Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Sebestyén Balázs elmagyarázta a Morning Show egyik szerkesztőjének, hogy miért nem tanácsos a kormánypropagandát szajkózni

2015. augusztus 06. 15:06 sixx 230 komment

Sajnos nem vagyok nagyon otthon a Class FM reggeli műsorában, illetve az abban szereplők közül csak a három műsorvezetőt ismerem fel képről, a néha megszólaló női hangokat nem tudom beazonosítani, így azt sem tudom hogy ki az az Anna nevű nő, aki a ma reggeli műsorban egy kürtős kalács megvásárlásáról szóló történet kapcsán egyszer csak elkezdte szajkózni a kormány bevándorlás- és migránsellenes szlogenjeit az "ez az én házam, oda be nem jön"-től a "miért kellene nekem alkalmazkodni hozzájuk"-on át a "honnan tudod, hogy nem akar itt maradni"-n keresztül a "nyugaton lefölözik a javát, nekünk marad a bűnöző"-ig az összes ismert, óriásplakátról és más kormánykommunikációból ismerős lózungot, megspékelve egy büdösek ezek-kel, ill. a nőknek férfi még vizet sem adhat-tal, hogy a teljes repertoár meglegyen.

Balázs és műsorvezető társai, Vadon János és Rákóczi Feri igyekeztek volna a kissé korlátoltnak tűnő hölgynek elmagyarázni, hogy nem egészen úgy van az, meg mi lenne, ha segítene, (ahogy az egyébként mindenki megtehetné, például én is) és nem aktív gyűlöletkeltéssel reagálna, de hiába, mert az Anna nevű nő haragszik a menekültekre, mert itt vannak és mert eleve milyen az már, hogy menekül, de hát minek, meg egyébként is. Balázs dicséretesen állja a sarat, és mág azon a ponton sem kezd el üvölteni a nővel, hogy térj már észhez, amikor az éppen azt taglalja, hogy ő ugyan nem akar odáig eljutni, hogy a lakásában nem nézhet Federer-meccset a tévében, mert a menekültek mást akarnak, szóval felnézek rá az önuralma miatt. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viszketeg · http://zagyvasag.blog.hu 2015.08.06. 19:44:56

Óriásit nőtt Balázs a szememben.

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 19:57:11

@Viszketeg:

"Óriásit nőtt Balázs a szememben."

Mert nincs agyad, azért.

Vízválasztó 2015.08.06. 19:57:30

Ha itt annyira szar élni, ne fogadjunk be senkit! Ne szúrjunk ki velük...

Mazzzzu 2015.08.06. 20:09:15

ú ez a nő, ez rendkívül értelmes. (Az alulkvalifikált a nap szava?)

Szerintem nem az a megoldás, hogy fogadd be, őszintén nem is értem ezt az érvelést, hogy fogadd be (talán mer ez nem érvelés, csak hőbörgés) Amúgy, mennyi munkát vettek el eddig?

Érdekes, hogy máskor a Balázs küldi a chemtréles konteós baromságokat...

S. M. 2015.08.06. 20:37:06

Nem igazan fogjatok meg a lenyeget. Se Balazs, se sixx, se ti. A problema, h itt a menekultek keverednek a bevadorlokkal.

zoliopata 2015.08.06. 20:41:14

sajnos ilyen idióta liberális barmokból rengeteg van, azért tart itt a világ

namnam 2015.08.06. 20:46:40

Én naponta járok a Keletiben, ugyanis vonattal járok munkába. Soha egyetlenegy atricitást nem láttam eddig. Elcsigázott, fáradt, bizonytalan embereket annál többet. Aki szerint pedig az összes menekült erőszakoló terrorista, annak emlékeztetőül: vajon mennyire volt igaz a sztereotípia a '80-as évek végén Ausztriában, hogy "Magyar, ne lopj!"
:P

Mercel 2015.08.06. 20:50:02

@S. M.:

Bevándorlók: Szok kici kínai akit valahogy egyik nagy hazaféltő köcsög nem vesz észre miközben embertelenkedik.
Menekült, az amelyik háború, terror, elnyomás elől menekül. (Nem viccből egyébként, és menne vissza szerencsétlen csak nincs hova.)

Mercel 2015.08.06. 20:51:30

Sixx nem bánom ha ezért kitiltasz de nekem ezt a kérdést fel kell tennem mert már egy ideje nagyon böki a csőröm.

Szóval:
Azt lehetne, hogy az összes szarházi kurvaivadék amelyik zsigerből csak libsizni tud elmenne végre a retkes büdös kurva anyjába?
Köszönöm.

Igaz Magyar (nem libsi) 2015.08.06. 20:52:03

Arra volnek meg kivancsi, hogy a Magyar kerites miatt balhezo hazai liberaltak, a honfitarsaik altal Jordania-ban, Gaza-ban epitett keritesek miatt mert nem balheznak ??

"Izrael bevándorlóellenes kerítést épít a jordániai határra"
444.hu/2015/06/29/izrael-bevandorloellenes-keritest-epit-a-jordaniai-hatarra/

A gázaiak ketrecbe zárva várják sorsukat
mindenhatarontul.reblog.hu/a-gazaiak-ketrecbe-zarva-varjak-sorsukat

Mercel 2015.08.06. 20:58:56

@namnam:

Én a múltkor a metrón láttam egy fél vagonnyit és csak az tűnt fel, hogy furin vannak öltözve, néznek ki elkeseredetten a fejükből, a gyerekek meg elmebeteg módon tapadnak a szüleikhez.
Simán emberformájuk volt, nem volt patájuk se szarvuk.

Mercel 2015.08.06. 21:02:13

@Igaz Magyar (nem libsi):

Csak szólok, hogy te nem vagy magyar, meg keresztény sem.:)
De leginkább ember nem vagy.
Válts létformát, mert embernek alkalmatlan vagy.

(Amit amúgy nem kell kényszeresen állandóan minden helyzetben olyan kurvára nagybetűkkel írni náciféreg "barátom".)

Trigon_ 2015.08.06. 21:11:16

Az vajon igaz, amit ma az egyik híradóban hallottam? Az egyik diverzáns mondta, hogy itt nagyon jó, és ezért hazatelefonált a többieknek (?), hogy jöhetnek ők is.

