Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Valami kurvára nem stimmel a Puzsér vs. Hajdú-per ítéletével

2015. április 04. 15:44 sixx 143 komment

4323840_9cc123c75e3efc3a0f2907b0cc4626b7_wm.jpg

Egy év próbaidő próbára bocsátás. Tessék ezt ízlelgetni egy kicsit, nem szarkupac, lehet. Egy év próbaidőt  próbára bocsátást kapott Puzsér Róbert, mert azt mondta Hajdú Péterre, hogy egy szarkupac. Azt is mondta rá, hogy klinikai pszichopata és takonygerincű antihős, de ezekkel a bíróság szerint nincs baj. Meg még sok más mindent is, a cicaharc legendás, 2013-as szakaszát itt foglaltam össze, ha valakinek lenne kedve ilyeneket olvasni. Hajdú beperelte, sőt, annyira belejött ebbe a perelés dologba, hogy ha jól értem, legalább hét ügyük van a bíróságok előtt, szóval van még ebben a történetben kakaó, csak győzzük ledönteni a torkunkon.

Az viszont elég elgondolkodtató, hogy Uj Péter legendás szarozása után egy újabb fekáliás hasonlat verte ki a biztosítékot a magyar bíróságnál, amiből isten ments, hogy ebből bármilyen következtetést levonjak, de azt meg kell jegyeznem, hogy ez a túlérzékenység a szarral szemben elég furcsa. Mi lett volna, ha Puzsér lekakizza Hajdút? Kakizni lehet? Vagy a fos? A fos belefért volna? Esetleg az ürülék? Miért pont a szarra ugranak a bírák? Az sem világos, hogy az egy év próbaidőt miért kapta Puzsér, ez most akkor rágalom volt vagy becsületsértés?

Elég szar egy országban élünk, ha valakire nem lehet azt mondani, hogy fos. Vagy hogy kaki. Ezt persze nem kell szeretni, meg elviselni sem, én például rühellem, ha a posztjaim alatt szaroz, fosoz, ürülékez vagy kakiz le a kommentelő, és mivel ott, ahol én vagyok otthon, ezt nem vagyok köteles eltűrni, nem is szoktam. Ha mindezt nagy nyilvánosság előtt (milyen fura már, elég lenne csak azt írni, "a Facebookon") teszi, hát maximum idegeskedni tudok, mert az nem az én játszóterem. Ezt velem is megcsinálta Puzsér, nem is egyszer, joga van hozzá, ott, ahol ő a gazda, mindenképpen, és ahhoz is, hogy ez ott maradjon, ahová írta, addig, ameddig be nem perelem.

Nem fogom beperelni, nyugi.

Ha beperelem, akkor ugyanis a saját számba szarnék egy alaposat. És ha azt gondolja rólam, hogy szar vagyok? Szíve joga. Ő dolga. Gondolja. Mondja. Írja. Ettől nem fogok rosszabbul aludni. Hajdu Péter arcán a bőr ezek szerint vékonyabb, ő ezt nem bírja elviselni, és perel. Ehhez meg neki van joga ugye. A bíróságnak viszont figyelembe kellene venni azt, hogy a szarkupac hajszálpontosan olyan vélemény Hajduról, mint a takonygerincű, semmivel nem dehonesztálóbb, durvább vagy sértőbb. És ezért egy év próbaidőt próbára bocsátást adni nagyon veszélyes precedens.

Remélem, Puzsér tényleg fellebbez, és ha így sem ér el sikert, felhívja a TASZ-t, és mennek Strasbourgba, pont úgy, mint Uj Péter, mert nagyon nem szeretnék egy olyan országban élni, ahol egy közszereplőt nem lehet szarkupacnak nevezni. Csak foskazánnak. Annak lehet? 

Címkék: szarkupac

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

philoxenia 2015.04.04. 16:01:24

A stílus maga az ember....

alsophila grahami 2015.04.04. 16:18:20

nagyon egyet értek a sixx által leírtakkal, mindegy, kinek mi a véleménye HP-ről, vagy másról - osztom amúgy azt is, de ha nem így lenne, akkor is -, szíve joga annak hangot adni, közszereplő meg tűrje, vagy tegyen róla, hogy kedvezőbb legyen a megítélése - avagy ne álljon ki az utcasarokra ha ilyen érzékeny -, elvégre vastagon tett érte HP, hogy ilyenformán vélekedjenek róla, és annak hangot is adjanak... de itt nem a véleményről, vagy annak hangoztatásáról van szó, ha jól értem, hanem a megfogalmazásról, pontosabban a bíró privát érzékenységéről, hovatovább ízléséről, és az már tényleg probléma, amikor valaki a személyes preferenciáit erőltetné másokra, szóval igen, irány Strasbourg, ez a minimum itt.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.04. 16:21:46

"én például rühellem, ha a posztjaim alatt szaroz, fosoz, ürülékez vagy kakiz le a kommentelő, és mivel ott, ahol én vagyok otthon, ezt nem vagyok köteles eltűrni, nem is szoktam."
Ami egy mezei bloggertől elfogadható, ellenben egy hivatásos firkásztól...

Na mindegy, ami számomra izgalmasabb ebben az egészben és egy darabig fogalmazgattam egy hosszabb posztot, de végül letettem róla... szóval az az, hogy egy ilyenért egy év felfüggesztett? Úgy elképzeltem, a sitten egy párbeszédet:
- Téged miért csuktak le?
- Fegyveres rablásért két évre.
- És téged?
- Ötszörös gyilkosságért kaptam ötöt.
- Hát téged?
- Ostoba parasztnak neveztem egy firkászt, ezért kaptam tíz évet.
- Óh, nagyurunk, csicskáid leszünk, amíg csak élünk!

És elnézve a híreket... lassan ott tartunk, hogy a gyilkos kap egy év felfüggesztettet, aki meg egy megfelelő ügyvédi háttérrel vagy bírósági hátszéllel rendelkező alakot lehülyéz, azt pár évre tényleg lesittelik. Szánalmas...

alsophila grahami 2015.04.04. 16:34:07

btw azt nem értem még, hogy lényegileg mi a különbség a "szarkupac" és a "szarházi" között - utóbbival HP illette Puzsért a riposztjában ugyanazon a felületen -, ebben a kontextusban mindkettő azonos tartalmú jelzőként szolgál, a véleménynyilvánítás eszközeként, és ha Puzsért marasztalták, akkor talán HP-t is kellett volna - feltéve, hogy Puzsér is jogorvoslatért fordult ugyanazon bírósághoz... gondolom, nem tette, és itt a gond, mert ha viszontkeresetet indít HP ellen ugyanott, ugyanakkor, és pergazdaságossági okokra hivatkozva kéri az ügyek egyesítését, azzal megoldódott volna az egész nevetséges hercehurca, mert a bírónak úgy nem maradt volna más opciója, mint vagy felmenteni, vagy elítélni mindkettőt, és akkor aztán arra verhette volna a Hajdú. xDD

alsophila grahami 2015.04.04. 16:42:57

@pythonozok: kérdés, hogy mitől számít valaki hivatásos firkásznak? ha végzettsége szerint firkász; vagy ha nincs végzettsége, de firkászként dolgozik; avagy elegendő, ha annak tartja/gondolja magát? a szakmai gyakorlat súlyosbító körülménynek számít vajon?

ethan blow 2015.04.04. 16:44:33

Szerintem ezzel minden rendben, HP valóban takonygerincű és pszichopata, erről vannak orvosi leletek, röntgenképek, a szarkupac meg nem fedi a valóságot, mert valójában egy gecibatyu.

