Rendesen kiakadt mindenki, amikor a Mokka stábja elment Röszkére bevándorlókat zargatni a bokrokban úgy, hogy közben egy nyilvánvalóan komoly gondokkal küzdő xenofób szabadságharcost helyeztek az adás középpontjába. A határvadász Irénke néni történetének bemutatása több szempontból is különösen erős TV2-től, ezért egyáltalán nem meglepő, hogy az műsort élőben levezénylő Váczi Gergő a Facebookon kért elnézést és leszögezte, hogy szó sincs rasszizmusról, csak nem tudta szakmailag megfelelően követni az élő eseményeket.
Igen hibáztam. Szakmailag valóban kifogásolható a múlt pénteki élő tudósításom a Mokkában. Tény, hogy elsodortak az élő...
Posted by Váczi Gergő on Monday, June 22, 2015
Tök jó látni, hogy az önkritikára abszolút alkalmatlan magyar közszereplői kultúra egyik szereplője konkrétan elismeri, hogy szakmai hibát vétett, az már egy egészen más kérdés, hogy mégis mit szednek a szerkesztők a TV2-nél, hogy lassan havonta belefutnak valami bődületes elbaszásba, aminek a végén már Orbán Ráhelnek kell Alekoszt (!!!) nyilvánosan a védelmébe vennie. Mondjuk a Mokka külön univerzumot képvisel a kertévés blamák versenyében.
Reszelő Aladár 2015.06.22. 21:03:31
Ahogy az ember a házába sem enged szabad bejárást idegeneknek. Mégse mondhatjuk rá, hogy utálja őket.
Egy államnak mindekor kötelessége megvédeni a polgárait, és biztosítani a területét. Vagy ez megváltozott?
Magdee 2015.06.22. 21:07:01
icceman 2015.06.22. 21:23:38
Trackers 2015.06.22. 21:56:45
Kiakadnak azon, hogy vannak akiket zavarnak a bevándorlók.
Vannak akiket zavar, hogy 500-600 képzetlen nyelvet nem beszélő illegális bevándorló érkezik.
Akik elött a Franciák, Svájciak, Osztrákok már lezárták az olasz határt.
Szóval van vagy 10% ballib, akik szerint ez ellen nem kell semmit tenni, és aki nem tetszését fejezi ki, azt el kell titkolni, cenzúrázni kell.
Mert tulajdonképp jelen esetben azt kérték számon, hogy nem cenzúrázták ki a hölgy véleményet !
Csak azt nem értem, hogy miért hunyászkodik meg a ballibek elött valaki, aki az igazságról forgat.
Hova vezet a ballibek cenzúrája ?
Miket kell még majd kimoderálni miattuk és kiknek ?
sajó d. 2015.06.22. 22:02:05
Trackers 2015.06.22. 22:05:14
Javaslom cenzúrázd a hozzászólásom, ahogy szoktátok, a nektek nem tetsző véleményeket.
Ehez értetek, ezt tanultátok liberalizmusból.
Aki mást gondol a világról, az degenerált, és cenzúrázandó.
Mint Irénke, meg mindenki aki ott él, és megszólalt a riportban.
Ennyit tudtok meg a neveteket.
Szerencsére baromi kevesen vagytok.. :DDD
Trackers 2015.06.22. 22:09:04
Parancsolj néhány tényadat:
Napi migránsok száma: 500-700 (kezdj szorozni)
www.police.hu/hirek-es-informaciok/hatarinfo/elfogott-migransok-szama
Határlezárás Nyugat-Európában, már múlt héten:
www.napigazdasag.hu/cikk/46585/
Franciaország, Ausztria és Svájc is lezárta a hét végén olaszországi határát a tömegével érkező menekültek elől.
Visszatoloncolás felgyorsítása Nyugat-Európából ide:
mandiner.hu/cikk/20150603_menekultugy_ausztria_elkezdi_visszakuldeni_a_menedekkeroket
Ausztria felgyorsítja azon menekültek ügyének elbírálását, akik korábban más EU-tagállamban menedékkérelmet nyújtottak be
Ezek a tények..
Szerencsére nem tudjátok mindet cenzúrázni.
sajó d. 2015.06.22. 22:16:25
Wilson11 2015.06.22. 22:21:17
Ha az országunkat 5-600 olyan embertől kell félteni, akik az életüket mentve menekülnek ide, akkor pláne nem velük van a baj. Mivel az EU állja a költségeiket ezért én szívesen befogadom őket. Sőt, ha lehet választani, hogy menekültek jöjjenek, vagy az olyan "keresztények" menjenek akik nem képesek azokat befogadni akiknek szüksége van rá, akkor én az előbbire szavazok.
Csapee 2015.06.22. 22:22:06
RTB 2015.06.22. 22:22:42
mit tennél a helyzet megoldására?
gondolom kerítést bontani ki fogsz menni
Johhnyz 2015.06.22. 22:23:09
Johhnyz 2015.06.22. 22:28:24
jotekony koc 2015.06.22. 22:34:45
lombozódó 2015.06.22. 22:46:05
Sajna az IRÉNKE NÉNI téma is undorító volt.
Ortodox 2015.06.22. 22:57:20
Mindenkinek nem lehet, és nem is kell tetszeni.
Ortodox 2015.06.22. 22:59:59
Azon is gondolkodtál, hogy miért jó a nagyondemokrata toleráns EUnak, hogy inkább fizetne érte, csak a területükre ne lépjenek a retkek?
Félázsiai Idióta Degenerált Embergyűlölők Szarhegy 2015.06.22. 23:00:52
A fidesznáci orbáncok, rogánok, az őket gondolkodás nélkül az agyhalálba is követő magadfajta csürhe mentalitásúak vajon mikor fogják beismerni, hogy mocsok dolgokra használják fel az EMBERI TRAGÉDIÁKAT?
Félázsiai Idióta Degenerált Embergyűlölők Szarhegy 2015.06.22. 23:08:39
és csak úgy árad a náci fideszparasztjából a keresztényi szeretet. Mert ugy magától Orbán führertől tudjuk, hogy Európa hanyatlik, teljesen vallást vesztett, na de a magyarok aztán, azok a keresztényi világ utoilsó bástyái. A félhülye xenofób Irénke néni, a náci mocsokkal magukat szívesen bekenő fideszbirkák. Ez ám itt az a kereszténység, amiért a "a fél világ minket akar másolni"!
Tanulj csak egy kis alap Szentírást fideszbirka, rád fér egy kis kútúra:
Éhes voltam, és adtatok ennem. Szomjas voltam, és adtatok innom. Idegen voltam, és befogadtatok. Nem volt ruhám, és felruháztatok. Beteg voltam, és meglátogattatok. Börtönben voltam, és fölkerestetek.
Erre megkérdezik az igazak: Uram, mikor láttunk éhesen, hogy enned adtunk volna, vagy szomjasan, hogy innod adtunk volna? Mikor láttunk idegenként, hogy befogadtunk volna? Mikor láttunk betegen vagy börtönben, hogy meglátogathattunk volna?
A király így felel: Bizony mondom nektek, amit e legkisebb testvéreim közül eggyel is tettetek, velem tettétek. Ezután a balján állókhoz is szól: Távozzatok színem elől, ti átkozottak, az örök tűzre, amely az ördögnek és angyalainak készült. Mert éhes voltam, s nem adtatok ennem. Szomjas voltam, s nem adtatok innom. Idegen voltam, s nem fogadtatok be. Nem volt ruhám, s nem ruháztatok fel. Beteg és fogoly voltam, s nem jöttetek el meglátogatni. Ekkor ezek is megkérdezik: Uram, mikor láttunk éhesen vagy szomjasan, idegenként vagy ruhátlanul, betegen vagy börtönben, s nem voltunk szolgálatodra?
Erre majd ezt feleli: Bizony mondom nektek, amit a legkisebbek valamelyikével nem tettetek, velem nem tettétek. Ezek örök büntetésre mennek, az igazak meg örök életre.”
Punxsutawney Mormota 2015.06.22. 23:20:06
1.) Nehezedre esne leírni, hogy liberális? Vagy akkor nem rímelni a bibsire?
2.) Te hány nyelvet beszélsz?
3.) A magyar nyelvben nincsenenek Svájciak Osztrákok, Franciák csak svájciak, osztrákok és franciák.
4.) Nem vagyok ballib, nem modom, hogy ezt a nőt ki kellett volna "moderálni", mert szemmel láthatóan tényleg súlyos mentális problémákkal küzd a hölgy. A maga nemében előbb vagy utóbb Matisz nagypapa legendáját is elérheti.
kiki333 2015.06.22. 23:21:33
Punxsutawney Mormota 2015.06.22. 23:22:52
kiki333 2015.06.22. 23:23:37
Punxsutawney Mormota 2015.06.22. 23:24:28
kiki333 2015.06.22. 23:27:23
Punxsutawney Mormota 2015.06.22. 23:28:56
draft22 2015.06.22. 23:29:52
kiki333 2015.06.22. 23:31:23
Kánikula 2015.06.22. 23:31:29
Ezek a "retkek" valószínűleg nálad inteligensebbek és műveltebbek egzisztenciával rendelkeztek az országukban. Nem jönnének ha hagynák őket élni és dolgozni a hazájukban.
Mivel egy ilyen útra több ezer eurót kell fizetni a csempészeknek, nem a sokak által félt tanulatlan műveletlen afgán kecskepásztorok jönnek tömegesen.
A legtöbben a Nato által szétzüllesztett országokból (afganisztán, irak, szíria) menekülnek, ahol nyomor vagy halál várna rájuk.
Egyébként mire számítasz? A menekült 'retkek' milyen befolyással lesznek az életedre?
kiki333 2015.06.22. 23:32:27
Punxsutawney Mormota 2015.06.22. 23:33:46
kiki333 2015.06.22. 23:34:35
kiki333 2015.06.22. 23:36:14
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.06.23. 02:49:56
1. Mennyi ideig fizeti az EU? Amikor már így is úgy is maradnak, nem érdeke a német adófizetőnek a zsebébe nyúlni, akkor is fog bármit fizetni?
