Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A VV7 plasztikmacája szerint mi vagyunk az alienek

2014. november 27. 10:00 sixx 57 komment

Olyan monológunk van, besírsz tőle. Piramis, DNS, Darwin, történelem, mindenki mehet a picsába, itt van Dr. Török, és megmondja, mi hogy van. A csajt két konteó között még a Répás Lajos-féle escortprostikurvalénykereskedelem ügyben is kihallgatják, ahogy Vajna Tímeát is tették tegnap. 

Címkék: tv rtl ii vv7

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bovorac 2014.11.27. 10:15:12

Végülis a csaj tényleg olyan dolgokat vet fel, amelyekre valóban nincsenek egyelőre kielégítő magyarázatok. Szóval azért ez nem egy gyökkettes monológ volt.

Thomas Dantes 2014.11.27. 11:03:53

Ha legalább a piramist építő fáraó nevét eltalálta volna. De bazdmeg? II. Ramszesz? De amúgy nem az a baj, hogy egy hülye, hülyeségket beszél. Ilyen baromságokat, manapság tobb tucatnyi könyv állít, amiket az emberek nagyon szívesen vesznek meg, és olvasnak el , és elhiszik, és nem ám csak az ilyen VV nemtudomkicsoda Csaj, hanem az átlagmagyar, haza megy, elolvassa , és höj! Há' de tényleg hogy lett oda az a piramis?

Miközben persze, minden ilyen konteós, áltudományos kérdésre van logikus magyarázat, bizonyíték csak ezek információk nem jutnak el az átlagemberhez, ha meg mégis, inkább hisz a sületlenségekben.

Az a legszomorúbb: ez a mély sötétség lassan általános lesz. Azért nem tudok nevetni ezen, mert szerintem 100 véletlenszerűen megkérdezett emberből a fele, simán bólogat az ilyen hülyeségekre.

falomb 2014.11.27. 11:39:43

@Thomas Dantes: ráadásul nem csak könyvek, a youtube is tele van ilyenekkel,itt pl. egy ismert magyar műsorvezető asszisztál hozzá (a nevét nem tudom, de az arca ismerős a tévéből):

www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XAHAJpwmte4#t=660

qtyasorsu 2014.11.27. 11:41:50

S már is összekapcsolódott az(ál)tudomány és a valóságshow!

Flórika89 2014.11.27. 13:51:11

Erre egyszerűen nincsenek szavak... :D Én is láttam már ilyen "dokumentumfilmet" de nem kell mindent benyelni. Mondjuk nála ez gondolom reflex :D

Blake / Mitch and Murray 2014.11.27. 13:54:03

@Thomas Dantes: Oszd meg velünk,kérlek,a logikus magyarázatokat! Előtte,a durva leégést elkerülendő,javaslom megnézésre az itt már valahol linkelt videót - www.youtube.com/watch?v=EOvkFLK1fn0 - A csaj nem túl okos,az tény,de itt nem beszél feltétlen butaságokat...inkább csak gyengék az emlékei. :)

fátum 2014.11.27. 13:59:55

II. Ramszesz uralkodott: 1279-1213, 66 év. Semmi köze a 3 nagy piramishoz.
"Gízai piramisok néven három piramist értünk: az egyiptomi óbirodalmi Hufu, Hafré és Menkauré fáraók piramisait."
hu.wikipedia.org/wiki/G%C3%ADzai_piramisok
Kb. 5 év alatt tudnának hasonló méretű piramist építeni mai technológiával. Pár milliárd dollárba kerülne, csak nincs, aki kifizesse.
Vajon hol tanulmányozta a történelmet ilyen mélyreható zavarossággal? :-)
A többi hülyeségre nem is reagálnék. (agy 10%-a, dns, majmokból(!) kifejlődő ember stb.)

mennyémá 2014.11.27. 14:24:25

atya úr isten
vajon mit kellett adni ennek a véglénynek, hogy feltételes reflexek alapján betudja tanulni ezt a sok baromságot.

mennyémá 2014.11.27. 14:37:34

nem látom a fülhallgatót rajta, amiből mondják neki, hogy "beszív....kifúj...beszív...kifúj...." nem hiszem el, hogy egyéb módon életben maradna

Terror Dzsoni 2014.11.27. 14:39:56

@falomb: Dombóvári Gáborra gondolsz?