Puzsérnak ezt pontosan tudnia kellett, amikor ilyen durván és rosszindulatúan elferdítette a valóságot.

Gyűrött Papír 2015.04.04. 16:46:30

Jó szakállas:

- Mit tenne ha azt mondanám magára, hogy szarkupac?
- Beperelném.
- És ha csak gondolnám?
- Az ellen nem tehetek semmit.
- Jó. Akkor csak gondolom.

Jó Estét 2015.04.04. 16:53:15

@pythonozok: probaido, nem felfuggesztett, azert eleg nagy a kulonbseg :) de amugy enis egyetertek, nonszensz, akkor tenyleg irja le a kedves birosag h kit minek szabad nevezni... A gecigranat pl az valyh mejk oldal?

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.04. 16:54:27

@ethan blow: arra roppant kíváncsi lennék, honnan/kitől származik a "takonygerincű" jelző...
Pontosabban arra, hogy csak a kereket találtam fel anno újra vagy tényleg én voltam sok éve a nyelvújító? :DDD
Egyszer egy nácipalánta kiakasztott azzal, hogy lelkesen cigányozott, zsidózott, komcsizott mindenkit aki nem az ő rasszista véleményét fújta, és kikérte magának, hogy ő náci lenne. Erre keresni kezdtem a megfelelő jelzőt, mert a gerinctelent már nem tartottam elég hatásosnak és valahogy eszembe jutott egy réges-régi biológia óra, amin elhangzott a "gerinchúros" szó, ettől meg lelki szemeim előtt megjelent egy kis náci, amely a gerince helyén valami nyúlós, nyákos izét hord. Innen már egyenes út vezetett oda, hogy megkérdezzem, miért van takonyból a gerince neki és sok-sok elv-, illetve fajtársának. :D
Google-n keresgélve 2007-es a legrégebbi találat, de az már csak találat, magán az oldalon nincs nyoma a szónak, szóval ez nem segített. :)

Szalacsi_Dezső 2015.04.04. 16:54:37

A Kevin 2-ből megvan, amit Buzz mond?
-Hagyjuk a ssz... érzelgősséget! :-)))))

kismalacka 2015.04.04. 16:55:06

És akkor mi lesz ha az egy év alatt le szarkupacozza HP-t? Megy böribe?

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.04. 16:55:55

@sui.generis: végzettség? Kit érdekel? (indexnél van egyáltalán olyan, aki újságírónak tanult? ;) ) Aki ebből él, nálam az számít...

kismalacka 2015.04.04. 16:56:38

@kismalacka: És az pl. minek minősülne, ha azt mondaná Puszi: Kedves HP, bár szívesen mondanám hogy szarkupac vagy, de most egy évig nem tehetem, tehát nem mondom azt hogy szarkupac vagy :)

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.04. 17:10:22

Egyébként aki ismeri a két címszereplőt: van különbség kettejük közt? (vagy már a kérdés is becsületsértő? :D)
A magyar HP-t nem ismerem egyáltalán, Puzsér meg... nálam az a kategória, hogy ha a tévében, rádióban felbukkan, máris nyúlok a távirányítóért.

fay rodisz 2015.04.04. 17:14:42

"Ezt persze nem kell szeretni, meg elviselni sem, én például rühellem, ha a posztjaim alatt szaroz, fosoz, ürülékez vagy kakiz le a kommentelő, "

Ne is tűrd el. Ezt csak neked szabad másokkal.

2015.04.04. 17:18:32

Szerintem maradjunk simán a "geci"-nél, az kormányzati szinten is menő. (nb. Simicska kámingáutja még kanyarba nem volt, mikor Dajcsfűr úr "irtózatos geci"-hez hasonlította Gyurcsányt.) Szóval ilyen precedensek mellett a geci simán szalonképes.

UdjanMineck 2015.04.04. 17:19:54

Na, ez egy korrekt írás volt sixx-től. Az első, amit olvastam tőle. Hajrá!

Thomas Dantes 2015.04.04. 17:21:28

Az ítélet úgy hülyeség ahogy van. De a zsírfejű Puzsért valaki tarkón önthetné azzal, amit annyira szeret emlegetni. Hupsz. Mondhatok ilyet? Vagy beperel a Puzsér? Vagy a Hajdú? Őt is nagyon önthetik.
Amúgy meg, én Puzsér helyébe így védekeznék: tisztelt bíróság. csak azért szaroztam le a Hajdút, mert az én számból csak az tud kijönni.

Na de hogy a per. Szép dolog a szólás szabadság, és legyen jogunk bárkire bármit mondani, vagy legyen egy határ, hogy mit nem lehet. Nem tudom melyik volna a helyes, de az biztos:
vagy mindenki szarozhat, vagy senki.

Thomas Dantes 2015.04.04. 17:22:52

Ja, meg jut eszembe, és a kedvenc szánkázó milliomosunk mit is mondott kedvenc vezetőnkre? Hogy geci? Az vajon mit érne, ha felfügesztett a szarért. Vajon van mérték egység melyik mennyit ér?

Ne küldj levelet 2015.04.04. 17:26:10

:)))
Szóval te SIXX, kívánod a szólás szabadságot, egészen addig, míg nem rólad szólnak.

Amikor kitiltasz innen valakit, csak azért, mert nem tetszett a véleménye (és bőven volt ilyen), akkor nagyon szar duma, hogy ez a te homokozód, csináljon egyet ő is magának. Te nagyon jól tudod, nem vagytok egy súlycsoportban, neked ez a munkád hogy blogolsz, a kitiltottnak meg nem. Így az ő véleménye a tiltás, törlés után senkihez nem jut el. Mert nincs ideje blogot üzemeltetni, mert nem tud jól fogalmazni, stb. Ettől még a véleménye lehet igaz, de sose tudjuk meg, mert a radír a te kezedben van.

444.hu/2015/04/03/a-vilag-legszigorubb-rogtonitelo-birosagai-a-facebook-a-google-es-a-twitter/

quint0 2015.04.04. 17:30:10

Én is simán bepereltem volna Puzsért, ha rám mondja, hogy szarkupac vagyok. Tanulja csak meg, hogy nem lehet ilyen lekicsinylő jelzővel illetni egy szarhegyet! :)

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.04. 17:43:30

@fay rodisz: @Ne küldj levelet: ha lenne itt olyan, kapnátok tőlem egy-egy lájkot. ;)

szőketisza 2015.04.04. 17:44:18

HP (és riportalanyai) jelleméről sokat elárul pl. a Frizbi legutóbbi adása!

