Sokaknál kiverte a biztosítékot Maksa Zoltán Hír TV-s szereplése, ahol sikerült egy meglehetősen érzékeny témában elsütnie egy borzalmasan rossz viccet a megerőszakolt egyetemista lányokkal kapcsolatban. A Nőkért Egyesület például annyira felháborodott, hogy a médiahatósághoz fordulnak Maksa tapló viselkedése miatt. Az egyesület leginkább azt sérelmezi, hogy Maksa nem is általánosságban a nemi erőszakon, hanem egy konkrét eseten viccelődött. Emlékezhetünk, hogy hasonló miatt Sebestyén Balázsék és a Morning Show végül akkora kanosszát jártak, mint ide Johannesburg. Az egészben a legszomorúbb, hogy közben Maksa Zoltán is megszólalt a Facebookon (a képet a 444-től nyúltuk), ahol az egészet elintézte annyival, hogy ezeknek az újgazdag eltés drogos értelmiségieknek mindent lehet. Így persze érthető, hogyan is kerül Maksa a Hír TV-hez, én már csak azt várom, hogy mikor bukkant fel a Célpont ifjú titánjai mellett a saját negatív drogtesztjét lobogtatva. De az is lehet, hogy csak trollkodik, de szarul. Nem tudom, én sose értettem mi ebben a Tom Selleck-hasonmásban a vicces, azon kívül, hogy Tom Selleck-hasonmás.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Thomas Dantes 2015.01.03. 20:23:36
Flankerr 2015.01.03. 20:41:51
Ősszel senkit se zavart, decemberben ő volt a szilveszteri rádiókabaré egyik házigazdája.
Én megértem hogy érzékeny a téma, minden együttérzésem az áldozaté, áldozatoké, előbb vágnám le saját magma mint hogy ilyesminek még csak a csírája felmerüljön bennem.
Alfax 2015.01.03. 20:42:49
Sterbinszky Tivald 2015.01.03. 20:48:38
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2015.01.03. 20:48:52
jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2015.01.03. 20:51:38
Bikli néni 2015.01.03. 20:59:24
2. Az előzményeket ismerve lehetett volna annyi esze, hogy ha ő maga egyértelműnek tartja is a mondanivalóját, mindenki másnak minimum kétértelmű lesz, és ha Balázsék hónapokig a szopórolleren voltak emiatt, ő se fogja megúszni.
3. Ennek semmi köze ahhoz, hogy melyik csatornán ment le vagy hogy érti-e valaki a viccet. Arról van szó, hogy nem teszünk olyan kijelentéseket, ami egy konkrét személy emberi méltóságát akár csak sértHETi.
zsoltix 2015.01.03. 21:01:56
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.01.03. 21:04:03
NaNehogyMár 2015.01.03. 21:06:00
Hofi, akit ma is előszeretettel idéznek, idolizálnak a mai világban folyamatos támadásnak lenne kitéve. Vajon miért van ez?? Pedig akkor is voltak "érzékeny" emberek.....sőt.
De mindegy úgyis mit gondolunk, az Index megmondta, sokaknál kiverte a biztosítékot. Akkor hetekig erről fog szólnia média.....amúgy tök feleslegesen.
autosvilag.com 2015.01.03. 21:06:15
NaNehogyMár 2015.01.03. 21:07:58
katalin 2015.01.03. 21:11:52
-Sarq- 2015.01.03. 21:14:52
unionista (törölt) 2015.01.03. 21:15:41
a 444 nevű liberális lap azon viccelődött, hogy egy hajléktalan snapszerversenyen nyert egy las vegasi utazást. de nem veheti igénybe, mert trombózisa volt. nem bírná ki a hosszú repülőutat. és különben is lejárt az útlevele. leírják az illető nevét. és azt, hogy ezen a szerkesztőség sírva röhög. ez mennyire szánalmas. a hajléktalan ne snapszerozzon. de az utcára pisálás, vagy szarás joga illesse meg, mert különben nincs demokrácia, csak sötét diktatúra.
és nem lehet azt se mondani, hogy a 444 egy belvárosi zsidó lap. belvárosi zsidó és zsidóbarát értelmiség írja. döntően azok olvassák, vagy kommentelik. de ezt nem lehet állítani. mert ez a fasizmus. de ez éppen olyan kijelentés, mint az, hogy a szabad földet a parasztok olvassák. csak ez nem illeszkedik a zsidó mainstream világképbe. a viasat egy brit tévé. ez rendben van. az atv zsidó tévé. nincs rendben. ha egyszer a tulajdonos zsidó. az újságírók, a vendégek többsége is zsidó, akkor nem lehet azt mondani, hogy a magyarországi bunyevácok szerkesztik. nem a horvát nagykövetet hívják meg hetenként vendégnek hanem a zsidót. miért nem a lengyelt. de ha valaki azt mondaná a mainstream médiában, hogy az atv egy zsidó tévé, akkor másnaptól nem szólalhatna meg.
de ugyanezek az emberek amit és akit csak lehet lefikáznak, leköpnek. de ha ezt a csoportot bírálják, akkor az a fasizmus. ez egy vicc.
Pé Er 2015.01.03. 21:17:49
És ezt már vki bebizonyította?
Bikli néni 2015.01.03. 21:17:52
Ha itt leírják XY-ról, hogy hülye volt, mert..., és ezen röhög pár ember, azt össze se lehet hasonlítani azzal, hogy egy bűncselekmény sértettjén élcelődik valaki egy tévéműsorban.
(Mellesleg, ismertem valakit, aki egy ilyen froclizós hangvételű poszt alatt elmondta a szép magyaros véleményét az ott leírtakról, aztán nézett, mint hal a szatyorban, amikor 12-ed magával meg a cikket jegyző oldal főszerkesztőjével együtt behívták a yardra, majd később a bíróságra egy kis elbeszélgetésre...)
dabgetva 2015.01.03. 21:21:47
Teshow 2015.01.03. 21:22:04
Remélem, ezeket a postokat komolyan gondoltátok, mert viccnek nagyon hülye vicc lenne.
