Nemi erőszakkal képtelenség viccelni, én most fejből csak egy komikust tudok, akinek ment (Louis CK-ről van szó), de ő sem azon a borzasztó bűncselekményen pattogott, hanem inkább saját magán, hogy milyen borzalmas gondolatai vannak. Maksa Zoltán pedig nem egy Louis CK, úgyhogy az újrainduló Maksa Híradó reklámozásaként elment a Hír TV-be és elkezdett felolvasni egy csomó álhírt, például ezt:
Mintegy kétszáz magányos nő várakozik napok óta az ELTE jogi kar környékén megerőszakolásban reménykedve.
Ha most nem lenne kedvem dühösen gépelni egy csomót, akkor csak ilyen gifeket pakolnék ki addig, amíg le nem fagy a magyar internet. Maksa Zoltán ugyanis képes volt azzal viccelődni, de tényleg azzal, ami tabunak számít jelenleg a világ minden pontján, Amerikában is belefutottak egy csomó egyetemi megerőszakolós botrányba, Bill Cosby jelenleg próbál egy hadosztálynyi ügyvéd alá elbújni, hogy haláláig ne halljon róla senki, az Indexen is megjelent egy komplett cikksorozat arról, milyen szörnyűségek történhettek a magyar felsőoktatásban, és akkor megérkezik a joviális magyar humorbomba, és beledobja azt a világba, hogy ismétlem:
Mintegy kétszáz magányos nő várakozik napok óta az ELTE jogi kar környékén megerőszakolásban reménykedve.
Előtte egy vicc az X-faktorról, utána egy anyósvicc, minden mehet tovább.
A videót itt lehet megnézni, 21. percnél kezdődik a buli, sajnos tekerni nem lehet, ütni a monitort viszont igen. A videót a 444-en találtuk, ők meg itt.
Illetve bocsánat, azóta valaki hegesztett egy Coubot belőle:
Thomas Dantes 2015.01.02. 20:33:17
moli 2015.01.02. 20:41:36
olyat nem lehet, hogy csak sixx ir ide?
moli 2015.01.02. 20:45:31
&& $entry["author"]!="sixx"
Algopirin 2015.01.02. 20:47:22
És a megerőszakolást, meg hogy az micsoda és miért, azt hagyjuk. Mert az nem vicces. De ez így az. Szerintem.
Akkor is, ha emiatt egy pszihopata állat vagyok.
dpthrt 2015.01.02. 21:22:05
- Miért sírsz, nyuszika?
- Megerőszakoltak.
- Hol?
- A folyóparton.
- Mikor?
- Hát, tegnapelőtt, tegnap... és most is oda megyek."
Túrós (törölt) 2015.01.02. 21:27:07
profilo 2015.01.02. 21:29:31
Gukker 2015.01.02. 21:30:58
- Na, kislány mit fogsz mondani nagymamádnak?
- Hát hogy elkapott a farkas és kétszer egymás után megerőszakolt.
- D-d-de én csak egyszer...
- Miért, sietsz valahova?
Kandabula 2015.01.02. 21:31:07
Le Orme 2 2015.01.02. 21:31:49
dpthrt 2015.01.02. 21:36:56
- Ide figyeljen, fiatalember! Ha eltalálja, hogy milyen állat van itt a vállamon, akkor itt helyben magáévá tehet engem! Királyfi megijed, gyorsan rávágja:
- Delfin
- Hááát, határeset! Elfogadom!
Kandabula 2015.01.02. 21:37:07
Kandabula 2015.01.02. 21:39:25
dpthrt 2015.01.02. 21:45:59
"Egy hölgy egy százdollárost szeretne beváltani a bankban.
A pénztáros közli: – Hölgyem ez a bankjegy hamis!
Mire a hölgy felsikít: – Úristen, akkor engem megerőszakoltak!"
A lényeg, hogy eddig is voltak ilyen viccek. Akár szeretjük, akár nem. Csak eddig nem ELTE hallgatókkal írták meg.
bovorac 2015.01.02. 21:55:08
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.01.02. 21:58:10
Nevetséges.
szb9 2015.01.02. 22:00:32
nyazsgemtesegg 2015.01.02. 22:01:44
Kandabula 2015.01.02. 22:07:10
dpthrt 2015.01.02. 22:10:23
mind3gy 2015.01.02. 22:12:39
Bármivel lehet és KELL viccelni, mert a humor agresszió: Kivillantod a fogaidat amikor nem fizikálisan, hanem mentálisan engeded ki a gőzt. A humorban valaki mindig a szerszám rossz végén van, valakinek fájni fog. Az idézett mondatban az ELTE kárára: Érdemes odamenni annak, aki erre vágyik - hiszen ott előfordulnak ilyen esetek. Az egyetem a poén kárvallottja. Nem a megerőszakolt szerencsétlenek voltak a tárgyai, hanem a nem természetes személy, aki gondatlan volt.
Ha az én csajomat erőszakolták volna meg az ELTE táborában, röhögnék? - kérdeznék sokan oly' szívesen. Valószínűleg nem röhögnék - ezen a poénon egyébként sem röhögtem. Mégis naponta cigányozik Tibi atya, félmilliós csoportot épített ebből (is). Tele van az internet a Mónika Show részleteivel, pedig az szándéka szerint nem viccből készült. Hogy a Szomszédokból Oli úr figurája milyen sztereotípiákat ültetett el a melegekről a magyar társadalomban, arról valaki egyszer szakdolgozatot írhatna. A szellemi sérültekkel készült utcai interjúk pedig vírusként terjednek a magyar interneten. Ezektől mégsem akad ki se Sajó Dávid, se senki más, aki erről a mondatról cikkezik. Az valamiért nem fontos.
Talán azért, mert néznek Family Guyt és South Parkot, ahol a nemi erőszak egészen hétköznapi elem egy poén felépítéséhez vezető úton, noha nehéz azt feltételezni, hogy egy Amerika méretű faluban nem történik belőle minden nap néhány ezer.
Én mégis megijedek, ha néha hobbiból stand upolni állok. Mert a legszentebbet, a nézőt bántom, azért, hogy rávezessem, ő a felelős a saját életéért. Ő tehet arról, ha hízik, ha nem talál munkát, ha nem beszél nyelveket, ha kevés a fizetése, ha nincs párja és ha boldogtalan. És pontosan az ilyen cikkek miatt nem akarom ezt Magyarországon nagy nyilvánosság előtt csinálni: Mert jön egy cikk, amit követ majd még harminc és soha többé nem tudom magamat tisztára mosni. Rettegek attól, hogyha csinálok valamit a zenétől vlogon át a humorig, akkor majd a 444-en, az Indexen, a Blikkben meg az Origón szétszedik és úgy állítják be, hogy a saját anyám se köszönjön nekem, ha olvasta. És ha nekem félnem kell amiatt, mert másképp gondolkozom, mint az ezeknél dolgozók egy része (tisztelet a kivételnek), akkor itt talán tényleg nincs szabadság.
Kandabula 2015.01.02. 22:13:20
NGGRHLLTRL 2015.01.02. 22:14:23
www.youtube.com/watch?v=fwMukKqx-Os
sixx · http://comment.blog.hu 2015.01.02. 22:23:32
sterimar 2015.01.02. 22:23:44
Poszt 0lok001 2015.01.02. 22:27:05
Cirka 10 perc alatt 20 hozzászólást törölt a pártatlan és kritikus comment:com..
sterimar 2015.01.02. 22:27:52
DezInf 2015.01.02. 22:28:53
Hali !
Hagy kérdezzem már meg, ezt a vastag vonalat az index címlapon, magatoknak a remekbe szabott fikázásért valami html-el tag-el magatoknak teszitek be, vagy automatikusan főhír vagytok ?
Ata1981 2015.01.02. 22:32:03
Egyszerűen szar.Tényleg lehet poénkodni bármivel, csak nem mindegy hogyan, mert ez, ahogy Martin Riggs mondotta volt,ez harmatgyenge.
Poszt 0lok001 2015.01.02. 22:33:19
Ez jó.. Ezt biztos nem törlik majd..
Girhes Joe 2015.01.02. 22:55:20
Gavroche11 2015.01.02. 22:58:36
Mert miért várakoznának éppen magányos nők?! Ők elmennek ismerkedni valahova, ha szükségét érzik...
Ha frusztrált, szexhiánytól szenvedő, de korábban minden férfinál sikertelen és az utolsó lehetőségbe is kétségbeesetten belekapaszkodó nőket mondana, több logika lenne benne és még úgy is simán ízléstelen, primitív, bunkó és humortalan tudna maradni.
AdamT · http://durva.blog.hu 2015.01.02. 23:05:49
- Mi a baj, Piroska?
Piroska hüppögve, szipogva válaszolja:
- A szüleim hajója elsüllyedt és megfulladtak ma délelőtt, a nagymamámmal ma délután agyvérzés végzett, engem kiraboltak... Mi jöhet még? Mi jöhet még?
A vadász a sliccéhez nyúl, majd kéjes fejjel csak ennyit mond:
- Piroska, ez nem a te napod.
regisztrátor 2015.01.02. 23:17:42
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.01.02. 23:21:21
Mi az: két hulla a folyón? - Holtverseny
b)
Eszméletlen primitívségről tesz tanúbizonyságot, aki állatok kínzásából viccet csinál. Miféle ember lehet az, aki ennyi szörnyűség után, amit naponta lehet szegény állatokról hallani még ilyesmivel képes humorizálni:
- Mit csinál a kaméleon a sütőben?
- Beleolvad a környezetébe.
Baltával Ébresztő 2015.01.02. 23:27:26
jet set 2015.01.02. 23:28:45
Ahogy a South Parkban is vannak olyan poénok, amiken felháborodnak, most van a Maksa Híradóban is. És?
Lángharcos 2015.01.02. 23:34:51
Ha meghal valaki, tudjuk, hogy rossz. Amikor viccelődünk vele, tudjuk, hogy mivel tesszük. A nemi erőszak viszont kétesebb megítélésű, gyakori az áldozat okolása. Még olyat is lehet hallani, hogy az áldozat akarta, mert hát ha nem akarná, akkor összehúzta volna a vagináját és nem lehet behatolni (igen, a vélemény közlője férfi volt, és kora ellenére gondolom sose került még vagina közelébe a születését leszámítva)
Innentől veszélyes vele viccelődni, mert az egyszeri hallgató nem tudja eldönteni, hogy csak érzéketlen barom vagy-e, vagy szociálisan fejlett és humoros lény.
Sütemény1975 2015.01.02. 23:37:02
v2peti 2015.01.02. 23:39:19
E egy rendszerváltás előtti vicc kiszakítot darabja:
Mi az: Egy halott rendőr úszik a Dunában! - Holtbiztos.
Mi az: Két halott rendőr úszik a Dunában! - Holtverseny
Mi az: Három halott rendőr úszik a Dunában! - Forradalom!
Go Jóska 2015.01.02. 23:39:28
Egyébként hiába vannak ilyen poénok a South Parkban, meg a Family Guyban is, ez a fajta cenzúra is Amerikából jön, mint oly sok hülyeség. Lásd: reason.com/blog/2014/12/01/chris-rock-stopped-performing-for-studen
Karón Varjú 2015.01.02. 23:41:49
Remélem a comment.com is elgondolkozik rajta, mert nagyon álszentnek tűnik nekem ez a felháborodás.
recommented 2015.01.03. 00:14:37
Illetve ha van, az már rég rossz.
recommented 2015.01.03. 00:18:23
Mityu Addideapénzt kft LE 2015.01.03. 00:31:14
Norma Bercy 2015.01.03. 00:44:00
2015.01.03. 00:52:05
Szar vicc, a Maksától ennyire fussa, de hol van leírva, hogy tabu a megerőszakolásról viccet írni?!
gizmo266 2015.01.03. 00:56:07
MI az, kicsi, rózsaszín, és kaparja az üveget?
