Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Erős szereposztással készül az RTL saját gyártású sorozata

2015. augusztus 17. 14:17 sixx 64 komment

untitled_16_3.png

Az RTL ősszel mutatja be a holland licensz alapján forgatott, eredetileg Divorce címre hallgató drámasorozatát, ami pont olyan heti sorozat lesz, mint a Zöld íjász vagy a True Detective. A magyar címmel Igazából válás című sorozat három elvált férfiról szól majd, akik összeköltöznek, hátha úgy könnyebb lesz elviselni a traumát. A sorozat alkotói között ott vannak az Üvegtigris és a Nejem, nőm, csajom című filmek producerei, Pataki Ági és Kovács Gábor is, és az már eddig is tudott volt, hogy Stohl András kapta az egyik főszerepet.

A Revizor internetes lapnak adott interjújában viszont Kulka János elárulta, hogy ő maga is szerepel a sorozatban, Stohl karakterének apósát alakítja majd. Stohl mellett a másik két főszereplő Scherer Péter (legutóbb az Argo 2-ben láthattuk) és Lengyel Tamás (Kossuthkifli) lesz. A többi szereplőről egyelőre nem tudni semmit. Az RTL szeptember 3-án mutatja majd be őszi műsorrendjét, addig nemigen fogják elárulni, kik szerepelnek még a sorozatban. (A találat a Műsorvízió blog érdeme.) 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Patrick Bateman 2015.08.17. 14:59:18

Mindaddig, ameddig ünnepelt kőszínházas színészeink képtelenek egyetlen mondatnyi szöveget természetes hangsúlyzással előadni a kamera előtt, addig próbálkozni is kár.

teszt123456789 2015.08.17. 15:18:51

@Patrick Bateman: Egyetértek!

Stohl amúgy itt el van maszkírozva, vagy tényleg így néz ki szerencsétlen?

ancsika 2015.08.17. 15:25:35

vajon tart még bucika előadásokat a felnövekvő generációnak?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2015.08.17. 15:26:42

@Patrick Bateman: tökéletesen egyetértek a kollégával, sajnos az ún. nagy színészeink egyetlen pillanatig sem képesek úgy beszélni, mintha igazi emberek volnának. Ez csak azért idegesítő, mert egy sima amerikai pitében a hülyegyerekek ellenben tudnak. Persze nem tudom, mit várunk olyan országban, ahol Latinovits "megfagyott a szám motororzás közben" Zoltán a színészóriás, ugye...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2015.08.17. 15:28:09

amúgy Bucinak még hány ember drogos állapotban megölése fér bele, hogy a szakma végleg elhatárolódjon tőle?

2015.08.17. 15:30:29

@Patrick Bateman: ez azért van, mert Magyarországon nincs filmszínész képzés, ergo filmszínész sincs, merthogy a két szakma közel nem ugyanaz. Ettől (is) döglődnek a magyar filmek, mert hiába szerepel egy rakat jónevű színész bennük, ha egyszer filmszínészként totál amatőrök.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2015.08.17. 15:34:58

@shitgun: ez elvileg válasz lenne, csak nem magyarázza meg azt, hogy egy szar, Zs-listás amerikai filmbe meg simán találnak olyan, nemhogy színházat, de semmilyen tanfolyamot nem látott 16 éveseket, akik képesek úgy elmondani egy mondatot, mint egy 16 éves ember a valóságban.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.08.17. 15:43:55

@vészmadár (pica pica): kit ölt meg egészen pontosan, te szerencsétlen?

2015.08.17. 15:44:44

@vészmadár (pica pica): (Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!(Y)!

tökéletes megfogalmazás

Mariann19 2015.08.17. 16:00:15

Meglehetősen kritikus szemmel nézem a magyar színészek film- és színházi teljesitményeit.
A magyar szinészek a legjobbak nemzetközi összehasonlításban is.
A kortárs filmek szüzséjével kapcsolatban lehet kritika, de a rendezés, az operatőri munka, zene, és a színészek közreműködése profi.

