túlzottan erőltetnie ezt a dolgot.

Netuddki. 2015.09.06. 12:13:03

@bértrollbosszantó_kovi1970: index.hu/mindekozben/poszt/2014/09/11/fantasztikus_hirados_riport_a_szarvasbogesrol/

Szóval eléggé fel kell kötni a Gálvölgyinek a gatyát ha versenybe akar szállni a közpénzből sikkasztott fidesztévével...

Arthur55 2015.09.06. 12:15:22

@teszt123456789: A Sajó csak a Hacsek-el együtt értelmezhető, esetleg egy folyót hívnak így.A Sajó D. az nem egy név , mert a D. az sok mindent jelenthet

dedalon74 2015.09.06. 12:15:27

@Izo: Akkor nézd meg Peter Russel: Red White and Brown műsorát feliratosan. Tizedszeri megnézésénél is röhögni fogsz.

woofwoof 2015.09.06. 12:15:42

normális standup azért nem lesz soha magyarországon, mert olyan a közeg, hogy a problémákról és a politikáról úgy általában nem lehet beszélni, hacsak nem akarod egy életre elásni magad. arról nem is beszélve, hogy a magyarok egyszerűen képtelenek önkritikát gyakorolni és saját magukon nevetni. ha görbe tükröt tartasz az ország elé, azonnal hazaáruló leszel. ezért maradnak a semmitmondó kocsmai sztorizgatások.

béluka · http://www.ashole.hu 2015.09.06. 12:18:06

Gálvölgyi kiöregedett, már csak a nosztalgia miatt dicséri egy-két kommentelő, ahogy a Benny Hill poénokon sem lehet már nevetni (régen se sokat) vagy ma már egy némafilmes bohóckodás se mozgatna meg senkit (maximum 1-2 fanatikust)

Valószínűleg kellett egy kis pénz az öregnek aztán a nyáron összedobták ezt, biztos a Farkasházy írta a poénokat

A soderklub meg olyan vérszegény, hogy az értékelhetőek már régen otthagyták (pl Bödöcs aki tényleg színvonal, utána még botorkál egy-kettő, a maradék meg alpári nulla)

inez1012 2015.09.06. 12:20:05

@a8zoli: mint 60+ jelentem ez a gálvölgyi show nekem se jött be... a fogyatékos emberekkel poenkodni, meg trágárkodni... hát ez nem az ami nekem bejön...

Rongy Elek 2015.09.06. 12:23:33

@TrójaiVasParipa:
Szarevő szarjankók országa lettünk. Győzike, VV akárhányadik, Éjjel-nappal, ezo műsorok, hírhamisítós köztévé, szellemi alultápláltság.
Ha nincs olyan személyiség, akit érdemes lenne parodizálni, akkor azért baromi nehéz lesz művelni ezt a műfajt. A médiából ömlő kulturális hányadékon szocializálódott közönségnek, milyen színvonal lehet az, amit még képes megérteni?

Izo 2015.09.06. 12:23:52

@dedalon74: Kösz, megpróbálom. Általában az HBO-n szoktam találkozni ilyenekkel, de ott egyre inkább rezsicsökkentett műsort adnak (a szart, amit olcsón meg lehet venni), könnyen el tudom képzelni, hogy humor terén is ez a helyzet.

TGabi 2015.09.06. 12:39:01

A Gálvölgyi - show ... tök jó volt a nyolcvanas években. A felvonulóson, a Van Benne Valami, az Elmebajnokság paródián meg a társain tényleg lehetett is röhögni.

G. jó színész - de a show - i egyre pocsékabbak :S

east69 2015.09.06. 12:39:13

Számomra mindig is vicces volt. És most is tetszik.

az_igazi_trebitsch 2015.09.06. 12:42:25

Nos, való igaz, hogy Gálvölgyi kiöregedett, de vele együtt kiöregedett a klasszikus magyar humor is, és ez nem véletlen. Ahogy az ötvenes években, úgy manapság is kétszer meg kell gondolnia egy humoristának, hogy mit tűz toll(illetve ma már billentyű)hegyre. A kegyencek persze ez alól is kivételek, de ők meg nyilván nem fognak beleharapni a kenyéradó gazda kezébe.

