Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A nézők a Twitteren szedik darabokra a True Detective-finálét

2015. augusztus 11. 10:00 sixx 36 komment

És jól teszik, mert szar volt. Van ez így, nem tragédia, majd legközelebb jobb lesz, jobb rendezővel, jobb színészekkel, jobb zenével, jobb történettel, na jó, abbahagyom, amíg az HBO szabad kezet ad Nic Pizzolattónak, aki képtelen saját egóját legyűrni, és rendesen megírni egy nem túl bonyolult történetet, addig nem lesz jó legközelebb sem, már ha az HBO be meri rendelni a harmadik évadot. A nézők a Twitteren nagyon nekimentek a másfél órás, rémesen unalmas finálénak, ebből szemezgetünk. Ja, én is írtam róla, az Indexen, itt van

A Twitterről a Moviefone szedte össze a legjobb beszólásokat, ezek közül szemezgetünk.

screen_shot_2015-08-11_at_07_09_38.png

Ha a második évadban lettek volna információs buborékok a képernyőn, jobban értettem volna ezt az egészet.

 

screen_shot_2015-08-11_at_07_09_45.png

A finálé 19. percében hangzik el Ani szájéból az első olyan szó, amit NEM suttogva mondanak a szereplők.

screen_shot_2015-08-11_at_07_12_36.pngFogalmam sincs, kik ezek az emberek és miért kellene, hogy érdekeljen amit csinálnak. 

screen_shot_2015-08-11_at_07_12_44.png

Húsz év múlva a srácok majd jól beszívnak, megnézik a második évadot lecsendesített hanggal, és közben a Pink Floyd Dark Side of the Moon-ját hallgatják, és hirtelen minden értelmet kap, amit látnak.

screen_shot_2015-08-11_at_07_13_10.png

Nem egyszerű két olyan karaktert nézni, akik az évad eddig részeiben NULLA érzelmet mutattak, most meg hirtelen milyen érzelgősek lettek. Miafasz?

screen_shot_2015-08-11_at_07_13_19.png

Túl sok idő ment el a helikopterről fényképezett utcaképekre és nagyon kevés az érthető cselekményre és jó dialógusra. 

screen_shot_2015-08-11_at_07_13_27.png

Ha egy évadzáró alatt a karakterek nevét guglizod, az nem jó jel a sorozat minőségét illetően.

screen_shot_2015-08-11_at_07_13_37.png

A második évadból egy kétrészes minisorozatot kellett volna forgatni. Hat órát simán kivághattak volna belőle.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2015.08.11. 10:07:18

nekem tetszett

a férfiak ostoba hősök
a nők meg tűlélik

giccses, de igaz:)

Alfdam · http://alpha.blog.hu 2015.08.11. 10:19:29

Neked se sikerült megjegyezni Sixx három nevet és négy eseményt, amit nem rágtak a szádba? :D

Kövééé 2015.08.11. 10:30:46

Kínosan unalmas ez a fikázás... nekem tetszett, sőt nálam a múlt évad fináléját verte, ami egy zseb összecsapott fos volt. A sztori is sokkal hitelesebb az első évad sztorijánál és ha mondjuk a sorozat címét nézzük, ennek még köze is van hozzá. Persze, az első évad sokkal misztikusabb volt, meg igazábol nem is a detektív téma volt a jó az egészben, hanem Rust meg Marty párbeszédei, főleg Rust agymenései. Ha ennyire nem jött be minek néztétek végig? Hogy legyen min zsémbelni?

kolbászmustárral (törölt) 2015.08.11. 10:37:29

@Kövééé:

Az tényleg elég kiábrándítóan összecsapott volt.

Na itt az ideje, hogy ennek is nekiálljak.

Virág et. 2015.08.11. 11:06:09

Sixx-nek igaza van. Az egész egy unalmas borzalom lett. Kb a nagy lövöldözés volt nálam a töréspont, onnantól az egész menthetetlenül zuhant lefelé. Rontócozni nem akarok, hátha valaki még nem látta, ezért részleteket nem írok. A lényeg: bánom ezt a kb 8 és fél órát az életemből.