Megpróbálom megmagyarázni, lassan írtam, lassan olvassátok, hátha átmegy:
- az ELTE Jogi Karának gólyatáborában évek óta megerőszakoltak lányokat, és (ezt se felejtsük el, bár ez most nem téma) megalázó játékokat játszattak fiúkkal;
- az ELTE Jogi Karán a budapesti jogász elit gyerekei közül sokan tanulnak, a többségük nyilvánvalóan rendes emberke, de tuti lesz ott néhány a bűnösök közt;
- ez utóbbiak miatt a sértettek nem mertek feljelentést tenni, mert biztosak voltak abban, hogy a történtek ellenére még ŐK MAGUK húzzák a rövidebbet;
- mindez eddig senkinek fel nem tűnt, senkit nem zavart, lelkiismeret furdalást nem okozott, sőt kivizsgálás helyett azonnal vadul cáfolták;
- Maksa lenyom ezzel kapcsolatban egy régi szakállas (ezerféle formában ismert) poént, ami nem is túl jó és nem is értik meg sokan;
- de az érintettek értik, meg is indul a médiatámadás - vagyis minden igaz, amiről eddig szó volt;
- a sajtó beszopja (nem lepődöm meg) ráugrik bőszen; sixxen csodálkozom, ő elég öreg róka, a többieken nem.
+1 Az ELTE ma az egyetlen kiemelt jogi kar, ahol vannak "nem fizetős" helyek, vagyis az elit
+2 A nekem címzett fikázásokhoz kérem a tételes cáfolatokkal is mellékelni, a sima "menakurvanádba" ezúttal kevés lesz!
dpthrt 2015.01.03. 21:22:35
Rögtön mindenki értené a viccet. :-)
apr494 2015.01.03. 21:29:57
2 nő beszélget.
Képzeld, megerőszakoltak.
Mikor?
20-án, meg tegnapelőtt, meg ma is megyek.
A szomorú ebben az, hogy nem volt vicc.
Aki hallott már a victimológiáról(áldozattá válás tana) az tisztában van azzal, hogy vannak olyan körülmények, amelyek elősegítik, hogy valaki valamely bűncselekmény áldozatává váljon. Ezeket a körülményeket pedig meg lehet ismerni és a bajt meg lehet előzni.
Teshow 2015.01.03. 21:35:03
A diktatúrának nincs humorérzéke.
A humorral kapcsolatban egy régen elhunyt legendás író, újságíró, humorista, Királyhegyi Pál örökbecsű klasszikusát idézném:
"Akinek humora van, mindent tud, akinek nincs, az mindenre képes"
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 21:41:27
Teshow 2015.01.03. 21:43:02
Az ismertté vált esetekben felettes pozícióban lévő emberek éltek vissza ezzel a helyzetükkel, mely a sértettek ellenállását eleve megtörte, sőt később a feljelentéstől is visszatartotta őket.
A másik ismertté vált körülmény a cselekvőképességet teljességgel kizáró tudatmódosító szerek használata.
Hol van itt szerinted a sértetti közreműködés?
2015.01.03. 21:47:16
Lófasz a seggedbe blog.hu 2015.01.03. 21:49:51
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2015.01.03. 22:00:51
Nahát. Most végre megtudtam, hogy zsidó vagyok.
Pedig eddig fogalmam se volt róla.
Vagy legalábbis zsidóbarát. Biztos, hiszen te csak tudod.
Engem mondjuk sose érdekelt, hogy akik írják vagy olvassák azt, amit én is, milyen nép/vallási csoportból származnak... de most már el tudom helyezni magam.
Szerencse, hogy vannak ilyen megmondók, akik ezt lehetővé teszik.
NaNehogyMár 2015.01.03. 22:01:57
Lásd pl. rendőr-szőkenő -vé vedlés. Amin kölyökkorunkban jót vihogtunk, a mai kölykök ugyanúgy röhögnek.
A vicc az vicc, mégha gyakran társadalmi problémára is hívja fel a figyelmet. kezeljük már a helyén. Politikustól elítélendő lenne ilyennel viccelni, humoristának nem. Szerintem.
hogyéáadja 2015.01.03. 22:02:24
KoNor_engineer 2015.01.03. 22:06:01
NaNehogyMár 2015.01.03. 22:06:24
Baluci 2015.01.03. 22:06:29
Amit manapság az utcákon művelnek, attól nem csodálkozom, hogy elborul egy két agy...
L.A.M 2015.01.03. 22:10:55
"Az ismertté vált esetekben felettes pozícióban lévő emberek éltek vissza ezzel a helyzetükkel, mely a sértettek ellenállását eleve megtörte, sőt később a feljelentéstől is visszatartotta őket."
Mondjuk nem igazán. A botrányt elindító esetben egy fotós, az Index által megírt esetben pedig - ha jól emlékszem - egy másik gólya volt az erőszakoló.
De nem ez az érdekes, és nem is Maksa vicce. Ez egy ősrégi, már 25 évvel ezelőtt is szar és szerintem is ízléstelen vicc. De nem azért, mert a fent említett két erőszak bármelyikének áldozatán viccelődne, mert nem azon viccelődik (és nem is az elkövetőkön, ahogy ő állítja), hanem egy általa elképzelt nőtípuson. Szerintem az az ízléstelen, ahogy a nők egy részéről gondolkodik. Ahhoz azonban nem venném a bátorságot, hogy a saját ízlésemet kötelezővé tegyem.
Viszont, elmagyarázná valaki, hogy mi az, hogy közerkölcs? (idézet a női egyesület beadványából: "A műsorban elhangzott, fent idézett mondat sérti a 2010. évi CIV. Törvény 4. § (3) szakaszát („A sajtószabadság gyakorlása (...) nem sértheti a közerkölcsöt”).).
A baj az, hogy aki ezt a beadványt megírta, az pontosan úgy gondolkodik a szólásszabadságról, mint a KDNP tálibjai. Amikor 2010-ben elfogadták az új médiatörvényt, az volt a leggyakoribb aggály, hogy gumifogalmak segítségével fognak egyesek elítéltetni nekik nem tetsző gondolatokat mondó, író embereket. Itt most ez történik.
És ebben az esetben érdektelen, mit gondolunk Maksáról és viccéről. A szólásszabadság fontosabb, mint hogy egy ízléstelen ripacs miatt megbüntessenek bármilyen médiumot. Mert akkor onnantól kezdve minden valamire való humorista (nem, nem Maksa, hanem az élvonalbeliek) elkezdhetik cenzúrázni magukat.
♔bаtyu♔ 2015.01.03. 22:13:07
Estevez atya 2015.01.03. 22:15:28
victimológia, vagy vicc-timológia, amikor egy poénnak szánt Maksa szöveg áldozatává válsz.
hogyéáadja 2015.01.03. 22:17:09
Teshow 2015.01.03. 22:17:45
Teshow 2015.01.03. 22:18:50
humor 2015.01.03. 22:19:28
Úgy látszik, hogy újra kell értelmezni a humor fogalmát is.