De nem csak Gálvölgyi és a humor öregedett ki, hanem eltorzult az ízlés is. Ma már csak az olcsó poénoknak, pikáns szóvicceknek, a Fábry-féle agresszív handabandázásnak van keletje, az igényes humort művelők, értők és kedvelők tábora egyre fogy. A politikai humort pedig igazából ma már bizony csak a Sas-kabaré képviseli, amit viszont a kormánypárti hívők zsigerből elutasítanak - és nem csak az erősen közepes szinvonala miatt....

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.09.06. 12:54:09

@bértrollbosszantó_kovi1970:
"Sajna a Rádiókabarét sikerült a fidesznek kiherélnie és a fábrit az élére rakni.

Fábri első döntése az volt, hogy visszahozta Sinkó Pétert a Rádiókabaréba. Nem ismerem a teljes munkásságát, de szerkesztésével a szilveszteri rádiókabaré elég jó szokott lenni. Nélküle a tavalyi RETTENETES volt.

Amúgy Fábryt és se csípem.

kalbász 2015.09.06. 13:06:24

@Fue: Szegény, a sok köcsög megírja szarul, neki meg kötelező utána elmondani.

Tipikus gondolatkörök tőletek.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.09.06. 13:12:59

Közbe utánanéztem.
A tegnapi show írói:

- Kal Pintér Mihály (Banánhéj, Dalnokok Ligája (dalszövegírás), Bajor Show, Szellemvasút,
korábbi Gálvölgyi show-kba is írt)

- Ónodi György (Heti hetes -szerkesztő)

Anti Liberal 2015.09.06. 13:24:22

@Rövid G. atya: és leberál náci hozzászólását?

milu vagyok:) 2015.09.06. 13:25:25

@MajdnemAraya: úgyúgy, a varázsszó a célcsoport.
Nemrég a Dombinak is volt egy önálló estje, ami minőségében majdem elérte az átlagos Gálvölgyi show színvonalát, azt sem tudtam végignézni, ezt meg el se kezdtem.
Akkor írtam Dombi Facebookjára, hogy amit művelt, az teljes mértékben kimerítette a vizuális környezetszennyezés fogalmát, és a régmúlt idők Szeszélyes évszakok-Gálvölgyi show tengely minőségi szintjére hajaz, mire azt válaszolta, hogy azokat a műsorokat milliók nézték, úgyhogy ezt ő bóknak veszi. Hát ennyi. Szar kell a népnek.

cseplin 2015.09.06. 13:28:14

Mit is várhattunk egy megkeseredett,elfásult,cinikus,harmadosztályú komédiástól...?
(A színész jelzőt szándékosan kerültem)
Mikor veszik már észre ezek a majmok,hogy nőnek öltözött férfiaknál több kell ahhoz,hogy az emberek többsége nevessen és jól szórakozzon?
Jani bá, tessék szépen nyugdíjba vonulni,nem megy ez már a bácsinak...nagyon nem.

Dr Smit Pal... 2015.09.06. 13:32:14

@Ez a nick még nem létezik: Ez a nick még nem létezik: "Azt az egy alapszabályt ne felejtsük, hogy egy felmérés szerint MINDEGY, hogy mi megy főműsoridőben, azt a lakosság nagyobb fele nézi."

Egyetertek, ez a valodi oka, az ilyenek musorok nezetsegenek. Hiaba van akar 40-60 csatorna a legtobb haztartasban, a lakosag egy jelentos csoportja megszokasbol, kenyszerbetegseg szeruen tv2-t vagy rtl-t nezik, BARMIT is adnak. Abban a musorsavban BARMIT lehet adni, ugyis nezik, mert megszoktak, hogy a rendszervaltas elott, csak 1 csatorna volt, tehat azt kellett nezni.
Ha Majka belefingana Gyozike szajaba, es ebbol csinalnanak egy 3 oras somusort, azt is neznek, meg akkor is, ha azzal parhuzamosan 50 csatorna kozvetitene eloben, a MARS-ra szallast.

pirineni 2015.09.06. 13:35:03

Semmi újat nem tudok mondani, végig olvastam a kommenteket, sajnos én sem voltam elragadtatva, de Gálvölgyi Jánosnak sok szerencsét kívánok, erőt egészséget egy színvonalasabb műsorhoz. Farkasházy Tivadart tartom a hunyónak. Lefutotta velem együtt a km. köreit mindkét művész. A nívó nem a régi. Az okát nem ismerem. Köszönöm a lehetőséget.

v2peti 2015.09.06. 13:40:17

@MajdnemAraya: Csakhogy ütősebb poénok is lehettek volna, és nemcsak ősrégi műsorok paródiáji. Ahogy a kritika említi, M1-es műsorokat (pl. Híradó), ütősebb lett volna paródizálni, mint a már évek óta futó RTL-eseket.

