Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Képzeletbeli orosz invázióról forgatott sorozatot egy norvég tévé

2015. augusztus 21. 13:33 sixx 70 komment

Oroszország (egyelőre) nem hivatalosan tiltakozik az ellen, hogy az Occupied avagy Okkupert (Elfoglalva) című norvég sorozatban az országot egy erőszakosan terjeszkedő hatalomnak állítsák be. A tízrészes, minisorozat formátumban képernyőre kerülő műsor forgatókönyvét még Jo Nesbø krimiíró írta 2008-ban, a norvég közszolgálati televízió megbízásából, és arról szól, mi történik Norvégiával akkor, amikor az olaj- és gázmezőkre szemet vető EU az oroszokkal egyszerűen elfoglaltatja az országot, és közösen teszik rá a kezüket a természeti kincsekre.

A szeptember 27-én bemutatkozó sorozatról az oslói orosz nagykövetség sajtótitkára azt nyilatkozta, hogy meglehetősen sajnálatos, hogy az orosz hadsereget inváziós erőnek mutatják be, kölönösen a II. világháború befejezésének 70. évfordulóján. “Érdekes, hogy a norvég írók pont most állítják be az orosz hadsereget egyfajta mumusnak. Pont olyan üzenete van, mintha a norvégok megfeledkeztek volna volna az őket felmentő orosz hősökről.” Amikor a regényeivel világhírre szert tevő Nesbø megírta az első epizódot, az oroszok még nem rohanták le a krími-félszigetet, de azóta sok víz lefolyt a Néván, és most Norvégia északi részének vagy a svéd Gotland-szigeteknek az elfoglalása nem is tűnik annyira a valóságtól elrugaszkodottnak - legalábbis ezzel védekezett a sorozatot a köztévétől átvevő TV2 kreatív igazgatója.

A gyártásban a TV2 mellett részt vett a Yellow Bird nevű, svéd produkciós cég, aminek az eredeti Tetovált lány-filmeket és a Wallender című krimisorozatot is köszönhetjük. A sorozatra egy rakás pénzt költöttek, az eddigi legdrágábbnak számító Mammon című sorozat büdzséjének dupláját, kb. 80 millió koronát, ami úgy tízmillió dollárnak felel meg. Ez az amerikai sorozatgyártásban aprópénz, ennyiből egy gagyi sorozat tíz részét sem lehet kihozni egyébként. Az Occupied jogait már jóelőre eladták a briteknek, ahol az olyan skandináv drámasorozatok, mint a Gyilkosság vagy a Híd miatt a nézők nagyon rákaptak az északról érkező tartalomra, de megvették a németek, a franciák, a svédek, a dánok, a finnek, az izlandiak és a Benelux-államok tévéi is. Magyar forgalmazóról nem tudunk egyelőre.

Címkék: tv sorozat norvég

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bergyilkos Bohoc 2015.08.21. 13:39:21

OFF
Dolák-Saly interjúnál hova tűntek a kommentek?

cabeza 2015.08.21. 15:12:50

Nem tudom, de ha valaki/orszag hevesen tiltakozik egy elmelet/fikcio ellen, akkor lehet van ott nemi igazsag.
En azon se csodalkoznek ha ok finansziroztak/tamogattak volna az IS letrejottet es raszabadulasat a vilagra, hogy gyengitse Europat es az USA-t, mikozben ok szepen sutogetik a terveiket keleten mint pl. Krim. Valahogy mintha a terrorista bombak es lefejezok megkerultek volna eddig az oroszokat, csak egy fenyegetozeses videot lattam az oroszok MIGjen allva. Pedig mar az is nyugatiasodott gazdasagilag + oligarcha korrupciok tomkelege amig a szem ellat.

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2015.08.21. 15:31:52

De most tényleg muszáj invázióval vádolni azt az országot, amelyik az összes szomszédja légiterében gyakoroltat vadászgépeket, katonai erővel támogatja az ukrán szakadárokat, és erőszakos uniót akar építeni? Erre bezzeg van pénz.

