Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Eddig tartott a Tha Shudras X-Faktor-kalandja

2014. december 14. 10:12 sixx 110 komment

img_8871.jpg

Közeledünk az X-Faktor végéhez ezt leginkább onnan tudhatja az, aki idén egy adást sem nézett még meg, hogy Istenes Bence most már alapjáraton is üvölt, amikor pedig nagyon lelkesnek kell lennie, akkor úgy racsít, hogy lejjebb kell venni a tévé hangját, mert a szomszéd még azt hinné, hogy valakit nyúznak a konyhában. Bencus, ahogy AfterX Zsófi és Tóth Gabi is hívja, az adás alatt kacérkodott egy nagymama gondolatával, tök spontán szelfizett a szponzortelefonnal, és többször elmondta, hogy a The Biebers Magyarország legnagyobb zenekara, szóval ő is kezd már agyilag leépülni.

Olyan ez a műsor, mint egy gép, bedarál mindenkit, zsűritagot, énekest, műsorvezetőt, és éppen ezért nem bánom, hogy a Tha Shudras a döntő kapujában hasalt el - nekik szerintem az X-Faktor megnyerése nem tett volna túl jót, nem tudtak volna megmaradni annak, amik, egy érdekes underground zenekarnak. Persze lehet, hogy ők most nem értenek velem egyet, mert kurvára a mainstreambe akartak tartozni, és kurvák cipőjéből vedelni az akciós pezsgőt a maglódi madarasteszkó parkolójában rendezett roadshow után, de valahogy kétlem. Az mindenesetre stílszerű volt, hogy Trap kapitány búcsúzásképpen belebeatboxolt Bencus mikrofonjába, szépen keretbe foglalta az X-Faktor-kalandjukat vele.

img_8915.jpg

Filmzene volt a téma, azaz tulajdonképpen bármit el lehetett énekelni, akár az Ace of Spades-t is a Motörheadtől, mert elhangzott például a Zombie Nightmare című horrorban 1987-ben, de nem voltak különösebb illúzióim, bár, és ezt most tök őszintén mondom, Nagy Ricsi punkos bőrdzsekijét és piros kockás gatyáját látva legalább egy Anarchy in the UK-ben reménykedtem (Felhangolva, 2010), és megfogadtam, hogy ha eltolja, küldök rá egy sms-t. Nem így történt, a szegény ember Vastag Csabája a OneRepublictól énekelte Love Runs Out című slágert közpesen érdekesen, és eltolta Dés László Legyen úgy című számát is zongorakísérettel, egy fokkal jobban, de továbbra is úgy, hogy még mindig nem jutna eszembe a CD-jét megvenni az ellenségemnek sem.

img_9044.jpg

Bezzeg Tha Shudras albumot vennék, akár a feleségemnek is, mert a zenekar még akkor is érdekesebb, mint az összes eddigi X-Faktor-induló 98 százaléka, ha éppen elkúrják a heti feladatot, mint például tegnap este, amikor Trap kapitány formán kívül énekelt, mintha ő is érezte volna, hogy a lendület nagyjából eddig tartott, és nincs tovább. A hangosításra én eddig nem panaszkodtam, mert nincs olyan abszolút hallásom, mint Mr. Közbiztonság Szilárd nevű kommentelőnknek, de azt rohadtul hiányoltam például a Rihanna-nótából (S&M), hogy a bőgő és a gitár jó vastagon megdörrenjen a refrén előtt, amit pedig Trap úr és kedves barátai igazán beleüvölthették volna a mikrofonba, valahogy így:

A másik nem-párbajdaluk az Aladdin betétdala volt, aminél már teljesen elfogytak, és ugyan a mentorok a közönségre bízták a döntést, de ekkor én már biztosra vettem, hogy itt van vége a dalnak. A párbajban a Shudras a görcsös lámpalázba oltott önbizalomhiány két lábon járó és hamiskásan éneklő elő szobrával, Benjivel küzdött meg, aki a műsorban Christina Perri A Thousand Years és Kállay Saunders András My Baby című dalait kapta, előbbi alatt igyekezett mosolyogni, de lehet Alföldi jelzett neki az asztaltól, hogy ezt nagyon gyorsan hagyja abba, mert a nóta felétől megint olyan volt, mint egy kiscsoportos óvodás, aki a délelőtti rohangálásban teleszarta a gatyáját, és legszívesebben a világból kiszaladna, csak ne kelljen az óvónéni elé kerülni. A döntőben semmi esélye nincs szerintem, és jövő szombaton ő lesz az első, aki pakolhat.

img_9226.jpg

A két versenyben maradt nőnek kell majd megvívnia a tavaly a mentorházból kiejtett Nagy Ricsivel (és most azért csak megfordul a fejemben, hogy az nem úgy zajlott-e, hogy az RTL Klub nem akarta ellőni abban az évadban, csak megfuttatták egy kicsit, hogy jobb sztorit lehessen neki írni, na mindegy), a hangszálproblémák miatt most nagyon visszafogott Horányi Julinak, aki viszont így, hamiskásan, erőlködve is jobb volt, mint a mezőny nagy része - van a nőben valami, amitől hallani akarom, hogy mivel áll elő a következő adásra.

img_9280.jpg

Tóth Andi az évad Nagy Felfedezettje, tényleg nagy hang van a torkában, de a Whitney Houston-nótát nagyon nem kellett volna odaadni neki, de ha már így alakult, akkor nem kellett volna 45 éves görög nőnek öltöztetni hozzá, de mit értek én a divathoz. Szerintem például Tóth Gabi tegnapi göndör haja kifejezetten nevetséges volt, és ha már egy ilyen csöcsre feszülős, a hátán teljesen kivágott cuccot adnak rá, legalább a mellbimbójára rakhattak volna egy tapaszt, vagy mittudomén, Alföldi gallér nélküli zakóját pedig el kellene égetni (még mielőtt felveszi, jóhogy). Szikora 15 éves tanítványa az első produkciójával viszont mellé lőtt, Tóth Gabi Elég volt című nótája ugyanis nem volt jó a szájából, sőt, néhol kifejezetten erőltetettnek hangzott. Mentségére szóljon, hogy a nála jóval jobb énekes Tóth Vera a Sztárban sztár című műsorban is megkínlódott ezzel a nótával. Mutatok belőle egy verziót, tessék:

A műsor profizmusa, a látványvilág egységessége hétről-hétre adott, erről különösebben nem kell beszélni, Koós Gyuri álmában megrendez egy ilyen show-t, és százkét adás után már nagyjából én is tudom, melyik kamerát melyik követi majd, és mikor fog a zsűriasztalra kivágni - azt lehet unalmasnak is tartani, de szerintem a profizmus soha nem az. Azt viszont nem teljesen értettem, hogy miért kellett beolvasni egy házasságtörőnek tűnő, de persze biztos csak vicc twitterüzenetet, amit látva Tóth Gabi és Alföldi kis híján infarktust kapott, bár a profilt elnézve egy kamufiókkal van dolgunk, de soha nem lehet tudni.

screen_shot_2014-12-14_at_9_24_56.png

Ja, és még valami: Szikora Róbertnek üzenem innen is, hogy Danics Dóra nem férfi, és mivel tavaly ő nyerte az X-Faktort, így azon már túl vagyunk, hogy nő is nyerjen tehetségkutatót az RTL Klubon, bár hozzá hasonlóan legszívesebben én is elfelejteném az előző évadot.

Jövő héten szombaton kezdődik a döntő, vasárnap megélőzzük, bizony. Addig is egy Tóth Gabi-animgif. Szívesen.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

democratic 2014.12.14. 10:32:14

Sixx Szikora mondatára én is felkaptam a fejem, de aztán átgondoltam, és ő azt mondta, hogy jó lenne, ha végre lány nyerne. Valószínűleg arra gondolt, hogy Danics Dóra 25 év felettiként nyerte meg a műsort, míg a lányok kategóriájából még tényleg nem nyert senki.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2014.12.14. 10:35:35

Azért én rohadtul sajnálom a Shudrast. Igazad van sixx abban hogy jobb lehet nekik így is,ismerté vált untergroundként, de Benji ellen kiesni ? Ez azért méltatlan egy vég...