Hülye aki elolvassa! 2015.09.06. 13:45:41

Nem tudnám megmagyarázni miért vártam ettől a műsortól bármit. De iszonyú gyenge, értékelhetetlen volt. Ennél még egy Maksa híradó is jobb.
Elúszott a lehetősége Gálvölgyinek, hogy a csúcson hagyja abba.

csak egy néző 2015.09.06. 14:02:05

@Hülye aki elolvassa!:
"Elúszott a lehetősége Gálvölgyinek, hogy a csúcson hagyja abba."
Azt hiszem így van ezzel Fábryk elvtárs is.

coub.com/view/5bu7o

Teshow 2015.09.06. 14:08:44

Nem értem a fanyalgást, a Gálvölgyi show ILYEN, ezt kell várni tőle.
Gálvölgyi sem rosszabb színész nem lett, sem a humora nem lett rosszab: egyszerűen ennyi volt az elvárás, nem több.
A nézettség bejön, más meg kit érdekel?
Abban viszont nem értek egyet a postolóval, hogy az MTVA műsorai bármilyen paródia alapját képezhették volna. Az MTVA ugyanis már rég nem tartalomkészítő, hanem kifizetőhely, láthatóan arra sem veszik a fáradságot, hogy bármi nézhetőt produkáljanak - azon pedig mit lehet parodizálni?

playoff szakáll 2015.09.06. 14:10:35

Abcdefgh Gálvölgyi abcdefgh. Stb.

Kösz a cikket. Le van írva benne normálisan, mi volt a műsorban, megtámogatva a szerző személyes véleményével. Aki akarja, kihámozza saját maga számára a lényeget. Korrekt.

Teshow 2015.09.06. 14:21:04

"... a Magyarországra már csak radioaktív sugárzástól mutálódva érkező angol humor 25 éve szennyezi közízlést ...."
Ezt azért nem ártana kifejteni!
Mi az, hogy "angol" humor?
Benny Hill? Pitkin? Folytassa sorozat? Monty Python? Ez utóbbinak melyik korszaka? Gyalog galopp? Brian? Repülő Cirkusz? Vagy a Cleese féle Wacak szálló?
Mert ugye nem ugyanaz .....

REadmin 2015.09.06. 14:32:19

A Gálvölgyi show emlékezetem szerint mindig is komoly mélypontja volt a magyar humornak, ha nevezhetjük így.

Hülye aki elolvassa! 2015.09.06. 15:24:16

@csak egy néző: de hogy jön ide Fábry? Ha egy baloldali seggnyalót kritizálunk gyorsan fikázni kell egy jobbost is?

duplasuzy 2015.09.06. 15:28:42

Akinek a Fapad jelenti a minőséget, az felejtse el, hogy kritikát írjon. Az nézze a Fapadot, az való neki. Nem tartottam kiemelkedőnek a Gálvölgyi Showt, de a a Fapadnál még sosem láttam kevésbé mocskos, gusztustalan műsort. Ha valakinek nem tetszik, akkor miért nézi végig? Azért a Gálvölgyi Show fényévekkel humorosabb volt, mint "sütőajtóval csapkodtam a fejemet, a negyedik-ötödik ilyen poénnál már elkezdtem megnézni az udvaron, hogy hova tudnám úgy felakasztani magam, hogy ne érjen le a lábam a földre".
Sajó D.! Írj egy műsortervet, kolduld össze a rávalót, beszéld rá a kedvenc csatornádat, és dobj egy mailt 1 héttel a műsorod sugárzása előtt, és végig fogom nézni. Aztán viseld el a kritikákat.

