Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Szőke vagy megütnéd? - kérdezték Bochkorék a Music Fm műsorában

2015. március 05. 08:00 index 86 komment

(A Music FM reakcióját a poszt végén olvashatják.)

A Kettős Mérce blog a Gumiszoba blogra hivatkozva írt arról, hogy a Music Fm Önindító nevű műsorában az eredetileg is eléggé nőgyűlölő "Szőke, vagy gyereket szeretnél tőle? nevű játék szerda reggel "Szőke, vagy megütnéd? nevűre módosult, amelyben a játékosoknak arról kellett dönteniük, hogy a felsorolt nőket "szőkének" tartják-e, vagy esetleg megütnék őket.

Még egyszer a lényeg: az eredetiben arról kell döntenie a betelefonálóknak, hogy a felsorolt hírességeket butának (=szőkének) tartják-e, vagy gyereket szeretnének-e tőlük (itt jóhiszeműen azt gondolhatjuk, hogy nem pusztán a megdugásukról van szó, de ez értelmezés kérdése persze). A szerda reggeli adásban viszont már csak a szőkeség vagy a verés maradt a nőknek. A már egyébként is elég kellemetlen ügyet sikerült még annyival megfejelni, hogy lebutázandó/megverendő nők közé sikerült beválogatni az élettársa által korábban bántalmazott Demcsák Zsuzsát is.

A nők megverése egyáltalán nem vicces dolog, úgy ahogy nők megerőszakolása sem az. Utóbbit a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanács is így gondolja: a Class FM-es Balázséknak félmilliós bírságot osztottak ki egy megerőszakolós viccért.

UPDATE: A teljes műsort meghallgatva a leányzó fekvése változott egy kicsit. Az egész “szőke vagy megütnéd?” onnan jött, hogy István Dani, az egyik műsorvezető elmesélt egy történetet egy ismerőséről, akinek a nője azt akarja, hogy megüssék. Mert neki ez a heppje, legalábbis az elmesélés szerint, amibe persze bele lehetne kötni, mert hát ki az, aki az ilyet szereti, de láttunk már olyan embert is, aki mókusjelmezben szeret dugni, szóval ki tudja. A nő, mesélte István, kiprovokálja a pofont, és ha megkapja, onnantól kezes bárány.

A műsorvezető határozottan elítéli ezt a fajta erőszakot (is) a műsorban és Bochkor Gábor is azt mondja, hogy esze ágában nem lenne ilyet tenni, bár amikor ezt továbbgondolják, akkor eljutnak odáig, hogy “ha valaki ismeri ezt a nőtípust, akkor jelentkezzen”, mintha a szende, hisztis és mindenféle más típus mellett lenne egy “üss meg, nekem az kell” nőtípus is. A nő, meséli István, egyre többször kiprovokálja a dolgot, és Bochkorék már tovább is gondolták a helyzetet, és eljutottak odáig, hogy mi lesz ennek a vége? Ököl? Rugdosás?

Egy betelefonáló hasonló helyzetről számolt be, az exnője őt verte veszekedések során, ő tűrte, de 15-20 pofon után ő is visszacsapott, de nem ököllel természetesen, csak úgy keményen, falhoz szorítósan. Néha, mondta a betelefonáló, eldurvult a dolog, de soha nem az ő hibájából, mire Bochkor megjegyezte, hogy na ja, ellökted és a súlyzóra esett, ami elég nagy taplóság, de vegyük cinizmusnak, és tekintsünk úgy rá, mintha ő sem vette volna be ezt a meglehetősen szar kifogást. “Damuzós lehetett” - jegyezte meg.

Az első elmesélt történet és a második között egy apró különbség azért volt: a másodikban a nő nem szerette, ha ütik, illetve ez nem hangzott el.

Bochkor ezen felbuzdulva alakította át a játékot, csatlakozva a témához, ugye, de ugyanazt a névsport használva, mint az előzőhöz, ami elég szerencsétlen módon Demcsák Zsuzsa nevét is tartalmazta. Innentől a fent idézett blogok állításai megfelelnek az igazságnak, egy fontos apróság kivételével: a lista férfineveket is tartalmazott, a betelefonáló Lakastos Márkot és Kasza Tibort is ütné, Hujber Ferencet nem annyira. Demcsák Zsuzsa neve hallatán a betelefonáló valóban a gyerekvállalás mellett kardoskodik, és tényleg mondják neki, hogy olyan nincs, ütöd, vagy szőke. (sixx)

A Music FM is reagált a két blogbejegyzésre:

