Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Klubrádió: természetes, hogy a bevándorlók megerőszakolják a nőket

2015. június 11. 09:23 index 215 komment

Az Alfahírnél szinte biztosan rá van állítva valaki a Klubrádióra, más magyarázatot nem tudok arra, hogy miért hallgatnák azt a rádiót. Mindenesetre bár biztos nagy volt a csalódás, hogy a műsort nem Bolgár György vezeti, kesergésre végül mégsem lett ok, hiszen a helyettesítő Szelestey Lajos brillírozott.

A téma természetesen a bevándorlás, illetve a kormány bevándorlás ellenes plakátjai volt, és egy telefonáló arra hívta fel Szelestey figyelmét, hogy Svédországban fél év alatt ezer lányt erőszakoltak meg, és az erőszakolók szinte kivétel nélkül bevándorlók voltak. Szelestey aztán csodálatos okfejtésbe bonyolódott, miszerint:


Tudja, megjönnek a fiatalok, tombol bennük a tesztoszteron, végre nyugodt körülmények közé jutnak, ugyanakkor még az integráció, különösen az első időben, amikor nem beszélik a nyelvet, annyira nem megy, hogy például... ööö... be tudnának fűzni egy lányt, és hát a maguk normái szerint bizony, ilyenkor sokszor nincsen más választás, hogy akkor jöjjön az erőszak, mer' azt hiszik, hogy az itt elfogadott, és aztán kiderül, hogy nem. Szóval ez egy nagyon bonyolult, összetett probléma."



Ismételjük tehát: „Sokszor nincsen más választás, jöjjön az erőszak”. Mert ha nem tudunk „befűzni egy lányt” hát akkor leteperjük. Meg a maguk normái szerint. Mert azoknak nyilván ezek a normáik. Ugyanott vagyunk tehát, ahonnan elindultunk. 

Ha valaki nem ért valamihez akkor két dolgoz tehet: csendben bólogat, - ez mondjuk rádióban valóban nem működik, - vagy kénytelen bevallani, hogy bocs ehhez nem értek, nem hallottam róla. Szóval Szelestey vagy ekkora hülye, hogy olyan dologról magyaráz, amiről nem tud semmit, vagy, ami még rosszabb, tisztában van a svéd statisztikákkal, és tényleg ez a véleménye.

Svédországban egyébként tényleg elég magas a szexuális bűncselekményke száma, (Európában a legmagasabb) és valóban emelkedik is. A közvélekedés szerint ez a bevándorlók miatt van. A hatóságok szerint azonban nem a szexuális erőszak emelkedik, hanem a felvilágosítások és a részletesebb regisztráció következtében a bejelentett esetek száma. Jellemzően ugyanis akkor tud egy nő az ellene elkövetett erőszakról beszámolni, ha tisztában van annak minden formájával. Svédország volt az első ország egyébként, ahol a házasságon belüli szexuális erőszakot is büntetták, 1965-től. Svédországban emellett a bűnrögzítés módja is különböző, ha egy nő például azt állítja, hogy a férje az elmúlt egy évben minden nap megerőszakolta, az rögtön 300 bűnesettel gazdagítja a statisztikát, míg más országban ezt egy ügyként kezelik. Azt azonban nem lehet kijelenteni, hogy az erőszakolók minden esetben bevándorlók lennének.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huba mester 2015.06.11. 09:37:30

"Ha valaki nem ért valamihez akkor két dolgoz tehet: csendben bólogat, - ez mondjuk rádióban valóban nem működik,, - vagy kénytelen bevallani, hogy bocs ehhez nem értek, nem hallottam róla. "

ha ezt komolyan veszük, akkor mi lesz a liberális sajtóval??

netrion 2015.06.11. 09:41:04

@Huba mester: mert természetesen a jobbos sajtóban csupa hozzáértő ember van, ugyebár?

qwertzuiop1 2015.06.11. 09:43:02

@Huba mester: Basszus! Ezért már megérte kattintani. :) Kezdhetné a comment:com...

büünös 2015.06.11. 09:44:41

Elég tendenciózus és hazug ez a cikk. Én szoktam hallgatni a klubrádiót, úgy tűnik kretén vagyok, de Szelestey ez esetben sem állította, hogy "ezek ilyenek".
A liberális sajtót ne féltsed, az állami és Simicska pénzek nélkül is kitűnően elvan.

Alick 2015.06.11. 09:55:00

Malmö tele van fekákkal és arabokkal és a túlnyomó többségük nem atomtudós.

doktorötker 2015.06.11. 09:58:18

igen, a liberális sajtót nem a kormány és simicska, hanem soros pénzeli...felelőtlenül indulatokat gerjesztenek, a következményekkel nem törődve...a menekültáradatot egész nyugat vissza akarja szoritani, a magyar liberálisok.befogadnák őket...mibe kerül az nekik ? ... csak a zorbán bukjon, ennél tovább nem látnak...és ezek szeretnének kormányra kerülni....

fridgeman 2015.06.11. 10:04:53

Örülök, hogy nagydobra verték, mert élőben hallottam az adást és jó ideig nem tértem magamhoz ettől a levezetéstől. Ezt tényleg mindenkinek hallani kell. Persze jogos kérdés, hogy miért hallgatok ilyen hülyét, ezentúl nem is teszem.

mt-03 2015.06.11. 10:05:00

@Alick: oslo mellett van egy kemping a hegyoldalon, hat az is olyan mintha egy afroindiai horda lakna ott, onnan jarnak le portyazni a varosba, nem nagyon tudnak mit kezdeni veluk...

Zár Balta 2015.06.11. 10:06:56

Most ez miről szólt vagy mi a faszom ?

monddazigazatmar 2015.06.11. 10:09:16

@büünös: Miért hazug a cikk?
Iszonyat rég óta hallgatom a klubrádiót, annak ellenért, hogy jobbos vagyok. Ez amolyan mazochizmus, kávé helyett felébreszt.
Ezt mondta ez a hülye, így élőben, hallottam.
Remélem feljelenti valaki ezt a féreg szelesteit.

Nikolaj Luminescu 2015.06.11. 10:10:26

Hiába maszatol az esetek számáról, a statisztika szerint AZ ELKÖVETŐK SZÁMÁT TEKINTVE reprezentálják felül magukat a bevándorlók. A szerecsenmosdatás mindig nagyon ment.

Thrasher 2015.06.11. 10:10:47

@Huba mester: Ú MEKKORA RIPOSZT, GECI!!!!

Ráérek 2015.06.11. 10:11:16

"Azt azonban nem lehet kijelenteni, hogy az erőszakolók minden esetben bevándorlók lennének. "

NEm elég, ha csak 70-80%-ban azok???? :-(((((

doktorötker 2015.06.11. 10:12:52

azért a svédek sem annyira maguktól multikulturálisak, leginkább a kormányzat erölteti rájuk...ők meg csak hallgatnak nehogy rasszizmussal bélyegezzék meg őket....egy svéd ismerősöm mesélte, hogy náluk van a legnagyobb diktatúra !!!

Tahó Sandokan 2015.06.11. 10:14:27

Hála az égnek, ha az ember tömény hülyeségre vágyik, nem mindig kell azt a kormánytól beszereznie.

büünös 2015.06.11. 10:16:12

@doktorötker: 1. Pont a Klubrádió az, amelyiket NEM támogatja senki más, csak és kizárólag a hallgatói. Az Orbánmaffia ha megtehette volna, már elvette volna a maradék frekvenciát is. Még nem sikerült jogszerűen.
2. Soros a nyílt társadalmakat támogatja, ahol nem a xenofóbia és a gyűlölködés a menő.
3. Szelestey gondolatmenete nem volt hibátlan, de azt nem állította, amit a szájba adtatok. Tehát alattomosan tendenciózus és hazug a cikk.

krüger 2015.06.11. 10:16:45

@büünös: Tényleg elvan Simicska pénze nélkül? Hát akkor a Népszavát miért is Simicska pénzeli?
De persze tényleg, most nincs benne állami pénz. Van helyette Soros bácsi adománya, na meg Norvég Alap és hasonlók.

TheRminator 2015.06.11. 10:17:48

A svédországi bűncselekmények 75-85 százalékát afrikai muzulmán bevándorlók követik el. A nemi erőszakok elkövetői főleg algériai, líbiai, tunéziai és marokkói arabok és muzulmán vallású négerek, akik a nem lefátyolozott (tehát európai) nőket gyakorlatilag prostituáltnak és szabad prédának tekintik.

krüger 2015.06.11. 10:17:52

@büünös: Soros speciel a 444-et pénzeli. Teljes egészében (piaci alapon nem élnének meg. A Népszavát meg, igen!, Simicska.

rozsomák 2015.06.11. 10:20:41

Én nem értek a svéd erőszakolós statisztikákhoz, nem ismerem őket. Nem ismerem azt sem, hogy Szelestei ért-e hozzá, nyilván csak találgat. Találgat a kiváltó okokat illetően.
Mert, ami tény, az tény.

Poszterka, te elfogadtad vagy nem a betelefonáló állítását a tényeket illetően ?
A posztodból az derül ki, hogy nem kérdőjelezed meg és nem is cáfolod, hogy a svédországi nem erőszak igen nagy, túlnyomó hányada kiknek a számlájára írható...

(Cáfolni nem nagyon tudod,, mert a svéd Bűnmegelőzési Tanács (Brå) jelentése is tartalmazza, és az ezzel együtt készült független jogászi vizsgálat is alátámasztja, hogy a szexuális erőszak döntő többsége - több, mint 85%-a észak-afrikai bevándorlók számlájára írható - líbiai, algériai, tunéziai, marokkói muszlim vallású bevándorlókéra.

Márpedig, ha elfogadod, hogy az erőszakolók döntő többsége bevándorló volt, akkor hogy jön ehhez a svéd férj, aki 300-szor erőszakolja meg a feleségét ?
Megmondom, hogy: sehogy..

Lehet, hogy rád is vonatkozik az amit állítasz, - és most idézlek: "Ha valaki nem ért valamihez akkor két dolgoz tehet: csendben bólogat, - ez mondjuk rádióban valóban nem működik,, - vagy kénytelen bevallani, hogy bocs ehhez nem értek, nem hallottam róla"

Vincenzo6 2015.06.11. 10:21:10

@büünös: Ez a soros áldott egy jó ember lehet. Főleg hogy ő a kizárólagos jó tudója. Az idegengyűlölet amúgy rég eltűnt Magyarországról. A libsik megharcoltak érte, hogy újra megjelenjen.

nakivagyok 2015.06.11. 10:21:48

@büünös: Hiábavaló harc megértetni a jobbos bértollnoikokkal hogy a Klubrádió már évek óta viuvja saját és a hallgatók pénzéből a harcát a fennmaradásérrt.Most azért tombolnak mert nem sikerült elhallgattatni.Egyébként pedig - véleményem szerint - Szelestey Lajos az egyik legintelligensebb rádiós széles e hazában.Évekig tudósított a boldog emlékezetü Magyar íRádióban, pedig ott nem akárkik dolgoztak.

Lófasz a seggedbe blog.hu 2015.06.11. 10:23:13

Most min is háborodott fel a kedves posztoló?
Azon, hogy nem érti a magyar beszélt nyelvet?
Szó nincs arról, amiről itt fantáziált...
Szövegértés!
Ok, hát ez egy nő, de ettől még simán megérthette volna...

jet set 2015.06.11. 10:24:40

Valaki álszenteskedés nélkül kimondta az igazságot. Ez miért baj?
Persze tudom, a bevándorlók mindegyike kedves és aranyos ember, akik a halál elől menekültek ide és mind dolgos jómunkásember, akiknek minden vágya integrálódni az európai értékrendbe.

fridgeman 2015.06.11. 10:29:23

@nakivagyok: Meghallgattad Szelestey hablatyolását? Ha szerinted ez az egyik legintelligensebb rádiós, akkor a mércéddel igen nagy gondok vannak.

hidroponi 2015.06.11. 10:36:46

"gyorgyike egy kicsiket butacska..."

az idezete hazug..lehagyta szelestey mondatanak elso felet. "a maguk normai szerint"
tehat nem szelestey szerint elfogadott az eroszak, hanem az egyes (eroszakos) bevandorlok szerint.