Csecsemő a mikrohullámú sütőben.
Zsán · http://alleskapot.tumblr.com/ 2015.01.03. 01:05:55
- milyen hangja van egy csecsemőnek a mikrohullámú sütőben?
- nem tudom, nem hallom a fitymacsattogástól.
nandras01 2015.01.03. 01:06:13
no, lássuk csak....1,2,3,4,5,6....
azt hiszem, hogy igaza volt tgm- nek, amikor mucsát emlegetett...
tzi 2015.01.03. 01:08:26
Én ezt se mertem volna így. Ezzen az analógián haladva ugyanis megint ott tartunk, hogy a megerőszakolt nő igenis tehet róla, hogy őt megerőszakolták.
(ja, és bocs, én nem vagyok ilyen sztendap okosság meg semmi ilyesmi, de szerintem a humor nem a mások bántásáról szól, az a gúny. Legalábbis én annak idején még így tanultam, lehet azóta már megváltozott ez is... ma, amikor Magyarország már a 10 millió humorista-sztendap-slammer országa, nyilván elmosódtak már a műfaji-stilisztikai határok is...)
Elég tróger poén, mondjuk Maksa ennél többre sose volt képes. Amúgy egy bizonyos módon vicces, mert igen, ilyesmiről is van vicc. Csak valahogy nem 2 hónappal azután kéne elsütni, hoyg elkezdtek kiugrálni a csontvázak a szekrényből. Alapvetően talán nem a poénnal van baj, mert az kinek-kinek az ingerküszöbén múlik, de ezt így ebben a formában, ebben az országban most elsütni nettó faszparasztság, nem humor.
mind3gy 2015.01.03. 01:33:15
Időbeni korlát nincs: A nemi erőszak/halál/tömegkatasztrófa/atombomba évtizedek múlva is súlyos nyomokat hagy egy emberben, akkor is fáj, akkor is kísérti. Mindegy, hogy másnap vagy három év múlva viccelsz ilyesmivel, neki ez akkor is rossz emlék. Nem törlődik ki magától sohasem. Ezért nem az elszenvedőről szólnak az ilyen poénok jó ízlés esetében, hanem az analógiát ragadja meg vagy valamire utalni akar. Itt arra, hogy sorra derülnek ki az ilyen ügyek a magyar gólyatáborokból.
Sajót pedig megkövetem és bocsánatot kérek, úgy emlékeztem, hogy ő írta a cikket. Kijavítanám a hozzászólást Klágra, de sajnos (egyébként helyesen) nem lehet.
tzi 2015.01.03. 01:47:44
Az ELTE kárára történt.
Csak ebben az alaphangulatban nem sütök el olyan poént, amit visszakézből úgy is lehet értelmezni, hogy mert igen, vannak nők, akik azért állnak sorba, hogy megerőszakolják őket. Mert ugye ez tetszik vagy sem, értelmezhető így is. Mert ugye úgy szól a poén, hogy azé' állnak ott a nők, mert várják a megerőszakol(ód)ást, hogy ilyen szép magyarosan fogalmazzak. És az idő igenis tényező, ugyanaz a seb kevésbé és másképp fáj X idő után. Az is egy értelmezés amit te képviselsz, de elég sokan látják úgy is ahogy én, gondolom, és ez az álláspont is elég valid.
És aki a TV-ben van, és magát humoristának képzeli, az igenis figyeljen oda arra, hogy meddig megy el. Szeirntem ez ennyi. Mind tudjuk, hogy vannak egész jó viccek a szappanná váló zsidók témakörben, mégsem tolerálja a többség, hogy ilyeneket süssön el valaki a TV-ben. Akkor ugye azt is lehet mostantól, mert amúgy maga a poén tulajdonképpen tök jó.
Alfdam · http://alpha.blog.hu 2015.01.03. 01:52:53
Nem arról van szó, hogy viccelődött vele, hanem hogy szerinted nem vicces és ha nem vicces, akkor dögöljön meg. Bezzeg George Carlin, George az KIRÁLY, MENŐ, neki gondolom szabad:
www.youtube.com/watch?v=fwMukKqx-Os
Mercel 2015.01.03. 01:58:48
-maksa zoltán
-Az köcsög fideszdroid aki még ebbe is képes belelátni a balos gondolatmenetet.
-Az pár elbaszott és sikertelen szélsőjobbos abortuszkisérlet amelyik még ebből is ki tudott hozni egy kis libsizést.
Tudok mutatni nektek olyan lányt akit megerőszakoltak, nem akarta, nem találta ki, nem tett érte de elbaszódott a dolog miatt az élete.
Nehezemre esik kimondani de lassan tényleg ott tartunk, hogy pártállás alapján is be lehet lőni a lakosság tökéletesen agyhalott részét.
Mercel 2015.01.03. 02:00:55
Mert lehet, hogy minimum a helyszínen elküldenék páran a jó kurva anyjába, esetleg páran és nem feltétlen férfiak még jól szájon is vernék.
bubutt 2015.01.03. 02:01:02
Na akkor ez most miben más?
regisztrátor 2015.01.03. 02:09:15
Garott 2015.01.03. 02:35:19
Az már más kérdés, hogy a magyar társadalom alapban szarul kezel ilyen kérdéseket, és ezért valaki biztos megsért valakit. Nálunk ezért álla humor falusi disznóvágásos sztorikból, mesteremberek okosságaiból, meg autósviccekből. És hogy nálunk az SNL megfelelője a Saskabaré. Maksa nem hiszem, hogy bárkinek rosszat akart volna, ő csupán a stílusához megszokottan egy bazi régi viccet írt át maira (ami nagyjából ki is meríti a tudását). az, hogy a társadalom hülye, és mindent túlértelmez, az nehogy már az ő hibája legyen.
Balázséknál pedig azért teljesen más, mert ott egy friss eseten viccelődtek, és ők aztán tényleg kőbunkó idióták, akik ténylegesen kiröhögik az embereket.
Nemierőszakot támogatok pártja 2015.01.03. 02:37:11
Nemierőszakot támogatok pártja 2015.01.03. 02:46:49
Boston R. Gordon 2015.01.03. 02:55:18
Nem kell álszentnek lenni, mind mosolyodtunk már el olyan viccen ami valaki másnak sértő lehet.
...Láttam valamit a TV-ben, szarok belőle egy cikket az indexre...
Gratulálok hozzá.
Ybl 2015.01.03. 03:11:26
SzJ1982 2015.01.03. 06:03:30
isti75 2015.01.03. 06:18:13
isti75 2015.01.03. 06:30:13
Igazad van, ott a pont.
A sok ember mar elfelejtette hogy 20 eve szinte minden vicc a rendöröket meg az anyosokat cikizte. Pedig a rendör is ember, es a legtöbbünk edesanyja bizony valakinek az anyosa. Hany olyan vicc van ami senki szamara nem sertö? Emlekszam gyerekorombl, röhögtünk mi mindenen... A vakokon, rendörön, süket-neman, de meg a rakos kisgyerekekn is. Mindegyikröl van vicc...
A viccek közt sok morbid vicc is van, megis röhögnek az emberek rajta. Draga emberek, nem ez a baj! Az a baj hogy katasztrofalis a Magyar közbiztonsag. Az a baj, hogy a mai Magyarorszagon ez elöfordulhat. Bizony a humorista csak a maga "nyelvezetevel" tudja erre fehivni a figyelmet.
isti75 2015.01.03. 06:32:09
gr82wök6ószfater 2015.01.03. 06:36:44
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 07:52:59
Gondolom, a néhai (?) és sokszor ízléstelen nekrolog blog ellen is ugyanilyen vehemenciával tiltakoztatok, ugye?
gorillaso 2015.01.03. 08:14:41
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.03. 08:34:38
Most nem azért de a fősulis csajok többet kufircolnak ,mint anno Teresa Orlowsky, és a gólyabálok is erre meg a piálásra vannak kihegyezve.
Persze aki megerőszakol egy nőt annak addig rugdosnám a fogait amíg ki nem xarja őket, szóval elítélem mint olyant.
De a poén ült a Maksától.
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.03. 08:35:46
jav :gólyatábor
Poszt 0lok001 2015.01.03. 08:44:33
Nem a magyarok rinyálnak.
Hanem a ballibek.
És nem azért mert Maksa mondta, és nem is azért, hogy mit mondott, hanem elsősorban azért, mert a Hír-TV-ben mondta.
Nézd meg Egerszegitől, Ákoson keresztül, Fábryig mit kaptak és kapnak az emberek, az indexen, a blogokban, ha nem illeszkednek kellően a ballib értékrendszerbe.
Serczeg (törölt) 2015.01.03. 08:54:06
Szerintem olyan 5-6 éves korára a legtöbb ember eljut oda, hogy ami a filmben és a viccekben van, az nem a valóság.
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.03. 08:59:15
Hagyjuk már.
Az értékrendekről inkább ne beszéljünk, mert szétdurran az agyam.
Egy beteg ember van az ország élén, durcás kis Napóleon, aki egy banánköztársaságot csinál az országból, két év múlva kb 600 lesz az euró ha így folytatja ez a brigád.
Az ne nevezze magát Magyarnak, meg kereszténynek aki le se szarja mi történik az országban, cinukusan vigyorog azon hogy milliók éheznek, neki stadionokra kell költeni, neki minden nemű adónemet be kell iktatni, eleve a benzinen 60% adó van, egyedül a levegőt nem adóztatták meg.
csak egy néző 2015.01.03. 08:59:24
Maksa pajtás, így tv adásban, még a Hir tv- n is keveseknek sikerült így benyalni a meleg kakiig.
A lényeg a műsor utolsó percénél.
Gratula Maksa pajtás.
tablet.mno.hu/videok/11...
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.03. 09:02:43
Jah és most szólok, nem vagyok balos.
Magyar vagyok, aki lassan rókázik ha meghallja a himnuszt, az is egy elcsépelt magyarkodó izé lett.
A románok is megelőztek már minket, f*szom kivanmár.
KoNor_engineer 2015.01.03. 09:15:07
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 09:18:51
2015.01.03. 09:40:07
Katz Dávid · http://zsido.hu 2015.01.03. 09:42:37
Mar eleg regota van ralatasom BME-s (ott az epitesz kar a kulonosen erdekes, mert talan ott a legnormalisabb az ivararany az intezmeny karai kozul) es BGF-es es Corvinusos egyetemi "korok"rol es "hok"-okrol. Mar a frissen felvettek 80-90%-a tudja, hogy sapkaban es sapka nelkul is, ezek az osszejovetelek mirol szolnak. Jelenleg pedig szerencsem van olyan munkahelyen dolgozni, ahol ez a fajta "csapatepites" anno bejott az egyetemen, es most kamatoztatjak a kufirc-krediteket, a ceg 20%-a mar ket egyetem bizonyos (nem hok) kor tagjaibol all. Szoval kislanyok, kisfiuk igy is lehet elore jutni az eletben.
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.01.03. 09:42:59
Hogy miért lenne off? Mert érzésem szerint alapvetően a vicc is állásfoglalás, vélemény nyilvánítás és vélemény formálás, amivel másokra is hatunk. Van hatása (haszna, kára), és van akiket az adott dolog bánt.
