Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A köztévé továbbra is szarik az újságírók fejére

2015. május 29. 14:05 sixx 157 komment

Feltettem pár kérdést pár magyarországi tévének az LA Screenings nevű eseménnyel kapcsolatban, ami tulajdonképpen egy olyan tévés vásár, amin az összes nagy stúdió levetíti az új sorozatai első részét, hogy abból válogatva a világ tévécsatornáinak programigazgatói/beszerzői kiválogathassák azt, amire szükségük van a következő tévés évadban. A köztévét is megkérdeztem, hiszen a hat (vagy nyolc? ki tudja már ezt fejben tartani) adójukon csak elfér pár amerikai sorozat is, hátha vettek valami izgalmasat. A levelem ez volt:

Tisztelt sajtóiroda,

Nem tudom, az MTVA részéről ki képviselte a köztelevíziót Los Angelesben, az idei LA Screenings nevű eseményen, kérem juttassák el neki kérdéseimet.

Egy jövő heti cikkhez kellene pár válasz az idei screeningsszel kapcsolatban.

- Milyen trendek tapasztalhatók az amerikai televíziózásban?
- Milyen kiugróan jó sorozatot látott?
- Drámában vagy sitcomban erősebbek az amerikaiak?
- Van-e olyan új reality/gameshow/event műsor, amit érdemes megvenni?
- Van olyan sorozat, aminek bemutatásáról/beszerzéséről beszámolhat?

Köszönettel,

Varga Attila
Index.hu

A válasz, amit vagy a sajtóiroda, vagy az a személy írt, akinek eljuttatták a kérdéseket (hiszen ezt kértem), a következő:

screen_shot_2015-05-29_at_13_57_04.png

És ha ezek után állami nemi szervnek vagy vízfejnek hívja őket az ember, akkor perelnek.    

Címkék: faszság mtva

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2015.05.29. 14:09:40

- Elnézést, meg tudja mondani mennyi az idő?
- Igen.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.05.29. 14:10:55

@Vajda Gábor (Gabor_V):
Vagy inkább:
- Elnézést, meg tudja mondani mennyi az idő?
- Közöd?!

És ez egy sajtóosztály.

beebite 2015.05.29. 14:26:28

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Nem egészen, Gábornak igaza van. Hülye kérdésre hülye válasz. Azt kérdezte, hogy van-e. Van.

Ettől még lehettek volna normálisak persze.
De tényleg lehetne értelmesebb kérdéseket feltenni....

Démétér 2015.05.29. 14:27:42

Egyszerűen kényelmetlenül érzem magam, kínos, viszkető, undorító érzés. Ezek, felettünk, a nevünkben? Ezt érdemeljük? Mockosz kisz hobbitok, brrr.

AtiSnatch 2015.05.29. 14:31:46

Nem akarom Sixxet védeni, de ezek a sajtó osztályon azért kapják a pénzünket, hogy válaszoljanak a kérdésekre...

Gukker 2015.05.29. 14:35:03

Stewardess a repülőgépen:
- Jó napot kívánok, óhajt vacsorázni?
- Miből lehet választani?
- Igen, vagy nem.

fifibá55 2015.05.29. 14:36:16

Aki még több sorozatot akar futtatni, az nyugodtan megvádolható emberiesség elleni bűntettel.
De azért ez frappáns válasz is megérdemelne egy meleg, köszönő választ.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2015.05.29. 14:41:31

Azért ez nem ennyire fekete-fehér.
Olyan kérdéseket kell feltenni vagy úgy megfogalmazni, hogy azok ne eldöntendők hanem kifejtősek legyenek.
Kicsit bővítve néhány kérdés:

Milyen, a magyarországitól eltérő vagy velünk azonos trendek tapasztalhatók...?
Van-e olyan műsor, amit érdemes megvenni? Ha igen, melyik az, milyen műfajú?
Milyen sorozatot vásároltak és vagy mutatnak be hamarosan? Mikortól láthatjuk képernyőn?

Azt gondolom, hogy a szűkszavúság a dolgok egyik fele, a másik pedig a feltett kérdéseké.

merede 2015.05.29. 14:49:08

...hát ezek iszonyúan, gyomorforgatóan parasztok :-/

Sanko13 2015.05.29. 14:50:01

@Névtelen betelefonáló: Nem akarom SIXX-et védeni, de nem minden kérdés volt eldöntendő, valamint a te kérdéseidre is lehet hasonló módon válaszolni.
pl. "Milyen sorozatot vásároltak és vagy mutatnak be hamarosan? Mikortól láthatjuk képernyőn?" Jókat. Hamarosan. - Kielégítő volt a válasz? :-DDD

Sanko13 2015.05.29. 14:51:49

@AtiSnatch: Bocs, most vettem észre, hogy az első tagmondatod palizáltam... :-D

Túrós (törölt) 2015.05.29. 14:53:13

Miért olyan hosszú az a lila vonal a sajtóosztály mellett a levél alján?

Sanko13 2015.05.29. 14:55:58

@SIXX: "A válasz, amit vagy a sajtóiroda, vagy az a személy írt" - látod erre megy el az a sok pénz: intelligens iroda, ami önállóan tud válaszolni az újságírók kérdéseire, humán beavatkozás nélkül! Világszenzáció, az MTVA feltalálta az MI-t! :-DDD

ovits 2015.05.29. 14:58:13

@Túrós: Ezzel is jelezték, hogy a sorok között kell olvasni. Azaz, menj a faszba ezekkel a hülye kérdésekkel, nem fogunk rá válaszolni, köcsög.

Mr.paksimogyoró 2015.05.29. 15:00:42

Ezek a szaremberek mindig elfelejtik, hogy lehet/lesz itt még kormányváltás, és akkor remélhetőleg repülnek a gecibe. Azután majd válaszolhatnak baromságokat a mekiben, kiszolgálás vagy szartakarítás közben. Az eszem megáll tényleg.

ez? mi? hogy? 2015.05.29. 15:05:39

egy iszonyat nagy fika lóg móriczka orrából, mire a tanár bácsi rászól:
- móriczka, nincs egy zsebkendő nálad?
- vaaaan, de nem adok!

Túrós (törölt) 2015.05.29. 15:06:50

Azért az lol hogy a cimkék közt ott van hogy "faszság" :D

ComLo 2015.05.29. 15:11:16

Azért ... azt be kell látni, hogy előszőr érzem azt hogy (ERŐSEN IRONIKUSAN) jó helyre ment a pénz. Megtehették volna, hogy nem írnak vissza. Megtehették volna hogy annyit írnak "erről nem nyilatkozunk. De aránylag ötletesen és stílusosan elküldeni az Index-et a p*csába :-) . Azért öszintén Sixx, ilyen kreatív bunkókra te sem számítottál?

Kecses 2015.05.29. 15:12:01

Pedig aki ezt a választ írta tényleg egy bunkó fasz.

5perc 2015.05.29. 15:13:38

A "Milyen ... sorozatot látott?" kérdésre a "Több..sorozatot" nem a kérdező értelmi színvonaláról árulkodik, dehát mindenki abból gazdálkodik, amiije van, így ez a szegény sorsú, névtelen alkalmazott is. De annak örülök, hogy valamit tud rajzolni a fizetési papír "átvettem" boxába.

pölény 2015.05.29. 15:13:55

Nem akarom SIXX-et, védeni, de a sajtóosztály tényleg folyamatosan szopattja szegényt, pedig ő nem ezt érdemli.
Szomorú péntek lesz ez számomra... :'(

stoppos76 2015.05.29. 15:15:54

Ez már annyira a csóringer alpáriság netovábbja, hogy szívesen rájukborítanám a 80 milliárdot, egyforintosokban, dömperről.

jog-ász 2015.05.29. 15:19:19

két lehetőség van: vagy nem vették komolyan, azt hitték valami indexes vicceskedés akar lenni, vagy tényleg ennyire gőgös és botrányos a stílus. biztos nem hagynám annyiban ameddig a felelőst meg nem találják , mert közpénzből fenntartott intézmény így nem válaszolhat.