Más. Volt az elején némi Blikk/Bors csesztetés a Tótgabi/Trapp kapitányos cikkük miatt. Meg látom, az első Shudras szám táncosnői mintha mind a mai Tóthgabira lennének fazonírozva.

naagabp 2014.12.14. 10:37:05

Azért az barokkos túlzás ezeket az álarcosokat az egyetlen tehetségként aposztrofálni. Maradjunk annyiban, hogy a cikkírónak ez a véleménye. Nekem meg az, hogy ha egy koleszos egyetemi bulira kéne valami különc zenekart hívni, akkor benne lennének az első 10-be a listán. De most őszintén, ezeket állandóan ebbe a szerkóba látni egy zenecsatornán valami klippben vagy netán hallgatni valami elborult számukat a RÁDIÓBAN? Nem már gyerekek. Örüljenek, hogy megmutathatták magukat és ilyen sokáig eljutottak, mert már kétszer is kieshettek volna simán. Grat nekik, ez is szép volt.

kancsikutya 2014.12.14. 10:47:44

A műsorvezetőnek szóljon már valaki, hogy nem box mérkőzést közvetít!A zöldek kiesése borítékolható volt, nem is értem hogy juthattak el idáig. Ezen évad versenyzői lesznek azok, akikre már 4 hónap múlva senki sem emlékszik. Sehol egy igazi tehetség, a zöldek is csak a maszkok miatt voltak érdekesek.

RobiLya 2014.12.14. 10:52:08

Megpróbáltam élőben nézni, de hamar feladtam. Szerencsére az RTL Most megkímél a 16 reklámszünettől és teljes nyugalommal pörgethetem át a sok uncsi részt. Erről a twitter dologról pl teljesen lemaradtam... Tóth Andi fogja megnyerni, ugyanúgy csont nélkül, mint korábban Oláh Gergő pl. Én nem adtam volna neki egy ilyen Whitney Houston számot, de legalább arra jó volt, hogy lássuk mennyi koncentráltan és tisztán tud énekelni akár egy ilyen nehéz számot is. Szegény Horányi Julinak még csak szerencséje sincs, pedig benne is megvan az a különlegesség, amiért felfigyel rá az ember. Benji nagyon gyenge, semmi kisugárzás, semmi színpadi jelenlét, nem is értem mit keres még itt. Ricsi meg, fúj, kifolyik a tv-ből, olyan nyálas. Ez a sok rebegő szempilla, meg mély nézés a kamerába, tényleg tiszta Vastag Csaba. De sajnos várható, hogy Andi-Ricsi döntőnk lesz.

mérlegel 2014.12.14. 10:53:56

"Istenes Bence most már alapjáraton is üvölt,...ő is kezd már agyilag leépülni." Tökéletes megfogalmazás! Nagyon nehéz elviselni a palit, a beköszöntő mondatot olyan fejhangon üvöltötte el, hogy egy szót sem értettem belőle.Megint el is kapcsoltam innen, égesse magát vele az RTL Klub. Jobb volt a kézisek harca az M1-en...

Bohócnok 2014.12.14. 10:57:09

Nagy rakás szar volt a Shudras is, de úgy kb mind. A selejtezőkből szinte csak Benji tűnt nekem érdekesnek, de ennyi adás után látszik, hogy annyira ő se nagy szám

naagabp 2014.12.14. 11:03:16

Tóth Andit én egy tökéletes színésznek látom. Bármit énekel, legyen az lassú-szomorkásabb dal vagy egy piruettes swinges szar, mindet majd tökéletesen megoldja. A végén nézzétek a tekintetét, amikor a zsűri ajnározza, hogy milyen nagyszerű és mennyire átjött. Öcsém a csaj azt se tudja ezek miről beszélnek, mert ő "csak" előad valamit. Szarik az egészre, csak színészkedik, vannak ilyen emberek, akik bármit képesek eljátszani. De 15 évesen ettől a kis bulihercegnőtől mit várunk? Komoly érzelmeket? Amikor a szülei megjöttek, látszódott, hogy rohadtul a háta közepére kívánja őket...érzelmek ettől a kiscsajtól??? Biztos van neki, dehogy azt nem a dalok hozzák ki belőle az biztos...Inkább egy nintendós játék....

dr doktorka 2014.12.14. 11:04:40

Tóth Gabi? Akinek egyetlen egy slágere sincs? Ez a videoja a comment mélypontja: 2014-ben a 80-as évek Neue Deutsche Welle minimális dallamvilágát utánozni, hát ezt a gagyit is csak a magyaroknak lehet eladni.

dr doktorka 2014.12.14. 11:08:05

Amúgy meg jaj de izgulok, hogy ki lesz 2014-ben az RTL-s karaoke verseny győztese!
Mekkora karriert fognak ezek befutni! Mint az elődeik: még 3 hónap Blikk, aztán 1 év múlva egy ötsoros Life.hu hír.
A legtehetségesebbe pedig még akár a Dzsungelbe is bekerülhet!

vizsla_blog 2014.12.14. 11:15:39

teljesen egyetértek, hogy az egész műsor egy felépített metódus alapján megy, elhitetve mindenkivel, hogy a szavazatok számítanak. Nagy Ricsi az elejétől a legkisebb királyfi szerepét tölti be, aki kiesett az előző évadban, de most aztán befutó lesz. Alföldi már a mentorházban megmondta neki, hogy döntőig megyünk...Tóth Andit is viszik tovább, tök mindegy mit csinál, ő mindig jó, egy árva kritikát nem fogalmaznak meg vele kapcsolatban. Julival kapcsolatban a szakítása, (3 adással ezelőtt azt hiszem) után hirtelen nem párbajozik, csoda történt. A kiesett Spoon és a bent lévő Benji egy anomália ebben a versenyben. egyszerűen ledobja a színpad őt és mégis menetel tovább. nekem a hideg futkos a hátamon, ahogy szenved a színpadon és nekem nézőnek ezt élveznem kéne. nem előadó és nem is lesz belőle az. nem ilyen karakter. az idei évad annyira elfuserált lett, és annyira megtervezett, hogy azt már csak a hülye nem látja. azt sajnálom, hogy a tehetségeseket így viszont megszívatták a műsor készítői, akik azt gondolták, hogy ez tényleg egy tehetségkutató. elindultak rajta és hopp, gyorsan kiestek.... a legtovább Borbély Ricsi bírta a 7. adásig. aztán a borítékra valahogy az ő neve került. nevetséges. az is érdekes, hogy az elején sorba olyan technikával szórták ki a versenyzőket, hogy egy mentor 2 versenyzője....ja persze!

már látom előre, hogy az Gwendolin lány jövőre milyen szenzáció lesz, mert már most felkészítik a következő évadra nagy visszatérőként. hogy Nagy Ricsi-Vastag Csaba mennyire párhuzam, én nem érzem. Vastag Cs legalább férfias karakter volt, Nagy Ricsi ehhez képest egy nyámnyila, nőies karakter. szégyen az idei XF, annak előre leszervezése. Szikora nagyon ellenszenves. akin látszik, hogy tisztán játszik az Little G. neki nem szóltak a szerkesztők, hogy hé, mi már tudunk mindent előre.... ő az egyetlen, akit mintha nem avattak volna be.....

Én nem fogok venni se Nagy Ricsi lemezt, se Tóth Andi lemezt...ugyanúgy énekelik el a számokat. nincs stílus váltás, nincs érdekesség. Andit a fiatalság ereje viszi tovább a szerkesztők mellett, Nagy R-t pedig a dramaturgia a szerkesztők mellett..

Samott 2014.12.14. 11:17:09

Ez a Shudras kb. 3x volt erdekes, azota egy kaptafara dolgozzak fel a feldogozni valot, minden daluk ugyanugy szol... keptelenek a megujulasra, a valtozasra. Mar reg ki kellett volna esniuk.

nyazsgemtesegg 2014.12.14. 11:19:19

Tele van az ország tehetségesebbnél tehetségesebb zenészekkel, világszínvonalú előadókkal, akiket senki nem tol, csak egy szűk réteg veszi a zenéjüket. Ez általában az értéket teremtőknél valahogy így volt mindig. Amíg egy Alapi Power Trio koncerten húszan vannak és kurva jó zenét hallgatnak, addig a középszert, vagy az annál egy fokkal gagyibbat milliók néznek.

Ronald 2014.12.14. 11:24:33

.
Hát a Bence-gyerek tényleg leszokhatna már a levegő-rúgdosásról.

Érdekes, hogy egy ilyen produkciónál minden szarra beidomítják a szereplőket - még egy hajtincs sem állhat másképp, mint ahogy azt a stylist megálmodta...