@Kövééé: Az első évad utolsó része tényleg összecsapott lett, de az előző részek koherensek voltak és a rejtély a végéig rejtély maradt.

Az emberek meg azért nézték végig, mert csak 8 rész és végig abban bíztak, hogy a végén az egésznek talán lesz értelme. Egyébként meg nem az szokott lenni a baj, ha valaki úgy kritizál, hogy nem is nézte végig? Most már az se jó, ha valaki végignézi és aztán kritizál?

profilo 2015.08.11. 11:09:14

Jó volt ez...
No persze nem annyira mint az első,de hát ezért van a fikaáradat is.

Kövééé 2015.08.11. 11:21:25

@Virág et.: az első évad mindenképp jobb volt, persze. De az nem jelenti, hogy ez most szar, csak mert nem érte el ugyanazt a szintet. Idéni sorozatok között még így is egyik eddigi legjobb. Node ízlés kérdése nyílván... Én már a Fargo új évadát várom, remélem ott nem lesznek hasonló gondok.

Trieszt120506 2015.08.11. 11:55:29

Olvastam az oldalon (index) lévő kritikát. Szerintem Farrell nem rossz színész és most is a legjobb volt a szereplődárdában. Nekem meg pont Vaughn nem tetszett egyáltalán, ugyanazzal a faarccal nyomta végig az évadot, semmi érzelem nem volt olvasható az arcáról, sőt néha a szemöldöke önálló életre kelt jelezve, hogy ő sem hiszi el, amit mond.

Maga az éved egy zavaros, erőltetett fos volt sajnos. Az első évad nagy erőssége a fényképezést is túlzásba vitték. Nem éreztem a súlyt a történések mögött, néha már csak mosolyogtam, hogy hú de nem illik ide a darkosság.

Virág et. 2015.08.11. 12:17:19

@Kövééé: A Better Call Saul idén volt? Mert az szerintem klasszisokkal jobb volt, de persze ez is ízlés kérdése.

@Trieszt120506: Nekem a színészekkel és a játékukkal nagy bajom nem volt. A történet viszont tényleg gáz volt.

scsaba1 2015.08.11. 13:49:46

Ó, bazzz... Akkor nézzék a Helyszínelőket... CF szertintem kurva jó volt, VV is egészen magára talált, pedig nem igazán csípem, mint színészt... A történet maga pedig jobb volt, mint az első évadban, a rendezés és a ritmus volt a végére ingadozó.

Virág et. 2015.08.11. 14:52:31

@scsaba1: Hagyjuk már ezt a "nézzétek a Helyszínelőket" dumát... Fogadd már el légy szíves, hogy vannak olyanok, akiknek nem tetszett. Meg is tudnám indokolni, csak az tele lenne spoilerrel.

Kövééé 2015.08.11. 15:01:01

@Virág et.: nézzétek a Helyszínelőket!

scsaba1 2015.08.11. 16:27:07

@Virág et.:

Elfogadom, de ez a szerencsétlen TD2-t már az elejitől lesajnálta mindenki, hogy úgysem lesz olyan jó, mint az első évad. Holott történetileg az első évad sem volt valami hű, de.... csak MM vitte a hátán az egészet, annyira újszerű és annyira elborult volt az egész, hogy elvitte az első évadot. A második évad politikai kavarásai, meg hogy mindenkit megpróbáltak kijátszani mindenki ellen, na az eléggé ütött, meg nyilván figyelni kellett (vagy újra megnézni a homályos részeket), mert egy-kettőre elvesztheti az ember a fonalat. Aki darálva nézi meg most, az előnyben van, mert nem zökken ki sem a hangulatból, sem a történetből. Egy Castle s07e04 nyilván könnyebben emészthető...

mate2003 2015.08.11. 17:39:39

Eleve azt nem tudom, hogy miért 2. évad?!
Persze az első "évad" nevével adták el a másodikat, tudom...

