Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Messi és Kobe Bryant szelfipárbaja az évtized reklámja - a Youtube szerint

Futottak még: Dove, Always, Vader-jelmezes kölyök, Volvón spárgázó JCVD

2015. június 04. 15:00 -Szűcs Gyula- 6 komment

A Youtube-felhasználók választhatták ki 20 mémmé vált, vicces hirdetés közül az elmúlt 10 év legjobb reklámját.

kobe-messi-hed-2013.jpg

Webby-díjat végül Lionel Messi és Kobe Bryant világ körüli szelfipárbaja, azaz a Turkish Airlines 2013-as hirdetése nyerte, amit eddig 140,9 millióan láttak, írja az Adweek. A sztárfocista és az NBA-király 

A második legtöbb szavazatot a Volkswagen emlékezetes Star Wars-paródiája, a 2011-es The Force kapta, amiben egy Darth Vader sisakos kisfiú próbál mindenféle tárgyat (meg egy kutyát) mozgatni az Erő segítségével, de nem nagyon megy neki. A hivatalos videót eddig 62 millióan látták.

A harmadik az Always 2014-es #LikeAGirl című reklámja lett, ami az "Úgy ütsz, mint egy lány!" és a többi hasonló hímsoviniszta kifejezésről mutatta meg, mekkora bunkóság. Az eredeti videót 57 millióan látták.

2013-ban ifjúkorunk kedvenc akciósztárja, Van Damme egyik napról a másikra felrobbantotta az internetet, amikor két tolató Volvo kamion visszapillantó tükrén mutatta be a filmjeiben védjegyévé vált spárgázást. Az eredeti reklámot 79 millióan látták, de legalább ugyanennyien rákattintottak a videó másolataira, nem beszélve az olyan paródiákról, mint a zsúrkocsikon ökörködő Channing Tatum vagy a magyar animátorok keze nyomát dicsérő, repülőkön spárgázó Chuck Norris

2013 igen erős év volt a reklámiparban, mert az ötödik helyezett videó is ebben az évben készült. A Dove "Szebb vagy, mint gondolnád"-kampányvideója tényleg érdekes: egy művész először egy olyan képet rajzolt a vendégeiről, amilyeneknek saját magukat leírták, másodszorra pedig egy olyat, amilyennek mások írták le az illetőt. Nem csoda, hogy a végeredményt 65 millióan láttak a Youtube-on.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

effendi79 2015.06.04. 15:38:24

"...azaz a Turkish Airlines 20013-as hirdetése nyerte..."

Jó előre leforgatták, semmit nem bíznak a véletlenre :-)

Pa Lee 2015.06.04. 17:09:15

@effendi79: Úgy könnyű, ha időutazással is foglalkoznak.. :p

Catia 2015.06.04. 18:27:13

Baromság. Ásóka a legjobb reklám. Meg az amerikai üdítőt reklámozó pulis reklám.

2015.06.05. 01:31:13

A Volkswagenes tenyleg jo volt, a hiresemberes reklamozast utalom viszont, az osszeset, erthetetlen, miert ezeket kapja fel mindig az internet :( Az Old Spice hapsi nincs is meg amugy? Azt hittem az volt a leghiresebb ilyen interneten is nagy karriert futo reklam. Meg a Snickers? Az is hires mem lett, nem? Annak meg a Kim Dzsong Unos verziojat is lattam. Dehat mit tudom en, en egy parhuzamos valosagban letezem valoszinuleg.

humorpalanta 2015.06.05. 19:46:02

Mondjuk szerintem Van Damme vitte a prímet.
De ez a Messi reklám elég gyatra. A MU-s Turkish Airlines reklám is jobb, meg a Giggs-Henry vetélkedés is.
süti beállítások módosítása