2. Vajon amikor itt lesznek az utódai azt is fizeti? Mert a durva költség az ő integrációjuk. Mondjuk a rövid ideig járó segítség költségéhez képest 1-2 nagyságrenddel több.
3. Miből gondolod, ha fizeti is, akkor az itt jobb eredményre vezet majd, mint pl. Franciaországban? És vajon az ott tapasztalt problémák kezelésére a rendvédelem költségeit is fizetik?
4, Valóban a teljes költséget fizeti? Mert ők is csak azt mondják, hogy "hozzájárul". Dea hozzájárulás ellenére ez elegendő?
5. Aki az életét védi az az első biztonságos országba menekül. Aki viszont onnan az életét kockáztatva, embercsempésznek fizetve megy tovább oda, ahol törvényt sértve (bűncselekményt elkövetve) jobb lehetőségeket remél az vajon tényleg menekül?
6. Törvénytisztelővé is válik?
7. Ha most nem tisztel sem törvényt, sem kultúrát, de eljött a kulturális környezetéből, azzal vajon nem lesz beilleszkedési probléma? Ha a világban mindenhol van...
8. Ha végesek az EU és az ország forrásai, és bármikor lehet itt a környéken olyan aki VALÓBAN a legközelebbi biztonságos helyre menekülne (orosz-ukrán konfliktus elől) akkor tőle is vegyék el a helyet az anyagi érdekből messzire szaladó bűnözők és a valóban menekülő meg dögöljön meg?
Tudod nekem az az álláspontom, hogy aki nem embercsempészre, életét veszélyeztető törvénysértő megoldásra költene, hanem az első biztonságos menedék után kérne arra vízumot, hogy amíg otthon baj van, menedékesként nem lenne megélhetése élhessen és dolgozhasson itt legálisan, és látom nála a nyelvkönyvet, igyekszik alkalmazkodni, beilleszkedni... Annak kapcsán elvárom azt, ha megszereti az országot ami megsegítette, magyarnak akarja vallani magát, fogadjuk el magyarnak legyen jó esélye az állampolgárság megszerzésére. Minden diszkriminatív megoldás nélkül. Nyelvvizsa, töri vizsga, állampolgári ismeretek vizsga, ide akarjon kötődni, vállalja a követelményeket.
Aki viszont a saját családját is kockáztatja anyagi előnyökért és bűncselekményt követ el amikor ide jön, annak beilleszkedésében, törvénytisztelő viselkedésében nem bízok, és tartok tőle, hogy hozza magával azt a problémát is, ami elől menekült. Mert nem akar törvényesen változtatni, bűnbakra mutogatva bármi alól felmenti magát. Beilleszkedés nélkül csak baja lesz, és abból könnyen lesz az a példa amit eddig mindenhol láttunk, ahol ennek is teret engedtek.
Ha azt mondják több mint 33000 ember közül nincs 150 aki valóban menekült és jogosult az akként való elbírálásra. Van több mint 3000 akit nekünk kell hazakölteni. És van kb. 30000 aki még tovább ment, mert nem biztonságos országot keres, ezért először ide toloncolják (ennyit fizet a német, osztrák), majd innen a további útját fizessük mi, mert nekünk kell elbírálni.
Ez áll szemben azzal, hogy a 150 ember költségeinek jelentős részéhez hozzájárul az EU.
És tudod mit, aki törvényesen jön, megköszönné az esélyt, itt marad, és nem mondja azt, hogy ugyanabban a szakmában nyugatabbra többet keres, hanem betölt egy hiányt... Aki ehhez itt tanulna és hasznos tagja lenne a társadalomnak azt szerintem hívni is kell.
Aki viszont az "én is menekült vagyok" táblát magára aggatva nem menekül, hanem bűncselekményt követ el a jobb anyagi lehetőségek reményében, ezzel a valódi menekültek esélyeit is rontva, azokat úgy zavarnám haza, hogy a lábuk nem éri a földet.
2015.06.23. 03:24:44
Szerintem a csúcs az volt, hogy "... Szaladjon Irénke néni, fusson, ha úgy érzi, hogy futnia kell..."
Irénke már 40 évvel ezelőtt is feljelentgető volt, sőt, már gyerekkorában a padlássöprögetőket is azért hivta ki, hogy legyen hely a padláson szexelni. Amúgy akkor is a hazáját védte, meg most is. Azért is van olyan szép, ősmagyar neve is, biztos tudja, hogy kell rovásírással írni.
lk2 2015.06.23. 03:55:04
Semper Fidelis 2015.06.23. 05:59:49
Nem igazán értem, de szerintem egyesek nem igazán vannak tisztába azzal, hogy mit beszélnek. Az pedig, hogy röpködnek a "náci" meg "rasszista" jelzők egy ilyen dolog kapcsán, egyenesen felháborító.
serra 2015.06.23. 06:41:28
mthrfckr 2015.06.23. 07:09:00
tv2.hu/neoplayer/tv2/embed/54833_irenke_neni_a_roszkei_tanyavilag_onjelolt_hatarore.html
moszkvicssluszkulcs 2015.06.23. 07:19:41
Trackers 2015.06.23. 07:23:54
Tipikus ballib mantra..
Amit nem a hazudozó libsi újságok írnak, az nincs is..
Persze ha akarod megtalálod az összes határzárat, mind a Francia-Olasz, mind a Svájc-Olasz, mint az Ausztria-Olasz határon.
Bármelyik nyelven, bármennyit.
Kivéve a hazai ballib hazudozókat, mint pl az index, akik cenzúrát követeltek ebben az ügyben is.
Trackers 2015.06.23. 07:27:07
A ballibek jelenleg a minél szarabb az országnak, annál jobb nekik elvet képviselik.
Nyilvánvalóan súlyos társadalmi, gazdasági, és kulturális, integrációs problémát jelent az évi 150.000-180.000 illegális bevándorló.
Ha sok lesz a probléma, akkor van esélyük a ballib elkúrókat visszahozatni, az emberekkel.
Holott a problémát ők maguk okozzák a semmittevéssel, határok szabadon hagyásával.
mthrfckr 2015.06.23. 07:40:06
Vik% 2015.06.23. 07:43:59
igazi hős 2015.06.23. 08:02:07
Falatkányi 2015.06.23. 08:06:37
kiki333 2015.06.23. 08:06:50
jotekony koc 2015.06.23. 08:09:20
A fideszesek adtak állampolgárságot mindenkinek, aki idejön az országba, meg annak is, aki nem.
Megnyitottak minden határt, pedig a nép arra szavazott, hogy ne.
Azóta idejön minden menekült, és miniszterek meg szinházigazgatók állásait is elvehetik.
A sok bevándorló mind Orbán meg az fidesznyik többség sara.
igazi hős 2015.06.23. 08:10:39
csak egy néző 2015.06.23. 08:15:22
Akkor a maradék 1% miatt építünk kherítést?
"Trócsányi szerint csak pár hónapig kell a kerítés a szerb határra"
Akkor most, hogy van ez, ki hazudozik, ja tudom , Gyúrcsány.
kiki333 2015.06.23. 08:18:49
lobster thermidor 2015.06.23. 08:29:59
Mi az a szabad határ?
Tudod mit jelent a "schengeni határ" kifejezés?
lobster thermidor 2015.06.23. 08:36:06
A TV2 kedvelt fogása, hogy agyalágyult, már nem éppen a tudatuknál lévő vénemberekkel próbálnak feldobni műsorokat. Ebben részt venni, ezt kihasználni több mint szakmai hiiba, - ez konkrétan geciség. Ezzel ne ezt a nyomorult páriát védem, aki a nemzet védelmezőjeként látja a saját szerepét, de ide vezet a Habony féle hazug propaganda, és a kormány nagy igyekezete, ami ráadásul nem kevés pénzünkbe kerül, mellyel a gyűlöltet szítják.
DFK 2015.06.23. 08:36:48
Trackers 2015.06.23. 08:38:38
Kerestem csak neked egy ballib linket. Hátha akkor abbahagyod a tények nyilvánvaló letagadását:
www.atv.hu/kulfold/20150615-kezelhetetlen-a-menekultvalsag-olaszorszagban-a-hatarzar-miatt
Menekültek rekedtek az olasz-francia határon, miután Franciaország negyedik napja lezárva tartja az átkelőt. Az afrikai migránsok sziklákon és barlangokban alszanak.
...
A hétvégén azonban Franciaország, Ausztria és Svájc is lezárta az olaszországi határát a tömegével érkező menekültek elől.
Trackers 2015.06.23. 08:39:59
Te kevered a legális bevándorlókat, az illegálisakkal.
Pedig egyszerű a különbség.
Az egyik odamegy legálisan ahová akar, a másik pedig nem.
Ezért vannak a határok.
Trackers 2015.06.23. 08:41:10
Bizony-bizony..
Többet kéne cenzúrázni a ballib média munkásoknak, mert a végén még eljut a valóság egy szelete az emberekhez..
Éberség Elvtársak, Éberség !
RTB 2015.06.23. 08:42:12
AK76 2015.06.23. 08:42:42
Igazából örömködhetnék,hogy a valóság úgy fog átgázolni rajtatok hogy írmagja sem marad annak az agyhalott ideának amit zajos kisebbségként is a többség akaratával ellentétben szeretnétek rákényszeríteni mindenkire,amúgy jó liberálisként,de sajnos ebben a valóságban semmi köszönet nem lesz...
DFK 2015.06.23. 08:43:07
DFK 2015.06.23. 08:46:23
lobster thermidor 2015.06.23. 08:46:40
Tudsz ezen az ostobaságon kívül is mondani valamit ?
Mert a hozzászólásaidat olvasva úgy tűnik, neked ez a dolog egy kicsit beakadt.
