Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Maksa a Story TV-n kényszerült bocsánatkérésre, de a drogok eltések emlegetése most elmaradt

2015. január 07. 13:15 sajó d. 103 komment

Maksa Zoltán először elsütött egy borzalmas viccet a Hír TV-n, majd az ezt követő felháborodásra reagálva kimaksolta (haha) a bunkóság fogalmát, de Bárdos András úgy érezte, érdemes még egyszer rákérdezni erre a dologra a humoristánál. Az elég kemény hangnemben fogalmazó Bárdos élőben szembesítette Maksát a hülyeségeivel, aki kissé megtörten kért elnézést. Én még kicsit meg is sajnáltam a felvétel láttán Maksát, aki ha tehetné, az egészet visszacsinálná, és mára felfogta, hogy mi volt a problémája mindenkinek a viccel, illetve az ezt követő reakciókkal.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lesből Támadó Szárítókötél 2015.01.07. 13:52:40

Ha Maksának sikerült, akkor vajon a "Maksa-poén"-tól tudosító hírek alatti, habzó szájjal "humorérzék nélküli liberálisok"-ról fröcsögő kommentelőknek is sikerülni fog?

Szelid sunmalac 2015.01.07. 13:54:17

Na, Maksa se menjen politikusnak. Aki kepes az onreviziora ha hibat kovet el es van gerince ezt bavallani, az nem alkalmas ra.

altona 2015.01.07. 13:55:17

Ki a faszt érdekel a magánvéleményed?

sikeres-e 2015.01.07. 13:57:19

Teve vagyok! Teve vagyok!
("...mi volt a problémája mindenkinek..." -> ezt azért nehéz lenne alátámasztani)

Zb74 2015.01.07. 13:58:55

Bárdos semmiképp se álljon meg itt. Kényszerítse töredelmes bocsánatkérésre a South Park és a Family Guy alkotógárdáját is... te most komolyan annak örülsz, hogy sikerült kicsinálni egy - mégoly gyenge - humoristát? Egy olyan poénért, amilyennél sokkal durvábbakat is hallani bármely tetszőleges kabaréban?

turista a saját országában 2015.01.07. 14:07:56

Maksa fideszes, így meg van bocsájtva.

Gérard Duchemin 2015.01.07. 14:12:48

@Lesből Támadó Szárítókötél:

"Ha Maksának sikerült, akkor vajon a "Maksa-poén"-tól tudosító hírek alatti, habzó szájjal "humorérzék nélküli liberálisok"-ról fröcsögő kommentelőknek is sikerülni fog? "

Hogy gondolsz ilyet! Ejnye. Azoknak a valóban humor nélküli, szar, gyűlölködő alakoknak nem fog sikerülni.

Gérard Duchemin 2015.01.07. 14:15:36

@Zb74: "olyan poénért, amilyennél sokkal durvábbakat is hallani bármely tetszőleges kabaréban? "

Hazugság, de jó nagy. A South-Parkban nem bunkó poénok vannak, hanem bátor poénok, melyek mernek bármely csoporttal viccelődni. De a bunkó poén nem attól bunkó, hogy bátor, hanem attól, hogy a mögötte álló ember bunkó. Ja és természetesen Balázs is bunkó, nehogy valakinek ezzel kapcsolatban illúziója legyen.

campobaszo 2015.01.07. 14:19:42

@Gérard Duchemin: Ki az a Balázs? Maksa Balázs?

Kapitány_1 2015.01.07. 14:26:32

@Gérard Duchemin: nagyon áll rád a mondás, hogy mindenki magából indul ki. Minden szavad mocskolódó, gyűlölködő. Szánalom.

ne olvasd el 2015.01.07. 14:30:37

és akkor most a buzikkal sem szabad viccelődni?

profilo 2015.01.07. 14:42:37

@Gérard Duchemin:

"...nem bunkó poénok vannak, hanem bátor poénok..."

Hát ja...a Charlie Hebdo újságírói és karikatúristái is bátrak,poénosak voltak.
De mint látható,a humorban sokan nem ismernek tréfát.
Te sem.

lobster thermidor 2015.01.07. 14:50:30

Maksa már saját paródiájának sem jó.

Jó Estét 2015.01.07. 14:51:06

Kiváncsi vagyok akik ennyire habzó szájjal védik Maksat mennyire vennek poennak ha beallitanek az anyjuk temetesere, es az anyjuk nemi eletet feszegeto poenokat dobalnek az mennyire ulne... Ja, hogy empatia? Az meg mi? :O

Jó Estét 2015.01.07. 14:52:18

Masik oldalrol meg tudnia kellett, hogy ez egy erzekeny tema, tele volt a sajto Balazsekkal, amikor ezen poenkodtak, szal sanszosan ez nem volt mas, mint egy elore eltervezett mediahekk, mert kulonben mar a kutya nem tudta ki ez a pali, igy meg kapot egy kemeny ingyen sajtot...

Leone_510 2015.01.07. 14:55:48

ha valakinek a konkrét fájdalmával viccel valaki az egy faragatlan alak ha általánosan akkor esete válogatja mennyire tapintatlan vagy vicces az illető - ez inkább a south park esete , nem lehet általánosítani, maksa esete a tapintatlan vicc volt, ennyi,
inkább a vagyonukat rejtélyesen gyarapító vagy szülőktől (ez mindig működik) kölcsön kapó köztörvényes bűnöző politikusokat kellene ilyen elánnal "vizsgálni"

Leone_510 2015.01.07. 14:56:31

bocs a sok szóismétlésért kapkodtam

Zb74 2015.01.07. 14:58:01

@Gérard Duchemin: Nézz körül egy pillanatra a világban. Épp ma gyilkoltak meg egy francia karikaturistát (több munkatársával együtt) olyanok, akiknek sértették az érzékenységét a lap - amúgy többségében igen gyenge - poénjai. Nem lenne jó, ha nálunk is ebbe az irányba mennének a dolgok. Humoristákat feljelentgetni, virtuálisan vagy valóságosan kicsinálni nagyon nem menő. Függetlenül attól, hogy jó vagy rossz humoristákról van-e szó.