@Mercel: "Szok kici kínai akit valahogy egyik nagy hazaféltő köcsög nem vesz észre "

A szok kici kínai dolgozni jött. Úgy, ahogy, de végül is hiánypótlók lettek, hiszen a fél megye a kínai piacon vásárolt. Ezek "szerencsét próbálni" jöttek. Mivel az ellenzéki tudósításokból már régóta tudjuk, hogy rekordmértéket ért el a munkanélküliség, nagyon érdekelne, hogy konkrétan mit jelenthet a szerencsét próbálás.

neanderthal 2015.08.06. 21:13:14

@Igaz Magyar (nem libsi): Én meg arra lennék kíváncsi, hogy miért nem mész már el lapozgatni a Mein Kampfodat, aztán húzol el végre szunyálni árja cimbora? ;) Négy órája okádod magadból a baromságokat, komolyan irigylem a szufládat, meg a sok szabadidőd!

nathalie 2015.08.06. 21:16:47

Szerintem Balázs sokkal jobban egyetértett a nővel, mint ahogy azt gondolnánk. Csak persze tanult a gólyatáboros esetből... Feri meg meg se mert szólalni, nehogy kiderüljön, hogy ő mennyire egyetért vele. :)

Bikli néni 2015.08.06. 21:30:01

@Igaz Magyar (nem libsi):
A "magyar" szó melléknév, így kis M-mel írandó. (Bár tudom, nálad a nagy M a hazafiakat hivatott megkülönböztetni a hazaárulóktól, de teszek egy próbát, hátha.)

Az, hogy mi mit várunk el a kormánytól (kevesebb korrupciót, kevesebb éhező gyereket, az alkotmányos alapértékek tiszteletben tartását, hogy csak pár példát említsek), eddig se érdekelte egyik szeretett kormányunkat sem. Ha azt képzeled, magunk miatt plakátolnak meg építenek kerítést, nagyon tévedsz. És igen, lehetne mondjuk a jelenleginél 1. költséghatékonyabb, 2. a nullánál nagyobb hatásfokú intézkedéseket bevezetni. Azt akarjuk, hogy továbbmenjenek az országból? Akkor nem verünk el 380 millió foeint KÖZPÉNZT arra, hogy tesszük az agyunkat a választók előtt, hanem mukk nélkül kibérelünk 100 buszt, és elkezdjük őket szállítani a határ felé. Nem odacseszünk 250, előzőleg jól megfélemlített (hiszen a menekült = rablóbanda tömeggyilkos) ember nyakára 1500 menekültet, hanem megnézzük, hol vannak olyan épületek, ahol akad egy matrac, ad absurdum folyó víz és "nínósautós" (ahogy a gyerekem mondja) felügyelet.

Itt nem csak arról van szó, hogy most a menekültet sajnálni vagy gyűlölni kell, mert mindkét oldalnak van igazsága. Európa qrvanagy szarban van, mert jönnek minden irányból, és meg fogunk telni. És igen, sajnos beszivároghatnak terroristák is. Igen, valószínűleg bűnözők is vannak köztük, ahogy minden más népcsoportban is.
Ugyanakkor, a propagandával ellentétben, a legtöbben NEM gazdasági bevándorlók, pusztán az életükért futnak. Akinek van saját gyereke, tegye fel magának a kérdést, mit kell ahhoz hátrahagynom, hogy elinduljak több ezer km-re, az ismeretlenbe, egy csecsemővel a karomon?

Őszintén remélem, hogy hamarosan sikerül erre valami megoldást támadni, bár nem nagyon hiszek benne. Inkább abban reménykedem, hogy Európa kibírja, ami még makd ezután következik. De látva úgy általában az EU-s válságkezelést, sok reményt nem fűzök hozzá.

Nzoltan 2015.08.06. 21:36:04

Most megy a pofázás, de ha nem csökken a menekülthullám, középtávon fegyverropogás lesz. És nem itthon.

CsibaKata 2015.08.06. 21:39:29

ClassFM Anna nem hozta meg a kedvem, hogy Class FMet hallgassak. Nem amiatt, amit mondott (habar butasagokat), hanem azert mert a reflektivitas szele nem erintette meg, ami egy radio showban azert beugro szint kene, hogy legyen.

S. M. 2015.08.06. 21:40:04

@Mercel: Igen. Ezek azok, amik keverednek itten. Tehat jon ilyen is, olyan is, es meg atmenet is van. Es meg sok is van.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.08.06. 21:40:25

@szombuda:
Már megint annyira jól tudjátok, hogy másnak mit kéne tennie :) . Meg

Megfordítom a kérdést: ha annyira fontos a kerítés (mert egyébként az, még mindig kevésbé kidobott pénz, mint a milliárdos hecckampányok), akkor önkéntes munkában miért nem mennek oda a hazafias honlegények, aztán segítenek be? Vagy ha annyira jól tudtátok, hogy az MKKP-nak mire kellett volna költenie az ellenplakátokra gyűjtött pénzt (mert persze az a 33 millió hogy bökte a szemetek, bezzeg a tízszerese mehetett a közös kasszából, meg még most a hússzorosa hasonló okosságra), akkor miért nincsenek civil számlák, amit át tudtok adni az államnak kerítésépítésre? Nosza, biztos nem árt a dolgos kéz, és biztos lesz annyi haszna, mint az összeverni tervezett bevándorlóknak meg a pusztában kóválygásnak. Ahány nappal előbb lesz kész a kerítés, az annyival kevesebb határsértő per nap, nem?

Ja, mert a fotelból könnyű osztani az észt?

Csak hát ha van is értelme a kerítésnek, az biztos nem egy 174km hosszúságú szakasz, ami legfeljebb repinek jó, másra nem.

Vízválasztó 2015.08.06. 21:46:08

@namnam: Soha senki nem állította, hogy mind terrorista. Atricitás lehet hogy nincs. De atrocitás több is...

micsoda? 2015.08.06. 21:48:09

Nincs új a nap alatt. Annak idején amikor a székelyek menekültek, a sváboknak menni kellett, vagy a ház hátsó szobájában családostul meghúzhatták magukat. Pedig ők magyarnak vallották magukat.

namnam 2015.08.06. 21:50:57

@Vízválasztó:
"Soha senki nem állította, hogy mind terrorista."
Akkor olvasgass itt még egy kicsit...

"Atricitás lehet hogy nincs. De atrocitás több is... "
Óó, elgépeltem. Meg tudsz nekem bocsátani??? Amúgy érdekes, amikor én arra járok, se atricitás, se atrocitás... de mindegy.

cybericius 2015.08.06. 21:53:06

sixx, mi van a Benes-dekrétumokkal?

cybericius 2015.08.06. 21:53:55

@cybericius: Ja, merthogy értem én, csak leszarom.

P1sty 2015.08.06. 22:17:11

Most akkor Balázs már jófiú a múltkori, erőszakon viccelődés után? (comment.blog.hu/2014/09/01/a_nemi_eroszak_rohadtul_nem_vicces) Sürgős ideológiai útmutatás kellene a zsindextől, mert én nem tudom ezeket a pálfordulatokat követni.

b2b2 2015.08.06. 22:23:19

Ma voltam Pesten örömmel láttam hogy az utcákon fetrengenek az átmeneti vendégek.Így látva, élőben csak azon töprengtem és próbáltam megérteni magamban, ha valaki menekül mert háborús övezetben él/élt, mi a picsáért kell rögtön nyugat Európába húzni?!?! NEm durva ez egy kicsit? Lényeg az lenne hogy a háborús övezetből megszabaduljon, de hogy rögtön UK, GER, Francia ország? Miért nem parkoltak le az első szomszédos országban ahol már nincs háború? Nem luxus ez egy kicsit? Vagy mehettek volna szerte nagy oroszba is....neeem, nyugat európa....
Arról nem is szólnék hogy miért nem gyűjtik be Ócsára őket. Arra is elbasztak pár millát, most legalább feltölthetnék a kibaszott falujukat...