Jclp 2015.09.06. 15:37:09

A kifigurázni kiválasztott műsorok önmagukban is ,és akaratukon kívül meglehetősen parodisztikusak, ezért nincs is nagy poén sehol

[c] 2015.09.06. 15:46:23

@zsebatya: Mondjuk a régi Gálvölgyit* is lehetne, ha nem volnánk tisztában az azóta történt süllyedés mértékével.
* www.youtube.com/watch?v=1FxWVtq1wTU

Doktor House 2015.09.06. 15:55:35

@bovorac: Igen, Litkai futtatása számomra is rejtély. Előadóként és íróként is gyenge, az emberei közül némelyik egyenesen kínos.

vörösbor(de)minőségi 2015.09.06. 15:57:48

szeretném azt hinni,hogy Gálvölgyi egy kiváló iparos.szakmáját érti.
elé tettek egy izléstelen tervet-ő megcsinálta.amugy kiválóan. a végeredmény mégis borzalom volt. ebből ezt lehetett kihozni.a lehető legjobb indulattal AKARTAM megnézni.
nem tudtam.

Wikus Van De Merwe 2015.09.06. 16:02:19

Mi a faszt vártál Sajókám?
Gálvölgyi 10 évvel ezelőtt is szar volt már...

Gera 2015.09.06. 16:03:09

Én sose tudom eldönteni, hogy az ilyenek tényleg szarok vagy velem van a "baj". Mert mi van, ha ez egy csomó embernek bejön? Akkor ugye nem szar, csak nekem nem jön be. Viszont én pontosan tudom, hogy nekem nem jön be, így meg se nézem. Ha meg kéne néznem, mert ez a munkám, akkor azt írnám róla, hogy szar, de ezt tudnám előre.

Vladimir Harkonnen 2015.09.06. 16:24:09

Én akkor hagytam abba a Gálvölgyi műsorok nézését, amikor elmondta egy interjúban, hogy ezeket a műsorokat nem látta, fogalma sincs róluk, a poénokat egy team dobja össze, megírják a paródiát, és ő csak egy színész aki előadja...

csak egy néző 2015.09.06. 16:29:06

@Hülye aki elolvassa!:
"de hogy jön ide Fábry? Ha egy baloldali seggnyalót kritizálunk gyorsan fikázni kell egy jobbost is?"
Úgy bizony
1:1

GrenAbla 2015.09.06. 16:32:59

Mondjuk a Fapadnál és a Munkaügyizénél kínosabb f*st nehéz elképzelni. Na, mondjuk persze ettől nem lesz jobb a Gálvölgyi, mert nem, na de ezeket felhozni, mint pozitív példát... Vazz. :DDD

kis.herceg 2015.09.06. 17:06:28

odakapcsoltam pár percre, az volt a pojjén hogy 4 keze van a gyereknek meg 2 feje, aztán a 2 fej vitatkozott, végül a pojjénmester benyögte hogy jövõ héten egy 1 fejû nõt mutat be, na ott kapcsoltam el.

zrx_xzr 2015.09.06. 17:47:07

ki a tokom nez mar tevet 2015-ben .. max letoltott filmeket vagy blu-rayt, illetve sportesemenyeket, zenei musorokat .. nagyjabol az elso 1-2 valo vilag tajan sztem minden normalis ember leszakadt a tevezesrol :-)

lékek és ellensúlyok 2015.09.06. 18:34:21

Régen szerettem Gálvölgyit, de már nem érdekel. Furcsa, de valahogy azóta szarabb, amióta politizál. Pedig egy két paródia a politikusokról simán "működne".

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2015.09.06. 19:50:40

Az elején, sok évvel ezelőtt jó volt a műsora, aztán kínos kezdett lenni, a heti hetes lenullázta, azóta nem tud lázba hozni. Pedig a zenebutik és juhász előd paródia klasszikus.