Measurer 2015.04.04. 17:45:16

Több dolog sem stimmel. 1. Mitől lett volna megrágalmazva Hajdú? Mi a becsületsértő Puzsér kijelentéseiben? Itt inkább a Btk. 222. § (1) zaklatás sérelme állhat fent 2. Közszereplőként Hajdú még haszonélvezője is Puzsér utálatának, hiszen Puzsér ezzel ingyen reklámot szolgáltat (mindkettőjüknek). Közszereplőként, bulvármédia szereplőként mindenesetre a civil állampolgároknál többet kell bírnia mind Hajdúnak, mind Puzsérnak 3. Meg kellene azt is vizsgálni, mi motiválja Puzsért. Puzsér diszkriminativ kijelentése, amely a közéletből kizárná Hajdút, ha ezt valóban meg is indokolta valamivel, alaposan megvizsgálandó, nem gyűlöletbeszédről volt-e itt szó.
velvet.hu/gumicukor/2015/03/12/gigaszok_csatajat_hozza_a_puzser_vs._hajdu-per/

polly graph 2015.04.04. 17:46:12

Mi volt az indoklás? Épp azt a két dolgot tartotta elfogadhatónak a bíró, ami szakértői véleményekkel bizonyítható. Puzsér ezek szerint kétséget kizáróan, szakértők bevonásával bizonyította, hogy HP klinikai pszichopata és a gerincét takony alkotja. Mert az ítélet számomra ezt sugallja. HP meg gondolom örül az ítéletnek, miszerint ő egy tg. kp. - csak rövidítek, nem akarok pereskedni. HP azért is megszívta, mert mostanra mindenki elfelejtette volna ezen eposzi jelzőket, ha a pereskedés nem tartaná napirenden őket. Remélem Puzsér fellebbez.

Igazmondó47 2015.04.04. 17:56:11

Puzsér, legközelebb használd a magömlés termékét a Hajdúra, mert az nem olyan szitokszó! És végül is valami igazság csak van benne.

guy2 2015.04.04. 18:02:39

Puzsér egy újságíró. Egy újságíró ne írjon csúnyán. Szerintem el kellett volna tiltani a szakmájától 4-5 évre, és kötelezni kellett volna arra, hogy időközben járjon etikett órákra.

halor 2015.04.04. 18:05:33

mindenki szarkupac aki nem én

Beer Monster 2015.04.04. 18:17:28

Attól, hogy a nemzetközi bíróság megsemmisíti, még a bírók 99%-a ugyanolyan igénytelen, felületes ítéleteket fog hozni továbbra is, mint eddig tette. A gyakran jelenlévő rosszhiszeműségről még nem is szólva.

Zsalugater 2015.04.04. 18:25:45

Ez szép volt, sixx. Tudom, hogy nem kedvelitek egymást Puzsérral, ennek ellenére túl tudtál látni a személyes ellentéten, és kiálltál amellett, hogy ez a bírósági ítélet úgy sz@r ahogy van. Grat

Mr. Neutron 2015.04.04. 18:31:34

Je suis egy szarkupac!

Mr. Neutron 2015.04.04. 18:36:15

És kövessen, akinek egy csöppnyi civil kurázsi dobog a nadrágjában!

Mr. Neutron 2015.04.04. 18:39:07

Vagy John F. Kennedy után szabadon:

"Ich bin ein Puzsér!"

pizzaboy 2015.04.04. 18:52:10

Ez a pereskedés nagyon jó ingyenreklám két semmirekellőnek. (Na jó, Hajdú legalább csinált már valamit az életben.)

ui. a Trónok Harca SZAR!

tavolirokon2 2015.04.04. 19:00:05

Ezert aztan erdemes adot fizetni: 2 TV bemondo megint hires lett meg 15 percre. Koszonjuk, birosag!

jotekony koc 2015.04.04. 19:01:06

Az csak egy véletlen mellékszál, hogy a tokaji bor meg a Hajdú Péter is Orbán kegyeltje ?

Butuska 2015.04.04. 19:01:49

Ki nem állhatom Puzsért, a stílusa se jön be. De. Hajdú se egy ártatlan lélek a nagy magyar valóságban, sőt, igazi közszereplő, mert nincs olyan hét, hogy valahol ne bukkanna fel a neve. Innentől nekem egyértelmű, lehet őt is nem szeretni - én se teszem. Ezt nem írhatom le? Jaaa... a szarkupac jelző fájdalmas? Lehet. Pont leszarom. Ezt se írhatom le? Pedig pont ma mondták ezt róla a kocsmában, és ezt többen hallották, mint ahányan Puzsért olvassák és szeretik :)

Sikerült mindenkit megsértenem? Beperelnek? Rajta.

jotekony koc 2015.04.04. 19:07:07

@Measurer: Ugyanmár, mindketten a bulvárban lapátolnak.
Ha nem szaroznának és pereskednének, akkor az aznapi reggelijüket írnák meg.

battayy 2015.04.04. 19:23:52

Gyerekek, most tényleg arra megy el az adófizetők pénze, hogy a bíróság ilyen komoly és fajsúlyos ügyekben hoz ítéletet??? Ki nem szarja le, hogy a Puzsér vagy a Hajdú mit mondott, és kinek van igaza? Meg, hogy melyik kifejezés helyénvaló és melyik nem... Édes Istenkém! Ez most komoly? Menjenek el mindannyian a nagy büdös francba! Az igazi bűnözők meg szabadlábon rohangálnak. Közben megy a rinyálás a híradóban, hogy milyen leterhelt a magyar bíróság... Igazi tükörképe ez a a magyar társadalomnak, gratulálok a résztvevőknek é azoknak is, akik ehhez asszisztálnak.

Measurer 2015.04.04. 19:32:47

@pythonozok:
úgy tűnik a takonygerinc a 2006-os választások után, az őszi tüntetések során került be a közéleti szóhasználatba.
Pl. nlcafe, nibiru.hu/blogok/ip2006/ip200609.htm

Goyo 2015.04.04. 19:36:48

Jogásztól kérdezném, hogy az '1 év próbaidő' az mit is jelent? Nekem itt valami hiányzik, mégpedig a büntetés nagysága, ami 1 évre fel van függesztve szerintem.

2015.04.04. 19:37:02

Gecizni kell, amiatt még a miniszterelnök sem perel. :-)

@pythonozok: "lassan ott tartunk, hogy a gyilkos kap egy év felfüggesztettet"
Első Orbán kormány megvan?
Tudod, amikor a rendőrgyilkos énekes 1.5 év felfüggesztettet kapott, Orbánné luxuterepjárójának elrablóját meg 9 évre bevarrták.

Goyo 2015.04.04. 19:37:32

@battayy: Nem erre megy el az adófizetők pénze. A vesztes fél fizeti a perköltséget.

hogyéáadja 2015.04.04. 19:53:54

Nem próbaidőt kapott, hanem próbára bocsátották. ez nem büntetés, nem jár priusszal. A büntetés elhalasztása tkp.

jogalany 2015.04.04. 19:54:20

A Bíróságok nem leterheltek, hanem terheltek a Bírók. A perek azért hosszúak, mert időre fizetik az ügyvédeket és a birónők (az összes biró 82%-a) 1/3 -nak a férje ügyvéd, vagyis a biróságokon nincs korrupció, csak összejátszás van, államvédelem van, az államal szemben és az Ő hivatalaival szemben, vállalataival szemben kis esélyed van, a birók oda húznak, látványosan.
A cikkíró is egy kupac, mert a saját lehetőségeivel bizony torol, akár jogos kritikát is, mert megteheti, tehát Ő egy kupac.
És a H.P. igenis egy kupac, szar műsorral, kenőpénzen vett műsorgyártási joggal, és még hallom régi, öreg, és szintén kupac barátját (Fridi-t)is behozza .

hogyéáadja 2015.04.04. 19:55:47

@jogalany: iszonyatos hülyeségeket írsz.