...erre fel a frontembernek senki nem szól, hogy meglett férfiember nem úgy jár, hogy jobbra-ballra dobálja a lábát - kb. úgy, mint aki most szállt le a lóról és benne maradt a nagyterpesz.
.

mókus(s) 2014.12.14. 11:59:32

Ez a hülye maskara kb. az első két számig poén. Onnan pont olyan idegesítővé válik, mint Szabó Eszter (Megasztár) és Nikolas kalapja, meg Trütykó sapkája. Az ember úgy odamenne, és spontán lerángatná a fejéről.

naagabp 2014.12.14. 12:03:20

mókus(s): jaaa, kb. és még finoman fogalmaztál.

mortX 2014.12.14. 12:11:13

Az összes versenyző szar volt, aki bekerült. Az a maskarás fos is szánalmas volt az első pillanattól kezdve.

natenedu 2014.12.14. 12:21:07

Hej "nagyzsgemtesegg" ezt most beszívtam, rákerestem azt hittem valami korrekt modern jazz vagy crossover komolyság ez az Alapi Power Trio. Pff nincs bocsánat!

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.12.14. 12:35:32

Emberek, még mindig nem kötelező nézni a műsort, ha nem tetszik! Van kikapcsoló és csatornaváltó gomb a távirányítón, használni kellene őket, ha olyan tartalomra bukkantok, ami nincs ínyetekre. Sem Sixx, sem a többi fikázó mentalitását nem értem. Ha szar a műsor, akkor miért szántok rá 2-3 órát az időtökből szombat esténként? Ez olyan, mintha én minden szombaton megnézném ugyanazt az általam gyűlölt filmet és minden megtekintés alkalmával panaszkodnék a látottak miatt. Sixx, az X-faktor "kritikákat" senki nem kéri rajtad számon, a blogodnak a műsor nélkül is adva van egy rakás téma. Ja, és nem vagyok egyik versenyzőnek a rokona, barátja sőt, még rajongója sem.

Tke 2014.12.14. 12:39:53

A Sudrasz mehetett volna korábban, igaz, Bendzsi is.
Inkább pengessen helyettük Litül Dzsí. A következő adásban nyomna egy órás koncertet, aztán kérnénk némi reklámot (brunyálunk és pótoljuk a wellnesszportékát a kamrából), és 20 percben eldőlne a nemtomhánymilka sorsa.

Kell a levezetés, mert föl kell valahogy dógozni a traumát.

"Istenes Bence most már alapjáraton is üvölt,...ő is kezd már agyilag leépülni." Telitalálat:)

Juli lemezt vennék, 1-2 Andi nótával kiegészítve.

Tinman 2014.12.14. 12:46:18

@naagabp: Ha valaki képes megállni a helyet sokféle dalban, az színész? Akkor az, színész.

Ellenben 15 évesen eltolni így egy WH számot... aztaqrva!

Megmondom őszintén, hogy Andi a korábbi 2 műsorban szerintem kevés volt, kezdtem azt hinni, hogy eddig tartott a lendület és innentől már csak a korábbi hátszél fogja megnyeretni vele a műsort.

Aztán belekezdett a W.H. számba. Sixx-el ellentétben én felhangosítottam a tv-t, szólt a hangrendszer ahogy kell és elmondhatom, hogy 99%-osan tolta el a dalt olyan érettséggel, hogy eleinte csak libabőrös lettem, majd azt vettem észre, hogy kezd elhomályosodni a látásom és nem a vakolat potyogott bele...

Jó tipp, hogy nem kell nézni közben az előadót, hanem csak csukott szemmel fülelni kell, akkor ki lehet hallani, hogy ki és mennyit ér.

Andi egy igazi kincs. Örülök, hogy hallhatom ahogy énekel és már vizionálom, hogy micsoda csodás énekesnő lesz belőle.

2014.12.14. 12:54:01

Számomra is egyedül a Tha Shudras produkciói voltak értékelhető kategóriában. Jó volt hallgatni a feldolgozásaikat. Megérdemelték volna a győzelmet. Maradt néhány tucaténekes a fináléban, teljesen lényegtelen, ki nyeri meg.

Bende007 2014.12.14. 12:56:27

És valaki mondja meg Istenesnek, hogy a "finálé" önmagában is az utolsó adást jelenti, a "végső finálé", amit ő maga mondott (ordított!), értelmetlen ismétlés.

Tapmancs 2014.12.14. 13:01:13

Szvsz a Shudras a mentorházban volt a legjobb. Amit ott műveltek az lenyűgözött, a műsorban meg csak a jó-jó kategóriába fértek be.

zetevar 2014.12.14. 13:03:40

Én mindig kedveltem Julit és örülök, hogy már Neked is bejön - immár több adásra visszamennően. Hajrá Juli!
Tóth Andit viszont nem tartom akkora tehetségnek. Néhány jobb produkcióra emlékszem csupán a tegnapi Tóth Gabi dal viszont nagy csalódás volt. Sokkal több energiát és hangot vártam tőle, de nagyon gyenge volt.
Nagy Ricsi jelenségét pedig sohasem értettem. Mindig kiabál és tényleg folyik a tv-ből a nyál, mikor fellép...

Bombaló 2014.12.14. 13:14:58

Én onnan veszem észre, hogy már nem izgat a széria, hogy a válogatókat és a mentorházat visszanéztem az RTL Mostról. Aztán az élő adások bekövetkeztével 3 részt néztem/figyeltem, a 4. már csak visszanézésről, az 5.-et elfelejtettem megnézni és tegnap véletlenül kaptam el, hogy ja izé, szombaton XF van és megnéztem live az utolsó 30 percet, de kihirdetés előtt már sejtettem, hogy ki fog párbajozni és ki fog kiesni.
Ezzel azthiszem erre az évre vége is nálam az X-nek.

ui.: Ki az a mazochista aki még azafter-x-re is kiváncsi?

2014.12.14. 13:21:22

Miért nem ír senki Tóth "IMÁDOM AMIT CSINÁLSZ" Gabi utolsó pár perces viselkedéséről? Még sixx sem. EPIC volt, amikor G szavazata után ránézett. Szó szerint megfolyt ereinkben a vér. Az anyatigris nem hitte el, hogy G a sudrákokat küldi haza. Felállt és nem Alföldi mellett, a rövidebb úton ment a színpadra, hanem G mellett haladt el, közben mondott valamit, tisztán láttam, hogy mozog a szája. Gondolom az "édesanyád befőttjeit üdvözlöm"-höz hasonló volt, hiszen Gabit a szabad szájáról és stílusáról ismerhetjük.

A "versenyről". Az ország 99%-a már most rohan a fogadóirodákba, hogy TA győzelmére fogadjon, én viszont elítélem azt, hogy egy 15 éves tehetséges lányhoz hozzávágjunk 12 milliót és sok más egyebet. Eszembe sem jut irigykedni, csak PONT NEM ÍGY kell egy tehetséget kezelni, legfőképpen nem ebben a korban! Sokkal, de sokkal többet ártana Andinak egy győzelem, mint a "vereség". Én nem akarom, hogy egy ilyen nagy értékekkel rendelkező kislányt - aki korát meghazudtolva már szinte nagylány - megrontson a csillogás, a pénz, a siker! Nem akarom, hogy ő legyen a következő Tóth Gabi, aki a nagyszerű hangja ellenére egy nagyszájú, kritikát elviselni képtelen, tetkós-diszkós ripaccsá alakul át. Nem és nem és nem. De ki vagyok én? Ilyenné lett a világ, ezt kell szeretni...

A mentorok: G hatalmas meglepetés, komolyan mondom érte érdemes nézni a műsort. Senki más nem fogalmaz meg szakmai szemmel látott kritikát a versenyzőkkel szemben, csak ő. A többiek olvadoznak, agyondicsérnek, szerelmesek a mentoráltjaikba, de szakmailag egy nagy nullák. Legfőképpen Szikora akinek a népszerűsége - már ha népszerű volt azzal a nyávogással amit előadott két gidával - rohamosan zuhan, mivel egy értelmes mondatot nem tud kimondani, hol költőnek, hol megmondóembernek hiszi magát. Még hogy ő választotta Andit.. LOL :D

Istenes Bence meg annyi karaktert sem érdemel, mint amennyit most írtam róla. Sajnos őt is beszippantotta a világ. De azért remélem a kommentelők is tudják, hogy az diktál, aki a pénzt adja. A normális - először még no name - emberek ha bekerülnek egy RTL-hez, vagy TV2-höz idővel olyanokká vállnak mint Bence vagy Tilla Tilla. Egyszerűen kibírhatatlan személyiséggé alakulnak át. Valami baj van ezzel a világgal...

naagabp 2014.12.14. 13:25:39

Tinman:
Én nem azt írtam, hogy nem tehetséges az Andi, csak azt, hogy nem kellene a tisztelt zsűrinek pont nála állandóan azzal jönni, hogy hogy "átjött", meg ilyen szarságok.
Tehetséges a csaj, persze és jól is énekel, ezt is elismerem, de szerintem 15 évesen vissza kellene mennie az iskolapadba, mert a tekintetén árulkodik, hogy mennyire kislány még. A Juli és a Richárd jobban megérdemelné a győzelmet, akik tudnának is ebben a világban élni már holnaptól akár, és nem mellesleg nagyszerű előadók, énekesek és sokrétűbbek is. Zenét komponálnak, hangszeren játszanak többen is - a Richárd teszem azt.