Nyilván van aki viccesnek érzi a poént, más rámutat arra, hogy a nemi erőszakkal hosszú ideje viccelnek, viccelünk. A kérdés inkább a vicc mögött lévő értékrendről szól. És arról, hogy aki ezt támogatja, az milyen más értékeket köp szembe. Kicsit a politika és az adott média vállalkozás hiteléről, becsületéről. De alapvetően politikai és közéleti téma, ami óhatatlanul pártpolitikára is vezet, és ezért nem érzem úgy, hogy itt lenne a helye.
Az adott vicc szerintem nem fért bele. De ettől még az itt elhangzó érv rendszer, miszerint ilyesmivel nem viccelünk, alapvetően a kommentben is látható viccek miatt megdőlt. A téma tabuként való kezelése, ami sokszor a szólásszabadsággal, kiegyensúlyozott tájékoztatással is összeférhetetlen viszont éppen így furcsa az Index részéről.
Katz Dávid · http://zsido.hu 2015.01.03. 09:43:54
SzerződésSertés 2015.01.03. 09:44:09
regisztrátor 2015.01.03. 09:52:37
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 10:01:27
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.01.03. 10:03:17
Szóval alapvetően a gólyatábor, sok buli azért necces, mert a nemi erőszakhoz beleegyezésre képtelen ember kell. Csakhogy ez általában kölcsönös, és a beleegyezésre képtelen ember ágyba lökdösését általában kb. minden résztvevő közösen csinálja.
Ha ezt továbbra is erőszaknak akarjuk tekinteni (akár a másnap miatt, akár mert az ittas ember ilyenkor lehet durva) akkor mindenkit akit ilyen irányban biztatnak, amikor már az ital miatt befolyásolható áldozatnak, és minden a befolyásolásban részt vevő ember (igen, a később áldozattá váló lányt is) elkövetőnek kéne tartani a törvény előtti egyenlőség és a tisztességes eljárás jegyében.
Viszont a résztvevők többsége (a lányok is) valamiért ragaszkodik hozzá. Az akaratot meghajlító nyomás a közösség részéről is érdekes.
De oly sok erőszak kapcsán más szempontok is elő tudnak kerülni, ami jelzik teljesen máshogy kéne kezelni a helyzetet.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.01.03. 10:03:23
Nekem is megmondta B Tóth Illés történelemtanárom, hogy "fiam, úgyis lusta vagy dolgozni is, meg tanulni is, menjél jogra!"
melaena 2015.01.03. 10:15:29
A gond itt inkabb az,hogy akarhogy keresem,nem talalom benne a poent.
bgp 2015.01.03. 10:23:19
Gonosz néni 2015.01.03. 10:32:59
nemszólokmégegyszer 2015.01.03. 10:47:46
nemszólokmégegyszer 2015.01.03. 10:49:25
itep666 2015.01.03. 10:50:05
katalin 2015.01.03. 10:50:08
BotloB 2015.01.03. 10:53:10
csak egy néző 2015.01.03. 10:57:54
Nézd meg a videó utolsó percét és döntsd el, hogy ironizált e a Hir tv-ben.
tablet.mno.hu/videok/11..
Go Jóska 2015.01.03. 11:01:01
Tényleg? Én meg tudok mutatni neked olyan férfit, akit hamisan megvádoltak nemi erőszakkal. Neki is elbasdott a dolog miatt az élete. Csak őt nem sajnálja ezért senki, hanem inkább leköpdösik.
csak egy néző 2015.01.03. 11:01:03
Azért ez a Maksa poén is megér majd néhány jól fizető fellépést a művész úrnak.
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 11:02:12
csak egy néző 2015.01.03. 11:09:14
Talán így sikerül.
hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20150102_Maksa_Zoltan_az_utolso_percben_vitte_el_a#46y0h16
Bohócnok 2015.01.03. 11:10:30
Bohócnok 2015.01.03. 11:12:04
Bohócnok 2015.01.03. 11:13:03
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 11:15:18
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 11:16:43
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 11:18:50
csak egy néző 2015.01.03. 11:23:43
Kattints a A teljes videót itt nézheti meg szövegre a kép felett.
hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20150102_Maksa_Zoltan_az_utolso_percben_vitte_el_a#46y0h16
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 11:26:01
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.01.03. 11:36:26
Ugye érted miért nem jó, ha ez tabu téma. A kérdés az, hogy az adott beszélgetés, vita, vicc, stb. az adott témáról segíti a megelőzést, feldolgozást, vagy öncélú, értelmetlen és bántó.
lappaj 2015.01.03. 11:37:39
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.01.03. 11:42:00
Go Jóska 2015.01.03. 12:14:22
Manarola (törölt) 2015.01.03. 12:27:25
Mert mindenki vegye tudomásul, ez a kormány egy fű alatti anticionista mozgalom. És ennek érdekében gazdagodtak meg szarásig... Aki bármiféle korrupciót emleget, az hazaáruló. Aki meg a hazát meglopta, az csak szabadságharcos.
Olyan jól megy nekik, hogy már keletről állnak sorban a receptért.
Manarola (törölt) 2015.01.03. 12:28:08
butschq 2015.01.03. 12:29:37
Nincs ez kicsit túlreagálva?
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 12:31:54
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.03. 12:33:09
2015.01.03. 12:52:02
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.03. 13:02:42
Ezért képes voltál újra regisztrálni ? :)
A tied se különb :)
zsoltix 2015.01.03. 13:09:22
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.01.03. 13:10:49
Azok az egyedülálló nők azért topognak az Elte előtt, hogy gangbang partyba vágják őket végre már.
Ez benne a poén :)
Mert poén az van benne, szerintem.
De a nemi erőszakot én is elítélem, nem győzöm hangsúlyozni.
katarakta 2015.01.03. 13:21:27
Gyorgy Nagy 2015.01.03. 13:22:42
sz_ 2015.01.03. 13:25:06
Gratulálok!
kakukkboy 2015.01.03. 13:26:54
criticalmass.hu/files/CIMG6539half.jpg
Hapinyújér!
csak egy néző 2015.01.03. 13:30:44
Mea culpa, mea maxima culpa.
Fejhallgatóval meghallgatva a felvételt, tényleg "fineszest" mondott Maksa.
khell 2015.01.03. 13:36:39
bayard 2015.01.03. 13:51:33
Ráadásul hozzáköti egy valós helyzethez (egyetem, jogi kar).
Ráadásul külön kiemeli, hogy kétszáz magányos nő, szép nagy szám (mondjuk mondhatta volna, hogy az összes nő kurva, végül is "csak" kétszáz az).
Ráadásul egy polgárinak mondott tévében, egy elvileg kultúrával foglalkozó műsorban.
Ezért más ez, mint bármilyen szexuális témájú vicc, (pl. a piroska és a farkasos erőszakolós, vagy a rőzsehordó nénikés viccek, amiket fentebb példaként idéztetek). Maksa "humoros" álhíre a fentiek miatt inkább véleményként jön le, mint viccként. Miközben a legtöbb áldozat még mindig attól fél, hogy a társadalom őt fogja elítélni, amiért "hagyta magát" megerőszakolni, szerintem elég ízléstelen azon poénkodni, hogy egy csomó nő kifejezetten arra vágyik, hogy megerőszakolják.
Ja, és szó nincs demokratikus jogok meg szólásszabadság korlátozásáról, felőlem a Maksa és mások is olyan viccet mondanak és olyan helyen, ahol szeretnének, én meg, élve a ugyanezen szabad véleménynyilvánítással, elmondom, hogy szerintem überbunkó és érzéketlen faszkalap, aki ilyet csinál.
Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.01.03. 14:58:16
nos, nem dolgom védeni a maksát, sem nem is szeretem annyira (voltaképp érdektelen kategória, ipari munkás a szakmájában), ám egy bizonyos olvasatban a "poenja" ül, mégpedig ha nem a lányok szemszögéből nézzük, hanem a helyszín szemszögéből, mert akkor egy rel. jó iróniát hallunk ki belőle: ennyire rossz híre van . . de maga az a tény, hogy "várnak a megerőszakolásra" nem feltétlen erodáló hatású, hiszen nyilvánvaló a túlzás, és önmagában ez a poen már ezeréves' - de a kettő együtt már ül, szerintem . . és igenis, tartom, hogy a helyszíneket, a műintézményeket éveken át, vagy mindörökké kell akolbaódalgatni', hiszen különben el fogják felejteni és újra bekúszik a dolog a gyakorlatba . . . a holokauszttal is lehetne "viccelődni" - a zsidó viccekben meg is jelenik valamiképp -, természetesen nem durván és nem a kárukra, hanem szellemi magaslatokba, de elérve azt, hogy a dolog ne múljon el az emlékezetből . . példát azt nem tudok hozni rá, de körülbelül olyasmire gondolok, mint az 1. világháborús vicc Kohnnal, aki a lövészárokból kikiabál: "Ne lőjenek, itt emberek vannak!" :)
szeretettel:
Maus Robi
a kisember- nagy pofával :)
Tele-Maus Nonprofit Consulting*
www.tele-maus.hu
(* mint természetes személy magánszemély)
Bergyilkos Bohoc 2015.01.03. 15:06:22
A poszt bevezetője ("Nemi erőszakkal képtelenség viccelni") meg úgy baromság ahogy van. Tucatnyi ilyen témájú jó vicc van, amin lefogadom, hogy klágd is röhögött anno. Nem akarok példákat írni, mert megtették azt már mások is helyettem
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 15:11:53
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 15:14:45
Pé Er 2015.01.03. 15:23:16
lófüle elemér 2015.01.03. 15:24:02
Gyurcsány fényképét kéne köpködnie.
Azonnal piedesztálra emelnék azok az itt habzó szájjal hőbörgők, akik más ügyekben az egekig magasztalták a Gyurcsány fényképét köpködő gyökeret, egekig menő poénokat dobáltak Gyurcsány gyerekeiről és a többi. (A Gyurcsány név behelyettesíthető bármely névvel, bőven van lehetőség, hiszen az agyhalott fideszkomcsik bárkiről bármit, csak hatalomban tarthassák a csúti szennyet).
lófüle elemér 2015.01.03. 15:25:29
regisztrátor 2015.01.03. 16:05:11
nniicckk 2015.01.03. 16:15:00
Ezenkivul pedig nem ertem, mi a problema azzal, hogy 200 no varakozik az elte kornyeken, hogy megeroszakoljak ??
Miert ne lenne joga a noknek ahhoz, hogy megeroszakoljak oket ???
Attol, hogy ezt egyesek kellemetlennek gondoljak, attol meg sok no kifejezetten vagyhat erre.
Kozismert, hogy a leggyakoribb szexualis fantazia a noknel, az hogy legyurik, megeroszkoljak oket.
Ejaku LAZIO 2015.01.03. 16:30:58
vitaygeorgina 2015.01.03. 16:59:41
Statisztikát tudnál esetleg mellékelni ehhez? Vagy valami felmérést, hogy ez kik körében közismert?
Nemierőszakot támogatok pártja 2015.01.03. 17:11:53
(már csak) sikolyok 2015.01.03. 17:20:36
Közismert?! Te észnél vagy, amikor ilyeneket firkálsz?!
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.03. 17:20:39
Nézd, szép dolog, hogy megvéded szerencsétlen hülye kollégádat, akit nem volna szabad írni engedni sem, sem ebben a témában, sem másban, és az ő nagyon PC műfelháborodását (mert valljuk be: önmagának is hazudik ezzel a cikkel), de mindannyian tudjuk, hogy tutira nem ezt írtad volna, ha egyáltalán írtál volna róla.
Évek óta olvasunk már, és ennél jobban ismerünk.