Killary Fucking Clingon 2015.04.04. 19:55:58

Szeretném felszólítani a kedves közönséget és persze Sixx urat is hogy szarozzuk Hajdú urat kollektíve, mert ez nem járja. A Magyar Köztársaság bíróságai rendszeresen hoznak ostoba, törvényekkel szemben álló döntéseket, mert majd a másodfok megoldja, vagy nem oldja. 5 ezer embert csak nem perel be Mr Frizbi. Puzsér, Sixx, írjátok meg hogy szarkupacnak nevezem Hajdu Pétert, mert rokkant helyekre parkolt. Az ilyen ember szarkupac. Ez a véleményem és ennek hangot is adok. Miért? Mert a szólás szabadsága és a vélemény nyilvánítás szabadsága lehetővé teszi a számomra hogy közszereplőkről, politikusokról, véleményt formáljak.. Pereljen be, elmegyek Luxemburgig ha kell és fizessen az állam kártérítést az ostoba bíráskodási gyakorlatért. A műsorai szarok és mint ember sem állta meg a helyét a fent említett, de sorozatos, jól dokumentált rokkant parkoló használat miatt.

velvet.hu/celeb/2010/04/07/hajdu_duplazott_amikor_mozgaskorlatozottaknak_fenntartott_helyre_parkolt/

velvet.hu/celeb/2009/12/30/hajdu/

www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/hajdu-peter-ismet-lebukott-2041881

Ezért a világon mindenhol szarkupacnak nevezik.
Parkoljon távolabb, ha csak 1-2 percre kellett beugrania, garancia levelet érvényesíteni, akkor legyen mondjuk 4 perc sétával együtt egy NEM ROKKANT parkoló helyről. A mozgás jót fog tenni neki, de mondjuk egy 2 milliós bírság és mondjuk 500 óra közmunka valamelyik mozgássérülteket támogató rehabilitáló intézményben, továbbá 100 óra kerekesszékben közlekedve. Vállalom a véleményem, állok bíróság elé is ha szükséges.

Killary Fucking Clingon 2015.04.04. 19:59:17

@jogalany: orbitális baromság amit írsz, ha meg szakmabeli vagy akkor szégyen is.
tudok neked mutatni 14 éves pert egy garázson. Sixx-nek igaza van amikor kimondja, szar országban élünk. Miattunk szar.

lazaraki 2015.04.04. 19:59:28

Tévedés azt hinni, hogy a posztolók a posztjaik alatt otthon lennének, és még nagyobb tévedés azt képzelni, hogy ebből következőleg azt csinálnak, amit akarnak. Először is az ember otthon is ember, és másokat is embernek néz és aszerint viselkedik velük. Valamint egyébként is a blog nem otthon. Otthon az a naplód, a blog inkább az utca, ahol buli van, és bárki bemehet, és mindenkinek azonos jogai vannak. És bár a helyi rendőr a haverod, de semmit sem tud az a demokráciáról, aki ebből azt szűri le, hogy emiatt neki bármilyen többletjogai keletkeznének. Úgyhogy ha ki is vágsz innét valakit, csak azért teheted, mert a blogszféra társadalmi élete elmaradottabb a társadaloménál, másrészt mert itt te vagy a helyi Simicska, és pont úgy viselkedsz, mint az igazi.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.04. 20:01:28

@Ylim: az énekes nem rémlik... részletesebben? Így, hogy mondod, arra emlékszem, hogy orbán elvtárs nejének az autóját valaki lenyúlta és irreálisan magas büntetést kapott érte.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.04. 20:02:28

@lazaraki:
"te vagy a helyi Simicska, és pont úgy viselkedsz, mint az igazi. "
Ez melyikükre nézve sértés? :)

Killary Fucking Clingon 2015.04.04. 20:08:52

@Beer Monster: Hát mert talán nem megélhetési bírókat kellene alkalmazni, egyetemről kijön, titkárnak beáll, lehúz 4 évet , kinevezik valahova sógor koma rokonság ismerős jó-barát alapon, és bíró lesz. Szakmai tapasztalat se ügyészként se védőként nincs, gazdasági ügyekben itélkeznek olyanok akiknek fogalmuk sincs egy cég, vállalat, kicsi vagy nagy, ügymenetéről. Mire a jogszolgáltatás véget ér csődbe megy a cég mert a bíróság vitte csődbe az elhúzódó perekkel pl 12 szakvélemény meghallgatásával, az igazságügyi szakértőn kívül..Na és persze ott is vannak gondok bőven..Szakértők..aha

BKV reszelő 2015.04.04. 20:13:55

Hajdú péter szerintem is szarkupac. És akkor mi van? Nem szagolom, ahogy a kitartott nője melleitől sem, amelyekbe két fél pöttyös labdát varratott, hogy ne sebesedjen ki a sarki kata térde.

LúzerMan 2015.04.04. 20:14:06

@pythonozok:
A takonygerincű szókapcsolatot én egy albérlő társamtól hallottam először, 1994-ben.
Ha nagyon érdekel, megkérdezem tőle, hogy neki milyen emlékei vannak erről.

BKV reszelő 2015.04.04. 20:14:53

"...sem, amelyekbe..."

helyett

...sem esek hasra, amelyekbe...

(máris helyreigazítást kellett közölnöm! :D)

mooftas echoed 2015.04.04. 20:16:27

Ééés akkor meg is érkeztünk a lényeghez.
www.youtube.com/watch?v=VPUrT351MYE

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.04. 20:21:31

@LúzerMan: köszi, nekem ennyi bőven elég. A fent vázolt eset jóval frissebb.
E szerint csak feltaláltam a kereket. :))

surja 2015.04.04. 20:57:40

Amíg csepelen azt mondja egy rendőr,hogy a biciklitolvaj joggal hihette azt,hogy egy kerékpár gazdátlan,miután fél napig le volt lakatolva egy áruház előtt..ergo nem követett el lopást,addig hiába várunk a bíróságtól igazságot.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2015.04.04. 21:29:16

PUZSÉR

Puzsér a kőkemény,
nem az a gügye Bond.
Chuck Norris-féle lény,
agyba és főbe mond.

Emléke kisovis
megrágott kefe jel,
s ha néha megóv is,
Többnyire lefejel.

Tűzokád orrlika,
száll ő, mint bele bekk.
Csoda, ha félik a
cölibek, celebek?!

Celeben úgy zúz át,
hogy közben védi a-
-z ocsútól a búzát.
Reszkessél média!

