Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Hír TV megpróbálja mindenhonnan eltüntetni Vida Ildikó tolmácsos videóját

2014. november 12. 13:16 sajó d. 185 komment

vida.jpg

Az egész internetet bejárta és óriási botrányt kavart a Hír TV-nek az a felvétele, amin Vida Ildikó próbál bizonyítékot szerezni az amerikai kitiltásra André Goodfriendtől, de angoltudás híján tolmácsot kér. A botrány kirobbanása óta eltűnt az ominózus felvétel a Youtube-ról, információink szerint a Hír TV direkt megkereste a céget, hogy vegyék le a felvételt, ami azóta egyébként több csatornán is visszakerült. 

A Hír TV nemcsak a Youtube-ot, hanem minden érintett sajtóorgánumot felszólított levélben, hogy távolítsák el az ominózus videót.

Tisztelt Szerkesztőség,

kérem, hogy haladéktalanul távolítsák el weboldalukról azokat a felvételeket, amelyeknek a HírTV a jogtulajdonosa. Például ebből a cikkből: http://index.hu/kulfold/2014/11/11/goodfriend_reagalt_a_vidas_talalkozasra/ .
A HírTV webes felhasználást nem engedélyezett az ATV-nek, a felvételeket kizárólag a híradójukban használhatták volna, ezért kértük a tartalom törlését a videómegosztóról. Az ATV kérésünknek eleget tett. Kérjük, hogy az index.hu is szüntesse be a jogsértő videók közlését.

Az említett cikkben egyébként egy Coub-videó található, ami nem az Index tulajdona.

Mint a levélben is szerepel, az ATV valóban eltávolította a felvételt, cserébe viszont feltöltötték a teljes híradós adás három percét, amiben egyébként ugyanúgy szerepel a NAV-vezető tolmácskérése.

Frissítés: A Magyar Nemzetnek hála már a teljes, vágatlan verziót is meg lehet nézni, amit most szépen be is ágyazunk ide. Aki esetleg nevetne egy jót azon, hogy a Magyar Nemzet szerzője továbbra sincs tisztában például a Coub működésével, annak meleg szívvel ajánljuk Az Index mint orgazda című izzadságtól, köpködéstől és kicsinyeskedéstől mentes cikkét.

Az Index értesülései szerint a Hír TV adta át a felvételeket az ATV-nek, hogy felhasználhassák a saját adásukban. A csatorna a nyers, vagyis a teljes felvétel vágatlan verzióját adta át az ATV-nek. Az információval kapcsolatban kerestük az ATV hírigazgatóját, Németh Szilárdot, de egyelőre nem sikerült elérnünk.

Frissítés: Sikerült elérnünk Németh Szilárd hírigazgatót, aki megerősítette értesüléseinket. Elmondása szerint az ATV kétszer is rákérdezett arra, hogy tényleg használhatják-e a VidaGoodfriend-találkozóról készült nyersanyagot, amire mindkétszer igennel válaszoltak a Hír TV-nél. Azután, hogy felkerült az internetre a tolmácsos részlet, a Hír TV a videó leszedésére kérte meg az ATV-t, mivel annak internetes megjelenítésére nem volt engedélye. Hozzájárultak azonban ahhoz, hogy feltöltsék a teljes Híradó-részletet, amiben az ominózus jelenet is szerepel. Ez egyébként már felkerült a LiveLeak-re is, ahonnan elég nehezen fog lekerülni. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.11.12. 13:20:58

Úgyis az a téma, hogy a kormány egyes tagjai, a közhivatalok vezetői nem ismerik az internetet.

Most legalább megismerik belőle a Streisand-hatást.

OkoskaTo:rp 2014.11.12. 13:42:18

2014-ben akad még bárki, aki az internetről el akar tüntetni valamit, ami oda egyszer felkerült? LOL.
A HírTV biztosan komolyabb jogi apparátussal, és nagyobb költségvetéssel rendelkezik erre, mint néhány amerikai sztár vagy nagyvállalat.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.12. 13:42:42

nem szabad hagyni, hogy ez a gyöngyszem eltűnjön. :D

ügyfélszolgálatos 2014.11.12. 13:49:16

Hát jó hogy nem akarják lekapcsoltatni a Youtube-ot az amerikai kormánnyal...

Brrrrrrrrrrrrr 2014.11.12. 13:49:27

sok sikert
szánalmas taplnyal tv ahahahahahahahah hihihihihihih

Rákász 2014.11.12. 13:58:17

mentve, eltávolítás esetén visszatöltésére sor: kerül

Gurtart 2014.11.12. 14:06:03

felesleges erőpocsékolás, csapkodás egy óceán közepén. :)
Ami egyszer ragad, az tapad. :D

brumeszkosz 2014.11.12. 14:13:23

Ezek a Göbbels tv-nél még hülyék is??? Ada adják gondolom jó pénzért az ATV-nek a nyers anyagot és mikor rájönnek mekkora barmok leszedetik a Netről és benyelik a faszt az ATV-től mert felrakják az engedélyezett hiradós részt. Na látjátok fidesz birkák , még a szart se tudjátok jól dobálni az is visszahullik rátok!!!

sajó d. 2014.11.12. 14:20:39

@brumeszkosz: nem pénzért adják. a rendszer közös megegyezéssel oda-vissza működik a kertévék között.

Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2014.11.12. 14:27:21

@ügyfélszolgálatos: viszont a youtube elérését a magyar szolgáltatók tudnák korlátozni. Sőt, akkor már az egész külföldi internetet!

falomb 2014.11.12. 14:29:03

@OkoskaTo:rp: vélhetően tudják, hogy nem lehet mindenhonnan leszedni, a céljuk az lehet, hogy ne lehessen könnyen megtalálni, könnyen belebotlani. A netező mamik az indexre még elmennek, de a liveleak-ről már nemigen hallottak. Ha céltudatosan keresi valaki, akkor meg lehet találni, ezért csak azt akarják, hogy aki csak úgy böngészi a magyar hírportálokat, annak ne legyen ott egy kattintásra a videó.

Acsabi44 2014.11.12. 14:29:10

@OkoskaTo:rp: köztudott, hogy se a fidesz, se a holdudvar nem érti a internet nevű jelenséget, nem is igazán tudnak vele mit kezdeni.
Ennek nagyon jó megnyilvánulása ez a dolog, de nem az első, és nem is az utólsó

mennyémá 2014.11.12. 14:32:31

na ezért kell internetadó, hogy a sok büdös gyökér nehogymá itten nézegesse meg osztogassa megfele szegény apeh vezér égését. a reistag hozzáképest kutyaf...a

george47 2014.11.12. 14:32:56

Az nem baj még önmagában, ha a NAV elnöke nem tud angolul (kérdés azonban, hogy hogy tud tájékozódni a nagyvilág adó és vámjogszabályairól) Ennek azért elvárásnak kellene lenni, de ez a megbízó felelőssége, kit jelöl a posztra.
Vida Ildikó megbízta az ügyvédet a képviseletre. Ettől a pillanattól még megszólalnia sem kellene, mindent visz az ügyvéd, ez a feladata. Viszont ilyen esetben minimum olyan ügyvédet választanék, aki tud angolul, ugyanis feltételezhető, hogy kellő gyors információkat csak így tud beszerezni, tud gyorsan reagálni az eseményekre.
Tehát az ügyvéd nem volt hivatása teljében.

ördöngös pepecselés 2014.11.12. 14:33:06

Mocskos kommunista görények ezek, törli, cenzúrázzák ami nekik nem tetszik.

ördöngös pepecselés 2014.11.12. 14:42:57

Na azéér'!

Valaki úgy látszik gyorsabb volt és letöltötte majd vissza dobta a videnyót :))

www.youtube.com/watch?v=GdwVoik-7Cc#t=20

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.11.12. 14:44:37

@ügyfélszolgálatos: De megpróbálták, viszont azt csak amerikai bíróságon lehet kérni, de mivel ki vannak tiltva az USÁból, ezért ettől a lépéstől eltekintettek.

fryci 2014.11.12. 14:47:15

Kíváncsi vagyok, mikor jönnek elő azzal, hogy direkt nem akart beszélni angolul, nehogy félreértések legyenek a kifejezések miatt. Mellesleg az ügyvéd úr sem beszéli?

rockjano 2014.11.12. 14:48:11

@george47: Hát szerintem egy valamirevaló angol nyelvtudás annyira alap dolog manapság hogy enélkül ne vállaljon senki nagyon jól fizető állami munkákat. És az nem érv hogy 50 év felett van akkor is lehet nyelvet tanulni…

A másik a nővel kapcsolatban hogy milyen szürreálisan ellenszenves felfuvalkodott némber…tipikus fidesz-szörny…

flamer 2014.11.12. 14:48:55

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Mondjuk ez nem a klasszik Streisand-effect, mert ott az is kellene, hogy az eltávolítási kísérlet előtt nagyjából ismeretlen legyen az anyag - ez a másfél perc viszont az elmúlt napok legnépszerűbb videója volt.

ördöngös pepecselés 2014.11.12. 14:52:03

@flamer:

De sok ember még mindig nem látta. Például olyanok, akik falun élnek, nyugdíjasok, stb...

Beer Monster 2014.11.12. 14:54:04

Jézusom, ez egyáltalán nem vicces. Ez tényleg az APEH elnöke?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.11.12. 14:54:30

@fryci: a protokoll egyébként azt írja elő, ha jól tudom, magas szintű hivatalos találkozók esetén tuti.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 15:00:55

Szóval a nevetséges lebőgésbe torkollott sunyiságot az Irodalmi Osztály igyekszik meg nem történtté tenni - de azt is ostobán.