R.T. Flakfizer 2015.05.29. 15:26:18

Höhh. :)
Akárhogy is, a kérdésre nem tudtak válaszolni, munkájuk elégtelen, kezdeményezni kell a kirúgásukat.
Az ilyen válaszok már óvodában sem jelentenek jót, a tájékoztatás meg elemei kötelességük. Amit már sokadjára mulasztanak el. Lehet, interpellálni kéne a parlamentben, ez ügyben. :))

reqcka 2015.05.29. 15:33:17

@Sanko13: Az MI itt "Mesterséges Intelligenciahiány"-t jelenthet. Az önállóan gondolkodni tudó egyedeket a természetes kiválasztódás révén már rég elhajtották, gyakorlatilag kétbites biorobotokkal dolgoznak..

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.05.29. 15:36:58

Mégis mit vártatok ?
Csak az a vigyor ne lenne az arcukon, az a cinikus mosoly.....legszívesebben az arcukba dobnék egy kamiont teli benyóval.

kellys 2015.05.29. 15:39:38

Tisztelt MTV/sajtóiroda etc!

Mélységes felháborodással olvastam az alábbi linken közzétett levelüket:
comment.blog.hu/2015/05/29/a_kozteve_tovabbra_is_szarik_az_ujsagirok_fejere

- egy magánkézben levő, extraprofitot kergető, mocskos nyugati kapitalista cégnél is az az alapeljárás, a protokoll, az alap metódus, hogy az ügyfél mindig az első, és bármilyen kretén kérdést tesz fel, legjobb tudomásunk szerint kiszolgáljuk, kielégítjük igényeit. ha én ebben a levélben elküldeném önöket a halál retkes faszára, önöknek akkor is a szakmai minimuma, nívója, hogy udvariasan ellátnak információval, magukban köhincsélve egyet. ez a MINIMUM.
- ebben az esetben külön bájos, hogy egy közfeladatot, közműcégként aposztrofálható, közpénzből tevékenykedő társaságról van szó, és egy választópolgár kérdezett, választópolgárokat akarván informálni. ha én holnap elküldöm az anyjába a vízszolgáltatóm, és 10 napra rá csőtörésem lenne, a vízműnek sem lehetne az a reakciója, hogy na hajra szopassuk az idiótát, hanem kitakarodnak a csőhöz és ellátják a KÖZFELADATOT. public service, ha esetleg a magyar bbc-hez keveredne a levelem, valamelyik snájdig öltönyös, mindjárt cnn-t leköröző szakemberhez.
- ha az újságíró huszonötször küldött el minket a búsba, akkor is kicsinyes, proli, nagyképű, és legfőképp gőgös egy fenti levelet írni, semmi esetre sem szakmai, vagy nagyvonalú.
- elhiszem, hogy az évi 80milliárdból összehozott meetingeken es brainstormingokon az üveges irodában lehet teli szájjal, nyálasan röhögcsélve egymást túllicitálva nyalni a főnök valagát, de igazából semmi mást nem csinálnak, csak saját magukat rúgjak tökön. minden egyes ilyen levéllel, bizonyítják alkalmatlanságuk, szakmaiatlanságuk, és legfőképp muníciót adnak kritikusaiknak. ez is egy közszolgálatiság gondolom, majd lehet rá hivatkozni, hogy belülről bomlasztották a rendszert, leesett. mert nem ezzel szereznek gazdáiknak szavazókat, arra mérget lehet venni, de hogy jóérzésű embernek felfordul a gyomra és lehányja a monitort, az biztos.
- véletlen sem elkezdeni szakmai mérceként működni, elegánsan túllepni a támadásokon, normális hangnemben és tájékoztató feladatot ellátva működni. persze gondolom ahhoz is intelligencia kellene, hogy felismerjük, a kritikusaink több szolgálatot tesznek nekünk, mint a seggünk valagát nyalogató pincsik, mondjuk ki, előrébb mozgatnak, fejlesztenek. arról nem is beszélve, hogy szerencsétlen kritikusnak az a dolga, hogy hatalmas titkot árulok el, KRITIZÁLJON.
- mindenkinek leesett a tantusz, köszönjük, vagy rendszer belső ellenségei, vagy tudás nélkül pozícióba juttatott félkegyelműek veregetik egymást hátba, jó mulatság férfi munka volt.

őszinte csodálattal,
egy szavazó keményen dolgozó kisember

kisvirag78 2015.05.29. 15:39:46

Aki ezekben a válaszokban nem látja az iróniát, és itt fortyog magában néhány tucat társával, az ne nevezze magát értelmes embernek.
Lehet stílusosan is kifejezni azt, hogy ne fárassz már az idióta és rosszul feltett kérdéseiddel, mert ezek bizony azok.
Persze, kérdés, hogy egy köztévé alkalmazásában álló közpénzből fizetett sajtós mit engedhet meg magának, mondhatta volna azt is, hogy fogalmam sincs. Nyilván ezt viccesebbnek gondolta.

thor80 · http://www.index.hu 2015.05.29. 15:41:26

Adóforinton élő állami szerv. A kurva anyjukat....

5perc 2015.05.29. 15:47:05

@kisvirag78:
"Lehet stílusosan is kifejezni azt, hogy ne fárassz már az idióta "
Ez volna szerinted az irónia és a stílusosság? :S
Ó, de örülök, hogy nem én vagyok a célközönsége...

keményen drogozó kisemberek 2015.05.29. 15:47:47

Biztos tudják az MTVA-nál, hogy az Indexnél nem újságírók dolgoznak.
Lehet, hogy egy újságírónak tisztességes választ adtak volna.

De hát újságíró nem ír le olyat, pláne címbe, hogy szarik.
Tisztességes újság meg nem tesz ki ilyet a címoldalra.
Mert hát vannak olyan szavak, amelyek nem tűrik a nyomdafestéket, még ha az a nyomdafesték elektronikus formátumú is, és a képernyőre ír.

@pölény:
Miért, mit érdemel szerinted az, aki folyamatosan csak fikáz mindent?

keményen drogozó kisemberek 2015.05.29. 15:53:48

@kellys:
Erre meg visszaírnám a helyükben, hogy feltalálták már a nagybetűket mondatkezdésre, meg mindenféle nyelvtani szabályokat, helyesírást, fogalmazást, ilyesmi.

@kisvirag78:
Ó, az irónia csak akkor irónia, ha az indexesek írnak ilyen(nek szánt, bár többnyire valójában inkább valamiféle szerencsétlen nyűglődésben megtestesülő) cikkeket.

@5perc:
Szerintem is vicces válaszok.
Ha sixxnek írnál ilyen levelet te, mint olvasó, gondolom, kb. ugyanezeket a válaszokat kapnád.

kokuszpok1960 2015.05.29. 15:55:36

@Vajda Gábor (Gabor_V):
...és ez az egyetlen igazán helyes válasz.Ti. NEM azt kérdezte, hány óra van!

Unbiased 2015.05.29. 15:59:35

@kisvirag78: Teljes mértékben egyetértek. Az MTVA egy nézhetetlen csatorna, de a hülye kérdésekre adott válaszok tényleg frappánsak. (Majd meglátod, mit kapunk ezért a véleményért.)

kellys 2015.05.29. 16:02:11

@keményen drogozó kisemberek:
pont az ilyen hozzaallastol olyan fos otthon minden, pontosan azt a szinvonalat kapjatok a szolgaltatoktol, amit megerdemeltek. pont azt a rendszert, amit kiharcoltok. pontosan azt a fos bert, arakat, arversenyt, amit teremtetek. mert ilyen ostoba gyokerek vagytok, ilyen nyomorult buta, elmaradott, balkani attituddel.
varom a helyesirasi hibakat es fogalmazasi javitast, nyelvtani hibakat.
az elozo levelemre ertem, mielott felallna a brokesz az ekezetnelkulisegre es stb re ebben a kommentben.
sok sikert hozza. tudom, ejakulalsz minden kisbetunel. ezen kivul el kell keseritselek, darab nincs benne, mivel veled ellentetben, 3nal tobb konyvet olvastam el.