2015.08.17. 16:00:22

@sixx: ja igazad van te majom, végül is nyomorékká tenni egy szerencsétlent az oké

sixx · http://comment.blog.hu 2015.08.17. 16:09:12

@Torghelle AIR Sándor: menj már a faszomba, Sándor, nem lett nyomorék, és nem, nem ugyanaz. az egyik emberölés, a másik nem. ha téged hülyére vernek, vagy ha megölnek az nem ugyanaz. se neked, se másnak. ÉRTED MÁR?

2015.08.17. 16:17:41

@sixx: ne legyél már ilyen gyökér Attila

nyilván arra utalt a kedves kommentelő, hogy nevetséges, hogy egy olyan embert mint ez a szarházi stohl, aki rommá kokózva és hullakotta részegen olyan balesetet okoz, amibe kis híjján megölt egy embert, ráadásul úgy, hogy már nem az első eset, tehát hogy egy ilyen embert nem vet ki a szakma. attól függetlenül, hogy viszonylag tehetséges színész (bár igen, kb egy 15 eves amerikai hülyegyerek is élethűbb a vásznon), és jó szinkronszínész attól még egy okádék szar alak, akinek jelenleg épp sztojka rómeó júliájának kéne épp lennie a Csillagban

felháborító hogy ilyen szarháziak képernyőn lehetnek ilyen esetek után, és hogy nem veti ki magából a szakma

ÉRTED MÁR?

gaston 2015.08.17. 16:24:23

@sixx: igazad van, te szerencsétlen, nem ölt meg senkit, akkor csak tegye veled is azt, amit másokkal....

sixx · http://comment.blog.hu 2015.08.17. 16:30:06

@gaston: szállj már le a magas lóról, baszki.
@Torghelle AIR Sándor: mi a fasz köze van a magánéletének a munkásságához? megcsinálta? meg. elítélték? el. leülte? le. akkor meg? az a te döntésed, hogy nem nézed meg a sorozatot/színdarabot, amiben szerepel, de mi a faszom ez a nálunk oly jellemző erkölcsi piedesztál, amire a színészeket és zenészeket felállítjuk? elárulok egy titkot: ha minden olyan színészt kivennénk a szakmából, aki ivott, drogozott és úgy vezetett, nem sokan maradnának benne. a kőről meg annak vetéséről, illetve a szálkáról és a gerendáról, avagy bagoly nagy fejáről meg nem is beszéltünk még.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2015.08.17. 16:33:21

Az elmúlt években azért készült már egy-két nagyon is értékelhető magyar sorozat, amit nyilván minden hozzáértő hozzászóló végignézett, és úgy tud előre fikázni.

Stohl András: A sorozatban színészként láthatjuk, és az alakításának semmi köze ahhoz, hogy ő milyen ember a hétköznapokban.

Ilyen alapon pl. Kiefer Sutherland-et is szidhatnánk, mert börtönben is ült, de hozhatnék még más példát is.

Patrick Bateman 2015.08.17. 16:39:50

@shitgun: @vészmadár (pica pica): Alighanem az lehet a magyarázat, hogy a színházi színészképzés éppenhogy kiverni igyekszik a természetesség minden nyomát az előadóból, hiszen akkor hatásos valaki a világotjelentőn, ha a vállrándítása a huszadik sorban is kiveri a szunyókáló kritikus bal szemét, egy bejövetelével kamionnyi aurát tol maga előtt és egyszótagos mondatokat is olyan hangerővel mondja el, hogy felmosóronggyal kell itatgatni a nyálat a zenekari árokban. Mindez viszont különösen zavaró a zömmel premier plánokra építkező sorozatsnittekben.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.08.17. 16:44:14

@Patrick Bateman:

" Mindaddig, ameddig ünnepelt kőszínházas színészeink képtelenek egyetlen mondatnyi szöveget természetes hangsúlyzással előadni a kamera előtt, addig próbálkozni is kár. "

+1 :taps
Tényleg így van, egy amerikai filmben a legutolsó statiszta is sokkal hihetőbb a jelenetében, mint ezek a"Híres" színészek.
Stohl buci Európa expresszét nem lehet elfelejteni, és Nagy Ervin Kaméleonját sem :))))))))))))
Ellenben Nagy Zsolt kenterbe veri ezeket.

