Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Több mint 150 milliót kap Borbás Marcsi az MTVA-tól

2015. február 23. 09:09 györgyi 81 komment

Igencsak kifizetődő az MTVA-nak dolgozni, különösen akkor, ha az ember nemcsak műsorvezető, hanem saját cégével gyárthatja is a műsorokat. Borbás Marcsi gasztroangyallal például tavaly nettó 154,8 millió forintnyi szerződést kötött az MTVA, írja a Bors. A bemondónőként kezdő Borbás 2013 óta gyárt férjével közösen műsorokat az MTVA számára, a Gasztroangyalt és az egyelőre szünetelő Ég, föld, férfi, nő című műsorait.

Az MTVA nyilvános adatai szerint a Gasztroangyal műsorgyártása miatt tavaly kétszer kötött szerződést az MTVA Borbás Mária jól menő cégével, egyszer nettó 24 millió forint került a papírra, ami 13 adásra szólt, majd tavaly de­cem­ber­ben idén márciusig ismét rendelt a köztévé tíz epizódot nettó 18,5 millióért. A műsorvezető cége nettó 1,85 millió forintért gyártja le a Gasztroangyal adásait – írja a Bors.

Nemrég írtuk meg, hogy igencsak jól jár a közpénzből működő köztévével Fábry Sándor is, aki szintén saját cégével gyártja a Fábry Show-t az MTVA-nak. Fábry 22 millió forintot kér adásonként. Ez tehát 2012 óta összesen 1,3 milliárd forintba került a köztévének, és nekünk.

borbas.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.23. 09:13:31

Nem akarok én itt egy fideszest se védeni, de ezt nem egy az egyben vágja zsebre, hanem ebből létrehoz egy műsort. Szóval jó lenne egy korrekt összehasonlítás hasonló karakterű műsorokkal, hogy azokhoz képest az egy részre jutó összeg sok -e, vagy kevés, mert nekem így fogalmam sincs. Fábryhoz képest pl. nagyon olcsó, de hát ugye az egy teljesen más műfaj, szóval nincs itt valaki bennfentes, aki tisztában van a számokkal?

falomb 2015.02.23. 09:27:59

@Fedor: nekem is ez jutott eszembe, hogy vajon reálisan mennyibe kerül egy ilyen műsor epizódja, jó lenne tudni

Kell egy néhány fős stáb (hang, kamera, vágó), valami szervező ember, aki megszervezi a helyszíneket, meg a Marcsi.

Ezt mennyiből lehet kihozni epizódonként?

csiri bá 2015.02.23. 09:38:19

www.origo.hu/teve/20150202-borbas-marcsi-a-kereskedelmi-csatornaknak-nincs-ram-igenye.html

Három-négy héttel a forgatás előtt megkezdődik a munka, felkutatunk mindenkit, leszervezzük a helyszíneket és az időpontokat. Pontos adásmenettel érkezünk, reggel fél hatkor indulunk útnak, és másnap este tízig forog a kamera. Aztán a több órás anyagból meg kell vágni a lényegi részt, ez egy hetet vesz igénybe.

isapur 2015.02.23. 09:43:20

@falomb: Nem tudod kiszámolni. Addig rendben van, hogy stáb meg felszerelés meg ilyen olyan költségek, de a "meg a Marcsi" tétel nem definiálható. Amennyit kér. És ha ezt valaki soknak tartja, akkor oké ne legyen benne a Marcsi, hanem valaki más, aki olcsóbb. De akkor már nem ugyanarról a műsorról beszélünk.

isapur 2015.02.23. 09:46:27

@isapur: Nyilván a "Marcsi" egy ilyen képletben behelyettesíthető bármilyen celebre, vagy politikai strómanra.

cukkmukk 2015.02.23. 09:52:29

Ez az 1,85 millió/epizód nem tűnik egyáltalán soknak. Főleg ha összevetjük a Fábry féle erőlködés adásonkénti 22 millájával.

furo80 2015.02.23. 09:55:02

Kövezzetek meg, de szerintem magyar viszonylatban az egyi legjobb müsor ez.

tévés ember 2015.02.23. 10:02:10

500.000 - 600.000.- HUF + ÁFA-ból kihozható a műsor.
Feltéve, ha a műsorvezető is megelégszik 150.000.- + ÁFA összeggel.

micsoda? 2015.02.23. 10:03:18

Fábry igénytelen giccs, már eredendően. Marcsit meg nem nézem. Tehát a pénzt sajnálom:)

Cave Nick 2015.02.23. 10:11:59

Index címlapon:
"A MŰSORVEZETŐ adásonként 1,85 millió forintot kap a Gasztroangyalért."