Dorkaborka 2015.08.06. 22:40:26

@kessi: És ez a nő ,amúgy a hírszerkesztő a rádiónál....................pofám leszakad! És közben elkeserít!

harmony31 2015.08.06. 22:49:33

Könnyen beszél az aki menekültet csak maximum az Audija ablakán keresztül lát. Balázs vajon sétálgatott mostanában a Keleti Pályaudvar környékén? Nekem épp tegnap volt arra dolgom...borzalmas és ijesztő. Nőként egyedül arra mászkálni...hát, nem szívesen teszem nappal sem, este meg biztos,hogy nagy ívben elkerülöm a környéket.. Mellékesen megjegyzem,hogy összesen 2(!) kisgyereket láttam, és néhány nőt, ellenben láttam több száz életerős fiatal férfit, akik csoportokba verődve ücsörögnek, irritálóan méregetik a nőket és mobiltelefonálnak. Számomra ez kicsit sem megnyugtató, mondjon bárki bármit.

RichardB 2015.08.06. 22:58:53

@nemcset elek: Milyen szép terv. De utána az ilyenektől, akik ilyen mészárlást rendeznének, min te, ki mentene meg minket ?

RichardB 2015.08.06. 23:02:42

Nem csalódtam Balázsban, ő ilyen jószívű, mindig is az volt. :)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.08.06. 23:05:03

@P1sty:
Érdeklődj a Jobbiknál, akik minden további nélkül tudják szidni a kommunista múltat, de szakadatlanul hajlonganak Putyin előtt, aki éppen a Szovjetunió feltámasztásán ügyködik, ahogy évekig tudtak aggódni palesztin testvéreik miatt, most meg az összes iszlám-hívő mocskos terrorista, akik bevándorlónak álcázva magukat szivárognak be Európába.
Ja, néha nem könnyű ezeket a dolgokat követni.

recirkulációs kör 2015.08.06. 23:24:27

@Miazmás:
Nem olvastál te túl sok horrort mostanában?

Merthogy azért a tizede sem igaz annak, amit összehordasz.
És tényleg, ahogy valaki felvetette, miért nem a többi iszlám országba mennek? Van belőlük elég. Miért Európába.

Lehet, hogy összeesküvés-elmélet, de szerintem valaki szervezetten küldi őket. Iszlám Állam, Al-Kaida, akárki. Egyrészt ennyi menekült képes gazdaságilag tönkretenni Európát (az olyan szegényebb részét, mint Magyarország, mindenképpen, hisz 1 év alatt a dolgozó lakosság 10%-a jön az országba, és ezeket el kell tartani), de pár év alatt az egész EU-t.
Másrészt ha csak minden tízezredik egy alvó öngyilkos terrorista, akit majd 2-3 év múlva vetnek be, az már önmagában is szép lesz. És ennyi ember közt simán elvegyül.

Dr_utcai_arcos 2015.08.06. 23:26:14

@harmony31: lol, te vagy az akit a múltkor az index cikke alatt is meg akartak erőszakolni, háháhááá? Nagyon gyorsan törölted a hozzászólásodat.

harmony31 2015.08.06. 23:38:35

@Dr_utcai_arcos: Nem tudom mire gondolsz, nem szoktam hozzászólásokat írogatni, most is csak azért tettem mert friss volt a tegnapi tapasztalat.

2015.08.06. 23:42:24

@TGabi: Ez hazugság, Gabi! A UK-ben mintegy egymillió él, és a java nem tartja be sem a sariát, sem egyéb vallási előírást. INTEGRÁLÓDTAK! A nők szoknyában, nadrágban járnak, a férfiak kézenfogják őket, a nyílt utcán! Még ilyet!

recirkulációs kör 2015.08.06. 23:58:32

@lOc (a pasztafáriánus):
Mi a francért kísérnék haza?
Elég a határig, ahol bejött az országba.
Ráadásul miért kísérgetné őket bárhova, aki nem szereti őket? Te olyanokat szokták kísérgetni?

De te hányat fogadtál be?
Mert ha egyet sem, akkor csak demagóg vagy, semmi egyéb.

@Miazmás:
"Magyarországot nemzetközi szerződések kötelezik arra, hogy ilyenkor segítsen. ... Ráadásul az EU nem kevés pénzt ad erre."
Milyen kár, hogy ez egyik sem igaz.
Muszáj neked hazudoznod? Fizetnek érte?

recirkulációs kör 2015.08.07. 00:00:18

@Miazmás:
Igazából neked is mindig kell egy ellenség.
Csak neked az, aki nem úgy gondolkodik, ahogy te.

traxx 2015.08.07. 00:01:12

Balázs élő példája a fotelliberalizmusnak. Igaz, menekültet még nem látott csak fotón, a szép kis vidéki kertes házától(és a családjától) 30 km-re van a legközelebbi menekült. könnyű liberálisnak lenni. Egyébként abban igaza van, hogy nem kell gyűlölködni. Szerintem se. Csak a rendszert kell bolondbiztossá tenni, mert a mostani abból indul ki, hogy mindenki jó szándékú. Pedig nem. Ergo ha akar, akkor sem tud kiskaput találni a delikvens, akkor ok.
Ill. ami még eszembe jutott: a sok önkéntest nem nagyon láttam, amikor saját honfitársaikon kellett volna segíteni. Hol voltak eddig? A sort miért nem ott kezdik? Nincs elég hajléktalan, beteg, idős ember, akin nem lehetne segíteni?

turospuliszka 2015.08.07. 00:08:53

Im an immigrant. I came to take your job. But you dont have one.

recirkulációs kör 2015.08.07. 00:25:01

@G_Norton:
Hát igen, te bolti kasszásként meglehetősen kvalifikált ember lehetsz ahhoz, hogy másokat leszólj.
Mi is kell hozzá, általános iskolai végzettség?
Egyébként az szerintem is hülyeség, ha nem segítenek nekik vásárolni.

@Teshow:
Igen, ez az ismerősön húga sógorának a nagynénje látott olyat, aki olvasott már olyanról, aki látta dolog nagyon meggyőző.

@Mi a manó:
Jaja, itt van pl. ez az alulkvalifikált nyelvészprofesszor proletár, mellesleg az ELTE professzora, bizonyos Nádasdy Ádám, aki saját bevallása szerint élő beszédben nem használja a -ban/-ben-t, ahogy a többség sem.
És ezt még képes leírni is, internetre! Pfuj, fertő!