Karipapa01 2015.08.21. 15:49:28

A gond itt az (és ebben megértem az oroszok felháborodását), hogy egy játékfilm fikcióját igen sok néző szinte készpénznek veszi, hiszen beleéli magát a filmbe. Ezzel egyidejűleg megváltozhat a véleménye, a magatartása a filmben szereplő népcsoporttal szemben. Egy hasonló játékfilmmel még azt is elérhetik a készítőik, hogy olyan ember is utálni fogja az oroszokat, aki életében még egyetlen orosszal sem találkozott. Valahol át kellene ám gondolni ezeket a dolgokat még mielőtt erőszakba fordulna a gerjesztett indulat.

Kérdő101 2015.08.21. 16:13:27

Tiltakoznak.....a világ többi része meg az ellen tiltakozik ahogy pénzelik a szakadárokat.

Kérdő101 2015.08.21. 16:16:29

Amit az oroszok az elmult 150 évben csináltak minimum (köztük Magyarországgal is) ,amiatt kb magasrol teszek rá hogy nem tetszik nekik a film.
Ahogy évekig a a németek voltak a rosszak,az oroszoknak is el kell viselniük hogy nem mindenkit tudnak megtéveszteni a nagy nyugatellenes propagandájukkal.

Kérdő101 2015.08.21. 16:17:05

@Parmezanidész: Nem kell vádolni....elég ha csak történelemkönyvet olvasunk roluk. :-)

csabakirályfi 2015.08.21. 16:47:41

@Parmezanidész: Csak a rend kedvéért: sorold már fel, kérlek, hogy melyik szomszédai légterében gyakoroltat vadászgépeket? Vagy arra gondoltál, hogy ilyen hívatkozással a szomszédai többet reptetik a saját gépeiket, meg pl. a mieinket?

csabakirályfi 2015.08.21. 16:49:34

@Kérdő101: Aztán mit csináltak ezzel a szegény Magyarországgal? És miért?

lyken 2015.08.21. 17:25:03

@Karipapa01: El se hinnéd mennyi ember szerint nem etikus megtenni az alábbiakat, akkor sem ha ég soha életükben nem találkoztak oroszokkal:

- mások légterébe felfegyverzett MiG vadászokkal rendszeresen berepülni
- mások felségvizeit rendszeresen felfegyverzett atomtengeralattjárókkal megsérteni
- leválasztani rohanni egy szomszéd országból 200x200km-t (gyengébbek kedvéért: mintha a szlovákok holnaptól bevonulnának és a Duna mentén a Balatonig kinyilvánítanák, hogy az mostantól az övéké)
- ellátni fegyverekkel egy szomszédos ország lázadóit, hogy legyen mivel gyilkolniuk

lyken 2015.08.21. 17:29:13

"gyengébbek kedvéért: mintha a szlovákok holnaptól bevonulnának és a Duna mentén a Balatonig kinyilvánítanák, hogy az mostantól az övéké)"

Persze ezt úgy tessék elképzelni, hogy megszavaztatnák a lakosságot, majd a végén közölnék, hogy 99%-os részvétel mellett 100% az elcsatolást akarja. Biztos a Jobbik itt is nyelvlógatva rohanna elismerni az eredményt és üdvözölni a demokratikus szabad választás győzelmét.

Karipapa01 2015.08.21. 17:38:22

@lyken: Jééééé... És ezt csak az oroszok csinálják a világon senki más... Sőt az orosz Másenka néni is, aki még a szomszéd megye nevét sem tudja, nemhogy azt, hogy létezik Norvégia. Ennek ellenére Másenka nénit és a Ludmilla nevű unokáját is pontosan ugyanúgy fogják utálni, mert OROSZ. A "gyengébbek kedvéért..."

Sequoyah 2015.08.21. 18:25:13

Na az oroszok mergesek, mert nyilvanossagra kerult a haditervuk?:)

Sajna nincsennek hozzaszokva ahhoz, hogy mig otthon gond nelkul lecsuknak barkit ha nekik nem tetszot mond, kulfoldon szolasszabadsag van.