(Egyébként még a legjobbaknak is vannak néha sértő/rossz vicceik. Hofi egyszer például ezt a poént sütötte el: "Hogy hal meg a tűzoltó? Elég gyorsan." Gyenge is, érzéketlen is, de - szerencsére - senkinek sem jutott eszébe emiatt meghurcolni szegény Géza bácsit. És ez így volt jól.)

A South Park és a Family Guy poénjai között is vannak bátrak és tahók egyaránt - ami törvényszerű is, ennyi idő alatt. A lényeg, hogy a humoristáknak senki ne akarja megszabni, mivel viccelődhetnek, és hogyan.

Bergyilkos Bohoc 2015.01.07. 15:02:44

@Jó Estét: Na, pont az ilyen ostoba példák és szar csúsztatások miatt (ne felejtsük ki a nagy tudású Klág Dávidot sem) ment félre az egész téma helyes értelmezése.

Jó Estét 2015.01.07. 15:05:29

@Bergyilkos Bohoc: cáfold meg akkor kérlek az ostoba példám. De ha nem tudod felfedezni a kapcsolatot, akkor mondjuk akkor mennyire vedened, ha a te lanyodat eroszakoltak volna meg az elten? Es meg utana jon ezzel a drogos ujgazdagozassal, emberi nagysagrol tanuskodik...

satch 2015.01.07. 15:09:25

Álszentség a köbön. Lefogadom, hogy a felháborodottak nagy része teli szájjal röhög ugyanilyen inkorrekt vicceken csak azok valamiért távol állnak az illetőtől ezért az ugye nem gáz.
Korábbi bejegyzésnél meg jól leírták már többen, hogy a vicc az ELTE-ről szólt nem a csajról. Én azt mondom nem baj, ha ilyennel viccel valaki, még talán Maksa első kirohanásában (ami azt hiszem később törölt fb-ról) is volt igazság, hogy a humor ily módon figyelemfelkeltő is. Emlékezzünk, hogy történt ilyen és figyeljünk egymásra.
Külön meglepetés számomra, hogy a talán két legliberálisabb netes lap van a legjobban kikelve magából.
Arról most nem nyitnék vitát, hogy menniyre volt vicces a poén mert ez már tényleg nagyon szubjektív.

unionista (törölt) 2015.01.07. 15:14:52

@satch:
hja, az a vicc, hogy az egész botrányt, a bármit és bárkit a porba alázó újságírók kezdeményeztek. a dzsungelből bloggoló álszent bárdossal. aki ugye a feleségével vezetett műsort. máté krisztinával. és abból éltek, hogy a különféle tragédiákon átment szerencsétlen embereket direktben fényképezték, majd megalázó kommentárokkal mutogatták őket a tv2 híradójában. és most ezek az emberek vannak felháborodva, de nagyon. ez a legnagyobb vicc.

Bergyilkos Bohoc 2015.01.07. 15:18:01

@Jó Estét: Azért, mert a viccednek a szereplője egyrészt egy elhunyt személy, másrészt te konkrétan BELŐLE csinálsz nevetség tárgyát, és azzal kelted a hangulatod, hogy konkrétan a család tagjainak adod ezt elő.
Semmi köze a Maksa vicchez, ahol NEM a szereplőt szégyenítették meg, szó sem esik róla. A vicc egyértelműen az ELTE-n uralkodó állapotokat akarja érzékeltetni.
Ennyi erővel háborodjunk fel a régi ávós vicceken is, mert nagyapámat is elvitték anno.

Bergyilkos Bohoc 2015.01.07. 15:20:14

@Bergyilkos Bohoc: "ahol NEM a szereplőt" úgy értem NEM az áldozatot.

unionista (törölt) 2015.01.07. 15:27:03

@Leone_510:
de basszus, éppen bárdos andrás az, aki az iskolát képviseli, hogy az emberi tragédiákat, nagyon közelről, nagyon álszent és képmutató módon kell közzétenni. mert ezzel lehet magas nézettséget elérni. híradósként ezzel lehet elég sok pénzt keresni.

ha egy társadalmat egyesek úgy manipulálnak, hogy minden nap döbbenjél meg azon, hogy történt egy tragédia, akkor előbb utóbb arra is lesz igény, hogy ezen röhögjenek. és ugye a másik probléma, hogy leginkább azok háborodtak fel, akik mindenkit és mindent gátlástalanul megaláznak.

kis magyar média 2015.

satch 2015.01.07. 15:30:48

@unionista:
Szerintem nem is kel egészen Bárdosig menni. A Story TV már elég.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2015.01.07. 15:31:17

"mára felfogta, hogy mi volt a problémája mindenkinek a viccel"

Pontosan érthető, hogy mi "mindenkinek" a problémája a viccel: azt gondolja, hogy a lány kárán kell nevetni. Csak igazuk nincs.

Az is jó vicc, hogy "érted jöttünk elvtárs, nem ellened", noha a kommunisták által elvitt, megkínzott és megölt emberekre utal, csak szellemesség van benne, a Maksa viccben meg nem volt.

Maksától tényleg tapintatlanság lett volna ezt a viccet olyan alkalommal elsütnie, amikor explicite, tematikusan nemi erőszak áldozataival találkozik, és így lenne apropója bármilyen utalásnak, de nem tett ilyesmit. Azok az érvek, hogy temetésen nem viccelődünk, irrelevánsak, mert Maksa ilyen értelemben nem temetésen viccelt.

kalandfereg 2015.01.07. 15:33:41

Szerintem hihetetlen jo fej Maksa, hogy belatta, hogy gond van a dologgal, es nem azt csinalta, amit szinte minden tulfejlett egoval rendelkezo mediaszemelyiseg szokott hasonlo helyztetekben, azazhogy a vegletekig vedi az igazat, a vegen mar total elfogadhatatlan szelsosegekbe sodorva magat.
Ehelyett belatta. Nagy riszpekt.
Ugyhogy nem is kellene most elkezdeni taposni rajta, hogy fu de hulye, annyira hulye, hogy meg o is belatta. Mindenki tudja a lelke melyen, hogy ez nem igy mukodik, a hulye az pont, hogy nem latja be es ahhoz kell intelligencia, hogy valaki belassa.