2015.08.17. 16:49:23

@sixx: b+

ivott, drogozott, megcsinálta

persze annyi töke nem volt annak a szarf*szúnak, hogy fel is vállalja, odahívta a nőjét és elhúzott, na már ez k undorító. majd könnyített módban ücsörgött valami gyakorlatilag luxusszállóban 5 hónapot. gratulálok (bár ez ugye nem rajta múlt)
ja és ezek után meg drogprevencióról tart előadásokat, mikor rendszeresen látni a budapesti éjszakában ahogy rommácuccolva, beszédképtelenül támolyog.
nemes egyszerűséggel az ilyen az egy szar. nem is tudom elképzelni hogy reggel hogy tud a tükörbe belenézni (bár általában nyilván még reggel is olyan szarkészen van, hogy nem is látná magát..)

megint más, hogy valaki részegen vezet, óvatosan, kisutcákban, lehetőleg mindenfajta balesetet elkerülni, és más ahogy ez az aberrált állat száguldozott

másrészről meg ki a picsát érdekli hogy színészként csinálta ezt, vagy egy átlagemberként

ha ismernék olyat aki bekókózva, beb*szva ilyet csinált volna, szemen köpném és a k életbe többet nem állnék vele szóba, mert aki ilyet csinál az egy szar ember, egy okádék

semmit nem számít hogy színész e, vagy a nép egyszerű fia

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2015.08.17. 16:49:44

"Tényleg így van, egy amerikai filmben a legutolsó statiszta is sokkal hihetőbb a jelenetében, mint ezek a"Híres" színészek."

Ott a fű is zöldebb, az ég is kékebb...

Ugyan már! Napestig sorolhatnám az ellenpéldákat. ott is vannak vacak filmek/sorozatok és rossz színészek. Egy nagy különbség van. ott film/sorozat készül, így mi válogathatunk közülük, míg itthon csak a töredéke, amelyből csak néhány jó akad.

2015.08.17. 16:51:03

@gaston: és igen, így van, én is szeretnék öregkoromra tolószékbe kerülni, mert stohl őnagysága andrás úgy döntött, hogy sajnálja a pénzt a taxira, ha már rommácsapta magát

sixx · http://comment.blog.hu 2015.08.17. 17:02:00

@Torghelle AIR Sándor: látod, ezért nem hiteles a felhorgadásod: " megint más, hogy valaki részegen vezet, óvatosan, kisutcákban, lehetőleg mindenfajta balesetet elkerülni, és más ahogy ez az aberrált állat száguldozott"

ez ugyanis nettó faszság. de hagyjuk, sándor, tényleg.

2015.08.17. 17:06:35

@sixx: hát tényleg hagyjuk fater

nem gondoltam hogy van olyan idióta Magyarországon, aki stohl andrást bármilyen szinten is védeni képes..

egyébként ja, ebben igazad van, az nettó faszság volt amit írtam, megkövetem magam

sixx · http://comment.blog.hu 2015.08.17. 17:11:31

@Torghelle AIR Sándor: de baszki, mint színészt, elismerem. tévés műsorvezetőnek is jó volt egy ideig. magánemberként meg leszarom. mi közöm hozzá? pont annyi, mint hozzád. semmi. nada. nyista. lófaszt jelentesz te is, meg stohl is. érted.

duerer 2015.08.17. 17:23:54

...dehát... dehát.... ha egy színész nem "természetes" a filmben, az nem a direktor úr hibája?
Csak annyit kell mondania, hogy "Ennyi! ...drága Istvánom, vedd lécci lazábbra a figurát, és jók leszünk!... ééés Tessék!"

Színészvezetés, hoppá!

(PS: Billy Wildernek is le kellett ugatnia Walter Matthau fejét, hogy "pasztellesebben játsszon", és az eredmény: ....vegytiszta filmtörténelem)

Patrick Bateman 2015.08.17. 17:24:18

@desmondwallace: Nem ez a gond. Ők is tudják, hogy szar. Látja a színész, látja a rendező, a dramaturg, a vágó, a megrendelő. Mégis asszisztálnak a fospisztolyos kerítésfestéshez már évek óta, mert így működik a szakma. A seggszagú belterjességtől kellene végre megszabadulni, attól hogy az egész szakma kb. 1000 ember, akik szinkronban nyálazzák egymás fitymáját.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2015.08.17. 17:48:44

@Patrick Bateman: Nem értek egyet. Voltak jól sikerült filmek és sorozatok is az elmúlt években. Te melyiket láttad az elmúlt pár év terméséből?