Szerintem is túl van lihegve az egész ügy.
Remélem nem akarják megfélemlíteni a humoristákat is - mostanában elég kritikusak a kormánnyal.
L.A.M 2015.01.03. 22:22:26
Ha valamit nem értesz, nem biztos, hogy abban van a hiba, aki írta. Bár azt hiszem, hogy érted, csak nincs rá válaszod. Akkor szokás ilyen és hasonló ócska panelekkel hárítani.
L.A.M 2015.01.03. 22:25:58
A te hozzászólásodra reagálva írtam,de jó része nem neked szól. ha emiatt írtad az előzőt, akkor bocs.
Teshow 2015.01.03. 22:26:19
Tehát:
- a libsiknek nem tetszik, ha valakinek ez nem tetszik
- de te ezen jót röhögtél, tehát neked tetszik
- akkor te libsi vagy
- de azokat meg utálod
Ööööö, szombat este mindenki iszik vagy szív valamit?
Teshow 2015.01.03. 22:27:29
szófogadatlan prókátor 2015.01.03. 22:27:51
ancsika 2015.01.03. 22:31:11
érteni már nehezebb, mert azért nem feltétlenül egydimenziós a pali...
PetShopBoy 2015.01.03. 22:33:25
Szakamoto Csijo 2015.01.03. 22:38:04
Az erőszak nem vicces, és aki az áldozatot hibáztatja, annak fogalma sincs arról, mit jelent eltűrni azt, utána együtt élni a tudattal egy életen át.
L.A.M 2015.01.03. 22:38:49
Akkor: bocs. A második bekezdéstől kezdve igyekeztem általánosságban fogalmazni. Abban mondjunk nem értünk egyet, hogy Maksa az ELTÉ-s elitnek szólt volna be, mert ennek nyoma sincs a viccben.
Néhány napja hallottam kedvenc humoristámat,a műsorban egy hasonló tartalmú (nemi erőszak egy speciális fajtája, ahol az áldozatok még sokkal kiszolgáltatottabbak), csak sokkal jobban felvezetett és erős csattanójú viccét (és nyilvánvaló volt, hogy kin gúnyolódik: az elkövetők mentegetőin) A közönség visítva röhögött. Csak azért nem írom le, mert nem akarom, hogy bárki az itteni kommentekből merítsen ihletet egy bosszú beadványra. A női egyesület beadványában foglalt összes tiltó kritériumnak megfelelt volna ugyanis...
szófogadatlan prókátor 2015.01.03. 22:44:40
Baluci 2015.01.03. 22:49:17
Aki érti érti, aki nem az nem...
Teshow 2015.01.03. 22:56:13
VALAHOL Magyarországon elkövetik az egyik legmocsokabb, legsunyibb és legaljasabb bűncselekményt.
Van egy vicc ami ARRÓL a helyről szól, ahol (átvitt értelemben) elkövették, azokról akik vélhetően elkövették. A hely az Igazság Háza: a jövő bíráit, ügyészeit, ügyvédeit képezik.
Semmi nyom, tényleg ...
belvarosi 2015.01.03. 22:57:08
Drogozó, hullarészeg "leendő értelmiség" egyetemisták tobzódása szeptembertől júniusig - mindenkinek oké. Nullaruhás tini és egyetemista lányok erotikafürdője minden csütörtök este "kollégiumi buli", sőt, "egyetemi kulturális rendezvény" címszóval - szintén mindenkinek oké. A gyerekek korábban kezdik a szexet, mint a biológiatanulást - a világ legtermészetesebb dolga.
De viccelni azzal, ami mindenkinek az orra előtt történik, mégsem tesz ellene senki semmit. Na az már nem oké.
Csak nem rossz a lelkiismeretünk? Nem szerencsétlen Maksán kéne leverni a saját nyomorunkat.
Igen, lehet beszélni ezekről a dolgokról. Sőt, KELL beszélni ezekről a dolgokról. És még mindig inkább humorral, mint sehogy.
Ha nem beszélsz róla, attól még van. Ha pedig földbe döngölöd azt, aki beszélni mer róla, attól csak hazug leszel, de semmivel sem jobb.
Teshow 2015.01.03. 23:00:40
Pont az a baj, hogy vannak elsőbbek az egyenlők közt!
dpthrt 2015.01.03. 23:02:05
Teshow 2015.01.03. 23:02:13
fitymacsattogas 2015.01.03. 23:02:36
Teshow 2015.01.03. 23:05:02
Teshow 2015.01.03. 23:09:58
bbwd 2015.01.03. 23:16:56
a feministák kapják be:P
kercsi vííí 2015.01.03. 23:47:46
totalnick 2015.01.03. 23:48:24
2015.01.04. 00:06:21
Erről lehúzni még egy bőrt!? Ha holnap is lesz egy Maksás poszt a 444-en, mi sem ússzuk meg!
A túlbuzgó Nőci Egyesület pedig szimplán Horváth Aladár 2.
Egy kis reklámért ráröppennek minden felfújt baromságra, szomorúak, tiltakoznak, és büszkén hirdetik hogy már 6600(!) lájkolójuk van a facen. :)
Követőiket arra biztatják, hogy lemásolva tiltakozó levelüket, ők is küldjék el (postán) saját névvel a Médiahatósághoz, hogy az, jó sokszor kapja meg a ugyanazt a levelet, mert az már biztos döfi.
Édesjóistenem!
unionista (törölt) 2015.01.04. 00:07:07
mert egyébként az index, a cink, vagy a 444 szórakoztató újságírói, érted ők nem humoristák, hanem szórakoztató újságírók, így nem lehet őket annyira fikázni, szóval ők mitől képviselnek magasabb színvonalat, mint a maksa híradó. ha az az egyik a szar, akkor másik a fos.
unionista (törölt) 2015.01.04. 00:14:37
ha a hajléktalannak szar, akkor az vicces. ha a zsidó lányt erőszakolják meg, akkor nem az.
de mondok egy másik példát. vég nélkül lehetne sorolni. az északi mitológiában thor szekerét kecskék húzták. és egy svéd városban szalmából kecskét építenek. amit az anarchisták kedvelt célpontja. időnként felgyújtják. erre a !!!444!! azt írja, hogy égjen a szaros svédek kibaszott kecskéje. és ezt vicces. na most ha valaki azt mondaná, hogy törjük össze a hanukiát, a mocskos zsidók ócska gyertyatartója. akkor az miért nem trendi anarchista?
egyáltalán nem gondolom, hogy bántani kellene a zsidókat. csak felteszem a kérdést.
aszucs 2015.01.04. 00:16:45
Szegyen hogy magyarorszag odaig fajult hogy idiota politikai okokbol kozismert regi jo humoristakat akarnak meglincselni emberek...