DFK 2015.06.23. 08:48:27
AK76 2015.06.23. 08:49:27
AK76 2015.06.23. 08:53:43
Trackers 2015.06.23. 08:55:30
Nem tudom észrevetted-e, eddig csak én tettem be linkeket, bizonyítandó az állításaimat.
Amit ti a linkek ellenére is konzekvensen letagadtok.
Nevezetesen, hogy gyakorlatilag azon izmoztok, hogy cenzúrázzák szorgalmasabban a médiában a ballibek a híreket.
A híreket, miszerint napi 500-700 illegális bevándorló érkezik az országba, akik közül senkit nem feognak átengedni Nyugat-Európába, viszont akik eddig oda mentek azokat visszatoloncolják.
Hogy ez óriási szociális, társadalmi és közigazgatási válságot okoz majd az országban.
Nem érünk rá, mint Medgyessy a devizahitellel.
Kell a kerítés, minnél hamarabb.
Trackers 2015.06.23. 08:58:17
A pápa azt kérte hagyjuk nyitva a határokat.
Ami akár stimmelne is, ha nem zárnák le Nyugat-Európai szomszédaink a saját határaikat, minden irányból, ahonnan tömegsen érkeznek a menekültek.
Ahogy ezt már megtették a franciák, svájciak, és osztrákok az Olaszországi határnál.
Viszont ha ők lezárják, akkor mind itt reked, aki itt lép be az EU-ba, ami nyilvánvaló káoszhoz vezet.
AK76 2015.06.23. 09:02:21
high up! 2015.06.23. 09:12:54
gézuka, te kretén fideszes hazudozó. Az EU országok nem zárják le a határaikat, te keresztény dísznáci.
Hanem van a Dublini Egyezmény, amely kimondja, hogy a menedékjogot ott kell kérni, ahol a menekült először belépett az EU területére. Tehát a svájciak, osztrákok meg franciák csak annak a közös egyezménynek szereznek jogot, miszerint aki Olaszo-ban lépett be az EU-ba, annak ott kell maradni és ott kell megkérni a menedékjogot, nem szökhet át a határon.
Pontosan Olaszo. sérti meg az általa vállalt kötelezettséget, amikor arra játszik, hogy a menekült álljon tovább egy másik országba.
Abban viszont Olaszo nem sérti meg se a Genfi Konvenciót, se a Dublimi Egyezményt (ellentétben Adolf Orbaneszku álmával), hogy nem húz vasfüggönyt Lampedusa köré, hogy az életükért menekülőktől ne vegye el azt a jogot, hogy bejuthassnak ey biztonságos országba és menedékjogot kérjenek.
FOLYTASSUK!
Mercel 2015.06.23. 09:15:48
Szép munka, gratulálok.
csak egy néző 2015.06.23. 09:18:05
Váó és majd a tyúkháló megállítja őket, mit is mondott a honvédő, golyóálló bőrgúnyás Irénke néni?
Irénke néni: Bizony kell az a kerítés.
Riporter: Ez majd megállítja a határsértőket?
Irénke néni: Nem, mert átmásznak , átvágják, megkerülik
AK76 2015.06.23. 09:18:11
A hab a tortán az újkori exodus,a "demokratizáció",az arab tavasz,meg a többi agyrém,direkt feledve,hogy ezer évek óta diktatúrában élő társadalmakat nem lehet demokratizálni.
A határok zárva maradnak,rövidesen olyan képeknek leszünk szemtanúi,amiket fejlődő országokból,meg a közel keletről szoktunk nézni,este a híradóban.
AK76 2015.06.23. 09:21:40
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 09:24:18
high up! 2015.06.23. 09:25:54
jaj, ezt szeretem bennetek, hogy a falutok határánál messzeb az életetekben nem voltál, de majd te megmondod meg, hogy hogyan élnek az emberek 1000 kilométerekkel arrébb. Mert olvastál róla egy bulvár könyvet. Meg láttál egy youtube videót. Aztán most már teljesen képzett vagy!
Nos elmondom, hogy minden bevándorolt tanul valmi szakmát vagy megy egyetemre. Akinek a társdalom meg a gazdaság nem tud munkát adni és tartósan szociális eset lesz, azok körében nyilván magasabb lesz a hajlam a deviáns viselkedésre.
Ehhez viszont nem kell Párizs külkerületeibe menni, maradhatsz Magyro-on is, aztán naponta tucatjával olvashatod, hogy a magyarja kiirtja a családját Balmazújvároson, vagy hogy a magyarja a farkát rázza a 6-os villamoson, vagy hogy a magyarja késsel rendezte le a vitát a lakodalomban. Van tehát téma a fajtiszta magyarok háza táján is, nem kell neked Párizsért meg Malmöért aggódnod. Azok majd megoldják az ő gondjaikat saját maguk, te inkabb azzal törődj, hogy a magadfajta manifeszt tanulatlan nácik ne szaparodjanak el a társadalomban.
FOLYTASSUK!
jog-ász 2015.06.23. 09:26:05
mai hír, hogy pénzt adnak arra, hogy az illegális emberszállítókat a földközi tengeren már elfogják, ez nem más, mint a kerítés tengeri változata.
a legális bevándorlás ettől még él, ha ténylegesen hivatalosan menekült kér ilyen státuszt, azt a hatóságok most is elbírálják.
khell 2015.06.23. 09:28:21
Mondod ezt gondolom egy budapesti "fehérnegyedből". Úgy megnézném az arcodat, ha - teljes költségtérités mellett - tényleg be kéne fogadnod őket, nem a saját házadba, csak a szomszédaidnak. Úgy megnézném az arcodat, ahogy mondjuk kiengeded - ha van - a lányod, feleséged, ahogy ezek csordába verődve, először csak beszólogatnak nekik - náluk ez olyan kultúrális dolog - aztán, ha nem fogadják jól a "kultúrált" közeledésüket, akkor pofán verik ( www.facebook.com/AlexLamyh/videos/1590693521217034/?pnref=story ) vagy megerőszakolják (lásd svéd hirek)
Szóval nagyon szép a sokszáz kilométerről nyomott libsi duma, úgy hogy életedben nem találkoztál még "menekülttel" főleg nem hordába verődbe, ahogy szoktak, de lehet, hogy neked is megváltozna a véleményed, ha tudnád is, hogy miről beszélsz.
AK76 2015.06.23. 09:29:45
high up! 2015.06.23. 09:30:26
gejzuka, a menekült egyezmény (amelet Magyaro is aláirt) kimondja, hogy ha a tiltott határátlépés abból a célból történik, hogy az illető menedékjogot kérjen, akkor a határátlépés nem tekintehtő büncselekménynek és nem is büntethető.
FOLYTASSUK!
Trackers 2015.06.23. 09:30:35
Tehát szerinted tök jogos, hogy Nyugat-Európában lezárják a határokat a bevándorlók elött.
Dublini egyezmény.
Namármost ha szerinted jogos az EU-n belüli határzár, és a határiank nyitva tartása mellett kampányolsz, akkor te azt szeretnéd, hogy évi 150.000 bevándorlót tartsanak el, a magyar adófizetők !
Szeriintem meg be se kell engedeni őket.
Majd csak győzzél szétnézni az országban, hogy kinek a véleményét támogatják az emberek !
A magadfajta agyhalott ballibek ismét a béka segge alá kerülnek majd..
Figyuzd a közvélemény ktatásokat majd !
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 09:33:04
Trackers 2015.06.23. 09:33:30
Felmerül a kérdés.. Mi a szarért vannak egyáltalán határok, ha bárki azt hazudhatja, hogy menekült ?
Évi 150.000 menekült akiknek természetesen csak és kizárólag Magyarország adhat otthont.
Hisz szerinted a Dublini egyezmény miatt, visszatoloncolhatják őket ide Nyugat-Európából, mitöbb be sem kell engedniük őket, lezárhatják az EU-n belül a határt.
gyongyi70 2015.06.23. 09:34:10
És Svájc azóta is szép csendben prosperál...
Mi meg... ehh...
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 09:35:07
Remélem, soha nem fogsz olyan helyzetbe kerülni, hogy majd rólad mondja valaki acsarkodva és habzó szájjal, hogy márpedig ide nem gyüssz be!
Trackers 2015.06.23. 09:38:22
Apró különbség.
Svájcban a Kelet-Európából érkező legális bevándorlókról szavaztak, akik végeztek iskolákat, nem ritkán egyetemet.
Itt pedig konkrétan a képzetlen, teljesen más kultúrával rendelkező, nyelvet nem beszélő illegális határátlépőkről van szó.
Össszemosni őket, csak az agymosott ballibek szokták.
Trackers 2015.06.23. 09:39:58
Akkor megnyugodtam.
Mi se fogjuk lezárni a határt, "Csupán sokkal komolyabb mélységi ellenőrzést " fogunk tartani.
Ami a célokat tekintve is tökre ugyanaz, amit már Franciarszág, Svájc, és Ausztria is meglépett, nevezetesen hogy a bevándorlók ne tudjanak belépni.
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 09:40:45
Megmosolyogtató. Az RTL kivételével minden nyomorult média a Bourbon Viktor seggét nyalja. És a ballibek cenzúrázzák a sajtót? Ez kb olyan paradoxon, mint amikor 2002-ben habzó pofával azt horsogtátok, hogy a komcsik elcsalták a választást. Ellenzékből.
Valószínűleg a világon ez lett volna a világon az egyetlen ellenzékből elcsalt választás - leszámítva a különböző fajsúlyú államcsínyeket.
kalbász 2015.06.23. 09:41:54
Esetleg személyeskedés meg a vitaparner (ó bocsánat, az alsóbbrendű alga, aki minimális - általad azért elvárt - tiszteletet sem érdemel) fikázása helyett néhány érv?
Trackers 2015.06.23. 09:43:38
Hiába mosolyogsz.
Jobboldali sajtóban soha nem olvastam ilyen nyílt felhívást, mitöbb követelést a cenzúrázásra.