@kessi:
Lehet, hogy neked nehéz felfogni, de Angliába meg Németországba menni nem ki- meg bevándorlás, hanem szövetséges országokon belüli, engedélyezett, szerződésekkel leszabályozott helyváltoztatás. Kb. mintha Amerikában Oregonból Alabamába költöznél Még nem teljesen, de ezt szeretnék). Senki még csak meg sem néz.
De ha akár Európából mész oda, kirúgnak, mint macskát szarni.
Ezek a muszlimok menjenek a muszlim országokba, van egy csomó, ahol nincs háború. Ráadásul még a nyelvet is beszélik (valahogy, mert azért két arab nem mindig érti meg egymást).

@Ajar:
"nem az egyetlen, és messze nem a legnagyobb"
De, a legnagyobbak egyike. Kár, hogy nem látod át, mennyire. És nem az idegengyűlölet, hanem a gazdasági része miatt. Több százezer embert nem tud eltartani az ország, munkát adni meg a magyaroknak sem tud.

@Real World:
Csak mivel más sem akarja a nyakába venni őket koloncnak, lehet, hogy 70 évet maradnak itt.

@rest of boys:
Macskája van. Kettő is.

Reszelő Aladár 2015.08.07. 00:55:48

Én csak arra lettem volna kíváncsi, hogy mi lett volna, ha a FIdesz áll a bevándorlók mellé. Akkor a kétfarku kutyáék nyomnák a ellenző dumát?
Ha valaki nem ért egyet a bevándorlók feltétlen befogadásával, az már egyből rasszista idegengyűlölő Fideszbérenc?
Csak kérdezem, hogy ha eddig idén jöttek 100ezren, esetleg maradnának (ide küldik majd vissza őket), akkor azt hogyis akarnánk majd megoldani? Gondolom először szállást adunk nekik, majd megtanuljuk a valamilyen nyelvüket, és kapnak közmunkát de magasabb bérért mert 47-ből frankón nem lehet megélni. Végül sikeresen tudjuk kezelni a hajlétalanok kérdését, és simán sikerült a cigányságot is integrálni a társadalomba.

Nem kell szélsőségesen fogalmazni, emberbarát módon kell eljárni. De ha majd közelít a tél, és kinn fagyoskodnak majd több ezren, és egyesek továbbra is azt hajtogatják majd, hogy ide márpedig EU-s megoldások kellenek. Na akkor majd befogadjuk őket, és meg is van az EU megoldása: maradni fognak. És akkor majd tényeleg be kellene tartaniuk a törvényeket, és tényleg pályáznak majd a melóhelyre. De az majd jó lesz nekünk, csak nehogy a Fidesznek legyen igaza...

recirkulációs kör 2015.08.07. 01:10:19

@thob:
És hova induljanak tovább?
Gondolod, a németek meg az angolok két kézzel kapkodnak utánuk?
Az, hogy ezek oda AKARNAK menni, egy dolog, de nem fognak, mert nem kellenek.
Maradnak a nyakunkon.

Ha nem szeretnéd, hogy pályaudvarok környékén éljenek, adakozz, aztán majd építenek nekik egy stadiont, hogy ott lakjanak.
Én nem szeretném, ha az adómból még menekülteket is el kellene tartani. Pláne nem ha több százezret (év végére elérheti a számuk a félmilliót, jelenleg napi 1500-2000 érkezik).

@Ajar:
"menekültügyre legalább annyi pénz jusson, mint mondjuk a kibaszott stadionokra"
Bár nem vagyok stadionpárti, de miért is?
Miért kellene nekünk bármit tenni ezekért a menekültekért? Hívtuk ide őket? Nem.
A stadion legalább valami értéket teremt. Ezek nem.

"nem ellopni az erre adott eu-s pénzeket"
Az EU nem nagyon ad erre pénzeket.

@csak egy néző:
Ne terelj, a saját lakásodról volt szó.
Ja, hogy oda senkit, mi, de más faszával azért szereted verni a csalánt...

"Itt arról van szó,hogy segítesz vagy sem."
Te sem segítesz, csak a szád jár, nethuszár.

@Ula:
A malária meg a dengue-láz nem fertőz emberről emberre, vektor kell hozzá, ami átviszi. A magyar szúnyogok nem alkalmas vektorok.

@BotloB:
Jobb médiaiskolákban van olyan gyakorlat, hogy védd meg ezt vagy azt az álláspontot. Akkor is, ha az esetleg teljesen ellentétes a te valós életbeli álláspontoddal. Szerepjáték.
Ti meg benyaljátok.
Végül is ez a cél.

@namnam:
Valójában a magyar helyett egy magyarul beszélő, c betűvel kezdődő nevű, kreol bőrű népcsoportra gondoltak.
És úgy teljes mértékben igaz volt.

"Amúgy érdekes, amikor én arra járok, se atricitás, se atrocitás... de mindegy."
Akkor biztos hazudnak a hírek, amikor azt írják, hogy itt-ott késelések vannak a menekültek közt. Bár ami azt illeti, én sem láttam még a levegőt, ezek szerint lehet, hogy nincs is?

@Bikli néni:
"A "magyar" szó melléknév, így kis M-mel írandó."
Kis m-mel írandó, de nem okvetlenül melléknév, lehet főnév is. De mivel köznév, nem tulajdonnév, akkor is kis m.

"hanem mukk nélkül kibérelünk 100 buszt, és elkezdjük őket szállítani a határ felé"
Aha. Csak ezt nem tehetik meg, merthogy vannak EU-egyezmények.

"a legtöbben NEM gazdasági bevándorlók"
Pedig de. Elenyésző számban vannak valódi menekültek köztük.

Egyetlen megoldás lenne, persze az sem olcsó, de mindenkit feltenni a repülőre, és hazatoloncolni. Lehet, hogy lenne, akit valóban kivégeznének, de elterjedne a híre, és egy idő után nem jönnének.

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
De, hülye vagy, nem vak.
Miért kellene önkénteseknek menni kerítést építeni, amikor megteszi az állam, mert államérdek?
Viszont a menekülteket nem fogadja be, mert senkinek nem érdeke (eteti őket, holott azt sem kellene, mert az sem az érdeke az államnak, ráadásul aki több százezer vagy millió forintot el tudott költeni arra, hogy ide jöjjön, jusson neki kajára is).
Te mennyit fogadtál be eddig?

Ja, hogy te is csak fotelből próbálod osztani az észt? Ne próbáld, behozatalra szorulsz belőle.

@turospuliszka:
Aztán honnan jöttél? Valami szovjet utódállamból? Mert az látszik, hogy ott nem nagyon beszélik az angolt.

nick: 2015.08.07. 01:22:03

aki most akár divatból ad némi alamizsnát a menekülteknek, vajon volt legalább ilyen lelkes az itthoni hajléktalanokkal is az elmúlt mondjuk 15-20 évben?!