Btw, nekem sem tetszett ez széria. Olyan volt, hogy elkezdett szétáradni horizontálisan a sztori, jöttek a karakterek egymás után, nőttön nőtt a sztori, aztán ment valami kis nyomozgatás/footwork a háttérben, de közben meg a karaktereket is kellett kicsit felszínesen kapargatni, durrogtattak, aztán meg ami a végére lett belőle, egy hatalmas nagy plötty valami a mező közepén...(ha érted mire gondolok...)

lalolib 2015.08.11. 18:37:32

Még nem láttam, de már csak azért is megnézem. :)

Venyercsán Dávid 2015.08.11. 23:06:33

Utolsó résznél én éreztem magamat hülyének, hogy pár karaktert nem tudtam a helyére rakni, de összességében korrekt volt. Az évadot nézve is max ez a jelző mehet. Teljesen fölösleges összehasonlítani az első évaddal, mert két külön sztori (helyszín, karakterek, alapszituáció, koncepció, stb.).

Nekem az eleje kifejezetten tetszett, jól adagolta az alapszituációt, Farrel karaktere hiteles volt, Vince Vaugh-al sem volt baj (azt kivéve, hogy kb. 3 arccal nyomta végig a szériát). Végére tényleg kicsit lelaposodott és igazából nem tudnám összefoglalni az egészet 3 mondatban. Hiányzottak belőle a nagy pillanatok, mert habár a lövöldözős jelenet tényleg látványos volt, de elég sokat elárul az évadról az, hogy egy kb. 3 perces összecsapás a nagy pillanata (ami minden 3. R kategóriás akciófilmben benne van). Az évadzárót én végig élveztem és a fent említett zavarodottságomat leszámítva nekem korrekten lezárta ezt a sztorit.

kulalak 2015.08.12. 04:42:25

Ha engem kérdeznek (nem tették), Frank (VV) elhagyva LA-t karambolozik egy SMS-ező tinédzserrel amit túlél és utána rabruhában elmélkedik valakivel a börtönben, hogy miként fognak valamit is valaha rábizonyitani. Roy (CF) pedig leszedi a golyóálló mellényt az erdőben a lelőtt fickóról aztán mikor meglövik leugrik a szikláról egy tóba/vizesésbe, s később látjuk, ahogy Venezuelában a szomszéd szombában egy tolószékben várja, hogy Ani (RM) elmondja a firkásznak az egészet (nem láthatja, mert ugye ő verte össze ezt a firkászt anno), de aztán két mankóval kikászálódik a székből és elindulnak a forgatagba.

Pizzolato évekig irta az első sorozatot, erre kevesebb ideje volt. Az executive producerek (hosszú lista) biztos beleszóltak.

Évekkel ezelőtt Sixx lehozta David Mamet kiskátéját hogyan irjunk sorozatot, Pizzolatonak hasznos lett volna.:)

A Sopranos óta tudjuk, hogy a nézők minél több kinyiffant szereplőt akarnak.

Sixx kritikája jogos, de lesz harmadik sorozat, tuti :)

Virág et. 2015.08.12. 07:56:11

@scsaba1: Én a "Nagy Lövöldözésig" foggal-körömmel védtem a sorozatot. Az viszont olyan szánalmasra, irreálisra sikerült, hogy iszonyúan felidegesítettem magam. Sem a rendőrök (kisebb baj), sem a bűnözők (nagyobb baj) nem viselkedtek reálisan. A lövöldözés egy zs-kategóriás akciófilmet idézett, az eredménye meg mindenképp. Nem akarok spoilerkedni, de egy csapat menekülő bűnöző nem úgy viselkedik, ahogy ott tették. Ez nem egy videojáték pályája, hanem az életük lett volna. Amiből egy van. Az egész jelenet a Predator 2 nyitójelenetére emlékeztetett, amikor bemutatják a rendőrség a és a Gonosz Drogbandák közti harcot. Már-már vártam, hogy meghalljuk az ismerős kattogást és valakit a lábánál fogva felhúznak a plafonra ... Annyira nem illett az addig lassú filmbe, hogy az valami hihetetlen. Mintha egy 20 évvel ezelőtti akciófilmből vágták volna bele.