Patrick Bateman 2015.08.17. 18:00:00

@desmondwallace: Megpróbáltam megnézni a Tűzvonalbant, mert dícsérték, belenéztem a Terápiába, mert az eredetije zseniális, volt egy próbálkozásom a Társas játékokkal, még a Hacktionnak is adtam negyven percnyi esélyt, de nem láttam semmi biztatót. Modoros, merev játék, döglött szövegkönyv, élettelen, diákszínjátszókörös dialógusok. Filmek dettó. Overnight, Isztambul, Az ajtó, Felhő a Gangesz fölött, Utóélet... egyszerűen képtelenség egy percre is elhinni, hogy ezek igazi emberek, igazi érzelmekkel mondják a saját igazi szavaikat,

duerer 2015.08.17. 18:01:47

@Patrick Bateman: én azt gondolom, hogy generációs problémák vannak.
Fiatal, kertévés tapasztalatú rendező kap egy lehetőséget, hogy rendezzen nagyjátékfilmet.
Producer megszerez pár fajsúlyos színésztitánt, hogy legyen publicitása a filmnek.
Kertévés rendező berezzen a doyen-ektől, nem mer beszólni nekik, nincs színészvezetés, és a titánok elripacskodják a produkciót.

Profi produkciónál ilyen nincs, mert mindenki tudja a dolgát: lásd pl. HBO: Terápia.

Érdekes: Laurence Olivier-t, aki színpadon A Színész volt, is csak azok tudták rendezni rendesen a moziban, akiknek nehézfémből voltak a heréi, és nem féltek használni a bikacsököt (Schlesinger, Mankiewitz, Kubrick, Hitchcock, stb)

Patrick Bateman 2015.08.17. 18:13:18

@duerer: Node a Terápia magyar mutációja is negyvenszer gyengébb, mint akár az izraeli, akár az amerikai. Ennyit tudnak ezek és kész. Ha nagyon megszorongatja őket egy acéltökő rendező, akkor ugranak meg egy gyenge elfogadható alát.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.08.17. 18:19:12

@Patrick Bateman:

Emlékszem Koltai azért nem adott díjat Ternyák Zolinak, mert a hányós-fosós-drogost olyan hitelesen hozta, hogy azt hitte valami civil drogfüggő.
Ez az ő szegénységi bizonyítványa volt, hogy nem ismerte Ternyákot, de a zsűri többi tagja is egy f*sz hogy nem jelezték ezt Koltainak.
Ha már Ternyák ,a Turné rohadt jó film volt, Ternyák, Eperjes, Börcsök.....
És szerintem a Terápia is jó volt, a Társasjáték pedig szóra sem érdemes. :legyint

longlong 2015.08.17. 18:49:13

@sixx: valóban nem sokan maradnának. De ha azt mondjuk, hogy mindenkit a kispadra ültetünk, aki részegen, drogozva maradandó sérüléseket okozva balesetezett majd cserben is hagyott, na akkor azért maradnának még tehetséges színészek bőőven... Csak ugye a becsületesség, felelősségvállalás nem az említett személy erőssége.
Az, hogy elitélték, leülte, ezáltal megbűnhődött... ne máááár. A sérült fél pedig a hátralévő életét nyomorékként fogja tölteni.
Az egész eljárás során csak a mosdatása ment, melyet az azóta szintén elitélt(?) "sztár"ügyvédjének köszönhetett... Az biztos, hogy visszaesőként már vállalhatatlan az a karaktere, amit a 90-es években műsorvezetőként (is) felépített. Egy nagy rajongója voltam, most emberszámba sem veszem. Majd ha bűnhődik úgy, mint egy átlagember és a tételek kiszabásakor nem fog semmit sem számítani az ismertsége, az ügyvédje, annak kapcsolatai, a prevenciós kamui, na akkor beszélhetünk róla, hogy milyen jó színész. Mert egyelőre a való életben is jó színésznek tűnik, ami sajnálatos.