(már csak) sikolyok 2015.01.03. 17:23:49
És gyönyörűen megfogalmaztad és leírtad, hogy miért szexista a maksa poéntalansága. Olvasd magad újra, hátha rájössz. Ha meg nem, akkor nyugodtan csapkodd a térded a röhögéstől, jó szórakozást.
Nemierőszakot támogatok pártja 2015.01.03. 17:25:56
- Uristen akkor engem megerőszakoltak.
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.01.03. 17:46:59
Az eredmény? A kiszolgáltatott helyzetben rendszeresen megtört ember nagy eséllyel lesz pszichiátriai beteg, sokszor elkövető... És sokszor az őt kínzókat más nővel helyettesíti be, amiből nem egy sorozat erőszakoló, sorozatgyilkos lett.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.03. 17:58:08
@Girhes Joe:
Teljes mértékben egyetértek.
skribler200 2015.01.03. 17:59:14
persze semmi gond... simán~szimplán hülye vagy és kész..
vitaygeorgina 2015.01.03. 18:04:55
Én azt szeretném kérdezni, hogy tudatlanságból vagy szándékosan hazudsz. És kérnék egy linket, amin láthatom az általad említett vizsgálatok eredményét.
Egyúttal nagyon örülök, hogy ilyen vizsgálatok olvasásával töltöd az idődet, hiszek benne, hogy egy nap még javadra válik.
Dr_utcai_arcos 2015.01.03. 18:08:28
2015.01.03. 18:13:24
Kinek az anyja, lánya, felesége lett megemlítve?
Gőzöd sincs miről van itt szó, csak idejöttél, köptél egyet, oszt' virul a fejed.
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.01.03. 18:13:53
Mondjuk az összes IPV kapcsán a női elkövetők arány 70%
Keressem meg a korábbi tanulmányokat?
Tudod az, hogy személyeskedsz, beszólsz, de az adat nem téged igazol, az bizony azért szar ügy, mert te voltál indokolatlanul agresszív, becstelen. Most kérdezzem meg, hogy ez máshogy lenne-e a párkapcsolatodban?
És tudod kedves, én azt tanultam meg, ha valamiben véleményt akarok alkotni akkor előbb utánanézek. Te úgy látszik otthon azt tanultad, hogy ne tájékozódj, ne gondolkodj, csak szólj be, akkor is, ha ez után téged hazugságon kapnak. Neveltetés kérdése. Véleményem van, de nagyon megítélni nem foglak, mert a neveltetésedet, családodat te se választottad.
2015.01.03. 18:15:04
F1expert 2015.01.03. 18:21:26
csak egy néző 2015.01.03. 18:24:11
Olvass vissza.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.03. 18:30:03
És még csak nem is droid, hiszen a droid az android szóból rövidült (talán Asimovnál), az meg ember formájú robotot jelent.
R2D2 simán csak robot.
C3PO, az valóban droid.
A poén egyébként tetszett. :-)
@vitaygeorgina:
Azt hiszem, épp az Indexen is volt, tényleg ez a leggyakoribb szexuális fantázia nőknél.
Ez persze nem azt jelenti, hogy a valóságban is akarnák.
@Suttogások és sikolyok (főleg ez utóbbi):
Pedig tény, amit írt, nem vicc.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.03. 18:38:17
- Miért küldte el Antall József a fiát a halálos ágyától?
- Éleszőért.
És ez már elég konkrétan beazonosítható személyre vonatkozik.
(Fiatalabbak kedvéért: ez AJ halála után 1-2 nappal kezdett terjedni.)
A legtöbb vicc sért valakit (cigányokat, zsidókat, oroszokat, németeket, skótokat, amerikaiakat, négereket, szőke nőket, anyósokat, kurvákat stb.), szóval a vicceket en bloc be kellene tiltani.
A másik meg a pedofilos-állatszexes, ami ugye egyarán pfuj-kategória:
- Anya, basznak a kutyák!
- Hát ne nézz oda, kislányom!
- De nagyon fáj!
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 18:39:11
Bergyilkos Bohoc 2015.01.03. 18:40:43
Megjegyzem az, hogy szexista, már az is erősen vitatható. Honnan veszed, hogy ebben a viccben en bloc az összes nőre gondol? Lehet egy olyan értelmezése is, hogy ezek képzeletbeli kielégületlen nők, akik így akarnak garantált dugáshoz jutni.
Szalai Gábor · http://testunkegeszsegunk.blog.hu 2015.01.03. 18:51:51
parancsolj,a kért link, és ehhez nem kell nagyon feltúrni a neteket.
a.pomf.se/jcpymp.mp4
@Suttogások és sikolyok (főleg ez utóbbi):
és neked is csak ugyanezt tudom ajánlani
a.pomf.se/jcpymp.mp4
áldottgyermek · http://aldottgyermek.blog.hu 2015.01.03. 19:23:35
Netuddki. 2015.01.03. 20:12:09
Sok mindennel lehet viccelni, de speciel amikor egymás után derülnek ki mocskos ügyek, ezzel inkább nem kéne.
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 20:33:52
www.youtube.com/watch?v=J2JcXN8th2A
Akkor nézd meg ezt, baszd meg!
JuAn 2015.01.03. 20:46:06
Nem szó szerinti Maksa idézet 90-91-ből:
Az éjszaka folyamán két rivális banda is betört a fővárosi állatkert növényházába, de végül az angyalföldiek vitték el a pálmát.
[c] 2015.01.03. 20:50:56
JuAn 2015.01.03. 21:03:02
Bármivel lehet viccelni, de nem kell. Azért nem mindennel, mert másokat bánt(hat), de leginkább azért nem, mert az emberek többségének nem megfelelő a humorérzéke. Ha valakit, valakiket már elég jól ismersz, akkor abban a körben sok minden mehet, akár még a posztindító is. Szerintem Maksa és a szerkesztők rosszul mérték fel, de ilyet már sokkal korábban megtettek mások is, csak akkor még nem nagyon volt hol szóvá tenni.
Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2015.01.03. 21:23:19
úgyiselfelejtem 2015.01.03. 21:29:49
A takarítónőt megerőszakolják hátulról, a rendőrségen kikérdezik.
- Miért nem próbált menekülni?
- Próbáltam volna, de balra fal volt, jobbra is fal, elöl meg már fel volt mosva...
Most tessék behelyettesíteni egy gólyatáborossal, aztán indulhat a felháborodás...
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.03. 21:33:08
bayard 2015.01.04. 02:41:36
Véleménye a viccről és a vicc mesélőjéről mindenkinek lehet. Csak ismételni tudom magam, felőlem bárki azt mond, amit akar, ott, ahol akar, csak vállalja aztán a xart, amit felkavar, ne tegye szét a kezét mártír pózban, hogy jaj, engem bántanak, meg szegény szólásszabadság... Amúgy meg, aki képes feljelentést tenni humoristák ellen, az ugyanolyan hülye, mint az, aki azt gondolta, hogy jó ötlet viccet összekapcsolni konkrét erőszakolós eseményekkel, és azt a tévében elmondani :D
bayard 2015.01.04. 02:45:17
2015.01.04. 05:15:36
emlékszem, a hatalmon lévő gyurcsány humorosnak szánt beszólásian az akkori ellenzék mennyire érzékenyen, felháborodva reagált, pl. az öregedő feleségek lecserélésére, amin a fideszes nőszövetség mélyen sértve érezte magát, (úgy látszik az akkori szövetségében klimaxos nők voltak csak :D, bezzeg a vak komondornál ők is vakságban szenvedtek, és a fülük botját sem mozdították) vagy amikor a gyurcsány az arab focistákat leterroristázta, a jobboldali média elment "árulkodni" vmelyik arab országba, stb.
helyén kell kezelni a dolgot, és nem kell a bolhából elefántot csinálni
hTre04G 2015.01.04. 07:49:33
A magyar honvédségben sajnálatosan hanyatló szívatásba kíván életet lehelni a kötelező kétéves katonai szolgálat visszaállítása. A Honvédelmi Minisztérium támogatja a tervet, de jelezte, hogy a vécépapír iránti megugrott keresletet nem fogja tudni kielégíteni, s a hiányt lapulevéllel és kukoricacsutkával kívánja pótolni.
A kialakult helyzetre tekintettel a magyar honvédség új emblémája fekete-sárga turul lesz, amely szaros kukoricacsutkát tart egy vörös vérfoltos zöld lapulevél felett. A végbélgyulladásban hősi halált halt bakák csimaszokkal díszített ú.n. "poszt" humusz érdemrendet kapnak a sírjukra.
Krumpli Bogart 2015.01.04. 09:10:31
CommentR 2015.01.04. 09:27:21
Igy indul az Index -immár kommentelhetetlen- újabb cikke a témában.
Gratulálok!
Szóval kedves cikkiró, te nagyon hülye!
Amint azt te magad is (megdöbbenéssel) konstatálod, rengetegen vannak, akik nem értenek egyet a véleményeddel. Persze ettől te még gondolhatsz mindent úgy, ahogy, de jó lenne, ha a vergődés és gorombulás fokozása helyett elgondolkodnál azon, hogy ha már oly sokan gondolkodnak erről másként, akkor lehet, hogy mégsem te gondolod jól. A te gondolkodásmódodnak (a hozzád hasonlóan gondolkodóékkal egyetemben)az a legnagyobb baja, hogy mindig meggyőződésed, hogy csak neked lehet igazad. Ha már te lennél egyedül kerek e világon a véleményeddel, akkor is azt mondanád, hogy mindenki "nagyonhülye", mert hát tudvalévő, hogy igazad csak neked lehet. Hála Istennek, a többség már egyre kevésbé vevő erre a gondolkodásmódra. Igy igazából csak magadnak ártasz, minél jobban vergődsz.
khell 2015.01.04. 09:29:16
Egyszerűen zseniális, ahogy a büdösparasztja felrakatja a főoldal közepére a "véleményét" az itteni kommentekről, amik nem tetszettek neki, úgy, hogy azt már ne lehessen kommentelni, tehát "neki van igaza". Van ennél még lejjebb, szólásszabadságban?
De nem baj, ide is le lehet irni, hogy miért vagy csökött agyú hülye:
"A második helyzetben pedig a barátod elmondja, hogy a húgát megerőszakolták, mire te közlöd, hogy „jó, hogy mondod, tudok is erről egy viccet!”"
Kurvára nem ez történt. Nem a hiradóban sütötték el ezt a viccet az elte-s hir után másnap, hanem egy szilveszteri műsorban, te nagyonhülye, hónapokkal az események után! Érzed a különbséget?
fektor7 2015.01.04. 09:33:01
Krumpli Bogart 2015.01.04. 09:33:57
KTM 2015.01.04. 09:34:47
A vicc lényege, hogy egy meglévő helyzetet kifiguráz.
Vedd úgy, hogy Maksa az ELTE jogi vagy óvónőképző karán megtörtént esetet használja a vicc poénjának. Miért is? Mert ez tény.
Vehetik az okosabb jelentkező lányok figyelmeztetésnek: Vigyázz magadra, a gólyatáborba erényövvel, önvédelmi tanfolyammal, sokkolóval a táskádban indulj.
A hülyébbje fel is háborodhat egy viccen.
Tudod a vicc akkor poén és akkor üt, ha nem vicc. Az előítélet meg akkor sértő, ha nem előítélet, hanem tapasztalat.
Ja még eszembe jut, hogy itt most nem a megerőszakolt nőkön van a poén, hanem a megerőszakolásra várókon. Azokon miért is nem lehet viccelni?
