Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1866) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11644) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (219) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16485) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3080) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jogerősen is kimondták: kozmetikázza a nézettséget az MTVA

2015. július 06. 11:30 sixx 73 komment

33.png

Történt, hogy még tavaly szeptember 27-én a közmédia szinte összes kinövése, amiket nem mellesleg a bíróság szerint simán titulálhatunk állami (nemi)szervnek, az Itthon vagy - Magyarország, szeretlek! című műsorfolyamra lelkesen eltapsolt vagy 600 millió forintot, majd a nézettségét úgy állította be, mintha minden tizedik honfitársunk ezt a műsort nézte volna. Pedig a lófaszt nézte annyi ember, azt.

Mivel a tendenciózus hamisítások egy idő után az agyamra mentek, megírtam, hogy a köztévé hogyan manipulálja az adatokat, hogy milyen számokkal érzékeltet nagyságrendekkel nagyobb nézettséget a műsorainak, mint a valós számok, azaz hogy hazudik az olvasók szemébe. Ez persze zavarta az állami (nem)szerv (tudom, tudom, gyerekes, de nem érdekel, ezt is ők provokálták ki egy másik vesztes perben) köreit, így pereltek, de első, majd másodfokon is buktak, azaz mostantól nemcsak Papp Dánielnek, az MTVA  tartalomszolgáltatási igazgatójának jár ki a hírhamisító jelző, és az egész közmédiának az állami (nemi)szerv elnevezés, hanem simán hívhatjuk őket nézettségmanipulálónak is. Az ítélet az ugrás után olvasható, ezt hagyták helyben másodfokon is. És most jöhet a skoffelzás visszavágás.

1_20.png

2_10.png

3_8.png

4_6.png

5_6.png

6_4.png

7_3.png

8_3.png

9_2.png

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka 2015.07.06. 11:40:51

A másodfokot is beteszed, v azt nem?

Egyébként meglepő, h ilyen hosszú az ítélet elsőfokon. Le a kalappal a bírónő előtt. A gyakorlatban ritka az ilyen. Tetszik.

Gratulálok :)

kristoof 2015.07.06. 11:50:18

Itt pedig a valóság. (Az mekkora már, hogy az országos és ingyenes M1-et veri a Comedy Central? Erre megy 80 milliárdocska...)

static.origos.hu/s/img/i/1507/201507012015-junius-30-csatornak-kozonsegaranya.jpg?w=644&h=373

Artie 2015.07.06. 11:50:51

Gratulálok, sixx.

Az viszont nettó elkeserítő, hogy ilyen faszságokkal az állam a saját bíróságát kínozza és veszi el az idejét fontosabb dolgoktól. Ez persze nem a te hibád, csak megállapítottam.

Paeonia 2015.07.06. 11:55:49

Gratula sixx, ez tök jó.

(Írhatnál egyszer egy szájbarágós cikket a nézettségek méréséről részletesen.)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2015.07.06. 12:00:28

Engem már csak az érdekelne, hogy mikor lesz nézhető köztévé, hallgatható közrádió, és független MTI.

Köszönöm.

Mercel 2015.07.06. 12:10:12

egyrészt gratulálok a Zindex csapatának a tökösséghez, másrészt ez az egész szar a vérbe küldött szoci rendszerre kezd hasonlítani.:( mármint a rendszerváltás előttire gondolok egy kis feudális populáris szarral nyakonöntve.

Kb. Most kéne azt eljátszanunk, hogy fideszestől, jobbikostól mszp plusz szatellit pártokig elzavarni a teljes politikai "elitet" a picsába családtagokkal együtt és nyomni egy restartot.

A teljes vagyonelkobzást és a közügyektől való élethosszig eltiltást gondolom nem kell magyarázni kapcsolódó tevékenységként..

A Szlovének meglépték. Bár szolídabb formában.

Mercel 2015.07.06. 12:13:43

@immortalis:

Ha ilyen ütemben haladunk kb. 4 kormányváltás múlva.

Flankerr 2015.07.06. 12:18:10

"Rich" :D

Jó írás, remélem a pert indító fizetéséből vonják le (úgyse) a perköltséget, és nem az én adómból.
Látszik hogy te nagyobb hal vagy, én 2,5 éve konkrétan hazugsággal vádoltam egy posztban Lencsó Ritát, de még egy sajtópert se kaptam :) Teljesen véletlenül akkor is épp a reach-csel manipuláltak:
emtv.blog.hu/2013/01/14/a_nagy_svindli

bioLarzen 2015.07.06. 12:22:03

@immortalis: Nyitott kapukat döngetsz: már most is van nézhető köztévé, hallgatható közrádió és független MTI.