Erre csak a ballibek képesek. Cenzúrát követelni utólag, és büntetni, mert nem cenzúrázta ki az emberek véleményét Váczi Gergő.
kalbász 2015.06.23. 09:44:03
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 09:44:15
high up! 2015.06.23. 09:44:57
te aranyos kis fidesznáci, a menekültet senkinek sem a lakásába kell befogdani (de azért lepődj meg: ilyen is van!), hanem a Genfi Konvenció és az EU szerződés alapján biztosíani kell neki az ellátást az elbírálás idejére. Teccik tudni ez állami feladat és nem egyéni.
Utána meg a letelepedési engedéllyel a kezében az illető eldöntheti, hogy akar-e dolgozni, vagy majd havi 28 ezer forintból akarja végigdőzsölni az életét. MInit a tipikus lumpen magyarja, ismerős a képlet ugye?
Egyébként mindig azon gondolkozok, hogy ha a magadfajta Átlaghülyemagyarnak kellene valami okból menekülnie mondjuk Pakisztánba, mi lenne ott veletek nyelvtudás nélkül, a komplett analfabetizmutosotokkal. Hogy csak állnátok ott koszos ruhákban és mosdatlanul, mert ugye 10 országon át menekülve az ember mégse tud minden nap illatos fürdőt venni.
És mit mondana a látványotokra a pakisztáni?
Nos nem azt, hogy megjött a koszos Átlaghülyemagyar analfabétája, amelyik még angolul se tud, meg büdös is. Hanem azt, hogy ezeknek segíteni kell, mert nincsen semmilyük.
Ez az emberi különbség a fidesz-jobbik által felheccelt nácimagyarok és bármelyik idemenekült között. Az emberi érték.
FOLYTASSUK!
AK76 2015.06.23. 09:44:57
A falum határait kb 30 éve léptem át először,azóta tucatnyi nyugati nagyvárosban megfordultam turistaként,vagy munkámból kifolyólag,barátaim,rokonaim élnek,dolgoznak kint,ki a fasz vagy te hogy eldöntsd,miből,honnan szerzem az információimat?
A hazai bűncselekményeknek mi közük is van a bevándorlók által odakint elkövetett atrocitásokhoz?
Apropó,náci leginkább az anyád retkes tanulatlan picsája,aki a világra szabadított egy hozzád hasonló liberálnáci selejtes szart,érted a cizellált verziót vagy fokozzam?
kalbász 2015.06.23. 09:45:49
Ha úgy gondolod mindenkit elfognak (tudom, hogy lehetsz ennyire hülye), akkor is szép szám jön ki.
Trackers 2015.06.23. 09:46:25
Az ATV megfelel hírforrásnak ?
www.atv.hu/kulfold/20150615-kezelhetetlen-a-menekultvalsag-olaszorszagban-a-hatarzar-miatt
Menekültek rekedtek az olasz-francia határon, miután Franciaország negyedik napja lezárva tartja az átkelőt. Az afrikai migránsok sziklákon és barlangokban alszanak.
...
A menekültek többsége tovább állna Olaszországból. A legtöbben Németországba, Svédországba vagy Norvégiába szeretne eljutni. A hétvégén azonban Franciaország, Ausztria és Svájc is lezárta az olaszországi határát a tömegével érkező menekültek elől.
Súlyos a helyzet az olasz-francia határon is. A határzár miatt sok menekült a tengerparti sziklákon töltötte az éjszakát Ventimiglia településnél. Aki mégis átlépi a határt, azonnal visszatoloncolják Olaszországba.
....
gyongyi70 2015.06.23. 09:47:09
index.hu/gazdasag/2015/06/19/menekult_bevandorlo/?utm_source=facebook&utm_medium=share&utm_campaign=action_ids=940678452644770&fb_action_types=og.recommends
kalbász 2015.06.23. 09:48:06
Aki máshogy gondolkodik, az kínhalált érdemel, mi? :)
Hozzászólásaidból látszik, hogy szerencsédre a valóság messze elkerül. Menjél, nézzél dájhárdot, ott mindig a jó győz.
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 09:49:09
Ki követeli a cenzúrát? Ugyan, édes testvérm, mesélj már arról, hogy ki követeli a cenzúrát? Csupán arról volt szó, hogy egy elmeroggyant, mentelis deficittel rendelkező nőt miért kell mutogatni a tévében?
AK76 2015.06.23. 09:49:26
Trackers 2015.06.23. 09:49:41
A ballibek azért náciznak, mert azt hiszik. így elfogadható a cenzúrázása a véleményeknek, ami nem illik a világképükbe.
Tévednek.
pamut 2015.06.23. 09:49:44
:DDDDDD
2010 előtt, de még azóta is kórusban sikítoztatok hogy így napkelte úgy napkelte, ami EGY DARAB műsor volt a reggeli műsorsávban.
Azóta MI VAN? Azóta az van hogy az összes köztévé fidesz-pravdává alakult, nem egy műsor, nem egy adón, hanem az összes egész nap. egy bíróság által jogerősen elítélt HÍRHAMISÍTÓ a főhírigazgató. az összes híradás durván elfogult jobbra és aki nem teszik arról szót sem ejtenek. eleinte még kitakarták lomniczit, aztán abból botrány lett így inkább fel sem veszik. ha meg megjelenik egy fideszes náluk, akkor konkrétan élő adásban leszopják.
te beszélsz bazdmeg, nem vagy rosszl magadtól, a fideszes totális propagandizmus a sztálini érához mérhető... nem szoktam magam felhúzni a fideszbuzikon, hozzászólni is csak ritkán. de mindegy, hisztizz egy kört meg gyurcsányozz le és akkor megnyugszol.
kalbász 2015.06.23. 09:51:21
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 09:53:15
Trackers 2015.06.23. 09:53:36
"Nem tudok nem mosolyogni olyan embereken, akik az afriaki-menekült problémát egy háromcsillagos tunéziai hotelben élvezett 8 napos all inclusiv nyaralás perspektívájából ítélik meg, "
Na végre.. Egy platformra kerültünk..
Elég volt a körúton belüli nyavajgó értelmiség hazudozásaiból !
A bevándorlók igenis problémát okoznak, 150.000-en érkeznek évente, és NYugat-Európából visszatoloncolják az összeset.
Ennyit tudunk eddig a témáról.
Ja és még azt is tudjuk, hogy Svédországban a nemi erőszakok számának 80%-át muszlim bevándorlók követik el.
Trackers 2015.06.23. 09:56:46
Ezt senki nem tagadta le soha, azok között, akik tudnak kettőig számolni, legalábbis biztosan nem.
EGyértelmű, hogy a Köz-TV FIdesz propaganda TV lett, ahogyan elötte MSZP-s propaganda TV lett.
De az is tény, hogy jelenleg a ballib mainstream erőst cenzúrázza, és cenzúrázná a bevándorlókkal kapcsolatos véleményeket.
Ezért ítélte el az index is Váczi Gergőt, mert NEM CENZÚRÁZOTT.
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 09:57:30
Trackers 2015.06.23. 09:58:32
Mi nem igaz ?
Azt állítottam hogy az illegálsi bevándorlók nagyrésze képzetlen.
Erre jössz egy linkkel, hogy menekült nem egyenő bevándorló.
Trackers 2015.06.23. 10:00:03
Ezt szeretem bennetek.. Mikor nekimentek izomból a falnak, és letagadjátok a tényeket:
www.napigazdasag.hu/cikk/46832/
Svédországban a nemi erőszakért elítélt férfiak több mint 80 százaléka bevándorló, javarészt iszlám országból érkező migráns.
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 10:00:16
Ne haragudj, ezt nem tudom értelmezni. Az irodám a körúton belül van, de vidéken van a házam, és egyébként kelet-magyaroszági gyökerű vagyok.
Ez nálatok a lokális folklór része?
Trackers 2015.06.23. 10:01:51
www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape
Forty years after the Swedish parliament unanimously decided to change the formerly homogenous Sweden into a multicultural country, violent crime has increased by 300% and rapes by 1,472%. Sweden is now number two on the list of rape countries,
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 10:03:20
Nem ott dolgozik az a pali, akit hivatalosan is hírhamisítónak lehet hívni?
high up! 2015.06.23. 10:03:54
te retkes náci tróger, ahhoz, hogy legyen átlag értelmi színvonalad, ahhoz nem libertálisnak kell lenni, hanem átlag iskolázottnak.
Ahhoz hogy értsél valamihez az életben, ahhoz nem liberálisnak kell lenni, hanem el kell járni az isklába tanulni.
Ahhoz, hogy felfogd, hogy mi folyik a világban körülötted, ahhoz nem liberálisnak kell lenni, hanem a magadfajta tenyésztett náci birka helyett nyitottnak kell lenni a világra és mindenre amiről neked fogalmad sincs.
És persze az önálló gondolkodási képsségnek is meg kéne ám lennie!
És ekkor vitaképes lennél és nem égnél mint a rongy, hogy az ostoba világnézeteiddel csak a nácik közt aratsz nagy sikert, de máshol nem. Azt elhiszem, hogy bejártad a fél világot mert ennyi helyre meghívtak a náci világtalálkozókra, de ez nem a "világ" teccik tudni? Ez csak a te világod.
A te világodat meg jól ismerjük már a Hitler-korszakból, Hider korszakból, semmi szükség arra, hogy a magadfajta tanulatlan nácijai legyenek azok, akik egy egész országot megint felhecceljenek kollektív idegengyülöletre és a tartós osztályharcra minden ellen, ami túlmegy az ő primitív szintjükön.
Mert nektek már mindenki liberális, akinem megvan a nyolc osztálya és ezek ellen nektek harcolnotok kell, kiadta Orbaneszku gazditok a parancsot!
