Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Most akkor az X-Faktorban is beszóltak Orbánnak?

2014. november 29. 22:51 sixx 122 komment

Azt hiszed, hogy nyílik még a sárga rózsa,
Azt hiszed, hogy hallgatunk a hazug szóra,
Azt hiszed, hogy mindig mindent megbocsátunk,
Azt hiszed, hogy megtagadjuk minden álmunk,
Minden álmunk.
(...)
El ne hidd azt, bárki mondja, hogy ez jó így,
El ne hidd, hogy minden rendben, bárki szédít,
El ne hidd, hogy megváltoztunk vezényszóra,
El ne hidd, hogy nyílik még a sárga rózsa,
Sárga rózsa.

Én tényleg nem látok minden (rózsa)bokorban kormányellenes aktivistát, ezt meghagyom Deutsch Tamás Twitterművésznek és tettestársainak, de csak meglepődtem egy kicsit, amikor Szörényi Szabolcs, Szörényi Levente és Bródy János pont ezt a nótát választotta, hogy a kormány által ütött-vágott RTL Klub X-Faktor címú műsorának 100. adásában eltolják. Mert ha áthallásokat akar keresni az ember az Illés 1968-as, nem túl burkoltan kismillió politikai üzenetet tartalmazó dalának szövege és a mai Magyarországon látható/tapasztalható folyamatok között, akkor nem kell túl messze menni. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Danielsson 2014.11.29. 22:56:32

Én még ott ragadtam le, hogy Szörényi meg a Bródy összekülönböztek anno és nagyon nem is beszélnek... gondolom politikai vitájuk volt.

Bardóczy Béla 2014.11.29. 23:10:47

Ez nekem is szemet avagy fület szúrt:)

2014.11.29. 23:14:49

Whishful thinking.

2014.11.29. 23:15:01

Aktuális a nóta, de pont az előzmények miatt nekem túl direktnek, szájbarágósnak tűnt.

pamut 2014.11.29. 23:17:38

Én is erre gondoltam amikor néztem. Teljesen passzol.
(Kár hogy megint aktuális lett)

Ingrid 2014.11.29. 23:18:09

@Danielsson: Szorenyieknek meg megjohetett az eszuk ;)

janos444 2014.11.29. 23:18:44

@Danielsson: Az rég volt. Ma sem egy követ fújnak. Egyben azonban egyetértenek: elegük van Orbán rendszeréből. Ha az RTL tényleg be akart ezzel szólni ezzel a Fidesznek, az egyiküknek sem lehetett ellenére.

unionista (törölt) 2014.11.29. 23:19:16

@Danielsson:
oké, de nem kevés pénzt kapnak azért, hogy tátogjanak egyet.

L.A.M 2014.11.29. 23:19:22

@Danielsson:

Én nem is Sz. Leventén csodálkoznék igazából, hanem Sz.Szabolcson. Szörényi Levente a népnemzeti brigádban játszott ugyan (néha a szívcsakrás tagozatban), de mindig öntörvényű volt, lásd az Alföldi-féle István,a királyt. Bródy a liberálisban, némileg kevesebb öntörvényűséggel (az meg néha egészen drámai érzelmeket kelt, legalábbis bennem, hogy például Erdélyben ez a különbség mennyire nem számított soha). Sz. Szabolcs viszont mintha az üzleti vonalban utazott volna inkább - és ezt nem is gonoszkodásnak szánom. De lehet, hogy még így is igazságtalan vagyok vele.

Mindenesetre az jut eszembe, amikor 1994 tavaszán valamilyen BS-koncerten (talán a Hiszünk a dalban volt?) Zorán és Bródy elénekelte a Ne várd a májust (abban az évben akkor volt a választás) és a fél ország forradalomként értékelte...

Ruzsa Söndör 2014.11.29. 23:26:41

Ugyanezt gondoltam én is, csak azt sajnáltam, hogy a Bródy által deklaráltan az akkori hatalomnak címzett "Ne gondold, hogy tiéd a világ...tűnjél el a színről sietve" nótát olyan bénán-vigyorgósan énekelték a karonülők. Hiába át kell élni valamit, mert elmesélve egész másképp hangzik.

Pepibubó 2014.11.29. 23:38:50

"
Azt hiszed, hogy hallgatunk a hazug szóra,
Azt hiszed, hogy mindig mindent megbocsátunk,
Azt hiszed, hogy megtagadjuk minden álmunk,
Minden álmunk.
(...)
El ne hidd azt, bárki mondja, hogy ez jó így,
El ne hidd, hogy minden rendben, bárki szédít"

Amikor ezt áhítattal hallgattuk és "vettük az adást", és szinte himnuszunk volt a "Ha én zászló volnék", akkor 300 ezer megszálló szovjet katona parancsolta meg, kik legyen a hazánk vezetői.
A mai fiatalabb korosztályok helyében én szégyellném magamat, hogy idegen megszállók nélkül újra aktuális ez a szám Magyarországon, ahol most tényleg csak rajtunk múlik, kik a vezetőink.
Sajnálom, ha fáj azoknak, akik értik ennek a megállapításnak az élét, de ez az igazság.

Ybl 2014.11.29. 23:43:19

Beszóltak, ja....
Aki meg vevő volt rá, az meg akkor most belelőtt a gatyájába vagy mi?

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2014.11.29. 23:46:57

Vajon megjelent volna ez a cikk akkor is, ha Az utcánt éneklik el? (Bár tudnám, hova megyek) Vagy a Ne sírjatok, lányokat? Az "ó igen" egyértelműen utal az MSZP híres kampánydalára. Egyértelmű a kikacsintás a Kéglidal esetében is (devizakárosultak). További áthallásos dalok: Szemétdomb, Zöld szemem kék (bocs, az Koncz Zsuzsa), Little Richard (utalva Orbán Viktor alacsony termetére), Bye Bye London (távolodunk Európától)...

A Jelbeszéd egyenesen provokáció lett volna, nem beszélve Presser szerzeményéről, az És majd Viktor jön címűre (Jó estét nyár, jó estét, szerelem).

L.A.M 2014.11.29. 23:55:39

@Modor Tibi:

Valahol egy lány? "A királyé nem leszek"...

L.A.M 2014.11.30. 00:00:28

@Modor Tibi:

Egyébként meg most jut eszembe: ők nyitják meg a Fidesz-stadionbirodalom új ékkövét, a győri sportcsarnokot. 50 éves jubileumi Illés-koncerttel, úgy, hogy Illés már nem is él (és Pásztory sem)...

Így valószínűleg erős belemagyarázás az egész, és ez csak a jubileumi koncert reklámja volt...

Kapitány_1 2014.11.30. 00:19:05

Az a jó, hogy legalább mindenkinek ad, azaz mond valamit a dal. Az ellenzékieknek jelképesen a változás szükségességéről, a birkáknak meg mehet a nyócév. :)

Dod0kacsa 2014.11.30. 00:19:19

@Modor Tibi: Soha nem tudom eldönteni, hogy te csak parodizálsz, vagy végül önmagad paródiája lettél.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2014.11.30. 00:21:25

@Dod0kacsa: Igazából teljesen lényegtelen, hiszen kitört a Valla-Bogdán háború, így már nincs kedvem viccelni se.

