Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Már nincs kinek adni azt a bizonyos 15 percet

2014. november 24. 10:00 sajó d. 77 komment

10710381_819841648054105_6351597015674941425_o.jpg

Az előválogatók katasztrófája után egyáltalán nem lepődtem meg, hogy Sixx az élő adás után is arra a konklúzióra jutott, hogy a Rising Starnak már tényleg semmi értelme nincs. Aztán kiderült, hogy két figyelemre méltó énekes csak akad a mezőnyben, ez a szám pedig alig emelkedett a legutolsó élő válogatás után.

Valószínűleg a TV2-ben is érzik, hogy a Rising Starból oltári nagy bukta lesz, ezért éjszaka agymosóra kapcsolták Ördög Nórit és Majkát, hogy vasárnap este a felkonferálás minden harmadik mondatában nyomatékosítsák:

ez egy fontos, népszerű műsor, légyszi nézzétek, légyszi, légyszi!

Nem fogjuk, mert ennek már tényleg nincs semmi értelme, inkább próbálom pontokba szedni, hogy hol kúrta el a TV2 ismét:

  • ugyebár csinált két halál fölösleges elő-előválogatót, amibe becsúszott Feke Pál ordas nagy bunkósága
  • a D-listát alulról kapargató arcok rögtön élő adásban kezdik
  • emiatt közel 40 énekest kell végigszenvedni háromszor három óra alatt
  • ezeknek a 85 százaléka elviselhetetlenül rossz
  • de a jobbak közül is maximum két olyan ember akadt, akire nyugodt szívvel mondanám, hogy tud énekelni
  • ide is beitta magát az újorigós/vujitytvrtkós/tényekes nyomorpornó, ahol az üvöltöző Ördög Nóra majdhogynem úgy konferálja fel a versenyzőket, hogy "Fazekas Lili, akinek meghalt az anyja, de most talán tovább léphet"
  • Keró és Feke a két legellenszenvesebb zsűritag, akiket magyar tévében valaha láttam

1404687_819865998051670_5818658145427626726_o.jpg

A csatorna védelmére legyen mondva, hogy 2014-ben, 11 évvel az első Megasztár után valószínűleg már nincs olyan magyar ember, aki énekes akar lenni és ne szerepelt volna valamelyik tehetségkutatóban a sok közül. Akkor viszont nem kell elindítani a műsort (érdekes, a Big Brothernél ez nem okozott akadályt), mert 40-ből 30 full hamis, angolul nem tudó, affektáló zuhanyszinátra baromi kellemetlen, mind a zsűrinek, mind a nézőnek. Remélem a készítőknek is.

Az kifejezetten zavar, hogy az ócska bulvár mennyire tetten érhető a műsoron. 

Következik Gonda Helén, aki intézetben nőtt fel!

Fú, baromi jó érzés lehet ilyen szöveg után színpadra lépni. Remélem egyszer kerülök olyan helyzetbe, hogy Ördög Nórát én is bemutathatom egy nagyobb társaságnak. Biztos valami hasonlót fogok mondani, hogy

Sziasztok, ő Ördög Nóra. Tudjátok, aki belefingott a nulláslisztbe.

Ezt még ellőtték párszor (a srác, akinek az apját gyilkossággal vádolják, a lány, akinek meghalt a testvéte, a kisfiú, aki nem hall a jobb fülére), de a csúcs kétségtelenül a Sárközi testvéreknél jött el. Nem elég, hogy a műsor tele van reklámokkal (nem csak "rendesekkel", szponzorált szegmensekkel is, hol a reklámadó, János?) és becibálnak egy rakat félcelebet, hárommondatos megszólalásra, de ugye kell egy háttérvideó is, amiből megismerjük gyorsan a versenyzőt.

A Sárközi testvérekéből az derült ki, hogy valószínűleg ugyanaz a stáb forgatta, amelyiknek az olyan fantasztikus dokurealityket köszönhetjük a csatornán, mint a Magánnyomozók vagy a Zsaruk.

Majd beszartam a röhögéstől, amikor a gyerekeket szigorúan a zenei pályára nevelő apuka "pont" kamera előtt fenyegette a testvéreket, hogy aztán elzavarja a búsba a "pont" arra járó, uzsonnával betoppanó anyukát, mondván nincs kaja, ameddig nem gyakorolnak. Itt már nagyokat nevettem, de amikor halál komolynak szánt fejjel a végére hagyta, hogy akkor egy hétig elveszi a gyerekek telefonját a jobb produkció érdekében, na, akkor hallottam a koppanását a TV2 programhajójának, ahogy elérte a tenger fenekét.

Az olyan apróságokat már nem is említem, hogy a műsor továbbra is enyhén szexista, Ördög Nóra egyik pillanatban a ruháin csámcsogó bulvársajtón csodákozik (naná, ez a legizgalmasabb az egész adásban), hogy aztán "csöcsözéssel" meg "becsokizással" sokkolja a tévét bámuló nyugdíjasokat, de még Pásztor Anna sem tudta megmenteni az egészet, pedig voltaképpen sminkmentes gésának öltözött a Rising Star kedvéért.

Azért ne menjünk el szó nélkül a nem túl sok pozitívum mellett sem. A bazi nagy LED-fal tényleg impozáns, és talán sohasem nézett ki annyira jól stúdió a TV2-ben, mint most a Rising Starnál. A telefonos applikáció is meglepően kényelmes (és több mint 300 ezren töltötték le, ami egy brutális szám itthon), de azért az nagyon érdekelne, hogy miért stockphotónak tűnő profilképek jelennek meg csak szavazásnál. Mindenkinek igazolványkép a profilképe, aki a TV2-t nézi?

1502162_819874044717532_1664354699767878665_o.jpg

Még talán Majkát érdemes kiemelni, akinek nem egyszer kellett a túlbuzgó Ördög Nórától megmenteni a műsort. Egészen furcsa volt látni, ahogy a műsorvezetésbe teljesen más irányból érkező Majka nyugtatja azt az Ördög Nórát, aki már akkor Kölyök Klubban gyakorolt, amikor még Majkát csak Majoros Péterként ismerték Ózdon. Neki kellene több szöveget adni, mert tőle még az is hitelesebben hat, hogy hány millióan nézik az adást.