Trackers 2015.06.11. 10:37:17

Mér ti rá vagytok álítva pl a közszolgálatira Györgyi ?

-JzK- 2015.06.11. 10:40:54

Lényeg a lényeg: arabok és négerek inkább ne jöjjenek Európába, ők nem tartoznak ide!

Trackers 2015.06.11. 10:41:29

Nem értem a kritikát se...

Tényként írjátok hogy Svédországban emlekedett a nemi erőszak száma, és azt állítják a bevándorlók miatt.

Aztán egyből az összefügést rákenitek arra hogy több bejelentett erőszak, holott ezt az állítást semmilyen adat nem támasztja alá, a számosságuk növekedésén túl.

Ami logikusan akkor is több, ha valóban több a nemi erőszak.
Sőtt leginkább ekkor több.

Egyébként józan paraszti ésszel is belátható, hogy van összefüggés.
Muszlomiknál, iszlámoknál rendszeresen erőszakolnak meg ma is nőket.
Valahol a nőt végzik ki, mivel megerőszakolták.
Ha ez a kultúra, akkor az mi a fasztól változna ?

bocsánat 2015.06.11. 10:42:46

Ma közismert, hogy egyre nagyobb probléma a szövegértés Magyarországon. Ezen cikk és a felháborodott hozzászólók remek példa erre.

Nikolaj Luminescu 2015.06.11. 10:43:06

Tényleg, és hol vannak a feministákok? Akik a nemi erőszakot megelőző rendőrségi kiadványon kiakadtak, most hol vannak?

Morfologista 2015.06.11. 10:43:46

Én nem hallottam tegnap előtt a Szelestey féle levezetést, nem is nagyon hiszem, hogy ez így, ilyen értelmezésben hagyta volna el a száját. Tegnap viszont hallottam ugyanezt a műsort a Bolgár Györggyel, és ő külön kitért erre a tegnapelőtti témára, miszerint utánanéztek a svéd nemierőszak statisztikának, és azt találták, hogy valóban nőttek a számok, viszont ez nagyrészt az új statisztikai számbavételi szabályozásnak köszönhető, és nem magyarázható a bevándorolókkal. Szóval a Klub rádió a fenti ferdítő poszt előtt, már a tegnapi adásban kijavította a saját betelefonálóját. Egyébként meg messze a legkevésbé xenofób magatartást tanusító médium a Klub Rádió, Szelestey meg az egyik legfelkészültebb külügyes rádiós. Szakmaiatlansággal és idegenellenességgel vádolni is skandalum.

monddazigazatmar 2015.06.11. 10:47:29

@rozsomák: "Poszterka, te elfogadtad vagy nem a betelefonáló állítását a tényeket illetően ?"

Itt nem arról van szó, hogy ki mit csinál Svédországban, és hogy mennyire igazak-e a statisztikák.
Arról, hogy milyen liberális balfasznak kell ahhoz lenni, hogy megpróbálja megmagyarázni, hogy ha úgy van a dolog, ahogy a betelefonáló állítja, akkor azt el kell fogadni, meg normális, meg "hát van ilyen"

Szeretném látni Szél Bernadettet meg Bősz Anettet performanszot csinálni a klubrádió előtt.

Mészáros Laci 2015.06.11. 10:50:29

Azért a svédországi számokat nem érdemes a magyarországiakkal összevetni, több okból sem.
1. Más az erőszak meghatározása
2. Más a látencia.
3. Más a társadalmi közeg.

totalnick 2015.06.11. 10:50:52

Először is mi ez a "lebegtetés", hogy talán bevándorlók voltak az elkövetők, amikor ponts statisztika van róla, mert ott meg tudják különböztetni az embereket. (ahogy amekiában is lehet statisztika a fehérekről-feketékről.. csak nálunk nem lehet, mert a liberók agyvérzést kapnának) --egyébként még így is van.. Hehe

Szóval pontosan tudható, hogy a feketék nem bírnak viselkedni.

A másik, amivel az indexes cikkírónak gondja volt, hogy miért gondolja a Klubrádiós műsorvezető, hogy afrikai fiataloknál odahaza ez a norma.. MIÉRT? Talán nem?

Nem természetes, hogy mindenki az otthoni viselkedését hozza magával?

A Klubrádiónál végre kimondták az igazságot. És ti rögtön a torkuknak estek, hogy ekkorát nem szabadott volna hibázniuk.. Szégyen a magyar liberális értelmiség. Egy teljes tévút.. Egy tökéletes zsákutca. Nem véletlen, hogy a lakosságnak már csak 1%-a él ezen az alacsony intelligencia szinten. (miközben amúgy edzek az egoisták magukat tekintik felsőbbrendűnek.. Ez egy külön vicces történet.

totalnick 2015.06.11. 10:50:52

Először is mi ez a "lebegtetés", hogy talán bevándorlók voltak az elkövetők, amikor ponts statisztika van róla, mert ott meg tudják különböztetni az embereket. (ahogy amekiában is lehet statisztika a fehérekről-feketékről.. csak nálunk nem lehet, mert a liberók agyvérzést kapnának) --egyébként még így is van.. Hehe

Szóval pontosan tudható, hogy a feketék nem bírnak viselkedni.

A másik, amivel az indexes cikkírónak gondja volt, hogy miért gondolja a Klubrádiós műsorvezető, hogy afrikai fiataloknál odahaza ez a norma.. MIÉRT? Talán nem?

Nem természetes, hogy mindenki az otthoni viselkedését hozza magával?

A Klubrádiónál végre kimondták az igazságot. És ti rögtön a torkuknak estek, hogy ekkorát nem szabadott volna hibázniuk.. Szégyen a magyar liberális értelmiség. Egy teljes tévút.. Egy tökéletes zsákutca. Nem véletlen, hogy a lakosságnak már csak 1%-a él ezen az alacsony intelligencia szinten. (miközben amúgy edzek az egoisták magukat tekintik felsőbbrendűnek.. Ez egy külön vicces történet.

hidroponi 2015.06.11. 10:50:53

@monddazigazatmar: idiota! hol allitotta szelestey hogy ez normalis, meg el kell fogadni?
azt hogy te hazudsz azt viszont "határozottan állítom, hogy tény, tény, tény"

monddazigazatmar 2015.06.11. 10:51:08

@hidroponi: Ja a bevándorló erőszakol, szelestei pedig magyarázkodik meg megért.
Nagyobb tetű mint a primitív bevándorló

Balt 2015.06.11. 10:52:00

@büünös: "1. Pont a Klubrádió az, amelyiket NEM támogatja senki más, csak és kizárólag a hallgatói."

Tudjuk. Többek Clintonné.

Mészáros Laci 2015.06.11. 10:52:41

@Mészáros Laci:

Na közben végigolvastam a posztot, ez a komment tárgytalan.

monddazigazatmar 2015.06.11. 10:53:26

@hidroponi: Ott mondta te barom, hogy hát igen az integráció jár súrlódásokkal, meg szegény néger nem tudja annyira a nyelvet, hogy csajozzon, meg a tesztoszteron ugye... Ja a betelefonáló azt is mondta, hogy 300 lány 15 év alatti volt.

Jimbo75 2015.06.11. 10:55:08

Lehet, hogy cikkíró inkább Lánchíd rádiót, vagy Kossuthot hallgat, ez az ő szíve-joga, de a Klubrádióval szerintem semmi baj nincs, normális, hallgatható rádió.

monddazigazatmar 2015.06.11. 10:58:24

@Jimbo75: Aham. Ja. Remélem rájuk ugrik a médiatanács, ezt a balfaszt meg kivágják, hogy rádió közelébe se kerüljön többet.

Nikolaj Luminescu 2015.06.11. 10:59:34

@Jimbo75: Valóban, ezzel az erőszaktevőket mentegető megjegyzéssel együtt kiváló. Illik a szellemiségéhez.

monddazigazatmar 2015.06.11. 10:59:59

@Jimbo75: Aham. Ja. Remélem rájuk ugrik a médiatanács, ezt a balfaszt meg kivágják, hogy rádió közelébe se kerüljön többet.

rozsomák 2015.06.11. 11:00:11

@monddazigazatmar:
és azt Te hol olvastad, vagy hallottad, hogy ezt el kell fogadni ? Szelestei ezt mondta ?
Ha igaz, amit a poszter írt, akkor azt mondta, hogy "azt hiszik, hogy az itt elfogadott, és aztán kiderül, hogy nem."

büünös 2015.06.11. 11:00:21

@monddazigazatmar: Bizony, feljelenthetnéd te és akkor kiderülne, hogy egy hülye belemagyarázás volt ez is. Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű.

Ország Pál 2015.06.11. 11:00:39

Kunszentmiklóson mit hallgassak ? Kossuth, Petőfi, Lánchíd, Katolikus ? Ez legalább valamennyire tényleg közszolgálati és még kis ügyeskedéssel rádióval fogható !

büünös 2015.06.11. 11:03:35

@Nikolaj Luminescu: Nem mentegette az erőszaktevőket, hanem gondolkodott hangosan. Mondjuk a gondolkodás manapság luxus több állami sajtóorgánumban, de a függetlenekben még nem.

taxi546 2015.06.11. 11:04:51

@krüger: " Pont a Klubrádió az, amelyiket NEM támogatja senki más, csak és kizárólag a hallgatói." -Nem a Népszavát, A Klubrádiót.

turista a saját országában 2015.06.11. 11:05:20

Szelestey érvelése szerintem úgy ahogy megállja a helyét. Azzal a kitétellel persze, hogy ez, vagy bármilyen más érvelés magyarázhatja, de semmi esetre sem menti föl az erőszakot.

A Klubrádióra tett megjegyzésedért különben meg elmész te a picsába.

Jimbo75 2015.06.11. 11:07:26

@monddazigazatmar: Baromi egyszerű, nem tetszik, nem hallgatod. Menj a Kossuthra meg a Lánchíd rádióra, az való neked.

büünös 2015.06.11. 11:07:53

@krüger: A Népszava több, mint 100 éve küzd az esélyegyenlőségért, szabadságért, jogegyenlőségért, sat. Kinyalhatnád a seggüket, ha lenne benned becsület.

Nikolaj Luminescu 2015.06.11. 11:10:18

@büünös: Abban a kontextusban ez mentegetés volt. Van egy vita, hogy jó-e, ha bevándorlók jönnek, vagy nem. Innen indult az egész. Van egy statisztika egy olyan országból, ahova az utóbbi évtizedekben sok bevándorló érkezett. Ezek a bevándorlók onnan érkeztek, ahonnan a mostaniak ide. Nem logikus, hogy ugyanaz lesz a következmény? Annak idején egy reklámmal foglalkozó szakember ismerősöm mondott egy tutit. Egy vegyésztől hallotta a mondást, de az élet minden területére igaz: ha mindig mindent ugyanúgy csinálsz, miért várod, hogy egyszer más lesz a végeredmény?

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2015.06.11. 11:11:09

@doktorötker: sajnos Soros a Comment:com szerzőinek egy huncut buznyákot sem küld. :( De szólok is már érte a legközelebbi illuminátus gyíkembernél, hogy nem lesz így jó, mert nem ebben egyeztünk meg a szabadkőművesekkel!!!

rozsomák 2015.06.11. 11:13:37

@turista a saját országában: Pontosan így van.
Az, hogy valamit próbálok megérteni, megpróbálom megkeresni az okát, az nem jelenti azt, hogy ezt nem akarom megszüntetni. Sőt !
Pont fordítva van: amíg nem találom meg a kiváltó okot és nem próbálok az ellen tenni valamit, addig nem is nagyon fogom tudni megszüntetni sem a nekem nem tetsző okozatot.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.06.11. 11:13:57

@doktorötker: Jah, gondolom naponta visz el a svédeknél a Toleranciarendőrség toleranciatáborba, akkora nagy diktatúra van.

monddazigazatmar 2015.06.11. 11:15:08

@rozsomák: Két mondattal később kérdezte a betelefonáló, hogy ugyan kinek meg miért jó a bevándorlás. Ez a gyökér ott mondta, hogy mert a multikulti jó dolog.
Rakd össze:
Az ő normáik szerint ez rendjén van - multikulti jó dolog - integráció súrlódásokkal jár.
Ez a számodra elhatárolódás?