Icepick77 2015.09.06. 19:58:39

Én személy szerint bírom a palit (mármint Gálvölgyi urat), de ami nem megy, azt nem kéne erőltetni. Sajnos ez már erőltetés. Unalmas, gyengék a poénok.

atom327i 2015.09.06. 20:08:49

Bezzeg a hetiheteses magyargyalázás jobban tetszik, ugye?

moli 2015.09.06. 20:29:44

@dedalon74: """Akkor nézd meg Peter Russel: Red White and Brown műsorát feliratosan. Tizedszeri megnézésénél is röhögni fogsz."""

azert, baszki, nem semmi a hibaaranyod egy ilyen rovid nevben.

ajanlasodra rakerestem Russell Peters-re, az emlitett eloadas fent is van youtubeon. 30 perc utan azt kell mondjam, atlag ALATTI a csavo, de nezem tovabb.

(persze, ha nem Russell Peters-rol van szo, hanem letezik egy masik, altalad emlitett "Peter Russel", akkor bocs.)

fer88i 2015.09.06. 21:08:07

a cikk írója már ott rontotta el a dolgot, hogy Gálvölgyit a heti hetesben meg pasikban bírta....
legalább az írt volna kritikát, aki ismerte is akkor mikor még jobban élte fénykorát.

pl eszembe jut most:

Rózsa Gyuri paródia, A klinika paródia, rádiókabaré: Bajorral a gyors reagálású erők, vagy Csala Zsuzsával a jelentek egy házasságból..

Nem láttam a mostanit, és igen, nem hiszem hogy nekem is teszttett volna... de akkor is olyat kritizáljon akinek ismeri is a munkáját.

így ez nagyon rossz cikk lett

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.09.06. 21:22:05

Nem láttam, de majd csak megismétlik. Ellenben a poszt (kritika? na neee!) írójának és a többi fanyalgónak csak annyit javasolnék: tessék felsminkolni', tessék előtte persze megírni, majd pediglen tessék eljátszni' - és majd utána meg elviselni a sok kóklert, akik mint aszongyák' : szar volt.

Olvastam én (itt?) már azt is, olyasmit is,hogy Beny Hill volt szar.

Érdekes, az átkapcsoló vagy épp a kikapcsoló funkciót cca. 1970 óta távirányító segítségével lehet elérni (alkalmazni, hívni) és épp Hofi mondta: nem tetszik? na és? kapcsold ki!

Szeretettel:
Maus Robi

TGabi 2015.09.06. 22:27:35

@milu vagyok:):

Ez elég fikázódós poszt részedről. Sok tök jó rész volt abban a Dombi - műsorban, ha tetszik neked, ha nem.

Ja: nem gagyi a humorérzékem - már ha Örkény, Karinthy, Kishon mond valamit.

teszt123456789 2015.09.06. 22:29:03

@Arthur55: Azt nemtom mi az a hacsek, viszont ha ügyesenokosan beírod a facebookba, hogy sajó d, akkor bizony kidob egy sajó dávid nevezető, mérsékelten előnyös megjelenésű úriembert, ő lesz a te embered.

new_boy_on_the_block 2015.09.06. 22:41:34

Nincs "buzifidesz", nincs jó műsor.. Gondolom a cikk sem magasabb színvonalú mint a Gálvölgyis műsor.

trafikuty 2015.09.07. 00:10:01

Nem értem, mi szükség volt erre. Már akkor sem volt jó, amikor a Benny Hill-szerű poénokkal próbálkozott, az akkoriban még másfél csatornás állami tévén.
Tudom, kellett a konyhapénz a téli befőzésre, de ezt nem kellett volna erőltetni!

lk2 2015.09.07. 00:31:15

A Fapad, mint vicces produktum? Oké...

Gribbin János 2015.09.07. 00:35:17

Gálvölgyit soha nem tartottam jelentős színésznek. Volt ugyan néhány jó alakítása, de alapvetően a ripacsok kategóriájába tartozik. Ki kell mondani: a tv-s humor egyáltalán nem az ő műfaja. Gyanítom, hogy egy (meglehetősen gyenge) szerkesztői klikk tartja a képernyőn és táplálja amúgy is túltengő exhibicionizmusát.

Az a pszeudo-humor, amihez a nevét és fáradt arcát örömmel adja egy olyan szellemi szintnek szól, amire az utolsó kurmányok sülyésztették ezt az országot. És ő ebben a pocsolyában nagyon jól érzi magát.

Ha ez jó neki, csinálja. Én nem nézem.