Kiemelkedő produkció egyáltalán nem akad, ezért röviden összefoglalom a 14 versenyzőhöz csatolt jegyzeteimet:

  • Gonda Helén intézetben nőtt fel és 91 százaléknyi szavazattal konkrétan feltépte a LED-falat rögtön a műsor közepén
  • Szakács Gergő szegénynek nagyon nincs hangja, vagy legalábbis full képzetlen
  • Stepa Erika rengeteg tragédián ment keresztül és Beyoncét énekelt
  • Nagy Grétaról volt egy kerós visszaemlékezés, aminek teljesen olyan hangulata volt, ahogyan az ember elképzeli a szereposztó-díványt, és annak két szereplőjét
  • Sipos Rigó Mónika a következő Bangó Margit, de még egy Aranyesőt is képes szarul előadni
  • Tarsoly Arnold édesapja gyilkos, de ő ezt látszólag egész jól kezeli
  • Mező Dorottya szereti azt a szót használni, hogy hangilag. Emellett többször is kiemelték mekkora mellei vannak, de azért nagyon tehetséges is. Kurvára nem, a Morisson's karaoke termében tudnám ezt elképzelni.
  • Király Martinának volt valami csúnya betegsége, Pásztor Anna sokat hallgatta a dzsesszlemezét, egész jól is énekelt, de a nézőknek nem kellett
  • Mazsi, aki egy korai Megasztrában maximum az első körig mehetett volna, itt minimális plusszal kiemelkedik a mezőnyből
  • Burai Renátónak egyáltalán nem mennek a magas hangok, mégis erőlteti
  • Heiszer Ádámot valami vad rockistenként próbálják eladni, pedig se énekelni, se táncolni nem tud, cserébe egy affektáló, nyávogó pozőr, akiket a cirkuszban szoktak mutogatni büfészünetben
  • Sárközi Lili és Józsi tök cukik, de gitár nélkül biztosan kiesnek
  • Horváth Martin a legfiatalabb, nem hall a jobb fülére, nem tud énekelni és angolul sem
  • Szén Alexandra viszont tud, és ezt sajnos külön ki kell emelni

A mezőny minőségtelenségét jól mutatta, hogy még a nézők sem találtak annyi énekest, akiket érdemesnek találtak volna megnézni a LED-fal mögött, így végül vigaszágon Király Martina jutott be, teljesen megérdemelten.

Az a baj, hogy a TV2 akkora szarba ugrott fejest, hogy azt a műsor végéig nehezen mossa le magáról. Mivel alig tud valaki énekelni a mezőnyből, így extrém tehetségekkel nem tud kitűnni a műsor. Viszont az én gyomromat már az első percben megfeküdte "intézetis Helén" felkonferálása, és talán a szerkesztők is érzik, hogy ha ennél lejjebb mennek, akkor kezdhetik is kopaszra borotválni a fejüket, keresni egy baseballsapkát és minden szembejövő embernek elmondhatják, hogy Pécs mennyire klassz város. A Rising Star az élő példa, hogy a 15 perc hírnév mindenkinek jár.

Szó szerint.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Artie 2014.11.24. 10:05:26

Ha egy énekversenyben Bódi Gusztit és Bogit énekelnek a versenyzők, az már eleve menthetetlen.

Én kérek elnézést Győr nevében, hogy ezt a Bogi nevű rettenetet a világra szabadítottuk.

qtyasorsu 2014.11.24. 10:06:06

Csak a Sárközi gyerekek felkonfját láttam az egészből,de nagyon zavarba jöttem,nem tudom elmondani pontosan mit éreztem,-mintha szégyelltem volna magam-aztán vissza az NFL-re.

mate2003 2014.11.24. 10:26:58

Olyan volt, mintha a Naplót néztem volna a szebbnél szebb, szívfacsaróbbnál szívfacsaróbb sztorikkal, csak a kis riport után az alanyok dalra fakadtak... (több)-kevesebb sikerrel...
kicsit nagyon visszhangzott sok előadás, az élő zenekar meg néha csak biodíszletnek tűnt...

ff48bp 2014.11.24. 10:38:40

Kár, hogy ezt a kritikát nem Sixx írta, mert meg akartam követni őt. Az a helyzet ugyanis, hogy tegnap alaposabban átgondoltam a műsor alapötletét és úgy gondolom igazar kell adnom Sixxnek, hogy tényleg rossz az alapelképzelés. Az a helyzet ugyanis, hogy eddig a hasonló műsorokban a közönség dönthetett a szereplőkről, s bár mindig ott volt a csalás lehetősége, vagy legalábbis az erkölcsi csalás lehetősége, hogy akinek sok pénze van és annyira fan, az akár több száz smssel is támogathatja - a technikai lehetőségekről most ne beszéljünk - a kedvencét. Itt látszólag ez a csalás megszűnik, hiszen mindenki csak egyszer szavazhat, viszont cserében a zsűri olyan keményen beleszólhat a továbbjutásba, ami eléggé lelmombozza a szavazói kedvet. Mert a zsűri az össz-szavazókból 28%-ot adhat, tehát az összes nézői szavazat csak 72% lehet. Ebből az következik, hogy ha már két zsűritag nem szavaz, akkor szinte reménytelen bárkit továbbjuttatni, hiszen nem várható el, hogy mindenki szavazni fog arra, aki megosztja amúgy is a véleményeket. Ezt nem tartom jó dolognak. Sokkal átláthatóbb lenne, ha külön jelennének meg a közönsgészavazatok százalékai, amihez csak hozzáadódhatna a zsűri szazeléka, s így persze 128% lenne a maximum. Sokkal több esély lenne a falemelésre, ugyanakkor a százalékos arányokat összeadhatnák a zsűriével, így reálisabb sorrend jöhetne ki. Talán.
A másik dolog volt, aminél felszisszentem: hogy lehet egy szisztémát a legutolsó adásban megváltoztatni. Miért nehezebb az utolsóknak a bejutás? Szóval sok kérdésem lett az utolsó válogatóra és kezdek kicsit kételkedni. Talán tényleg nem jó ez így, ahogy Sixx mondta.
Amúgy a fenti kritika sok mindenben tükrözi a véleményem, nagyon bulvárosodik az egész. Zavarnak a korábbi életek, sőt nem is igazán érdekelnek. A produkciókra kellene minél inkább koncentrálni, nem sajnálni a résztvevőket.

iksz.x.x 2014.11.24. 10:51:15

@sajó d.