Ma is megvoltak az illiberális polgári értékek.
Lőn reggel, és még nem lőn este, harmadik nap.

cabeza 2014.11.12. 15:03:32

Nesze nektek fidesz birkak, illiberalis demokracia, ez mar a cenzurat surolja.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 15:04:37

@Viktor-a-konyhában: "viszont a youtube elérését a magyar szolgáltatók tudnák korlátozni."

Íme a kis szolgáltatók legyalulására is használható netadó ötletének magyarázata!

2014.11.12. 15:06:59

@george47: : Nem tudom mi az előírás, de valamit gagyoghatna, vagy legalább tanulja be azt a pár mondatot (önhöz jöttem tud-e fogadni stb.) hogy ne égesse magát szénné, aztán a tárgyalásra már kérhet tolmácsot.
Nekem ahogy a nagykövet játszik az is visszatetsző, de tény Vida egyre röhejesebb, kínosabb, ezt még csűrik csavarják, aztán úgyis az a vége hogy "más fontos pozícióba helyezik", vagy előhúzzák az "idegileg nem bírom a nyomást, felállok" kártyát.

Beer Monster 2014.11.12. 15:11:55

@SmittyB: Valamiért az amerikaiaknak ilyenek a gesztusaik, náluk ez lehet, hogy nem fura.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 15:12:59

@fryci: "Kíváncsi vagyok, mikor jönnek elő azzal, hogy direkt nem akart beszélni angolul,"

Ez szórványosan megvolt, de túlerőltetni nem lehet, hiszen annyire nem volt az végiggondolva, hogy mi is legyen*, hogy a motyogását azzal kezdte, hogy "nem értem, mit mond".

* Nem hihetem, hogy az intrikában született hírtévés arcok ennyire balfaszok. Ezt a nőt már pártközpontból nyomják a darálóba.

ördöngös pepecselés 2014.11.12. 15:15:39

@dr. mesterseges szinezek:

És mi van akkor ha a Vezér nem Vidát, hanem a Varga Misit fogja elküldeni a búsba? Erre is van nagy esély, hogy orbánnak nem kell Varga ezért elzavarja a helyéről.

fannó 2014.11.12. 15:26:36

Palkovics László, felsőoktatási államtitkár:
"Szerintem aki nyolc év általános iskola és négy év középiskola elvégzése után nem tud középszinten egy idegen nyelvet, ott legfőképpen a lustaságra gyanakodnék. "
"Ha valaki nekem azt mondja, azért nem tud megtanulni egy nyelvet mégsem, mert nincs nyelvérzéke, azzal én megbeszélném, hogy a nyelvtanuláshoz még csak kreatívnak sem kell lenni"

Vida Ildikót be kell ültetni Áder János mellé az iskolapadba: www.youtube.com/watch?v=1qRpLY14lkU

Gyurika vagyok 2014.11.12. 15:27:19

@SmittyB: "Nekem ahogy a nagykövet játszik az is visszatetsző..."

Csak ügyvivő, de meg kell hagyni, ahogy trollkodik ezekkel a nímand seggfejekkel, az elsőosztályú. Bár a mi külügyünkben lennének fele ennyire jó humorú és fele ennyire hozzáértő diplomaták.

Egyébként a felvételen teljesen újraértelmezik a sztendáp és a valóságsó műfaját is.

zsoltix 2014.11.12. 15:31:13

@falomb: Az erről szóló cikkekbe, bejegyzésekbe, mémekbe, stb. viszont elég könnyű belebotlani, onnan már csak egy lépés a videót megkeresni.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 15:31:50

@Guestenye: Megeshet, de előbb sokat fog még csomagolni Varga 2015-re.

Viszont sok baja már nem lehet Vargával a Basinak: olyan keményvonalas seggfejjé nevelte, hogy olykor össze lehet keverni Szijjártóval. Egyedül a fideszes-cinikus vigyorokra nem képes még. Lehet, hogy ez a veszte, hogy bár hazug és kártékony, de nem élvezi?

Fikifiki 2014.11.12. 15:32:02

Hihetetlen jócigányasszony módjára utcánletámadósat játszik, és az egész ország ezen röhög. Elértük azt a mélységet vagy mehetünk még lefelé?

kadarnepe 2014.11.12. 15:49:09

@ügyfélszolgálatos: "Hát jó hogy nem akarják lekapcsoltatni a Youtube-ot az amerikai kormánnyal... "

Van erre egy ötletem! Állítsák meg az utcán az amerikai ügyvivőt, és kérjék tőle a youtube lekapcsolását. Közben a hírtv ott lehetne és vehetné... :-)

Nyomek 2014.11.12. 15:54:58

Sosem értem, hogy miért nem mondják el ilyenkor, hogy a "Prima Primissima díjas HírTV" ? ? ?

Csak, hogy tudjuk, hogy ez a díj mit takar és kiket jutalmaz és hová képes zülleni, zülleszteni!

NYJetsTD 2014.11.12. 15:59:50

Puskás Akadémia, új szurkolói rigmus: Akik korrupt velünk ugrál hej, hej!

mcs77 2014.11.12. 16:04:20

Ez a sztori is jól mutatja, hogy hosszú évek kontraszelekciója után mekkora taplók ülnek a HírTV-ben, nem beszélve Vida apparátusáról. Hogy az senkinek nem esett le, hogy időpont egyeztetés nélkül, tolmács nélkül "letámadni" az amerikai ügyvivőt az utcán mennyire ciki. Az etikett teljes hiánya, a "jé, ez itt angolul beszél" meglepődés, a hangnem, úgy az egész stílus Borati magaslatokat ostromol. Ég a képemről a bőr, helyettük is.

mcs77 2014.11.12. 16:09:03

@tzirok: Nekem Borat jutott eszembe az egész jelenetről. Ez a "stílus" vérciki, és az hogy nem volt egyetlen normális ember akár Vida akár a HírTV stábjában aki szólt volna... Nagyon szomorú.

Jozeph Pelikahn 2014.11.12. 16:09:05

Szerintem a NAV vezetője elég fontos személy ahhoz, hogy mindenki példaképe legyen!

Tehát ha holnaptól befut valakihez egy NAV-ellenőrzés:

- Köszönöm nincs rá szükség! Tegnap teljes körű ellenőrzést folytattam le magam ellen, amit személyesen én vezettem, és fél óra alatt mindent rendben találtam!

- Ha bármiféle bizonyítékuk van ellenem, akkor azt pontosan tárják elém, ne vádaskodjanak! Ellenkező esetben az ügyvédem megindítja önök ellen a jogi eljárásokat.

- Tolmácsot kérek!

Zsolti007 2014.11.12. 16:09:47

Ez a weboldal, hungarian.hungary.usembassy.gov/dcm.html azt írja, hogy tanult magyarul Goodfriend...
Oké, az nem azt jelenti, hogy tud is...

csak egy néző 2014.11.12. 16:11:28

@sixx: @fryci:
Nagyon jól csinálta az ügyvivő (van humora), hogy angolul szólalt meg. Így egy csapásra csinált hülyét a három lúzerből a saját kamerájuk előtt.

rarrarrarrar 2014.11.12. 16:14:18

Ha a magyar nagykövet tud angolul akkor az amerikai miért nem tud magyarul? Biztos mert csak ideiglenes.
Nem mintha ez mentené Ildikót, biztos valami más nyelvterületen nyaralt...

kikillelkikit? 2014.11.12. 16:17:12

Ezzel a rekedt cigis hanggal, meg ezzel a megjelenessel akar ezt is alairhattak volna mint felirat: "Harom sport szelet egy szazas"

ördöngös pepecselés 2014.11.12. 16:19:20

@mcs77:

Borat..tényleg :D

A fidesztrollok bezzeg ilyenkor kussolnak, amikor egy számukra is totál védhetetlen ügyről van szó..

cabeza 2014.11.12. 16:21:20

@Zsolti007: Arrol nem is szolva, hogy hivatalos ugyben logikus hogy angolul fog beszelni. Nehogy pl. veletlenul elkuldje a francba, ahelyett hogy elkudene a francia kovetsegre :)
A HirTV ugy ugrana erre a bakira mint egy kiehezett capa es vele egyutt a kormany.

A felvetelen latszott, hogy Goodfriend mindent nagyon tudatosan tett, minden gesztikulaciot. O profi es tapasztalt a szakmajaban, nem ugy mint ezek itt nalunk, akik komoly poziciokat toltenek be.

Buncog 2014.11.12. 16:27:30

A liveleak.com az kemény!

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 16:29:25

@Guestenye: Azért érdemes itt megnézni Szélmalomharcos szélmalomharcát (különösen az epic fail, jogi okoskodását): mitortenikma.blog.hu/2014/11/10/kepzelt_talalkozas_vida_ildikoval

Hohó60 2014.11.12. 16:35:52

@cabeza:

"A felvetelen latszott, hogy Goodfriend mindent nagyon tudatosan tett, minden gesztikulaciot. O profi es tapasztalt a szakmajaban, nem ugy mint ezek itt nalunk, akik komoly poziciokat toltenek be. "

Arra gondolsz, hofy tudatosan akart elszökni az ügyvivő úr? Mert azt senki sem vonja kétségbe.
Vagy arra, hogy "ezek itt nálunk" abszolút amatőr módon járnak el, mert szinte még sosem voltak meggyanúsítva egy külföldi ország kvázi nagykövete által korrupcióval, így nem kellett még tv-kamera előtt védekezniük egy ilyen ügyben? És még sosem jártak úgy, hogy a vádat (rágalmat?) megfogalmazó egy hónapnyi unszolás után sem tudott semmilyen konkrétumot felhozni a mentségére?