Thomas Dantes 2014.11.27. 14:44:48

@CzinkesshyGróf: Adok egy linket. Ott keresgélj.

www.oszk.hu/

Na ide beballagsz, megkeresed a történelmi szekciót, azon belül az egyiptológia szakirodalmat, és elolvasod.

Hát persze, aki agyatlan ,annak a youtube videó is megfelel, de képzeld el: akármennyire is hihetetlen számodra: vannak akik szoktak olvasni! Nem csak youtube videókat néznek! Hát beszarás mi?! Fú, de izgi.

Kívánom neked, fedezd fel a könyv csodáját, és olvass, tájékozód, és akkor nem kérdezel hülyeséget.

pizzaboy 2014.11.27. 15:03:37

Nem értitek. Ez a egész azé van, hogy nevetségessé tegyék a ilyen TÉNYEKET, amit a tudóslobby a status quo-jának fenntartása miatt el akar hallgatni!!4

Nem Penny hajója 2014.11.27. 15:05:00

Az egy dolog, hogy egy nem az eszéért képernyőn lévő plasztikcica ossza az észt, ennél durvább, hogy Sebestyén Balázs ugyanezt csinálja a reggeli rádióműsorában is, amikor rájön az ötperc. Bazsika olyankor úgy kemtrélezik, ufózik, háttérhatalmazik, ahogy Szaniszló Ferenc is csak sátoros ünnepeken szokott.

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2014.11.27. 15:13:45

@bovorac: ja, de azt vágod, hogy ha valamire nincs magyarázat, akkor arra nem az az ésszerű reakció, hogy nem értem, tehát az ufók tették. vagy isten.

moRtiZ 2014.11.27. 15:17:23

Lehet hogy a csaj szerencsétlen, meg összemos egy valag bullshitet, viszont a "Piramisok titkainak leleplezése" akkor is érdekes film, sok elgondolkodtató dolog van benne. Akit érdekel megnézi.

www.youtube.com/watch?v=EOvkFLK1fn0

@Thomas Dantes: Neked kifejezetten ajánlom, az általam ajánlott agyatlan youtube videót.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.27. 15:19:05

Szertintem lánykereskedelem lesz az a lénykereskedelem.
A címlaposoknak meg szólj már, hogy az alient javítsák ki kisbetűsre.

@Thomas Dantes:
Miért, honnan tudod, hogy II. Ramszesz nem épített piramist?
Sőt,lehet, hogy ő csúcsára állítottat épített, csak aztáb belefúródott a homokba, és még nem találták meg.
Mellesleg a piramisok - mert van egy csomó, csak nem mind a Giziről elnevezett településen (ezek után mondja valaki, hogy nem magyarok azok is), és nem mind olyan impozánsan nagy - építése még mindig megfejtetlen, bár én nem hiszek a földönkívüliekben. De a zsidók vagy Gyurcsány közreműködése nem kizárható.

Én mondjuk nem tartom az alapműveltség részének a piramisépítők nevének ismeretét. Igazából én is csak Khufura (mi még így tanultuk) emlékszem, Egyiptom meg kicsit sem érdekel.

@fátum:
Mai technológiával nem tudnának, esetleg mai technikával.
Technology =/= technológia. A hamis barát/false friend/faux ami tipikus esete.

@mennyémá:
Azt nem tudom, de neked helyesírástankönyvet kellene.

mennyémá 2014.11.27. 15:28:04

@Mr. Közbiztonság Szilárd: szálka és gerenda esete.

különben meg csücs le és nézd tovább a vv7-t. kb az való a szellemi színvonaladnak.

mellékesen, ha valaki pofázni akar valamiről, akkor igenis az ő alapműveltségének a része kell legyen az amiről pofázik.

és ez rád is igaz

Thomas Dantes 2014.11.27. 15:38:47

@moRtiZ: Én továbbra is a könyvtárakat ajánlanám. Komolyan, hidd el, egy új élmény lesz.

Poppadom 2014.11.27. 15:45:25

Hámemamánkiépítene? :)

Vajon a ket alfa fejeben mi jarhatott amikor neztek, ahogy a lany fujja a meleg levegot?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.27. 15:53:08

@mennyémá:
Mondjuk a te helyesírásoddal azért nem nagyon emlegetném a szellemi színvonalat...

Az alapműveltség szót meg lapozd fel az értelmező szótárban, mert most fogalmad sincs róla.