"Mindenkinek igazolványkép a profilképe, aki a TV2-t nézi?"

Figyubigyu! Nem hallottál még moderálásról? Mert gondolom nem fognak egy segglyukat a falra engedni, hanem moderálják a képeket és ami átmegy a szűrőn az fent lehet, ami nem az nem mehet fel a falra. S mondjuk lehet ez koncepció és csak azoknak a fényképe jelenhet meg akié arcképes. Olyan okosak itt az emberek csak nem gondolkoznak. :)

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2014.11.24. 10:54:24

Srácok, én úgy tudom a versenyzők egyenkénti, jól megjegyezhető bulvárcimkével való ellátása a formátum része. Ettől még gáz, de csak annyira mint hogy minden kritikátokban szexistáztok, ami valljuk be, rajtatok kívül csak néhány méltán marginális szociológushallgatónak értelmezhető probléma. Én legalább értem hogy mit akartok mondani, és úgy teszem hozzá hogy nincs jelentősége, álprobléma.

Benzinszivo Szunyog 2014.11.24. 10:59:55

@ff48bp: Na ezt a logikát én se értettem. Miért az utolsó adásból juthatott csak valaki tovább, ha amúgy nem jutott volna be? Az első két adásban szereplőknek miért nem volt erre lehetősége? Miért nem az jutott tovább automatikusan, akinek a legkevesebb hiányzott a három adásból? A párbaj hogy lesz jövő héttől? Lesz kiemelés? Aki továbbjutott 90%-al kap olyat aki 70%-al jutott tovább? Vagy sorsolnak?

2014.11.24. 11:00:07

majdnem sixx-i magasságok... jó lett... :D

Bergyilkos Bohoc 2014.11.24. 11:06:27

@ff48bp: Kicsit fura ez az utólagos okfejtés a szavazásról, pláne a végkövetkeztetésed ("ha már két zsűritag nem szavaz, akkor szinte reménytelen bárkit továbbjuttatni"), tekintve, hogy nagyjából minden második versenyző továbbjutott.

Sajókám, ha neked pl. a fenti pillanatképen lévő arcok stockfotónak tűnnek, akkor menj fel egy stockfotó oldalra és gondold újra. Nyilván valahogy leválogatják (arcfelismerő szoftverrel simán lehet), hogy ne a macskás, mickey egeres profilképek menjenek adásba, hanem csak olyanok amiken valós arcok vannak.
Másrészt jó lenne felfogni végre, hogy ez még mindig csak előválogató, egy selejtező, úgyhogy semmi értelme megint elmondani, hogy most is alig volt normális énekes. Pufogni akkor kell majd, ha a végső 12-ben sem lesznek értékelhető hangok.
A többiben kb. egyetértek. A bulváros hangulatkeltés, a keserű sorsok és személyes tragédiák kötelező felemlegetése, már a harmadik versenyző után gyomorforgató volt.

sajó d. 2014.11.24. 11:11:34

@Bergyilkos Bohoc: okés, a stockphotós előválogatás elfogadom, de azért had basszon már fel, ha egy vasárnap esti főműsoridős kertévés énekes produkcióban az énekesek túlnyomó többsége nem tud énekelni.

értem én, hogy előválogatás, de emlékezz vissza, hogy a többiben (x-faktor, megasztár, voice) ezek az arcok kihullottak és csak vágóképnek maradtak. itt meg külön videó van róluk, élő szereplés és szavazás.

mindezt úgy, hogy csak a magyar verzióhoz készült még két "elő-előválogató" rész is, ami duplán indokolatlanná teszi, hogy nekem miért kell kappanhangú embereket néznem élőben a tévében.

Ühüm 2014.11.24. 11:22:38

@Bergyilkos Bohoc: "Másrészt jó lenne felfogni végre, hogy ez még mindig csak előválogató, egy selejtező, úgyhogy semmi értelme megint elmondani, hogy most is alig volt normális énekes. Pufogni akkor kell majd, ha a végső 12-ben sem lesznek értékelhető hangok."

De már hallottuk mind a 24-et. Nem fog előkerülni több tehetség.
Azt meg nem hiszem, hogy aki eddig szar volt az jövő hétre kiemelkedőt fog nyújtani. Főleg ha majd a max 5 jó hangból egyik másik szembe is kerül egymással a párbajon.

A szavazásról meg: Ha legalább 1 tag nem szavaz igennel, akkor nem lehet továbbjutni, hiába sugallják hogy a néző dönt.
A tegnapi legnagyobb eredmény 91% volt 4zsűri igennel. 91-28= 63%
63/72=0,875 ebben az esetben is a szavazásra bejelentkezettek 87%ának igen szavazata sem lett volna elég, ha a zsűri pirosat nyom. Persze ha ekkora a pozitív szavazatok aránya, nyílván a zsűriben is lesznek, akik igent nyomnak, csak látszik, hogy zsűri nélkül nem lehet továbbjutni.

puertainca 2014.11.24. 11:23:27

@sajó d.: Vazze, a hadd az 2 d, ha kommentelő lennél simán akkor leszarnám, de ezt sokadszor látom nálad.

postakocsi 2014.11.24. 11:32:33

"ide is beitta magát az újorigós/vujitytvrtkós/tényekes nyomorpornó, ahol az üvöltöző Ördög Nóra majdhogynem úgy konferálja fel a versenyzőket, hogy "Fazekas Lili, akinek meghalt az anyja, de most talán tovább léphet""

Nem kell álszerénynek lenni, nyugodtan oda lehetett volna az Index-et is írni abba a sorba, itt is sok a jelentkező újságíró, szerkesztő, aki az édesanyját is megcsinálná két kattintás plusszért.... :)

Szabinácska89 2014.11.24. 11:33:14

Nem értem én ezt az egész műsort... Jó, mondjuk nem is fektettem bele sok energiát, hogy megértsem, belenéztem párszor, de valahogy nem fogott meg. Se a műsorvezetők, se a zsűri, se az énekesek. Nem is értem, hogy a tv2 hogy tud ennyiszer mellényúlni.

szamaritánus 2014.11.24. 11:41:26

az miért feke pál bunkósága, hogy szót emel egy nőnek öltözött, szar hangú buzeráns ízléstelensége ellen? szerintetek a társadalom nagy része hogyan reagált?