Icy White 2014.11.30. 00:45:29

Huszonot evvel az ugynevezett kommunizmus bukasa utan meg mindig a sorok kozott probalunk olvasni.

Gratula.

dr doktorka 2014.11.30. 00:57:11

Az a szép mindig a diktátorok elméjének az elborulásásában, hogy amikor még tür a nép és nem mozgolódik, akkor állandó összeesküvést sejtenek (Orbánya elvtárs: meg akar dönteni engem a CNN, meg akar engem dönteni az EU-s szocdzsem frakció, meg akar dönteni engem Tavares meg a Velencei Bizottság).

Amikor meg viszont felébred a nép és jön kötéllel meg kaszával a kezében, akkor meg nem akarják elhinni, hogy értük jöttek.

Jelenleg a nép felébredésénél tartunk.

Egy Civil 2014.11.30. 00:59:58

@Icy White: Kommunizmus bukása? De hiszen most virágzik leginkább a kommunizmus. Végre. Éljen a kommunizmus, éljen a Fidesz!

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.30. 01:02:24

@Pepibubó:
Az a 300 ezer kicsit soknak tűnik, a magyar néphadsereg létszáma sem volt ennek a fele sem már a 60-as évektől kezdve (nagyjából 110 ezer fő). Vagy csak elírtad egy nullával?

@L.A.M:
Konkrétan a győri sportcsarnok az egyetlen, aminek van értelme, és amit ki is érdemeltek, akik kapják.
Ugyanis míg a magyar foci a bányászbéka segge alatt van, addig a kézilabdánk a világ élvonalában, konkrétan a győri női csapat meg több mint egy évtizede az első 10-ben a világon, az utóbbi öt évben az első 3-ban. Kétszer a legjobbak lettek.
De kéziben a 60-as évek óta ott vagyunk a csúcs közelében (1 világbajnokság, 1 Európa-bajnokság, több vb-ezüst és olimpiai dobogós hely, EB-dobogós helyek, BEK- és BL-győzelmek, egyéb nemzetközi kupagyőzelmek, és nemcsak a Győr, hanem pl. a Fradi, Érd, Vác, korábban a Fehérvár, Dunaferr, Vasas is, meg férfiaknál a Szeged és a Veszprém).
Decemberben horvát-magyar közös rendezésű női Eb, kezdés egy hét múlva, de volt itt Eb kb. 10 éve (bronz), vb. 20 éve (ezüst, osztrákokkal közös rendezés, sajnos, a döntő Bécsben volt, nem Budapesten, nyert Dél-Korea).
Szóval ezeknek a támogatását sokkal jobban megértem, mint a fociét.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.30. 01:05:05

@Icy White:
Nem az a szégyen, hogy "Huszonot evvel az ugynevezett kommunizmus bukasa utan meg mindig a sorok kozott probalunk olvasni", hanem az, hogy 25 évvel a kommunizmus bukása után újra a kommunizmus virágzik az országban, immár 4,5 éve, és sokkal erőszakosabb formában, mint 1968 és 1989 között.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.30. 01:13:35

@dr doktorka:
Esetleg el lehetett volna énekelni az X faktorban (helyesen így jkellen írni a címet magyarul) a V Moto Rock "Várj, míg felkel majd a Nap" c. dalának a Neoprimitív által készített parafrázisát:
Te csak várj, míg felkel majd a nép!

(Mindezt névadómék, Föld S. Pét R.-ék csinálták, menő rock- meg popdalok zenéjére írtak kissé kifacsart saját szöveget. A Dinamit Tinédzserdala náluk úgy kezdődött: Apám tégla, anyám edzett talpnyaló, és úgy végződött: Hát még ha megtudnák, hogy a barátom cigány. Az Eddától a Minden sarkon álltam már kezdete: Ez egy selejt, én termeltem, / Pont olyan, mint én vagyok, /De mindegy, rendbe hozzák majd / A kommunista szombatok. Ja, és mindezt az 1970-es évek végétől kb. a rendszerváltásig. Akkoriban azért kicsit több bátorság kellett ehhez.)

L.A.M 2014.11.30. 01:23:32

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

Ezt mind elfogadom (bár szerintem nem az érem színe a lényeg - mert ahhoz lehet olyan sportágat is találni,amit rajtunk kívül nem nagyon űznek, lásd vizilabda - hanem a nézők száma, az meg üzleti alapon kellene, hogy működjön), de az a csarnok mégis csak a kormány kegyéből épült fel és ezt O.V. egyszer már meg is ünnepeltette. És hát a nézőszám alapján a Groupama Aréna pont annyira létjogosult, mint az Audi Aréna.

(és még a nagy felhorgadás előtt: csak viszonyítás kérdése, hogy melyik sikeresebb: a magyar futball, vagy a magyar vizilabda. Attól függ, mit nézünk: hányan vannak előttünk a világranglistán, vagy hányan mögöttünk...)

Pepibubó 2014.11.30. 01:23:49

@Icy White:
Így igaz!
@Mr. Közbiztonság Szilárd:
A 2 szégyen összefüggésben van jelen. Tort ülnek aA vér komcsi bolsevikok, akiknek szocialista elvtárs is "liberális".
A 300 ezer volt az igaz. Személyesen Brezsnyevtől tudom. Te honnan? Amúgy meg 30 ezer idegen megszálló, 2000 tankkal, az már kellemes?

rockjano 2014.11.30. 01:43:06

@SmittyB: Ne izélj már Szörényi totál fideszes meg konzervatív sőt ősmagyar leleteket keres meg mindenféle zavaros dolgai vannak ezzel kapcsolatban, jó nem teljesen kritikátlan...

Ciber 2014.11.30. 02:10:10

Volt politikai vitájuk, talán még most is van, de nem akkora, ahogy az elterjedt. Levente és János is ember a javából, függetlenül, hogy jobbra, vagy balra álnak egymástól. Nem ez a gondjuk ma és ez helyes. Nagyon helyes.

Chuck Νorris 2014.11.30. 04:04:58

@Mr. Közbiztonság Szilárd: a nekem meglevő felvételen azt énekli a Neoprimitiv - Te csak várj, mig felkel majd a káposzta. :)

Rudi Kató 2014.11.30. 05:54:01

Már korábban bebizonyosodott, hogy a szörényiék is prostik lettek!Ezzel a bródival a jelenkorban színpadra állni egyenlő a Magyar gyűlölet legfelső fokával!

nahát-nahát 2014.11.30. 06:30:52

Ha már szellemi közösséget kerestek a két ember között, akkor azt keresztényellenességnek hívják.....

hurmazs 2014.11.30. 06:55:36

@Rudi Kató: Így-igy. De szigorúan nagy M-el , mert az igaz magyar úgy írja!
@nahát-nahát:Ezek szerint két normális emberről beszélünk.

banurr 2014.11.30. 07:32:50

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Konkrétan ezzel egyetértek ....
És lehetne a foci helyett támogatni a vízilabdázókat, kajak-kenu, úszás, ... TÖMEGSPORT esetleg, és ezalatt nem a napi tornaórát értem ...

szkepi 2014.11.30. 07:42:07

@Pepibubó: A ki ne legyen azt tudjuk, de hogy ki igen, azt nem

fran7 2014.11.30. 08:01:00

@banurr: Ezt teszik, csak te nem tudsz róla, mert az nem kompatibilis a Fidesz csak stadionokat épít lózungokkal. Lásd műfüves pályák, olyan ezres szinten. Vízilabdázók ki vannak fizetve, úszók szintén. Csak erről nem írnak.