Attila64 · www.sagaontour.ca 2015.06.11. 11:18:08

Ez olyan, mint a Kuncze-féle megélhetési bűnözés. Olyan nyitottnak és befogadónak kell lenni, hogy ezt is, azt is megértéssel kell fogadni, nem szabad haragudni rájuk. Mert aki ezt teszi, az fasisztoid-náczi!

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.11. 11:19:52

Jegyezzük meg: a liberális erőszak jó, míg az illibeláris rossz. Aki nem így látja az fasiszta.

Nikolaj Luminescu 2015.06.11. 11:22:36

@-Szűcs Gyula-: Amíg valakik meggyőződésből is hajlandóak hinteni a hazugságokat és letagadni a nyilvánvalót, addig minek is fizessen?

monddazigazatmar 2015.06.11. 11:27:17

@Jimbo75: " Baromi egyszerű, nem tetszik, nem hallgatod. Menj a Kossuthra meg a Lánchíd rádióra, az való neked."
Na figyelj ide te balfasz!
Én jobbos vagyok. Kíváncsi vagyok a másik oldal véleményére, gondolkodására, magyarázataira. Ha a kormánypropagandát akarom hallgatni, akkor majd oda megyek.
Belefér az a kis belterjes agyadba, hogy az intelligens ember meghallgat minden oldalt, és aztán eldönti, hogy kinek miben van igaza?
Azt hallgatok amit akarok. Azon háborodok fel, ami nekem nem fér bele. Rühellem a fajtádat, aki ott ugatott a szerencsétlen balfasz Maksa ellen, mert nyomott egy szar viccet, de ha a saját fajtája csinál durvábbat, akkor azt megérti.

fifibá55 2015.06.11. 11:29:06

A dolog egyik vetülete, hogy a Szelesteyben dühöng a megfelelési és igazolási kényszer, ami ilyenekben is lecsapódik. Másik vetülete, hogy a svédeknél ezek szerint van olyan megbízható statisztika, amelyből az elkövetők olyan adatai is megismerhetők, amelyeket nálunk "adatvédelmi" és "személyiségvédelmi" okokból vagy nem is gyűjthetnek, vagy nem nyilvános. Egy harmadik vetülete, hogy a svédek nyíltan elismerik a problémát, és úgy keresnek rá megoldást, míg nálunk a szőnyeg alá söprés a követendő eljárás.

konrada 2015.06.11. 11:31:55

@monddazigazatmar:
...ezzel a multikultúrás szöveggel csak az a probléma, hogy pont a bevándorlók között vannak annak legnagyobb ellenségei, ők utasítják el leginkább azt...

turista a saját országában 2015.06.11. 11:33:02

@Jimbo75: "Menj a Kossuthra meg a Lánchíd rádióra, az való neked."

Azt csinálja. A blog.hu-ra meg főállásban trollkodni jár a fideszgörény a másik tucat nickjével együtt.

T34 2015.06.11. 11:34:24

Szerintem az izraeli bevándorláspolitikát kellene alkalmazni Európában.

Jimbo75 2015.06.11. 11:35:04

@monddazigazatmar: Vegyél vissza patkány, nem őriztünk együtt disznót....

monddazigazatmar 2015.06.11. 11:35:22

@fifibá55: Menjen a picsába a megfelelési kényszerével...
Egyébként meg az lenne a liberalizmus, hogy meg kell felelni a kiadott parancsnak? Most éppen a "bevándorlás jó" elvet kell éltetni mindegy milyen áron?
Amikor a settenkedő parizert lopott akkor meg azt kellett megmagyarázni?

Jimbo75 2015.06.11. 11:35:38

@turista a saját országában: Jól csinálja a szánalmas baromja....

monddazigazatmar 2015.06.11. 11:36:59

@Jimbo75: Az biztos. Tiltja a vallásod is ugye?
Mekkora liberális kis takony vagy. Ha valaki nem azt ugatja amit te, akkor tűnjön innen.

monddazigazatmar 2015.06.11. 11:38:12

@turista a saját országában: Jaja. Másik tucat nick- :D:D:
Én egyedül nem vagyok liberális ebben az országban.

lezsír (törölt) 2015.06.11. 11:39:55

@Alick: igen, Malmőből mi is hamar elvágyódtunk Európába. Teljesen olyan, mintha az összes harmadik világbeli lepratelepről odagyűjtöttek volna minden rossz arcot. Egy kis multikulti mennyország. Vagy pokol. Nézőpont kérdése. Az erőszakosabb, mocskos, csoportos szexet szerető nőknek biztos bejön...

Jimbo75 2015.06.11. 11:40:10

@monddazigazatmar: Ugassál csak, innentől skippelek, faszfejekre nincs időm, bár jó volt röhögni rajtad.

Morfologista 2015.06.11. 11:43:32

Másrészről úgy gondolom, hogy jelenleg két magyar rádió van ami megüti a hallgatható szintet, az egyik a Klasszik a másik meg a Klub Rádió. A Klub rádió annak ellenére nagy kedvencem, hogy jobb oldaliként sokszor nem tudok egyetérteni velük, de a riport műsoraik és a hírműsoraik, a tényfeltáró elemzéseik messze a legmagasabb színvonalat képviselik. Észrevehető persze a baloldali részrehajlás, és a Gyurcsányista vonal, de ha ezeken képesek vagyunk felülemelkedni, akkor messze a legszakmaibb rádióról van szó. Csak ajánlani tudom mindenkinek. A betelefonálós műsor meg bolgáré, Szelestey csak helyettesíti, ezek szerint néha ügyetlenül.

monddazigazatmar 2015.06.11. 11:44:20

@Jimbo75: Hű, biztos sok vicceset mondtam.
Itt van még egy: szelestei mentegeti az erőszakolókat. te szelesteit. Mennyivel vagy jobb mint az aki kislányokat erőszakol?

monddazigazatmar 2015.06.11. 11:48:41

@Morfologista: Én is a klubot hallgatom rengeteget.
Észrevehető a baloldali részrehajlás? Így is lehet fogalmazni. Végül is a Mount Everest is észrevehető.
Viszont ha részrehajló, akkor hogy lehet szakmai?

Szelestei nem ügyetlen volt, hanem túlment egy határon.

Jimbo75 2015.06.11. 11:49:15

@monddazigazatmar: Utoljára: Keresd már elő, hol mentegettem Szelesteyt, te csiribiri fospisztoly. Annyit írtam, hogy hallgatható a Klubrádió, amire te a Lendvai utcai pártszékházból rögtön ráugrottál, de még szerencse hogy "Ha valaki nem azt ugatja amit te, akkor tűnjön innen."
Kiemelés tőled, te fasz, mielőtt ezt sem tudnád feldolgozni. Pá, seggarc.

Atiati 2015.06.11. 11:49:16

@totalnick: 1. Afrikában is van különbség attól függően honnan jött. Ez így hogy afrikai vagy fekete nem mond sokat a viselkedésről.
2. A városi és a falusi szokások között is jelentős a különbség. Nálad értelmesebb emberek is élnek Afrikában bőven országtól függetlenül

heimdall 2015.06.11. 11:52:46

A cikk szerzője egy ideig Györgyi volt, most már csak Index. Ennyire szégyelli, hogy ezt a színvonalas bejegyzést megalkotta, vagy mi?

T34 2015.06.11. 11:53:28

A svéd nők tiszteletet érdemelnek, amiért hajlandók egy kis erőszakot elviselni a nagyszerű svéd multikulturális társadalom építése közben.

A Szelestey akár arra is megkérhette volna a svéd asszonyokat, és kislányokat, hogy inkább hagyják magukat megerőszakolni, és akkor a statisztikák is javulnak majd, illetve az integrálódás is zökkenőmentesebben zajlik.

Remélem, hogy ez a féreg és a családtagjai egyszer majd belefutnak egy csapat tesztoszterontól túlfűtött fiatalba, akik nem beszélik a nyelvet, de nagyon szeretnének integrálódni a hátsójukba.

www.youtube.com/watch?v=INOYiDx7o2A

bkkzol 2015.06.11. 11:57:15

Mindenki csusztat! Miert nem lehet nyiltan megmondani, hogy a szinesboruek es a bevandorlok atlagon felul teljesitenek bunozesben. Kozoljenek mar felmerest, hogy szakkepesites szerint milyenek is a bevandorlok. Nem az agysebeszek szamara gondolok, de lakatos, komuves vagy asztalos is johet...
A nagy liberalis csapat meg fogadjon orokbe 1-1 sziriait, afgant, tartsa el egy eletre. Ha olyan sokan vannak akkor talan meg keves is lesz a bevandorlo. Konnyu multi-kultinak lenni a budai kavezo teraszan.

monddazigazatmar 2015.06.11. 11:57:51

@Jimbo75:
"a Klubrádióval szerintem semmi baj nincs, normális, hallgatható rádió."
Ahol a műsorvezető épp magyarázza, hogy miért erőszakol szegény bevándorló, és hogy ezt el kell fogadni.
Erre írtam, hogy remélem rámászik a médiatanács, és kibasszák szelesteit.
Erre jött, hogy akkor hallgassak mást - az való nekem.
Éljen a nem kirekesztő, ,liberális, gyűlöletmentes, kislányerőszakoló belterjes baloldal..

lacylla 2015.06.11. 11:58:54

"Mintegy kétszáz magányos nő várakozik napok óta az ELTE jogi kar környékén megerőszakolásban reménykedve" Na ezek meg honnan a mumusból menekültek?

lacylla 2015.06.11. 12:04:52

@monddazigazatmar: Szerencsére a nem-baloldal erkölcsben kioktathatja (azt hiszi) a(z azt hiszi) baloldalt. Megnyugtató lehet a szemüvegre szerelhető látóhatár, amit a maffidesz osztogat, de igénytelenségre vall. Na azon túl, az ott mind liber.

É2I 2015.06.11. 12:13:36

Nem halottam az ominózus interjút, csak egy történetet szeretnék elmesélni, némi epilógussal:

Úgy 25 éve voltam diszkóba járó fiatalember. Egy keleti megyeszékhelyen. Volt egy fölkapott hely. Akkoriban kezdtek ideszokni az arabok -melyik ország, nem lényeges. Egy idő után nem volt olyan este amikor a magát felsőbbrendűnek érző sz arab ne nyúlt volna alá bármelyik csajnak, még akkor is, ha az láthatóan a barátjával volt. Akár beállt kezéjük táncolni és akkor amikor a csaj fickója ezt sérelmezte, a faszinger azonnal kést rántott. Minden estések lettek a verekedések emiatt.

A végén már 5-6 székrény állt az ajtóban és, ha a beérkező nem tudott magyarul megszólalni mutatták neki merre kell mennie. Ott is volt az elején egy-két emberkedés, aztán leszoktak a helyről, amikor is csak vérző orral tudták tudomásul venni, hogy ez nem az arab kurvabár.

Sajnos nem látom, hogy ez azóta változott valamit is az arab "kúltúrában". Mint ahogy fentebb is írta valaki: ott ahol azért végeznek ki nőket, mert 10-20 faszi megerőszakolta... Nem ide valók, mivel _nem_tudnak_és_nem_is_akarnak_beilleszkedni_

Nem vagyok idegen gyűlölő, de ha elmegyek egy országba, ott meg próbálom tiszteletben tartani az ottani embereket, kultúrájukat és nem kezdek el randalírozni, nőket molesztálni csak azért mert nem hordanak csadort, burkát, miegy mást. De ehez mondjuk ki kellene lépniük a sötét kozépkozból, ami láthatóan nem hogy nem megy, inkább terjesztenék.