Irgum76 2014.11.24. 11:41:54

én az előzőt és a mostanit láttam de ez a Barbi mindig be van piálva egy kicsit vagy tényleg ilyen?
az előző adás elején úgy tűnt még a szemét sem bírja kinyitni
egyébként a fal szar
a mű/valódi drámáktól a falat kapartam
Ördög Nóri végre csinos volt a fekete ruhára gondolok és nem úgy csinálták meg a haját mint egy 80 évesnek az elfekvőben
de ha a mostani X-faktorral vetem össze itt több a tehetség izgalmasabb a sok versenyző
pedig szeretem az X faktort (lehet köpködni) de idén egyik szarabb mint a másik

Irgum76 2014.11.24. 11:51:36

ja és a vén kopasznak nemártana egy sztájliszt bazz bútor kárpitból vart zakóhoz egy függönykarnis nyakék mondhatom gyönyörű látvány

joco2057 2014.11.24. 11:53:55

Én Mező Misin akadtam ki rendesen.
Kioktatja szegény srácot akinek az apja gyilkos, hogy ne magában higgyen hanem Istenben!
Hát Misi én még úgy nőttem fel, hogy apám mindig azt mondta: segíts magadon az Isten is megsegít!
Aki nem hisz magában az soha sehová nem jut el és ennek semmi köze a valláshoz!
Mező Úr egy gyereket ne hülyítsen már na :)

ff48bp 2014.11.24. 11:55:05

@Bergyilkos Bohoc: Én úgy számolom, hogy egy néző szavazata csak 0,72%-ot ér, mivel 100-ből a zsűrié 28, tehét a nézők 72%-ot adhatnak. A továbbjutáshoz 70% kell. Ha csak kettő zsűritagnak tetszik, a zsűri 14%-ot ad, tehát 56% kellene a nézőktől, ami - most ki nem fogom tudni számolni pontosan - a 0,72 miatt kb. 68-70%-os szavazati arány kellene hogy legyen. Mivel az átlagos szavazási kedv még egyértelműen esélyeseknél is csak 68% nézői arány szokott lenni, így gyakorlatilag reménytelen, hogy ilyen versenyzőknél mindenkinek tetszeni fog a produkció. Remélem jól okoskodtam, de ha nem, a gyakorlat eddig is ezt mutatta.

Programmer2014 (törölt) 2014.11.24. 12:01:58

Tisztelt sajó d. és sixx!

Nem mondom, hogy hibátlan a műsor (bizonyos dolgokon még én is változtatnék), de szeretném, ha a továbbiakban nem olyan írná a kritikákat, aki eleve gyűlölettel van a TV2-es produkciók felé, illetve nem tudja megemészteni ezt az új formátumot.

Köszönöm!

sajó d. 2014.11.24. 12:12:27

@Programmer2014: sixx sztárban sztár-cikkeit olvastad te egyáltalán?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2014.11.24. 12:13:46

Minden szóval egyetértek, ez a műsor katasztrofális az első perctől fogva. (mondjuk nem is a TV2 lenne, ha nem így lenne)

Ami még nekem feltűnt, h Ördög Nóra milyen gyorsan hozzáidomult a műsor és a csatorna színvonalához, azaz milyen szépen lecsúszott.

El nem tudom képzelni mi vezérelte döntését, h ide kerüljön (legbelsős RTL -esként gondolom látta a számokat hogy futnak a párhuzamos produkciók), de mintha úgy lenne vele, h gagyi ez úgy ahogy van, én ugyan nem fogom megerőltetni magam, jó ide ez a helyenként flegma, lenézős stílus is. Egyszerűn Majka 3x átugorja, de még Szabó Zsófi is jobban tetszett nekem az X Faktros beugrójával mint ő.

Hogy valóban így van-e, vagy a nem kicsit bunkó lelépése vet árnyékot a ténykedésére nem tudom, de az biztos, h X Faktoros idejében jó volt nézni, egyedül elvitte a hátán az estéket, szép volt, csinos, humoros most? Egy besavanyodott tésasszony lett (bocsánat, ezt nem lenne szabad szóvá tenni, de szülés után remek kis tokaszalonnát és kuffert növesztett, szóval ne csak a pénz után fusson hanem mondjuk a Margitszigeten is) akiről süt ez az engem nem érdekel, úgyis én vagyok itt a király.

Ha így haladnak fog ő még sírni és a köztévén gyerekműsort vezetni a régi szép idők emlékére.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.24. 12:20:52

@Programmer2014:
"Nem mondom, hogy hibátlan a műsor (bizonyos dolgokon még én is változtatnék), de szeretném, ha a továbbiakban nem olyan írná a kritikákat, aki eleve gyűlölettel van a TV2-es produkciók felé..."