R.T. Flakfizer 2015.05.29. 16:03:04

@kisvirag78: irónia? :D nyilván az, csak a bökkenő, hogy nem az a szervezet, amelyik így ironizálhat. jó. illiberalizmusban de.
Te értetted amúgy a kérdéseket?

fáncsi28 2015.05.29. 16:09:01

És ennek a sajtóirodának az agyament dolgozói fizetést is kapnak ezért a színvonalért? Költői kérdés volt. Gondolom irdatlan fizetést, a nagy semmire, az adófizetők pénzéből, akiket nap mint nap leszarnak. Az egész köztévé egy trágyadomb.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2015.05.29. 16:14:27

@Sanko13: igen is meg nem is :D
Mindenre lehet szűkszavúan válaszolni, de hogy ebből mit hozunk ki egy olyan helyen, ahol nem megadott karakterszámú cikket kell írni, példa:
(mindenkihez)

"Megkérdeztük az MTVA sajtóosztályát arról, ... (az 5 db kérdés mondatba foglalva).

Az MTVA lapunkat/blogunkat röviden arról tájékoztatta, az amerikai televíziózásban kiváló trendek figyelhetők meg, több kiugróan jónak mondható sorozatot is vetítenek.
Arra a kérdésünkre, hogy drámában vagy sitcomban meghatározóbb-e az amerikai televíziózás, azt válaszolták, mindkettő egyformán hangsúlyos szerepet kap a műsorkínálatban. Hozzátették, vannak olyan műsorok is, amelyeket a magyar televízió számára is megvásárolnak, de egyelőre nem árulták el, melyek azok és várhatóan mikorra kerülnek képernyőre."

PÉLDÁUL egy ilyen szabatos választ is ki lehet hozni belőle, már amennyiben a tájékoztatás az elsődleges és egyértelmű cél

Mercel 2015.05.29. 16:18:40

Akkor ezúton közlöm a sajtóosztály illetékes elvtársával, hogy egyrészt egy kcsög mert szarházi stílusban válaszolt, ráadásul neveletlen ktsög mert még alá se hamisította a nevét.
Másrészről az ősi mesterséget sebes térdekkel pénzért végző anyját annak a köcsögnek aki közpénzen szar munkát végezve bunkóskodik.
Ja és perelj be kcsög!

Szégyenletes na.

Netuddki. 2015.05.29. 16:29:31

Nekem ebből egyértelmű, hogy az mtva-nak nincs sajtóosztálya. A levelekre a válaszokat az elküldött és közmunkában visszavett portás válaszolja meg.

De akkor már csak egy kérdésem maradt. Ha ekkora az mtva-nál a költségcsökkentés, akkor mégis mi a faszra basznak el évi 80 milliárdot? Vagy valójában annak a nagy részét visszacsorgatják az orbánéknak?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2015.05.29. 16:32:54

@kokuszpok1960:

- Mennyi az idő?
- Hát még a szúnyog!

- Hány óra?
- Ha hány, akkor nem óra!

VideoDream 2015.05.29. 16:33:04

@Túrós: Az az MTVA színvonala. Helyből negatív tartományba zuhant...

Samott 2015.05.29. 16:38:08

A gerinctelen szarhazi szokas szerint nem vallalta a nevet. Jopofizni probal, de alairni nem meri.

keményen drogozó kisemberek 2015.05.29. 16:41:53

@kellys:
Már ne haragudj, de ezzel az igénytelenséggel, ahogy írsz, nem nagyon illene bármiféle hozzáállásról beszélni. Előbb kezdd el keresgélni a saját szemedben a gerendát, mielőtt másokéban piszkálod a szálkát.
És el kell, hogy keserítselek, van hiba bőven a hozzászólásaidban.
Lehet, hogy 4-nél is több könyvet el kellett volna olvasnod, a 3-nál több láthatóan nem volt elég.

forro44 2015.05.29. 16:43:04

@Unbiased: (és persze kisvirág): a véleményetekre semmit sem kaptok, mert az magánügy. Mindenki egyénileg akkora szellemi csodának tekinti magát, amekkorának akarja. De. Ha közpénzen, közalkalmazottként, közfeladat ellátása köz-ben (hehe) képzeli magát Humor Haroldnak, ahelyett, hogy a leghülyébb kérdésre is megpróbálna normális(abb) választ adni, akkor ott gáz van.
Van tapasztalatom, rég elmúltam ötven, ennek a mostani rendszerszerűségnek a masszív előképe roncsolta a fiatalságom...szóval ne nagyon örüljetek ti ennek a sok "frappáns" válasznak, mert egy idő után mindenkinek a fal adja a másikat. Ez van.

Barneby 2015.05.29. 16:43:12

@Túrós: Azt jelzi az a hosszú lila vonal, hogy az az ember, aki végül kiküldi az elkészült választ, na az marhára nem ért a levelezőrendszerének a kezeléséhez (az a kitekintő gyorsvonat izé, az autlúk expressz).

forro44 2015.05.29. 16:46:33

@Névtelen betelefonáló: Pontosan. Te már meg is érkeztél a múlt század hetvenes éveibe, a Népszabó pontosan így kerekített vezércikket Kádár etás szemhunyorításából.
Csak biztonságképpen: ez NEM tájékoztatás, hanem etetés. A kettő nem ugyanaz. Ragozzam még?

us 2015.05.29. 16:46:36

De miért csodálkoznak, ha az utcán pofán vágják őket?

keményen drogozó kisemberek 2015.05.29. 16:47:10

@R.T. Flakfizer:
Nem kéne keverni a liberalizmust és a demokráciát, mert nem ugyanaz.

@Névtelen betelefonáló:
Nyugi, itt az elsődleges cél a fikázás, nem a tájékoztatás.

@Vajda Gábor (Gabor_V):
Ezek mondjuk nagyon gyengék még faviccnek is. Ellentétben az elsővel.

(Egyébként tolmácsvizsgán még az előző átkosban előfordult, hogy feltették ezt a kérdést a vizsgázónak, aki megmondta az időt, mire kirúgták, merthogy a tolmácsnak nem az a dolga, hogy válaszoljon, hanem hogy tolmácsolja a kérdést.)

kellys 2015.05.29. 16:53:04

@keményen drogozó kisemberek: 1. latom peldakra mar nem futja, csak a kopkodesre. csak nem kormanyzati kommunikaciot lathatunk epp?
2. ha 3nal tobb agysejted lenne, akkor felfognad, hogy nekik akkor is kutya kotelesseguk valaszolni, ha pista bacsi azt irtja nekik, hogy agyon isten jonapot ott maguknak fen kend, mi lessz amerikaban a televizios musor haljake.
3. azokat a gerendakat latom nem sikerul megtalalni, csak emlegetni.
4. ha nem problema, nem toled fogadok el kritikai megjegyzest a fogalmazasi kepessegeimet illetoen, aki olyan agyalagyult, hogy a fenti valasz nem bassza ki a faszsagmerojet.
5. en nem vagyok kozszolgaltato, de mit varok olyan fogyatekos idiotatol, aki arra nem kepes, hogy egy ertelmes analogiat felallitson sixx elleneben, es azt hiszi a fenti egyenlo azzal, ha sixxnek irna egy olvaso. te tenyleg fogyatekos vagy, de nem baj, legalabb egy pohar vizzel leoblited a szart, es meg repetazol is, egeszsegedre. varj, hogy ne fajjon az igazsag, igy irom, hogy legyen merevedesed: egessegedre. :)

Babette anyó húsdarálója 2015.05.29. 16:53:20

Abban a hétvégi gyorstalpalóban ahol 2 hétvége alatt "újságírót" csináltak belőled, nem tanították, hogy a közszolgálati televíziózás nem az amerikai sorozatok vetítéséről szól?
Most ne menjünk abba bele, hogy a királyi és a közszolgálat mennyire egyeztethető össze, de tökéletes válaszokat adtak, pont olyat amilyet érdemeltél.