Hát kösz, írtsák _otthon_ egymást inkább, még ha ezzel sötét bunkónak is tűnök.
Tudom, hogy most megy a néphergelés a bevándorlók ellen -amit gyűlölök is-, de olyan szomszédot én se akarok, aki este átugrik egy nem várt bulira.

lacylla 2015.06.11. 12:19:18

@É2I: "Nem vagyok idegen gyűlölő, de" De.
"mondjuk ki kellene lépniük a sötét kozépkozból" ha várnak még tíz évet, nem kell már kilépniük, a középkor lép színre, hála a szkizofrén politikai ámokfutásnak, ami napjainkban tombol.

Rwindx 2015.06.11. 12:23:30

@büünös: A Párt lapja már csak erről híres.... :D

T34 2015.06.11. 12:23:38

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/PiodZctX2TY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

lacylla 2015.06.11. 12:26:29

@T34: Ez mellé ment, a vakkomondor áldjon meg!

kheiron 2015.06.11. 12:30:45

@É2I:

Olvasd csak el, amit írtál - épp te magad vagy a "bevándorlók elleni gyűlöletkeltő" (fújrasszista kriptonáci stb.), mert azt szeretnéd, hogy tartsák be a szabályainkat.

Namir 2015.06.11. 12:50:02

Ebben a BALOLDALI LIBERÁLIS rádióműsorban elhangzottak tükrében nézzük előbb a magyar kormány plakátüzeneteit:

"...az integráció, különösen....amikor nem beszélik a nyelvet...nem megy...a maguk normái szerint...ilyenkor sokszor nincsen más választás...jöjjön az erőszak"

- nem veheted el a magyarok munkáját
- el kell fogadnod a törvényeinket
- tiszteletben kell tartanod a kultúránkat

***********

Majd kérdezzük meg a BALOLDALI LIBERÁLIS AKTIVISTÁKAT mikor lesz a KLUBRÁDIÓ ELLENI tüntetés? Mikor jelentik fel a KLUBRÁDIÓT ezért a nőket semmibe vevő, az erőszakot természetesnek tekintő, gyűlölködő kijelentésért?

lacylla 2015.06.11. 12:50:37

@maxval bircaman szerkesztő: A szeretet gyűlölete jobb lenne a gyűlölet szereteténél!?

Muad\\\'Dib 2015.06.11. 12:53:26

www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape
Csak, hogy árnyaljuk egy kicsit azt a svéd képet...

lacylla 2015.06.11. 12:57:21

@Namir: Miért nem az alapoknál kezdik az evidenciák kiplakátolását, ha már annyi fölöslege pénz van? Lehetne pölö:
- Ha Magyarországra jössz, kék az ég!
- Ha Magyarországra jössz, ne köpj a földre!
- Ha Magyarországra jössz, ne köszönj mindenkinek, nem illik!
- Ha Magyarországra jössz, színesebb veled a világ!
- Ha Magyarországra jössz, tárt karokkal várunk (akkor is, ha nem vagy pénzeszsák)!
- Ha Magyarországra jössz, segíthetsz országot építeni a disznópajta helyére!
sötöbö, sötöbö, sötöbö

lacylla 2015.06.11. 13:02:10

@Namir: A BALOLDALI LIBERÁLIS az miféle konglomerátum? A mumus, amitől papagájilag rettegni kell?
Minden, ami a jobbillib ámokfutás ellentéte?

Namir 2015.06.11. 13:09:16

@lacylla:
Nálatok még disznópajta van? Milyen klassz, hogy már oda is bevezették az internetet.

lacylla 2015.06.11. 13:28:04

"- Ha Magyarországra jössz, segíthetsz országot építeni a disznópajta helyére!"
Egy mondat. Te hol élsz, hol a szövegértelmezés se jár?

Pop40 2015.06.11. 13:29:08

@krüger: "De persze tényleg, most nincs benne állami pénz. Van helyette Soros bácsi adománya, na meg Norvég Alap és hasonlók."

Ez bizony tényleg undorító.

Mennyivel jobb lenne, ha lopott magyar közpénzből élnének, mint a senki által nem nézett köztévé, a maga csekély 80 milliárdjával, a fidesz szektás majmainak legnagyobb gyönyörűségére.

Soros a megtestesült patás, vele csak akkor vagyunk kibékülve, mikor Vityát pénzeli.

Pop40 2015.06.11. 13:34:56

@lacylla: Jól látod.

Bizony, ezeket mind ki lehetne irkálni, 300 millió közpénzből opciónként.
Telik rá, ha meg esetleg mégsem, majd lecsípnek olyan fölösleges területek költségvetéséből, mint az oktatás, vagy az egészségügy.

Lényeg, hogy a bevándorlók 300 millióért ilyen okosságokat olvashassanak olyan nyelven, amit nem is értenek.

A disznóólas hasonlatod is találó, még ha nagyon értetlenkedik is rajta a fideszes elvtárs.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.06.11. 13:38:57

Korrekt dolog lenne, ha a cikk tartalmazná Bolgár 'Fogatlan Oroszlán' Gyuri bácsi rákövetkező napi kiegészítéseit is.

Lordmotor 2015.06.11. 13:56:36

Nem ártana tisztában lenni vele, hogy a föld lakosságának igen jelentős része olyan országokban él, ahol nem számít különösebben bűnnek, de még csak megvetendő dolognak sem, ha egy nővel.. khmm.. hogy is mondjam.. kicsit "férfiasabban" tudatják, hogy mennyire kívánatos.... Jahhkérem, hogy úri fehér európai kultúrákban ezt megerőszakolásnak hívják? Vagy legalább is szexuális zaklatásnak, ha mondjuk csak "tipitapi" volt. De az emberiség nagyobbi fele számára nincs abban semmi szokatlan, ha mondjuk egy fickó jól megfogdozza egy vadidegen nő seggét. A hölgy esetleg tudatja, hogy nem szeretne kapcsolatot létesíteni, és ha seggmarkolós mondró úriember, akkor tudomásul veszi, még markol párat aztán tovább áll. A holgyemény meg örül, hogy nem erőszakolták meg.

Szóva ez a helyzet a nagyvilágban kéremszépen. A nagyvilág meg jön errefelé nagy tömegekben... mi meg épp kihalófélben vagyunk.

Pop40 2015.06.11. 13:58:00

@monddazigazatmar:
"Én is a klubot hallgatom rengeteget.
Észrevehető a baloldali részrehajlás? Így is lehet fogalmazni. Végül is a Mount Everest is észrevehető."

Ha a klubrádió nálad az Everest, akkor milyen jelzőt használnál a (80 milliárdból kitömött) közmédiára?
Ahol a bemondó a híradó kellős közepén vérig sértődve olvas be magánpublicisztikát, mert "bizonyos internetes oldalak" vitatni merték az általa szajkózott hazug fideszkomcsi propagandát?

Ha a Klub az Everest, akkor a "köz"tv illusztrálására nincs megfelelő hegy az egész világegyetemben.

Morfologista 2015.06.11. 14:22:21

@monddazigazatmar:
Igen. Általában meglepően pártatlanul (már amennyire egyáltalán létezik ilyen) próbálják meg tálalni a legkülönfélébb híreket, értem ez alatt, hogy legtöbbször nem politikusokkal akarnak szakpolitikai kérdéseket megtárgyalni, kifejteni, hanem szakemberekkel.

De sokszor - természetesen - nem tudják baloldaliságukat leplezni, minek is akarnák, hiszen nyíltan felvállalják a politikai meggyőződésüket, és ezzel nincs is baj. Mivel nyíltan egyik oldaliak, ezért sokkal szakmaibbak tudnak lenni, mint pl az MTVA bármelyik képződménye, hiszen amazok meg hivatalosan semlegesek, ezért a nyilvánvaló kormányoldaliságukat csak és kizárólag szakmaiatlanul tudják közvetíteni.

Nikolaj Luminescu 2015.06.11. 14:27:22

@Pop40: Ha körülnézel, más sajtóorgánumok között is megy a pengeváltás. Népszava kontra Magyar Hírlap, Index kontra Alfahír, csak a példa kedvéért.

monddazigazatmar 2015.06.11. 14:48:31

@Pop40: Mint mondottam, klubrádiót hallgatom, arról van véleményem. Balos mint az állat.
Leszarom a közmédiát, majd ha nézem, akkor arról lesz véleményem. Nem érdekel a kormánypropaganda.
A közszolgálati tévéről szóló blogba nem írok, mert nem láttam, nem olvastam, nem hallottam.

A magát intelligens és felvilágosultnak gondoló ballibnek nem kéne ügyesebbnek, szebbnek, jobbnak lenni, mint a narancsagymosott droidoknak?
Mire érv az, hogy "bezzeg az is milyen már"? Ezzel csak azt bizonyítja, hogy semmivel sem szebb, okosabb mint a másik, csak simán más.

És tényleg nem érzed gáznak, meg bicskanyitogatónak, hogy a ballib politikai atyaúristene ilyen dumákat megendegett? Ez nem egy szar poén a Maksától, vagy Balázstól.

cardiobascuralis 2015.06.11. 14:50:14

"ha egy nő például azt állítja, hogy a férje az elmúlt egy évben minden nap megerőszakolta, az rögtön 300 bűnesettel gazdagítja a statisztikát"
Most minden nap erőszakolta meg a nőt, vagy a férje?
Vagy a férje, de MINDENNAP? (Hogy a faszba nem lehet megjegyzni, hogy ez a szót EGYBEírjuk?)

Egyébként 65 erőszakolós napot miért dobnak ki? Több mint 20%!

monddazigazatmar 2015.06.11. 14:53:02

@Morfologista: Hát, nézd, én nem nézem a közszolgálatit, szóval fogalmam sincs, hogy ott mi megy, nem is érdekel.
De ha a klub ennél balrább lenne akkor leesne a térképről.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.06.11. 14:54:47

@monddazigazatmar: Apró pici tévedésben vagy. Pont olyan a tévedés, mint a plakát kampány esetén. Amit megértenél magad is, abba egy fröcsögő belemagyaráz valamit, és te ezt elfogadod.

A műsorvezető szájából elhangzik az "ez egy nagyon bonyolult, összetett probléma". A blog a házasságon belüli szexuális erőszakra, a látencia csökkenésére mutat. De egy 1965-ben bevezetett szabály hatása nem most okoz hirtelen növekedést. Így az ismeretlen postszerző biztosan csúsztat. Kérdés, hogy a forrás miről szól, azonos növekedésről, vagy két egymást erősítő tendenciáról.

De nagyon nehezen hiszem el azokat a magyarázatokat, hogy a svéd férfiak nem viselik jól az egyenjogúságot (feminista mítosz), ha a statisztika szerint a legtöbb esetben az áldozat nem ismerte az elkövetőt ÉS erősen (többszörösen) felülreprezentáltak ebben a bevándorlók.

Mint a svéd szabályozás szigora sem tűnik friss növekedés alapjának, mert nem friss. És a bejelentési hajlandóság sem változott, pláne nem az idegen általi erőszakos elkövetési módnál.

A svéd szabályozásnak máshol lesz szerepe: Amit a bevándorló saját kultúrája elfogadhatónak tart, adott körülmények között, akár az áldozat ruhájára hivatkozva, akár más okból, az Svédországban és Európában súlyos bűncselekmény.

Vagy elvárjuk a bevándorlótól, hogy alkalmazkodjon, és amelyik ezt nem akarja azt nem engedjük be... Vagy hozzák magukkal a saját normáikat, amiknek egy része itt jogosan és indokoltan bűncselekmény.

A különbség viszont nem bevándorló és helyi... Hanem a helyi törvényeket elfogadók (helyi vagy bevándorló mindegy) és a menekült státuszra, otthoni helyzetre, otthoni szokásokra hivatkozva bármikor tudatosan törvényt sértő, mindenért mást hibáztató, felelősséget nem vállaló emberek között.