Itt a cikkben:
"A műsorvezető CÉGE nettó 1,85 millió forintért gyártja le a Gasztroangyal adásait"

Nem sül le a pofátok, mikor ilyen csúsztatást leírtok?

2015.02.23. 10:19:49

@tévés ember: Feltéve, ha a műsorvezető is megelégszik 150.000.- + ÁFA összeggel.

Egy kis rádióban többet keres egy technikus te fasz. Akkor nyilván, egy műsorvezető, a királyin ennyit kell, hogy kapjon, mert a te adódbó` ugyebár.

A zén adómbó`, kozpénzbő`, lélegeztetőgépek`, éhező gyerekek stb.
Háde mé` nem ingyen dolgoznak a királyin a zén adombó`???

na, nemsokára jön is a buta proli hadsereg kommentelni bazdmeg a zén adómbó`.

Cave Nick 2015.02.23. 10:20:47

@Cave Nick: Jó, legyen: pofátok=képetek. Ha azt akarom hogy hülyének nézzenek, akkor nézem az M1 híradót, ide nem ezért jövök.

Operatív Thetán · http://j.mp/1u0EcWA 2015.02.23. 10:29:29

Annyiért én is szívesen kóstolgatnám a borokat.

brian halála 2015.02.23. 10:31:04

Nektek a Blikk a példaképetek az ilyen címválasztáskor?! Gratula... :-(

tévés ember 2015.02.23. 10:32:25

@Orbán Viktᴏr: Stílusod minősíthetetlen.
Az összeg amit írtam adásonként értendő.
Az már 600.000.- / hó.
Egy kisrádióban ennyit nem kap a technikus.

De itt befejeztem a Veled való társalgást.
Ki kezdte a "azén adombó" szöveget.
Ezt én nem említettem meg és nem is volt szándékomban.

Nem veszed észre, de Te vagy a proli.
Ráadásul rettentő szánalmas is...

üdv

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2015.02.23. 10:38:26

Ha minden igaz, a címlapra kerülő címeket nem a cikkek szerzői adják. Nem is ők gépelik be, hanem az esetek nagy százalékában egy becefrézett majom, más nem lehet a helyesírási hibák és elütések alapján... Amúgy tényleg kattintáscsalogató csúsztatás, nem vitás. Viszont oly hatásos, hogy x év távollét után nem is kattintok ide újra egy darabig.

AcidJazz 2015.02.23. 10:38:58

"a Gasztroangyal műsorgyártása miatt tavaly kétszer kötött szerződést az MTVA Borbás Mária jól menő cégével, egyszer nettó 24 millió forint került a papírra, ami 13 adásra szólt, majd tavaly de­cem­ber­ben idén márciusig ismét rendelt a köztévé tíz epizódot nettó 18,5 millióért."

K...a nem voltam erős matekból de ez 42,5 millió. Egy cégnek, 23db tévéműsorra, darabonként 2 forgatási nappal.

Pöcsködés van?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2015.02.23. 10:39:29

...Hm, most látom, hogy itt is "korrekt" a cím. Akkor meg pláne.

Metamorfi 2015.02.23. 10:51:41

Ez egy kétszemélyes vállalkozás. A férje valószínűleg az operatőr és, ha elég ügyes akkor az utómunkák egy részét is képes megcsinálni, de ha nem, akkor abból az 1,85 millióból ki kell fizetniük másnak maximum 3-400 e Ftot, tehát utáan bezsebelnek 1 400 000 Ft-ot. Már majdnem megsajnáltam ezt a luvnyát. Magyar vidékeken (határon túlon is) ismerkedik a szokásokkal és főz / süt / kóstól. Marhára kimerítő, hogy kapna szívrohamot a sok koleszterintől.

