Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Orbán Ráhel is beszólt Demcsákéknak Alekosz miatt

2015. június 05. 08:46 sixx 92 komment

Az egész ott kezdődött, hogy a múlt vasárnapi Összezárva Friderikusszal című műsorban szereplő Nagy Alekoszt a Mokka szerkesztői behívták egy reggeli, habkönnyű beszélgetésre. Erre azért van ilyenkor szükség, mert nyomni kell a műsort, és ha már kifizettek egy rahedli pénzt a palinak a szereplésért, akkor dolgozzon is meg érte. Ezzel semmi baj nem is lett volna, ha nem pont a Kárász-Demcsák kettős fogadja Alekoszt, mert ők a beszélgetés alatt végig érzékeltették vélt vagy valós szellemi fölényüket a nyilvánvalóan beteg riportalannyal szemben, így:

Az ilyesmi még akkor sem szép vagy elfogadható, ha riportalany élő műsorban faszheliopterezne, egy profi műsorvezetőnek meg kellene tudnia tartani a két lépés távolságot, és nem viselkednie gyökér módon, de hát itt nem igazi műsorvezetőkről beszélünk, csak Kárászról meg Demcsákról, akik nem először mentek házhoz a lófasz alakú pofonért. (Pl. itt, itt, itt, itt, itt, itt, itt, itt, itt, itt, meg itt.) Demcsák egyébként nem először nyilvánítja ki lenézését Alekosz iránt, itt van egy másik csodálatos beszélgetés.

A riportból kisebb netes vihar lett, Dopemantől a Velvetig mindenki elmagyarázta a párosnak, hogy hol lakik tisztességes tévézés istene, legutóbb maga Orbán Ráhel, a király, miniszterelnök lánya is állást foglalt a Facebookon, a Bors szerint így (nem vagyunk Facebook-barátságban a miniszterelnök saját lábán álló, önálló keresettel és egzisztenciával rendelkező lányával, így nem láttuk a posztot): 

Döbbenet... az ember azt gondolná, hogy azért hívták be Alekoszt, hogy a két műsorvezető az ország előtt megalázhassa... De tegyük túl magunkat azon, ahogy Alekosszal viselkednek... ajánlom mindenkinek úgy hallgatni a beszélgetést, hogy nincs hozzá kép. Valóban professzionális dolog röfögnie, torokból röhögnie és igen helyett azt mondania a műsorvezetőknek, hogy ja-ja...: S a lényeg, hogy nem értek célt... A műsor után nem A.-t tartom szellemileg és viselkedésileg gyengébbnek... : S

Demcsák Zsuzsa és Kárász Róbert vélhetően a TV2 tanácsára befogja a száját, és nem reagál a cikkekre, így O. Ráhel kifakadására sem, Alekosz bezzeg meglovagolja a hirtelen jött szimpátiahullámot, és ahol csak lehet, elmondja, hogy mennyire jól esik neki az, hogy az emberek kiállnak mellette, illetve

Örülök, hogy Ráhel megtekintette a velem készült riportot. Ne felejtsük el, hogy a reality történhet művészi színvonalon is. Azt kívánom, ha visszakerülök a tévébe, akkor Ráhel nézze meg több adásomat is, nem fog bennem csalódni. Én ugyanis az utca emberétől a miniszterelnöki szintig mindenkinek kielégítem majd az igényeit. 

Baszki, Alekosz, te képes vagy még az ilyen nyert helyzetet is elkúrni a faszságaiddal. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csak egy néző 2015.06.05. 11:25:51

Az már önmagában is egy vicc, hogy ezt a retardált, idóta VV Tajgetosz szökevényt képernyőre edgedték és még reklámozza is az idióta ezt a lebzselő életmódot, hogy a fiataloknak példát mutasson.
Ráhelka remélem majd alkalmazza személyi titkárnak.

Mondjuk a másik IQ bajnok herevasalt Krisztián is az állatvilág szégyene.

alvito 2015.06.05. 11:27:06

"...a nyilvánvalóan beteg riportalannyal szemben..."

Ha az összes fölényességüket összeszednéd, ezt akkor sem tudnák überelni. Szálka - gerenda?

alvito 2015.06.05. 11:29:11

@csak egy néző: Addig nincs is baj, amíg csak nézőő...

Cnere 2015.06.05. 11:34:24

@csak egy néző: te meg egy hihetetlen intelligens ember vagy...

Vali Juhász 2015.06.05. 11:34:25

Örülök, hogy beszólt Ráhel a TV2-nek. Esetleg nézte (például) ma reggel az M1 reggeli műsorát? Fábián Barna amatőr riporterkedése is megér egy misét... Illetve nem. :)

Vali Juhász 2015.06.05. 11:40:10

Így ezek a "riporterek, műsorvezetők", akik a tv-kben "dolgoznak" szinte kivétel nélkül cikik. De hogy ebben a beszélgetésben Kárásznak sikerült elérnie nálam, hogy szimpatikusabb volt, mint Zsuzsika, az azért már eredmény.

csak egy néző 2015.06.05. 11:40:19

@alvito:
Kiskancsó, te csak maradj meg a VV Alekosz szintjén és ott próbálj "konfrontálni".

csak egy néző 2015.06.05. 11:46:26

@Cnere:
"Cnere 2015.03.27 10:40:14
@pythonozok: ballib troll, húzzál vissza a barlangodba"
Neked sem az IQ volt a jeled az ovodában, nagyarcú komám.