A cél az, hogy az utóbbi csoportot megállítsuk, a tisztességes bevándorlót beengedjük.

lacylla 2015.06.11. 15:10:32

@Lordmotor: Ha meg mindez egy (ál)"szent" házasságban történik, akkor minden a legnagyobb rendben.

cardiobascuralis 2015.06.11. 15:15:53

@-Szűcs Gyula-:
Elég baj már az is, hogy az Index fizet nekik.
Nem érdemlik meg.

cardiobascuralis 2015.06.11. 15:20:34

@Morfologista:
A Klasszik jó lenne, ha nem pocsék minőségben begrabbelt zenéket adnának mp3-ról.
Egy komolyzenét sugárzó rádió esetében nincs senki, aki meghallgassa előzőleg, hogy tele van a zene digitális zajjal (pattogás, nyikogás stb)?
Vicc.

cardiobascuralis 2015.06.11. 15:22:05

@heimdall:
Nem csoda. A helyében én minden írásomat szégyellném.

lacylla 2015.06.11. 15:22:33

@Lordmotor: "A nagyvilág meg jön errefelé nagy tömegekben... mi meg épp kihalófélben vagyunk." Ezt nevezik Win-Win szituációnak, kérem szépen.

lacylla 2015.06.11. 15:24:36

@cardiobascuralis: Hát nem beledünnyög a fránya Glenn Gould!?

bloglegelő 2015.06.11. 15:26:21

az (egyébként tényleg primitíven) "uszító" jobboldali kampányra egy szavuk sem lehet azoknak, akik még nagyobb primitívséggel vagy inkább kretén cinizmussal viseltetnek az iránt, ami még a szemüket is kiveri

szellemi, degenerált beltenyészet "mindkét oldal"

fasza

cardiobascuralis 2015.06.11. 15:27:01

@lacylla:
Nincs olyan, hogy disznópajta. A pajta nyitott oldalú építmény, gépeket tároltak benne.
Olyan van, hogy disznóól.

lacylla 2015.06.11. 15:27:54

@bloglegelő: Pusztuljon az egész emberi faj. Jobban jár a Föld nélküle, még talán meg is marad...

Pop40 2015.06.11. 15:28:31

@Nikolaj Luminescu:

Nem véletlenül nem ezeket említettem. Ezek ugyanis magán (nem közpénzből finanszírozott) médiumok, tehát azt csinálnak törvényes kereteken belül, amit akarnak.

A 80 milliárdból kitömött mtv-től viszont minimális követelmény lenne legalább a kiegyensúlyozottság látszata, ha már maga a kiegyensúlyozottság nincs meg.

Morfologista 2015.06.11. 15:29:27

@monddazigazatmar: Ebben nem értek egyet veled. Ha annyira baloldali lenne a klub, akkor nem hallgatnám. A klub rádió oldalisága nem is annyira tetten érhető, mint amennyire a pártkötődése. (Igen, Magyarországon sajnos ezt szét kell választani, ugyanis a baloldalinak nevezett párt nem baloldali, a jobboldalinak nevezett párt meg nem jobb oldali). Szóval ha a klub oldaliságát nézzük, akkor inkább középre tenném, a liberális-konzervatív tengelyen, meg egyértelműen liberális. A pártpreferenciáját tekintve meg egyértelműen a "baloldalinak nevezett" pártokat támogatja, kiváltképp a DK-t és az újakat: együtt, pm. Tehát baloldalisága csupán abban nyilvánul meg, hogy baloldalinak nevezett (de valójában nem, vagy nem kimondottan baloldali) pártokat preferál. Sokszor és következetesen határolódik el az mszp-től illetve attól, ami maradt belőle, és ugyanígy nem szívelik az lmp-t sem (messze a legjellegtelenebb párt ma a palettán). Szóval szerintem nem igaz, hogy leesne a térképről. Nem olyan kicsi az a térkép...

bgp 2015.06.11. 15:29:39

@maxval bircaman szerkesztő: te méteres barom, a szöveg nem arról szólt, hogy ez jó, hanem, hogy miért esik meg. Én a megoldást is tudom, kiadós verés (iszlám büntetési forma a korbácsolás).

cardiobascuralis 2015.06.11. 15:30:21

@lacylla:
Majd értesíts, ha leszel olyan szinten, hogy meg is érted, amit olvasol.
Onnantól folytathatjuk a beszélgetést.

Pop40 2015.06.11. 15:30:34

@lacylla: Á, az semmi :-))

A Marson állítólag van vmi 25 km magas hegy, esetleg az szóba jöhet, de lehet, h az is kicsi :-)

Morfologista 2015.06.11. 15:30:58

@cardiobascuralis: autóban hallgatom, a rádióm szarabb, mint a leadott minőség, így engem ez nem érint :D

lacylla 2015.06.11. 15:32:34

@cardiobascuralis: Nem nyitok vitát műkedvelő nyelvészekkel. Nyugodtan utána nézhetnél, ha nem sajnálnád a fáradságot. Ami van, az van. Nyelvőrködünk itten, közben meg fogy a magyar.
A kerületben talán nincs, de nagyobb annál a magyar világ, ha még nem tűnt fel, most felhívom rá a figyelmet, baszodalásan.

cardiobascuralis 2015.06.11. 15:36:38

@Morfologista:
Én is, de autórádión is zavaró, amikor megy mondjuk Verdi, aztán tak-tak-tak-tak-tak 5 másodpercig, aztán folytatódik Verdi.
Sok CD-t grabbeltem be annak idején (ma már minden CD-m megvan mp3-ban, azt hiszem), és a karcos lemezeket a szar grabbelőprogramok így olvassák be (a Plextornak volt egy, ami ha kellett, akkor lement 0,01-szoros olvasási sebességre, na, azzal sokszor sikerült ezt elkerülni, csak kissé időigényes volt), velem is előfordult, csak én ezeket kidobtam, és újragrabbeltem. Mert persze én meg is hallgattam a begrabbelt anyagokat.

lacylla 2015.06.11. 15:37:06

@cardiobascuralis: A megértéshez az olvasott szöveg értelmessége elengedhetetlen. Amennyiben az hiányzik, önkéntelenül más értelmet kölcsönöz neki az értelemmel olvasó olvasó.

cardiobascuralis 2015.06.11. 15:37:21

@lacylla:
Nem vitanyitás, csak felhívtam a figyelmedet, hogy hülyeséget írtál.

lacylla 2015.06.11. 15:40:26

@cardiobascuralis: A megértéshez az olvasott szövegnek általánosan elfogadott értelemmel kell rendelkeznie, aminek hiányában értelmezhetetlen. Kár is lenne számon kérni.

Pop40 2015.06.11. 15:42:26

@monddazigazatmar: Leszarhatod te személy szerint a közmédiát, de attól még állandó hivatkozási pont lesz, azt ugyanis közpénzből fizetik.
A Klubrádióhoz téged senki nem kényszerít, hogy egy fillérrel is hozzájárulj. Ha nem tetszik, nem hallgatod, kész. Ellenben a köztv-vel ezt nem lehet megtenni, mert ahhoz akkor is hozzá kell járulnom, ha sóval hinteném be a helyét.
Amit mondasz, akkor lenne okés, ha a köztv is a nézőiből élne, mint a Klub.

"A magát intelligens és felvilágosultnak gondoló ballibnek nem kéne ügyesebbnek, szebbnek, jobbnak lenni, mint a narancsagymosott droidoknak?"

Dehogynem. Jobbak is.
Az, hogy valaki egyszer mond valami hülyeséget, nem összehasonlítható egy napi 24 órán keresztül zajló tendenciózus hazudozással.

Mellesleg abból, amit ballib csatornák mondanak, még nem következik, hogy ők nyakló nélkül bevándorlókat akarnak importálni.
Én is kifejezetten ellene vagyok, hogy középkori szokások szerint élő arabok akarjanak idejönni.
Csak ennek nem az a megoldása, hogy hülye plakátokkal sokkoljuk a népet, hanem az, ami eddig: az érintett szakaszokon erős készültség, és ha nem ideillő bevándorló akar bejönni, villámgyors idegenrendészeti eljárással hazazsuppolni.
Csak ez nem járna nagy csinnadrattával, és nem hozna szavazókat a fidesznek, ezért nem ezt csinálják.

lacylla 2015.06.11. 15:42:37

@cardiobascuralis: "Nagyjából 1 610 találat (0,56 másodperc)"
Ennyi idődet rabolná el a nyitottság. De ha azt képzeled, hogy amit nem ismersz az nincs is, hát akkor elnézést.

cardiobascuralis 2015.06.11. 15:47:30

@lacylla:
Igen, ezért kértem, hogy majd akkor jelentkezz, ha már képes leszel rá.

cardiobascuralis 2015.06.11. 15:49:19

@lacylla:
Igen, lehet, hogy rajtad kívül más is hülye.

bloglegelő 2015.06.11. 15:51:17

@bgp: "Szóval ez egy nagyon bonyolult, összetett probléma." - ez bizony arról szól, hogy nem foglalkoznak vele.

Mert akkor már kiesnének az önazonosságukat (de inkáb megélhetésüket) jelentő bigott (ál)humanizmusból.

Az antiszemita pótcselekvésekben dagonyázó agyalágyultakra mondják - és joggal - hogy inkább végignéznék saját kultúrájuk (az iszlám általi) elpusztítását, ha ezzel kielégülhet a zsidókkal szembeni üres gyűlöletük.

És milyen érdekes, az iszlám barbárság (aminek az a bizonyos bevándolró a színtiszta megtesteítője, lehet finnyáskodni) a másik oldalon is - az elvileg antiszemitákkal zsigerien szembenálló - önelégült jogvédőknél is, az önfeladás idiótizmusán is ugyanolyan bőven arat.

hurmazs 2015.06.11. 16:22:10

"más magyarázatot nem tudok arra, hogy miért hallgatnák azt a rádiót"
Nálatok nagyobb bunkót nem hordott még a föld ezzel a mondattal.
Miért nincs szerző? Ez szerkesztőségi vélemény?
Mindegy lemondtam a comment:com-os előfizetésem.
Ja,és Szabózé ha bemész valahova húzd fel a nadrágod és KÖSZÖNJ!

monddazigazatmar 2015.06.11. 16:35:24

@Pop40: Mondom, hogy sehogy nem jön ide a közmédia. Miért kavarod ide? Téged sem kényszerít senki, hogy azt nézd.
Abszolút semmi köze annak, hogy ott mit mondanak, meg hogy a klubrádión mit mondanak.
Nem a rengeteg hazugságot és csúsztatást kérem számon rajtuk, se nem a hiteles és elfogulatlan tájékoztatást.

"Mellesleg abból, amit ballib csatornák mondanak, még nem következik, hogy ők nyakló nélkül bevándorlókat akarnak importálni."
Hát, baromira nem úgy tűnik. Az indexen 6 cikk van a bevándorlók nagyszerűségéről, origón szintén hősök akik letépnek egy olyan plakátot, aminek az a jelentése, hogy tartsd be a törvényt.
Az átvitt jelentése, ami pedig a néphez szól az az, hogy a kormány be fogja tartatni a törvényeinket.

Arra visszatérve, hogy milyen a baloldal. Azt mondod ügyesebbek, meg szebbek, meg jobbak...
Aham. AZ első perctől ordít mindenki, hogy ez az egész kampány csak gumicsont, szavazatszerzés. Erre mit csinál az okos értelmes és szép ballib?
Elkezdi a gumicsontot rágni, elfogadhatatlan hülyeségeket magyaráznak, összemosnak mindent mindennel. Olyan dolog mellett kardoskodnak, ami az ország nagy részének a háta közepére nem hiányzik, aztán megsértődik, hogy a fideszhez mennek a szavazók.
Ha szerinted ezek ügyesek, meg jobbak akkor szerinted mi lett volna a rossz lépés?

zeros 2015.06.11. 16:37:27

" Azzal a kitétellel persze, hogy ez, vagy bármilyen más érvelés magyarázhatja, de semmi esetre sem menti föl az erőszakot."

Véletlenül hallgattam az adásnak ezt a részét, és bizony kb ez a mondat hangzott el utána.
Amíg mondta(a magyarázatot), nekem is elkerekedett a szemem, de aztán kiderült, hogy van egy KONTEXTUS, amiben ez valóban csak egy magyarázat...semmi gond nem volt a műsorvezetővel, annál inkább a betelefonálóval.

♔bаtyu♔ 2015.06.11. 16:48:04

@apanna: Ezek nem problémák. Afrikai agysebészek érkeznek a kongresszusukról és vidámak.