2015.08.21. 19:10:32

@Karipapa01: nem csak ők, ott van fél közel-kelet meg észak-korea, azoknak is hasonlók az ambícióik csak erőforrásuk van kevesebb

Peppone Botazzi 2015.08.21. 19:18:06

A felszabadító szovjet hősök. Pár akkor magyar nő tudna erről mesélni. Meg az 56osok is. Meg úgy egész Kelet-Európa. Meg az ukránok. A ruszki egy olyan barbár nép akik nélkül a Föld biztosan békésebb és nyugodtabb lenne.

Peppone Botazzi 2015.08.21. 19:19:19

@Karipapa01: jajj szegények. Valójában ők az áldozatok.

Karipapa01 2015.08.21. 19:28:18

@Sequoyah: Ehhez a szólásszabadságnak semmi köze. Az oroszok társadalmi problémájához sem. Meg kell érteni, hogy pl. Pjotr Poljanovszkíj mezőgazdasági munkás vagy bányász soha nem küldött senkit börtönbe, vagy gulágba azért, mert valaki "szólt"! Pedig ő is orosz. Szimplán csak becsületesen végezte a munkáját azért, hogy eltarthassa a családját, mint minden hasonszőrű a világban. És nem fogja érteni, hogy miért van megbélyegezve. Ez a bajom az általánosítással.

Karipapa01 2015.08.21. 19:30:25

@randomgenerator: Igen! Meg Amerika, meg Kína, meg India, meg Franciaország, meg Anglia, meg... Most miért pont Oroszország ne? Vagy az más elbírálás alá esik? Ha igen, miért?
@Peppone Botazzi:

Karipapa01 2015.08.21. 19:31:20

@Peppone Botazzi: Ne gúnyolódj, mert te ois megharagudnál, ha rajtad gúnyolódnának!

f123 2015.08.21. 19:31:44

Aha, szóval a világon minden rosszról az oroszok tehetnek. Ezt a sok agymosott kommentelőt... Gondolom abban az esetben, ha a sorozatban az USA lenne az agresszor és ugyanígy tiltakoznának, akkor az jogos felháborodás lenne. Mert az USA csak a közjó és a demokrácia nevében száll meg, bombáz rommá országokat és hajt végre titkos akciókat. Tudjátok azonos mércével...

Punxsutawney Mormota 2015.08.21. 20:01:44

@csabakirályfi: Be-berepkednek a balti államokba, Anglia légterét is megsértették nem olyan nagyon régen, egy orosz tengeralattjáró a svéd vizeken parádézott néhány hete stb.

Punxsutawney Mormota 2015.08.21. 20:08:22

@csabakirályfi: Nah, itt van Jobbikos-kommandó. Személyesen kapod Vonától az utasításokat, hogy nyald az oroszok seggét? Remélem meg vagy érte fizetve tisztességesen... Mit csináltak, Te szerencsétlen? Mondjuk 45 évig tartották megszállva az országot istenbarma. Tízezreket hurcoltak málenkij robotra, ahonna nagyon sokan nem tértek haza... És még Te mersz egy ilyen nickkel írogatni?

Punxsutawney Mormota 2015.08.21. 20:10:31

@Peppone Botazzi: @csabakirályfi: Nah, itt van Jobbikos-kommandó. Személyesen kapod Vonától az utasításokat, hogy nyald az oroszok seggét? Remélem meg vagy érte fizetve tisztességesen... Mit csináltak, Te szerencsétlen? Mondjuk 45 évig tartották megszállva az országot istenbarma. Tízezreket hurcoltak málenkij robotra, ahonna nagyon sokan nem tértek haza... És még Te mersz egy ilyen nickkel írogatni?