Nagyon sajnáljuk, ha egy egyoldalúan értelmező blogbejegyzést olvasva valakiknek az a képzete támad, hogy az adás a nők elleni erőszakra buzdítana. Ennek még a feltételezését is szeretnénk visszautasítani. Eddigi műsorainkban és kinyilatkoztatásainkban is hitett tettünk mindenféle erőszakos cselekedet, kifejezetten a nők elleni erőszak ellen. Sem tehát a szándék, sem a szerdai műsor nem volt szexista, aki hallgatta, tudja, hogy nem a nők ellen irányult és nem csupán nők, sőt főleg nem nők szerepeltek azon a listán, amit a betelefonálónak szimpátia alapján minősíteni kellett. A Kettős mérce bloggere meglehetősen egyoldalúan reagált a lehet, hogy nem túl szerencsés című, de semmi esetre sem rossz szándékú adásra. Sajnáljuk. S hogy további félreértések ne születhessenek, ezt a műsorblokkunkat fel is függesztettük.

Ehhez csak egy megjegyzés: azt, hogy a szegmenssel nem stimmel minden, azt ezek szerint a rádió is érezte.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maim 2015.03.05. 08:55:06

Várkonyi Andival mi a helyzet?Szőkének szőke, gyereket már csinált
neki Bocskor,verné is?Tapló a műsor, ahogy a téma is az.Serto, gonosz, rideg és szeretetlen.Átsut rajta a Bochkori ego.

schawo2 2015.03.05. 08:57:23

Mit kell ezen csodálkozni? Hallgatja még valaki ezt az idiótát? Egy szégyen bármilyen adóra nézve, aki műsoridőt ad ezeknek.

YOSHI 2015.03.05. 09:06:21

@schawo2: Én hallgatom, szerintem tök jó műsor. Az újságíróknak meg nem kell mindent elhinni.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2015.03.05. 09:07:47

Mit kell ezen csodálkozni hogy van ilyen műsor? A nőverős cikkek alatti kommenetek alapján ez elfogadott dolog, még más nők szerint is. Az meg hogy akármikor dugni/szemétbevaló-ostobakurváznak nőket csak úgy az még elfogadottabb a közbeszédben. Pl. itt a cc-is.
Szóval a műsor csak ezen a köz"izlésen" alapul.

zsolteeee 2015.03.05. 09:08:43

Én is hallgattam a műsort. Voltak férfi nevek is. Demcsáktól meg gyereket szeretett volna a betelefonáló! Ennyit a "hiteles" cikkről.

schawo2 2015.03.05. 09:11:30

@zsolteeee: A betelefonáló igen, a műsorvezető nem.

Nyomek 2015.03.05. 09:14:50

@maim:
Nana!
Te "degenerált"!
Bochkor családját szádra ne vedd, Gábor (sztár, istenkirály) nagyon érzékeny erre!
Minden más emberről van természetesen szó, ne forgasd ki a szavait! Még a végén megint Hajdú Péternek (beteggyerekeket mutogató, szerencsétlenekből élő hős) kell őket megvédenie.
www.nlcafe.hu/sztarok/20141114/hajdu-peter-bochkor-gabor-musorvezetok-botrany-megved/

Csak Norris 2015.03.05. 09:22:36

@YOSHI: " Az újságíróknak meg nem kell mindent elhinni."

Leginkább semmit.

Csak Norris 2015.03.05. 09:25:27

Aki szerintem aki ilyennel viccel nem tesz semmi rosszat.
Aki viszont elkezd ezen sopánkodni, lehet hogy tényleg valami nincs otthon rendben és a gyengéjére tapintottak...

ScooHu 2015.03.05. 09:31:24

Nem hallottam. Ma beszéltek erről. Azt mondják elégé kifacsarta a blog a tényleges történteket.

-= If =- 2015.03.05. 09:33:31

A hír szent, a vélemény szabad.
Ez meg egy kacsa :D

2015.03.05. 09:33:34

Engem csak az érdekelne, hogy az Index főlapra hogy kerülhetett ki ez a baromság? Az egy dolog, hogy a hozzászólók valszeg nem hallgatták a műsort, persze véleményük aztán van(:P), de az Indexnek nem kellene kicsi utána néznie?

Démétér 2015.03.05. 09:40:35

@Sigismundus: Lám, az itt kommentelők többsége szerint is teljesen rendben van. Ezt a közönséget ezzel lehet kiszolgálni, nyilván.

Messzi Vetek 2015.03.05. 09:43:11

@Sigismundus: maga most akkor védi a bocskort és maga szerint ez így rendben van?
hiszen ha a közízlést iyenre formáljuk, akkor ilyen lesz a közízlés, és akkor mit kell azon csodálkozni, ha ilyen közízlésformáló műsorok lesznek, amik a közízlést ilyenre formálják.
nagyon okos érvelés! le merném fogadni, hogy magában a dialektika egy titkos bajnoka veszett el.