Szeky
Bölény56 2015.01.04. 09:38:06
2015.01.04. 09:44:24
Krumpli Bogart 2015.01.04. 09:49:11
Netuddki. 2015.01.04. 09:49:16
A Brian életének meg semmi köze nincs ehhez. Csak szólok. Hát, neked is érdekes felfogásod lehet az erkölcsről...
Netuddki. 2015.01.04. 10:00:41
index.hu/velemeny/2015/01/04/ezert_nem_rohogunk_a_megeroszakolt_nokon/
Bizony kedves kommentelők! Fel kéne végre nőni! (akinek nem inge...)
Számomra a legfelháborítóbb az egészben (a cselekményen túl), hogy éveken keresztül szexuális ragadozók, erkölcsileg éretlenek szervezhettek gólyatábort szinte még gyerekeknek. Sajnos a közfelfogás olyan, hogy évekig ezek a bűncselekmények ki sem derülhettek. A bűnözők le sem buktak, sőt valamelyik pártban folytatták a "karrierjüket".
Végül a szellemileg és érzelmileg visszamaradottaknak egy házi feladat:
Mennyi időnek kell eltelni anyád megerőszakolása után, hogy tiszta szívvel nevethess a megerőszakolós vicceken? He?
ajatollah 2015.01.04. 10:08:03
Kábé ugyanaz mintha egy szadista emberrabló esete kapcsán viccelne az elrablásukban reménykedő mazochistákon. Nem vicces.
Miért nem teszi az elkövetőket a vicc tárgyává???
Zoltán Papp 2015.01.04. 10:11:18
Főleg, hogy az ötlettelen primitív frusztrációját is megismerhettük, mert ugye a kiégett "humorista" úgy kér bocsánatot, hogy mellesleg "újgazdag Eltés drogosozik" egyet.
A jellegtelen Maksa most már jellemtelen is lett, elvágta magát nálam egy életre!
magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.01.04. 10:14:56
1. igen, (sajnos) mindennel lehet viccelni. mindennel viccelünk is. (ld. pl. egymondatban.blog.hu)
2. Maksa remek humorista, de ő is ember, lehetnek sz*r poénjai. nem beszélve arról a Farkasházy által megfogalmazott érzésről, hogy "azokat a poénjaimat szeretem legjobban, amelyeket én sem értek" - igen, ilyen is van.
3. mindig is utáltam poént magyarázni (leginkább, mert sokszor nem is lehet), de én ebből a poénból azt veszem ki, hogy
a) az ELTÉ-n sorozatban erőszakolják meg a lányokat
b) a HÖK ügykezelése alapján gyakorlatilag a nők akarták, hogy megerőszakolják őket.
tehát az én értelmezésemben a poén jó. sajnálom...
ajatollah 2015.01.04. 10:15:00
Szóval úgy érezni mintha Maksa jobban megvetné a szingliket mint mondjuk az erőszaktevőket. Lehet hogy persze ez nem így van, de így lehet érezni...
toms 2015.01.04. 10:17:56
ajatollah 2015.01.04. 10:19:38
Amúgy meg még baromság is, mert szerintem viszonylag kevés újgazdag megy óvónőnek.
ajatollah 2015.01.04. 10:23:19
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.04. 10:26:40
magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.01.04. 10:27:16
Mennyi időnek kell eltelni anyád megerőszakolása után, hogy tiszta szívvel nevethess a megerőszakolós vicceken? He?"
'a humornak semmi köze a jókedvhez'.
mi a családban apám testi fogyatékosságában és anyám halála kapcsán is megtaláljuk a humorforrást, de az is nyilvánvaló, hogy ez sokaknak idegen.
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.04. 10:27:25
2015.01.04. 10:28:54
Tényleg megmondják valakik, hogy másoknak mi legyen a vicces meg mi nem?
Tényleg úgy értelmezik a viccet hogy a megerőszakolt lányon élcelődik?
Tényleg nem zavarja a túllihegőket, hogy a többség már azon röhög ahogy erőltetik cenzúrát.
Gratula, óvoda kiscsoport!
e-hajos 2015.01.04. 10:33:08
Nagyon egyetértek a közvetlenül előttem szólókkal (CommentR, khell)!
Számomra a Maksa poén nem a megerőszakolt lányokról szólt, hanem a korábban már sokszor kitárgyalt nagyon szerencsétlen "társadalmi hirdetések" paródiájaként jött át.
Úgy gondolom, hogy a cikkíró nem csak "nagyon hülye", de kifejezetten szemellenzős, legalábbis a humor területén.
Plusz még inkorrekt is, amikor nem teszi lehetővé véleményének kommentelését. Hab a tortán, hogy mindezt az Index a legelső cikkei között teszi közzé. Nagyot csalódtam az Index szerkesztőiben!
toms 2015.01.04. 10:35:49
manager2008 2015.01.04. 10:36:19
khell 2015.01.04. 10:36:23
ajatollah 2015.01.04. 10:49:46
Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2015.01.04. 10:52:03
Bergyilkos Bohoc 2015.01.04. 10:53:34
Szabó ezt írja:
"egyszerűen nem a temetésen kell őket elmondani, vagy nem egy konkrét emberrel kapcsolatban hozzuk szóba"
Ez a Szabó is azt nem bírja felfogni, hogy itt nem konkrét emberrel viccelődnek (tehát nem mondjuk az áldozat a vicc tárgya) és még csak nem is egy olyan társaságban hangzott el akit ez hasonló eset kapcsán érzékenyen érinthet. Szar példák egytől egyig.
ajatollah 2015.01.04. 10:55:18
Dr_utcai_arcos 2015.01.04. 10:57:13
ajatollah 2015.01.04. 10:57:25
A proliknak/cigányoknak is kell a betevő :)
toms 2015.01.04. 10:58:44
indanick 2015.01.04. 11:01:02
szgy 2015.01.04. 11:07:09
ajatollah 2015.01.04. 11:09:08
szgy 2015.01.04. 11:12:01
Vonatállomás? :-) vasútállomás
szgy 2015.01.04. 11:21:23
Maksa fényévekkel jár a szeszélyes évszakok vagy a saskabaré előtt. Nagyjából egy a kevés közül ebből a csapatból, korosztályból akinek eredeti ötletei vannak, nem ezeréves poénokat csépel el újra meg újra.
bloglegelő 2015.01.04. 11:22:47
A Szabó Péter -féle buzgó utánlövőktől meg isten ments, de a lányomat biztos nem engedném a közelébe sem.
Mert az a fajta, aki már előre felmenti magát a disznóságaitól az ilyen álmoralizálással.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 11:28:06
index.hu/velemeny/2015/01/04/ezert_nem_rohogunk_a_megeroszakolt_nokon/
És nem fogja fel a barom, hogy de, egyrészt pont arról van szó, hogy ismeretlen emberekkel történt dolgokkal viccelnek (mert itt sem ismeri személyesen senki az ELTE-s megerőszakolt csajokat).
"A második helyzetben pedig a barátod elmondja, hogy a húgát megerőszakolták, mire te közlöd, hogy „jó, hogy mondod, tudok is erről egy viccet!”"
Hát itt kurvára nem erről van szó, ugyanis az ELTE-s áldozatok nem személyes ismerőseink, azaz pont olyan, mint a másik példája:
"elmész inni a barátaiddal, és ismered annyira a társaságot, hogy a nemrég hallott megerőszakolós viccet csak úgy elmeséled nekik"
És a hülye segg fel sem fogja.
Másrészt meg itt még csak nem is erről van szó, a helyzet van kifigurázva.
Harmadszor meg van ugye a szólásszabadság is, erről se feledkezzünk meg.
Ennyi ostoba segget vajon miért foglalkoztat az Index?
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 11:34:23
Miért, Maksa konkrétan melyik megerőszakolt csajon poénkodott?
Az a baj, hogy te meg az indexesek nem tudtok gondolkodni, és fel sem fogjátok a különbséget.
Hogy te nem, az rendben van, te magánhülye vagy, de az indexesek már fizetett hülyék, csak az a baj, hogy nem azért fizetik őket, hogy hülyék legyenek, magánszorgalomból azok.
nemertikhogyezmaraz 2015.01.04. 11:34:52
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2015.01.04. 11:35:40
De mi az, hogy "tabunak számít jelenleg a világ minden pontján"? Illetve itt a mai vélemény poszt az indexen, miszerint "amikor ilyesmi történik, akkor nem illik viccelni vele". Na hasonló szitura mondta Woody Allen, hogy a halál nem vicces, csak ha már eltelt pár év? (Halál+idő?).
Csak szólok, hogy a világ mindig tele van megerőszakolással, szóval e gondolat mentén, sose kéne ezzel viccelni. Nem mintha nagy igény volna rá de néha becsúszik egy inkorrekt poén, szóval vihar a biliben.
Louie C.K.-től meg el tudod fogadni? Pedig nem volt az olyan ártatlan poén, ha jól emlékszem. Meg az se, mikor arról viccelt, hogy dugna meg egy halott kisgyereket a réten, ha nem esne annyira az eső? Egy ilyen önérzetes újságíró attól fogva nem, hogy nem nézne C.K-t, de még a nevét se írná le.
bloglegelő 2015.01.04. 11:48:29
Akármilyen irodalmi vagy médiatermékben bőven találsz szarkasztikus utalásokat (önmagában nézve) emberi tragédiákra, és a maguk helyén helytállók és jó poénok, most légy erős.
A bigottság az, ami antihumánus, szóval állj csak a tükör elé.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 11:51:14
Kedves ostba kommentelő, meg kellene tanulni gondolkodni.
Itt ugyanis egyetlen megerőszakolt csaj sem figuráztak ki.
Kár, hogy a hozzád hasonló ostobák - köztük az Index ezek szerint teljes stábja - nem fogja fel a különbséget, csak ugrik minden szarra, agy nélkül.
Gondolom, te sem nevettél még cigány- vagy zsidóviccen sem.
Mert ha igen, akkor a fentiek alapján egy rasszista geci vagy, bezzeg ha anyád zsidó vagy cigány lenne, akkor nem nevetnél ezeken.
Vagy esetleg mennyire tudsz majd nevetni a buzis vicceken, ha kiderül, hogy a gyereked buzi? Vagy valamelyik testvéred?
Ha netán tényleg az, akkor tiltsuk be a buzis vicceket is?
@e-hajos:
"Nagyot csalódtam az Index szerkesztőiben!"
Miért, eddig nem ez volt?
Ja igen:
"egyszerűen nem a temetésen kell őket elmondani, vagy nem egy konkrét emberrel kapcsolatban hozzuk szóba"
Melyik konkrét nevet említette Maksa?
És hol hozta szóba, a megerőszakolás tárgyalásán? Mert nekem úgy tűnik, hogy nem.
Azt hiszem, az indexesek,ha tehetnék, fatvát hirdetnének mindenki ellen, aki nem azt gondolja, amit ők.
Kb. olyanok, mint a mohamedánok a dán lap Allah-karikatúrája esetébem.
Ja, érdekes, azon röhögött az Index, hogy milyen barmok az arabok - persze, mert nem őket sértették meg, meg nem a Hír TV-ben volt (mit én sem nézek, mert egyszerűen szar), akkor tehát jó volt a vicc.
odamondó 2015.01.04. 11:55:01
www.youtube.com/watch?v=7M0MW6ON484
Ez elég is lesz ide.
philoxenia 2015.01.04. 11:57:09
A releváns vicc, ami szerintem még nem bántó:
"Egy nőnek rettenetes rémálma van. Meztelenül rohan egy sikátorban, miközben egy hatalmas néger férfi kergeti. A nő rohan, rohan, de nincs menekvés. Megbotlik, elesik, és az ürge ráveti magát. A nő elkezd sikoltozni:
- Mit akar maga tőlem?