unionista (törölt) 2015.01.07. 15:38:04

@flugi_:
nézd, ez kurva egyszerű. ez a bárdos nevű zsidó úgy gondolja, hogy a népnek hétről hétre nap mint nap a tragédiákon kollektíve meg kell döbbennie. és ez a maksa nevű paraszt meg úgy gondolta, hogy évente egyszer a maksa híradóban lehetne ezen röhögni is.

bárdosék ugyanúgy megalázzák a szerencsétlen embereket. maska nem a megerőszakolt személyt alázta meg. sokkal rosszabbat. a belvárosi zsidó értelmiségi lányokat mondta baszatlan picsáknak. és ez váltotta ki az indulatot. de nem a köznépből. hanem a belvárosi zsidókból.

satch 2015.01.07. 15:39:17

@kalandfereg:
Persze, hogy "belátta". Azért nem hülye, tudja, hogy ha nem teszi csak szarabb lesz. Először még próbálta magyarázni facebookon, de feladta. A hírverés meg nem rossz neki.

halor 2015.01.07. 15:40:53

@Zb74: a tűzoltós vicc akkor lenne szar, ha előtte egy héttel egy tűzvészben öt tűzoltó meghalt volna. Emígy egy közepes poén és kész.

savrola 2015.01.07. 16:02:26

Én is úgy gondolom, hogy megbánta már másnap, de a támadástól, ami rázúdult képtelen volt higgadtan reagálni. Ez is hiba volt, ezt is belátta. Nem hinném, hogy innentől kezdve úgy kéne őt kezelni, mintha ő maga követett volna el erőszakot. Elég nagy baj az neki, hogy a stílus és előadásmód, amit képvisel, már 15 éve lejárt. De ennél vannak súlyosabb problémák is a médiában, sajtóban.

juhaszvik 2015.01.07. 16:11:51

Az én személyes véleményem (úgy általában a témáról):
- azt hittem, hogy Maksa egy normális fazon, gyerek fejjel jókat röhögtem a Maksa Híradón és hasonló poénkodásain
- valószínűleg rendben van, ha valaki egy falusi kocsmában vagy mondjuk egy börtön folyosóján a nemi erőszakról viccelődik
- a nemi erőszak egy bűncselekmény, ezért egy tévécsatorna nem bagatellizálhatja el, a szólásszabadság jogokat és kötelességeket is jelent
- azt gondolni, hogy a nők arra vágynak, hogy megerőszakolják őket, egy elferdült gondolkodásmód. biztosan sok nő szereti, ha a férfi érvényre juttatja vele szemben az erejét, és mintegy úgy tesznek, mintha a beleegyezése nélkül történne az aktus, ez egy fajta szexuális játék. de ha valaki beleegyezés nélkül teszi az súlyos bűncselekmény, büntetése pedig az, hogy vele is ugyanezt fogják tenni a börtön zuhanyzóban. aztán hülyére verik.

2015.01.07. 16:13:06

Csóró faszi, na most tapsikolhatnak a kedves firkászok, döngethetik a mellüket.
Ilyen amikor rászállnak egy emberre, uborkaszezonban.

The Good Boy ! 2015.01.07. 16:15:33

szerintem maksa csak bepánikolt, miután pár nap alatt visszamondták mind a három, januárra lekötött fellépését:)

Amúgy szerintem, ha ezt Hofi mondja 20 éve, akkor ez a poén szállóigévé, és rendszeresen ismételt idézetté vált volna.

Egyébként saját szubjektív véleményem, hogy maksa bugyuta poénjai kb. 10-14 éves koromban még viccesnek számítanak (saját akkori emlékeimből adódóan), de felnőtt fejjel, már szánalmas és gyenge próbálkozás a felszínen maradáshoz.

SzerződésSertés 2015.01.07. 16:16:58

Igaza van. Ha már humoristának csapnivalóan szar, picit sem vicces, akkor már legalább legyen sértő, gúnyolodjon a megerőszakolt nőkon, az újgazdag, drogos egyetemistákon, meg mindenen, amire odafigyelnek.

lófüle elemér 2015.01.07. 16:21:12

Maksa elvtárs 20 éve ugyanazokkal a poénokkal operál. Ez az ominózus is elhangzott már sok helyen.
Nem a poén a probléma, hanem az, hogy egy alulképzett, hazugságok terjesztésén kívül másra nem alkalmas, magát újságírónak beképzelő seggfej felfújta a sztorit, hogy 3 napig legyen min csámcsognia. A sok barom meg béget mellé és Maksát cseszegeti, mert a vezérkos is azt teszi.

Netuddki. 2015.01.07. 16:25:14

Bírom a sok South Park-al példálózót. Nem emlékszem, hogy a South Park bármelyik epizódjában viccelődtek volna mondjuk az iskolai lövöldözésekkel. Pedig tudtommal mindegyik epizódot láttam.

juhaszvik 2015.01.07. 16:27:46

@The Good Boy !: komolyan ember, neked mi a bajod? mikor mondott volna olyat Hofi, hogy

"Mintegy kétszáz magányos nő várakozik napok óta az ELTE jogi kar környékén megerőszakolásban reménykedve"

???

Ha lemaradtál volna róla, az ELTE gólyatáborában megerőszakoltak egy lányt. innentől kezdve, tudva, hogy valakinek kettétört az élete, miért poénos, ha az ő esetét használva kiindulópontként poénkodunk?
Hofi tisztelte a nőket, ha jól tudom.

Titimataifaaaro 2015.01.07. 16:31:15

@juhaszvik: "azt gondolni, hogy a nők arra vágynak, hogy megerőszakolják őket, egy elferdült gondolkodásmód"

Vazzeg a viccet azért hívják viccnek, mert nem kell komolyan venni. Mindenki tudja, hogy még a csúnya, magányos lányok sem szeretnék, ha megerőszakolnák őket. Azt is mindenki tudja, hogy nyuszika meg a medve nem is beszélgetnek az erdőben, az agresszív kismalac nem létezik, a szőke haj nem jelent szellemi fogyatékosságot stb., pusztán mert viccek születtek ezekről.