Ugyanezt csinálja / csinálta Kandász Andrea is, aki a Kalandjárat című műsorral utazta be a különböző országokat és mutatta be, hogyan kell kikapcsolódni, a saját férje volt az operatőr.......

erhardt 2015.02.23. 10:57:58

Nem az összeggel van bajom, hanem azzal, hogy egy tehetségtelen, buta némber beszél butaságokat.

arckönyv 2015.02.23. 10:58:03

ez nőci úgy viselkedik mintha mindig ittas lenne... :)

AcidJazz 2015.02.23. 10:59:53

@Metamorfi: Igen, és a férje tartja egymástól 4 méterre a három kamerát három különböző helyen.
Gondolom fáj mikor gondolkodni próbálsz.

mérlegel 2015.02.23. 11:00:23

Fábry nézhetetlen, Borbás élvezkedéseit meg nem bírom nézni... Sajnálom, de számomra kidobott pénzekről beszélünk. A címadás és a tartalom között szerintem is csúsztatás van!

Samott 2015.02.23. 11:04:17

Ebbe tenyleg felesleges volt belekotni, ha jol emlekszem mindig van valami vendeg, az se feltetlenul ingyen tolti az idejuket veluk, kell valami stab is, nem erzem en ezt olyan klasszikus lehuzasnak.

Hajdú Intercity 2015.02.23. 11:07:04

@Metamorfi: én már belenéztem ebbe a műsorba, és nekem úgy tűnik, több (távoli) kamera veszi egyszerre, persze ezek lehetnek állványon rögzítettek is.
Egyébként rendkívül szórakoztató pillanatai vannak Marcsi dilettantizmusa okán, viszont ez a nép egyszerűbb gyermekeinek igen káros lehet. Tv-s szakmailag is lehet nem kevés fogást találni a műsoron, de a gasztro vonal is hagy kivánnivalót. Sokszor a nagy magyar valóságot látjuk kendőzetlenül, csakhát erre a dokumentumfilmet találták ki mint műfajt, ez meg mégiscsak valamiféle népművelő célzattal is készülne...

the.man · http://rivercottagenyomaban.blogspot.com/ 2015.02.23. 11:09:45

@Cave Nick: igen ha úgy nézzük, hogy a cég kapja ami az övék, nem hogy nem kizárólag ő kapja nézőpont kérdése (mindig is tudtam, hogy jobban oda kelet volna figyelnem amikor ezt a vackot tanították nekem)

Metamorfi 2015.02.23. 11:10:10

@AcidJazz: Jelen megnyilvánulásoddal buktál le, hogy te vagy a Kft-jének a másik béroperatőre, de gondolom te sem hallottál még az állványra helyezett kamerákról, illetve a vágás folyamatáról. Szimpatikus a próbálkozásod a szellemes megjegyzések terén, vigyázz nehogy szétfeszítse a helyiségben (amelyben éppen tartózkodsz) a falakat a szétáradó intelligencia! :)

Metamorfi 2015.02.23. 11:13:12

@arckönyv: Ugye? :) Ezen mosolyogtam én is sokszor a párommal, hogy gyakran olyan, mintha be lenne csiccsentve, bár az a sok welcome házipálinka + pohár bor valószínűleg megalapozza a hangulatot. Egyáltalán nem azt érzed, hogy ez egy szakmailag komolyan megkomponált műsor, a téma és a magyar gasztronómia változatosság eladja önmagát.......

2015.02.23. 11:27:29

@tévés ember: Stílusod minősíthetetlen.
1. Most vagy tíz percig sírni fogok.
2. Aki picit is otthon van a "sóbiznicben", az pontosan tudja, hogy az általad benyögött 150.000FT (igen adásonként) olyan szinten nevetséges, hogy arra nincsenek szavak.
Roppant hiteles vagy, de tényleg.

arckönyv 2015.02.23. 11:39:11

@Metamorfi: én mondjuk teljes pályafutására értettem... :)