Neduddgi 2014.11.30. 08:14:13

Amikor ment a reklámadó emeléses cirkusz, Benji "véletlenül" pont a Ha én rózsa volnék c. dalt énekelte.

drágabolgárúr 2014.11.30. 08:31:17

"Azt ne hidd,hogy nyílik még a sárga rózsa..."

Tudjuk,hogy mit jelent a sárga rózsa brody értelmezésében:))))

lófüle elemér 2014.11.30. 08:56:59

A topból és a hozzászólásokból látszik, mennyire buták és megvezethetőek az emberek.
Zsenikéim. Ezt a nótát abban a korban írták, amelyben dúlt a kommunizmus. Ezt a nótát azok írták, akik "elnyomva" bejárták a fél világot. Agymosott memóriabajnok, emlékszel még a valutalapra, és a 3 évenkénti x márkára? Ezt a nótát azok a "forradalmárok" írták, akik a rendszerváltás után azonnal olyan vállalkozásokba fogtak az "elnyomásból" szerzett lóvéval, amire az akkor "felszabadult" tömegeknek lehetősége sem volt. Túl egyszerűek és vakok vagytok ahhoz, hogy észrevegyétek, ezek is a rendszer haszonélvezői voltak, a rendszer azért hagyta őket "életben", mert szükség volt rájuk, mivel a hozzátok hasonló birkák alkották akkor a tömegbázist, most meg a szavazóbázist.
Szóval vicces ez a nagy hazafiság ami dől belőletek mert hallottatok egy "jajdemegmondjukahatalomnak" szövegű nótát, és azt hiszitek értetek tesznek bármit is.
Agyatlanok, Artisjus megvan? CD adó, winchester adó ... megvan?

Dave_bloghu 2014.11.30. 09:10:52

nekem már a show előtt feltűnt, hogy a fókusz és a fókusz plusz műsorokban az a téma, hogy minek ennyi stadiont építeni, meg mennyire szegény mindenki, a szünetekben pedig véletlenül mindig le kellett adni a Híradó reklámját a vezető hírrel, ami Rogán ingatlanügye. Az RTL full frontal módban.

2014.11.30. 09:18:19

@rockjano: Nemzeti, de kritikus, korábban ugyan MDF-es volt, de csalódott Ibolyában, most meg lassan Orbánban is.
Minden tiszteletem ellenére viszont,
szerintem groteszk és illúzióromboló volt, ahogy ősz fejű nagypapák toporogtak a színpadon.

Tomacsek 2014.11.30. 09:20:47

@lófüle elemér: Mindenki hülye csak te vagy helikopter? Nem inkább fordítva? Tudod tök mindegy, hogy kik írták a szövegét és mit te feltételezel róluk, ha egyszer az a szöveg igaz.

Te kiálltál valaha bármiért is, tettél bármit a diktatúra ellen bármikor? Vagy csak addig jutottál, hogy mások tetteit kérdőjelezd meg, pusztán abból kiindulva, hogy nem lőtték őket tarkón?

osztom ezt a véleményt 2014.11.30. 09:26:57

Nem szóltak be, csak elénekeltek egy régi slágert, jó pénzért. Kell a promo a decemberi "Illés trió"-hoz. Max. a Híradót vagyok hajlandó továbbra is ott megnézni.

jazzcool 2014.11.30. 09:29:45

ütős volt :-) Orbán ismét egy platformra hozta Bródyt és Leventét.

lófüle elemér 2014.11.30. 09:36:58

@Tomacsek:

Butuska, ez nem feltételezés. Nekem már akkor körbeírt útlevelem volt nyugatra, amikor a nagyszüleid még videóért és hűtőért rohangáltak a sógorokhoz. Amit leírtam az tény, 20 évet dolgoztam ezek között, visítva röhögök amikor hazafiaskodnak, és visítva röhögök azon is, mennyire egyszerűen megvezethetőek vagytok néhány hazug szólammal.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2014.11.30. 09:36:58

@Rudi Kató: És ez így azt jelenti, hogy valaki/valami, akit/amit a "magyar" szóval jellemzünk éppen gyűlöl valakit/valamit. Öregem, de nagy magyar vagy! Bár ennyi energiát fektetnél olvasásba, művelődésbe és a helyesírás tanulmányozásába! Te is jobban járnál.

Bélám 2014.11.30. 09:39:25

@Mr. Közbiztonság Szilárd: A Magyar Néphadsereg létszáma 1984-ig 244 ezer fő volt és ebbe nem tartozott bele az un. polgári állomány. Akkor kezdődött egy létszámcsökkentés, melynek eredményeként először 167 ezer főre, majd 124 ezerre csökkentették le a létszámot. 2002-ben a létszám 86 ezer fő volt, majd a sorkötelezettség megszüntetésével ez a szám 24 ezerre apadt és jelenleg is ezen a szinten áll. A hazánkban állomásozó szovjet csapatok létszáma (mint az utólag kiderült) kb. 60 ezer fő volt.

Balt 2014.11.30. 09:57:51

@Danielsson: Annyira, hogy Bródy még 2010-ben is SZDSZ kampányarc volt, Szörényi meg ős-MDF-es, mára talán valami megfoghatatlan népnemzeti szívcsakrista (Jobbikos), de Alföldi Istvánsirályához a nevét adta. (OK, cinkeljük: van az a pénz.)

Ettől függetlenül lehet, hogy megint egymásra találtak (Ózd...?), ugyanakkor nem hiszem, hogy ez a playback nóta ilyen direkt választás lett volna, mert akkor találtak volna sokkal direktebb dalt is az egyébként meglehetősen rébuszos Bródy életműből.

M. móki 2014.11.30. 09:58:55

A dal benne volt az 1969-es Oroszlán ugrani készülben, nem lehet 1973-as...

Balt 2014.11.30. 10:00:58

@janos444: "Egyben azonban egyetértenek: elegük van Orbán rendszeréből."

Kötve hinném, hogy Szörényiék így vélekednének. (Hogy Alföldi Istvánjához a nevét adta Levente, az egy dolog, nyilván nem egyedül ideológiai szempontok vezethették...)

Balt 2014.11.30. 10:02:17

@L.A.M: Látom, elkéstem az iménti válasszal. :)

Balt 2014.11.30. 10:05:10

@Modor Tibi: :)) Ez jó volt! Tényleg, ez a poszt simán elmenne a modorosblogon is. Nem jelölöd vendégszerzőnek a vágyvezérelteket? :)

dr doktorka 2014.11.30. 10:08:53

@lófüle elemér:

Ezt így is írhattad volna:

A hozzászólásokból látszik, mennyire buták és megvezethetőek az emberek.
Zsenikéim. Orbán abból a korból jön, amelyben dúlt a kommunizmus. Ebben a korban bejárta a fél világot, Soros pénzén Angliában tanult. Akkor "ellenzékieskedett", amikor a tömegeknek erre lehetősége sem volt. Túl egyszerűek és vakok vagytok ahhoz, hogy észrevegyétek, hogy Orbán a kommunista rendszer saját készítésü "ellenzéke" volt, a rendszer azért hagyta őt "életben", mert szükség volt rá,hogy a saját emberük foglalja le az ellenzéki mozgalmakat, amelyben a hozzátok hasonló birkák alkották akkor a tömegbázist, most meg a szavazóbázist.