Dorsz 2014.12.14. 13:28:54

tótgabit tegnap Lady Gaga-vá akarták maszkírozni. ;)

Amikor indultak az élő show-k, örültem, hogy Juli bekerült, de nem igazán szerettem volna, hogy ő nyerjen. Nagyon sajnálnám, ha bedarálná a popszakma, és nem jutna elég ideje/kedve/tehetsége már arra, miben az X-faktor előtt is jó, sőt, remek volt.
Viszont elnézve a végső 4et, vagy ő nyer, vagy pláne megette a fene az egészet A-tól Zs-ig. Akármennyire is bírom Alföldit, egyik fiának sem kívánom a dobogót sem. Benji semmi, ahogy LG mondta, ilyen szinten (pláne) nem kellene a színpadon azt látni, hogy tele a pelus, akármilyen jó is a hangja. Ricsi III. meg úgy irritál, ahogy van, Szikora üdvöskéjével egyetemben. Oké, hogy a csaj úgy tud üvölteni, hogy a denevérek is megkergülnek, de valahányszor meglátom, mindig eszembe jut, mennyire tuskó benyomását kelti, amikor beszél.

Hang-szempontból a Shudras-nak már rég ki kellett volna esnie. De azért szívesen láttam volna őket a döntőben, mint akik az esélytelenek minden nyugalmával a kezükben bohóckodhattak volna még egy utolsót. Azonban a kiesésük jó volt ahhoz, hogy tótgabi legyen az egyetlen mentor, akinek nem lesz versenyzője a final4-ben (háhá!).

sz_ 2014.12.14. 13:40:19

"a zenekar még akkor is érdekesebb, mint az összes eddigi X-Faktor-induló 98 százaléka"

Pontosan.
Először. Másodjára már kibaszott unalmas.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.14. 13:55:33

@sz_: neked. nekem meg nem. oszt ettől szép a világ.

2014.12.14. 14:00:45

@sixx: egy kérdés, mivel te is komálod G-t. miért nem írtál az utolsó 2-3 percről, mikor G kimondta, hogy Shudras? legfőképp TG miatt érdekelne a véleményed. thx

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.14. 14:03:32

@messi24: őszintén szólva nem vettem észre. majd visszanézem hétfőn, ha ér egy gifet, megcsinálom.

Dragan Rafajlovic 2014.12.14. 14:21:21

A Tha sHUDRAS ZENEILEG NAGYON KREATIVAK ES NAGYON JOK a feldolgozasokat is nagyon jol atdolgoztak ,szerintem ok igazan jok!

Rengeteg sajat szammal!

samot 2014.12.14. 14:26:48

Az Istenesen lehet,hogy egy szàmmal kisebb cipö van,azért rugdalozik a levegöben!Az orditàs meg ennek a végsö fokozata.

2n4ry.z3r0 2014.12.14. 14:56:15

"A nézők tojnak az igazi tehetségekre".
Ezen jót nevettem! Igazából azt nem értem, hogy ilyen szintű balfaszkodással, hogy lehetett idáig eljutni! A válogatáson ki kellett volna ejteni, számomra egy figyelemre méltó megmozdulásuk sem volt!

downgrade 2014.12.14. 15:17:31

A Shudras szerintem nem elfogyott a végére, hanem igazából meg sem érkeztek a mûsorba, az énekes egyszer sem tudott egy erõteljes hangot kinyomni magából. A párbajdaluknak azért volt egy hangulata, talán rájuk keresek késõbb, hogy miket mûvelnek. Ez az "üzenni a földlakóknak" szöveg kicsit mondjuk naivul hangzik, a kapitány egy olyan rendes forma embernek tûnik, de ezt hányjam a szemére? Talán a maszkok miatt nem akart még radikálisabb szöveget megereszteni, tulajdonképpen így is fura, hogy a mûsor bevállalta õket.
Andit meg tényleg megküldték egy W.H. számmal, bár nem kellett nagy jóstehetség, hogy megtippeljem. Ezzel a dallal szinte csak beégni láttam eddig magyar énekesnõt, szerencse, hogy nem az eredetit énekeltették el vele egy az egyben, így nem volt bukás. Az elsõ fellépése viszont gyengus volt, de elsõsorban azért, mert egy teljesen jellegtelen vackot kellett elõadnia, nem értem, miért.

Ancilla 2014.12.14. 15:37:13

@messi24: Szívemből szóltál mind a négy bekezdésben!!!

@zetevar: A Nagy Ricsi-jelenséget nem érted. Én már a Vastag Csaba- jelenséget sem értettem, de rájöttem, hogy van a fiatal lányoknak és a kevésbé fiatal nőknek egy nagy csoportja, akik meg érte rajonganak. Úgy gondolom, hogy egy ilyen műsornak széles közönségigényeket kell kielégíteni, nem pedig egy szűk rétegét. Ezért elfogadom, hogy ő is ott van. Neki számomra az az értéke, hogy képzett zenész.

véleményM 2014.12.14. 15:44:15

Szánom azokat akik vérre menő vitákra képesek, vagy élből sikknek tartják leszólni a műsort és a résztvevőket. Számomra csupán egy szórakoztató show műsor, alternatívája az adott időben más csatornákon tucatszor sugárzott bugyuta amcsi vígjátékoknak, vagy 450 halottas agyament akciófilmeknek. Inkább az X-re szavazok, mint azokra. Valószínűleg előre levajazott formátumot dobnak elénk, de aki egy kicsit is szereti a könnyűzenei előadó ipart, annak szerintem kellően szórakoztató és kikapcsolódásra alkalmas két-három órát nyújt a műsor. A helyén kell kezelni a dolgokat. Ha valami nem tetszik, el lehet kapcsolni. Hogy tárgyszerű is legyek, hajrá Juli! G is megérdemelné.

katarakta 2014.12.14. 15:48:58

Ezek a maszkosok a sznoboknak köszönhetik azt, hogy egyáltalán eljutottak idáig, mert zenélni, azt nem tudnak. Értem én, hogy a tehetséget maszkokkal akarták helyettesíteni, de csoda, hogy eddig is kitartott ez a pojácaság! Éltek a gyanúperrel, ezért nem akarják, hogy felismerjék őket az utcán.

Ancilla 2014.12.14. 16:02:28

@katarakta: Ezen jót derültem. :) :)

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2014.12.14. 16:13:31

Mi a véreres pöcsöm bajotok van a Tóth Andival ???
Magasan a legjobb előadó.
Viszont ez a Ricsi gyerek olyanokat erőlködik, hogy egyszer elpattan egy ér az agyában, mint akinek a fellépés előtt feltoltak egy kígyóubit.
Little G Julikája még elég jól küldi.

Tinman 2014.12.14. 16:13:59

@naagabp: Teljesen igazatok van abban, hogy szerintem is jobban járna, ha tovább fejlődhetne, de van egy kis gond: már késő.

A szülők cseszték el az ügyet, ugyanis nem most, hanem 3-4 év múlva kellett volna ide engedni. Most már mindegy, ha megnyeri, ha 2. lesz, akkor is beindul a gőzgép, nem fogja hagyni az RTL, hogy csak úgy elsikkadjon a semmiben.

Mivel Juli 2x is párbajozott már, Andi meg még párbaj közelben sem volt, ezért borítékolható lenne egy Andi vs. Juli, de a nézők valamiért az óbégató, de iszonyatosan akaró Ricsit tolják, így Andi vs. Ricsi döntőt vizionálok, amit durva k.o.-val Andi nyer.

Ahogy láttam nem kő gazdagok, szóval a 12m szvsz abs. jó helyre kerül és vesszek meg, ha lesz Andinak lemeze megveszem. Szeretem a hangját, mert néha olyan Tina Turneres/New Orleans beli afroamerikai énekesnőket idéző árnyalata van, ez meg ugye egy 15 éves hófehér leányzó esetében nem piskóta.