Csak azert mert olyan viccet mert modnani, amit.. mar sokan masok is sokszor mondtak..
Vicces hogy a rinyalok nagy resze epp azt magyarazna hogy diktaturaban elunk nem szabad orszagban.. amikor epp ok probalnak meg mindenkit korlatozni... varom mikor irnak ossze egy listat mivel tilos viccelni, mert serto lehet... remelhetoleg el fog ferni par 100 oldalra... :)
No persze egy ideje mar eszrevettem hogy a comment.blog -on feltunoen sok a politikai mubalhe... azert hiszem hogy az index-nel vannak jozanul gondolkozo cikkirok is..
tisztapista 2015.01.04. 00:21:38
Nos, ez nem áll messze az igazságtól.
Az egyetemista lányok erkölcse (a fiúkéval együtt) a béka segge alatt van. Ismerkedni, vagy tartós párkapcsolatba kerülni már lassan nem is lehet, ha azonnal nincs ott a szex. Mert "ki kell próbálni egymást, hogy ott is működik-e", "addig nem érdemes továbblépni, amíg ki nem derül, hogy a szex jól működik" és a többi. Majd valaki hoz statisztikát, de én biztos vagyok benne, hogy az egyetemista lányok (és fiúk) több mint 50%-a tucatnyi emberrel összefekszik az egyetem alatt. Mert próbálkozni kell…
A gólyatábor az már egy meredekebb történet. Nem, nem kötelező elmenni. Semmi hátrány nincs belőle később, ha nem mentél el. A gólyatáborok többségében ugyanis a tivornyázó "csapatépítés" megy, és nem a felkészítés az egyetemi polgárságra. Aki elmegy, az tudja, hogy ott ivás lesz. Lehet nemet mondani az italra. Aki elmegy az tudja, hogy "mókás játékok" lesznek. Lehet nemet mondani ezekre a játékokra. De aki nekiáll játszadozni és ájultra issza magát, az tényleg ne csodálkozzon, ha egy beteg állat őt fogja megtalálni. Beteg állatok pedig vannak, minden perverz mellé nem lehet rendőrt állítani, távoltartó végzéssel.
Maksának lehet, hogy nincs humora. De igaza van, és ez még szomorúbb.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 00:23:26
SOTE testnevelési kar?
Mert azért nem ugyanaz, mint az orvosi...
(Nem akarok itt smit plagi bára kitérni.)
@Teshow:
Ha már tanultál, legalább a nevét képenek kellene lenned leírni: viktimológia, k-val, a vége felé hosszú ó-val.
@hogyéáadja:
Miért, abból még nem csinált?
@♔bаtyu♔:
Na igen, Maksa nem kopik, mert nincs miből kopnia, mindig elég gyenge volt.
Ez a poén is szar, annál röhejesebb már csak az indexes faszok műfelháborodása, ma már két cikkben is, két még indexes mércével mérve is fogalmatlan, írástudatlan seggtől.
Pont az Index, ahol tényleg mindenkit fikáznak-kurvaanyáznak...
Ne vicceljünk már, kérem szépen...
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 00:33:54
Minden vicc sért valakit.
A zsidókat, a rendőröket, a szőke nőket (a cikkíró leginkább ez a kategória lehet, nemtől függetlenül), skótokat, négereket, oroszokat, vallásosokat, és van egy csomó megerőszakolós vicc Piroskáról, nyusziról, minden lófaszról, csak a hülye képmutatók azokon eddig nem háborodtak fel, sőt, valószínűleg röhögtek is, de most valamiért nagyon PC akar lenni a csávó.
Egyébként a liberalizmusnak mintha része lenne a szólásszabadság is.
Annak meg ki mondja meg, hogy hol vannak a határai?
Remélem, nem az Index.
shyg00 2015.01.04. 00:36:23
bloggerman77 2015.01.04. 00:52:11
Vagy Markos-Nádas-Boncznál a svéd kisebbségi önkormányzat látogatása Budapesten jelenetben Lakatos Jörgensen meg Kolopár Haraldson...
hosiminy 2015.01.04. 01:17:59
ap · http://premiumlivesets.hu 2015.01.04. 01:31:27
egy zsidóviccet, egy skótviccet, egy rendőrviccet elég nehéz egy párhuzamba állítani ezzel...
kicsit részletesebben és érzékletesebben: a haveri társaságban van rendőr és bármikor elsüt bárki egy rendőrviccet mert mindenki röhög rajta... általánosságban beszélsz és sztereotípiák által vezérelve, ill ezt kifigurázva.
ezzel szemben egy konkrét olyan eseten viccelődni ami egyrészt konkrét személyeket érint (akik ráadásul még nem is közszereplők) másrészt nem sztereotípikákról szól, hanem egy lényegében áldozatot gúnyol ki, az tuskóság.
mindenki tudja h a skótok nem fukarok ennek ellenére simán viccel mindenki, ezáltal nem is veszi senki komolyan... de arról humorizálni h vkiket megerőszakoltak... ízlés dolga, de szerintem hányingerkeltő.
egy rabbis viccet simán elmondasz egy zsidó társaságában... és egy gázkamrásat?
persze ha paraszt az illető, akkor gond nélkül, és még meg is fog sértődni, hogy most miért, hiszen csak vicc..
wolfgabriel 2015.01.04. 01:33:53
"hány ilyen volt már a híradómban 13 év alatt és mindenki tudta, hogy nem vicc"
Vagyis azt akarja elhitetni, hogy ő TUDTA, hogy ez nem vicces, de mégis elmondta mert... MIÉRT IS?
Erre nem kapunk választ, merthogy nincs. Nincs ésszerű érv, hogy minek tenne be egy humorista szándékosan a vicces hírek közé egy ilyet.
Maksa úrnak biztosan nehéz lehet beismerni, hogy ekkora tapló volt, hogy ezt viccesnek gondolta.
Teljesen felesleges arra hivatkozni, hogy korábban ebből nem volt gond. Picit gondolkodni kellett volna és világos lett volna, hogy az ilyen jellegű vicceknek leáldozott, egy humoristának tudnia kell, hogy mikor és milyen közegben mi lehet vicces.