Rositha Crochy 2015.05.29. 16:56:41

Ugye nyomjátok ti is a spameket a sajtóirodába?

AtiSnatch 2015.05.29. 16:59:49

@keményen drogozó kisemberek: látom téged már nem zavar a szarszag... Ha nem írok ne válaszolj.

5perc 2015.05.29. 17:03:51

@Babette anyó húsdarálója:
"a közszolgálati televíziózás nem az amerikai sorozatok vetítéséről szól"
Te megnézted már mik mennek az m2-n gyermekcsatorna gyanánt?

Szőkeherceg-bombanője 2015.05.29. 17:12:23

Kiváló trend, mint olyan, szerintem nem létezik. Az meg, hogy egy közszolgálati csatornának felteszik a kérdést, hogy vásárolt-e (közpénzből) sorozatokat, majd a képviselője azt válaszolja, hogy igen, hááát, ez tényleg a "közöd? köcsög" stílus alapesete, holott épp úgy az újságíró mint az én adóforintjaim is bekerültek abba a zsebbe, ahonnan kivágták az adott sorozat árát. Talán lenne közöm hozzá - ha személyesen nem is, de újságírón keresztül megtudni -, hogy mire is költöttek.

5perc 2015.05.29. 17:35:03

@Babette anyó húsdarálója:
Szóval akkor nemigen tudod, miről beszélsz.

Francois77 2015.05.29. 17:36:57

Előre bocsátom, hogy általában bírom Sixxet, de most nincs igaza. Eldöntendő kérdésre nem ad az ember kifejtős választ. Az már másik kérdés, hogy ha ez volt a lehetséges kérdések legjava, akkor nem nem lehetett könnyű az MTV emberének leereszkedni erre a színvonalra... Mindig mondom, hogy azért, mert valaki tud írni, még nem kell neki feltétlenül írnia is.

keményen drogozó kisemberek 2015.05.29. 17:37:09

@kellys:
Seggfejkém, kár, hogy a nagy mellényedhez parányi ész tartozik csak.
Talán ha megtanulnál írni, akkor észrevennéd a hibáidat. Így csak a faszfejet veszed észre, ha tükörbe nézel.
És gratulálok ahhoz, ha szart szoktál enni, mást nem is néztem ki belőled.
Felénk vannak egész jó magyaros ételek helyette.

@AtiSnatch:
De írtál, seggfejke. És de, zavar a szagod, ha erre voltál kíváncsi.

@Szőkeherceg-bombanője:
És hol látsz te itt újságírót?

ap · http://premiumlivesets.hu 2015.05.29. 17:39:42

@fifibá55: nem akarok kötözködni, de évek óta nem járok moziba, csak sorozatokat nézegetek... amit hollywoodban csinálnak az régóta nem szórakoztatás, hanem unalomig ismételt kliségyártás.. az európai filmek zöme meg nem szórakoztat, hanem agyonnyom.
nemhiába trend, h egyre több filmes (akár készítő akár színész) megy át a tv-be, mert ott még lehet szórakoztató termékeket előállítani.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.05.29. 17:40:04

lefordítom magyarra:

Tisztelt Varga Attila!

természetesen részt vettünk a Losziban megrendezett izén, majd hülyék lettünk volna nem kimenni, állami költségen.

sajnos Béla (nekünk Bélabácsi) nem tud angolul, viszont ő a főnökünk, és vitte Marcsit is, aki lehetne a felesége, de nem az.

persze bementek erre az izére is, de részben nyelvi, részben szakmai okokból fogalmuk sem volt, hogy mit kell ott csinálni.

úgyhogy majd beszerezzük az infókat, aztán eldöntjük, mit kap a magyar paraszt.

üdv: A Tévések

ap · http://premiumlivesets.hu 2015.05.29. 17:41:13

@Túrós: az pont olyan hosszú és olyan lila mint VI. Ktor nyakkendője

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2015.05.29. 17:43:54

Ott van ám a sajtóiroda telefonszáma, fel lehet hívni, kedvesen érdeklődni.

WhiteFalcon 2015.05.29. 18:08:09

Elég rövid lesz az a jövő heti cikk - már ha az mtva sajtóiroda válaszai alapján íródik.
Amúgy meg, az első blikkre majdnem náciskodtam, hogy megszólításnál nem kell-e nagy betűvel kezdeni a sajtóirodát, de a válaszok láttán a sajtóiroda is erős túlzásnak tűnik.

kellys 2015.05.29. 18:14:18

@keményen drogozó kisemberek: tehat meg mindig nem sikerult egy peldat se hozni :)
a szarozasra annyit, hogy latom funkcionalis analfabeta is vagy, semmi baj, tobbet nem varok. hatha van valaki a kozeledben, akinek nem folynak ossze a paranyi agyaban a betuk, oszt majd leforditjak az mirol szolt, es kinek es miert :)
sem az analogiad nem volt helyes, sem azt a par egyszeru dolgot nem sikerult felfognod, hogy koz, ado, szolgaltatas. amugy jo vagy :D

Gavroche11 2015.05.29. 18:18:37

Számomra az az egészben a legérdekesebb, hogy csak azért, mert valakinek ellenérzései vannak Sixx munkásságával szemben, ne adj' isten utálja őt magát, megelégszik azzal, hogy a köztévé ebben a kivagyi, pökhendi, helyi menő csávó stílusban tobzódik, sőt, örül is neki (mert dühös Sixx-re és azt gondolja, ezt érdemli), amivel gyakorlatilag nem csinál mást, mint üdvözli az intézményes modortalanságot, a (jó értelemben vett) profizmus és igényesség hiányát egy közpénzből működő, elviekben a köz érdekeit szolgáló szervezetnél.

Pedig akár elnéző egy magáncég alkalmazottja egy közintézménnyel szemben, akár kritikus, akár kedves és nyájas egy magáncég alkalmazottja egy közintézménnyel, akár durva és modortalan, akár kedveljük Sixx-et, akár utáljuk, ettől függetlenül is mindannyian el kellene, hogy várjuk, hogy egy közintézmény legyen profi és az esetleges sérelmei ne befolyásolják a munkavégzését. Ez egyfajta közös minimum kellene, hogy legyen, mindannyiunk érdeke.

kellys 2015.05.29. 18:29:14

@Gavroche11: erre irtam fentebb, hogy pont azert tart ott az orszag ahol, mert ilyen balkani attituddel rendelkezik a tarsadalom tobbsege. az mtv meg azert engedheti meg maganak ezt a verciki szinvonalat, mert tudja, hogy nemhogy megengedheti maganak, vannak olyan fogyatekos debilek, akik meg tapsolnak is hozza. jo dagonyat a balkani moslekban...

keményen drogozó kisemberek 2015.05.29. 18:33:41

@Gavroche11:
Egyik kutya, másik eb.
Egyik sem vethet semmit a másik szemére.

Koszper Gábor 2015.05.29. 18:39:10

Végül is a Comment:com ugyanezt eljátssza ingyen is.

Sherlock20 2015.05.29. 18:42:32

Többi csatorna válaszolt rendesen?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2015.05.29. 18:59:10

nem hiába mondják, hogy csak jó kérdésre kaphatsz jó választ.

Brail Kast 2015.05.29. 19:07:37

Komolyan sixxx, gondolod, hogy az MTVA kiküld valakit LA-ban a Screeningsre, amikor ilyen Charly, meg Lola című vackokat vetít állandóan? Évek óta nem láttam egyetlen minőségi sorozatot sem a köztévén.

cardiobascuralis 2015.05.29. 19:08:20

@Sherlock20:
Gondolom, nem, mert amíg nem tervezik nyilvánosságra hozni, addig üzleti titok. És mivel ősszel indulnak az új sorozatok, valószínűleg augusztusig nem nagyon szeretnék, ha ez kitudódna (nehogy a konkurencia valami még jobbat szerezzen be addig).