De. Még ezután is adtam a sorozatnak egy esélyt. Hátha. Hát nem. Már a 7. résznél láttam, hogy ez menthetetlen és a végét csak becsületből néztem végig. Nem kapott fel a történet sehol. Nem volt rejtély, az eredeti gyilkossági ügy senkit nem érdekelt, a legkevésbé a nyomozókat. A nagy háttérmachinációkból is hiányzott a homlokra csapós pillanat, hogy "jé, hát erre nem is gondoltam". Aki gyanúsan viselkedik arról derül ki, hogy rosszfiú. Semmi meglepetés, egy nyomorult red herringet se tettek bele, meg se próbálkoztak. Az első résztől tudni lehetett ki tesz keresztbe Franknek pl.

Gyorsan végignéztem még egyszer az első évadot, hátha csak én emlékeztem rosszul és nem is volt az annyira jó, elfogult vagyok csak. Hát nem. Az annyira jó volt. Az elsőtől az utolsó részig volt benne rejtély, volt benne karakterfejlődés, volt a történetnek eleje, közepe és vége. Nem volt tökéletes, RC halálközeli élménye a fináléban kicsit giccses lett, ezt elismerem, de a karaktervonalat szépen lezárta. A gyilkost ugyan konkrétan megmutatták a 7. rész végén, de a rejtély csak az utolsó részben került megoldásra. A két főhőst érdekelte a rejtély megoldása, ún. nyomoztak, detektívek voltak. A néző pedig rajtuk keresztül látta a világot, tehát őt is érdekelte a megoldás.

A második évadban mindenki lesz.rta a "rejtélyt", ha egyáltalán volt olyan. Mindenkit jobban érdekelt az egyéni bánata, mint hogy a munkáját végezze és mire kiderült, hogy mi történt, addigra az már semmit nem számított. Se a főszereplőknek, se nekünk, se a történetnek. A sorozat addigra már egész másról szólt.

Persze, egy Castle epizódnál vagy CSI-nál biztos jobb (egyiket se nézem), de hadd ne az legyen már a mérce. Vagy a Barátok Közt.

Kövééé 2015.08.12. 09:38:06

@Virág et.: szerinted milyen egy reális lövöldözés? nekem pont, hogy egész reálisnak tünt, bár én sem vettem mér személyesen rész ilyenen... az volt a gond vele, hogy mindhárom föszereplő túlélte, vagy mi?

Virág et. 2015.08.12. 10:50:49

@Kövééé: Nem. Illetve részben: inkább az, hogy csak ők élték túl. Nagyon filmes megoldás volt.

De nem is ez volt a bajom. A fő bajom az volt, hogy az egésznek semmi értelme nem volt. SPOILER, nyilván:

Holloway-éktől tippet kaptak a latin bűnözők, hogy megy a rendőrség elkapni őket. Szerinted erre mit reagál egy csapat bűnöző a valóságban? Elkezdenek ész nélkül lelőni mindenkit vagy mondjuk, nem tudom, elfutnak? Egy fegyveres gengszter kiáll az ablakba és életét feláldozva megvédi a társait, fedezőtüzet biztosít? Ez most Fallujah ostroma vagy egy csapat bűnöző, akik órákat visznek zaciba meg kábítószert árulnak? Az ember azt gondolná, hogy az önfeláldozó lojalitás helyett az ilyen bűnözők a pénzért vannak a bizniszben.

Amikor kiérnek a gengszterek elkezdenek lőszert és figyelmet pazarolni a tüntetőkre. Miért? Ott van féltucat fegyveres rendőr, aki meg akarja őket ölni. Mi értelme az ártalmatlan civilekkel foglalkozni? Konkrétan van olyan jelenet, ahol a latin amerikai bűnöző HÁTAT fordít a rendőröknek és úgy sorozza a civileket. ?????
Konkrétan azon se lepődtem volna meg, ha kétpercenként megállnak és az új Mad Maxből kölcsönzött droggal beszórják a szájukat aztán folytatják tovább.

A valóságban egy ilyen helyzet úgy alakult volna, hogy amint jön a tipp, futnak. Mindenki, nincs bajtársiasság gengszterek között. A főnök pedig miután kilövik a kocsit, nem marad ott civilt ölni, hanem fut. A rendőrök meg utána. Eleve a terv is baromság volt, mert sokkal valószínűbb kimenetele lett volna az egésznek, hogy lelépnek a bűnözők vagy akár meg is adják magukat, mert nem akarnak meghalni. Ez nem egy videojáték, itt nem lövöd le az összes rendőrt pontokért.