Punxsutawney Mormota 2015.08.21. 20:13:36

@Peppone Botazzi: Bocs', ez előző nem neked ment, csak a hülye blog motor... A lengyeleket ne felejtsd ki a sorból, sokat tudnának mesélni ők is...

lol7 2015.08.21. 20:24:17

"meglehetősen sajnálatos, hogy az orosz hadsereget inváziós erőnek mutatják be, kölönösen a II. világháború befejezésének 70. évfordulóján."
LOL! Talán nem az? De! 45 évnyi megszállás tanúsítja. Úgyhogy kussoljanak!

lol7 2015.08.21. 20:25:05

@f123: Amikor zsidózni kell, meg amerikázni, akkor gondolom nem ajvékolsz ennyire.

f123 2015.08.21. 20:30:23

@lol7: Mit szerettél volna mondani? Azt, hogy szerinted antiszemita vagyok? Ez neked az azonos mérce? Gratulálok a szellemi szintedhez és ahhoz, hogy a tudás téged nem korlátoz.

lol7 2015.08.21. 20:31:07

@Karipapa01:
"Ennek ellenére Másenka nénit és a Ludmilla nevű unokáját is pontosan ugyanúgy fogják utálni, mert OROSZ."
És? Azokat érdekelte hogy a fia, unokája minket 45 évig tartott megszállva? 56-ra gondolok és mindjárt megsajnálom őket...

lol7 2015.08.21. 20:32:24

@f123: Ja, tehát szerinted zsidózni lehet, de a ruszki tartótisztjeidet utálni azt nem. Akkor inkább a te szellemi szintedhez gratulálok...

f123 2015.08.21. 20:35:36

@lol7: Meg tudnád mondani miért hazudozol? Talán te vagy antiszemita? Menj a neonáci haverjaiddal tüntetni és felvonulgatni!

lol7 2015.08.21. 20:37:22

@f123: Tehát elismered hogy náci vagy és zaudsz. Rendben.

lol7 2015.08.21. 20:38:04

zaudsz >> hazudsz

Alick 2015.08.21. 20:47:58

@Kérdő101: "Amit az oroszok az elmult 150 évben csináltak minimum (köztük Magyarországgal is)"

Csak a tárgyilagosság kedvéért... mi is történt 1848-ban? A nagyeszű Kossuth kimondta a trónfosztást, amire a Szent Szövetség (ez akkor az uralkodók között olyasmi volt, mint most a NATO) alapján az osztrákok felkérték a cárt, hogy segítsen nekik... a fegyverletétel után Paskijevics elmondta a fogoly magyar tábornokoknak, hogy neki a magyar nem ellensége, csak parancsot teljesített és javasolta nekik, hogy szökjenek meg az osztrák bosszú elől, ezt lehetővé fogja tenni. A tábornokok inkább vállalták a felelőségrevonással való szembenézést (Kossuth persze már korábban olajra lépett)... ha mindezért utáljuk az oroszokat, miért is nem köpjük le az osztrákokat..?

Alig száz évvel később pedig mi kezdtük, nem a ruszkik...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.08.21. 21:03:05

Félig off:
The Man in the High Castle első évada nézős lesz. De az nem gáz ugye, ha nem vagyok nácibarát vagy kamikázekatona?

...

Valamikor csak értetlenül bámulom a monitort, hogy milyen viták születnek itt a c:c-n...

f123 2015.08.21. 21:13:17

@lol7: Még mindig te hazudsz zsebnáci.

whitenyihaha (törölt) 2015.08.21. 21:58:16

Gyurcsány kottájából játszanak ezek a norvégok..

d2jangyu 2015.08.21. 22:09:14

@f123: nem, baszod, az oroszok az amerikaiakkal egyutt tehetnek minden rosszrol... Ha ok nem tartanak fent a ketpolusu vilagot, picit masabb vilagban elnenk.

@csabakiralyfi: ne porladjal a musziklarol, Feheroroszorszagban multkor szepen lelottek egy muszka dront, a masik meg, hogy durvan repkednek Gruziaban is a Mijeikkel... Ne feltsed oket amugy, megvedik magukat szepen :)

Dili · http://diliblog.blog.hu/ 2015.08.21. 22:33:06

Pár éve még azt olvastam valahol, hogy az oroszok azért jók ellenségnek, mert nem érdekli őket az ilyesmi, ha játékokban, filmekben ők a rosszfiúk. Úgy tűnik változnak az idők.