Figyuzzka 2015.06.05. 11:47:18

Nem volt olyan vészes a riport, csak irigykedtek, h ők hajnalban kelnek, míg Alekosznak meg bejött az élet :D

Ronald 2015.06.05. 11:49:28

.
Egyezünk meg abban, hogy Alek lemosta a két fikagépet.
Azok pökhendien kérdeztek... Alekosz meg higadtan, részletesen és tárgyszerűen válaszolt.

Erre a higadt és korrekt válaszra viszont nem számított a két okosmackó... emiatt hajszolták bele magukat az egyre kínosabb ön-leégetésbe.

- Hát meg meg miből élsz, kiskomám?

- Egyrészt a VV pénzt jól, értelmesen befektettem (nem basztam el, mint ahogy reméltétek - de még nem is Marcsikára, de még nem is a Quastorra bíztam) - ennek szép hozama van azóta is - utána több műsorban szerepeltem, azoknak a honoráriumát is félretettem, autót nem kellett vegyek, mert a nyereményautóval járok azóta is.... és a lakást kiadtam bérbe.
Egyéb kérdés?

_ Na mit lehet még ezek után kérdezni?
.

2015.06.05. 11:50:47

Alekosz szerepeltetése már a legelső pillanattól kezdve randa exploitation, mert a csávó totál retardált, eleve bohócnak rakták be. Ettől még Demcsákék hatalmas parasztok, a Kárász egy bunkós seggfej, a Demcsák viszont nem sokkal okosabb, mint Alekosz, én még emlékszem a taszos csávóval való Holokoauszt-tagadós beszélgetésére, nálam ott ásta el magát végleg, annál lejjebb én még nem láttam stúdióbeszélgetést.

onlame 2015.06.05. 11:58:53

Azért az valahol tényleg szánalmas, hogy két ilyen ember kéri számon ezen a csávón, hogy nem akar dolgozni. :D
Basszus. A csávó bepróbálkozott azzal, hogy a gyökérségével szerezzen egy lakást meg egy kocsit meg 12 millát, és bejött neki. A 12 millát nem elkurvázta, hanem kiadja a lakást meg befekteti a pénzét, amire baszki a 10-ből 8 millió ember ebben az országban nem képes, és profitál belőle. Közben megy jobbra-balra, súlyos milliókért. Lehet, hogy egy igazi tuskó, és valószínűleg nem cimbiznék vele, mert irritál a stílusa, de ebből az interjúból látszik, hogy tízszer annyi esze van, mint ennek a két kis senki riporternek. Szerintem pont ez b*ssza a csőrüket...

Amíg erre a csávóra igény van, addig ez a csávó jól fog élni. Ennyi. Kész. Kereslet-kínálat. Mi a fasznak menjen dolgozni, mikor kész tény, hogy meggazdagodni nőkből, gyerekekből és hülyékből lehet? (Meg adóforintokból. De ez a csávó a kertévéken nyomja, szóval még így is tisztességesebb mint bármelyik mutyivállalkozó.) Amit csinál, hiába nem ér szart se a szememben az, azt jól csinálja. Ellenben ezzel a két idiótával.

Miley Cyrus is kimondta a true-t. Leszarja, hogy utálják, meg mennek fikázni a youtube-on a videói alá, neki viszont az is megtekintés, és ő azután pénzt kap, meg díjakat. Ennyi.

Fikifiki 2015.06.05. 12:00:51

Meztelen csigák küzdenek a vödör takonyban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2015.06.05. 12:01:17

Valamiért nem működik a beágyazott videó nekem. Ha másnak sem tölt be, itt a link a TeCsőre:
www.youtube.com/watch?v=cCs569VqSXA

Ma reggel még Sebestyén Balázs is védelmébe vette Balekoszt a Morning Showban.

lacau 2015.06.05. 12:12:58

Hát vita nélkül lekezelőek a műsorvezetők, nade ez az Alekosz egy szellemi rokkant, most meg minden jött-ment siet a védelmére csak azért, hogy odacsapjon Demcsáknak és kapjon egy kis visszhangot.
Miért védik ezt a majmot ilyen sokan?

totalnick 2015.06.05. 12:14:09

Na végigszenvedtem ezt az "interjút". Szerintem semmi gáz nincs Demcsákkal. Egy retardált marhát kinevezett. Én is röhögtem volna.

smogger 2015.06.05. 12:18:27

@lacau: Ezt a kérdést magadnak is tedd fel!

cardiobascuralis 2015.06.05. 12:23:22

"de hát itt nem igazi műsorvezetőkről beszélünk, csak Kárászról meg Demcsákról,"

Ők kb. annyira igazi műsorvezetők, mint amennyire te meg indexes társaid igazi újságírók vagytok.

Szóval attól tartok, te is házhoz mész az ilyen mondatokkal a lófaszért.

fradista 2015.06.05. 12:26:13

sixx, remekül viseled a kritikát, menő vagy.