Danielsson 2014.12.14. 16:32:00

Tartok tőle, hogy nem a legjobb, vagy legérdekesebb hang nyer idén - Horányi Juli, hanem valamelyik tini kedvenc. Így a végére azért csak kiderül, hogy a 12 döntősből gyakorlatilag egyikért se tud az ember "rajongani", ami igen gáz egy tehetségkutató műsornál!

laslo71 2014.12.14. 17:03:51

@Danielsson: egyetértek, és ez minden évben szinte így volt talán a Dóra volt az első kivétel

laslo71 2014.12.14. 17:05:53

a Shudrast ha lemossák az álarcot , akkor csak azok ismerik meg akik eddig is a műsor előtt, tehát nagy ismertséghez továbbra is álarcban kell lenniük

katarakta 2014.12.14. 17:13:19

@Danielsson: Miért, eddig talán a legjobb/legérdekesebb hang nyert?

axeleda 2014.12.14. 17:19:13

"JÓÓÓESTÉÉTKIVÁNOOOOOOOOOOOOOK!!!!!!"

vizsla_blog 2014.12.14. 17:31:46

A Shudras maszkja a koncepció része, nekik ez az imidzsük. Nagyon naivnak kellett lennie annak, aki azt gondolta, hogy leveszik a maszkot. A koncepció része, hogy ilyen figurában nyomják a zenéjüket. Hogy ez mennyire lesz nekik jó hosszú távon az idő megmondja. Én is azoknak a táborát erősítem, akiknek zavaró volt maszkokat nézni és elvitte a figyelmem a zenéről (az pedig azt jelenti, hogy a zene amit játszottak nem volt átütő, kivéve a mentorház). Én szeretem látni az eladó szemét, tekintetét. Arra jó volt az XF számára, hogy egyedi volt és lehetett róla vitázni, beszéltek/lünk róluk, ami ma-holnapig tart.

Az XF-ban a győztesek közül Vastag Cs. akiről hallhatunk, én a többi győztesről alig hallottam, hiába nyerték meg. Vannak viszont olyan XF korábbi versenyzők, akik elég jól kialakítottak valamit maguk körül, pedig nem nyertek lásd Wolf Katit... Tehát nem az dönt itt, hogy ki nyeri meg, hanem a verseny utána hova tudja vinni a hirtelen jött ismertséget, ki hogyan tud élni vele.

Szerintem ebben a 12-ben is volt/van tehetséges versenyző (Tóth Andi, Borbély Richárd, Horányi Juli), azzal nem tudok egyetérteni, hogy mindegyik középszerű lenne. Azért ez erős túlzás és általánosítás. Az ízlés szubjektív dolog és ez a szép ebben a világban, hogy különbözőek vagyunk. A gáz nem az, hogy mindenki mást kedvel, vagy nem kedvel, a gáz abban van, hogy nem nézői döntés van ebben a műsorban.

Tóth Andinak korai lesz ez a hirtelen jött siker, már most az. Tehetséges, de veszélyes vizekre fog evezni és azért látszik rajta, hogy labilis személyiség.

Érdekes vizionálni, hogy 1 év múlva a új széria gépezete alatt ki-hova viszi a mostaniak közül. 13-ból 3-ra fogunk emlékezni, vagy hallani róla és az nem biztos, hogy a győzte lesz a korábbiak alapján.....

Danielsson 2014.12.14. 18:01:57

@katarakta: Természetesen nem, de azért a nyertesek tudtak énekelni, akár szimpatikus arcok voltak, akár nem. Andika nagyon cuki lány, 15 éves, baromi nagy az egója és úgy üvöltözik néha, hogy csak a botfülűek nem hallják, hogy nagyon hamis, mégis sztárolják. Értem, hogy ez így megy, csak nem sok értelme van kikiáltani sztárnak ez alapján, meg hogy ilyen hangot még senki nem hallott! Dehogynem! Túl sokat is! Hétfőn a Képzelt riportot láttam a Veszprémi Színház előadásában: na a főszereplő csaj rommá énekelt volna itt mindenkit! Oké tudom ez nem énekverseny...de attól még illene énekelni tudni, kicsit!

Hokunda 2014.12.14. 18:05:08

"a hangszálproblémák miatt most nagyon visszafogott Horányi Julinak, aki viszont így, hamiskásan, erőlködve is jobb volt, mint a mezőny nagy része"
Nagyjából én is ezt mondtam a műsor alatt a TV előtt ülve, úgyhogy ebben teljesen egyetértünk.
A végén az kedves volt az RTL Klubtól, hogy a kiesésért cserébe eljátszhatott egy saját számot a Tha Shudras. Gondolom nem lehetett egyszerű átnyomni a szponzoron.

PCampbell 2014.12.14. 18:15:10

Sajnálom nagyon a Shudrast, titkon reménykedtem benne, hogy ők lehetnek az első zenekar akik odaérhetnek a végén!
Akárki akármit mond, baromi egyediek, ötletesek, és rohadt jó zenészek! Szerintem a magyar X történetének legjobb zenekara, a többi fasorban nem volt eddig mellettük.
Aki meg a maszkokon meg jelmezeken akad fenn, komolyan csak sajnálni tudom

Teshow 2014.12.14. 18:28:08

Nu, gyorsan megnéztem a retekmoston azokat, amiket a kommentekben a legtöbbet emlegettetek. Kedves gesztus, hogy már lehet csak a dalokra is kattintani, köszi RTL! ;D
Juli ugyanolyan egyforma, mint amikor még az elején néztem a műsort, de hát miért is változna: okos nő, és tudja, ha vége sónak, akkor úgyis marad az alternál,legfeljebb többen ismerik majd. A sudrákok nekem már nagyon fáradtak, az Aladdinért meg külön haragszom, a filmben imádtam azt a dalt, itt azér' konkrétan meggyalázták. Tótandi=Tótgabi képlet csak nekem egyre erősebb? Ugyanaz az "induló" életkor, tehetség is akad, ego hegyekben, a mindent megoldó profizmusa nekem néha már ijesztő. Mondjuk TG feje igen érdekes volt, amikor a kisjány az ő dalát tolta, szerintem nem rosszul. A WH daltól a hideg ver ki, de azt is megcsinálta (szerencsére volt annyi eszük, hogy nem 1/1 akarták lehozni). Bendzsiből csak annyit néztem, be van-e még mindig xarva? Hát, be ...
Tótandi végén belehallgattam a zsűrizésbe (pardon mentorkodásba): szinte már szürreális, mennyire ugyanazokat a paneleket mondják adásról-adásra, most hogy nem nézem egy ideje, még jobban feltűnt.

Teshow 2014.12.14. 18:40:47

@sixx: "Olyan ez a műsor, mint egy gép, bedarál mindenkit, zsűritagot, énekest, műsorvezetőt ...."
Asszem korábban már említettem, hogy egy ismerős csapatát - IGAZI tehetségkutatókon elért eredményeik alapján - behívták egy kis direktkásztingra. Tornáztatták őket az előválogatókon többször is, de végül nem jutottak képernyőig. Akkor azt mondta, hogy persze, jó lett volna, de végül azért nem bánja, mert úgy érzi, a műsor bedarálta volna őket. Vagyis pont ugyanazt a kifejezést használta, mint sixx. Akkor azt hittem, savanyú a szőlő, de a sudrákokat látva már értem, mire gondolt!

downgrade 2014.12.14. 18:49:08

Én már nem féltem annyira Tóth Andit, eddig még lehetett volna mondani, hogy többnyire jó dalokat adtak neki, amikben el tudott bohóckodni, mint a jampis szám vagy a come to the cabaret, bár arra azért kíváncsi volnék, hányan tudnák ezeket így utána bohóckodni élõben, de ez a tegnapi második fellépés nem egy 15 éves szintje volt. Nem a 15 éve miatt veszélyes neki ez pálya, hanem mert ez egy veszélyes pálya így is, úgy is. Én szurkolok neki, különben hogy leszek majd a rabszolgája.

georgedragon 2014.12.14. 18:51:33

Shudras.. végre kiesett.. most remélem hamis Benji jön..

Nem is értem mit keresnek ezek itt ?! Hamis és gyenge, gyatra produkciók.. ezek a maszkok meg .. hát hogy is mondjam... szóval ótvar..gagyi. Ezzel az ötlettel.. áá

bitond 2014.12.14. 19:30:32

"A nézők tojnak az igazi tehetségekre".

Kedves Sixxx! Ahogy olvasom posztjaidat, te egy igazi tehetség vagy. Én sajnos csak egy néző.

bitond 2014.12.14. 19:35:18

@Teshow: "Tótandi=Tótgabi"?