Hülyének nézhető köztévé, elhallgatható közrádió, illetve a valóságtól független MTI.

bioLarzen 2015.07.06. 12:22:03

@immortalis: Nyitott kapukat döngetsz: már most is van nézhető köztévé, hallgatható közrádió és független MTI.

Hülyének nézhető köztévé, elhallgatható közrádió, illetve a valóságtól független MTI.

bioLarzen 2015.07.06. 12:22:58

@Flankerr: "remélem a pert indító fizetéséből vonják le (úgyse) a perköltséget, és nem az én adómból."

Ha az ő fizetéséből vonják le, az a te adódóból (is) megy...

Nem Penny hajója 2015.07.06. 12:24:51

A legszebb pedig az, hogy dr. Koruhely Péter munkadíját pedig én - mint adófizető - finanszírozhattam egy ilyen elmebeteg perben.

Gera 2015.07.06. 12:27:21

Botrányos, hogy aki ezt leírta, következetesen "Duna Word"-ről és "Rich"-ről beszél. Őszintén, még nem is az a legnagyobb gond, hogy nem tud angolul, de baszki, ha nem tudom, hogy kell leírni, akkor megnézem, nem ötletelek, két nyomorult szó egy több oldalas szövegben.

Amúgy gratulálok.

Flankerr 2015.07.06. 12:29:28

@bioLarzen: Teljesen igaz, de fájjon már neki is, és talán jobban meggondolja a következő perindítás előtt hogy megéri-e..

paraszthajszal 2015.07.06. 12:29:36

@Flankerr: az a "Rich" engem is szíven ütött, nem az a baj, hogy a bírónő nem tud elég jól angolul, hanem, hogy láthatólag lövése se volt a témához (szerintem ez a statisztikákban/közleményekben is az eredeti nevén ["reach"] szerepel, csak ritkábban elérésként). Így akár mázlinak is tekinthető, hogy nem az MTVA mellett döntött.

@bioLarzen: amúgy ott van az ítéletben a válasz, az Index perköltségét az MTVA kell, hogy állja, de az illetéket az állam téríti helyette, mert "személyi illetékmentességet" élvez.

Figyuzzka 2015.07.06. 12:37:57

Arra amúgy van vmi magyarázat, h miért nincs rendes műsorújság (vagy mi) az m1-en pl a Telekom EPG-n?
Miért csak délután + este?
Miközben vannak a híradó előtt vagy után más, talán még érdekes műsorok is, azokat miért nem lehet kiírni, h mi és hánykor kezdődik?
Hiszen ha nem tudják az emberek h mit nézhetnének, nem is nézik! :D

vanRob 2015.07.06. 12:38:14

@kristoof: Hazugság, hogy 80 Mrd megy a köztévének. A műsorok színvonalát elnézve max 10 Mrd (szerintem még ez is erős túlzás), a maradék, meg a fidesz haveroknak.
Tényleg, az hogyan is van, hogy az emútötévet megelőzően már akkor acsarkodott akármelyik fidezsnyik, ha a kacsamagazin megírta, hogy XY (természetesen akkori kormánypárti) Z millió forintot nyúlt le/kapott kenőpénzként, stb. Ezzel szemben most MILLIÁRDOK tűnnek el haveri zsebekben, offshore cégeken keresztül.

campobaszo 2015.07.06. 12:42:32

"If I were a REACH man,
Ya ha deedle deedle, bubba bubba deedle deedle dum."

nyünyüge 2015.07.06. 12:45:37

@Flankerr: amíg megteheti, amíg nem a saját zsebére, állására megy a játék, sőt pont ezért fizetik!, addig meg fogja érni neki.

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2015.07.06. 12:52:11

A magyar nemzeti közmédia európai mércével mérve -is- példásan objektív. A moszkvai normákhoz véleményem szerint még mindig túl liberális, de majd ezen is segítünk. Minden egyéb ezzel szemben hangoztatott vélemény legfeljebb a szokásos ballib kerékkötés.

Tajgetoszvagybazmeg 2015.07.06. 12:58:37

ún. Rich (nagybetűvel), Duna Word. Amúgy ok.