Amúgy attól függetlenül, hogy tényleg kissé túlzás egy kitalált történeten besértődni, azért megnézném, hogy mekkora hiszti lenne abból, ha levetítenék a TV-ben a Jud Süss-t (1940-es náci film, amiben a zsidók a rosszfiúk). Ha az ellen jogos lenne háborogni, akkor szerintem ez ellen is.

d2jangyu 2015.08.21. 22:44:40

@f123: nem lehet naci, aki a szlavokat vedi.

lyken 2015.08.21. 23:09:37

@Karipapa01: Mondj még egy olyan országot amire a fenti négy állítás igaz.

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.21. 23:20:05

Norvégia a Magyarországnak uniós szerződés alapján kötelezően járó pénzből egy puccsbirodalmat építget. A összes kormánybuktatásra alkalmasnak gondolt szervezet rajta van a Norvég Civil alap kifizetési listáján. a TASZ-tól kezdve a ellenzéki cigány szervezetekig (jó pénzért miért ne mondjunk bármit)

Ezek után azoroszokkal való riogatáson már hadd röhögjek egy jó nagyot. Elhiszem hogy ők is beavatkoznak a magyar belpolitikába itt-ott, de ez nagyon messze még van attól, amit a norvégok csinálnak

Dobják rájuk az atomot, aztán majd mehetnek az álcivilek máshová koldulni

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.21. 23:34:56

" az olaj- és gázmezőkre szemet vető EU az oroszokkal egyszerűen elfoglaltatja az országot, és közösen teszik rá a kezüket a természeti kincsekre"

Jajnemár, ez most komoly?

pervie but hot (törölt) 2015.08.22. 01:16:58

@Karipapa01: baromartz! Nézz meg egy orosz sorozatot, filmet. Abban találsz iszlamofóbiát rendesen meg nyugatgyűlöletet, könnyes nosztalgiát a szovjet és ugyanakkor a cári múlt iránt is.
Az a helyzet, hogy nagyapám egy norvég sorozatot se látott életében, oroszokkal viszont sajnos találkozott. Nem gyűlölte őket, mert keresztény ember volt, de amit átélt, az alapján joggal alalult ki erősen kritikus véleménye róluk.

pervie but hot (törölt) 2015.08.22. 01:32:55

@nem akármilyen anyagból gyúrt állat: nem, ez nem komoly, ez egy sorozat fiktív sztorija...
ezért is nevetséges a ruszkik fröcsögése
az orosz propaganda következetesen démonizálja a nyugatot, de mivel a nyugat szerint kritizálni mindent lehet, ezért nem háborognak

évtizedekig a németek meg az amerikaiak voltak az ügyeletes rosszfiúk a keleti blokkban, riasztgattak a Coca-Cola mámorban fetrengő fasiszta nyugattal

most picit sokoldalúbb a gonosz ábrázolása a médiában

Az külön vicces, hogy az EU-t is hódítónak ábrázolja a sorozat (végülis miért ne?), de az EU szarik erre, sőt EU-s tagállamok TV-i meg is vették a sorozatot.

pervie but hot (törölt) 2015.08.22. 01:37:13

@Alick: a szent szövetség nem demokratikus államok katonai szövetsége volt, hanem a neoabszolutista nagyhatalmak klikkje, ami brutálisan elfojtott minden forradalmi, demokratikus, nemzeti kezdeményezést

pervie but hot (törölt) 2015.08.22. 01:43:56

@Karipapa01: @f123: @csabakirályfi: oroszbérencek! Védjétek meg az EU-t is gyorsan, mert a sorozatban az EU is negatív fényben van feltüntetve. Így lenne korrekt, hogy az oroszok mellett az EU-t is véditek. Persze valójában egyiket se kell védeni, az egész egy fiktív történet.