KullWahad 2015.09.07. 01:17:49

Az természetesen világos, hogy itt a Gálvölgyi Show van lekutyapicsázva, nem láttam, de úgy néz ki egyöntetű ez a vélemény. De könyörgöm, nincs az egész világon jó stand up szerintem: maga egész idea egy kalap szar.

Kirei 2015.09.07. 02:45:26

Gálvölgyi-show sikere számomra mindig azon állt, hogy tud-e olyan szar lenni, hogy az már jó... az esetek 80%-ában nem, szimplán olyan szar, h az szar, és én is úgy utólag az éjjeli ismétlésekbe belefutva csak csóválom a fejem, h tényleg ez volt a poén..?

de néha - pl pont karácsony táján nővéremmel rákapcsoltunk a Máté Kriszta-féle leggyengébb láncszem paródiára, és az volt olyan szar h szakadtunk rajta a röhögéstől.. közben hitetlenkedve néztünk egymásra h tényleg ezen nevetünk? úgy az egész beindított egy ilyen öngerjesztő folyamatot.. néhány ilyen ordas marhasága - pl a Harry Potter forgatás is - tényleg abszurd módon képes megnevettetni.

pervie but hot (törölt) 2015.09.07. 04:53:38

@Thomas Dantes: igen, a magyar médiában ugyanazok az arcok forognak körbe 20-25 éve. Ezekből nem lehet új poént csiholni.
Nem csak a szereplők azonosak, de a műsorok is. Barátok közt, valóságshowk, Fókusz jellegű bulvárgagyi.
Ott tartunk, hogy még mindig a Szomszédok Vágási Ferije a youtube poénvideók császára.

Fábry és Gálvölgyi is volt jó régen, de a környezet megváltozott, nincs alapanyag.
A posztban emlegetett Hofi is csak a rendszerváltásig volt valamilyen, utána iszonyatosan alpári és kínos lett.

"az ezredik standupos hentes/villanyszerelő/ingatlanügynök is viccesebb, ha csak ezek az emberek képesek némileg haladni a korral"

Nem, a stand-up-osok többsége vacak. Sőt, egymás poénjait nyúlják. Amikor Bödőcs elment az RTL-ről, kerítettek egy nagyon kínos faszit, aki Bödőcs szövegeit nyúlva vicceskedett (láncfűrész a vidék Jedi kardja stb.). A többi meg nézi az angolszász stand-up-osokat és lefordítja őket magyarra, lenyúl pár poént, vagy önmagát ismétli.
Van 4-5 eredeti magyar stand-upos, a többi inkább kínos. Egyesek jó jeleneteket írnak, de előadónak szarok.

Mai gyerekek már benyomnak egy angolszász stand-upos műsort youtube-on és azt nézik, nem a Gálvölgyire várnak a TV-ben.

Hiánygazdaságban, szoci médiaínségben mindenre volt vevő. Hofi, Gálvölgyi, Fábry is abból élt, amit ott látott, ami akkor történt vele. Bátornak, felszabadultnak érezte magát az ember, ha hallott egy keményebb politikai viccet.
Ma 6 másodpercre tudja lekötni egy fiatal figyelmét egy macskás GIF vagy rövid videó, aztán kattint tovább.

pervie but hot (törölt) 2015.09.07. 05:01:57

@Vladimir Harkonnen: Gálvölgyi és Fábry is büszke arra, hogy nem nézik a szappanoperákat, valóságshowkat, tehetségkutatókat, de szerintem ez nem baj. A Fábry-showban nekem azok a beszélgetések voltak régen a legvicesebbek, amikor Fábry megkérte X szappanoperaszínésznőt, hogy világosítsa már fel, hogy miről szól ez az egész, mert ő nem néz ilyesmit.

fidesz a mutyipárt 2015.09.07. 06:06:35

"így még nyolc általános sem kell ahhoz, hogy valaki felfogjon mondjuk egy Barátok közt-poént."