2015.03.05. 09:43:29

@Démétér: Nem, ők hallották és úgy mondanak véleményt. Ilyen egyszerű.

cukkmukk 2015.03.05. 09:43:46

A velünk élő legenda.

sweeney todd 2015.03.05. 09:45:43

@zsolteeee: úristen! nem érted, hogy már pusztán a cím is gáz? milyen téma már, hogy valaki megütne egy nőt. ez szerinted vicces? ezzel poénkodni, vagy felvetés szinten is. aki nem érzi, hogy ez alpári, ízléstelen, ember ellenes, az nem normális.

Démétér 2015.03.05. 09:45:48

@C16SE: Oké. Érdekelne, hogy milyen szövegkörnyezetben védhető egyáltalán a kérdésfeltétel, hogy egy nőt - bármely nőt - a fenti kategóriákba soroljunk.

2015.03.05. 09:48:57

@Démétér: Hallgasd meg, ne tőlem kérdezd. Itt nem volt egy erre buzdító dolog. Ennyi. Engem persze az sem nagyon zavar, ha neked az volt meghallgatás után is, ezt azért tisztázzuk.

sweeney todd 2015.03.05. 09:50:39

@Desmond77: az miért "vicces", hogy xy nőt megvernének-e? ráadásul egy olyan országban, ahol nőket, gyerekeket erőszakolnak meg, ahol a családon belüli erőszak mindennapos? vicces lenne, ha te barátnődről dönthetné el a betelefonáló, hogy megüti, vagy megdugja? ez komolyan vicces? nem értem egyesek erkölcsi hozzáállását!

Démétér 2015.03.05. 09:53:31

@C16SE: Azért kérdeztem tőled, mert védeni látszottál a kérdést. Nyilván rákérdezek az indokokra. Ha rosszul értettem, elnézést kérek. Mire buzdító nem volt egyébként? Kategorizálásra?

Mindegy. Bocsánat. Mit kérdezgetlek... Hülyeség. Szerinted vicces, szerintem nem. Az ő szemükben modorosak és sértődősek vagyunk, gondolom, szerintem a kérdés érzéketlen és alpári. A véleményemen nem változtat, hogy vannak, akik mulatságosnak tartják az alpári és érzéketlen kategorizálást.

Baaah 2015.03.05. 09:55:05

Aki szerint ebben bármi jó van gondolj az anyukájára, aztán írja ide a helyeslő kommentjeit

Baaah 2015.03.05. 10:03:34

Várkonyi Andrea neve is bekerült már ebbe a műsorrészbe?

szebeee 2015.03.05. 10:26:17

van egyáltalán olyan reggeli műsor, ahol nem nekem kellemetlen hogy mennyire bunkó és alpári a műsorvezető, vagy az általa feldobott téma?

szkuli 2015.03.05. 10:27:27

Aki hallgatta a műsort, pontosan tudja, hogy ez az írás csak egy szokásos comment.com-os "megmondócikk", semmi köze a valósághoz.
Ne támaszkodjatok erre a blogra, mert mindenhol csak azt keresi, mibe köthet bele.

sweeney todd 2015.03.05. 10:27:31

@szebeee: szerintem nincs, mert erre van igény.

sweeney todd 2015.03.05. 10:50:34

@Baaah: Amíg nőktől (!) is olvastam olyan kommenteket a megerőszakolt lány riportja alatt, hogy biztos kihívóan öltözött meg kurvás volt és azért vágták hanyatt, addig mit is várunk?!

zriff 2015.03.05. 11:19:01

A rádiósok rohadt bunkók voltak, de az mondjuk aggasztó hogy a kettős mérce, meg a gumiszoba (már herélésről is írtak) férfigyűlölő baromságokat író oldalakat nem tartják bajosnak.

Demcsákról meg olvastam a privátkopón hogy van esély hogy hazudik, elég érdekes dolgokat írtak róla pl. piás, hamis bizonyíték.

zriff 2015.03.05. 11:19:34

@sweeney todd: Ezek a nőverés van mindenhol csak az agymosó femináci hazugságok. A feminácik gyerekvédelme meg valóságban annyi, a nők és a lányok védelem,, szarnak a fiúkra.

sweeney todd 2015.03.05. 11:32:15

@zriff: mi az agymosó femináci dolog abban, hogy gyerekeket, nőket erőszakolnak meg, vernek meg?

teljesen lényegtelen, hogy Demcsák hazudott-e, vagy sem, nem ő az egyetlen nő, akit támadás ért. nem viccelünk rádióban azzal, hogy megütnek egy nőt, férfit, gyereket.