Mc Master 2015.06.05. 12:31:56

Én sosem nézek reality-ket, ezt az Alekoszt sem tartottam soha semmire, de ezt a riportot végignéztem és azt kell, hogy mondjam, profin viselkedett. A legviccesebb az volt, amikor a történelemcsinálásról beszélt és a primitív Demcsák nem értette, hogy milyen történelmet. Hát médiatörténelmet B+! És akkor a két gyökér ott huhogott, Alekosz meg teljesen nyugodtam adta a válaszokat. Csak gratulálni tudok neki! Sok sikert Alekosz, kívánom, hogy minden terved sikerüljön!
Az igazi médiatörténelem az lenne, ha kirúgnák ezt a majom Zsuzsikát és a helyére felvennék a görögöt. :D A tv2-től ez egy merész, de valószínűleg komoly nézőszámot hozó lépés lenne. (Persze, nem merik meglépni, Zsuzsikának komoly **********i beágyazodottsága van.)
Mitől lehetett ez a nő olyan frusztrált? Lehet, hogy Alekosz visszautasította a londoni utat? A Jani meg a Lukács persze felfűzték.
Igazából Demcsák így írja a nevét: "DemcsáK". Nagy K-val.
"Alekosz, a görög csődör" - hányszor hallottuk, láttuk. Kell itt még valamit magyarázni a riporttal kapcsolatban? Alekosz maga a kétlábon járó görög modell: minél kevesebb dolgozni, az élet egy nagy szieszta. A munka büdös, a seftelés mehet. Jöhet az ingyen pénz (hitel vagy VV, mindegy), majd csak elleszünk valahogy.

pölény 2015.06.05. 12:35:15

"teszt"
sixx picit bekakkantott, h a 8:46kor publikált cikkre, még 11:20kor sem érkezett komment. xDDDDDDD

fradista 2015.06.05. 12:39:31

de akkor még egyszer, hátha megmarad: Orbán Ráhel nem közszereplő, így az sem ad nektek igazolást arra hogy kitegyétek,mit írt az ismerőseinek, hogy a bulvár legmélyén a Bors megtette, mert hírértéke nincs. Értem, hogy az index is bulvár, de azért ne menjetek ilyen mélyre ti is.

Viszont arra használni egy amúgy a lányra nézve alapvetően pozitív cikket, hogy az apjába belerúgj, ha egy kicsit is, az nagy parasztság. Akkor is, ha tudom, ez az indexnél kötelező.

Mc Master 2015.06.05. 12:40:10

pölény: Amióta láttam a riportot a göröggel, azóta megvilágosodtam! Dolgozni? Minek? Alszom délig, este meccs, kocsma, haverok, csajok, aztán másnap megint. Szerintem már mindenki így tolja, csak az a két szerencsétlen megy be műsort csinálni a senkinek. Ki néz reggel ilyen adást? Hát ezért nincs komment sem. Konkrétan én akkor keltem, amikor sixxx tesztelt...

fradista 2015.06.05. 12:40:14

pólény,

volt, csak törolte.

Sol Durka 2015.06.05. 12:42:41

@csak egy néző: a számból veted ki a szót! Alekoszt régen selyemfiúnak nevezték volna, mi elégedjünk meg a simlis ingyenélővel.Egy ilyen embert minimum olyan - nem hiba, hanem erkölcsi bűn szerepeltetni, mint a milliókat összekaparó NAV-üldözött Győzikét. Mert így ezek a semmit sem érő, de gerincileg fölöttébb hajlékony pénzéhes alakok korunk ideáljai!

Nem imádom Demcsák Zsuzsikát, de ebben az esetben egyetértek vele.

Sol Durka 2015.06.05. 12:44:05

bocs, helyesírási liba történt: helyesen vetted

fradista 2015.06.05. 12:47:24

Alekosz a magyar Karl Pilkington, csak nem vicces.

ocse1917 2015.06.05. 12:51:01

Micsoda megható magyar sikertörténet! Remélem megfilmesítik. Közpénzből. Címe mondjuk lehetne: "A Saját Lábán Álló Kishercegnő megvédi A Keményen Dolgozó Kisembert"
producer: Andy "sohanemvoltbevándorló" Vajna

"Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra! "
Tényleg olyan nehéz 2015-ben egy normálisan működő blogmotort üzemeltetni?!

Tom Tuttle Tacomából, Washington államból 2015.06.05. 12:57:03

A hiba ott van, hogy kinek mi köze van hozzá, hogy miből él. Ha az az életcélja Alekosznak, hogy egész nap döglik és nézi a Szomszédokat, hát az ő dolga. Senkit nem károsít meg, senkinek nem tesz keresztbe, semmi rosszat nem csinál.
Vissza is kérdezhetett volna, hogy ők meg mit csinálnak azon kívül, hogy reggelenként pofáznak azokkal, akiket eléjük raknak.

kis.herceg 2015.06.05. 12:57:37

személy szerint Zsuzsikát egy ilyen után úgy basznám ki mint macskát szarni, hát ne vicceljünk már, ez a színvonal? kiválasztok valakit a tv2 akadémiáról nem fog így viselkedni a vendéggel. alekosznak respect, hogy higgadt maradt.

furo80 2015.06.05. 13:02:48

Sikerült a tv2-nek egy kisebb gulyányi barmot összehoznia: kárász, demcsák, berki, alekosz... Szándékos lehet? Vagy ha nincs ló, jó a szamár is.

Fisk 2015.06.05. 13:11:46

Nem tudom, kik ezek az emberek, de komolyan az a probléma, hogy valaki a befektetéseiből él és nem dolgozik? Merthogy megélni csak munkából lehet? Színtiszta kommunizmus van még mindig a fejekben 2015-ben...

Falatkányi 2015.06.05. 13:19:53

@fradista: azzal, hogy valaki regisztral a kulonbozo kozossegi oldalakra, azzal elfogadja a felhasznalasi felteteleket. amiben benne van, hogy onnantol, hogy kiposztoltal valamit (kep, szoveg, video, barmi) azt barki barmire felhasznalhatja. Szoval, ha Rahel nem ismeri az adatvedelmi beallitasokat, hogy csak az lassa a dolgait akinek o engedi, illetve nem tudja szurni azokat az ismerosoket akik ezt a borsnak tovabbadjak, baszhatja, hogy kozszereplo vagy nem

Netuddki. 2015.06.05. 13:28:22

Nekem a hírérték az, hogy az orbánék ilyen műsorokat néznek. Amin egy cseppet se lepődtem meg...