Szupergyuri · http://borsomegaheja.blog.hu 2015.07.06. 13:04:17

Gratulálok,
egyben nagyon sok(száz?)ezer ember nevében köszönöm szépen a kitartó és eredményes munkádat!

IPARTERVES 2015.07.06. 13:08:58

Ez nem amerikai bíróság, nem kell neki amerikaiul tudni.

Halva 2015.07.06. 13:14:00

Értékelem, hogy értelmes döntés született, de én eddig úgy tudtam, hogy:

Az alaptörvény előtti alkotmánybírósági határozatokra nem hivatkozhat a bíró
hvg.hu/itthon/20130612_alkotmanybirosag_hatarozatok_obh_elnok

másrészt, az Smtv. amit idézett sem teljesen friss :D

citrix 2015.07.06. 13:19:10

A végtelenül lojális közmédia 80 milliárdért zengi reggel-délben-este Rákosi elvtárs szabadságharcos hőstetteit és a nemzet mérhetetlen fejlődését. Minden csodálatosan szép, egekben a GDP, emelkednek a bérek és juttatások és csökken a rezske. Éljen Rákosi, éljen a Párt!!!

theszikman 2015.07.06. 13:31:05

@Gera: A Word elírás, utána többször is helyesen szerepel.

Netuddki. 2015.07.06. 13:33:20

Hja kérem! Könnyű úgy vigéckedni ha az illetéket, perköltséget az adófizetők dobják össze.

Az összes (vesztes) perköltséget annak a fizetéséből vonnám le aki utasítást adott a (vesztes) per indítására. De ennyi szopóroller után már megfontolandó lenne az illető(k) eltávolítása az mtva-tól is.

Gukker 2015.07.06. 13:55:06

@Gera: Az hagyján, de miért kell az _egész_ szöveget kurzívba szedni? Kifolyik az ember szeme.

vénkujon 2015.07.06. 14:01:18

@maxval bircaman felelős szerkesztő.: írd le ide, hogy miért objektív. liberális? ah. oh. miért? ballib kerékkötés?:) ...mondja ezt egy narancskommunista úr.:D

Netuddki. 2015.07.06. 14:10:13

@vénkujon: Ilyen amikor egy bolgár ürü az ironizálással próbálkozik...

Joubertfun 2015.07.06. 14:18:32

Jógerős vagy nem Ősztől nőni fogy a nézteség jönn a a Sherlock harmadik évada és a A Muskétások Második évada... a az M2/Petőfire... ja és tán télre meg várható a Ki,vagy Doki Hetedik évada is.

Joubertfun 2015.07.06. 14:23:52

@Joubertfun: plusz Top Gear 15-22ik évadik szóval befelyezik

Nik Kershaw 2015.07.06. 14:38:18

Grat!
Nekem van egy olyan erzesem, hogy ezek hazudnak ejjel, hazudnak nappal. Itt van nemi parhuzam egy masik brigaddal, de ezek nem fogjak elkovetni azt a hibat, hogy akar csak egyszer is, de elismerjek. Persze a szavazoik nem az oszintesegukert szeretik oket.

vénkujon 2015.07.06. 14:47:00

@bértrollbosszantó_kovi1970: ki van zárva, hogy ironizáljon. a műfaj csakis a libelális feltővel feltőzöttek sajátja

Hülye aki elolvassa! 2015.07.06. 14:50:01

Elment a család nyaralni, végre én is a tévéhez jutok. Reggek 6-7 körül munkába készülődés közben és este 19 körül nyitom ki a tévét. Hírek, kommentárok, időjárás, ami érdekel. Lehet az M1-et fikázni, de én nem találtam más nézhető csatornát.

Gyorgy Nagy 2015.07.06. 14:51:36

80milliárd forintért hazudozni,SEGGET NYALNI a mi adó forinzukból.Undoritó! Tehetségtelen megélhetésiek.De egyáltalán nèzi és hallgatja valaki mèg a SZAR közszolgálatiakat ?

Dajcs Béla 2015.07.06. 15:02:30

A szomorú az, hogy még az elbukott perköltséget is az emberek fizetik meg, mivel a felperes illetékmentessége folytán az állam fizeti.

Szóval köszi Sixx ezt a 36.000 Ft-ot rólunk húzzák le. :/

knowledge tree 2015.07.06. 15:15:19

19 százalék az kb minden ötödik, nem?