„Végre valaki megmondja ennek a nagyfejű Puzsérnek, vagy Puzsérnak, hogy ő egy, ő egy, ő egy olyan izé... na... Mit csináljak, nem vagyok a szavak embere... Érdekes, hogy akkor hogyan lett belőlem tévés hogyishívják? Ja igen, a kapcsolataim! Mindegy, abcúg Puzsér!” /Hajdú Péter, médiaceleb/

„A Hajdú maradjon a harangöntésnél! Bár ahhoz sem ért, de azt legalább még felolvashatja neki valaki. A vers témáját tekintve természetesen hiánypótló a mű és ezúttal Frady Endre kőbután silány stílusa se tud rontani rajtam, hiszen természetes bájam átfénylik az ő sötétjén és bearanyozza még ezt a gagyiját is. Hja, a világnak szüksége van rám és még anyám szerint is kinőttem a gyerekkori celofánszaggató, lekvárköpő önmagamat. Ezennel fintorogva ugyan, de kezet nyújtok Frady Endrének, majd elkérem anyámtól az utolsó darab féltve őrzött békebeli jugoszláv csodaszappanát.” /Puzsér Róbert, kritikus és címszereplő/

„Who is Mr. Puzser?! Doesn't matter! Vodka-Martini, shaken not stirred, please!” /Bond, James Bond/

„Én-féle lény?! Miért, ő is két féltekére tudja rúgni a Földet az Egyenlítő mentén és marslakókat beletöltve képes McAlien menüt csinálni nagyobb krumplival és kólával?! Ha igen, akkor hűha!” /Chuck Norris/

„Robikának az oviban tényleg a rágott kefe volt a jele és amikor ezt szívecskére akartuk cserélni, úgy leordította a hajamat, hogy azóta is csontgolyófejűnek hívnak a kollégáim. Ha tőle magától eltekintünk, akkor akár aranyos gyereknek is nevezhetnénk.” /Skalp Lajosné Séró Lujza, nyugdíjas óvónéni/

„A versből nyilvánvaló, hogy ez az ország nemcsak gazdaságilag, de irodalmilag is lenullázódott. Egy megoldás van, beolvadás az Osztrák-Magyar Monarchiába. A Habsburger King szellemében felélesztett birodalom az utódállamok megszűnése és az onnan összeharácsolt futballisták egy csapatba terelése nyomán esélyt kap arra, hogy harminc év múltán talán végre újra kijuthasson egy labdarúgó világbajnokságra. Minden nagyon szép lesz, minden nagyon jó lesz, mindennel meg leszünk elégedve! A Monarchia jobban teljesít! Ellenvélemény?” /Habsburg György, trónörökös/

„Nincs! Hia, hia, Monarchia!” /a magyar lakosság 77,7%-a/

„Jaj, ne már!” /Kossuth Lajos/

„Lajosom, ezt benézted! Mégiscsak én vagyok a haza bölcse!” /Deák Feró/

„Ha már itt az őszinteség pillanata: Moszkva, bocsánatot kérek tőled! Te százszor különb vagy nálam!” /Széll Kálmán/

„Ajaj! Nem gondoltam volna, hogy ennyi debil szellemet szabadítok ki a palackból...” /Frady Endre/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2013/06/puzser.html

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.04.04. 21:31:21

Igaza van a bíróságnak.
A Hajdúról lévén szó a kupac tényleg erős volt.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.04. 21:51:38

@Ylim: köszi, erre már nem emlékeztem. Ez tényleg felháborító volt.

dr. mesterséges színezék 2015.04.04. 21:52:07

Már pedig szerintem életrajzi eseményekkel igazolható, hogy Puzsér jobban tudja, milyen egy humán szarkupac, mint a bíróság... bár az utóbbi kategóriában is akadnak alanyi profik.

Diamond Hostess 2015.04.04. 22:04:43

- Szabad azt mondani Hajdúra, hogy szarkupac?
- Nem szabad.
- De gondolni lehet?
- Igen, azt gondol, amit akar.
- Jó, akkor csak gondolom, hogy Hajdú egy szarkupac.

Deepforest 2015.04.04. 22:19:08

Ejnye már, miket irkálsz ide te takonygerincű galandféregnevelő szarfaszú foskazán!

vitaygeorgina 2015.04.04. 22:24:04

@BKV reszelő: Én biztosan nagyon ártatlan lélek vagyok, de nem tudom elképzelni, hogy ha valakinek műmelle van, akkor miért nem sebesedik ki a térde. Ha van egy kis időd, magyarázd már el nekem, légyszi.

Mark Bolt 2015.04.04. 22:52:28

Tehát ha ismét megsérti Hajdút, ülnie kell 1 évet a börtönben? Ez lenne az 1. fok ítélete? Ez tréfa.

2015.04.04. 22:56:10

@dr. mesterseges szinezek: nézd, szerintem tévúton jársz, itt egyértelműen arról van szó, hogy a bíróság alaposan megvizsgálta a per tárgyát, és míg bizonyítást nyert a pszichopatózis, valamint takonyt találtak a gerinc helyén, addig szarnak semmi nyoma. Valószínűleg két oldalt lefolyt.

2015.04.04. 22:58:54

@BKV reszelő: Nem, tévedsz! Hajdú Péter nem szarkupac! Nem olyan kemény ő. És erről mostmár papírja is van!

BORtaBOR 2015.04.04. 23:23:43

Hú, bazeg, ma valakire azt írtam, hogy sz@rkupac! Gyorsan át is írom getzire!

Alick 2015.04.04. 23:36:22

A bíró sem csípte HP-t, erre viccet csinált belőle a jelzők szétválogatásával... :)

dr poljakov 2015.04.04. 23:45:14

@kismalacka: Baszki, a leszarkupacozni ige eddig nem nagyon volt a Google-ben. Mától lesz.

Gabor.Szilagyi 2015.04.04. 23:52:56

@Goyo: Intézkedés a próbára bocsátás.A cselekmény elkövetését és büntetőjogi felelősségét megállapítja, de konkrét büntetést nem rendel el . Ha egy éven belül elkövet valamit akkor büntetést szabnak ki vele szemben,ha az egy év sikeresen letelik nincs büntetés (megszűnik a büntethetőség) ..Nevelő célzatú, egyel szigorúbb a bírói megrovásnál. Szóval szépen rendetlenkedjél legközelebb....figyelj oda mit beszélsz ...

Robinzon Kurzor 2015.04.05. 00:06:07

Ami leginkább nem stimmel, hogy sem a szerző, valamint feltehetőleg az érintettek sem értik, hogy mit jelent az ítélet.

Talán ezzel kéne kezdeni.

Meg aztán az is érdekes kérdés, hogy Hajdu mitől is közszereplő. (És ha ő igen, akkor Puzsér is?)

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.05. 00:11:42

@Robinzon Kurzor: miért? Egy ú.n. celeb, az nem közszereplő? Különösen, ha rendszeresen megjelenik a képernyőn, mint tévés? (Ha jól tudom, HP valami tévés műsorvezető vagy ehhez hasonló... - vagy a szokásos: mit szívtak jogalkotóink, mikor meghatározták, hogy ki a közszereplő?)

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.05. 00:13:20

@Robinzon Kurzor:

"Nem kétséges – mondta az ombudsman –, hogy a képviselő közszereplő, hiszen a nyilvánosság előtt gyakorolja a mesterségét,"

Részletesebben: www.print-publishing.hu/index.php/akt/kiadokoenyvmedia/2224-media-jog-ki-szamit-kozszereplonek
Ennek alapján egy tévés simán belefér a közszereplő kategóriába, nem?