ö...mikó? 2015.06.05. 13:31:58

@onlame: Nagyjából ugyanazt gondolom, mint Te, csak engem egy fokkal jobban idegesít, hogy egy ilyen félművelt parasztra igény van, és elhiheti magáról, hogy hűde okos, közben pedig csak egy szánalmas bohóc. De ettől még itt neki van igaza.

Nbl 2015.06.05. 13:34:33

@onlame: Maximálisan egyet kell értsek.

kis.herceg 2015.06.05. 13:34:35

"bocsánat és te hova jutottál el?"

ez meg kb. a "ki vagy te te senki?" kategória. 2015, tv2.

2015.06.05. 13:35:11

Vihar a biliben. Totálisan érdektelen Alekosz is, Demcsák Zsuzsa is meg Kárász Hogyishívják meg Orbán Ráhel is. Szerintem írni róluk is felesleges.

fradista 2015.06.05. 13:39:02

@Falatkányi:

tévedsz, a nem nyilvános, privát posztok nem nyilvánosak, hanem privátok. Nekem sincs jogom mondjuk egy politikus-csemete 8-10-15 évvel ezelőtt elküldött emailjét nyilvánosságra hozni, pedig vicces lenne sokaknak biztosan..

És nem jogosság vagy annak a hiánya a legfontosabb kérdés, hanem az erkölcsi minimum.

Falatkányi 2015.06.05. 13:48:19

@fradista: az email nyilvanossagra hozatala leveltitoksertes.
Es nincs olyan, hogy privat poszt, mert azt nem posztolod ki. Ha kiposztolod, latjak es innentol megint eletbelep az a felhasznalasi feltetel az osszes ilyen oldalon, hogy az onnantol nem a tied. Es visszatertunk az eredeti problemahoz.

Falatkányi 2015.06.05. 13:50:53

@fradista: es erkolcsi minimumrol beszelgetunk abban az orszagban, ahol ha lefotozol egy wannabe celebet ahogy szarul parkol, orrot tur vagy eppen randizik, 10e ftot kapsz a blikktol? :D

fradista 2015.06.05. 13:55:59

@@Falatkányi:

na ide süllyedt az index, épp erről beszélek.

cybericius 2015.06.05. 14:09:23

@sixx: lehet, hogy a pali beteg, de a tény, hogy neked róla kell egyáltalán írnod - a stílusról nem is beszélve -, számomra a legalja meló. ;)

Falatkányi 2015.06.05. 14:11:24

@fradista: ez meg megint csak a kereslet-kinalat, mint a vv-k eseteben. Amig Rahelnek van olyan "baratja" aki ezt a borsnak elkuldi, addig szerintem nem sixxen es a cc-n kell szamonkerni a dolgot.

gorillaso 2015.06.05. 14:14:31

Demcsák Zsuzsa volt Lázár titokzatos londoni útitársa és kurvája - volt férje szerint alkoholista, aki fűvel-fával ágyba bújik
kuruc.info/r/6/129624/

Albertinka 2015.06.05. 14:19:33

Azon, ha egy öntelt, tanulatlan és műveletlen fickót, aki nulla teljesítménnyel akar élete végéig nagyképűsködni és kényelmesen lustálkodni, kinevetnek a műsorvezetők, én nem tudok felháborodni. Nekem az tűnt volna ellenszenvesnek, ha komolyan veszik őt, és lovat adnak alá, mennyire fontos ember. Holott egy nagy nulla. (Szerintem Friderikusz is kinevette, sőt, perceken át röhögött, amikor kiderült, Alekosz este és reggel Szomszédokat néz, mert nyilván ez az egyetlen sorozat, amit megért...)

fradista 2015.06.05. 14:35:32

@Falatkányi:

sixx, a cc, az index és a bors nyereségvágyból kihasználja ezt egy magánember kárára. Jó, tudom, hogy elég nagy szarban van az index (a 2014-es pénzügyi mérleg árulkodó), de azért mégis na.

Ez a szint ahonnan már nincs erkölcsi tőkéje szidnia sixxnek senkit, legyen az bármilyen idióta - ő is lement kutyába.

oszt jónapot 2015.06.05. 15:24:27

@Falatkányi: Arról nem beszélve, hogy lófaszt nem közszereplő.

Falatkányi 2015.06.05. 15:27:27

@oszt jónapot: ezen már nem akartam a beszélgetőpartneremmel összevitatkozni, de én is ezt gondolom...

Falatkányi 2015.06.05. 15:28:38

@fradista: akkor hasznalhatna ki maganember karara, ha ezt Rahel nem a legnepszerubb kozossegi oldalra posztolta volna ki. Kiposztolta a vilaghalora? Ki. Akkor ne csodalkozzunk mar, vagy tanulja meg a felelossegteljes internethasznalatot.

Macropus Rufus 2015.06.05. 15:37:50

más zsebében nem illik turkálni. Ez meg tahóság. Érdekes amúgy, hogy az RTL-nél bevett szokás, hogy azoknak is fizetnek nem kevés bért akik lehet már 4-5 hónapja nem is dolgoznak. Legutóbb a Balázsról volt szó itt az index-n. Az nem baj??? Csak ez a sötét Alekosz a baj?