Ennél egy kicsit több van. Talán ezért van az, hogy ebből a csúcsműsorból másodpercekben mérhető az az idő, amit összesen láttam belőle, úgyhogy ha nem gond, nem értem a bariközt poénokat.

lacccccccc 2015.09.07. 06:53:27

Most már csak arra lennék kíváncsi, hogy egy olyan ember miért kritizál hasonló műsort, akinek egyáltalán nem fekszik ez a kategória, sőt ellenzi azt.
Én mindig is szerettem a Gálvölgyi show-t és most is az elejétől a végéig végigröhögtem. Többek közt azon is, amit te felhoztál példának. Javaslom kezdd el nézni a L'art pour l'art társulat műsorait is, és akkor jó ideig nem is kell mással foglalkoznod, mert fogsz tudni olyanokat fikázni, akik rajtad kívül már elértek valamit az életben.

Nem azt kell nézni, hogy mi lehetett volna, meg mi nem volt, hanem hogy ami volt, az jó volt, hozta azt a színvonalat, amit eddig. Ha változtatnak a felálláson, akkor meg az lett volna a bajod, hogy teljesen eltért a Gálvölgyi show régi önmagától, hülyének nézve a közönségét. Mindenből lehet uszító kritikát csinálni, de úgy látszik most ez a menő, hogy ha valaki nem kedvel egy témát, akkor igyekszik lejáratni. Ha más közegbe átvezeted ezt a módszert, az óvodai kisgyerekek játékért való harcainál kötsz ki. Na nem baj, én nem szeretem a háborús, bealvós drámás filmeket, szóval innentől fogva háborús, bealvós drámás filmeket fogok kritizálni, hogy mennyivel jobban jártam volna, ha már az elején kiszúrom a szememet, és a felgyújtom magamat a wc-n.

RobertThorn_ 2015.09.07. 07:12:40

Nem túl sokat láttam az említett műsorból (kábé 15 percet összvissz), de maradjunk annyiban, hogy a benne látott gegek/szóviccek igencsak nagy része, ha mémként (ami amúgy már alapban egy érdekes műfaj, ahogy egy max 200 byteban elférő poént/viccet valami okból 2 megás gifekben szokás manapság megosztani...) vagy amolyan 'ma ezt vettem észre' posztként - változatlan poéntartalommal - valami underground sznob menőgyerek tumbliján debütált volna előbb a Gálvölgyi Show helyett, akkor azok már rég körberohanták volna a teljes magyar netet 'megalol', ':DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD' 'készen vagyok erre a hétre' és ezekhez hasonló karaktersorozatokkal megspékelve.. :P

lóhajtású processzorventilátor nyestfokozaton 2015.09.07. 07:21:56

@bovorac: jó világlátásúnak tűnsz, ezért sem értelek 2 ponton: mi a te fogalmaid szerint a geg, mert az bennem igényes humorként él. Másik; szerintem nem zseniális Gálvölgyi, bár régebben én is néztem, elment. Mégis, hogy mondhatod zseniálisnak, amikor tényleg csak az átlagnéző által nézett és ismerhetett műsorokra, szereplőkre, jelenségekre megy rá, kifigurázva azokat? Ez hol tehetség? Biztosra megy a biztossal. Nem lehet inkább, hogy az alapul vett műsorok által érzett nosztalgia, s szereret szól belőled, mi így Gálvölgyire vetül?

lóhajtású processzorventilátor nyestfokozaton 2015.09.07. 07:28:42

@lacccccccc: nem értetted meg a cikket. A Lárt Púr Árt meg nem is tudom hogy említhető egy lapon ezzel a fajta, most tárgyalt humorral. A kritika nem antipátián alapult, azon alapult, hogy képtelen megújulni: ugyanaz a séma aktualitásokon keresztül tálalva* és ez most nem egyenlő a "hamisítatlan" stílusjegyek hozásával, ez leragadás. De hát ezt leírtad magad is! *bár ez nem igaz, mert Magdianyu kidöglése nagyon nem mai esemény, de úgy látszik az elcsépeltséget is el lehet adni túlcsépléssel mintegy menetszakadásos poént generálva belőle. Ha ez neked jó a végtelenségig, legyen jó.

Tyrion Lannister of Caster 2015.09.07. 08:33:53

@a8zoli: Célközönség a kádári rezsimben nyugdíjassá vált proligeneráció és annak közvetlen testi-szellemi örökösei. Gálvölgyi már akkor is csak szánalmas volt, amikor még Benny Hill utánzataként tetszelgett a Magyar tévében. Azóta csak egyre szarabb.