Lesz itt majd amúgy balhé, ha egy ilyen néger csürhe végigvonul mondjuk Káposztás II-n, itthon azért nem nézik olyan békésen a tulajdon rongálását mint az olaszok.

lacylla 2015.06.11. 17:02:28

@cardiobascuralis: Csak előbújt az értelem. Szevasz hülye, lacylla vagyok.

bloglegelő 2015.06.11. 17:04:33

@zeros: felmenti

ha például az időseket a saját házukban legyilkoló bestiák a téma, akkor is ugyanez a klisé a válasz rá: "megölte, persze, mert így volt a legkönnyebb értékhez jutnia".

és természetesen "bonyolult a probléma" stb. stb. stb.

ja, "igen, és elítélendő" stb. stb. stb.

de azt felvetni, hogy az elkövetők 99% cigány, az már csak rasszizmus lehet

lacylla 2015.06.11. 17:15:12

@Namir:"Mikor jelentik fel a KLUBRÁDIÓT ezért a nőket semmibe vevő, az erőszakot természetesnek tekintő, gyűlölködő kijelentésért?" Úgy látom, valami baj van az értelmezéssel. Csak rosszindulatúan lehet nőket semmibe vevő, az erőszakot természetesnek tekintő, gyűlölködő kijelentés feltételezni ott, ahol csak kontextusból kiemelve hasonlít arra valamelyest.
A vakkomondoros és társai természetesen a magyar kultúra részei, ezért szóra sem érdemes, hogy hány nőt erőszakolnak meg, kínoznak párkapcsolatban, házasságban. A feljelentgetéseknek is a legtöbb ember örül, hogy vége. Csak a nemballib jobbillibnek juthat eszébe visszaállítani.

borzimorzi 2015.06.11. 17:32:27

@É2I: Pontosan! Félreértés ne essék, mindenkinek kell adni egy esélyt. Akár kettőt is. De ha a viselkedése alapján nem érdemli meg, hogy befogadjuk, akkor le is út, fel is út!
Üdv:
b

Gábor2000 2015.06.11. 17:39:18

@cardiobascuralis: Valóban nincs olyan hogy disznópajta. A pajta alapvetően tárolási célból épült. Leginkább szénát tárolnak benne, a pajtában a szénapadláson. Ugyanitt szokták tárolni a lovaskocsit is. Persze van olyan is hogy dohánypajta, itt meg a felfűzött dohányleveleket szárították, szárítják.
Vagyis aki disznópajtáról ír, az személyével valószínű, hogy a városi patkányok népes táborát gazdagítja.

kheiron 2015.06.11. 17:50:54

@borzimorzi:

A két esély: 1. megerőszakolnak téged. Aztán 2. a 12 éves lányodat.

Na, ezek után le lehet ülni az illetővel, és megkérni, hogy máshol folytassa az életét?

Én azt gondolom, egyszerűbb a határon kívül tartani ezeket az embereket. Ha meg bármikor nemi erőszakkal próbálkozik, akkor meg egyszerűen kasztrálni. Fakéssel. Érzéstelenítés nélkül.

Gábor2000 2015.06.11. 17:54:58

Sajnos nálunk az a helyzet, hogy ha a kormány a bevándorlókat támogatná, akkor az ellenzék lenne bevándorlóellenes. És ez kormánytól függetlenül így van, így is volt.
Ami a szomorú az egészben, hogy a kapcsolódó "értelmiségi" slepp (beleértve a médiát is) mindig az adott irányvonalnak megfelelően kezdi magyarázni a magyarázhatatlant.
Nagyon jól emlékszem Bolgár úr tanácstalanságára 2004-ben. Eleinte nem tudta, hogy mi lenne a jó, támogatni a népszavazási kezdeményezést az állampolgárságról vagy nem. Aztán Gyurcsány állást foglat a témában. Bolgár úr pedig ettől kezdve teljes gőzerővel tudta az igaz utat.
Vagyis nem politikusokkal van itt a baj, hanem a seggnyaló prostituált értelmiséggel. A politikusok csak teszik ami a politikusi mivoltukból következik.
Selestey Lajos meg csak hozta szokásos formáját, aki hallgatni szokta és nem a nyáj tagja, az tudja miről beszélek.

lacylla 2015.06.11. 17:58:43

@Gábor2000: Még egy oktondi ál-nyelvész.
Magyar nyelv (1862) szótárunk szerint DISZNÓPAJTA szó jelentése, értelmezése:
"(disznó-pajta) ösz. fn. Székely szó, am. födeles disznóakol, vagy disznóól."
disznopajta.szojelentese.com/
Anyukádat minősítsd.

lacylla 2015.06.11. 18:01:58

Most kapcsolj a Klubra.

Gábor2000 2015.06.11. 18:05:05

A bevándorlóknak (meg a befektetőknek is) véleményem szerint sokkal jobb lenne készíteni egy ismertetőt. Egy ismertetőt a helyi írott és íratlan szokásokról, a fontosabb törvényekről, a jogaikról és kötelességeikről, a rájuk váró eljárásokról, a szabályok be nem tartásának a következményeiről.....stb.
Mert a mostani óriásplakátozás csak nyilvánvalóan egy belföldi propaganda, nem jó semmire sem. De hát sajnos ezt is megszoktuk már és a csatlakozó "értelmiség" nem szól semmit, a másik tábor "értelmisége" meg túldimenzionál és hülyeségeket beszél. Ahogy Selestey Ljos is tette. Normális, értelmes, szakmai párbeszéd ma elképzelhetetlen.

Gábor2000 2015.06.11. 18:10:40

@lacylla: Anyukám már meghalt, tehát őt nem kívánom minősíteni.
Ha te székely vagy és innen ered a disznópajta szavad, akkor még elnézést is kérek tőled. De ha csak most a föld alól előszedtél a hülyeségedre egy magyarázatot egy hozzád hasonló tudós remekművéből, akkor elmehetsz vele kitörölni a segged.

lacylla 2015.06.11. 18:24:36

Nem tetszik a stílusod, két millió embert sértegetsz személyemben, akiket politikai érdekből magyarnak tart a gazdád. Anyanyelvemen szóltam. Neked román vagyok. Törődj bele, hogy a magyar nyelv nem benned telesedik ki. A trágárságaidat pedig tartogasd a patkányalomban rettegő barátaidnak, szívi.

Namir 2015.06.11. 18:34:33

@lacylla:
jókat röhögök rajtatok ballibsiken: megy az erőlködés ezerrel, hogy lehet ráhúzni a gyűlölködés vádját arra a természetes és jogos elvárásra hogy, aki hozzánk jön, annak tiszteletben kell tartania a kultúránkat és törvényeinket.

Míg nők megerőszakolása számotokra nem aljas bűntett, hanem "egy nagyon bonyolult, összetett probléma".

Egyszerűen hülyék vagytok.

lacylla 2015.06.11. 18:38:07

@Namir: Nagyon szétpattantál, papagájkám.

lacylla 2015.06.11. 18:42:17

Nincs nekem jobb, vagy ballibsi, vagy illibsi. Csak ember, vagy faszkalap. Ez utóbbi felé tendálnék, ha valahová egyáltalán be kéne soroljalak a bérrettegő papagáj kijelentéseid alapján. iménti önálló beírásodat imént lázár szóról szóra bemondta a klubrádió bejátszásában...
Akkor most Te írod a beszédeit!? Ejha!

lacylla 2015.06.11. 18:48:19

Nem fér a mosott agyadba, hogy ha valaki a gyűlölködéskampány ellen van, akkor nem automatice az ellenkezőjét akarja. Belemosták, hogy ballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballibballib.
Itt tartunk most. Valami saját gondolat, amit még nem lopott el tőled az orbánlázárrogánfinkelstein, egyenesen üde színfolt lenne a rólad lassan kialakuló - remélem még elönyödre változó - képen.

Namir 2015.06.11. 18:49:40

@lacylla:
- Hogy mi a véleményem a nők megerőszakolásáról?
- Hát kérem szépen, ballibsiként nekem ez egy egy nagyon bonyolult, összetett probléma. De a törvényeink betartására és kultúránk tisztelésére felszólítani a hozzánk érkezőket, bevándorlókat, arról határozott véleményem van, az egyértelműen ocsmány gyűlölködés.

***********
Ezek után maradjunk annyiban, hogy hülyék vagytok, és még finoman fogalmaztam.
Na, szevasz kiscsávó...

Bicepsz Elek77 2015.06.11. 18:58:06

Ebben az is benne van, hogy amit egy feher ferfi/ember nem tehet meg, azt nekik el kell nezni. Na itt az igazi kettos merce..

lacylla 2015.06.11. 19:00:31

@Namir: "arra a természetes és jogos elvárásra hogy, aki hozzánk jön, annak tiszteletben kell tartania a kultúránkat és törvényeinket." Azt nem plakátokra költött milliárdokkal éred el, különös tekintettel a minden bizonnyal hiányzó magyar tudásra, de különben sem evidenciák kiplakátolásával szoktuk felhívni a figyelmet. Öles betűkkel nem írom ki a vécére, hogy foglalj helyet, legyek annyira nagyvonalú, hogy nem vonom kétségbe a hozzám beeső ember alkalmazkodóképességét, főleg, ha számára ismeretlen nyelven írnám ki. Ordító parasztvakítás, amit beszopott a sok agyatlan papagály-paraszt, és csak fújja és fújja.
Közben kell a pénz stadionépítésre, hogy ne éhezzen kb. negyvenezer gyerek. Meddig lehet elmenni a hülyeségben, kérdem én?

lacylla 2015.06.11. 19:05:39

@Namir: Eszméletlen, hogy egy szerencsétlen mondatalakításból mit le tud szűrni, az aki, csak erre várt. A Klubon ma este hatkor ünnepélyesen lenyilatkozta, hogy mi az ábra. Károgni kár.

borzimorzi 2015.06.11. 19:09:45

@kheiron: Juj! Normális országokban kidolgoztak már olyan bevándorláspolitikákat, amelyek mellett nincsen szükség ilyen drasztikus eljárásokra.

Minden egyes bevándorlót egyénileg kezelnek, interjúztatnak, tesztelnek a menekülttáborban. Ebbe nagyon sok minden beletartozik. Megfigyelik, hogy amikor rászorulókkal találkozik, segítőkész ember-e, hogy szorgalmasan tanulja-e az ország nyelvét, igyekszik-e beilleszkedni, a helyiekkel barátkozni, munkát keresni? Vagy épp ellenkezőleg, nem jár be az ingyenes nyelvórákra, nem beszélget a saját családjába vagy etnikumába tartozókon kívül senkivel sem, nem segít a nála is elesettebbeknek, agresszívan és bántóan tiszteletlenül bánik a helyiekkel? Nézd meg, a kanadaiak milyen ügyesen kiválogatták az oda beutazott és menedékjogot kért borsodi cigányokból a rendes embereket, akiket megtartottak, és a lusta semmirekellőket, akiket hazaküldtek. Meg volt a Dömötör klán, amelyik ott is bűnözött, feketén dolgoztatott embereket, csicskáztatott stb. Azok is megkapták, amit érdemeltek. Ezt kell megtanulni Kanadától!

Nem szabad csak úgy szabadjára hagyni őket, hogy a nőket alsóbbrendű állatfajnak tekintő ásatag muszlim baromságokra szocializált bevándorló nekieshessen az első helyi lánynak, csak mert az nem állt vele szóba! de megvannak ennek a technikái. A legfontosabb azokat kiszűrni, akik gyűlölettel viseltetnek a helyiekkel szemben, önmagukat felsőbbrendűnek tételezik, uralmuk alá akarják hajtani a helyieket és/vagy alá akarják ásni az alkotmányos rendet. Ezeket ab start a menekülttáborból sem szabad kiengedni, hanem repatriálni kell őket azonnal. A beilleszkedni készeket, a nem gyűlölködőket pár hónapig kell csak ott tartani, aztán megpróbálkozhatnak a beilleszkedéssel valóban.

De ehhez okos programok kellenek, hogy tesztelni tudjuk őket, hogy a viselkedésüket megfelelő szituációkban megvizsgálhassuk, hogy az arra érdemeseket szépen be tudjuk integrálni a társadalomba!