Szekely Istvan 2015.04.05. 00:24:30

Speciel ha látok egy kupac szart,arra mondhatom hogy szarkupac??Vagy ha esetleg mivel nekem nagyon rossz a látásom,egy rakás szarra mondom hogy szarkupac,amely nem éri el a halom mennyiségi minősítését,vagy netalán egy halom valamire,ami bár jogilag nem minősül szarnak,de én büdösnek érzem,és szar állagúnak látom,akkor arra meg már nem mondhatom??Vagy tegyük fel magamra mondom,"szarkupac vagyok",akkor azért megbüntetnek??Vagy ha nem akkor csak egyes kivételezett akárkikre,bárkikre vagy valakikre nem szabad azt mondani hogy ,szarkupac??Amúgy ha nem ilyen "szarkupacokkal" foglalkozna a milliós keresettel rendelkező tisztelt bíróság,akkor talán nem húzódnának ügyek 8-10 évekig!!Bár akkor meg nem lenne szükség ennyi ingyenélő "szarkupacra"!!

mooftas echoed 2015.04.05. 01:56:10

Amíg nem ürít az ember, addig bizony egy rakás kakival (kakikupaccal) a testében mászkál, éli a mindennapjait. Így van? Így.
Mikor a Péter nevü személy a tv2-ön a műsorvezetést gyakorolja, lehet, hogy egy adag kakival (kakikupaccal) a testében teszi azt.
Értitek, ránéz az ember, és felteszi magának a kérdést, Péter a műsor előtt volt wc-n? Vagy nem volt???
És ha nem volt, mekkora adag kakikupac lehet a testében, az adott pillanatban?
Vagy mikor a mátkájával szerelmeskednek, előfordulhat, hogy közben mind ketten kisebb-nagyobb kakikupacokat tárolnak a testükben?
Na most én úgy gondolom, bizony lehet azt mondani Péterre, hogy kakikupac, hiszen a testének bizonyos százaléka valóban kaki!
És ha jól sejtem a törvény, a jog nem részletezi azt, hogy egy kupacra mikor használható a kakikupac kifejezés.
Vajon hány százalék kakitól kakikupac egy kupac???
Egyébként meg nagyon valószínű, hogy a mélyen tisztelt bíró is egy adag kakival a testében ítélkezett, csak úgy mondom.

Monna 2015.04.05. 03:59:13

Nem kedvellek, de ezzel a cikkel egyetértek. Hajdú minimum szarkupac, szeretném, ha mindenki jogosan így nevezhetné. Sőt szeretném indítványozni, hogy vegye fel középső névnek.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.04.05. 05:33:54

A két fél közül bármelyik feltűnik a képernyőn, pánikszerűen elkapcsolok.

Dinkainka 2015.04.05. 06:07:42

@Shabby Bear: Hajdú Péter nem szarkupac. Szerintem tévedsz, mert a Csimborasszót nem nevezzük kupacnak.
Más dolog, de a Tisztelt Bíróság abban sem tévedett, amikor a takonygerincet nem nevezte sértőnek egy celebnél. Akit annyit kényeztetnek orálisan, abban egy szem gerincvelő sem maradhat, a kialakuló vákuum helyére pedig az orrból folyamatosan pótlódik a takony.
Erre bizonyíték, hogy képernyőn még nem láttunk taknyos orrú Hajdú Pétert.

kasu 2015.04.05. 07:50:31

Minden pillanatnak örülök, amikor egymással vannak elfoglalva. Addig se rontják a levegőt másoknal, pl. nekünk. A rendszer (nem párt, hanem kelet-európai) mutatványa, hogy rablás tettese, gyilkos, lopós bróker, de egy sima autótolvaj megtalálására és elitélésére nincs "energia", figyelem és hajlandóság, ezeknek a kupacoknak meg ég a villany, tanult emberek jogászkodnak, minket meg traktálnak a neten.... üdv. ennél több energiát nem fordítok:-)

Leone_510 2015.04.05. 08:28:23

Ha a szarkupacnak lenne ügyvédje , beperelne mindenkit, hogy Hajdút mertétek illetni Ővele...ez már neki is sok lenne és igaza lenne! Van pofátok Hajdúhoz képest egy olyan szép dolgot mint egy szarkupac összehasonlítani Hajdúval? Szemetek! Ni!-t kellene rátok mondani, hogy tanuljatok belőle. Az összes szarkupac nevében kérlek titeket ne szégyenítsétek meg a szarkupacokat, hogy Hajdúra mondjátok.

búvár kondér 2015.04.05. 08:55:23

Szarkupac? ....de mekkora? Nagy vagy kicsi ....és csak Hajdú? Ez itt a kérdés. ....és a bíró vagy a bíróság ....az ügyészség?
Szarkupac ..... kóstolgassátok eme emberi terméket, szarkupac ....mennyi mindenre lehetne mondani! S a bíróság életfogytiglanra ítélne? Szarkupac Orbán, szarkupac parlament, szarkupac MLSZ, szarkupac alaptörvény ? ....vagy nem? Szarkupac a szarkupac ....vagy igen? Most hogy ilyenért el lehet bárkit is ítélni már félni kelljenl még szarni is????

Netuddki. 2015.04.05. 09:10:52

Kijafszom ez a puzsérhajdupéter?
A képen ott a hajdu van? Sportolhatna...

fay rodisz 2015.04.05. 09:13:40

@pythonozok:

" Ne küldj levelet - 2015.04.04. 17:26:10"

Ezt olvasgasd. Jöhet a like.

fay rodisz 2015.04.05. 09:17:52

@Goyo:

"Jogásztól kérdezném, hogy az '1 év próbaidő' az mit is jelent? Nekem itt valami hiányzik"
A megfelelő titulus az "1 évre próbaidőre bocsát".
Ilyenkor jegelik a büntit, ha ez alatt az 1 év alatt elkövet valamit (bármi lehet, ami büntető tétel alá esik) elítélik azért, és a próbaidőt kapott tételt is hozzácsapják. Nekem 3 évem van, idén jár le.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.04.05. 09:22:18

@fay rodisz: javítottam odafent, én baszta el, sry.

fay rodisz 2015.04.05. 09:23:08

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Eleve nem nézek olyan csatornát ahol van esély az előfordulásukra. Spektrumon, Disco-n és a többi értelmet is tartalmazó csatornán meg esélyük nincs a megjelenésre.

fay rodisz 2015.04.05. 09:24:20

@sixx:

Korrekt. De ezért eleve nem bántottalak, a komának írtam, hogy mi a valós tényállás.

a nagy hohoohooo 2015.04.05. 09:33:09

Lószart mama!...az örök klasszikussal szólva ,Hajdúnak igaza van,amennyiben:

Nő bemegy a rendőrségre:

- Feljelentést szeretnék tenni, becsületsértés miatt.
- Igen, mi a tényállás?
- A szomszédasszony kancsal kurvának nevezett.
- Értem, felvesszük az adatokat. Tehát mi a pontos panasza?
- Méghogy én, kancsal?!

E helyről csókoltatom a politikát, a magyar iGazságszolgáltatást, a Nemzeti Nyomozó Irodát, a Központi Nyomozó főügyészséget, és valamennyi érintett hivatalos személyt a köztársasági elnöktől a TEK őrkutyájáig bezárólag.

babbaba 2015.04.05. 09:49:04

Egyik kutya, a másik eb.

babbaba 2015.04.05. 09:51:21

@fay rodisz: Szerintem a próbára bocsátás más mint a próbaidő.

2015.04.05. 10:07:12

Valami tényleg nem stimmel ezzel a Puzsér-ítélettel. Sőt magával Puzsérral sem, hogy Hajdúról ne is beszéljek. Elég szar országban élünk szerintem, ha itt a médiaszemélyiségek között ez az elfogadott kommunikációs stílus, és komolyan azt gondolják, hogy a szólásszabadság legfőbb kritériuma tényleg az, hogy vajon melyik trágár kifejezés üti ki a biztosítékot a bíróságnál.