Nem mondom, hogy hibátlan a comment blog (bizonyos dolgokon még én is változtatnék), de szeretném, ha a továbbiakban nem olyan írna kommenteket, aki eleve gyűlölettel van az indexes/commentes blogbejegyzések felé...

balos pacsirta 2014.11.24. 12:22:05

Kérem vissza a megasztárt.

melcsa.k79 2014.11.24. 12:42:53

az állandó és átlátszóan lehúzó kritika fogja egyre inkább izgalmassá tenni a műsort, és kíváncsivá az embereket! hajrá!

ursus artos 2014.11.24. 12:54:54

Jó műsor volt, nekem tetszett.

chr(27) 2014.11.24. 13:05:27

Azért az Alexandra hangja is rendesen megbicsaklott, miután felment a fal, nyomott egy olyan fals magasat, illetve kettőt, hogy majdnem elejtettem a kakaót...

ff48bp 2014.11.24. 13:06:06

@melcsa.k79: Az a baj, hogy én eddig feltétlen rajongója voltam a műsornak, de most én is elbizonytalanodtam, mert nem látom eléggé erősnek a nézők szavazóerejét. Ha ez nem változik, abbahagyom a szavazást.

bobijub 2014.11.24. 13:22:17

aki a @balos pacsirta: én. is. a régi szériákból (függetlenül attól, hogy melyik csatorna, melyik formátum) vannak olyan produkciók, amik annyira bejöttek, hogy néha-néha még most is újranézem egyiket másikat. És nem csak azért nézem újra, mert az első-második nekifutásokban különb volt a versenyzőfelhozatal, hanem azért is, mert a csatornák messze-messze többet áldoztak az emberi tényezőre. Tehát nem csak a flancos drága technikára költöttek, hanem például a versenyzők sima produkcióihoz meghívott élő vendégzenészek is sokkal több érdekességgel szolgáltak (igaz hogy akkor még nem volt miből reciklálni a saját istállókba tartozókat, tehát nem volt meghívható versenyző az előző éviek közül, kénytelenek voltak "rendes" vendégeket beengedni. És sokkal ütősebb volt a feladatul kirótt dalok válogatása (extrém telitalálatok voltak mindkét irányban, sajnos a kérlelhetetlen továbbjuttatási céllal adott nótákban is meg a kérlelhetetlen kiejtési céllal adott nótákban is. szóval én is kérem vissza az első-második évadokat.

melcsa.k79 2014.11.24. 13:29:17

@Fedor: pedig az index mindent megtett azért, hogy ne így legyen. maradok az állításomnál, mégpedig, hogy a negatív kritika visszaüt!

sztogramm 2014.11.24. 13:35:24

magna cumn laudés kölyök kézfején az ILLUMINÁTUS tetoválás, ennyi volt fújt a bőrgyár uraim.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2014.11.24. 13:39:58

Számomra ez a % dolog a megfoghatatlan. Ha valaki tudja hogy konkrétan ez hogy jön ki ossza már meg. Ha a 100% a leadott szavazatok száma akkor az egész egy marha nagy hülyeség, mivel ez folyamatosan változhat. az 1000-nek meg a 100000-nek nem ugyanannyi a 70%-a. Ha a letöltött app-ok száma akkor mi van azzal aki nem szavaz? Akkor az automatikusan egy nem-nek felel meg? Ez szintén igazságtalan lenne mert ez is műsorról műsorra változhat, hogy mennyi az aktív szavazó.

melcsa.k79 2014.11.24. 13:43:14

@DexterMorgan78/Séfbácsi: azért kell minden egyes fellépés előtt beregelni, azt veszik 100%-nak. ez már matek?

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2014.11.24. 13:50:38

@sajó d.: "Pásztor Anna sem tudta megmenteni az egészet, pedig voltaképpen sminkmentes gésának öltözött a Rising Star kedvéért"

De miért szúrták fejbe az evőpálcikákkal? Az előző részben értettem, hogy pont Madri Gras-kor asszimilálta a Borg. Lehet, hogy mostanra a USS Szaké legénysége kiszabadította és a borg implantokat ezzel a módszerrel semlegesítették?

Ördög Nóra nem tudom mit vett be, vagy mit nem, de a "Mindig a csöcsök!" mindent vitt, mint az autós kártyában a Lola-T! Visítva röhögtünk rajta.

Amúgy nektek nem tűnt fel, hogy volt egy igen bögyös néző hölgy, akit többször mutattak, hogy a tableten matat, olyan plánból, amitől férfiember biztos nem a tabletet figyelte? Nekem is a feleségem mondta utólag, hogy volt a csajnál az is.

kék pléd 2014.11.24. 13:51:41

igen, ez már matek. az a 100%, aki bejelentkezik zsűrinek az adott játékos éneklésének megkezdése előtt. ha bejelentkezel, de nem szavazol sem igennel, sem nemmel, akkor is nemként regisztrálnak.

ff48bp 2014.11.24. 14:17:05

@kék pléd: S ezzel tulajdonképpen választ is adtunk annak a kritikusnak a kérdésére, hogy miért kell a versenyző előtt bejelentkezni szavazásra. A % csak akkor számítható, ha egy adott mennyiség nem változik közben. Tehát muszáj a produkció előtt rögzíteni a szavazók számát, hogy arányokat tudjon a program számolni. Végül is mondhatnám, hogy majdnem mindegy, hányan jelentkeznek be, de ez végül is nem igaz, mert minél több a szavazó, annál kevesebbet mozdul el a % néhány szavazat után, hiszen a nagyobb számnak kisebb az egy főre eső %-a. Ha 100 000 szavazó van, ott 1% 1000 lenne, de mivel a zsűrinek ki van osztva 28 ezer, ezért 1000 néző csak 0,72%-ot mozdít felfelé. Jól számolok?

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2014.11.24. 14:20:18

@melcsa.k79: Ja. De szélsőséges esetben:
Mondjuk az egyik versenyzőre csak a 10 haverja regisztrál. Abból mind a 10 igennel szavaz, az 100%. A másikra 1000 regisztrál és 690 szavaz igennel, az 69%. Akkor az első bejut, a második nem? Hiába kapott több szavazatot?

ff48bp 2014.11.24. 14:20:39

@kék pléd: Végül is csak az igenek számolódnak, tehát minden más nemnek minősül. Ennek ellenére érdemes szerintem szavazásra jelentkezni, mert aki szerencsés, az még nyerhet is majd, ha többször szavaz. És ehhez elég bejelentkezni, hiszen a nem szavazás az végül is szavazás: nemmel szavazás.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2014.11.24. 14:25:44

A zsűris szavazás meg úgy lehet, hogy egy zsűritag a regisztráltak 7 százalékának erejéig a nemeket vagy a nem szavazottakat felülírja igennel. Így az összes szavazat is max. 100% lehet. De ez csak tipp.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2014.11.24. 14:28:17

Amúgy a műsor szar. Az első adásban akartam szavazni, de a régi verziójú Android-ra nem megy fel az app. Annyira nem is fontos, meg már nem is nézem.