Szóval vicces ez a nagy hazafiság ami dől belőletek mert hallottatok Orbántól egyszer egy "jajdemegmondjukahatalomnak" szöveget 1989-ben, és azt hiszitek értetek tesz bármit is.
Agyatlanok, 3/3-asok törvényi védelme megvan? "Népnemzeti" MSZMP kormánytagok megvan? Népnyúzó adók megvan? Az elitnek végtörlesztés, egykulcsos adó, luxus ingatlanok ... megvan?

Balt 2014.11.30. 10:11:08

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Meglehet, Földest nem ezért kedveled. :) (Csak jelzem: ritka ellenszenves politikai krédóit máig megtűrik a Metropolban.)

fd 2014.11.30. 10:12:43

lófüle elemér: ne keverd össze az Illést az Omegával és a Neotonnal :D
A Te olvasatodban Hofi a legnagyobb kommunista agitátor, ugye?

De a többi posztban is bőven van mosolyra keltő önellentmondás, Szörényi mint fideszes? aki ezzel a nótával szól be a fidesznek? mindkettő lol. Bródy mint magyarellenes és keresztényellenes? már mosolyogni se lehet ekkora butaságon. Politikai tartalom? Ha százalékosan nézzük, akkor sincs 5%-nál több abban, hogy képernyőre kerülnek. Az RTL egy kereskedelmi televízió, és RM sem más, mint üzletasszony (és még a hiányolt Szabolcs is előkerül, lám). Szóval mezei reklám.

Igazsagoszto buldog seriff 2014.11.30. 10:25:32

rtl-t BETILTANI, es mindekit LELONI

2014.11.30. 10:42:06

Namost sexx, te döngeted a Kolót, vagy o téged, hogy ennyi rtles szarság jelenik meg a cc-n???

Jolka40 2014.11.30. 10:43:49

Ez a mostani hatalom tényleg azt hiszi, hogy mindig mindent megbocsátunk. Három választás idén, 2/3, stb. Nem veszik észre, hogy már alig fér bele valami a hócipőbe...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2014.11.30. 10:45:18

Lehet, hogy az rtl-nek énekeltek be?

Lehet!

Ancilla 2014.11.30. 11:08:51

Nekem nagy élmény volt tegnap Szörényiéket újra együtt látni és ezt a dalt hallani. Minden politikai színezet nélkül is!!
De az valóban több mint elgondolkodtató, hogy vállalták a föllépést az RTL-en. Az nem hinném, hogy reklámból, hiszen sosem volt szükségük ilyen jellegű promócióra, sőt, itt emlékezetem szerint el sem hangzott, mikor és hol lesz a jubileumi koncert. Ők pontosan tudták, hogy a nézők nagy része számára mi lesz ennek a föllépésnek és ennek a dalnak az üzenete.

Egyébként Szörényi és Bródy dalai éppen azért nagyon jók, mert minden korban van önmagukon túlmutató jelentésük, üzenetük. Az szomorú viszont, hogy minden kor okot is szolgáltat erre...

Unortodox Mekkmester 2014.11.30. 11:47:42

Bródy egy 2011-es tüntetésen is elénekelte a sárga rózs
át azok kedvéért, "akik összetévesztik a szeretet hatalmát a hatalom szeretetével".

Unortodox Mekkmester 2014.11.30. 11:49:24

Szörényi Levente meg egy kicsit gyanús, amióta megdicsérte Alföldi István a király rendezését. :-)

Mercel 2014.11.30. 12:11:27

@dr doktorka:

+1

Ezzel teljesen egyetértek, azt hozzátéve, hogy amikor kaszával kapával kergetnek el egy *iktátort vagy elnyomó rezsimet akkor abból általában semmi jó nem szokott kisülni, mert a nagy kergessük el döntsük meg hangulatban ritkán (értsd soha) kerül hatalomba normális értékrend szerint gondolkodó és cselekvő vezetés.
Hirtelen egy rakás hataloméhes patkány kerül nyerő helyzetbe akik azt sem tudják merre van előre.
Az istenadta nép pedig pár győzelmi mámorban töltött hónap (hét) után meg rájön, hogy basszus semmivel nem lett jobb. De újból forradalmat csinálni ehh szívunk tovább.. Már megint.

Ha itt forradalom lesz akkor az évtizedekkel fogja visszavetni az amúgy is durván lemaradt országot, a külpolitikai problémákról nem is beszélve.
Egy ország ami elveszti a vezetését legyen az bármilyen is, az szabad préda.
A magam részéről nagyon nagyon remélem nem így következnek majd be az egyébként nagyon is szükséges és elengedhetetlen változások.

De egyelőre nagyon úgy áll a helyzet ahogy ezt elég frappánsan leírtad.
Ez a banda bukni fog belátható időn belül és csak reménykedni lehet abban, hogy 25 év után végre értelmes emberek kezébe kerül az irányítás.
Ehhez persze a szlovén példát kellene követnünk akik a volt szoci blokkbeli országok közül egyedül tudták meglépni azt a csodát, hogy az előző vezetés embereit totálisan kizárták az újraszerveződő kormányzatból. Meg is lehet nézni az ő elmúlt negyed századukat.:)
Nahh ez jó hosszú lett.:)

mérlegel 2014.11.30. 12:23:42

Ancillával értek egyet! Volt a fellépésnek és a választott dalnak is üzenete.A többi minden csak belemagyarázás!

s.g.l. 2014.11.30. 12:28:34

@Danielsson: Kibékültek, Bródy mellé állt többször Szörényi és kritizálta a fideszt és amit csinálnak..

s.g.l. 2014.11.30. 12:32:02

@lófüle elemér: Ne butázz másokat, buta te vagy!
.
Kommunizmus sosem volt MO-n a szocializmust építettük, az alapokat raktuk le!
.

drágabolgárúr 2014.11.30. 12:36:28

A sárga rózsa helyére beillesztjük a sárga csillagot egyből érthető lesz a nóta....

lófüle elemér 2014.11.30. 12:38:06

@fd:

Sokan elfelejtik, annak a rendszernek szüksége volt a megmondóemberekre. Akiket hagytak, hogy megmondják a tutit. Akkor Hofinak, Illésnek, stb. hívták őket. Gondolkozni kéne, még ha nehéz is, hogy miért nem a szabad esztergályosok nyitottak a Sas-hegyen éttermet, Törökbálinton stúdiót és a többi amit az elnyomottak hirtelen a nagy szabadságban beindítottak. Nem véletlenül írtam az Artisjust. El kéne gondolkodni a nagy hazafiságon abban az aspektusban, hogy ki a hazafi, aki fizet még az üres CD-DVD-adathordozó után Európában is egyedülálló sarcot, vagy az, aki ezt a néptől erőszakkal bevasalja.
Gondolkozni nehéz, sokaknak nem is megy. s ez csak egy a sok közül, amit az akkori elnyomottak most a csóróktól az erőszaklobbikon keresztül beszednek.
Lehet örülni.

lófüle elemér 2014.11.30. 12:39:47

@s.g.l.:

Buta vagy, ha az egészből csak ennyibe tudsz belekötni és csak ezt fogtad fel, akkor nem kéne hülyét csinálni magadból.

nyazsgemtesegg 2014.11.30. 13:02:37

Annyira szánalmas címadás és olyan erőltetetten szánalmas az egész. Kínos. Faszé' írsz blogot?

kakukkboy 2014.11.30. 13:36:58

Megnéztem az ismétlést, mert egyébként nem tévézek évek óta.
Leesett az állam, és dobtam egy hátast!
Az ismétlés 4. rész 8:45-től valóban együtt énekli Szörényiek és Bródy a "Miért hagytuk, hogy így legyen?" című dalt.
Már az is meglep, hogy összeálltak.