Az oké, hogy hülye vagy, de muszáj ezt minden hozzászólásodban demonstrá... izé, bizonyítanod?
(Inkább nem használok idegen szavakat, mert látom, hogy még a magyarok jelentésével sem vagy tisztában.)

ByeKitty 2014.11.27. 15:53:34

Megnéztem a videót és teljesen lezsibbadtam... Soha többet!

joco2057 2014.11.27. 15:56:07

Borzasztóság :)
Én még a videót se néztem meg, elég elolvasni a hozzászólásokat :D
A hívők összetűzése a fanatikusokkal.

Mindenesetre elszomorító, hogy 2014-ben nagyobb a sötétség a világban mint mondjuk 1974-ben volt. Nem a ráció útján haladunk, hanem elhiszünk minden szart amit elénk öntenek.
A logika és a józan paraszti ész már nem trendi. Sokkal kelendőbb a mindenféle összeesküvés,katasztrófa és idegenek elmélet.
Az pedig, hogy meggyőződjünk valami igazságtartalmáról, vagy utánaolvassunk picit, na az már végképp uncsi.

dzsedi 2014.11.27. 15:56:48

:) csak a szokásos kertévés iqvákum.

Arni83 2014.11.27. 16:14:09

A "piramisokat földönkívüliek építették" dolgot szerintem a Csillagkapu című dokumentumfilmben láthatta... Mondanám, hogy inkább csinálha azt amihez ért és vetkőzzön, de sajnos még csak nem is szép. Mindenesetre a videóért köszönet, feldobta a délutánom! :D

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.27. 16:34:08

@joco2057:
Tudod, 1974-ben még kötelező volt iskolába járni és tanulni.
2014-re már felnőtt egy generáció, akiknek csak jelen lenni kötelező, vagy már az sem.

Meg akkor még becsukták az asztrológusokat, homeopatákat, kineziológusokat és egyéb szélhámosokat szélhámosságért. Évekre.
Így nem volt lehetőségük a megvezethető hülyék megvezetésére. Most meg még a tévében is saját műsoruk van, de olykor még az Indexen is írhat némelyik.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.27. 16:36:25

@dukyka:
Hát nem. Tanulj meg magyarul és angolul.
(Más kérdés, hogy sok barom mostanában így használja, mert eddig ér fel a tudása.)
technology = technika, jelzőként: műszaki
technológia = procedure(s), know-how stb.

Tanulj, tinó...

neocitran 2014.11.27. 16:39:25

A gyíklények építették, ez egyértelmű. Benne van a Bibliákban meg a Korálban meg a Talmuszban is. A történelemkönyveket meg az illuminálti írta mindig is, szóval abban baromságok vannak.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.27. 16:39:31

@dukyka:
"Technology = technológia"

Igen, de itt arról van szó, hogy azt a fogalmat, amire az ángol nyelv a technology szót használja, mi a technika szót használtuk nagyok sokáig. Addig, amíg egy nagyon okos el nem kezdte ezt így fordítani.

Vagyis egy angol úgy mondja, hogy a "mai technológiával ennyi évig tart egy piramis építése", de ezt magyarul úgy mondtuk eredetileg, hogy a "mai technikával..."
De ez van, egy bolond százat csinál, ma már mindenki teknologiázik bőszen a magyar szövegekben is.

mennyémá 2014.11.27. 16:41:13

@Mr. Közbiztonság Szilárd: szerencsétlen népművelő barom aki vagy.

látom bár példálózol vele, hogy '74-ben még kötelező volt iskolába járni, de neked már akkor is sikerült bomlasztanod a rendszert, mert szabotáltad az előírásokat.

olvasni meg amúgy sem tanultál meg rendesen, pont az ilyenekről mint te, mintázták a funkcionális analfabéta szobrát.

olvasd el újra amit írtam, és próbáld értelmezni az ottani kontextusban az alapműveltség kifejezést.

ezek után meg ne osztogasd tovább itt az észt, mert gyorsan kifogysz belőle és olyan leszel, mint a szőke vv-s picsa

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.27. 16:52:12

@mennyémá:
Szivi, te ezzel a helyesírással nem igazán arra vagy példa, hogy jártál iskolába. És sajnos, a hozzád hasonlókra bizony ráfér a művelés, mert jelenleg egy műveletlen barom vagy.

Rád a funkcionális analfabéta túl hízelgő jelző lenne, a félanalfabéta jóval találóbb.

Majd ha megtanultál írni, gyere vissza.