A srác lehet buta, de jól forgatta a pénzt, és nem vagyok benne biztos, hogy Demcsák v. a Kárász többet szakít egy hónapban mint ő... Keserű a szőlő :)
Miért? Mert az látják, hogy ők szopnak naponta reggel 5-től és könnyen lehet, hogy ez az Alekosz legalább anyit szakít egy hónapban mint ők... csak éppen ő 10-kor kell és nem dolgozza halálra magát.

cardiobascuralis 2015.06.05. 15:50:53

@Macropus Rufus:
10 kor kell, de 11-kor már nem?
A szőlő egyébként max. savanyú.

Az RTL meg azért fizet ezeknek, mert az alkalmazottai, és nem szeretné, hogy máshoz menjenek dolgozni.

vernarancs 2015.06.05. 16:05:04

Ezek a lenyek mind egy szinten vannak. Alekosz, Rahel, Demcsak, Karasz. Ingyenelo mind. Dopeman is. Most vonul a kvoterba, de azert osztja az eszt.

Demcsak azert egy patront megerne.

Macropus Rufus 2015.06.05. 16:30:34

@Macropus Rufus: és most azon kívül, hogy picit elő jött belőled a Grécsi László, mit is akartál mondani?

A RTL fizet azért, hogy valaki ne dolgozzon máshol. Okés. Tehát munka nélkül kapják a zsét.
Ez az egyorrú meg a nyeremény összegének a hozamából él, munka nélkűl... Ez egy szerződés közte és a bankja közt. Akár csak a másik két arcnak a RTL-el...

Ha nem dolgozik akkor is kapja mind a kettő a pénzt. Még is az egyik úgy érzi, hogy turkálhat a másik zsebében. Egyformán sötét mind a három.

Keleti Kárpátok 2015.06.05. 16:47:51

Ez az interjú mindenről tanúskodott a műsorvezetők részéről, csak épp profizmusról nem. Akkor mire fel nézik le Alekoszt?
Tökéletesen mindegy, ki az interjúalany, fel kell belőle készülni, tisztelettel kell kezelni, az interjút fel kell tudni építeni.
Demcsák Zsuzsán az látszott, hogy legszívesebben lehányta volna Alekoszt, nem hogy vele beszélgessen. Már az első kérdése is sütött a rosszindulattól és a lenézéstől. Műsorvezetőként milyen jogon kér számon bármit is az interjúalanyától? Hogy miből akar megélni Alekosz? Hadd legyen az az ő dolga, senkinek semmi köze hozzá. Erre Alekosz meglepően higgadt és összeszedett választ adott, látszott rajtuk a morfondír, hogy akkor most mibe is kössenek bele. Ne mérje össze magát Fridivel: nem is tette.
Demcsáknak fogalma sem volt Alekosz eddigi műsorairól, sőt, úgy beszélt Kárásszal Alekoszról, mintha szerencsétlen ott sem lett volna.
És még sorolhatnám, de így is hosszú lett.
Gratula Alekosznak, példaértékűen viselkedett azokkal szemben, akik komplett idiótának nézték és akarták beállítani élő adásban, és gratula Fridinek, amiért emberként viselkedett, és tényleg barátian, nem lekezelően beszélt, valódi segítőszándékot mutatott Alekosszal szemben.

Milky Horse 2015.06.05. 17:44:20

Ráhel meg az Alekosz is egy élősködő. Mit is vártunk?:)

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2015.06.05. 17:55:00

azt a szerencsétlen Demcsák Zsuzsát már a TASZ-os interjúja után el kellett volna távolítani a tévéképernyőről, és jól jellemzi a TV2-t, h ez még azóta sem történt meg.

www.youtube.com/watch?v=SS-HTjcgP-c

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2015.06.05. 17:59:54

@Milky Horse: de Alekosz miért, a te pénzedet költi? az a "munkája", h a TV2 műsorokba hívja, és ezen (azaz tulajdonképpen rajta) keresnek pénzt, meg őt is kifizetik. a világ legnagyobb öngólja volt a TV2-nek a saját fejőstehenét aláztatnia ezekkel az arrogáns pöcsökkel.

az egész ott kezdődik, h mégis HOGYAN köszön az a Kárász? könyökölve, fejét a kezére baszva odanyög egy jóreggeltet? minőségibb kocsmákban is megszólnák ezért a stílusérért, persze a TV2 nem is áll azoknál magasabb szinten.

Milky Horse 2015.06.05. 18:01:52

@henrik_: Igazad van, én tévedtem.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2015.06.05. 18:12:50

@Milky Horse: viszont Ráhelben egyetértünk, ő sajnos közpénzt költ. :))

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.06.05. 18:15:38

@onlame: Alekosznak teljesen igaza van. Minek dolgozni, főleg ha van pénze? Visszamenni biztonsági őrnek az nem ugyanaz, mint a TV2-n reggelente bohóckodni.
A hülyék dolgoznak, főleg Orbán munkaalapú társadalmában, ahol munka van csak éppen munkabér nincs.

nettótömeg 2015.06.05. 19:09:59

Arcátlan morális fekália, amit a TV2 csinál és amit korábban az RTL csinált ebből a szociopata emberből. Kifejezetten a média áldozata. Egy szellemileg korlátolt ember, aki nem látja át a dolgokat, csak azt tapasztalja, hogy néha hivogatják, ebből pedig következtet, hogy tehát kell és van keresnivalója a tévében.
Az már csak non-plus ultra, hogy mégis mit várnak a műsorkészítők egy ilyen interjútól?
A Friderikusz kéréseiből egy szót sem értett, teljesen felesleges neki magyarázni, hogy láblógatás helyett értelmes dolgokkal is foglalkozhatna.
Nincs rá sem esze, sem igénye.
Egy sérült ember, akinek véletlenül "szerencséje" volt (már ha az szerencse, hogy média rabszolgává válik valaki), és aki képtelen semmit sem kezdeni az életével, sőt ez a vegetálás volt a kifejezett konkrét életcélja.
Annyi a különbség közte és BB Éva között, hogy Alekosz kicsit stabilabb idegrendszerrel rendelkezik, valamint nem osztogatta szét a nyereményét.
Az is csak hab a tortán, hogy a kamatokból eléldegélést a nép kikéri magának.
Közünk? De most komolyan. Az a hobbink, hogy turkálunk egymás zsebében, és hőzöngünk, ha valaki nem úgy él, mint mi.
Tök gáz az egész, de hűen tükrözi a szépen, folyamatosan romló általános helyzetet.