@ap:
Ja, mert a sorozatokra nem jellemző mindaz, amit leírtál, mi?

cardiobascuralis 2015.05.29. 19:09:06

@kellys:
Volt itt neked egy jó hosszú válasz a hibáiddal, csak törölték.

Zombi elvtárs · http://www.zombielvtars.blog.hu 2015.05.29. 19:15:00

A köztévé válaszaiból tényleg süt a lenézés, tuti egymás között röhögtek az irodában, hogy néz má', azt akarja, hogy válaszoljunk. Hát benyögték ezt. A hozzászólásokat olvasva megdöbbentő, hogy egy ilyen apró szemétkedés is mennyire felszítja a haragot - tegyük hozzá, teljesen jogosan. Ha csak a köztévé szót meghallom, elfog a hányinger. Amióta létezik, ez a legmélyebb gyomrú pénznyelő. Milliárdokat hajigálnak ki az ablakon tényleg a nagy büdös semmire, mikor annak pénznek ezer és ezer helyen volna jobb helye. Százmilliókat adnak a kisstílű, apródhajú szociopata Kerényinek, meg a nemzeti könyvtárának, ismét a nagy büdös semmire... na jó, valószínűleg új bútorra, de mindegy.
Nem tudom, ezek nem érzik, hogy túl sokáig feszítik a húr Hogy egyszer elpattan? Nem mindenki birka itt sem. Egyszer valakinél betelik a pohár, és olyat csinál, amit nem teszünk ki az ablakba.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.05.29. 19:19:21

@kellys:

Nyugi, a faszi már a Habony teamből küldi az észt, össze lettek toborozva a gecizős bácsi akciója végett :))

sixx · http://comment.blog.hu 2015.05.29. 19:27:16

@Brail Kast: szerintem volt, hiszen szoktak menni.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.05.29. 19:29:29

@vészmadár (pica pica): jó, akkor nézzük. a lehető legegyszerűbb kérdéseket szokás ilyenkor feltenni, mert arra kapod a leggyorsabb választ. ugyanezeket a kérdéseket tette fel még hat csatornának, sehonnan nem jött gyökérség vissza, csak a köztévétől. de tudom, a kérdés a hibás.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.05.29. 19:30:30

@Brail Kast:

Rákay Philip is egy Kórház a város szélén felnőtt mankee, ami nem baj, mert mi is azon nőttünk fel, hétfői adásszünettel, de ez a nyominger ott rekedt, kizárt hogy vannak kortárs haverjai, sztem mind 60 év feletti, persze ott a Csiszár de az zenézik, itt ez a nyári sztori a Balatonon ,egyétek baszki.
Normális sori nem lesz a 80 milliárdból, de Szeretlek Magyarország napi kétszer.

izellajos 2015.05.29. 19:53:16

az utolsó két válasz - "van" - tényleg surmóság, és sallert érdemlő. Az elöttük lévő kérdések meg olyanok, hogy bármit válaszolnak, azt kiforgatja/kifigurázza SIXX. Mert ugye fikázni könnyű, lásd ezt a kommentet.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.05.29. 20:05:23

@izellajos: nem, baszki, ilyen cikket minden évben írok, és amit válaszolnak a tévék, azt szó szerint beteszem - így lesz ez most is. el vagy te tévedve, ha azt hiszed, hogy én csak arra várok egész nap, mikor forgathatnám ki az mtva szavait. nyolc pert nyertünk ellenük zsinórban, mert ők akarják az enyémet másként értelmezni, nyolcszor pereltek be a saját faszságuk miatt és nyolcszor vágta őket orrba a bíróság.

Babette anyó húsdarálója 2015.05.29. 20:15:31

@5perc:

Félrenéztél valamit, az nem érdekel amit te beszélsz.

Reszelő Aladár 2015.05.29. 20:23:23

Úgy elképzelem, hogy írsz egy ilyen levelet mint kisrészvényes az Apple sajtóosztájának:
- Miről volt szó a legutóbbi management board meetingen?
- Milyen új termékek várhatóak a jövő évben?
- Miben jobb a Samsung és az LG?
- Fél-e a kínai konkurenciától?

Elképzelem, hogy milyen választ kapnál.
Vagy írj egy ilyet az RTL-nek, ők biztosan elmondják.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.05.29. 20:27:05

@Reszelő Aladár: te kevered a szezont a faszommal. ez egy köztévé, és nem az igazgatótanácsi ülésről volt szó, hanem egy nemzetközi vásárról, ahol a kazah tévéktől a magyarokig mindenki képviselteti magát. az rtl, a tv2, a viasat, a fox, a paramount, a universal, az amc és az axn az ilyen kérdésekre válaszol. igaz, ők nem állami cégek.

R.T. Flakfizer 2015.05.29. 20:33:07

@keményen drogozó kisemberek: dejszen én illiberalizmust írtam, ahol még az mtva is hatalom tud lenni és oly prosztó mód viselkedik, hogy az egy Rejtő regényben bőven a pofonhatáron túl van. Engem kurvára nem érdekel a kérdés minősége, engem az érdekel, hogy kibaszottul nem tudják a helyüket és a feladatukat. Ennyi. De ha ezt nem értitek, nem tudom és nem is akarom jobban elmondani. majd megteszi ezt valami hivatali, önkormányzati Jolánka, aki ki fog titeket oktatni bicskanyitogató stílusban, mert olyanja van és úgy látszik (szerintetek) meg is teheti.

Netuddki. 2015.05.29. 20:34:43

@sixx: Szerintem alapból baszogatásnak vették a kérdésedet. Méghogy az mtva részéről bárkit kiküldtek volna LA-be? Maximum a nyálukat csorgatták, már ha érdekli őket egyáltalán mi történik ezen a téren a szakmában...

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.29. 20:40:41

És joggal perelnek baszod... hogy jössz ahhoz, hogy egy nemi szervet ilyen hasonlattal sértegess?

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.29. 20:41:49

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: és szerinted normális dolog, ha a pénzünkből fizetett alak ilyen stílusban válaszol?

Hrobert · http://androlib.blog.hu 2015.05.29. 20:49:12

@kisvirag78: az a baj, hogy köztévénél nem dolgoznak olyan színvonalon, hogy jogosan ironizálhassanak bárkivel, még ha ilyen kérdéseket is kapnak

juhaszvik 2015.05.29. 20:52:09

Sejtésem szerint egy sajtósnak feladata, hogy nyomon kövesse más hírforrások, ismertebb blogok rájuk vonatkozó részeit, és nekem úgy tűnik, hogy valakinek ott a sajtóosztályon böki a csőrét a negatív kritika, aki aztán egészen személyesre vette a figurát. Látom magam előtt, ahogy két "zseni" ül a gép felett, és röhögnek, ahogy egyikük begépeli a szöveget:
"Höhö, mekkora idióta, azt írja van olyan sorozat, aminek bemutatásáról/beszerzéséről beszámolhat? höhö hát van, bmeg, na ez k*rva jó, küldd el, küldd el!!"
Eddig nem igazán használtam a kifejezést, de azt hiszem ez tényleg egy gittegylet.

MLM2018 (mikor lesz már 2018)

izellajos 2015.05.29. 20:53:04

@sixx: mea culpa. Legközelebb próbáljátok ki, hogy más küldi el nekik a kérdéseket, hátha csak a te arcodat nem bírják

Jolka40 2015.05.29. 20:53:11

@cardiobascuralis: Ha üzleti titok, akkor azt kell válaszolni. Elnézést kérünk, de nem tehetjük meg, hogy tájékoztassuk Önt, mert ezek az információk egyelőre üzleti titkot képeznek.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.29. 20:56:03

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: és? Ez ok arra, hogy ilyen tenyérbemászó stílusban válaszoljanak?

axeleda 2015.05.29. 21:13:57

Piros színnel :D :D
Legközelebb SMS-ben tájékoztatnak:
"Csá! nagyon jó volt! sőt nagyon nagyon jó! na pá!"

pölény 2015.05.29. 21:47:45

Nem tudom nem észre venni a hasonlóságot, sixx és kellys kommentjei között.
Sixx, te kurvára kellys vagy, már ne is haragudj.
(Mentettem az egész oldalt a számítógépemre, ha esetleg eltünne a bizonyíték.)