Ápuka 2015.02.23. 11:40:56

Na akkor számoljunk, Borbás kisasszony bejelentett munkaválaló az MTVA-nál, fizetése br 600-800e körül lehet.
Van egy cége ami adásonként 1.850.000 Ft-ért gyárt le egy műsort kb így:
2 nap forgatás, kamerabérlet 40.000/nap, operatőr: 40.000/nap, technikus 20.000/nap, egyéb költésg, mint benzin, kaja, kávé, 40.000 Ft, tehát összesen: 240.000Ft, de legyünk nagyvonalúak, legyen 300.000 felfelé kerekítve.
Utómunka, vágás, óránként jó drága helyen 20e ft vágóval, hardverrel, 50 perces műsort nagyon lassan is meg lehet vágni 12 óra alatt, ez 240.000 Ft. Eddig gyártási költség cirka 550.000 /adás, nettóban számolva. Persze ki kell számlázuni a gyártásvezetőt, az mondjuk 100e/ adás, sminkes, 50e, műsorvezető, 150e, szerkesztő 100e, asszisztens meg ingyen van, hiszen gyakornok...eddig ez 1m, és akkor már vastagon fogott a cerkám. Szóval Borbás kisasszony bérével együtt, kb 1m marad adásonként a zsebben....13 rész esetl 13m+ évi 8-9m br fizetés, tehát br 20m egy évben a jövedelem, ebből kreatívan adózva, 14-15m megmarad, ami havi 1m nettó...és 13 adást össze lehet rakni kényelmesen leszervezve 2 hónap alatt....

csöpike2 2015.02.23. 11:42:05

@isapur : Azt javaslom,ki kell váltani a vállalkozói engedélyt ,vagy alapítani egy céget es a lovak köze kell vágni . Rövid úton meglátod mit,mennyiért tudsz gazdaságosan megcsinalni.Azt is látni fogod mi minden kell meg a nehány fős stáb,vágó meg nehány apróság melle.Nem egyszerű vállalkozni,ha azt jol akarod csinálni.

Teshow 2015.02.23. 11:46:49

@Fedor: @falomb: Normális "roadshow" esetén adásonként olyan 350-400eFt lehet a gyártási költség. És az már igényesen kivitelezve értendő, korrekt stábbal, utómunkával!
Marcsika műsorai képileg és tartalmilag igénytelenek, szerintem 2-250e körül meg tudja csinálni.

Ronald 2015.02.23. 11:49:36

Az 1,8 milla egy közel 1 órás, külső helyszínen forgatott, kulcsrakész-adásképes anyagért az nevetségesen KEVÉS !!!

Ha a Marcsi cége vásárolta meg mindehhez a technikát is (HD kamerákat, vágókapacitást, szállítóeszközöket, mikroportokat, drónt (vagy annak a bérlését) - szóval akkor tényleg nudli ez az összeg.

Ez a technika min. 50-80 millió Ft befektetés, az embereket fizetni kell (és nem minimállal), a szállítást biztosítani - aztán melózni orrvérzésig, míg adásképes lesz az anyag....

...hát ebből Marcsi+Apci tuti nem les milliárdos - még ha meg is élnek szépen belőle.
Na de miért ne élnének?... hisz megdolgoznak érte keményen.
.

megfáradt 2015.02.23. 11:52:09

Na csak egy apro hozzaszolas. Tavalyelott szerepeltem egy bank reklamjaban, ott 60000 volt egy napra + 3*-os ellatas (kiemelt stat). Voltam egy bizonyos magyar sorozat forgatasan amit marciustol adnak, ott felora meloert adtak 6000 Ft-ot. Negyszer at kellett futni egy udvaron. Szal sztem inkabb a Fabry van elszallva... (Foleg, hogy nem is nezem... :) )

megfáradt 2015.02.23. 12:07:25

Bocs, azt elfelejtettem hozzátenni, hogy stáb/helybérlés (pl Győr belvárosa vagy a szentendrei skanzen), kaja, buszok, stb,stb... azért ezeket nem két ember csinálja egy GoPro-val... viszont ár/érték arányát meg kéne tudni találni.

Hypo100 2015.02.23. 12:36:55

@Metamorfi: Kandász Andrea?? Azzal a buci kalácsképével? Borzalmas. Nem is lehet egy napon említeni se akét műsort meg se a két műsorvezetőt.

AcidJazz 2015.02.23. 12:38:02

@Metamorfi: Nem vagyok, másfajta munkát végzek, de már láttam kamerát állványon, meg a vágás mibenlétével is tisztában vagyok. No meg azzal is, hogy nem sok közöd van hozzá hogy készül egy ilyen műsor.
Neked ebből az írásból annyi jött le, hogy a nő egy óra alatt majdnem 2millát kaszál.