Üdv:
b

Namir 2015.06.11. 19:17:31

@lacylla: "szerencsétlen mondatalakítás"

"...a maguk normái szerint bizony, ilyenkor sokszor nincsen más választás, hogy akkor jöjjön az erőszak, mer' azt hiszik, hogy az itt elfogadott, és aztán kiderül, hogy nem. Szóval ez egy nagyon bonyolult, összetett probléma."

Olvasd és olvasd újra, mert ami neked szerencsétlen mondatalakítás, az a nőnek egy életre szóló tragédia.
És ha véded ebben a helyzetben akár a bevándorlót, akár az azt védő műsorvezetőt (és eddig ezt tetted), hülye vagy.

De nem meglepő ez a viselkedés: a ballibsiknek 100 000 000 (százmillió) ember halála (és még több család tönkre tétele) csak bocsánatos tévedés/hiba volt a kommunista eszme totális győzelméhez vezető úton...

Ne erőlködj tovább. A törvényeket be kell tartani. Nektek is, a bevándorlóknak is.
És ahogy látom, olvasom, egyáltalán nem felesleges erre egyeseket emlékeztetni.

lacylla 2015.06.11. 19:19:14

@borzimorzi: Végre egy értelmes hozzászólás.

Gábor2000 2015.06.11. 19:25:44

@lacylla: Figyelj, nekem nincs gazdám.
Akire te gondolsz, az sem tart téged románnak.
Aki téged románnak tart, az egészem máshol van.
Ő az, aki 23 millió románnal riogatta annak idején az ittenieket.

lacylla 2015.06.11. 19:33:16

@Namir: Kapcsold már ki az állami bulshitt-generátort, sérti az intelligenciámat. A képzelgésekkel nem tudok mit kezdeni. A "kommunista eszme" diadalútja az elnyomás elviselhetetlenségének folytatásaként, eredményeként fogható fel. Elnyomók és agresszorok kiprovokáltak valamit, amihez természetesen semmi közük, gondolják. A törvények lábbal tiprása. Legfelsőbb szinttől egészen le, a megélhetési bűnözésig valóság - jó példa híján nem kérheted a magyarul nem értőket magyarul arra, hogy lám, a mi politikusaink, üzletembereink aljas módon naponta megsértik még az általuk hozott törvényeket is, te tartsd csak be, úgy lesz jó! Vizet prédikálnak.

lacylla 2015.06.11. 19:35:49

@Gábor2000: Ennyire leegyszerűsíteni. Bizony mondom néktek, aki azzal a 23 millióval riogatott, jobban szem előtt tartotta az ÖSSZES magyar érdekét, mint a mostani gazok.
Azzal együtt, elnézést kérek.

Namir 2015.06.11. 19:46:34

@lacylla: "A "kommunista eszme" diadalútja az elnyomás elviselhetetlenségének folytatásaként, eredményeként fogható fel." ?????????????????????

"aki azzal a 23 millióval riogatott, jobban szem előtt tartotta az ÖSSZES magyar érdekét" ???????????????????

Te tényleg hülye vagy.

Andráska8 2015.06.11. 20:00:18

A legjobb újságíró.

Ma Baker 2015.06.11. 20:27:35

Bezzeg ha ezek a mondatok egy jobboldali média munkatársától hangzottak volna el, már rég keresztre feszítették volna index vezércikkben, ettől habzana a blogketrec és bemondanák az RTL híradóban.
De így, hogy mocskos, belterjes, gátlástalan, gerinctelen beállítottságú ballib médiaprostiról van szó, elsikkad egy 2 soros cikkben az oldal közepén a történet és nem lesz visszhangja. Nem hiába védte Clintonné sem ezt a rádiónak csúfolt pöcegödröt.
Ennyit a komplett balliba csürhéről.
Amikor a népszabó főszerkesztője követett el halálos cserbenhagyásos gázolást, akkor is csak az "X Y RÉSZESE volt egy balesetnek" stílusú szerecsenmosdató undorító cikkek jelentek meg.
Hánynom kell ilyenkor azoktól az emberektől akik a médiának ezt az oldalát működtetik.

Ma Baker 2015.06.11. 20:31:27

@lacylla: "nem kérheted a magyarul nem értőket magyarul arra, hogy lám, a mi politikusaink, üzletembereink aljas módon naponta megsértik még az általuk hozott törvényeket is, te tartsd csak be, úgy lesz jó!"

Dehogynem! Máshol is pont ez történik:
spiler.blog.hu/2015/06/09/top-bevandorlasellenes-kampany

cardiobascuralis 2015.06.11. 21:13:06

@lacylla:
Rossz helyre tetted a vesszőt, a helyes mondat ez lett volna:
Szevasz, hülye lacylla vagyok.

És ez tényleg helytálló.

ajatollah 2015.06.11. 21:27:25

Gondolom az aljadék zsidó örül is ennek, hogy a kis jófej bevándorlói terrorizálják a helyi lakosságot. Haza kell zavarni mindet a mögöttük álló zsidókkal együtt, ha nem mennek akkor munkatábor.

Pop40 2015.06.11. 21:34:02

@monddazigazatmar: " Mondom, hogy sehogy nem jön ide a közmédia. Miért kavarod ide? Téged sem kényszerít senki, hogy azt nézd."

Arra nem.
CSAK ARRA, HOGY FIZESSEM.

" origón szintén hősök akik letépnek egy olyan plakátot, aminek az a jelentése, hogy tartsd be a törvényt"

Megint kevered a szezont valami mással.
Attól,.hogy nem akarok Mo-n burnuszban dzsihádozó arabokat látni, még én is abszolút támogatom, hogy a közpénzből finanszírozott, hangulatkeltő plakátokat mielőbb leszedjék.
Kirakni se lett volna szabad.

"Az átvitt jelentése, ami pedig a néphez szól az az, hogy a kormány be fogja tartatni a törvényeinket. "

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ezt ugye viccnek szántad? :DDD Nap poénja.
Ja, a fideszkúrmány. Amint épp betartja a törvényeket. Mer' arról híres. :-))))))))

"Elkezdi a gumicsontot rágni, elfogadhatatlan hülyeségeket magyaráznak, összemosnak mindent mindennel. "

Messze nem ők kezdték az összemosást.
A plakátügyet valóban lehetett volna jobban is kezelni, de ha végre Kétfarkúék kiplakátolják Vityáék szarságait, az a legjobb, amit tehetnek.

"aztán megsértődik, hogy a fideszhez mennek a szavazók."

Háát, mostanság épp fordítva, tömött sorokban hagyják ott a fideszt a szavazók.
Nem véletlen, hogy a leg-jobbosabb körzetben se tudnak nyerni, még akkor se, ha Vitya személyesen agitál. :-)

dunántúli gyerek 2015.06.11. 22:09:01

A Klub azért van hogy megmutathassuk a nyugatnak, hogy teljes a sajtószabadság, és még szélsőséges moszadisták is fenntarthatnak rádiót, vagy kabbalista szekták TV-t (ATV) és magyarázhatják az igazságot.

Egy dolgot nem szabad, náci TV-t, rádiót nem szabad. Nem minden nép nacionalizmusa megengedett.

1000bocs 2015.06.11. 22:23:32

"...ilyenkor sokszor nincsen más választás, hogy akkor jöjjön az erőszak, mer' azt hiszik, hogy az itt elfogadott, és aztán kiderül, hogy nem. Szóval ez egy nagyon bonyolult, összetett probléma."

AMikor a fideszes képviselő felesége átesett a vak komondoron, nem volt bonyolult a probléma. Amikor a feministák vezetésével minden média nekiugrott a rendőrségnek a pécsi kapitányság nemi erőszak megelőző kisfilmjei miatt, nem volt bonyolult a probléma.

Amikor az Orbán mostani revolverezésére használt bevándorlók által elkövetett nemi erőszak a kérdés, akkor kiderül hogy ez összetett és bonyolult kérdés.

És még a jobboldal az egybites.

dunántúli gyerek 2015.06.11. 22:30:30

@1000bocs: Ez egy bonyolult, összetett probléma. Hasonlóan bonyolult, összetett, hogy miért hamisított ismét a ballibmédia, lebuzizva az olvasóit, aztán meg letagadva a nyilvánvalót?

vigyazo.blog.hu/2015/06/11/melegfelvonulas_igy_hazudott_a_nepszabadsag_a_szavazasrol

Csak nem bizonyos (nemzetközi) tendenciák érezhetők a ballibmédiában? Kik is eze a nemzetközi balosok? Milyen a fajuk?

Ha ilyen fika dologban is tendenciózusan hazudoznak, mit várjunk a sorskérdésekkel (bevándorlás pl.) kapcsolatban?

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.06.11. 22:59:23

A Klubrádió szerint nem természetes.
Látom az értő olvasás baromira nem megy.

lacylla 2015.06.11. 23:27:05

@cardiobascuralis: Reménytelen papagáj, a vesszőt a "hogy" elé tedd, azt úgy kell.

Pop40 2015.06.12. 00:13:28

@♔bаtyu♔:

"Lesz itt majd amúgy balhé, ha egy ilyen néger csürhe végigvonul mondjuk Káposztás II-n, itthon azért nem nézik olyan békésen a tulajdon rongálását mint az olaszok."

Káposztás II-n eddig egy "néger" csürhe vonult végig: a tiétek, 2006-ban.

Ezek a kép bal oldalán:

scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/s720x720/11393159_922244511188424_3726244852865661014_n.jpg?oh=0686f22a624caec32508499a37a3c334&oe=55F98576

Pop40 2015.06.12. 00:21:32

@Namir: "hogy lehet ráhúzni a gyűlölködés vádját arra a természetes és jogos elvárásra hogy, aki hozzánk jön, annak tiszteletben kell tartania a kultúránkat és törvényeinket."

Bizony, ez olyan fajsúlyú és újdonságtartalmú szöveg, amit mindenképp ki kell plakátolni 300 millióból. Persze magyarul, nehogy bármely bevándorló megértse.

Tudok még ilyeneket: Ha Mo-ra jössz, ne szarj az autópálya közepére.
Ha Mo-ra jössz, ne áldozz kecskét lakótelepi lakásban holdtöltekor.

Esetleg a kúrmányod ezt is kiplakátolhatná 300 millióért szövegenként.

Aztán jönnél te, és elmagyaráznád a sok hülyének, hogy "de hát mi azzal a baj, hogy ne áldozzon kecskét..."