Nekem egész más. Például Gabi nekem egyáltalán nem esetem, Andi pedig teljesen az!

mindenkitmeg 2014.12.14. 19:47:30

Én az egészre szarok, és boldog vagyok.

naagabp 2014.12.14. 20:35:11

@Tinman: jaaa, ebben igazad van, szülők...és abban is, hogy már késő. Szerencsére nem az én dolgom azon aggódni, hogy nyerés esetén mi lesz Andikával, de valakinek/valakiknek nagyon mellette kéne lenni - mármint egy okos és nem kiszipojozó, hanem gondoskodó valakinek (ami egyébként ritka lehet a szakmában) - mert sem az Andika, sem a szülei nem fogják szerintem bírni a siker "áldásait" sem lelkileg, sem ésszel. Iszonyat fiatal és messziről jött csajszi ez, most is azt mondom, a szülők meg nagyon naivnak látszódtak. Ezeket komoly segítség nélkül megzabálják és kiköpik 2 év alatt a showbizniszbe az tuti..

Ancilla 2014.12.14. 20:35:35

@PCampbell: Biztosan igazad van a Shudrast illetően, de azt nekik is tudniuk kell, hogy ezzel az extrém megjelenéssel megosztották a szavazótábort. Engem is zavart, ahogyan fönt már valaki írta, hogy nem láttam a szemüket, az arckifejezésüket. A maszk esztétikai szempontból sem és tartalmilag sem tetszett, nem is nagyon értettem az üzenetüket. Szerinted mi volt a szerepe ezeknek a maszkoknak, illetve ennek a szerepnek, amit kitaláltak maguknak? Zeneileg semmit nem tett hozzá a produkcióhoz, a látvány pedig inkább elfordulásra késztetett, mint odafigyelésre. Szóval nem értem.

naagabp 2014.12.14. 20:43:57

@Ancilla: Azt hitték szerintem, hogy ez hozzátesz, és igazuk is lett, mert ezért kajálta őket a zsűri is részben meg a sok ember. Engem nem érdekelt a kezdetektől fogva amit csinálnak, mindig az együtteseknél mentem ki a műsor alatt, még a reklám is jobban érdekelt, mint ezek.

Az meg, hogy a Szikora ilyeneket mondott a párbaj után, tök mindegy kivel párbajoztak, hogy a személyiség miatt a shudras maradjon....milyen személyiség, amikor a nemhogy a tekintetüket, még az arcukat sem lehet látni?? Hacsak az nem személyiség, hogy maszkban meg bottal a kézben kalimpálnak hetek óta....végülis.
Lehet velem van a baj, de a személyiséghez ha nem is nélkülözhetetlen, de elég fontos dolog az előbb említett kettő "megismerése"

A másik, hogy az hitték hogy ez a maszkos mókuskodás annyira menő, mint a daft punk-nál teszem azt. Csak hát...khm..

Fairy Girl 2014.12.14. 21:24:50

Danics a 25 év felettiek, és nem a lányok kategóriájából nyert tavaly, ezért akarja Szikora, hogy most ebből is legyen már nyertes.

candusrocks 2014.12.14. 21:26:10

Sajnálom, hogy a sudrákok kiestek, én szerettem őket.
Viszont! Tóth Andi előadása életemben először tetszett igazán, szerintem a WH dalt nagyon becsületesen végigénekelte. Végre nem üvöltött, megmutatta, hogy tényleg van benne tehetség és nem csak azért álldogált a színpadon, mert fiatal, pörög és hó de nagyon rockos.

vizsla_blog 2014.12.14. 21:43:21

@Teshow: Az idei élő show-ba bejutott versenyzők 95%-a direktkásztingos volt szerintem. Egy ilyen műsor nem a véletlenek alapján működik. Ezt még el is tudom fogadni, DE utána, az élő show-ban már nem kéne a hülye dramaturgia, hagyni kellene a nézőt, hogy had döntsön már kit akar látni, hallgatni és kit nem hétről-hétre.

Ez egy komoly dara hétről-hétre annak aki bent van. Annak akit nem akar a szerkesztőség tilos személyiségnek lenni, tilos jónak lenni, tilos lenni....ez viszont nagyon nem ok dolog. Ezek a fiatalok bíznak a műsorban és annak lehetőségében (pláne a direktkaszting miatt).

Elképesztő profin alakítják/tották a nézők véleményét egyes versenyzőkről legyen az szimpátia (cukiság) keltés, vagy unszimpátia keltés és ezt sokan be is kajálták. Ebből az egoista nézőpontból egy dolog hiányzik: a néző véleménye, a néző akarata, aki a nézettséget hozza. Na, a nézettség viszont fogy ennél a műsornál, pedig én is bírtam korábban szombat estére, egy kis látvány, egy kis zene.... de ez már erőltetett és nézhetetlen....

fda 2014.12.14. 22:27:07

A papírmaszkos zenészek ügyesek voltak, de lehetett tudni, hogy nem nyernek, mert akkor csak összevesznének az egyfősre tervezett főnyereményen.

Egyébként akinek szombat este nincs jobb dolga, mint a tévét bámulni, az meg is érdemli, nézze a sok reklám közben üvöltő műsorvezetőt.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.12.14. 22:43:35

@vizsla_blog: A "ne nézd, ha szarnak tartod" elvem továbbra is érvényes, viszont a "direktkasztinggal" egyetértek. Ha nem is szépségkirályokat/királynőket válogatnak be, de mindig gondoskodtak arról, hogy az élő adásokba képernyőképes emberek kerüljenek be, akik jól mutatnak a színpadon. Az idei évadban Szabó Ricsi volt egyedül az, aki nem volt sztáralkat, de őt a hangi adottságai miatt durva lett volna kihagyni az idei megmérettetésből.

Csak, hogy az okfejtésemet alátámasszam: nem tudom már melyik X-faktorban volt egy cigány 50 pluszos férfi, aki olyan hanggal rendelkezett, amivel pár adást minimum megúszott volna párbaj nélkül, de hát nem volt szegény egy félisten kinézetű. Keresztes Ildikó pedig valami mondvacsinált hülyeséget elkarattyolt, amiért nem viheti őt el az élő show-ba, pedig mindnyájan tudjuk, hogy az RTL-nek szimplán nagy kockázat egy ilyen karakter szerepeltetése. A férfi neve nem jut eszembe, talán Sixx ki tud segíteni. Bezzeg a TV2 ezt meg merte húzni annak idején Szíj Melindával a Megasztárban. Nekik bejött, ő volt az egyik legmegosztóbb figura, a személyisége állandó címlapsztorit szolgáltatott, az emberek pedig folyton beszéltek róla. Ezzel szemben kicsit zavaró azt tapasztalni, hogy jóformán akármelyik X-faktor versenyző láttán az merül fel bennem, hogy gond nélkül elvállalhatna mind egy Vogue fotózást.

Egyébként a válogató sem úgy zajlik, ahogy az a TV-ben le van adva. A TV adások nyilván sok fiatalt megfognak, mert mit látnak? Azt, hogy az ország bármely pontjáról is jöjjön az ember, egyből kiállhat a mentorok, valamint a közönség elé. Tavaly az egyik ismerősöm megpróbálkozott vele és ő azért kitálalt egy-két dologról: az első meghallgatás nem közönség előtt zajlik, de még TV felvétel sem készül róla, ráadásul nem is a mentorok alkotják a hallgatóságot, hanem egyfajta "ügynökség". Ez ráadásul több fordulós téma, a jókat visszahívják. Nehogy bárki is elhiggye, hogy azt a százezres létszámú embertömeget ott végighallgatja a mentorcsapat meg a közönség. Szelektálnak, bent hagyják a jobbakat a TV felvételekre, meg persze pár szerencsétlent is visszahívnak, hogy a TV nézők tudjanak kin röhögni.

downgrade 2014.12.14. 23:08:09

@Powerful900: Horvát Sándor volt az bizonyos illető. Tényleg szép hangja volt, de az élő műsor valószínűleg sok lett volna neki, mármint pszichésen.

downgrade 2014.12.14. 23:09:49

HorvátH Sándor, fenébe, elírtam.