Kövééé 2015.08.12. 10:57:47

@Virág et.: a latinokra általában jellemző, hogy ész nélkül lövöldözni kezdenek, ha sarokba szorítva érzik magukat, a való életben is. Ha rákeresel a neten találsz jó néhány ilyet. Itt egy gyors példa: www.npr.org/sections/thetwo-way/2015/05/23/409000778/dozens-dead-in-mexican-shootout-between-gangs-police
Nem futnak, hova futnának, úgy sokkal inkább le lesznek vadászva. Aztán miért ne lenne bajtársiasság a gengszterek között? Valszeg sokkal inkább van, mint gondolnád, pont ezért tudnak ilyen erős bandák fennmaradni, mert nagy az összetartás és nem holmi állami bérért cserébe teszik kockára az életüket mint pl a rendőrök.

Virág et. 2015.08.12. 11:01:38

@Kövééé: Ez Mexikó, ez meg LA. Mexikóban a kartel majdnem olyan erős, mint maga az államhatalom, konkrétan háború van a bandák és a rendőrség között.
Amerikában kicsit más a helyzet. Aki odamegy bűnözni, az nem azért teszi, hogy azt Butch Cassidyként fegyvertűzben haljon meg, hanem hogy pénzt keressen.

Önfeláldozó bajtársiasság meth-főző, kurvát futtató, zacizó férgek között? Ne már.

Kövééé 2015.08.12. 11:02:23

@Kövééé: Ha egy rendör fosik ilyenkor és meghuzódik egy kuka mögött reszketve kishősként lesz kitüntetve, mert pont túlélte. Egy menekülő gengszter, aki nem fedezi a fönökét biztos nem fogja élve meguszni, sőt, nagy valószínűséggel a családja is mellé lesz hantolva. Itt nem piti tolvajokról van szó, hanem halálkomoly bűnbandákról.

Virág et. 2015.08.12. 11:06:52

@Kövééé: Ezek pont hogy piti kábítószerárusok voltak. Aki órákat visz zaciba és lepusztult telepen főz filléres drogot, az nem épp a cosa nostra. Egyébként kismillió példa az életedből bizonyítja az ellenkezőjét. Futnak.

Mi lenne a B-terv? Lelőnek minden rendőrt? A rendőr, az tudod, nem fogy csak úgy el. Ez nem Mexikóváros, hanem LA. Tizedekkora balhéknál perceken belül kint a sajtó, helikopter, SWAT, akármi. Ha le is tudták volna lőni az összes rendőrt, akkor se ússzák meg. Ezért fut mindenki: az az egyetlen esélyük a túlélésre.

Virág et. 2015.08.12. 11:07:58

@Virág et.: Kismillió példa az életből. Nem a te életedből, nyilván.

Gondolom. :)

Kövééé 2015.08.12. 11:14:43

@Virág et.: osszuk itt az észt ész nélkül :) piti kábszeresek nem rendelkeznek automata lőfegyverekkel, ha mégis, akkor meg tuti nem pitik. LA-ben van bőven balhé és bűnbanda stb. Ha már 1 rendőrt lelőttek, akkor nyílvan az a terv, hogy a többit is lelövik, mert már nemigen van visszaut. Miért, mégis mi lenne a logikus lépés miután rálőssz pár rendörre? Hoppá, kiniyirtunk egyet, lehet abba kéne hagyni mielőtt eldurvul a helyzet? :))

Virág et. 2015.08.12. 11:20:41

@Kövééé: Amerikában mindenkinek van fegyvere. Franknek se volt nehéz azt a halom fegyvert beszerezni, pedig addigra már senki volt, nem volt semmije, csak pénze a fegyverekre.