Peter Silent 2015.01.07. 16:35:54

@ne olvasd el: A megerőszakoltakkal semmiképp ;)

juhaszvik 2015.01.07. 16:38:49

@Titimataifaaaro: oké, akkor most olvad el a közvetlenül a bejegyezésed feletti hozzászólásomat.

továbbá most végigpörgetem a fejemben, hogy azok a humoristák, akiket ismerek viccelődtek-e valaha a nemi erőszakon. a régiek közül (Hofi, Nagy-Bandó, rádiókabarésok stb.) nem rémlik, újak közül (showderes klubosok, comedy centralosok) nem rémlik.
Talán mert tahóság. amivel nincs semmi baj, ha tahó vagy.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.01.07. 16:45:13

"és mára felfogta, hogy mi volt a problémája mindenkinek a viccel, illetve az ezt követő reakciókkal."

ahelyett, hogy úgy tett volna, mint az index (comment:com) szerkesztősége: nyugodtan nyomhatta volna fullba a kretént.

nem volt mindenkinek problémája a viccel. szerintem például kifejezetten jó poén volt.

Maksa sajnos amatőr a kommunikációban, mert különben elmagyarázhatta volna, hogy miről szólt a vicce.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.01.07. 16:47:24

@juhaszvik: "miért poénos, ha az ő esetét használva kiindulópontként poénkodunk?"

1. "a humornak semmi köze a jókedvhez."
2. az én értelmezésemben a poén a megerőszakolás HÖK-ös ill. részben egyetemi kezelésének kikarikírozása.

nem te vagy az egyetlen, aki nem érti. szerintem.

Füredi Károly 2015.01.07. 16:50:59

Cyrano de Bergerac óta tudhatjuk, hogy "Mert magamat kigúnyolom, ha kell, De hogy más mondja, azt nem tűröm el!"
Erre faragtak rá a Charlie Hebdo újságírói.
Egy gyenge holokauszt-poén miatt dobta a párt Zuschlagot.
Most Maksa nyúlt a sűrűjébe.
Ez nem fog megváltozni sosem, mert a poén lényege, hogy valaki nevetségessé válik benne, és ezt nem minden érintett tudja elviselni. Egyszerűen együttérzésre - ezzel együtt pedig önkontrollra - van szükség. Aki nem így gondolja, az meg egyszer megfizet érte, mint ahogy a fenti példák mutatják.

rozsdamentes arcél 2015.01.07. 16:58:01

@satch: minden szavaddal egyetértek. Az index és a 444 számára a liberális azt jelenti, hogy mindent lehet, amivel ők egyetértenek. Ami ezen kívül esik, azt valami noname félkegyelmű legéppuskázza egy címoldalas véleménycikkben.

unionista (törölt) 2015.01.07. 17:02:58

@juhaszvik:
nyuszikás és medvés viccet még sose mondtak? ugyan már. ezeken soha senki se háborodott fel. és itt sem az volt a probléma, hogy valaki egy nemi erőszakon viccelődött. vakkomondoros sztori megvan? amikor azon röhögött a fél ország, hogy egy képviselő azt mondta, hogy a komondorba botlott meg az asszony. ott is volt áldozat. az áldozatnak csalátagjai, rokonai, ismerősei. a vakkomondor mégis szállóigévé lett. miközben ez nyilván megaláz ártatlanokat.

az indexen teljesen normális, hogy a legbénább ingatlanhirdetéseket egy országos média címlapjára teszik ki. és emberek nyomorúságain röhögnek budapest belvárosának újságírói. ez teljesen természetes. ezen lehet röhögni.

most ez a maksa nevű paraszt a budapesti entellektüel zsidókeresztény lányokat baszatlan picsaként tüntette fel. nem a nemi erőszak áldozatán poénkodott, hanem a belvárosi libákon. ez volt a probléma. a 444 és a feminfo nevű "liberális" csoport feljelentést tett. pont azok az emberek, akik egyébként bárkit és bármit gátlástalanul megaláznak. pontosan az a bárdos andrás vállalta az invizitor szerepét, aki az emberi tragédiák sorából próbál profitálni. csak ő azt várja el, hogy ezeken nap mint nap meg kelljen döbbenni. és nem fogadja el, hogy évente egyszer szilveszterkor röhögni lehessen.

értem, hogy maksa alpári, de ugyanolyan alja média a strory 4 és bárdos, a 444, az index, vagy akármi. a feminfo is ugyanolyan szar, mint a kurucinfo. ha feministák az egyik templomot gyalázzák, akkor az mennyire progresszív anarchizmus. de ha a zsidókat gyalázza a kurucinfo, az nem szabad. mert az fasizmus. mindkettő egy fos persze. vagy akkor egyik se.

most akkor vagy mindennel lehessen viccelni. és mindent ami uralkodni akar lehessen pellengérre állítani. és az legyen a liberális média. vagy ne lehessen, és akkor hívjuk azt konzervatívnak. mindenki az ízlése alapján eldönti, hogy mit olvas. ez ilyen kurva egyszerű lenne. csak ez itt nem megy. egy csoport bírálhatatlanságot követel magának.

juhaszvik 2015.01.07. 17:04:05

@magyaridióta:
"Mintegy kétszáz magányos nő várakozik napok óta az ELTE jogi kar környékén megerőszakolásban reménykedve"

oké. és miért lettek magányosnak nevezve azok a nők? miért reménykednek a megerőszakolásban? hol szól ez arról, hogy az egyetem miként kezeli az esetet? tényleg nem értem, mutass rá, hogy hogyan kell értelmezni.

Jó Estét 2015.01.07. 17:04:20

@Bergyilkos Bohoc: a második kérdésemre kikerülted a választ. És akkor hol van a határ? Mert itt is az áldozatnak, a családjának, a barátainak adta elő (többek közt) a poént. Egy elég friss élmény kapcsán. Miután látta, hogy ez egy érzékeny téma (Balázs féle rádióműsor). Csupán ennyi a problémám. Nem akarom megkövezni, betiltani, felnégyelni, pusztán gáz, bántó, felelőtlen és vagy szimplán buta, vagy emberek megbántásán keresztül akart a rivaldafénybe kerülni, ami nálam Győzike szintjére helyezi ezt a faszit...