Tke 2014.12.14. 23:25:15

Hellyel-közzel követem a mostani sorozatot, talán 2 adást néztem meg 'egyazegyben'.
A sudrákokon filózom. Akad pár hang vagy nóta, amit ha meghallok, beugrik az arc, ha tetszik, a személyiség illetve az arcokhoz dalokat kötök. A sudrákoktól egyetlen dalt sem tudok felidézni.
Nyilván eredetileg koncepció meg imidzs (lásd például a marketing vastörvényeit), de pótlékká és jobb híján egyetlen jeggyé vált. Nagyon erős, túl erős beazonosíthatóságot adott, és egyben be is zárta őket a saját maguk teremtette kalickába. Nehéz ilyen módon műfajokban alkotó módon megmutatkozni. Ezért üresedett ki és vált zavaróvá. Megkockáztatom azt a nagyarcú dumát, hogy hiányzott az innováció:) Mert azért a menedzselés az ándergránnak is jól esik.

Ancilla 2014.12.14. 23:25:58

@fda: Ezek szerint neked sem volt jobb dolgod. Egyébként honnan tudnád, hogy üvölt a műsorvezető?

savrola 2014.12.15. 00:25:14

Ezt a fos kreálmányt tehetségnek hívni elég nagy pofátlanság, még ilyen sixx féléktől is...

Chuck Νorris 2014.12.15. 06:17:37

Én megértem hogy sokaknak nem tetszik a Shudras, mert fura és underground, de objektiven nézve bennük van a legnagyobb nemzetközi potenciál. Kreativak, frankó átdolgozásokat és saját dalokat irnak angolul.
Már eddig is befértek pár fesztivál anyagba, gondolom jövöre még több helyre hivják őket.
A többieknek sem kell feladni, van rengeteg falunap, bucsu, hétvégi diszko oda is kellenek sztárok, egy kis szerencsével még akár a dzsungel királya (nöje) is lehet belölük.
Andi lehet az uj Tóth Gabi, ez hatalmas karrier, akárhogy is nézzük, Ricsit is fogjuk még látni joghurtreklámban ha Vastag Csabi kiöregszik.
Szóval minden OK! :)

Melee 2014.12.15. 06:32:11

Sixx, a Tha Sudras tekintetében nagyon nem értünk egyet. A maszkos poént Lordi már majd' egy évtizede lelőtte, nem mellékesen egy dalt nem tudtak lenyomni a műsor folyamán hibamentesen, márpedig ha én is hallom, hogy hamis, akkor az igencsak az. Underground vagy sem, Trap kapitányra igencsak ráférne pár énekóra, meg napi két óra skálázás. Ha a hibáikat sikerül kiküszöbölni lehetnek jók, meg befuthatnak, de ennyi hamis hanggal csak álom a rádiós jelenlét, anélkül meg maradnak a rétegzenében. Most meg pont úgy álltak hozzá ahogy írtad, lehangoltan, feltett kézzel mentek a párbajra. Benji olyan volt, mint egy nagyítón keresztül nézett nagycsoportos, de legalább nyerni akart, és ami tőle tellett azt megtette érte.

edebedenéni 2014.12.15. 06:57:32

@naagabp: Örülök, hogy a sok elkábult néző között valaki észrevette Ki is valójában Tóth Andi.

edebedenéni 2014.12.15. 07:05:45

@candusrocks: A helyzet valójában az, hogy mindenki baromi jól énekel, akiket Tóth Andi zseniálisan utánoz. Viszont, ki ő? És mit tud azok nélkül, akiket "parodizál"

edebedenéni 2014.12.15. 07:07:09

@Fairy Girl: Akkor a 25 év felettiek fiúk, jó, rendben.

edebedenéni 2014.12.15. 07:25:22

@Powerful900: Sixx, véleményem szerint nem "fikázó" kritikákat ír, hanem szellemes, sőt ez utóbbi esetben direkt röhögtető, ugyanakkor mélyen hozzáértő elemzéseket.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.15. 07:54:20

@edebedenéni: a mélyen hozzáértő hízelgő, de barokkos túlzás.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.15. 07:56:22

@Powerful900: barátom, ott a blogod, már ha a tied, és nem csak úgy reklámozod, oszt megírsz rá egy pozitív írást. nem fogok odamenni kommentelni, hogy mi ez a nyáltömeg, érted.

fda 2014.12.15. 08:12:58

@Ancilla: Onnan, hogy az egyik fiam másnap megkereste a kedvencét felvételről, és láttam, ahogy tekergeti.
Nekem nincs időm ezzel elcseszni egy estét, ezért nem is nézek évi pár óránál több tv műsort. Filmezni szeretek, és a hírekről, eseményekről is tájékozódok (mint pl. erről a műsorról is), bár elsősorban az internetről mert az sokszínűbb és sokkal gyorsabb mint egy megagagyi Tények.

Tinman 2014.12.15. 08:33:55

@edebedenéni: Érdekes elmélet ez a színészkedés dolog, de tudod, ha ő 15 évesen ilyen remek színész, ilyen remek hanggal, akkor meg főleg van helye a zeneiparban :-)

Szerintem egy picit sokat képzeltek ebbe a lányba, ezzel a színészkedés dologgal. Gondolj bele te milyen voltál 15 évesen. Próbál helyt állni és szerintem baromi jól megy neki... mi lesz később? A végtelenbe és tovább! :-)

amit még megtehetsz 2014.12.15. 08:55:39

N. Ricsi annyira nagyképű,nincs egy emberi megnyilvánulása, annyira akarja a sikert. Összeszorított szájjal törtet. Sztem Alföldivel sincsenek pariban, nekem ez látszott az kisfilmben.

Látnok187 2014.12.15. 08:56:46

A cím eléggé helytelen, mert aki tovább lát az orránál az is tudja, hogy valójában úgy sem a nézők döntik el, hogy ki esik ki, ha nem a MŰsort szerkesztők...Manipulálják a szavazatokat, ők alakítják ki a mezőny összetételét... Ez egész RTL fosnál igénytelen népbutítás zajlik.
S

sixx · http://comment.blog.hu 2014.12.15. 09:57:52

@Látnok187: tudom, hogy nem kéne amőbákkal leállni vitázni, és meg fogom bánni később, de

honnan veszed, hogy manipulálják a szavazatokat, és ha már ilyen jól informált vagy, megosztod velünk is a Tudást?

Látnok187 2014.12.15. 10:18:34

@sixx: Tudom, hogy nem kéne felületes emberekkel beszélgetnem, akik ráadásul előítéletesek és úgy használnak jelzőket valakire hogy nem is ismerik, de válaszolok. Az információ egy olyan embertől származik, aki benn dolgozott az RTL-nél, informatikai területen.
Bejönnek a szavazatok, és még azon a szerveren ami fogadja, egy ügyes kis program szépen elé tesz egy szorzót a végső szavazat számnak.
Például: Akit szeretnének kiejteni, kap szépen a szavazatai elé egy 0,90-es szorzót. Így az 1000 szavazatból lesz 900, vagy éppen ahogy akarják alakítani úgy variálják. Akit meg nyomni szeretnének, az kap pl. 1,2-es szorzót, így neki emelkedik majd a szavazata. És a közjegyző is a manipulált szavazatot látja már! Hidd el, nem én találtam ki, és olyan embertől tudom aki nem mesemondó.
De nem kell agysebésznek sem lenni ehhez, annyira kiszámítható az egész "produkció", a zsűri agyonhasznált közhelyei, mindig ugyan azt mondják el, stb,stb...

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2014.12.15. 11:33:33

A mellbinbótapasznak nem vagyok a baátja.

vizsla_blog 2014.12.15. 11:51:47

@sixx: Itt egy másik amőba ír neked.

Annyira nem értem ezt a beszólást részedről. Miért ne lehetne valakinek adata és/vagy véleménye arról, miként manipulálnak valamit. Ez egy blog és azért van elvileg, hogy megírhassuk ki-mire gondol. Te is ezt teszed elég éles stílusban. Nekem azzal nincs bajom, hogy más véleményen vagyunk, de azzal igen, hogy lefikázunk valakit, mert ír valamit.

A szavazatok manipulálását a fenti metodika (látnok187 írása) mellett az egyéb direkt kommunikációkkal, kisfilmekkel, jelző aggatásokkal is el lehet érni (csak elégszer kell elmondani). Ahhoz tényleg egysejtűnek kell lenni, hogy ne lássa valaki ezt.

Várom a beszólást! :-)

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.12.15. 12:06:23

@downgrade: Köszi, igen ő volt az!