Patrick Bateman 2015.08.17. 18:50:17

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Ternyák történetesen nagyon masszív alkoholista volt, úgyhogy valóban önmagát adta plusz némi törött szárnyú galambos húgyosfosos rokonszenvkoldulás hoppárézimis korából. A Terápia pedig... Hát...Mácsait erős ellenfényben sem tévesztjük össze ugyebár Gabriel Byrne-nel. Önálló produkcióként persze, jó lenne, de az adaptációk között a leggyengébb. Én nagyon nem vagyok elégedett azzal, amit látok. A Fliegauf-féle, saját hónaljszaguktól elszállt poszt-Jancsó-epigonokról pedig még szót sem ejtettünk.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.08.17. 18:56:17

@Patrick Bateman: szerintem meg forditva, macsai nekem hitelesebb volt mint byrne, aki vegig ugy jatszott, mint akinek a seggeben eppen egy tuzes piszkavasat forgatnak a beleiben. es akkor szerencsetlen melissa george-rol nem is beszeltunk, ugye.

Patrick Bateman 2015.08.17. 19:37:23

Biztos, hogy nem Byrne legjobb alakítása, és nem is a második, de könyörgöm, beszél így bárki hús-vér ember, mint pl. itt: youtu.be/k9ULnWogwjQ ?

És nem, nem a dialóg rossz, ha leírom a szöveget, bele tudom élni magam, de ezt egyszerűen így nem szabad elmondani, ez így Barátok közt olvasópróba.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2015.08.17. 19:50:50

@Patrick Bateman: A filmek közül nekem nagyon bejöttek a következők: A berni követ, Utolsó órák, Liza, a rókatündér. Egész jó volt a VAN valami furcsa és megmagyarázhatatlan, a Megdönteni Hajnal Tímeát és a Swing.

Sorozatfronton a Fapad és az Egynyári kaland tudott hosszútávon szórakoztatni.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.08.17. 19:58:21

@Patrick Bateman:

Piálgatott, de a lejtőn a Koltai téma indította el, utána színházban volt mikor olyan részeg volt az öltözőbe, hogy képtelen volt felmenni a színpadra, utána jött a balesete mikor elütötte egy autó, nah utána tényleg leépült.
Mácsai nekem tetszett, azért annyira nem Barátokköztes ez a dialógus :)

Patrick Bateman 2015.08.17. 20:04:45

A berni követ jó történez és szépen fényképezett, de ugyanaz a baja: a színészek egyszerűen képtelenek megszólalni úgy, hogy az ember ne hunyorogna a kíntól. Kopog minden mondat, a beszélők kivárják egymást, hallani minden vessző előtt a szabályos belégzést, rekeszizomból. A Fapad nekem nem tetszik, egyike a Valami Amerika-light, vicceskedő magyarvalóságos kisemberes kvázi-szitkomoknak, mintha a magyar filmgyártás hetven éve nem tudna kibújni a kabosgyulák és latyi bácsik árnyékából, hajnaltimi ugyanez. A Liza a rókatündért mindenképp megnézem majd viszont, eddig mindenki nagyon jókat mondott róla.

bioLarzen 2015.08.17. 20:25:33

@Patrick Bateman: Szerintem Stohl pontosan ebben az egyik legjobb az országban.
Persze, ez csak magánvélemény.

bioLarzen 2015.08.17. 20:26:30

Egyébként azt lehet tudni, hogy ez milyen műfaj lesz? Sitcom? Romkom? Dráma? Más?

duerer 2015.08.17. 21:08:23

@bioLarzen: Hungarokom. Ez mindent megmagyaráz.
(Btw, én nem a színészektől, hanem a forgatókönyvtől félek a legjobban - na, EBBEN tényleg komoly deficitben van kis hazám)

bioLarzen 2015.08.17. 21:25:39

@duerer: Voltak azért jó próbálkozások szerintem.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.08.17. 21:38:28

@bioLarzen: dráma, párkapcsolatokról szól. Hasonlónak tűnik, mint az HBO-s Társas Játék.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.08.17. 22:04:05

@kis_kiraly: bár ez a cím inkább vígjátékra utalhatna.
A wiki-n a holland változat drámasorozatként, a német pedig dramedy-ként van feltüntetve.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.08.17. 22:34:51

@kis_kiraly: dráma lesz, az RTL a holland könyveket használta, a nénetek tekertek rajta egy kicsit, be is bukták.

jog-ász 2015.08.18. 07:11:53

na csak annyit, hogy ha ünnepelt kőszínházas színészekkel a HBO tudott terápiát meg társas játékot készíteni, több évadot baromi jó színvonalon, akkor adjunk esélyt az RTLnek hogy nem saját Kossuth kiflit gyárt..TV2nél kicsit jobban aggódnék:)..de aláírom, bármi megtörténhet..sebaj majd kölcsönöznek egy két arcot az éjjel nappal budapestből, ott aztán természetes a szövegelés.