sweeney todd 2015.03.05. 11:34:03

@zriff: "de az mondjuk aggasztó hogy a kettős mérce, meg a gumiszoba (már herélésről is írtak) férfigyűlölő baromságokat író oldalakat nem tartják bajosnak."

mutass egy olyan férfi gyűlölő oldalt, ahol olyan nagy a látogatottság.

zriff 2015.03.05. 11:36:52

@sweeney todd: Arról nagy a hallgatás, hogy a nők mennyire bántalmazzák a gyerekeket, a férjeiket, lelkileg, fizikálisan, pedig ha jobban megvizsgálnák, van egy tippem hogy lehetne beszélni nőerőszakról, nősténysovinizmusról is. A nem fősodratú médiában lehet itthoni, és külföldi női erőszaktevőkről sokat olvasni. Itthon meg ha jól emlékszem amikor a mostohája vagy ki eltemetette a kisfiút, vagy a fényevős halálra éheztetett kisfiú ügyét se verték nagy dobra,a feminácik mint a tavalyi egyetemi botrányt, vagy ott volt még régen egy vetkőzős tanárnő esete is abból sem lett nagy felháborodás tüntetéssel, meg semmi se.

Az hogy a beteg feminácik szarnak a fiúkra , talán a legjobb példa hogy a fiúk körülmetélés ellen nem beszélnek világszerte, csak a lányok körülmetélése ellen. A majdnem bevezetésre került isztambuli egyezmény is csak a nőket védi, mert a femináci férfigyűlölő kettős mércéje olyan szép mi?

sweeney todd 2015.03.05. 11:48:59

@zriff: "vagy a fényevős halálra éheztetett kisfiú ügyét se verték nagy dobra"

nem-e? napi szinten van az indexen, most is téma volt, hogy elítélték a természetgyógyászt is, aztán kiderült, hogy nem is volt engedélye. napi szinten cikkeztek róla néhány napja is.

a sokgyerekes családanya is, aki mostanában ásta el a gyerekét, nagy nyilvánosságot kapott, dupla oldalon foglalkozott vele valamelyik napilap.

a körülmetélésről: a kisfiúk körülmetélését a zsidó szabályok szerint néhány napos korban történik és attól még tudják és élvezik később a szexuális életet.
a lányok körülmetélése meg nagyobb korban történik, erőszakkal, érzéstelenítés nélkül és utána fuccs a szexuális életnek. szóval ne hasonlítgassuk, mert két teljesen külön dolog. továbbá még mindig jelentősebb a világon a nőkön, gyerekeken (fiúkon is) elkövetett erőszak, mint a férfiakon, akik azért általában meg tudják védeni magukat. és igen, minden erőszak elítélendő. az eltes dolog, meg nem "felfújt", mit szólnál, ha a testvéreddel, barátnőddel történne az eset? minden ilyen történetet, akár milyen nemű is az áldozat nyilvánosságra kell hozni és komolyan venni és büntetni.

sweeney todd 2015.03.05. 11:50:58

@zriff: és senki nem szarik a fiúkra, millió olyan esetről hallani, olvasni, hogy fiú gyereket rontottak, aláztak, vertek meg.

Csak Norris 2015.03.05. 11:59:28

@sweeney todd: Én konkrétan leszarom hogy milyen idióta betelefonáló mit Mond. Tudom hogy otthon rendben vannak a dolgok és qrváqra nem érdekel más véleménye...

Gondolom akkor a rendörviccek Sem jönnek be, mivel egy egész szakmát aláz meg. Sírjunk együtt velük.

Különbenis le a viccekkel. Mi az hogy itt komolytalankodunk?

sixx · http://comment.blog.hu 2015.03.05. 12:00:42

@szkuli: ott az update, targyszeruen benne, ami elhangzott.

zriff 2015.03.05. 12:08:52

@sweeney todd: Vannak hímsoviniszta, nőgyűlölő esetek, nem tagadom,és cseppet sem is örülök neki. DE az idióta feministák a kollektív bűnösség elvét alkalmazzák az egész férfinemre. Az feminizmus beteg jellegére pl. elég elgondolkodtató a vagina monológok esete. Egész világon ünnepelt nagy értékes valamit, de arról kussolnak, hogy az eredeti verzióban egy idős nő leitat és megerőszakol egy kislányt, utána meg az van hogy jó nemi erőszak, amikor amerikában valaki felszólalt ellene , kirúgatták, az angol wikin olvasható az eset. És ez még csak a jéghegy csúcs. Nyugaton a feminizmus mára gyakorlatilag kicsinálta a társadalmat, a családot: apasági tesztek tiltása, hamis nemi erőszak perek, a válás a nők részéről a semmiért, unalomból, teljesen természetes, scum manifesto feminista biblia, mary daly stb. A feminizmus megérdemli hogy a történelem szemétdombjára kerüljön mint a nácizmus, vagy a kommunizmus.