Beleolvastam itt a fenti internacionalista katyvaszba, és el vagyok képedve, hogy az amerikaiak ilyen, egész Magyarországot rossz hírbe hozó felháborító akciója után még vannak olyanok, akik azzal vannak elfoglalva, hogy beszél-e angolul a NAV elnöke.
Persze azzal nem foglalkoznak, hogy csíkos zoknit viselt -e az ügyvivő úr, amikor megfogalmazódott benne, hogy akkor most rúgjunk bele jó nagyotebbe a Magyarországba, mert nem támogatják eléggé az Oroszország elleni hidegháborúnkat...

szép ház eladó · http://szep-haz-elado.blog.hu/ 2014.11.12. 16:37:21

Egyszerű a megoldás: ki kell vetni különadót a Vida-videóra. Majd a nép meggondolja, hányszor nézi meg. Ja, és természetesen a szolgáltató fizeti az adót, nehogy népnyúzásnak tűnjön. Azt hiszem ebben nincs ellentmondás. Mármint sem a mondatban, sem a nép részéről.

iraq_lobster 2014.11.12. 16:39:57

botrany?? Ez minden csak nem botrany!

VirágElvtárs 2014.11.12. 16:41:13

Ur Isten de kellemetlen ez a no!!!

Szamomra az is megfejthetetlen hogy hogyan lehet egy EU-s orszag adohivatalanak az elso embere valaki, aki nem beszel minimum angolul felso fokon, hogy a nemetet pedig ne is emlitsem...

Elvegre tele vagyunk multi vallalatokkal, amiknek egy jelentos reszet angolul targyalo emberek vezetik, a legnagyobb gazdasagi partnerunk pedig nemet.

Ja igen, hab a tortan, hogy ma az is kiderult, hogy Mr. Szijjarto is beallt a sorba es a tanulatlan idiota ivocimboraival (Benko Szilard) veszi korbe magat, akiknek persze olyan fizetest ad, amirol a magyarok 99%-a meg csak almodi sem mer... Szegyen!

W. Teuton 2014.11.12. 16:41:21

Égett a pofámon a bőr amikor végignéztem.

Az a kategória amikor pitét dug a csávó és neked ciki.

csak egy néző 2014.11.12. 16:44:36

"A Hír TV megpróbálja mindenhonnan eltüntetni Vida Ildikó tolmácsos videóját"
Pedig azt hittem, hogy már nem lehet fokozni a hülyeséget.

bobby.ewing 2014.11.12. 16:49:45

Megnéztem a videót,
ezt a nőt kép alapján Kanadából is ki fogják utasítani.

2014.11.12. 16:51:25

Szerintetek a youku-ról is le tudják szedetni? (költői kérdés :) )
v.youku.com/v_show/id_XODI1MTQ4ODg4.html

VogelZsigmond 2014.11.12. 16:54:55

@doggfather: "nem szabad hagyni, hogy ez a gyöngyszem eltűnjön. :D"

En mar eppen ezert jol el is mentettem a kis HDD-mre. Megmarad igy az orokkevalosagnak. :)

Hohó60 2014.11.12. 16:58:35

@cabeza:

"Arrol nem is szolva, hogy hivatalos ugyben logikus hogy angolul fog beszelni."

Persze, hivatalos ügyben nem szólal meg magyarul, érthető. Igazad van.

De akkor az miért nem érthető, hogy a NAV elnöke szintén a saját nyelvén szándékszik bonyolítani az ügyet, miért az itt a fő téma, hogy nem beszél (?) angolul? Ugyanis az ő számára talán kicsit nagyobb a tét, mint az ügyvivő úr számára. Jelenleg nyilvánvalónak tűnik, hogy Mr. Goodfriend végig hazudott az ügyben. De neki ez semmibe sem kerül, legfeljebb ez kiderül róla, nem fogjuk szeretni amiért megrágalmazta a hazánkat és kész. Mivel nyilván nem saját elhatározásából, hanem a State Department céljait követve tette ezt Magyarország ellen, a sikeres provokáció miatt előbb-utóbb előléptetik valahol másutt.
Ezzel szemben a NAV elnöke saját életéért küzd a jelenleg bizonyítatlan rágalomnak (de még csak megalapozott gyanúnak sem) tekinthető vádakkal szemben. Élete minimum ellehetetlenül, ha nem tudja tisztázni magát. Miért is baj, ha valaki ilyenkor meg van illetődve, ha nem akarja magát kitenni pl. annak, hogy nem anyanyelvén rosszul fogalmazzon meg valamit? De láthattuk a tévében azt is, ahogyan a felheccelt internacionalista tömeg artikulálatlanul ordítozva a vesztét követelte, szóval fizikailag sem nagyon van biztonságban.
Mindezt bármilyen alátámasztást nélkülöző vádak alapján, miközben az ügyvivő úr cinikusan mosolyogva igyekszik eliszkolni előle. (Kíváncsi vagyok honnan kapta a fülest, hogy gyorsan el kell slisszolni onnan.)

hosaka 2014.11.12. 16:58:49

@W. Teuton: Esküszöm, eddig nem mertem megnézni. Ez az a ketegória, amikor már a pite próbálja dugni a csávót.

VogelZsigmond 2014.11.12. 17:01:59

En elmondom miert nem volt fontos a kedves Vida Ildiko szerint a nyelvtudas itt.

Egy egyszeru trukkot akartak bevetni itt. Espedig a kovetkezot. Odamennek bejelentes nelkul es amikor a Goodfriend ur nem fogadja oket, uram bocsa ott is hagyja oket, akkor azt majd este jol megvagva feltettek volna a tv hiradoajba. Ott meg azt mondtak volna, hogy latjak!? Egy ilyen ember vadaskodik, aki meg szoba sem all velunk. Csakhat szoballt! :) Vagyis akart... :)

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.12. 17:02:37

@ügyfélszolgálatos: "Hát jó hogy nem akarják lekapcsoltatni a Youtube-ot az amerikai kormánnyal.."
- Azt nem, de a KEHI majd kiderít valami szabálytalan wc papír könyvelést a Fehér Házról és Obama majd lemond.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:03:12

@Hohó60: "Magyarországot rossz hírbe hozó felháborító akciója után még vannak olyanok, akik azzal vannak elfoglalva, hogy beszél-e angolul a NAV elnöke."

Valami kimaradt: nem beszél angolul ÉS odamegy a pofonért.
Az ÉS utámi részen röhög/sajnálkozik/szégyenkezik mindenki.
De te ezt biztosan becsszóra nem érted, hiszen: tenytar.blog.hu/2012/09/12/_merjunk_butak_lenni

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.12. 17:04:14

Fura, hogy egyetlen fityeszes sincs most itt aki megpróbálná védeni ezt a vidát...

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:04:55

@Hohó60: "De akkor az miért nem érthető, hogy a NAV elnöke szintén a saját nyelvén szándékszik bonyolítani az ügyet, miért az itt a fő téma, hogy nem beszél (?)"

Mire fel a kérdőjel? Ő maga mondta.
Te nem hiszel Vida Ildikónak???

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.12. 17:05:30

@george47: "a NAV elnöke nem tud angolul (kérdés azonban, hogy hogy tud tájékozódni a nagyvilág adó és vámjogszabályairól)"
Miért kellene neki?

VogelZsigmond 2014.11.12. 17:07:05

@Hohó60: "miközben az ügyvivő úr cinikusan mosolyogva igyekszik eliszkolni előle. "

Te mirol beszelsz ember ?? Gondolom angolul egy szot sem tudsz!? Mielott kiderul, hogy a Vida Ildiko egy kukkot nem ert az egeszbol a Goodfriend ur azt mondja nekik, hogy nem szamitott a latogatasukra, de kovessek ot az IRODAJABA !!! Aztan azutan jon a koppanas. Mi az, hogy el akart iszkolni??
Szunetre ment! Minek akarna a sajat irodajabol eliszkolni olyan emberek elol, akik ugysem jutnak be oda idopontegyeztetes nelkul??

Vagy igy mar nem passzol annyira az Amerika megdonti a "demokratikusan" megvalasztott magyar kormany hagymazas konspiracio???

Hohó60 2014.11.12. 17:08:55

@dr. mesterseges szinezek:

Mindez az állításod talán logikailag még védhető is lenne, ha már ezer blog, meg tüntetés meg hasonlók azért lettek voplna, hogy kifejezzük felháborodásunkat azon, hogy az ameriakaiak megvetendő politikai céljaik elérése érdekében galád módon hazánk rosszhírét keltik a világban.
Akkor, de szigorúan csak az után, lehetne arról is írni, hogy egyébként a megrágalmazott ember esetlenül viselkedik. Tényleg: igazán ideje lenne hozzászoknia a mocskolódáshoz, mozogjon a közegetekben otthonosan...

cabeza 2014.11.12. 17:09:39

@Hohó60: Nem arra gondoltam hogy tudatosan akart volna elszokni, hanem hogy tudja milyen trukkoket alkalmaznak a tv adok, riporterek ugy altalaban, hogy kitekerjek a valos mondandojat. Amerika mondhatni ebben eloljar es emiatt ezt egy diplomatanak nagyon fontos hogy jol kezelje.
Es igen, amatorok, mert ha nem tud angolul megis ki fog nekik forditani? Goodfriend ha meg a magyar nyelv anyanyelv szinten menne neki, akkor sem fog magyarul beszelni mikozben egy tv veszi ot.
Tudom nehez ezeket atlatni a naracs kod miatt, de ez van. Ezert vagyunk ott ahol, es mas orszag a szomszedunk meg jobb szinten. Meg kene tanulni vegre racionalisan gondolkodni. Tehat nem abbol kiindulni hogy biztos x vagy y a hunyo. Addig amig meg a narancsos emberkeknek meg az se jut el az agyukig, hogy mig a fidesz azt reklamozza hogy az orszag most jobban teljesit, valahogy megis most joval tobb penzre van szuksege mint amikor nem, addig a beka segge alatt maradtok felfogasban.