Nincs amúgy baj a hülyéknek szóló kommunikációval, téged látva valóságos igény van rá.
Csak egy a gond vele, hogy nem csak a hülyék fizetik az árát.

tzi 2015.06.12. 00:34:27

Mondjuk aki ezt írta, az 1: volt már nő, 2: volt már nő olyan helyen, ahol sok a muszlim férfi?
Ugyanis az ő általános meglátásuk szerint (nyilván, van ott is kivétel. Most az átlagról beszélek) minden fehér nő kurva, akivel bármit meg lehet tenni. Úgyhogy igen, mondhatni "azoknak" valóban ezek a normáik.
Szemben a posztolóval, én személyes tapasztalatból beszélek. Olyan helyen nőttem fel, ahol a fehér bőröm meg a kék szemem kvázi unikumnak számított (azért még Európa). 10 éves koromtól kezdve napi szinten voltam kitéve különböző szintű és mértékű zaklatásoknak. Ebből egyet sem követett el helyi, európai ember. Egytől-egyig bizony libanoni menekült és "menekült" volt mind. Ebből nyilván nem az következik, hogy minden muzulmán, vagy libanoni, vagy épp akármilyeni ember ilyen és így viselkedik, de hadd ne legyek má' olyan rohadtul polkorrekt. A nagybüdös átlag az bizony ilyen. Akkor is, ha nem illő ezt kimondani. Evvan. A saját tapasztalatomra többet adok mint a polkorrektségre.

lacylla 2015.06.12. 01:06:39

@Pop40: Nem erőssége az ambiguitástolerancia. Emberformájú papagájnak hiába minden szó, csak fújja amit éppen beprogramoztak neki. Az se zavarja, ha havonta hátraarc. Irigylésreméltó vakság.

lacylla 2015.06.12. 01:24:15

@tzi: Szomorú, olvasva a legtöbben - ha elhiszik - rögtön általánosítanának, hogy lám-lám, így van ez. Ezzel szemben példáúl hány gyereket megrontottak papok, mégsem általánosít a többségi társadalom. Pedig mennyivel durvább. Szóra sem érdemes, spongyát rá... Kell most ez a balhé, hogy elterelje a figyelmet az előző bakiról. Nem szeretném senki személyes tapasztalatát, lecsinálni, de a személyes jobb, ha személyes marad, ha csak az indulatok továbbszítására lett kitálalva.

cardiobascuralis 2015.06.12. 02:29:36

@lacylla:
Disznóakol sincs, te idióta.
Az akol a juhok meg a hozzád hasonló birkák szálláshelye.
És leszarom, hogy 1862-ben esetleg jelentHETett ilyesmit (vagy nem, és a szótárszerkesztő azt gondolta, hogy a hozzád hasonló, a belvárosból 200m-nél messzebbre életükben ki sem mozdult hülyék majd úgyis elhiszik fenntartás nélkül), most 2015 van.

cardiobascuralis 2015.06.12. 02:34:43

@lacylla:
Az intelligenciádat nem tudja sérteni, mert nincs.
Gondolom, a bullshitt és a papagály is ősi erdélyi szavak. Meg a helyesírásod egyéb részei is ősi erdélyi helyesírást tükröznek, nem azt, hogy ostoba seggfej vagy. Bár szerintem inkább azt.

monddazigazatmar 2015.06.12. 02:43:54

@Pop40: Hagyd már a közmédiát. Nem arról van szó.
Azt is hanyagold már, hogy mit kell neked adó formájában fizetned, amit te nem akarsz. Szar ügy.
Kezdjem el én is sorolni, hogy mennyire meglennék Élet menete, Saul fia, Holokausztmúzeum, Sziget fesztivál, Hungaroring meg ezer más dolog nélkül, ami szintén az én adómból is megy? Minek?

Bárki tud találni neki tetsző és nem tetsző tételeket a költségvetésben, aztán hőzönghet.

Tudsz olyan példát mondani, amikor a kormány nem tartotta be a hatályos törvényeket? Ja, és most ne valami elvont közbeszerzésről beszéljünk, hanem valami kézzelfoghatóról, amit mondjuk egy idepottyant menekült, vagy te vagy én elkövethetünk.

Nem a ballib kezdte az összemosást? Hát, nekem pedig marhára úgy tűnt, igaz, hogy ballib oldalakat olvasgatok, és klubrádiót hallgatok. Mert mintha hetek óta ilyen cikkek lennének, hogy "Rihanna is bevándorló", meg ezer blog arról, hogy EU-n belül munkát vállalni pont ugyanaz mint idejönni Afganisztánból.

monddazigazatmar 2015.06.12. 02:56:48

@lacylla: Fájó.
Azt írja tzi, hogy 10 éves korától, napi szinten csak akárkik által volt zaklatva.
Erre jössz te, hogy akárhánymilliós papságból voltak molesztálások.
Te tényleg ennyire fájdalmasan értetlen vagy?

Nehogy már levonjon következtetéseket a tapasztalatából, és megossza másokkal, mi? Higgye el a polkorrekt okosságokat inkább.
Hm. Légyszíves te se általánosíts, menj a tengerbe, lehet, hogy pont vega cápával találkozol.

Nemierőszakot támogatok pártja 2015.06.12. 03:06:14

Egyetertek a klubradioval, a nemieroszak termeszetes es normalis, azt kene buntetni akit csak eroszakkal lehet ravenni a szexre.

Gábor2000 2015.06.12. 08:22:33

@lacylla: Amiről te írsz, az csak a hit kérdése. Olyan mint a kiválasztott focicsapat, akinek mindenképpen drukkolni kell. Mindegy, hogy mit csinál, de az én csapatom alapon.
Abban viszont teljesen biztos vagyok, hogy neki te tényleg "csak" egy román vagy. Az is maradsz, bármit is hiszel erről. Anyukád pedig aki itt esetleg elmehet az orvoshoz, az meg egy élősködő román is ráadásnak.
Ő a te bálványod 25 évvel ezelőtt azt sem tudta, hogy léteznek olyanok mint te vagy, akkor még a másik irány felé tekingetett, a szocializmus volt igaz hite, mert onnan látszott az egyéni szép jövő kibontakozni. Fordult a világ szele itt a környékünkön, fordult a szélkakas is. Így lett a kommunista jövő egyik üdvöskéjéből "európai demokrata". Előtte persze azért még amit el tudott "lizingelni" az összeomló rendszertől, az államtól, a néptől, azt még elprivatizálta. Így nem csak hogy igazi demokrata lett belőle, hanem üzletember is.
Mindemellett nekem semmi gondom a román emberekkel, sőt biztos vagyok abban, hogy egy igazi megbékélés mindkét nép számára nagyon gyümölcsöző lenne. Ha véletlenül megadatik neked mint hívőnek, kérdezd meg tőle, mikor is volt ő először a te földeden. Mikor keltette fel az érdeklődését. Csak hogy félre ne értsd, a mások oldali nagy ő sem sokkal különb e tekintetben.

nemszólokmégegyszer 2015.06.12. 09:19:57

@lacylla: @Namir: Az irónia /már, ha tudjátok mi az/ nem az erősségetek. Erőteljes célzás /sőt telitalálat/ volt Mészáros Lőrinc állami pénzből /a mi adónkból/ épített hizlaldájára vonatkozóan. A szövegértés nem erősségetek. :-(

nemszólokmégegyszer 2015.06.12. 09:21:43

Én meg azt hittem drágabolgárúrnál nincs lejjebb. Tévedni emberi dolog. :-(

cukkmukk 2015.06.12. 09:25:19

@zeros: Kontextus ebben az országban senkit nem érdekel... Sajnos. Igaz ez az "ellehetinnenmennire", meg a "kötelesbeszédre" is.

lacylla 2015.06.12. 11:31:29

@cardiobascuralis: Látom a személyeskedést előnyben részesíted az érvek ütköztetésével szemben. Az idióta kurva anyáddal szórakozzál, csökött agyú barom.
Az idióta sem annyira magyar szó, ugyebár. Kretén vagyol bazzeg.

lacylla 2015.06.12. 11:37:02

@cardiobascuralis: Az elírásokban keresel fogást, szerencsétlen? Szánalmas vagy.

lacylla 2015.06.12. 12:38:47

@monddazigazatmar: Álljon meg a menet. Mielőtt könnyekre fakadnál, engem is mélységesen felháborít tzi valós, képzelt, vagy kitalált esete. Azt írja, többek között, hogy: "Ebből nyilván nem az következik, hogy minden muzulmán, vagy libanoni, vagy épp akármilyeni ember ilyen és így viselkedik, de hadd ne legyek má' olyan rohadtul polkorrekt. A nagybüdös átlag az bizony ilyen." Ez a kijelentés olyan vastagon általánosít, hogy ez külön fájdalmas, és ártalmas - esetleg szándékosan kétértelmű. A két mondat közül a második érvényteleníti az első mondat első felében oly nagylelkűen odavetett "polkorrekt"séget, amit a második felében meg is bánt - mintha le se írta volna! Remekmű!

Függetlenül a szándékától a eredmény egyértelmű: tartsa fel a kezét, akinek az maradt meg, hogy: "Ebből nyilván nem az következik, hogy minden muzulmán, vagy libanoni, vagy épp akármilyeni ember ilyen és így viselkedik,..." és nem az, hogy: "A nagybüdös átlag az bizony ilyen." Na ugye?

"Azt írja tzi, hogy 10 éves korától, napi szinten csak akárkik által volt zaklatva.
Erre jössz te, hogy akárhánymilliós papságból voltak molesztálások.
Te tényleg ennyire fájdalmasan értetlen vagy?
Nehogy már levonjon következtetéseket a tapasztalatából, és megossza másokkal, mi? Higgye el a polkorrekt okosságokat inkább."
"hadd ne legyek má' olyan rohadtul polkorrekt."
Az "akárhánymilliós papsággal" szemben itt a másfél milliárd muzulmán 1 (egy) áldozatával (külön elnézését kérem a kifejezésért) állunk szemben. Az arányokat tekintve - (nem részletezném a NEM muzulmán papok, apák, nagybácsik, anyák, nagynénik, tanárok által molesztált gyerekek és felnőttek MA ismert számát, sem a bizonyítottan muzulmánok által elkövetett szexuális indíttatású erőszakos cselekmények számát - csupán arra szeretném felhívni a kedves olvasó figyelmét, hogy ebben a pillanatban politikai megrendelésre gyűlölködik. Kedves egészségére! Egy kis önvizsgálat pedig csodákra lenne képes.

"Hm. Légyszíves te se általánosíts, menj a tengerbe, lehet, hogy pont vega cápával találkozol."
Érdekes elgondolás és jókívánság, mihez hasonlókat kívánok.

Hogy: "hadd ne legyek má' olyan rohadtul polkorrekt."

lacylla 2015.06.12. 12:45:40

@nemszólokmégegyszer: Nocsak, szöveg is van? Azt hittem légy piszok. A irónia elvegyül a szarkazmus és cinizmus összefolyásában. Csak tudnám, miről beszélsz, Mester.

lacylla 2015.06.12. 12:48:44

@lacylla: Természetesen "légypiszok" a helyes, mielőtt a szent nyelv inkvizíció rám szállna...
és nem piszok légy.

lacylla 2015.06.12. 13:07:18

@cardiobascuralis: "(Hogy a faszba nem lehet megjegyzni, hogy ez a szót EGYBEírjuk?)"
?????????????????????????????
Hogy a faszba nem lehet megjegyezni, hogy a "megjegyezni" szót így írjuk: m-e-g-j-e-g-y-e-z-n-i, és nem "megjegyzni"?
MEGJEGYEZNI!
Hogy a faszba nem lehet megjegyezni, hogy az "ezt a szót" így írjuk: e-z-t--a--s-z-ó-t, és nem "ez a szót"?
MEGJEGYEZNI!
Hogy a faszba nem lehet megjegyezni, hogy az "EGYBEírjuk" két szó, és külön írjuk?
MEGJEGYEZNI?
Vedd ki a gerendát a szemedből, faszkalap. Szállj le a képzelt magas lóról, még leesel.

ajatollah 2015.06.12. 18:59:56

@lacylla: Most komolyan te tényleg csak 'A Bagdadi Tolvaj"-ból ismered az arabokat? Az igazi húsvér arabok bizony valóban szinte kivétel nélkül mind szexista nőgyűlölő primitív állatok. Menj el élj köztük s meglátod.

lacylla 2015.06.12. 19:16:22

@ajatollah: Nem ismerem az említett akármit, nem tudom milyen alapon feltételezed. Örvendetes, hogy a összes arabot személyesen ismered, és sajnálom, hogy mind megerőszakoltak. Lehet, hogy nem kellet volna odamenni?

lacylla 2015.06.12. 20:39:05

@Nikolaj Luminescu: Most várják, hogy a nemi erőszakot megelőzze a rendőri kiadvány...

lacylla 2015.06.12. 20:46:19

Ennyit arról, hogy egy szélsőjobbos jeles újságíró félreért egy szöveget, majd telekürtöli vele a világot. Szakmai csúcsteljesítmény.

1000bocs 2015.06.12. 23:48:44

@Pop40: Azért kellett magyarul kiplakátolni, hogy az ilyen értetlenek fejében mint te, esetleg felderengjen egy szikra.

Nem dereng. De legalább megpróbálták.

lacylla 2015.06.13. 00:20:41

@1000bocs: Megmondta az orbán, hogy az embercsempészeknek szólnak. Tehát a "nem veheted el a magyarok munkáját" azt jelenti, hogy nem vehetik el a magyar embercsempészek munkáját. Megvédi a magyar embercsempéshek munkáját. Aki nem érti, annak valami agymosás történt a fejével.
süti beállítások módosítása