A fiú körülmetélés meg rohadtul nem az aminek lefested. Ateista oldalakon már volt róla szó hogy teljesen felesleges, mert nincs semmiféle egészségügyi előnye, plusz még olyan történetekre is emlékszem amikben felnőtt férfiak esnek át rajta, és utána tönkrement a szexuális életük.

Meg eredetileg a legdermesztőbb az egészben hogy a kisfiúk akiknek halvány lila gőze sincs mi történik, akarják-e, akaratuk ellenére megcsonkítják.

zriff 2015.03.05. 12:16:02

A fentinél most vettem észre elírtam pár dolgot, köztük a cseppet sem örülök nekit, vagy a jéghegy csúcsát.

sweeney todd 2015.03.05. 12:22:33

@Desmond77: a rendőr viccek = szőke nős viccekkel. azon röhögök, pedig szőke vagyok. ellenben a fizikai erőszakon, mások bántalmazásán, életének tönkretételén nem tudok röhögni.

és ha otthon minden rendben van, akkor mi van? akkor téged semmi nem érint meg, nem támogatsz jó ügyeket, mert otthon minden rendben van, nem hal éhen a gyerek, lépjük át a társadalmi problémákat?

sweeney todd 2015.03.05. 12:24:26

@zriff: részben egyetértek veled, de ehhez a témához hogy jön a feminizmus? nem vagyok feminista, mégis elítélek minden erőszakot, bántalmazást, ezen való viccelődést, bármilyen is a bántalmazott neme.

zriff 2015.03.05. 12:36:33

@sweeney todd: Egyszerűen a feminizmus is egy kettős mérce, csak a nőkkel foglalkozik, a férfiakkal meg nem. Dogmatikus, szexista, nem jó. A fő férfimocskolókat mint dworkin soha nem ítélték el, tagadták meg. A minden harmadikos tüntetések, ribiséták, hazudozás az fizetésbeli különbségektől ( a terki kutatóintézet készített egy ilyet, és kimutatták nincs ilyen, vagy ahogy emlékszem úgy írták „kivétel, nem szabály”)semmit sem javítanak a világon. Egyszerűen minden emberrel kell foglalkozni, humanizmus.

zriff 2015.03.05. 12:39:38

@sweeney todd: Most jutott eszembe tárki a jó név. A férfihang oldalon is van róla cikk.

kolbászmustárral (törölt) 2015.03.05. 13:07:40

@sweeney todd:

Zriffnek mindenről a feminista mumus jut eszébe, valószínűleg ő JZK/ barátja is, aki mindenhová odabiggyeszti a férfihangos linket, szinte már kétségbeesetten, és férfigyűlöletről beszélnek, miközben az elmebeteg, vicckategóriás huffnágellel paroláznak, aki a nők kiirtásáról vizionál.

Kérlek zriff, konkrétan linkelj ide egy férfigyűlölő oldalt.
És ne a Nane, vagy más hasonló oldal legyen.

A cikkhez: vihar a biliben.

Csak Norris 2015.03.05. 13:10:47

@sweeney todd: "nem támogatsz jó ügyeket, mert otthon minden rendben van, nem hal éhen a gyerek, lépjük át a társadalmi problémákat?"

Tudod ha én halnék éhen az Sem érdekelne senkit. Akkor nekem miért fájjon a fejem másért?
Egyébként nem az ilyen horderejü dolgokról beszélek. De ha már itt tartunk, hogy ekkora problémák vannak, pont azon siránkozzunk hogy valami idióta mit Mond a rádióban?

" akkor téged semmi nem érint meg"
De. A kidobott, megkínzott kutyák(vagy más állatok) sorsa. Az embereké nem tud érdekelni.

sweeney todd 2015.03.05. 13:11:21

@kolbászmustárral: közben utána olvastam, mert nem is vágtam hogy jön a férfigyűlölet a témához, hisz épp a nők veréséről volt szó és látom, hogy neki ez a bevésődése. bármiről van szó ezzel jön.

az szerinted megnyugtatja, ha leírom, hogy én nem gyűlölöm a férfiakat, sőt... :)

kolbászmustárral (törölt) 2015.03.05. 13:11:48

"Egyszerűen minden emberrel kell foglalkozni, humanizmus."