Egyszeruen szanalmas ugyanazt visszahallani ezektol az emberektol amit a kormany a szajukba ad.

Amerika nem fog csak "viccbol" kitiltani embereket, mert ha urambocsassmeg a kormany MINDENT megtenne azert hogy atvilagitsak a NAV-ot es a korulotte levo ugyeiket, MEGHOZZA FUGGETLEN SZAKERTOKKEL esetleg Brusszelbol, es kiderul hogy olyan artatlanok mint a ma szoletett baranyok, akkor ez nekik is szivas lenne.

De ket eset van, ha nem igaz, azert leptek meg az amerikaiak mert tudjak mekkora marha a kormany es dacoskodni fog, tehat sosem fog valodi vizsgalatot elrendelni foleg kinti segitseggel es akkor ezt azert tette mert veszelyesnek erzik ezt a kormany(putyin es azeri osszeborulas,illiberalis demokracia, penzugyi veszely, csak par pelda).
A masik eset hogy igaz es leszarjak, hogy itt bent mi folyik de azt nem turik, hogy Amerikaban ezt folytassak. Persze ott is van mindenfele fekete barany, csak ott mas szinten megy es szigorubbak az ellenorzesek. Es ha kiderul valami kisebb nagyobb turpissag, lemondanak, ez viszont "egy kovetkezetek nelkuli orszag".

Hohó60 2014.11.12. 17:10:49

@dr. mesterseges szinezek:

A kérdőjel tudod azt jelenti, hogy adott esetben a másik félnek is lehet igaza. Nem lehet mindenki olyan okos, és mindentudó, mint Te.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:10:50

@Hohó60: "nem fogjuk szeretni amiért megrágalmazta a hazánkat"

A slepp viselt dolgainak összemosását a zemberekkel, hazánkkal, az országgal, a kereszténységgel hagy az Orbán-Semjén tandemre, ha szabad kérnem.

De ha mutatsz egy topicot, amelyben Fletó CNN-es produkciója kapcsán Ferkó ekézésén akadtál ki, hamut szórok a fejemre, mert ha nem polarizált (a.k.a. birka) vagy, hanem csak ilyen jólelkű, azt értéknek veszem.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:12:19

@Hohó60: Tök jót mondtál, csak nem válaszoltál.
Szóval hazudott a hírtévés csávóknak a naccsasszony, és igenis tud angolul, vagy tényleg nem tud, csak a te jó szíved kételkedik, hogy tán mégis, csak túl okos ahhoz, hogy bárhol használja?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.12. 17:13:06

@Hohó60: "Beleolvastam itt a fenti internacionalista katyvaszba, és el vagyok képedve, hogy az amerikaiak ilyen, egész Magyarországot rossz hírbe hozó felháborító akciója után még vannak olyanok, akik azzal vannak elfoglalva, hogy beszél-e angolul a NAV elnöke.
Persze azzal nem foglalkoznak, hogy csíkos zoknit viselt -e az ügyvivő úr, amikor megfogalmazódott benne, hogy akkor most rúgjunk bele jó nagyotebbe a Magyarországba, mert nem támogatják eléggé az Oroszország elleni hidegháborúnkat.."
- jól van, látszik hogy rutin párt propagandista vagy.

fda 2014.11.12. 17:14:54

Az amerikának való kötelező seggnyalás jegyében kevés szó esik arról, hogy mennyire ciki, hogy egy Magyarországra küldött ilyen beosztású embertől nem várjuk el, hogy beszéljen magyarul...

Ez a felvétel nagyon cikire sikerült, az tény. Azonban ne feledjük hogy a NAV elnöknek nem kell a munkájához angolul tudni, a seggfej amerikainak pedig nagyon illene...
Egyébként a felvétel elején egyértelmű, hogy érti a magyart, mert egy magyar kérdésre válaszol. Angolul. De felsőbbrendűségét hangsúlyozva csak azért se segít szerencsétlenen.

El nem képzelem, hogy miért nem elvárás egy nagykövetség dolgozóitól, hogy beszéljék a fogadó ország nyelvét...

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:15:16

@Hohó60: Látod, én ahhoz nem értek, hogy megrágalmazott embereknek hogyan kellene viselkednie. Arról meg nem én tehetek, hogy a téma szakértője, Budai, nem adott ki ezzel kapcsolatban bédekkert az állami szervezetek vezetőinek, és ennek kapcsán most a te szívednek kell itten véreznie.

Hohó60 2014.11.12. 17:16:01

@VogelZsigmond:

"Vagy igy mar nem passzol annyira az Amerika megdonti a "demokratikusan" megvalasztott magyar kormany hagymazas konspiracio??? "

Angolul folyékonyan beszélek, munkámban használom naponta 20 éve.
De azt nem gondolhatod komolyan, hogy ennek az embernek egyetlen szavát is el lehet hinni, komolyan lehet venni a mai napig bizonyítatlan rágalomhadjárata után... Te vennél ettől használt autót? Mert akkor jó nagy balek vagy.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:17:54

@Hohó60: Te biztosan olyan kocsit hajtasz, amit Vidától vettél.

Ha jobban belegondolok... talán tényleg.

Hohó60 2014.11.12. 17:18:54

@dr. mesterseges szinezek:

Nem tudom, beszél -e Vida Ildikó angolul, és ha valamennyire tud, akkor milyen szinten. Ha azt mondod, nyilatkozta hogy nem, akkor legyen. Ennek a világon semmi köze a lényeghez, a történet érdemen nem is róla szól, ő csak bekerült a kereszttűzbe.

Hohó60 2014.11.12. 17:20:48

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Azt hiszem, erre nem lehet mát mondani kedves elKurt úrfi, hogy biztosan kevésbé, mint Te.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:22:55

@Hohó60: Sajnos ez itten nem a Lendvay utca, hogy te döntsd el, mi a lényeg.
Szori, ófuli, teribli szori.

Hohó60 2014.11.12. 17:23:08

@dr. mesterseges szinezek:

Nos, valóban igaz, nem védtem gYURCSÁNYT.
vAN IGAZSÁG ABBAN AMIT ÍRZS, DE CSAK AKKOR, HA MAGADRA IS VONATKOZTATOD.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.12. 17:23:25

@Hohó60: "az ügyvivő úr cinikusan mosolyogva igyekszik eliszkolni előle."
A Hörr TV-t ne bedrogozva nézd!

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.12. 17:24:21

@Hohó60: Én nem írtam propaganda szövegeket mint te.

A_blogger 2014.11.12. 17:25:15

Lassan már egy gyártósori operátor állás betöltéséhez is nyelvvizsga kell...

VogelZsigmond 2014.11.12. 17:25:19

@Hohó60: De bezzeg te a Vida Ildikonak mindent feltetel nelkul... De miert?? Pont annyi bizonyiteka van az ugyben, mint az amerikaiaknak. Senki nem mondta, hogy a Goodfriend-nek igaza van. En azt mondtam, hogy valotlansagokat allitasz... Ennyi. Egyaltalan nem probalt meg elsomfordalni. Sot vissza akarta oket hivni az epuletbe. "Why do not you come inside?" Ezt jol hallhatoan megkerdezni a koszones utan. Ez neked akkor annak a bizonyiteka, hogy el akar sonfordalni??

Ha mar a hasznalt autos peldanal tartunk, hadd kerdezzek egyet en toled?
Te vennel hasznalt autot a Vida Ildikotol?? Mert ha igen, akkor "jo nagy balek vagy".

Te a dolgok teljes ismerete nelkul feltetelezel dolgokat es a szamodra "szimpatikusabb" embert a tortenetben elkezded vedeni, ha kell csusztatasok aran is... Hat ennyi

Itt sztm az amerikaikon kivul senki nem tudja mi az igazsag ebben az ugyben. Es ha annyira artatlanok lennenek ezek a "egyenes" emberek, mar regen csinalhattak volna valamit ebben az ugyben...

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:25:26

@Hohó60: Én sem védtem Gyurcsány, sőt.

És most?

csak egy néző 2014.11.12. 17:25:58

@Hohó60:
Hohó ez a mosdatás talán nem egészen jött be. "megrágalmazta a hazánkat és kész." Mi ez a kinyilatkoztatás? Mutass egyetlen mondatot, ahol azt mondta, hogy korrupt magyarország. Ne keverjük már az idd ki a bilit a vidd ki a bilivel.
"végig hazudott az ügyben." Ezt a megállapításodat sem ártana igazolni.
"NAV elnöke saját életéért küzd". Két hétig vajon amíg Teneriffén is az életéért harcolt és még hazajövetele után is egy hétig.
"cinikusan mosolyogva igyekszik eliszkolni előle. (Kíváncsi vagyok honnan kapta a fülest, hogy gyorsan el kell slisszolni onnan.)"
Javaslom, nézd végig a vágatlan videót is.
Az ugye nem zavart és nem vet fel benned kérdéseket, amikor a sztárügyvéd úr azt mondta, hogy "fogalma sincs, hogy került oda a HÍR TV.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.12. 17:26:45

@Hohó60: "De azt nem gondolhatod komolyan, hogy ennek az embernek egyetlen szavát is el lehet hinni, komolyan lehet venni a mai napig bizonyítatlan rágalomhadjárata után."
Te komplett hülye vagy. itt nem az ügyvivő találta ezt ki, hanem az USA külügy. Azért mert folyékony angolsággal vissza tudod mondani az ételrendelést, azért még diplomáciáról ne nyilatkozz!

Hohó60 2014.11.12. 17:27:04

@dr. mesterseges szinezek:

Engem nem érdekel a Fidesz semennyire sem, egyetlen embert sem ismerek személyesen, aki bármelyik párt tagja lenne.
De tudod, külföldön a kutya sem tudja, ki itt a min. elnök, ki Vida, milyen párt van hatalmon. Egyszerűen annyit tudnak Goodfriend elvtársék jóvoltából, hogy MAGYARORSZÁG annyira korrupt, hogy még az adóhatóság is az.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:29:27

@csak egy néző: '"NAV elnöke saját életéért küzd".