Gyorgy Nagy 2015.05.29. 21:52:36

Az MTVA telivan SEGGNYALÓ GERINCTELEN MEGÉLHETÉSIVEL! Persze a mi adonkból (81 MILLIÀRD adó forintunkból ) Nemsokàig lessz ez igy!

Inkák földjén 2015.05.29. 22:11:48

En nem tudom, hol vegeztel es mit (ha egyaltalan barhol is), de a leveled, amit az mtva-nak irtal, az a legalja.
Lehet, hogy primitiv a valasz is, de ilyen levelet elkuldeni barhova, az mar a Velvet szintjen van. "Kellene par valasz", a megszolitas, a "kerem" utan a vesszo hianya, stb stb. Ilyen igenytelen okadekra csoda, hogy visszabofogtek valamit. (Nem gond, ha nem erted, miert igenytelen az a level, amit kiszenvedtel magadbol, epp emiatt irsz a tomegeknek az indexen.)

Reszelő Aladár 2015.05.29. 22:16:47

@sixx: a cerkád összekeverhetetlen. A stílusod úgyszintén. Ha a jómodor már benyalásnak minősül akkor sorry, de csodákat lehet elérni vele. Például válaszokat.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.05.29. 22:26:14

@Reszelő Aladár: esküszöm nem értem. írtál egy szar példát, arra reagáltam, a levelem, amit írtam az mtva-nak nem volt modortalan - érdekes, de senki nem találta annak, csak az mtva sajtóosztálya és pár kommentelő, akinek a véleménye kb. annyira mérvadó, mint az enyém egy harangöntő versenyen. és igen, a tiedre is szarok.

bloglegelő 2015.05.29. 22:59:12

@sixx: szarhatsz.

de attól még egy kisdobos faliújságszerkesztő szintjén állsz a röhejes leveleddel.

zsoltix 2015.05.29. 23:07:29

Most ezzel a válasszal kiprovokálták ezt a posztot, aztán majd megint pörölnek.

sounaiph 2015.05.30. 00:13:59

@posztírónak:
Ember, vegyél már vissza. Hatóságot játszol? Melyik törvény írja elő, hogy egy koszos blognak kimerítő választ kell írnia egy koszos köztévés sajtóosztálynak?
Szerintem akkor vegyük újra elő a témát, ha személyi sérülés történt.

cardiobascuralis 2015.05.30. 01:11:13

@sixx:
Mondjuk azt sem ártana tudni, hogy magyarul levélben a megszólítás után felkiáltójel van (az MTVA-sok tudják...), nem vessző, mint az angoloknál, és nem kettőspont, mint az amerikaiaknál.

Valahol ez is az udvariasság jele ám. Pontosabban az idézett levélben látható forma a hányavetiségé, nemtörődömségé, a másik tiszteletének hiányáé.
És hát amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten, ahogy mondani szokás.

Szóval egyenlő szellemi erők feszültek egymásnak, egyenlő tisztelettel a másik iránt.
Senki nem vethet semmit a másik szemére.

cardiobascuralis 2015.05.30. 01:19:57

@sixx:
Az elég érdekes hozzáállás, hogy a tiédtől eltérő vagy nem téged dicsérő véleményekre szarsz (és ez látszik is; és ez nem dicséret).
Ha pedig valaki (most az MTVA) ugyanígy bánik veled (azaz szarnak rád), akkor telekürtölöd vele a világot, hogy milyen méltatlan bánásmódban van részed.

És persze azt sem ártana eldönteni, hogy akkor ez most blog (amire sokszor hivatkozol te is, más is, aki ide ír) vagy az Index része (amire meg a leveledben hivatkozol) ugyanúgy, mint mondjuk a Belföld rovat, és utána viszont következetesen úgy hivatkozni rá.

cardiobascuralis 2015.05.30. 01:21:34

@pölény:
Nem, kellysnek más a stílusa és valamivel jobb a helyesírása, mint sixxnek (bár közel sem olyan jó, mint hiszi).
Szóval biztosan nem ugyanaz az ember van a két nick mögött.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.05.30. 01:52:27

A vizilónak alacsony az IQ-ja, nem irogat maileket a Kunigundából.

Dimenzio 2015.05.30. 02:05:44

A válasz igazodik a trendhez, ahol helyhiány miatt vissza lehet dobni "nemkivánatos" újságirókat a Nagyfőnök önértékelő értekezletéről ... Azért van irónia az Univerzumban: megépitettük az elsüllyeszthetetlen hajót, "Titanic" ... Ennél már rosszabb nem jöhet, a "Szocializmus 44 éve Magyarországon" ... Mindig valami válaszol az ilyen kihivásokra, "Igen ?, na ezt figyeld akkor" ...

Velato 2015.05.30. 02:41:05

Egy ilyen levelet megírni, hogy pl. "...kellene pár válasz..." szerintem nem laza, hanem suttyó. Az hogy a kérdések átlagosak és közhelyesek, egy dolog. De egy ilyen felvezetésre ne csodálkozzunk, hogy hasonló válasz születik. Kellene egy sör - Nesze ..zdmeg! Szerintem ez most jogos volt.

cardiobascuralis 2015.05.30. 03:53:10

@Velato:
Hát igen, a tiszteletnek a legkisebb nyomát sem lehet felfedezni a kérő levélben sem.
(És itt most ne térjünk ki arra, hogy mekkora tiszteletet érdemel az MTVA, mert semennyit, de azért mégis, ha kérek valamit, akkor azért nem így kérem, még az utcai koldustól sem.)

Tényleg nagy szellemek feszültek egymásnak a levél - válaszlevél párbajban, és ezúttal szerintem az MTVA nyert, mert a suttyóságuk akár még humornak is felfogható.

(Vagy 15 éve a Szigeten voltam tanúja egy párbeszédnek - illetve a franc tudja, mi az, amikor négyen kapcsolódnak be egy beszélgetésbe -, amikor egy fickó megkérdezte egy csajtól hajnalban:
- Szia! Mennyi az idő?
Csaj:
- Öt óra lesz 2 perc múlva.
Mire a csaj pasija (vagy a franc tudja, de úgy tűnt):
- Baszd meg, nem azt kérdezte, hogy mi lesz 2 perc múlva, hanem hogy most mennyi az idő!
Másik csaj a társaságban, a kérdező, valamint még vagy 20-an a közelben, akik hallották - valószínűleg senki nem volt színjózan -, vagy öt percig fetrengtek a földön a röhögéstől. Így leírva lehet, hogy nem nagy poén, de ott élőben fergeteges volt. Na, ez kb. az a szint.)

nu pagagyí 2015.05.30. 06:10:21

A köztévének nem kell kiszolgálnia a közönséget, csak a pénzt kell elköltenie.

röf 2015.05.30. 07:02:39

Az Index mégis mit vár attól, akit folyamatosan ekéz...?
Na azt kapta.

Brumm Brumi 2015.05.30. 07:37:55

cardiobascuralis
Szóval egyenlő szellemi erők feszültek egymásnak, egyenlő tisztelettel a másik iránt.
Senki nem vethet semmit a másik szemére.

@sixx:
Az elég érdekes hozzáállás, hogy a tiédtől eltérő vagy nem téged dicsérő véleményekre szarsz (és ez látszik is; és ez nem dicséret).
Ha pedig valaki (most az MTVA) ugyanígy bánik veled (azaz szarnak rád), akkor telekürtölöd vele a világot, hogy milyen méltatlan bánásmódban van részed."