AcidJazz 2015.02.23. 12:41:17

@Ápuka: Mondd csak, ha a három kamerával 2x12 óra alatt leforgatott 72 óra nyersanyagot nyugisan megvágod 12 óra alatt miért nem hollywood-ban dolgozol? Szerintem értékelnének egy ilyen szakembert. Az idő ott is pénz. (:

hidroponi 2015.02.23. 12:50:15

a penz fele a bor es a palinka ara illetve a masnapi rehabilitacio koltsege.. :D

Gitram 2015.02.23. 13:05:12

Nem tudjuk, hogy a teljes műsorért kapja-e ezt az összeget, vagy csak a műsorvzetésért, és kamerázásért.de ilyen evés,ivás, szórakozásos műsort én is szivesen vezetnék a feléért is. Fábryról ne is beszéljünk. A mi pénzüket igy pocsékolni, honnan veszik a bátorságot, mikor havi 150 ezerért emberek nehéz fizikai munkát végeznek. Szégyelljék magukat. Most meg a többi adókért, az uj M1 stb. a sok hazugságért még fizetünk is. Miért kell ennyi pénzt kifizetni nekik a semmiért.?

afropöcs #8=======Đ ~ ~ ~ 2015.02.23. 13:10:03

Ez a pénz adásonként rettentő alacsony ár. Maradjunk ennyiben. Főleg ha összehasonlítjuk a Fábryval. Már a meghívott vendégek gázsijával sem kell számolni, mert nekik fentről szólnak, hogy most menni kell.
DE Marcsi igenis nagyon jó műsorokat csinál, akár még a belföldi turizmust is generálhatja, véleményem szerint a dupláját is simán elkérhetné.sőt.

Baaah 2015.02.23. 13:14:19

@Gitram: tehát azért mert megrekedtél valahol más is rekedjen meg?

A műsor számomra nézhető, szombatonként ennél több nem is kell, ha valaki tud jobbat csinálni kevesebbért mutassa meg.

para_noir 2015.02.23. 13:32:48

@Ápuka: na, megjött a sok proli, veled az élen. Kiszámolod, mi? A feltüntetett összegek teljesen normál árak, aki meg azon rugózik, hogy a férje miatt a nő mennyit tesz zsebre, hát bazmeg, ez egy ilyen műfaj, itt lehet keresni, aki meg tud spórolni, mert a férjével dolgozik közösen, és emiatt többet tehet zsebre, az egyszerűen jól csinálja. Nem mintha bírnám ezt a Gasztroangyalt, két fél adást láttam belőle, nem volt se túl jó, se túl rossz, de ez az áporodott szagú komcsi irigység, ami itt ömlik, kurva tré. Tudom, hogy az index erősen fúj minden köztévés dologra, főleg mióta a drága szabózét lefaszozták a híradóban, de nem kéne fullba nyomatni a kretént, mert a cc-s szerzők is pontosan tudják, hogy ez normál gázsi.

Darth Revan 2015.02.23. 13:50:56

@Fedor: Latatlanban biztos vagyok benne, hogy nem az MTVA jar jol ezzel a szerzodessel sem.

BaLee 2015.02.23. 14:02:35

Undorító már ez a kattintásgyűjtés. A cím szerint 1.85 millát kap adásonként a műsorvezető, ez nálam azt jelenti hogy alátesznek mindent ő csak a személyét adja hozzá, ehhez képest az ő cége ennyit kap adásonként amiből fizetni kell még az egész stábot meg finanszírozni az eszközöket stb.

Rohadt nagy különbség!

Gyorgy Nagy 2015.02.23. 14:15:54

A MI PÉNZÜKÖN szorakozik a SZAR SEGGNYALÓ MEGÉLHETÉSIEKKEL telitakott MTVA. 81 milliárdot ad a kormàny a mi adoinkból ezeknek a szoposoknak.

Parajpuding 2015.02.23. 14:22:32

Erősen eltúlzott ez az összeg, mindazonáltal ez az EGYETLEN műsor az mtva műsorrendjében ami ér valamit. A fábry-féle és többi értékelhetetlen szemétre sokkal több megy el feleslegesen. Mutyitévé.