2015.08.18. 08:57:04

@sixx:
fogyasztói társadalomban a fogyasztó diktál. hja, nem amit lenyomnak a torkán. aztán nem kell csodálkozni, hogy néhány dolgot visszahánynak. stohl bucit is.

2015.08.18. 08:58:52

stohl szinkronban jó, színházban aki akarja nézze, tévében végtelen szar volt. műsorvezetőként mindennek a legalja. filmszínészként középszerű.

J.R. Ewing 2015.08.18. 09:07:29

Akkor ez a műsor konkrétan fúj lesz.

Krumpli Bogart 2015.08.18. 09:10:29

Hiányolom a Damu Rolandkát. De gondolom, őt a Vajna kicsinálta egy életre.

Stohl Buci nélkül viszont nem élet az élet.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.08.18. 11:15:31

@vészmadár (pica pica): Latinovits nem színészóriás, ő LATINOVITS, ráadásul sok filmben játszott sokkal természetesebb volt minta maiak legtöbbje, mi bajod vele amúgy?

Krumpli Bogart 2015.08.18. 11:40:48

@scal: Ja! Ő egyébként ÍGY volt természetes, egyszeri és megismételhetetlen.
Ő volt A LATINOVITS.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2015.08.18. 12:42:47

@sixx: azért nem értek veled egyet, még ha értem is az álláspontodat (és valóban, elnézést a tévedésért, nem ölte meg), mert a színész, főleg egy ismert színész, az közszereplő, példakép, viselkedési minta. ez csak az az oldala, hogy én miért nem szeretem, hogy Bucit. A másik, amire a megjegyzésem vonatkozott, az a szakma hozzáállása. Nagyon úgy tűnik, hogy a színész szakma gyakorlatilag bármilyen viselkedést elfogadhatónak és tolerálhatónak tart.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2015.08.18. 12:44:56

@scal: már elmondtam, mi vele a bajom. De ha még pontosabban érdekel, ezt a Gálvölgyi-paródiát nézd meg, tökéletes: 2:18-tól van Latinovist. EZ a baj vele.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.08.18. 13:16:52

@vészmadár (pica pica): azt lehet parodizálni, akinek stílusa van, Gálvölgyi ezer éve nem ilyen már, nagyon modoros, és megfáradt lett, ennyi erővel őt is lehetne (és lehet is) szapulni

amúgy aki gyilkolt az Cs. Előd volt, (aki még annyit se kapott mint Stohl, cserébe eltűnt a médiából)

én Stohlt színészként se tartom sokra, mindig az jut eszembe róla, ahogy üvölti a Finalistát a VV-k döntőjében (nyilván kokó hatása alatt volt akkor is annyira volt felpörögve),

és azért háborog rajta az ország mert

1. félév röhejesen kevés volt neki
2. most az úszógyereket sokkal jobban meghurcolták és feltörölték vele a padlót (más kérdés, hogyha már egy úszó is kokózik, aki mégis ki a faszom legyen a példakép, mert egy sportember = egészséges énkép + drog nem igazán fér össze)

3. + írt belőle két regényt (illetve a szellemírói megírták)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.08.18. 13:21:41

@sixx: "ha minden olyan színészt kivennénk a szakmából, aki ivott, drogozott és úgy vezetett, nem sokan maradnának benne"

ez egyáltalán nem is lenne baj :D lehet jutna egy kis napfény néha az új tehetségeknek is

nekik is kellhet egy kis pénz a drogra

dr nmate 2015.08.18. 13:28:06

Egek! Ti még mindig ott tartotok, hogy Stohl kit miért hogy? Nem bocsájtott meg neki senki, de az ország egyik legjobb színésze... Megbűnhődött már szerintem , és még sokáig rajt lesz ez a bélyeg. Mindenesetre nagy űr maradna, ha "kitiltanák".
Torghelle AIR Sándor: Te meg ha véletlenül hasonlót csinálsz, légyszíves főbe lőni magad, mert a Te etikád ezt várná el Stohltól, akkor Te is majd ... És különben meg ha nem te vagy Torghelle Sándor akkor mi a faszért használod ezt a nevet?