Az orsós-banda által ütött-vágott RTL KLUBban ez most nagyot durrant!

kovacs55 2014.11.30. 13:45:14

Azt hiszed, hogy hallgatunk a hazug szóra,
Azt hiszed, hogy mindig mindent megbocsátunk,
Azt hiszed, hogy megtagadjuk minden álmunk,
Minden álmunk.

azt hittem hogy ez fletonak, a nemzet csörgösipkas bohocanak szolt...

dr doktorka 2014.11.30. 13:53:45

@kovacs55:

Nem, ez nem a 100 éve megbukott csörgősipkás bohócnak szólt, hanem a mai gumicsizmás Ráksosi rendszert restauráló Orbánnak.

bocsánat 2014.11.30. 14:08:46

@Pepibubó:
Igen, sajnos nagyon is értem.

igaz_ember 2014.11.30. 14:09:05

dr doktorka: Rendben nem kell a Fityesz és Orbán. Ok, de kivel váltjátok le? Feri? Bajnai? Meseházi? vagy az LMP? Vagy civilnek mondott de ugyanúgy pártpolitikát szolgáló tüntetések vezetői? Amúgy meg nem akarok a múltról beszélni, de azért a Kádár-korszakban úgy verték szét a tüntetéseket ahogy ezek sohasem fogják. Lásd Lánchídi Csata 1986-ban. Csendesen megemlítve hogy azok a jelenetek inkább 2006-ra hasonlítottak. A kommunista besúgói rendszerről nem is beszélve. És akkor még nem is írtam a kádári megtorlásról 1956 után. Valami vagy diktatúra vagy nem valami vagy demokrácia vagy nem. Ne mossátok össze már a kettőt, mert ennek a vége az lesz, hogy tök mindegy ki nyeri a választást akinek nem tetszik diktatúrázik, és utálja a másikat. Nem lehet így élni. Mert a végén nem forradalom lesz hanem polgárháború. Amúgy is egyre fogyunk...nem kell ez. Tüntetni persze lehet és kell, ha valamivel nem értünk egyet, a zenei kritikának is helye van. De azért Kádár János és Orbán Viktor nem ugyanaz, már csak azért sem mert a jelenlegi kormány választásokon leváltható: lásd az újpesti választást, lesz veszprémi időközi is a 2/3 is veszélyben van. Lehet dönteni tessék élni vele.

dr doktorka 2014.11.30. 14:42:37

@igaz_ember:

Saját magadnak mondasz ellent. hHa a Kádár rendszer úgy verte volna le az ellenzéki tüntetéseket meg az ellenzékieskedőket mint a szar, akkor nem tolta volna fel a színpadra az ifjúság nevében a komcsi párttitkárok fiait, Kövér meg Orbán KISZelvtársokat a Nagy Imre újratemetésekor. Ehelyett tudatosan felépítették őket "ellenzékinek", hogy tessék, ragadjátok ti meg a lehetőséget az ifjúság begyüjtéséere, legyetek ti a vezérei.

Ma már ismerjük a dokumentumokat, miszerint Orbánékat maga a Belügyminsiztérium fedezte az üldöztetés elől, úgyhogy vége Orbán saját maga kreálta nagy ellenálló sztorijainak, miszerint őt megfigyelték meg bekábelezték (kökemény két hétre!), meg letartóztatták (kőkemény két percre) meg stb. Ehelyett az MSZMP párttitkár apukák, a haverok belügyes rokonai ápolták és vigyázták Orbánék útját.
Ezért tudják a komcsik meg a 3/3-asok mind a mai napig a fideszben meg a fidesz védőszárny alatt meghúzni magukat.

Azzal meg nem lesz sok szerencséd, hogy azt hangoztatod, hogy a fidsz leváltásakor nehogy legyen már elszámoltatás, mert jaj akkor polgárháború lesz. Büdös francot. Pontosan hogy végre el kell számoltatni egy kormányt meg a közbeszerzést maguknak privatizáló holdudvarát, meg a luxus villa halmozó fideszes tagokat. Különben a korrupt rendszer és müködtetői túlélik.

Ez a különbsßeg az eddigi maffia pátok vetésforgóban végzett lopása és az újonnan jövő párt között: az újonnan jövő párt leszámol a mutyival, nem pedig átveszi 4-8 évre. Éppen ezért bukik a hatalmas logikád, miszreint az utcai tüntetőket a pártok irányítják. Bruhaha. Azok csak szeretnék a sikereket lenyúlni. De nem fogják tudni.

Jenyei 2014.11.30. 14:54:27

A Szegedi Szabadtéri István a király után Szörényi kegyvesztett lett jobboldali körökben, valami díszkardot a főfarok vissza is vont tőle :) Na, akkor meglátta szerintem Szörényi, hogy milyen barátai voltak addig.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.11.30. 14:58:21

@igaz_ember: "De azért Kádár János és Orbán Viktor nem ugyanaz..."
.
De igénye lenne rá. Csak hát a körülmények...

Münnich János 2014.11.30. 14:59:01

Ez a szám most már vagy 45 éves kis barátaim,változatlan szöveggel, ami még a kádári cuculista rendszerre íródott, ha erre most valami idióta rá akarja erőltetni a mai politikai aktuális helyzetet, az vagy elmebeteg, vagy elvakult baloldali (az ilyet hívta a nagyapám, aki már rég nem él, komenyistának). Ez egyben röhejes és visszataszító is. Úgy látszik manapság az újságíráshoz és a blogoláshoz nem kell különösebb képzettség, sőt magas IQ sem...

NekemNemEzKell 2014.11.30. 15:08:36

comment.com, te igen hülye!
Az Illés számok szövegei mind olyanok, hogy ilyen agyhalott politikailag alul fejlettek, bármikor bármit belemagyarázhatnak! Már ha van olyan hülye, aki beveszi!
Így például az Utcán című számba is belemagyarázhatnád, hogy
ma arrólszól,menjünk tüntetni Orbán ellen,mert eszébe jut, hátha vár rá a tüntetés szervező!