...vagy az annyira nem menő azért - no meg tovább is tartana, mint ez a mostani cécó?!

emlékeztek talán a nem olyan régi plakát feliratára, a négykézláb álló hajléktalanról:
"ha kutya lennék, segítenél?"

egy lábas 2015.08.07. 01:24:46

olvasom itt egy pár húgyagyú javaslatát, hogy ha már annyira bevándorlóimádó vagyok, vigyek haza párat. Üzenem ezeknek a sötét parasztoknak: ha beültetem az autómba az egyik családot, hogy hazavigyem őket, akkor ha elkap valami rendőr, már mehetek is a sittre, mert rámhúzzák, hogy embercsempész vagyok. Nyugi bele, fognak is 'találni' tanúkat, akik majd tört angolsággal előadják, hogy fejenként száz /ötven/ kétszáz ajróért vállaltam, hogy beljebb viszem őket a határtól. Mert ahol egy poltpetya lehet a legfőbb ügyész, ott semmi jóra ne számíts egy ilyen esetben.

egy lábas 2015.08.07. 01:28:13

@recirkulációs kör: hga már ennyire istenverte idióta vagy, miért osztasz itt észt mindenkinek? Azt hiszed, hogy te vagy a főmegmondó, vagy ki a faszom? :D :D

Monsieur Padoncour 2015.08.07. 01:43:00

Kell ide az országba egy jó kis 100-150 ezres hardcore iszlám kisebbség, akik aztán 10 év alatt megötszörözik magukat, és akkor majd nem a záptojás lesz a legnagyobb veszély a melegfelvonuláson.

recirkulációs kör 2015.08.07. 01:45:40

@egy lábas:
Azért, koma, mert a hozzád hasonló seggfejekre ráfér egy kis kölcsönész, ha már apád-anyád nem tudott belédbaszni többet.
Egyébként az is csoda, hogy a te agyaddal az ábécét meg tudtad tanulni.

GTOnizuka 2015.08.07. 04:37:16

Az a vicces, hogy sem Balázs, sem a blogposzt nem válaszolt Anna egyetlen aggályára sem.

Ellentétben, számos alkalommal meg akarta mondani Balázs, hogy Anna mit gondol, és rosszindulatúan félreértelmezte Anna szavait.

szombuda 2015.08.07. 05:22:43

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Te olvasod amit írtam vagy csak engem tálaltál meg pont a hulyesegeddel?!

Hol a faszomba beszélek én kerítésről te nagyon okos a kommentekben? Kurvára nem gondolom hogy az adómból kerítést kéne építeni, se menekült tábort telepíteni azt meg végképp nem hogy kaját meg ruhát vegyen nekik a kormány az én pénzemen.
Egy szaros kerítés biztos nem állítja meg őket, lehet inkább a hadseregnek kéne ott állnia a határokon és küldeni a bevonuló csürhét vissza a francba. A hozzád hasonló ellen kampányoló sipakolokat meg oda levezényelni adni nekik százas zsepit és integerhetnek nekik zokogva.

szombuda 2015.08.07. 05:24:37

@egy lábas: akkor vidd őket BKV-n :))

Tapmancs 2015.08.07. 07:49:42

Érdekes, ha valaki nem ért egyet az Index (jelen esetben Sixx) álláspontjával, azt már egyből "fröcsög, bunkó, korlátolt, tájékozatlan, csak kormánypropagandából tájékozódik", stb.
Holott a "mindenkit fogadjunk be ész nélkül" és a "lőjük őket agyon a határon" között végtelen sok fokozat van, és az emberek 99%-ának a véleménye itt helyezkedik el.
Szvsz: pár ezret nyugodtan be lehetne fogadni úgy hogy magyar nyelvtanfolyammal kezdenek, szükség esetén képzésekre küldeni (igen, adófizetői pénzből), aztán ha nem teljesítenek jól akkor mehetnek vissza ahonnan jöttek. Ja, és szétszórni őket, nehogy tömbösödjenek. Viszont százezreket nem tudunk befogadni, sem anyagi sem pedig kulturális fogadókészség nincs az országban. Ezt be kell látni.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.08.07. 08:30:50

@recirkulációs kör:
"Egyetlen megoldás lenne, persze az sem olcsó, de mindenkit feltenni a repülőre, és hazatoloncolni. Lehet, hogy lenne, akit valóban kivégeznének, de elterjedne a híre, és egy idő után nem jönnének."

Ez a vállrándítás, hogy "na és, ha agyonlőnek párat, legalább nem jönnek többen" az egyik legelképesztőbb mondat, amit eddig ebben az ügyben olvastam. És ilyenkor azt hiszed, hogy a vérük nem tapadna a kezedhez, csak mert a hóhéraik elé lökve őket mással végezteted el a piszkos munkát? Hát miért nem mész ki az utcára, és intézel el párat, ha már úgyis ezt a sorsot szánnád nekik, te kis pragmatikus?
Én nem fogadok be menekültet, te meg nem lősz agyon egyet sem. Éppen olyan fotelhuszár vagy, mint amilyennek a többieket titulálod.

Csaba Szikora 2015.08.07. 08:35:03

Nem tudom ki az az Anna,de a szememben 50-szer szinpatikusabb,mint az a seggfej Balázs.
Ez a hölgy ki tud állni az igazáért,és élő egyenes adásban el meri mondani a véleményét.Persze rá lehet mondani hogy kormány propaganda,de ez csak belebeszélés.
Én hallgattam a vitát,semmilyen kormány propaganda nem volt benne.
Előző nap a rabok mobiltelefonhoz jutását kritizálta.Annak nem volt viszhangja.Elgondolkodtató.
Igazad van Anna,ne engedj a véleményedből,én sem teszem.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.08.07. 08:41:36

@Tapmancs:
Na, azért a másik oldal sem jobb, amelyiknek ha minimális emberséget és együttérzést is mutatsz a bevándorlók felé, akkor már rögtön az a válasz, hogy magyargyűlölő vagy, meg persze "vidd haza őket, és ne a más faszával verd a csalánt" :) . Az emberek szeretnek sablonokban gondolkodni, és még könnyebb ezt akkor, ha az fekete-fehér, mert a szürke, hogy mérlegelni kell meg megismerni, hogy ki mit gondol tényleg, az már melós dolog, azt meg sokan nem szeretik.

Amit leírtál, az egy ésszerű (talán most még így kell írni:)) középút, amiért persze mindkét oldalról meg fogod kapni a magadét :) . Ráadásul ettől még ugyanúgy jönni fognak, egyre többen.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.08.07. 08:54:42

@P1sty: baszki, most normális volt, amikor meg a chemtrailről és a nemi erőszakről beszélt, akkor nem volt az. gondolom, neked is vannak jobb napjaid, amikor nem vagy ekkora seggfej, nem?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.08.07. 08:56:13

@Csaba Szikora:
Sok saját tapasztalat lehetett a mondataiban, láthatta a szemetelést, a tömeget, ami benne félelemérzetet keltett, rendben.
Az viszont csak a sulykolt mantra visszamondása volt, ahogy kötötte az ebet a karóhoz, hogy márpedig ezek milyen aluliskolázottak, de ugyanolyan lendülettel tudta szapulni a szemét nyugatot, amiért lefölözi a szakembereket. Miből fölöz le a nyugat, ha rajtunk mennek keresztül, és ezek mind olyan aluliskolázottak?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.08.07. 08:59:44

@Versenycsiga:
"És a menekültek miért nem az Emirátusba, Szaúd-Arábiába akarnak menni?"