FOLYTASSUK!
raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.06.23. 10:03:56
"aj, ezt szeretem bennetek, hogy a falutok határánál messzeb az életetekben nem voltál, de majd te megmondod meg, hogy hogyan élnek az emberek 1000 kilométerekkel arrébb"
Tudom, nem lehet senki olyan okos és tapasztalt , mint te. de én éltem huzamosabb ideig Lengyelországban, Svájcban és Németországban. A vállalkozás többek között a svéd, az osztrák és a holland piacon működik. 4 nyelvet kiválóan, 1-et középfokon egy másikat meg alapfokon beszélek.
Hány olyan nyugat-európai környéket mondjak, ahol az utóbbi tíz évben drasztikusan megváltozott minden a régi őslakosság kárára?
"ezeknek segíteni kell, mert nincsen semmilyük."
Szerinted mennyiért hozzák ide ezeket a szegényeket az embercsempészek?
És természetesen a magyarok megint a nácik, mert nem kérnek a népvándorlásból.
www.szombat.org/hirek-lapszemle/malmo-alapveto-dolog-a-zsidokat-utalni
Légyszi generálj valami magyarozós, nácizós sablonválaszt, kíváncsian várom, biztos meg fogok lepődni!
khell 2015.06.23. 10:05:31
Neked is azt kivánom, nyissanek melletted egy menekülttábort - persze nyitottat, nem szabad őket bezárni - és élvezd közvetlen közelről a kultúrájukat.
A pakisztáni példához külön gratulálok. Ha nekem innen menekülnöm kellene, akkor a legközelebbi szomszédos országba menekülnék, ahol biztonság van. Ha messzebb mennék, már nem menekült lennék, hanem gazdasági bevándorló. És mivel szomszédos országba mennék, nem is volna túl nagy kulturális különbség sem, könnyen be tudnék illeszkedni.
gyongyi70 2015.06.23. 10:05:40
először is tisztázza, hogy ki a bevándorló, ki a menekült... divat konzekvenset keverni a fogalmakat
másodszor bemutatja, hogy a Maon élő bevándorlók között több a diplomás, mint a bennszülöttek között, tehát korántsem igaz, hogy képzetlenek
leírja továbbá, hogy a menekültek nem ide tartanak
mindig mondod, hogy visszatoloncolják őket... ez nem igaz, ezt szerették volna a kvóterendszerrel rendeni... Maon-nak 700-800 menekültet kellett volna fogadni, abba még egy ország se halt bele (ha lenne eszünk, kiválaszthatnánk közülük olyanokat, akik hiányszakmákat tudnak). Az illegális határárlépőket, akikről bebizonyosodik, hogy nem menekültek, mi is kitoloncolhatjuk az orszagból idegenrendészeti szabályoknak megfelelően.
pamut 2015.06.23. 10:06:04
és semmilyen cenzúra nincs, ELLENKEZŐLEG: mióta a kormány kitalűlta a vasfüggönyt, NAPONTA jön a riogatás az összes állami tv-ből meg a rendőrségtől meg a kormánytól meg ahonnan csak tudnak, na ez a HÍRHAMISÍTÁS. A menekült-csúcs még tél végén-tavasz elején volt, akkor senkit sem érdekelt, mert nincs is hírértéke hogy átmennek az országon két napa alatt, de mióta az idegengyűlölet és HISZTÉRIAKLETÉS a kormány fő célja, azóta felturbózzák az ilyen híreket!
Nem csak az a cenzúra, amikor egy hírt kivágnak, hanem az is, amikor egy jelenséget USZÍTÁS, FÉLELEMKELTÉS ÉS GYŰLÖLETKELTÉS, és persze pártpolitikai HASZON céljából 1000-szeresére nagyítanak. A nácik ugyanezt csinálták a 30-as években, akkor minden zsidós hírt amit negatívan lehetett tálalni 1000-szerére nagyítottak.
Épp most kimossák az agyad hogy rájuk szavazz félelmedben, fel se fogod??
Trackers 2015.06.23. 10:11:02
És mitől nem okoz humanitárius katasztrófát nálunk ugyanaz, ami szerbiában okoz ?
Elmagyaráznád ?
hvg.hu/itthon/20150614_Humanitarius_katasztrofat_okozna_Orban_ot
Ha Orbán tényleg lezárná a szerb határt, és mindenkit vissza is toloncolnánk, akkor az humanitárius katasztrófához vezetne Szerbiában - mondta az orság szociálisügyi államtitkára.
Trackers 2015.06.23. 10:12:04
Értem..
Szóval ami nem tetszik az agyhalott bevándorlókat éltető ballibeknek azt ki kell hagyni, mert erőszakos, és gyűlöletkelltő.
Ezt hívják cenzúrának barátom !
Trackers 2015.06.23. 10:14:16
www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape
A new trend reached Sweden with full force over the past few decades: gang rape -- virtually unknown before in Swedish criminal history. The number of gang rapes increased spectacularly between 1995 and 2006. Since then no studies of them have been undertaken.
One of the worst cases occurred in 2012, when a 30-year old woman was raped by eight men in a housing project for asylum seekers, in the small town of Mariannelund. The woman was an acquaintance of a man from Afghanistan who had lived in Sweden for a number of years. He invited her to go out with him. She obliged. The Afghan man took her to a refugee housing project and left her defenseless. During the night, she was raped repeatedly by the asylum seekers and when her "friend" returned, he raped her too. The following morning she managed to call the police. Sweden's public prosecutor has called the incident "the worst crime of rape in Swedish criminal history."
Seven of the men were sentenced to between 4.5 and 6.5 years in prison. Prison time is usually reduced by a third, so it won't be long before the men will be ready for new assaults -- presumably on infidel women.
In cases of gang rape, culprits and victims are most often young and in almost every case, the perpetrators are of immigrant background, mostly from Muslim countries. In an astounding number of cases, the Swedish courts have demonstrated sympathy for the rapists. Several times the courts have acquitted suspects who have claimed that the girl wanted sex with six, seven or eight men.
high up! 2015.06.23. 10:16:52
jaj polski barátom, épp az imént modtam, hogy hagyjuk már egymást ezekkel az ellenőrizetlen és minden hülye által elkészíthető (hamisítható) youtube meg blog akadémiákkal. Meg nehogy már egy linkkel bizonyítsd be egy komplex témáról, hogy akkor mi is a helyzet. Ez olyan bloggergézai idióta harcviselés a fidelitasos köcsögöknél.
Ha már így felfuttattad magad, hogy mennyi mindent tudsz a világról, akkor ide is írhattad volna. Önálló gondolatokkal. Főleg ha már belekezdel:
"Hány olyan nyugat-európai környéket mondjak, ahol az utóbbi tíz évben drasztikusan megváltozott minden a régi őslakosság kárára?"
na, akkor ha megtennéd, hogy elemezd már ezeket a károkat. Meg definiáld már, hogy mi is az az őslakos. Teccik tudni, nem tudom, hogy az olasz őslakos-e Svájcban, mert ha francia/német területre megy, akkor találkozik lenézéssel a diszkriminációval. Oszt az őslakosok nem is bírják egymást, evvan.
Meg nem tudom, hogy hány bevándorló generáció után számít valaki őslakosnak mondjuk Ausztriában.
De te majd most szépen elmondassz mindent. Remélem.
FOLYTASSUK!
gyongyi70 2015.06.23. 10:18:14
még egyszer: más a menekült, más a bevándorló
A menekülteket nem lehet toloncolni sehova, az ENSZ egyezmény szerint. Be kell fogadni. Át kell engedni, ha akar. Ha viszont lezárják a határt, a szerbek attól félnek, ott ragadnak (nem ragadnak, mert mehetne Horvátországon át, vagy Románia, Mao érintésével, majd kitalálják).
Így is, úgy is meg fogják találni az utat, ezért kellene RENDEZNI ezt a kérdést erőszakos fellépés, szögesdrót sb. helyett.
Pl. elfogadni a felkínált kvótát.
Vagy akár többet vállalni, de kérni érte sok-sok eurót az integrációra. Jó tárgyalási pozíció.
A szögesdrót húzgálással az a baj, hogy elkezded 175 km-rel, de végül körbe kell keríteni az egészet, aztán se ki se be... éltünk már így. Jó volt?
pamut 2015.06.23. 10:19:15
A valóság MEGHAMISÍTÁSA, az igenis cenzúra és manipuláció!
Aki ezt a náci időket idéző förtelmet támogatja, az az uszítást, a hisztériakeltést, a tömeges agymosást támogatja!
Ez kb olyan, mintha minden egyes magyarbűnözőt, legyen az sima adócsaló vagy feleségét megverő-megölő, naponta 30x leadnának a médiában, és gyakorlatilag az egész média ezzel lenne tele! Na akkor persze vijjognál te is ugye?
Trackers 2015.06.23. 10:22:03
És közelítünk annak megértéséhez, hogy miért kell a határlezárás.
Éppen azért, hogy ne itt lépjenek be az EU-ba. (Hanem Horvátoknál, vagy Románoknál)
Mert aki itt lép be, azt egyrészt nem engedik tovább Nyugat-Európába a szomszédaink, aki pedig már odament azt visszatoloncolják.
Dublini egyezmény.
Oldják meg a több százezer bevándorló problámáját azok, akik beengedik őket.
Szerbia miért engedi be őket ?
Azért mert eddig nem zártuk le a határokat.
Ha lezárjuk, akkor ők is lezárják majd.
khell 2015.06.23. 10:23:16
Sokadjára mondjátok ezt a teljes baromságot. Határt átlépni határátkelőkön lehet. Nem ott ahol jólesik, nem a susnyásban, hanem a határátkelőn. Ez akkor is igy van, ha az összes határunkat lezárjuk szögesdróttal. És mindez az ég világon senkinek fel sem tűnne, csak a bűnözőknek, akik illegálisan akarnak határt átlépni. A normális ember az úton közlekedik, határátkelőn, ahol nincs és nem is lesz szögesdrót.