Mento (törölt) 2015.06.05. 19:20:30

A szálak végül összeértek, mindenki tudta, hogy Alekosz a kormány propagandagépezetének gyöngyszeme. A két műsorvezető hamarosan közmunkásként fog szolgálatot teljesíteni, az MTVA pincéjét fogják kipakolni..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.05. 20:36:44

Ez a történet jól jellemzi Magyarországot, de legalábbis a közéletet.

2015.06.05. 20:46:49

Nagy Alekosz nem egy géniusz (finoman szólva). Az a durva, hogy még ezzel a nem túl magas és kifinomult intellektussal is klasszisokkal a két "műsorvezető" felett van.
Ha pedig úgy cselekedett a "megszerzett javakkal", ahogyan elmondta, akkor nagyon helyesen tette.

birka menet 2015.06.05. 20:54:34

úha, Rácselke hirtelen nép közeli lett! A 15 milliós svájci luxus iskolájában hirtelen megesett a szíve a magyar proletár osztályon!
Már csak az hiányzik, hogy a vagyonát is megossza a néppel. Vagy legalább is ne rabolja el.
Szóljatok, hogy ez mikor fog megtörténni.

samot 2015.06.05. 21:35:53

Demcsàk nagyon értelmesen nézett ki a videon.Épp,hogy nem esett ki a fejéböl!Mekkora taplo te jo Isten.

StuG in da House 2015.06.05. 22:23:01

ráhellem a fölényeskedő műsorvezetőket

2015.06.05. 22:47:46

Az egész témában az a vicces, hogy gáznál gázabb emberek keverednek bele. :D

kewcheg 2015.06.05. 22:50:38

Simán megértem a Ráhelt.Valszeg egy-két év múlva saját gasztro-vendéglátó-rendezvényszervező cége lesz, és addigra ismertté kell válnia, azaz celebesedni kell, ehhez pedig kitűnőek a közösségi oldalak....

jogalany 2015.06.06. 00:46:27

Rachel bizony közszereplő, de nem a köz pénzét költi a szemeszterenként 15 milliós iskolában.
A saját lottó nyereményét költi (3 milliárd) amit az esküvője után egy héttel nyert meg. Sokan mondják, hogy nem nyerte, hanem kapta, de azok csak irigyek, mint a smittelő Pál 3,5 milliárdos nyereményére - hogy ezek milyen mázlisták.
Rachel is igyekszik befektetni a pénzét, már két étterem és egy hálózat részbeni tulajdonosa.
A smittelő meg csak szórja a pénzt, de ehhez még kellett neki a nemzet sportolója cím is havi 750 ezerért és az autója is a MOB -tól van neki - ingyen. Mert Ő egy pofátlan .

ohej 2015.06.06. 01:18:56

" Orbán Ráhel is beszólt Demcsákéknak Alekosz miatt "

Nagy hír, majdnem azt hittem, hogy az origon vagyok, vagyis a nagy szabadságharcos lánya védelmébe vett egy hülyegyereket, ez szenzációs hír a javából. :))

zsubiaba 2015.06.06. 02:26:53

www.youtube.com/watch?v=E-G6vm4QtAI szerintem it is elég minősíthetetlen a két műsorvezető viselkedése, bár most már kezdem azt hinni, hogy náluk ez a default ...?

xclusiv 2015.06.06. 02:27:09

@fradista: "de akkor még egyszer, hátha megmarad: Orbán Ráhel nem közszereplő, így az sem ad nektek igazolást arra hogy kitegyétek,mit írt az ismerőseinek"

Lehet hogy nem közszereplő, de miután beleh, akarom mondani belemondta a sajtóba, hogy ő a saját lábán él, hát szóval szerintem azóta minimum valami hasonló.
Mert azt tudjuk, hogy a férje (volt) cége remekül nyeri (nyerte) az állami megbízásokat, a nagyapja cége is ilyen vonalon mozgott, az apja pedig világéletében állami pénzből élt (minusz Soros ösztöndíj, minusz "írói" "tevékenysége"). Nem ismerem részletesen ráhel életét, de olyat még soha sehol nem olvastam, hogy huzamosabb ideig "rendes" munkából élt volna, értsd: keményen dolgozó kisemberként...
Ez az egyik része a dolognak.
Az meg a másik, hogy vagy a facebook-ot nem képes jól használni, vagy az ismerőseit nem képes jól megválogatni. Mindenesetre ha egyszer valamilyen megnyilvánulása téma a sajtóban (márpedig ez az lett), akkor nehogy már a sajtó többi része bekussoljon egyből, mert récsöl nem képes valamit jól csinálni. Pláne egy médiával foglalkozó blogon, ha média témában nyilvánul meg.
Főleg hogy semmi szégyellnivaló nincs abban amit írt, és azt sem tartom elképzelhetőnek, hogy ebből a véleményből bármilyen baja legyen valaha is.