2014.11.24. 14:31:16

Talán 2 előadást láttam, a bulváros felvezetés ott s megvolt, nem is értettem, az előadásra kell szavazni, vagy arra, ki mennyire nyomorult?
Ha ez még előválogató, akkor közlöm, a néző elfárad, és mire jönnek(ha) a tehetségek, addigra már talált más programot, csatornát vasárnap estére.
Én legalábbis.

"Keró és Feke a két legellenszenvesebb zsűritag, akiket magyar tévében valaha láttam"
Hozzáadok még kettőt és akkor egyezünk.

ff48bp 2014.11.24. 15:05:47

@Miazmás: A nemeket nem kell felülírni, mert nem szavazat igazából itt nincs, hiszen a % csak az igenekkel nő. A nem annyit tesz, hogy a % nem emelkedik, de levonni a nem szavazat nem von le semmit, de nem is emel. Csak a zsűrinél látványos, amúgy elég lenne a programnál az igen csúszka is a szavazat szempontjából. Az más kérdés, hogy jó érzés egy gyengébb produkciónál a nemet elhúzni, még ha tudom, hogy nincs jelentősége, akkor is.

Fehérlapos 2014.11.24. 15:14:44

@Fedor: Sokkal természetesebbek az énekesek. Az x-faktorban mindenkinek minden mozdulata, lépése, nézése, be van gyakorolva, táncosok ugrálnak körülöttük, stb. Itt meg szinte csak kimennek, és énekelnek, csak Heiszer Ásám tűnt mesterkéltnek tegnap.
És igenis izgalmas, amikor a mutató a 70 felé közelít az utolsó tíz másodpercben, vagy amikor elfelejtek bejelentkezni, és a határidő eltelése után 5 másodperccel azért mégis bevesz a rendszer.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.24. 15:33:33

@Fehérlapos:
"És igenis izgalmas, amikor a mutató a 70 felé közelít az utolsó tíz másodpercben, vagy amikor elfelejtek bejelentkezni, és a határidő eltelése után 5 másodperccel azért mégis bevesz a rendszer. "

:)))))))
Get a life, pal!

Hokunda 2014.11.24. 15:37:32

Ördög Nóri esti legszórakoztatóbb pillanata az volt, mikor megkérdezte a rendezőt, hogy most már kiabálhatom (mármint a győztest)?
Sajnos Nóri nem nagyon találja a helyét a műsorban. Nem nagyon tud mit kezdeni a helyzettel, hogy itt nem órákig megy a szavazás, hanem mikor szóhoz jut már túl vagyunk rajta.

Hokunda 2014.11.24. 15:39:09

Amikor visszaszámol 3-ról a versenyzőnél, akkor a visszaszámlálás végéig még be tudsz jelentkezni, utána már nem engedi.

Chuck Νorris 2014.11.24. 16:57:08

Érdekes én egészen máshogy láttam a müsort.
konferálás: Majka és Ördög Nóri 100x jobb mint Istenes bencuska meg a Szabó csajszi aki sok mindenre alkalmas, de müsorvezetésre nem.
Zsüri: Sokkal kevésbé harsányabbak, és szakmaibbak, mint a legfosabb produkciókra is ódákat zengő reteknégyes, arrol nem is beszélve hogy a ripacsszint is messze alacsonyabb mint a másik gárdánál.
indulók: Volt sok silány ezt aláirom , de azért akadt 1-2 szerethető arc, ugyanugy mint az x faktorban, viszont azok számomra már ellaposodtak és unalmassá váltak.
a kisfilmek/felvezetések tényleg elég bénák voltak, de ez már megszokott az ilyen müsorokban.

na itt meg is untam a meggyőzést, szal nézze mindenki az x faktort mert az hu de kurva jo, én meg nézem a rising start oszt peace van :)

dr. House 2014.11.24. 19:00:59

Sajnos tényleg nyomorforgató volt... Két kiegészítés puszta adminisztratív okokból. Amikor - hogy klasszikusokat idézzek - Mező Mihály "feltalálta az Úr Jézus Krisztust", akkor nekem halálfélelmem volt, mint amikor tehetetlenül nézi az ember az iskolai ünnepségen, ahogy az osztálytársa belesül 400 ember előtt a Nemzeti dalba. És még van vissza négy hosszú tanév... Az is kellemetlen pillant volt, amikor a Márti dala c. opuszt minden nem érintett zsűritag lesajnálta. Anna helyében azt válaszoltam volna, hogy "Na elmentek ám ti egy Magna Cum Laude koncertre!"

mérlegel 2014.11.24. 19:01:57

Olvassátok el a nézettség alakulását. Az x-et ezen a hétvégén már legyőzte a rising. Szerintem is izgalmas amikor 70-hez közelít a százalék.Istenes hülyébb mint az Ördög-Majka páros, pedig ő egyedül van a főműsorban.A zsűri arca is kisebb még, itt nem hengerli le senki úgy a másikat, mint Alföldi L-t. Persze sok a hibája, az ostobasága a rising-nek is, de valahogy egyelőre még emberibb. Remélhetőleg a színvonal is jobb lesz, ha a 24 feleződik.

mthrfckr 2014.11.24. 19:11:48

jaj, beszarok, bekerültetek a tényekbe!
csodás iterpretációt kaptunk arról, hogy a hátrányos helyzetű versenyzőkön élcelődtök. :D

Irgum76 2014.11.24. 19:14:00

most volt a cikkről szó a Naplóban én észre sem vettem a "nyomor pornó" kifejezést (most így visszanézve sem találom) de találó

Irgum76 2014.11.24. 19:15:44

@Irgum76: ja tényleg nem napló tények

capacete 2014.11.24. 19:19:14

Én csak véletlenül kapcsoltam oda a végére, épp Szén Alexandra énekelt, aki a cikk szerint jó volt. Hát nem tudom, lehet, hogy csak a végére romlott el, de olyan fülsértő hamis hangokat ritkán hallani, ami a torkából kijött. Ha ő volt a jó, akkor el sem merem képzelni, milyen volt a többi...