Mert ránézel egy térképre, és akkor meglátod, hogy ahhoz, hogy oda eljussanak, át kéne menniük azokon, akik lőnek rájuk. De persze az ember ott talál összeesküvést, ahol akar.

Real World 2015.08.07. 09:04:36

@recirkulációs kör:
Kérdezte valaki, hogy meddig maradnak azok, akik a tankok elől menekültek el közel 60 éve?

Real World 2015.08.07. 09:05:39

@recirkulációs kör:

.. meg azokat, akik most ömlenek kifelé az országból..?

matatom (törölt) 2015.08.07. 09:06:26

Sovinizmus, fasizmus, rasszizmus, paranoina
VS.
emberségesség, keresztény magatartás, nyitottság, önzetlenség

matatom (törölt) 2015.08.07. 09:12:06

Honfoglaló magyarok mai szóhasználatban = "gazdasági bevándorlók", "terroristák", "migránsok".

csak egy néző 2015.08.07. 09:34:02

@recirkulációs kör:
""Magyarországot nemzetközi szerződések kötelezik arra, hogy ilyenkor segítsen. ... Ráadásul az EU nem kevés pénzt ad erre."
Milyen kár, hogy ez egyik sem igaz.
Muszáj neked hazudoznod? Fizetnek érte?"

Ki is hazudik kiskancsó?

"az unió több mint 8 millió euró menekültügyi célú pénzügyi támogatást nyújtott Magyarországnak, az európai szolidaritás jegyében. "
"Nyolcmillió eurót kap Magyarország az Európai Uniótól a migrációs nyomás kezelésére. Ezt kedden jelentette be Budapesten Dimitrisz Avramopulosz, az EU bevándorlásügyi biztosa, akinek sikerült alaposan meglepnie Szijjártó Pétert."

"Magyarországot nemzetközi szerződések kötelezik arra, hogy ilyenkor segítsen. ...

"Dublini egyezmény"

"az EU-s tagállamoknak szolidaritást kell vállalniuk egymással szemben. Úgy kell irányítani az Európába érkező menedékkérőket, hogy minden tagállam a gazdasági erejéhez mérten vegye ki a részét a letelepítésükből."

csak egy néző 2015.08.07. 09:35:44

@recirkulációs kör:
"Ne terelj, a saját lakásodról volt szó.
Ja, hogy oda senkit, mi, de más faszával azért szereted verni a csalánt...

"Itt arról van szó,hogy segítesz vagy sem."
Te sem segítesz, csak a szád jár, nethuszár."

Majd akkor ugassál nethuszár komám, ha leutazol a szerb határra és megakadályozod, hogy bejöjjenek. Addig te is csak más faszával....

krj 2015.08.07. 09:36:47

azért az elgondolkodtató, hogy egy ilyen primitív nő rádiós szerkesztő lehet

megettem az aranybornyút 2015.08.07. 10:38:43

@Mercel:

"Azt lehetne, hogy az összes szarházi kurvaivadék amelyik zsigerből csak libsizni tud elmenne végre a retkes büdös kurva anyjába?"

Ha egyszer libsik vagytok? :D

Méghozzá hazaáruló, szarházi cionbérenc libsik :D

krj 2015.08.07. 10:39:20

arról nem is beszélve, hogy az "ő adójából" mennyi pénz megy teljesen felesleges dolgokra, tízszer, százszor, ezerszer több, mint amit egyáltalán az állam a menekültkérdés kezelésére fordít, szóval ha ezt tudná, üvöltenie kéne felháborodásában. de azért fogadjunk, hogy számlásan dolgozik a Class FM-nél, amivel aztán az "ő adója" mégsem annyi, amennyi, hanem jóval kevesebb.

megettem az aranybornyút 2015.08.07. 10:44:25

@Igaz Magyar (nem libsi):

"a Magyar kerites miatt balhezo hazai liberaltak, a honfitarsaik altal Jordania-ban, Gaza-ban epitett keritesek miatt mert nem balheznak ?"

Amiatt nem.

Azon nem pörög a libsi sajtó, hogy az askenázi bevándorlóknak nem elég, hogy puszira földet kaptak a Közel-Keleten az USA-tól, ami addig a briteké volt, de még az a föld is kell nekik, amit a britek földjéból a palesztinok kaptak, hogy SAJÁT országuk legyen, mert a palesztinok nem "gyüttment" bevándorlók ott, hanem az őseik ezer évek óta ott élnek.

De az askenázi migráns csürhének a palesztinok földje is kell.

2015.08.07. 10:54:34

fake, meg voltrendezve...

csak egy néző 2015.08.07. 11:00:50

@megettem az aranybornyút:
Hazaffy komám, miért itt lopod a napot? Miért nem a kerítést építed, hogy akarod így megvédeni a hazát?

BotloB 2015.08.07. 11:00:54

@recirkulációs kör:

Nem különösebben érdekel, hogy milyen indíttatásból mondja, amíg egy egyébként korrekt álláspontot hangoztat.

krj 2015.08.07. 11:10:12

@megettem az aranybornyút: elmehetnél akár tenni az egész ellen, akár a határra, akár Szíriába. és akkor máris előrébb volnánk, egyrészt nem írogatnál baromságokat, másrészt ott meg megmutatnák, hogy milyen, amikor lűnek rád igaziból

kaamir 2015.08.07. 11:10:55

Hú, eddig nagyon utáltam Balázst, de most hatalmasat nőtt a szememben.

Ilyen higgadtan, okosan kell fellépni az ostobaság ellen.

Citromka1 2015.08.07. 11:36:14

@Igaz Magyar (nem libsi): Ha kíváncsi vagy, olvass '56-ról, a magyarok meneküléséről, a befogadó országok hozzáállásáról. Ott a válasz!