Pontos megfogalmazások, ezen én már csak rontani tudnék(azt meg minek).
Van egy régi tanulság: ha berúgod a kocsmaajtót, ne csodálkozz ha repülnek veled szembe a székek.
A posztszerző rendszeresen sportot csinál abból hogy berúgja.
Most meg azon "szarozik" hogy repülnek.

kellys 2015.05.30. 07:38:26

@pölény: ez azért van te fogyaték, mert o is meg en is hasznaljuk az agyunkat.

kercsi vííí 2015.05.30. 07:44:15

Ne viccelődjünk már, mi lesz a következő, az Index veri majd a nyálát, ha a köztévé tudósítója nem tudósít nekik is?

fradista 2015.05.30. 08:29:38

the troll is being trolled with.

lyken 2015.05.30. 09:07:59

Most vagy az MTVA ironizál, amit adómilliárdokon hízlalva nem tehetne meg, vagy valami pártcsinovnyik unokaöccse ment ki Los Angelesbe, aki nem is értette az angol nyelvű pilotokat és inkább kiment az óceánpartra napozni. Vagy mindkettő egyszerre.

♔batyu♔ 2015.05.30. 09:51:49

Mi ebben a gond? Feltettél pár kérdést, amit rendben megválaszoltak. Vagy te mit vártál, 4-6 oldalas elemzést?

Ráadásul feleslegesen tették volna, hiszen kidobtad volna a kukába, téged ugyanis az érdekelt vettek e valami sorozatot.

Ezért nem kell fontoskodni, főleg nem olyannal, akikről jót még nem írtatok.

kis.herceg 2015.05.30. 09:54:06

hagyjuk már a levél stílusát, ők nem válaszolhatnak így, de még ha így is válaszol, az mi a fasz hogy nem vállalja a nevét? az nem kötelező? sixx még ha über paraszt is lett volna, a nevét odaírta, meg azt is hogy tisztelettel, szóval akkora paraszt onnan már nem lehet. név nélkül persze hogy mernek vicceskedni a nyomorultak.

pölény 2015.05.30. 10:17:38

@kellys: brrrpffffrppp kb. ennyit érsz, szeva.

Rákász Béla 2015.05.30. 10:29:20

@beebite: "Hülye kérdésre hülye válasz. Azt kérdezte, hogy van-e. Van." Volt a válasz...:-)
Szerintem ez jóóó! Amilyen az az adjon Isten, olyan a fogadj Isten.
Az MTVA csak lement Varga Attila és az Index.hu színvonalára. És kifejezetten szellemes választ adott a nagyon hülye kérdésekre.

babhun 2015.05.30. 10:46:54

Van annak valami diszkrét bája, ahogy az egyik szerencsétlen szívatni akart egy másik szerencsétlent és mikor a végén őt szívatták meg, még dicsekszik is vele.

dezsizola 2015.05.30. 10:47:05

Az a szomorú, hogy az ilyen senkik (merthogy aláírásra nem pazarolták az idejüket) majd ha eljön az ideje, olyan kedvessé válnak, és úgy nyalnak majd az új főnököknek, hogy öröm/bánat lesz nézni. No és persze ezek a senkik megmaradnak majd hasonló posztokban, mint most. Merthogy az ilyen senkikre (lásd még: arrogáns, nagyképű, stb...) minden rezsimnek szüksége van... Bob munkatárs, ha ez még mond valakinek, valamit...

rozsomák 2015.05.30. 11:17:47

- Te, jött egy levél az index.hu-tól. Ez a Varga Attila az a sixx, ugye ?
- Ja, ja, az a sötétagyú, aki abból él, hogy arról tudósít, hogy ki kit kúrt meg az ÉdenHotelben, és ettől már újságírónak képzeli magát. Sőt, értelmiséginek !! Muhaha...
- De attól még válaszolunk neki, ugye ?
- Persze. Légy szíves, írjál neki egy udvarias, részletes választ, bármilyen hülyéket is kérdez.
- Oké. De biztos vagy benne, hogy érteni fogja ?
- Abban nem vagyok biztos, de adjuk meg neki a lehetőséget, a többi az ő dolga.
- Rendben. Persze, ha részletes választ írok, akkor azzal nem fog törődni, akkor elsüllyeszti az egészet.
- Ez tényleg így lesz, a normális reagálástól frusztrált lesz, hogy nem tud minket rugdosni. Tudod mit ? Írjál neki olyan stílusban, ahogy Ő írt.
- Ja, meglesz. Mindenre válaszolok, de bele is tud kötni, hogy elélvezzen. Nehogy úgy maradjon, frusztráltan, hogy ma nem tud belekötni senkibe. Végül is az a munkája, hogy köcsögözzön, szarozzon másokat, adjuk meg neki a lehetőséget, nehogy munka nélkül maradjon.

És akkor megírták ezt a levelet.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.05.30. 11:33:40

@rozsomák: te egy elég frusztrált ember lehetsz, ha olyan posztokhoz/szerzőkhöz kommentelsz, akiket ennyire lenézel. de hajrá, jól elszórakoztat az ostobaságod.

MEDVE1978 2015.05.30. 11:52:26

Nem lesz népszerű a válasz, de megértem az mtva-t. Pár éve dolgoztam olyan cégnél amit megkóstolt az index. A mi sajtósunk rendesen válaszolt, ennek ellenére egy manipulatív bullshit ala "ezek is lopnak a rohadékok" jött le. Helyreigazítást kértünk, ami később meg is jelent, bírósági eljárás után, persze alul, nehezen észrevehetően, rövid ideig. Az Mtva, bármit is gondolok róla, tudta, hogy így is, úgy is szemétkedő cikk lesz belőle, ezért nem erőltették meg magukat. Ez tulajdonképpen érthető is.

rozsomák 2015.05.30. 12:01:31

@sixx: hehe...:)))
Nézd, ha nem kommentelnék, akkor nem tudnád, hogy ma már lenézlek, hehe:)))
(Valamikor régen egész jó filmkritikákat írtál, de hol van az már... Te nem sajnálod, hogy sikerült magad leküzdened az ÉdenHotelhez ?)

sixx · http://comment.blog.hu 2015.05.30. 12:19:36

@rozsomák: leszarom, hogy lenézel, de látszik, hogy menyire vagy képben - mindig is párhuzamosan írtam a tévéről és filmekről, de ezt neked amúgy is feleslegesen magyarázom. olvass mást, nem kell idejönni.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.05.30. 12:22:58

@MEDVE1978: ez baromság. mi az, hogy így is úgy is szemétkedő cikk lesz belőle? könyörgöm, össze akarom foglalni egy nagy index anyagban, milyen trendek vannak kint, ebből mire figyeltek fel a magyar tévék, és melyik sorozat hol lesz látható. ez egy ténycikk lesz, nem vélemény, és pontosan az lenne az alapja, amit írnak - amit, mint kommenteltem már fent egyszer, változtatás nélkül fogok a cikkben felhasználni, mint tettem azt tavaly, meg azelőtt, meg azelőtt is. nem kell minden levél mögött geciskedést sejteni, könyörgöm.

rozsomák 2015.05.30. 12:23:06

Ha külső szemmel olvashatnád a reagálásaidat, akkor láthatnád, hogy mennyire egy agresszív, frusztrált ember vagy.
Nem vagy képben magaddal.. ez a bajod.

rozsomák 2015.05.30. 12:26:40

@sixx: látod, megint azzal kezded, hogy "ez baromság."
ez a jellemző rád, te köcsög..
(Tudom, te mondhatod, hogy baromság, de én ne mondjam azt, hogy köcsög vagy. Mert Te minősíthetsz, csak mások ne minősítsenek téged.)