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.08.18. 13:32:21

@Torghelle AIR Sándor: heh, pedig ez egy tipikus reakció, biztos keveset beszélgetsz értelmiségi körökben forgó emberkékkel, :)

általában mindig ez a vége külön kell választani a magánembert a szakmájában elért dolgoktól

szerintem meg ez a nettó faszság, ez egy kényelmes, és bevett érvelés, amivel kvázi mindenki mossa kezét, egy példa

ki az, aki szívesen dolgoztat egy alkoholista műbútorasztalossal? miért van az, hogy kicsapják a tanárnénit ha kiderül róla, hogy levetkőzött pénzért? azt lehet? ezt nem?

a kisembereket sokkal jobban meghurcolják mint azokat akik példát állítanak, mert már elnézést, de aki Hírnevet akar, az tegyen is érte, és ez kötelezettségekkel is kellene járjon, de egyelőre úgy látszik csak jogokkal jár, nagy ívben szarnak rá a legtöbben hogy ők akaratlanul is példát mutathatnak (ezért emelik az emberek piedesztálra, őket, és NEKIK nem tetszik elsősorban hogy erkölcsileg is hozzájuk menekülnek, mert nekik csak a rajongás kell)

a magánélet véleményem szerint kihat a szakmai tevékenységre is, bár igaz, ez egy rohadt nehéz feladat, könnyebb azt mondani, szakmailag oké vagyok, hogy milyen magánember az meg kit érdekel, mások is ilyenek voltak, én is elférek

pl. a legegyszerűbb megnézni zenészeink, színészeink politikai felfogását (ez lenne az első amiről le kéne mondaniuk a hírnévért cserébe) és a magánélet szépen elkezd kihatni a szakmaira is - bár általában negatívan, az alkoholista tanárok egyre később járnak be, meg pirospozsgásabbak, a zenészek meg akkor kapnak Kossuth díjat amikor éppen a nekik szimpatikus rendszer van hatalmon, nem akkor, amikor tesznek is érte

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.08.18. 13:36:38

@duerer: nem értek egyet, kurva jó forgatókönyvek születnek, - szerintem épp abban vagyunk a legjobbak - általában a gyártás szétbassza az egészet, mert nálunk még az anyám kínján is spórolnak, és amikor meg véletlenül egymilliárdot elvernek véletlenül, abból lesz egy Nagyfüzet, amiben az orosz bejövetelt még mindig egy tucat szakadt gatyás statiszta, és egy kiszuperált T-34 jelzi...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2015.08.18. 17:29:47

@scal: mondjuk aki szerint élsport=egészség, az egyszerűen ostoba, vagy hülye, vagy nem látott még élsportolót.

duerer 2015.08.18. 18:05:23

@scal: hmmm, szerintem a jó forgatókönyv két ismérve:
1. érdekes cselekmény
és/vagy
2. érdekes dialógok

No, a tévés produkciók nagy többségében ennek írmagja sincs, a friss mozis produkciókban pedig igazából csak a Liza tetszett - azt meg, ha jól tudom, írták vagy három évig.

Ellenpélda: a True Detective első évadja full minimál, cselekmény alig. Ilyen karcos vidéki thrillert lehetne Hungarisztánban is csinálni, és pl. Mucsi Zoltán a főszerepben, biztosan olcsóbb lenne, mint Mcconaughey. A minőség sosem pénzkérdés.
Aki szerint igen, az soha sem csinált minőséget, és csillió dollárral sem fog soha.

Én Agatha Christie örökérvényű mottóját tanítanám a filmeseknek: "Én csak szórakoztatni akartam..." -- és akkor minden jó lesz.

bioLarzen 2015.08.19. 15:30:51

@kis_kiraly: Aha. Akkor az nem az én műfajom lesz...

Kösz az infót.
süti beállítások módosítása