Jahm, a férfihangos cikkek 90%-a degradálja a nőket, becsmérlő, lekezelő hangnemben íródnak. Hagyjuk már.
Normálisan is lehetne egy ilyen oldalt csinálni, emberi hangnemben, de nálatok minden lesüllyed a sértődős kisgyerek szintjére, zéró humorral.

sweeney todd 2015.03.05. 13:12:39

@Desmond77: az állat témában egyetértek.

"De ha már itt tartunk, hogy ekkora problémák vannak, pont azon siránkozzunk hogy valami idióta mit Mond a rádióban?"

nem kell siránkozni, de el lehet ítélni, nem egyetérteni, elutasítani.

sweeney todd 2015.03.05. 13:14:12

@kolbászmustárral: nem az áll a háttérben, hogy rusnya, elhízott pasasok írják, akik túl sok visszautasítást kaptak a nőktől? vagy otthon papucsférjek, akik nedves álmaikban mást is szeretnének hangoztatni az "igen, anyukámon" kívül? :)

Csak Norris 2015.03.05. 13:16:39

@sweeney todd: igen, lehet, de pont azt akarom mondani, hogy mennyire bagatel dolog hogy egy bolond lyukból bolond szél fúj típusú müsorvezetö mit Mond. Én személy szerint butának de nem rosszindulatúnak tartom.
Van olyan müsorvezetö aki még rosszindulatú is. Az ö szájából más lett volna. De ez már az egyéni szubjektív véleményem.

Baaah 2015.03.05. 13:27:46

@C16SE: egyszer hallottam mikor még a szőke vagy gyereket akarsz tőle volt a címe, de akkor is eszembe jutott, hogy vajon hány éves akinek ez szórakoztató, és rájöttem már ehhez is vagy öreg vagy hülye vagyok, azóta azt a rádiót nem hallgattam, az tény

zriff 2015.03.05. 13:47:08

@sweeney todd: @kolbászmustárral: Csak nem polkorrekten írnak a dolgokról mint az ösztönök, a női hipergámia, miért van hogy a nők a rossz fiúkhoz vonzódnak, vagy hogy a híres nők empatikusabbak dolog kamu, de a monogám családmodell kialakulásáról, a férfi ösztönökről is elég keményen minden illúzió nélkül írnak. Jobbak mint a hazug feminista oldalak. Huffnágel valóban rossz, olvasgatni szoktam, és pár érdekesnek mondható cikkén kívül semmi jó nincs belőle, már szóltam is neki hogy a férfit ne nagy f-el írja meg változtasson, de nem hallgat senkire sajnos. Valóban az ő cikkjei többségében, már túlmennek az egyszerű paródia határán. Lassacskán annyi kárt okoz mint a feministák. A férfihangon egyébként vannak tőle cikkek ez igaz, de a cikkírók, kommentelők sokfélék, nincs egyféle irányvonal,feminista kommenteket is olvastam már akit nem zártak ki, a kommentelési elveik jóval szabadabbak, mint feminista oldalakon, de nem hagyják hogy nőgyűlölővé váljon az oldal.

sweeney todd 2015.03.05. 13:51:04

@zriff: az baj, hogy egyik szélsőség sem érdekel és egyformán szeretem (a szexuális orientációmon kívül) mindkét nemet?

sweeney todd 2015.03.05. 13:52:50

@zriff: tök nem tudom miről, kikről beszélsz.

Mészáros Laci 2015.03.05. 14:09:49

eszmostotálnemértem.

az ország egyik fele sorban áll a moziban, hogy megnézhesse a nőverős szexfilmet.

az ország másik fele erről semmit nem tud, és álszent módon köt bele egy rádióbeszélgetésbe.

bene77 2015.03.05. 14:16:33

@kolbászmustárral: linkelnél egy általad kifogásolt hangnemű cikket a férfihang.hu-ról?

bene77 2015.03.05. 14:19:08

@sweeney todd: Igen, és valószínűleg az anyjukkal laknak, az alagsorban buzerálják a számítógépet és a farkuk is kicsi. Tipikus feminista vitastílus: a tényekkel nem tudsz vitatkozni, ezért inkább személyeskedsz.

bene77 2015.03.05. 14:22:12

@zriff: Huffnágel egyszerűen visszafordította, amit Dworkin meg a többi eszement femináci írt a ffiak kiirtásáról, kasztrálásáról stb.

zriff 2015.03.05. 14:30:55

@bene77: Akárhogy is, nem változtat azon, hogy káros amit csinál, csak tovább mélyíti az egész nemek harca őrületet.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.03.05. 14:40:30

@sweeney todd: Nem akarok nagyon csúnyán fogalmazni, de a meg tudja magát védeni a férfi c. érv kapcsán magad is tudod, hogy ez az érv több ok miatt is hamis.