2015.02.23. 15:12:30

és ennyiért még be is b*szik minden műsorban

aronsatie 2015.02.23. 15:23:14

Az összeg meglepő, mert igazából egyáltalán nem olyan "gyanús". Kivéve, ami egyáltalán nem kizárt: ha teljesen belső kapacitásból készül, az embereket és az eszközöket az MTVA adja, és az 1.8 túlnyomórészt már maga a haszon.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.02.23. 15:39:53

@csiri bá: "Aztán a több órás anyagból meg kell vágni a lényegi részt, ez egy hetet vesz igénybe."

de mindezek előtt a leadót még személyesen el kell vinni Janinak.

vzsozso 2015.02.23. 15:51:48

Srácok, a Gasztroangyal egy értelmes műsor, egyszer nézzetek végig belőle pár részt, a végére még Marcsit is megkedvelitek. Nekem is voltak eleinte fenntartásaim vele kapcsolatban, de szerintem őszinte és valóban olyan dolgokat népszerűsít, amikre nagyon hasznos lenne, ha sokkal többen ráharapnának országszerte. Az hogy sok-e az a pénz adásonként vagy sem, azt én nem tudom megítélni, nem vagyok szakmabeli, de szerintem az itt fanyalgók többségének sincs fogalma arról, hogy mennyibe kerülhet úgy általában egy ehhez hasonló műsor elkészítése.

2015.02.23. 15:58:08

@vzsozso: Gyanítom a cikk írójának sincs.

Nzoltan 2015.02.23. 16:08:06

@tévés ember: Már miért elégedne meg? 150-et hetente nagyon sokan össze tudnak gereblyézni itthon. És Marcsi ismert név, nélküle nincs mūsor.

Együtt élés 2015.02.23. 16:34:34

És ebből a pénzből hány alkalmazottat fizet? Milyen egyéb gyártási költségei vannak? Ennek nem nézett utána a Bors?

TrebronC 2015.02.23. 16:39:41

@furo80: Feleségem szerint is. A királyi "jobban teljesítünk" tv-ből ezt nézi és a Magyarország szeretleket. Amennyit láttam belőlük szerintem mindkettő nagyon jó színvonalú.

jogalany 2015.02.23. 16:52:16

A Gasztroangyal messze az egyik nézhető műsor az Mtv-n. Fábry egy vacak, nézhetetlen.
A Fapad és a munkaügyek is vacak. Ezek kifizetőhelyek, és visszajáró 20 - 30 % megrendelési visszatérítés is megy, mint Kósa -nál volt, és a többi polgármesternél is fut, pl. Pokorni, vagy Láng.
A GDP 16,3 %-át elkorrumpálják.

jogalany 2015.02.23. 17:01:52

@TrebronC:
A feleséged izlése egy ficam, ha neki a M.O szeretlek műsor bejön.
Azonkivül a filmgyártásban a nettó azt jelenti, hogy az a producer haszna, mert a bruttóhoz forgatási esetben nemcsak az adók és munkabér terhek tartoznak, hanem a gyártás teljes.
Tessék csak számolni, hogy a helyszín kiválasztása, bejárás, kitelepűlés, a leutaztatás, a világítás, a jelmez, a hang, a kamerák, a technika ellátás (áram), öltözők, a bűfé, a felhasználandó nyersanyagok pl. disznó élő, felszerelések, stb. több teherautó és bérautó, több napra. Egy ilyen forgatás, ahol változó a (belsőteres, külső teres, nappali, esti,) körülmények vannak, hogy lehetne megcsinálni 1,85 millióból?
A filmiparban a nettó a produceré.

tévés ember 2015.02.23. 17:13:47

@Nzoltan: Igazad van. én heti egy műsorra gondoltam, ezentúl Marcsi csinál még mást is, nyilván többet keres, mint a fentebb kiszámolt 600.000.- hó.
Én arra gondoltam, hogy egy ilyen műsor vezetéséért a 150.000.- / adás egy korrekt összeg.
Szerintem.
üdv

DotPont 2015.02.23. 18:14:23

e-beszamolo, StratComm 2012 év:
A vállalkozásnál átlagos állományi létszáma 7 fő volt, a részükre kifizetett bérköltség 58 354 ezer Ft, a
bérjárulékok 12 689 ezer Ft, a személyi jellegű egyéb kifizetés 2 510 ezer Ft volt.