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.04. 01:43:34
Mennyi ráérő idióta van ebben az országban!
regisztrátor 2015.01.04. 02:06:08
kepfeltoltes.hu/150104/screenshot_20150104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Muzsikok közt 2015.01.04. 02:09:50
...kb. mint az hogy mit gondol erről sajó d.
Sherlock_Holmes 2015.01.04. 02:18:38
Csak egy kérdés 2015.01.04. 02:27:09
nice try · http://jehovatanui.blog.hu 2015.01.04. 02:31:42
Sherlock_Holmes 2015.01.04. 03:19:22
1.) Mivel a viccek az adott 4D (térben és időben) társadalom visszásságaira reflektálnak, a társadalom fejlődésével a vicceknek is át kell esniük egyfajta evolúción. Az a néger (*afroamerikai*) vicc, ami viccesnek számított Amerikában az 1800-as évek végén, már teljesen más érzéseket válthat ki ugyanazon társadalom számára az 1900-as évek végén ugyebár. Ugyanaz a vicc pedig egy másik társadalom számára ugyanabban az időben teljesen más üzenetet hordozhat (adott esetben pl. nem is vicces, mert nincs meg a szükséges előismeret). Ezt jelenti az, hogy a viccek adott 4 dimenziós társadalomhoz köthetőek térben és időben. Ha valaki profi humorista, tehát a vicceiből, történeteiből él, akkor ezt a folyamatot állandóan nyomon kell követnie, figyelnie, hogy melyek azok a viccek, amik továbbra is beleférnek, és melyek azok, amik már nem.
2.) A társadalmi fejlődés hosszú távú trend, de adódik emellett egy rövid távú "ciklikusság" is. Azt pedig az adott időpillanatban jellemző érzékeny témák képezik. Pl. nehezen hiszem, hogy a maláj stand-uposok slágerviccei most repülős viccek lennének, egyszerűen mert tudják, hogy ez a téma olyan sebeket téphet fel, amit kívánatos lenne megelőzni. Mondjuk úgy, hogy disztingválnak. Elismételve a korábbiakat: Ha valaki profi humorista, tehát a vicceiből, történeteiből él, akkor ezt a folyamatot állandóan nyomon kell követnie, figyelnie, hogy melyek azok a viccek, amik továbbra is beleférnek, és melyek azok, amik már nem.
Mindent összevetve Maksa "poénjánál" már csak érvelése rosszabb. Míg előbbi egyszerűen gyenge (bár ez szubjektív), utóbbi arra világít rá, hogy Maksa abszolút híján van a profizmusnak. Más különben hogyan védekezhetne azzal, hogy "ez már 13 éve megy a híradóban"?! Ahogy belátható, hogy templomban amatőr viccmesélőként én sem hozom fel a "Miért nem eszik Jézus zizit? - Mert lyukas a tenyere" poént, úgy neki, mint hivatásos humoristának sem kéne most megerőszakolós tematikájú vicceket mondani mert napjainkban a magyar társadalomban ez érzékeny téma.
Persze mondhat, mert szólásszabadság van, csak ne lepődjön meg, ha ezek után sokak számára nemkívánatos személy lesz és nem kap meghívásokat oda, ahová eddig örömmel hívták.
pUxlock 2015.01.04. 03:24:40
-JzK- 2015.01.04. 04:13:40
- Nagyon jó vicc, ez tetszik! Felírom! Mondja csak a nevét!
Tehát itt tartunk a feminista diktatúrában: egy HUMORISTÁnak bocsánatot kell kérnie egy viccért... és valszeg most jön a meghurcoltatás, birság, képernyő-elsötétítés, fellépési tilalmak...
sdani 2015.01.04. 04:57:33
Rudi Kató 2015.01.04. 05:35:27
Ki az a maksa?
Megdobbent 2015.01.04. 05:39:44
bobby.ewing 2015.01.04. 05:49:40
Liberális országban meg kiröhögik, aki ilyenért feljelentést tesz.
Utálom, hogy egy vicc miatt is feljelentik az embert, mit várunk akkor a rabló (de nem bizonyítható) politikusainktól.
becseit 2015.01.04. 06:17:49
index.indavideo.hu/video/2014_1130_slutwalk
Koszper Gábor 2015.01.04. 06:20:19
katalin 2015.01.04. 07:36:41
Sárga Pecsenyekacsa 2015.01.04. 07:44:31
(Az már két dimenzió, ugyebár.)
sakkosfx 2015.01.04. 07:55:25
pierre bayle 2015.01.04. 08:05:57
2015.01.04. 08:19:33
Annak tényleg halálbünti járna.
LallR 2015.01.04. 08:27:53
LallR 2015.01.04. 08:35:58
2., a másik oldal, hogy az én barátnőm a bgf-re járt és egy elég jó csaj, aki kijelentette, hogy érdekes módon őt soha nem akarták egy gólyabálban megerőszakolni pedig feltűnően jó csaj és általában a központban volt, de tudta kezelni a pasikat és nem olajat öntött a tűzre
3., aki kurva ne sírjon ha basszák
Fogatlan Prókátor 2015.01.04. 08:38:13
Koca Caola 2015.01.04. 08:41:36
Ingyen reklámot adtok ennek a levitézlett humoristának.
Mostanra szinte mindenki elfelejtette, szegényre már nagyon kevesen kiváncsiak és feleannyian tartják viccesnek.
Az, hogy ekkora médiatámogatottságot kap valaha, álmában sem gondolta volna.
Mivel Magyarország ennyire megosztó még azt is el tudom képzelni, hogy legalább annyi embernek vicces lesz, mint akit felháborított.
Szóval, csak gratulálni tudok a karaktergyilkossághoz, de csak ő fog hasznot húzni belőle...
Zoltán Furik 2015.01.04. 08:50:54
melaena 2015.01.04. 08:57:40
vagy mondjuk lehetne sorszama is a hozzaszolasoknak?
sixx · http://comment.blog.hu 2015.01.04. 09:00:44
BitPork 2015.01.04. 09:00:44
De e gondolat mentén elindulva a gyilkosság áldozata nem tudta kezelni a helyzetet, tehát Ő a hibás?
efkovacs 2015.01.04. 09:06:33
arckönyv 2015.01.04. 09:06:53
Muzsikok közt 2015.01.04. 09:10:57
2. Rátámadni egy humoristára a vicce miatt (jól körülhatárolható tabutémákban) és ezért elnézést kérni megaciki. Mivan?
n3spr3ss0 2015.01.04. 09:11:02
lófüle elemér 2015.01.04. 09:11:18
Hogy lássátok, miért vagytok végtelenül egyszerűek, és miért érdemlitek meg orbánt, és mindent ami történik veletek:
Idióta, agyatlan bagázs, ebben az ügyben már rég telefonemelgetős tömegnek kéne folyamatosan tüntetni az Elte előtt, és a teljes vezérkar azonnali eltakarodását és a bűnösök megbüntetését követelni olyan módon, hogy a többi kis agyatlan túltenyésztett anyukedvence köcsögnek eszébe se jusson a jövőben egy ilyen ügylet.