1. Az adott műsor kapcsán el is hangzott a példa ahol visszaüt. Ha megvédi magát elítélik, azaz a bántalmazó nő gond nélkül megússza. Ha nem védi meg magát a férfi azért, ha megvédi akkor ő jelentgeti fel a férfit, akit utána a környezete, a társadalom, stb. is kirekeszt, tönkre tesz.

Ehhez a reakcióhoz nem kellett Nane-t linkelni, ez itt is látszik helyben... Műsorra adott reakció kapcsán általánosan is. Ezt a rrészét eddig is tudtad a problémának.

Az Indexet is megjárt nem egy videó ami mutatta, hogy a nő által elkövetett családon belüli erőszakon csak röhög a közösség, a férfi által elkövetettet a többség azonnal elítéli. Mivel az utóbbi kapcsán nem látja a közösség, hogy az előbbi előzmény volt, és nem is veszi komolyan ebben cseppet sincs semmi meglepő.

2. A bántalmazó, a nemétől függetlenül, sebezhető áldozatot keres. Olyat aki nem fog sem elmenekülni, sem visszaütni. Ez a sebezhetőség eleve kizárja a visszaütést, stb. Ez egy nemektől független probléma, ismert a témában és kizárja a visszaütést.

Úgy gondolom a "miért marad ott", miért nem tesz ellene, stb. kérdésnél ez elég ismert dolog, mégis úgy teszel az esetek egy általad kiválasztott részénél, mintha a pszichológiai korlát aminek létéről tudsz, nem létezne. Itt diszkriminatív is amit csinálsz, és az érvelésed kapcsán ez alapján is látszik, hogy nem igaz amit állítasz.

3. Sem az erőviszonyok, sem a hatalmi viszonyok kapcsán nem a hagyományos sztereotípiák jelennek meg. Lásd bőven van katona, rendőr, stb. nőnek könyvelő, informatikus párja... Amikor a nők kiszolgáltatott helyzete ellen beszél valaki, akkor az alapvetés pont a "kiszolgáltatott és ezért alárendelt nő" koncepciója elvetéséről szól.

Igen furcsa, hogy aki ennek a célnak az alapjainál tudja, hogy messze nem mindig a nő a kiszolgáltatott máskor úgy érvel, mintha az lenne. Mondjuk megkérdőjeleződik az illető őszintesége. A tiéd is, a NANE féle társaságoké is, stb.

4. Az USAban volt számos kutatás és a nem kölcsönös partnerek közötti erőszak (IPV) esetében a női elkövetők aránya 70% körüli... Azaz az elkövetők többsége nő. Ellenben, ha van egy kölcsönös feljelentés, tippeld meg a statisztikák szerint kik ellen indul eljárás?

Nem sok olyan esetet látunk, amikor egy nő ellen indul eljárás a bántalmazó pasi kérésére... De olyanról számos esetben ismeretterjesztő adókon is beszámolnak, hogy a bántalmazó, zaklató nő már börtönbe is juttatott pasit, amikor kiderült az, hogy bizonyítékot hamisított és ő volt a zaklató...

5. Ezek az ismert esetekre vonatkozó statisztikák, de pontosan tudjuk azt, hogy a látencia magasabb, ha valaki nem számít segítségre, csak megaláztatásra. Márpedig ez a női elkövető férfi áldozat esetén erősebb adat. Azaz a helyzet valószínűleg még ennél is rosszabb...

thegoddamnbatman 2015.03.05. 14:41:37

Nálam ez a hír már ott hitelét vesztette, hogy a forrása egy szélsőségesen elvakult, elmebeteg femináci blogger...
a gumiszoba szégyent hoz férfiakra és nőkre egyaránt.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.03.05. 14:48:18

@sweeney todd: Elmondtad neked jogod van elítélni a műsorvezetőt, jogod van a véleményedhez hozzá. Ellenben nem egy állításod kapcsán látjuk, hogy az hazugság. Ezzel egy diszkriminatív, sokak jogait semmibe vevő ideológiát pártolsz. Vakon személyeskedsz, akár ismeretlen emberekkel szemben (egy oldal szerzőgárdája). Szerinted akik ezt látják nem lesz ugyanígy véleménye rólad? Meg arról a családról ami ilyenre nevelt téged?

Mondjuk azt, mi is megírhatnánk. Csak egyenlőség jegyében, bele mehetünk egy kicsit a becsületsértéssel határos dolgokban. És ehhez nekünk még nem kellene hazudni, alapok nélküli általánosító személyeskedéshez folyamodni. De van egy olyan tippem, hogy hamar jönne a sértődés.