Bergyilkos Bohoc 2015.01.07. 17:05:35

@juhaszvik: Ja persze, valószínű, hogy a teljes rádiókabaré adatbázis a fejedben van. Rengeteg nemi erőszakos vicc van, keress csak rá. Ezek között nem egy olyan van, amit akár rádióban/tévében is elmondhattak, biztos, hogy lesz olyan is lesz köztük, amit ismersz, és nagy valószínűséggel röhögtél is rajta. Miért ne lehet nemi erőszakkal viccelni? Ugyanúgy lehet, ahogy sok a halállal, rablással, gyilkossággal kapcsolatos vicc is.

Bergyilkos Bohoc 2015.01.07. 17:07:26

@Jó Estét: Hol a határ? Írtam egy példát (pl. ávós viccek), azok beleférnek abba a bizonyos határba?

2015.01.07. 17:09:01

@juhaszvik: Sokan leírták, sőt még Maksa is elmagyarázta, de van akinek jó sokszor kell és mégis hiába.
last chance:
Nem a lányon viccelődött, hanem a gyökér Elte gólyatáboron, ahol nem ez volt az első eset.
capisci?

lófüle elemér 2015.01.07. 17:09:23

@unionista:

Az ingatlanhirdetés nagyjából jó példa, de nem igazán illik ide, mert a Pulitzerért kaparászó figura aki kiposztolja mások nyomorát, szinte azonnal kivág mindenkit a kommentelők közül, aki nem hajlandó vele és a többi segfejjel együtt röhögni a másik nyomorán.

lófüle elemér 2015.01.07. 17:11:16

@SmittyB:

Jogos. Gondolod, hogy azok, akiknél nem az eset, hanem a poénkodás veri ki a biztosítékot, az felfogja ezt?

Titimataifaaaro 2015.01.07. 17:13:58

@juhaszvik: Szelektív a memóriád, mert KAP annak idején viccelődött a Zsanettes üggyel a showder klubban. Azt senki nem mondta, hogy nem tahó dolog ezzel viccelődni, ahogy sok más dologgal sem ízléses a poénkodás.
Arról van szó, hogy egy ilyen viccért meghurcolni, feljelenteni, cikkek tucatjában gyalázni valakit, az sokkal több, mint taplóság, az nagyon beteg gondolkodásra vall.

juhaszvik 2015.01.07. 17:19:19

@unionista:
"a budapesti entellektüel zsidókeresztény lányokat baszatlan picsaként tüntette fel" - ez probléma, de senkit nem érdekelne egy "maksa nevű paraszt" ilyen jellegű megjegyzése, ha 1. nem lenne ismert ember, 2. nem egy aktuális bűncselekményt használna fel mintegy díszletként.
ha valakinek a feminizmuson támad kedve nevetni, akkor tegye, de miért kell kontextusba hozni egy olyan dologgal, ami egyértelműen és egyoldalúan bántó valaki számára?

csi szi 2015.01.07. 17:24:35

@unionista: Nem kell itt zsidózni, egyszerűen egyes csoportok be akarják vezetni itt is a nyugati feminista normatívát, erre kapnak pízt (norvég alap, sorosoidok stb.) azaz, hogy ha valaki a szemükben elfogadhatatlant mond nyilvánosan, azt nyilvános inkvizíció alá kell vetni, meg kell semmisíteni morálisan, egzisztenciálisan tönkre kell tenni. Az USA-ban már régóta így működik (ahogy rassz ügyekben is, persze).

csi szi 2015.01.07. 17:27:50

@satch: "Külön meglepetés számomra, hogy a talán két legliberálisabb netes lap van a legjobban kikelve magából." Nincs ebben semmi meglepő. A muszlimokat lehet alázni pl. olyan karikatúrákkal, hogy "a korán egy szar, nem véd a golyó ellen", a keresztényeket szintúgy, az sajtószabadság (a francia újság, ha igaz, a zsidókon is mert gúnyolódni, nálunk az kiverné a biztosítékot). Ez liberalizmus. Viszont a feminista normatívával szembemenni, az az egyik leghalálosabb bűn, akit ilyesmivel vádolnak, azt szét kell szedni.

2015.01.07. 17:32:34

@lófüle elemér: Most már tudom hogy nem.

unionista (törölt) 2015.01.07. 17:41:47

@juhaszvik:
ez a bűncselekmény nyáron volt a gólyatáborban.

de maksa nem az áldozatot karikírozta ki. hanem azt a jelenséget, hogy egyes lányok szeretik magukat megdugatni. vannak kifejezetten erre szakosodott társkereső oldalak, mobil alkalmazások. ne tegyünk már úgy, hogy nincs olyan, hogy lányok sorban állnak egy numeráért. a feljelentő és botrányt kirobbantó 444 kifejezetten reklámozza a tindert. amit egyébként murdoch által alapított amerikai fox tulajdonol. az arra épül, hogy balra jobbra (igen / nem) huzogathatod a csajokat, akik várnak egy numerát. és ők meg kiválasztják azt a pasit, akivel találkoznak. de ennek rendszerint dugás a vége. na ezt reklámozza ugyanez a 444. progresszív, trendi, menő. ugyanaz a szerkesztőség, amelyik amelyik feljelentést tett. és az bárdos andrás játssza el az inkvizitort, aki máté kriszinával éveken át alázott meg szerencsétlen sorsú embereket, ezzel keresték a kenyerüket álszent módon. emberek szerencsétlen sorsát, nyomorát mutatták direktben. alig várták már, hogy történjen valamilyen baleset, bűneset. és minden áldott nap ugyanez a bárdos andrás, hogy ez még semmi. mert tavaly, vagy tavalyelőtt milyen jó kis erőszak történt. döbbenjél meg. maksa meg úgy gondolta, hogy évben egyszer szilveszterkor lehetne ezen röhögni is.

most akkor vagy azt mondjuk, hogy ez egy nyakig szaros média, mindegy, hogy story 4 és bárdos, hírtv és maksa, index, 444 egyre megy. vagy azt, hogy jó, ilyen a bulvárfos nem lehet ezt betiltani. csak nyilván ezt gyártani, vagy akár nagyra becsülni gáz.