Amúgy meg alekosz tényleg történelmet írt: valamiben egyetértek orbán ráhellel. Ilyen még soha nem volt, és valszeg soha nem is lesz.

Amúgy meg alekosz: nem tudom hogy kettyós-e, mert nem néztem a műsort. (Sőt, tv-m sincs, és csak koreai filmeket nézek eredeti nyelven, feliratok nélkül, valamint egyebek.)
Viszont az interjúból (és a Friderikusz-féle részletből) nem ez jön le, egy teljesen épeszű csávónak tűnik aki megcsinálta a szerencséjét (már ha igaz amit mond). Némi kezdeti szerencsével (ugye senki ne kérdezze miből lett az első millió) összerakott annyi vagyont, aminek a hozamából kényelmesen eléldegél. A lustaságban pedig nem értek egyet Friderikusszal, a - nem túl jól sikerült - mánágerkeresés alapján nekem úgy tűnik, hogy azért próbálja ezt a vagyonkát további médiaszerepléssel növelni, biztosabbá tenni.

És hogy nincs mellette "rendes" munkája? Mégis mit csinálna? Ha jól írta valaki korábban, akkor biztonsági őr volt mielőtt bemákolt volna. Menjen vissza biztonsági őrnek havi plusz nettó 80-ért, jó esetben minimálra bejelentve (rosszabb esetben full feketén), kifizetetlen túlórákkal és csak papíron fizetett szabadsággal és betegszabadsággal? Mert biztos vannak rendes cégek is, de ahogy hallottam ez eléggé általános ebben az iparágban...
Vagy menjen el szalag mellé betanított munkásnak minimálbér + műszakpótlékért?
Mert kb. ez a realitás neki az alapján amit róla tudok...

És ha már friderikusz és a lustaság: a wiki alapján 2009-2011 között, azaz 3 év alatt dolgozott egy bő fél évet a megasztárban. Ennek is a nagy része annyi volt, hogy heti max. 1 napot eltöltött a stúdióban és osztályozta a jobb vagy rosszabb énekesek teljesítményét.
Khömm...

kozi001 2015.06.06. 07:46:32

@Sam. Joe: Az jó mert amikor meg kilépett BAlekosz az RTLtől, akkor Balázs szidta rendesen. Teljesen jogosan persze.
www.youtube.com/watch?v=d6gch5yu_hI&feature=youtu.be&t=4m33s

kozi001 2015.06.06. 07:51:07

Pedig Friderikusznak és Demcsákéknak van igaza!
Ez a bedagadt fejű, taigetosz pozitív szerencsétlennek sztem meg kéne köszönni, hogy képernyő időt kapott.
Egy alibi melós biztonsági őr kapott pár milliót és nem dolgozik ennyi.

Dr_utcai_arcos 2015.06.06. 08:29:07

Egyébként a sz..rá-h...á felhígult műsorvezetői színvonalhoz. Éppen most hangzott el az egyik kereskedelmi rádión, hogy javasolná mindenkinek, hogy jó nagyot lélegezzen a friss nyári levegőből, de sajnos ezt nem minden városban tehetik meg, mert ugye most hangzott el a hírekben, hogy sok helyen magas az ózon koncentrációja. Hát igen, csak óvatosan a sok belélegzett ózonnal. Na, itt is elférne egy teszt úgy általában.

disznópásztor (törölt) 2015.06.06. 09:39:04

@kozi001:

Ebben igazad lenne, csak sajnos Alekosz tényleg beteg. Asperger-szindrómás.

2015.06.06. 09:53:12

Na végigszenvedtem a videót. A két műsorvezető nagyon gyenge és aljas. De a vicc a dologban, hogy Alekosznak még Friderikusszal szemben is igaza van. Alekosz egy szimbólum. Nyilván nem százas, de az ígéret, hogy munka nélkül is meg lehet élni, nagyonis sokakat tud megmozgatni. A celebség arról is szól, hogy a népszerűség és a siker tudás és tehetség nélkül az átlagember számára is elérhető, ha azt testesíti meg, amit a néző látni akar, és Alekosz ezt bizony hozza. Alekosz helyében megkérdeztem volna ezt a két nem is tudom mit, hogy szoktak-e lottózni, és ha igen, minek.

2015.06.06. 10:04:43

@Kuoni pásztor: "Totálisan érdektelen Alekosz is, Demcsák Zsuzsa is meg Kárász Hogyishívják meg Orbán Ráhel is. Szerintem írni róluk is felesleges. "

De azért elolvastad, sőt, hozzá is szóltál. Tehát nem volt érdektelen. :-)

Ejkekjetter 2015.06.06. 10:09:09

Itt most tényleg tévében majomkodó kis pöcsök oktatnak ki arról egy tévében majomkodó kis pöcsöt, hogy a tévében majomkodni pöcsség?! Hát ez nagyon kényelmes...
Mondjuk Alekosz beszólása, hogy a TV2-n a legjobb a műsor az egészet hiteltelenné tette

٩(͡๏̯͡๏)۶ 2015.06.06. 12:28:04

Ha nekem is lennének millióim és egy kiadó lakásom, dolgozna a fene... Minek, az olyan jó? Fenéket.

Alekosznak bejött a dolog, unszimpatikus, de jól csinálja.
Ez a másik két ostoba meg egyszerűen nem bírja elviselni, hogy nem ők vannak ebben a helyzetben, ennyi a történet.

Zombi elvtárs · http://www.zombielvtars.blog.hu 2015.06.06. 14:48:08

Na ezért nem nézek én se TV2-t, se egyéb magyar fost, csak ha valami filmet adnak. A Tilla és a Baló még egész jó, de a többi...