A fazon megáll és ránéz a nőre:
- Én magától? Hisz maga álmodik engem."
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 12:01:50
Akkor ha elmondok egy viccet a púposról meg a sántáról, az hány embert sérthet?
Esetleg a járókeretes viccek?
Akkor ezeket is tiltsuk be?
Ezek le vannak szarva, megalázhatk?
Vagy a teljes skót nép mondjuk, akik ráadásul kurvára nem olyanok, mint a viccekben?
Vagy tegyünk be szűrőt, hogy csak azok hallgathassák, akiknek nincs testi fogyatékos/skót stb. ismerősük?
Ami meg a szólásszabadságot illeti: te is elmondhatod, hogy nem volt holokauszt, még élő tévéműsorban a királyi tévén is, ha egyszer meghívnak oda, mondjuk beszélni a vízibolhák nemi életéről.
Merthogy olyan gyorsan úgysem tudnak kikeverni a műsorból, amíg ezt a 3 szót elmondod. Hallgattam én is élő rádióműsorokat úgy, hogy a betelefonálók kurvaanyáztak benne, kellett 3-4 másodperc, mire a technikus a műsorvezető integetésére lekeverte a telefont. Meg hát ugye Mészöly Kami bának is sikerült a hazai néger focistákra elmondani élő műsorban, hogy tegnap estek le a fáról.
De utána járhatsz a bíróságra - szóval ez bizony szintén a szólásszabadság korlátozása.
(Félreértések elkerülése végett: eszemben sincs megkérdőjelezni a holokausztot, csak egy példa volt, amire szintén nagyon ugranak - pont a szólásszabadságért küzdő liberálisok.)
Nem, a szólásszabadság azt jelenti, hogy elmondhatod, és utána nem ugrik neked mondjuk az ország leglátogatottabb netes porálja 3 cikkben is (és még lehet, hogy nincs is vége, az Indexet ismerve, még biztos ír róla Janecskó Kata meg az elvtelen cigányvédő csaj is, a neve most nem ugrik be).
Gondolkodásképtelen ostobák vagytok, az a helyzet.
És ami még szomorúbb, annyira azok, hogy ezt a sokadik magyarázat után sem bírjátok felfogni.
bbwd 2015.01.04. 12:03:20
liberális véleményterror alakult ki, ez kétségtelen...
Melee 2015.01.04. 12:12:30
Most kormányközeli módon akar visszatérni a köztudatba, hátha bekerül a Fidesz által támogatott művészek táborába, remélve, hogy ezzel kap néhány tehetségéhez és munkájához képest aránytalanul magas összeget.
ajatollah 2015.01.04. 12:15:37
khell 2015.01.04. 12:20:03
És ha lebarmozzák őket 1000-en a kommentekben, hát irnak még egy cikket és letiltják a kommentet, igy megy ezeknél. Kuss van.
Jean Paul Amondó 2015.01.04. 12:26:49
Ezen felröhögtem, tényleg jó vicc.
De ez nem az erőszakoláson humorizál, hanem a jogi kart figurázza ki.
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.04. 12:27:38
salamander 2015.01.04. 12:41:07
2. ha fellobbanunk a megerőszakolt nőkön, akkor más hasonló - megalázott helyzetű emberen miért nem? No ezért gondolják sokan "liberális picsogásnak", "álfelháborodásnak" és janus arcúságnak ezt az egész médiavircsaftot!
Ugyan az, mint a romák esetében: megint a "féloldalas jogvédők" harcoskodása szájkaratéja az egész...
Mert nem arról van szó, ohgy egy megerőszakolt nőt ne sajnálna a társadalom vagy ne büntetné meg nagyon az elkövetőt. Sokkal inkább azzal a társasággal van gond, akik a liberálisnak mondott jogvédelmet kialakították és úton útfélen magukénak vindikálják a igazságot. Üvöltözve veszik védelmükbe az elnyomottakat persze csak azokat, akik saját politikai szájuk íze szerint védendő. Aki nem, azt magasról leszarják... - még ha óriási tárgyi súlyú bűncselekmény sorozatról van is szó.
Na ez a gond és ezt a társadalom ilyen érdekesen fejezi ki. Ezt persze ismét ki lehet forgatni: mondván "jaj a sok ilyen-olyan nem érzékeny a megerőszakolt nők kapcsán... hát MICSODA ORSZÁG ez"?
pöcögtető 2015.01.04. 12:48:08
Lófasz a seggedbe blog.hu 2015.01.04. 12:53:41
index.hu/velemeny/2015/01/04/ezert_nem_rohogunk_a_megeroszakolt_nokon/
Szabó Péter azt írja, hogy a legkisebb csoport állt ki klágd véleménye (mert hogy ez vélemény és nem eredendő igazság) mellett, ennek ellenére büszkén magyarázza félre klágd véleményét:
klágd "ami tabunak számít jelenleg a világ minden pontján" tanából Szabó eljutott a csak az időzítés volt rossz elméletig. Ég és föld a különbség. Legalább dugnák össze a buksijukat, hogy egységesítsék az álláspontjukat...
hTre04G 2015.01.04. 13:00:06
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.04. 13:00:27
Blubalu 2015.01.04. 13:07:14
hTre04G 2015.01.04. 13:11:22
szgy 2015.01.04. 13:24:19
hogy az index címlapja és többi része is rendszeresen tele van mindenféle minimum trágár szavakkal, címekkel, értelmetlen,
öncélú ocsmánysággal. Tipikusan arról szól minden hogy ezeknek
semmi sem szent. Aztán most nekiállnak itt Maksán moralizálni.
Most éppen csak a "megszívhatja", "takaró nélkül dug", "perverz gyerekjáték" és perverz indián alkotások vannak a címlapon. Ez még jónak is mondható egy átlagos mocsokáradathoz képest.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 13:35:01
Jelenleg elég sok újságírói munkára alkalmatlan sajtósegédmunkás lopja az Indexben a napot, akiket valószínűleg tisztességes újság soha nem venne fel, így legalább 2-3 év alatt kicsit tisztulna a lap.
Az első pár hónap alatt legalább menne Klág Dávid, Sajó Dávid, Szabó Péter, a Velvet meg a Dívány teljes stábja, és olvashatóbb meg értelmesebb lenne az Index.
És maradnának az olyanok, mint pl. sixx, akivel szintén vannak problémák, de legalább írni tud. Ha helyesen nem is.
(A stáb megmaradó részét meg elküldeni helyesírás-tanfolyamra, és megtanítani nekik az F7 billentyű használatát.)
2015.01.04. 13:40:25
Noti 100% 2015.01.04. 13:48:14
Milyen országról beszél hogy ez már nem az? Barom...
CommentR 2015.01.04. 13:57:08
Jómagam is tizenéve mindennapi olvasója vagyok az Indexnek aktuális politikai széljárástól függetlenül. Ami viszont az utóbbi hónapokban (talán egy évben) folyik a portálon, az szerintem nem csak nálam, de tudtommal jelentős számú régi olvasónál verdesi ki a biztositékot. Értem én, hogy a provokáció az újságirásban egy műfaj, de az öncélú provokáció ilyen mennyiségű és minőségű használata előbb-utóbb kontraproduktiv lesz, és már nem növeli, hanem inkább csökkenti az olvasottságot. Kár, hogy a magyar hirportálok között az index ilyen szinvonalú cikkek mellett is a legolvasottabbak között lehet. Csak az a baj, hogy ez nem azért van, mert annyira jók, hanem sajnos azért, mert nincs jobb...
kukatr 2015.01.04. 14:09:50
És még te idiótázol másokat... :D A szólásszabadságba belefér ez is. Pontosan erre utal a cikk is. A szólásszabadság-harcosoknak legjobban maga a szólásszabadság fáj. Lényeg, hogy te még beszólhass, de neked már ne szólhassanak be emiatt.
Ne bújjunk vagy bújtassunk másokat egy félreértelmezett ideológia mögé!
butschq 2015.01.04. 14:10:08
Meg is lepődnek az újságírók:
"Az új évben kétszer döbbentünk le...
Másodszor pedig a cikk alatt megjelent kommenteken."
Nem ledöbbenni kellene, hanem kimászni a burokból, és gondolkodni kicsit. Hülyék társasága..
csócspöts 2015.01.04. 14:12:06
ML123 2015.01.04. 14:20:54
Szóval:
Mélységesen egyetértek azzal, hogy nagy hiba volt ilyen esettel viccelődni.
Ugyanakkor a cikk címét és stílusát is rendkívül arogánsnak és kioktatónak tartom. Ha hasonló stílusban szeretnék válaszolni, akkor valami olyasmit kéne írnom, hogy "nagyszerűen világít a fenekedből a fény, köszönjük.".
De nem szeretném ilyenre venni a figurát. Csak örülnék, ha az újságírói vélemények megfogalmazói is többet feltételeznének az olvasókról. Ha engem egy ilyen megfogalmazású cikk védene bármilyen sérelmemben, akkor azt hiszem, hogy joggal tartanék azoktól is, akik ilyen formában ordítják a fülembe az igazságot.
hTre04G 2015.01.04. 14:48:20
"minél több tagból áll a család, annál alacsonyabb az egy főre eső összeg."
"A karbamidból könnyebben könnyebb kinyerni a hidrogént, mint a vízből."
"A parányi lakásban jelenleg 2,76 megabit jut egyetlen négyzetméterre" (a szerkesztőségben hány celsius fok jut egy négyzetméterre, hogy ilyen cool dolgok jutnak eszükbe?)
"a második negyedévre ismét felpörgött a felszámolások mértéke, ami jelzi azt, hogy messze méh - mondta Csorbai Hajnalka."
"Zamárdiban a sokszor kétszeres áron kínált szállásokat is elfoglalták" (miért pont a kettő hatványai szerint növekedtek az árak?)
"A Nemzeti Nyomozó Iroda hajnalban [...] elfogott öt embert, a gyanú szerint a tavaly óta folyó romák elleni támadások elkövetőit." (szóval tavaly óta már folynak is a romák?)
"A Mladá Fronta Dnes úgy tudja, hogy a határ menti erotikus szalonokban szexszolgáltatást nyújtó lányok többsége külföldi, jórészt román, bolgár, ukránok, orosz, vagy szlovák volt."
"Az urumcsi kórházakban még mindig sok beteget ápolnak. A híradások szerint a többségük Han nemzetiségű, de ujgurok és Hui-k is vannak köztük. Mindegyik népcsoport muszlim vallású." (A zulysaggiron mindenütt muszlint lát? Molinót rá!)
"Két gyerek karambolozott Kömlőn
A 12 és 5 éves gyerekek elkötötték a családi autót. [...] A megyei rendőr-főkapitányság tájékoztatása szerint a 12 éves gyerek és 15 éves társa nem tudtak bevenni egy kanyart és lesodródtak az útról." (A baleset hatására az ötéves gyermek hirtelen 10 évet öregedett!)
"a munkások kedden a Közraktár utcában végzett egy ház bontása közben szenvedtek balesetet"
"Az azonban mindenképpen kijelenthető, hogy a GRB 090430 volt a mindeddig megfigyelt legtávolabbi objektum a világegyetemben, mintegy 13,1 milliárd fényév távolságban. A Világegyetem körülbelül 600 millió éves volt a csillag felrobbanásakor, a fotonok pedig 13 ezer millió évig utaztak a kozmoszban, míg elérték a Swift műhold gammadetektorait." (Vagyis a fotonok 0,1 milliárd évvel ezelőtt érték el az ember által készített Swift műhold gammadetektorait. Tehát a Swift
legalább 100 millió éves, így legalább annyi az emberiség is -- az index szerint.)