Citromka1 2015.08.07. 11:41:54

@megettem az aranybornyút: Szerintem attól hánysz, hogy megfeküdte a gyomrodat az aranyborjú! Mohó vagy! Oszt mégis, azok a férfiak, akikről beszélsz, mi a fenével védenék a hazájukat? A puszta kezükkel? Mielőtt írsz, próbáld meg a helyükbe képzelni magadat! Mi lenne a fontosabb? Hogy megvédd a házadat, amit úgyis le fognak rombolni, bombázni, stb, vagy menekíteni a családodat, a puszta életüket menteni?

bonsoirbazmeg 2015.08.07. 12:26:06

ha bárki, aki életvitelszerűen fikázza sebestyén balázst venné a fáradtságot, hogy csak pár interjút elolvasson vele, akkor rájönne, hogy lehet, jóval előrébb tart fejben nála is.

sok buta paraszt taplózza meg hülyézi folyamatosan, de nyíltan vállalják, hogy egyébként egy árva részt nem hallgatnak a reggeli műsorából, stb.

nyomorék senkik vagytok, akik ilyenkor ilyeneket írtok, hogy "Balázs véleményén meglepőtdtem", meg "Nagyot nőtt a szememben", ha kicsit is hallgatnátok/olvasnátok, pontosan tudnátok miről mi a véleménye, de nem, ti csak azt a youtube videót társítjátok hozzá, amit 20 évesen csinált és belefingott a mikrofonba. hát aki ennyi idősen nem poénkodott ilynekkel, az egy sótlan kis stréber köcsög lehetett.

G_Norton 2015.08.07. 15:24:55

@recirkulációs kör: Diákmunkában tolom, hogy az utolsó félévemet a diplomáig ki tudjam fizetni. De ma is volt sokszor olyan, hogy jött a menekült, és már több munkatársam is hevesen rázta a fejét a szerencsétlennek, aki így elő sem bírta adni, hogy mi kell neki.

Volt azért pozitív példa is: az egyik vevő a menekült 12 éves forma gyereknek megvette a chipset.

Dr_utcai_arcos 2015.08.07. 16:46:31

@bonsoirbazmeg: "hogy lehet, jóval előrébb tart fejben nála is. " Nem lehet, biztos.

Mi a manó 2015.08.07. 17:02:56

@recirkulációs kör:
Csúsztatsz.
'Nádasdy Ádám, aki saját bevallása szerint élő beszédben nem használja a -ban/-ben-t, ahogy a többség sem.'
Kiváncsi lennék, hogy Ő maga tényleg nem használja.... Nevetséges.
Ha a többség nem is használja és nem számít hibának, kikopni is csak akkor fog ha írásból és a nyelvből is eltűnik.
Márpedig ezt nehezen tudom elképzelni, ugyanis amíg vannak akiket ez zavar és szeretik a szép magyar beszédet alkalmazni azok tesznek majd érte.
Csak azért, mert egy nyelvész előadja a meglátásait és sokan
Városba vannak
Városban helyett.
Engem ettől függetlenül zavar.
Amíg engem és rajtam kívül mást is zavar és rendesen használjuk addig meg nem lesz semmilyen kopás....

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.08.07. 17:30:59

@megettem az aranybornyút: Haver, nem akarlak megbántani, de lényegtelen, hogy ki volt előbb az adott földön. Ha számítana, akkor nekünk magyaroknak szedelődzködni kéne, és engedni vissza a szlávokat, a frankokat (mai franciákat) meg a szászokat (németeket).

Arról már nem is beszélek, hogy a palesztin nevű nép nem is létezett az 1950-es évekig, az izrael területén élő arabok csak akkor kezdtél el palesztinoknak hívni magukat. Szóval évezredek óta biztos nincsenek ott.

rest of boys 2015.08.07. 17:52:33

@Bikli néni: Az a gond a buszos továbbküldéssel, hogy ez ellen viszont a nyugatabbra fekvő EU-s tagállamok tiltakoznak vehemensen. A migránsok NEM KELLENEK Európának, ezt a ballibber alultáplált agyak nagyon nehezen értik meg, sőt szemforgató farizeussággal megpróbálják fasizmusnak, rasszizmusnak és anyámtyúkjának beállítani, holott ez csak az elöregedő, besokallt, elfáradt európai társadalmak egészséges védekező ösztöne.
Nem kellenek gótok Rómába.
Nem kellenek migránsok Európába.
Ajánlom Aristo nagyszerű blogbejegyzéseit ebben a témában az aristo.pestisracok.hu oldalról.

Mercel 2015.08.07. 19:19:25

@Trigon_:

Értem.
Tehát az rendben van, hogy kici kínai:
- Nem adózik. ("Véletlenül" hozzáférésem volt egy olyan anyaghoz amiben ezt konkrétan kimutatták.
-Nem asszimilálódik. Nézz körül bárhol a világban - olyanok mint a sáskák mindenhol ott vannak, de mindenhol kis kínát csinálnak maguk körül ahol nagy tömegben fordulnak elő.
-Igen nagy részük vagy kamupapírokkal van itt, vagy még arra se vette a fáradságot.

Az idegenrendészet telibe leszarja.
A rendőrség telibe leszarja.
Az állam telibe leszarja.
Az egyébként folyton "magyarkodó" köcsögök szintén leszarják.

Ja, hogy a kínai piacon feleannyi a hamisított póló, cipő, meg a mosószer?
Igen.
Akkor csukjuk be a szemünket (miközben kilopják)? Igen?
Amúgy vannak arról komoly tanulmányok, hogy micsoda nemzetgazdasági kárt okoznak a nemlétező nem látszó kínai barátaink évente. Segítek nem rongyos egy két milliárdról van szó.

Na nekem ezzel van bajom. Nem önmagában a kínai emberekkel, hanem azzal, hogy az állam és minden szervezet leszarja telibe azt a nagyon is súlyos problémát amit okoznak adózás, munkaügyi téren és legfőképpen azt a most még lappangó de óriási társadalmi problémát amit okoznak.
Miközben emberek véres szájjal tobzódnak egy rakás menekülő emberre.
Nekem ez nincs rendben de nagyon.. Kettős mérce vagy szimpla ostobaság azt nem tudom, de hogy nagyon nem oké azt igen.

Mercel 2015.08.07. 19:31:14

@megettem az aranybornyút:

1; Retardált vagy.
2; A hazaárulás az nem ott kezdődik amikor az embernek van igazságérzete és rühelli a szélsőséges náci köcsögöket.
3; Ha egyszer ebben az országban vérontásra kerül a sor ami ha bekövetkezik akkor nagyban köszönhető lesz a hozzád hasonló férgek gyűlöletkeltésének is akkor biztos lehetsz benne, hogy két külön oldalon fogunk állni és az is biztos, hogy annyi hozzád hasonló férget küldök a pokolba amennyit csak tudok.
Ugyanis csak annyira vagyok liberális - ha egyáltalán - hogy bizonyos elvekért kiállok, de adott helyzetben gondolkodás nélkül teszek azért, hogy aki nekem vagy a családomnak ártani akar az mankó nélkül még szarni se mehessen.

Remélem megértetted te utolsó náci féreg.

csak egy néző 2015.08.07. 19:45:38

@Trigon_:
"A szok kici kínai dolgozni jött. Úgy, ahogy, de végül is hiánypótlók lettek, hiszen a fél megye a kínai piaA szok kici kínai dolgozni jött. Úgy, ahogy, de végül is hiánypótlók lettek, hiszen a fél megye a kínai piacon vásárolt."