A terv mi lett volna? Elmenkülnek? Amit elméletben akartak is, kocsival kihajtottak, de aztán meggondolták magukat és mégis inkább maradtak civileket lőni, mert az jó móka. Mindenki be volt tépve? Kinyírnak egyet, aztán futnak. Mert az nem opció, hogy mindet lelőjjük és utána... profit. Akkor se maradnának ott gondolom bevárni a többi rendőrt, hanem futnának, akkor meg mi a fene értelme mindenkit megölni. Miért nem lőnek vissza és menekülnek és főleg, mi a fenének lövik halomra szándékosan a civileket? Nem azokról beszélek, akik belekeveredtek a tűzvonalba, hanem akiket szándékosan célba vettek és lelőttek úgy, hogy rendőr nem állt a környékükön.

sélli_ 2015.08.12. 15:37:37

Hat nekem eleg vegyes volt ez az evad. Nem lett volna rossz, de...
Egyreszt Vince Vaughnnak hatalmas gratula - nekem az O karaktere/jateka volt a feny a sotet ejszakaban. Farrell nem volt rossz, de jo sem. Rachel McAdams nekem kicsit maniros volt es eroltetett.
Hullllllllara idegesito volt hogy a jatekido fele alatt SUTTOGTAK, de hogy miert (dramai hatas??? rossz a fuluk??) senki nem tudja.
Ahogy azt sem hogy minek kellett 2*50 perces evadzaro?
Minek, hogy azt hallgassam 20 percig ahogy RAy es Ani nyekeregnek, vagy hogy Velcorot szinten 20 percig kergetik az erdoben mire lelovik? Es akkor nem is emlitem a szinten circa 15-20 perces Frank haldokolva haluzik a sivatagban majd meghal reszt. TOK felesleges volt az egesz. Csak megjobban elszartak ezt az evadot ...

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.08.12. 17:02:03

A rendezőbácsi gondolt egyet és aszonta most egy európai filmet készítünk, nem lesz happy end nyenyenyeee :P
Ki is nyalhatja a seggemet.

milesteg 2015.08.13. 10:10:23

Nekem a kedvencem a Frank es a felesege kozott zajlo parbeszedek voltak: eloszor azt hittem, hogy veletlenul bevagtak valami olvasoproba-felvetelt, aztan Tennessee Williams-stilusparodiat lattam benne, de a vegere megszerettem es elfogadtam mint onallo muveszeti alkotast. Szerencsere a vegere kaptunk is egy hosszabb bucsujelenetet, ami az elvarasoknak megfeleloen az osszes kliset tartalmazta. Koszonet az alkotoknak erte!

blady 2015.08.13. 11:10:25

nem néztem még meg a finálét, de hé, mi volt a baj a zenével? Sztem etéren remek pillanatai voltak, már ha egy kellően nyomasztó betétet remeknek lehet nevezni :)
Tény, h az intro fele annyira sem volt jó, mint az elsőé, de
ad1 nem szabad összehasonlítani az elsővel
ad2 így is tökéletesen hallgatható volt és egyszer nem tekertem át..ellenben pl egy Ray Donovannal (bocs, hülye példa) ahol nincs is mit áttekerni, mert egyszerűen nincs intro

Bergyilkos Bohoc 2015.08.13. 21:39:16

@Kövééé: Ó, hát ez tényleg hiteles. A tragédiákat vigyék el azok a hátukon akik már amúgy is bűnösök, aki életben marad az legyen feddhetetlen. Csak a szokásos hollywoodi felelősségtudat, ami mint tudjuk a való életben is így zajlik. A sors erkölcsi alapon elrendez mindent.

lk2 2015.08.13. 23:17:50

Egy rakás fos volt ez konkrétan. Nem önmagában, úgy még adnék is neki egy erős 6-ost a 10-es skálán...viszont az első évad fényében teljes szégyen, amit megpróbáltak lenyomni a torkunkon...

@sélli_: Vaughn szerintem is meglepően jó volt, és nem értek egyet azokkal, akik szerint gyengén játszott. Jó volt a karaktere és a játéka is, talán az egyetlen, ami miatt végigszenvedtem az évadot.

Na megyek, inkább újranézem az első évadot.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.08.14. 10:29:43

a nézők hűjék.

a finálénak ilyennek kellett lennie. Nem gondolhatta senki, hogy ennél többen túlélik?!

Az egyetlen gyenge rész nekem a baba a végén. Mindig furcsán nézem az ilyen "egyszer összefekszünk rögtön gyerek" lesz megoldásokat a tv-ben, filmekben.
süti beállítások módosítása