Ehelyett Maksa fejét akarjátok azért mert a tiétek üres.
Ne a monitort bámuljátok, hanem Széles széles hátát és kántáljatok vonulás közben, másra nem vagytok alkalmasak.
maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.04. 09:11:37
Muzsikok közt 2015.01.04. 09:17:30
Spontán felháborodásról itt szó sincs.
Tempus.Anh 2015.01.04. 09:34:50
- Saját magát szerencsétlen, kiszolgáltatott, megalázott, testileg-lelkileg meggyötört vesztesnek érző emberen nem élcelődünk. Humoristaként sem. Ha nincs poénunk, kifogytunk belőle, akkor melegítsük fel a régieket.
- Az ifjúságot NEVELJÜK. Nem ősemberré, nem ösztönlény vadbarommá, hanem EMBERRÉ.
- A gólyatáborokat megbízható, felelősségteljes és ellenőrizhetően becsületes egyénekre bízzuk. Másszóval: nem a kecskére a káposztát.
Röviden ennyit a témához.
melaena 2015.01.04. 09:35:37
Roviden :
Aki nem olyan talpraesett,mint a te baratnod,azt nyugodtan eroszakoljak meg ...
Mc Master 2015.01.04. 09:42:34
Tóth GyörgyK2015-01-03 21:36:36
Móriczka, Pistike, Kohn és Grűn, Ariszid és Tasziló, a szőke nő, a biztonsági őr, az ügyvezető, két rendőr, négy cowboy, a néger, a b..zi, Kovács úr anyósa, Jézus, Budha, Mohamed , Zeusz, Ádám és Éva, nyuszika, róka, farkas, medve, Orbán, Gyurcsány,Kádár Brezsnyev és cigány bemennek a kocsmába.A csapos rájuk néz, majd megszólal:
-Mi ez, valami vicc?
Bagolypalanta2015-01-03 21:59:25
pajuska
Megsúgom, hogy a vicc manapság egy pasassal is ugyanúgy reálisan hangzana. Dehát évtizedek berögződése, hogy csakis nő veti oda magát pénzért. Olyan emberek vicce ez, akik nem látják ko-runk realitását.
Cserébe itt egy hasonlóan szexista vicc, csakhogy a szerepek miatt szerintem klasszisokkal könnyedebb. Direkt eredetiben, mert egy brilliáns szóvicc is egyben:
"- What is the difference between women and men?
- A woman needs one man to satisfy her all needs. A man needs every women to satisfy his one need."
beeble2015-01-03 21:19:40
80 éves öreganyó utazik a szemrevaló unokájával a postakocsin, amikor megállítják őket az útonál-lók:
- Mindenki szálljon ki!!! - üvölt a bandavezér.
- A nagymama is? - kérdi remegő hangon az unoka.
- Kuss, azt mondtam, mindenki!
- Most pedig mindenki ideadja az ékszereit! - folytatja a rabló.
- A nagymama is?
- Kuss, azt mondtam, mindenki!
- Most pedig mindenki levetkőzik meztelenre, és mindenkit megerőszakolunk!
- A nagymamát is???
Mire az öreglány:
- Kuss, azt mondta, mindenkit!!!
:D
DrSpin2015-01-03 20:55:18
Ilyet nem szabadna:
- Asszonyom ez a tízezres hamis...
- Micsoda? Jézusom! Akkor engem megerőszakoltak! (?)
_
Aki csak mosolygott is, az szégyellje magát! :-)
Peti86'2015-01-03 20:52:22
Valaki írta egyszer itt origón kommentbe: Mi az, három kilóméter hosszú és kettő az IQ-ja? -Feminista tüntetés! :)
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.01.04. 09:44:47
Minden ilyen "ártatlan próbálkozás" elég ahhoz, hogy elkövető legyél, akár egy kísérletben, akár egy csoportos elkövetésnél bűnsegéd. És igen, a tudatosan vágy keltés (ittas, józan döntésre képtelen) emberek vágyainak felkeltése céljából (is) felvett kihívó ruha is belefér a minden ilyen próbálkozásba. Szóval nehéz téma.
@Tempus.Anh: látod, látod. Én például ezért élcelődők a Maksán.
Mc Master 2015.01.04. 09:48:02
www.youtube.com/watch?v=r1Hnc5yM6Zc
ani58 2015.01.04. 10:20:19
Muzsikok közt 2015.01.04. 10:28:24
Hofi jó humorista volt, abban a rendszerben nem volt nagy kunszt egyébként röhögni magunkon...hofi bácsi a színpad(TéVé!!) közelében nem lehetett volna tüzetes emeszempés szürővizsgálat nélkül.
aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.04. 10:33:11
Az eroszak rossz.
Viccelni barmivel lehet es ez igy van rendjen.
Ha Louis CK vagy mas felkapott amerikaihumorista tol egy poent ilyen temaban, akkor a magyar ballib a terdet csapkodva nevet.
A poen nem volt kulonosebben jo vagy rossz, lejart szavatossagu, ujrafelhasznalt vicc.
Nalam a humorista egyetlen merceje az, hogy tudok-e rajta nevetni, nem erkolcsi orakulumkent kezelem. Maksan regen tudtam elmosolyodni, Sas Jozsefen is csak valamikor nagyon regen. Hat ez van.
A tulerzekenyseget nem ertem, kisse mubalhenak erzem.
aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.04. 10:43:12
Amugy Hofinak mar akkor Mercedese volt, amikor a tobbseg olyat meg nem us latott kozelrol. Kadar jo baratja, vadaszhaver, szelep a rendszeren, udvari bolond. Ez volt o sokak szerint. Es persze jo humora volt, csak a rendszervaltas utan picit elvesztette a fonalat.