"ez egy ténycikk lesz, nem vélemény"
Na kíváncsian várom sixx-től a ténycikket - amiben majd a saját véleményét adja elő tényként.

rozsomák 2015.05.30. 12:33:02

@sixx: "látszik, hogy menyire vagy képben - mindig is párhuzamosan írtam a tévéről és filmekről, mindig is párhuzamosan írtam a tévéről és filmekről,"

Te még olvasni se tudsz, bmeg.
Nem azt írtam ,hogy ma már nem írsz filmekről.
Azt írtam, hogy régen még jó filmkritikákat írtál, ma meg már az egész munkásságod az ÉdenHotel színvonalán van.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2015.05.30. 12:47:59

annyira örülök, hogy ilyen klasszul használják a pénzünket. "van"

datipster · http://closer.hu 2015.05.30. 12:53:31

A levél screenshot egy kamu. Az MTVA sose küldene az index szerverén keresztül levelet.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2015.05.30. 13:17:58

A kisebbik baj, hogy trollkodnak az MTVA-nál, az a nagyobb, hogy úgy gondolják, ezt megtehetik a pozíciójukban, a mi adóforintjainkból.
Tudom, nehéz úgy elsajátítani a tulajdonosi szemléletet, ha számolatlanul röpködnek a milliárdok, de egy MTVA sajtóosztály, egyszerűen nem engedhet meg magának ilyen hangnemet és ilyen munkatársat sem. És itt teljesen irreleváns, hogy ki írt nekik, vagy történetesen mennyire utálják.
Az a minimum, hogy előszedném a válasz íróját.

cardiobascuralis 2015.05.30. 14:01:05

@kellys:
Ahogy látom, te leginkább mocskolódásra használod a tiédet.
Próbáltad már valami értelmesre is?

cardiobascuralis 2015.05.30. 14:11:17

@sixx:
Hát sixx, annyiban azért rozsomáknak igaza van, hogy sokszor minősíthetetlen hangnemben válaszolsz a hozzászólóknak, de ha ők válaszolnak neked így, akkor törlöd vagy kitiltod őket.

Tényleg érdemes lenne egyszer valahogy kívülálló szemmel elolvasni a saját válaszaidat.
Szerintem tudsz te ennél jobbat.

Azt meg én sem értettem soha, hogy mi a fenéért írsz olyasmiről, mint az Éden Hotel meg a Való Világ, mert ezek a televíziózás legalja, még az MTVA Németh Balázs-os hírműsorait is messze alulmúlják.
(Ahogy a nevekkel való gúnyolódást sem értettem soha - ez óvodai szint, felnőtt, értelmes ember azért már túl van azon, hogy gúnyneveket adjon azoknak, akikről ír.)

MEDVE1978 2015.05.30. 14:12:36

@sixx: értem. Sajnos akkor áldozatul estél egy tendenciának

kellys 2015.05.30. 16:32:33

@cardiobascuralis: retardalt.
nem varok semmit attol, aki szerint egy ujsagiro valogat a musor minosege alapjan, hogy en errol nem irok baszdmeg mert ez a legalja :D te se alltal sorba ketszer amikor az eszet osztottak, de legalabb geci magabiztos vagy :)

cardiobascuralis 2015.05.30. 16:38:31

@kellys:
Na, erről beszéltem - hogy az eszedet (ami azért közel sem olyan sok, mint gondolod) pusztán trágárkodásra tudod használni értelmes dolgok helyett.
Gratulálok.

Kár, hogy téged meg elfelejtettek értesíteni, mikor osztják, úgyhogy lemaradtál. Egyébként nem eszet, hanem észt.
Ilyen huncut ez a magyar nyelv.

kellys 2015.05.30. 17:25:45

annyira van azert sok, hogy tudjam az eszet es az eszt is helyes, ilyen huncut ez a magyar nyelv. jo olvasgatast a temaban, mielott nagy elannal huncutkodsz :)

azt meg hogy mire hasznalom:
1. semmi kozod hozza.
2. te kurvara nem tudod megallapitani, hogy mire hasznalom.

azt viszont en igen, hogy nem tudsz eljutni az alabbi szavak jelenteseig:
kozszolgalati, szakmai merce, adoforint, kerdezo szemelye nem relevans, kommentelo helyesirasa nem relevans. csak tagelve. tudnam kibontva is, de valljuk meg, nem ersz annyit :)

kellys 2015.05.30. 17:32:07

@cardiobascuralis: hadd segitsek, mert gyanitom, hogy eltevedsz az erdoben :D
en.wiktionary.org/wiki/%C3%A9sz
de annyira bajos, hogy az ilyen kvalitasu helyesirok/"magyarosok" mondjak meg az en helyesirasomra es fogalmazasi kepessegeimre mennyire jo. kb annyira van jogalapod hozza, mint beleugatni a tragarkodasomba :)
de azert orulok, hogy tagithattam latokorod szuk horizontjat, meg ha csak egy paranyi szelettel is :(

cardiobascuralis 2015.05.31. 17:26:25

@kellys:
Tudod, a Wikire minden hülye beírhat bármit.
Te is.
Épp ezért nem mérvadó.

De a mákszem agyaddal ezt nem bírod felfogni nyilván.
A helyesírásod pedig bizony, elég szar.

kellys 2015.05.31. 20:59:28

@cardiobascuralis: :D hat hogyne. magyarazd a balfaszsagod, aztakurva de szanalmas. nem mervado, mert baromsagot hadovalsz, tudod te is hogy beszoptad de kotod az ebet a karohoz :D
gondolom a sulinet adatbazisat is meghekkeltek nem? :D hany linket dobjak meg neked te kutya? :D
tudasbazis.sulinet.hu/hu/magyar-nyelv-es-irodalom/magyar-nyelv/nyelvtan-3-osztaly/t-rag-helyesirasa/t-rag-helyesirasa-feladatok

mennyire szar erzes egy tizes skalan hogy egeted magad es altalanos iskola HARMADIK :DDDD osztallyal se vagy tisztaban? es te akarod megitelni az en helyesirasom, fogalmazasi kepessegem muhaaahhaaa :D en legalabb 30 ponttal felette voltam a MAGYAR FELVETELINEK :) de koszonom szepen, hogy elmagyarazod nekem az eszet szo helytelenseget, mikozben halvany lila fongod nincs milyen szabalyok menten HELYES MINDKETTO TE NYOMOREK :D mondjuk abban igazad van, hogy nem tokeletes a helyesirasom, sot, nem is kivalo, csak jo. olyan negyes. de az atlagnal nagysagrenddel jobb. nem beszelve arrol a halvany dologrol, amit csokott agyad nem bir felfogni, NEM RELEVANS a fenti temaban. de hat istenkem, valakinek ostobanak is kell lennie :) a caps lock a bold lenne, mert buzi lusta vagyok html kodolni a te szep, de buta fejedert, mielott kajabalast hinnel te faszlama :D

amugy a wikirre minden hulye irhat barmit, de azert minden fals beirast javit a rendszer/adminok, modok, felhasznalok tomege. ez a szep benne, hogy bar az olyan hulyelamak is felmehetnek ra hogy atjavitsak kepzelgeseikre, mint te, de rovid idon belul javitja egy nem oly ostoba ember. de azert hitegesd magad hogy nem vagy kurva retard. :P

kellys 2015.05.31. 21:09:48

@cardiobascuralis: amugy arra gondoltal mar balfasz, hogy az eszet szot miert nem huzza ala pirossal a helyesirasellenorzo? azt is hekkeltek a wikisek nem? :D vagy van egy titkos jelentese nem? :D aruld el nekem, mit jelent meg a HIBAS eszt mellett?
asd tovabb a godrod, asd, vagy mashogy fogalmazva, szopj geci, szopj :D juj de tragar vagyok, hasznalhatnam masra is az eszem. vagy eszt vagy eszet vagy mit. osszekavart egy masodikos szintjen levo mediaetikai zseni :)

Terézágyú 2015.06.01. 12:48:58

a kurva anyátokat, köztévések.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2015.06.01. 20:47:53

@sixx: kivételesen most nem úgy értettem, hogy te vagy a hülye:) tényleg.

devilstrueface 2015.06.02. 07:46:13

nagy kezdőbetűvel kellett volna írni, hogy Sajtóiroda és Köztelevízió és minden rendben lett volna :)
süti beállítások módosítása