Poszt 0lok001 2015.09.07. 08:42:45

Tehát elsősorban az a bajod, hogy nem a közmédián poénkodik, másodrosrba pedig az hogy gyengék a poénok.
Szeretem az ennyire egyszerű Sajó D. féle Gyurcsanyistákat, akiknek a szar vicc is jó, ha a közmédiáról szól.

mézescsók 2015.09.07. 08:45:49

A műsorból kb. negyedórát láttam és nem tetszett. Régebben sem tartottam a szórakoztatás magasiskolájának, de ez legyen az én bajom.
Sokkal jobban irritál, hogy kedves művészeink zöme miért nem képes időben visszavonulni? Szépen, komótosan bontogatják saját piedesztáljukat, amire a pár évtizeddel ezelőtti nézők emelték őket. Elfáradt már a poénjaival együtt. Sok mindent elért az életében köszönjük Gálvölgyi úr - elvezhetné békésen nyugdíjas éveit. Nem kéne tisztességes munkával hosszú évek alatt megszerzett érdemeit elvesztegetni.

pervie but hot (törölt) 2015.09.07. 08:52:36

@lékek és ellensúlyok: "Régen szerettem Gálvölgyit, de már nem érdekel. Furcsa, de valahogy azóta szarabb, amióta politizál. Pedig egy két paródia a politikusokról simán "működne"."

Szerintem jó lenne, ha politikai paródiákat nyomna. Egy ilyen tévéjósos, barátokköztös poén egyszerbelmegy, de senki se fog ezekre emlékezni. Bezzeg ga egyszer egy Orbán figurát hozna... Nem kell gusztustalanul. De hiába nem vagyok egy oldalon Gálvölgyivel, jobban örülnék, ha politikai kabarét is nyomna a showjában. Na nem sasjózsisan. Nem csak heti hetes szinten.
Ez a kilúgozott Barátok közt, jósműsor, teleshop, kívánságkosár paródia semmi emlékezetes eredményt nem hozhat.

lófaszhajtású bukákkeszimulátor 2015.09.07. 09:11:54

@pervie but hot: miért, milyen szinten lehet még nyomatni a politikaalapú szórakoztatást?
@mézescsók: na ja. Akkor most erre felelj: te hol húznád meg a határt?

Naki vagyok kerdojel 2015.09.07. 09:12:51

@TrójaiVasParipa: Mégis, hogy menjünk a picsába, Mester? :)))

mézescsók 2015.09.07. 10:13:10

@lófaszhajtású bukákkeszimulátor: Nem gondolom, hogy pontosan - mondjuk életkorhoz kötötten - meghatározható. Éreznie kéne, hogy amit csinált, már nem időszerű, konkrét esetben nem komikus, inkább sajnálatra méltó, hogy nem képes megújulásra, nem ismeri fel, a világ megváltozott, mások az igények, bla, bla, bla.
Ha mégis valamilyen határban kéne gondolkodnom, akkor azt mondanám: kb. 70 év.

cukkmukk 2015.09.07. 10:26:50

Azért az hálára ad okot, hogy csak 1 adás erejéig hozták vissza...

furo80 2015.09.07. 13:25:15

Ebböl is néztem pár percet es nekem olyan érzésem volt, mintha az 5-10 évvel ezelötti Gálvölgyi-Show sorozatból megmaradt, eddig még le nem vetitett jeleneteket ollózták volna össze. Inkább adhattak volna egy Bud Spencer-Terence Hill filmet. Azon legalább még századjára is lehet nevetni.

CHRISporn 2015.09.07. 14:58:32

Azé'megnézem...
A Havast még mindig bírom tőle.

Zb74 2015.09.08. 10:28:30

Épp ellenkező véleményem van a műsorról. Tény, hogy a Gálvölgyi-show a nyolcvanas években élte a fénykorát, mert Gálvölgyinek akkor évi egyet-kettőt kellett csak csinálnia belőle. Amikor azt RTL klub kétheti sűrűséggel újraindította a kétezres években, akkor gyorsan ellaposodott, mert ilyen rendszerességgel nem tudta szállítani a poénokat. Ez a mostani adás viszont jó lett. A keretben kiemelt mondattal ellentétben a közmédia is kapott rendesen, a béna időjárás-jelentés miatt.
süti beállítások módosítása