Két hétig vajon amíg Teneriffén is az életéért harcolt és még hazajövetele után is egy hétig.'

De feladott egy sima levelet. Becsszóra. Csak elkeveredett.
Nincs ebben semmi rendkívüli, minden nav-elnök és kocsinepper így szokott eljárni, ha a munkahelyéről, sőt a saját életéről van szó.

Hohó60 2014.11.12. 17:29:40

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Te meg legalább magyarul tanulj meg olvasni, fentebb írtam, hogy nem maga találta ki, hanem a PB akaratát hajtja végre, és majd nyilván előléptetést fog kapni a csirkefogás sikeres végrehajtásáért.

Ééén vagyokh azz, а Púúúzó! 2014.11.12. 17:30:06

@Hohó60: "Egyszerűen annyit tudnak Goodfriend elvtársék jóvoltából, hogy MAGYARORSZÁG annyira korrupt, hogy még az adóhatóság is az. "
- Nem lehetsz ennyire hülye. Az USA kormány nem az ügyvivőtől tájékozódik, hanem az elemzőitől. Ha ennyire egyszerű vagy mint a százasszög, akkor inkább mosogass tovább Londonban!

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:30:34

@Hohó60: "Egyszerűen annyit tudnak Goodfriend elvtársék jóvoltából, hogy MAGYARORSZÁG annyira korrupt, hogy még az adóhatóság is az. "

De hát erről van szó, te szerencsétlen.

Tetszettek volna Horváthot nem kigolyózni, hanem kiemelni.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.12. 17:31:26

@Hohó60: "hanem a PB akaratát hajtja végre, és majd nyilván előléptetést fog kapni a csirkefogás sikeres végrehajtásáért."
- ez egyre jobb. :-))

Hohó60 2014.11.12. 17:31:54

@csak egy néző:

"végig hazudott az ügyben." Ezt a megállapításodat sem ártana igazolni.
Mármint azt követően, hogy ő igazolja a sajátját. De a gyengébbek kedvéért: a főnökei utasítására hangoztatott, jelenleg rágalomnak látszó állításait.

csak egy néző 2014.11.12. 17:32:16

@fda:
Szerinted, hány magyar nagykövet beszéli a fogadó ország nyelvét, mondjuk Indiában, Kínában, Mongóliában,Egyiptomban te nagyon okos.
Hallottál már olyan kifejezést, hogy a diplomácia nyelve az angol?

ózdi cigány 2014.11.12. 17:33:30

@Hohó60: Te szerencsétlen barlangrajz! meddig nyomod itt a fidesz reklámot?

Simon L. Bon 2014.11.12. 17:33:42

Nem tudom mit szólna az index, ha pl. az Interstellar-os exkluzív interjútokat, az ATV lelopta volna és sajátjaként adja el.
Akkor valószínű felrobbanna az agyatok.

Annyira, de annyira smittpaliztatok a plágium ügyében, most meg az ATV ki sem írja, hogy a hírtv felvétele, erre az ATV mellé álltok? Most ez komoly?

Na, ez a kettős mérce.

Beer Monster 2014.11.12. 17:33:47

@Hohó60: Te most már elég sokat beszéltél itt, mindenki téged olvas, ha tetszik neki, ha nem. De sokan, ahogy én sem, nem tudják, mivel rágalmazta meg a nagykövet az APEH-elnököt. Célravezető lenne inkább ezt elárulni, hogy egyáltalán mi történt, és mit mondott.

Hohó60 2014.11.12. 17:34:06

Viszlát elvtikéim, megyek focizni, ma ennyit tudtam tenni értetek, további rossz (párt)munkát.

conchita 2014.11.12. 17:34:47

@Hohó60: Te hogy hagytad ki a Homo sapiens több millió éves szellemi fejlődését?

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:35:29

@csak egy néző: Én hallottam már az londoni és a sidney-i usák nagykövetet a fogadó ország nyelvén beszélni. Csak minket néznek le a dögök.

conchita 2014.11.12. 17:36:06

@Simon L. Bon: "most meg az ATV ki sem írja, hogy a hírtv felvétele, erre az ATV mellé álltok? "
Mondd! Elolvastad a posztot?

ózdi cigány 2014.11.12. 17:37:22

@dr. mesterseges szinezek: Egy USA diplomatától elvárható lenne, hogy tudjon egy olyan világnyelvet mint a magyar.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:37:56

@Hohó60: Küldj egy értelmesebbet a cserepadról, légy szíves!
Szijjártó nem jó, mondom értelmesebbet!

ózdi cigány 2014.11.12. 17:38:15

@Hohó60: Elvtársad neked a radai rosseb!

cabeza 2014.11.12. 17:39:14

@Simon L. Bon:
Az a hirtv-s mikrofon ami belogott a kepedbe es Goodfriend arcaba szerinted atvs volt? :D Es kotve hiszem hogy az atv sajatjakent akarja gondolni a hulyeseget ami ott tortent :D
Vagy ugy gondolod hogy az atv hirtvs mikrofont rendelt es hasznal? Egesz csak egy urugy.

csak egy néző 2014.11.12. 17:41:26

@dr. mesterseges szinezek:
Vettem, igazad van. Elvégre mi is vagyunk olyan nagyok, mint azok a jó oldalon közlekedni sem tudó, baloldalon közlekedő "Inglismenek", meg az auszik.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 17:43:06

@ózdi cigány: Magától értetődik. Ahogy az azerbajdzsáni követünk se vállalta addig a munkát, amíg meg nem tanult azeriül (nem, bármit mondanak a rossz nyelvek, nam a "balta" szónál kezdte a szószedetet).

Simon L. Bon 2014.11.12. 17:47:53

@cabeza: Nézzél meg egy híradót! Ha valaki a másik felvételét használja, az ki kell írni. Nincs ezen mit vitatkozni, akár belóg a mikrofon, akár nem.

csak egy néző 2014.11.12. 17:51:25

@Simon L. Bon:
"Nézzél meg egy híradót! Ha valaki a másik felvételét használja, az ki kell írni. Nincs ezen mit vitatkozni, akár belóg a mikrofon, akár nem."

"Ezeken lovagol maga? Amit a vaksi szemével lát? A süket fülével hall? A tompa agyával gondol? Azt hiszi, fölér az a mi nagy céljaink igazságához?!"

Pattanásos Rendszergazda 2014.11.12. 18:00:11

Mivel az atv saját youtbe csatornájára rakta rá, más televízíó felvételét, saját magának forgalmat generálva, az ereteti forrás megjelölését kihagyva, ezt plágium.
Pont.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 18:00:54

@Simon L. Bon: Egészen biztos vagyok benne, hogy szigorúan csak logoprobléma áll az eltüntetés hátterében.

És most már a sima levélben is kezdek hinni.

Felkészül Mikulás és a húsvéti nyuszi.

Beer Monster 2014.11.12. 18:06:43

@Hohó60: Akkor valaki más legyen kedves megválaszolni, hogy mivel vádolta ez az ügyvivő az apeh vezetőjét, mert így csak pusztába kiáltott szó marad a kérdésem.
Vagy nem történt ilyen, és azért távozott sietve focizni válasz helyett?

Pattanásos Rendszergazda 2014.11.12. 18:10:46

"Az említett cikkben egyébként egy Coub-videó található, ami nem az Index tulajdona."

De ti linkeltétek be. Ergo a ti oldalatokról lehet elérni.
Ennyi erővel akkor miért nem indítotok egy oldalt, ahol youtube-ra feltöltött friss kamerás mozifilmeket osztotok meg, és ha majd megkeres a forgalmazó, akkor majd mossátok kezeitek, hogy az nem a mienk, az a jútúbé.
Tényleg ennyire nehéz felfogni?

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 18:11:15

@Beer Monster: "Arra gondolsz, hogy tudatosan akart elszökni a kommenelő úr?"

2014.11.12. 18:20:47

@Gyurika vagyok: Jó humorú, az hol látszik? Trollkodik a magyarokkal?
Kösz, tényleg tök jó fej diplomata, csak nem ezért van itt.
Mellesleg ahogy Vida kinyöghette volna, hogy angolul keveset ért, úgy ő is emlékezhetett volna rá, hogy nem otthon van, mielőtt nyomja anyanyelvén a vakert.

Parasite 2014.11.12. 18:23:30

írjanak a LiveLeak-nek is :D csak előtte kérjenek egy tolmácsot

gtri 2014.11.12. 18:35:28

A kormány igazán gyakorlott a rágalmazás témakörében. Ezt a fegyvert már régóta használja. Például három évig ekézte a magánnyugdíjpénztárakat. Ment a propaganda ezerrel. "Eltőzsdézték a vagyont, pénzügyi szabálytalanságok történtek."
Még fel is jelentett a Kehi hármat a pénztárak közül.

Aztán jött ez a hírecske:

forrás:
www.vg.hu/penzugy/penzugyi-szolgaltatok/megszuntettek-a-nyomozasokat-a-magannyugdijpenztarak-ellen-436476
-----------------
Megszüntették a nyomozásokat a magánnyugdíjpénztárak ellen
2014. 10. 2. 08:11|Utolsó módosítás: 2014. 10. 2. 08:13|Pénzügy > Pénzügyi Szolgáltatók

Megszüntették az összes magánnyugdíjpénztár elleni nyomozást - írta a Magyar Nemzet. Részben bűncselekmény hiányában, részben bizonyítottság hiányában értek véget a nyomozások az Erste Önkéntes és Magánnyugdíjpénztár, az Axa Önkéntes és Magánnyugdíjpénztár és az Aegon Magyarország Önkéntes Magánnyugdíjpénztár ellen.