A kettő közül szerintem Puzsér a tragikusabb eset, mert ő szemmel láthatóan komolyan meg van győződve arról, hogy amit csinál, az színvonalas, értékes és hasznos. Pedig azzal, hogy ideje és „munkássága” javát Hajdú és más médiacelebek fikázásának szenteli (konkurenciaharc?), elég szépen belövi önnön képességeit és érdeklődési körét is. Meglátásom szerint azt a terminológiát, amelyet Hajdúval kapcsolatban bevezetett, önkritikára is bátran felhasználhatja.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.04.05. 10:48:40

@fay rodisz: jaja, tudom, csak jeleztem, hogy azóta javítva lett. és kösz mindenkinek, aki jelezte.

Orban VikTROLL 2015.04.05. 10:52:25

Mind a ketot, meg az osszes tobbi celebet, meg akik rajonganak ertuk halomra kene loni, a kurva anyukkal egyutt. Ja es tv2-t , rtl-t felgyujtani, a maradekot ugyszinten halomra loni.

fay rodisz 2015.04.05. 10:59:51

@babbaba:

Valóban. A próbaidő munkaügyi fogalom, a próbára bocsá(j)tás pedig jogi.

dr kíváncsivagyok 2015.04.05. 11:46:02

...és ha valakit "geci"- nek neveznek ???

a nagy hohoohooo 2015.04.05. 11:58:48

@Athos64: Ennyire nem érted?.........mégis az Ön készülékében van a hiba.....

Dr_utcai_arcos 2015.04.05. 12:01:21

@Shabby Bear: Igen. Tényleg így megy a bírók kinevezése. (Orvoshoz azért ne menj mostanában, mert lehet meglepő eredményt fog közölni elmebéli állapotodról.)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.04.05. 12:09:22

Ha jól értem a posztodat, szerinted nem érdemel büntetést az, ha valakit nagy nyilvánosság előtt szarkupacnak hívnak. A blogod is nagy nyilvánosság, ez a poszt jelen pillanatban 65209 lekérdezésnél jár. Ugyan miért írod akkor azt, hogy

"ha a posztjaim alatt szaroz, fosoz, ürülékez vagy kakiz le a kommentelő, és mivel ott, ahol én vagyok otthon, ezt nem vagyok köteles eltűrni, nem is szoktam"?

Nem vagy a szabad véleménynyilvánítás híve? Ha elfogadhatónak tartod, hogy valakit nagy nyilvánosság előtt leszarkupacoznak, akkor azt id illenék elfogadhatónak tartanod, ha veled teszik ugyanezt. Mindegy, hol.

taga20 2015.04.05. 12:39:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: jozsinéni, menjen má az anyjába!
ez most a szarkupacon innen vagy túl van?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.04.05. 12:42:16

@taga20:

"jozsinéni, menjen má az anyjába!
ez most a szarkupacon innen vagy túl van?"

Ez már túl van rajtad, kedves. De felőlem lehet innen is.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.04.05. 13:17:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem is érdemel büntetést, nem jelentek fel senkit, aki itt leszaroz, csak törlöm a kommentet. mondjuk én nem is vagyok közszereplő, tegyük hozzá gyorsan. te is eltakarítod, ha valaki odaszarik az udvarodra.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.05. 13:20:24

@sixx: de igen, te végső soron közszereplőnek számítasz attól kezdve, hogy az index munkatársaként tolod az arcunkba a fasságaidat. Olvasd el azt a linket, amit tegnap hoztam erről a témáról!

Gunsmoke 2015.04.05. 13:30:10

@sixx: Nem mintha védeni akarnám a szarkupacot, de Ő veled ellentétben nem tudta törölni Puzsér megnyilvánult. Tehát végső soron te is azt csinálod, amit ebben a bejegyzésben kritizálsz, csak te "kicsiben".

a nagy hohoohooo 2015.04.05. 15:10:58

@Athos64: Aha,mondod ezt mint kiscsoportos ovis, a te apád is,a tied anyád is....

Rónarider 2015.04.05. 15:13:29

reggel nem írhattam ide

Rónarider 2015.04.05. 15:18:36

Háháá!

Akkor leírom, amit reggel akartam, amíg olyan friss az élmény, mint egy kupac frissen gőzőlgő Hajdú Péter.

Történt ugyanis, hogy lehajdúpétereztem egy ganédombot. Az tényleg nagy szarkupac volt, de már szétszórták a jó magyar anyaföldön.
Szóval nem viszi perre, egyrészt mert ilyen rafinált vagyok, másrészt azért kicsit félek, mert a ganénak volna alapja ezen megsértődni.

Ez természetesen nem igaz és amúgyis csak álmodtam, miután harminc órás...basszus milyen műsora van ennek?..frizbinézés volt, amit megvettem a jogtulajdonostól és javított változatban visszaküldtem azóta.

jogalany 2015.04.05. 15:22:27

A Bíróságokon a birók 82 %-a nő. és minden harmadiknak ügyvéd a férje. Persze sosem tárgyalnak egymás perében ezt háromszögeléssel oldják meg.
Ezért is hosszúak a perek, ezért is furcsák sokszor, sok a korrupciós űgy, birók szerint minden 3.
Tudok pert befejezetlenül 23 éve megy, tudok válópert 12 éve megy, a statiotisztikájuk hamis, mert a tárgyalás nélkülieket is beleszámítják a tárgyalásosokba. Ilyen a felső vezetésük is, mindent elengednek, kiskirályságok vannak. Évi négy büntető per kezdődik a biró ellen, de még egyet sem ítéltek el, sok - sok éve.
Nem lehet csodálkozni, ha a bírói függetlenség csakis arra való, amire használják, felelősség nélküli munka. Inkább elítéli, és mint a lány ajándéka Mátyás királynak, ítélt is meg nem is.
Egy Hajdú bizony kupac, egy pénzen vett műsorgyártási joggal.

Rónarider 2015.04.05. 15:31:18

@Shabby Bear: Indíts már valami civilaktivizmust, én csatlakozom.
Aki mozgássérülteknek fenntartott (de akár családosoknak fentartott) helyre jogosulatlanu autóval parkol annak neve legyen szarkupac. Kis idő elteltével mehetnek a matricák (gerillamatricázás, mint a "Stop a Douchebag" srácoknál, később pólók, öt-hat éven belül írhatod a memoárjaidat a Maldív-szigeteken) ;)

sage5 2015.04.05. 16:13:26

@Mr. Neutron:

anyukam szerint az a szarkupac aki mondja

Tronik 2015.04.05. 16:32:18

Index szerintem egyre szarabb lesz. Vastag betüvel baszás, megdugta, pina stb. Ez a trendi, több reklám eladható. Valószínüleg erre van igény. Egyre ritkábban olvasom, a sok katt.vádász cím is zavaró.

valamit · http://darwin.freeblog.hu/ 2015.04.05. 16:56:35

Mindenki geciként kezdi. Csak van akit nevelnek aztán.

valamit · http://darwin.freeblog.hu/ 2015.04.05. 17:00:48

@Goyo:
Na ja arra én is kiváncsi lennék miből áll a próbaidő: Puzsér nem használhat csúnya szót egy évig? És ha mégis, akkor a felfüggesztettből rögtön kötél általi lesz?