SzabóIstván 2015.07.06. 15:47:34

"A teljes népesség 19 százaléka 1.7 millió ember"

Már ez önmagában méretes hazugság, mivel Magyarország lakossága 10 millió alatt van (2013-as adat:9893899 fő), így 1,7 millió ember kevesebb, mint 17 százaléknak felel meg. De még, ha az 1.7 millió lefelé kerekített adat, akkor sem jön ki a 19 százalék.

knowledge tree 2015.07.06. 16:05:41

@SzabóIstván: öö... nem? Az 1,7 millió 10 milliónak a 17%-a. 9 milliónak a 18,8%-a.

dr. mesterséges színezék 2015.07.06. 16:23:46

@bértrollbosszantó_kovi1970: "Könnyű úgy vigéckedni ha az illetéket, perköltséget az adófizetők dobják össze."

Mondanám, hogy közpénznyúlásnak sem utolsó haveri ügyvédekkel risztelni sajtóperekre kifizetett tiszteletdíjakon - de nem mondom, hiszen az MTVA büdzséje már régen nem közpénz, hanem magánszámlák cash poolja.

Zár Balta 2015.07.06. 16:34:17

@maxval bircaman felelős szerkesztő.: Dögölj meg te rohadt hazaáruló bolgár állat, te marék szar, te takony gané ! Rohadna már ki a beled ! Minek él az ilyen szemét ?

Kotkodus 2015.07.06. 16:38:37

értékeljük és támogatjuk erőfeszítéseidet don sixx de la mancha!

SzabóIstván 2015.07.06. 17:47:12

@knowledge tree: "öö... nem? Az 1,7 millió 10 milliónak a 17%-a. 9 milliónak a 18,8%-a."

Igazad van. De, hogy lássunk a valósághoz közelebbi extrém példát: 1.75 millió néző esetén (ha ezt kerekítették lefelé), és 9.8 millió magyarral (két év alatt azért nem hinném, hogy 9 millióra lementünk volna) 17.86 százalék a nézettség, és ezt bárhová kerekítheted nem lesz belőle 19 százalék, és ekkor a többi esetben sem: több magyarral, vagy kevesebb nézővel számolva a százalékos arány kisebb lesz, mint 17.86.

tinipuma 2015.07.06. 19:09:49

@sixx: Engem azért érdekelne, hogy milyen indokkal hagyta helyben a másodfok. Csak úgy :)
Egyébként üdvözlöm a döntést...

almodhi 2015.07.06. 19:44:31

@immortalis: Vajon mi szükség van rá? Az állami tv, rádió nálunk definíció szerint kormányszócsővé alakul, legjobb lenne egyszerűen megszüntetni.

fullerg 2015.07.06. 19:53:52

Eddig sem néztük, ezután sem fogjuk.
Mérjenek amit akarnak...

Reszelő Aladár 2015.07.07. 01:03:40

Amúgy az RTL mennyiből gazdálkodik? Csak a miheztartás végett.

Nzoltan 2015.07.07. 07:07:55

@kristoof: Száljunk már le a 80 milliárdról. Az M1 soha nem kerül ennyibe. Azaz egész mtva éves költségvatése.

csak egy néző 2015.07.07. 07:46:33

@Reszelő Aladár:
Mi közöd is van hozzá?
Nem a te adódból működnek, csak a miheztartás végett.

zsobal 2015.07.07. 07:47:59

Elnézést, de az ítélet többi oldalát hogy tudom megnyitni? És Jó lenne azért a II. fokú ítéletet is olvasni.

lujo1111 2015.07.07. 07:53:32

@maxval bircaman felelős szerkesztő.: sztem a é-koreai normákhoz képest hasonlítsd, ezt a KÖZPÉNZBŐL, azaz mindannyiunk adójából finanszirzott szarkupacot

Pop40 2015.07.07. 08:42:11

@Reszelő Aladár:

Az RTL? 0 forint közpénzből gazdálkodik. Szemben az mtv 80.000.000.000 forint közpénzével.

Na, most már ezt is tudod. Megérte bekapcsolnod a gépet.

Pop40 2015.07.07. 08:45:39

@Nzoltan: Ez tényleg fantasztikus.

Ja, akkor már nem is sok az a 80.000.000.000 forint, amit a fideszes maffiakúrmány az agitprog médiájára elbasz.

Sőt, tulajdonképp még rendesek is, hisz elbaszhatnának ennyit külön-külön a pártmédia mindegyik 0,00000000000000000000000000000000001 % nézettségű csatornájára is.