NekemNemEzKell 2014.11.30. 15:09:55

@Patreides: Számít? Nem számít!
(Üdv a DPG-ről!)

igaz_ember 2014.11.30. 15:26:05

@dr doktorka: Hmmm a Kádár-korszak és nem rendszer mert a rendszer a Rákosi-Gerő féle időszak. Mivel Kádár megörökölte azt és a rendszer alapjait soha nem változtatta meg. De ezt nem várom el tőled, hogy megértsd. Kettő, a Helsinki Konferencia után kezdte el hagyni, hááát ez sem jó szó rá inkább eltűrni Kádár az ellenzéki csoportokat, amelyre a nyugati presztízs és később kölcsönök miatt volt szüksége. Három: ettől még nem változik amit mondtam párhuzamot vonni a Kádár korszak és a mai között nem lehet. Mondjuk beszélhetnél egy-két emberrel aki 1986-ban ott volt a Lánchídon és agyba főbe verték. Vagy azokkal akikről folyamatosan jelentettek. Több írt jelentésünk van a korszakból, mint amennyit a Stazi összehozott Kelet-Németországban. Nem beszélve arról, hogy az Országgyűlésnek akkor nem volt tényleges funkciója és az MSZMP PB-ben dőltek el az ügyek nem egy választáson. Amúgy meg ez a 3/3 ügy is azért érdekes, mert ha egy kis rálátásod lenne tudnád, hogy a tartótisztek az úgymond jelentőkkel azt íratták meg amit hallani akartak és nem a valóságot. Szóval Orbánról is jelenthettek olyasmit, amely nem volt igaz és korszak forrásait készpénznek venni ezért elég problémás. Ezért, hogy Orbán maga kreálta a róla szóló jelentéseket:) utólag:) azt a tudomány csak kineveti...tedd el saját véleménynek oda való. És hogy volt hátszele? Miért szerinted, hogy történik az elitváltás? Csehek megtették, hogy az egész garnitúrát leváltották. Aztán nem maradt állambiztonsági erejük az elhárításra sem...:) és később sok tekintetben össze kellett fogniuk a régiekkel. Vagy francia forradalmat szerettél volna?:) Azt hiszed egy forradalom fáklyásmenet? Aztán hazamegyünk sörözni? A Kádár-korszakban több ezer emberről koncepciót gyártottak, amely csak arra várt, hogy baj esetén előrángassák. A lényeg csak annyi, hogy a Kádár-korszakban az egyetlen komolyabb kritikai lehetőség csak a politikai humorban gyökeredzett. De azt se mindig tűrte, voltak letiltások. Ezt az elszámoltatás izét nem értem, csak azt mondtam, hogy azt nem lehet csinálni, hogy azért utáljuk a másikat mert másra szavazz mert ez nem a forradalom kezdete:)ez másnak a kezdete... Ez csak gyűlölet és semmi értelme. Amúgy azért érdekes, hogy csak a Fityeszt akarod elszámoltatni:) az elő-privatizációban fillérekért megszerzett állami vagyon átjátszóival mi lesz? :) Ja, hogy azok a másik oldalon vannak akiket kedvelsz? :)
Hmmm én nem tudom mióta civil tüntetés az olyan ahol minden egyes vezetőjének van pártpolitikai múltja? De ha neked ez jól esik...:) Mondjuk engem a srác a CCCP pólóban és mondókájával nem egy dühös civilre emlékeztetett.

igaz_ember 2014.11.30. 15:36:07

@Patreides: A közvélemény kutatások szerint - vagy lásd Vásárhelyi Mária És cikkeit és könyvét - Kádár János a legnépszerűbb XX. századi politikus. Ja és van párt preferencia kutatása is hozzá, a baloldali és iskolázatlanabb szavazók szeretik Kádárt. Na erről a témáról ennyit.:)

Circus 2014.11.30. 15:46:57

Érdemes esetleg K. Ákos korábbi munkásságát meghallgatni, hamár át akarunk hallani... Nem irigylem :)

Andy73 2014.11.30. 16:02:44

Miért szóltak volna be? A dalt Kádárnak írták anno. Orbán pedig Kádár és a szocik ellen lépett fel, most is ő a szocik fő ellenfele. Azzal, hogy megint előadták, a címzett nem változott.

Andy73 2014.11.30. 16:17:35

@Münnich János: Ott a pont. A név viszont nagyon ismerősen cseng!

MammyPress Média 2014.11.30. 16:28:02

Nem hiszem, hogy életem legjobb írása... sőt! De hogy a legfontosabbak egyike - az szinte biztos!
Megtisztelsz, ha végigolvasod - de ennél sokkal fontosabb, hogy végiggondold!

mammypress.blog.hu/2014/11/30/uzenet_az_x-bol

Münnich János 2014.11.30. 16:54:24

@Andy73: melyik? a Münnich az Ferenc volt, a Kádár az János. szerencsére egyikhez sincs semmi közöm :)

Tamás Csacsicska 2014.11.30. 18:09:10

Amikor Szörényi és Bródy egymás mell áll, ez önmagában is üzenet: Magyarország Mi Vagyunk. Nem ti és és nem ők, hanem "mi". Ehhez képest másodlagos, hogy simán "átjön" egy közel 40 éves dal mondanivalója.

Most újra szeretem őket.

Balt 2014.11.30. 18:18:24

@lófüle elemér: Az való gaz, hogy Bródyt személyes felelősség terheli zenészszakszervezeti vezetőként több korabeli rendszerellenes zkr. elhallgattatásáért a '80-as évek elején. (Sárga rózsa ő, csak ilyen tövises...)

Balt 2014.11.30. 18:23:32

@fd: "A Te olvasatodban Hofi a legnagyobb kommunista agitátor, ugye?"

Lehet, hogy illúziórombolás, de ő maga mondta, hogy ezt csak belülről lehetett csinálni. Mondjuk úgy, hogy biztonsági szelep volt a pártállam alfelén...

torró 2014.11.30. 18:53:30

A dalszöveg írók általában valakihez írták a számaikat, vagy valamihez. Ebből kifolyólag ha valaki időt szakít rá, bárkihez találhat megfelelő nótát. Érdekes, hogy a Feriékhez nem fűztek semmilyen nótát, pedig ő maga elmondta az igazságot a ténykedéseikről. Egyébként! Ebben az országban nem fogtok olyan kormányt találni aki mindenkinek, mindenben maradéktalanul megfeleljen. Nem tudom meddig élek, mert így 70-z 1-2 évre, már nem biztos hogy sok kormányváltást fogok látni. Csak emlékezzetek arra amit most leírtam!
Doktorka! Én vastagon a Kádár korszakban éltem.Nem hiszem, hogy aki nem élt abban a korszakban, jobban tudja hogy mentek a dolgok. A találgatás meg nem vezet sehová. Most már pár év alatt, Orbánt annyi volt vezetőhöz hasonlították, hogy a logika mentén még nagyobb táborának kéne lenni mint ami van.Nos Kádár is változgatott, meg a többi vezető is változik valamennyit. Igazodnak a nagyobb táborhoz.Orbán nagyon rafinált politikus, ezért van még helyzetben, amit majd a háta mögött, az emberei el is fognak rontani rendesen. Kádár sem tudta, hogy mit műveltek a megyei, meg a járási és egyéb pártitkárai. Én mindig azt mondom, "mindennek eljön az ideje". Ha nem akarod akkor is. Például amit most Ferenc sürget, hogy előrehozott választás meg mindenki az utcára stb. És akkor ki fog kormányozni? Újra ők? Kell nekünk még egy nagyobb felfordulás?