2013 év:
A vállalkozásnál átlagos állományi létszáma 9 fő volt, a részükre kifizetett bérköltség 57 841 ezer Ft, a
bérjárulékok 12 706 ezer Ft, a személyi jellegű egyéb kifizetés 3 554 ezer Ft volt.

csak a kíváncsiság hajtott, de barki megnezheti, nyilvanosak a merleg es eredmenyadataik mellett ezek is

KrustytheClown 2015.02.23. 20:11:03

Szerintem ez az egyik kevés nézhető műsorok egyike a köztévén.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.23. 20:49:35

@arckönyv: Nem úgy viselkedik, hanem az :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.23. 20:58:47

Na szóval érdemes volt feltennem a kérdést, így a kommentekből megtudhattam, hogy ez a műsor úgy irtózatosan túlárazott, hogy közben ez az összeg érte rettentő kevés, meg egyébként is az MTVA kurva anyját.

Okosabb lettem :-)

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.02.23. 22:21:29

@AcidJazz:

" Igen, és a férje tartja egymástól 4 méterre a három kamerát három különböző helyen.
Gondolom fáj mikor gondolkodni próbálsz."

Szerintem 3 férje van Marcsinak, kettő kameráz, harmadik meg hangtechnikázik :P

Roppantó 2015.02.24. 00:25:36

"Elsőként kapott tévéműsor Magyar Termék Nagydíjat!

A Magyar Termék Nagydíj kitüntető cím tanúsítja a termék előállítójának, forgalmazójának megbízhatóságát, viselője számára pedig biztosítja a fogyasztók általi pozitív megkülönböztetést.

Ezt az elismerést kapta meg a magyar termékek és minőség iránti elkötelezettségéért, a hozzá kapcsolódó munka bemutatásáért és méltó helyre emeléséért a Gasztroangyal, amelyet 2011 őszén indította útjára a Magyar Televízió.

Egy merőben új és sokoldalú műsor született Borbás Marcsi szerkesztésében és vezetésével, amely a teljesség igényével mutatja be nemcsak a magyar konyha évszázados hagyományain alapuló gasztronómiai kultúránkat, hanem a hozzá kapcsolódó alapanyagokat is a magyar kézművestermékekkel egyetemben. A műsor főszereplői a hazai gazdálkodás „alapkövei”: termelők, gazdák, borászok, séfek, mindazok, akik akár vidéki nagyvárosainkban, akár az országhatár egy kis szegletében élnek, és munkájuknak köszönhetően minőségi, egészséges élelmiszerek kerülnek az asztalunkra.

Több mint 100 adás támasztja alá, hogy a Gasztroangyal hazánk kincseinek közvetítőjévé, őrzőjévé vált. Marcsi folyamatosan járja nemcsak Magyarországot, hanem határon túli területeket is, egységbe fogva nemzeti, természeti és gasztronómiai értékeinket."

eveMarlowe 2015.02.24. 09:03:02

Legalább ez egy értelmes és tényleg értékes műsor sok ember számára.
Szerintem Hajdú Péter sokkal többet kaszál azzal, hogy a saját cégével készít mindent a TV2-nél, de az nem érdekes.
Én konkrétan le****om, h mennyit kap Marcsi, csinálja tovább még nagyon sokáig.

cukkmukk 2015.02.24. 09:29:44

@Roppantó: Most attól függetlenül, hogy nincs ellenemre ez a műsor, időnként meg is nézem, azért a politikai nézeteiket tekintve egy oldalon állók egymás díjazgatását hagyjuk már ki az érvek sorából...

Ma Baker 2015.02.24. 09:43:50

Pont tegnap volt a mentális deficiten Orbán 7 fő bűne, amiből az elsőnek írták: "A magyarok legrosszabb tulajdonságaira épít"
Namost szerintem pont ezt maxolja ki a comment blog.
Mintha manapság bármit rosszmájúan meg kéne köpködni, ahol 1 millánál nagyobb összeg mozog.
Undorító, főleg az, hogy ez ma itt az index érában általános!