Maksa nem egy szuper humorista (regen jobb volt, vagy csak en voltam tul fiatal es fejletlen volt az igenzszintem), de aki feljelenti az konkretan egy vegleny. Ez mar pont ugyanaz a legalja kategoria, mint amikor a muszlimok bepipultak a Mohamed-karikaturakon es nekiestek mindenkinek. A humor buntetese a legdurvabb diktaturak jellemzoje, ez is mutatja, hogy a ballib, feminaci tabor hogy gondolkodik. A muszlim fanatikusokkal egy szinten vannak.
Muzsikok közt 2015.01.04. 10:50:09
Nekem régen is túl proller humort tolt, de arra is van igény.
aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.04. 10:50:50
aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.04. 11:00:24
DE
Sose akarta betiltani a rendorvicceket.
aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.04. 11:09:37
En pont ezert nem mentem golyakent golyataborba, hogy ne eljek ki rajtam a hajlamaikat a gyoker HOK-osok. Hatrany: evkezdeskor mar mindenki ismerte egymast, en meg nem tudtam annyira vegyulni veluk mar, csak par arccal. Erre jo a golyatabor, hogy osszehaverkodj az evfolyamtarsaiddal. Tulelheto, ha nem megy el ra az ember.
Ellenben masodeveskent mar voltam golyataborban, mert szep helyen rendeztek, amig a gyoker HOK-osok a golyakat hajszoltak ivo-hanyo-belefekvo versenyekbe, addig en turaztam a kornyeken :P Hulye HOK nem ertette, miert mentem oda, ha nem iszom halalra magam es nem "elvezem" a tarsasagukat.
Megjegyzem a golyatabor fontossaganak tullihegese es a csoportnyomas a geczi HOK-osokkel kombinalva a szilard ontudatu es jellemu lanyokbol-fiukbol is aldozatot farag. Elsosorban azt kellene tudatositani a golyakban, hogy a HOK-osaz egy senki, nem adhat utasitast, egy nagy lofaszt er az o szava.
NemNick 2015.01.04. 11:13:36
Vagy csak így akarnak maguknak 15 perc hírnevet...
A vicc béna, aláírom. Aki ezen felfújja magát - 444, index, cc és harcos feminista .... (ki-ki gondolja oda, én mit gondoltam... :) ) - az viszont ultrabéna.
Kultúrhelyen akkor lett volna értelme, szerepe és helye a feljelentésnek, ha Maksa - a hozzá érkező kérések ellenére sem - ismeri be, hogy szerencsétlen humort nyomott.
Ez valahogy elmaradt, tudomásom szerint. Legalábbis a fenti egyesületnél nincs nyoma... Egyből feljelentés, persze.
Nem szeretnék ilyen embereket a szomszédomba.
De a szomszédom szomszédjába se...
Nem tudom, én nem vágyom öncenzúrázó (használja valaki a hétköznapi beszédben az eszkimók helyett az inuitokat? mert az a polkorrekt... - de tudnék közelebbi példát is hozni...) álszent, PC mellébeszélésekkel kitömött világra.
Aztán, persze, biztos van, aki szerint ez a megoldáshoz vezető út.
Hiszen ez olyan jól bevált a világ számos pontján... (Hol is?)
csiberibe 2015.01.04. 11:21:11
melaena 2015.01.04. 11:21:59
A golytaboros dumad jol korbeirja azokat az embereket,akikkel siman lehuzok 8 evet evfolyamtarskent ugy,h a keresztnevet sem tudom :D
Exploiter 2015.01.04. 11:23:29
Pont ez a puhapöcs picsogás az oka, hogy egyre több a hasonló bűncselekmény (is).
Ha a társadalom nagy része túlérzékeny széplelkek hordájává válik, csoda, ha nem tudja megvédeni a saját tagjait...?
Like alapú életformák, Miért Vagytok Gyengék?
Gunboat-Diplomat 2015.01.04. 11:34:42
"sokaknál kiverte a biztosítékot" = egy maroknyi, semmirekellő libsi 'aktivista' ebbe kapaszkodott bele, hogy megpróbálja igazolni úgynevezett munkája létjogosultságát.
Egyébként szimplán egy szar poén volt.
Spacecake 2015.01.04. 11:58:43
Hál Istennek az emberek többsége láthatóan nem ül fel a provokációnak,uh ez most bukták a zsindexes megmondóemberkék.
Next time:)
oncogito 2015.01.04. 12:34:06
"Az apáca ballag az erdei öszvényen visszafelé a kolostorba, amikor megtámadja és megerőszakolja egy csavargó, majd nekiszegezi akérdést:
- Most vajon mit mondasz a nővéreknek, amikor visszaérsz?
- Az igazságot. Azt, hogy megtámadott és háromszor megerőszakolt egy csavargó.
- Hogyhogy háromszor? - néz fel a csavargó?
- Ráérünk, nem?"
érthetetlen chris 2015.01.04. 13:26:07
(Nem először, de ez a többségnek le is esik.)
shyg00 2015.01.04. 13:52:08
Látom, hogy normális ember sajnos nagyon kevés van ebben az országban.
érthetetlen chris 2015.01.04. 14:09:12
2015.01.04. 14:49:24
dr. v.b.1990 2015.01.04. 15:33:01
SzJ1982 2015.01.04. 15:45:06
érthetetlen chris 2015.01.04. 15:54:36
Nem sírnák ha nem mennének itthon, legalább a kontár szinkronszínészek kereshetnének rendes munkát. :)
mikorkakalman 2015.01.04. 16:01:34
érthetetlen chris 2015.01.04. 16:04:44
Akkor tiltsuk be azt is?
dr. v.b.1990 2015.01.04. 16:05:54
Tempus.Anh 2015.01.04. 16:08:01
-JzK- 2015.01.04. 16:09:55
- Fiúk, most hallottam egy 15 évi elzárással járó politikai viccet.
- Mondd el nekünk is!
- Ha bolond lennék, most szabtam ki érte 15 évet.
Tempus.Anh 2015.01.04. 16:10:25
-JzK- 2015.01.04. 16:13:40
érthetetlen chris 2015.01.04. 16:17:01
Feljelentés érik neked nagyon. :D
2015.01.04. 17:59:10
Lássuk kiről szólnak a hírek:
www.facebook.com/photo.php?fbid=10203824197583681&set=a.10203824196863663.1073741843.1182166578&type=3&theater
Értem én, hogy van akit a feljelentgetés tesz boldoggá, de ilyen lábra, minit?
Tempus.Anh 2015.01.04. 18:39:53
Bonyi az ügy nagyon.
apr494 2015.01.04. 20:02:56
Én nem a konkrét esetről írtam.