Izo 2015.01.07. 17:43:46

Az udvari bolond már a középkorban is több mindent megengedhetett magának, mint az átlagember.
Vannak bizonyos foglalkozások, ahol lehet hülyeségeket beszélni. Például a bűnözőt védő ügyvédet sem csukjuk le azért, mert a nyilvánvaló igazság ellenére a gyanúsított ártatlanságát hangoztatta.

dukeekud 2015.01.07. 17:44:31

Ez egy ostoba agyatlan faszsag, hogy egy humoristat bocsnatkeresre kenyszeritenek, az ostoba libernyak polkorrektseg neveben.

Hajdú Peter 2015.01.07. 17:49:37

Bekemenetet kene szervezni, a Maksaert.
Gatat kell szabni ennek a mindent elpusztito liberalfeminista VELEMENYTERRORNAK.

unionista (törölt) 2015.01.07. 18:04:10

@csi szi:
oké, de ez egy eredet csoport. és az általuk pénzelt emberek. szóval a feminfo sem országos lefedettséggel rendelkező szervezet. mert ha lennének tényeg a társadalom egészét lefedő nőegyletek. ahol tényleg a női emancipációt fontosnak tartó lányok asszonyok lennének képviselve mosonmagyaróvártól makóig, akkor rendben lenne. de itt néhány belvárosi emancipunci háborodik fel. évekig csócsálták a zsanett ügyet, a vakkomondort. ebben az országban főműsoridőben évekig ment a maunika show. ahol ugye cigány családok napi rendszerességgel néhány ezer forintos fellépési díjért beszéltek úgy a családon belüli erőszakról, mintha az természetes lenne. maunika sopánkodott. persze magában meg röhögött. mert neki ennek a sokszorosa volt a gázsija. nem emlékszem, hogy ugyanez a csoport tiltakozott volna. és még hosszasan lehetne sorolni. és bárdos andrás ugyanennek a bulvármocsoknak az egyik arca. akinek természetes az, hogy a dszungelben szart dobálnak egymásra. és eközben mutogatják valamelyik kurvát, ahogyan fürdik. aki persze szintén felháborodik. nekem kurvára nem volt kedvencem maksa, se kató néni, se ezek a szarok. de nem ők a média legnagyobb mocskai, hanem ez a liberálisnak mondott invizítor csapat.

dukeekud 2015.01.07. 18:16:19

@juhaszvik: "a régiek közül (Hofi, Nagy-Bandó, rádiókabarésok stb.) nem rémlik, újak közül (showderes klubosok, comedy centralosok) nem rémlik."

A 80-as evek egyik radiokabarejaban volt egy ilyen vicc.
Hogy az elkoveto ugy vedekezett, hogy :
"birour, ez csak 50 %-ban nemieroszak, mert en akartam, csak O nem akarta."
Es az egesz kozonseg rohogott rajta. Akkor meg nem letezett ez a FEMINACIZMUS, amely szerint minden ferfi tomeggyilkos, gyerekmolesztalo, eroszakolo.
(az idezet nem pontos, aki tudja irja meg melyik kabareban volt)

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.07. 18:26:21

@juhaszvik: itt ha erőszakról van szó, akkor Maksát megerőszakolta néhány humortalan idióta. Egyébként nem sok köze van a témának az erőszakhoz.

Boka1 2015.01.07. 19:17:17

Ilyen viccek voltak régen is:

Az apáca zárdában izgatottan berohan Zsuzsa nővér a főnővérhez.
-Főnővér, főnővér! Baj van! Betörtek a partizánok, megerőszakolták összes nővérünket, csak Mária nővért nem!
-Őt miért nem?
-Mert Ő nem akarta!

( maga a vicc sokkal hosszabb, mert először a német, végül a szovjet katonák törnek be)

zsoltix 2015.01.07. 19:35:34

Ez egy olyan poén, ami egyik fülemen be, másikon ki. Régi vicctéma, lapos is. Most komolyan, ilyen miatt kell sajtóhadjáratot indítani valaki ellen? Az meg már Maksánál is viccesebb, hogy ebbe még parlamenti pártok is beszállnak. A Maksa Híradó egy mondatán rugózik a fél sajtó, beszarás. Ez már ilyen firstworldproblem utánérzésű.

Poszt 0lok001 2015.01.07. 20:29:12

beírnám hogy nem szép dolog a földön fekvőt rugdosni, de akkor kicenzúrázzátok, ahogy szoktátok.

micsoda? 2015.01.07. 20:34:46

Szerintem amikor a viccet is körbe kel járni, megrágni, - kit sért, kit nem - az már nem vicc, hanem kinvicc. Ezután már ez várható?

juhaszvik 2015.01.07. 21:07:59

srácok én igazán sajnálom, ha nem értitek, hogy mi abban a tahóság, ha valaki a nemi erőszakkal viccelődik, miközben annak áldozatai vannak, jelen esetben egy konkrét személy esete nevesítve. vagy csak egyszerűen a cél szentesíti az eszközt?

viszont egyáltalán nem érdekel, hogy ráérő időtökben feminfo-t olvastok és rettegtek, hogy a feministák átveszik a hatalmat.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2015.01.07. 21:43:07

@unionista: bocsánat hogy nem reagálok érdemben, de a "..nevű zsidó" fordulatnál rutinból lapoztam..

unionista (törölt) 2015.01.07. 21:56:39

@flugi_:
semmi gond. ha majd leveszed a szemellenződet, akkor rájössz.

Titimataifaaaro 2015.01.07. 22:09:17

@juhaszvik: Ja, a francia karikatúra készítők is tahók voltak. Maksát is lőjük le? A véleményszabadság azt jelenti, hogy a tahó véleményért sem rúgnak seggbe, jelentenek fel, büntetnek meg.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2015.01.07. 22:17:08

@juhaszvik: te eldöntötted hogy tahóság, ez világos. De az érvekre érdemben nem tudtál válaszolni. Tengernyi ávós, balesetes, kamikázés, zámbódzsimis, háborús, gestápós, boszorkányégetős, és egyéb vicc van, ami nem létezhetne sok ember tragédiája nélkül. Áldozatai vannak, általában nem is egy, hanem tömegek.