Irgum76 2015.02.24. 09:45:40

érdemben nem szolnék hozzá
de ez a nő annyit zabál a műsorban, hogy anyámnak nagyobb tv-t kelletett venni mert az előzőt már kihízta

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.02.24. 14:23:14

@eveMarlowe: Szerintem Hajdú Péter sokkal többet kaszál azzal, hogy a saját cégével készít mindent a TV2-nél, de az nem érdekes.""

Hajdú Péternek egy magáncég fizet, magánpénzből, max. a befektetőkkel elszámolnia, hogy mennyi hasznot hoz nekik. A köztévé viszont közpénzből készül, a tiedből és az enyémből. Na ezért érdekes, hogy Borbás vagy Fábry mennyit keres.

grb 2015.02.25. 00:37:06

@Fedor: az a magáncég nagy arányban állami hirdetésekből tud Hajdú Péternek olyan jól fizetni.

csab2 2015.02.25. 11:21:26

Először: ha valamire rá lehet fogni, hogy politikamentes, akkor az a Gasztroangyal. Másodszor: a Gasztroangyal egy igen igényes, szórakoztató műsor.
Harmadszor: Nem vagyok a téma szakértője, de úgy ítélem meg, hogy nettó kétmillió forint egy adás elkészítésére nem minősül soknak, figyelembe véve a projekten dolgozók számát és a belefektetett időt és munkát.
Negyedszer: nem Borbás Marcsi kapta adásonként a nettó 2 millió Ft-ot, hanem az egész produkció, vagyis ebből az összegből elő kellett készíteni, le kellett forgatni és meg kellett vágni az adást.
Ez az egész cikk egy mocskolódás, rágalmazás, tipikus példája az alaptalan és észnélküli politikai alapú sárdobálásnak.
Ha valaki, akkor én igazán nem vagyok sem a kormánynak, sem a Fidesznek a híve (kimondottan idegesít ez a bagázs), de az alaptalan, észnélküli mocskolódást gyűlölöm. Milyen szakmaiatlan a Borsnak ez a cikke, egy hatásvadász baromság. Tisztában vagyok vele, hogy nem ti írtátok a cikket, de nem tetszik, hogy ti is leközöltétek ezt a hatásvadász szart.

2015.02.25. 19:11:26

A kapitalizmus rossz dolog, nem szeressük. Csak olyankor elfogadható, amikor a saját cégünk csinálja a műsort, akkor van piaci ár, meg piac egyáltalán. Elég érdekes maga a tény, hogy azok biztosan csinálhatnak műsort, akik a fidesz házicelebjei. Az árat és a költségeket azért faszság elemezgetni (sok, kevés, mennyit kap a Marcsi), mert a királyit lófasz se nézi, tehát a produkciók létjogosultsága minimum megkérdőjelezhető. Ezt a nézettséget ismeretterjesztő filmekkel és B-kategóriás angol humorral is lehetne hozni.

Anasthasia 2015.02.26. 12:06:09

@erhardt: így igaz! Sajnos, ami a szívében van, az még lesújtóbb.

szódabár 2017.02.10. 16:22:15

@Metamorfi: vicces, csak azt nem nézte senki. Az operatòr férjjel esetleg csak még többet megspóroltak. A Lidl 750 ezret ad egy üzletvezetőnek, mégis mit szeretnél? Es szerinted Hajdú Petike mennyit keresett, amikor az mtv ben bohóckodott? Kálmán Volga havi kétmilliót kap a gecitől, soroljam még?

szódabár 2017.02.10. 16:24:01

@Fedor: Hajdú is a köztévénél kezdte , de az nem volt probléma ugye?

szódabár 2017.02.10. 16:26:21

@: neked fogalmad sincs a műsor nézettségéről, gondolom leragadtál az ÉNB és a Heti Gennyes szintjét. Hát ez csak téged minősít. Csak azt ne hidd, hogy az elvtársaid kevesebbért bohóckodnak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.02.10. 17:41:36

@szódabár: Most komolyan egy két évvel ezelőtti poszttal kötözködsz, ráadásul hülyeségeket írva? Kit érdekel, hogy ki hol kezdett? Az (akkor) aktuális munkáikról folyt a vita. Borbásnál se érdekel, hogy mennyit keresett a Hírtévénél korábban, mert az is magáncég volt.
süti beállítások módosítása