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.22. 07:51:18

@pervie but hot:
" a ruszkik fröcsögése"

Amiről beszélsz, az konkrétan egy "oslói orosz nagykövetség sajtótitkára azt nyilatkozta, hogy meglehetősen sajnálatos,, hogy ... " mondat. Nyilván ezt is kérdésre válaszolva nyilatkozta, tehát egy kiprovokált reakció

Ismerve a dolgok természetét a fosmédia csinálja a reklámot a folyékony kaki színvonalú műsorához. Ez persze már elég is a focidrukkereknek ahhoz, hogy beinduljon a fújolás vagy a hajrá

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.22. 07:55:14

@pervie but hot:
"az orosz propaganda következetesen démonizálja a nyugatot, "

Ez így konkrétan hülyeség, a nyugati világ nem démonizált, fordítva viszont sokkal inkább igaz

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.22. 08:04:09

@pervie but hot:
"az EU-t is hódítónak ábrázolja a sorozat "

Az EU egy irányíthatatlan, most éppen több ponton is bedőlni készülő, saját érdekeit tesze-toszán képviselő konglomerátum. Még a norvég illegális bálnazsír-bizniszre sem jelent veszélyt, nem hogy az olajra nézvést

juhaszvik 2015.08.22. 09:14:33

Az senkit nem zavar, hogy a fikció már onnantól kezdve ordas nagy baromság, hogy a valóságban Norvégia tagja a NATO-nak?

Egyébként a lényeget @pervie but hot: mondta ki: a történet nem csak az oroszokat sározza (már ha egy kitalált történet tehet ilyet), hanem az EU-t is (ez az, amiben nincsenek benne a norvégok, és ettől akkora nagy baromság, amit @nem akármilyen anyagból gyúrt állat: mond, miszerint a norvégoknak bármi köze is lenne az EU-s pénzekhez). Mert ugye az senkit nem zavar, hogy tömkelegével készülnek filmek nyugaton, Hollywoodban, amelyek nem éppen fényesen mutatják be az amerikai katonákat, az USA külföldi ténykedéseit, egyszerűen azért, mert fejlettebbek, tudják mi a szólás szabadság. Ugyanez a helyzet Norvégiában is, ahol csináltak egy a történet alapján egyébként elég gagyinak ható fiktív sorozatot, amit én nagyjából az Asylum filmekkel tennék egy polcra (vagy a sok ócska német katasztrófafilmmel). Ellenben nincs árulkodóbb, annál ha valaki tiltakozik, ugye mondják is, hogy nem zörög a haraszt...

pervie but hot (törölt) 2015.08.22. 12:00:37

@nem akármilyen anyagból gyúrt állat: a nyugatot következetesen úgy állítják be, mint AIDS-es, drogos, homokos fasiszták és cionisták karmai közt vergődő emberek tömegét. Az is jellemző, hogy következetesen zsidózzák a nyugati vezetőket, de közven antiszemitizmus, fasizmus rémével is riogatnak. Mellesleg az oroszok pénzelik az összes nyugati neonácit :) van ott kavarodás a fejekben

pervie but hot (törölt) 2015.08.22. 12:07:18

@nem akármilyen anyagból gyúrt állat: pont ezért kellene helyén jezelni ezt a sorozatot, nem fröcsögni.
Az EU semmi veszélyt se jelent Norvégia olajára, az oroszok berepülnek nukleáris csapásmérő gépeikkel, atomtengeralattjáróikkal beosonnak svéd, német, dán, norvég vizekre, ez megalapozottá is teszi a norvég félelmeket, de hogy ebben ezt az orosz agressziót az EU-val kombinálták, az elveszi az egész élét. A ruszkik nincsenek hozzászokva a kritikához, gondolom majd polóniummal megpróbálják az író földi pályafutását lerövidíteni. Így szokták.