2014.11.24. 19:54:21

annyira nem érdekel ez a cikk, hogy el sem olvastam.

Danielsson 2014.11.24. 20:21:26

A 24 hangból sajnos nincs 12 jó, talán ha 6.
A felvezetések nagyon gusztustalanok lettek. Ez egy énekverseny vagy mi, ki a tökömet érdekel, hogy kit milyen tragédia ért az életben? És ebben igaza volt Fekének! Hagyjuk már ezt a manipulálást! És Martina igenis gyengén énekelt attól függetlenül, hogy mindenki akkor éppen őt sajnálta, mert beteg volt... Miért kell ez? Amúgy tud énekelni, csak ezt nem tegnap mutatta meg.
Akik jó hangok, annak a fele szinte vérprofi, keressetek rájuk a youtubeon! Új arc, új hang nem sok van.
Zsűri: Feke őszinte, ezért bunkónak titulálják. Anna nekem szimpi, egyéni ízlés, a ruhái viszont borzasztóak. Kero: tekintélye van, akármit mondtok. Misi: nem kéne álszenteskedni, meg a sátánra kenni a gyilkosságokat stb., amúgy nincs vele baj.
Nórika: főműsoridőben "csöcsözni"??? Vagy "becsokizni"??? Ez nem csak nem illő, hanem az ő szájából eléggé műlazaság is, bár a csöcsök szó csak kibukott belőle, mert láthatóan baromira irritálta Dórika. :)
Összességében ez is Voice-ra hajazó műsor lesz némi változtatással.

Ami viszont állat volt: az intézetis Helén! Konkrétan k jó volt amit előadott!

Teshow 2014.11.24. 20:27:03

Igen, a TV2 visszalőtt a C:C-nek?
Muhaha :)))
Remélem nem hiszi senki, hogy a rájzingszar miatt?
Ádehogy - sajó.d megszólította Trutymózisz Fáraót!
Mr.Bézbólsapka nem azért hányinger, mert egy klasszikus média hiéna (lehet hogy mégis inkább patkány? áááá. belezavarodtam). Az még OK, hiszen a bulvárban dolgozik. Ő attól mocskos, hogy közben álszentül, fájdalmas kiskutya tekintettel néz a kamerába, és zokogva menti meg a világot ... miközben a hegymászó Erőss Zsolt halálának másnapján reggel (bazmeg, reggel!!!) ott ült a felesége konyhájában, és a férje haláláról faggatta, ugyanazzal az arccal, amivel a helyében ÉN tuti nem néznék tükörbe. Miközben a hegymászó gyerekei a szomszéd szobában aludtak, és azt se tudták, apa nem jön haza többet!

Vicces dolog, volt neki igazi magyar neve is, de saját maga átkeresztelkedett Trutymóra. És az ...

Teshow 2014.11.24. 20:31:38

@dr. House: nem mondod, hogy a Márti daláért beszóltak P.Annának?
Miközben annak a dalnak gyönyörűen, fájdalmasan valós, saját, IGAZI története és mondanivalója van?
Nahát, miket nem olvasok itt ma :o

Teshow 2014.11.24. 20:53:17

@SmittyB: Én Trutyira emlékszem, de nem veszünk össze. Kárász a másik "kedvencem". Régen még néztem azt a főzős műsort (sose tudom, melyik-melyik) amiben szerepelt, és ott nagyon nagyok a bajok ...

Teshow 2014.11.24. 20:58:39

@SmittyB: Képes voltam rákeresni!
Képzeld, a két zseni együtt csinálta. Kárász ült a konyhában, Trutyi pedig a stúdióból beszólogatott :(((((
Áááááá, hagyjuk is!

Sunny Days 2014.11.24. 22:19:04

egyik adást sem néztem még, és ameddig ilyen szórakoztató írások születnek róluk, nekem ennyi elég is
Nórika üvöltözésére nem vagyok kíváncsi, a 4 szagértő egyike sem különösebben rokonszenves, és engem sem érdekel, kinek milyen szerencsétlen sorsa miatt van fahangja

Giedi 2014.11.25. 07:56:58

Az ilyen Rakamazi Elkeseredés - Szombathelyi Csüggedés Mennyei meccsek kivételével nem sokat tévézek, nyilván nem is tudok ehhez érdemben hozzászólni, csak némileg ellentmondónak tartom az itt leírtakat azzal, hogy a most kijött adatok szerint a RS volt a hét legnézettebb műsora ...

Baaah 2014.11.25. 08:50:58

@Giedi:
A nézettség és az itt kommentelő emberek véleménye hol áll egyenes arányban?
Volt nézhetőbb műsor a magyar adókon, amit a zemberek nagyobb része nézni tud?

Danielsson 2014.11.25. 09:20:00

"Hatalmas siker a Rising Star, a múlt hét messze legnézettebb műsora lett a TV2 új tehetségkutatója. Majdnem másfélmillióan látták. A műsorban több nehéz sorsú versenyző is énekelt, ami meglepő módon gúnyos támadást váltott ki egy médiablogon."

Ezek szerint olvassák ők is a blogot! :)

Amúgy már megint mi a francnak emelték ki, hogy nehéz sorsúak... Ha ez a cél, akkor nevezzük át a műsort is valami karitatív, hátrányos helyzetű emberek énekversenyének!

dr. House 2014.11.25. 09:34:40

@Teshow: Legalábbis ez volt a lényege. Lényegében onnan indultak, hogy annak nem állt jól, aki énekelte, aztán oda lyukadtak ki, hogy aki falat akar emelni, ne ilyen dalt válasszon. Tiszta mázli, hogy nem Kero írta a dalt, úgy földhöz vágta volna magát hogy feljönnek a stúdió alól az avarkori pénzérmék... :)

2014.11.25. 09:55:25

Ha sokan nézik az csak jó, az RTL-re már úgyis túl magabiztos volt, pedig a Faktor is gyenge.
A "szerencsétlenek" gúnyolásával én sem értek egyet, a kritika viszont jogos, mert nem a nehéz sorssal kell eladni egy énekes produkcióját.