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 10:23:19
Trackers 2015.06.23. 10:23:32
Kezdessz átmenni szánalmasba..
Ami nem mantrázza a ti agymosott ballib véleméyneteket, az ki lesz kiáltva féelelmkeltőnek, és uszításnak, ezért cenzúrázhatónak.
Noormális ?
Szerencsére kevesen vagytok szerencsétlen cenzúrapárti ballibek !
Trackers 2015.06.23. 10:26:30
Világosan kiderül a cikkből, hogy drasztikusan nőtt a nemierőszakok száma a muszlim bevándorlók befogadása óta.
pamut 2015.06.23. 10:27:17
Látom mér személyeskedsz, azaz beismered hogy nem tudsz mit mondani.
Nem vagyok ballib, ez is annak a bizonyítéka hogy agymosott vagy, neked mindenki ballib aki nem támogatja a hírmanipulációt, az uszítást, looooll. :D
Hazudjatok csak tovább, és üvöltsetek cenzúrát ha szól valaki hogy hazudtok!
Hitlerék is ezt csinálták a 30-as években, nekik bejött!
pamut 2015.06.23. 10:28:03
Aki szerint a hírhamisítás nem szép dolog, az a rossz fiú meg a cenzor :DDDD
Trackers 2015.06.23. 10:28:26
www.frontpagemag.com/2013/dgreenfield/1-in-4-swedish-women-will-be-raped-as-sexual-assaults-increase-500/
In 2003, Sweden’s rape statistics were higher than average at 9.24, but in 2005 they shot up to 36.8 and by 2008 were up to 53.2. Now they are almost certainly even higher as Muslim immigrants continue forming a larger percentage of the population.
With Muslims represented in as many as 77 percent of the rape cases and a major increase in rape cases paralleling a major increase in Muslim immigration, the wages of Muslim immigration are proving to be a sexual assault epidemic by a misogynistic ideology.
gyongyi70 2015.06.23. 10:28:41
A dédszüleim, nagyszüleim egy a jugoszláv határ melletti faluban éltek
amikor a dédpapám haldoklott, anyukámat sötétedés után nem engedték át a határőrök, hogy elbúcsúzzon tőle
szép idők voltak
AK76 2015.06.23. 10:29:46
Én nyitott vagyok a világra,éppen ezért zárnám le a határokat,szögesdrót,vizesárok,aknamező,géppuskafészkek,drónok,ahogy Izrael,Szaud Arábia,Kuwait,és tsaik csinálják,vagy ahogy az amcsik,a mexikói határon,persze te okosabb vagy ezeknél is kiskancsó?
Itt legfeljebb te,meg a hasonló homokozóbeli kis elvtársaid égnek rongyként mikor a kb egy hónapja fullgázon futtatott Indexhadjárat is kezd egyrészt a saját maga paródiájává válni,hiszen egyre több un. civilizált nyugati ország vet be a hazainál sokkal keményebb módszereket,amire persze a hazai liberós elit kb 15 évnyi szellemi lemaradással próbál reflektálni,másrészt ugye itt a túltolt szekér esete,amikor már az is fekvehány tőletek(,meg az eredetileg semleges témától),aki eddig pont leszarta az egészet...
Az Orbán fóbiáddal nem tudok mit kezdeni,talán kezeltethetnéd,nem kedvelem a faszit,de megválasztották,mert demokráciában ez így megy,ha a te retek fajtádnak ez nem is tetszik.
gyongyi70 2015.06.23. 10:30:30
dublini egyezmény lényege: Az egyezmény kötelezi azt az országot, ahová a menedékjogért folyamodók először lépnek be, hogy a menedékjogi kérelmeket az összes többi tagállamra vonatkozó kérelemként értékelje.
Magyarul szó sincs arról, hogy utána itt ragadna.
Csak itt kell lefolytatni az eljárást.
Te mindent elhiszel, amit az m1-en mondanak?
Trackers 2015.06.23. 10:30:58
Tévedsz..
Hitlerék nem üvöltöttek cenzúrát, hanem pont úgy cenzúrázták a más véleményt, mint ma a ballibek itthon.
Punxsutawney Mormota 2015.06.23. 10:31:10
Olvasd el, ráadásul azt is leírják, hogy a svédek "nemi erőszak" terminológiája sokkal szélesebb, mint más, az összehasonlításban szereplő országoké.
Félre ne érts, egy is sok.
De pl. míg Magyarországon a megerőszakolt nőket gyakorlatilag lebeszélik, vagy megpróbálják lebeszélni a feljelentésről a rendőrök, nálunk kissé komolyabb kultúrával rendelkező országokban, ahol öntudatosabbak a nők, nem félnek elmenni és feljelentést tenni és a hatóságok is sokkal együttérzőbbek velük.
Trackers 2015.06.23. 10:32:26
Tekintve hogy a Dublini egyezményre hivatkozva záta le a határait Svájc, Franciaország, és Ausztria az Olaszországi határt tekintve, érdekes az észrevétel.
khell 2015.06.23. 10:32:29
Ez egy nagyon szomorú történet, elmondanád mi köze ahhoz, hogy az illegálisan átlépőket megfékezik, hogy ne tudjanak a illegálisan átkelni egy határon? Nem határátkelőn, ahol a törénytisztelő, normális emberek közlekednek, ott semmi nem változik, ugyanúgy jöhetsz-mehetsz ahogy eddig.
pamut 2015.06.23. 10:33:14
Nem csak ezt csinálták, hanem azt is amit a mostani kormány: a nekik hasznos híreket felsokszorozták, így hamis képet adtak a valóságról, azaz HAMISÍTOTTAK.
Pont úgy ahogy te is szeretnéd....
Trackers 2015.06.23. 10:37:47
Ne szórakozz már..
Csak itt az indexen 99%-ban a bevándorlást éltető blogokat pakolnak címlapra.
Holott az ország elsöprő többésge nem kér az évi 150.000 bevándorlóból, akiket az EU többi tagországa nem enged tovább, és ide visszatoloncol.
MAgyarul egy kisebbségi vélemény erőszakos nyomulását, és a többségi vélemény cenzúrázásának vagyunk jelenleg szemtanúi.
Ez van.
Dehogy ennek valaki örüljön is, az hányinger. Tisztára benácultatok drága ballb barátaim !
csak egy néző 2015.06.23. 10:39:21
"Hitlerék nem üvöltöttek cenzúrát, hanem pont úgy cenzúrázták a más véleményt, mint ma a ballibek itthon."
Szerinted Bayer Zsolt ballibsi?
AK76 2015.06.23. 10:40:13
csak egy néző 2015.06.23. 10:40:41
Ne aggódj, lecseng ez a hiszti nem soká.
Itt az újabb gumicsont az olimpia.
AK76 2015.06.23. 10:42:27
gyongyi70 2015.06.23. 10:45:24
aki menedékjogot és papírokat kap, vagy akinek van útlevele, az mehet
gyongyi70 2015.06.23. 10:46:22
Trackers 2015.06.23. 10:46:41
Amit mindenki megszavazott a DK-n és LMP-n kívül:
"A beszédek végén a fővárosi közgyűlés 25 igen, 1 tartózkodás (Gy. Németh Erzsébet, DK), és 1 ellenszavazattal (Csárdi Antal, LMP) megszavazta, hogy támogatja a 2024-es budapesti olimpia megrendezését."
De mivel fogtok riogatni ?
Hogy túl sok arab és néger lepi el majd a várost ?
khell 2015.06.23. 10:47:07
na hagyjál már a hülyeséggel...
Trackers 2015.06.23. 10:47:24
"az illegális, papír nélküli határátlépők elől zárták le
aki menedékjogot és papírokat kap, vagy akinek van útlevele, az mehet"
Ahogyan mi is ezt tesszük.
AK76 2015.06.23. 10:52:10
gyongyi70 2015.06.23. 10:52:57
gyongyi70 2015.06.23. 10:53:36
pamut 2015.06.23. 10:54:17
Köszi hogy bizonyítottad hogy mér neked is kimosták az agyad :D
RETTEGJ!
Ez a fidesz célja, hogy rettegj, félj!
Téged már átbasztak, most már ragaszkodj ahhoz amivel kimosták az agyad, és a valóságot nevezd cenzúrának!
Trackers 2015.06.23. 10:55:51
Itt az ideje, hogy a Horvátok és Románok is kivegyék a részüket a menelkült kérdésbe.
Magyarország már kivette a részét, a többszázezer menekülttel.
Vagy szerinted az összes menekültet Magyarországnak kell megoldani ?
Miközben a Szerbek röhögve átjáróházat csináltak az országukból ?
Trackers 2015.06.23. 10:59:01
Tekintve, hogy 150.000-200.000 bevándorló érkezik az országba, akiket nem engednek tovább menni a Nyugat-Európai szomszédaink, és visszatoloncolják aki már átment, azt hiszem minden okunk megvan a félelemre.
Nem érünk ár, mint Medgyessy a devizahitellel ! Meg kell állítani a bevándorlókat.
Cenzúrázhatjátok ezt a véleményt kedvetekre, de sajnos ettől a tények tények maradnak.
AK76 2015.06.23. 10:59:50
calvin&hobbes 2015.06.23. 11:00:08
lalolib 2015.06.23. 11:00:32
Hitelesség? Szakma? Ugyan már, ezt a műfajt nem Magyarországon mérik.
khell 2015.06.23. 11:00:55
Ha téged ez zavar, akkor valószinű te sem egy törvénytisztelő ember vagy.
Trackers 2015.06.23. 11:01:11
Szerintem kifejezetten hasznos lenne egy Budapest által rendezett Olimpia.