"Éppen Kambodzsa főutcáján sétált a barátnőivel" (2009. délelőtt 16 óra hány perckor?)
"Emberekkel beszélt Zuschlag a becsempészett telefonokon" (Beszélhetett volna újságírókkal is...)
"az ázsiai országok devizái nominálisan átlagosan 120-140%-ot értékelődtek le" (Budapestről elindul a vonat 100 utassal. Székesfehérváron 90 utas leszáll. Siófokon további 30 utas száll le (120%-os kiürülés) Bogláron hány embernek kell felszállnia, hogy senki se legyen a vonaton?)
"vasárnap éjjel leszúrtak egy 24 éves Maliból származó férfit" (Mali néni 24 éves korában miért férfit szül? Miért nem gyereket?)
"a thai kormány felajánlása ellenére alig volt olyan légitársaság, amelyik hajlandó lenne használni a fővárostól három kilométerre található U-Tapao katonai repteret." (a U-tapao repülőtér valójában Sattahiptől 5 km-re keletre van, Rayong tartományban, Bangkoktól kb. 190 km-re délkeletre. Ott voltam, láttam. Igaz, nem vagyok indexes ujlysaggiron.)
"Egy másik, terjedő alternatív helyszínnel kapcsolatban ellenben biztos, hogy ott nem fog felépülni az MLSZ-stadion" -írja az index.hu a csodastadionról. Az eredeti helyszín nem terjed?
"két, egyenként 110 megawattos, összesen 518 megawattos energiablokk"
"nagyon ki vagyunk szolgáltatva a külföldi hiteleknek, a magas adósságálományon keresztül igen sebezheto gazdaságunk, és így devizánk van – írja elemzésében a Concorde."
"Most akkor elsöpri az internetet a pénzügyi válság?" (az index gondolom már letöltötte az internetet a számítógépére...)
"Moszkva légterében egy orosz repülőgép nem az előírt magasságot tartotta, így az előírt távolságnál 19 kilométerrel közelebb repültek egymáshoz." (Emlékszem, éjjel 289 óra 00 perckor történt!)
"Harminc halottja van egy iraki légitámadásban"
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 15:11:41
Igen, az olyanokat, mint te például, nem lehet, csak idiótázni, mer most is baromságokat írsz.
A cikk nem erre utal, arra utal, hogy az ilyeneket, mint Maksa, tiltsák be, mert ilyeneket nem szabad mondani, ilyenekkel nem szabad viccelni. Kár, hogy funkcionális analfabéta vagy, nem érted, amit olvasol.
"Lényeg, hogy te még beszólhass, de neked már ne szólhassanak be emiatt."
Hol olvastál tőlem ilyet, baromka?
Viszont mi is történt az Indexnél?
Csak nem kommentelhetetlenné tették a legutóbbi kirohanásukat?
Szóval ezt buktad, barom.
Legközelebb némi ésszel felvértezve gyere vissza.
@lujo1111:
Nem hiszem, hogy tönkrevágná, aki meg alkalmatlan, azt legalább elküldenék kapálni, ahova való. Előbb-utóbb emelkedne a színvonal.
Ne mondd már, hogy ezekre a klágdávidokra, sajódávidokra, tunajuditokra meg a csomó álnéven írogató, a helyesírást hírből sem ismerő, a magyar nyelvet lépten-nyomon kerékbetörő félanalafbétára szükség van, vagy hiányozna bármelyik is bárkinek a saját szűk haveri körén kívül.
Ezeket normál újságokba soha fel sem vennék, gondolom, ide is valami sógor-koma-jóbaráti kapcsolattal kerültek be, mert egyébként teljesen alkalmatlanok a feladatra, és ez minden írásukból süt.
Bayer legalább írni tud, más kérdés, hogy miket. A szóhasználata semmivel sem trágárabb, mint az indexé, csak másra fröcsög.
Mimi Di Franco 2015.01.04. 15:20:48
Big Blaster 2015.01.04. 15:56:03
Ugyanis ez éppen a harmadik index cikk írójára, Szabó Péterre illik leginkább. Miért?
1. Habár a szólásszabadság mellett áll ki, de aki nem azon a véleményen van mint amit ő, vagy a szerkesztőség egy része képvisel, azt már a cikk címében minősíti.
2. Magára az igazság abszolút birtokosaként tekint, és annak ellenére, hogy a posztolók nagy része más véleményen van, nem ide illő hasonlatokkal próbálja védeni az igazát, ahelyett, hogy elfogadná, hogy ez esetben neki és a hasonló véleményen lévőknek nincs igaza.
3. Azzal, hogy a cikkét nem lehet közvetlenül kommentezni, pont azt valósítja meg, amit írtál: "Lényeg, hogy te még beszólhass, de neked már ne szólhassanak be emiatt."
Egyébként aki egy kicsit gondolkodik, és nem zsigerből ugrik neki Maksának a poénja miatt, annak nyilvánvaló, amit már sokszor, sokan leírtak (hiába), hogy NEM az áldozatokon poénkodott, hanem arra hívta fel a figyelmet a humor eszközével, hogy az ELTE-n jó eséllyel válhatsz erőszak áldozatává és ez sajnos nem vicc!
Vegyük észre a párhuzamot Hofi politikai vicceivel. Azokon is azért röhögtünk, mert amiről szóltak, az volt a valóság!
2015.01.04. 15:59:43
Bambano 2015.01.04. 16:03:58
2015.01.04. 16:09:27
BadassFeri 2015.01.04. 16:11:13
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 16:21:25
Az emberek tudták értelmezni, kb. akkora arányban, mint ezt a poént is.
Az indexes gyp-sek és a különféle nővédő erőszakszerveztek nem tudták értelmezni, ahogyan ezt sem.
Szóval nem az emberekkel van baj, hanem azzal, hogy a médiában és ezekben a szervezetekben vannak gondolkodásképtelen barmok.
(Akik aztán csináltak egy olyan "erőszakellenes" filmet, hogy a csaj kitántorog részegen, aztán utánamegy sunyi tekintetű csuklyás csávó, aki aztán leveszi a csuklyát, és kiderül, hogy maga a jóképű álomherceg, aki aztán taxit hív a részeg csajnak. Csak a boldogan éltek, míg meg nem haltak felirat hiányzott a végéről. A sok hülye picsa meg el fogja hinni, hogy ez a valóság, nem az, hogy ilyenkor esetleg megerőszakolják, mert felelőtlen segg volt. Ami az erőszakoló számára nem mentség, de a megerőszakolt csaj számára ez meg nem vigasz.)
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 16:23:44
Ennél szerintem napi szinten több összejönne, ha az ember átolvassa. Sőt, vannak olyan indexes sajtósegédmunkások, akiknél egy cikkbe be tud csúszni ennyi hiba - nem tudom, írástudatlanokat miért vesznek fel olyan munkára, ahol az írás lenne az alap.
Remélem, egyszer olyan pilótával szállnak fel, aki annyira tud repülni, amennyire ők írni. És olyan alapos is a munkájában.
Bambano 2015.01.04. 16:25:02
Bambano 2015.01.04. 16:27:13
hTre04G 2015.01.04. 16:31:35
Üdözvözletel: a zindex
ajatollah 2015.01.04. 16:32:48
StuG in da House 2015.01.04. 16:51:23
Vicces, ahogy próbálja belemagyarázni, hogy megerőszakolt nőkön kultúrember nem röhög, de persze a győpje nem jut el odáig agyban, hogy valóban nem is megerőszakolt nőkön röhögött bárki is.
Persze tudom, amit most fogok leírni, az sem juthat el a fajtája semelyik példányának az agyáig, de én hiszek az emberiségben és dafke is megadom az esélyt:
Szóval a vicc arról szól, hogy történt az a sajnálatos esemény az ELTÉn, ám ezt hallva több, szexben hiába reménykedő nő megpróbál bejutni, hátha így már hozzájuthat.
A vicc tárgyai a csúnya nők.
Aham, lehet hogy ez is új műfaj neki és Benny Hill egyetlen műsorát sem látta.
Amúgy ezzel a szarevő sértődésen az a legjobb, hogy kiszűri a a teljesen humortalan embereket, mert valljuk be, nincs olyan vicc, ami senkit se sérthetne, ha nagyon igyekszünk belegondolni minden potenciális hallgató helyébe. Egy különbség van: pl. az alacsony férfiak nem engedhetik meg maguknak, hogy egy alacsony férfis viccesn besértődjenek, így senki nem is ír egyetlen önjelölt cikket sem a megvédésükre.
Remélem ennek fényében Szabó Péter nekiáll betiltatni a szőkenős, az anyósos, a zsidó, a cigány, a csúnya nő, a feleséges, a tengerészes, a székely, a részeges, a homokos, az állatos,stb. vicceket is, de minimum kiáll szegény megalázott 'magukra ismerők' mellett.
A vicceken való röhögéshez sajnos kell humorérzék.
Mellesleg nekem nem tetszett a poén, de az annál jobban, hogy az álszent és humortalan nyulakat ki lehet vele ugrasztani a bokorból.
Még egy utolsó kérés: ha valamelyik álszent ide tudna nyomni egy politikailag teljesen korrekt viccet(amolyan ajánlásként Maksának), azt nagyon megköszönném.
BUÉK
2015.01.04. 17:01:00
és sztem a netes újságíráson elverni a port, h felületesek, magyartalanok, stb. nem kellene, mert akik a parlamentben vannak, azok se különbek. sztem a politikusok kezdték ezt az alpári stílust, amelyik ma már sajnos a közbeszédben is meghonosodott.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 17:30:50
Kicsit félreérted.
Arról van szó, hogy szarul végzik a munkájukat - azt, amiért fizetik őket.
Igen, a politikusok is.
De azokat baszogatják is érte rendesen, az indexesek is.
És amelyik nagyon nem tetszik, azt le lehet váltani max. 4 év múlva.
Ezért indítványoztam itt a szavazást.
Bergyilkos Bohoc 2015.01.04. 17:52:08
- Tudod, mi a különbség Kína és Magyarország között?
- Nem - mondja a másik.
- Míg Kína a mosoly országa, addig ami itt van, az tiszta röhej.
Egy harmadik férfi, aki mellettük áll és hallgatja a vicceket, megszólal:
- Tudja, hogy mi a különbség a villamos és maga közt?
- Nem - mondja a férfi.
- A villamos továbbmegy, maga pedig velem jön.
Kíváncsi lennék, az index karót nyelt firkászai szemében egy ilyen vicc vajon mennyire veri ki a biztosítékot, hiszen sokan szenvedtek Rákosi alatt. Hát hogy jön valaki ahhoz, hogy ebből viccet csináljon! Sőt, míg az erőszakolós vicc még csak nem is az áldozatok irányából mutat rá egy létező problémára, méltóságukat semmiben nem sérti, addig a Rákosi viccnél áldozatok szemszögéből mutatja be a az akkori helyzetet, természetesen karikírozva. Ennyi erővel csapkodhatnám az asztalt e vicc hallatán, mert nagyapámat ezek agyba-főbe verték a börtönben.