Ancilla 2014.11.30. 18:55:46

@nyazsgemtesegg: Mi a bajod a címmel és a poszttal? Ha már fikázol, indokold is meg!

Balt 2014.11.30. 19:05:46

@Mercel: Az végül is logikus (és asszem belülről egyáltalán nem kívánatos) forgatókönyv lehet a Gati-Simonyi-stb. által megvezetett amcsi "demokrata" külügyben, hogy a Jobbikot helyzetbe hozva mintegy közénk dobják a gyeplőt, mondván, pár hónap alatt úgyis megbuknak és jöhet vissza a jól kipróbált "komprádor" elit...

Balt 2014.11.30. 19:10:41

@kakukkboy: Ne röhögtess! Még, hogy nem állnak szóba?! Az elmúlt 25 évben (évenként) hányszor is volt Illés "búcsú"koncert...?

dr doktorka 2014.11.30. 19:34:49

Na látod, a Kádár rendszerben 1986-ban az igazi, nem MSZMP kreálta tüntetőket püfölték, aki meg nem volt igazi ellenzék, mint pl Orbán, azt meg mint a himes tojást úgy védték. A járőr egyszer-kétszer bevitte Vikikét az őrsre, Orbán apuka telefonált, aztán öt perc múlva már a felcsúti mezőkön szaladgált szabadon a Vikike.

Vége az Orbán által saját maga gyártott mítoszoknak, hogy mekkora ellenálló volt ő, valójában tudta az egész csoportja, hogy párt és rokoni alapon a Belügyben fedezik őket.

Aztán most az MSZMP-s komcsik hatalomba emelésével és a 3/3-asok védelmével beteljeiti azt amire akkoriban kiemelték, Soros pénzén világot láttattak vele.
Majd hülye lenne nyilvánosságra hozni az ügynök listát, bosszúból az illetékes ügynökök biztos elmesélnék, lószar volt ott, nem rendszer üldözés. Az MSZMP párttikár fiát üldözi a rendszer, na ez jó poén!

dr doktorka 2014.11.30. 19:54:08

@igaz_ember: "Amúgy azért érdekes, hogy csak a Fityeszt akarod elszámoltatni:) az elő-privatizációban fillérekért megszerzett állami vagyon átjátszóival mi lesz? "

Majd gondolod okostóni, hogy aki 2018-ban (vagy előbb) hatalomra kerül, az majd azzal fogja tölteni az idejét, hogy lemegy a 30 éves archivumokba, hogy elszarakadjon olyan ügyeken, amelyek már 20 éve elévültek, az elkövetőik egy része már a más világon, más része meg nyugdíjban van. De jó fej vagy te, hogy még mindig ezen őrlöd magad, hogy mi volt 130 éve!

De ha máig tartó lelki sérülésed van a 30 éves múlt miatt, akkor kérdezd már meg a bálványodat Orbánt, hogy amikor ő hatalmon volt, akkor ő miért végzett semmiféle elszámoltatást? Ha?

Na ugye, csak előjön az, hogy nem arra ment ki 24 évig a játék, hogy a korrupciót, meg a központosítást lopást felszámoljuk, hanem arra, hogy a másiktól mi vegyük át. Vagy vissza. Fogod?

Ez az a különbség, amit az ember elvár a következő kormányváltásnál: a korrupció müködtetőit dutyiba rakni. Ennek az alanya meg mindig az éppen leváltott kormányzat, jelen esetben a Fidesz maffia.

Keszthelyi.Aron 2014.11.30. 20:03:58

@lófüle elemér: Ezek szerint megbízható voltál?

igaz_ember 2014.11.30. 20:06:17

@dr doktorka: Az a baj, hogy nem látsz túl a Fityesz gyűlöleten. Jelenleg senki érted egyetlen politikai elitbe tartozó sem akarja, hogy nyilvánosságra hozzák az aktákat. Én egy történészt tudok aki amúgy ezt szeretné. De ezzel is baj van az akták egy részét bezúzták...és nem a fityeszesek elárulom. Ráadásul tudatos megsemmisítés folyt, azaz olyan anyagokat hagytak meg amelyekkel szándék volt, hogy megtalálják.:) Abba már nem is akarok belemenni, hogy van akikről szerintem direkt ezért gyártottak anyagokat. Ne nézd már hülyének a Kádár-kori diktatúrát.:) De hagyjuk is gyűlölettel nem lehet vitatkozni.

igaz_ember 2014.11.30. 20:15:08

@dr doktorka: Csak az a baj a Te logikáddal, hogy ez így kettős mérce. Tehát az nem számít, hogy a posztkommunista elit a politikai tőkéből az állam vagyonának elsibolásával tönkre tette a jövőnket és gazdasági hatalmat épített ki. Olyat amihez képest a Fityesz babazsúr. Mit gondolsz miért vannak annyira jóba a barátaid a nyugattal? Miután fillérekért eladtak neki mindent amit a szüleink építettek! Ez nem számít...persze régen volt:) Elévült:) Csubakka védelemnek is gyenge. Ők jól élnek nemde? Nekik lehetett aztán vesszen Orbán nemde? Önmagáért beszél, na pont ezért nem hiszem egy szavát se az úgynevezett civileknek. Az nem elszámoltatás ha csak az egyiket veszed elő. Szerencsére a történelem majd ezt is helyre teszi, bármennyire fáj majd egyeseknek.:) Az ilyen ügyekre szerintem nincs elévülés...majd a történelem ítélőszéke elé kerülnek maximum, amíg te a Fideszt ekézed. Ja Nem imádok én senkit sem de elegem van ebből a fekete-fehér hülyeségből. Állítólag a civileknek is...ahogy látom nem igazán:)

igaz_ember 2014.11.30. 20:27:23

@torró: Simán...Feri vissza akar jönni, ne aggódj jó pozícióba manőverezi magát 2018-ra. Igaz, már most a tüntetések éléré állna...majd ezek a civilek kikérik maguknak:) De csak úgy halkan szólnék, hogy a Jobbik erősödik a legjobban... a Civilek között is voltak jobbikosok elhiheted.:) Na neki milyen jól jönne Feri vezér? :) Ezért nem civil ez a tüntetés. Mivel az ellenzék gyenge, és szétverte magát...csak az utcai politizálás maradt. Mondjuk jobb lenne hiteles arcokkal építeni valamit...de az nem olyan látványos. Így maradtak a harmadvonalbeli eddig futottak még politikai arcok.

dr doktorka 2014.11.30. 23:28:59

@igaz_ember:

tedd már meg a szívességet és rinyálj már máshol a kommunizmusról meg a Fidesz szent és sérthetelenségéről meg az elszámoltathatalanságáról. Ki nem szarja le hogy mi volt 30 éve? Vagy 15 éve? És ki az a hülye barom, aki leszarja, hogy most mi van, most mit kell lépni??