Navraciscs Tibor akkor még közigazgatási és igazságügyi miniszterként másfél éve azt mondta: a Kehi vizsgálatot folytat a magánnyugdíjpénztárak egyes befektetéseivel kapcsolatban, amik alapján további büntetőeljárások kezdeményezése várható.
Szerző: VG Online - Magyar Nemzet
-----------------
Szóval három évig ment a propaganda olyan "bizonyítékok" alapján, amelyek semmit sem értek, mint ahogy a fenti cikk is mutatja. Most pedig mennyire szívükre vették azt, hogy az USA nem nyilatkozik. Ilyen az, amikor a "kellemetlen" oldalán áll valaki a "törődésnek". Most a tisztelt Kormány és csatolt részei "élvezhetik" a helyzetet.

Szerencsére a Kehi erőforrásai ma már a Norvég Alap kezelője ellen irányulnak. "Iszonyatos" pénzügyi szabálytalanságokat tártak fel megint. :) Kíváncsian várom a bizonyítékok megalapozottságát a bíróság előtt. Vagy majd három év múlva jön megint egy rövid hírecske?

STamas 2014.11.12. 18:43:52

...a dörzsölt CIA -ügynök hamiskás mosolya....
Mintha Robert De Niro-t koppintaná!:-)

Eric_Cartman 2014.11.12. 18:47:06

@Hohó60: "felheccelt internacionalista tömeg" tüntetett vida ellen.
munkásőrnek teccett lenni a bácsinak ?

2014.11.12. 18:49:31

@Hohó60:
"De akkor az miért nem érthető, hogy a NAV elnöke szintén a saját nyelvén szándékszik bonyolítani az ügyet, miért az itt a fő téma, hogy nem beszél (?) angolul?"
Ha elmegyek egy ország követségére ügyet intézni, kvázi belépek az adott ország területére, az a minimum hogy az ország nyelvét (vagy angolt) beszélem.

"Ezzel szemben a NAV elnöke saját életéért küzd a jelenleg bizonyítatlan rágalomnak"
Olyan rágalmaknak mint az egy hétvége alatt lefolytatott belső vizsgálat?

"az ügyvivő úr cinikusan mosolyogva igyekszik eliszkolni előle."
Nyilvánvalóan be volt szarva hogy egy szócsatában alul maradna Vida ellen. Például mit mondott volna arra a nyomós érvre (magyarul) hogy "csak ennyit tudsz Jóbarát? (Goodfriend)"

2014.11.12. 18:51:31

@Eric_Cartman:
Innen már csak egy lépés a HAARP, a Chemtrail illetve Jörg Haider és a drónok harca :)

VogelZsigmond 2014.11.12. 18:52:45

@csak egy néző: "Az a gyanus, ami nem gyanus! A fene sem erti ezt!" :)

Simon L. Bon 2014.11.12. 19:07:58

@csak egy néző: Örülök, hogy ismered A tanu-t meg a kontrol cét.

dr. mesterséges színezék 2014.11.12. 19:13:12

@STamas: " ...a dörzsölt CIA -ügynök hamiskás mosolya...."

A helyében felröhögtem volna.
Hogy le tudta gyűrni, az a valami.

dr doktorka 2014.11.12. 19:19:17

Ez a kép akár a nemzeti jelkép is lehetne, ahogy Navildikó ott áll Goodfriend mellett:

A tipikus tanulatlan, suttyó magyar parasztja egy nyugati polgár mellett.

Ezen a jeleneten is látszik, hogy Orbányisztán évszázadokkal van lemaradva a világtól. Adómentes pálinkafözes az megy, egy angolul elmondott Good afternoon nem megy. Fideszes való világ!

Azt meg mondja már meg valaki: ha diplomát sem kaphatsz nyelvviszga nélkül, akkor ez a beltenyészeti káder NAVócsaló Ildikó hogy a bús picsába kerülhetett ebbe a pozícióba?
Elég volt a nyócosztály is?

dm996 (törölt) 2014.11.12. 19:25:52

@fda: szóval egy európai ország adóhivatalának vezetője nem kell, hogy tudjon angolul? Hivatalosan, a munkaköri leírása szerint lehet, hogy tényleg nem...amúgy lassan a tescoba se vesznek fel árufeltöltőnek, ha nem beszélsz legalább angolul, nem hogy a nav fővezírinek. Ne akarjunk mán úgy tenni, mintha ez a nő nem lenne full kretén/sáros, jó?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.11.12. 19:26:14

@Hohó60: "De tudod, külföldön a kutya sem tudja, ki itt a min. elnök, ki Vida, milyen párt van hatalmon. Egyszerűen annyit tudnak Goodfriend elvtársék jóvoltából, hogy MAGYARORSZÁG annyira korrupt, hogy még az adóhatóság is az."
Sajnos mindez IGAZ!

dm996 (törölt) 2014.11.12. 19:27:16

@Hohó60: "Egyszerűen annyit tudnak Goodfriend elvtársék jóvoltából, hogy MAGYARORSZÁG annyira korrupt, hogy még az adóhatóság is az. "

miért b*zmeg, talán nem az?!

csak egy néző 2014.11.12. 19:29:47

@Simon L. Bon:
Most komolyan öcsém, ezen vagy képes lovagolni, hogy nem volt ott a HÍR TV "lógoja"????
Maradj meg inkább a celeb vagyok... és a VV kritikáinál.

vakablak 2014.11.12. 19:33:32

Úgy nézem, hogy talán nem volt még, ezért felhívom a figyelmet a szerzői jogról szóló hatályos törvényre (1999. évi LXXVI. törvény):
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900076.TV

...különös tekintettel IV. fejezetére: „A szabad felhasználás és a szerzői jog más korlátjai”, még különösebben „A szabad felhasználás esetei”: 34. §, és még inkább 37. §:

34. § (1) A mű részletét - az átvevő mű jellege és célja által indokolt terjedelemben és az eredetihez híven - a forrás, valamint az ott megjelölt szerző megnevezésével bárki idézheti.

Itt jön a lényeg:
37. §97 Egyes művek az időszerű, napi eseményekről való tájékoztatás céljára - a cél által indokolt terjedelemben - szabadon felhasználhatók. Ilyen felhasználás esetén a forrást - a szerző nevével együtt - fel kell tüntetni, hacsak ez lehetetlennek nem bizonyul.

A Hír TV kinyalhatja. 34. § alapján idézet közölhető a kérdéses anyagból, pont annyi, amennyi a lényeg. 37. § alapján az egész cucc szabadon felhasználható.

Beer Monster 2014.11.12. 19:46:47

@dr. mesterseges szinezek: Én csak kérdeztem. Végülis állított bármit is az ügyvivő a Vidáról?

Valerijov 2014.11.12. 21:06:46

tudná fokozni, ha jól beperelné a Coldplay-t, mert az engedélye nélkül használják a nevét a Viva La Vida című számban

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.11.12. 21:26:30

Nekem úgy tűnt, hogy a NAV-elnök túl sok nagymagyar sajtót olvasott és azt hitte, hogy mindenki tud magyarul, ezért meglepte az angol szó...

Hohó60 2014.11.12. 21:44:26

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:

Legyen egy jó napotok:
mivel kézivezéreltek vagytok, úgy sem hiszitek el, hogy más önállóan is tud gondolkodni,tehát bevallom, nekem 2 milliót fizetnek megkezdett másodpercenként. Euróban.

És mellesleg gratulálok, hogy ismét igazoltátok a régi tételt, mely szerint az internacionalistáknak érveik nincsenek, ezért inkább az ellenfél megsemmisítésére törekszenek. Ezt itt kb. 10-en tudtátok hozni.

Hohó60 2014.11.12. 21:58:10

@Beer Monster:

Az ügyvivő Magyarországot vádolta azzal, hogy "kormánytisztviselők" korruptak, és ezért ki kellett tiltani őket a világ legkorruptabb országából, nehogy ott valamit tanuljanak.
Majd kiderült, hogy az egyik Vida, aki elment megtudni, milyen alapon állítják ezt vele kapcsolatban. És akkor kiderült, hogy Andrej Veesenmayer csak segget csinált a szájából.
Ennyi.

Hohó60 2014.11.12. 22:02:51

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:

Eddigi munkálkodásod alapján feltételezem, azt tartod igaznak, hogy Magyarország a világ második legkorruptabb országa, és rajta, valamint az első helyezett Amerikán kívül nincs is más országokban korrupció.
Ezen kívül gondolom, még nagyon sok mindent hiszel, terjesztesz, ami lealacsonyítja szerinted Magyarországot, a magyarokat.
Szép hivatás...

Beer Monster 2014.11.12. 23:09:32

@Hohó60: Hol lehet ezt megtalálni, mert amiket írsz, nagyon zavaros.

P.Freddy 2014.11.12. 23:40:28

@Hohó60:

"Arra gondolsz, hofy tudatosan akart elszökni az ügyvivő úr? Mert azt senki sem vonja kétségbe"

Te teljesen, betegesen Fideszes vagy:) Mégis, hogyafaszba akart elszökni az ügyvivő úr az elől, amit nem is tudott, mert meglepetésszerűen támadt rá a Fírtévé, amit KÖZPÉNZBŐL TŐKÉSÍTENEK (vagyis lopnak neki milliárdokat) folyamatosan?

Hogy a faszba képzeled, te teljesen idióta, segghülye fideszgörény, hogy nekünk, magyaroknak jó az, hogy a hozzád hasonló agyfaszú baromállatok szardobálása, hazudozása és szétkúrása nem okoz kárt az országnak???