Dr_utcai_arcos 2015.01.04. 18:07:59
thunderstorm 2015.01.04. 18:47:54
WhiteFalcon 2015.01.04. 18:50:38
Mellesleg, Maksa régen talán vicces is volt, de mára erősen elkopott.
thunderstorm 2015.01.04. 18:52:32
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.04. 18:56:37
Ne a lófaszt, úgy írnak, mint egy óvodás, aki még nem tanulta a betűket sem, nemhogy a nyelvtant meg a helyesírást.
thunderstorm 2015.01.04. 18:57:02
szgy 2015.01.04. 19:17:01
Megkapta a feladatot hogy a zellenség tévéjében volt valami, csapjon le rá, csináljon nagy hűhót belőle. Ha az ATV-ben hangzott volna el ugyanez akkor a cikk most arról szólt volna hogy Maksa nagyon helyesen felhívta a figyelmet az ország egyik legnagyobb (stb.) intézményében zajló visszaélésekre, bűncselekményekre, milyen helyes gondolkodás, több ilyen
kellene aki így ki meri mondani hogy itt bizony erőszak történt,
tűzze a lobogójára az összes nő- és emberjogi mozgalom!
Bergyilkos Bohoc 2015.01.04. 19:46:09
Big Blaster 2015.01.04. 19:51:18
Igen, nagyon úgy néz ki, hogy a poénja miatt sokan, köztük az index is nekiugrott ész nélkül Maksának, egyébként a szólásszabadság zászlaját lobogtatva. Szerinted mi történt, ha nem ez? Az, ahogyan az indexes cikkekben minősítik Maksát, meg amit a nővédők csinálnak az szerinted mi, ha nem nyilvános lejárató kampány? Lassan már ott tartunk, hogy többen a fejét követelik. Szerinted ez a normális hozzáállás?
Nem az a gond, hogy akár az indexnek, akár az ide irkálók egy részének más a véleménye, hanem az, hogy azt gondolják, hogy ők valami piedesztálon állnak, és erkölcsi alapjuk van arra, hogy elítéljék Maksát és amit mondott. Na ez itt a probléma.
Egyébként jelzem, hogy a sárdobálást az index újságírói kezdték. Ha nem Maksa személye elleni támadást intéztek volna, hanem valóban csak leírják a véleményüket a VICCRŐL, az szerintem senkinek nem nyitotta volna ki a bicskát a zsebében.
szgy 2015.01.04. 19:58:46
sok esetben a vicceket maguk az áldozatok találják ki, így
könnyebben el tudják viselni, fel tudják dolgozni saját keserű
sorsukat. Egyfajta önirónia.
BadassFeri 2015.01.04. 20:24:56
ajatollah 2015.01.04. 21:09:47
Hmm... Idén lehet én is kinézek egy ilyenre. Hol lehet jelentkezni külsős 'felügyelőnek'?
ludwigvan 2015.01.04. 21:10:17
Csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy attól, hogy az Index liberálisnak kiáltja ki magát, de aztán egy valamiért számára sértő poénon felháborodik, és mindenkit elküld a fenébe, az nem a liberalizmus hibája. Hiszen egy liberális értékrendű ember soha nem állítana senkit pellengérre a véleménye miatt.
A liberalizmus továbbra is egy nagyszerű eszme, hiába is próbálja lejáratni immár sokak után az Index is.
Krumpli Bogart 2015.01.04. 21:50:17
Megjegyzem, a lányom ott voltabban az ELTE ÁJK-s gólyatáborban, ahol az "erőszak" történt, ezért első kézből, napi telefonkapcsolat alapján értesültem a táborban uralkodő viszonyokról.
Az "erőszak" borzasztó dolog, annál már csak az borzasztóbb, hogy nyájszellenben gondolkodó, minimális emberi tartással nem rendelkező, akratgyenge, műveletlen, igénytelen, idétlen kispicsák és faszkalapok lesznek a jövő bírái, ügyészei és ügyvédei....valamint politikusai és közigazgatási vezetői.
Na, ezen tényleg sírni kell.
Krumpli Bogart 2015.01.04. 22:01:35
Krumpli Bogart 2015.01.04. 22:03:36
Belegondoltatok abba, hogy milyen módon lehet ezt bizonyítani?
Krumpli Bogart 2015.01.04. 22:18:21
De nem ám! Egy rakás kurva még fel is vonult meztelenül hájat bugyogtatni, hogy ők bizony közszemlére teszik nem létező bájaikat, akkor sem lehet megerőszakolni őket.
Tudom, ezekbe a vak ló sem verte volna bele a faszát, ezért muszáj volt felhívni magukra a figyelmet....hátha mégis megdugja őket valaki.
A Maksa poén is ezeknek szólt, akik direkt "várnak" az erőszakra.
Tehát NEM A MÁR MEGERŐSZAKOLT nőkön poénkodott a Maksa. Hanem azon a sok rütyvedt kurván, aki szándékosan viselkedik úgy, hogy megdugják. S ha végre jó sok alkohol után valakinek sikerül, akkor ajvékolnak (leginkább azért, hogy a barinők is megtudják, hogy megbaszták őket.)
A saját lányaim hánynak a korosztályuktól.
De biztos vagyok benne, hogy most ezt a csontot fogja rágni az Index, mert a cigányozást, meg a zsidózást már nagyon unják a népek.
Krumpli Bogart 2015.01.04. 23:01:09
Krumpli Bogart 2015.01.04. 23:04:46
Én pl. hallássérült vagyok és imádom a süketes vicceket.
Krumpli Bogart 2015.01.04. 23:06:10
Krumpli Bogart 2015.01.04. 23:08:07
Tökéletesen egyetértek.
vitaygeorgina 2015.01.05. 00:58:30
Szerintem itt valamit félreértesz. Attól, hogy valaki liberális, nem kell automatikusan mindent tolerálnia. Hiszen így odáig mehetnénk, hogy egy liberális ember bólogasson a liberalizmus jegyében rasszista szövegeken, sértő, megalázó szövegeken. Akkor egy liberális nem ítélheti el a Nürnbergi törvényeket annak értelmében, hogy virágozzék száz virág, és nem állítjuk pellengérre a nemzeti szocialistákat a véleményük miatt.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.05. 02:17:33
"Attól, hogy valaki liberális, nem kell automatikusan mindent tolerálnia."
Hát pedig de, vagy legalábbis szinte mindent, amíg az ő személyes szabadságjogait nem sértik.
Talán meg kellene tanulnod, mi az a liberalizmus.
Erre egy bizonyos Voltaire nevű bácsi világított rá legjobban egyszer régen, vagy 200 meg egy kicsi éve, imígyen:
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai pour que vous ayez le droit de le dire."
Nagyjából annyit tesz, hogy:
Nem értek ugyan egyet azzal, amit mond, de akár harcolni is kész lennék azért, hogy elmondhassa.
(Szó szerint "harcolnék", meg "hogy joga legyen elmondani", szóval kicsit reszeltem rajta, hogy szebb legyen magyarul.)
Jó, mondjuk ő egy felvilágosult bácsi volt, nem indexes sajtósegédmunkás.
És bizony, ebbe még a holokauszttagadás is belefér.
Mert az is csak egy vélemény, amit nem értem, miért is ne mondhatna el bárki.
Nürnbergben is elmondhatták a véleményüket Göringék is.
(Jó, mondjuk hatása nem sok volt, de azért kicsit többet is tettek az ügy érdekében, mint Maksa. Állítólag ők 1939-től, sőt, vehetjük úgy is, hogy 1936-tól mintha nem csak beszéltek volna marhaságokat, de tettek is ezt-azt, amibe belehalt vagy 40 millió ember.)
Ha csak beszéltek volna egyeseknek nem tetsző dolgokat, talán még ma is élnének, bár már nem lennének ugribugri fiatalok.
Szóval buta vagy nagyon, és félremagyarázol dolgokat.
Kicsit edzened kell még a liberalizmusra, mert amit most annak gondolsz, az sajnos kurvára nem az. Még annyi köze sincs hozzá, mint a buddhizmushoz annak az eurobuddhizmusnak - vagy amerikanobuddhizmusnak, mert onnan indult ki - amit Európában meg Amerikában buddhizmusként próbálnak a divatfiatalok megélni, természetesen a kicsit is kényelmetlen részeket kapásból kivágva a cuccból, mert hát azt azért már mégse, de a füvezés az jöhet, mert már majdnem meditáció.
A néven kívül nem sok a közös vonás bennük.
Egyúttal hívhatod magaddal edzeni az Index teljes gárdáját is, mert rájuk is nagyon rájuk fér. A portástól a főszerkesztőig.
Átlagos Nevű 2015.01.05. 09:03:59
jakab95 2015.01.05. 10:23:09
A hallgatók közül is a fiúk szívnak inkább, mert általában hozzájuk kötik az erőszaktevést.
És igen is, Maksa poénja bántó... De nem csak azoknak, akikről itt mindenki beszél. Hanem a teljesen vétlen férfi hallgatóknak, akiknek nem elég végignézni azt, hogy a média hogyan szedi szét az egyetemüket, de még őket is kiáltják ki szemét állatnak, újgazdag tuskónak, erőszaktevőnek. Miért is? Mert oda járnak? Mert az a hír járta, hogy oda éri meg jelentkezni?
Valahogy a nagyon liberális körök mindenkiért szót emelnek. Értük miért nem? Pedig az ő befektetésük (tandíj, energia, idő) megy semmibe, ha az ELTE ÁJK rossz hírbe kerül és ezért nem tudnak majd elhelyezkedni.
Távol álljon tőlem, hogy védjem az ÁJK-t. Az oda járó több ezer diákot védem, akik éppolyan emberek, mint bárki más, nem erőszakolók, nem újgazdag parasztok.
FOUREY · http://baloldaliliberalis.blog.hu/ 2015.01.05. 10:32:16
FOUREY · http://baloldaliliberalis.blog.hu/ 2015.01.05. 10:33:26
jakab95 2015.01.05. 11:17:07
aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.05. 11:34:31
Ez az alliberalis kettos merce tipikus esete.
Nincs olyan vicc, ami ne bantana valakit. Maksa ezereves vicce meg mar husz recyclingon atesett, apacaval, oregasszonnyal, Piroska es a farkassal is volt mar ilyen. Maksa poenja amugy a csunya es ketsegbeesetten kurni akaro nokon poenkodik, pont nem a megeroszakolt aldozaton. De az index, 444, cink stb. mediabirodalom ha raszall valakire, akkor se a jozan esz, se az igazsag nem szamit. Plane, hogy a HirTv-n nyogte be ez a viccet ez a kozepesen elfeledett humorista, na innentol szajzarat kapott a ballib sajto es nem eresztik.
Bambano 2015.01.05. 21:34:09
hanem az, hogy a sok agyhalott liberónak volt egy elképzelése az egészről, és az álmaik meg a hiedelmeik szerint vitatkoztak róla, a rendőrségnek meg *konkrét* adata és tapasztalata van a témában, miután az erőszakolókat ők fogják el és kérdezik ki.
tehát minden vélemény, ami a rendőrségi videókkal kapcsolatban született, az kb. folyosói picsogás meg kocsmai pletyka, szemben a rendőrséggel, ahol konkrét tények vannak és ezt filmesítették meg.
ezért ordas ostobaság ellene küzdeni.
Le Orme 2 2015.01.05. 23:42:15
Zoltán Papp 2015.01.07. 23:41:06
szgy 2015.01.09. 11:43:27
szgy 2015.01.09. 11:53:35
Utána talán csak Bagi-Nacsáék voltak ennyire kreatívak.
Azóta már eltelt sok idő, azzal hogy előjöttek a stand up-osok
ez a vonal is jobban kibontakozott. Eléggé más dolog egy viccet
kitalálni mint előadni. Persze nincs azzal semmi baj ha valakinek
tetszik a régi vicc is, azért van hogy szórakoztasson, nem
szeretheti mindenki ugyanazt.