De nem kell izgulni, mert semmi esélyünk arra, hogy nyerjünk.
khell 2015.06.23. 11:03:12
Ez a fidesz célja, hogy rettegj, félj! "
Én itt úgy látom, hogy a gyongyi70 féle libsik (ál)rettegnek, olyan dolgokon amik nevetségesek, szó sincs róluk. Miért nem neki irod, hogy elvesztette a realitás talaját, olyan dolgokról vizionál a határ lezárás kapcsán.
csak egy néző 2015.06.23. 11:06:45
Riogasson titeket a nyári villám és a "szakértői tanulmányok"
2008-ban
"A másik nem kevésbé fontos kérdés persze az, hogy mindez mennyibe kerülne. Nyilván sokba, nagyon sokba. Sőt, az elmúlt 15 év elegendő volt arra is, hogy azt, hogy mi az a nagyon sok, azt némiképp precizírozzuk: 2009-es áron számolva ez majd 4000 milliárd forint, ami nyilván nem annyi lenne, mert még soha senki nem tudta annyiból megrendezni az olimpiát amennyiből tervezte."
201-ben
"E szerint az ötkarikás játékok több mint 3800 milliárd forintot emésztenének fel."
2014-ben
"Mivel a Nemzetközi Olimpiai Bizottság a nemzetközi társrendezést is lehetővé teszi, Budapestnek érdemes lenne összefognia Béccsel és Pozsonnyal a 2028-as olimpiáért – mondta a Napi Gazdaságnak a TriGránit elnöke, Nyúl Sándor, aki a Budapesti Olimpiáért Mozgalom egyik alapítója és kuratóriumának tagja. Úgy véli, 5000 milliárd forintba kerülne"
2015-ben
"Magyar Olimpia, csak nettó 774 milliárdért"
csak egy néző 2015.06.23. 11:07:57
"2010 -ben
"E szerint az ötkarikás játékok több mint 3800 milliárd forintot emésztenének fel."
Trackers 2015.06.23. 11:09:47
Nem tünt fel, hogy épült azóta egy rakat stadion, uszoda, és egyéb sportlétesítmény ?
Az ember azt hinné, hogy ezt kritizáljátok feszt évek óta.. :DDD
AK76 2015.06.23. 11:10:25
csak egy néző 2015.06.23. 11:19:56
Waaoooh a felcsuti pancsó, aréna vagy a debreceni mint olimpiai stadion, Mezőkövesdi Tállai stadion? Veszprémi uszoda, Putnoki uszoda? Nem valami grandiózus olimpiában gondolkodsz.
index.indavideo.hu/video/Ilyen_epitkezest_meg_soha_nem_latott_a_vilag
raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.06.23. 11:21:17
Szerintem a páncélozott kocsi az túlzás, de gondolom Newham vagy Tower Hamlets környéke helyett inkább máshová mennél sétálgatni.
moszkvicssluszkulcs 2015.06.23. 11:26:38
raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.06.23. 11:28:34
Ugyan! Ilyen probléma nincs, ezt az indexes blogok írták!
sig.ville.gouv.fr/Atlas/ZUS/
calvin&hobbes 2015.06.23. 11:32:31
AK76 2015.06.23. 11:33:28
raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.06.23. 11:39:47
Nézd, én veled ellentétben nem kívánok semmilyen "harcviselést" tolni, csak arra céloztam, hogy nem szerencsés lenéző pökhendiséggel köpködni, aki egy témáról máshogy gondolkodik, mert lehet, hogy az a fél is tapasztalt vagy látott egysmást.
Szerintem a Közel-Keletről és Afrikából érkezők nem őslakosok Nyugat-Európában. Sőt, szerintem alapvetően más mondjuk Hollandia vagy Svédország kultúrája, mint mondjuk Szomáliának vagy Afganisztánnak.
Ami Európában vonzó (ugye sokan rettegnek az európai értékek miatt) az tűnik el a bevándorlással, miután a bevándorlók hozzák a - hogyismondjam - sajátos kultúrájukat.
Nálad a magyar szitokszó, gondolom már elmenekültél. Elárulod melyik országban laksz? Svédországban, Franciaországban és Hollandiában (a többit nem ismerem) tudok jó lakásokat ajánlani.
AK76 2015.06.23. 11:41:48
Drunken 2015.06.23. 12:02:06
és mi lesz azzal a 90%-kal, akik nem kapják meg ezt a jogot és itt ragadnak?
vagy mi lesz azokkal akik szintén nem kapták meg a menekült státuszt és külföldre, jellemzően Ausztria irányába távoztak, s hamarosan visszatoloncolják őket?
mert szerintem pont ez a lényeg, hogy akiket valóban mindösszesen annyi motivál a menekülésben, hogy az életüket mentsék, azok kérjenek az első biztonságos országban menedékjogot és ott éljenek egészen addig, amíg a veszély el nem múlik odahaza
akik pedig semmiféle jogalappal nem rendelkeznek az EU-n belüli tartózkodásra, őket a menekülti kérelmük elutasítását követően egyébként is visszatoloncolnák oda,a honnan jöttek, így mindenki időt spórol azáltal, hogy a kerítés adott esetben megálljt parancsolt nekik
@high up!
akik pedig valóban olyan kiváló kvalitásokkal rendelkeznek, mint ahogyan azt leírtátok, számukra egyébként is léteznek olyan EU-s jogintézmények, amelyekkel hosszabb távra munkavállalási vagy letelepedési engedélyt kaphatnának (vagy a fiatalabbak tanulhatnak)
szal
menekült = első biztonságos ország és nem esik baja
illegális bevándorló = "kár elindulnia", mert úgy is hazatoloncolják (elvileg)
legális bevándorló kvalitásokkal = kár embercsempészekhez fordulnia, ő adott esetben legálisan is az EU területére léphet
calvin&hobbes 2015.06.23. 12:07:07
Persze lehet, hogy en vagyok a hibbant...
AK76 2015.06.23. 12:08:34
AK76 2015.06.23. 12:14:54
N. Barbie 2015.06.23. 12:50:29
jaj, ezt szeretem bennetek, hogy a falutok határánál messzeb az életetekben nem voltál, de majd te megmondod meg, hogy hogyan élnek az emberek 1000 kilométerekkel arrébb. Mert olvastál róla egy bulvár könyvet. Meg láttál egy youtube videót. Aztán most már teljesen képzett vagy!
"
Ebbe mar egyszer belesultel nalam oreg, mikor nekem is ezzel a dumaval jottel, hogy kb. rajtad kivul senki nem jutott tul a hataron. Mar akkor is leirtam, hogy pl. en 6 eve Londonban elek es veled ellentetben a sajat szememmel lattam ilyen aranyos kornyekeket, mint Tottenham, Harlesden, Elephant & Castle es meg sorolhatnam. Fenyes nappal befosnal ha arra kene menned, es nem, nem a feher populaciotol. Szoval az ilyen lehazudjukacsillagosegetmertazthisszukmindenkihulye hozzaallast tartsd meg a tarsaidnak a belpesti romkocsmakba, ott biztos nagyon meno a valosagtol teljesen idegen dolgokkal dobalozni, de ertelmes embereknel nem.
high up! 2015.06.23. 12:51:39
akkor egyezzünk meg abban, hogy benyomtad a hatalmas szöveget, hogy milyen világlátott ember vagy, mennyi nyelvtudásal, meg hogy mennyi, a bevándorlás által lepusztult őslakos telepet láttál nyugaton, majd amikor arra kerül a sor, hogy mondd el már részeleteiben is a jelszavaid tartalmát, akkor meg elsunnyogsz a kimagyarázásaiddal.
Hát ezt megspórolhattad volna magadnbak, hogy eggyel több behiszterizált birkát jegyezzünk fel, akiknek csak addig tart a tudásuk, hogy felfújják a kurucinfo legfrisseb számát. Ez nem tudás, ez nem világlátottság, ez Átlaghülyemagyarság.
FOLYTASSUK!
raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.06.23. 13:12:59
Csukd be a szemed, képzelj el egy francia, svéd és holland várost. Majd egy afrikait. Ezt követően látogass el mondjuk Montfermeil környékére, Malmö Rosengård ker
high up! 2015.06.23. 13:14:58
szegény hülyém, hogy valaki ennyire analfabéta legyen mint te! De az is lehet, hogy csak földrajzból vagy tropál hülye?
Az osztrák, francia határzár pontosan hogy nem ellentétes a Dublini Egyezménnyel, hanem annak a betartása miatt szükséges. Pont azért kellett az olasz határt lezárniuk a svájciaknak, osztrákoknak meg franciáknak, mert amelyik menekült Olaszo-ban lépett be az EU-ba, annak ott kell a menedékjogot kérni és kivárni az eredményt. Teccik tudni?
Na most hogy mára megtanuld azt a földrajzot gejzuka, amit már a 10 éves gyerekek is tudnak: Szerbia nem EU ország, tehát ha Orbán diktátor lezárja a határt, akkor a menekült nem maradt meg az EU területén.
Az európai menekültügyi kooperáció kicsit fejletteb a te agyadnál, így az EU előtt világos, hogy Szerbia meg a Balkán nem tud megbírkózni 100 ezer bevándorlóval, nincs meg se az anyagi se a dologi lehetőségük, ráadásul nem is teljesen biztonságos országok számukra . Ezért vállalja át, hogy ha a menekültek be tudnak jutni az EU területére akkor elbírálják őket és normál esetben fizikai határzárral nem teszik lehetetlenné, hogy bejussanak.
Aztán az elbírálás után aki nem kap jogot a maradásra, azt mehet haza, vagy viszik haza.
Orbaneszku lágerparanscnok kerítése ellentétes mind a Genfi Konvencióval, mind a Dublini egyezménnyel, mind a keresztény szellemiséggel, mind a humanizmussal, mind az európai szellemiséggel.
Egyik meszegése miatt se lesz beperelve, legfeljebb mindenki látja, hogy itt egy félázsiai barbár nácival van dolga az embernek.
Ez is egy vívmány, csak egy normális politikus erre a címkére nem lenne büszke.
FOLYTASSUK!
raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.06.23. 13:15:54
ületébe, vagy Amszterdam Kolenkit kerületébe és Rotterdam Pendrechtbe. A sor folytatható.