Ráadásul annyira hülye vagy, hogy fogalmad sincs arról, mit jelent az alapműveltség szó, és ezt már másodszor bizonyítod fényesen.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.27. 16:56:24

@dukyka:
Na, kikerestem neked az Idegen szavak szótárából:

technológia gör el.
1. mindazon módszerek és eljárások összefoglaló elnevezése, amelyek révén nyers-, ill. alapanyagokból termék lesz
2. vmely termék gyártási eljárásainak összessége
3. rég, isk felsőfokú ipariskola

Szerinted ezek melyikéről van szó a technology esetében?

paráznabillegető 2014.11.27. 18:03:26

@Mr. Közbiztonság Szilárd: én csak annyit mindik, tech.
oszt mindenki ért, amit akar.
még ha angol vagy német is az illető.
e.

Lándzsa Erőskar 2014.11.27. 18:30:55

mivel igazából nincs bizonyíték arra, hogy ki, hogyan építette őket, akár az idegenek is lehetek...

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.27. 19:18:02

@paráznabillegető:
Jó módszer. :-)

@Lándzsa Erőskar:
Ja.
Meg ismerősök is.
Azok jobban tudnak együtt dolgozni.

3R 2014.11.27. 19:36:29

A 20000 kmes példát nem értem, de II. Ramszesz vagy hatvan évig uralkodott, és piramist nem, ellenben sok templomot építtetett. Ott adtam fel, hogy a hús nem romlik meg...

Gukker 2014.11.27. 21:16:22

Én rájöttem! Szerintem ez a szőke csaj a wmiki! Most így próbálja terjeszteni az igét!

uarempty 2014.11.27. 21:16:29

@Thomas Dantes: te most direkt vagy ennyire hülye, vagy tetteted? de tényleg :D
"menj be csapj fel egy töri könyvet, ottan lesz szépen leírva, hivatalosan bebizonyítva minden baszki, sztónhencs,szfinx,húsvét szigetek,egyiptomi,maja piramisok, minden ott lesz leírva, tanujjá"

A sok hülye tudós, hogy ezt nem tudja..hogy csak be kellene balettozniuk a szécsényibe, oszt' ottan minden le van írva, feketén fehéren...dzsízuz...az univerzum keletkezésétől,kezdve jézuson át, a piramisokontúl fekete pákóig mindenre van, hivatalos válasz és bizonyítás :D

ügyfélszolgálatos 2014.11.27. 21:17:55

Hogy a gecibe ne tudnának bazz. Egész szigeteket építenek az arabok... Meg 300 méter magas felhőkarcolókat... Ezeket el kellene ásni, mélyre.

polly graph 2014.11.27. 21:28:14

Ha engem kérdeztek, a piramisokat egészen biztosan földönkívüliek építették. Ugyanis ha emberek lettek volna, már a kivitelezés első napján összevesztek volna valami alapvetésen, példának okáért azon, mi a különbség a technika és technológia szavak jelentése közt, elmondták volna egymást mindennek, pl. hülye, funkcionális analfabéta, műveletlen barom, szerencsétlen népművelő barom. Közben olyan ismereteket kérnének számon másokon, amiket ők sem sajátítottak el, olyan könyveket ajánlgatnának, amiket maguk sem olvastak. A köveket max. arra használták volna, hogy egymást dobálják meg a vita hevében. Szóval, ha emberek építették volna - olynok mint ti - egy nagy kőhalom alatt nyugvó, egymás torkát markoló csontbrigádot mutogatnának a tevés emberek a turistáknak. :)

uarempty 2014.11.27. 22:44:06

@polly graph: ha emberek lettek volna, másnapra kinyírták volna egymást, max egy kőhalom maradt volna :D

polly graph 2014.11.27. 23:05:50

Igen, szerintem is. A csontjaik maradtak csak a kőhalom alatt. :)