Danielsson 2015.03.05. 15:42:28

Nem hallgatom a rádiót, autóban alig jön be vidéken, így nem ismerem az alapjátékot sem. Megjegyzem az se valami korszakalkotó okosság... amire módosult, az meg főleg. Bochkornak el kellene gondolkoznia ezen a rádiós témán, lehet más vizekre kellene eveznie. (biztosan!)

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.03.05. 15:47:20

@bene77: A férfihang szerintem sok szempontból hibás elgondolás. Egyszerűen azért, mert antifeminsta nőből több van, mint antifeminista férfiből.

wiener 2015.03.05. 16:01:30

ritkán hallgatok rádiót, egy évben 3x, de szerintem a bocskorék műsora vicces, tudtam rajta röhögni a kocsiban de jobb lejönni erről a szőkenő butanő témáról már, teljesen pitiáner dolog, nem is baj hogy nem lesz többet

bukszindeksz 2015.03.05. 16:04:33

@Danielsson: Nem hallgatod, nem is ismered, de van véleményed.
Irigylésreméltó...

zriff 2015.03.05. 16:06:07

@sweeney todd: Az egyik mondat hogy „feminista kommenteket is olvastam már akit nem zártak ki” lehet félreérthető ezért világosabban, az oldal eddigi észrevételeim alapján, nem akadályozza a feminista kommenteket.

A pasis kommentedhez, a magányosság, vagy a papucsférjség nem viccesek. Az usában pl. sajnos sok férfinak csak a guminők jelentik a társat. A feminizmusnak olyan negatív társadalmi hatásai vannak, amiket nem lehet félvállról venni. A híres svédországi feminista helyzetről a férfihangon kívül is olvastam már cikket, férfihasítás címmel.

zriff 2015.03.05. 16:23:54

@Válasszunk: Az antifeminista férfiak ahogy olvastam, azért vannak többen mert a férfiakban alapból van egyfajta nővédő ösztön, és ezzel is csak védik a nőket, ők a fehér lovagok, vagy manginák. Sajnos régen még én is bevettem a femcsi propagandát.

Az antifeminista nőkről már én is olvastam, jó hogy végre a nők is észreveszik mekkora hazugság az egész feminizmus, de mostanra elég pesszimista lettem, hogy sikerül-e véget vetni a feminista társadalompusztításnak.

A férfihangon kívül ott van a valódi egyenlőséget blog, vagy az egy nő a nőkért blog.

Spacecake 2015.03.05. 16:45:21

Teny,hogy van egy olyan (beteg) `notipus`,aki szereti kiprovokalni,h megpofozzak.Jo tavolrol el kell kerulni az ilyet...

gorillaso 2015.03.05. 16:50:18

szánalmas hogy már a taplóság se megy saját fejből - mondjuk a bocskor fejéből nyilván más se -, azt is lopni kell mástól (a "rugnád vagy dugnád" ezeréves klásszikus annak aki esetleg nem ismerné.

Butuska 2015.03.05. 17:22:53

@zsolteeee: Pont ezt írta le ez a cikk is, nem? A Kettősmérce és a Mandiner volt az, aki nem volt "hiteles"

kovácspéterke 2015.03.05. 17:45:52

Tehát a szőke vagy gyereket akarsz tőle az nem szexista?

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.03.05. 18:59:54

Bochkorék bunkók voltak? Mi ebben a hír? Majd akkor szóljon valaki, ha egyszer kultúremberként viselkedtek!

búvár kondér 2015.03.05. 19:19:54

Ki a faszom az a Bocskor? Minden bunkó faszkalapról ezentúl blogot ír valaki????
....csak azt tudnám ,mennyit kell visszaosztani a Music FM-nek hogy ilyen bunkó környezetben hirdessen valaki?

2015.03.05. 19:33:41

Amit félre lehet magyarázni, azt a kettős mérce poszt tolója meg is szokta tenni. Már a forrásmegjelölésnél röhögtem.

mruniverzum 2015.03.05. 19:50:20

Annyira kibaszottul szánalmas ez a médiagyökér (bochkor) és mindig ad neki valahol helyet valaki, ahol sok pénzért ősrégi netes poénokat olvashat fel.
Bár mit várjon az ember egy olyan rádiótól, amelyik a Facebookon legnépszerűbb rádióként (400 xezer kedvelés) reklámozza magát, amit úgy hozott össze, hogy innen-onnan összelopott és utána saját logoval fémjelzett netes poénképeket oszt meg az oldalán?

Dr_utcai_arcos 2015.03.05. 19:51:43

No?Most a sok paraszt a Class helyett Bocsiékra okádja a sz*rt?

Cefrekecske 2015.03.10. 12:31:01

Ja és a férfit mindenben felmentették.
süti beállítások módosítása