A "Népstadion ügy" a hatvanas évek végén, vagy a 70-es évek elején volt. A lényege, hogy nehezen hitte el a bíróság, hogy egy tényleg védekező nőt 2-3 fiú be tud tuszkolni a Népstadion pénztárának ablakán, hogy aztán ott helytelenkedjen vele. Amikor pedig ez megtörtént, akkor néhány nap múlva az esti órákban megint arra sétált az illető hölgy, ahol mit ad Isten, megint bajba került. Az akkori felfogás szerint az erőszaknak alkalmasnak kellett lennie a sértetti akarat megtörésére, ahogy Békés Imre tanár úr mondta, "lenyűgözőnek kell lennie"
Így klasszikussá vált az a BH-ban is közzé tett eset, miszerint nem állapította meg a bíróság az erőszakos (nemi ) közösülést, amikor az amúgy elég idős sértett védekezése az volt, hogy " csak óvatosan fiacskáim, elszoktam már az ilyesmitől." Ellenben a kényszerítés, ami enyhébb bűncselekmény megállt.
Nem értek egyet azzal sem, hogy a gólyatáborba elment sértett függőségi viszonyban lenne egy másik, akár idősebb diáktársától. Önként minden kötelezettség nélkül ment oda, bármikor elhagyhatja a tábort.Nem köteles a játékokban részt venni. Az sem válik a sértett javára, ha 1 évet vár a feljelentéssel. ( A magánindítvány előterjesztésének határideje 30 nap, ami jogvesztő)Emellett a bizonyítékok elenyésznek, a tanúk emlékezete kopik, szóval az időmúlás nem az ő javát szolgálja és az egész eset komolyságát és hihetőségét kérdésessé teszi. Ami persze nem zárja ki azt, hogy nem történt meg. De büntető igény már nem érvényesíthető.
nyazsgemtesegg 2015.01.05. 07:37:34
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.05. 07:45:42
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.05. 08:42:41
Itt egy lista.
tenytar.blog.hu/2014/11/05/2015_a_megszoritasok_eve_ime_az_uj_adok
kessi 2015.01.05. 09:13:24
klintisztvod (törölt) 2015.01.05. 10:53:19
are you rearted? o.O
aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.05. 11:08:08
Ezzel szemben az igazsag az, hogy ezt irtad: "Aki azon viccelődik, vagy nevet, hogy valakit megerőszakoltak, annak remélem a gyerekét/anyját is meg fogják. Meglátjuk, akkor is ilyen rohadt vicces lesz-e."
Remeled, hogy gyereket/anyjat... Mi ez, ha nem aziranti vagyad kifejezese, hogy a toled elteroen gondolkodokat megsemmisitsd, szeretteik szenvedeset kivanod? Mindezt miert is? Mett nevettek egy viccen, ami amugy nem is a megeroszakolt nokon elcelodik, hanem a csunya es ketsegbeesett nokon. Hatalmas kulonbseg! Ez a baj veletek szelsobalos hiszterofeminacikkal, hogy eszetek annyi, mint egy zsak molylepkenek, de agresszivitas a jocskan szorult beletek. Es minden tieteketol eltero velemenyt el akartok nyomni, en valodi liberaliskent igyekszem olyan messzirol elkerulni az ilyen liberalisnak hazudott izles es gondolatrendorseget kivano, hazmester lelkuletu szelsobalosokat, amilyen messze csak tudom.
Ja, elmentettem a kommentedet, mostantol nem tagadhatod le. Ilyen ez az internet. Ott a helyed a zaszloegeto, robbantgato muszlimok kozott ezzel a mas csaladjanak nemi eroszakot kivano beszolassal. A "liberalisokrol" derul ki mindig, hogy a legfasisztabbak en meg mar nem gyozom hangsulyozni, hogy en nem olyan liberalis vagyok. Hanem tenyleg.
Kiralyhegyinek igaza volt a humorerzeket illetoen.
aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.05. 11:19:19
Ja, meg a golyak szopatasa, golyalanykaknak vetites egy kosza numera remenyeben, reszeg elsoevesek becserkeszese, eloadni, hogy valakik vagytok. En inkabb tanultam es a magam utjat jartam, nem akartam a nevem visszahallani, nem voltam egy attention whore es nem szorultam ra a kedvezmenyekre se, ami a HOK-maffianak jart.
En amugy csak 5 evig jartam egy szakra... Bar nalatok HOK-osoknel divat a lifelong learning egy bufeszakon. Hiaba, nehez elszakadni a husosfazektol :)
En viszonylag jol emlekszem a HOK-os csicskak neveire, eleget hallottam oket ilyen-olyan botranyok es gerinctelensegek kapcsan.
sweeney todd 2015.01.05. 11:51:49
Bergyilkos Bohoc 2015.01.05. 21:10:02
kessi 2015.01.05. 21:19:06
De tulajdonképpen mindenki azon röhög, amin akar, ez is csak a szegénységi bizonyítvány egy formája, és az érzelmi intelligencia nemlétét jelzi.
aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.06. 01:15:45
aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.06. 01:24:30
Azubi 2015.01.06. 10:16:01
Szó nélkül tűrik.
Normális épeszű lányban csilingelne a vészcsengő hogy nem megyek bebaszcsizni gólyatáborba."
-nem, nem a ribancokra értette, hanem a magányos nőkre.
"Szóval a vicc arról szól, hogy történt az a sajnálatos esemény az ELTÉn, ám ezt hallva több, szexben hiába reménykedő nő megpróbál bejutni, hátha így már hozzájuthat.
A vicc tárgyai a csúnya nők."
ezekszerint ha egy nő magányos, csakis csúnya lehet, aki úgysem érdemel jobbat, minthogy megalázzák meg bántsák?
mert vannak személyek, akiknél az érzékenység/empátia nagyon deficites, valamint nem sérülékeny valamilyen szempontból a személyiségük, és ebből az okból teljesen magától értetődőnek veszik, hogy azokat akiket alsóbbrendűnek tartanak, leszólják/bántsák.
és egy magányos nő sem erőszakra vágyik hanem arra hogy elfogadják és szeressék
és egy ebben a témában érintett személy sosem viccelődne ezen, és nem is nevetne az ilyen vicceken, és mások nem értik miért nem,
ahogy egy erőszakelkövető sincs olykor tisztában azzal, hogy amit tesz, az erőszak, sőt a bullying elkövetői is teljesen feljogosultnak érzik magukat és a tettüket teljesen jogosnak hogy egy náluk gyengébbet bántsanak
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.06. 10:30:40