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.22. 12:35:56

@juhaszvik:
Norvégiának az EU-val társulási szerződése van, ami kötelezi egyebek mellett arra,, hogy a szegényebb EU tagállamok felé meghatározott összegű támogatást fizet, cserében a szabadkereskedelem révén szerzett előnyökért

csabakirályfi 2015.08.22. 12:42:33

@Punxsutawney Mormota: Nem, nem repkednek be. De linkelhetsz, ha tudsz. Mindenfele nemzetközi légtérben voltak. És nem volt orosz tengeralattjáró a svéd vizeken, kivéve azt az egyet. De linkelhetsz, ha többet tudsz. Szar liberális PC propaganda az van, bizonyíték meg a szokásos: úgy gondolom és az elég.

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.22. 12:43:52

@pervie but hot:
Szerintem le vagy ragadva valahol évtizedekkel ezelőtt

Az orosz társadalom valóban konzervatívabb mint az EU nagy része, de a különbségek az EU-n belül is elég nagyok.. Mondjuk a drogosokat meg a buzikat a legtöbb EU-lakos sem szereti, csak rájuk tukmálja a média és a politikacsinálók

Meg az is hülyeség amit a zsidókkal kapcsolatban írsz, Putyinnak nem kevés zsidó oligarchája van

csabakirályfi 2015.08.22. 12:44:47

@Parmezanidész: Képzeld, meg szabadott néznem: "Az orosz cáfolatot követően kibocsátott új holland változat szerint az orosz gép csupán e légtér "közelében" repült." Mindenütt ez történt.
Egyeb?

csabakirályfi 2015.08.22. 12:46:33

@Punxsutawney Mormota: És istenbarma, miért tartották megszállva az országot? Németországot most is megszállva tartják valakik, nem?

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.22. 12:50:02

@pervie but hot:
"az oroszok berepülnek nukleáris csapásmérő gépeikkel, atomtengeralattjáróikkal beosonnak svéd, német, dán, norvég vizekre, "

Az agyadba repült be valami amerikai drón, azért írsz ekkora hülyeségeket. Az amerikaiak rendszeresen végeznek berepüléseket más országok, például Kína légterébe, nemrég már oda is szóltak nekik hogy most már talán abba kellene hagyni. A dróntámadások meg egész iparággá váltak a hadigépezeten belül

Az oroszok nemzetközi légtérben és vizeken mozognak, és ha vetsz egyetlen pillantást a térképre, látni fogod, hogy nem is tudják elhagyni a balti-tengeri vagy a fekete-tengeri támaszpontjaikat anélkül, hogy ne más államok közelében repülnének vagy hajóznának

Egyedül te fröcsögsz itt agyatlan háborús propagandát

csabakirályfi 2015.08.22. 12:53:56

@pervie but hot: Neked is: linkeld a berepüléseket, meg a tengeralattjárókat, baromira kíváncsi vagyok. Arról hallottál, hogy Amerika fokozza a drónokkal mért csapásokat? Itt nincs gondod a berepülésekkel? Nekik jogosítványuk van? (Igen.)

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.22. 13:01:26

@Punxsutawney Mormota:
Ezek a történelmi kontextusból kiragadott lózungok csak a hozzád hasonló falfirka-gyártóknak valók

Ilyen alapon meg az USA-ban verik a négereket, miután kiirtották az indiánok nagy részét. Magyarországon meg üldözik a cigányokat, szegények azt se tudják hol kérjenek már menedéket

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.22. 13:02:51

@nem akármilyen anyagból gyúrt állat:
Breaking news: most már nem csak verik, hanem lövik is a négereket

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.22. 13:06:56

@pervie but hot:
"A ruszkik nincsenek hozzászokva a kritikához, gondolom majd polóniummal megpróbálják az író földi pályafutását lerövidíteni. Így szokták."

Azért Julian Assange helyében se szívesen lennék. És nyilván nem az oroszok üldözik őt polóniummal

Punxsutawney Mormota 2015.08.22. 20:37:54

@nem akármilyen anyagból gyúrt állat: Történelmi kontextusból kiragadott lózungok...
Tudod, mit jelent, hogy lózung? Ha tudnád, nem használnád ebben a kontextusában, Bátyókám!