Hogyafaszba képzeled azt, te utolsó szemétláda hazaáruló fidesztetű, hogy megúszhatod majd ejnyebejnyével azt, hogy széjjelbsztátok az oktatást, a gyerekeink jövőjét?????

Hogyafaszba képzeled, hogy jövőre nyugodt álmod lesz, te mocsok nemzetromboló köcsög????????????????

Péntek Úr 2014.11.12. 23:43:59

@Hohó60: Te direkt vagy ilyen hülye?

zsuzsibuvar 2014.11.12. 23:58:10

@Hohó60: nem akart elszokni, szivatta oket. Vida hazhoz ment lof@szert, hat igy jart. Goodfriend beszel magyarul amugy.
Hideghaboru? Mar elfoglaltak fel Ukrajnat, mirol beszelsz???

dr. mesterséges színezék 2014.11.13. 00:00:02

@P.Freddy:
"Mégis, hogyafaszba akart elszökni az ügyvivő úr az elől, amit nem is tudott,"

De legyünk jófejek, és tételezzük fel, hogy tudott. Ki fog akkor sétálni a luvnya elé, vagy ledől az asztalára, és kiszól a kollégáknak, hogy "az egzotikus piaci árus hölgynek nem vagyok itt"?

Az is mutatja a voluntarista Fidesz mentális romlását, hogy előre nem sakozzák le a lehetőségeket, de hogy utólag is a vágyaikat látják az eseményekbe, már komoly baj.

Sir Black The Brightest 2014.11.13. 02:04:50

@VogelZsigmond: pontosan erről van itt szó!

Látom néhányan azon az állásponton vannak hogy Goodfriend menekülni próbált mikor értesült Vida érkezéséről díszes kompániájával. Két kérdést intéznék hozzájuk amik közül az egyik nem is értem hogy nem merült még fel senkiben:

1. ha menekülni próbált Goodfriend mert fülest kapott hogy Vida épp az épület előtt lesben áll rá várva a stábbal, akkor mennyire reális az, hogy miután tudomást szerzett Vida jelenlétéről az épület előtt, ő a főbejáraton távozik?!?! pont ott ahol rá várnak, s nem pedig egy tucat hátsóbejárat egyikén (mert gondolom azt azért mindenki sejti hogy egy ilyen épületnek van pár ki és bejárata vész esetére) nem beszélve arról hogy maradhatott volna is az épületben simán letagadtatva magát, hisz nem világít nagy zöld//piros lámpa az épület tetején mint a mellékhelyiségekben hogy Goodfriend itt van vagy nincs.

2. mennyire reális az hogy úgy megy oda tárgyalni életbevágó dolgokról hogy tudja nem tud angolul és tolmácsra lenne szüksége??? az első basic english 1.01 után jön rá hogy nem tud angolul és kell egy tolmács?!?! amennyiben VALÓBAN szándékában állt értekezni, hogy nem jutott eszébe, holott a célja (elvileg) az volt hogy egy AMERIKAI DIPLOMATÁVAL folytasson érdemi tárgyalást?!

ezek igazából költői kérdések voltak de azért belehet állni mosogatni hátha... :)

dabgetva 2014.11.13. 07:45:56

Bukott balliberális média terel.

A botrány, hogy se konkrét vád, sem pedig bizonyíték nincs, csak rágalom

molino 2014.11.13. 08:08:41

Lehet ezt ragozni kinek kinek szíve szerint, de a lényegen nem változtat. Szánalmas és elkeserítő, hogy ennyire voltak képesek azok a "szakemberek" akik valószínűleg nem kevés pénzért hoznak össze egy ilyen média produkciót. Helybe mentek a sallerért. A Fidesz jogi bohócának sem volt annyi esze, hogy ezt ne vállalja el ebben a formában semmi pénzért. Elmennek stábostól az USA követségére beszélni az amerikai ügyvivővel nyelvtudás nélkül. Vittek mindent. Forradalmár riportert, magyarul is nyögdécselő udvari ügyvédet, kamerát, technikust, meg egy leharcolt NAV elnököt. Nyelvtudást azt nem, azaz valaki a háttérből képes volt lefordítani pár egyszerű mondatot, ezzel megmentve a teljes megsemmisülést. Az ügyvivő egy gyors improvizációval leválasztotta a nyájról a szerencsétlen sereg leggyengébbjét, akit pár egyszerű, általános iskola 6. osztályos angol nyelvtudásával is megoldható mondattal végleg kivégzett a kamera előtt. A hölgy, mint az úszni nem tudót, akit bedobtak a nyugdíjas medence 1,60-as vizébe, azonnal halálfélelme lett. Mind ez 2014-ben Magyarországon, egy kiemelte fontosságú állami intézmény élén álló vezetővel történt Budapesten. Akkor, amikor már az egyetemi felvételihez is középfokú nyelvvizsgát kívánnak bevezetni. Nagyon helyesen. Még arra sem tett kísérletet a hölgy, hogy visszakérdezzen, hogy az ügyvivő esetleg beszél e másik nyelvet, amit ő igen. Ezzel legalább menthette volna a megalázó helyzetét. Mivel ez is elmaradt, így arra lehet következtetni, hogy kizárólag a magyart beszéli. Mondjuk az pozitív, hogy nem próbált meg blöffölni, mert ha csak megkérdezni tudta volna, könnyen újabb saját csapdába sétálhatott volna. Ugyan is az ügyvivő még a görögből is beszél a többi 5 mellett. Köztök a magyart is. Csak bolond lett volna megszólalni. Helyében én sem tettem volna. A buta tanuljon a hülyeségéből. Meg egyébként is a NAV elnök és ügyvédje akart beszélni vele, és nem fordítva. Így legalább még pontosabb képet kaphattunk arról, hogy kik ülnek bizalmi pozíciókban. Mert ugye a HírTv meg volt olyan hülye, hogy ott helyben nem semmisítette meg a rájuk mért csapárt, hanem azt kitették ország világ elé. Persze az is lehet, hogy így akarnak megszabadulni a saját emberüktől. Felmentésének oka így a nyelvtudása lehet, és nem az egyre kellemetlenebb korrupciós ügy.

fda 2014.11.13. 08:12:32

@dm996: Nem "kell", de természetesen illene. (Mindenkinek hasznos a nyelvtudás, de szerintem nem mi ketten vagyunk azok, akiknek meg kell határoznunk, hogy a nav vezetője mihez értsen.)

Mint ahogy lehet, hogy egy külföldön dolgozó diplomatának sem "kell" magyarul tudnia, bár nagyban segítené a munkáját. Vagy az elfogadottságát.

De mi persze hogy a saját honfitársunkat ekézzük, a nagyképű amerikainak pedig a seggét nyaljuk.

fda 2014.11.13. 08:14:28

@csak egy néző: olvass ennek kicsit utána, te nagyon okos.

Én személyesen csak 2 nagykövetet ismerek, te biztos többet, kérdezd meg azokat is, te nagyon okos, hogy milyen előnnyel jár, ha nem vadidegenként ül egy távoli ország irodájában.

dm996 (törölt) 2014.11.13. 08:25:22

@fda:

1) valoban nem a mi dolgunk meghatarozni, de azert erezzuk mar at, hogy mennyire gaz, hogy 2014-ben az orszag adohivatalanak vezetoje nem beszeli a vilagnyelvet...

2) Goodfriend tud magyarul.

3) itt nem honfitarsakrol, meg kulfoldiekrol van/volt szo, hanem kretenekrol, meg normalis emberekrol. Goodfriend ebben a helyzetben teljesen normalisan viselkedett, Vida meg fullban nyomta a kretent.

Mária Oláh 2014.11.13. 08:30:40

Komolyan gondolom a "Segítsünk Vida Ildikónak!" projektet. Mi magyarok. A saját tapasztalatunkból, abból, amit itt megéltünk lassan már öt éve. Nem kell ide amerikai ügyvivő! Tudjuk azt mi is, miért korrupció gyanús a NAV főnökasszonya. Azért, mert működtet, mert eltűr egy olyan rendszert, ahol a kormánytagok csudás meggazdagodásával kapcsolatban egyetlen vizsgálat sem tud elindulni. Ahol hiába a megalapozott, adatokkal alátámasztott gyanú, a vizsgálat elakad, hamvába hull, mert érkezik egy ukáz a legfelsőbb szintről, hogy ezt ideje abbahagyni. Mert segít abban, hogy sikeresen működő vállalkozások ne tudjanak ellenállni FIDESZ potentátok visszautasíthatatlan ajánlatainak, mert olyan vizsgálatot kapnak a nyakukba, hogy arról kódulnak. Ne az USA-tól várjátok a vádakat! Fogalmazzátok meg Ti magatok!

molino 2014.11.13. 08:38:23

"Mr. Goodfriend has studied Hungarian, Hebrew, French, Russian, Greek (classical and modern), Spanish, Hindi, Arabic and Yiddish." / usembassy.gov /

Mondjuk ezzel a bemásolt idézettel is csak az fog boldogulni, aki tud egy kicsit angolul. :)
Aki nem, az "kuglizza ki".

molino 2014.11.13. 08:40:54

Vagy kérjen tolmácsot ...

Old Shutterhang 2014.11.13. 08:44:34

@fda: Csak szólok, hogy pl a kínai követségen nemhogy magyarul, de még angolul sem értenek az ügyintézők. Sőt azt sem tudták pár éve, hogy a saját honlapjukon kint lévő vízumszabályok milyenek (vagy csak ugye jó autoriter ország hatóságához méltóan úgy értelmezik ahogy éppen akarják). Tudnék mesélni a kálváriáról, amíg lett "munkavállaló és családtagja" vízumunk.
De gondolom rajtuk is ugyanúgy felháborodsz...