RevoltED 2014.11.27. 23:26:49

@fátum: :D Ez tetszik, de egy kis kiegészítés... a piramisok építésének idejével kapcsolatban csak találgatnak és még abban sincs egyértelmű állásfoglalás, hogy a három Gízai piramist ugyan azon fáraó uralkodása alatt készült vagy hogy egyáltalán milyen célt szolgálnak valójában. A másik kiigazítás: aki azt állítja, hogy a mai technológia képtelene felépíteni egy piramist a Nagy Piramis mintájára az nem tájékozott a témában. Ugyanis a probléma azzal van, hogy a Nagy Piramis égtájolása, szerkezeti felépítése és az arányai együttesen olyan mértani precizitást követelnek meg, amit jelenleg a mai technológiával képtelenek lennénk reprodukálni... és a nagy kérdőjel ott van, hogy midenzt az akkori emberek mégis hogyan voltak képesek megvalósítani az akkori kor technológiai szintjén? Ráadásul a dolgot tovább bonyolítja, hogy abban az időben még a tudomány és így a matematika (elvileg) nem lehetett ismert az akkori emberek számára (uralkodók stb.) és a mértani egységek csak az egyiptomi uralkodók után vált "egyetemesen" elfogadottá, Egyiptomtól távol... Persze Dóri val'szeg nem ment bele ilyen mélyenhatóan a témába :)

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2014.11.28. 01:28:06

Én csak egyet nem értek. Miért van ilyen műsor, ilyen szereplőkkel a tévében????
A VV első szériáját néztem, az valahogy egész más volt, nem?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.28. 02:53:27

@uarempty:
Húsvét-szigetEK?
Mióta van több is belőle?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.28. 07:53:21

@RevoltED:
Színtiszta butaságot beszélsz.
Fogalmad nincs a történelemről.

Valahogy mindig a végletekbe csapnak az ilyen áltudományos fejtegetések: vagy oda lyukadnak ki, hogy az ősök már mindent tudnak, mi hozzájuk képest semmik vagyunk, nekünk is vissza kell térnünk az ŐSI tudáshoz - vagy éppen csodálkoztok azon, hogy ezek a "hülye" ősök hogy tudtak felépíteni egy ilyen piramist, amikor ők ott bunkó ősemberek voltak, nem voltak ájpeggyeik, de még egy kasszió zsebszámológépük se!!!!

Csaxólok, hogy a római bankároknak kettős könyvelésük volt - pedig nekik se volt számológépük, sőt ugye olyan hülye számjegyeik voltak...

Szóval hagyjuk már a végleteket, meg a mindenáron való rejtélykeresést.

mosomacilany 2014.11.28. 08:52:19

Én ajánlom neki, hogy készüljön, mert ha kijön tuti akadémiai székfoglaló beszédet kell tartania...

FlyingPython 2014.11.28. 10:03:41

@RevoltED: Ekkora butaságot is rég olvastam.A három Gizai piramas hogy készülhetett volna egy fáraó uralkodása alatt? Három különböző embernek vannak tulajdonítva.A piramisok égtájolása elég egyszerű egy olyan nép számára,amely az elsők között alkotott naptárat és figyelte meg a Hold-ciklusokat.Az arányok pedig az aranymetszés alapján készültek,amit elég sok építménynél használtak a későbbi kultúrák is.Az pedig,hogy a tudomány és a matematika nem lehetett ismert (elvileg),akkor hülyeség,hogy még megcáfolni és képtelenség.Javaslom,hogy járj utána az egyiptomi matematikának.Ők voltak az elsők,akik kitudták számolni a kör területét,ezáltal meg is tudták határozni a Pi értékét.Hogy a csonka gúla területének kiszámolását ne is említsem.Hány ember tudná ma kiszámolni ezeket magától? Pedig mi vagyunk a tudomány kora ? Nem ?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.29. 04:00:17

@FlyingPython:
Te meg járj utána az aranymetszés és a helyesírás szabályainak, mert most láthatólag egyiket sem ismered.

FlyingPython 2014.11.29. 10:54:50

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Igen,lehet benne helyesírási hiba,nem vagyok tökéletes.Viszont Te meg járj utána egy kicsit az ókori civilizációknak,ajánlom figyelmedbe az egyetemeket és a könyvtárakat,nem pedig az internetet. :)

fátum 2014.12.01. 14:58:12

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Nem véletlenül írtam technológiát. Mivel a piramisok speciális építmények, így valószínűleg nem elég a kész technikára hagyatkozni, amit nem ilyen építmények létrehozására találtak ki, hanem speciális gépeket, eszközöket kell létrehozni hozzá.
@RevoltED: Tudtommal a tájolást pl. egy hosszú bottal meg lehet oldani. ld. itt A piramis tájolás... rész.
hu.wikipedia.org/wiki/G%C3%ADzai_nagy_piramis
A kövek csiszolására, szállítására is több használható a korabeli viszonyoknak megfelelő, gyakorlati módszer van. A korall kastély építője hasonló módszereket használt.
süti beállítások módosítása