Az, hogy több tízezer elhurcolt MAGYAR ember kálváriáját Te csak "lózungnak" minősíted, az önmagában kimeríti a "bárhol arcon köpnélek" törvényi tényállását.

Tényleg, kíváncsi vagyok, hogy mennyiért vesznek meg egy ilyen szerencsétlent, mint Te? Napi 3,000-5,000 ezerért? Vagy csak kifizetik a villanyszámládat?

Punxsutawney Mormota 2015.08.22. 20:41:22

@nem akármilyen anyagból gyúrt állat: Te tényleg egy nagy darab szarból gyúrt állat vagy. Nem, Assange-t tényleg nem az oroszok üldözik. Ők Litvinyenkót tették el láb alól polóniummal. De ez is nyílvánvalóan egy nemzetközi cionista összeesküvés része, amely valójában azt hivatott leplezni, hogy a KGB ügynök Csodabéla bevásárálta magát a Jobbikba, és Vona a bal heréjét szopogatta néhány millió forintért meg egy kiberhelt Opel Vectráért.

Punxsutawney Mormota 2015.08.22. 20:42:42

@csabakirályfi: Van, terror elleni harc. A jemeni vagy éppen a szaúdi vezetés felkérésére keresik táltoskirályfi.

Dili · http://diliblog.blog.hu/ 2015.08.22. 23:15:42

@Punxsutawney Mormota: Azért szerintem annyit érdemes hozzátenni a dologhoz, hogy ne keverjük Oroszországot és a Szovjetuniót, mert a kettő nem ugyanaz. Ugyanúgy ahogy a mai Németország és a Harmadik Birodalom közé sem teszünk egyenlőségjelet.

A kommunizmust, meg a Szovjetuniót mindenki utálja, akinek van egy kis esze. Oroszország viszont egy lecsúszott világhatalom, aki megpróbál ismét visszakapaszkodni régi helyére. Igen, csinál gané dolgokat, de a világhatalmak már csak ilyenek. USA, ruszkik, kínaiak, Irán, stb. mindenki csinálja a maga disznóságait, csak az egyiket jobban leplezik, mint a másikat... meg persze máshogy kommunikálják a dolgaikat.

Litvinyenkóról meg gondolom hallott a srác, csak azt akarta érzékeltetni, hogy az USÁ-nak is meg vannak a maga Litvinyenkói.

nem akármilyen anyagból gyúrt állat 2015.08.22. 23:49:11

@Dili:
Mormotával kár vitatkozni, reménytelenül mélyre ásta magát a talajban

Akinek sikerül tllépni a gyermekmesék dramaturgiáján, az nyilván észreveszi, hogy a világ nem a jó és a gonosz harcáról szól. Egy rágcsáló életvitelű növényevő fejében persze könnyen ver gyökeret a jelszó (lózung), hogy terrorizmus elleni harc, de hát ez is csak egy gyermekmese

Ám ha így van, akkor terrorizmus elleni harc volt a hadüzenet Szerbiának, amelynek nyomán az Antant a terroristák oldalára állt, ebből lett az első világháború. Közben terrorakciókra képezték ki az arabokat, aztán romantius legendát kerítettek a kiképzőtiszt (Arábiai Lawrence) személye köré, így jobban eladható volt a rombolás. A legsikeresebb terroristákat pedig megjutalmazták, mostanáig a családjuk uralkodik Szaúd-Arábiában az angolszász világ kegyeltjeként és kebelbarátjaként

Szóval hosszú ez a történet, akinek van füle hozzá az ércse

lol7 2015.08.25. 19:35:07

@f123: Kisebbségi komplexusod vanm, te halmozottan hátrányos helyzetű segílyes?

lol7 2015.08.25. 19:35:56

@f123: Megjöttél a ratyifelvonulásról?
süti beállítások módosítása