Pop40 2015.07.07. 08:47:38

@csak egy néző:
Az elvtárs nyilván fideszes.
Ennélfogva neki a közpénz meg a magánpénz ugyanaz. Valami, amit az elvtársai elloptak, ellopnak, vagy el fognak lopni.

büdösbanya 2015.07.07. 13:16:43

Látom, jogász eddig nem volt a kommentelők között.

A bíróság ugyanis egyáltalán nem azt mondta ki, hogy az MTVA kozmetikázza a nézettségi adatokat. Csupán azt, hogy az újságíró a véleményét fogalmazta meg, amelyre vonatkozóan pedig nem lehet sajtó-helyreigazítást kérni (hiszen az csak tényállításokkal szemben tehető meg).

A bíróság semmi mást nem csinált, mint azt elemezte, hogy az Index közlése tényállítás volt-e, avagy véleménynyilvánítás, és az utóbbi mellett tette le a voksát. Az ítélet arra vonatkozóan, hogy akkor konkrétan mekkora is volt az a nézettség, semmi érdemit nem tartalmaz.

TappancsNyuszi 2015.07.07. 13:40:58

Bár az összes mutyiban hasonló ítélet születne...

TappancsNyuszi 2015.07.07. 13:44:30

@maxval bircaman felelős szerkesztő.: tudom, tudom, nem kapnak elég teret a nemzeti fajvédők...

nyünyüge 2015.07.07. 19:26:24

@büdösbanya:

Minthogy a "adatok kozmetikázása" nem egy egzakt fogalom, ez ugye nem sokat jelent.

Én magam a kozmetikázásnál jóval erősebb szót használnék, ha valaki a nézettségi adatokat szándékosan összezagyválja, félreérthetően interpretálja egy a rákapcsolásokat mérő, a dolog természetéből adódóan értelmetlen adat közlésével.

büdösbanya 2015.07.07. 19:43:20

@nyünyüge: A lényeg változatlanul az, hogy a közzétett bírósági ítéletből SEMMI nem derül ki az ügy érdeméről, tehát hogy konkrétan volt-e manipuláció, vagy sem. Mivel az Indexen megjelent tartalom a bíróság szerint eleve alkalmatlan volt arra, hogy sajtó-helyreigazítás alapjául szolgáljon (lásd: tényállítás helyett vélemény-nyilvánítás), az ügy érdemi vizsgálatáig el sem jutott a dolog. Az, hogy a bíróság elutasította a keresetet, ebben az esetben nem azt jelenti, hogy a felperes hazudott, mert az ítélet nem erről szól. Persze a másodfokú döntést még nem láttam...

nyünyüge 2015.07.07. 19:55:58

@büdösbanya:
Talán ha elolvastad volna a pert megelőző cikket arról, hogy milyen, az átlagember olvasatában egyszerűen megtévesztő adatokat publikált magáról az MTVA (és teszi ezt azóta is szóban és írásban egyaránt), akkor nem a blog írójával vitáznál.
Persze ha csak azért kötözködsz, mert itt sem volt taggyűlés, ....

csak egy néző 2015.07.07. 22:51:00

Ennyit a moslék M1 kanális tényszerűségéről és mindezt a hazugságot közpénzből
Gratula.

"Az M1 egyik híradós anyagában egy több ezer eurót magával cipelő migráns családot mutattak be. Azt mondták, a "Híradó információi szerint" egy dupla pelenkában volt pénz a bevándorlók gyerekénél"

coub.com/view/767ro

www.hir24.hu/belfold/2015/07/07/bekamuzhatta-a-kozteve-a-tobb-ezer-euros-pelenkat/

2015.07.07. 23:00:41

Abban a pillanatban, hogy ez a kötsög rendelet megjelent, hogy milyen sorrendbe kell lennie a tévécsatornáknak, és hanyag eleganciával minden közszolgálati hírhamisító szennycsatornát töröltem a rendszerből az összes tévénken. És a tökömnek sem hiányzik, de családtagjaim sem sírnak a foscsomó igénytelen szarzsák műsoraikért. Kerti partin különb műsort gyártunk mobilteló kamerával... kész röhej ez az MTVA közpénzen.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.07.07. 23:10:18

@Övönaluli Lali: én sajnos nem tehetem meg, a júpici dobozaiból nem törölhető a sok mocsok. Ellenben a Dunán és a Duna Worldön van néha egy-két jó film is.

2015.07.16. 19:55:39

Hja ha csak a nézettség lenne kozmetikázva...