Egy gügyüle szót nem tudtál kimondani arra, hogy a fidesz miért nem számoltatta el sohasem a most már 9 éves kormányzásuk alatt a neked életfogytiglani lelki sérülést okozó komcsikat. Kérdezd már meg tőlük!
Arra meg még jobban hallgatsz, hogy mit keres az MSZMP 24 után teljes felszerelésben a Fidesz vezérletében? Olyanok vagytok ti idióta fideszesek mint a maszoposok, csak más vezérsegg alatt.
A 3/3-asokat meg védjed csak, egy teljesen barom ország van már csak, amelyik még mindig rejtegeti a múltját maga elől, ez pedig Orbánisztán.

Felőlem fossál csak a fideszes komcsi eftársaid az elszámoltatásától rendesen. Majd legfeljebb elmenekültök Moszkvába amikor ide bejön a jog érvényesítése, a közpénz tolvajok bebörtönzése meg amikor a nép visszafordítja az országot a moszkvai útról Európába.

Nektek fideszes birkáknak nagy tragédia lesz amikor a közeljövőben a gyerekeitek meg az unokáitok a bús picsába fogják kergetni a nemzet ellenes fidesz bálványaitokat, de őszintén: ki le nem szarja ha egy fideszes bánatos lesz?

dr doktorka 2014.11.30. 23:30:53

@igaz_ember:

Amúgy meg te azzal a barom Bayer Zsóti logikáddal: ha a Fidesz bukik, akkor gyurcsány jön!

Mekkora elmebeteg bagázs vagytok ti!

_most_ 2014.11.30. 23:48:57

azt meg kell hagyni, hogy rtl klubra kivetett 50%-os különadó, csak azért mert kritizálni merték a rezsicsökkentést, igazi komcsi húzás volt és sokat elmond a fideszről, hogy ebben a háborúban az rtl klub a szimpatikusabb.

szbszig 2014.12.01. 00:47:58

Érdekes, hogy erre a bejegyzésre több hozzászólás érkezett, mint a másikra, ami az énekesek produkcióiról és magáról a versenyről szólt...

kakukkboy 2014.12.01. 06:51:43

@Balt: Csak a koncerteken. Meló, az pénz, sok pénz, azért akár jó képet is vágunk! 92-ben vesztek össze, utána kizárólag a vastag money-t jelentő koncerteken léptek föl, aztán ment ji erre-ki arra. Új Szörényi-Bródy dalokat nem írtak.

kakukkboy 2014.12.01. 06:55:53

@dr doktorka:
Még "Gy" is jobb, mint ez a mocsok csaló-rablóbanda, de nem hiszem, hogy kockáztatnák az utcai garázdálkodás, gyújtogatást, amit az orsós-csürhe művelne.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2014.12.01. 07:03:40

@dr doktorka: "Ma már ismerjük a dokumentumokat, miszerint Orbánékat maga a Belügyminsiztérium fedezte az üldöztetés elől"

Ez az infó honnan van? Kik azok, akik pontosan ismerik? Csak kérdezem.

igaz_ember 2014.12.01. 07:58:34

@dr doktorka: Te nem jobbat szeretnél a hazádnak, hanem Ferit akarod vissza ez nyilvánvaló:) Meg is kapod ne félj de addig még ki kell bírnod azt a pár évet. Sajnálom, hogy ennyire nem érted a demokráciát és az EU-ról hadoválsz.:) Miközben nyilvánvalóan fogalmad sincs semmiről ami az országban történt. Aki nem ismeri a múltat gőze sem lehet a jelenről, össze-vissza fröcsögsz ahhoz értesz, de gyakorlatilag egy nulla vagy.:) Tökre nem érdekel mi lesz a Fidesszel, de hozzád hasonló marhákkal sohasem fognék össze, tudatlanokkal nem lehet országot építeni.:)

igaz_ember 2014.12.01. 08:09:11

@dr doktorka: nem tudtam hogy többesszámban lehet rólam beszélni. Meg ez a folytonos mi a hozzászólásaidban, tipikus kommunista beszéd. Fejezd már be.:) De inkább mégse mert 2018 ezzel a hozzáállással megint nagyon fog fájni aztán telesírhatod a blogokat a diktatúráról. Mondjuk úgy egyszerű, ha fogalmad sincs semmiről...:)

Covery 2014.12.01. 09:18:20

@Pepibubó: Miért a fiatal korosztálynak kéne szégyellnie magát, mikor az akkori generáció vezeti az országot? Magyarázd már el kérlek.

Cave Nick 2014.12.01. 09:59:57

@Modor Tibi: Tibikém, mit kötekedsz már itt is?! Ha egyszer áthallásos, akkor áthallásos, nem érted?

Balt 2014.12.01. 12:54:27

Szörényi Levente ezzel szemben meglepődött:
Nem most kívántunk rendszert váltani ezzel a dallal – szögezte le az énekes, aki nem érti, miért kellene mindenáron állásfoglalásnak tekinteni, ha elénekelnek egy Illés-dalt. (Blikk)

Bródy nyilván beszólna a kormánynak (meg is teszi), de íme, hogy mennyire vágyvezérelt a poszt és a szerzője (meg néhány gyurcsányista kommentárs).

nyazsgemtesegg 2014.12.01. 13:00:14

@Ancilla: Nesze! :-) www.hir24.hu/belfold/2014/12/01/szorenyi-nem-a-kormanynak-uzent-az-rtl-musorban/ oszt légy boldog azzal, amit szeretnél, hogy űgy történt volna, ahogy te kívánod. csak ez nincs mindig így az életben, most ezt is megtanulhattad. :-)

Ancilla 2014.12.01. 14:55:19

@nyazsgemtesegg: Nekem nem voltak semmiféle elvárásaim, nem szerettem volna semmit. Ha Szörébyiék Fáj minden csókot énekelték volna, akkor annak is örültem volna, mert szerettem ő és szeretem őket.

S Szörényi Levente akármit mond (egyébként elhiszem, hogy nem volt a részéről szándékos üzenet), ez a dal azonban a múltja miatt, akár akarta a zenekar, akár nem, a nézőközönség jelentős részének bizony mást IS üzent.

Vannak bizonyos művek, melyek szerzőjüktől és keletkezésük idejétől függetlenül megfogalmaznak önmagukon túlmutató mondandót. Pl. az Antigoné c, dráma bizony mást (is) üzent a Kádár-rendszerben a temetetlenül hagyott halottról, mint az ókorban, vagy Trianon után a Szózatnak az a sora, hogy "Megfogyva bár, de törve nem/ Él nemzet e hazán" nem ugyanazt jelentette, mint Vörösmarty korában.

S ha két rendszer között pedig nyilvánvaló párhuzam van pl. az uralkodási stílust, a hatalomgyakorlás módszereit illetően(mint pl. most is), akkor meg még egyértelműbbe a párhuzamba állítás. Nem a közönség a hibás, aki érti, hanem az, aki okot szolgáltat erre.

Ancilla 2014.12.01. 14:58:03

A második mondat helyesen:
Ha Szörényiék a Fáj minden csókot énekelték volna, akkor annak is örültem volna, mert szerettem és szeretem őket.

nyazsgemtesegg 2014.12.01. 16:13:14

@Ancilla: Nem mindig minden az, aminek látszik.
süti beállítások módosítása