@sixx: Félreértettél, de nem is támadni akartalak. Az írásaid gyakran szellemesek, ezt nem tagadom, viszont veled kapcsolatban az az érzésem, hogy már csak dacból is lehúzol mindent és mindenkit a műsorral kapcsolatban. Ha valaki éppenséggel jó produkcióval áll elő, akkor mintha nem mernéd eléggé dicsérni, mert az nem illene hozzád. Legfeljebb egy nagyon mérsékelt "nem rossz" jelzőt odabiggyesztesz. Troll és idegbeteg sem vagyok, sőt rendszeres olvasód vagyok, csak próbáltam kulturáltan elmondani, hogy mi az én meglátásom.

Chuck Νorris 2014.12.15. 12:59:37

@Powerful900: sztem sixx csak belefásult ebbe a megujulni képtelen müsorba. ugyanaz a klisé, évröl évre, egyre rosszabb kivitelben.
valójában sixx egy hős, egy ilyen gyatra müsorrol kritikát kell irni, és még nem égett ki teljesen

kis.herceg 2014.12.15. 13:50:09

na a WH számot nem bírták ki hogy ne adják oda valakinek, volt Adele is, már csak a Freddy Mercury hiányzott. komolyan, minek? csak rosszul sülhet el, legalábbis nálam. a sudrákokat menjenek eurovízióra, Benji pedig csak és kizárólag gitárral a kezében jó, csak hát isten tudja miért őt is át kell formálni. Ricsi nyálas, Juli szimpi.

"hogy az nem úgy zajlott-e, hogy az RTL Klub nem akarta ellőni abban az évadban, csak megfuttatták egy kicsit, hogy jobb sztorit lehessen neki írni"

ez lesz Gwendolinnal is jövőre, figyeld meg. sőt, lehet a szintén mentorházas szerelmespár is visszajön, sőt, lehet csak a srác jön vissza és meglesz a dráma hogy azóta szakított a csajjal.

g.a.b.o.r. 2014.12.15. 14:10:53

Tóth Andi engem műsorról, műsorra elveszít. A Tóthgabi dal nekem kifejezetten nem tetszett és erre még rátett egy lapáttal a Houston dal.. Háát.. Eleinte tetszett, elhallgattam, de eljutottam arra a szinte, amikor már szinte irritál a hangszíne. Ennek ellenére azonban szerintem az ő fejére kerül a "korona" vasárnap.

kis.herceg 2014.12.15. 14:25:06

Jól hallottam hogy még a Tóth Gabi szám is át volt dolgozva? Konkrétan lassabb lett a refrén, elbaszták a számot. ezt miért kell?

g.a.b.o.r. 2014.12.15. 14:41:54

Azzal nem feltétlen volna baj, hogy kicsit hozzányúlnak a dalokhoz, kicsit tompítva a karaoke szerű produkciókat.. De eddig kevésszer fordult elő, hogy egy igazán jól sikerült átdolgozás legyen.

Nálam pl a Majka féle Belehalok, Nagy Ricsi verziója csillagos ötös.. Miközben az eredetit képtelen voltam az évek alatt egyszer is végighallgatni.

2014.12.15. 16:23:06

Jesszam ez a műsor még létezik?! Hát bazzz...

Irgum76 2014.12.15. 16:37:04

@Látnok187: nekem meg a Pataki Attila súgta meg, hogy a gyíkemberek kondenzcsíkokkal mérgezik a zemberiséget
de csitt! ez titok belső információ

2014.12.15. 20:04:15

@sixx: utolsó 2 perc és tóth gabi? megnézted?

Látnok187 2014.12.16. 10:23:15

@Irgum76: Csak sajnálni tudlak, hogy Te is eszed amit a nagyok főznek neked... Úgy látszik téged is könnyű felületes baromságokkal hülyíteni, de hát ezért is tart itt ez az ország ahol, mert rengeteg buta és ostoba ember van sajnos...Tisztelet a kevés kivételnek!!!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.12.16. 10:55:23

Szerintem az The Surdas-nak (A Surdák) indult, csak elgépelte valahol valaki, aztán meg így maradt...Legalább is így lenne értelme. :-)

Bq 2014.12.16. 12:00:39

@sepörd: Volt Freddy Mercury, illetve Queen, pont a Shudras-nak volt az egyik párbajdala a We Are The Champions... mondjuk nem is tetszett túlzottan. Pedig az még mindig közelebb állt az eredetihez, mint bármelyik belassított, kiherélt "átdolgozás"... a ricsiféle TNT-től konkrétan az ereimet vágtam volna fel legszívesebben...

Irgum76 2014.12.16. 16:56:35

@Látnok187: én pedig örülök, hogy vagy te és a hozzád hasonló kivétek akik felvirágoztatják népünket és végre visszarepítenek minket a Szíriuszra
előre is köszönöm sumér őseink nevében is

Látnok187 2014.12.17. 10:50:54

Neked a gondolkodásod és a korlátoltságod még a Gízai piramisok kamráiban ragadt, nem sikerült onnan kiszabadulnia, de nem baj, szüksége van az emberiségnek birkákra is, hiszen olyan nagyon sok van a hozzád hasonlókból.
Te nyugodtan maradj meg a kis bezárt világodban, attól még amit írtam létező és igaz dolog, azért mert te nem tudsz róla vagy nem hallottál, igen is van!!! ÉS ez nem csak erre igaz...

Világvevő 2014.12.17. 13:01:13

Már a 3. évadtól kezdve érdekes követési szokást vettem fel. Megnézem a válogatókat, egészen a mentorházig. Aztán 2-3 élő adást. És utána történik valami, én sem tudom megmagyarázni, hogy mi, de elfelejtem tovább nézni. Régebben egyszerűen felmentem az RTL honlapjára megnézni, hogy ki esett ki, és ennyivel le volt rendezve. Most, amióta olvasok comment:com-ot, végigröhögöm a cikket, megtudok belőle mindent, amit kell, és nyugtázom a kiesőt. A döntőt majd visszanézem rtl most-ról, vagy még jpbb, letöltöm ncore-ról, és átpörgetem a dumát, csak a dalokat hallgatom meg, plusz az eredményhirdetés.
Mindezzel azt akarom mondani, hogy az élő adásokra valamit nagyon elkúrnak, mert nem izgulok, és lusta disznó vagyok megnézni a tv-ben. Fura S:

vizsla_blog 2014.12.18. 14:20:34

@Látnok187: Én ezt a Mátrix jelenségnek hívom, amikor valaki csak az asztalt hiszi el, mert azt látja, de tovább nem lát és emiatt nem is hiszi el, hogy más is van, más lehetőségek is vannak.

Szerintem annyira naiv azt feltételezni, hogy egy kereskedelmi csatorna, nem tudatos menedzseléssel visz végig egy ilyen nagyszabású show műsort és nem tesz meg mindent azért, hogy az általa legkedvezőbbnek vélt (ami nem egyenlő a nézőknek kedvezővel) lépéssort vigye végig és ne az általa meghatározott sorrend alakuljon ki. Pénz, pénz és pénz.

De mindenki abban hisz, amiben hisz...joga van.

Szerencsére az igazi tehetségek meg fogják találni az útjukat, ehhez nem kell majd az XF bár lett volna, ha ezt is felvállalja a csatorna.....

Irgum76 2014.12.18. 17:48:57

@vizsla_blog: @Látnok187:én meg azt nem tartom logikusnak, hogy megírnának előre egy forgatókönyvet mikor ki essen ki nyerje meg stb...
ez kb a darwinizmus vs kreacionisták vita
én abban hiszek, hogy az erősebb éli túl és ez a csatorna érdeke is
hiszen írhatnak ők akármilyen forgatókönyvet abból nem jön nekik annyi szavazat/nézettség mintha a nézők által kedvelt szereplők jutnának tovább
ez így logikus és kész
de Föld kering a Nap korong az X-faktort meg minden évben megbundázzák egyes "jól értesültek" szerint
nem az a szomorú, hogy elhiszik hanem az, hogy ezt alap tényként fogadja el, nincs és nem is lehet tiszta játék
és mindenki birka aki nem osztja az ő véleményüket
kellemetlen lehet ilyen ember szemével látni a világot...

vizsla_blog 2014.12.18. 18:51:30

@Irgum76: Figyusz, teljesen rendben van, hogy nem nézel normálisnak, mert így gondolom a dolgot. Semmi sem fehér és semmi sem fekete. Örülök, hogy leírod a gondolataid és én is le tudom írni neked minden személyeskedés nélkül.

Én maradok annál hogy a csatorna tudatos és nem a véletlenek alapján működik.A világ nem működik véletlenek alapján...

MeyilKree 2014.12.19. 14:30:27

Ha nem lettek vón' trollződre lekenve be se jutnak. Csak mondom...
süti beállítások módosítása