Lehet még fokozni. A Darwin díj évről évre a leghülyébben meghaló embernek jár, erről szavazásokat írnak ki, csupa csupa konkrét ember konkrét halálán röhögve.

dukeekud 2015.01.07. 22:18:14

Nem kicsit szanalmas ez az orszagos lejarato kampany, a Maksa egy JELENTEKTELEN vicce miatt, a Francia orszagban tortent tragedia fenyeben. Mashol ennel szazszor durvabb dolgokkal viccelodnek, es nincs ez az alszent feminaci haborgas, hanem a szolas szabadsag reszenek tekintik.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2015.01.07. 22:24:32

@unionista: ja, szemellenző :) inkább kiváló heurisztika az elolvasásra érdemes vélemények szelektálására. Ha tényleg van értelme annak, amit írni akartál, biztosan sikerülni fog megfogalmazni irreleváns zsidózás nélkül is. Ha meg kellene hozzá a világösszeesküvés vagy egyéb baromság, akkor úgysem izgat.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2015.01.07. 22:25:15

@dukeekud: mondjuk a sorrend fontos. Most már nem jutna eszébe senkinek nekimenni Maksának legalább egy hétig.

Hajdú Peter 2015.01.07. 22:34:39

Francia országban emberek haltak meg a szolásszabadság miatt, nálunk meg hajtóvadászatot inditanak egy humorista ellen, egy poén miatt.
MENJENEK A PICSÁBA AZOK, AKIK ELMÚLT NAPOKBAN MAKSA ZOLTÁNT KRITIZÁLNI MERÉSZELTÉK A VICCE MIATT.

Izo 2015.01.07. 22:44:08

Szűz Mária szalad az utcán, befut egy telefonfülkébe, felveszi a kagylót, és beleszól:
- Jézuskám, Jézuskám kérlek segíts, Szűz Mária vagyok, kergetnek a zsiványok!
Lerakja és fut tovább. Megint bemegy egy telefonfülkébe, felveszi a kagylót, és beleszól:
- Jézuskám, Jézuskám kérlek segíts, Szűz Mária vagyok, kergetnek a zsiványok!
Lerakja és fut tovább. Néhány perc múlva megint betér egy telefonfülkébe felveszi a kagylót, és beleszól:
- Jézuskám, Jézuskám kérlek segíts, Mária vagyok, kergetnek a zsiványok...

Gyűrött Papír 2015.01.07. 22:46:38

Van egy mondás, miszerint akasztott ember házában kötelet nem emlegetünk.
Ez az érzéketlenség.

Mert ismeretlenül lehet röhögünk a Darwin díjas halálokon, de ha ismerjük a családot, akikkel megtörtént, akkor nem megyünk oda gratulálni a díjhoz, mert átérezzük a fájdalmukat.

És visszatérve, ez nem arról szól, hogy vicces-e vagy nem, mert elsőre lehet nevetünk, de aztán csak eszünkbe jut lány, gyermek ismerősünk vagy családtagunk, ahol hasonló tragédia esetén nem lenne őszinte a nevetésünk.

Gyűrött Papír 2015.01.07. 22:50:22

@dukeekud: Csípném, ha Te lennél a fiú! Te is? Nevess velem! :)

Képzeld apám! Az éjjel elvesztettem a szüzességemet!
-Hát ez fantasztikus fiam! Gyere üljünk le és igyunk valamit az örömhírre!
-Inni ihatunk,de ülni még nem tudok.

fda 2015.01.07. 23:14:26

@Zb74: Ha a tűzoltós viccben egy konkrét városi tűzoltóságot is név szerint említenek, ahol épp két hete tűzhalált halt egy tűzoltó mentés közben, úgy már hasonlítana Maksa eltés viccére.

Így, általánosságban talán elmegy, bár lehet hogy a tűzoltók nem röhögtek.

Egyébként jól jöhetett ez Maksának, már vagy 10 éve nem is hallottam egy poént se tőle, így legalább tudjuk, hogy még tevékenykedik.

Arcade Macho 2015.01.07. 23:16:02

@unionista: igen az a vak komondor

csarter.444.hu/2013/05/24/hires-magyar-polkutyak/

engem is melysegesen felhaborit, az hogy a 444-ben nem az asszonkat alkalmankent helyrerako, hanem az asszonkat folyamatosan veresben reszesito esettel igy viccelodtek, hat hol voltak ott a feministak? azert ki fog bocsanatot kerni?

Advanced Flight 2015.01.07. 23:17:04

@Gyűrött Papír: vagy esetleg írhatnánk egy viccet a börtönök előtt gyülekező, székláb-análozásra váró tinifiúkról....azon is biztos jót röhögne a sok okos. Vagy mégsem?

Arcade Macho 2015.01.07. 23:38:25

@Advanced Flight: tudod mit jelent az hogy köcsög?

es akkor az ma total PC hogy kocsogmentesito az egyik pogimester

tehat igen, kb ugyanolyan szinvonaltalan viccet hajtott vegre ezzel az a polgarmester mint Maksa

margueritka 2015.01.07. 23:52:58

@Zb74: Figyelj, vannak dolgok dögivel (és témák), amit az ember nem fogadhat el, ha humanista.

L.A.M 2015.01.08. 03:30:26

Majd linkeljétek be, hogy Bárdos tegnap mit mondott a párizsi terrorról. Csak, hogy kontextusba tudjuk helyezni az egészet. Marhára kiváncsi lennék, mi a véleménye a szólásszabadságról - hátha a két ügyben kifejtett véleményét összevonjuk, abból lesz valami értelmezhető.

Tartok tőle, hogy nem. Hacsak nem az,hogy Maksa örüljön, hogy nem mészárolták le fundamentalista feministák.

2015.01.08. 09:59:57

@L.A.M:
A Hír 24 gyászolja a franciákat, és idéz:
Bernardo Erlich argentin karikaturista

"A világ olyan komoly hely lett, ahol a humor kockázatos foglalkozás."

Szabad hányni a kettős mércétől?

2015.01.08. 10:02:28

...és persze és az analógiát, dehogy említik.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.08. 19:21:03

@juhaszvik:
A hozzád hasonló agyatlan barmok miatt tart itt az ország.
Akik nem képesek felfogni, hogy a vicc miről szólt.