Rónarider 2015.04.05. 17:46:55

@valamit: Lehet nem mondhatja egy évig hogy szarkupac, de például azt hogy minifekáliapiramis igen. Nem hinném, hogy érdemben sérül a szókincse, mert az van neki.

Hutyibetyár 2015.04.05. 17:58:58

@pizzaboy: És mi az anyját csinált az a patkány Hajdú? Egy gerinctelen törtető semmirekellő, totál lezüllesztette az amúgy sem magas színvonaláról híres kereskedelmi médiát. Egy tehetségtelen puhány patkány, kultur országokban az ilyenek a zsé kategóriás csatornákon szórakoztatják az igénytelen lumpenprolikat, nem a média cézárt játszák meg tolják bele a puhány patkánypofájukat a fősodormédiába minduntalan, hogy beszédtéma legyen. Puzsérnak legalább van szókincse, ami legalább néminemű értelemről ad tanúbizonyságot, szemben ezzel a riporterek szégyenével, hogy takarodna már le a képernyőről az önelégült, herélthangú ocsmány stílusával együtt...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.04.05. 18:16:49

@sixx:

"én nem is vagyok közszereplő, tegyük hozzá gyorsan"

Nem kötekedésből, de 74,480 lekérdezésnél (és ez csak erre az egy posztra vonatkozik) mindenképpen közszereplőnek számítasz. Attól, hogy az arcodat nem látjuk nap mint nap, még nagy nyilvánosság előtt szólalsz meg. Ahogy egy nyomtatott újság közismert szerzője közszereplő, úgy te is az vagy, ne szerénykedj. :)

@pythonozok: kollégával a legtöbb esetben homlokegyenest ellentétes nézeteket vallunk, szidalmazzuk is egymást rendesen, de ebben egyetértünk.

"te is eltakarítod, ha valaki odaszarik az udvarodra"

Igen, de én tényleg nem vagyok közszereplő. (Régen, amikor rendszeresen névvel jelentek meg cikkeim egy nyomtatott politikai hetilapban, TALÁN annak számítottam, de ma már nem.) Neked viszont közszereplőként többet kell tűrnöd. Már csak azért is, mert ha valaki leszaroz téged a blogodban, azzal nem téged bánt meg, hanem magáról állít ki bizonyítványt.

TFH hogy valaki leszarkupacoz téged. Az vagy? Nem vagy az. Hát akkor nincs is alapod megsértődni, az illető magát minősíti.

Mindezt nem azért írom, mert rokonszenveznék Hajdú Péterrel. Őszintén szólva nem is tudom, kicsoda, csak annyit tudok, hogy valamelyik televízióhoz van köze. Mivel azonban már 10+ éve nincs tévém, neten sem nézek tévéműsorokat, ő nekem szerencsére kimaradt az életemből. Amit viszont olvastam róla és a megnyilvánulásairól, az bőven elég ahhoz, hogy mélyen megvessem.

Tata86 2015.04.05. 18:21:39

Egyetértek!

De azért sixx egy sz*r.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.05. 18:21:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: régen? Te nem a bajerzsótti vagy, kicsi travi? :)

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.05. 18:22:52

@Tata86: ő? Nem biztos. Amit csinál? Na az tényleg az. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.04.05. 18:35:57

@pythonozok:

Ó, kicsim, te csak pitonozz tovább. Alul vagy felül veszed be a pitont? Esetleg DP-zel?

De fogadd elismerésem azért, hogy már a nickedben közhírré teszed alternatív szexuális irányultságodat. :) Biztos vagyok abban, hogy minden ujjadra - oppardon: minden receptacle-edbe - tíz piton jut.

bioLarzen 2015.04.05. 18:42:05

"nagyon nem szeretnék egy olyan országban élni, ahol egy közszereplőt nem lehet szarkupacnak nevezni. Csak foskazánnak. Annak lehet? "

Kedves sixx, hát te vagy a híres blogger nem? Derítsd ki, hogy lehet-e vagy sem. Nevezd Hajdút nagy nyilvánosság előtt ennek, és nézd meg, mi történik.

TGabi 2015.04.05. 18:49:01

@guy2:

Szerintem meg egy elvileg újságíró végzettségű "valaki" - merthogy hááááájdúúúúú is az, attól függetlenül, hogy tehetségügyileg ezt még minimálisan sem mutatja - már csak szakmai szolidaritásból sem perelhetné be a szakmabeli kollégáját, csak azért, mert az egy jellegzetes, munkájához tartozó feladatot végez.

Jelesül kritikát fogalmaz meg egy producerről és a hánynivalóan színvonaltalan termékeiről. Szíve-joga. És kapálózhat & szelfizgethet hááájdúúú, amennyit csak akar, az a lényegen úgysem változtat. Márminthogy tehetségtelen, gátlástalan és bármelyik médiaiskola használhatja elrettentő példaként a"Hogyan ne vezessünk műsort/Készítsünk interjút" című blokkjában.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.05. 18:51:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: travikám, pszichiátered még nem mondta, hogy ne nézz ennyi állatos pornót, mert tovább rontja az egyébként is súlyos elmebajodat? :D

sixx · http://comment.blog.hu 2015.04.05. 22:40:12

@bioLarzen: de hát mi a fasznak titulálnám annak? vagy akár puzsért? nem értelek.

bioLarzen 2015.04.06. 01:47:25

@sixx: Hát azért, hogy megtudd a választ a kérdésedre. Vagy nem azért kérdezted, mert tudni szeretnéd a választ?

sixx · http://comment.blog.hu 2015.04.06. 10:24:54

@bioLarzen: ej, te kis provokatőr, a költői kérdésről még nem hallottál?

Hutyibetyár 2015.04.06. 15:06:35

Alakítani kellene egy "Az egymillióan a Hajdú szarkupacnak nevezéséért" mozgalmat a facebook-on. Szerintem gyorsan összegyűlne a critical mass, ahogy olvastam nemrég, Hajdút a netes közösség a legirritálóbb személyiségnek szavazta meg...
www.femcafe.hu/cikkek/vorosszonyeg/hajdu-peter-frizbi-legirritalobb-magyar-sztar?page=0,1

bioLarzen 2015.04.07. 02:09:48

@sixx: Ej, te nagy provokatőr, de igen.

bioLarzen 2015.04.07. 11:20:14

@sixx: És azt nekem honnan kellett volna tudnom, hogy azt te ott kltői kérdésnek szánod? Tessen úgy írni, hogy kiderüljön. Te vagy a szerző, a te feladatod (lenne).

[-_-] 2015.04.08. 13:11:00

És hápé képes volt a szarkupacozásért HÉTSZER beperelni péert? Vagy minden per egy-egy különböző jelző miatt indult?

Bujumburi 2015.04.08. 15:54:13

@sixx: Jófej vagy sixx, kössz a bejegyzést, pedig az üldözési mániája sajnos már rád is kiterjed. Ettől még lehet szeretni mindkettőtök írásait.

Bujumburi 2015.04.08. 15:56:55

@[-_-]: mind különböző, három büntetőjogi ráadásul, négy polgárjogi.

Beowulf... 2017.12.19. 08:21:09

@sixx: Ezt itt hagyom 2017-ben, hátha még okoz valakinek pár vidám percet. :-)
Puzsér vs. Hajdú ketrecharc

youtu.be/zcfqe2zhupk
süti beállítások módosítása