Ancilla 2014.11.25. 10:36:05

A nehéz sorsokat, az emberi tragédiákat valóban nem illő kigúnyolni. Ez a poszt szerintem nem is ezt gúnyolta, hanem azt a műsorszerkesztési eljárást, hogy ezzel a hatásvadász módszerrel próbálták a nézőket a tévé előtt tartani és szavazásra késztetni. Nekem külön visszatetsző volt, hogy nem csupán a kisfilmekből és/vagy a fellépés előtti beszélgetésből derültek ki ezek a történetek, hanem abból is, amit Ördög Nóra a szünetek előtt "kedvcsinálóként" mondott a következő blokk énekeseiről. Mint amikor a híradók elején bemondják a legizgalmasabb (legbulvárosabb) hírek címét. (Nehogy átkapcsoljunk másik csatornára.)Nóra egyébként elvesztette számomra azt az eleganciáját, ami az RTL-en még jellemző volt rá: itt hol tragédiákról beszélt, hol csöcsökről és becsokizásról. S nemcsak beszédstílust váltogatott egyik pillanatról a másikra, hanem ruhákat és frizurákat is. Nagyon nem áll jól neki ez a szerep. Szerintem.

Meg lehetne ezt a műsort ízlésesebben is csinálni, és nem is lenne rossz egyébként.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.11.25. 10:53:05

@Fehérlapos: "Az x-faktorban mindenkinek minden mozdulata, lépése, nézése, be van gyakorolva, táncosok ugrálnak körülöttük, stb. Itt meg szinte csak kimennek, és énekelnek"

Azért ne felejtsd el, hogy ez a szakasz az X-Faktor válogatójának felel meg, ahol szintén nem volt még nem voltak táncosok, megi ilyenek. Hidd el, majd ha eljutnak a az "egy adás - egy kieső" szakaszhoz, itt is meg lesz a a show, alig lesz különbség.

Danielsson 2014.11.25. 11:30:22

@Fedor: Nem ketten fognak kiesni egy-egy műsorban?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.11.25. 13:52:17

@Danielsson: Nem tudom pontosan, de ebből a szempontból lényegtelen.

Egyéként mintha azt mondták volna, hogy most jön egy párbaj-adás, ahol lefeleződik a mezőny (volt már ilyen anno a Megasztárban), és onnantól a 12 maradákkal jön a szokásos rendszer.

könyvjelző 2014.11.25. 20:18:23

csak nálam verte ki a biztosítékot Martina? a zsűriben ott ül Anna, ezért eleve nem választom az ő számaikat, mert elég benyalás-szagú, főleg úgy, hogy kiderült, hogy ők ismerik is egymást. ráadásul a felvezetőben a képünkbe mondják az ő nehéz sorsát is (betegség), majd elénekli Márti dalát. ha ez nem volt ízléstelenül olcsó és hatásvadász, akkor semmi. úgy kivágtam volna, mint a macskát sz..., és elmagyaráztam volna neki, hogy ne gyalázza meg senki emlékét azzal, hogy a másik halálával akar szimpátiát kicsiholni a nézőkből!

Gyevi bíró 2014.11.25. 23:05:45

Akkor ahogy én láttam:
- Nóri ruhacserés fricskája tetszett, hogy minden reklám után másféle külsővel jött ki. Nem azt mondom, hogy állandósítsuk, de egyértelműen ő vitte a műsor nagy részét, amire még (sajnos) rátett azzal, hogy elszállt a szája. Igazán csinos nő, erre ilyen alpárian szól be. Ez mondjuk egy bulin oké lett volna, sőt, még talán tetszene is, hogy egy szép nő mocskosul beszél (de nem trágáran), de ez egy tévéműsor.
- írtátok, hogy zsűribajok vannak. Korábban sixx azt írta, hogy nem érti, minek a zsűri? Most meg az a baj, hogy ha nem lenne zsűri, nem jutnának be csomóan. Tehát ha a kettőt összeadjuk, akkor kiderül, hogy a zsűri szerepe az, hogy valamelyest hasson a szavazás végeredményére és a szavazókra. Adhat a zsűri négy rosszat, ha a szavazók bejuttatják, csak ahogy kiderült, ennyire kiegyensúlyozott a szavazók véleménye (már ha nyomnak valamire).
- az előző adásban volt a legkiegyensúlyozottabb a műsor, mert az első adás skatulyázásából visszavettek, de a mostaninál már megint elővették, csak most a drámai vonalakat. Szinte mindegyiknél elmondták: "a fellépő sorsán változtathat a néző, hogy jobb sorsa legyen". Lassan azon gondolkodtam, hogy vajon nálunk a családban milyen katasztrófa vagy baleset legyen, ha ilyen műsor felé tévednék?
- ebben az adásban sokan paraszthajszállal kerültek be. Kíváncsi leszek a jövő heti felezőkre, viszont míg a Voice esetében nagyon tuti hangok csaptak össze, itt azért rezeg a léc sokaknál. És persze a párosítástól is függ, hogy kit "akarnak" kiejteni.
- a hangmérnökök meg... Gondolom nem ugyanazok, mint a Sztárban sztárnál voltak vagy a stúdió más? A Voice-nál is pár adást sikerült elszúrniuk, hajam téptem miattuk (lévén elég egyértelmű, hogy aki eddig jól tudott énekelni, hogyan lesz hamis, ráadásul egy adásban sokan).
- végül respekt, hogy élőzene van a háttérben, kár, hogy nincsenek úgy előtérbe hozva, mint az Ének iskolájában vagy a Voice-ban voltak.

2015.01.02. 16:42:37

Hülyék ezek, kell a bánatos lofa.nak a tehetségkutató műsor. Szörnyű unalmas már mindegyik. Valóságshowk, trash realityik, tehetségkutatók. Rettenet mind.
Egy Magyarország madartavlatbol izgalmasabb mint ezek a szerencsétlenek akik túl sokat hisznek magukról!
süti beállítások módosítása