Komám kaptál már kici kínai kereskedőtől ÁFÁ-s számlát?
Szerinted a kici kínaiak, mennyi adót és vámot fizetnek be a kamu cuccaik után?
Láttál ár kici kínai temetést?
Láttál már kici kínait Suzukiban?
Néztél már be X5- X6-os BMW be? Kici kínai nézne vissza rád többnyire.

Várom a válaszod.

rest of boys 2015.08.07. 21:56:05

@Mercel: Az idegenrendészet és rendőrség telibe, mert a csájnízek megveszik az Atyaistent is aranytrónusostól, a magyar bezárja az üzletét vagy meg sem nyithatja, mert engedélyt nem ő kap, hanem mit ad Isten, a kínai, és ott árulja a hatodrangú tömegáruját.
Sajnos.
A Nyugat hatalmas autószalonjaiban, márkás óraszalonjaiban, stb., is ők meg az oroszok képviseltetik magukat. A pénz náluk van.

Trigon_ 2015.08.07. 23:45:30

@Mercel: @csak egy néző: Mondom még egyszer. dolgonzni jöttek. Az, ha az adóhivatal és a rendőrség nem foglalkozik velük rendesen, nagyon nem jó. Mert a dolgozáson kívül tessék rendesen adózni. De ennek ellenére azok, akik megvették a sok olcsó holmit, nem azért tették, mert erre kényszerítették őket, hanem mert a vásárló, a magyar ember érdemesnek találta. Szóval nekünk, személy szerint a szok kici kínai hasznot hozott.

Kíváncsi lennék arra, de azt remélném, hogy sosem tudom meg, hogy ezek az arabok és négerek személy szerint milyen hasznot hoznának nekünk. Adózni ők sem fognak, de valamit termelni igen? Merthogy kapon már a fejéhez a sok aranyszívű menekültpárti, hogy ezek a diverzánsok először is sorozatos törvénysértéssel hatolnak be hozzánk, nyitásként. És az aranyszívűek próbáljanak visszaemlékezni, hogy utazásokon, vagy éppen útifilmeken hány arab férfit láttak dolgozni. Kevesebbet, mint amennyit nem. Én hajlandó vagyok elfogadni, hogy ezek otthon meg tudnak élni abból, hogy a fal tövében ülve naphosszat teáznak a többiekkel. De nálunk ez nem elég. Illetve vannak, akiknek elég, de én nagyon nem szeretném azokat még szaporítani is.

Pár hónapja még mindeki azt ugatta, hogy mi milyen európaellenes, szívtelen állatok vagyunk, meg hogy minek a plakát, a kerítés, a gyűlöletkeltés. Tessék, hölgyeim és uraim, a németek és britek már csinálják utánunk. Ők is európaiatlanok, gondolom.

Mellesleg: bármennyire is törvénysértő, mégsem tudom őszintén átérezni a drámaiságát annak, amikor egy Nike a félrabszolgamunkával előállított termékeit hihetetlen haszonnal adja el, pusztán a divatmajmokat kihasználva, és egyszer csak egy comó kisz kínai hamis Nike, vagy csak valami arra hasonlító cuccot dob piacra harmad-negyedáron. Lehet erről mindenkinek mindenféle álláspontja, de annyi biztos, hogy ezek a kínaiak legalább dolgoznak valamit.

Egyébként az én közelemben egy kifőzde és az "1 eurós" bolt az, ahol látom őket. Viszont látok egy pár kopaszt és/vagy cigányt a kocsma közelében álldogálni, néha olyan vastag köteg pénzt elővéve a zsebükből, hogy annyi pénzről én álmodni sem tudok. És húsz éve a Keleti pályaudvárnál rendszeresen láttam hasonló munkakörű arabokat is. Hát, akkor inkább a többé-kevésbé dolgos kínaiakat választom, és azt remélem, hogy a rendőrség nehezíteni tudja a mindenféle maffiák életét. Tudom, kínaiból is el fog bennünket árasztani egymillió, meg a románokból is, Viszont amikor százezer arab meg néger áraszt el bennünket, az pár hangadónak nem baj, hiszen szegény menekültek jaj, jaj.

23 millio Román NEM 60 millio arab IGEN !! 2015.08.08. 03:30:08

Takarodjanak az orszagunkbol, es mindegyik vigyen magaval egy libantat.

neanderthal 2015.08.08. 11:11:12

@Dorkaborka: Csak a tényszerűség végett, a csaj nem szerkesztő, hanem egy telefonos ügyintéző, aki a hallgatókkal veszi fel a kapcsolatot, pl. amikor becsörögnek egy játék, vagy téma kapcsán.

Gunsmoke 2015.08.08. 13:55:50

Azért sem fogom lejátszani ezt a szemetet. Amit ezek a korlátolt műsorvezetők "showműsor" álnéven csinálnak, az undorító. A hallgatottság persze továbbra is magas. A kettő közötti összefüggést meg mindenki találja ki maga.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2015.08.17. 17:16:06

@Mercel: Ha a tények elővezetését gyűlöletkeltésként éled meg, akkor veled komoly gondok vannak. Minden muszlim deklarált célja a sária globális bevezetése, amibe nem fog beleférni, hogy te elmondhasd a véleményed, vagy egyáltalán életben maradj, hacsak nem térsz meg (oké, nem te, az unokáid kb). A helyi nácik erre próbálják felhívni a figyelmed, és ha nem értesz egyet, akkor sem fogják egy tompa késsel levágni a fejed. Ezek a nácik - mi - pont azt az értékrendet szeretnénk megőrizni, amit itt közösen élvezünk, és amiért kibaszott sok ősünk az életét áldozta. Őket köpitek ti most szembe. Ez nyilván téged nem érdekel, ahogy hírek, nyilatkozatok és trendek sem. A csendes többséget viszont igen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.23. 09:38:13

Szellemi legalja. Amikor reggelente autóztam, néha hallgattam ilyesmit, hát ritán vicces és ritkán elgondolkodtató. Az ilyen idiótákat meg nem csak rádióműsorban hallod, mint a csaj, tele velük a fb. is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.23. 09:40:22

Viszont, ez munkahelyemről van, hogy 1-2 diplomás magyar állampolgár olyan szinten nincs ttisztában semmivel, hogy nem értette, mi elő menekülnek, arab polgárháborúkról nem is hallott, stb.
De jó lehet nekik, hogy az a legnagyobb bajuk, hogy hova mennek este bulizni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.08.23. 10:00:50

@Igaz Magyar (nem libsi): Igaz magyar hogy használhatja így szép nyelvünket?!

Reszelő Aladár 2016.02.19. 18:11:13

Aki másképp gondolja, annak nincs szólásszabadság.

Ez a név már foglalt! 2016.06.10. 12:32:33

Milyen érdekes így 1 év után újra meghallgatni Balázs érveit, amik, sajnos, mind meg lettek cáfolva azóta.
süti beállítások módosítása