TGabi 2015.06.06. 17:50:47

Látom, nem nagyon jön át a többségnek, miről is van itt szó. Akármennyire is nem a szakma topja minőségileg a K.R. & D.Zs. duó, a helyzet a következő: tanult, értelmesebb embereknek nem nagyon jön be, ha nyikhaj senkiket kell dicsőítenie, sztárolnia a semmiért - ebből a vidiből inkább az jön le.

Meg az, hogy a talajszintig lebutított, magyar lakosság szerint bárki sikeres, aki véletlenül pénzhez jutott és "a TV-be mutassák, heh."

jani_a_hegyről 2015.06.06. 18:06:14

mit nem lehet erteni ezen a fazonon? o a kenyelmesseg szot hasznlaja arra, hogy nem kell fix munkahelyre bejarnia, akkor es azt csinal amit akar, ha az ilyen arcok, mint a ket musorvezeto meg hajtja is a malmara a vizet valoban osszeszedheti evek alatt azt a vagyont pl. lakas fomajaban, amit matekozas nelkul siman kiad es ha elapad a teve2ertelklub csecs akkor is megel belole es azt csinal, amit akar. Akarmennyire is sutyerak, annyira megsem lehet hulye, Magyarorszagon megvan a torzskozonsege az ilyen arcoknak is, tan meg az index is nezi a megmozdulasait, hamar nekik a nyar slageret kis grofo irja...

xclusiv 2015.06.06. 22:18:14

@TGabi: "Látom, nem nagyon jön át a többségnek, miről is van itt szó."

Szerintem mindenkinek átjön, ellenben sokan nem értünk egyet veled.

"Akármennyire is nem a szakma topja minőségileg a K.R. & D.Zs. duó, a helyzet a következő: tanult, értelmesebb embereknek nem nagyon jön be, ha nyikhaj senkiket kell dicsőítenie, sztárolnia a semmiért - ebből a vidiből inkább az jön le."

Na nézzük először ezeket a tanult, értelmes embereket. Forrás a wiki
kárász: "Pécsen járt középiskolába a ... Ezután elvégezte a MÚOSZ Bálint György Újságíró Iskolát és a Csokonai Vitéz Mihály Tanítóképző Főiskola és Egyetem hallgatója volt."
Szóval ha jól olvasok a sorok között elkezdett egy tanítóképző főiskolát amit nem fejezett be, szóval a legmagasabb iskolai végzettsége érettségi. Világ életében a médiában dolgozott.
demcsák: wiki szerint van egy közgáz diplomája vagy 10 évvel ezelőttről, de hogy ebben milyen szakember azt nem tudhatjuk, ugyanis világ életében a médiában dolgozott.

És ha "nem nagyon jön be" nekik, hogy "nyikhaj senkiket kell dicsőítenie, sztárolnia a semmiért", akkor is az a dolguk, hogy ezt a munkát tisztességesen elvégezzék.
Ha ez nem tetszik, akkor keressenek olyan médiamunkát, ami tetszik nekik.

De ha nem találnak ilyet, akkor menjenek vissza az "eredeti szakmájukba", kárász elhelyezkedhet "kereskedelmi eladóként", demcsák pedig elkezdhet megpályázni junior közgazdász pozíciókat a 10 éves diplomájával és a nulla szakmai tapasztalatával.
De ha ezt sem akarják, akkor megpróbálhatnak megélni a médiában eddig megkeresett pénzükből és ismertségükből, pont mint - dobpergés - Alekosz.

Az viszont semmiképp se pálya, ami a videón látszik. Ha egy nővérke képes kicserélni az összeszart lepedőt a beteg alatt nettó 80-ért, még ha nem is mosolyogva de szakmailag megfelelően, akkor ezek a "kelebek" is méltóztassanak már tízszer ennyiért elvégezni a munkájukat tisztességesen. Mert ez a produkció minden volt, de az nem...

"Meg az, hogy a talajszintig lebutított, magyar lakosság szerint bárki sikeres, aki véletlenül pénzhez jutott és "a TV-be mutassák, heh."

Miért, nem sikeres? Mert értem én, hogy nem egy keményen dolgozó kisember, de ugye általában nem is ők a sikeresek.
Ő megkapta a lehetőséget az élettől, megragadta, és köszöni szépen, jól elvan. Nekem a videóból az jött le, hogy egy nyugodt, elégedett, boldog ember. Mi ez, ha nem sikeresség?

Reszelő Aladár 2015.06.07. 08:28:54

Azért jó volna látni, hogy Demcsákank hány dobása van még. Alekoszt lehet kutyázni, lehet fikázni. Viszont nem hülye. Egy sima egyszerű vagyonőr, aki anno gondolt egyet, elment egy valóságshowba, majd ennek farvizén még sok más helyre, és kivett ebből legalább 20-30-40 milliót.
Nyilván segghülye, és bárki utána tudná csinálni.

sweeney todd 2015.06.08. 10:16:30

@xclusiv: "És ha "nem nagyon jön be" nekik, hogy "nyikhaj senkiket kell dicsőítenie, sztárolnia a semmiért", akkor is az a dolguk, hogy ezt a munkát tisztességesen elvégezzék.
Ha ez nem tetszik, akkor keressenek olyan médiamunkát, ami tetszik nekik."

ráadásul sztárolni sem kellett volna, csak úgy beszélni vele, mint egy emberrel, nem egy szardarabbal.

Alekosz min. autista, egyszerűen túl pedáns, karót nyelt és totál nem vágja az iróniát sem.
süti beállítások módosítása