2014.11.13. 08:50:57

Azt írjátok tud magyarul akkor miért nézett ugyanolyan bárgyún mint Vida, mikor fordítottak? Ennyit elnyököghettett volna "menjünk az irodámba".
Vida lehet, hogy sáros, de aki objektív és nem elvakult ellenzéki akadjon már fel azon, hogy ilyen nincs, valakit megvádolnak oszt jó napot.
Mit szólna Amerika, ha valaki előállna: Goodfriend visszaeső pedofil, ki kell tiltani.

Old Shutterhang 2014.11.13. 08:56:48

@Hohó60: "De tudod, külföldön a kutya sem tudja, ki itt a min. elnök, ki Vida, milyen párt van hatalmon. Egyszerűen annyit tudnak Goodfriend elvtársék jóvoltából, hogy MAGYARORSZÁG annyira korrupt, hogy még az adóhatóság is az. "
Hát perszehogy... De azért volt egy groteszk bája a dolognak, amikor nemrég egy Hollandiából Kínába tartó gép fedélzetén egy Baselben dolgozó szénfekete gambiai fiatalember bocsánatkérő félmosollyal a szája sarkában megkérdezte, hogy akkor végül hogy is van ezzel az Orbánnal...

Szabványok 2014.11.13. 09:08:39

Szánalmas.
Komolyan mondom, szinte sajnálom ezeket az embereket, államtitkárokat, szóvivőket, seggnyaló médiásokat, Vida Ildikókat.
Lehet, sőt biztos tízszer annyi pénzük van, mint nekem, de elvesztették az arcukat, hitelüket, becsületüket. Vergődnek.
Tudom, többségük ostoba. De annyira azért nem lehetnek ostobák, hogy reggel, amikor tükörbe néznek, rá tudjanak mosolyogni saját képükre. A gyerekeik mit fognak mondani az iskolában, milyen emléket fognak megőrizni szüleikről? "Az apám/anyám, egy becsületes, igaz ember volt, mindig megőrizte emberi méltóságát."? Ezt fogja mondani Vida Ildikó, a médiaseggnyalóknak, L.Simonnak, Kocsis Máténak, Szíjjártónak, Selmecinek a gyereke 30 év múlva?
Vagy kedves KDNP-s, hívó felebarátaim! Hogyan fogtok elszámolni lelkiismeretekkel, tetteitekkel, gondolatitokkal Szent Péter előtt?

molino 2014.11.13. 09:30:07

@SmittyB: Miért is kellett volna kisegítenie a szorult helyzetben azzal, hogy megszólal neki magyarul? Először is ki ment kihez beszélni? Pont úgy viselkedtek vele, ahogy megérdemelte. Váratlanul, bejelentkezés nélkül meglepi egy ügyvéddel, és egy teljes stábbal. Próbálj meg egyszer Te így bejutni a NAV elnökéhez. Biztos behívna egy kávéra... Ne felejtsd el. Ez az ember nem turistaként tartózkodik Magyarországon, utasításokat hajt végre mint minden hozzáhasonló beosztású - országoktól független - diplomata, és nem is az albérletében kopogtattak be hozzá. Ha legalább egynek van esze abban a birka társaságban, akkor ezt teljesen másképp oldják meg, és nem csinálnak hülyét Vidából. Arról nem is beszélve, hogy ha már így jártak, akkor ott helyben megeszi a felvételt a HírTv kirendelt stábja. Nem röhögtetik ki magukat az általános iskola 6. osztályos tanulója előtt. Az én gyerekem például már megértette az ügyvivő egyszerű kérdését, pedig csak heti négy órában tanulja az angol nyelvet 6. osztályban.

István Tamasi 2014.11.13. 10:04:02

Arra a fantasztikus együttállásra, hogy éppen akkor csámborgott a rémhírtévé stábja az USA nagykövetsége előtt amikor Vida Ildikó rajtaütésszerűen /ahogy a kisadózókat szokta/ készült lecsapni az ügyvivőre még senki sem adott épkézláb magyarázatot.

Mai hír, hogy Vida Ildikó fizetése nagyobb, mint a min.elnöké. Ezt én nem sajnálom egy korrekt, tiszta NAV elnöktől, DE! Vida Ildikóra gyanú, sár fröccsent és ilyen esetben vagy azonnal mondjon le vagy azonnal függesszék föl egy független vizsgálat befejeztéig mert ezért is kap nagy fizetést.

A 6 ember kitiltására nem önmagában a korrupció miatt került sor /korrupció van még az USA-ban is/, hanem azért, mert a magyar kormány és hatóságok semmit sem tettek annak kivizsgálása, a bűnösök megbüntetése érdekében.

Ha valakinek még mindig bizonyítékokra van szüksége korrupció ügyben hát ott van a zöld dosszié, a tarfikmutyi, földmutyi, fideszesek, sőt kormánytagok csodálatos és hihetetlen gazdagodásai, stb

csak egy néző 2014.11.13. 10:32:37

Csapaás, csapás után éri a hazánkban tartózkodó és még az utcára is kimerészkedő ügyvivőt. Először egy NAV asszonynak kinéző nőszemély egy tv stábbal és egy magyarországon világhírű sztárügyvéddel letámadja és még tolmácsot is kér, most pedig egy igen jelentős újságnak kinéző papíráruból kell megtudnia, hogy biza, amikor eü sétát végez a követség előtt a Szabadság terén, akkor egy szintén magyarországon világhírű menetelés szervező CÖF nevű képződmény, igen neves jogásza, fáradságot nem kímélve kikutatta a paragrafusok kusza szövevényében, hogy kis hazánkban a korrupciós ügyek felderítetlenségének egyedüli gyanúsítottja maga Goodfriend úr egyszemélyben és biza nagy valószínűséggel, mivel áristomba nem zárhatjuk bizonyos diplomáciai okok miatt, ezért határainkon és az óperenciás tengeren is túlra fogjuk toloncolni, s ha kell egy 2 milliós "emberbékeáradat" fogja elkísérni erre az utolsó sétájára.

Beer Monster 2014.11.13. 10:37:35

@dabgetva: "csak rágalom"

Most már csak megkérdezem még egyszer, hogy hol található ez az állítólagos rágalom, mert senki nem hajlandó válaszolni rá.

2014.11.13. 13:14:38

@Beer Monster: Egy levélben:
"Pár sorban az írták, hogy a belépésem az Egyesült Államokba nemkívánatosnak minősül. Egy elnöki nyilatkozatra hivatkoztak, amelyikben van egy passzus, miszerint felfüggeszthetik a belépési jogát annak, aki korrupcióban érintett, vagy abból hasznot húz."

Beer Monster 2014.11.13. 15:16:48

@SmittyB: Köszönöm.

De akkor ezt nyilvánosságra is hozták? Vagy mit kell érteni az alatt, hogy "rágalom"?

Hohó60 2014.11.13. 16:06:34

@zsuzsibuvar:

Na és? Az amerikaiak meg elfoglalták egész Irakot, Afganisztánt, aztán még sem jajbékol itt az internacionalista tábor...
Az orosz-ukrán konfliktus eredendően onnan indult, hogy az ukránok elnyomták az orosz nemzetiséget, ha nem emlékeznél. Meg onnan, hogy Amerika nem fél Ukrajnát akarta elfoglalni, hanem az egészet, hogy aztán felhasználja Oroszország ellen, és ennek érdekében megbuktatta a legitim ukrán kormányt, amely valamilyen szinten egyensúlyt tartott fenn az ukrán és az orosz nemzetiség között.
Szal az egész szart Amerika főzte, jó lenne, ha meg is enné. Meg ha abbahagyná itt Európában az undorító nyomulást.

Hohó60 2014.11.13. 16:08:57

@csak egy néző:

Andrej Veesenmayert már minden más országban nemkívánatos személlyé nyilvánították volna egy ilyen arcátlan provokáció után.

Hohó60 2014.11.13. 16:11:52

@Csak Norisz:

"te gecihülye vagy... "

Te nem.

Hohó60 2014.11.13. 16:20:20

@Beer Monster:

Neked azt azért megköszönöm, hogy nem némely kollégádhoz hasonló undorító stílusban vitatkozol. Igaz, ők nem is vitatkoznak, csak mocskolódnak. Annyit tudok tenni, hogy az ilyen nulla szintű egyedekről nem veszek tudomást, nem válaszolok fröcsögéseikre.

Az, hogy válaszaidban a nyilvánvaló dolgokat nem akarod megérteni, elfogadható védekezés részedről, nincs kifogásom ellene.
Például a holokausztot annak nyilvánvaló volta miatt nem lehet tagadni. Nos, Te a "goodfriend-csirkefogás-tagadás" állapotába kerültél hasonló módon.

gazella1 2014.11.13. 17:03:44

Könnyű kideríteni, hogy beszél-e angolul : kap nyelvpótlékot vagy nem? Ha nem, akkor nyíltan vállalja, ha igen, akkor újabb lehetőségek vannak.

Beer Monster 2014.11.13. 17:52:56

@Hohó60: Megérteni csak azt lehet, amiről tudok. Mint említettem, én csak kérdeztem. Nem voltam itthon, és nem olvastam híreket. El próbálom olvasni, vagy meghallgatni a rágalmat, vagy azt, amit itt annak mondasz. Azután majd eldöntöm, hogy mit gondoljak.

Beer Monster 2014.11.14. 09:59:51

Javítsatok ki, ha tévedek, a fellelt információk szerint az első lépés, ami nem hatósági intézkedés volt, az ez a cikk a Napi Gazdaságban: www.napigazdasag.hu/cikk/25771/
Ezek szerint, ha van valami rágalom, azt egy magyar újságíró követte el. Azonban ebben a cikkben meg nem a magyar kormánytisztvisselőket rágalmazza az újságíró, hanem Clintont, valamint Barack Obamát.
süti beállítások módosítása