De azért még erőlködj, reklámozd azt, hogy milyen hülye vagy.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.08. 19:29:54

@Titimataifaaaro:
Ami azt illeti, a franciaországi karikaturisták is addig rángatták az oroszlán bajszát, amíg az odabaszott egyet.
Ugyebár a jelenség nem új, Khomeini valamikor 25-30 évvel ezelőtt hirdetett fatvát (kiközösítés azzal súlyosbítva, hogy aki találkozik vele, büntetlenül megölheti) Salman Rushdie ellen (még mindig érvényben van, Rushdie még mindig bujkál, biztos megérte neki kifigurázni Allahot).
Alig 13 éve volt, hogy a WTC-t legyalulta pár megszállott arab, pedig egy repteret már akkor is jobban védtek, mint egy újságszerkesztőséget. És csak a mázlin múlott, hogy a Pentagon meg a Fehér Ház megúszta.

Szóval lehet ezekkel baszakodni, ahogy lehet 5 golyóval töltött revolverrel is orosz rulettet játszani. Amíg csak csattan, addig nagyon bátornak is nevezik az embert.
De amikor egyszer durran, akkor ezzel már nem sokat ér.

Tudom, persze, szólásszabadság.
(Ez mondjuk az Indexen inkább viccnek tekinthető szó, mintsem komolyan veendő.)

Csak hát a szólásszabadság Európában van, a Közel-Keleten nincs nagy kultusza. Nem ártana erre is odafigyelni.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.08. 19:37:16

@flugi_:
Gondolj bele, a Brian élete tele van zsidózással...
(Értsd: nem vagy normális.)

@Hajdú Peter:
Pedig le is lőhették volna ez ELTE-s csajok, nem?

@Gyűrött Papír:
Baromságokat írsz.
Ismered a megerőszakolt ELTE-s lányt?
Ha nem, akkor miben is különbözik a Darwin-díjastól, akin te is röhögsz?

(Arról most ne beszéljünk, hogy NEM a megerőszakolt lányokon gúnyolódott Maksa, hanem az ELTE fasz vezetőségén, akik mellett ezt évekig vagy évtizedekig lehetett csinálni, és tuti, hogy tudtak róla, mi folyik ott, mert én is tudtam, pedig nem az ELTE-re jártam.)

Füredi Károly 2015.01.09. 09:56:30

Ma hallottam egy jó kis alternatív értelmezést.
A szólásszabadság joga elvont fogalom, beszéljünk inkább fingásszabadságról, azt mindenki érti. Szóval fingásszabadság van, senki nem lesz megbüntetve, ha szelet enged. De ha az ember több emeletet utazik egy tömött liftben, akkor is elfogadható, hogy éljen ezzel a jogával? Hát bizony nem! Másoknak is vannak jogai (a tiszta környezethez, tehát a szagmentes levegőhöz), és ezt korlátozná jelen esetben a fingásszabadság. Márpedig ebben az esetben több ember joga sérülne egy fingóssal szemben, tehát utóbbi mérsékelje magát, mert ha nem, számolhat a következményekkel...
Ez világos példa, és a Charlie Hebdo ügyet is megmagyarázza.
Sajnálom az áldozatokat, mert szerintem jelentéktelen ügy mellett álltak ki, és haltak meg. Mohamedet ábrázolni vagy nem... Nekem ez 8, nem értem, miért volt ez jó. Hacsak nem azért, hogy az iszlám és a keresztény világ összevesszen, mert ez az "oszd meg és uralkodj" állapot kedvez valakiknek.

Füredi Károly 2015.01.09. 13:38:17

@Mr. Közbiztonság Szilárd: "a Brian élete tele van zsidózással"

Na igen, de milyen kontextusban? Azok, akik zsidóznak benne, nevetség tárgyai. Ez régóta bevált propagandatechnika.
Borat (azaz a zsidó Sacha Baron Cohen) szintén antiszemita karakter, és alaposan le is járatja a figurát a filmben.
Javaslom olvasásra Bokor László "Riadó a képernyőn" című könyvét, ami még a rendszerváltás előtt készült, és hollywoodi filmipar (NATO, kapitalizmus, ugyebár) propagandatrükkjeit leplezi le. Hogy a mozifilmek többsége, bár tudjuk fikció, és nem dokumentumfilm, a történelmi elemekkel manipulálva, érzelmi reakciókra alapozva végül "tényeket" farag bele a gondolatainkba. Szóval ésszel odafigyelve kell mozizni...
Kissé offtopic lettem, bocs.

ComLo 2015.01.09. 15:14:59

Úgyan senki nem fogja elolvasni, de szerintem ezt az Index-nél is végig kéne gondolni:
- Ahogy a publicisztikában írtátok serintem nagyon helyesen, ezért nem illik viccelődni, ezen, mert konkrét embert (aki ráadásul nem közszereplő) sért a dolog emberi méltóságában.
- Azt mindenhol kihagyták, hogy egy ilyen szörnyű dolog elszenvedése, az pszihológiailag az egyik legnehezebb dolog a világon, puszta felemlegetése, de a köré kialakult sajtóbotrány sem segít, szegény lánynak.
- Szürnyű, de sajnos ide tartozó dolog: Maksa ugyanúgy sértette meg a lányt, mint a francia újság (és az Index is) a muzulmánokat.
- Én azon az elven vagyok, hogy lehessen bármit, és az emberi kultúra szabjon határt.
- Mind a két esetben, szerintem otromba bunkó dolog ilyennel viccelni.
- Végül: remélem az arab elkövetők megkapják méltó büntetésüket, és azt is hogy Maksa öszinte volt, és talán visszatér arra a színvonalra, amit a 90-es évek elején képviselt.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2015.01.10. 23:01:16

@Mr. Közbiztonság Szilárd: ne viccelj már, hol volt az irreleváns? Az egy zsidókról szóló történet :)

thegoddamnbatman 2015.01.20. 13:01:02

Semmi probléma nem volt, max annyi, hogy kibaszott álszentek az emberek.
Prófétákon lehet röhögni, nemi erőszakon úgy látszik, nem, ennyi.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.02.23. 15:37:33

@juhaszvik: ugye nem azt várod, hogy részletesen elmagyarázzak egy poént!?
süti beállítások módosítása