Ezek már nem egészen olyanok, mint egy tipikus holland/svéd/francia kerület.
high up! 2015.06.23. 13:21:28
agyilag nem jutottál tovább egy magyar falu határán.
Lehet hogy fizikailag elvittek más világokba, de semmit nem értettél meg a jó magyar "Mindenki hülye bezegen a magyar vagyok a penge!" mentalitásod miatt.
Mert azt lefogadom, hogy a fehér angolokat is hülyének nézed, meg mindenkit. Csak őket más miatt.
Azon meg külön röhögök, hogy be vagy fosva ha ilyen meg olyan városrészeken mész át Londonban. Akkor bammeg miért nem költözöl vissza Érpatakra? Vagy a Nyócckerbe, oszt többé nem kellene befosnod, mert a fajtsizta árja testvéreid között élhetsz. Klaus Barbie.
FOLYTASSUK!
turista a saját országában 2015.06.23. 13:26:27
Ez olyan nyilas-ávós időket idéző fenyegetőzés, te véresszájú kis szarcsimbók..
"a polkorrekt nyafi,amit az a tetű fajtád ráerőszakolt erre az országra (is)..."
A rendszerváltás többek között a demokráciával, a toleranciával, a "polkorrektséggel" is együtt járt. Ellenfélnek és nem ellenségnek tekintem politikai vetélytársaimat. Elfogadom a felekezeti, etnikai, szexuális és egyéb kisebbségeket, azokat a többségi társadalommal egyenértékűnek tartom, akiket a többséghez mérten ugyanazon jogok és kötelezettségek illetnek meg.
"...beszart,behugyozott,elvermelték,csak te még azt hiszed működik,akiket egyszer átbasztatok az össznépi szeressük egymást..."
Tehát a fentiek értelmében elfogadod és egyenértékűmnek tekinted őket. Kéz a kézben szeretni nem kell. Elfogadod őket. Mint ahogy én is elfogadom, hogy te, egy ilyen retardált véresszájú félművelt nácipalánta itt él az országban velem együtt.
"...mert mindenki egyenlő agyrémével,azokat még egyszer nem viszitek a szavazófülkékhez,a valóság pedig földbe fogja gyalulni az ilyen idiótákat mint amilyen te is vagy."
Mégegyszer: demokratikus polgári jogállamban a társadalom összes tagját (elvileg) azonos jogok és kötelezettségek illetnek meg.
"Én nyitott vagyok a világra..."
Te max az ordas eszmékre vagy nyitott, az intoleranciára, és a bezárkózást támogató megosztó politikára, de a világra nem.
.
"Az Orbán fóbiáddal nem tudok mit kezdeni,talán kezeltethetnéd,nem kedvelem a faszit,de megválasztották,mert demokráciában ez így megy,ha a te retek fajtádnak ez nem is tetszik."
Ez nem fóbia, szarkancsó, hanem jogos utálat, sőt - akinek komoly anyagi és/vagy erkölcsi kára keletkezett tőle regnálása alatt: akár jogos gyűlölet is. A faszi széjjelbaszta az országot, kicsinálta a jogállamot, mindenhova pribékeket ültetve, felszámolta a konszenzusos alkotmányt, fideszesítette az AB-t, és szinte lenullázta jogait. Elvett 3 ezer milliárd Ft nyugdíjvagyont és kidobta az ablakon. Mindezek és még száz másik nyomós ok miatt az Orbán iránt érzett megvetés és gyűlölet abszolút jogos, annak kifejezése, szabadon engedése pedig tüntetések és sztrájkok, vagy akár egy elindított valódi polgári engedetlenségi mozgalom formájában abszolút legitim és támogatandó törekvések.
high up! 2015.06.23. 13:37:59
jaj ne erőlködj már Boniek, olyan hülye agyatlan vagy, hogy még mindig nem értetted meg, hogy ha akarnám, akkor én meg 10-szer ennyi példát tudnék arra felhozni, hogy miért veszélyesebb és nagyobb bünöző a magyar mint egy bevándorló? És ezzel mit bizonyítottam volna?
A hülye agyadnak akkor:
nem tudsz úgy sétálni a kövekező helyeken, hogy ne az életedért fossál:
Pesten a Nyócc kerben é Hétkerben
Tatabányán a Mész telepen
Minden második borsodi és szabolcsi faluban
A Balaton körüli minen második faluban
A dél-alföldi vidékeken (amely ugye televan mindenféle román bevándorlóval)
Ezenkívül Magyaro-on az életellenes, nemi erőszakos, zsarolásos, testi sértéses büncselekmények 99%-át a magyarok követik.
A magyarok átlagos iskolai végzettsége alatta van a bevándorlókénak.
Miközben a magyarok 70%-a egyetlen idegen nyelven nem ért egy kukkot sem, addig a bevándorlók 90%-a legalább egy idegen nyelvet beszél.
Na szóval, mit aggódsz te svéd meg londoni kerületeken, amikor egy magyar sem él ott, miközben Magyaro 90%-a maguk a magyarok által mélyen meg van fertőzve a bünözéssel, megfélemlítéssel, mélyszegénységgel, analfabetizmussal és szellemi sötétséggel.
Ezeken kéne aggódnod Boniek, nem pedig a svédeken. Azok majd elrendezik a saját dolgukat, nem neked kell ott észt osztanod. Aggódjál te csak a magad nemzetéért, egy svéd sincs úgyse, aki meg a magyarokért aggódna.
FOLYTASSUK!
N. Barbie 2015.06.23. 13:56:41
Koszi, hogy erosited a tipikus idiota, alap nelkul nagykepu ballib hulyegyerek kepet :DD
Mondhatnam, hogy lass vilagot, mielott osztod az eszt rola, de szemmel lathatoan az sem segitene :)
AK76 2015.06.23. 14:40:57
Komoly anyagi kár ért pucika?..:) Na ennek örülök,ha nem is bírom Viktort,annak nagyon örülök hogy a hozzád hasonló,saját szellemi fensőbbségébe belehülyült balliberós kis geci,szopórollerre került,és ahogy elnézem még jó ideig ott is marad.:))))...Tüntike,meg sztrájk,persze,persze,azzal a löttyedt seggű,balfasz szellemi hátudvarral akik mögöttetek állnak vagy 30-40 éve,és akik évente egyszer a szárszói happeningen élik ki vágyálmaikat?..
Buta proli vagy,egy romkocsmát sem tudnátok megtölteni,mert a netnindzsázás,meg az utcai attack nem egy lapon említendő,csak a HellerBauerTGM univerzumban,meg az amerikai népszarás nyugger fotelkommandósoknál,de azokat úgyis csak a hozzád hasonló,mindenhol nácit látó & kiáltó ájrópéer' köcsögök olvassák,ergo ki nem szarja le.
Jut eszembe,ahol TE vagy a demokrata,ott én vidáman,és büszkén vagyok náci,mert a fajtádnál kirekesztőbb,hazugabb,tróger szarkupacokat jobb helyeken tarkón lövik,rosszabbakon bebasszák valami sóbányába...
Na szép napot faszfej!.:)
pamut 2015.06.23. 14:44:27
"Tekintve, hogy 150.000-200.000 bevándorló érkezik az országba, akiket nem engednek tovább menni a Nyugat-Európai szomszédaink, és visszatoloncolják aki már átment, azt hiszem minden okunk megvan a félelemre."
Na ez az ami így hazugságok+csúsztatások egyvelege.
És ezt te: be-szop-tad.
Gratulálok!
További jó rettegést! Ne felejts el rettegni reggel is! Meg délben és este! valamint éjszaka is! És azt se felejtsd el, hogy amit a képedbe hazudnak és felnagyítanak ezerszerésére az összes többi kamu hazugsággal, az mind igaz! :)))))
Puszil téged Finkelstein, aki kimosta az agyad.
pamut 2015.06.23. 14:45:48
Nem olvasok el minden kommentet, nincs ennyi időm. Az a faszfej akinek válaszoltam, az viszont fennakadás nélkül futtatja Finkelstein rettegés-programját, úgy manipulálják az agyát hogy öröm nézni.
csak egy néző 2015.06.23. 14:59:25
",persze,persze,azzal a löttyedt seggű,balfasz szellemi hátudvarral akik mögöttetek állnak "
Figyu faszfej, én valahogy nem látok itt csillogó szemű tiniket. Csak idióta vén hülye banyákat, akiknek nedves lesz a bulája, ha meglátják a faszfej haverodat., meg protkós nyuggereket. 18-ra, de legkésőbb 22-re ezek már nem urnába fognak szavazni, hanem ők lesznek benne.
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=44odHjJNWqU
www.youtube.com/watch?v=8ALKq4tVuUQ
coub.com/view/3iha8
Drunken 2015.06.23. 15:07:56
Akik az EU-ból bírálták, azok is mind morálisan, jogilag nem.
AK76 2015.06.23. 15:11:23
Annyira vagyok fideszes mint te,egyébként faszfej az anyád picsája.
AK76 2015.06.23. 15:15:55
csak egy néző 2015.06.23. 15:40:26
Waooh, akkor ezek szerint egy magányos partizán vagy.
",egyébként faszfej az anyád picsája."
Ez viszont egy kicsit képzavaros.
AK76 2015.06.23. 15:56:26
csak egy néző 2015.06.23. 16:02:42
Tudod egy kicsit visszaolvastalak.
AK76 2015.06.23. 16:07:30
butschq 2015.06.23. 16:24:27
AK76 2015.06.23. 16:28:33
Ha ez nem így lenne,akkor nem lett volna eemúúthuszonötév',Gyurcsány(i) Viktor,Orbán Ferenc,meg a többi tróger röszli.
butschq 2015.06.23. 17:05:21
zsoltix 2015.06.23. 17:14:39
butschq 2015.06.23. 17:36:16
Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2015.06.23. 18:44:07
AK76 2015.06.23. 20:09:17